AC24.czZe světaPřirozená prevence proti rakovině – vitamin B17

Přirozená prevence proti rakovině – vitamin B17

Znáte vitamin B17? Možná jste o něm slyšeli pod jiným jeho jménem – Laetril.

Američané se k vitaminu B17 dostat nemohou, protože jej FDA v 70. letech stáhla z trhu a odstranila ho i z vitaminu v B-Complexu. Je nezákonné, aby kterýkoliv praktikující zdravotník tento vitamin podával pacientům. Semínka meruněk jsou tím nejlepším zdrojem B17, ale i ta byla odstraněna z regálů všech obchodů se zdravými potravinami a tržišť s přírodními produkty po celých USA.

Od roku 1977 se na vitaminu B17 dělal jen malý výzkum. Jakmile byl zakázán, byl zapomenut.

Podle výzkumů provedených před lety vědci v oboru výživy a medicíny, vitamin B17 je přirozenou sloučeninou obsahující kyanidovou skupinu, která uvolňuje svůj kyanidový obsah pouze v přítomnosti určité skupiny enzymů známých jako beta-glukosidázy čili glukuronidázy. Je zázračné, že takto skupina enzymů se nachází téměř výlučně v rakovinných buňkách. Pokud se vyskytnou jinde v těle, jsou doprovázeny větším množstvím jiného enzymu, rhodanázy, která má schopnost kyanid zneškodnit a přetvořit jej na zcela neškodné látky. Rakovinné buňky ale tyto ochranné enzymy nemají.

Takže podle posledních vědeckých znalostí jsou rakovinné buňky vystaveny dvojí hrozbě: přítomností enzymu, který je vystaví kyanidu, a to při absenci jiného enzymu, který se nachází ve všech normálních buňkách, což vede k neúspěchu rakoviny při vlastní detoxikaci. Ponecháváme to na přírodě, aby poskytla takovou formu kyanidu, která dovede přirozeně zničit rakovinné buňky. Rakovinné buňky, které nejsou schopné odolat tomuto kyanidu, jsou tak zničeny, zatímco ne-rakovinné buňky kyanidem ohroženy nejsou a zůstanou tudíž nepoškozeny. Nikdy nepodceňujte potenciál svého těla.

Vitamin B17 se přirozeně nachází v mnoha potravinách. Jíte-li potraviny obsahující vitamin B17, vaše tělo už bude vědět, co s nimi dál. Všechna ostatní zvířata v přírodě to instinktivně dělají. Považujme to za přirozenou prevenci rakoviny, ale moderní medicína ji bohužel nepovoluje.

Ernst T. Krebs M.D. Sr. ze San Francisca hojivé vlastnosti vitaminu B17 objevil v roce 1923. Jeho synové Ernst T. Krebs PhD Jr. a Byrok Krebs M.D. s výzkumy svého otce pokračovali a v roce 1952 Laetril (B17) rafinovali s určením jeho výživových vlastností.

Krebsové od svých výzkumů věřili, že rakovina není způsobena vnější narušitelskou silou, ale spíše funkčním selháním normálních mechanismů uvnitř samotného těla. Rakovinu identifikovali jako „onemocnění z nedostatku“. Funkční selhání těla bylo podle jejich výzkumu důsledkem nedostatku určitých chemikálií nacházejících se v potravě, jako deficitní chemikálie konkrétně identifikovali vitamin B17 stejně jako nedostatek enzymů známých jako trypsiny vytvářené v pankreasu.

Krebsové objevili přirozenou bezlékovou metodu pomáhající s prevencí rakoviny. Ale jejich objevy nebyly původní. Už roky před jakoukoliv prací Dr. Krebsů Dr. George B. Wood a Fraklin Bache, M.D. vydali v roce 1833 referenční svazek, v němž popsali amygdalin odvozený od B17 jako běžné léčivo zabírající na širokou škálu chorob a poruch.

Jako o vitaminu B17 se rovněž mluví o nitrilosidu, což je základ pro Laetril, amygdalin a prunasin. Tyto spolu s pankreatickým enzymem trypsinem mohou vytvořit přirozenou bariéru proti růstu rakoviny. Pokud se pravidelně jí jídlo obsahující některý z těchto nitilosidů, tak může vlastní imunitní mechanismus těla bojovat s tvořícími se rakovinnými buňkami. Ale když se jídlo obsahující tyto kritické vitaminy pravidelně nekonzumuje (nebo nevyrábí), tak nemohou přirozené mechanismy tak účinně fungovat proti uchycujícím se faktorům zakořeňující se rakoviny a proti nesčetnému množství degenerativních onemocnění.

A právě k tomuto u dnešních lidských bytostí dochází. Nejenže rozvinuté společnosti mají životní prostředí zamořeny na nebezpečnou úroveň, ale také je více a více potravin přetvořeno tak, že už nejsou ve svém přirozeném stavu, vlastním přičiněním člověka. Ty moderní zmrazeně-vysušené, tukuprosté, cukru-prosté, bez-kalorické, k tělesné váze pozorné, k mikrovlnám vstřícné umělé potravní substituty nitrosidy neobsahují. Většina výrobců potravin ani neví, co to ty nitrosidy jsou. Nikdy v lidské historii nebylo umělé jídlo tak nasycené konzervačními činidly a nezdravými chemikáliemi převažujícími v potravním řetězci až do té míry jako dnes. Moderní výživa už není vyživující.

Koncem 70. let Dr. Harold W. Manner PhD, předseda katedry biologie na Loyla University v Chicagu v Illinois studoval celkovou hodnotu Laetrilu (B17). Jeho práce byla vysoce respektována a považována za první nezaujatou studii od dob Krebse ve 20. letech. Ten hlásil, že Latrile není téměř toxický.

Když Dr. Manner ve svém medicínském výzkumu použil Laetril spolu s vitaminem A a s trávicími enzymy, tak objevil, že došlo k stimulaci tvorby protilátek proti spontánní rakovině mléčné žlázy u jeho laboratorních myší. Studoval výsledky úplné regrese u 76 procent léčených myší s rakovinou mléčných žláz.

Dr. Manner věřil, že Latrile dosahuje nejlepších výsledků, když se užívá v souběhu s trávicími enzymy, tj. v tradiční vyvážené dietě a spolu s vitaminem A.

Žádný lékař neměl více klinických zkušeností s Laetrilem než Ernesto Contreras Sr. M.D. z Contreras Hospital v Tijuana v Mexiku, v bývalé nemocnici Oazy naděje. Dr. Contreras klinicky používal Letrile déle než čtyřicet let na tisících pacientů se smrtelnou diagnózou a dosahoval při tom působivých výsledků.

Jedním z pacientů Dr. Contrerase byl muž trpící těžkou rakovinou tlustého střeva. Při použití léčby Laetrilem v souběhu s detoxikačními protokoly a řádným doplňováním vitaminy byl Contreras schopen u tohoto svého pacienta zastavit postup rakoviny. Tento muž žil déle než patnáct let po své předpovězené smrti.

Následuje seznam potravin bohatých na vitamin B17:

• Potočnice lékařská
  • Špenát
  • Bambusové výhonky
  • Výhonky vojtěšky
  • Výhonky čočky
  • Celé ořechy
  • Výhonky fazole mungo
  • Arašídy
  • Výhonky cizrny beraní
  • Jádra z jablka
  • Semínka z meruňkových pecek

Ohledně informací o prevenci rakoviny se prosím podívejte na Dietu prevence rakoviny od Dr. Hull Richardson.

Česká Wikipedie o této látce ZDE.

Dr. Hull

Překlad: Miroslav Pavlíček

Zdroj: janethull.com

Pro psaní komentářů se musíte přihlásit. Nemáte účet? Zaregistrujte se.

+47 # Adolf Balík 2013-09-29 10:45
A sakra, tak to hrozí, že v Bruselu přijmou nějakou celoevropsky závaznou proti-meruňkovo u direktivu.
+28 # pepek vyskoč 2013-09-29 11:24
JJ, nebo nám meruňky genetycky modyfikujou tak, aby se samy nemnožily a tudíž neměly semínka.
+24 # Adolf Balík 2013-09-29 12:29
To bude teď si přednostní projekt u Monsanto. Rozmnožující se peckovice se zakáží. Článek o tom, že Brusel chce, aby se nesměla používat jiná semínka než licencovaná, už tu byl.
+16 # Blair 2013-09-29 18:31
Ano, znám to z obchodu pro zahradníky. podíl hybrydních semínek rok od roku narůstá. Zachvilku nebude možné si nic sám vypěstovat, jen co se dá koupit (takže řízeně sledované)
+10 # Adolf Balík 2013-09-29 19:04
Oni chtějí vlastní semínka kriminalizovat, viz zdejší článek:
ac24.cz/.../...
+21 # krtek 2013-09-29 11:00
To aby více inkasovaly farmaceutické firmy.
+12 # Ottam 2013-09-29 11:37
Existuje důkaz, že amygdalin zabíjí rakovinné buňky. Článek vyšel v únoru v roce 2013. K rakovinným buňkám (linie HeLa) byl přidáván amygdalin. Po přidání amygdalinu došlo k apoptóze rakovinných buněk. Odkaz na ANG abstrakt
ncbi.nlm.nih.gov/.../23137229.
Bohužel, článek nelze stáhnout celý. Pracuje se na tom...pokud to vyjde, hodím zde link na stažení celého článku (článek je v ANG).
+1 # martin108 2013-09-29 21:30
fulltext anonfiles.com/.../...

jinak hledejte podle doi nebo čehokoli jiného nejprve na libgen.org a když to tam není tak přes proxy sci-hub.org
+1 # Ottam 2013-09-30 19:10
Díky, díky, díky.
Už jsem psal autorům o článek, ale bez odezvy. sci.hub.org znám, přes něj jsem to zkoušel stáhnout, ale nepodařilo se mi to.
-22 # Ignát 2013-09-29 12:09
Takových informací může být k dispozici tisíc, a nic to nezmění, protože dobrovolníci, kteří by chtěli novou metodu léčení otestovat, by se museli zříct možnosti se léčit z rakoviny konvenčně, tedy zajistit si alespoň nějaké reálné procento přežití. Dobrovolník, který by chtěl testovat novinářskou kachnu by šel na jistou smrt.

Zajímavější by byla úvaha, jak by se zachoval státní a soukromý zdravotní systém, kdyby byl náhle k dispozici levný a účinný lék proti rakovině. Vyplatilo by se zdržovat jeho nástup, nebo by bylo pro nějaké subjekty výhodnější být první s jeho zavedením a podtrhnout zaběhnutý rakovinový průmysl?
Je totiž jasné, že jedení pecek by byla jen součást léčby, která by nadále musela zahrnovat špičkovou diagnostiku, naprosto nedostupnou laikům.

Já tomu teda nevěřím. Spíš věřím neutuchajícímu hladu po článcích tohoto typu.
+27 # Adolf Balík 2013-09-29 12:25
Tento článek myslím nepropaguje B17 jako náhražku chemoterapie či jiných těžkotonážních prostředků proti již rozvinuté rakovině, k čemuž evidentně nestačí. Propaguje ho jako preventivní dietu a jako podpůrnou dietu vedle léčby.
+10 # slak 2013-09-29 12:38
Na chemtrails taky nevěříš. Včera byly krásně roztažené pruhy velice nízko a nad nimi létala letadla s kraťoučkými kondenzačními pruhy které okamžitě mizeli. A takto slepých zpedagogovaných je většina. Takových jájyjů jsou plné hřbitovy, ale přešťastných ze zrůdného teď už dovytvářeného protihumániho bloku. A od GMO přes očkování po zesviňodebilová ní maistreamem urá ňamtaři.
+3 # Ignát 2013-09-29 14:07
Takže i ty jsi si všiml, že v různých vrstvách atmosféry jsou různé teploty s různou relativní vlhkostí, viď?

Lidi jako ty dělaj šašky a užitečný idioty všem těm, kteří skutečně ve velkém páchají zlo, nebo to mají v plánu. Až pak někdo náhodou odhalí nějaké vládní svinstvo, budou ho přirovnávat k pitomcům, jako je slak a navždy mu tím zacpou hubu.
+4 # slak 2013-09-29 23:14
Oči mají nevidí, uši slyší, nerozumí. Říkám zpedagogovaní dobře stačí, možná i dostatečně a myslet už nemusí, že? Podívej se na oblohu a na on-line lety, polovina letadel na radarech nebude béďo.
+1 # Ignát 2013-09-30 17:02
Hele, nechtěl jsem se tě dotknout, ale nabízím ti dobrej kšeft. Když natočíš na youtube příspěvek, ve kterým opravdu nadmíru důvěryhodně prokážeš to, co tvrdíš, tak budeš mít tolik prokliků, že ti za ně můžou jít slušný prachy. Nehledě na to, že tě pak budou brát vážně i na jiných fórech, než je ac24, což se dá taky zúročit. Tak proč, sakra, nejsi bohatej, když můžeš tak snadno?
-5 # Nezmar 2013-09-29 16:40
to slak :A na tu O duze a hrnci zlaťáků věříš? Dneska jsem zrovna jednu viděl, ale na konec jsem nedošel. Takových nevzdělaných paranoiků jsou plná fóra a nešťastné životy. Od MMS po jedlou sodu kužďu rantáre.
+12 # vimkterabije 2013-09-29 20:17
Bohužel ti musím oponovat. Maminka od známé byla poslaná doktorem domů s neoperovatelným nádorem "spodku". Užívala MMS, pochopitelně s dalšími preparáty. Ve finále felčar konstatoval, že se nám nádor "zapouzdřil". Následně se po několika měsících "vyplavil".... Nicméně je maminka zdravá. Toliko o MMS z mého okolí. Nic víc, nic míň ti k tomu neřeknu.
-6 # Nezmar 2013-09-29 20:47
No je to absolutni nesmysl. Každopádně jsem rád, že áš maminku zdravou, ale nevěř, že to bylo díky mms. Dost jsem se tomu zavěnoval. Nebudu to rozepisovat, ale jestliže někdo tvrdí že má lék, a prodává ho 600,- za deset gramů ředěnej solí, když ta látka se dá v čistym stavu koupit 10kg za 400,- je to určitě podvodník.
+1 # NezmarůvOponent 2013-09-30 11:29
Aneb klasický přístup skeptiků. Ví NAPROSTO JISTĚ proč, ale neřekne -_-
0 # Nezmar 2013-09-30 13:11
Pro naivy platí přece to stejné. :-)
+14 # bonyriki 2013-09-30 00:20
Když si sama nezdravou stravou zlikviduji imunitní systém a rakovině připravím dokonalou živnou půdu - je potom ještě rozumné do sebe cpát chemii,která zničí i to málo z imunity co mi zbylo,nebo se radši pokusím od základů imunitu nastartovat?? Víme,že to jde...jenom slepě zavíráme oči,protože musíme když nám lékaři řeknou,že jinou možnost nemáme.A kdyby byl "náhle" k dispozici levný a účinný lék? Takové léky jsou,ale nehodí se do krámu farmaceutickému průmyslu.
+3 # slak 2013-09-30 00:40
Ano, 90 látek, živin, minerálů potřebuje tělo denně a z ovoce a zeleniny hnané průmyslově to lze těžko a s GMO naprosto ne. Podvyživení bývají zpravidla paradoxně obézní.
-9 # awecz 2013-09-29 13:07
Opet snuska lzi a polopravd...

"The U.S. Food and Drug Administration prohibited the interstate shipment of amygdalin and laetrile in 1977.[25][26] ***Thereafter, 27 U.S. states legalized the use of amygdalin within those states.[27]**** "
+5 # Adolf Balík 2013-09-29 15:44
Takže v některých státech jsou povoleny vnitrostátní dodávky. Kde je ta povoleno jejich užití jako léčiva?
-6 # LUF 2013-09-29 14:09
Podle článku máme rakovinu protože v dnešní době nekonzumujeme tohle. Fakt je, že pozůstatky rakoviny byly prokázané v i pozůstatcích našich dávných předků, nebo v kronikách významných rodů. Je běžná i u zvířat. V moderní civilizaci je častější příčinou úmrtí než v minulosti, to ale díky tomu, že si medicína poradila s infekcemi - hlavní příčinou úmrtí v dávných dobách.
+13 # Adolf Balík 2013-09-29 15:32
Článek cituje názor Krebsů, že rakovina je více zapříčiněna nedostatkem některých pozitivních faktorů, než přebytkem negativních faktorů, přičemž nedostatek B17 by měl patřit k významným problémům podílejícím se na rakovině. Netvrdí, že je to ale úplně zaručené. I kdyby to ale zaručené bylo, vůbec to neznamená, že v minulosti byly nedostatky různých nutričních faktorů vzácné. Lidé v dobách, kdy se umíralo na podvýživu a potravinová základna byla jistě užší než dnes, asi nežili v dokonalém nutričním ráji, i když možná měli v prostředí méně chemických jedů než my.
+13 # marekmarek 2013-09-29 14:13
Ja len doplním, že B17 sa nachádza aj v jadierkach jabĺk, sliviek, a hrušiek, a možno aj ďalšieho ovocia. Videl som na internete aj článok o žene, ktorá sa z rakoviny dostala tým že jedla hrozno. Ktovie, možno aj hroznové jadierka obsahujú B17. Na internete som sa tiež stretol su skepticizmom ohľadom účinnosti tohto vitamínu v boji s rakovinou. V niektorých článkoch, ktoré som čítal, sa uvádza že B17 nemá takmer nijaký účinok proti rakovinovým bunkám. Stretol som sa ale aj s takým názorom, že výskumy Krebsa a toho mexičana neboli celkom objektívne. Ale možno sú to len snahy mainstreamových vedcov o zdiskreditovani e týchto výskumov. Na ovocných jadierkach sa nedajú zarobiť miliardy, tak ako na chemoterapií. Podľa mňa - už len tým že B17 sa nachádza v ovocných jadierkach, a teda pochádza z prírody, tak by som mu dôveroval omnoho viacej, ako chemickým liekom s vedľajšími účinkami. Treba si ale dávať pozor na jednu vec - na množstvo skonzumovaných jadierok. Čítal som, že konzumácia veľmi veľkého množstva jadierok, napríklad marhuľových (meruňkových), môže mať fatálne následky, pretože v žalúdku sa z týchto jadierok uvoľňujú spomínané kyanidy. Čítal som o prípade, keď si človek do šálky kávy nasypal jadierka z jabĺk, a po vypití kávy umrel. Zomrel na otravu kyanidom. Takže aj tu platí, že všetkého veľa škodí. Nuž, odporúčam preštudovať si k vitamínu B17 ďalšie a ďalšie články a utvoriť si vlastný názor. Hezký den :)
-4 # LUF 2013-09-29 14:28
Kdyby nějaký mainstreamový vědec chtěl zdiskreditovat pravdivý názor tak ví, že zdiskredituje především sebe
+7 # marekmarek 2013-09-29 14:46
Možno, ale keby na to zdriskreditovan ie použil protištúdiu, za ktorú by sa postavili aj jeho kolegovia (a čím viac tým lepšie), tak to by už bolo niečo iné.
+1 # LUF 2013-09-29 15:34
Tak by se zdiskreditoval celý tým, v tom by to bylo jiné. Ono je možné výsledky záměrně "přizpůsobit", závěry trochu posunout a na nějakou dobu jim to může projít (třeba za peníze výsledky testů nějakého léku). Ale je otázka času kdy pravda vyjde najevo a to většina z nich ví. Pokroky ve vědě sleduju dlouhodobě a nějak mne nenapadají případy, kdy skupiny vědců záměrně lhaly. Jestli vás ano, poučte mne
+8 # ID 2013-09-29 16:44
Třeba celý Mezivládní panel ke změnám klimatu (IPCC) který čertví proč tvrdí že za vše můžou lidi, vliv slunce je zanedbatelný a nevysvětluje jak to, že ve stejném období došlo ke zvýšení teploty na Marsu a na Venuši. Pokud se z nějakého problému dají vydolovat opravdové PRACHY, najde se vždy dost služebníků i mezi vědci odbornými časopisy, atd.
sw.gurroa.cz/predn/globalw.php
+5 # Adolf Balík 2013-09-29 19:42
V US 50. letech zakazovali novým maminkám přirozeně kojit děti vlastním mlékem. V porodnicích je sestry hlídaly, aby se snad takovéhoto živočišného nehygienického počínání nedopouštěly. Dalo dost práce tuto politiku záplavou vědeckých argumentů rozbít. V EU prosadili svého času direktivu o zákazu dřevěných prkýnek pro porcování potravin v komerčních zařízeních, prý z hygienických důvodů, ač ta plastová nejenže jsou méně šikovná a bezpečná, jelikož více kloužou, ale také i velice jednoduché pokusy bez nějaké složité vědy prokáží, že na dřevěném prkýnku je daleko méně bakterií než na plastovém.
0 # Adolf Balík 2013-09-29 15:39
Skoro všemi vitaminy je možné se při předávkování otrávit - včetně vitaminů ze skupiny B. Známé jsou zejména otravy polárníků vitaminem B po konzumaci jater ledních medvědů aj. Konzumace jater šelem k ní povede skoro určitě, kdyby někdo dostal třeba chuť na psí játra.
+2 # Nezmar 2013-09-29 17:19
V játrech je velký množství vtamínu A, dokonce při expedicích polárníků docházelo k otravám z jater ledních medvědů a psů. Jak píšeš.
+2 # Adolf Balík 2013-09-29 19:12
Tohle přeci nic takového ani jinak zázračného neslibuje, jen tvrdí, že máme mít dost B17 v rámci prevence či dokonce podpůrné diety při léčbě, ač úřady tomuto vitamínu dost divně nepřejí. Máš snad důvod se domnívat, že B17 zmiňované účinky nemá?
+1 # Adolf Balík 2013-09-29 19:13
Pardon, tohle mělo jít na Lukyho.
+1 # Adolf Balík 2013-09-29 19:15
Ano, bylo to A.
-7 # Luky 2013-09-29 15:45
Tyto stránky jsou dost dobré na to, aby se tu rozplevelil léčitelský bulvár. Kdo se chce podělit o zaručenou zprávu, jak se někdo vyléčil z terminálního stádia rakoviny pomocí kozích bobků, najde v tomto směru příhodnější diskuse jinde.
+7 # Adolf Balík 2013-09-29 19:14
+1 # byv r.m. 2013-09-29 16:48
Takže jíst jádra z pecek a meruňky zahazovat?
+3 # Adolf Balík 2013-09-29 19:16
Já jím obojí.
+7 # jojo 2013-09-29 22:48
Ja tiež. A ešte by som dodal, že za komančov bol na každom kroku plagát " Jedzte syry a mliečne výrobky, sú zdravé" dnes nám tvrdia, že sú dosť nezdravé. 10 rokov tvrdia, že káva je nezdravá, teraz tvrdia, že kto vypije 3 kávy denne nedostane inkfart. Ako malé deti sme rozbíjali kôstky z marhúl a jedli sme ich až do vtedy keď nás začali strašiť, že obsahujú kyanid a že sa môžeme otráviť. Nezdá sa Vám, že nás manipulujú na každom kroku, presne tak ako sa to hodí BIG FARME?
+5 # Adolf Balík 2013-09-30 12:31
Přesně ty jádra z meruněk jsem jako 30 kg mrňous chroupal hrstmi a po dekách. Oni tvrdí, že v tom deku 300 mg kyanidu, co zabije četu vazounů, já ale pořád žiji a jadérka všeho s chutí chroupu. Ty enzymy, co zneškodní ve vnitřním matabolismu z enzymatického rozkladu amygdalinu uvolněný kyanid tedy ve mně určitě fungují.
-8 # Oldthinker 2013-09-29 16:51
O zázračném Laetrilu mnoho nevím, ale vím, že amygdalin může zabíjet. Uvolňuje kyanovodík a to nejen v rakovinových buňkách. Doprovázení rhodanázou se ne vždy koná. Teď cituji chemii pro lékařské fakulty: "U dětí dochází k otravě po požití hořkých mandlí nebo jader peckovitého ovoce. Jsou zaznamenány případy, kdy k smrtelné otravě stačilo pouhých 10 mandlí."

Takže tak. Léčbu tím Laetrilem bych doporučil sebevrahům. Pokud jsou podobné preparáty zakazovány, docela to chápu.
+6 # Adolf Balík 2013-09-29 19:26
Já jako dítě, i když až jako mladší školák, jak hořké mandle tak jádra meruněk strašně miloval, až to dělalo otci starosti, právě kvůli tomu kyanidu, ale přes občas úctyhodná množství nikdy k žádným potížím nedošlo. Možná třeba u batolete by to mohlo být jiné. Tomu by to ale asi jako moc hořké nechutnalo a těm není ani radno cpát doplňkové vitaminy v něčem, co je jimi moc nabito, aby jim to nerozvrátilo dost křehký metabolismus.
-2 # Oldthinker 2013-09-29 19:56
Někdy (spíš většinou) se nic nestane, ale někdy se může stát to nejhorší. A o to go. Na světě jsou miliony dětí, které někde louskají pecky od švestek nebo od meruněk a všechny v pohodě žijí. Tedy prakticky všechny...

O batolatech to není, spíš o disposici a "špatných" peckách s amygdalinem. Nějakým rhodanázám nevěřte, kyanidem se tráví po tisíciletí (otrava cyankálim je otrava kyanovodíkem: v žaludku proběhne reakce KCN + HCl -> HCN + KCl a kyanovodík se vstřebá žaludeční stěnou) a kde jsou rhodanázy? Ha?

Lze dohledat, že 10 deka "špatných" mandlí může uvolnit i 300 mg kyanovodíku. Smrtelná dávka pro dospělého je 75 mg kyanovodíku. Tož radši - děkuji, nechci.
+5 # Adolf Balík 2013-09-29 20:34
U lidí s dispozicí může dojít k velice rychlému usmrcení po požití jediné skleničky vína, ale ještě ho v našich končinách nikdo nezakázal a k ojedinělým případům tragických následků dochází u spousty jinak běžně používaných látek a zvláště léků.

Také si myslím, že s tím výlučným uvolňováním kyanidů úplně jen tak zcela zdravě to nebude přesné, zvláště když jak článek tvrdí, že metabolismu této látky nebyla věnována patřičná výzkumná pozornost, takže spousta informací bude chybět. Ale s tím vyžíráním kyanidu v žaludku bych to neviděl tak horké. KCN tvoří ve vodě a v jejím kyselém roztoku v žaludku klasický iontový roztok s disociací iontů, kde silnější kyselinové -Cl ionty snadno vytěsní slabé -CN ionty od silné báze draslíku a kyanovodík je na světě. V tom amygdalinu ale tak kyanidová vazba navázaná na tu složitou organiku, která se ve vodném roztoku chová jinak než alkalická báze. Takže si myslím, že by se v žaludku HCN nemělo moc uvolňovat, ač samozřejmě, by ty pecky mohly být nešikovným skladováním nějak už rozložené a ten kyanid uvolněný z rozloženého amygdalinu, pak by to byl asi průšvih a HCL by ho v žaludku uvolnilo.
-2 # Oldthinker 2013-09-29 21:14
U cyankáli je to obyč anorganika, amygdalin je štěpen enzymy na glukozu, kyanovodík] a benzaldehyd. Výsledek je v obou případech týž - kyanovodík. Dál je to v obou případech stejné - otrava dýchacích fermentů a smrt vnitřním udušením.
+3 # Adolf Balík 2013-09-29 22:31
Ten kyanovodík uvolňovaný při enzymatickém štěpení amygdalinu v tkáních asi fakt musí být nějak zčásti zneškodňovaný dalším doprovodným procesem, protože bych tu už asi nebyl.
+1 # Oldthinker 2013-09-30 08:57
Proč? Otravy amygdalinem nejsou hojné, ale uvědomte si - jsou. Kdyby bylo prokázáno, že ten amygdalin pomáhá, takže riziko otravy je přijatelné vzhledem k ostatním možnostem - ale to není. Nezbývá než konstatovat, že tzv. "vitamin B17" je látka potenciálně škodlivá, která může způsobit těžkou újmu na zdraví. Prosím, nepřehlédněte slova "potenciálně" a "může".
+1 # Adolf Balík 2013-09-30 12:40
Potenciálně škodlivé může být i mléko. Dokonce pro většinu lidstva je. My Evropané a někteří Severoasijci jednak díky genetické dispozici potomků chovatelů mléčných zvířat, a jednak díky nepřetržité konzumaci mléčných produktů od dětství do dospělosti máme laktolázu, která nám ho umožňuje bez potíží v rozumné míře konzumovat.

Ale i u nás existují lidé, které mléko otráví, a jak říkám, pro většinu lidstva je mléko v dospělosti jed. Přesto mléko ještě nikdo nezakázal.

Nebyl by na místě stejný přístup k amygdalinu?
+1 # Oldthinker 2013-09-30 16:22
Ne. Po mléku nebyly pozorovány smrtelné otravy, po amygdalinu ano :)
0 # Luky 2013-09-30 16:49
S tím mlékem je to tak, (co si pamatuju), že jsou u lidí dvě genetické modifikace. Každý člověk má gen na enzym štěpící laktózu, ale ten v určitém věku vypne a ten enzym se přestane tvořit. U části lidí došlo k mutaci toho genu, a laktáza se jim tvoří celý život. Těch je dnes většina. Ti ostatní nemůžou laktózu trávit a proto jim projde trávicím traktem nezměněná. To jsou ti, co, jak sami říkají, se po mléku poser...ou.

Otrava kyanovodíkem má ale více mechanismů. HCN se váže na hemoglobin nevratně, tedy skupinu -CN už ve svalech neodevzdá a nový kyslík nenabere. Vnitřní udušení je prý rychlá a šikovná smrt, ale nedávno byl v televizi případ, kdy si u soudu vzal nějaký člověk cyankáli a umřel v přímém přenosu, a vůbec to nebylo ani elegantní ani rychlé. Pusťte si to na YT.

Jedovatost kyanidových glykosidů se zřejmě (nevím, jen si to myslím) posuzuje podle teoretického maximálního množství HCN, které z něj jde chemicky uvolnit, ale k tomu zřejmě v žaludku nikdy nedojde v plné míře, nebo se nedostane vše do krve. Pecky z meruněk ale budou logicky "zabíjet" červené krvinky, i když k úplnému udušení běžně nedojde, jak zde potvrzuje pan Balík.

Mechanismus zabíjení rakovinné buňky v jejím jádru, jak je naznačeno v článku, je tedy ještě úplně jiný.
+1 # Oldthinker 2013-09-30 18:28
Nejen kyanohemoglogin , Luky, ale také blokáda dýchacích fermentů v buňkách (cytochromy), takže i ty červené krvinky, které nesou kyslík, ho nejsou schopny předat. To je nejspíš "mechanismus léčby rakoviny" kyanovodíkem. "Zdravé" buňky má asi spasit ta rhodanáza, ale - jak víme z užité toxikologie - nespasí nic. Cyankáli zabíjí, amygdalin také.

Smrt to vůbec není hezká. Oběť se snaží dýchat, může dýchat, ale je jí to k ničemu. "Kliku" můžou mít tak nejvýš traviči - fušeři, kteří neumějí nakládat s cyankálim a nevědí, že cyankáli uvolňuje kyanovodík i normálně na vzduchu (kysličník uhličitý plus voda ve vzduchu jsou vlastně kyselina uhličitá - a i ta je silnější než kyanovodík a i ta má tendenci přebrat cyankali draslík). Zemřou na šok z vysoké koncentrace kyanovodíku v okolí jejich oblíbených krystalků.
+1 # Nezmar 2013-09-30 19:17
Já myslel, že kysličník uhličitý a voda je sodovka B-)
+1 # Ignát 2013-09-30 20:26
Sodovka je kyselina uhličitá, Nezmare, bralo se to v sedmý třídě, kdyby ses učil a nechodil místo toho krást kanálový dekly.
+2 # Nezmar 2013-09-30 21:40
za A) to je omyl. Kyseliny uhličité se nenapiješ, ale sodovky ano.
za B) CO2 s vodou v ovzduší nereaguje a nevytváří kyselinu uhličitou.
za C) B-) znamená jsem nad věcí.
za D) a to je rada do života. Nikoho zbytečně neurážej škodí to jen tobě samému. Jestliže ale chceš někoho urazit, musíš ho dobře znát. Jinak střílíš slepejma.
B-)
+1 # Ignát 2013-10-11 18:36
Jsem tu sice omylem po týdnu, ale dojalo mě, že Nezmar můj žertovný příměr pokládá za urážku. Nezmare - asi se to už nikdy nedovíš, ale i já byl nad věcí a na tebe jsem neútočil.

A pro úplnost:
a) sodovka je slabý roztok k.u., protože jen takový může existovat
b) k.u. je nestálá, tedy se ve vzduchu volně skládá i rozkládá, její stabilní molekula neexistuje
-1 # derp 2013-09-29 17:58
copak? rakovina neni vymyšlena USA aby spousty náhodných nevinných lidí zemřely?
+1 # Gaston 2013-09-30 20:42
Rakovina ne, ale AIDS možná ano, alespoň zatím není vědecká jednota v tom, zda jde o fámu nebo ne. Jdi na wiki, pak teprv piš sem.
Jinak tady je víc chytrých lidí, než si myslíš. Jen abys sám stíhal, derpe...
+3 # Marvin_v_krizi 2013-09-30 17:25
Merunky sem si driv kupoval docela casto, ale posledni dva tri roky jsou cim dal hure k sehnani... letos byly cesky jen chvilku a jinak vsechno z francije. Kdyz vemete takovou francouzskou merunku a rozbijete jeji pecku, zjistite ze ma dve jadra. Pokud jich rozbijete vetsi mnozstvi, zjistite ze dve jadra maj vsechny. Na tom je prece neco divnyho ne?
+1 # Dapos 2013-10-06 11:49
0 # fuckman 2013-10-06 11:56
jablka obsahují i metanol a taky nám to nevadí
+2 # Martina 2013-10-22 09:58
Přírodní alternativní léčba rakoviny www.folaxan.com
0 # LukasN 2014-04-14 12:36
Dobrý den,

pokud by někdo z vás měl zájem o informace ohledně léčby Amygdalinem B17 tz. protokol, případně pokud by někdo měl zájem o tento produkt (originál Cytopharma Mexiko), tak mne určitě kontaktujte. Protokol zašlu každému na požádání zdarma.

Mohu pomoci dovézt:

Amygdalit injectable 10vials per 3g (cena cir. 3000kč)

Amygdalin tablets 100tablets per 500mg (cena cir. 2700Kč)

B15 tablets (cena cir. 890Kč)

+ všechny ostatní doplňky k metabolické léčbě, které nejsou v ČR k dostání.

Přeji všem hodně síly

Kontaktujte mne na: objednavka@mastercoimport.cz či na tel. 731127733

Lukáš
0 # SimonaN 2014-04-25 17:43
Dobrý den,
pokud máte zájem o informace ohledně léčby B17, včetně kontaktu na člověka, co přípravky dováží navštivte prosím stránky:
www.amygdalina.cz
0 # RadkaJoker 2014-10-31 09:31
Dobrý den,

já jsem našla přípravek Senzycol a údajně by to měla být dobrá prevence proti rakovině. Nevyzkoušel ho již někdo? Zajímalo by mě, co je na tom pravdy a co ne.

Copyright 2017 © AC24, s.r.o. | Publikování nebo šíření obsahu je zakázáno bez předchozího souhlasu. | Nezávislé zpravodajství z celého světa aneb Co se jinde nedozvíte |
Máte dotaz? Chcete inzerovat na AC24? Neváhejte nás kontaktovat formou emailu: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Provozovatelem serveru AC24.cz je AC24 s.r.o., se sídlem Jaurisova 515/4, Michle, 140 00 Praha 4, IČ: 02988186, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 226266. | O projektu | Tiráž | Napsali o nás | Podpořte nás