Podle majitelů barů a odborníků z pivovarnického průmyslu z celé země se spotřebitelé po celé zemi vzbouřili proti nejprodávanější značce piva poté, co minulý týden „bezohledně“ vstoupila do kulturních válek se svým novým mluvčím, transgenderovou hvězdou TikToku Dylanem Mulvaneym. (Foto: Twitter)

„Myslím, že společnost občas napíná svaly a připomíná výrobcům, že spotřebitel má stále hlavní slovo,“ řekl společnosti FOX Business Jeff Fitter, majitel restaurace a sportovního baru Case & Bucks v Barnhartu ve státě Missouri.

BUD LIGHT ŘÍKÁ, ŽE SMLOUVA S TRANS AKTIVISTOU DYLANEM MULVANEYM POMÁHÁ „AUTENTICKY SE SPOJIT S PUBLIKEM“.

„Ve snaze být inkluzivní Bud Light vyloučil téměř všechny ostatní, včetně svého tradičního publika.“

Jako věrné konzumenty Bud Light, které značka v honbě za probuzením náhle vyloučila, uvedl sportovní fanoušky, pracující lidi a ženy.

Alissa Heinerscheidová, viceprezidentka marketingu společnosti Bud Light, zdvojnásobuje svou extrémní probuzeneckou strategii, jejímž cílem je propagovat „upadající“ americkou značku piva mezi „mladými lidmi“, zatímco své bývalé zákazníky očerňuje jako „frajery a lidi mimo“.

Ale i Fitterův bar byl tento týden svědkem katastrofálního poklesu prodeje domácího sudu mezi věrnými a místními spotřebiteli.

Prodej lahvových produktů Anheuser-Busch se za poslední týden snížil o 30 %, zatímco prodej čepovaného piva se propadl o 50 %, uvedl majitel.

„Ve snaze být inkluzivní Bud Light vyloučil téměř všechny ostatní, včetně svého tradičního publika.“ – Majitel baru Jeff Fitter

Podobné příběhy se vyskytují po celé zemi.

V Braintree Brewhouse v Massachusetts, rozlehlém sportovním baru nedaleko Bostonu, Bud Light běžně překonává konkurenční výrobky Miller Lite a Coors Light v poměru 25:1.

KID ROCK NA PROTEST PROTI SPOLUPRÁCI S DYLVANEM MULVANEYM ROZSTŘÍLEL PLECHOVKY BUD LIGHT PUŠKOU: „F— BUD LIGHT

Tento týden ne.

Osmdesát procent pijáků Bud Light si tento týden objednalo něco jiného, řekl majitel Brewhouse Alex Kesaris – zatímco 20 %, kteří si Bud Light objednali, „nebyli na sociálních sítích a ještě neslyšeli“ o jeho nové transgenderové osobě.

„Už si to neobjednali,“ řekl poté, co jim ostatní patroni řekli o marketingovém omylu Bud Light.

Rozhodnutí společnosti Bud Light vrhnout se do kulturních válek bylo „špatné rozhodnutí“, které popřelo „prakticky všechna pravidla při budování značek a marketingu“, řekl pro FOX Business jeden z analytiků pivního průmyslu.

Jako příklad uvedl noční můru obchodních zástupců značky Bud Light v Texasu, kde značka již léta sponzoruje velkou týdenní šipkovou ligu s více než 100 hráči každý čtvrteční večer.

Zdroj: foxbusiness.com