Agitační fronta Bílého domu Media Matters (Na médiích záleží) úpí, že se má zaútočit na „alternativní online kanály“ jako součást jejich nového „strategického plánu“ na rozšíření mediálního vlivu v součinnosti s Obamovou administrativou. Media Matters tvrdí, že jejich válka s Fox News už skončila, a že „do velké míry jsme ji vyhráli“ (i přes výzkumy ukazující, že Američané věří Fox News více než dalším mainstreamovým sítím), a teď že už finalizovali směrný plán, který nastiňuje posuv v zaměření na „nové, čím dál vlivnější cíle, včetně médií ve španělštině, sociální média, alternativní online kanály a ranní a zábavné zdroje.“


Jinými slovy Media Matters, jejichž zaměstnanci se chvástají, že píší obsah pro hlavní čas MSNBC a účastní se každý týden strategických telekonferencí s Obamovými poradci, teď obrátí své těžké kalibry proti takovým jako Infowars, Alex Jones a Drudge Report.

Vzhledem k údajnému „vítězství“ Media Matters nad Fox News, po němž Fox zůstal nejvěrohodnějším jménem mezi kanály mediálních sítí, tak tuhle pozornost vítáme. Ač se Media Matters holedbají tím, že jsou něčím na způsob bašty věrohodnosti, tak jim nedošlo, že když se staví po bok s administrativou, která nedávno prorazila rekordně nízkou hodnotu souhlasu, tak se ty jejich operace naprosto samy diskreditují.

Media Matters je to nejbližší k tomu, aby měla Amerika skutečná státní média. Tato organizace není ničím menším než hlásnou troubou Goeblesů Obamovy administrativy, kteří následně stanovují mediální témata pro takové jako MSNBC a CNN. Právě proto se budou útoky Media Matters na Drudge a Infowars zintenzivňovat.

Vyšetřování Daily Caller z roku 2012 zaměřené na Media Matters odhalilo, že jejich zakladatel David Brock a tehdejší prezident Media Matters Eric Burns v roce 2010 „jezdili do Bílého domu na schůze s Valerií Jarrett, údajně nejbližší prezidentovou poradkyní.“

Vyšetřování rovněž odhalilo, že zástupci Obamovy administrativy se setkávají s Media Matters respektive s lidmi od Common Purpose Project na Capitol Hilton na 15 Ulici ve Washingtonu každé úterý večer, aby vedli „každotýdenní strategickou konferenci s Bílým domem.“

Media Matters samotné, když přijde na internetový provoz, sotva vůbec zaregistrujete. Avšak při poslouchání příkazů z Bílého domu je tato organizace schopna zajistit projekci svého vlivu. Jeden ze zaměstnanců se chvástal tím, jak Media Matters pracují s Bílým domem na kontrole velkých mediálních sítí. „My poměrně dost píšeme jejich hlavní vysílací čas,“ řekl bývalý zaměstnanec Media Matters o kabelovém kanále MSNBC. „Pak ale téměř všechny mainstreamové mediální kanály používají našich materiálů.“

Media Matters stojí těsně bok po boku s Think Progress (Mysli progresivně) jako součást propagandistické kampaně Progressive Media Johna D. Podesty, které je popisováno jako „zasedačka válečných porad k propagaci zahraniční a domácí politiky Baracka Obamy.“ Podesta, bývalý personální šéf Billa Clintona, rovněž pomohl založit Media Matters. Tato organizace rovněž v roce 2010 obdržela 1 milion dolarů příspěvku od globalistického miliardáře George Sorose.

Podesta, který vedl přechodný tým prezidenta Baracka Obamy, založil Center for American Progress (Centrum pro americký pokrok), které je pověřeno „tažením poselství a agendy Bílého domu.“

Rozhodnutí Media Matters (prováděné v součinnosti s Bílým domem) přesunout své zaměření na „zábavné zdroje“ je rovněž přiznáním porážky.

Media Matters spolu s Obamovou administrativou tiše uznávající svůj neúspěch při ovlivnění Američanů přes tradiční prostředky tedy opustily politické fórum, aby se místo toho zaměřily na zábavou posedlé zobí, které čerpají své názory od takových jako Kanye West a Beyonce, ve snaze politiky Bílého domu udávat jako ‚značku‘, která je ‚trendy‘ a ‚letí‘, zrovna tak jako Obama sám byl vyroben jako značka.

V souladu s nástupem Bílého domu k využití ‚sexuálních symbolů‘ a další Hollywoodských komediantů jako tahouna pro rozběh katastrofického zdravotního pojištění Obamacare, bude teď Media Matters zkoušet kontrolovat a šikovat zábavná média, protože Obamova administrativa už uznala, že ztratila boj o mysli lidí, které zajímají tvrdě faktické zprávy.

[quote align="center" color="#999999"]

Prohlášení Alexe Jonese: „Media Matters, měli byste na sebe být hrdí, když tak lezete po hřebeni nejvyšší střechy, odkud jste hlásnou troubou Bílého domu a chrlíte na Americký lid své poselství odporu proti svobodě spolu s útoky na každého, kdo se odváží odporovat zničení Republiky. Jste skutečnými Josefy Goebblesy nového milénia a pokud bude lidstvo schopno vás setřást ze svého hřbetu, tak knihy o historii zaznamenají vaši zradu proti spravedlnosti.“

Poznámka k českému čtenáři: Možná se vám zdá, že tyhle konkrétní podrobnosti jsou jen o tom, jak je to zařízeno za mořem, ale u nás to mají na starosti jiné spolky. Není to tak úplně pravda. Všimněte si věty:

Vyšetřování rovněž odhalilo, že zástupci Obamovy administrativy se setkávají s Media Matters respektive s lidmi od Common Purpose Project na Capitol Hilton na 15 Ulici ve Washingtonu každé úterý večer, aby vedli „každotýdenní strategickou konferenci s Bílým domem.“

Common Purpose Project fungující v pozadí mediálních masáží ale i stínového přebírání moci aj. je jedním z těch hlavních chapadel, které hýbe s figurkami z pozadí nejen tam, ale i tady v Evropě včetně ČR. Před několika měsíci tu byli na tento spolek britští experti, aby nás poučili, jak se z pozadí tohle všechno přes Common Purpose organizuje a to i u nás. Některé z jejich přednášek najdete na videích níže. Základní poučení o tom, co je Common Purpose, a jak funguje i tady v ČR, je tady Common Purpose je politická charita využívají Modifikaci chování.