V předvečer 10. května využívá řada společností toto datum k sezónnímu marketingu. Výročí lze také využít ke zvýšení povědomí a prestiže firmy. (Foto: Twitter / El Popular)

To je i případ společnosti Calvin Klein a její nové kampaně, v níž vystupuje „těhotný muž“. Tímto způsobem se také projevuje ve prospěch sociální inkluze.

V první řadě tento módní dům založený v roce 1968 zůstává jedním z nejvýznamnějších na světě. Ze svého sídla v New Yorku má na starosti ukazování dalších trendů, které ovládnou trh.

Po více než půlstoletí se mu daří znovu objevovat, aby se udržel ve vkusu veřejnosti. Jen v roce 2015 přesáhl maloobchodní prodej jejích výrobků distribuovaných ve 110 zemích 8 miliard dolarů.

Na základě vlastního popisu se jedná o globální lifestylovou značku, která ztělesňuje odvážné a pokrokové ideály. Je také kulturním katalyzátorem po celém světě, který přijímá geniální nápady a vytváří překvapivé skutečnosti.

Jako příklad výše uvedeného můžeme sledovat novou kampaň značky Calvin Klein, v níž byl za hlavního hrdinu zvolen „těhotný muž“. Zatímco slogan zní: „Můžeme se rozmnožovat biologicky nebo ze srdce… naší úlohou je milovat a být milován.“.

V tomto případě je osobou, která se objevuje na propagačním snímku, Robert Bete, transsexuální muž, který se proslavil svou účastí v reality show společnosti Netflix „Od rande k rande: Brazílie“.

Podle vyjádření podnikatele se jeho těhotenství vyvíjelo zdravě a je již v posledních měsících.

Zatímco pro propagační kampaň Calvina Kleina se „těhotný muž“ objevuje se svou partnerkou, brazilskou tatérkou Erikou Fernandes, která je rovněž transsexuální osobou. Oba nosí oblečení této značky a jasným poselstvím je být pro inkluzi.

Ačkoli obrázek vyvolal různé názory, většina si pochvaluje riskantnost nápadu. Zmiňují také, že jde o pokrok, který dává menšinám v dnešní společnosti hlas.

Zdroj: bullfrag.com