Britské noviny Daily Mail smazaly článek ze svých stránek s nadpisem „USA podpořily plán vykonat chemický útok na Sýrii a dát za to vinu režimu Asada“ z 29. ledna roku 2013. Autor článku Lewis Boyle informuje, že chemický útok měl podle plánu USA sloužit jako záminka pro zesílení vojenských akcí mezinárodní koalice v Sýrii. …



„Elektronické dopisy, které se dostaly na veřejnost, podle předpokladu dokazují, že Bílý dům dal zelenou vykonání chemického útoku na Sýrii, z něhož bude možné obvinit Asadův režim a zesílit mezinárodní bojové činnosti v této vysílené zemi. V publikované zprávě se nachází korespondence vysocepostavených lidí dodavatelské společnosti Britam Defence, která se nachází v Británii, kde se říká, že „Washingtonem schválený" plán předpokládá, že Katar zaplatí použití chemických zbraní povstaleckými silami v Sýrii," stojí v článku.

Autor publikace ukazuje, že korespondenci objevil malajský hacker, který se také přes nechráněný server dostal k resumé a kopiím pasů vedení společnosti.

RIA Novosti zatím od Daily Mail čeká na odpovědi na otázky, proč a kdy přesně byl daný článek smazán ze stránek Daily Mail.

Loading…