Let 370 společnosti Malaysia Airlines zmizel 8. března 2014. Dne 19. května, tedy zhruba o devět týdnů později, bylo na YouTube zveřejněno uniklé video třetí stranou. (Foto: X)

Ta tvrdila, že ho získala 12. března. Na videu je vidět něco, co vypadá jako hořící proudové letadlo, které je taženo třemi spirálovitými koulemi. Nakonec se tři koule změní na vertikální vzor a v mžiku zmizí spolu s letadlem, přičemž na obloze zůstane slepá kouřová stopa.

O měsíc později, 12. června, bylo na stejném kanálu zveřejněno druhé video, které ukazovalo naprosto stejnou událost pořízenou z jiného úhlu pohledu. Tato videa byla z YouTube smazána, ale stále je lze nalézt na stránkách archive-dot-org.

Ashton Forbes a jeho tým tato videa důkladně zkoumali a poskytli vyčerpávající důkazy o tom, že jsou tato videa legitimní. Včetně digitální forenzní analýzy ověřené profesionály CGI, očitých svědků a vládních údajů se Forbes a jeho tým úspěšně vypořádali se všemi tvrzeními de-bunkerů a uvedli je pro všechny na X-dot-com @JustXAshton. Dosud se nikomu nepodařilo tento výzkum de-bunkrovat.

Z jejich výzkumu vyplývá, že první uniklé video bylo pořízeno z dvojice amerických satelitů signálového zpravodajství známých jako USA-229. Dvojice satelitů schopných vytvářet 3D stereoskopické snímky zachycením dvou mírně odlišných pohledů. Dvojice družic USA-229 je zaznamenána na přesném místě, v přesném čase a v přesném úhlu, který je nutný k pořízení tohoto videa. K této události došlo kolem půl třetí ráno, byla úplná tma, vlnové délky zachycené těmito kamerami jsou pro detail a stereoskopický efekt umožňuje dodatečné vnímání hloubky.

Zdroj druhého videa byl identifikován jako bezpilotní bojový dron MQ-1C Gray Eagle s infračervenou a termální technologií. Toto video se zaměřuje na tepelnou stopu.

A mužem zodpovědným za únik těchto videí je zřejmě poručík Edward Lin. Byl obviněn z toho, že je špion, ale soudní přepisy dokazují, že šlo jen o výmysl. Podrobnosti o jeho zločinech včetně doby, kdy k nim došlo, jsou sice redigovány, ale u soudu vyšlo najevo, že dotyčné utajované informace byly zveřejněny na internetu. A nadporučík Edward Lin měl plnou bezpečnostní prověrku na stejnou technologii, která byla použita k pořízení těchto videí.

Na základě dat ze satelitů Inmarsat a vojenských radarů, které sledovaly jeho dráhu, a výpovědí očitých svědků, které ji ověřovaly, sestavil Forbes konečnou dráhu letu Malaysian Airlines 370:

března v 16:42 UTC let 370 odstartoval z mezinárodního letiště v Kuala Lumpuru. V 17:21 se letadlo náhle obrací zpět směrem k nejbližšímu letišti v Penangu. Svědek na ropné plošině oznámil, že letadlo hoří. Několik svědků podél východního pobřeží hlásilo, že slyšeli hlasitou ránu a viděli záři vycházející z letadla, když prolétalo nad hlavou. V 17:52 druhý pilotův mobilní telefon vyzvání místní věž. V 18:40 hlásil očitý svědek na lodi, že letadlo oranžově žhne a zdá se, že hoří. Údaje z pingu Inmarsatu ukazují stejnou ostrou levou zatáčku, jakou vidíme na videozáznamech, a pak náhle klesají na nulu, když letadlo mizí.

ČKS zveřejnila čínské satelitní snímky, na kterých se zdají být tři koule. Nejprve tvrdila, že jde o trosky, a později uvedla, že zveřejnění snímku bylo chybou. Podle čínských médií devatenáct rodin podepsalo prohlášení, v němž tvrdí, že po zmizení letadla uskutečnily telefonáty, které je spojovaly s pohřešovanými cestujícími, ale bez odpovědi.

Někteří lidé tvrdí, že šlo o mimozemské UFO, které zachránilo letadlo před pádem. To však nevysvětluje skutečnost, že tuto jedinou událost zachytily tři různé pokročilé americké vojenské sledovací kamery. Dvacet tři cestujících na palubě bylo spřízněno s firmou Freescale Semi-Conductors, oborem, který vede vývoj supravodičové technologie, což je to, o co se zřejmě jedná. Nějaký typ supravodičového zaměřovacího systému pro teleportaci. Což připomíná to, co dělali nacisté se svým vysoce utajovaným projektem Die Glocke.

Světelné objekty, jako je tento, byly poprvé zaznamenány v květnu 1940, když Německo napadlo Belgii. A v roce 1942 už několik lidí hlásilo, že je vidělo na obloze nad Německem. Američtí piloti jim během druhé světové války říkali Foo Fighters.

A nezapomeňme na Garyho Mckinnona, který byl v roce 2002 obviněn ze spáchání „největšího vojenského počítačového hackingu všech dob“ a který tvrdil, že viděl důkazy o vyspělé mimozemské vojenské flotile.

Zdroj: infowars.com