AC24.cz

AC24.czZe světaPravda o kolosální manipulaci lidstva již prosákla ven

Sociální sítě

Reklama

Kde koupit Vědomí?

 

Podporujeme

 

Spolupracujeme

 

Pravda o kolosální manipulaci lidstva již prosákla ven

Vydavatelství Anch BOOKS nedávno vydalo knihu autora Michaela Morrise:

Co neSmíte vědět! Interview se uskutečnilo na podzim 2011 krátce po vydání knihy v Německu.

***

V začarovaném kruhu. Stefan Erdmann v rozhovoru s autorem Michaelem Morrisem

 

Pane Morrisi, v dubnu tohoto roku Vám vyšla v němčině velmi pozoruhodná kniha s názvem „Co neSmíte vědět!" Tvrdíte v ní, že evropské i americké hospodářství se řítí do slepé uličky. Zatím se to však nestalo a vypadá to tak, jakoby dosavadní systém mohl pokračovat donekonečna dál. Stojíte si ještě za tím, co píšete?

Ano, samozřejmě. Je nepochybné, že světová ekonomika se zhroutí, neboť musí! Otázkou je pouze kdy.

 

Ale proč jste si tak jistý? Německé hospodářství se údajně znovu začíná vzmáhat, kurzy na burzách stoupají, Řecko bude zachráněno a vše bude opět dobré, nebo snad ne?

Ano, bylo by to hezké, ale tak to fungovat nemůže. Všechny řeči o rozmachu jsou jen těžkopádným pokusem uklidnit masy. Čísla a statistiky jsou velmi jednostranné, vypracované ve prospěch jejich objednavatelů a nevypovídají o ničem. Hospodářství objemově roste jen proto, že se na trh pumpují stále větší objemy peněz. Tyto peníze díky vysoké inflaci mají však stále menší hodnotu. Na papíře najdete proto vyšší čísla obratů, ale to neznamená, že tyto peníze mají i větší hodnotu. Je to jen hra s čísly, v kterých je mnoho nul. Vrstvy obyvatelstva s nižšími příjmy rychleji ztrácejí, zatímco horní vrstvy vyhrávají. Probíhá zde násilné přerozdělování. Když to většina lidí pochopí, začne to být ožehavé.

 

A proč proti tomu, podle Vašeho mínění, politici nic nepodniknou?

Neboť většina z nich nic netuší. Momentálně se všichni politici pokoušejí oddálit kolaps světového hospodářství a následné nepokoje, aby k hororovému scénáři nedošlo během jejich funkčního období, ale až v další legislativní periodě.
V souvislosti s tímto tématem je pikantní zpráva jednoho policejního komisaře z Berlína, který pracuje v Bundestagu (= německý parlament) jako bezpečnostní pracovník, a proto je s poslanci v kontaktu každý den. Před několika týdny si u spřáteleného stavebního podnikatele v Chiemgau (=oblast v Bavorsku) objednal dům a žádal ho, aby mu ho rychle postavil! Když se ho tento ptal proč, řekl, že zanedlouho se vše zhroutí, a že penzijní kasy jsou prázdné, Řecko je na mizině a nic ho prý nezachrání a že politici o tom vědí, jen to lidem neřeknou. Tato zpráva pochází ze šestého července 2011, je tedy úplně čerstvá! Politici vědí, že to, co se děje, nemůže dobře skončit, i když to v celistvosti přesně nechápou. Pro ně je důležité, aby si ponechali svá privilegia a mastné platy. Je vskutku těžké, aby někdo realisticky posoudil momentální stav, když neví nic o ekonomice, penězích a zlatě, bankách či burzách. Podívejte se, kdo stojí v čele Německa. Z jakých profesí přicházejí kancléřka a vicekancléř? Jakou kvalifikaci mají, aby mohli stát v čele národa s takovým hospodářstvím? A co čelní představitelé EU? Nevíte, zda se máte smát nebo plakat! Takový tým by mohl možná stát v čele kuželkářského spolku, nikoliv však vést celou Evropu. To se jim nepodaří. Nechápou, že jsme se ocitli v bodě, kdy se hospodářství musí zhroutit!

 

Tvrdíte, že se hospodářství musí zhroutit? Proč? Můžete to vysvětlit podrobněji?

Náš hospodářský systém je vybudován na principu neustálého růstu. Nekonečný růst je však na konečné planetě nemožný.

Systém je sestaven tak, že hospodářství roste jen tehdy, když se soukromé osoby, firmy nebo státy zadluží. Tím, že si berou úvěry, jsou vytvořeny nové peníze, které dříve neexistovaly – tomu se říká „tvorba peněz". Peníze ve formě kreditů si banky vlastně vymýšlejí, vyrábějí je z ničeho. Tyto peníze reálné neexistují, nejsou přítomny fyzicky, jsou jen na papíře.

Na začátku nového hospodářského cyklu tyto nové peníze oživují trh. Všichni jsou pak velkorysí, kupují a investují, do čeho se jen dá. Pak přijde moment, kdy začínají být lidé prostopášní, narůstají ceny nemovitostí, surovin i spotřebitelské ceny a vznikají tak bubliny; banky „vyrábějí" stále více a více peněz a prodávají je za úroky i úroky z úroků dobře naladěným spotřebitelům. Rostoucí množství finančních prostředků v oběhu znehodnotí peníze a dochází k inflaci. V jistém bodě začínají pak ceny stoupat rychleji než příjmy, lidé si mohou dovolit stále méně a hospodářství začíná zadrhávat. Současně dluhy z úvěrů tak narůstají, že se lidé, komuny, i celé státy začínají pod tíhou úroků dusit. Nejsou schopni je platit, a proto prodávají za babku všechno, co má hodnotu, aby tak vyrovnali alespoň část dluhu. Po nějakém čase se zhroutí vše, protože už není z čeho.

 

Je to bod, ve kterém je nyní Řecko?

Přesně. Přičemž Řecko má na tomto chaosu jen nepatrnou vinu. Řekové neměli žádnou šanci a v rámci eurozóny museli jít ke dnu. Bylo to zjevné už předem.

 

Jak to myslíte? Proč to bylo patrné už předem?

Německo je velmi hrdé na to, že exportuje množství vysoce kvalitního zboží. To je skvělé a pro ostatní státy to dokonce není žádný problém, pokud mají vlastní měnu. Tehdy mohou například na německé zboží zvýšit cla a postarat se tak o to, aby jim alespoň část peněz zůstala doma a neputovala do Německa. Pokud tedy měli Řekové vlastní měnu, některé jejich produkty mohly konkurovat německým. Snad nebyly až tak kvalitní, ale pro Řeky byly výhodnější než německé zboží, v jehož ceně byla i cla. Řecko mohlo ovlivňovat směnný kurs k německé marce. Jako dovolenková krajina Řecko přitahovalo turisty za poměrně výhodné ceny. Potom se národní měny i cla zrušily. Tehdy už řecké zboží nemohlo konkurovat německému a všechny peníze proudily do zahraničí. Řecké hospodářství celkem ochablo, podniky začaly propouštět lidi, klesly příjmy z daní a vláda začala nabírat stále více a více půjček, které samozřejmě nemůže zaplatit. Jak by také mohla, odkud by měla tyto peníze vzít? Ano, mohli by si vzít nové půjčky, aby zaplatili úroky předešlých dluhů, ale to je patologické.

 

Znamená to, že tento systém vlastně více vyhovoval Němcům než Řekům?

Ne Němcům, ale německým bankám. Pro ně to byl skvělý obchod. Dluhy Řeků nemusí vůbec odepisovat, neboť jsou údajně „relevantní pro systém". Když to dešifrujeme, znamená to jednoznačně, že banky mají takovou moc, díky níž mohou dělat či nedělat, co se jim zlíbí. Německý stát musí tedy Řekům, kteří jsou na dně a na mizině, pomoci, aby snad banky neutrpěly žádné výpadky plateb! Zároveň stát podporuje banky penězi a daňovými výhodami. Stát ale tolik miliard nemá, a proto si je musí vypůjčit za úroky u stejných bank! Peníze, za které pak ručí celý národ, putují do Řecka, aby Řekové mohli s našimi penězi zaplatit své dluhy u německých bank! Tato hra je tak absurdní, až je těžko uvěřitelné, že to bankám vůbec projde. Ale daří se jim to již po staletí. A od doby, kdy se bankám podařilo oddělit peníze od zlata – bylo to v roce 1914, nejsou peníze kryté skutečnými hodnotami – mohou s námi dělat, co se jim zachce, přičemž se zdá, že to skoro nikdo nepochopil.

 

Ze záchranných balíků tedy neprofitují Řekové?

Ne, přirozeně že ne. V existujícím systému peněžních dluhů profitují zásadně jen banky a všichni ti, kteří s nimi úzce spolupracují. Probíhá to vždy podle stejného schématu, bez ohledu na to, zda je to Řecko nebo Argentina v 90. letech. Je na to množství příkladů, hlavně v Africe a Jižní Americe. Nejprve vmanipulují národ do obrovských dluhů, dokud nikomu nezůstane ani cent. Pak přinutí stát, aby snížil své výdaje krácením sociálních dávek a platů a zároveň zvýšil daně. Pro obyvatelstvo to znamená – menší příjmy a vyšší výdaje. Dlouho to samozřejmě takto pokračovat nemůže. Pro banky je to však bombastický obchod! Když se pak země úplně zhroutí, supi si vyklovou nejlepší kousky a národu nechají bezcenné zbytky. Pak následuje měnová reforma a obyvatelstvo musí znovu dřít a znovu všechno vybudovat, na co jsou, samozřejmě, potřebné nové úvěry u bank. Mase se pak hodí kousíček masa, aby se znovu chytila na lep. Vyhladovělá po něm nenasytně sáhne, přičemž se jí řekne, že tentokrát to už bude lepší. Pravdou však je, že to nikdy nemůže být lepší, neboť tento systém bezcenných, bankami vymyšlených a vytvořených peněz je v pravém smyslu slova bludným kruhem.

 

To zní skoro tak, jako kdyby byl za tím nějaký plán nebo zlomyslná vypočítavost?

Za vším je nepochybně plán. Je tak jednoduchý, že je až geniální a skvěle funguje již od roku 1694, kdy byla založena Bank of England jako privátní emisní banka (=centrální banka). V pravidelných intervalech, každé dvě nebo tři generace, se vše musí zhroutit, protože zadluženost prostřednictvím úroků exponenciálně roste (= exponenciální je zpočátku pomalý nárůst, který se ustavičně zrychluje, až se pak nedá zastavit vůbec a způsobuje kolaps) a v jistém okamžiku doslova exploduje. A v tomto bodě jsme právě teď – krátce před explozí. Několik evropských států již několik let není schopno plateb a uměle se udržují při životě, což ale všechno ještě zhoršuje, protože lidé upadají do stále větší chudoby. USA jsou od začátku srpna definitivně v bankrotu, což se může změnit jen tehdy, kdyby se obě strany v poslední chvíli shodli a zákonem určenou horní hranici dluhů ještě jednou posunuly výš. V nejlepším případě to však dá zemi šanci maximálně na jeden rok. Ještě předtím však asi zkolabuje EU, což by americké hospodářství strhlo do propasti. Těžko říct, kdo se udrží déle, neboť oba se sotva drží na nohou.

 

Existuje-li tedy nějaký plán, musím se přirozeně zeptat, kdo za ním stojí? Ve Vaší knize tvrdíte, že nad celým západním světem vládne jen hrstka rodin. Hovoříte o nich i jmenovitě. Jak bychom si to měli představit? Tato představa pro mě vskutku není lehká. Jak to dělají a proč o tom nic nevíme?

Ano, pro mnoho lidí je to velmi těžké. A právě proto systém dokonale funguje. Většina lidí považuje skutečnost, že všechno patří jen hrstce lidí, za konspirativní teorii a odbaví to slovy: „To vůbec není možné" – jednoduše proto, že to překračuje hranice jejich představivosti. Je to však skutečně pouze několik rodin a vlastní bezmála vše – banky, velké koncerny, všechna důležitá média. Podílejí se na velkých investičních podnicích a firmách, spravujících majetek, což je zčásti velmi zamotané a těžko přehledné, co jsem však doložil v mé knize – například s firmami patřícími Rotschildům, Blackstone a Blackrock, které se podílejí prakticky na všech velkých německých firmách.
Tyto rodiny mají své prodloužené ruce, „vojáky", ve většině představenstev a dozorčích radách. Přes své nadace financují téměř celý výzkum a rozhodují tak, co se bude zkoumat a kterým směrem se budou ubírat výsledky bádání. Podvod s Climategate (= název aféry v souvislosti s manipulovanými vědeckými údaji pro Mezivládní panel pro klimatické změny – pozn. překl.) je toho typickým příkladem. Je prokázáno, že globální nárůst teploty je obrovský podvod a že všechny údaje potvrzující oteplování byly zfalšované. Je dokázáno, že v globálním rozsahu teploty klesají. S údajným oteplováním Země se však dá vydělat hodně peněz, proto média informují i nadále o „zlém“ CO2 a o stoupající teplotě na naší Zemi. Takové věci se vymýšlejí „zcela nahoře" a podrobná realizace těchto akcí se pak vypracovává v grémiích, které jsou podřízené systému. Je to přísný hierarchický systém, který proniká vším. Na jeho vrcholu je hrstka rodin, které mají nesmírnou moc a vlastní toho tolik, že si to jednoduchý člověk nedokáže představit. Pod nimi je druhá řada, a pak třetí. Celkem jde asi o dvě stě rodin, sjednocených v organizacích jako CFR, Trilaterální komise, Římský klub,skupina Bilderberg a v mnoha dalších. Přes tyto grémia řídí politiku, takzvanou vědu a média. Nechci zacházet do podrobností, protože by to přesahovalo rámec našeho rozhovoru. O všem detailně píšu v knize.

 

Ano, to sedí. Jdete do detailů, ale přesto je vše srozumitelné! Přiznávám, že Vaše kniha byla první, která mi umožnila jednoduše a srozumitelně pochopit širší souvislosti mezi ekonomikou, penězi, zlatem a velkými organizacemi jako IWF (= Mez  inárodní měnový fond), BIZ a médii. Jdete v ní však ještě dál a mluvíte o souvislostech s tématy jako Chemtrails (=chemické stopy) a „údajnou“ válkou proti teroru. Není to tak trochu přehnané?

Ne, jedno s druhým souvisí ...

 

Tak vám tedy ještě rychle položím poslední otázku: Když je všechno manipulováno a velký kolaps nezadržitelný, co ještě můžeme dělat? Je nějaké řešení či východisko, nebo se musíme připravit na temné časy a začít hromadit potraviny?

Ano, samozřejmě je tu východisko! Musíme tento koloběh prostě přerušit. Hlavně vzděláváním a osvětou, a k tomu se přece snažíme nyní oba přispět. Naštěstí nejsme jediní. V posledních letech prosákla pravda o manipulaci lidstva na světlo na více místech. Zdá se, že se opravdu probouzíme z jakéhosi stavu spánku a osvobozujeme se. Dalo by se říci, že z puberty pomalu přecházíme do dospělosti. Bude důležité, abychom nastávající kolaps vnímali a chápali jako šanci změnit se, a nepodlehli znovu našim starým zvyklostem, strachu a hněvu, které vedou jen k válce a bídě. Přechodná doba však může být velmi tvrdá, netřeba si nic nalhávat. V každém případě neuškodí, když máte ve skříni nějaké potraviny, nebo když se přichystáte i na jiné možnosti vývoje situace. Každý kdo může, by měl mít trochu zlata a stříbra, a tak zajistit alespoň část toho, co vlastní. To bude důležité hlavně v přechodné době, neboť tato může být tvrdá. Za kulisami dění však momentálně na mnoha místech současně pracují vlivné osobnosti již na novém systému. Ten by měl být spravedlivější a podporovat soužití v míru. Musí zmizet dluhy i úroky, což se samozřejmě nebude líbit jistým osobám, ale to se mělo stát již dávno. Možná to bude mít formu bezpodmínečného základního příjmu. Více zde o tom momentálně říct nemohu, protože se na tom právě pracuje. Ale něco se děje! V nejbližších letech se všechno velmi změní, to můžu slíbit. A jsem si jistý, že k lepšímu, že zažijeme v našem lidském vědomí kvantový skok, který přinese ovoce všem zúčastněným. Neboť v zásadě je to možné! Přirozeně, že si musíme všichni vyhrnout rukávy a převzít odpovědnost.

Díky za rozhovor!

O autorovi:
Podnikatel, autor a dobrodruh Michael Morris se narodil v roce 1966 v Rakousku. Po pobytech v několika evropských městech žije dnes hlavně v USA. Napsal celou řadu textů a článků v angličtině i němčině, vyučoval a dlouhé roky byl podílníkem v několika firmách. Co neSmíte vědět! (=WAS SIE NICHT WISSEN SOLLEN!) je jeho první knihou s tématem hospodářství a nový světový řád.

Komentáře   

 
+26 # Ing. Miloslav Dědek 2012-06-13 10:20
Michael Morris asi dobře ví, že musí dávat velký pozor, aby ho "náhodou" někde nepřejelo auto, nebo se mu nestalo něco podobného. Vůbec bych se nedivil, kdyby se někde nenápadně vydával za někoho úplně jiného.Tomu kdo má zájem o problematiku, popisovanou v uvedené knize, doporučuji se seznámit s Teorií vševývoje reálskutečnosti a příkladem jejího využití. Na Domovské stránce AC24 stačí klepnout na pole "Blogy.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
+16 # pepík 2012-06-13 10:47
knihu jsem četl, a doporučuji všemi deseti, stojí od 320 do 390Kč v češtině, určitě se dá ale i půjčit v řadě knihoven, já jsem ji ostatně měl z knihovny.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
-42 # vlada 2012-06-14 00:50
Další komanč, co si z vás za 4 kila udělal blbečka.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
+7 # slovan 2013-04-09 23:10
další retard který má v té svojí skořápce totálně nakakáno.A nebo někdo z obřezaných uchýláků o kterých se ta kniha zmiňuje.Knihu mám a vřele ji doporučij,i otevře oči aj slepému ale hňupovi jménem Vlada otevře oči jen pěti kilové kladivo po palici.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # edo 2013-07-27 16:09
si najivný - ani to kladivo mu nepomúže
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
-1 # B.V. 2012-06-14 07:39
Cituji vlada:
Dalsi komunista co si z vas udelal za 400 kila blbeclka

Blbečka ze sebe děláš ty.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
-31 # hombre 2012-06-14 18:03
no ano... toto je dnes velmi popularna tema, autor na knihe zarobi slusnu sumicku :lol:

pri chemtrails som vybuchol do smiechu :D

ludia, skuste niekedy pouzit aj vlastny rozum
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
+15 # viki 2012-06-15 21:21
a maš jiné vysvětlení na to co se děje posledních 100let?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
-26 # Roman Kanala 2012-06-16 08:07
Ktokoľvek popiera globálne otepľovanie, nie je vedec, ale blbec. Takže minimálne jeden detail v knihe je paranoidná sprisahanecká teória. To ešte neznamená, že je aj všetko ostatné len špekulácia vycucaná z prsta, ale znižuje to dôveryhodnosť toho dielka.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
+28 # horalzvysociny 2012-06-16 12:13
Vše, co se ke mně za poslední tři roky dostalo se vzájemně proplétá a doplňuje. Zdroje se různí, ale informace z nich vedou k stejným závěrům, tudíš se navzájem potvrzují různými lidmi z různých oborů z různým vnímáním v různých společenstvích s různými možnostmi seberealizace. Kdo hledá pravdu, chodí mu různé informace automaticky jakoby "náhodou" :-) Kdo dokáže přitom pozorovat, najde souvislosti i zdánlivě nesouvisejících skutečností. Proto jsem došel k bodu, na kterém se vše tvoří a boří a sice "vše je možné vždy a všude" S tím pracuji při mém pohledu na svět. A't už si připustíme všechny možnosti nebo ne, tak pokud se o tom mluví, čili věnujeme tomu pozornost, pak vesmírné zákonitosti praví, že to existuje.
Přeji vše dobré všem na jejich úžasné cestě.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
+2 # jakub esop 2013-04-11 09:14
nepripada vam ze neco podobneho jiz zde bylo.
a jiz nekolikrat , vzdy byla epocha kdy se se urcita zdruzeni
znazili ovladnou svet. a je to zde znovu, v jinem kabate
co zde je jiste, ze situace zacala davno , asi tak 500 let zpet. souhlasim s autorem kdy postavili banku. mam pocit ze to bylo ve Florenci ale vzdy byli lichvari
kteri financovali mocne navybudovani zamku a hradu ale hlavne na vyzbroj vojska. a pokud vim valky se vedou jiz kam saha dolozane poznatky dejin. valky jsou nutne , soucasti vyvoje, a moc , zisk,a slava .
jen chci naznacit ze s kazde valky ,nepokoje, boureni
meli uzitek KDO ?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # JC 2013-04-11 09:52
těší mne,že právě horalzvysočiny je na správné cestě,taky se tudy snažím.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
+1 # Luboš 2013-07-25 19:41
hovoris spravne, ako by som cital vlastne myslienky tiez par rokov uz zbieram informacie a je to presne ako hovoris: ked ste otvoreny comukolvek a neskocite slepo na hocico - dosiahnete tu najvyssiu pravdu aku len mozte na svojej urovni dosiahnut
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
-19 # igor 2012-06-16 23:35
:-D výbuch smíchu, jinak mou reakci nemůžu popsat
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # VD 2013-07-27 12:31
Cituji igor:
:-D výbuch smíchu, jinak mou reakci nemůžu popsat


Kdo se směje naposled, má nejdelší vedení ...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
+4 # Tomas262 2012-06-21 01:20
zmanipulovat cloveka není vubec těžké a co teprve dav ...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
+3 # tomas262 2012-06-21 10:38
Cituji igor:
:-D výbuch smíchu, jinak mou reakci nemůžu popsat


a jak se nasmějete tady ... www.usdebtclock.org/.../
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
+5 # Nejty 2012-06-21 11:14
IGORE, TY MAGORE 8) ZAMYSLÍ SE A NEODSUZUJ O ČEM ZJEVNĚ NEVÍŠ ZATÍM NIC
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
+6 # P. Janouškovec 2012-06-30 00:02
Cituji igor:
:-D výbuch smíchu, jinak mou reakci nemůžu popsat

Hlavně, aby Vám ten smích vydržel.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
+5 # P. Janouškovec 2012-06-30 00:09
Cituji hombre:
no ano... toto je dnes velmi popularna tema, autor na knihe zarobi slusnu sumicku :lol:

pri chemtrails som vybuchol do smiechu :D

ludia, skuste niekedy pouzit aj vlastny rozum

Když jsem poprvé četl o chemtrails, také jsem vybuchol od smiechu. Po pár letech mi ale ten smích ztuhnul ve tváři.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
+2 # Karell 2013-07-26 00:04
Smrtící prach z trysek ti do ní nacpal azbest?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
+9 # Hanny 2012-07-04 08:37
...tak šup, každý si pořídit vlastní zahrádku, králíky, slepice a vše si vyrábět sám a nebo směňovat za přebytky u jiných....v tom případě nejsou banky zapotřebí.....h lavně že ČNB prodala část zlatého pokladu aniž by si od někoho k tomu vyžádala souhlas, třeba od PČR, selská mysl by si řekla, že ČNB spíš má za úkol ten státní poklad spravovat a rozmnožovat...a si proto pan Tošovský rychle přesídlil do zahraničí..... :eek: ....taky tunel po česku...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
-2 # ali 2012-07-05 07:37
protože jste ještě prťaťata a ničemu nerozumíte
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # Otazník 2012-07-10 20:41
Něco k věci:
www.osel.cz/.../
Jak se koncentruje ekonomická moc
;-)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # patrik holotina 2013-04-13 23:04
Doporučuju!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
-8 # Otazník 2012-07-10 20:47
"Když je všechno manipulováno a velký kolaps nezadržitelný, co ještě můžeme dělat? Je nějaké řešení či východisko, nebo se musíme připravit na temné časy a začít hromadit potraviny?"

Co kdo chce dělat, když podle té knihy nemá na věci vliv?

Já tomu nerozumím. Opravdu si někdo myslí, že někdo vede tuhle společnost a vede ji ke katastrofě? Pokud tu společnost vede nějaká skupina, která spolu komunikuje a pak "společně" "řídí" svět, tak by byla hloupá, kdyby ji vedla ke katastrofě, ne? Vždyť by to znamenalo i její záhubu. Jaký by z toho měla profit? A že se stará o svůj profit, to je jednou jasný, jinak by to ti lidé nebyli tam kde jsou.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
+1 # Makovka 2013-04-10 07:21
Profit by byl, že ovládnou celou planetu (pár pokusů tady bylo že?), zbaví se většiny lidí a budou si užívat - hrstka vyvolených - všechno co tu zbyde....
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
+2 # Pavlína Štrosová 2012-07-15 19:53
::Hromadit můžete co chcete a pokoušet se věřit že nebude vládnout ten silnější a nejsilnější je naivní...se samopalem v ruce to co budu potřebovat dostanu o toho kdo to má....a tedy nic nebude fungovat jen zákon-"člověk člověku vlkem"...globál ní zhroucení je právě tím paradoxem že se vylikvidujeme mezi sebou což je právě ten záměr :) skupiny mocných zůstanou ukryty na bezpečných nesnadno dostupných místech kam není přístup už dnes :D novodobé soběstačné pevnosti ani z vnějšku tak nevypadají :D ::
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
+1 # Jan V 2012-07-19 15:53
Proč je zdroj tohoto textu kb-group.org, který se zabývá nákupem a prodejem zlata? Zvláště když v textu je doporučeno nakoupit zlato a stříbro? Není zde jistá manipulace. Resp. boj s těmi co vlastní banky(peníze) a s těmi co vlastní zlato?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # m26 2012-07-22 17:52
Jestli se musí a nebo nemusí ekonomika zhroutit to rozhoduje jen jedna jediná věc jestli společnost jako taková a tím i její produkty národní hospodářství firmy i ty finanční a jednotlivci ti především budou jednat správně nebo ne a to se může i změnit je zde vývoj nic není definitivní. To stejné určí i dopady případných rychlých změn - zhroucení a pak přírodní podmínky a ty jsou dobré naštěstí.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
+3 # m26 2012-07-22 18:11
Není to o ceně zlata. JDE O CENU KUPOVANÉHO. Jestliže například není možné vyprodukovat dost jídla tak jeho cena roste a to může být i velmi výrazně třeba stonásobně. Zlato má jen tu malou roli že může pomoci při inflaci vyvolané ne kolapsem, ale čistě politikou - tištění peněz např. Produkce je dostatečná, ale úspory se znehodnotili, tento stav však poškodí především ty kteří střádají na pořízení majetku, příjem lidem také poroste a tak budou mít na jídlo. Jedině nedostatek působí inflaci která se týká i zlata a zároveň jedině nedostatek z důvodu nemožnosti produkce je skutečný problém. Takovou situaci mohou vytvořit špatné přírodní podmínky a nebo zbraně a pak se bude zdražení týkat i případů směny za zlato.

Takto nejspíš zanikly některé starověké civilizace.
Jak někdo zmínil zlato nevyrobí chleba ani traktor. Je jen ochranou před politikou a to ještě zdánlivou, kdyby se ekonomika hodně zhoršila majitelé zlata by je museli nejspíš odevzdat za nadiktovaný kurz - nevýhodně pro účely vytvoření nové měny - aby zlato nebylo konkurence té nové měně. Zlato nepředstavuje skutečnou hodnotu - to jen věci které mohou vydělat - stroje, znalosti a dovednosti, a statky užitečné k uspokojení potřeb - jídlo ......... ...., zlato neuspokojí potřeby je to jen forma měny méně háklivá na politickou inflaci, vhodná pro spekulace na růst ceny ve srovnání s měnou a snadno konfiskovatelná oficiálně.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # R.wronka 2012-10-06 12:34
Myslím,že člověk stále podléhá nejen zákonům ekonomickým.... ale i velice prostým,přírodn ím. Na světě je nás jako sr.... A tato planeta to nemůže moc dlouho vydržet. Střední třída sice vydělává na uzkou skupinku bohatých, ale na střední třídu vydělává ta neskutečná armáda prostých dříčů. Přestanou dříči a střední třída zmizí jako když práskne papírovej pytlík....... Odborné knihy nikomu moc v životě nepomohou.... teda pokud se nedají jíst :lol: Každý vývoj prochází procesem který končí sebedestrukcí.. .... pochybuji,že by to pro tentokráte mělo být jinak....... ;-)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
+2 # Evinka 2013-04-10 22:07
S tim souhlasim. Mozna az my tu nebudeme lidi se probudí ještě víc a vrátí se ke svojí vlastní půdě a vlastním kořenům. Ale pak se zase objeví někdo, kdo bude chtít hledat štěstí, který tam doma necejtí. Naprostej souhlas s tímhle příspěvkem. Není co řešit. Jediná cesta je cesta Buddhy nebo Ježíše. Najít svobodu, osvobodit se od všeho chtění. Protože kdo to jednou prohlídne. Tenhle mumraj, ten má prostě klídek :-*)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
+1 # Ivan Mraz 2013-01-11 11:05
ludkovia mam vas rad vsetkych aj tych ktory v uvodzovkach maju moc,pri ozaj velkom zamysleni sa, vychadza na povrch jedina veta: KTO DAL PRAVO CLOVEKU NATO ABY SI MYSLEL O SEBE ZE JE VIAC AKO OSTATNY???????? ????? a potom sa vam vynoria vsetky teorie,a skutocnosti od cias a rokov 1000 az po dnes 2013,a mozno aj hlbsie,zacina sa rodit nieco nove,stare zanechame dejinam,chodiev al som si sadnut medzi bezdomovcov,aby som casom pochopil kto som ked chcete vediet k comu som dospel chodte si tam sadnut ale nie na 1h ani jedno dieta nevyrastlo za 1h.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # Jana Karásková 2013-04-09 20:26
Knižku jsem četla, je zajímavá.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
+1 # Eva Jana 2013-04-09 23:52
Jistě ,že to půjde.Jen jaksi ten mamon křiví ,slepí a hrabe jako hrábě hrabou.Začít se znovu starat ,aby se "zaselo",sklidi lo.Využít všechno na rezervy neúrody,začít pracovat-v chovu a pěstitelství.Mě li jsme vše vlastní-od sušeného mléka,cukru atd.Dokonce je zájem o naše paštiky.Nezodpo vědná vláda lehce vše "prodala"za kvoty nařízené Eu.Mohlo přece ekonomům dojít,že to doběhne i k nám.Když obchody /v Rakousku např./měli narvané zbožím a nebylo zákazníka.Přišl i jsme my Češi a Slováci nadšeni a skoupili ležáky./pak za rok dva se jim naplnilo novými výrobky/Kdo koho podvedl?Měli jsme špatné ekonomy?Máme je zase.Uchránit vnitřní systém-jedině oddělenou -vnitřní náš bankovní systém.Pracoval i by všichni a to doslova./jen nemocní a pod.ne/.Je cesta i plán jak dál.jestli chcete abych pokračovala odepište.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
+1 # Jana Mrkvičková 2013-04-10 13:23
Ahojky
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # patrik holotina 2013-04-13 23:06
Cituji Otazník:
Něco k věci:
www.osel.cz/.../
Jak se koncentruje ekonomická moc
;-)

doporučuju!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
+1 # hrob 2013-07-25 20:38
Pokud přečíst knížku, tak určitě TOTALITNÍ SVĚTOVLÁDA od Martina Herzána!!!!
je zde tisíc a jedna konspirační teorie, kniha je z 90. let a mnohé z ní se už potvrdilo, mnohé se právě potvrzuje a mnohé se ještě potvrdí... PS: kniha jde přečíst i online, pokud se Vám chce ji vyhledat
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # HarD 2013-07-25 22:00
A teď si vybrat.On sám mluvil trochu v hádankách.Máme mu to uvěřit že to není jen jeho marketingový tah nebo nám chce opravdu ukázat jak na tom svět je a hnout stím?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
+1 # vzostup 2013-07-26 00:02
mam rozcitanu...vel ka osveta...paradn a praca....a v zavere tohto dialogu velmi dobre vravi o kvantovom skoku! cital som od carla johana callemana Maysky kalendar a Strom zivota (revolucna teoria o povode cloveka)...tent o chlapik je extra trieda v biologii,cituju sa jeho vyroky na univerzitach,ch odi prednasat po celom svete no a tento chlapik zmietol v tejto knihe celu darwinovu teoriu zo stola a spomina evoluciu ktora vlastne prebieha vo vlnach,tzv.kvan tovych skokoch...a my budeme v tejto dobe svedkami tejto neuveritelnej udalosti-rozsir i sa nam ludske vedomie,bude to vrchol ludskej evolucie...bibl ia to spomina ako druhy prichod krista...nie osoby ale tzv kristovho vedomia,energie ....
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # vzostup 2013-07-26 00:04
sucasna elita preto vytvara rozne konflikty aby nam v tom zabranili...ako nahle ludstvo prejde do 5D tak skoncili s manipulaciou
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # Kuli 2013-07-26 08:54
Tendencni snuska blabolu. Jak jinak nazvat spojovani chemtrails s bankovnim systemem. Vsechno se vsim souvisi i to jak se autor uzivi. Cim bombastictejsi tim lip se to prodava. System jak o nem mluvi by nedovolil tu knihu ani vydat.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
 
 
0 # marco 2013-07-26 16:48
tuna si tuto spominanu knihu mozete stiahnut zadarmo, ked si tak strasne myslite ze dotycny autor na nej zarobi nekrestanske peniaze :)
Precitajte si ju a potom budete schopny relevantne sa k nej vyjadrit.
(iked nie kazdy je schopny relevantne uvazovat ako som si tu vsimol)

ulozto.cz/.../...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # Reno0256 2013-07-26 17:15
ale přátelé, a vy si myslíte, že tohle jsou cenné informace? kdyby to ti mocní nechtěli, tak se ta kniha ani nedostane z psacího stroje... netvrdím, že to jsou všechno nesmysly, ale ve skutečnosti se tenhle bordel děje neřízeně a nahodile, protože blbost vládne světu :D (ale netvrdím, že si někdo na tom nehřeje polívčičku :D )
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # Behdeti 2014-03-26 16:17
Já si myslím, že ta kniha má pravdu v tom, že existuje elita, která svým způsobem skrytě ovládá lidskou civilizaci a uměle vyvolala její globální krizi, která teprve prosakuje. Ale taky si myslím, že ti, kteří teď pracují na řešení krize jakoby v boji proti té elitě, jsou sami tato elita!!! Protože nevěřím tomu, že by taková nějaká elita chtěla vyvolat globální krizi, vedoucí ke zkáze civilizace, právě proto, aby civilizace podlehla zkáze. Co by z toho ta elita měla? Vždyť je také součástí civilizace. Vidím to jinak. Vyvolala takovou krizi, která má jediné řešení v uplatnění takových postupů, které tu elitu dostanou k veřejné a plné moci nad celým lidským světem, zatímco vyvolání krize bude svedeno na někoho jiného. Nebude to totalita, tato forma diktatury už je za námi stejně jako absolutismus. Bude to nějaká zcela nová forma diktatury.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # Jirkax-x-x 2014-07-17 11:30
Zdravím.Vše se dá spočítat....Nej delší věk člověka průměr 80 let +-(1 Pravda).Existuj í 4 kroky jak vymýt mozek celému lidstvu:1.DESTA BILIZACE
2.DEMORALIZACE
3.KRIZE
4.NORMALIZACE
Proč byli lidé v 18 stol. přesvědčeni že je země placatá?
Tyto čtyři kroky se aplikují v průměru na nejdelší věk člověka úměrně a tvoří se s nimi nová pravda..
Jaká bude naše normalizace??
Pravdě podobně diskreditace náboženství (všech)
Nastolení jedné víry a jedné měny o co se snažil Řím Hitler.
Možná přijde na scénu i Ufo podpořit diskreditaci Boha atd.
Televize je oknem budoucnosti.A tam odtud pochází 75% manipulace lidstva.
Podle sledovanosti pořadu se tvoří statistiky inteligence národa atd.
Pak máme každý jedinec na zemi podprahové vnímání člověk,zvíře,vš e živé...info s Tv. si ukládá každý z nás hlouběji do mozku ať chce či ne.Pak děláme věci které jsou ze 25% řízeny z uložiště mozku co říct.
Kdo není ovce,používá třetí oko každý den.
Pakli že se budete koukat třetím okem každý den
zjistíte že plno chyb muže být výsledek vyšší logiky.
S pozdravem Jirkax-x-x
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 

Přidat komentář

Bezpečnostní kód
Obnovit

Top of Page

Nezávislé zpravodajství z celého světa aneb Co se jinde nedozvíte | Založeno 2011
Máte dotaz? Chcete inzerovat na AC24? Neváhejte nás kontaktovat formou emailu: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Licence Creative Commons Nezávislý webový deník AC24.cz podléhá licenci Creative Commons 3.0 | O projektu | Tiráž | Napsali o nás | Podpořte nás