AC24.cz

AC24.czZe světaNastal čas začít připravovat odchod naší země z EU, řekl Václav Klaus

Sociální sítě

Reklama

Nastal čas začít připravovat odchod naší země z EU, řekl Václav Klaus

Bývalý prezident České republiky Václav Klaus shrnul ve videu publikovaném na Facebooku Institutu Václava Klause události okolo zacházení Evropské unie s Českou republikou ve věci rozhodnutí EU začít s ČR řízení kvůli neplnění přijímání migrantů na základě kvót nařízených Bruselem.

1. Zásadně a zcela rezolutně protestujeme proti rozhodnutí EU zahájit s Českou republikou řízení kvůli tzv. nerespektování přijímání migrantů na základě Bruselem nadiktovaných kvót. Protestujeme proti snaze trestat nás a přinutit nás k poslušnosti.

2. I těm, kteří to ještě nevěděli, ukázala tímto svým krokem Evropská komise, jaké je postavení České republiky v Evropské unii a jaké s námi její vrcholní představitelé mají úmysly.

3. Odmítáme pokračující bagatelizaci toho, co se právě teď, v úterý 13. června 2017, stalo. Jde o novou, dosud nevídanou věc. Odmítáme záměr povinně dosídlovat území našeho státu cizinci. Odmítáme dopustit přeměnu naší země v multikulturní společnost nepřizpůsobivých komunit, jaké vidíme v současnosti ve Francii či Velké Británii. A to ještě nezmiňujeme s masovou migrací spojený dnes už téměř každodenní terorismus.

4. Odmítáme argument, že musíme „být u toho“, že musíme „být přítomni“ rozhodování, že musíme být v tak zvaném „tvrdém jádru“ Unie. U rozhodovacích procesů v EU sice dnes jsme, ale my nerozhodujeme. Naše přítomnost nemá fakticky žádný význam. Náš hlas je ignorován. Nerozhoduje se podle nás. Rozhoduje se o nás.

5. Nenechme se vydírat hrozbami ukončení evropských dotací. Dotace nepotřebujeme a nechceme je. Odmítáme jak naše platby do Bruselu, tak dotace z Bruselu. Odmítáme zhoubnou, silou prosazovanou politiku EU jako celek.

6. Z toho všeho plyne jediný možný a současně jediný nutný závěr: nastal čas začít připravovat odchod naší země z Evropské unie. Je to jediná cesta, jak náš stát, který jsme zdědili od našich předků a který máme povinnost jako svébytnou entitu předat budoucím generacím, udržet a zachránit.

Václav Klaus a IVK, 13. června 2017.

Loading...
vaclav

Komentáře   

+28 # John Maxwell 2017-06-14 12:18
Další had co stojí za rozkradením a vyvedením majetku republiky do ciziny a posléze zničení hospodářství, ho vidim a vraždil bych ....pokrytec
Cituji AC24:
Je to jediná cesta, jak náš stát, který jsme zdědili od našich předků a který máme povinnost jako svébytnou entitu předat budoucím generacím, udržet a zachránit.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+9 # cocoa darriba 2017-06-14 12:49
další vůl , kterého zajímá forma a ne obsah
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+49 # John Maxwell 2017-06-14 13:04
Problém s obsahem neni ten ví kazdý rozumný člověk, že setrvání v EU je zničujicí na to nepotřebují Klause ... a čítám ho na forech a diskusích dnes a denně pryč z EU a toho vola si odpusť, převádíš diskusi do osobní roviny a to je zbytečné, třeba ti muj názor nesedí ja ti tvuj taky neberu...i když ho postrádám...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+24 # Dost3 2017-06-14 13:54
Bod pro Vás za tuto ripostu.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+18 # Dědouch11 2017-06-14 15:29
+++
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+44 # Historik 2017-06-14 15:30
Mám úplně stejný názor. Každý, kdo prožil 90.léta, to ví. Klaus je hlavní viník a strůjce rozkradení této země a likvidace jejího průmyslu. Svou činností hladce předčil i takovou kreaturu, jako byl Havel.
To, že posledních pár let Klaus kritizuje EU, nebo globální oteplovače, na tom nic nemění.
A pro ty kdo to nezažili... Klaus a jeho poskoci během 5ti let nechali rozkrást prakticky vše, co zde předešlé generace vybudovaly a to za pár drobných a se spoustou keců, lží a plnou podporou Německa a Ameriky.
Představte si, co provedla Merkelová Německu s migranty, vynásobte to deseti a dostanete to, co provedl Klaus České republice.
Kdyby měl ten člověk alespoň minimální elementární slušnost, už před 20ti lety by se zastřelil.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+11 # Pеtkо Коtоv 2017-06-14 23:33
Abych to Historiku trochu upresnil:

Socialismus zanechal majetek odhadem na 16 bilionu Kcs, ktery se budoval 200 let. Klaus s Havlem vse privatizovali za 1.6 bilionu Kcs, t.j.14.4 bilionu Kcs se rozkradlo. (ono se totiz rozkradlo i tech ziskanych 1.6 bilionu Kcs) Deleno 10 miliony obyvatel je 1 440 000 Kcs, o ktere byl kazdy obcan Ceska okraden. Tenkrat, dnes to predstavuje 6 az 7 milionu o ktere byl kazdy okraden. Proto ty nizke platy 1/4 platu na zapade a 1/6 zapadnich duchodu.

Tunelare Klause a Sobotku nemohu ani videt stejne jako Eriku. Vsecho stejna koruptni a zlodejska vebez. Nejlepe Klausovi zacpat ten jeho fekalni kanal.
Na jeho miste bych mu radil byt potichu a odstehovat se za pritelem Bakalou do Svycarska.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+6 # Historik 2017-06-15 18:05
To jsou zajímavý čísla. Celkem jim věřím.
Jen dodám, že 1,4 milionu z roku 1993 je dnešních 14 milionů, možná i více.
A když se k tomu připočte dnešní zadlužení státu, krajů a obcí, dostaneme dost zajímavou konečnou částku.
Takže vážení spoluobčané, kde je vašich 15 milionů na osobu ? Ještě chce někdo obhajovat Klause ?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+6 # Lubinen(-33)Anti-zedník 2017-06-15 18:25
Odchod z EU jediná naděje pro národ .Klause neřeším ale po odchodu z nejvyšší politiky se s jeho názory souhlasit , ovšem za jeho politické kroky v 90. letech ohledně privatizace nesouhlas.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+27 # Vstup POVOLEN 2017-06-14 15:32
Je to loutka (a toto je nyní jeho role), která nás dostala do EU a NATO a nyní to kritizuje... je to typicky obřezaná taktika a manipulace. To mají češi tak krátkou paměť? Pak se nedivím, že jsme tam, kde jsme... Dohledejte si info o jejich rodině trochu do historie, aby jste věděli, jak je to propletené. Mimochodem blízký člen Livie byl náčelníkem NKVD, Klaus v prognostickém ústavu... chytrému člověku asi není dále potřeba napovídat.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+27 # .lak 2017-06-14 17:41
Poudala poudala a clauzofky stejně jako haflofky poslali děti do důchodu v 72+ nebo s pilným zinovují co by cílová voličská skupina odbornic na perspektivní vječně mladé až do smrti bezdůchodce.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+25 # Historik 2017-06-14 18:17
Klausovky- extra jemně vyvoněné párky pro chudé. Chemicky dochucené a obarvené. Vyrobené z toho nejlepšího německého odpadu. Obsahují až 5% separátu z Babišových kuřat. Bezkonkurenční cena ! Během dopravy do Vašeho supermarketu probíhá douzení výfukovými plyny a výrobek tak získá nezaměnitelnou chuť.
Kupujte! V rámci věrnostního programu můžete vyhrát poukaz na 1 ozařování v Protonovém centru ZDARMA. A to se vyplatí !
Stálí zákazníci také nemusí řešit důchodové připojištění, Klausovky je vyřeší za ně.
Výrobek nese hrdou značku CZEK MADE a je prodáván pouze na domácím trhu.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+12 # cocoa darriba 2017-06-14 19:56
kdybyste ve svém původním příspěvku, který kritizuji, napsal jediné slovo k věci, mlčel bych, dnes se 10 000 000 frustrovaných chytráků vymlouvá na Klause, i když si špatně utře ráno zadek vlastní rukou, a tenkrát hltali každé jeho slovo a koukali, kde nechal v plotě díru , aby taky něco káplo z ohlodaných kostí, a obsah prý ví každý rozumný člověk - v tom případě kde jsou ?
za toho vola se omlouvám , ale nasral jste mne , zajímavé je , že vždy když jde o téma, najde se někdo, kdo začne s kritikou osoby, kdybyste to tenkrát věděli, tak byste tam nechodili, že , kecy, vše se stalo přesně tak, jak lidé umožnili
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+13 # John Maxwell 2017-06-14 20:18
Jasně chápu , k věci to bylo akorát jsem to měl dát asi obráceně nejdřív citát a potom pokrytce ,chybička se vloudila, ale v tu chvíli jsem byl na Klause tak nasrán, že to šlo samo ...On který stál za privatizací a to z jeho iniciativy vznikla kuponová privatizace s výsledkem rozvojového státu ...a ještě to prezentuje pod hlavičkou Institutu jako asi veledílo když normální člověk tento fakt, že EU je cesta do pekla věděl a vi mnohem dřive.
dop...
Dělal jsem v zaměstnání kde nám servis dodávek a oprav obstarávali české firmy , po privatizacích firem byly prodány a ve finála nahrazeny zahraničními což nám způsobilo nemalé problémy a tak jsem to začal sledovat jak mizí české firmy a jsou nahrazovány v širokém okolí proto nemam rád Klause ....
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+28 # Piovarči 2017-06-14 14:17
Treba Klausovi zatlieskať. Nech už má za ušami čokoľvek týmto všetko napravil. To by mohlo strhnúť lavínu aby sa všetky východne štáty vymkli definitívne spod kontróly EU.

Pekne sa to pohlo v Sýrii je obava že USA vystrčia rožky práve tam:

Tigerské sily Sýrskej arabskej armády dosiahli veľké zisky proti teroristom ISIS v provincii Raqqah, podľa mediálneho krídla Hizballáh v Sýrii.

Tigerské sily oslobodili dediny Bir Anbaj, Abu Thawra, Rajm Askar, Jub Aziz, Jib Abud, Abu Susat, Jub al-Ghanam a dostali sa na cestu Ithriyah-Tabqah juhovýchodne od oblasti ovládanej americkým syrským demokratickým síl.
Tieto veľké zisky boli dosiahnuté uprostred malých bojov s ISIS teroristami. Jadro jednotiek ISIS väčšinou odtiahlo z oblasti začiatkom tohto mesiaca

Ten postup je naozaj impozantný....

Sýrska arabská armáda (SAA), Národné obranné sily (NDF), Liwa al-Quds a ďalšie pro-vládne jednotky postupujú v oblastiach Arak a T3 v krajine Palmyra
translate.google.sk/.../...
Inak geniálny ťah armády s postupom na Iracke hranice.

Významný iránsky veliteľ, generálmajor Qasem Soleimani, bol spozorovaný vedľa bojovníkov Hizballáhu a Liwy Fatemiyúna v oblasti severovýchodne od USA na posádke Tanf na sýrsko-irackej hranici
translate.google.sk/.../...
aragonit9.blogspot.sk/.../...

Sýrske vládne sily prevzali kontrolu nad trojuholníkom Azaz a čerpacou stanicou T3 a letiskom po sérii intenzívnych střetnutí s ISIS teroristami.
Sýrska armáda má dobre našliapnuté celkom zlomiť odpor ISIL
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+21 # John Maxwell 2017-06-14 16:13
Pio narazil jsem na tento článek ....
Asymetrická odpoveď Ruska na útoky amerických lietadiel – Kurdi sa zastavili a odovzdávajú získané územia Asadovi
hlavnespravy.sk/.../1037158
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+15 # Piovarči 2017-06-14 22:01
John MAxvel díky za info
Tak toto Rusi dobre vymysleli:-DDD
Jurij Podoljak sa podrobnejšie venoval dôsledkom asymetrických úderov na pozície Kurdov. Tieto asymetrické údery prinútili Američanov prehodnotiť ich vlastné letecké útoky, ktoré sú v rozpore s medzinárodným právom (Američania nemajú v Sýrii čo hľadať, nevyhlásili vojnu v Sýrii, nemajú čo narušovať hranice cudzieho štátu, Bašár Asad ich do Sýrie nepozval a nemajú ani mandát OSN na riešenie situácie v Sýrii).

Inak vinikajúci článok ktorý dokonale hodnotí a analyzuje situáciu na fronte. Rusi s Američanmi pekne zamietli Tureckou kartou a pritlačili Kurdov k múru až tak že tí zastavili svoj postup na Raqqu a dokonca odovzdávajú Sýrskej armáde územia. Tak tomu sa povie dokonalé umenie stratégie.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+9 # Dascha 2017-06-14 21:16
Pio, právě že amerikáni už reagovali. Na základnu Tanf přivezli rakety s dlouhým doletem. Bohužel....( sputnik)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-7 # Pavel Blaheta 2017-06-15 11:41
Cocoa darriba - naprostý souhlas. Mohu mít stokrát negativní a kritický názor na Klause, ale on jediný nesouhlasil s bombardováním Jugoslávie a Kosova letadly NATO. On samojediný odmítl ratifikovat Lisabonskou smlouvu (v celé Evropě jediný prezident), protože už tenkrát tušil co je to za zrůdnost - event. kam se může Unie posunout. V tomto je konsistentní. Navíc, i kdyby byl můj nepřítel, v tomto případě je na mé straně, protože si myslím totéž co on napsal. Jen bych zdůraznil jedno - ČR by měla zůstat v EHS (Evropské hospodářské společenství) a možná i v EU - podle mne by stačilo vypovědět platnost Lisabonské smlouvy, neb od toho okamžiku se vše začalo vyvíjet špatným směrem. Jenže na to lidé jako Sobotka nebo Babiš či Kalousek nebo Fiala z ODS (o Bělobrádkovi ani nemluvě) nemají koule (co si budeme povídat - neměli by je ani komunisté). Takže je třeba vyměnit politické strany co jsou v Parlamentu za jiné a přivést tam nové tváře na které nemá justiční a policejní mafie žádné páky, které nemůže vydírat. A pak se můžeme pohnout a odejít (ani ne tak z EU, ale z jejího právního područí). Můžeme zůstat v EU, ale nedbat jejich "rad" a "pokynů" a "příkazů" a dalších blbostí. Budou-li chtít nám odejmout dotace - nu proč ne - stejně jsou povětšinou toxické. Staví se za ně zbytečnosti a pokoušejí politiky k podvodům a korupci. Nic světoborného by se nestalo. A dali bychom příklad ostatním státům, kterým se nelíbí diktát Německa, jak mohou postupovat. A poté co by se rozpadl dnešní byrokratický aparát EU, bychom mohli začít stavět novou Evropu na poněkud jiných (hodně jiných) základech. Howgh
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+12 # .lak 2017-06-15 12:33
Žádné poté pro otroky nebude.

Komiska se zadarmo drahým křovím bruselon reálně funguje jako podneziskovka ziskovek muslimů na blízkém východě a africe. A staví pro semity a [...]y www.youtube.com/.../ z pauperizovaných lidských zdrojů evropy s čtvrtinou na hranici bídy a pod.
Nevím co se komu nelíbí komu co na slovu [...], je to stejné označení jako anglosas, asiat nebo semit.
www.bezpolitickekorektnosti.cz /.../
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+40 # Dědouch11 2017-06-14 12:56
Máš sice recht, ale s tím, co říká, lze jen souhlasit.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+38 # John Maxwell 2017-06-14 13:07
Ja vím, že má pravdu a vesměs řekl co chtěli lidi slyšet a o to je to horší ...že by návrat do politiky ?
Ono národ je ve stavu kdy vezme kohokoli kdo je vyvede z marasmu EU a NATO a to mě přijde dost nebezpečné ....to už tu bylo na počátku v 89 ,tenkrát se stát vyváděl z rukou komunismu ...a jakej výsledek máme ...
dop...
Takových prohlášení ještě bude mraky ... a jelikož budou volby žádný politik nynější sqadry neřekne veřejně, že EU poslechnou a imigranty budou přijímat .... nenechte se opít rohlíkem nebo koblihou...
dop...
Nejsme v tom přeci sami ....viz z (PL)
„Chceme, aby bylo Maďarsko maďarské a Europa – Evropská,“ řekl premiér. Poukázal na to, že „Evropská unie - to nejsou jen úředníci v Bruselu“. „Nemůžeme dovolit, aby Brusel řídit naše vnitřní záležitosti,“ uzavřel Orbán.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+34 # Piovarči 2017-06-14 14:23
No na západe ho berú stále Klausa tak že to bude pre EU rana preto že to povedal práve Klaus síce je tam známi ako Euroskeptik, ale povzbudí to nerozhodnutých. O Klausa nejde ten je už za zenitom, ale môže procesu pomôcť. A to je dobré. Treba aby tu vzburu tu na východe niekto začal a realizoval.
Klaus má pravdu, vieme to všetci. Jeho hlas je široko medializovaný nie ako tie naše hlasy v dave a tu na fórach. Tak že to beriem v celku pozitívne.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+26 # John Maxwell 2017-06-14 14:33
Zdravim Pio , to je i možné ,ale impuls na změnu spíš předpokládám po volbách a dle mého by měla přijít z "ulice"

-----------------------------------------------
mimo téma i když ....
Starikov k tendencím zrušit důchody: Myslíte si, že jsou lidumilové ti, kteří shodili bombu na Hirošimu?
Globální oligarchie se odhodlala k novému „nájezdu“ na důchody. V České republice se svými výroky o doživotní práci už stačil nechvalně proslavit nový ministr financí za ANO Ivan Pilný, zatímco v Rusku obdobné postoje reprezentuje exministr financí Alexej Kudrin, který se snaží vnutit ruskému vedení liberální koncepci rozvoje ekonomiky....
eurasia24.cz/.../...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+13 # Piovarči 2017-06-14 22:07
Tak to sú kurvy tí by chceli spraviť s planéty jeden pracovný tábor. A čo by tí ľudia robili.... keď stroje budú stále viac ľudskú prácu nahradzovať.

Maxwel ak niečo príde z ulice musia to politici povoliť realizovať teda naklásť tomu odpor
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+23 # Dědouch11 2017-06-14 15:32
Souhlas, nejsem slepý.
I ČSSD+, mají najednou zase plnou hubu líbivých prohlášení...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+19 # John Maxwell 2017-06-14 15:54
Mě to přijde připravené , buď pro vlastní prezentaci nebo později protlačování kandidáta přes veřejné mínění ,můžu se mýlit, ale tahne od toho smrádek ...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+23 # Historik 2017-06-14 17:22
Bude to znít jako klišé, ale ČSSD doopravdy připomíná Titanic. Neustále se potápí, vymýšlí přitom jeden nesmysl za druhým, co dělat a nakonec chtějí vyměnit i kapitána. I když je to k ničemu. Zaorálek není DiCaprio a těžko za něho někdo uroní slzu, natož aby mu hodil hlas.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+19 # chromolibden 2017-06-14 15:26
Jde o to, proč to říká. Klaus je jeden ze strůjců kupónové privatizace, zloděj který vlastní nehorázné majetky ( kde k nim přišel? Snad ne poctivýma rukama?), člověk kterému na tomto státu nikdy nezáleželo, je pouze a jenom egocentrické prase, jenž se milerádo zviditelňuje a upozorňuje na sebe. Jen magor může respektovat jeho vlastní názor. Tohle nemá s jeho vlastním názorem nic společného. Pokud chcete někoho soudit za "vlastizradu", tak tohle je právě ten člověk co si to zaslouží. Tomuto [...]ovi, můžete všichni poděkovat, za to jak tahle země vypadá, za to, že zde nezůstal kámen na kameni, za to,že znovu patříme němcům a západním korporacím.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+26 # alojz 2017-06-14 12:45
....kdo ví, co má ten hoch za lubem...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+35 # Pokémon 2017-06-14 12:50
Od něj to zrovna sedí, ale v tom podstatném má, bohužel pravdu. Jsme v pozici země, která je plně podřízena a bez možnosti jakéhokoliv samostatného rozhodování o věcech ryze národních a bezpečnostních, cizím vyšším zájmům a prioritám.Shrnu tě řečeno, prostě opět protektorát Čechy a Morava. Je potřeba nového Gabčíka a Kubiše.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+26 # John Maxwell 2017-06-14 13:31
Tat tak, a snad to v posledních volbách těm šmejdum nandáme ....
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+20 # .lak 2017-06-14 15:32 Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+24 # John Maxwell 2017-06-14 15:40
Je to děsná situace a fůra lidí s Čt upgradem v hlavách to nevidim růžově , my teda, ja a potomci jdem volit SPD ,nynější squadra musí od koryt ...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # Věra Štimová 2017-06-15 00:59
Jsme malá země, přes nás se valili všichni včetně Švédů. To, co tady zůstalo, byla vždy rozvrácená země. Naši předkové ji zase dávali do pořádku, potom tady byly emigrace a návrat našich po otevření hranic. Naši podnikatelé konečně začínali podnikat a najednou Tošovský musel odevzdat zlato do Bundes banky a Koruna je tak krytá jenom nasí prací. Podpora cizinců nám byla vnucena už za komunistů a teď nàm ji vnucují zase. Nemá to jinou logiku než tu kobkařskou. Tam to do sebe zapadá. Vytvářet chaos, jedno kde, hlavně ať se země vybrakuje a jde se brakovat dál. Koncerny, které na tom vydělávají obrovské leníze patří zase kobkařům. Už dlouho nejde o střety mezi národy, ale o platby národů za zbraně kobkařům. Kobkaři ale netuší jednu věc, že ten, kdo je zve doo kobek je jenom jeden a zahrnuje hroby a jmenuje se tak, jak kobkaři na něj volaj ave ave...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+37 # Monika lkemae 2017-06-14 13:30
Z fašistického spolku EU by Česko mělo odejít ! Je co jeden prstiček strčime již vaši zemi neopustí me ! To je Bruselodsouhlas i se slimáci a budou vydírat stát znovu a znovu a cpát dalši a dalši černou havěť ! Misto slimáka do domu VLČÁKA !
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+19 # John Maxwell 2017-06-14 14:55
Tak tak , dokud nebude pes z nařizení EU ve zrychleném řízení označen jako "pesofob" a zbraň proti imigrantům.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-5 # peto8 2017-06-14 13:32
CESSKO V ROCE 2050 ???

www.youtube.com/.../
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+9 # Jaris 2017-06-14 13:33
Podle meho nazoru, byl V. Klaus nejlepsim prezidentem Ceske a Ceskoslovenske republiky. At byl jakykoliv, budil v zahranici sakramentsky respekt. Na internetu jsem videla jeho proslov v evropskem parlamentu, kde bezostysne kritizoval EU. Vetsina pritomnych se zvedla a za doslovneho buceni jako dobytek se zvedla a odesla na protest ze sine. V.Klaus se nebal stat proti vsem a radne slapal na kuri oka oteplovacskym mudrlantum a evropskym politikum, cimz rozzuril nejvyssi sfery mocnych. Kdyz navstivil Australii, prijel do parlamentu, kde ho chteli sekuritaci zkontrolovat, zda nema u sebe sroubovak ci jinou nebezpecnou zbran. Klaus povytahl oboci co to jako znamena, otocil se na podpatku a rekl jim, ze pokud budou chtit s nim usporadat televizni rozhovor, najdou ho v patricnem hotelu a odesel. Bravo!
V Cesku z nej udelali hromosvod a za vsechno mohl Klaus misto aby se vrhli na Bakaly a jemu podobne zlodeje. Klaus narozdil od Zemana nebyl takova mekka plastelina. Co se tyka jeho vztahu s Ruskem, byly vyborne. Jsem si jista, ze za jeho vlady by CR idiotske sankce na Rusko neodsouhlasila. A ze kdy rekl, ze nezna spinave penize? To se da chapat dvousmyslne. Klaus byl razny politik, ktereho se snazili odstranit mnohokrat jeho spolupracovnici . Klaus vzdycky vstanul z popela. Byl to zatim jediny politik, ktery vedl Ceskou republiku spravnym smerem.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+8 # olinka215 2017-06-14 20:12
Ahoj Jaris=))
Klause jsem neměla a nemám ráda,ale..
Vše, co bylo o Klausovi napsáno, co se privatizace a rozprodání majetku týká, je naprostá pravda. To on byl otcem kuponové privatizace a tím pádem i strůjcem rozkradení republiky a stál u zrodu "nové šlechty."
Pravda také je,že nás varoval,před vstupem do EU a byl proti němu od samého počátku...
Jeho pověstná samolibost, vysoké sebevědomí a pevná víra, v sebe samého, stála za jeho úspěchem v politickém světě. Tam si cení, především, silných soupeřů a to Klaus byl.
Pravda je, že když byl prezidentem, tak usilovně hájil zájmy republiky. Jako jediný se vzpouzel a nechtěl podepsat Lisabonskou smlouvu,( na jejímž základě, nám chtějí vnutit islámské teroristy) až k tomu byl přinucen. Všude bojoval za naše zájmy, nebál se jít proti proudu. Už před lety říkal,že globální oteplování je mýtus.
Máte pravdu v tom, že Klaus je cizině pojem, a je jím, díky svým neotřelým názorům, precizním predikcím, a možná, i díky svému okázalému vystupování=)))
Až na pár excesů ( pero a amnestie- to byl vrchol arogance a zvůle) bych ho,i přes osobní antipatii, v roli prezidenta, hodnotila kladně
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+5 # Jaris 2017-06-15 02:34
Olinko, to vsechno o Klausovi vim a tak nejak si predstavuji silnou vudci osobnost. Privatizace statniho majetku je dodnes zamlzovana a ja verim, ze stoji za vsim tim cela tlupa dnesnich bohacu. Rika se, ze z poctive prace jeste nikdo nezbohatl. Za kuponovou privatizaci stoji predevsim podvodnik Viktor Kozeny. Nejvetsi chybou bylo to, ze privatizace probehla driv, nez se stanovily urcite podminky a zakony. Mam na mysli, ze treba pri prodeji urcite fabriky mel byt vlastnikem z 60% Cech a ze 40% zahranicni investor. Ceske vlastnictvi nemelo klesnout niz nez 50%. Nejsem presvedcena, ze Klaus mel zle umysly, ale vymklo se mu to z rukou a to stavidlo kradezi uz nemohl zastavit. Vitam, ze i ted ho zajima nestastna soucasna situace CR a myslim si, ze kdyby se vratil do politiky, otraslo by to poradne se soucasnou trapnou vlezprdelovskou vladou. V anglictine se takovemu jedinci rika "tall poppy syndrom" - cesky, syndrom vycnivajiciho maku. To znamena, ze takovy jedinec prilis vycniva z davu, a proto musi byt seriznut do roviny ostatnich. Klaus definitivne z rady vycnival.
Jelikoz mel na kazdem rohu nejmene dest nepratel, rozciloval zapadni vlady a svetovou elitu, usili na nej fotomontaz s kradezi pera, aby ho totalne znemoznili. Predstav si, ze to vysilali i u nas, takove nezajimave a neutralni zemi.
Jinak Te moc zdravim a nabizim tykani. :-)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # olinka215 2017-06-15 09:49
Zdravím, děkuju za nabídku a ráda přijímám=))
Ať je to jak chce, je důležité, že je na straně myšlenky opuštění EU. Protože spousta lidí bude jeho postojem ovlivněna, už jen proto,že to řekl Klaus.
Každý hlas, který bude na naší straně, se bude počítat a Klausův hlas dvojnásob.
Jemu o nic nejde, je mimo jakoukoliv funkci a tak si může dovolit říkat, co si myslí. Tím se stává ještě nebezpečnějším, než v době, kdy byl aktivním politikem
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+20 # Pokémon 2017-06-14 13:35
zahranicni.eurozpravy.cz/eu/192634-svedska-policie-ztraci-kontrolu-na-verejnost-unikl-tajny-dokument-o-ohrozenych-oblastech/

Rád bych si poslechnul názor nějakého debila, který si nemyslel, že to nemohlo jinak dopadnout a to jsou, řekl bych, z dlouhodobé perspektivy, na samém začátku svých existenčních problémů.
Ať žije multikulti bohaté Švédsko a jejich vysněná, krásná a bezpečná země plná šťastných lidí.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+11 # John Maxwell 2017-06-14 17:34
Rádoby "začlenění" které je vidět v mnoha státech a politická imbecilita vlád a jejich tvrzení o začlenění když dané etnikum o to nestojí a nikdy nestálo, je to boj víry proti bezvěrcům a křesťanům jinak se to popsat nedá ... vznik no-go zón jen dokazuje jak je západní demokracie bezubá v prosazování zákona a práva a kde stát neni schopen ochránit občany jako by neexistoval...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-32 # Hedvika 2017-06-14 13:49
Klause jsem uznávala pro jeho ekonomické renomé a že zemi pozvedl z komunistické chudoby. Na předvolebním mítinku jsem seděla v 1. řadě a on se podíval mým směrem a jsem na to dodnes pyšná. Co bych mu zazlívala je, že se málo usmívá na lidi a chce nás izolovat od vyspělé Evropy
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+19 # Piovarči 2017-06-14 14:28
:-DDDDDDDD
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+25 # Jaris 2017-06-14 14:34
Hedviko, Klaus ale nemel rad Vencu Flasku. To nevis?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+19 # Historik 2017-06-14 15:50
No právě, ti dva se vůbec nemuseli. Čekal jsem, že Hedvika si nad Klausem uplivne. Ale možná je bývalá letuška vládního speciálu, tak má "zkušenost" s oběma.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+24 # John Maxwell 2017-06-14 14:40
Jo jo komunistická chudoba a zostalý stát jsme jiste nebyly to by nás Heduš cca 30 let nerozkrádali a nezničily průmysl a hospodářství ....
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+12 # Piovarči 2017-06-14 22:56
Čo národ vybudoval to zápaďáci vykradli a teraz devastujú aj národ.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+7 # John Maxwell 2017-06-15 01:04
No však vy na tom nejste o moc lépe Pio ,a vidiš zrovna Klaus byl u pádla, když se republika dělila ...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+22 # Pokémon 2017-06-14 13:50
Zdroj: domaci.eurozpravy.cz/.../...
Praha - Podle předsedy pražské organizace ODS Filipa Humplíka Česko a Evropská unie čelí vážnému problému. Tím je nízká porodnost spojená s nejistotou důchodů pro dnešní třicátníky. Ironickým faktem prý je, že většina současných světových politických lídrů je bezdětných.

Myslím, že tato indicie je dostatečným důkazem toho a varováním před tím, co se v současnosti na běžné Evropany peče.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+21 # Piovarči 2017-06-14 14:30
Tak že Česi a Češky milujte sa a ploďte svoje deti snáď nechcete živiť tie cudzie z vašich daní... Tak do toho!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+19 # Historik 2017-06-14 15:56
Pio- víš jak jsou dneska na všechno kouči. Neměl bys zkusit dělat sexuálního kouče? Práce by to byla zajímavá a nějakou pětku by to taky hodilo.
Klientela a kariérní růst zajištěn :-))
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+14 # John Maxwell 2017-06-14 16:07
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+6 # Piovarči 2017-06-14 22:10
Ľudia ale niečo s tým treba robiť nie?
Demograficky vymierame... Je to na každom z nás.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # John Maxwell 2017-06-14 22:20
No Pio ja mam 3 potomky a už 1 vnuka mám splněno ...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Pavel Blaheta 2017-06-15 12:46
Pio myslím, že nemáš tak docela pravdu. Československo mělo v roce 1937 něco málo přes 14 - myslím, že 14,5 milionu lidí. Za války zahynulo cca 250 tisíc Čechů a Slováků (neřeším etnický původ). Po válce jsme odsunuli cca 3,5 milionů Němců a Maďarů. A v roce 1968 měla naše republika opět cca 14,5 milonů občanů. Přistěhovalo se po válce pouze jen asi 1500 rumunských Cikánů. A ano přibylo jich trochu do dneška - je jich cca 300 tisíc, ale k cikánské národnosti se při posledním sčítání lidu přihlásilo v Česku pouze a jen kolem 12500. Takže ostatní se považují za Čechy. To je v pohodě. Česká republika má něco málo přes 10 mlionů lidí a Slovensko kolem 5-ti. Takže od roku 1968 přesto, že tenkrát po 21. srpnu odešlo z republiky cca 250 - 300 tisíc lidí, máme společně opět skoro stejně jako tenkrát. Takže se nic světoborného neděje. Nevymíráme, ani se nemnožíme jako králíci. Jinými slovy - nemáme problém s populační explozí. Kdo ji má ať ji řeší. Ale doma - ne na úkor jiných - odpovědných národů.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+12 # Historik 2017-06-14 17:14
Jo a takhle to dělají švédské sluníčkářky...i s fotkama.
freeglobe.parlamentnilisty.cz/ .../...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-16 # Jaris 2017-06-14 14:37
Pane Klaus, vemte do ruky opet oteze rizeni nestastne Ceske republiky!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+8 # pavelka50 2017-06-14 17:26
žiš Jarisi! Nejprve se zeptej Miroslava Sládka, ten se s Klausem nabojoval až-až! Ten ti poví, co je Klaus za chameleon. Divím se Hájkovi z Protiproudu, že mu ještě děla podržtašku!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+6 # Jaris 2017-06-15 03:00
Pavelko. Sladek nemel spatne nazory,a le vadi mi, ze byl a stale je proamericky. To mluvi za vse.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+6 # Pеtkо Коtоv 2017-06-14 23:52
Jarisi tunelar Klaus tuhle svrabarnu nastartoval a urcite neni schopny Cesko z ni vyvest.
Nechal rozkrast cesky majetek co se budoval 200 let. Takze kdyz se zacne znova budovat, tak za 200 let bude lepe, bohuzel se jeste nezacalo.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Jaris 2017-06-15 02:55
Ano, to je oficialni verze jako s 9/11.Klaus muze za vsechno. Skutecnost je vsak trochu jina, Petko.
Ceska republika potrebovala investice na modernizaci vseho mozneho. Byla potreba spousta penez do obnovy celeho statu. Ja byla v Praze r. 1991 a zhrozila jsem se, v jakem stavu byla nejen Praha, ale i ostatni mesta. Byl to zalostny pohled. Jak uz jsem rekla, byly potreba penize a proto vznikla nejen kuponova privatizace, ale zacal se prodavat statni majetek zahranicnim investorum. Fatalni chyba byla, ze Cesi nebyli spoluvlastniky prodaneho majetku. Mam na mysli 60% Cech a zbytek investori. Dalsi chybou bylo, ze nebyly stanoveny zakony, jak ma privatizace probihat. Na cesky majetek se vrhli nejen cizi firmy, ale dnesni gauneri typu Bakaly. Klaus nebyl schopen tuto lavinu zlodeju zastavit, protoze na to nebyly zakony. Urcite si takto privatizaci nepredstavoval. Delat ho vinikem za vsechno zlo, je detinske.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+7 # John Maxwell 2017-06-15 07:17
Safra Jaris jindy normální posty a tehle tuneldědek Vám nedá spát, přitom on je zodpovědny za černou minulost fondů nechci se hádat, ale zákony na privatizaci byly a byly v pořádku problém byl v egu pana profesora a zpackaným zákonu o fondech na němž i dělal ... a jako ekonom tedy odborník si toho musel být vědom ...žádný investice stát nechtěl šlo o ekonomickou transformaci hned po revoluci po vzoru západu tam jsou taky páni továrníci a podobní a tak to mělo být i tady tržní hospodáření, ale lůza přece nesmí zbohatnout ... přeci nejde aby továrník vyplácel podíl z jeho zisku to si lůza může nechat zdát a makat...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+19 # Drak 2017-06-14 15:42
Vzhledem k tomu, že doposud nebyl oficiálně přeložen text Lisabonské smlouvy, je pro ČR tato smlouva nezavazující a neplatná. Takže náš odchod z EU je jen otázka naplnění samých smluv o EU. Není překlad, který je podmínkou platnosti LS, není členství, tím pádem je to otázka sdělení EK, že nejsme členem EU.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # Pavel Blaheta 2017-06-15 13:27
Lisabonská smlouva není EU. EU byla před přijetím LS státy Unie. A proto stačí "jenom" sdělit byrokratům v Bruselu, že na jejich nařízení a pokyny a rady zvysoka s.....m, ať si trhnou nohou. Není třeba rušit EU - je třeba pouze zrušit Brusel - tedy Evropský parlament a Evropské komise a vůbec všechny tzv. řídíci složky EU. Ty nepotřebujeme - nejsou na nic - leda na zlobu a škodění. Stačilo by aby se jednou za rok sešli ministři zahraničních věcí a předsedové vlád a dohodli se, že všechno funguje jak má a na další rok odsouhlasili život v Unii beze změn. A tak každý rok. A průběžně se event. dohodli na úpravách technických norem výrobků - zejména norem oceli např. kde by Unie měla přijmout normy DIN z kterých vycházejí i naše ČSN. To by v podstatě pro začátek stačilo. Jo a zrušení eura jako takového a návrat všech států k národním měnám - Itálie k liře, Francie k franku a Německa k marce atd. Ono by se všechno začalo rovnat samo. A pokud chtějí Schengen a jeho pravidla tak je začít dodržovat. Což by znamenalo, že první stát do kterého se dostane nelegální migrant bude řešit svůj status tam - a buď dostane azyl, nebo požádá o přijetí některý jiný stát (je jich na Zemi cca 197) a až obdrží povolení k odjezdu do některého konkrétního státu tak tam odcestuje. A nebyl by žádný problém nikde.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+15 # El Pravdoz 2017-06-14 15:56
Všichni by z EU měli jít ven, je naprosto k hovnu. Od doby jejího vzniku jde celá Evropa do p...

PS: ]Putin, náš spasitel...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+10 # scipio 2017-06-14 16:37
Do této situace nás pan profesorissimus doveld sám osobně. Začalo to hned po podpisu asociační dohody, kdy ani v jednom případě nevyužil ochrannou doložku proti dotovanému dovozu potravin, nesmyslně devalvoval jako ministr financí ČSFR korunu na vexlácký kurz, zrušil trvale se otáčející úvěry na výrobu pro strojírenské firmy, takže nemohly vyrábět a dodávat zákazníkům třetího světa, čímž se současným zrušením PZO přišly firmy o trhy zejména v Jižní Americe a v Asii. A tenhle hrobař průmyslu bude radit.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+11 # senil 2017-06-14 16:42
Klaus má pravdu. Nic dobrého nelze čekat od neomarxistické Evropské unie a jejich lídrů. Stejně jako od Macrona a Merkelové. Bylo by chybou zařazovat se do hlavního proudu EU. Hlavní proud teče do kanálu.

epshark.cz/.../...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # peto8 2017-06-14 16:45 Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+17 # vlk samotář 2017-06-14 18:05
Nevíte někdo CO SE TO DĚJE?.....:-))) ))

Nejvíc věříme Okamurovi a Babišovi, Gazdík se propadá, tvrdí průzkum
Nejdůvěryhodnějším předsedou politických stran a hnutí je Tomio Okamura následován Andrejem Babišem, před sedmým Bohuslavem Sobotkou je již i Petr Fiala a Petr Robejšek. Vyplývá to z průzkumu společnosti SANEP.


Zdroj: denik.cz/.../...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+23 # .lak 2017-06-14 18:18
Zas mají otěže volů pevně v rukou viť.(vnitroparlamentní abolicovaná demokradtůra) No to přeci musíš vědět, voblbliči chtějí sex tak jim ho LGBT piza gate po česku dodá až budou mít dost.
Poznámka pod čarou
________________________________
Tam nesmí zůstat jediný ze současné pařlamentní prašiviny nebo jsou noví okamžitě z infekcí.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+12 # Historik 2017-06-14 18:20
:-)))
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+11 # John Maxwell 2017-06-14 19:49
RIP ČSSD
Sobotka končí jako předseda ČSSD, stranu povede Chovanec
novinky.cz/.../...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-11 # IMikulás Porner 2017-06-14 18:22
Vázená redakce ac24:
Jsem zásadne proti cenzure jakéhokoliv typu, ale co se tady v komentárích píse a jak se píse, je nekdy k blití!
Meli byste zacít pouzívat "filtr" a vyrazovat take casteji ty notorické querulanty, kterí tyto rubriky zneuzívají svými zvásty. Obsah vasich informací je vetsinou zajímavý a nechtel bych ho postrádat, obzvlást kvúli úplné neschopnosti (nebo nevúli) nasich informacních medií, tisku a televize.
Mluvim a pracuji peti jazyky a ctu ceský a mezinárodní tisk a presto jsou vase informace úplne mimo manistream. Blahopreji.
Dekuji vám!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+11 # John Maxwell 2017-06-14 19:05


Neví někdo co to je ´pise´? a pokud možno pěti jazyky ...
dop...
To neni sranda ...Lak se mě chce zbavit videem pač malem mě natáhlo smíchy a pak tu nasadí lingvistu ...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+10 # Historik 2017-06-14 19:31
Já vím, co je piss na pět jazyků.

A Gypsy wars je slušná groteska...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+5 # John Maxwell 2017-06-14 22:49
Budu hádat rodiná zmrzlina ?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # Pеtkо Коtоv 2017-06-14 23:47
Citace:
# John Maxwell 2017-06-14 19:05
Neví někdo co to je ´pise´
Piss je nemecky chcat, treba Piseck (cti pisek) je kout, kde s moci.
Asi myslel IMikulás Porner ze moci do kalhot jako Swarzenberg.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+18 # vlk samotář 2017-06-14 18:54
Tvůj tata si měl dát na šulína ten gumový filtr,..... a mohlo tady být dnes o jednoho upjatého debila méně!

Jestli se ti tady něco nelíbí, nemusíš sem chodit.

Mladí Filipínci mluví taky až pěti jazyky, ale jak vidíš, zárukou geniality to rozhodně není, což je i tvůj případ!...:-))

youtu.be/1pr7v3o-rcs?t=1176

Abys taky tak nedopadl, Mrňůsu - "Tato pote dom, on by vás zabíl..!"..:-)) )
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+16 # vladka 2017-06-14 20:01
at už konečně vystoupíme pořád nám něco diktují a je to cesta do pekel
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+12 # Amo 2017-06-14 23:31
CZEXIT
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # ThomasW 2017-06-15 20:14
I'm from Sweden and I am very happy to read this news. Sweden has become a totally lawless "society", where police are standing completely helpless for organized crime by immigrants.

Politicians are totally corrupt and do not care about normal people. They are trying to save the last pieces of breadcrumbs that are left before we will sink into a total misery (if we are not already there).

I wish the best for the Czech Republic, you have a beautiful country that I love and I support you in every desicion by you to leave the European Dictatorship.

Do not listen to those who support it, they speak only lies about benefits that never come.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # ThomasW 2017-06-15 20:15
Jsem ze Švédska a jsem velmi rád, že si tuto zprávu přečetl. Švédsko se stalo zcela "bezpříčinnou" společností, kde policisté jsou pro přistěhovalce naprosto bezmocní pro organizovaný zločin.

Politici jsou naprosto zkorumpovaní a nezajímá se o normální lidi. Snaží se zachránit poslední kusy strouhanky, které zbývá, než se dostaneme do úplného utrpení (pokud ještě nejsme).

Žádám to nejlepší pro Českou republiku, máte krásnou zemi, kterou mám ráda, a já vám při každé příležitosti podporuji opuštění evropské diktatury.

Neposlouchejte ty, kdo ji podporují, mluví jen o lžích o výhodách, které nikdy nepřicházejí.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Jaris 2017-06-16 12:22
It is very nice of you Thomas that you are commenting on this site. These people here are very well informed what is going on in EU. What is going to happen nobody knows. This year is an election for new Czech government so I hope for the best outcome. It is very sad what happened to Sweden. Maybe change for the better will come one day when EU crumble and cease to exist. Greetings from Australia!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat

Přidat komentář

Bezpečnostní kód
Obnovit


Anti-spam: complete the taskJoomla CAPTCHA
Top of Page

Copyright © 2011–2017 AC24, s.r.o. | Nezávislé zpravodajství z celého světa aneb Co se jinde nedozvíte |
Máte dotaz? Chcete inzerovat na AC24? Neváhejte nás kontaktovat formou emailu: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Provozovatelem serveru AC24.cz je AC24 s.r.o., se sídlem Jaurisova 515/4, Michle, 140 00 Praha 4, IČ: 02988186, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 226266. | O projektu | Tiráž | Napsali o nás | Podpořte nás

Webový portál AC24.cz ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.