Webový portál AC24.cz ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.

AC24.cz

AC24.czZe světaMolekulární bioložka vysvětluje, jak THC ničí rakovinové buňky

Sociální sítě

Reklama

Molekulární bioložka vysvětluje, jak THC ničí rakovinové buňky

Níže v článku je video dr. Christiny Sanchez, molekulární bioložky z madridské Computense University, která vysvětluje, jak THC (hlavní psychoaktivní látka v marihuaně) ničí rakovinové buňky.

Nedávno byl rovněž zveřejněn článek o studii, v rámci které lékaři použili cannabis při léčbě leukemie, naleznete jej ZDE.

Cannabinoidy jsou jakékoli látky obsahující cannabinol a aktivní součásti cannabisu. Aktivují cannabinoidní receptory v lidském těle.

Tělo samo produkuje sloučeniny zvané endocannabinoidy, které hrají důležitou roli v mnoha procesech v lidském těle pomáhajících vytvářet zdravé prostředí. Je rovněž důležité zmínit, že cannabis prokazatelně léčí rakovinu bez jakýchkoli psychoaktivních účinků.

Je prokázáno, že cannabinoidy redukují rakovinové buňky, jelikož mají velký vliv na obvnovení imunitního systému. I když ne každý druh cannabisu má stejné účinky, stále více pacientů, kteří cannabis užívají, dosahuje rychlé redukce rakovinvých buněk. Kouření cannabisu pří léčbě příliš nepomáhá, neboť terapeutické úrovně nelze dosáhnout při pouhém kouření. Nejlepším způsobem, jak využít nezbytné ingredience, tedy cannabinoidy, je vyrobit si z rostliny olej, nebo rostlinu jíst.

Svět ušel velmi dlouhou cestu vývoje směrem k uznání, že tato rostlina je spíše lékem než škodlivou substancí. Pro tuto planetu by mohla být přínosem ve více směrech. Cannabis není nabízen tak jako chemoterapie, stále více lidí si však uvědomuje, jak jim může pomoci. Nikdy nemůže popřít léčivé účinky této rostliny.

Zpracoval: Tomáš Piňos

Pro psaní komentářů se musíte přihlásit. Nemáte účet? Zaregistrujte se.

Komentáře   

+3 # TR 2014-02-27 08:38
Zaujímalo by ma či už niekto taký olej vyrába.
+9 # Irrationality 2014-02-27 08:56
V některých drogeriích ho seženeš z technického konopí a nebo si ho z netechnického můžeš vyrobit doma, na internetu najdeš spoustu receptů, jak marihuanu co nejlépe zužitkovat.
+12 # Mickey 2014-02-27 12:08
Technicke konope je preto technicke, lebo je z neho odstranena zlozka THC coz cely proces a vyznam narusuje. Tie schvalene typy od holandskej firmy ktore akoze schvalili na predpis su vsak v tak mizernej kvalite a obsahu ucinnej latky ze je to k placu.. alebo na smiech? Taky SATIVEX s mizernymi ucinkami a neuveritelnou cenou je fakt GOL... Je to zase cesta, ako odradit ludi, ktori si povedia - ono to nefunguje.. krasna taktika..
viz konopijelek.blogspot.cz/2012/05/sativex-versus-konopna-tinktura-konopne.html

Odporucam precitat tento clanok, sic je dlhy ale stoji za to...
konopijelek.cz/index.php?stranka=konopi-leci-nejen-rakovinu
+8 # Sabre 2014-02-27 12:28
Rostlina konopí obsahuje více druhů canabinoidů. Ale nejznámější je asi THC - to je ta psychotropní látka - ale obsahuje i další. CBD je také canabinol, který vytváří hlavně konopí seté - Cannabis Sativa. Cannabis Indica zase vytváří hlavně THC, nicméně THC se dá sušením - min. půl roku nechat odstát - přetvářet na CBD. CBD je hlavní léčivou látkou, THC funguje spíše proti bolesti. Nicméně jestliže říkají že potřebujete THC k boji s rakovinou, doporučoval bych Fénixovy slzy a Indiku - to je velice silný výtažek z konopí. Zase ale je lepší nechat si výrobky vyrobit od nějaké bábi kořenářky nebo sám. Nicméně zrovna ty fénixovy slzy nejsou zase až tak jednoduché na výrobu. Pokud zvažujete výrobu mastí a pod. doporučuji mast z vnitřního vepřového sádla - sádlo ze střev. Obyčejně mívají masti jiných materiálů zhruba 20% účinnost oproti mastí z vnitřního sádla. No a ty co se dají běžně shnat v krámu mají jen zlomek účinnosti masti připravené doma.
+1 # chupa 2014-02-27 19:58
Ano ano, Fenixovy slzy...asi pred 2 lety jsem videla na YT dokument i s vyrobou, je to slozity a asi 100ml oleje vyjde cca na 30.000,-, kdyz si sami nepestujete...a le uziva se jen kapicka denne, potrou se s ni dasne..ten olej z drogerky je spis dobrej na lupenku, na potirani ran a tak..pry i do jidla, do salatu, ale me nechutna..
0 # Mystique* 2014-04-17 18:06
Jen bych poupravil, ze je to obracene, CBD - Indica, THC - Sativa :-) Jinak lze beze zbytku souhlasit :-)
-3 # Nobody 2014-02-27 12:58
To je hloupost, protoze, jak uz je i v clanku napsano, lze lecit bez psychoaktivnich ucinku, ktere navozuje prave slozka THC. V technickem konopi je spousta jinych kanabinoidu, ktere muzeme s prospechem vyuzit.
0 # Mickey 2014-02-27 13:38
Ano, prave preto je dolezite pokial mozno dostat tie latky do tela ne-tepelnou upravou, vtedy mnozstvo kanabidoidov neodumiera..
Vzajomne posobenie kanabidoidov spolu s tym psychoaktivnym THC jeho halucinogennu aktivitu neutralizuje.. A teda RAW rastlinky mozete zjest kolko chcete a neprepne vam z toho, narozdiel od spalenia vyfajcenim alebo spalenim v oleji ci vyvareni v mlieku a akymkolvek inym sposobom kde teplota presiahne 40°C. Zaklad je spolocne posobenie, nie selektivne vynatie jednej substancie ako to uz dlhe roky predvadza farmakomafia...
Takze znovu priklad ako je spolocnost dezinformovana a demonizovana...
0 # Ištván 2014-03-21 10:53
technicke konope .. nieje z neho odstranene THC .. je to tzv iregularis .... nema obsah THC ... ked tak max nejakeho 0,5% a v obchode sa kupia len koncentraty to su sračky z nizkym obsahom potrebnych látok
+1 # pipin 2014-02-28 13:47
oleje se daavno delaji, je to jednoduche, maslo, mleko, atd, co si vyberete buchty, susenky, pokoureni, atd anebo tunu drahych leku, ba dokonce chcete jeste horsi chemoterapie ? ja si myslim, ze kazdy ma svuj rozum
+1 # Weedy 2014-02-27 09:15
Bežne sú k dostaniu oleje z konope v obchodoch so zdravou výživou, etno shopoch a po rôznych stránka na SK aj CZ :)
+2 # chupa 2014-02-27 20:01
To ale nejsou Fenixovy slzy..tyhle oleje jsou dobry do jidla, nebo na natirani kuze...neobsahu ji thc, kdezto FS ano...
+2 # Jura 2014-02-27 15:03
Rika se mu "fenixovy slzy" ...zbytek vygooglis ...akorat si nepodpal barak, az to budes vyrabet. Teda pro upresneni... extrahuje se to etanolem (polarni rozpoustedlo), takze to neni "olej" ...ale je to hodne husta tmava kapalina :-)
0 # Michal11 2014-04-17 19:56
0 # urna11 2014-04-22 07:04
Tady máte nádhernej dokument.V češtině je to celé dobře popsané. :-) www.youtube.com/.../
+53 # bujón 2014-02-27 09:10
Jasně, že konopí není nabízené pacientům, na rozdíl od chemoterapie - ta je totiž finančně velmi výnosná. Z konopí nemá žádná firma vůbec nic - a to je ten zásadní problém.
+7 # geronimo 161 2014-02-27 11:47
ale bude až si budeš moct koupit v lékárně mary jane za10 táců v hodnotě několika málo tisíc za rok, pokud si ji sám vypěstuješ. Navíc ti pojišťovna přispěje ZERO, protože SÚKL v oficiální zprávě zařadil mary jane mezi léčiva ale v dalším odstavci je napsáno že pojišťovny na ni nesmějí přispívat , protože mary jane prej nic neléčí, což je jasý protimluv a do oficiálního dokumentu ho může napsat jen analfabet, magor, nebo zloděj který si chce na mary jane namastit kapsu.
-1 # slak 2014-02-27 11:18
Konopiště rozbombardovat humanitárně, ještě by lidi dělali od vidim do nevidim. Když není práce.
+5 # ali 2014-02-27 12:06
staci si podle tohoto postupu z venkace udelat fenixovy slzy a mate lek skoro zadarmo. Jelikoz bez thc to nema smysl, takze z technickeho konopi to nebude fungovat. www.youtube.com/.../
0 # acidjoe 2014-02-27 12:16
No s tim olejem to není tak jednoduchý. Z techniky prostě žádné thc nebude. A pokud lidé už rakovinu mají, musí být ty dávky silné právě na thc. Hodně pomáhají Fénixovi slzy, velmi silný extrakt z konopí. Měl by být z indického konopí, nikoli setého. Patrně kvůli silným psychoaktivním účinkům sativy.
+1 # geronimo 161 2014-02-27 12:58
Indica se používá kvůli vysokému obsahu CBD ale nejůčinější jsou speciálně vyšlechtěné modely pro léčení ( většinou cca 70% Indica 30% sativa), které přitom nemají něják závratný obsah THC (11-15%)
0 # Rozhlad 2014-02-27 16:30
no obsah 11-15% je celkom slusny. Dobra trafka na ulici ma zhruba cca 15% takze okrem liecenia sa daju aj slusne dole :)
0 # acidjoe 2014-02-28 06:32
Cituji geronimo 161:
Indica se používá kvůli vysokému obsahu CBD ale nejůčinější jsou speciálně vyšlechtěné modely pro léčení ( většinou cca 70% Indica 30% sativa), které přitom nemají něják závratný obsah THC (11-15%)



pardon, ale převážná většina skunků i hazů má léčebné účinky, jde o to, o kterou látku konkrétně je zájem, konopí neobsahuje jen thc a cbd, ale například také cbg, thcv, cbdv, thca.
+2 # geronimo 161 2014-02-28 12:27
to ano ale na opravdu závážné nemoci ( rakovina, rozroušená skleróza atd.) je nejúčinější CBD a šlechtí se modely s vysokým obsahem CBD, pokud si člověk chce léčit něco méně závažného (kožní nemoci např.) tak stačí v podstatě jakýkoliv kvalitní model ( něco o tom vím, jak o léčbě rakoviny pomocí Mary Jane tak o jejím šlechtění páč mě to živí :)
-1 # acidjoe 2014-02-28 14:05
Cituji geronimo 161:
to ano ale na opravdu závážné nemoci ( rakovina, rozroušená skleróza atd.) je nejúčinější CBD a šlechtí se modely s vysokým obsahem CBD, pokud si člověk chce léčit něco méně závažného (kožní nemoci např.) tak stačí v podstatě jakýkoliv kvalitní model ( něco o tom vím, jak o léčbě rakoviny pomocí Mary Jane tak o jejím šlechtění páč mě to živí :)



No, nic proti, ale už sis všim, že minimálně půlka lidí se živí tím, co v podstatě neumí a ani je to nebaví? Takže, to že tě to živí, ještě neznamená že tomu rozumíš. A pokud tomu opravdu rozumíš, mohli bychom podiskutovat o tom jak připojit květiny na slabý elektrický proud, dělá to s nimi divy, ale nemůžu sehnat podrobnější info. VIVAT GROWIN´
0 # Monikalenzova 2014-08-19 12:33
Cituji geronimo 161:
to ano ale na opravdu závážné nemoci ( rakovina, rozroušená skleróza atd.) je nejúčinější CBD a šlechtí se modely s vysokým obsahem CBD, pokud si člověk chce léčit něco méně závažného (kožní nemoci např.) tak stačí v podstatě jakýkoliv kvalitní model ( něco o tom vím, jak o léčbě rakoviny pomocí Mary Jane tak o jejím šlechtění páč mě to živí :)

Dobry den
Vyrbite Ten olej ? Kolik by stal ? Muj 17 lety synovec ma rakovinu , doktoři uz ho nemohou léčit , prý uz všechny terapie vyčerpal .
Dekuju za odpověď
Monika Lenz
0 # olej 2014-08-30 18:24
+1 # Josef Kadleček 2014-02-27 14:26
Asi tak:
www.free-grower.cz/.../
a taky tak:
konopijakolek.cz/.../...
Ale jináč já jdu do MMS Jima Humbla, pak taky do javorového sirupu, nasyceným jedlou sodou, a pokud jde o kožní záležitost, pak funguje obyčejná černá mast.
K tomu intravenózní předávkování vitaminem C, i když s ním to taky není jednoduché.
Doporučuju přečíst knížku www.nespechejtedorakve.cz - i když to z mé strany vypadá jako reklama, není. Jako bonus zaregistrovaný kupec dostane poměrně husté další informace.
Co je zajímavé - jak v mainstreamu zapadla "devitalizace" doktora Fortýna. Ale nebojte, provádí se; akorát že v ilegalitě. Možná někde mám kontakt, ale obávám se, že si ho vzal do hrobu Vladislav Kvasnička, slavný český dokumentarista. Taky ho dohnala rakovina - v mozku se blbě devitalizuje (podvazuje nádor). Ono není divu, když nás krměj odpadkama, nadopovanýma cizorodýma látkama. Pak přidou potíže - šup - spolkni prášek; aha, ale ten má vedlejší účinky. Takže za čas šup - jiný prášek, až to skončí rakovinou. A tam nabídnou trojlístek - vyřezat+ozářit+ chemoterapie. A co je to poslední (intravenózně)? Yperit. Ať se diví pan Pepíček Klíma jak chce- proti Yperitu je MMS neškodný čajíček a žádný jed:
www.youtube.com/.../
A ještě pár linků:
www.youtube.com/.../
www.youtube.com/.../
www.osud.cz/.../
Tož pa - a nenechte se zviklat těmi dr. Mengele k nějakým nepředloženostem!
Pep
+1 # acidjoe 2014-02-28 06:20
Cituji Lampert Horst:
Mrkně te se na www.hempoint.cz maj tam konopnej olej ,loupané semínko ,konopnej protein , konopnou bezlepkovou mouku , kvalitní konopnou kosmetiku a dokonce i kvalitní konopnej provaz !
Cituji Josef Kadleček:
Asi tak:
www.free-grower.cz/.../
a taky tak:
konopijakolek.cz/.../...
Ale jináč já jdu do MMS Jima Humbla, pak taky do javorového sirupu, nasyceným jedlou sodou, a pokud jde o kožní záležitost, pak funguje obyčejná černá mast.
K tomu intravenózní předávkování vitaminem C, i když s ním to taky není jednoduché.
Doporučuju přečíst knížku www.nespechejtedorakve.cz - i když to z mé strany vypadá jako reklama, není. Jako bonus zaregistrovaný kupec dostane poměrně husté další informace.
Co je zajímavé - jak v mainstreamu zapadla "devitalizace" doktora Fortýna. Ale nebojte, provádí se; akorát že v ilegalitě. Možná někde mám kontakt, ale obávám se, že si ho vzal do hrobu Vladislav Kvasnička, slavný český dokumentarista. Taky ho dohnala rakovina - v mozku se blbě devitalizuje (podvazuje nádor). Ono není divu, když nás krměj odpadkama, nadopovanýma cizorodýma látkama. Pak přidou potíže - šup - spolkni prášek; aha, ale ten má vedlejší účinky. Takže za čas šup - jiný prášek, až to skončí rakovinou. A tam nabídnou trojlístek - vyřezat+ozářit+chemoterapie. A co je to poslední (intravenózně)? Yperit. Ať se diví pan Pepíček Klíma jak chce- proti Yperitu je MMS neškodný čajíček a žádný jed:
www.youtube.com/.../
A ještě pár linků:
www.youtube.com/.../
www.youtube.com/.../
www.osud.cz/.../
Tož pa - a nenechte se zviklat těmi dr. Mengele k nějakým nepředloženostem!
Pep



No s tou černou mastí se mýlíš. Obyčejná černá mast tušim ichtyol, je taky šikovná, ale ty si určitě myslel black salve, ta se nesmí ani prodávat jako lék, i když na rakovinu kůže má vynikající účinky. Je velmi že black salve se musí prodávat tak jako že to neni lék. Takže třeba takto azvita.cz/.../...
-7 # milanhasa 2014-02-27 15:26
V usa už jsou plantaže marihuany a toto je reklamni kampan. za chvili bude trh zaplaven leky z marihuany na vsechno. lidi pouzivejte rozum!
+1 # Lampert Horst 2014-02-27 21:08
Mrkně te se na www.hempoint.cz maj tam konopnej olej ,loupané semínko ,konopnej protein , konopnou bezlepkovou mouku , kvalitní konopnou kosmetiku a dokonce i kvalitní konopnej provaz !
0 # kojak 2014-02-27 21:41
Tady se přesně radí, jak na to :-)
www.youtube.com/.../
0 # marek m 2014-02-27 23:52
pozrite si link ako moderátor slovenskej TA3 terorizoval
kandidátku a vyhrážal sa jej

www.youtube.com/.../
+8 # Top 2014-02-28 08:18
Kytka kterou vymyslela příroda je zakázána na pěstování a užívání a geneticky upravené rostliny nam korporace tlačí do jidelnicku a tvrdí jak jsou zdravé a nezávadné . Kurva to se jenom me zda, ze me nekdo chcije furt na zada ? ;(
-1 # Vita K 2014-02-28 09:51
Jojo, vyrabi se sativex jsou to kapky. Jsou velmi koncentrovane a ucinne, ale u nas je nesezenes.
+1 # 2014-02-28 11:33
Cituji TR:
Zaujímalo by ma či už niekto taký olej vyrába.


TR: vyrabi ho kamarad a slavi s tim solidni uspěch. Pokud bys o něj měl zajem, ozvi se mi na email email4spam@seznam.cz.
-1 # juryfury 2014-03-01 11:42
len keby to hlavu neničilo :D
+1 # twist 2014-03-20 21:23
Vy blázni, různých rostlin se dělí na různá využití.většino u se používají ty z vysokým počtem CBD A. A ty co píší zákony bych pověsil za koule do průvanu :)

Top of Page

Copyright 2017 © AC24, s.r.o. | Publikování nebo šíření obsahu je zakázáno bez předchozího souhlasu. | Nezávislé zpravodajství z celého světa aneb Co se jinde nedozvíte |
Máte dotaz? Chcete inzerovat na AC24? Neváhejte nás kontaktovat formou emailu: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Provozovatelem serveru AC24.cz je AC24 s.r.o., se sídlem Jaurisova 515/4, Michle, 140 00 Praha 4, IČ: 02988186, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 226266. | O projektu | Tiráž | Napsali o nás | Podpořte nás