AC24.cz

AC24.czZe světaSeznamte se s mužem, který se sám zbavil rakoviny a lékaři ho označili za blázna

Sociální sítě

Reklama

Seznamte se s mužem, který se sám zbavil rakoviny a lékaři ho označili za blázna

Kdybyste svému běžnému lékaři řekli, že se chcete vyhnout chemoterapii a raději si vyléčit rakovinu díky organickému životnímu stylu plnému šťáv a syrové stravy, mohl by vás nazvat „bláznem“. Mohlo by vám to však zachránit život.

Muž, který měl 3. stádium rakoviny tlustého střeva a jemuž dávali 60procentní šanci žít dalších 5 let s chemoterapií, se rozhodl upustit od chemoterapie a vsadit na přirozený životní styl.

Výsledek? Po devíti letech je tento muž nadmíru spokojen se svým životem.

 V 26 letech se Chris začal potýkat s noční můrou, s níž si nedokázal poradit. Po návštěvě onkologa zjistil, že je v 3. stádiu rakoviny tlustého střeva - která se rozšířila i mimo tlusté střevo. Kromě toho, že ve střevu nosil nádor o velikosti golfového míčku, který dá rostl, rakovina zachvátila i lymfatické uzliny. To vše zjistil dva týdny před vánocemi, které chtěl Chris strávit se svou rodinou.

Byl to okamžik, ve kterém většina běžných lékařů nutí pacienty k okamžitému a nákladnému zásahu a „alternativní“ způsoby léčby odsoudí jako zbytečné a nebezpečné. Chris zažil přesně tento scénář. Nejdříve se podvolil přání lékaře a rozhodl se absolvovat chirurgický zákrok.

Dali mu 60procentní šanci žít dalších 5 let životem, jenž by se dotýkal i jeho ženy a dětí. Je velmi zvláštní, že v podobných případech se chemoterapie většinou neaplikuje, nicméně Chrisův lékař na ní trval. V tu chvíli se Chris rozhodl jinak. Sám si prostudoval články o vývoji rakoviny a alternativních způsobech léčby a oznámil lékaři, že hodlá vyzkoušet přírodní léčbu. Vydal se na cestu, během níž je výživa a životní styl mnohem důležitější než lékařské zákroky, a zjistil, že výživa je jádrem v podstatě jakékoli choroby.

To však bylo prostě nepřijatelné pro Chrisova onkologa, který mu řekl, že po prvotním chirurgickém zákroku vlastně nezáleží na tom, co jí (a po zákroku mu dávali hamburgery sloppy joe). Doktor prohlásil, že Chris je blázen, a přírodní způsob léčby ohodnotil jako vtip. Dieta přece nehraje žádnou roli ve vašem zdraví, nebo snad ano?

Po devíti letech je Chris naživu a zdráv, žije se svou ženou a dvěma dcerami, a to vše díky důslednému životnímu stylu založenému na přírodní a syrové stravě. Jeho příběh viděly tisíce lidí na Youtube a nedávno se proslavil na GreenMedInfoTV. Chris napsal na svém blogu:

„Lidské tělo je moudře sestaveno tak, aby se samo léčilo, a dostává-li správné živiny a péči, dokáže to. Ať už vám lékaři řeknou cokoli, máte možnost volby. Vy máte moc změnit své zdraví. Když jsem to dokázal já, dokážete to taky!“

Překlad: Tomáš Piňos

Zdroj: naturalsociety.com

Komentáře   

+118 # kojak 2013-05-04 10:57
Měl zajít za Grygarem. Ten by mu dal ještě balvan...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-5 # GalacticParty 2013-05-04 14:26
Oni maji v Americe Jamese Randiho :)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-21 # henry mayer 2013-06-30 07:57
pratele,my se nebavime o nemocech, my je pomahame vylecit, jako rakovinu,leukem iji a parkinson, za 45 dni. www.cancercure-dalat.webs.com
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-11 # henry mayer 2013-08-16 16:58
pretoze sme pridali do nasho liecenia rakoviny a leukemie dalsiu liecebnu kuru, takto sme skratili vyliecenie zo 45-30 dni. www.cancercure-dalat.webs.com
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+11 # Juliett 2014-02-16 17:22
a vies ze leukemia je rakovina tiez ? :D teraz si sa prezradil, ze sa nevyznas, len bohatnes na chorych :-(
hamba ti !
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+6 # Maja 2014-05-04 21:17
to je mile, ze inych chytas za slovicka, mas zo seba dobry pocit, ze tym nieco dosiahnes a zaklincujes to tym ze napises "hamba" miesto "hanba". good job ;)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+6 # jankaa 2014-05-05 14:52
juliett místo nevědomosti, kterou prokazuješ svou hloupost, raději si o tom něco přečti. Není ten problém o lidech, kteří propagují zdravou stravu. ale o zdraví a živé stravě jako takové. Chceš být živá - tak jez živou stravu, po 3 dnech uvidíš sama.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-6 # volodya 2014-09-19 01:14
zivu stravu ?... ti jebe ?...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+5 # Juraj D 2014-07-01 15:28
Grygar bol dlho moj vedecky idol. bol a je to skvely popularizator astronomie. vzdy som rad chodil na jeho prednasky, no ked raz na prednaske zadrel, ze ti, co veria v "konspiracne teorie", (konkretne menoval 9/11), su blazni, tak som v tu ranu dostal facku. vlastne som som to mohol tusit. poznate nejakeho renomovaneho intelektuala, ktory by nebol nechutne arogantny voci nemainstreamovy m nazorom? v ten vedcer po prednaske som za nim prisiel a so zdvihnutym prstom som mu povedal, ze nech si dobre rozmysli, koho oznacuje za blaznov. nech si poriadne pozri, k comu sa vyjadruje. alebo, ked nevie o com hovori, nech je radcej ticho. tu poslednu vetu som mu nepovedal :-) ale mal som! ja tymto arogantym intelektualom hovorim intelektualni idioti. tak isto aj Carl Sagan, skvely, inteligenty clovek, len keby tolko netocil o veciach, o ktorych nic nevie... ale mysli si, ze vie. to je na tom to najhorsie.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+8 # Juraj D 2014-07-01 15:30
Grygar by si zasluzil za jeho absolutne nekriticke proamericke nazory napchat jeden z jeho Bludnych kamenov do zadku a dalsi do huby za jeho absolutne nekriticky pohlad na udalosti z 11. septembra 2001. a samozrejme dalsie...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+260 # weber 2013-05-04 11:37
Mozna, ze jsme blazni, jak tvrdi lekari. Ovsem, mnohem nebezpecnejsi blazni jsou lekari, co snedli salamounovo hovno a do ted nevedi, jak fungule lidsky organismus.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+69 # sapon 2013-05-15 09:59
nebezpeční jsou,ale blázni rozhodně ne.Za vším třeba hledat peníze.Za každé předepsané tzv. léky dostávají provize.Dále dostávají sponzorské dary,např. dovolená v hodnotě 40 000 kč,dle svého výběru.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+23 # faola 2013-06-10 00:12
nie vsetci lekari na to treba dat pozor, vacsinou primar oddelenia dostava sponzorske dary a provizie s predpisanych liekov...viem to lebo sestra pracuje ako lekarka na internom oddeleni(vacsin ou su pacienti postarsi ludia) tak sa im snazi predpisat lieky, ktore si mozu dovolit...probl em je v tom, ze uz velakrat sa stalo, ze ked sluzila s primarom, ten zobral kartu pacienta prezrel si to, povedal, ze tie lieky pacient dostavat nebude a zapisal tam lieky od firmy, od ktorej ma provizie so slovami, ze tie leiky by pacientovi nepomohli, pritom tie lieky mali rovnake liecive zlozky..takze vas poprosim nehadzte vsetkych lekarov do jedneho vreca, pokial nepoznate fakty
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-13 # doktor 2013-06-28 08:25
Kdyby to tak bylo, tak neváhám a předepisuju více léků..Jo, zaplatili mi už pár tisíc- na (povinné) vzdělávání, které bych si jinak platil ze svého..Většinou má pacient va výběr a nakonec je to on, kdo léky sní nebo ne. To, že je neužívá(čili nemohou fungovat a lékař ev. předepisuje ještě více, když mu to pacient neřekne) je ovšem důležitý jev, který taky přizpívá k úpadku zdravotnictví..
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+31 # mudrc 2013-07-07 23:08
A nedzá sa vám to ako konflikt záujmov že vám niekto platí za predpísané lieky? Koľko ste naordinovali prírodných prípravkov? Bylín? Čo viete o bylinách? Nič, lebo za bilinky by vám nikto nezaplatil žiadne školenia a provízie. Celá táto lekárska paveda je viach chorá ako ludia.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # nikdo zajimavej 2014-09-18 19:21
Jednim ze zakladnich predmetu studia syntezy leku je predmet: biologicky aktivni latky. Radove desitky procent leku maji aktivni farmaceutickou substanci odvozenou z latek ziskanych z rostlinne i z zivocisne rise :)
Diky dlouholetemu procesu vznikaji aktivnejsi, mene toxicke a samozrejme levnejsi(pro syntezu) formy chemickych entit. Je vsak pravda ze farmacie je tezky byznys (diky lidem a jejich touze po penezich).
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+12 # mumak 2013-08-16 12:01
Ako bude asi zamerane skolenie, ktore vam zaplati farmaceuticka firma ? Dozviete sa tam snad aj o metodach liecby, ktore nepotrebuju lieky danej firmy ?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+6 # Lenka A.Zelenkova 2014-07-03 09:35
k největšímu úpadku přispívají nejen doktoři,kteří neznají překlad- "HIPPOKRATOVA PŘÍSAHA" kde se jasně hovoří o základních etických principech jejich povolání..ale k tomu přispívají i farmaceutické firmy!
Lékaři dnes už neléčí..provádě jí jen výzkum na lidech..za tiché podpory farmaceutů...DĚKUJEME!
Myslím,že ten,kdo má čisté svědomí,lépe večer usíná!:)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+67 # jdhgf 2013-05-04 11:47
Jmenuje se to léčba rakoviny pomocí zeleninových šťáv. Existuje tu již desetiletí.
Ale asi málokdo ji psychicky vydrží - vzdát se na pár měsíců všech jídelních dobrot a jíst pouze čerstvé (bio)zeleninové šťávy. A dodržení diety je právě rozhodující, zda-li to vyjde nebo ne.
Tématu léčby rakoviny se kdysi hodně věnoval i badatel.sk.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+106 # barunka 2013-05-04 12:31
par mesicu pit zeleninove stavy a byt zdrava vs. cpat se cim chci a za par mesicu umrit, to je snad docela jasna volba, ne?:D btw ten pocit po cerstve vymackane stave, zivotabudic!!! oproti mrtve uvarene strave po ktere clovek je uplne nepouzitelny, zadna chut na svete neni nad zdravi prece!!) zdravy rozume, kde jsi?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-20 # Ondra 2013-05-04 13:22
Mezi náma Barunko, ta štáva není chuťově uplně delikátní a vydrž minimálně 42 dní na Breussově štávě a vodě...nic moc, dá zabrat vydržet víkend :))
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-36 # nie 2013-05-04 14:46
sracky, ktore to nevydrzia zrejme nebavi zivot, nevazia si ho, a preto si ho ani nezasluzia. smrt vie, preco ich odpratava
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+19 # pesimista 2013-05-04 19:46
nikdo se o zivot neprosil..nidko z nas co ja vim...takze si myslim ze si nekdo nemusi zivota vazit ale presto mit pud sebezachovy.... 100 lidi 100povah

tzn to ze si nekdo nevazi zivota neznamena ze si zaslouzi smrt O_o lol
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+82 # Alficek84 2013-05-04 22:53
omyl... každý o ten život požádal.. jen na jiné něz téhle úrovni bytí... do života jdeme záměrně, učit se...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-1 # Adrian 2013-05-05 14:03
Děkuji za informaci. Už dlouho jsem se tak nepobavil. Příště alespoň napište "podle mého názoru"....
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # kjbjk 2013-05-06 00:36
jestli se nedokazes smirit sam se sebou a s tvym zivotem zijes v iluzi a pokud se tim bavis smula bavis se jen na svuj ukor, my ostatni vime o co jde, kazdy zivot si vybiras a vybiras si i sve rodice nekteri lide si voli i slozitejsi uroven, ze tyto informace si vypinaj ... respekt tobe :)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # kvaitt 2013-05-07 12:39
Az umru, hodim si tam nejakou vyssi uroven at se to napriste hezky rozproudi! a rodice si dam alkoholiky samozrejme.
Co ty stavy ale?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # Don 2013-05-13 09:14
Pohoda takze proc trestat rodice kdyz zneuzivaji deti? Dyt je to jejich svobodna volba, nikdo je do toho nenutil. Kdyby nechteli bejt zneuzivany tak se narodej nekomu jinymu nebo vubec.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+10 # Elektrofyzika 2014-02-01 16:56
Ne pane Adriane. Ne podle mého (jejího) názoru, ale názorů milionů lidí na celém světě. Kdyby jste si dal tu práci, tak zjistíte pravdu. Je všude k mání. Ale chce to problematiku studovat.Že něco nevidím, ještě neznamená že to neexistuje...př ed 200 lety by Vám každý odpřísáhl, že ve vodě nic není. A dnes vidíme mikroskopem neuvěřitelně bující život v každé kapce. Až se lidstvo dostane na ještě vyšší úroveň, budeme koukat co objevíme.....
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # jankaa 2014-05-05 15:00
to kamaráde jednou zjistíš sám, ale pro tou duši už bude pozdě, pak teprve začneš sám sebe zpytovat....
Jo vzduch na vlastní oči nevidíš, ale přesto existuje - jinak bys nedýchal....... .to jsou nevěřící tomášové - ale jakmile dojde na lámání chleba, nebo zdraví, tak všichni najednou nějak náhle prozřou. pa žij si a užij si
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # mr fox 2013-05-06 12:38
mě se nikdo neptal a nikoho jsem neprosil prostě sem byl najednou tady
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-6 # mr cox 2013-05-06 13:13
hlavně že si to nepamatuješ chytráku... že se tě nikdo neptal...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # Lila 2013-05-12 17:51
:D Tak Pokud vis co je to biologie a fyzika, tak vis, ze takhle to nebylo :D Jednoduche, kdyby ses nechtel narodit, narodil by se misto tebe nekdo jinej ;)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+8 # denaa 2013-05-06 14:06
Tak toto už je na mě moc...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-3 # denaa 2013-05-06 14:07
Měla jsem na mysli ten názor "Alfíčka"...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+14 # Lila 2013-05-12 17:53
A to jsi jeste nezkusila kvantovou fyziku :D To je teprve narez, ale upozornuju, muze ti to zmenit uplne nahled na celej zivot..
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # erfteer 2013-08-16 15:21
stejně jako lsd
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # mario 34 2013-08-16 19:15
tak tak
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # bozienergie 2013-08-18 14:05
Přesně řečeno. A kolik lidí to neví...a ještě se smějí
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+11 # Bozienergie 2013-08-18 14:08
Cituji Alficek84:
omyl... každý o ten život požádal.. jen na jiné něz téhle úrovni bytí... do života jdeme záměrně, učit se...


Máte naprostou pravdu...a ti nevědomí se tomu ještě smějí...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # KubajzzZ23 2013-08-16 13:20
Jak jste pane pesimisto přišel na to, že jste se o ten život neprosil??? nevíte ani odkud přicházíte na tento svět a hned takové záběry :-D food for thought..
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-3 # volodya 2014-09-19 01:17
ty si riadny kreten kua ... ale ani sa necudujem lebo co cech to debil so svojim nazorom ...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+8 # Marcela 2013-07-09 09:25
Moje tchýně to vydržela 34 dnů, pak umřela , kdybyste o ní řekl, že je sračka, dala bych vám osobně přes hubu, pitomče!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+67 # Věra 2013-05-24 12:20
Naprosto souhlasím, ono se to lehko říká, ale hůř dělá. Šťáva není až tak nedobrá, kdo má rád č.řepu, tak si užije, ale nejhorší je ta pevná vůle nic jiného nejíst. Ono se totiž té šťávy nesmí denně vypít víc než pár doušků, takže je to o vyhladovění nádorů. Když mamka onemocněla, rozhodla se pro Breussovku, vydržela jí, byl to boj o život, proto to dokázala, úplně se změnila, byla krásná, i mentálně, ještě nám vařila a její zdravotní stav se výrazně zlepšil....jenž e pak už myslela, že má vyhráno a vrátila se zpátky ke starým zvykům, zhoršení a pak jí dostali do rukou doktoři....každ ý den koukám v práci na její fotku, kterou mám přilepenou na počítači, byla tak silná, ale přesto neuvěřila sobě, ale výhrůžkám lékařů ....je to cesta pro silné a odhodlané , kteří plně převezmou kontrolu nad svým životem...přji Všem krásný den :-)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+10 # Ľudka 2013-06-28 11:35
Kdo to vydrží a dostane se z této zákeřné nemoci, už se nikdy nesmí vrátit ke starým zvykům. staré zvyky jej přivedly k této nemoci. Toto by si měli uvědomit i potomci takto nemocných lidí, protože mají vyšší pravděpodobnost dostat stejnou nemoc. Nejlépe, když uzdravený zůstane po celý život veganem, s velkým podílem surové stravy, nebo ještě lepši vitariánem, nebo frutariánem. Vařena strava zabíjí pomalu a jistě každého. V Vařená strava je "mrtvá" strava. Vzhledem k tomu v jakém stavu jsou dnešní potraviny, modifikované plné jedu a ještě podvyživené, prostě OTRAVINY, je nutné myslet i na vhodné vyživové doplňky. Mám velmi dobré zkušenosti s ječmenem a chlorellou Green Ways. jsou zásadotvorné a pomáhají jak k prevenci před rakovinou, tak i při rakovině.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+8 # snowleopard 2013-08-16 12:50
Nie je to celkom tak, co sa tyka varenej stravy. Obiloviny a strukoviny su pre vegetarianov nevyhnutnou stravou, a surove sa bohuzial jest nedaju. Okrem toho, varenim sa z potravin ziskavaju zasa dalsie ziviny, ktore nasurovo 'nefunguju', dokonca aj u zeleniny. Surova strava je ok na isty cas, napr. pri lieceni istych chorob, ale na cely zivot neodporucam.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # Konstant 2013-08-17 00:11
Vegetariani varia. Takisto vegani. Vy mate na mysli vitarianov. A pre tych su strukoviny aj obilniny samozrejmostou a to bez tepelnej upravy. Klicenim. Vtedy sa v nich "zobudza" to prave bohatstvo. Ze by sa varenim nieco v potrave zobudzalo, to je dost nepravdepodobne . O niecom takom som nepocul, nemate nejaky odkaz? Urcite sa vsak tepelnou upravou zabiju vitaminy a enzymy, citlive na vyssie teploty.
Mnozstvo informacii je napr. tu:
vitarian.cz/

Kazdopadne vam urcite vrele odporucam skusit si naklicit take dobroty ako sosovicu, mungo fazulky, ovos, psenicu atd. Je to vynikajuca a velmi zdrava priloha aj k akemukolvek varenemu jedlu.
www.raciofit.sk/.../klicky.pdf
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # Ľudka 2013-06-28 11:42
Cituji Ľudka:
Kdo to vydrží a dostane se z této zákeřné nemoci, už se nikdy nesmí vrátit ke starým zvykům. staré zvyky jej přivedly k této nemoci. Toto by si měli uvědomit i potomci takto nemocných lidí, protože mají vyšší pravděpodobnost dostat stejnou nemoc. Nejlépe, když uzdravený zůstane po celý život veganem, s velkým podílem surové stravy, nebo ještě lepši vitariánem, nebo frutariánem. Vařena strava zabíjí pomalu a jistě každého. V Vařená strava je "mrtvá" strava. Vzhledem k tomu v jakém stavu jsou dnešní potraviny, modifikované plné jedu a ještě podvyživené, prostě OTRAVINY, je nutné myslet i na vhodné vyživové doplňky. Mám velmi dobré zkušenosti s ječmenem a chlorellou Green Ways. jsou zásadotvorné a pomáhají jak k prevenci před rakovinou, tak i při rakovině.

Cituji Věra:
Naprosto souhlasím, ono se to lehko říká, ale hůř dělá. Šťáva není až tak nedobrá, kdo má rád č.řepu, tak si užije, ale nejhorší je ta pevná vůle nic jiného nejíst. Ono se totiž té šťávy nesmí denně vypít víc než pár doušků, takže je to o vyhladovění nádorů. Když mamka onemocněla, rozhodla se pro Breussovku, vydržela jí, byl to boj o život, proto to dokázala, úplně se změnila, byla krásná, i mentálně, ještě nám vařila a její zdravotní stav se výrazně zlepšil....jenže pak už myslela, že má vyhráno a vrátila se zpátky ke starým zvykům, zhoršení a pak jí dostali do rukou doktoři....každý den koukám v práci na její fotku, kterou mám přilepenou na počítači, byla tak silná, ale přesto neuvěřila sobě, ale výhrůžkám lékařů ....je to cesta pro silné a odhodlané , kteří plně převezmou kontrolu nad svým životem...přji Všem krásný den :-)

Řepa je ui surová velmi chutná :-) ale když jsme nemocní, neměli bychom jíst podle chuti, ale podle rozumu. Chuť je zrádná a nejedného člověka zabila.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+8 # Marcela 2013-07-09 09:29
Moje tchýně vydržela přes 30 dnů. dodržovala to fakt poctivě, pak zemřela na totální vyčerpání ( dá se říct, že umřela hlady),, asi to není pro každého. Nejsem v žádném případě příznivcem chemoterapie, nakonec právě ona má velký podíl na vývoji dalších nádorů pár let po léčbě a mnoho léčených chemoterapií umírá vlastně na léčbu, ale nejsem příznivcem žádných fanaticky obhajovaných metod, každý jsme jiný, co je pro jednoho, druhému nepomůže.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Lenka A.Zelenkova 2014-07-03 16:27
Cituji Ondra:
Mezi náma Barunko, ta štáva není chuťově uplně delikátní a vydrž minimálně 42 dní na Breussově štávě a vodě...nic moc, dá zabrat vydržet víkend :))

Nic proti ,ale za uzdravení to stojí, ne?!ale taky můžete použít různé chemie,co vám doporučí odborník,tedy lékař...já už je tak nenazývám "lékaři by měli léčit,né experimentovat na lidech za peníze"..víme?T akže jsem pro ty šťávy..čajíky apod. :)Ale volba je na každém z nás..ono jde hlavně stejně o psychiku a ta je mocná čarodějka..stej ně jako příroda, víme? :)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+6 # morena 2013-06-08 18:10
mas uplnu pravdu, avsak smutne je to, ze toto si stale uvedomuje prilis malo ludi. spolocnost je zblbnuta konzumnym sposobom zivota, kde diktuju presny opak...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # erfteer 2013-08-16 15:14
spíš totální otrávení organismu jedem zvanym chemoterapie po kterým snad i umřít toužíte je to nechutnost de mi stoho hrůza . Jak zákrok nějakýho mengeleho vs jíst zdravě + léků na rakovinu je více a jednim z nich je i myslim cannabidol nebo nějáká jiná látka z konopí
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+16 # r.m. 2013-05-04 13:16
Šťáva i z kvalitní sterilované řepy. Šťávu vypít a řepu sežrat, co to jde. 1/4 kila denně by mohlo stačit.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-18 # nie 2013-05-04 14:31
keket. v repe je kopa sacharidov. tym len krmis plesne, ktore su pricinou rakoviny a nador samotny, ktoremu tiez chuti cukor
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+6 # hh 2013-05-04 15:36
rakovina neni zpusobena plisni. nez takovou hloupost vypustite z ust, nekde si to overte.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+12 # nie 2013-05-04 22:24
keby som to nezazil a neskusil osobne, tak si usta neotvaram. skuste pri rakovine brat prirodne antimykotika a detoxovat sa dostatocne. potom uvidite, ako "rakovina nesuvisi s pliesnou". mam to oskusane a zazite, tak kto je tu teraz mudrlant?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # HELENA 2013-05-04 22:27
rakovina je houba kvasinkového původu=plíseň-d oporučuji zjistit před vyjadřováním se
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # hh 2013-05-06 16:38
a vy jste studovala v oboru, ze to tak jiste vite? ja ano.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+11 # Lila 2013-05-12 18:01
Nevim co jste kde cetla, ale rakovina vznika chemickym nebo mechanickym (zvysenou energii) poskozovanim DNA v jadru bunky, ta poskozena DNA je ctena a kopirovana, je tvoren duplikat - spatna bunka, a protoze je to spatna bunka, ktera nefachci jak by mela, telo se snazi kopirovat novou z te spatne a tak dale, dokud se DNA nejakym zpusobem zase nedeformuje do spravne podoby.. nador je shluk bunek se spatnou DNA..
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # barbara 2013-08-18 08:08
a preco asi prichadza k poskodzovaniu zdravej bunky? kazda bunka potrebuje vyzivu a dnesne sposoby stravovania bunkam spravnu vyzivu neposkytuju..pr eto ludia predcasne starnu, ochoreju, umieraju..clove k si tie bunky zabija sam
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # ll 2013-05-06 21:56
toto je velmi spekulativni tema...stejne tak jako jsou pro chemoterapii, aby se populace snizila, tak to muze fungovat i obracene,ne? Kde je pak pravda. Lide toho napovidaji...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-10 # ll 2013-05-06 22:01
...masove kupujte ovoce, zeleninu,pojide jte ji ve velkem, at vic vydelame...ono stejne vam to nepomuze..
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # Berta 2013-05-06 11:41
blbost,ve sterilovaný už neni nic... to je jak krabicový mlíko
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # gabo 2013-05-04 14:30
Badatel.sk sa tomu venuje nadalej :)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # dolecm 2013-05-07 01:32
realista
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-7 # dolecm 2013-05-07 01:34
jo a proto vsichni navrhuji chemoterapii. pritom by stacilo zrat mrkev :)

a co chemtrails kretene? :)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+8 # marian 2013-06-05 14:06
Vydrží to každý , kto si to v hlave usporiada a uvedomí si čo je dôležité. A dôležité je prežiť, pokiaľ možno bez dlhodobých poškodení zdravia ( pri chemo je to vylúčené).
Dôležitá je podpora zo strany okolia. My sme to mali a Breusovu šťavovú dietu sme držali celá rodina aj ked nie všetci 42 dní. Tomu komu pomôcť mala pomohla a preto sme sa rozhodli spolu s manželkou šťavovú dietu držať každý rok koncom augusta ked je dostatok zeleniny na odšťavenie.
Našli sme krásne miesto
//www.facebook.com/photo.php?fbid=518052968242212&set=a.176263909087788.36409.100001125405888&type=1&theater

Je medzi nami aj pán s nádorom a my sme na 100% presvedčený, že to mu pomôže tak jak to pomohlo nám.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # marian 2013-06-05 14:15
Cituji jdhgf:
Jmenuje se to léčba rakoviny pomocí zeleninových šťáv. Existuje tu již desetiletí.
Ale asi málokdo ji psychicky vydrží - vzdát se na pár měsíců všech jídelních dobrot a jíst pouze čerstvé (bio)zeleninové šťávy. A dodržení diety je právě rozhodující, zda-li to vyjde nebo ne.
Tématu léčby rakoviny se kdysi hodně věnoval i badatel.sk.


vydrží každý kto si to usporiada v hlave
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+5 # Pan D 2013-05-04 11:55
Tomuto pánovi se povedlo něco podobného. ceskatelevize.cz/.../...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # petr111 2013-05-04 14:06
Myslím, že mu více než zeleninová šťáva pomohla operace, která odtranila nádorem postiženou část střeva a spádové lymfatické uzliny, které rovněž byly postiženy nádorem. Domnívám se, že nákladná chemoterapie byla doporučena s ohledem na nízký věk pacienta a jeho jinak dobrý celkový zdravotní stav.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Fanda 2013-05-04 14:35
Přesně.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+69 # nie 2013-05-04 14:45
chalan, si kruto vymyty odmalicka masirujucou propagandou. nemyslis, neskumas, len "vies" :> "rakovina" je systemicky prejav hypertoxicity - toxemie. je to jeden z poslednych stupnov zahnusenia a tomu zodpovedajucou bud ukladajucou / alebo eliminacnou reakciou, kedy telo reaguje na to, co s nim robis a snazi sa ti komunikovat, ze to nerobis dobre. nie je to tvoj osud, ani nic dedicne, ani rozsudok smrti. bohuzial ti smejdi doktorski a media slovu rakovina nalepili carovnu auru strachu zo smrti, z ktorej potom vyplyva iracionalita a submisivita kazdej ovce, ktoru tym pojmom oznacia. mam pocit, ze niektori sa v tomto priam uchylne vyzivaju... ale to je len moj dojem :> nuz... a ovce sa potom len vedia bat, sklonit hlavu a poddat sa tym ich "jedinym" postupom a rieseniam, ktore a ziadne ine im navrhnu. co uz. ja som rad, ze ma to stretlo. je to prilezitost posunut sa dalej. a tym, ze clovek preberie za seba zodpovednost, pouzije mozog a vydrzi tlak okolia, ktory aj tento chalan spominal... tlak stada... ma clovek sancu urobit zo seba nieco viac a lepsieho cloveka, akym bol doteraz. ti, ktori si vyberu pohodlnu cestu pod ochrannymi kridlami lekarov, skoncia rychlo pod zemou. niekto by to nazval prirodzeny vyber :>
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+11 # petr111 2013-05-05 22:57
Píšete: " chalan, si kruto vymyty odmalicka masirujucou propagandou. nemyslis, neskumas, len "vies"
Na základě čeho toto píšete? Na rozdíl od Vás vyjadřuji pouze své mínění a doměnky, svůj názor, Vy vyjadřujete svoji neochvějnou jistotu. Mám pocit, že v této diskuzi demagogie získává samé plusy, cokoliv odlišného mínusy. Nojono, lidstvo se nemění za tisíc let, natož za 23 let.
Jo a nesom Vaš chalan.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # jzf 2013-05-06 02:06
operace mohla pomoct, ale rakovina je z pule psychyckej stav pokud to neporesis v i v tehle urovni delas zytecnou praci .. chalan :)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # barbara 2013-08-18 08:11
maloktory onkolog zial prizna, ze kazdy kto absolvuje chemoterapiu, ma za 9 az 10 rokov chorobu naspat. jeden pribuzny sa breussom vyliecil aj bez nej..
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # mon 2013-05-06 18:13
len pre informaciu, niektore druhy rakoviny su geneticky podmienene, cize dedicne.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+5 # zffhju 2013-05-06 22:33
zaklady na raka ma kazdej v sobe zalezi jak mas odolnej imunitni system tak ho dokazes blokovat neco proti? .)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # erfteer 2013-08-16 15:41
základ na rakovinu je organismus pokud ho živíš špatně narušíš jeho funkci a nestačí se bránit vnějšim vlivum tak dostaneš raka nebo chřipku či cokoliv jiného proto je nesmisl jít na chemo to je taková poslední rána z milosti kterou málo kdo přežije . Někdo má tak špatnej organismus že je to znát i na jeho dětech to je ta dědičnost každej zvás má uplnou nebo v něčem pravdu kromě pár lidí ale asi nechápete tu souvislost mezi dna,buňkami,bak teriemi,viry,or ganismem,reprod ukcí,imunitou,m yslí a stravou všechno spolu nějak souvisí a navzájem se ovlivňuje drží nějákou rovnováhu kterou je docela snadné narušit
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+11 # Jaro 2013-05-07 15:18
Ja som tiez jeden z tych co prezil.Podobne ako ten chalan som absolvoval operáciu a liecbu makrobiotikou a navratom k sebe a k prírode.Moj známy sa dostal z rakoviny kože tiež vlastnými silami - urinoterapiou za 3-mesiace.Bol som svedkom ako sa bujnejuce znamienko ktore uz zasahovalo do kosti zmenilo na nevinnu chrasticku ktora odpadla
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+8 # Majka 2013-05-12 17:01
Tak mi potom objasnite,prečo aj malé deti majú rakovinu...oni si predsa ešte nestačili zahnusiť organizmus...či sa mýlim?????
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+5 # Lila 2013-05-12 18:11
Ale stihli..jen se podivejte co vsechno nase potraviny obsahuji, jak blizko bricha a plodu jsou u tehotne matky mobilni telefony, kdyz uz prvni tri mesice v brichu se neco spatne zacne vyvijet, jenom protoze matka se neumela zdrave stravovat,je to spravny podklad pro nejake bujeni..bezny priklad : matka silna kuracka, dite se narodi napriklad bez vyvinutych plic a nasledne zemre..sice se ucime, ze plod je od matciny krve oddeleny (nesdili matcinu krev) neznamena to, ze do jeho tela nepronikaji chemicke slozky, ktere pozrela matka..
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Al 2013-05-04 17:47
Předpokládám, že jste doktor pane Petře...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+16 # petr111 2013-05-04 21:38
Jestli jsem, nebo nejsem doktor (medicíny, filozofie nebo čeho konkrétně máte na mysl, AI?), nemá podle mého s tématem nic společného. Význam to má tak pro Vás, že si řeknete
a) no jo chudák zblbnutej medicínou
b) no jo chudák zblbnutej médii
c) no jo zkurvenej bílej mafián
Nicméně v době internetu jsou informace o metodách léčby konkrétních forem nádorových onemocnění, prognózách a výsledcích dobře dostupné. Jistě zdravá strava a zdravý životní styl, omezení stresu ( je li to možné), má příznivý vliv na vývoj onemocnění, nicméně se domnívám, že pouhá dieta,bez předchozího chirurgického odstranění postižených orgánů by nevedla k vyléčení. Ale Pán Bůh nejsem.
Svéprávný člověk si o svém zdraví, potažmo osudu rozhoduje sám, infornmací je díky internetu dostatek, aproto je třeba se také zaměřit na to, zda je daný zdroj důvěryhodný. Mám pocit, že za mnohými fantasktními metodami léčby závažných chorob se skrývá komerce větší, než je ta z farmaceutických firem.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+5 # Lila 2013-05-12 18:15
Mate sice pravdu, tez si myslim, ze vyriznuti tech spatnych bunek bylo dulezite.. ale zde je rec o chemoterapii, ta vazne ovlivnuje obranyschopnost organismu a dokonce nici i ten zbytecek, ktery se mnohdy v pacientovi kdesi nachazi..Takze po takove operaci je uplne vhodne spise posilit imunitu nez ho odsoudit na smrt chemoterapii..
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-1 # Mino 2013-05-04 21:27
Presne
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-5 # mr fox 2013-05-06 12:41
mluvíte jako doktor
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # kjbjk 2013-05-04 14:51
rakovina je druh houby pokud vynechate zivocisne potraviny (toxikaci mlekem, masem atd) ta houba chcipne saama protoze se na nicem jinym nemuze mnozit.
a pak jeste treba ireiki.webnode.cz/.../... soda se sirupem a bejt v pohode kazdej stres napada imunitni system ktery pak nefunguje jak ma

zeptejte se jakyhokoli lekare jestli imunitni system dokaze vylecit vsechny nemoci kazdy doktor prizna ze to tak je, na tele maka jen imunitni system pokud vam nefunguje nepomuzou vam ani leky
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # hh 2013-05-04 15:45
takze podle vas ty sacharidy a tuky, ktere se stejne dobre nachazi v rostlinne strave, rakovinne bunky nevyzivuji? a jak to funguje? to jako streva reknou "tohle je z rostlin, to dostanou jen zdrave bunky, rakovinne musi pockat na salam"??? vzdyt prece cerpaji ziviny z krve jako vsechno ostatni v tele dokonce ucinnejsim zpusobem.
a pokud je to vsechno o imunite, proc teda imunitni system neleci nemoci jako je alergie, cukrovka, srdecni choroby? a co ty nemoci, ktere jsou dedicne? svalove dystrofie, cysticka fibroza a mohla bych pokracovat.
a pokud je rakovina ze stresu, jak vysvetlite, ze se objevuje i u deti?
dale sam(a) pisete, ze 5% je dedicnych, tak mi prosim vysvetlete, kdyz je to ta houba podle vas, jak muze byt dedicna.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-2 # kjbjk 2013-05-04 16:27
dedicna? ze by DNA? :)
stres je pricina vsech nemoci, deti se mohou stresovat uz po narozeni souhlas?
rakovina se da umele do tela vpravit souhlas? (vakcinace)

tato houba se mnozi v krvi kde se preleva a usadi tam kde ji to vyhovuje (metastaze) a vyzivuje organickymi castmi ktery hnijou
predstavil bych si to jako houby v lese rostou jen na nekterejch mistech a zivocisny latky jim prospivaj

co na tom nechape ze by jste byl troll :)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # hh 2013-05-04 16:51
nejsem troll ale nekdo, kdo se uz leta pohybuje v teto problematice a snazi se vymytit urban legends spojene s rakovinou.
netvrdim, ze zdrava strava neumoznuje cloveku rakovine predchazet (pohyb a dobra strava cini cloveka stastnym jak na mikroskopicke tak na makroskopicke strance), ale rozhodne bych netvrdila, ze je to ta spravna cesta, pokud uz rakovinu mate. ano, jezte kvalitne, nekurte, hybejte se (staci chuze) a riziko se snizi na minimum. ale kdyz uz tam spadnete, jist zeleninu a doufat nestaci (minimalne odoperovani nadoru je potreba).
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # jméno 2013-05-07 20:46
Telo sa lieči samo a ked mu dáš prostriedky k tomu aby ostalo zdravé tak také aj ostane a pestrosť stravy v tom velkou mierou dopomáha, kaźdý organizmus sa snaťí prežit a napredovať, ma volu žiť, pred sto milionmi rokmi tiež nebolo nič a pozri sa čo tu je dnes, v dnešnej dobe do seba môžeš nacpať vitamíny, ktoré sú z rostliny v južnej amerike vďaka dobe, ktorá pokročil aspoň v tomto, ten organizmus, ktorý sa neprispôsobí podmienkam zahynie. akeď sa rano namiesto raňajok dáš cigaretku a kávičku a potom si na druhý deň prechladnuty, tak sa nediv, že telo nemá energiu s cigarety bojovať s výrusom alebo ak si každý víkend aplikuješ na mozek alkoholové zábali ve velkém štýli, tak sa nediv, že dostaneš rakovinu mozgu, alebo ked dostaneš rakovinu z inhalovania vyfukovych plynov, čo si každý vŕka na aute jakokeby prevážal každý deň vozíky tehál a nemohol to odniesť moreee
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # hh 2013-05-15 20:51
mimo tema, ale je to potreba: pred sto miliony let tu bylo mnohem vice zivocisnych druhu nez dnes.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # hh 2013-05-04 16:58
mimochodem (znite, ze mate toto v hlave srovnane) muzete mi poradit - casto se setkam s otazkou, na kterou je tezke odpovedet a ktera trapi vyzkumniky jeste vic: "proc ten a ten, ktery kouril 40 cigaret denne, nesportoval, zdrave nejedl, dozil se 80 let a rakovinu nemel?"
proc by podle vas takoveho cloveka ta "houba" nenapadla? ze uz by byl tak promoreny, ze ani ona by tam uz nemohla rust? to je prece nesmysl :)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # p 2013-05-04 17:21
Protoze lidske telo neni kazde stejne jako podle sablony a i kdyz funguji podobne, tak presto funguji z mnoha hledisek uplne jinak. Velkou roli hraje i nahoda a tezko predpokladateln a souhra ruznych okolnosti kde pravdepodobnost muze byt asi takova jako kdyz se maji setkat dve konkretni molekuly v urcitem stavu ci konkretni pozici. Nazval bych to "haluz".
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # hh 2013-05-04 17:30
to samozrejme vim. zajimalo me, jak mi to vysvetli kjbjk zastavajici houbovou teorii, podle ktere by mel onemocnet i takovy clovek.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # kjbjk 2013-05-04 22:31
je to stesti, mate pocit ze vesmir nekdo dokaze prohlidnout ...dyt jsme vsichni jen jako na brabenisti postrikujou nas, toxikujou jidlo, frekvencne modulujou ná uroven ovci co chcete resit jsme v matrixu, jestli mate raka zacnete prijimat signaly tela kdo nechce at si de slozitejsi c3stou pani hh ktera jste neodpovedela ani na 1 mou otazku myslite ze vase myslenkyneco nekomu dali?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-6 # Cheche 2013-05-05 08:12
Tady se pozná, kdo je znalec.
Tak "oni nás postřikujou".....
:O)))

Podle toho poznám, kdo prezentujej bláboly a kdo realitu - pak se snadno zorientuji i v debatě, která je o oboru, který až tak dobře neznám...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+13 # kjbjk 2013-05-06 00:46
ze si myslite ze ta chemka+jedy na obloze je prirozena je vase naivita, clovek ktery dokaze srovnavat to pozna pohym okem. vsimete si ze mate problem se podivat na oblohu. proste koncentrovat se k urcite aktivite pozorovani a vydrzet v ni aspon 5 minut, po 30 sekundach dochazi opusteniu ega ktere vam zamlzuje obzor skuste tuto dobu prodlouzit a plno otazek si zodpovite sam
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # mr fox 2013-05-06 12:53
nejdřív si něco zjisti a pak házej moudra
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # giorgiona 2013-05-06 19:41
A chemtrails Vám nic neříká ? Stačí si do Googlu zadat chemtrails a uvidíte hned,jak nás masivně postřikují.Ono to ze začátku vypadá úsměvně,ale čím víc se tím zabýváte,zjišťu jete, jací bohatí šílenci si s námi zahrávají.Stačí jen číst a hlavně nevěřit oficiálním cenzurovaným médiím.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-1 # erfteer 2013-08-16 15:59
postřikujou neni to ani tajný že do svrchních vrstev atmosféry rozprašujou síru a buh ví co eště aby zvíšili průměrnou teplotu země asi o 20°C najdi si to .
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+11 # hh 2013-05-06 16:49
na vase "otazky" jsem neodpovedela protoze je vcelku jedno, co sem napisu, protoze ikdyz se narozdil od vas pohybuji v oboru - snazim se prijit na to, co je biologickou podstatou tohoto onemocneni (netvrdim, ze psychologicka podstata tam neni) - vy budete presvedcen o sve pravde. muzu tu klidne napsat, ze dnes rano jsem se koukala na rakovinne bunky z nadoru delozniho cipku a ze na prvni pohled vypadaji uplne stejne jako ty zdrave, muzu napsat, ze se nejedna o plisen (verte, ze kdyz se nam do techto bunek dostane plisen, tak chcipnou a mam po vyzkumu) a stejne mi to tu budete dokola vsichni opakovat, protoze vy VSICHNI jste nadorove bunky videli na vlastni oci (a nemyslim v televizi, knizce, casopisu), a tak na sto procent vite, jak vypadaji (vite treba ze plisen tvori vlakna bunek, kdezto rakovinne bunky jsou jednotlive? nevite)
a taky jsem neodpovedela proto, ze nepouzivate interpunkci a ve vsich prispevcich se neda vyznat. skoro bych rekla "ja nerozumet vasi cestin"
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-12 # zffhju 2013-05-06 22:07
zase zadna odpoved jen kecy o obalu, podle me nerozumite ani sama sobe,ze? :)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # hh 2013-05-15 20:54
viditelne vy vite vsechno nejlip. sam jste do diskuze nijak neprispel, tak nekritizujte. odpovedela jsem kjbjk myslim dostatecne, proto mam take+4 kdezto vy -3.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-6 # nie 2013-05-04 22:26
vy musite byt isto doktor. lebo takejto hromade bludov veria uz iba oni.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # petr111 2013-05-06 19:08
Alebo Cigán keď nie dochtór.
:-))))))))
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-1 # Dammak 2013-08-16 10:56
HH doporučuji si rozšířit znalosti. Napiš do vyhledávače sacharidy a začni studovat, až něco přečteš polož si stejnou otázku. Budeš schopna si sama odpovědět.
Ulehčím ti práci vitarian.cz/
podívej se na tyhle stránky přečti si něco o rostliné syrové stravě a na všechny otázky co jsi položila ti bude odpovězeno. Teplně zpracovavame potravu posledních 8tisíc let. Co je to z pohledu evoluce? Oproti 2 milionu let našeho vývoje.. jsme nadesignovaný na úplně jinou stravu než jíme.. příroda nepočítala s tím že si někdy budem vařit..
Jinak ta houba o které mluvíte není dědičná, předpoklad je dědičný, jsme zdegenerovaný, neco jako přirozený výběr v naší společnosti faaakt nehrozí, slabí a nemocní se rozmnožují = víc předpokladu. No a pak už stačí pomalu oslabovat imunitu no a výsledek je víte jaký.. Jen trávením vařené stravy spotřebuje naše tělo téměř 3/4 energie během dne..
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+7 # qwer 2013-05-04 21:18
Akoze vegan, vegetarian nemoze mat rakovinu? Juuuj. prikladov je vela.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # erfteer 2013-08-16 15:52
me by zajimalo jak je to z AIDS kde se vzalo tu se vzalo zničeho nic bakterie nebo co to je co ničí imunitní systém dřív to asi nebylo jinak by tu nebyl nikdo
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+15 # Lekar 2013-05-04 15:05
Vsichni zde vi, jak doktori lzou a zametaji pod koberec alternativni zarucene ucinne zpusoby. Ale kolik z vas o tom souboru onemocneni (rakovina neni jedna nemoc ale stovky naprosto odlisnych onemocneni) opravdu vi??? A chtel bych, abyste stali na mem miste, kdyz prijde rakovinou prozrana osoba, ktera se ladovala dle doporuceni ovosanem, vit. B17, nebo jinymi doporucenimi a ono to, svete div se, nezabralo...Sed nete si naproti tomu cloveku a reknete mu, ze ma mozna.. ale opravdu jen mozna mesic. Kolorektalni karcinom stadia III. je ten kde jsou postizene uzliny a po operaci, ktera je jedina kurativni (schopna, ne zajistit, ale vylecit...Kdo si mysli ze operace je zbytecnost, tak uz stary rekove vedeli, ze kdyz je neco spatnyho v tele, melo by se to vyndat...a kdyz vam neco hnisa, taky to vyndate...)meto da, ostatni je jen zajistovaci... Nejvic rozhodujici o dalsim vyvoji neni jestli dostal chemoterapii, nebo nedostal, ale jak kvalitni byla operace a jak zkuseny byl operater. Ale jinak, nejde rict, ze by jeho dieta mela vliv, na vyvoj. Tot vse... tesim se na zde debatujici, jak se hrdine pustite do cerveny repy, az vam nekdo rekne, ze to nekde roste...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # hh 2013-05-04 15:34
mne prijde kouzelne, jak tu vsichni tvrdi, ze rakovina je houba. kdyby tomu tak bylo, nebylo by tezke se ji zbavit ze. ale podle me nema cenu tu s lidmi diskutovat - jsou presvedceni o sve pravde a neustoupi.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # p 2013-05-04 17:22
cim definujete pojem "opravdu vi"?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+10 # Al 2013-05-04 18:00
Mě by pane doktore zajímalo několik věcí (a to aniž bych chtěl celou západní medicínu házet do jednoho koše - jistě má mnoho pozitivního a pro dnešní společnost nepostradatelné ho), nicméně měl bych několik otázek - jak je možné, že přírodní národy nemají nemocnice a jsou zdravější (četl jste např. knihu "Zrozeni k běhu"?) a dále znáte statistiku z USA která dokládá, že pokaždé když tam doktoři stávkovali, klesla poměrně výrazně úmrtnost?...a poslední otázka - myslíte si, že jsou lidé i přes ohromný pokrok západní medicíny zdravější???? (já si to nemyslím a je to konec konců vidět na každém kroku...)
Díky za odpovědi A.K.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+9 # petr111 2013-05-04 21:55
prosím o odkaz na snížení úmrtnosti amíků v závislosti na stávkách lékařů.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+19 # Al 2013-05-04 18:09
Já se lidem absolutně nedivím, že se začínají přiklánět k přírodní léčbě...vrací se tím vlastně jenom v podstatě ke svým kořenům a začínají si jaksi intuitivně uvědomovat co je pro jejich organismus dobré a co škodí. Co se týče chemoterapie a dalších preparátů, je potřeba se zároveň zamyslet nad faktem co je cílem farmaceutických firem - zdraví člověka nebo jeho udržování v permanentním nemocném stavu (nebo, aby si to alespoň pacient myslel..) a tím vyšší zisky?..na to je asi jednoduchá odpověď..
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+7 # MichalK 2013-05-06 14:43
Vela veci je realtivne jednoduchych.. a takto je to aj s chorobami.. vysetrenie.zoznam.sk/.../...

Nevravim zeby sme sa mali ladovat sodou bikarbon ale aj ta vie velmi pomoct v extremnych pripadoch. Staci si najst pripad Dr. Simoncini-ho, lekar dostal par rokov nepodmienecne za pouzitie sody v lekarskej praxi a neuzivanie ozarovania. Dalsia vec je voda ochudobnena o deuterium. Je to schvaleny liek pre zvierata.. pre ludi vsak nie. Dalsia vec su cudzopasnici. U ludi sa neriesia ale ludia vedia svojich psikov odcervovat pomaly kazdy polrok. Nevravim ze u ludi to treba tak casto.. ale cast "rakovin" vznika z odpadnych latok cudzopasnikov.. . A dalsia vec su este karcinogeny. Huba teda candida je len jeden z rakovinotvorcov , nie jediny. Dolezita je PH rovnovaha v tele a dostatok latok na opravovanie a samoliecenie organizmu
Krasny den kazdemu :)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-9 # kjbjk 2013-05-04 15:11
rakovina je druh houby co ma vice priznaku je laboratorne vyvinuta tak aby byla tezce lecitelna staci bejt veganem a tejden od tejdne vam bude lepe :)
pane lekar operoval jste nekdy vegana z rakoviny? :)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # petr111 2013-05-04 15:15
setkal jsem se s vegankou s lekémií
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-3 # kjbjk 2013-05-04 15:20
no 5% je dedicnych 95% resi imunitni system ta veganka se z toho dostala?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-1 # kjbjk 2013-05-04 15:28
a jak na tom byla ta veganka se stresem? je to vyrovnanej clovek?
stres je faktor ktery ovlivnuje lecbu
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-2 # honza13 2013-05-04 18:07
sorry kbjk, ale ty si vul, nebo krava. fakt je mi lito ty urazky, ale plne to vystihuje tvoji omezenost. preju ti dlouhej zivot na zaklade tvych jistot.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+5 # petr111 2013-05-04 22:06
no, myslím, že byla ve stresu, že má leukémii.Kdo by nebyl.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # kjbjk 2013-05-04 22:39
smrt je prechod vymena kabatu, smrt je pry krasna a smrti nic nekonci tak nak nechapu proc se stresovat. zajima me pricina nemoci veganka je cely zivot nebo az po zjisteni nemoci je ta vaganka ziva?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # petr111 2013-05-04 23:08
vegankou jistě celý život nebyla, v roce 1950- 1990 veganství moc nefrčelo, ale vegankou byla před onemocněním několik let..
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # hh 2013-05-04 15:39
hm tohle je namet na nobelovu cenu :D tisice lidi na celem svete se snazi prijit na to, co je pricinou rakoviny a ona je to houba z laboratore :D
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-4 # kjbjk 2013-05-04 15:59
rakovina je houba opravdu to neni moje myslenka
voxvictims.com/.../...
to by me zajimalo kdo se snazi lecit rakovinu, ze by cesta byla chemoterapii nebo ozarovanim :) je to podvod a umyslna vrazda postizenych touto nemoci

videli jste nakyho zida ze se nechal lecit timhle procesem? pochybuju

vsadim se ze az si privodis raka ze si na me vzpomenes
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # hh 2013-05-04 17:11
ted jsem docetla ten clanek, ktery uvadite. cetl jste si dva komentare, ktere tam jsou? oba maji take pravdu nebo chcete tvrdit ze ne? prijde mi, z toho, co tu pisete, ze to strasne zjednodusujete na "jez zeleninu nebo umri na raka". podle meho nazoru je to mnohem komplexnejsi problem - vcetne toho znecisteni jak uvadi TRA nebo vcetne poruchy spravne funkce uvnitr bunek jak se pise v tech dvou komentarich pod clankem.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-1 # kjbjk 2013-05-06 00:53
neni je to uplne jednoduche, jsou vlivy co se snazi to delat slozite k tomu aby se to masove neresilo neexistuje vic druhu rakovin, kam se ta houba usadi tam dela problem a protoze to je vzdy jiny organ symptom je jiny jednoduche, ze?
a rada pro vas, vse co je jednoduche to funguje pokud je to slozite a nezda se vam to je to podvod
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # hh 2013-05-06 16:54
tak tohle svedci o totalni ignoranci..

www.uzis.cz/.../259

doporucuju poridit si jednu z techto knih, nez budete vykladat, ze se nadory lisi jen podle organu. lisi se i u kazdeho organu (treba u nadoru prsu existuje pet ruznych skupin) a kazda se leci jinak, protoze se lisi na bunecne urovni!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-2 # zffhju 2013-05-06 21:59
hlavne, ze tedy mate odpoved na tu spoustu typu,
kdyby to tak bylo, tak by se dala uspesne 100% lecit alespon jedna,
ale pokud si date pust, nebo prestnanete jist zivocisne produkty tak a zacnete si resit psychiku tyhle organismy zablokujete, popripade odstranite dyt i o tom je ten clanek, zdrava strava a pohoda to je cely. vy si studujte tisice novotvaru to je vas boj
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-1 # zffhju 2013-05-06 22:16
pokud vim tak nic fraktalne neni stejne takze tuto zavadejici fylozofii muzete uplatnit na vse. resime pricinu a ne posuzovani symptomu. chapu doktorina je jen prace a pacienty si musi oblbovat aby se z nich neco sypalo.

pokud ma doktor hodne pacientu a opakovane mu ho navstevuji, svedci to o tom ze je lemro, pokud jich ma malo je dobrej takovy doktori si zaslouzej i odmenu
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # TRA 2013-05-04 16:33
"tisice lidi na celem svete se snazi prijit na to, co je pricinou rakoviny"

A představte si - ono je to zanesením z např. VAKCÍN.
(hlinitanové a jiné složky a také těžké kovy a spol. dodané vlivem průmyslu, také plasty uvolňující...Je toho víc, skoro všechno umělé a narvané buď přímo do člověka nebo do jeho prostředí.)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # hh 2013-05-04 17:01
castecne na to znecisteni vliv ma, to bez pochyb, ale kez by to bylo pouze takto jednoduche.. vite, ze i dinosauri meli rakovinu? v jejich prostredi urcite tolik skodlivin nebylo, preslechteni nebyli take a pohyb nebo rostlinnou stravu vetsina take. pricina musi byt i jinde.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # lana 2013-12-17 19:46
a neviete náhodou akú chemoterapiu, či ožarovanie nasadili tým dinosaurom????
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # marie 2013-05-04 20:34
..presne tak...tisice lidi jeste nevynaslo lek na rakovinu!!!V dnesnej dobe - ved je to az na smiech, keby to nebolo k placi...vynasli uz pomaly vsetko, ale liek nie....nezda sa vam to okate?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # Jajenja 2013-05-06 06:43
Liek na rakovinu existuje ale vzhladom na farmaceuticke zisky je pre nich vyhodnejsia chemoterapia a ine veci ,,liecebne metody,, ... tak isto ako liek na cukrovku a na aids ktoru vynasli studenti na vysokej ale od vtedy uz otom nikto nidke nepocul... preco asi??
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # hh 2013-05-06 16:57
protoze jako rakovina se oznacuje velke mnozstvi onemocneni, ktere jsou si podobne. tak jako slysite o praseci nebo ptaci chripce, tak i rakovina ma vice druhu. proto neni tak jednoduche najit jeden lek.
na nektere typy tohoto onemocneni uz lecba existuje a je ucinna. na jina zatim neexistuje. narozdil od chripky totiz neni jen par druhu (jak uvadim vyse - jen rakovina prsu u zen se deli do peti kategorii) ale stovky a kazda se lisi jak podle organu, kde se nachazi, tak podle dalsich priznaku (jak vypadaji rakovinne bunky, co se nachazi uvnitr techto bunek).
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-1 # zffhju 2013-05-06 22:02
vzdy to sou jen paraziti a maji neco spolecneho nesnaseji funkcni imunitu co tam vidite za kombinace?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # veve 2013-08-16 17:29
také mě to pobavilo :D :D lidé si přečtou pár webovek a požrali všechnu moudrost světa!!! :D
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Mino 2013-05-04 19:59
Na rakovinu ludia umierali aj pred starociami v stredoveku, v akych laboratoriach to vtedy vyvinuli?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # Lila 2013-05-12 18:45
pred 5 tis. let tu byli civilizace, ktere umeli zvlastni technikou, ktera je dnes podobna jen te laserove, opracovat kameny..tak pochybuju, ze by neumeli koukat na hvezdy nebo se mrknout na bunku do tela..to ovsem neznamena, ze rakovina je naockovana houba, vyvinuta v laboratori...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # erfteer 2013-08-16 16:36
v laboratoři hnusu nejspíš když si nasebe házeli výkali z oken léčili nemoci rtutí a mili se vodou z řeky do který srali :-)))))))
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-1 # kjbjk 2013-05-04 15:40
proste klidek a nejlepe zivou stravu zdravy.dobrodruh.net/.../...
to je sice hustsi level a kazdy to neda ale je to funkcni :)
a mate pokoj po vsech nemocech
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # jaroslav rosa 2013-05-04 15:49
hm respekt mu! a vemte si z toho příklad...

jste to co jíte!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # tr 2013-05-04 17:29
Zvláštní, že se tu ještě nikdo nezmínil o konopném oleji Ricka Simpsona (Fénixovy slzy): www.youtube.com/.../
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # Tomáš Novák 2013-05-04 18:27
Ví se, že po operaci ve st. III u nádorů tlustého střeva aplikace pooperační chemoterapie zvyšuje dlouhodobé přežití přibližně o 30%, tento muž měl štěstí, přibližně u 30 pacientů ze sta by po odmítnutí CHT nejspíše došlo k progresi onemocnění..... .. O těch se už v článcíh o rádoby zázračné alternativní léčbě nemluví , většinou se vrátí a podstupují klasickou léčbu chemoterapií, ale již bez možnosti vyléčení..... radikálně totiž ve většině případů lze léčit jen jednou.... Radši než zprávy tohoto typu bych měl...např. Počet lidí dobrovolně podstupujících preventivní vyšetření tlust. střeva se meziročně zvýšil o 50 procent... Racionální a vyrovnaná strava při klasické léčbě je ale určitě vhodná.....
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Standa 2013-05-04 19:00
Každá Rakovina môže byť vyliečená v priebehu niekoľkých týždňov! Ako? Vysvetľuje Dr. Leonard Coldwell. Zbytočne veľa ľudí zomiera na rakovinu a v podstate na liečbu, na od-kyslenie a znemožniť rakovinovým bunkám prežiť poznáme už veľmi dávno. Na bezchoroby.sk pre boj s rakovinou sú všetky potrebné potravinové doplnky na vyrovnanie pH hodnoty ľudského tela.
www.youtube.com/.../
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Standa 2013-05-04 19:08
O léčení nejenom rakoviny. (konference)
www.youtube.com/.../
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Mino 2013-05-04 19:56
1 z 10 po alternativnej liecbe prezije ale dalsich 9 zomrie(ale taka podobna statistika sa so clanku nehodi)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+19 # Danny 2013-05-04 20:08
Od doby co jsem se dal na Veganstvi a držím pravidelné pusty až čtyřdennní jen na vodě,tak jsem zdravý jako řepa. Všechny nemoci zmizeli,vrátila se životní vitalita. A směju se lidem co vyhrožují,že nebudu mít energii,tak ji mám na rozdáváni. Od přištího měsíce se chystám na opuštění jídla. A chci zůstat jen na zelenino ovocných štávach. Doktorum nejde o naše zdraví. Jen at se maj dobře kooperace,které chrlí chemky pro naše zdraví. Jak by to tady dopadlo,kdyby lidé přestali jíst a byli všichni zdraví a žili déle? Z čeho by jim byli vyplacené důchody........ ...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+7 # Grayfox 2013-05-05 10:33
Na vegánskej strave som 3 roky a mám veľmi podobné skúsenosti. 27 rokov mám ťažkú artritídu, no môj stav sa posledné 2 roky výrazne zlepšil, ak to pôjde ďalej týmto tempom, do 2 rokov som zdravý. Nemusím dúfam písať?, že lekári moje zdravie dávno podpísali nálepkou Bez možnosti zlepšenia, práve naopak. Presviedčať ale nepotrebujem nikoho. Každý sme si sám zodpovedný za svoje zdravie.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+15 # Konstant 2013-05-04 21:31
Chapem lekarov, ze sa nedokazu vymanit z obmedzenych mantinelov medicinskej pavedy (ako pavedu ju oznacujem kvoli obrovskemu vplyvu farmabiznisu na nu a to nech si kazdy lekar zodpovie sam pred sebou).

Ale!
Liekov na rakovinu bolo vynajdenych niekolko! Na nete je toho plno a keby som mal rakovinu, rozhodne by som siel do vitarianstva alebo aspon do veganstva. Sam som vegan a od kedy nim som, nebol som chory a zmizli mi alergie (bol som alergicky na takmer vsetky druhy ovocia a mal som velmi silnu sennu nadchu, ktora trvala cele leto). Takze urcite by som aj s akoukolvek viac ci menej vaznou chorobou zmenil jedalnicek a pripadne doplnal toto prirodzene posilnovanie imunity zdravou ZASADOTVORNOU stravou napr. annona supinata (ma silnejsie ovela ucinky ako chemoterapia a nie je toxicka), konopny olej (fenixove slzy), megaskorbicka liecba, koloidne striebro a dalsie mineraly, ajurveda, homeopatia atd... ale to posledne, kam by som isiel je onkologia. To v ziadnom pripade.
Ak toto cita niekto kto sa chce vyliecit, googlite vyssie uvedene pojmy. Je toho ovela viac!

Na zaver vsak to najdolezitejsie : PSYCHIKA !
Rakovinou (ako aj ostatnymi chorobami a bolestami) sa nam telo snazi povedat, ze nieco v zivote uz dlhodobo robime zle. Treba vypatrat co to je - nevyriesene zle vztahy, nenavist, zloba, stres, odmietanie niecoho, utek pred niecim, dlho neriesene problemy, dokonca moze ist o traumy z detstva a to najma ranneho detstva. Vobec nie je od veci podstupit psychoterapiu, regresnu terapiu atp. Treba najst pricinu a vyriesit ju!

Ale uz len napr. zmenou stravy a odhodlanim vytrvat v novom zivotnom style clovek zmeni svoje psychologicke pregramy, takze liecebne zaucinkuje jedno s druhym.

Hladajte a skumajte, a bohuzial je to tak, ale medicina dokaze iba odstranovat dosledky - vyrezat nador a chemicky potlacat nieco, co ma hlboku pricinu, na ktoru lekari nedokazu prist, pretoze to ich na skole nikdy nikto neucil. Donebavolajuce je uz len to, ze stale, aj ked je to uz tolko krat potvrdene, odmietaju pripustit, ze strava ma vyznam pre nase zdravie...

Odporucam napr.:
vimeo.com/28617527

pripadne aj pre lekarov:
www.youtube.com/.../

a mnoho dalsich vam pomoze najst obycajny google...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # Mino 2013-05-04 21:58
No ono veganstvo nieje zarukou prevencie pred rakovinou a uz vobec zarukou jej vyliecenia (znamy peiklad Jobs)...s tou psychikou mate ale pravdu, zly psychicky stav alebo stres k tej tym chorobam nielen rakoviny prispeju
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # HELENA 2013-05-04 23:02
super příspěvek,koneč ně to někdo napsal se vším všudy
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-1 # HELENA 2013-05-04 23:04
myslím Konstanta :)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-5 # petr111 2013-05-04 23:31
Já myslím, že to není tak super příspěvek. Nicméně v jednom pravdivý. Pan Konstant ať si dělá co chce, ale v případě, že by nedejbože onemocněl rakovinou, rok zkoušel různé alternativní metody jak se vyléčit dietou, tak potom na onkologii (pokud by rok přežil) opravdu již chodit nemělo smysl.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-2 # kjbjk 2013-05-04 23:28
brawo
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-2 # sycho 2013-05-05 21:54
moc hezky napsane
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # FUCK OFF 2013-05-04 21:33
"All my tests are clean", mohl by to říct, kdyby poslouchal lékaře?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+5 # Konstant 2013-05-04 21:36
a este dodam... to je aj odpoved na otazku, preco niekto fajci a dozije sa 80... pretoze je psychicky vpohode, zije mozno v prirodze, bez stresu, s istotami, dobrymi vztahmi, dycha cerstvy ionizovany vzduch, pije cistu prirodzene mineralizovanu vodu, ma kazdodenny pohyb, mozno pracuje vonku na vzduchu atd... na to vplyva mnoho faktorov. A strava, ktorou si robime v tele bud zasadite alebo kysle prostredie je jednym z rozhodujucich faktorov, ktore poskytuju pripadne podlozie pre rakovinove bujnenie.

Ak mozem poprosit teraz ja od tu pritomnych lekarov tiez odpoved na otazku ohladom acidobazickej rovnovahy. Prikladate jej nejaky vyznam? Ak ano, aky? Dakujem
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-1 # hh 2013-05-06 17:15
psala jsem, ze krome koureni neji zdrave, nesportuje a zije ve meste, kde jak se tu vsichni zminuji, je to sama chemikalie a znecisteni. tak kdyz uz odpovidate, tak si prectete poradne zadani :)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+18 # Annie 2013-05-04 22:17
Chovala jsem potkany 8 let. X let jsem byla na lékách, že mám prý deprese. Byla to X let zanedbaná borelioza. Skrze potkany jsem řešila zdraví své i jejich zdraví, protože mimo jiné potkani trpí velmi na rakovinu. Za 8 let jsem dosáhla s pomocí boží zvýšení věkového průměru u svých zvířat o půl roku života. Žijí v průměru 2 roky. Během této doby je několik typů jak žít dlouho a být zdravý. Genetika hraje minimální roli neboť jsem křížila i blízce příbuzensky stejně jako vzdáleně. Na co jsem přišla je to, že velkou roli hraje strava a stres. Matka polovinu toxické zátěže předává potomkům, proto jsou některé rody na rakovinu víc zatížené. Protože si toxickou zátěž předávají. Je nutné čistit tělo matky před početím. Otce také, jelikož od toho je závislá kvalita a zdravotní stav spermií. Vysadila jsem jim buráky a kukuřici, která je geneticky modifikovaná. Výskyt nádorů se snížil o 50% během roku. Linie více zamořené toxiny si předávali rakovinu i křížením na nepříbuzná zvířata. Když jsem to vyčistila jídlem, zvýšil se věk popř. oddálil výskyt choroby. S věkem se snižuje i schopnost tělo čistit, proto se ke stáru objevují nemoci. Zajímavé je, že má zvířata vypadají ve věku 2 roky výborně a zvířata z jiných chovů senilně. Toxicitu u lidí mimo jiné způsobuje i nezdravé myšlení. Tělo je opravdu velmi moudré a umí si poradit samo. Všimněte si, že v době nemoci máme méně hlad (půst = méně energie na trávení + méně toxinů), hodně vody vyplachuje bordel. Hodila jsem je na přirozenou stravu, kterou by měli v přírodě. Jednou týdně vyjídali zbytky a zvířata na vitamínovém preparátu i chronickými dýchacími obtížemi přežili zvířata, která nebyla nijak nemocná třeba o 4 měsíce. U potkanů je to skoro čtvrtina života. Stres naopak nádory rozjel. Energie kolem nás se vyskytující mají také vliv na nemoci. Zvířata a děti často onemocní z neblahých energií kolem nich, protože jsou velmi citliví a jako houby. Děti to mají někdy dokonce jako způsob, jak dostanou více pozornosti. Ať je to jakkoli, nemoci jsou způsobeny nerovnováhou mentální, fyzickou nebo duševní, která změní PH těla, pak začnou působit viry a bakterie, které nás upozorní na to, že je něco v životě špatně. Dokud se to neodstraní (příčina) nebo nezmění styl života, tak není možné se uzdravit. Pro uzdravení je nutné zásadotvorná strava (většinou to, co nám nechutná = kapusta, brokolice, jiná zelenina, ovoce, citrony, zelí.) Nutné se vyhnout pečivu a obilovinám, cukru a všemu tomu, čím se živí naše plísně v těle. Právě tyto plísně způsobují extrémní chuť na sladké včetně naší mysli, kterou si honíme pohodu. Plíseň ovládá naše chutě popř. parazité. Lidé na ovoci a zelenině s trochou masa mohou pociťovat stále hlad, přestože jsou najedení. Tak je to i se zvířaty. Dnes lidé řeší, zda je nezabije, když budou jíst zdravě a naopak se nepozastavují nad tím, co se s nimi stane, když budou jíst hambáče a pít colu. Když se nad tím zamyslíme....co je logické? Samozřejmě zcela zdravý člověk může jíst vše, protože imunitu má ok a stravuje-li se střední cestou, je to dobré. Nemocný člověk toto udělat nemůže. Nejdříve se musí uzdravit a pak pomalu najet na to původní. Upozorňuji, že léky mi nikdy nepomohli a zdraví jsem začala řešit sama a úspěšněji, jelikož léky potlačí a skryjí příčiny a následky. Ovšem nevyřeší nic. Jen je to jako zametat smetí nonstop pod koberec. Vlastní zkušenost... =)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # GalacticParty 2013-05-07 12:15
Jacques Fresco: Kdyz mi v monetarni spolecnosti lekar rekne ze moje ledvina musi ven, nemohu se sam sebe v pochybnostech neptat, jestli je skutecne nemocna, nebo jiz lekar pro ni nasel zakaznika (pro transplantaci). - (volne citovano).

Nu, tuhletu atmosferu vytvari financni podmineni vseho, ve spolecnosti, kde zisk je postaven na prvni misto a jakakoli bohuuliba cinnost, treba i to lekarstvi, musi byt provadeno tak aby vynaselo zisky. Dokonce ani neni nutno uvazovat ve smyslu vedomych konspiraci, staci kdyz se to uvidi tak jak to je - ze to financni podmineni je natolik imperativni v monetarni spolecnosti, ze to v techto situacich zpusobuje az paradoxni efekt, kde lekarstvi NEMA prednostne v zajmu zdravi, ale vynosy.

Ja myslim, ze se tim rika vse...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+11 # Majkl Night 2013-05-04 22:59
HOUBA???????? Prosím vás a dost! Jak rakovina roste? Tak jak vše v tělě. Buňky se kopírují podle vzorů DNA, když vznikne chyba v kopii a imunitní systém ji hned nezničí, začne se daná buňka kopírovat podle špatného, chybného programu ne podle původního zápisu v DNA a jak se kopíruje tak roste a roste a bere místo zdravím buňkám, které by plnily svou funkci. A buď v lepším případě jen zavazí (nezhoubný nádor), nebo začne plnit nějakou funkci, která není prospěšná (je chybná) pro tělo, (zhoubný nádor).

Promiňte moc se neumím vyjadřovat, ale něco s houbama si strčte za klobouk, když už to musím říct takhle. Ale snad jste to vy někteří houbaři pochopili?

Rakovina není nic cizího co přišlo do těla a rozrůstá se. Je to vaše tělo, ve kterém vznikla chyba.
Samozřejmě jsou rakovinotvorné látky (karcinogeny), které podporují vznik této chyby, ale samy nejsou rakovinou.....

S pozdravem pěkného večera a omluvou za rozohnění se přeje Majkl Night
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # Mino 2013-05-05 09:29
Spravne
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-2 # kjbjk 2013-05-06 00:59
ta chyba se tvori jakou reakc?i a co tu chybu vyvola jako ze jaky fyzicky porces?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Majkl Night 2013-05-06 10:52
Jej to chcete po me moc ze skoly jsem prece jen uz pryc. Retezec DNA se zklada z casti jmena mi uz vypadla a ty se spojuji v urcitem postupu a kdyz se predcasne ukonci, spoji see blbe casti nebo se tam navaze jiny prvek vznika chyba, ale lepsi bude se podivat do nejakych skript biologie....:-D
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # hh 2013-05-06 17:04
treba nadmerne sluneni. vite, jak se vam sloupe kuze, kdyz se na slunicku spalite? to proto, ze poskozeni DNA je takove, ze uz se tyto bunky nejsou schopne reprodukovat. jedna se treba o zlomeni molekuly DNA, spatne spojeni bazi v DNA (prosim o tom, jak vypada DNA si zjistete vice sam, nebudu vas ucit vsechno :)) nebo i tim, ze z DNA kousek vypadne. pokud to nejakym zpusobem prekonaji (nebudu psat vsechny zpusoby, to je objem uciva dva semestry na vysoke), tak se z techto poskozenych bunek muze stat nador kuze.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-3 # jkljklj 2013-05-06 21:04
jak je mozny ze tomu tak rozumite a ucite se tak dlouho kdyz to nakonec prirovnavate ke spalenine:)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Lila 2013-05-12 19:02
Ona ale ti popsala, jak vznika rakovina kuze :D Tak treba ses ptal, co zpusobuje rozpad nekterych clanku DNA nebo poskozeni retezce..odpove d je, nadmerne sluneni = slunecni paprsek= svetlo = zvysene elektromagnetic ke zareni v urcite frekvenci, jedna li se o slunce, bude tam asi skodlive to uv zareni..tak to funguje i u ozarovani v kazdem stylu, nekterym organismum rozhodne neprospivaji mobilni telefony..to je mechanicke poskozovani..to chemicke je snad jasne..
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # hh 2013-05-15 21:01
pokud zacnu mluvit v odbornejsich terminech, tak to pro spoustu lidi bude nepredstaviteln e. pokud je nekdo schopny tvrdit, ze se jedna o houbu, s terminy jako p53, mutace, overexprese atd. u nej tezko pochodim. proto je jednodussi pouzit neco jako spalenina od slunicka, s cim se vetsina z nas setkala, a na takovem prikladu vysvetlit princip.
jestli mate zajem o odbornejsi vysvetleni chyb vznikajicich v DNA, mohu vam sem umistit odkazy na zajimave clanky tykajici se opravovani chyb v DNA vzniklych UV zarenim, radiaci, chemikaliemi, ...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Mudrlanti odpovedzte 2013-05-05 00:09
Ked je podla vas rakovina nasledkom zlej stravy a zivotneho stylu,nieje dedicna a.t.d.,pre co ju teda maju aj deti,novorodenc i???
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # kacka 2013-05-05 02:51
Pretoze sa im cez placentu od matky dostavaju do tela rozne mikroorganizmy a hned po narodeni su ockovane a dostanu do tela taku sajbu roznych toxinov, ze sa s tym tazko vysporiadava este nevybudovany imunitny system. Kazdy zodpovedny rodic by si pred pocatim mal spravit detox, aby nezatazil telicka babatiek. Rakovina a ine choroby su dosledkom prekyslenia organizmu, ktory je napadany roznymi mikroorganizmam i a telo ak uz nefunguje spravne si ich uklada. Preto je nesmierne dolezita detoxikacia a udrziavanie acidobazickej rovnovahy. A samozrejme strava znameho povodu, najlepsie z domaceho pestovania a chovu.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Konstant 2013-05-05 11:34
Prosim vas, co na tom moze byt nejasne? ... ved sa zamyslite..

1) matkin stres
2) matkina strava
3) matkin pohyb, metabolizmus, celkový fyzický a psychický zdravotný stav atď...

Samozrejme aj genetika, avšak to, či sa genetika rozvinie je tiež ovplyvnené uvedenými tromi (príp viac) bodmi.
Je to dobrá rada pre lekárov - zaujímajte sa týmto smerom. Medicína dnes zažíva dezilúziu, lekári budúcnosti sú tí, ktorí sa otvoria prepojeniu medicíny so "šarlánskymi" metódami. Ako Dr. Jonáš, Dr. Hnízdil, a pod. Im to totiž funguje.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+6 # Anubides 2013-05-05 00:11
Vyléčil příčinu nemoci a o to jde VŽDY...zatímco moderní medicína léčí POUZE symptomy, alternativa hledá vždy příčiny, a proto doufám, že jednoho půjdou ruku v ruce společně..
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-1 # Mudrlanti odpovedzte 2013-05-05 10:18
Teda keď môj dedo v pokročilejšom štádiu rakoviny bude 2 mesiace piť tie pardón hnusy,bude vyliečený??
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Konstant 2013-05-05 11:37
Nie dva mesiace... navždy. Musí zmeniť svoj prístup k životu, nie len chemické zloženie paliva... musí zmeniť svoje myslenie, pohnúť so svojou osobnosťou. A to čím starší človek, tým je to ťažšie, ako vieme. Ale tak to skrátka je.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # jzf 2013-05-06 02:15
nj hnusy? tam je problem jidlo ma byt lek jeslti je pro vaseho deda jist zasadite potraviny hnusy tak to nedokaze. dulezite je i vizualizace potravin v jidle musi byt energie a hnus je proste jen hnus a muze to byt zdrave jak chce
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # Tomáš Mráz 2013-05-05 11:55
V COKOLI ČLOVĚK UVĚŘÍ STANE SE REALITOU !!! AŤ TO CHCETE NEBO NECHCETE !
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-13 # Pantau 2013-05-05 13:13
cituji "díky organickému životnímu stylu plnému šťáv a syrové stravy". To je dobrý vtip. pana Chrise bych poslal nejkratší trasou na psychiatrii. A ještě bych soudní cestou vymohl omluvu pro Pány doktory za pohrdání.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # GalacticParty 2013-05-06 02:00
budte rad ze jste se zatim o svem zrudnem omylu nemel kdy presvedcit na vlastni kuzi.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # zffhju 2013-05-06 22:28
to by se vam ale kazdy uzdraveny vysmal
pro svoji informaci si srovnejte uspechy chemoterapie a pustu nebo vita stravy
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-4 # maria 2013-05-05 14:19
ako lekáar pracujem v produktan'mi Herbalife a mám niekoľko klientov, ktorí sa pomocou byliniek Herbalife a zmeny životného štýlu dostali z rakoviny
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # GalacticParty 2013-05-06 02:02
Muzete mi prozradit o ktery produkt se jedna, pripadne jakou ucinnou latku obsahuje? Dekuji.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # mino 2013-05-06 11:19
reklama
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # abecede 2013-05-06 08:15
Ajajaaaj ! herbalajf? :-) Maria, to asi budete zit zrejme vecne ja uzivam hrbalajf uz 416 rokov a nie a nie skapat! - dodnes neviem ci to volaaka sekta neni
bo z ich stretnuti to jasne neni tiez , sedelo nas vpredu asi 12 ohurovaných novacikov a asi 50 kretenov zozadu (komparz) pri kazdej debiline tlieskalo ale to je jedno. Nebalamutte ludi sprostostami!!! !! Kade tece tade hoji .....:-)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # Revolucionár 2013-05-06 10:13
Cituji weber:
Mozna, ze jsme blazni, jak tvrdi lekari. Ovsem, mnohem nebezpecnejsi blazni jsou lekari, co snedli salamounovo hovno a do ted nevedi, jak fungule lidsky organismus.

Oni to možno aj vedia, ale nemôžu to nikomu povedať, lebo na nich tlačí židovská lobby - Big Pharma.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # mino 2013-05-06 11:17
Jasne a preto aj najbohatsi a najvplyvnejsi zidia umieraju rovnako na rakovinu.:-D
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+5 # petr111 2013-05-06 19:00
Velmi zajímavá diskuze.Je to tu samej odborník na rakovinu, jeden říká že je to houba, kterou nás Ti Zlí Židé postřikujou, jinde zas čtu o nevyléčeném zánětu, zásaditém a překyseleném prostředí,... V léčbě jeden užívá kompot řepy, jinej zase řepu syrovou, důežité je nebýt ve stresu, změnit myšlení, no akdyž to nepomůže, tak smrtí vlastně nic nekončí.
Nad každým názorem se vznáší absolutní jistota nad správností svého názoru, ani stín pochybnosti.
Jak prosté- mám li raka, tak mám být hepy,pít šťávy, zásady, kompoty, přírodní antimykotika, herbalajf, buď to zabere, nebo se vlastně nic neděje, přece všichni jednou zemřou. A pak to teprve začne...
Jenom proboha nechodit k doktorovi- ten by mě pod zem poslal jistě hned. V tom jsou zdejší odborníci zajedno. Aspoň v něčem, teď si stačí jen vybrat....
Trochu mi to tu zavání.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # Konstant 2013-05-07 09:57
Pan Petr, ono je k veci zamysliet sa nad tym, preco vlastne ludia hladaju ine sposoby liecby, nez medicinske... Okrem znechutenia nad odhalujucim sa prepojenim mediciny s farmabiznisom, nebude to tym, ze medicina skratka neponuka uspokojive vysledky? Chcete snad popriet to, ze to, ze medicina (nielen onkologia) sa orientuje vyhradne na potlacanie dosledkov? Ze medicinska veda skratka nema a nerozvija metody prevencie a hladania skutocnej priciny chorob?
Ake percento vyliecenych pacintov z rakoviny ma na konte onkologia? Vezmite ale do uvahy aj to, ze za vyliecenych sa pokladaju vsetci pacienti, ktori nezomru do 5 rokov (tzn. ze ked sa im rakovina vrati po viac nez piatich rokoch, tak sa eviduju aj tak ako vylieceni). Nesvedci to o vyssie napisanom, teda ze iba na nejaky cas dokaze potlacit dosledky, ale pricina ostava a casom sa tak ci tak prejavi?

Nehovoriac o inych chorobach, napr. stale sa mnoziacich tzv. nevysvetlitenyc h chronickych bolestiach, s ktorymi si ziaden lekarsky odbor aj napriek supermodernym diagnostickych pristrojom a metodam nedokaze poradit... Zase je odkazana na jedine - potlacanie dosledkov pilulkami (o ktorych ma lekar informacie vyhradne od farmaceutickych firiem, ktorych existencia je zavisla na ich predaji).

V predchadzajucic h prispevkoch som vypisal viacero faktorov, ktore sa podielaju na vzniku ochorenia (nie je to len strava), teda malo by rozhodne ist o komplexny, celostny pristup. Ten je podla mna jedinou moznostou, ako sa moze medicina zachranit v ociach stale nedovercivejsic h pacientov. Zacina byt az prilis viditelne, ze medicina odmieta akykolvek sposob liecby, ktory si nemozu farmaceuticke firmy patentovat. Nepripada to aj vam podozrive? Alebo naozaj verite tomu, ze liecit sa da len syntetickymi produktmi chemickych laboratorii?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # petr111 2013-05-07 15:16
Dobrý den.
K zamyšlení dané téma a diskuze jistě je. Nepopírám existenci farmabyznisu, stejně jako jsem přesvědčen o tom, že různí alternativci se přiživují na lidském neštěstí, věštkyně na lidském trápení, prodejci přikrývek z rouna a spešl nezávadných hrnců na důchodcích, podvodníci na důvěřivých, mocní na slabých,....
Souhlasím, že zdravá strava, životní styl a psychická pohoda mají kladný vliv na prevenci vzniku rakoviny a hrají úlohu i v léčbě, nicméně sami o sobě jsou dle nedostatečné. Stále mi ke srovnání chybí nějaký soubor nemocných s určitým typem rakoviny v určitém stádiu onemocnění, léčených jinak než operací, chemoterapií, radioterapií, nebo kombinací, kde by bylo patrné, kolik jich přežilo rok, tři roky či pět let. Jsem si vědom, že chemoterapie i záření má výrazné nežádoucí účinky, a že dokáže podnínit vznik rakoviny poškozením genetického materiálu buněk s odstupem po skončení léčby, ale třeba u hematoonkologic kých nemocí účinější léčba není. Jistě mi teď odpovíte, že je možné onemocnění zvrátit okamžitým obratem v myšlení a v pohledu na svět a dietním opatřením. Jako pacient bych se ale s tímto nespokojil a ptal bych se Vás: jaké mám šance se vyléčit? Kolik % pacientů přežije s Vaší léčbou 5 let, 3 roky, rok????...... Pak bych se rozhodl o své léčbě. To, že smrtí nic nekončí, ale konečně teprve začíná, by mi nestačilo. To bych se přece nešel léčit ani k Vám.
Ještě mi dovolte zamyšlení nad tím, proč je ústup od tradiční západní medicíny.Osobně tedy nevím, jaký je statistický trend, předpokládám ale že po 1989 s uvolněním názorů a možností se alternativní medicínou živit, nastal nejspíš vzestup v nabídce. A také v poptávce -vzpomeňte na duchovní vyprahlost v 70-80. letetch a poté něco konečně nového, co tu předtím nebylo, nebo bylo perzekvováno a tak vzácné. Kartářka, léčitel, šaman či vědma nyní v každé střediskové obci. Jak se ale situace vyvíjí za posledních 23 let, zda odklon od tradiční medicíny trvá, to nevím? Možná to tak vůbec není, ve svém okolí tento jev nepozoruji a statistiky na netu jsem nečetl.
Nakonec k poslednímu odstavci: Opravdu si nemyslím že rakovinu je možné vyléčit pouze výrobky farmaceutických firem, zásadní význam má u většiny forem rakoviny léčba chirurgická - a tu si firmy farmyceutické opravdu patentovat nemohou. Pracoviště zabývající se léčbou rakoviny na celém světě výsledky kterých dosáhly zveřejňují- některé na netu, některé v odborných publikacích, jsou vyhodnocovány pomocí statistických testů. Spíš je podezřelé, že podobné statisticky zpracované soubory nenajdu také alternativních metod. Článek, pod kterým diskutujeme, mi opravdu nepřipadá jako hold na léčbu dietou. Vždiť Chri podstoupil operaci nádoru a postižených uzlin. Odmítnutá chemoterapie nemá zásadní postavení v léčbě tohoto typu a stádia rakoviny.
S pozdravem a přáním pevného zdarví a pokoje.
P.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # toto 2014-09-18 22:50
pan petr! ohladom tych statisik... mam par znamych, ktori mi pravdaze neoficialne potvrdili, ze su zmanipulovane. dotycni su lekari a farmadileri.
takze je jedno ci statistiky su, alebo nie su......
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # lana 2013-12-17 22:08
A nielenže odmieta liečbu, ale lobby aj zakazuje pestovať na záhradách zrejme dosť účinné rastliny ako alternatívu liečby, napr. topinambur, vraj dosť pomáha diabetikom. onedlho ho budeme podobne ako cesnak, kupovať v tabletkách.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Konstant 2013-05-06 12:13
Ziadna rakovinova bunka neprezije v alkalickom a dobre okyslicenom tele..
stream.cz/.../...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # mino 2013-05-06 13:02
najlepsie su tie reklamy na ac24... Indonal prevencia nádoru:-D
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # Vitis 2013-05-06 15:23
Žeby již zmíněnou imunitou? Já vám nevím, ale ale z toho, co jsem studoval, jsem o houbě nečetl nic. Podle dnešního přístupu je rakovina vzniká nekontrolovaným dělením buněk té které tkáně. To jestli je benigní nebo maligní určuje jednak to, jestli je nádor zapouzdřený a také jeho typ. Každopádně to vypadá na poruchu imunitního systému(ať už z jakýchkoliv příčin), kdy se poškozené buňky dělí, apoptóza nefunguje a ostatní jim v tom nesou schopny zabránit. Maligní se navíc šíří, odtržením části nádoru a jeho přemístěním do jiného orgánu. I v tomto případě dochází k selhání imunitního systému a to i ve zcela jiné tkáni(co by taky měly udělat buňky tlustého střeva v lymfatickém systému jiného, než být zničeny). Sám trpím lupénkou, také autoimunitní onemocnění. Dali mi mastičky s kortikoidy a nevím co všechno, ale dlouhodobě pomáhá úprava stravy(tzv. životní styl), obyčejné sádlo(mazání) i konopná mast, a teď nově zkouším půst(dny jen na vodě, žádné jídlo). A to je zatím nejúčinnější, ale zas je třeba pročíst si k tomu materiály, aby si člověk víc neublížil.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-1 # kacka 2013-05-06 16:38
Vyskusajte zasaditu zmes - pije sa a takisto sa robia kupely na odkyslenie organizmu, je to lacne a hlavne nema vedlajsie ucinky ako kortikoidy. Mne to velmi pomaha proti lupienke. Samozrejme zdrava a zasadita strava je velmi dolezita.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # hh 2013-05-06 17:08
jsem rada za kazdy alespon trochu neomezeny pohled na vec. je videt, ze se orientujete a ze nepapouskujete kazdy nesmysl, tak jako vetsina lidi zde, ale ze si dokazete udelat vlastni kriticky nazor. diky.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # jkljklj 2013-05-06 20:55
na lupenku mms 25% chloritan sodny s kyselinou citronovou z drogerie
ale bacha do chloritanu uz pridavaj jedy leci to to i raka tak proto :) pitomci, tak hledej staci se v tom koupat v 20 kapkach uvidis sam... zkusennosti mam vyborny
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Lila 2013-05-12 19:16
Neche si udelat vyter a poslete to do laborky, a omezte cukry a bile pecivo..vypada to, ze kdyz mate pust, omezujete prisun potravy pro nejaky druh bakterie ve streve, ktery se moc moc premnozil, coz dela pak v organismu docela znacny neporadek, vase symptomy by tomu odpovidaly..
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Lila 2013-05-12 19:26
Zzila jsem totiz osobne tri pripady z meho okoli, kdy to vypadalo jako lupenka, svadeli to na hormony, svadeli to na autoimunitu a hle..u jednoho jsme zjistili, ze se tlaci cukrovinama, i kdyz se jima prestal tlacit, problemy se zmirnili, ale zustaly. Po laborator zjistila prehnany pocet nejakych bakterii, bohuzel na jmeno si nevzpomenu, na premnozeni techto bakterii imunita reaguje..dostal jine bakterie v praskach, ktere nici ty premnozene bakterie, ty dva dalsi to udelali tez a maj vsichni klid..samozrejm e, je mnoho ruznych druhu lupenky ci nemoci lupence podobnych..zdra va starva pomaha zmirnit symptomy, ovsem pokud se jedna o auto-imunitu..j edna se o imuntitu, ktera napada vlastni telo, proc ho napada by melo byt zjisteno..
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # laura etainová 2013-05-06 18:56
mám vlastní zkušenost,díky dietě na tělo se vyléčil člen naší rodiny z rakoviny. Dietu držel 3 měsíce. nejednalo se o šťávy,ale o vařenou zeleninu a obiloviny. :)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Marekk 2013-05-12 14:36
přírodní a syrové stravě?
mohol by mi tuto stravu niekto blizsie definovat?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # Lucie 2013-05-12 15:43
Lidi, nezlobte se, ale tohle vaše dohadování je absolutně stupidní. Je přece normální, že každé téma má spoustu vysvětlení...a je jasné, že každý si utvoří názor...každý bude věřit tomu, čemu chce věřit.I doktoři se v názorech liší....nikdo z nás není v pozici, kdy může svoje názory povznášet nad názory ostatních. Je super se podělit o svůj názor, ale hádat se kvůli tomu? I s hloupou migrénou je to stejný. Každý doktor vám řekne něco jiného. Jeden vám řekne nejeste sýr a čokoládu, druhý vám řekne, čokoládu a sýr jeste, uklidní vám to nervy, což je důležité pro lidi s migrénou. Ať už je to s rakovinou jakkoliv, tento článek byl rozhodně zajímavý.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # ŠTĚPÁNKA 2013-05-14 08:16
Lucie, skvělé, tleskám. Některé komentáře jsem přečetla celé, některé jen z části. Vlastní zkušenost s nemocemi všeho druhu - všechno je o tom, jak přemýšlíme, jednáme, jací jsme lidé - je to o naší víře. Každý jsme jedinečný a neopakující se. Pokud někdo bude věřit, že mu chemoterapie pomůže a vyléčí - tak to tak bude. Pokud druhý věří, že mu pomůže alternativní léčba - také se vyléčí. Vždy je to jen o nás, o tom jak a o čem přemýšlíme, jací jsme lidé.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Sopteek 2013-05-23 21:51
Každej dostal šanci žít.. A je na nás jak dlouho budeme žít.. Respekt tomuhle chlapovi,dokáza l úctyhodnou motivační věc.. Jestli chceš žít,trp a odměny se dostane.. Obdiv!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # pavel skst30 2013-05-29 00:29
Nádorová buňka neobsahuje vodík. Je to způsobeno překyselením organismu. Kyseliny maji tu vlastnost, že odnímají vodík. Jak léčit nezhoubný nádor-jíst zásadotvorné potraviny, jedlou sodu, dodat vodík do buněk ve formě přírodního kyanovodíku obsaženého v jádrech pecek meruněk, švestek, jádrech jablek atd. Buňka po dodání vodíku tak exploduje.Jak léčit zhoubný nádor. Tento způsobují viry a chlamydie v buňkách. Proto kromě výše uvedené léčby je nutné likvidovat chlamydie ( jíst vitamín D, opalovat se, podporovat játra, žlučník, žlučovody a to homeopatika Vlaštovičník ,čaj hořec, nebo jíst pampelišky ( hořké posiluje játra-důležité! !!! ), čaj ostropestřec, jíst síru nejlépe obsažená v černé ředkvi, i česnek , cibule.( Vit. D z opalování se musí aktivizovat v játrech a ledvinách aby byl účinný) Vit. D a síra ničí dvě formy chlamydií. Nebo použít Zapper či plazmový generátor na likvidaci chlamydií ( s chlamydiema jsem měl velké problémy a mám velké zkušenosti se zapperem-napsal jsem příspěvek na stránky www.chlamydie-info). Jak zlikvidovat virus? To možná dokáže imunita ale je potřeba likvidovat chlamydie, které napadaji mj. imunitní buňky, Lze zlikvidovat i Zapperem nebo plazmovým generátorem viry ale nejsou známy přesné frekvence.Royal Raimond Rife léčil úspěšně rakovinu plazmovým ganerátorem kdy používal tuším frekvence 2127, 2008 hz. Frekvence si zjišťoval sám na svém mikroskopu.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Profashion 2013-05-29 16:00
Pánové strašně rád bych tomu věřil, ale ... nemyslíte si, že kdyby to bylo tak jednoduché, že by na to Steve Jobs nepřišel a to se vydal stejnou cestou jako tenhle mladík!! Nakonec to skončilo tak, že kdyby nebyl blbej a v prvním stádiu jeho rakoviny šel na operaci asi by žil. Máte k tomu někdo něco věcného, protože tohle byl multimilionář, který tento životní styl vyznával i bez rakoviny a stejně mu nakonec nepomohlo vůbc ani a myslím, že měl úplně jiné možnosti než jakýkoliv jiný smrtelník ...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # deluck 2013-08-16 10:36
si hlavně myslím že to byl pěknej [...]
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Pytagenor 2013-06-08 23:32
Možno je ťažké prejsť na zeleninové šťavy a vydržať tak roky... Keď človek je zeleninu pravidelne, denne, tak si môže dopriať aj tie dobroty... Ale to musí začať čo najskôr, kým nedojde k takýmto vážnym chorobám... ,,Jedlo ako liek - jedlo ako jed"
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # doktor 2013-06-28 08:26
Kdyby to tak bylo, tak neváhám a předepisuju více léků..Jo, zaplatili mi už pár tisíc- na (povinné) vzdělávání, které bych si jinak platil ze svého..Většinou má pacient va výběr a nakonec je to on, kdo léky sní nebo ne. To, že je neužívá(čili nemohou fungovat a lékař ev. předepisuje ještě více, když mu to pacient neřekne) je ovšem důležitý jev, který taky přizpívá k úpadku zdravotnictví..
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # LIMO 2013-07-07 13:58
A ted tu o pernikove chaloupce.... To zas tady lamentujou lidi co si sotva umi zalepit odreny koleno, ale nadory leci dnes a denne....
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # Dana 2014-02-14 18:14
Vlastni zkušenost je mi, 65 let ,byla jsem unavená a měla velké bolesti v kolenou,Loni na jaře jsem přestala jíst veškéré mléčné výrobky a velice omezila maso,začala jsem si dělat zeleninové štávy a jíst lehce orestovanou zeleninu,pohank ovou kaši,dělat bylinné čaje,ostropestř ec v oleji bolest kolen je pryč a mám spoustu energie .
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # gymly 2013-07-31 11:42
Taky mě zaráží, že u Jobse metoda syrové stravy nezafungovala. Četla jsem o něm, že byl fruktarian, takže je možné, že tělo bylo skutečně silně překyselené. Ale taky je fakt, že něco o kyselém prostředí v těle určitě věděl a stejně už není mezi námi. Já jsem absolvovala před téměř šesti lety operaci, chemo, nemoc se po dvou letech vrátila - mám to v uzlinách. Následovala další série chemo, která nezabrala, tak zkusili další sérii - opět k ničemu. Tak jsem si ještě "střihla" 35 ozářek - bez valného výsledk. Byla jsem vycuclá ja fyzicky, tak hlavně psychicky, bylo to šílený! Nyní jsem rok bez léčby, rakovina se šíří po těle uzlinami (neoperovatelné ). Změnila jsem stravu, myšlení, styl života, ale musím přiznat, že asi ne dostatečně razantně. Nyní se nemoc zase trochu víc rozjela, takže mi chtějí dát další chemo. Té už nevěřím, proto chci zkusit Breuss dietu, poté syrovou stravu (tedy cca 80% syrové, 20% vařené), bio jogurt či tvaroh s lněným olejem - to je opravdu ověřený prostředek se spoustou vitamínů a zdravých kyselin, minimálně dobré na střeva a trávení. Ovšem je třeba hodně odříkání a sebekázně, pohyba i pohody v duši - takže mě čeká velká makačka, ale já věřím, že to zvládnu!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # lana 2013-12-17 22:18
Držím palce. Prajem veľa trpezlivosti a výdrž...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Martinnnn 2013-08-16 12:12
Zeleninové a ovocné šťávy ano, ale jezení syrové stravy je blbost (nehovořím teď o zelenině či ovoci). Syrová strava daleko více zatěžuje trávící trakt, a tělo si z ní odnese méně živin, takže toho musíte konzumovat více a to zase zatěžuje váš trávicí trakt. Správné stravovací návyky jsou jistě důležité, ale proč zacházet až do extrémů této podoby.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # Dammak 2013-08-16 14:33
Syrová strava = syrové ovoce a zelenina. Tělo se léčí samo, dej mu pouze to co potřebuje. Lidi se tu ohánějí miliónem argumentů, a ani jeden nezpomenul na co jsme nadesginovaní.. . Jsme plodožravý, at se vám to líbí nebo ne. Vrať se ke kořenům a život bude šťastný a zdravý. Někdo tu vzpomínal Jobse, frutarián určitě nebyl (frutariáni jedí pouze to co odpadne), čili byl vitarián nejspíš a živil se převážně ovocem. Ale co je podstatné všichni se tady shodnou na tom že to není jen o tom "správně" jíst, nebo jen "správně" myslet. Je to mnohem komplexnější a zase at se nám to líbí nebo ne duše je pevně spjata s fyzickým tělem, čili je to propojené. Každopádně vratím se k Jobsovi, byl vitarián roky?,nebo byl vegan, nebo vegetarián, bylo v jeho životě trápení?,stresu jící prostředí?co jeho vztahy v rodině? Já znám lidi co se stravují čistě syrovou rostlinou stravou, a viděl jsem 70ti leté lidi dělat věci, ke kterým by se většina náctiletých ani nepřiblížila.. Já říkám zbav se všeho co se průmyslově vyrábí, neupravovat stravu tepelně,nejíst maso ani mléčné výrobky. Dostatečně se hýbat (od procházek po cvičení) trávit nějaký čas ze dne i venku na sluníčku a v neposlední řadě pozměnit způsob myšlení, neprožívat tolik negativní emoce.. bejt prostě happy a zdravej
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Sonna 2013-08-17 17:34
Zdravý rozum byl tak civilizován, až byl odstraněn:-)))) )doktoři jsou [...]i a přivedou vás tak akorát do hrobu...no vlastně je to o celé téhle společnosti, vymývání mozků!!!už od mala, ty jo lidi, čemu se divíte, z čeho je prej rakovina?jsi to, co jíš!A na tom sakra záleží nejvíc!Člověk není masožravec ani všežravec, jak si namlouváte a jak vám tím vymývaj mozky, člověk je sestrojen tak, aby jedl ovoce, zeleninu, ořechy, plody, obiloviny...ty jo, copak to nevidíte, to je do očí bijící!Kolik toho je rakovina, srdeční choroby, řídnutí kostí atd:, to je všechno z toho, že lidi žerou maso.Já k doktorovi vůbec nechodím...A proč?Protože jsem vegetarián, no a mléčný výrobky si dám občas, tzn., že nepiju litr mlíka denně.Amen
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Juraj D 2014-07-01 15:33
Grygar by si zasluzil za jeho absolutne nekriticke proamericke nazory napchat jeden z jeho Bludnych kamenov do zadku a dalsi do huby za jeho absolutne nekriticky pohlad na udalosti z 11. septembra 2001. a samozrejme dalsie...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Joska 2014-09-18 12:33
Ono je to všechno hrozně fajn, když se někde oběví nápis "zázračně se vyléčil z rakoviny, Parkinsona atd". ale je k tomu potřeba jedna důležitá věc (si myslím) víra v to co dělám a jelikož sem nevěřící Tomáš (i když se menuju Josef) tak sem se asi furt nevyléčil.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-1 # DaSc 2014-09-18 18:36
U čtení těhdle lží se člověk pobaví. Vlastně to nechává dojem, že rakovina neni o nic horší než obyčejný nachcípání.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Zdravi ? 2014-09-20 01:13
99% souhlasím a Verim poznatku ze na stravě záleží cely nas život tez na psychice ale porad mi nejde do hlavy kde dnes vzít 100 % zdravou a nezávadnou výživu na které by se člověk dožil pěkných let ?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # marek š 2014-09-21 22:57
Co není přirozené, škodí! Je přirozené pražit, smažit, udit, konzervovat, eečkovat že to ani bakterie nejí???
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Vladi 2015-01-30 15:42
Ahojte, Ti co pouzivate Macaci pazur (vilcacora), uz je na Slovensku dostupna latka AC11 s 8 US patentami a viacerymi medicinskymi studiami z celeho sveta, ako výrazne pomáha pri rakovine a chemoterapii, AC11 pokracuje tam, kde obycajny macaci pazur konci, je to najefektivnejsi a forma tejto uzastnej byliny, _Klinicke studie a podrobnosti si mozete pozriet tu:
energiabhip.sk - produkt Purple Caps
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat

Přidat komentář

Bezpečnostní kód
Obnovit


Anti-spam: complete the taskJoomla CAPTCHA
Top of Page

Nezávislé zpravodajství z celého světa aneb Co se jinde nedozvíte | Založeno 2011
Máte dotaz? Chcete inzerovat na AC24? Neváhejte nás kontaktovat formou emailu: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Copyright © 2011–2016 AC24, s.r.o. | O projektu | Tiráž | Napsali o nás | Podpořte nás

Webový portál AC24.cz ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.