AC24.cz

AC24.czZe světaSkoro všechny masové střelby za posledních 20 let mají jednu věc společnou, a zbraně to nejsou

Sociální sítě

Reklama

Skoro všechny masové střelby za posledních 20 let mají jednu věc společnou, a zbraně to nejsou

Co způsobuje to, co je vnímáno jako výbuch masových střeleb ve Spojených státech? Určitě to není větší přístup ke zbraním v moderní době. Zbraně bývaly daleko dostupnější před rokem 1968, kdy nebylo zapotřebí vůbec žádných kontrol zákazníka, aby si v Americe koupil zbraň. Masové střelby nejsou zhoršovány ani poloautomatickými puškami s velikými vnějšími zásobníky, jak ukazuje příběh masové střelby vrahouna s dvouhlavňovou brokovnicí v roce 1915.

Tak jaké jsou společné rysy sdílené skoro všemi vrahy z masových střeleb v posledních 20 letech?

Podívejme se na ně.

Téměř všechny epizody masových střeleb z minulých dvaceti let a mnoho dalších epizod sebevražd a izolovaných střeleb mají jedno společné, a tím není použití zbraní.

Převažující důkazy poukazují, že tím největším samostatným faktorem u všech těchto incidentů je to, že pachatelé buď aktivně brali silné psychotropní léky, nebo na takových lécích byli v určitém okamžiku těsně předcházející minulosti, než spáchali své zločiny.

Mnohé věrohodné vědecké studie prováděné po více než desetiletí, stejně jako mezinárodní dokumenty od určitých farmaceutických společností, které potlačily informace ukazující, že léky účinkující jako SSRI (Selektivní inhibitory zpětného vychytávání serotoninu) mají sice dobře známé, ale neohlašované vedlejší účinky včetně mj. sebevražedného aj. násilného chování. Člověk potřebuje jen vhodné klíčové slovo nebo frázi na Googlu, aby si to sám našel. www.ssristories.com je jednou z populárních stránek, které zadokumentovaly více než 4500 případů z reportáží „mainstreamových médií“ celého světa o aberačním či násilném chování těch, kdo tyto silné drogy berou… Na seznamu střelců z masových střeleb se silnou vazbou na psychotropické léky jsou.

1. Eric Harris 17 letý (nejdříve byl na Zoloftu pak na Luvoxu) a Dylan Kebold 18 letý (školní střelba v Columbině v Littleton v Coloradu) zabili 12 studentů a 1 učitele a zranili 23 dalších, než zabili i sebe. Kleboldovy lékařské záznamy nebyly nikdy uvolněny pro veřejnost.

2. Jeff Weise, 16 letý, měl předepsáno 60 mg Prozacu denně (trojnásobek průměrné začínající dávky pro dospělé!), když zastřelil svého dědečka, snoubenku svého dědečka a mnoho spolužáků v Red Lake v Minnesotě. Pak zastřelil i sebe. 10 mrtvých, 12 raněných.

3. Cory Baadsgard, 16 letý, střední škola Wahluke (stát Washington) byl na Paxilu (který mu způsoboval halucinace), než si vzal do školy pušku a vzal si svých 23 spolužáků jako rukojmí. Na tuto událost nemá žádné vzpomínky.

4. Chris Fetters, 13 letý, zabil svou oblíbenou tetu, když bral Prozac.

5. Christopher Pittman, 12 letý, zavraždil oba své prarodiče, když bral Zoloft.

6. Mathew Miller, 13 letý, se oběsil v šatníku své ložnice po šesti dnech braní Zoloftu.

7. Kip Kinkel, 15 letý, (na Prozacu a Ritalinu) zastřelil své rodiče ve spánku, pak šel do školy a zahájil palbu, když zabil 2 spolužáky a 22 jich zranil krátce poté, co začal s léčbou Prozacem.

8. Luke Woodham, 16 letý (Prozac) zabil svou matku a pak zabil dva studenty, poranil šest dalších.

9. Chlapec z Pocatellu, ID (Zoloft) v roce 1998 měl Zoloftem vyvolaný záchvat, který způsobil ozbrojené obležení školy.

10. Michael Carneal (Ritalin), 14 let, zahájil palbu na studenty střední školy při shromáždění ke kázání ve West Paducah v Kentucky. Zabiti byli tři teenageři a pět dalších zraněno…

11. Mladný muž v Huntsville v Alabamě (Ritalin) se přeměnil v psychotika, co rozčtvrtil své rodiče sekyrou a zabil i dalšího příbuzného a skoro zavraždil ještě jednoho.

12. Andrew Golden, 11 let, (Ritalin) a Mitchell Johnson, 14 let, (Ritalin) střelili 15 lidí, zabili čtyři studenty, jednoho učitele a zranili 10 dalších.

13. TJ Solomon, 15 let, (Ritalin) středoškolský studen v Conyers v Georgii zahájil palbu na šest svých spolužáků a poranil je.

14. Rod Mathews, 14 let, (Ritalin) umlátil spolužáka k smrti holí.

15.James Wilson, 19 let, (různé psychiatrické léky) z Breenwood v Jižní Karolíně vzal revolver ráže .22 do základní školy a zabil dvě malá děvčata a zranil sedm dalších dětí a dva učitele.

16. Elizabeth Bush, 13 let, (Paxil) odpovídá za školní střelbu v Pennsylvánii.

17.Jason Hoffman (Effexor a Celexa) – školní střelba v El Cajon v Kalifornii.

18. Jarred Viktor, 15 let, (Paxil), po pěti dnech na Paxilu 61 krát probodl svou babičku.

19. Chris Shanahan, 15 let (Paxil) v Rigby, ID, který zčista jasna zabil jakousi ženu.

20. Jeff Fraklin (Prozac a Ritalin), Huntsville, AL, zabil své rodiče, když se vrátili domů z práce pomocí kladiva, sekerky, řeznického nože a pilníku, načež napadl svého mladšího bratra a sestru.

21. Neal Furrow (Prozac) při střelbě v židovské škole v LA bylo ohlášeno, že měl soudně nařízeno brát analog Prozacu i s určitou další medikací.

22. Kevin Rider, 14 let, přestal brát Prozac, když zemřel na průstřel hlavy. Původně o tom bylo rozhodnuto jako o sebevraždě, ale o dva roky později byla jeho smrt znovu otevřena k vyšetřování jako možného zabití. Přímý podezřelý byl rovněž 14 letý a bral Zoloft a další antidepresiva SSRI.

23. Alex Kim, 13 let, se oběsil krátce poté, co mu zvýšili předepsané dávkování Lexapro.

24. Diane Routhier měla předepsaný Welbutrin na problémy se žlučovým kamenem. O šest dnů později, když utrpěla spoustou nežádoucích vedlejších účinků tohoto léku, se zastřelila.

25. Billy Willkomm, uznávaný zápasník a studen University of Florida, dostal ve věku 17 let předepsaný Prozac. Rodina jej našla mrtvého po sebevraždě – v červenci 2002 se oběsil na žebříku v rodinném domě Gulf Shore Boulevard.

26. Kara Jaye Anne Fuller-Otter, 12 let, byla na Paxilu, když se oběsila na háku ve svém šatníku. Rodiče Kary řekli: „… ten prokletý doktor jí to nezrušil, když jsem ho o to žádal při druhé návštěvě. Říkal jsem mu, že má na Paxil určité zvláštní reakce…“)

27. Gareth Christian, Vancouver, 18 let, byl na Paxilu, když v roce 2002 spáchal sebevraždu, (Garthův otec nepřenesl smrt svého syna přes srdce a zabil se také v garážovém přístavku svého rodinného domu).

28. Julie Woodward, 17 let, byla na Zoloftu, když se oběsila v garážovém přístavku domu její rodiny.

29. Mattew Miller byl 13 letý, když navštívil psychiatra kvůli potížím ve škole. Psychiatr mu dal vzorky Zoloftu. O sedm dnů později jej jeho matka našla mrtvého, pověšeného na pásku na háku k věšení prádla v jeho šatníku.

30. Kurt Danysh, 18 let, a na Prozacu, zabil brokovnicí svého otce. Teď je za mřížemi a píše dopisy, v nichž zkouší svět varovat před léky SSRI, že ty mohou zabíjet.

31. Woody -, 37 letý, spáchal sebevraždu, když už 5. týden bral Zoloft. Jeho lékař krátce před touto smrtí navrhl zdvojnásobení dávek tohoto léku. Svého lékaře navštívil jen kvůli nespavosti. Nikdy neměl deprese, ani neměl historii jakýchkoliv symptomů mentální poruchy.

32. Chlapec z Houstonu, 10 let, zastřelil svého otce poté, co mu zvýšili dávkování Prozacu.

33. Hammad Memon, 15 let, zastřelil středoškolského spolužáka. Diagnostikovali mu ADHD a deprese a bral Zoloft a „další léky na svůj stav.“

34. Matti Saari, 22 letý student kulinářství, zastřelil 9 studentů a učitele a dalšího studenta zranil, než zabil i sebe. Saari bral SSRI a benzodiazepan.

35. Steven Kazimierczak, 27 letý, zastřelil pět lidí a zranil 21 dalších, než zabil i sebe, v universitním auditoriu Northern Illiois University. Podle jeho snoubenky bral v poslední době Prozac, Xanax a Ambient. Toxikologické výsledky ukázaly, že měl v metabolismu pořád ještě stopy určitého množství Xanaxinu.

36. Finský střelec Pekka-Eric Auvinen, 18 letý, bral antidepresiva, než zabil osm lidí a zranil tucet dalších na střední škole v Jokela – pak spáchal sebevraždu.

37. Asa Coon z Clevelandu, 14 letý, postřelil čtyři lidi, než si sám vzal život. Soudní zápisy ukazují, že Coon byl na Trazodonu.

38. Jon Romano, 16 letý, na medikaci kvůli depresi, vystřelil na učitele na své newyorské střední škole z brokovnice…

Co chybí na tomto seznamu …, že 3 ze 4, o kterých je něco takového známého, berou tu samou medicínu…

Na jakých lécích byl Jared Leeoughner, 21 letý …, když zabil 6 lidí a zranil 14 dalších v Tusconu v Arizoně.

Na jakých lécích byl James Eagan Holmes, 24 letý…, když zabil v Auroře v Coloradu 12 lidí a zranil 59 dalších.

Na jakých lécích byl Jacob Tyler Roberts, 22 letý, když zabil 2 a zranil 1, v Clackamas v Oregonu.

Na jakých lécích byl Adam Peter Lanza, 20 letý, když zabil 26 lidí a zranil 2 v Newtown Ct.

Ti, co se zaměřují na další zákazy střelných zbraní, nebo omezování zásobníků, se prostě soustřeďují na špatný problém a kladou špatné otázky, buď jako záměrný pokus o zakrytí těchto souvislostí, nebo kvůli naprostému a úplnému ignorantství.

Nepodlehněte jim! Tlačte na naše zvolené „zástupce“ a média, aby na tyto problémy vrhli ostré světlo. Nepřestávejte se štvanicí na ně, dokud to neučiní.

Zdroj: prepperchimp.com

Loading...

Komentáře   

+116 # explainer 2014-06-21 19:10
Ty léky mohou být příčinou, ale také mohou být příznakem. To, že brali léky také naznačuje, že měli psychické problémy. A když řeknu, že všichni ti střelci měli psychické problémy a proto stříleli, také to nezní nerozumně.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+51 # Adolf Balík 2014-06-21 19:32
Řekl bych ale, že v porovnání se vzorkem lidí, kteří měli podobná postižení v minulosti, nebo v zemích, kde není zvykem je tolik cpát těmi SSRI, ti předávkovaní SSRI už statisticky významně projevují odlišnost. Přesná čísla k provedení statistického testu nemám, ale od boku bych to tak viděl.

O lécích se říká, že lék, který nemá sílu také ublížit, nemá sílu ani pomoci. Zásah hluboko do serotoninových systémů musí být docela hra s ohněm, co občas bouchne pod rukama.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+6 # Petr Ježek 2014-06-22 09:20
Máte pravdu. Problém tkví v obdobných mechanismech jako jsou ty, které spouštějí alergické a autoimunitní reakce.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+13 # Majkel 2014-06-22 17:44
jsem si jistej že celé prostředí kolem nás je uměle vytvořeno a všechny problémy záměrně vytvořily a problémy slouží těm parchantům iluminátům kteří jsou zcela jasně proti lidem po celém světě, každej problém kterej máme je kvůly iluminátům je na čase to dešifrovat a prokouknout a na problémech vydělávají triliony ano ne biliony ale triliony
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+15 # Majkel 2014-06-21 19:56
A co když je to o tom, že když už udělaly blázny z konspiračních teoretiků, a tudíž pro většinu jsou médií předkládány jako zblázni, tak chtějí dostat konspirační teoretiky do rohu a aplikovat na nich tyto ohavné látky a udělat z nich ještě větší blázny? A to z důvodů že se konspirátoři snaží protlačit pravdu ven? já si myslím že ti fašisté z USA v tom opět mají prsty skouší se zuby nehty bránit a držet u moci a myslí si že ovládnou svět , ale netuší že pravda vychází na povrch neuvěřitelně rychle a to je jenom dobře
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+5 # Deni 2014-06-21 20:35
V tom nemas pravdu! V USA dostanes psycho pills aj bez nejakej diagnozy, staci povedat, ze nemozes spat a dostanem svinstvo, bez akychkolvek testov a vysetreni! Je to zodpovednost rodicov, co daju svojim detom, lekari su tiez iba ludia,ktori si predpisovanim toho svinstva zarabaju na svoj chlieb....
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # Miras 2014-06-23 10:22
To není nic překvapujícího, u nás se to v některých ordinacích praktikuje úplně stejně.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # emce 2014-06-21 20:49
Asi nemáš takový přehled o farmakách v USA. Způsob, jakým a komu všemu se ordinují.. Celkem zajímavý dokument nutící k zamyšlení. Potom tato zpráva dává jiný rozměr. ;)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-3 # explainer 2014-06-21 21:03
Pokud narážíš na to, že v USA cpou léky kde komu, tak o tom vím. Přesto z toho neplyne, že ti lidé léky nepotřebovali. To nevíme. Těžko budeš tvrdit, že v USA mají léky jen ti kdo je nepotřebují.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-6 # ENStudent 2014-06-21 22:48
To je blbost. Aspoň ve US státech kde jsem byl.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+16 # šona 2014-06-22 02:39
Jde o to, že potřebovali pomoc a ve formě těchto léků se jim jí vlastně nedostalo.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+5 # Majkel 2014-06-22 10:58
A trošku se zapomělo i na jedovatost vakcín a celoplošně globálně, zmrzačení první vakcínou ihned po porodu, poškození mozku záměrně každeho dítěte aby nemohlo normálně uvažovat děkuji moc
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+6 # emce 2014-06-21 20:51
Zkus shlédnout tento dokument o psychofarmakách v USA a způsobu léčby čehokoliv. Trošku jinak pak budeš nahlížet na tento článek. K zamyšlení. www.youtube.com/.../
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+6 # Alia 2014-06-21 22:59
Díky za odkaz, je výborný. Zvláště cca od první hodiny, kde je o testování primitivními testy, které někdy děti musí povinně vyplňovat ve škole a pak jsou medikovány. Děs...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # Wolf 2014-06-22 08:38
Velmi závažný dokument ! Všem doporučuji shlédnout. Díky z upozornění. Web, který se danou problematikou zabývá: www.cchr.cz
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-4 # ph4rmy 2014-06-22 09:31
pridávam ďalší dokument o psychiatrii:

auria.sk/.../...

Dokumentárny film vyrobilo občianske združenie, medzinárodná nezisková organizácia: Citizens Commission on Human Rights (Občianska komisia za ľudské práva). Slovenská verzia.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+12 # Jan Kadlec 2014-06-21 23:01
A co když tu větu formuluješ takhle: Všichni ti střelci sice měli psychické potíže, ale brali na ně léky a přesto stříleli...

Do jakého světla to staví pilulky teď?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # explainer 2014-06-22 08:45
No do světla, že neléčí dokonale. Diabetik také nakonec umře i když bere inzulín. To neznamená, že inzulín nefunguje.

Musel bys srovnávat s se stejným člověkem, který by léky nebral. Který je na tom lépe a to nejde. Samozřejmě opět platí, že těmi léky lze uškodit pokud se podají nesprávně.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+8 # Šafránkova 2014-06-22 12:32
Kadlec,jenom za antidepresiva utratili Češi/maličký národ/ 1,5 miliardy korun.Do jakého světla to staví pilulky tedˇ?Uvědomme si,že prvotní zájem je vytvořit závislost.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Jan Kadlec 2014-06-21 23:13
Zkusím to napsat trochu jinak. Myslíš si, že kdyby se přestaly ty léky předepisovat, tak že by se počet masových vražd výrazně zvýšil? Protože pokud máš pravdu, tak vlastně léky fungují a spoustu magorů drží při zemi. Moje znalosti minulosti (bez léků) jsou omezené, ale nemyslím si, že v minulosti bylo nějak výrazně více masových vražd. Tedy jistě, obecně se asi zabíjelo více a lidé dokázali být krutější, ale nikdo přece nevěří tomu, že se tohle změnilo díky lékům...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-3 # explainer 2014-06-22 08:48
Nevím. Nevím jestli by se počet masových vražd zvýšil, ale myslím si, že někteří lidé by pak měli větší problémy. Páchali by sebevraždy a pod. Je klidně možné že by střílení ve školách pokleslo, ale asi by se zase zvýšilo něco jiného.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Jan Kadlec 2014-06-22 09:23
No bez léků by to asi bylo chvíli těžké, protože by se lidé museli naučit řešit své problémy sami. Ale ve výsledku by podle mě ubylo sebevražd i vražd...

Když by se podle tebe něco jiného zase zvýšilo, pak je to stejná otázka jako předtím. Připadá ti, že léky nějak výrazněji pomohly vyřešit nějaký problém? Masových vrahů, zdá se, neubylo. Možná spíš naopak. Jestli poklesl počet sebevražd, tak nechci vůbec přemýšlet, kolik lidí muselo páchat sebevraždy v minulosti. A co jiného by se tak ještě mohlo zhoršit? Deprese? Stresy? Vždyť to slyšíme z médií od rána do večera, že naše civilizace žije v největším stresu v historii. Každý se stresuje kvůli práci a má z toho deprese... Vyřešily to léky? Naopak, čím více léků máme k dispozici, tím je situace jenom horší, víc lidí chodí k psychologům, víc lidí chlastá a víc lidí končí na psychárně. Minimálně tak to vypadá podle televize a rádia, samozřejmě jestli je to pravda nemůžu říct, ve zdravotnictví nepracuji...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+6 # explainer 2014-06-22 10:43
Cituji Jan Kadlec:
No bez léků by to asi bylo chvíli těžké, protože by se lidé museli naučit řešit své problémy sami.


Myslím si, že v tomhle tvrzení vycházíš z obecně rozšířené lidové představy, že psychické nemoci je cosi jako špatný způsob myšlení. Že člověk v depresi je vlastně jenom smutný a stačí ho rozveselit, třeba vtipem. Máš depresi? No tak to je snadné, stačí jen abys byl veselý a deprese je pryč. Z toho co jsem nastudoval se ale zdá, že takovýto pohled není pravdivý. Je to jako říct člověku, který má zápal plic, že řešení je snadné, stačí být zdravý. Jsou prostě psychické poruchy, které nelze ovládat vůlí, jsou to endogenní poruchy, kdy například chybí nějaký naurotransmiter apod. Samozřejmě mnozí z pacientů, kteří jsou medikovaní nepatří mezi tyto případy a pořádná kůra se šamanem ayuhascou by jim pomohla vyřešit problém i bez medikace, ale myslím si, že takoví nejsou všichni.

Citace:
Připadá ti, že léky nějak výrazněji pomohly vyřešit nějaký problém?
To je otázka, kterou nelze spolehlivě zodpovědět. Museli bychom mít stroj času vrátit se do minulosti léky mu nedat a pak v budoucnosti porovnat ty dvě verze jeho života, která je lepší. Myslím si, že některým lidem léky pomáhají a jiní je mají zbytečně a dokonce jim i škodí.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Šafránkova 2014-06-22 12:39
Jiný úhel pohledu:v minulém století Evropa prošla dvěma válkama,Španěls kou chřipkou,každé páté dítě matkám zemřelo,rodiče pochovávali děti na dnes pozastavené choroby jak na běžícím páse a museli to ustát.Dnes mají lidi ráj a hroutí se.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # explainer 2014-06-22 12:54
I tehdy existovali blázni a blázince.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Šafránkova 2014-06-22 13:08
Samozřejmě,ale to jsme se dostali ke vrozeným chorobám.Já jsem se už před časem zaměřila na rozhovory.Nejča stěji používané slovo je _problém_.Všech no je problém,sebemen ší pitomost,které si někdo ani nevšimne, se řeší,rozpitvává .A slyšíš:no já kvůli tomu ani nespal/a,musel/ a jsem si vzít prášek.A přitom šlo o nic.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # explainer 2014-06-22 13:13
Nemyslím si, že tehdy byl blázen jen ten kdo se tak narodil. Klidně se také mohli zbláznit během života.

To zda dnes lidé naříkají víc, než dříve neposoudím. Je to klidně možné.

Také tehdy měli problémy jen ty svoje. Dneska lidé mají problémy z toho co vidí po celém světě. Někdo se trápí tím, co ukrajina, co děti v somálsku, atd... Tehdy se o tom ani nemohli dozvědět. Strach že přijde válka přišel až když byli vojáci ve vedlejší vesnici. Dneska se lidi užírají strachem celé roky, jak furt sledují politiku a čekají, že tohle už už bude válka, atd... Jo, kdo se chce dneska trápit, má víc možností. :-)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Majkel 2014-06-22 17:32
Do [...]u s problémama, neserme na problémy, pojdme vyřešit problémy, pojdme ty Zaprodance co sedí v parmamentu vyházet okny a ustanovit vládu lidu děkuji moc, sere mě jak slyším ty sliby a keci zaprodaných [...]ů ted momentálně v čele se sobotkou kterej pomoh bakalovy ve 100miliardové krádeži.... šmejd jeden fašistickej
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # Klára D. 2014-06-22 13:50
Ráj? Co je vlastně ráj? Biblický mýtus a nedorozumění, které používáš ve svém komentáři.
Války jsou i nyní, lidé trpí chudobou, nemocemi, stresem, hladem. Zkus na svět pohlížet periferním viděním.
V minulosti to ustáli hlavně díky víře, jako antidepresivum požívali mýty z Bible, či jiných svatých knih. V dnešní době, kdy nám velí spíše věděcký pokrok, je těžší se oddat něčemu, co nemá reálný základ a působí jako těžká utopie. Proto hledáme smysl života, nějaké uplatnění např. v kariéře, v rodině, úspěchu, penězích atd., což působí vnitřní stres, který může přerůst v depresi. Chci jenom upozornit, že deprese není smutek, tak jak jej známe. Je to nemoc, kdy člověk není schopen konat běžné denní úkony, zavírá se před světem a je mučen úzkostnými myšlenkami - rakovinu taky nevyléčíš veselou historkou z natáčení.
Shrnu to: Svět je stále stejný, jen místo opia víry, využíváme medikamentů.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # Šafránkova 2014-06-22 14:09
S tou rakovinou si nejsem tak jistá,tam je právě rozhodující faktor ta psychika.A veselé historky z natáčení taky pomůžou
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-2 # P.K. 2014-06-22 16:55
Ne, deprese nejsou tak úplně "špatný způsob myšlení"; jde o kombinaci mnoha faktorů, včetně frustrace životem, absencí nějakého smyslu života, motivace někam jít, něčeho dosáhnout, apod.. ale je možné se z nich celkem rychle dostat: je to, jako vše, o vůli. Btw, depky má úplně každý, jen se s nimi každý vyrovnává jinak: nejrozšířenější je potom klasické přenášení viny na okolí: "kdyby nebylo mojí nechápající manželky, židů, komunistů, atd, bylo by na světě dobře.
Všimněte si, že většina lidí není schopna vyřešit ani prostou závislost na alkoholu, kouření, na netu, na hrách, v podstatě na čemkoliv, ačkoliv stačí prostě přestat (osobně mám dávnou zkušenost jak s alkoholem, tak s kouřením; pokud se člověk zbaví těchto "závad", už ho nedokáže rozházet téměř nic). Jakmile z toho uděláme nemoc, místo pouhé slabosti, jelikož nemoce se léčí, a to stojí peníze, takže jde o business,jsou tito lidé ztracení a mají na to i razítko od psychiatra.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # P.K. 2014-06-22 16:59
ale deprese jsou zároveň i pozitivní; následuje po nich jakási tvůrčí, nebo jiná, euforie; jako po každé zátěži:-). Jde jen jejich zvládnutí..
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # explainer 2014-06-22 17:07
Ne, opět předvádíš ten přístup, stačí být zdravý. Stačí přestat je právě to, co někdy nejde. Deprese se rozlišují. Existují deprese, které popisuješ ty a to je akorát blbá nálada. A pak jsou deprese způsobené nedostatkem neurotransmiter ů apod. A s těmi se prostě vyrovnat nedá. Představ si člověka který utrpí úraz hlavy a poškodí se mu nějaké centrum, které produkuje dopamin. Mozku pak chybí a ten člověk má depku (laicky, zjednodušeně). Nemůže se prostě silou vůle rozhodnout, že začne produkovat dopamin, nemá čím, centrum je zničené. Totéž ty závislosti. Jasně, že stačí přestat, ale v tom je právě ten problém. Uvědom si, že to, že ty jsi přestat dokázal znamená akorát to, že jsi neměl opravdovou závislost. To, že ty dokážeš přestat neznamená, že dokáže každý. Nejsme všichni stejní. Depky nemá úplně každý, alespoň ne ty endogenní.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # Hell 2014-06-23 19:36
Souhlasím s tvrzením, že lze mnoho problémů řešit i bez podávání léků. Mám s tím vlastní zkušenost. JENŽE - ono to vyžaduje dost času a hodně práce sama se sebou a musím říct, že celý ten proces byl psychicky dost vyčerpávající, na druhou stranu jsem si byla jistá, že to vyřeším sama a překonám. Moudrá jsou slova známého úsloví: "Rodina je základ státu". Mé problémy měly kořeny v minulosti, v nezpracovaných dětských traumatech. Vzhledem k tomu, že jsem člověk oborem neurověd a psychiatrie nějakým způsobem dotčený, jsem si pořád říkala: "Sakra, já nevěřím, že za to, jak se cítím, může nedostatek serotoninu na synapsi. To přeci musí jít ovlivnit nějak jinak." Zjistila jsem, že rozhodující moc ve svém životě mám já sama a to mi pomohlo. JENŽE v dnešní době nás vychovávají rodiče, kteří vyrostli ve strachu, zas a pouze také ve strachu. Velice trefný byl Váš postřeh ohledně stresu apod. Ono je velice snadné s lidmi manipulovat prostřednictvím strachu a to přesně se děje.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+5 # kLuk 2014-06-27 01:35
tady se furt řeší nárust. Stále více vražd, sebevražd, masových vražd. Ale co počet lidí obecně? Stále roste. Když máte například pekárnu, máte spoustu chlebů a vaše produkce roste, automaticky máte i více odpadu, více zkaženého produktu. Ruku na srdce, lidí je jako sraček. Čím více lidí, tím více narušených existencí. Čím více lidí, tím více těch, kterým počet lidí kolem vadí a pracje to s nimi. Léky? nepomůžou, snížení počtu? Pravděpodobně ano....... Naše mentalita, inteligence roste, zlepšujem se, dospíváme. Ale náš počet a takový ten klasický "boj o přežití" nás hrozně omezuje. To je podle mě otázka k zamyšlení, počet.


Možná jsem asociál. Ovšem to je podle mě správná otázka, asociál, nebo realista?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-1 # acidjoe 2014-06-22 09:02
Cituji explainer:
Ty léky mohou být příčinou, ale také mohou být příznakem. To, že brali léky také naznačuje, že měli psychické problémy. A když řeknu, že všichni ti střelci měli psychické problémy a proto stříleli, také to nezní nerozumně.


jak mohou být léky něčeho příznakem? to zní hodně nerozumně. V americe dostává léky každý druhý, doporučuji pár knih, např, prozacový národ. Léky mohou být příčinou a s největší pravdepodobnost í i jsou, ale určitě ne příznakem, to ani nedává smysl.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-3 # explainer 2014-06-22 10:44
Mohou být příznakem toho, že je tam problém. Když máš sádru je to příznakem, že máš zlomeninu.
Možná jsem použil špatné slovo? Tak třeba náznakem?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+6 # Jimbinek 2014-06-22 10:48
Aha tady si někdo myslí ,že všechny léky jsou vyrobeny ,aby nám pomáhali :)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-3 # explainer 2014-06-22 10:56
Ne, nemyslí. Z toho komentáře nic takového neplyne. Ten komentář by se mýlil, pokud by psychofarmaka byly podávány nesprávně vždy. Což asi není pravda.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # Michallius 2014-06-22 22:23
Toto je z příbalového letáku léku Prozac. Myslím, že to mluví za vše: Užití u dětí a dospívajících ve věku 8 až 18 let:
U pacientů do 18 let, kteří se léčí některým z této skupiny přípravků, je zvýšené riziko výskytu
nežádoucích účinků, jako jsou pokusy o sebevraždu, sebevražedné myšlenky a nepřátelské jednání
(převážně agresivita, protichůdné jednání a hněv). Prozac by měl být u dětí a dospívajících ve věku 8
až 18 let užíván pouze k léčbě středně těžkých až těžkých depresivních epizod (v kombinaci
psychologickou terapií) a neměl by být užíván v jiných indikacích.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # eman 2014-06-23 13:21
www.youtube.com/.../ jak si doktori stezuji ze psychiatri v US jsou jen prodejci drog farmaceutickych firem !!!!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Alternative Name 2014-06-24 01:49
Ja som mal brať antidepresíva a poviem ti že to svinstvo by som si už do huby viac krát nedal, myslel som si že prídem o hlavu keď človek toto berie tak mu musí snáď prepnúť viac než mu prepínalo. Ja preto verím že tie lieky majú s tým čo dočienia stači si jednu zobrať a grantujem vám že ihneď zmeníte názor aj vy. Radšej som sa dal osobne do kopy než brať tieto hlúposti.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # NiK 2014-06-24 15:51
Bylo ale dost případů, u kterých nebyla prokázána deprese, ani jiná psychická porucha. Přesto jim byly naordinovány tyto léky a mnohdy i nadbytečné množství. Posléze se u nic projevily agresivní sklony. To je celkem alarmující, nemyslíte?
Obávám se, že mnoho problémů tkví v psychiatrii. Toto odvětví zdravotnictví dle mého názoru není dostatečně kontrolováno a není na něho kladen dostatečný důraz. Neustále dochází k opakovaných chybným diagnózám, které mohou ohrozit nejen mentální, ale i fyzické zdraví člověka v důsledku špatné léčby. A vzhledem k tomu, že jsou vyzdvihovány pouze případy s takto brutálními následky, je na uváženou, zda by se nemělo něco změnit, pokud si uvědomíme, kolik případů bez takto tragických následků pro společnost, nikoli však pro osobu, jedince samotného, dnes a denně ve světě je.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # Lenka A.Zelenkova 2014-06-26 20:18
přesně tak!a já bych šla ještě dál a možná žalovala farmaceutické firmy-jež považuji za nástupce Mengeleho..nelé čí,jen pokusujou na lidech a za to berou nekřesťanské peníze!ikdyž..n ekřesťanské...d alší politický byznys...což vždycky církve byl! Když už BŮH,tak v nás..k tomu nepotřebujete kněze:))
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+8 # Majkel 2014-06-21 19:14
chce to okamžitě všechny farmaceutické společnosti zavřít a vyšetřit pokud se toto skutečně děje a pokud je fašismus skutečně na vzestupu z duvodu těchto léků, viz petko z kotov
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+12 # Majkel 2014-06-21 19:30
Pokud je to skutečně takto, pak si ti co platí a financují tyto farmaceutické společnosti zahrávají s národní bezpečností celého světa kontrolou mysli a ovládání mysli což je trestné
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+5 # pavel jan 2014-06-22 09:00
Vaše příspěvky budí zdání, že máte tendenci věřit tomu, že celý zdravotnický průmysl je tu proto aby pomáhal lidem léčit jejich nemoci. Musím Vás zklamat, farmaceutické korporace poněkud jiné cíle. Vědí to všichni kromě mainstreamových z medií a jejich posluchačů.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Majkel 2014-06-22 17:38
přesně kámo farmaceutický průmysl slouží teroristickým iluminátům z USA a udělaly z něj smrtící nástroj k potlačení lidu, kterej se probouzí a začíná zjištovat pravdu. Proto se nás rozhodly tímto zákeřným způsobem omezit a zlikvidovat ve jménu zdraví..
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+11 # explainer 2014-06-21 19:47
Jo, všechny farmaceutické společnosti zavřít a diabetici ať si svůj inzulín shánějí jak chtějí.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # Jox 2014-06-22 08:13
Troll alert....
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # explainer 2014-06-22 08:48
Pokud to myslíš na můj komentář, tak doplním, že to měl být sarkasmus.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # Petr Ježek 2014-06-22 09:28
Zde vysvětlení nemáte? Proč tedy trollujete? 90% diabetiků není odkázíno na inzulín ale na své znalosti a ochotu změnit životosprávu a snížit si tak glykemický index. U těch zbývajících 10% je aktuálním předmětem zájmu zvědavých míra nemodifikovatel né genetické predispozice.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # explainer 2014-06-22 10:47
Ale princip jste snad pochopil ne? Snažil jsem se říct, že na lécích někdy závisí životy a že tedy nelze jen tak najednou zastavit výrobu všech léčiv aniž by to pro některé lidi mělo fatální následky. Je jedno zda to budou diabetici, nebo někdo jiný. Chtěl jsem ilustrovat princip. Také jste například mohl rozporovat, že inzulin v ledničce vydrží několik let, takže existují zásoby, atd... To opravdu nebylo cílem, řešit diabetiky, ale princip.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+35 # acidjoe 2014-06-21 19:15
půlka těch střelců vypadá jak kdyby měli něco společnýho s projektem MK Ultra.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-6 # Egnemel 2014-06-21 19:26
Magoři se z nich nestali po lécích. Léky bráli právě proto, že magoři byli...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+24 # as 2014-06-21 20:00
Hmm, ale predtim to byli magori co nezabijeli, po lecich to byli magori co zabiji, za me hlasuju, at jsou to magori bez zabijeni...

Ale holt egnemel, radej zabijeni co...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-9 # Egnemel 2014-06-21 21:00
Zjistěte si něco o těch případech a jak to v nich s těmi léky bylo. ;)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # J 2014-06-21 22:33
zjisti si něco o tom, kdy se předepisují ty léky, na co, přečti si příbalový leták /někde ho najdeš vyfocený/, pak mluv. nebo spíš nemluv
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-4 # Egnemel 2014-06-22 09:51
To asi nezjistim. Pomůžete mi s tím vy? Kde je předepisovali vám?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # jura 2014-06-22 12:27
S pribalovymi letaky k lekum, to delam tak, ze si je najdu googlem ;-)

napr:
psychoweb.cz/.../...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Šafránkova 2014-06-22 13:18
To rýpnutí bylo zbytečné,mluvím e tady vlastně o dětech.15_17 letí kluci.Příčina této nenávisti ke společnosti byla zřejmě úplně jinde.Ta se mohla vytvářet v okolí bez lásky,vysokými požadavky,pocit em méněcennosti,př i nesplnění představ rodiny a na takové věci prášky nejsou.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+12 # Adolf Balík 2014-06-21 20:01
Jenže oproti minulosti, asi počet magorů nevzrostl, ani tam není počet magorů o tolik větší než v jiných zemích. Odlišnost je v tom, že tam se více přehnaně dávkují SSRI, takže projevy hodně velkých extrémů jsou tam výrazně vyšší. V řadě případů je asi léčba horší než samotná nemoc.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # Majkel 2014-06-21 20:11
a pak farmaceutické nadnárodní podniky vydělají opět na vraždách další stamiliardy a financují tím teror dál po světě viz východ ukrajiny to si myslí že nevíme že je to takto ?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-5 # explainer 2014-06-22 10:47
Já myslím, že na vraždách nevydělávají. Vydělávají na předepisování léků, ale z těch vražd nic nemají ne?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+5 # kpt.fischkopf 2014-06-22 13:03
Cituji explainer:
Já myslím, že na vraždách nevydělávají. Vydělávají na předepisování léků, ale z těch vražd nic nemají ne?


Právě že pak můžou přitáhnout na omezení zbraní, aby zbraně měla jen policie. A o tom to celé je.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-3 # explainer 2014-06-22 13:14
Majkel zmiňoval, že na vraždách vydělávají farmaceutické koncerny. Ty snad s těmi zbraněmi nesouvisí.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+5 # as 2014-06-21 20:01
Hmm,

když mám na výběr

magor bez léku co nezabíjí
vs
z magorem na lecích co zabíjí,


co si asi vyberu... Je to ttezká volba co egnemeli...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # explainer 2014-06-21 20:19
A kde jsi přišel k magorovi bez léků co nezabíjí?

Mě to připadá podobné tomuto.

Všichni lidé, co zemřeli na komplikace po operaci srdce podstoupili operaci srdce. To znamená, že bychom neměli operovat srdce a pak nám na to lidé nebudou umírat. No jo, ale tu operaci srdce asi podstupovali proto, že bez ní by umřeli.

To, že se v americe a asi nejen tam, příliš cpou léky je známá věc, to by chtělo ubrat, ale nejsem přesvědčen, že to bude řešit problém střelců. Spíš jako faktor vidím kulturní podmínění. Je to tam "tradice". Tak jako se zvýší počet sebevražd po té co se nějaká sebevražda zmedializuje, zvýší se i střelby ve školách když média rozmáznou nějakou takovou střelbu a inspirují tím další labilní jedince. Ale samozřejmě důkazy nemám a proto nebudu říkat co by amerika měla nebo neměla.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # Petr Ježek 2014-06-22 09:39
Bohužel srovnáváte nesrovnatelné. Operace srdce je invazivní zásah, jehož výsledek velmi závisí na mnoha faktorech. Proro mnozí včetně mého tchána s 6x bypasem žijí bez funkčních obtíží, zatímco jiní již nejsou. navíc kardiaci jsou operováni výhradně v případě jistoty, že status quo by vedl k horšímu stavu a vývoji. V psychiatrii jde o jiný aspekt - psychofarmaka jsou VŽDY zásahem do homeostáze a je tendence je preskribovat výhradně u progredujících pacientů k omezení projevů progrese jejich stavu. Pak je tu známý fenomém psychické lability, což je objekt komerční psychofarmaceut ické lobby, kam dle všech znaků náleží většina popisovaných případů mladistvých. V normální společnosti se vykolejeným puberťákům poskytuje psychosociální, nikoli psychofarmaceut ická pomoc, v nenormální nastupuje byznys "léčící" symptomy...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-4 # explainer 2014-06-22 10:50
Mým cílem nebylo srovnání, ale ilustrovat příklad. Alegorie, znáte? Můj komentář neměl být elaborátem, který tvrdí, že operace srdce je totožná s podáním Prozacu.

Všechno je vždy zásahem do homeostáze.

V normální společnosti se vykolejeným puberťákům poskytuje psychosociální, nikoli psychofarmaceut ická pomoc, v nenormální nastupuje byznys "léčící" symptomy...

Ano, akorát nám myslím zatím chybí důkazy, že to všechno byli vykolejení puberťáci a nikdo z nich neměl opravdovou endogenní poruchu.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # as 2014-06-22 11:45
Chybí důkazy?

Jenom je nechceš vidě. Když se vyšetřuje zločin, se pojmenuje společný jmenovatel, tj. zde jsou to prášky.

Že je dostali žáci, za to, že nejsou sociálně přispůsobiví dle norem ředitele? To neznamená, že to museli být magoři, jenom jaksi odmlouvali učiteli, že nemá pravdu (hrza mít vlstní názor).

Ale jsou p"bproblémoví" dle vás magorři i před tím(to je váš a poouze váš názor, který předkládáte jako fakt), ale jaksi druhý činitel je že jsou na práškách.

No normální by bylo říci, "ano může to být důvod", ale není normální říci jako "není to důvod ani imylem". Tomu se říká demagogie, jenom proto, že se vám něco nelíbí, to je špatně....
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-3 # explainer 2014-06-22 11:49
Společných jmenovatelů to má více.

Ty máš důkazy, že je dostali proto, že nejsou sociálně přizpůsobiví dle norem ředitele? že odmlouvali?

Já nepředkládám jako fakt, že byli blázni i před tím. Je to možné, ale nevíme.

Citujte, kde říkám že to není důvod ani omylem.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-3 # Egnemel 2014-06-21 21:01
Vy jste to vůbec nepochopil, že ne?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+5 # acidjoe 2014-06-22 08:58
Cituji Egnemel:
Magoři se z nich nestali po lécích. Léky bráli právě proto, že magoři byli...



pardon, ale slyšel si o syndromu adhd? www.margit.cz/.../

adhd dnes diagnostikují v americe dětem jak na běžícím páse. Výborný dokument: nadrogované děti, doporučuji shlédnout, pak zjistíš že v podstatě zpočátku nebyl z nich magor nikdo
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # Majkel 2014-06-22 10:56
Otázkou je co z nich udělalo ty magory před tím než dostaly povinost požrat ty jedovaté tablety na předpis nebyly to třeba injekce ?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-1 # Egnemel 2014-06-22 11:08
Myslíte si, že mentální poruchy nemohou vzniknout samovolně, "přírodně"? Stejně jako jiné nemoci?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Majkel 2014-06-22 17:43
jsem si jistej že celé prostředí kolem nás je uměle vytvořeno a všechny problémy záměrně vytvořily a problémy slouží těm parchantům iluminátům kteří jsou zcela jasně proti lidem po celém světě, každej problém kterej máme je kvůly iluminátům je na čase to dešifrovat a prokouknout a na problémech vydělávají triliony ano ne biliony ale triliony
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+29 # IT Fighter 2014-06-21 19:32
Kto pozná historiu psychiatrie vie že má korene spojené z nacizmom! V USA detom predpisujú takéto silné lieky na bežné detské problemi ako napr: dieťa nepočúva, dieťa je príliš hlučno a živé, dieťa sa príliš pyta, a pre iné debiliny, takže nesuhlasím..... ADHD je výmysel psychiatrie. Odporúčam film Psychiatria : priemysel smrti.
www.youtube.com/.../
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+7 # pullman 2014-06-21 19:44
většinou jsou to i děti z rozvíjejcí se mimořádnou inteligencí které by měli v budoucnu sklony do všeho vydět
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # IT Fighter 2014-06-21 19:33 Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+9 # martin1 2014-06-21 19:41
Tak mě napadá, když začne občanská válka v USA, tak lidé nemusí shánět a pašovat zbraně jak ukrajinci. Jen otevřou domácí zbrojnice, navlíknou neprůstřelné vesty, zajedou do obchďáku, nakoupí trvanlivé potraviny, napakují svoje SUV a odejdou do lesů. pohoda
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+6 # martin1 2014-06-21 19:53
No Nově po dlouhé době zajímavé zprávy, Ukrajinci prchají do Ruska, zatykač na Avakova, přes 2000 svědků válečných zločinů.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # valdo 2014-06-21 20:59
Manipulácia ľudského vedomia je záležitosť spojená hlavne s osobou menou Mengele alias Dr. Green. Veľa Vám toho povie aj Swerdlow, Raine Kilde, a D. Icke. Stačí si o tom nájsť informácie, kde určitý ľudia tvrdia, že táto bytosť ešte vraj žije. Veda je omnoho ďalej pre tých čo vládnú ako pre nás..otrokov nášho Matrixu. Všetci sme teraz hľadači, tak hľadajte-pátraj te a prídete na pravdu, ktorú Vám nikto nepovie, vlastne nikto nemá záujem povedať! Bytosť človek je vlastne jeden biologický počítač a dá sa aj naprogramovať, takže tie streľby sú vlastne spúšťané zámerne a aktérmi sú ľudia, na ktorých susedia nepovedia jedno krivé slovo. Aj to je jeden spoločný menovateľ masakrov!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # MIMO SI 2014-06-21 23:23
Zabudol si aj na DNA. Na sposob cez frekvencie ZVUKY aktivovat rozne GENY. Preto je aj problem KONTROL NA LETISKACH ak prechadzas cez SKENERY.(telesn e skenery)


Ruský biofyzik a molekulárny biológ Pjotr Garjajev a jeho kolegovia objavili vibračné správanie DNA. Pointa je v tom: “Žijúce chromozómy fungujú ako solitonický/hol ografický počítač využívajúc laserové vyžarovanie endogénnej DNA”. To znamená, že napríklad riadia tvorbu určitých frekvenčných vzorov do laserového žiarenia a tým ovplyvňujú frekvenciu DNA a tiež samotnej genetickej informácie.
evolucia-vedomia.me/.../...

Gargajevova výskumná skupina úspešne dokázala, že touto metódou môžu byť opravené napr. aj rontgenom poškodené chromozómy. Dokonca zachytili štruktúru informácií špecifických DNA a premenili ich na iné, čím preprogramovali bunku na iný genóm. Takto úspešne preformovali napríklad žabie embryo na salamandrie embryo jednoducho len tým, že preniesli štruktúru DNA informácií. Takýmto spôsobom boli prenesené celé informácie bez vedľajšieho efektu alebo disharmónie, ktoré sa vyskytujú pri rezaní a vkladaní jednotlivých génov v DNA. Toto predstavuje neuveriteľnú a transformujúcu revolúciu a senzáciu! Toto všetko len pomocou jednoduchého aplikovania vibrácií namiesto zastaralého procesu rezania. tento experiment dáva do popredia silu vlnovej genetiky, ktorá má väčší vplyv na formovanie organizmov ako biochemické procesy zásaditých sekvencií.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Petr Ježek 2014-06-22 09:46
Je to tak, pouze u humánních aplikací je jistý problém s variabilitou individuálních vzorců a s mechanismem přenosů (s pojmem laser bych pracoval mnohem opatrněji!) in vivo tak, aby nedocházelo ke kolizím. O autosugesci a psychycky podmíněné fyziologické anamnéze jistě netřeba dodávat více...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # acidjoe 2014-06-22 09:07
Cituji MIMO SI:
Zabudol si aj na DNA. Na sposob cez frekvencie ZVUKY aktivovat rozne GENY. Preto je aj problem KONTROL NA LETISKACH ak prechadzas cez SKENERY.(telesne skenery)


Ruský biofyzik a molekulárny biológ Pjotr Garjajev a jeho kolegovia objavili vibračné správanie DNA. Pointa je v tom: “Žijúce chromozómy fungujú ako solitonický/holografický počítač využívajúc laserové vyžarovanie endogénnej DNA”. To znamená, že napríklad riadia tvorbu určitých frekvenčných vzorov do laserového žiarenia a tým ovplyvňujú frekvenciu DNA a tiež samotnej genetickej informácie.
evolucia-vedomia.me/.../...

Gargajevova výskumná skupina úspešne dokázala, že touto metódou môžu byť opravené napr. aj rontgenom poškodené chromozómy. Dokonca zachytili štruktúru informácií špecifických DNA a premenili ich na iné, čím preprogramovali bunku na iný genóm. Takto úspešne preformovali napríklad žabie embryo na salamandrie embryo jednoducho len tým, že preniesli štruktúru DNA informácií. Takýmto spôsobom boli prenesené celé informácie bez vedľajšieho efektu alebo disharmónie, ktoré sa vyskytujú pri rezaní a vkladaní jednotlivých génov v DNA. Toto predstavuje neuveriteľnú a transformujúcu revolúciu a senzáciu! Toto všetko len pomocou jednoduchého aplikovania vibrácií namiesto zastaralého procesu rezania. tento experiment dáva do popredia silu vlnovej genetiky, ktorá má väčší vplyv na formovanie organizmov ako biochemické procesy zásaditých sekvencií.

Cituji valdo:
Manipulácia ľudského vedomia je záležitosť spojená hlavne s osobou menou Mengele alias Dr. Green. Veľa Vám toho povie aj Swerdlow, Raine Kilde, a D. Icke. Stačí si o tom nájsť informácie, kde určitý ľudia tvrdia, že táto bytosť ešte vraj žije. Veda je omnoho ďalej pre tých čo vládnú ako pre nás..otrokov nášho Matrixu. Všetci sme teraz hľadači, tak hľadajte-pátrajte a prídete na pravdu, ktorú Vám nikto nepovie, vlastne nikto nemá záujem povedať! Bytosť človek je vlastne jeden biologický počítač a dá sa aj naprogramovať, takže tie streľby sú vlastne spúšťané zámerne a aktérmi sú ľudia, na ktorých susedia nepovedia jedno krivé slovo. Aj to je jeden spoločný menovateľ masakrov!



valdo, souhlasím s tebou
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+5 # Kel 2014-06-21 21:18
No jasně, že jsou léky problém, když: Bolí tě hlava? Ven si ibalgin. Máš teplotu? Paralen, co na tom, že ti zničí játra, ta nikoho nezajímají. Trápí tě kašlíček? Skočim do lékárny, co na tom, že nemám potuchy co to je a můžu to zhoršit. Je ti hodně zle? Vem si antibiotika, co na tom, že to nemusí být nemoc bakteriální a tak jen podpořim vznik nových superbakterií a supervirů? A lékaři? Půlka z nich na to z vysoka a nechovají se ani jako profesionálové. Farmaceutické firmy tohle ani nepodporují a ani to nepotlačují. Proč taky? Lidi to zvládnou bez nich. Všichni jsou strašně pohodlní. Místo, aby na chvilku ulehli s čajem, hned do sebe cpou prášky a ani nedbají na návod. Kolik z vás si čte vedlejší účinky a s čím se pilulky nesmí kombinovat? Většina lidí si zlikviduje svoje zdraví jen tím, že si zvyknou na prášky. Takže prášky, jako takové, problém nejsou. Jsou to lidi. Kdybychom se chovali rozumně, nebylo by nic takového třeba. A to, že měli psychické problémy? Kdyby byly v pohodě, prášky by nepotřebovali. Takže opět je to problém vnější. Prášky nic nedělají a pokud ano, něco někde zanedbal. Pochybuju, že farmaceutické firmy nevarovali před následky. Kdyby totiž následky nebyly známé, jistě by případů bylo mnohem více a ve více zemích. Přeci jen, ti lidé asi měli být v léčebně a pod dozorem, když tohle brali.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # Adolf Balík 2014-06-21 21:28
Myslíte, že SSRI může v mírnějším provedení místo hromadné střelby způsobovat hromadné zamořování diskusí? :-)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # LK 2014-06-21 21:34
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # Adolf Balík 2014-06-21 23:06
Ještě by to chtělo sehnat fotky nejvýznačnějšíc h zdejší trollů - jako PENTA-[...]ov - a porovnat je s těmi hromadnými vrahy. Jestli bychom z výrazu tváře poznali, kdo patří do které skupiny. :-)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # slak 2014-06-22 09:27
lychtnberk se liší jen když si nasadí placatou čepici od kulisáků potěmkinových vesnic, ale nesmí foukat
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-1 # Elias3 2014-06-22 06:56
Kazda spolocnost, ma vymedzene mnozstvo dusevne chorych, ktori su odkazani, na psychoterapeuti cku liecbu.
Myslim, ze toto mnozstvo, je v percentualnom zlozeni u kazdeho naroda, priblizne rovnake.
Ak porovname Slovensko s pat milionovou populaciou k Americkej, ktora je poctom sesdesiatkrat vacsia, tak tu jednoducho mame sesdesiatkrat vacsiu pravdepodobnost masovych vrazd, ak neberieme do uvahy pristup k zbraniam. Pristup
k zbraniam, tuto pravdepodobnost mnohonasobne, zvacsuje. Je rozdiel, ak ma niekto pristup len povedzme, kuchynskemu nozu, alebo k automatickej zbrani.
Psychicky naruseni ludia, su povacsine samotari. Ak by nemali volny pristup k zbraniam, tak by sa ziadnych velkych masakrov, neboli schopni dopustit.
Nieco ine, je mozne ocakavat u uzivatelov rekreacnych drog. Tento system, je vysoko organizovany a disponuje takmer vsetkym, vcetne zbrani, bez ohladu na to, ci su volne dostupne, alebo, nie.
Teda, podla mojho nazoru, zbrane, tu rozhodne hraju velku ulohu.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Elias3 2014-06-22 08:13
Kazda spolocnost, ma vymedzene mnozstvo dusevne chorych, ktori su odkazani, na psychoterapeuti cku liecbu.
Myslim, ze toto mnozstvo, je v percentualnom zlozeni u kazdeho naroda, priblizne rovnake.
Ak porovname Slovensko s pat milionovou populaciou k Americkej, ktora je poctom sestdesiatkrat vacsia, tak tu jednoducho mame sestdesiatkrat vacsiu pravdepodobnost masovych vrazd, ak neberieme do uvahy pristup k zbraniam. Pristup
k zbraniam, tuto pravdepodobnost mnohonasobne, zvacsuje. Je rozdiel, ak ma niekto pristup len povedzme, kuchynskemu nozu, alebo k automatickej zbrani.
Psychicky naruseni ludia, su povacsine samotari. Ak by nemali volny pristup k zbraniam, tak by sa ziadnych velkych masakrov, neboli schopni dopustit.
Nieco ine, je mozne ocakavat u uzivatelov rekreacnych drog. Tento system, je vysoko organizovany a disponuje takmer vsetkym, vcetne zbrani, bez ohladu na to, ci su volne dostupne, alebo, nie.
Podla mojho nazoru, zbrane, tu rozhodne hraju velku ulohu.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # Elias3 2014-06-22 08:23
Omluvam sa. Nejak, sa mi to tu podarilo kliknut dvakrat.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Petr Ježek 2014-06-22 09:52
Ale jistě, jde o pravděpodobnost toho, že se psychicky labilní/nemocný jedinec zmocní věci, která v jeho rukou při jeho stavu představuje riziko pro jeho okolí nebo jeho samotného. Článek pouze upozorňuje na excesi psychofarmaceut ických medikací tam, kde se nabízí méně riziková alternativa...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # НКВД 2014-06-22 08:54
SSRI jsem bral, zadna lahudka, po tydnu jsem si prisel, ze misto me mluvi prasky, tak sem to radsi prestal brat a presel na prirodni lecbu cannabsem. Tam takovehle nasilne zkraty nehrozi.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-2 # layyen 2014-06-22 11:00
jen další střípek do skládačky ohledně bussinessu s psychofarmaky..

www.youtube.com/.../
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # Konspi 2014-06-22 22:03
Psychofarmaka i drogy jsou nástrojem k ovládání potenciálních rebelů: svobodna-pravda.blogspot.cz/2014/06/drogy-jsou-nastroj-kterym-system-ovlada.html
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Henrix 2014-06-23 10:44
Njn, už se o tom psalo, problém USA není přístup ke zbraním, ale špatný přístup ke zdravotnictví.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Manicka 2014-06-24 14:15
Masove podavani psychofarmak v USA je predevsim plne v souladu s plany kabaly na debilizaci lidstva a eliminaci jakehokoliv odporu. Za posleniho pul stoleti se ukazuje, ze se rodi cim dal vice deti s tzv. Asperger syndromem. Ikdyz je tezke zevseobecnovat, jsou to predevsim lide, kteri jsou primarne introvertni, zamereni spise na premysleni a vnimavost okoli, nez na akci a maji mnohdy urcite schopnosti navic oproti "normalnim" lidem. Jednim z dalsich znaku je take neuznavani autorit. Oznacuji se take mnohdy jako indigove deti. Aspies diky svym schopnostem jsou mnohem vice vnimavi k manipulacim ze strany vlady a kabaly, nejsou to ovce. Proto jsou hrozbou. Jsou mnohdy nepochopeni ze strany vetsinove populace, jsou brani za podiviny, jako deti jsou sikanovani, avsak v produktivnim veku jsou mnozi vyjimecnymi vedeckymi kapacitami, inzenyry ci umelci. Je treba si uvedomit, ze obzvlaste v USA, ktere jsou mekkou extroverze, povrchniho mysleni a ukvapeneho rozhodovani (az 80% americke populace v kontrastu treba s Japonskem, kde se jedna asi o 30%) jsou Aspies zarivym trnem v oku nejen mistni vetsinove populaci, ale i zdravotnimu prumyslu a predevsim vladcum. Z toho duvodu jsou tito lide v dnesnich USA masove stigmatizovani a jsou jim predepisovany psychofarmaka a ustavni lecba za ucelem jejich neutralizace.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # tojejedno 2014-06-24 18:27
Uz je davno prokazane ze prenatalni vliv ma velky podil na vlastnostech ditete ktere se ma narodit. At uz drogama nebo stresem apod.se tyto veci podepisuji na nemarozenem diteti. Je davno dolazano ze pokud je dite zneuzivano, odstrkovano ci jinak upirana laska tak tohle dite se samovolne dostane do labilni sfery kdy prestava chapat svet jako vetsina. Pak se tenhle problem resi pataky ktere maji jedince uklidnit ci jinak separovat aby jen kyvalo hlavou a poslusne spolupracovalo. Jenze zadny prasek ani droga nepotlaci tu prazdnotu a pak se stane velky problem...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # gatler 2014-06-24 18:32
Dal som si tu namahu a docital som diskusiu do konca a som prekvapeny. To naozaj len mne zo vsetkych prispievatelov do diskusie pripada fakt, ze decka od 13 do 17 rokov maju pristup k strelnej zbrani aj s patronami ako zavaznejsi? To, ze rodicia nechaju pchat do svojich deti kadejake svinstva je ich zodpovednost, a kazdy zdravo rozmyslajuci clovek, by mal podla mojho nazoru volit tuto moznost ako poslednu, aj ked mu ju odporuca pan doktorko v bielom plasti. O vseobecnej inteligencii ludi v USA je skoda debatovat, maju tu "najslobodnejsi u" krajinu na svete predsa, to sa neda prebit ziadnym argumentom.

Pracujem vo pharma biznise v IT sektore a kazdy den mam pred ocami tu korupciu a chamtivost ako pharma firiem, tak lekarov. Vsetka cest tym par svetlym vynimkam.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Manicka 2014-06-25 09:56
Ja jen doufam, ze to o te svobode v USA byl jen sarkasmus. V opacnem pripade zijete v iluzi umne vyprojektovane masovou propagandou zapadu. Rozhodne je mnohem zavaznejsi masove podavani psychofarmak, nez drzeni zbrani. Psychofarmaka jsou podavany jako by se jednalo o aspirin a reklamami v USA jsou masam vymyvany mozky. V dusledku toho rodice dokonce PODPORUJI system v tom, aby jejich dite dostavalo tyto jedy!!! Oni si mysli, ze to delaji pro dobro svych deti. Horsi zlo na svete neexistuje, nez presvedcit nekoho ze zlo je v podstate dobro. Jak rekl Orwell otroctvi je svoboda, valka je mir. Tim to vsechno zacina a konci.

Zbrane jsou v tom vsem zcela nevinne, stejne jako cokoliv jineho co se nehodi kabalistum do kramu. K dosazeni jejich agendy pouzivaji mnoho strageii. Jednou z nich je umele vyvolani problemu do takove miry, ze verejnost pak pozaduje reseni a pak prijdou s resenim, ktere ciste nahodou je presne to, ceho chteli od pocatku dosahnout. Cili potlaceni zbrani, rozklad rodiny, omezovani lidskych prav nenapadne kousek po kousku to vse jsou jen kousky velke mozaiky.

V dusledku toho se v posledni dobe stalo moderni a dokonce normalni, resit problemy makroskopickym zpusobem. Pokud nekdo vykrade obchod tak resenim je plosna instalace sledovacich kamer ve mestech, namisto chyceni onoho vinika. Pokud nekdo nekoho streli, tak resenim je plosny zakaz zbrani namisto chyceni vinika. Pokud nekde terorista bouchne bombu tak resenim je globalni sledovani internetu namisto chyceni vinika. To vse je zcela spatne. Zde jasne vidite tento novodoby smer kterym se kabala ubira. Je to strategie krucek po krucku nenapadne ale jiste omezovat prava lidi az se z nich nakonec stanou nemyslici otroci bez zadne moci postavit se vlade.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Křen 2014-08-23 17:54
Rád bych tu podotknul jen jednu poznámku. Většina léků ze skupiny SSRI, o kterých se tady bavíme, má nástup účinku mezi 2-4 týdny, může to být déle. Léky, jako Prozac, jsou v nástupní době užívání excitační a pacientovi se sebevražednými sklony dodají dostatek energie ke spáchání činu, i když se pravý účinek léku ještě neprojevil. Proto se musí pacienti se sebevražednými sklony vždycky při nasazení medikace a změně dávkování léku bystře hlídat. :) V častých případech bych chybu diagnostikoval i na straně psychiatra.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat

Přidat komentář

Bezpečnostní kód
Obnovit


Anti-spam: complete the taskJoomla CAPTCHA
Top of Page

Copyright 2017 © AC24, s.r.o. | Publikování nebo šíření obsahu je zakázáno bez předchozího souhlasu. | Nezávislé zpravodajství z celého světa aneb Co se jinde nedozvíte |
Máte dotaz? Chcete inzerovat na AC24? Neváhejte nás kontaktovat formou emailu: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Provozovatelem serveru AC24.cz je AC24 s.r.o., se sídlem Jaurisova 515/4, Michle, 140 00 Praha 4, IČ: 02988186, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 226266. | O projektu | Tiráž | Napsali o nás | Podpořte nás

Webový portál AC24.cz ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.