Co si asi svět musí pomyslet, když vidí americkou prezidentskou kampaň? S postupem času se sice americké politické kampaně stávají čím dále nerealističtěji a méně svázané se starostmi voličů, ovšem ta současná, je už tak surrealistická, až je to absurdní. Vývoz amerických pracovních míst globálními korporacemi do zahraničí a deregulace amerického finančního systému vedly k americkému ekonomickému selhání. Člověk by si tedy pomyslel, že by to mělo být tématem prezidentské kampaně.


Neokonzervativní ideologie americké světové hegemonie žene USA a jejich vazaly do konfliktu s Ruskem a s Čínou. Riziko jaderné války je vyšší než kdykoliv před tím v historii. Člověk by si pomyslel, že by to také mělo být tématem prezidentské kampaně.

Místo toho je tématem to, že Trump v mezích zákona využívá daňových možností a to, že není vůbec nepřátelský k ruskému prezidentovi Putinovi.

Člověk by si mohl myslet, že problémem by měl být extrémně nepřátelský postoj Hillary k Putinovi („tzv. novému Hitlerovi“), co je slibem konfliktu s významnou jadernou mocností.

Co se týče prospěchářství z daňových zákonů, Pat Buchanan poukázal, že Hillary využívala svých daňových výhod téměř tak rozsáhle jako Trump a během těch let v Arkansasu uplatnila Hillary daňové odpočty i na kusově vedené položky obnošených oděvů věnovaných charitě včetně 2 $ za jedny Billovy obnošené slipy.

„Debata“ viceprezidentů odhalila, že kandidát Demokratické strany je takový ignorant, že si myslí, že Putin, který je demokraticky zvolený a těší se nesmírné veřejné podpoře, je diktátor.