Webový portál AC24.cz ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.

AC24.cz

AC24.czZe světaKonec amerického impéria? Ruské válečné lodi připluly na Filipíny

Sociální sítě

Reklama

loading...

Konec amerického impéria? Ruské válečné lodi připluly na Filipíny

Věhlasný kritik americké zahraniční politiky a lingvista profesor Noam Chomsky už nesčetněkrát konstatoval, že moc Spojených států od konce II. světové války neustále upadá.

Jak Chomsky uvádí, že Spojené státy byly v roce 1945 „doslova polovinou světového bohatství, s neuvěřitelnou bezpečností, kontrolovaly celou Západní polokouli, její oba oceány, a i oba oceány na opačné polokouli.“

V tomto kontextu a v kontextu toho, jak Spojené státy vedly války v četných zemích po celé planetě s nejpokročilejšími technologiemi světa, je těžko pochopitelné, jak k tomu došlo. Jenže Chomsy se zmýlil.

Počínaje tím, o čem se hovoří jako o „ztrátě Číny“ ve 40. letech, začaly Spojené státy pomalu ztrácet i oblasti Jihovýchodní Asie, což Ameriku vedlo k tomu, aby brutálně zahájila Indočínské války. Jak Chomsky uvádí, zničením Jižního Vietnamu v těžce kritizované Vietnamské válce – což byl krok, jehož záměrem bylo zabránit Vietnamu, aby dosáhl nezávislosti a snad se stal i komunistickým státem – vyslaly USA poselství i zbytku Indočíny, že když se nějaký národ pokusí vymanit se z americko-evropské kontroly, tak bude nejspíš vybombardován do základů. Ta strategie v té době fungovala: jak uvádí Chomsky, do roku 1965 měla každá země v regionu diktaturu nachystanou vládnout způsobem hodícím se americkým zahraničně politickým zájmům. Jak ukazuje poslední vývoj v Asijském regionu, tak ale úspěch této strategie tyranského státu měl opravdu jen krátkou životnost.

Kromě toho Spojené státy rovněž ztratily i Jižní Ameriku. Podle Chomského je „ztráta“ Jižní Ameriky snadno pozorovatelná:

„Jedním z projevů toho je, že Spojené státy byly vyhnány z každičké vojenské základny, co v Jižní Americe měly. Pokoušíme se jich pár obnovit, právě teď ale nemáme žádnou.“

Spojené státy v průběhu posledních několika desetiletí začaly ztrácet i Střední východ. V Iráku pomohly Spojené státy vzestupu Saddáma Husseina k moci a zašly až tak daleko, že podporovaly jeho válečnou agresi proti sousednímu Íránu. Pak se USA obrátily k Husseinovi zády a v roce 1991 na Irák za prezidentství George H. W. Bushe zaútočily. Z bombardování Iráku počátkem 90. let si USA odnesly přinejmenším jedno cenné poučení: že Rusko nebude do amerických ambicí na Středním východě intervenovat.

Střední východ byl tudíž zralý na uchvácení a to pokračovalo až do Syrské války. Co však lidé nechápou, je to, že Spojené státy Střední východ nebombardují, aby ho podmanily, kvůli své nesmírné moci, ale protože svou moc, vliv a kontrolu nad celým regionem ztrácí.

Jak by po tomto konfliktu už mělo být všem jasné, tak Spojené státy jako soudce, porota i kat v jednom (a očekávaný dohadovač míru) v pětileté Syrské válce byly nahrazeny Ruskem, které úspěšně sebralo NATO podporovaným skupinám rebelů nejvýznamnější město Aleppo. Ruský postup na Středním východě se ovšem rozlil i do zbytku světa. Loni v říjnu USA oficiálně „ztratily“ svoji baštu na Filipínách. Ač se na ty předtím pohlíželo jako na nerozborného spojence USA kriticky důležitého pro zabraňování čínského vlivu v Asijsko-pacifickém regionu, tak teď se Filipíny hrdě hlásí ke svým novým vztahům s Ruskem a s Čínou.

Jak už vychází najevo, Filipíny začaly cpát své peníze tam, kde je jejich pusa. Toto úterý na filipínské území připluly ruské válečné lodi.

Podle Filipínského námořnictva byla tato návštěva čistě „návštěvou z dobré vůle“, ale diskutuje se i o budoucím společném cvičení. Zpráva od ruského státem vedeného zpravodajství ze Sputniku ale vypadá, že je s tím v rozporu, když konstatuje, že ty lodi tam připluly konkrétně k vedení společného cvičení s Filipínskými ozbrojenými silami za účelem boje s námořním pirátstvím a s terorismem.

„Můžete si vybrat, buď spolupracovat se Spojenými státy americkými, nebo spolupracovat s Ruskem,“ řekl ruský kontradmirál Eduard Michailov v rozhovoru s Manila Harbor.

„Ale za naši stranu vám můžeme pomoci všemi způsoby, které potřebujete. Jsme si jisti, že v budoucnu s vámi povedeme cvičení. Možná jen manévry nebo možná i s použitím bojových systémů atd.“

Michailov rovněž zřejmě naznačoval, že při potenciálním cvičení v nejbližších letech by mohla nastat koordinace i s ostatními hráči v regionu jako s Čínou a s Malajsií. Rusko rovněž Filipínám nabídlo pokročilou výzbroj včetně letadel a ponorek.

A tak Spojeným státům zůstal jen jediný manévr: obklíčit ruské hranice vojsky NATO a raketami, což teď urychleně dělají. Dříve nebo později však budou muset Spojené státy přiznat, velice reálný úpadek svého postavení ve světě a nebudou mít na vybranou než se naučit koordinovat globální záležitosti s takovými jako Rusko a Čína.

Tak se tomu postavme, vždyť jaká je jiná alternativa?

Zdroj: zerohedge.com

Pro psaní komentářů se musíte přihlásit. Nemáte účet? Zaregistrujte se.

Komentáře   

+115 # lubinen 2017-01-07 10:15
Článek vystihuje postupnou bezradnost USA - politiky pozice síly a agresivity , i blbec časem pochopí, že dobrýho kamaráda si penězma a násilým nezískáš.
+104 # erika 2017-01-07 10:36
Až na to, že obkľučovanie Ruska vojskami NATO začalo omnoho skôr, než spolupráca Filipín s Ruskom a Čínou, sa dá s autorom súhlasiť..
Takto však Chomsky akoby dával Rusku nálepku agresora, proti ktorému sa NATO iba bráni, čo je nezmysel a pravdou je pravý opak.
Rovnakú chybu robia pri Kryme, keď označujú anexiu Krymu za príčinu vzniku konfliktu.
Vieme a dobre si pamätáme, že Krym bola len odpoveď na pučistické besnenie Kyjeva.
Krym bola reakcia, Nikto normálny nechce spoluprácu s USA, kto si ctí nezávislosť a slobodu svojho štátu.
Len zapredanci svoje štáty predávajú, odovzdávajú na tácke aj s občanmi, za potľapkanie po pleci. Aj tí európski.
-101 # Petko Kotov 2017-01-07 11:13
zadne " obklicovani Ruska NATO" se nedeje, to jen sousedni zeme Ruska vstupuji DOBROVOLNE do NATO ve snaze ochranit svoji zemi pred Ruskym okupantskym barbarem. Deje se tak jen proto ze Rus okolni zeme napada, terrorizuje a rad je rabuje. Kdyby se Ivan nechoval jako dobytek tak by se jeho sousede nemuseli takto branit.
+64 # Béla 2017-01-07 12:02
Tvrdenie o dobrovoľnosti vstupu štátov, susediacich s Ruskom do NATO je v podstate prvdivé.
Ale : predpokladám, že väčšina týchto štátov (pod nátlakom obyvateľov) NATO rozvráti z vnútra. A v prípade konfliktu zaútočíme na západných okupantov od chrbta. Neviem si predstaviť, ako by sme napríklad my Slováci napomohli zničiť vojská USA na ich území, ale, oni sami sa nám ponúknu ako vhodné terče v našej blízkosti, prípadne u nás.
A tým odpútame značnú vojenskú silu západu a uľahčíme Rusku víťazstvo !
+7 # Rudolf0503 2017-01-07 19:45
Dobrý plán, a Peťka [...]kova vystrelíme na Mesiac, nech si tam oxiduje a ďalej oblizuje americké zadky ... :-)
+65 # Jura 2017-01-07 12:04
Vyjimecne netrolis, tak ti odpovim.

Muzes mi rict, jak napr. Rusove "vyrabovali" Rakousko? Naopak tam lili spoustu penez, proto radeji v 55tem odesli s tim, ze si Rakousko pojistili neutralitou. Pred par lety se v Moskve otevrely archivy a ja jsem take zmenil svuj nazor. Breznev vahal poslat tanky, protoze si nebyl jisty reakci "zapadu" a udelal to az po opakovanem nalehani nasich autoru zvaciho dopisu. Takze nikoliv "Rus" (nebo soviet? :-) ), ale zradci naseho naroda, kteri nam sem pozvali okupacni vojska.

A co Anglie a Francie? Nepodepsali Mnichovsky diktat, prestoze jsme s nimi meli smlouvy o vzajemne voj. pomoci? Opravdu bylo nutne, vlezt do stejneho voj. paktu, jako tito zradci? Co si od toho muzeme slibovat?

Vim, ze tyto otazky jsou bezpredmetne protoze, jses nevzdelavatelny (odborne: "debil"), proc to ale musis v teto diskusi davat tak okate najevo? Kazdy, kdo dokoncil zakladni skolu to prece vidi. Mas z toho neco?
+48 # Audit 2017-01-07 13:44
Jak úsměvné vstoupit do teroristické organizace NATO, kterou mimo jiné vedli také dva generálové Hitlerová štábu, kteří připravili okupaci ČSR, útok na Polsko a SSSR.

Adolf Heusinger - 1963 / 1964
Johannes Steinhoff - 1971 / 1974

en.wikipedia.org/.../...
+22 # Sirea 2017-01-07 15:46
Kojojko si nestihol všimnúť, že cárske Rusko sa zmenšilo, ba aj boľševické Rusko sa zmenšilo, načas, ďalej sa zmenšil aj ZSSR - a nemá žiadne územné požiadavky, naopak, má problém zaľudniť Ďaleký východ, ba aj Altaj a sever - a furt tu bude drístať blepty z minulého tisícročia...
Dnes už RF nepotrebuje územia na západe na obranu, má ďalekonosné rakety. Keby nestáli peršingy na našich západných hraniciach, ani by sa sem nehrnuli...
+29 # Zardoz 2017-01-07 16:42
Krym Rusku ukradl Chruščov a později byl Rusku vrácen.

Kosovo Srbsku UKRADLA Amerika!!!

A ještě v tomto století bude Kosovo Srbku vráceno, až nad ním USA a EU přestane držet ochranu a rabovat suroviny.
Ovšem v té době tam už nebude ani jeden muslim, protože všichni budou v panice prchat před Srbem, který se bude oprávněně mstít za křivdy minulosti...!
+12 # Sirea 2017-01-07 20:06
Oni utekajú už teraz. Nevedia makať.
0 # matrix777 2017-01-08 19:52
Ty si opravu [...].. :)
+66 # Dědouch1 2017-01-07 12:00
Přiřazení Krymu k RF, byla především vůle občanů Krymu. Armáda RF (která měla na Krymu základny a na nich počet vojáků pod stanovené limity) nijak dění aktivně neovlivňovala a vojáci (Krymčany přezdívaní "vlídní lidé") se jen exponovali, aby odradili ukrajinské fašouny od pokusu referendum zmařit, nebo narušit. Pokud by k takovému pokusu došlo, jistě by zasáhli.
Anexe Krymu je ubohý výkřik SSa zklamaných marnými investicemi v zálusku na zřízení vlastní základny na tomto strategicky velice výhodném místě, která by jim umožnila velký vliv v Černém moři.
+43 # robith 2017-01-07 10:53
Pekne, takže jedna strana ztrácí moc a síla se přesouvá na druhou stranu.. Což mě dovádí k otázce - doted byla USA něco jako světový policajt, kde se co šustlo, tak USA k tomu měly co říct, nebo tam měly peníze, zbraně, agenty.. A až se uklidní (pod vedením Trumpa je to snad reálné) nebo zbankrotuje, tak se budou cpát rádoby supervelmoci do role tohoto policajta.. A to je jádro věci, jestliže bude Rusko nejmocnější velmoc, co bude dělat? To samé co USA? Nebo když třeba čína převezme moc světového policajta, cinani jsou o dost dál naší mentalitě a našemu přemýšlení, že bych se nedivil, kdyby dělaly horší věci, než USA. Resp. bombardování sousedních zemí, aby si zajistili vliv, financování převratů ve prospěch komunistické vlády.. a je toho víc, čína hlavně má prostředky na to dobít svět, protože má neskutečnou sílu lidu, kdyz si to vememe, tak USA jsou 1/3 číny..
Takže za mě by bylo asi nejvíc super, kdyby USA nezbanrktovali, jen přišli k rozumu skrz Trumpa. Je potřeba z nich udělat velmoc a ne super velmoc, at si uvědomí že jsou na tom stejně jako čína nebo rusko, akorát si hrají na něco více, ale to už hodně dááávno nejsou. Síla musí být vyvážená, jinak by mohl přijít činskej hitler a vést válku za osvobození šikmooké rasy.. Jak říkám síla musí být v rovnováze.
+53 # Dědouch1 2017-01-07 12:06
Podepisuji nutnost rovnováhy sil ve světě. jen doplním, že nejsou žádné známky toho, že by si RF dělala ambice být oním světovým policajtem a SSa byly spíš světovým loupežným vrahem, než tím policajtem.
Čína? Toť otázka...
+38 # Michal Praha 2017-01-07 12:23
Nutnost rovnováhy sil ve světě je zapotřebí!!! Kdysi jsem se sovětskými vojsky byl ( je to hodně dlouho), jako všichni lidé mají dobré i špatné stránky. Ale Rusové nejsou ambiciózní tím, že by chtěli dělat světového četníka. Chtějí mít jako velký stát určitou sféru vlivu. To je přirozené a dělají všechny velké státy, ale Čína už asi jiné ambice..
+35 # John Maxwell 2017-01-07 13:07
Přesně ,"SSa byla a je světovým loupežným vrahem " ... tady je důležitá otázka za jakých podmínek "světovej policajt" intervenoval do cizích zemí a vše pod dohledem OSN , ten rozmach nebyl sám sebou že ...
Pokud přestane UssA a NATO prudit po světě nebude nutné z každého prdu dělat mnohonárodnostn í konflikt a státy si politiku budou určovat sami ...
+32 # Michal Praha 2017-01-07 13:32
Souhlasím, ale k tomu došlo v okamžiku, když se dostal do čela Ruska Gorbačov (naivní idealista) a Jelcin (alkoholik) a oslabením Ruska došlo k porušení rovnováhy sil ve světě. A toho využily některé státy a nebyly to jen USA ale i Francie, Velká Británie, Německo. Každý uzemní zisk znamenal pro ně i zisk ekonomický.
+31 # Dědouch1 2017-01-07 14:05
Kořistnická politika, vydírání a napadání jiných států SSa+ jsou jejich součástí od jejich vzniku. Příchodem Gorgačova, rozpadem SSSR, "jen" vznikly nové možnosti a potenciálně nové kolonie a Jelcinovi chybělo už málo, aby udělal kolonií SSa, i RF.
Nastoupil Putin - vlastenec a SSa mají po žížalkách. Utrum. Okamžik, kdy bylo Rusko slabé a rozvrácené, loupežní vrazi ve fašingtonu prošvihli.
RF sílí a bude to stále rychlejší, přičemž SSa slábne, přestává být hegemonem, nemá zdroje, vylézají svinstva a bude to také stále intenzivnější.. .
+18 # Sirea 2017-01-07 15:55
Čína nikdy neviedla výbojné vojny . Nie je to v jej kóde. Len sa rozrastala. A k nám zas už nestihne... Čína potrebuje Rusko ako spojenca so zahraničnopolit ickými skúsenosťami - ona ich nemá.
Si Tin Pching: Rusko je náš nenahraditeľný strategický spojenec.
-51 # Petko Kotov 2017-01-07 11:06
ruske lodi pripluly na Filipiny, kourem tam zahubi ptaky, unikajici olej zahubi ryby a zaostaly Rus uz sobe zase dela ostudu i tam kde by nemusel.
Rus se pokousi i zertovat : „Můžete si vybrat, buď spolupracovat se Spojenými státy americkými, nebo spolupracovat s Ruskem,“ řekl totalne opily ruský kontradmirál Eduard Michailov
+31 # r.m. 2017-01-07 13:57

Výborně soudruhu kapitáne Petkove. V tendru na památník jsi vyhrál nad soudružkou Romancovovou.
+26 # Audit 2017-01-07 14:06
Cituji Petko Kotov:
ruske lodi pripluly na Filipiny, kourem tam zahubi ptaky, unikajici olej zahubi ryby a zaostaly Rus uz sobe zase dela ostudu i tam kde by nemusel.
Rus se pokousi i zertovat : „Můžete si vybrat, buď spolupracovat se Spojenými státy americkými, nebo spolupracovat s Ruskem,“ řekl totalne opily ruský kontradmirál Eduard Michailov


Takhle funguje USA:

Největší chemická katastrofa v dějinách lidstva:

Americký koncern Union Carbide v indickém Bhópálu. Neštěstí, k němuž došlo v noci z 2. na 3. prosince 1984, si bezprostředně a během prvního týdne vyžádalo na 8000 obětí a dalších asi 15.000 lidí zemřelo v následujících letech.
Následky otravy trpí přes 100.000 lidí a další nemocní přibývají!


stream.cz/.../...
+23 # Sirea 2017-01-07 16:08
Ale ba - a tých JEDENÁSŤ USA NAVY kompánií, každá s lietadlovou loďou a 10-15 sprievodnými - tie nespravia ani pšuk? Pripomínam ti, že väčšina lodí US ide na mazut!
+21 # Dědouch1 2017-01-07 16:53
Ale oni ho barví na zeleno a mají zelené kotle. Je to tedy ekologicky OK.
;)
+66 # Che 2017-01-07 11:27
V 50 a 60-tych letech kde kdo videl v USA priklad hospodarskeho vyvoje a zachrance a mel touhu mit stejny blahobyt. Ze ale USA svuj blahobyt vybudoval jen na okradani a plundrovani jinych statu, to nebylo tak zname. A po roce 1989 vyplundrovaly USA za pomoci koruptaka a zlodeje Vaclava Hvochlasty i Ceskou republiku, nekolik tisic lidi zbohatlo, miliony ziji hure nez za socializmu, k tem patrim i ja. Ani bida nekterych americkych kruhu obzvlaste cernochu nebyla znama, cestovat se nemohlo a komunistum, co cestovat mohli, nikdo neveril. Americani, vlastne Anglicani a ruzni dobrodruhove vyvrardili povodni indianske obyvatelstvo, kolem 100 milionu a navezli do Ameriky kolem 20 milionu cernych otroku, ale kolem 120 milionu cernochu tento humanitarni prevoz do Ameriky neprezilo.

Dnes drzi USA evropske staty pod krkem pomoci loutkovych vlad a koruptnich politiku, Merklova, Hollande, Juncker, Tusk, Scholz etc etc. Ale i to se jim pomalu hrouti. Kdyby nemecka ustava mela moznost referenda jako svycarska, byla by Merklova uz davno v ustavu Dr. Chcholouska. Ale i v te nemecke ustave ma USA prsty.

USA ani valky vest neumi, nevim kde nekde zvitezily. Zbude po nich jen znicena zeme a chaos a bida, viz Irak, Lybie, Syrie, Ukrajina a mnoho dalsich v Africe a v jizni Americe.

Narodni majetek Ceske republiky se v roce 1989 odhadoval na 9.5 bilionu Kcs, ten se definitivne rozkradnul. Dnes by tento majetek mel cenu 40 az 50 bilionu Kc, coz znamena, ze temer kazdy cesky clovek byl okraden o vice nez 4 miliony korun.
S USA na vecne casy.
-12 # robith 2017-01-07 12:07
Zas ale nemůžeš obvinovat ameriku že před nějakou dobou vozila otroky do své země.. Nemůžeš to vztahovat na nějaké národy, toje blbost.. Tohle je prostě lidská povaha, lidská realita. A hlavně je to všechno o výchově, kdyby tebe vychovali rasisti, kteří využívají černý jako otroky - byl bys taky rasista a určitě ne svojí vinou. A vychova je zase o mentalitě. Měl by se najít moment, kdy se stal bod zlomu a změnit lidské myšlení, to jakým způsobem je vychovávan člověk.. Dnes už to ani není o tom, kdo jak vychová své děti, dnes vaše děti vychovává systém, televize je učí co je správné, škola je učí to co potřebuje systém a to každý den někam stávat a dělat tam to co tě nebaví - robotismus.

Dnes kazopádně myšlenky na podmanění jiných ras, nebo zotročení už nejsou.. V podstatě jde jen o zotročení zvířat, které pro nás vydávají mleko, vejce, maso.. A bude trvat dalších stovky let, než si to lidé uvědomí a začnou se podle toho chovat, stejně jako to bylo s otroctvím černochů.

Zrušení otroctví byla nepříjemná cesta, protože lidi museli začit makat sami na sebe a dělat tezkou praci, kterou delali ty jejich otroci. To samé platí o zákazu masového chovu prasat, drubeže a všech zvířat. Byla by to nepříjemná cesta, ale jsem si jistej že stejně jako s otroctvím, příjde i bod, kdy si lidi řeknou dost a přestanou s tím
+53 # erika 2017-01-07 12:38
"Nejsou myšlenky na podmanění mas?"
A čo čipovanie ľudí, rušenie hotovosti, zriaďovanie Centier proti terorismu a hybridním hrozbám?...
Otroci nie sú len tí, čo zbierajú na poli bavlnu.
Sú to aj tí, čo drú v dvoch- troch robotách a cez víkendy robia brigády, aby uživili rodinu a splácali 30 rokov nejaký byt v paneláku na sídlisku...
www.chelemendik.sk/.../
+19 # erika 2017-01-07 12:42
ospravedlňujem sa za omyl
Tu je ten správny odkaz
www.chelemendik.sk/.../
+25 # Dedis 2017-01-07 13:49
Bohužel vyvíjíme pouze technologie a nikdy ducha, což nás dřív zahubí než se prokoušeme k lidskosti. Bylo by krásné věřit že se někam dostaneme ale moc pravděpodobné to není. Alespoň to tak nevidím a mám pocit že jsme se zničili v historii nejednou.
+31 # Dědouch1 2017-01-07 14:28
"Dnes kazopádně myšlenky na podmanění jiných ras, nebo zotročení už nejsou."
Ha, ha.
Jsi gojím, tedy otrok a je putna, že si myslíš, jak jsi svobodný. Netaháš žoky bavlny, ale "musíš každý den vstávat a dělat to, co tě nebaví" a chazar ti usype zlomek hodnoty tvé práce, abys se mohl najíst a ještě ti trohu zbylo pro pocit svobody. (velmi zhruba a velmi stručně)
Jo a přijde bod zlomu, lidi si řeknou dost,a začnou se chodit pást... K tomu nemám komentář. Jen poznámku, že lidi jsou rozežraní. nejedí proto, aby žili, ale snad většina žije proto, aby žrali. A zdroji se mrhá.
-14 # robith 2017-01-07 17:35
Já chápu že jsme předurčeni žít v systému, ale jsme na tom líp než černoši co jezdili dělat bavlnu do ameriky :)
Ale já to bral tak, že mezi lidmi není rozšířené otroctví, v společnosti je to tabu a otroctví se oficiálně nikde nepřipouští.. To je docela dost podle mě, nato že se před pár stovkami let s nimi obchodovalo jako se psama. To že elity chtějí celosvětové otroctví je věc jiná. A ta svoboda je taková relativní, když děláš každej den 12 aby ses uživil, tak ses svým způsobem otrok, ale vždy je taková ta alternativní cesta.. Najít si jinou práci, nebo resp. dělat nějakou klidnější, hlídače, pochůzky... furt máš na výběr a co to je za otročinu, někde sedět a občas se projít? V otroctví by jsme žili jen v případě že bychom neměly co do huby a žádný osobní čas. Když si to vemeš, tak nevolnictví tu bylo taky dost nedávno a to byla oproti dnešku kurva bída.
+17 # Dědouch1 2017-01-07 19:18
Jasně, vše se vyvíjí. I to otrokářství. V Německu existují firmy, kterým se tam otrokáři říká a docela to sedí. Pod dvěma takovými makala v minulosti i dcera. Otrokář tě pošle do firmy, inkasuje od firmy za tebe plat a z toho ti usype...
Do svobody to tady má hodně daleko. Snad, kdybys za práci dostal zaplaceno jako v BRD, čili ještě asi dvakrát tolik, co dostáváš a makal o třetinu méně, než oni. Plus bez strachu, že zítra můžeš být nadbytečný. Atd atd.
-14 # robith 2017-01-07 22:12
Noa? Kdo nařídil tvojí dceři, aby tam šla? Pokud jí to za ty prachy nestojí, tak tam jít nemusí a může si najít jinou práci, tomu se říká svoboda...
+14 # Dědouch1 2017-01-07 22:41
Hm, tak nic, končím toto téma.
+23 # John Maxwell 2017-01-07 14:49
Teda to jsou bláboly koho to hájíš zájmy ?... nejsou otroci ? a nevozí si je ? "Jsou otroci akorát zustávaj tam kde živoří" Výsledky svojí práce a zisky se odvádějí kam ?
Kdo vlastní životně důležité zdroje ? Stát to neni a dalo by se pokračovat ....
-4 # Petko Kоtоv 2017-01-07 21:40
Ty [...]enej Che, skoda ze te Stbaci hned nevobesily, bylo by o jednoho ruskyho zmda mene!
+9 # drawnn 2017-01-07 11:58
Nebyl tady teď někdy Kotov ?Už jsem od něj dlouho nečetl žádnou legrácku!
+25 # r.m. 2017-01-07 12:04
v 11:06 a už ti chybí?
+44 # r.m. 2017-01-07 12:02
Vždycky se říkalo, že Ameriku může porazit jen Amerika sama. Stalo se.
Vyplundroval je jejich vlastní finanční systém vedený soukromou chazarskou centrální bankou. Tiskaři zaručeně pravých falešných peněz.
+4 # DDR0 2017-01-09 08:25
Duerte je velmi mazaný. Ví že se rozhodně nechce podílet na plánu USA aby se jeho země stala frontovou linií proti Číně. Takže se s Čínou přijatelně domluví, Američany odstaví od vlivu a pozve Rusy jako třetí vzdálenou nestrannou mocnost.
+4 # oblivion 2017-01-09 08:41
Vážený administrátor tohoto webu.

Som ochotný finančne podporovať túto stranku ale za podmienky, že bude na trvalo zablokovaný prístup arogantného, drzého, vulgárneho a totálne vygumovaného "prispievateľa" pod nickom : Petko Kotov.
To tu vážne už nikto nesleduje tieto diskusie, že sa tu musíme nechať urážať a čítať neuveriteľné žvásty tohoto kreténa?

Top of Page

Copyright 2017 © AC24, s.r.o. | Publikování nebo šíření obsahu je zakázáno bez předchozího souhlasu. | Nezávislé zpravodajství z celého světa aneb Co se jinde nedozvíte |
Máte dotaz? Chcete inzerovat na AC24? Neváhejte nás kontaktovat formou emailu: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Provozovatelem serveru AC24.cz je AC24 s.r.o., se sídlem Jaurisova 515/4, Michle, 140 00 Praha 4, IČ: 02988186, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 226266. | O projektu | Tiráž | Napsali o nás | Podpořte nás