AC24.cz

AC24.czZe světaZvláštní „cívky“ mraků zachycené satelitem sledujícím Zemi

Sociální sítě

Reklama

Zvláštní „cívky“ mraků zachycené satelitem sledujícím Zemi

Tohle jsou jedny z nejzvláštněji vypadajících mraků, které kdy autorka článku ze satelitů sledujících Zemi viděla.

Tyto cívce podobné nebo obloukovitými vlnami tvarované mraky byly vytvořeny mračny přecházejícími přes Ostrovy prince Edwarda na jihu Indického oceánu.

Zachytil je 26. března 2013 satelit Terra přístrojem MODIS (Moderate Resolution Imaging Spectroradiometer).

Cívky připomínající tvary mraků vytvořené při jejich průchodu přes Ostrovy prince Edwarda na jihu Indického oceánu. Zdroj: NASA/Terra/MODIS.

Aktualizace: Vitalij Jegorov z ruské webové stránky allmars.net poslal animaci těchto cívek mraků, jak je viděl ruský satelit Elektro-L:

Animace je udělána ze 17 snímků satelitu „Electro-L“ od 12:30 do 20:30 GMT 26. března 2013, 1 snímek každých 30 minut. Zdroj: Roscosmos / NTSOMZ / Electro-L / allmars.net.

Obrázky jsou snímány z jiného úhlu než satelitem Terra. Více se dovíte na Jegorově webovce.

NASA říká, že MODIS hraje životně důležitou roli při vývoji a validaci globálních interaktivních modelovacích systémů Země schopných dostatečně přesně předvídat globální změnu, aby mohli pomoci tvůrcům politik se správnými rozhodnutími týkajícími se ochrany našeho prostředí.

Překlad: Miroslav Pavlíček

Zdroj: universetoday.com

Komentáře   

+24 # kouhen 2013-04-02 19:53
Důsledek HARRPingu, to je evidentní.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-18 # Joe 2013-04-02 20:38
příznaky debility, to je evidentní
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+16 # Al 2013-04-02 22:28
Než budete někomu nadávat, něco si o Harrpu laskavě přečtěte...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+6 # 3,14ranha 2013-04-02 23:40
nejlíp na orgo-netu to je ten pravej matroš... pravej, pardubickej...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-1 # Guess 2013-04-03 05:31
Tak mi vysvětli ty kruhy ty inteligente!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-6 # 3,14ranha 2013-04-03 10:48
to asi bude tím že tam fouká vítr, že vzduch má tendenci se přesouvat z jednoho místa na druhé a často při tom vytváří oblasti sníženého či zvýšeného tlaku, to následně ovlivňuje i rosný bod takže někde mraky jsou, jinde nejsou, ve výšce proudí takzvané jet-streamy což jsou prudké vichry obtékající celou planetu které ovlivňují i oblačnost pod nimi.

rád sem pomoh...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+8 # Guess 2013-04-03 19:18
Pomoh? Spíš rozesmál! Vítr do zvětšujících se kružnic je u tebe asi normální. No, co se dá dělat, někdo vidí a někdo má jen oči.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+5 # 3,14ranha 2013-04-04 01:10
asi už máte kruhy pod očima... na obrázku nejsou kruhy, ale vlny... a ty jsou v oblačnosti poměrně běžné

přání bývá otcem myšlenky
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Petr11 2013-04-07 11:51
Toro je schválně nasazenej rozvářeč diskuzí. Objevují se ve všech fórech, kde jde o něco klíčového a podkopávají diskuze.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # salát 2013-04-08 11:29
kdybyste nebyl slepý možná byste viděl vedle obřích pravidelných kružnic vycházejících z jednoho bodu (tam kde je zařízení HAARP) a postupně se zvětšující.. kdežto hned vedle jsou vidět nespočetné mrakové vlnky, naprosto přirozeně náhodně tvarované, narozdíl od pravidelných a nepoměrně větších "propojených kružnic" uměle vytvořených.. vypadá to krajně nepřirozeně zkrátka by lidé museli sundat klapky :)))
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Joe 2013-04-08 16:35
zařízení HAARP je na Aljašce a rozhodně nevypadá jako meteostanice. To bys ale měl vědět, když nemáš ty klapky na očích.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # ugh 2013-06-24 11:37
je na aljasce, ale take v nemecku (ten nase pocasi ovlivnuje hodne),dale v cine,rusku,doko nce i polsku,ono mit takove zarizeni je velice vyhodne,kdyz vam jde jen o penize a moc nad trhem..doporucu ji shlednout tohle video : www.youtube.com/.../ a to je jen spicka ledovce toho,co se vsechno deje..
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-1 # Bfu 2013-06-30 11:23
není jen na aljasce.. jsou minimalne 3 mista ve svete, kde ho ma amerika
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-1 # triangular 2013-04-05 17:51
Je to jinak. Buď to psal opravdový nefalšovaný ovčan nebo naopak drzý provokatér !
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-1 # triangular 2013-04-05 17:50
Když tam budou pochodovat mraky v praporech a plucích, tak nám podáš jaké vysvětlení, dobře placený provokatére !
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-3 # mentor 2013-04-10 17:48
žádné mraky v praprorech a plucích nikde nikdy pochodavat nebudou... :-)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # medvěd 2013-04-12 18:51
Nikdy neříkej nikdy. Jsme teprve na začátku. Tady se budou dít i jiný kouzla. :-)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-1 # rob 2013-07-09 18:59
ty ses troll magorovej ,prozrad kolik ti plati ty vole jeden
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-5 # Joe 2013-04-03 10:10
HARRPU? Vůbec to neni HAARP co ty gumo? Mi řikej, ať si něco přečtu :D By mě zajímalo, co ta tvoje zkratka HARRP znamená. Další debil, co odhalil velkou HAARPspiraci
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # triangular 2013-04-05 17:53
Kdo není debil, nakliká si příslušný termín HAARP, a najde spousty odkazů i odborných článků. Jo, kdo je lenivý jak prase, jen drzou hubu pase !
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-1 # Joe 2013-04-07 18:09
koukám, že taky víš ňoumo. HARRP a HAARP je asi to samý ne? Že ta zkratka něco znamená je nepodstatný, já vim.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+7 # Sestimsmiř 2013-04-07 19:38
Uff, no tak prostě překlep. Se neposerpičo.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-13 # Joe 2013-04-08 16:37
Překlep ve zkratce? R za A? Co tam máš dál vypatlanče? Tvuj mozek někdo překlepl nebo spíš proklepl pár ranama o zeď.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-1 # rob 2013-07-09 19:02
ty [...]e trollacký padej do těch svých sraček zmetku
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Cheche 2013-04-03 15:45
AI:
Ty trubko, nauč se nejdřív základy fyziky, než začneš dávat rady...!

:O)))
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-2 # Boiorix 2013-04-03 19:32
Nojo.. HAARP není všesměrovej.. to je pravda.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Ma.Ch. 2013-04-08 07:15
osud.biz/.../... ty si prečítaj niečo a potom kecaj. ;)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # kouhen 2013-04-03 09:34
Joe TY kriple nevěříš protože si za to placenej viď ty popírači - blbečku
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-3 # Joe 2013-04-03 10:13
co je to ten HARRP ty génie? Jak můžeš napsat špatně zkratku, když o tom víš tolik, že poznáš mraky deformovaný důsledkem působení HAARPu? Popírám tvojí inteligenci a myslim si, že právem. Kdyby mi za to někdo platil, nezlobil bych se. V tvym případě by ze mě byl minimálně milionář.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # triangular 2013-04-05 17:55
Blbců po této zemi chodí víc než je zdrávo !
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+5 # Petr z netu 2013-04-03 13:19
Dokument A4-0005/99, ktery projednavala rada bezpecnosti EU v roce 1999. O systemu HAARP se tam jasne hovori ;) Dokument lze stahnout zde:
math.uni-heidelberg.de/.../...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-1 # mentor 2013-04-10 17:50
a víte co se tam o HAARPu píše, šéfe?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-1 # Anonymous84 2013-06-29 13:46
Cituji mentor:
a víte co se tam o HAARPu píše, šéfe?

výzkumný projekt chování ionosféry
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # abcd 2013-07-09 19:07
Czarnajevovic zapomenuty papinak evidentne!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Adolf Balík 2013-04-02 19:56
Nezapomeňte si na to kliknout, aby se to zvětšilo. V té základní velikosti je to na lupu.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # Boiorix 2013-04-02 20:02
Nebude v epicenru kruhových mraků nějaký mikrovlnný zdroj? Třeba něco jako HAARP?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # Adolf Balík 2013-04-02 20:09
Teď, když je to maličké, zdá se mi, že v tom vidím cosi, čeho jsem se na velkém obrázku nevšiml. Jako y to celé byla příšerka, co má prouzkované tělo (z té "cívky") a nad tím hlavu s velikýma očima.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Gopaz 2013-04-02 20:46
Každý asi vidí něco různého ... já třeba mega velký tornádo.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # Adolf Balík 2013-04-02 21:26
Ale asi upadlo na znak a koulí se.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # 3,14ranha 2013-04-02 23:24
:-) nechte je prosím být, oni vaše odpovědi berou vážně !
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-1 # Z. Beneš 2013-04-02 20:10
Též mi to evokuje nějaký mikrovlny, a co to ohraničení dole ?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # el duderino 2013-04-02 20:15
cloaked romulan warbird
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Ludva 2013-04-02 20:17
přesně :D
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # 3,14ranha 2013-04-02 23:34
díky, aspoň pár lidí se zdravým rozumem, prodloužil jste mi život o pět minut


co si myslím o podobných konspiračních teoriích:

double.facepalm.de/

:-D
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # triangular 2013-04-05 17:59
Tak stealth-invisib le válečný ptáky bych taky tipoval, možná celá eskadra made in usa "pod pláštíkem" :o-)))) Asi boys letí na guam a na korejce :-)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Joe 2013-04-07 18:10
jo letí z USA na Guam přes jih Afriky. Hlavně že nahoře hlásíš, jak jsi chytrej [...]e
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Adolf Balík 2013-04-02 20:26
Ty ostrovy patří Jižní Africe. Je to rezervace. Nesní se tam nic kromě bádání a ochrany přírody. Jedinými stálými "obyvateli" je osazenstvo meteorologické stanice. Je tam trvalá tlaková níže. Pořád tam fučí studené větry. Skoro furt tam prší a je to jedno z nejoblačnějších míst na Zemi.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Boiorix 2013-04-03 19:35
Meteorologická stanice bývá valmi často krytím tajných vládních projektů velmocí. Například většina arktických a antarktických stanic jsou především zpravodajskými centrálami.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Joe 2013-04-04 10:09
jo a jsou tak strašně tajný a ukrytý, že o jejich pravym poslání ví i Boiorix z prdele kdesi v ČR. To víš :)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-6 # Cheche 2013-04-04 16:57
Cituji Boiorix:
Meteorologická stanice bývá valmi často krytím tajných vládních projektů velmocí. Například většina arktických a antarktických stanic jsou především zpravodajskými centrálami.

Oooh, ty seš blbej, až to bouchá...!
Taková krytí jsou hlavně ve velkých městech a jejich okolí, na velvyslanectvíc h, v luxusních hotelích, kancelářích podniků a podobně.
Ale ty jako správnej konspiré-blabol ix seš osvícenej až tak, že jistě víš, kteří tučňáci nosí pod kůží tajemný zbraně....


:O)))
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # sekh 2013-04-06 16:14
pripominam ze brdy jsou vojenske uzemi a jentak se k tomu radaru nedostanes
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # triangular 2013-04-05 18:01
JO a ty jim zase všechno věříš ? Proč myslíš že zakazují zony a vyhlašují rezervace ? kdo moc vidí moc se doví, kapíto ?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-1 # buba 2013-04-02 20:52
do týdne se bude vědět :-(
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Laik 2013-04-02 21:09
Jste si jisti ,že obrázky ,animace jsou skutečné? Hollywood a Ramstein na měsíci při fotbálku .. :D
A i kdyby ... tak ať lidé vědí...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Adolf Balík 2013-04-02 21:23
Na tu animaci, když se kouknete velikou, tak je tam ještě vidět takový píchák, co kouká z mraků a páře je, a zůstává za ním takový "šrám".
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # slak 2013-04-03 01:15
Zatraceně podivné, jako když se hodí do vody kámen a šíří se větší a větší kruhy po hladině, tohle je ovšem prostorem a ten vytýčený pichák je taky bizardní šoufl. Takovou ilustraci bych dal do sci-fi povídky " nehrají si vesmírný kulečník a nešťouchl si někdo o pseudo meteorologické zařízení.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Adolf Balík 2013-04-02 21:42
Tady něco takového udělalo v mrakách kvůli tsunami:
wattsupwiththat.com/.../...
Tady je také něco s vlnkovou stratifikací:
wattsupwiththat.com/.../...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # marcello 2013-04-02 22:40
tých ostrovov je viac?lebo mne našlo že ležia východne od kanady...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Adolf Balík 2013-04-02 23:17
Existuje Ostrov prince Edwarda - ten je jeden a je u Kanady.

Jenže tohle jsou Ostrovy prince Edwarda a ty jsou v jižním Indickém oceánu.
en.wikipedia.org/.../...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # triangular 2013-04-05 18:06
A co ta nacistická ponorková základna na Kanárských ostrovech, co ji náhodně objevili amatérští potápěči ?!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # triangular 2013-04-05 18:05
Vzpomeňte si na filmy jako Krakatit nebo Uloupená vzducholoď, a hned vám bude jasné, že armádně-korporá tní špína se nebude prezentovat před očima věřejnosti, ale zaleze na neobydlené ostrovy a do jícnů vyhaslých sopek !
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # 3,14ranha 2013-04-02 23:26
to spíš vypadá na vliv zlého Saýce !
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-1 # juhele2009 2013-04-02 23:55
Zkuste se podívat sem do diskuze www.orgo.cz/.../ a možná změníte názory. Stačí poslední 2,3 měsíce, to je chvilka. Jsou tam zajímavé sat. snímky, ale na ČHMÚ se neptejte, tam vám nic neřeknou.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # sekh 2013-04-03 01:16
TO NENÍ JEN HAARP!
Stejnou funkci maji i nase radary v brdech a v brne. Doporucuji se podivat na aktualni snimky srazek nad CR na strankach chmi chmi.cz/.../...
V tuto chvily je videt jak se stejne "civky" tvori z niceho v radiusu okolo brna. Ja bydlim kousek od Prahy a v dnech kdy je cerstve nachemtrailovan o, jsou jtejne signaly videt z brd jak na radaru, tak pri pohledu na oblohu jako takovaa ta haarpova berankova deka..
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-5 # Cheche 2013-04-03 15:48
Cituji sekh:
.....Ja bydlim kousek od Prahy a v dnech kdy je cerstve nachemtrailovano, jsou jtejne signaly videt z brd jak na radaru, tak pri pohledu na oblohu jako takovaa ta haarpova berankova deka..

Seš vymletá palice, že...?
Ty "nachemtrailova nej" stupidní pubertíku...!

:O)))
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Guess 2013-04-03 19:42
Argument, hodný nafoukaného hlupáka. Na nic víc se prostě nezmůžeš, viď?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-1 # Puff 2013-04-03 20:58
Na cheche vůbec nereaguj, ten se nezmůže na víc než pár ubohých nadávek, ale argument nemá žádnej, O tom mě přesvědčil u článku o chemtrails....j eho hlavní cíl je chemtrails popírat ;)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Cheche 2013-04-04 16:59
Cituji Puff:
Na cheche vůbec nereaguj, ten se nezmůže na víc než pár ubohých nadávek, ale argument nemá žádnej, O tom mě přesvědčil u článku o chemtrails....jeho hlavní cíl je chemtrails popírat ;)

Jasně, popírat - a není to velká práce, ten blábol se totiž co chvíli popře sám.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Puff 2013-04-04 23:45
Gratuluju první odpověď bez [...]ních řečí ;)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-1 # Cheche 2013-04-05 15:52
Nepoužívej medicínské termíny, když nerozumíš jejich významu!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Puff 2013-04-06 12:47
Na tebe bohužel medicína jestě termín nenašla ;)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Cheche 2013-04-08 20:51
Asi proto, že jsem jaksi ve všem v normě.

Zato u tebe je řada nedostatků, že?
Přinejmenším slabomyslnost, ty šétrájsmene... :o)))
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # dement 2013-05-27 16:24
chemtrailovou manipulaci klimatu nedávno dokonce zveřejnili... ale tebe to určitě nezajímá víc, než urážení sečtělých lidí
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # 3,14ranha 2013-04-04 01:44
jestliže argumentem jeho oponenta je pouhý jeho pocit manifestovaného stihomamu ("už nás zase sypou") a špatně pochopené fungování meteoradaru, tak já bych volil i ostřejší slova... případně bych doporučil návštěvu psychiatrické ambulance... to že po nás vláda jde neznamená že se má paranoia pustit z řetězu

-to kolo co je tam vidět je "chyba", "rušení", tak jako se to může stát třeba při sledování televize, v kombinaci s tím že je tam nějaký dosah za kterým se už nezobrazují data, protože jde v takové vzdálenosti (země je kulatá víme? a radar nemůže vidět "za roh") jen o změť nesmyslů a jen by to mátlo čtenáře obrázku
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # chronik 2013-04-03 19:40
to s tebou budu muset souhlasit..nebu du reagovat na hloupe kritiky co reaguji na neci o cem bohuzel nic nevi nebo jsou tak zabedneni a jenom zesmesnuji komentare lidi kolem.. to je jejich vec.. haarp pouzivali i činané proto aby si udrzeli nad pekingem cistou oblohu v prubehu konani olympijskych her.. pocasi uz pomalu neridi priroda..bohuze l je tomu tak.. haarp je "technologie" (okopčená nebo spiše odcizeny patent od Nikoly Tesly znamou jako paprsek smrti nebo taky zname jako star wars), ktera se docela casto pouziva spolu s chemtrails(každ odenně) k tvorbe mraku a nejen k tomu.. chemtrail maji velmi važný dopad na lidské zdraví a imunitní systém.. taky ničí přirodu tráví vody a zabijí stromy a zvířata..:( to je pravda samozřejmě asi ne v některých moc neotevřených myslich. Hezky den.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # 3,14ranha 2013-04-04 01:47
gratulujte vládě, na vámi už vyhrála když vás přesvědčila že má všemocné zbraně a veškerý náš odpor proti ní je marný protože nás stejně chce vyhubit a má k tomu všemocné prostředky....


nechápete že přesně tohle si máte myslet ?!

a že přesně z toho důvodu je chemhoax vládou buď šířen, nebo minimálně škodolibě tolerován?!?!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Guess 2013-04-03 05:35
Pro hloupé popírače:

skywatch.rajce.idnes.cz

Všechno je to čistě přírodní záležitost, viďte? Kdy už se konečně proberete?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-2 # Cheche 2013-04-03 15:50
Klídek, ty šémtrájsmene....!

:O)))
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Guess 2013-04-03 19:22
Ztráta času s lidmi se zamořenými mozky. Užívej si své nevědomosti, dokud to jde, ovečko. Hlavně mít plné bříško, viď?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # 3,14ranha 2013-04-04 01:20
ztráta času je spíš pokoušet se poučit lidi hltající vládou podporovanou teorii o chemtrails která má odvést pozornost od mnohem obyčejnějších ale rozhodně ne méně škodlivých činů politiků

chemtrails je tak průhledná lež že její cílovou skupinou jsou nejspíš diváci televize nova kteří neví nic o fyzice, chemii, atmosféře a když se řekne příroda tak myslí fialky za oknem

PS: všichni ti zlí HAARP operátoři jsou úplně blbí že ještě nezakázali publikovat údaje z meteoradarů či satelitní fotky oblačnosti...

zjistěte si jak takový radar "měří" oblačnost a proč je téměř nemožné vyhnout se zobrazení různých šumů, ozvěn, zkreslení... (které nejsou důkazem že radar něco dělá s mrakem, ale že radar nedokázal mrak správně zobrazit)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Ma.Ch. 2013-04-08 07:19 Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Joe 2013-04-04 10:10
fráze, jen trapné fráze...určitě z vlastní hlavy, že ovečko?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Guess 2013-04-03 19:27
skywatch.rajce.idnes.cz/.../.. .

Ten bordel na nebi nevidíš, dutohlave?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Ludva 2013-04-04 00:41
Ježiš marja dělal jste někdo z vás nebo někdo jiný chemický rozbor těch vašich chemtrails? Asi ne co. Takže všechno je to založený jen na teoriích a pochybných "důkazech". Tady existujou dva neskutečný extrémy 1)že hltáte všechno bezmyšlenkovitě ze 100% neomylný a pravdivý televize 2)že hltáte všechno bezmyšlenkovitě ze 100% neomylných a pravdivých konspiračních teorií a "nezávislých médií". Nevim kterej typ "extrémistů" je horší, ale v obou stádech jsou stejný ovce, jen každý stádo mečí trochu jinak.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Ma.Ch. 2013-04-08 07:21
Guess-sa si nevšímajte je to idiot čo na osud.biz po pol roku prepania svojich pičovín dostal ban. Tu sú jeho výroky. osud.biz/.../perly-z-diskusii
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Ma.Ch. 2013-04-08 07:26
Konfirmačné skreslenie... Pri rozhodovaní miesto toho aby sme symetricky vyhodnocovali určité alternatívy, uprednostňujeme a venujeme viac času pre tvrdenia ktoré sú nám sympatické, alebo ktoré podporujú naše presvedčenie. Do pozadia potlačujeme tie ktoré nám nevyhovujú. Ak sa snažíme o objasnenie reality toto je neschodná cesta. Príčin môže byť viac. Pripravíme sa na prípadný argumentačný protiútok. Chceme eliminovať protichodné tvrdenia aby v nás neistota neevokovala disonanciu a strach. Chceme sa presvedčiť o našej geniálnej intuícii.

Riešenie: Držme sa symetrického bádania. Problém prešetrujme z každej strany. Prizvime do riešenia viac ľudí s protichodným názorom. Návod máš... Si ale blbec Guess a blbý aj umrieš.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Martin Kokola 2013-04-03 09:41
Chybí přesné měřítko, ale vypadá to jako supersonické vlny vznikající při letu nadzvukového stroje při maximálním aerodynamickém tlaku, tj. cca 1,5 M.Viz raketoplán při startu při dosažení této rychlosti.
transformacni-technologie.cz/. ../...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # jaroslav rosa 2013-04-03 10:31
hm nic nového pod sluncem,postaví me cloudbustery a budem octovat...
jinak todle je sranda řešit s meteorologama.. ..
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-1 # Joe 2013-04-03 11:01
to musí bejt sranda spíš pro ně, bavit se s takovym [...]em o počasí
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # jaroslav rosa 2013-04-03 10:34
ten kdo popíra existenci haarpu a ty lidi co tady tvrdí žejeto blbost tak by měli otevřít oči a začít si kurwa všímat počasí.. těchto výkyvů si nelze nepovšimnout....

na velikonoce sníh( po pár rozhovorech s dědama a babama) , v ůnoru +15 v březnu -15 .

V sobotu od rána jasně modro slunce.po zbytek týdne šedá zona přes kterou nejde slunce...

ty lidi co nevěří jsou podle mě vypatlaný zastíněný vlastním úsudkem ,a přesně kvúli těmto lidem co nejsou ochotni se na dané téma podívat aspon 10 min...tak kvůli takovým je svět jaký je....ha domluvil jse.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # 3,14ranha 2013-04-03 10:51
pozdravujte vesmírné lidi na orgo-netu !
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-1 # Joe 2013-04-03 11:01
Ty máš slušně vymrdáno, na tebe HAARP působí zcela jistě. Kolik ti je, že jsi nikdy nezažil na konci března sníh? Všechno sveďte na HAARP, i vyhynutí dinosaurů. Že se i přes žvásty o globálnim oteplování blíží malá doba ledová, to tvoje prudká inteligence asi nestihla pobrat. Si vyhoň u antény a neřikej někomu, že se má probrat. Ty totiž chrápeš dál, jen v jinym stádě.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # p 2013-04-03 11:38
No jak tak sleduji vaše výrazivo, tak vy jste buď po těžké kalbě a pár spojů ve vašem mozku zůstalo ještě porozpojováno, nebo máte těžce nevymrdáno (vaše partnerka asi dala někomu jinému místo aby dala vám) :D Jinak si to nedokážu vysvětlit proč vám z huby lezou tyhle sračky :D
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # jaroslav rosa 2013-04-03 11:54
taky nevím proč hned uživatelé začínají urážet.. a většinou platí potrefená husa se ozve...

nesvádím vš na haarp,o vyhynuti dino se tady nikdo nebaví..a u antény si nevyhoním pže škoděj zdraví...nato se mám rád.)

mno každej názor je názor.

a co máte proti vesmírným lidem? já todle nežeru tak mě tady nepište blbosti.)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-1 # Joe 2013-04-03 12:00
"ty lidi co nevěří jsou podle mě vypatlaný zastíněný vlastním úsudkem ,a přesně kvúli těmto lidem co nejsou ochotni se na dané téma podívat aspon 10 min...tak kvůli takovým je svět jaký je" co nevíš? Neurážíš? Kdo s tebou nesouhlasí, je vypatlanej? Tak si vyliž potrefená huso. Dál se nauč rozlišovat, co ti kdo píše. O vesmírných lidech jsem nenapsal ani slovo. O vyhynutí dino byla nadsázka, nedošlo? Další důkaz tvojí prudký inteligence stoupo.

p typicky řeší výraz, protože argumenty nemůže
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # jaroslav rosa 2013-04-03 14:42
joe:mno a co mě povíš dál? ano zatím co jsem napsal jsi stojím,nebudu s lidma jako ty zrácet čas.akorát jsi asi typ co se rád hádá,...přeju ti krásný život.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Joe 2013-04-03 15:02
stojíš jsi za tím...dobrý...z náš rozdíl mezi jsi a si? Základní škola, tak 3. třída. To jsi asi vynechal. Jinak mi šlo jen o to, že tu píšeš, jak nevíš, proč uživatelé začínají urážet a přitom jsi to ty sám, kdo uráží. Neztrácej se mnou čas, stejně bys nepochopil nic z toho, co ti píšu. Předložil jsem ti argumenty, jak jsi reagoval? Argumenty nula, keců okolo nekonečno. Ale zakončil jsi to jako hrdina, to je hlavní.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # jaroslav rosa 2013-04-03 15:17
vidím žemě znáš líp než já sebe....
já ti nepotřebuju nic dokazovat..mysl i si co chceš...vim dost nato abych si myslel svoje.
a pokud jsem tě joe urazil omlouvám seti...hm? ':D

ohledně haarpu:tomě teda řekni proč jsou všechny základny střeženy?proč mjí nato patenty?proč to tesla dělal?proč to tesloj ukrdl morgan? proč jeto začleněno na černé listině operací letectva a cia?
proč tam tečou prachy?
mám více náchylné tělo na energie cítím když okulej harp víc ti psát nebudu....a věřím čemu oči vidí.
a pokud je haarp blbost proč je všude na netu tolik zmínek videí a fotek? (kde toje vidět na google earth)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Joe 2013-04-03 15:24
mám více náchylné tělo na energie cítím když okulej harp víc ti psát nebudu

nepiš, už teď se válim smíchy po zemi...fakt už toho nech
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-1 # Cheche 2013-04-03 16:03
Cituji jaroslav rosa:
vidím žemě znáš líp než já sebe....
já ti nepotřebuju nic dokazovat..mysli si co chceš...vim dost nato abych si myslel svoje.
a pokud jsem tě joe urazil omlouvám seti...hm? ':D

ohledně haarpu:tomě teda řekni proč jsou všechny základny střeženy?proč mjí nato patenty?proč to tesla dělal?proč to tesloj ukrdl morgan? proč jeto začleněno na černé listině operací letectva a cia?
proč tam tečou prachy?
mám více náchylné tělo na energie cítím když okulej harp víc ti psát nebudu....a věřím čemu oči vidí.
a pokud je haarp blbost proč je všude na netu tolik zmínek videí a fotek? (kde toje vidět na google earth)

Tak na tento příspěvek jsem si musel otevřít nové oříškové oplatky.... :O)))

Proč jsou základny střeženy?
Asi aby se tam neproducíroval kdejakej Jerry, kterej tam nemá co pohledávat. Podobně jako v elektárně, rozvodně, na chirurgickým sále, letišti či fabrice.

Patenty?
Asi ty cvakací místo knoflíků - je to pohodlnější!

A Tesla tu nesmí chybět - copak že dělal?
Ty jeho pokusy s výboji a zachytáváním signálu?
Buď rád, ty troubo, že je dělal - takové pokusy jsou pro technický výzkum potřeba.

"ukrdl" - uprdl...? :DDD

Prach se víří, bludy šíří, jeto tesloj okulej harp toje žemě seti cia - co toje ta "černá listina operací letectva" - to bych rád věděl.....

:O)))
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Joe 2013-04-03 16:09
Tak na tento příspěvek jsem si musel otevřít nové oříškové oplatky.... :O)))

tak z toho nemůžu :D :D :D
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Ludva 2013-04-04 00:28
Tak to s těma oplatkama mě taky rozsekalo. :D
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Kubik 2013-04-05 11:22
Cituji Cheche:
Cituji jaroslav rosa:
vidím žemě znáš líp než já sebe....
já ti nepotřebuju nic dokazovat..mysli si co chceš...vim dost nato abych si myslel svoje.
a pokud jsem tě joe urazil omlouvám seti...hm? ':D

ohledně haarpu:tomě teda řekni proč jsou všechny základny střeženy?proč mjí nato patenty?proč to tesla dělal?proč to tesloj ukrdl morgan? proč jeto začleněno na černé listině operací letectva a cia?
proč tam tečou prachy?
mám více náchylné tělo na energie cítím když okulej harp víc ti psát nebudu....a věřím čemu oči vidí.
a pokud je haarp blbost proč je všude na netu tolik zmínek videí a fotek? (kde toje vidět na google earth)

Tak na tento příspěvek jsem si musel otevřít nové oříškové oplatky.... :O)))

Proč jsou základny střeženy?
Asi aby se tam neproducíroval kdejakej Jerry, kterej tam nemá co pohledávat. Podobně jako v elektárně, rozvodně, na chirurgickým sále, letišti či fabrice.

Patenty?
Asi ty cvakací místo knoflíků - je to pohodlnější!

A Tesla tu nesmí chybět - copak že dělal?
Ty jeho pokusy s výboji a zachytáváním signálu?
Buď rád, ty troubo, že je dělal - takové pokusy jsou pro technický výzkum potřeba.

"ukrdl" - uprdl...? :DDD

Prach se víří, bludy šíří, jeto tesloj okulej harp toje žemě seti cia - co toje ta "černá listina operací letectva" - to bych rád věděl.....

:O)))




Oriskovy jo? To jsi jiste vypatlany hovado :D
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Cheche 2013-04-05 15:53
Souvislost mezi konzumací oříškových oplatek a tím, zda je někdo hovado dokážeš zajisté doložit, že...?

:O)))
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # p 2013-04-03 15:38
Hele Joe, ja argumenty nepotrebuju. Ja si taky nemyslim ze v tom hraje roli HAARP, ani HARRP, ani treba RRVHP, a ze se jedna o prirodni ukaz, nicmene muzu to snad rici slusne a ne kopat kolem sebe a valit tu na lidi jake jsou to [...]ni hovada. To se neda vyargumentovat nejakou inteligentnejsi formou? Vy to jinak nez takto neumite? Myslite ze by tu nevznikla zajimavejsi a hodnotnejsi diskuze s kvalitni argumentaci nez tu po sobe nadavat jaky je kdo [...]? No ja nevim.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # p 2013-04-03 15:51
Jeste se vas Joe chci zeptat, zdali si dovolite totez vyrazivo rici nekomu primo do oci, treba neznamym chlapum u stolu v hospode a pokud ano, kde se setkame? :D Rad si s vami o tom promluvim, pokud pak najdete na sve vyrazivo odvahu ;) Hadam ze v tu chvili budete tichy jako pěna a ze se vas zpusob argumentace velmi zasadne zmeni :) Zkratka stane se z vas razem normalni clovek.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Joe 2013-04-03 15:59
proč bych měl volit slušnou formu, když se bavím s člověkem, který je neslušný? Jestli někoho nazvu vypatlancem nebo [...]em, v tom rozdíl nedělám.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # p 2013-04-03 16:13
Protoze by jste pak byl inteligencne a argumentacne nad nim, nikoliv pod nim. Snad k tomu nazoru dospejete take.. casem... az tedy dospejete. Pozn.: nekteri nejsou mentalne dospeli ani v 60ti. Takze nic si z toho nedelejte. Mozna zkuste pochopit co je to nadhled. Zkrátka da se vystupovat i jinak, a jak rikam, jsem si 100 pro jist, ze mezi cizimi nekde na ulici/u stolu v hospode, by jste byl mily a hodny jako beranek, bez urazek, bez nadavek. Jinak by to dopadlo asi zle :) Ne kazdy by s vami mel takovou trpelivost a verim ze diskuze na internetu prinasi jisty zdanlivy pocit nedotknutelnost i a anonymity. Podotykam skutecne pouze zdanlivy. Realita je uplne jinde :)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Joe 2013-04-03 16:19
argumentačně nad ním být musím, protože on žádné argumenty neměl a nemá :) no a inteligence se neurčuje jen podle výrazů, ale třeba právě podle argumentů a ano, cítím se tu jako anonymní hrdina a proto si na všechny dovoluji, to co v reálu ne. Má bejt?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # p 2013-04-03 16:43
Dobra :) Tak zkuste tuhle taktiku kterou pouzivate vyse v diskuzi nekde v realnem zivote a za par chvil pochopite kde je problem :D
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Joe 2013-04-03 16:50
já to ale chápu, jen nechápu, že nechápete, že to chápu
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # p 2013-04-03 18:07
Chapu, ze to chapete :)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # 3,14ranha 2013-04-03 11:04
březen za kamna vlezem, duben ještě tam budem

lidé jako vy jsou důkaz že propaganda o GO byla úspěšná a že tisíckrát opakovaná lež se stane (alespoň pro některé) pravdou
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Cheche 2013-04-03 15:52
Ty seš asi vypatlanej šémtrájs-pubert , že...?

:O))))
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # filip Dani 2013-04-03 12:28
Cituji Adolf Balík:
Teď, když je to maličké, zdá se mi, že v tom vidím cosi, čeho jsem se na velkém obrázku nevšiml. Jako y to celé byla příšerka, co má prouzkované tělo (z té "cívky") a nad tím hlavu s velikýma očima.

Jo vypada jako dzin i kdyz je to smesny:DKazdopa dne je to dusledek pusobeni haarp lidi malo ctete a pak se hadate jak trubky tim nemyslim nic proti tobe Adolfe
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # 3,14ranha 2013-04-03 12:59
a to jste se střelil do nohy ! pan Adolf si evidentně z chemhoaxu dělá srandu větší než zbytek skeptiků...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Adolf Balík 2013-04-03 13:08
HAARP je zařízení, které je primárně na ovlivňování zionizovaného vzduchu, který je v daleko větších výškách než tato oblačnost. Proto je také umístěn v oblasti, kde ve vrchních vrstvách atmosféry hodně plazmy - blízko pólu. A je to projekt dost tajný, jaký mají radši na zválště kontrolovaném území.

Tohle je dost nízké vrstvě vzduchu hluboko pod ionosférou, termosférou aj., kterou tím ovlivňují. Je to na 46° rovnoběžce, daleko od pólu - tedy v ne moc dobré oblasti pro optimální HAARP. Je to na území Jihoafrické republiky, se kterou nemají žádné zvláštní spojenecké vztahy. Jestli tam probíhají divné experimenty, tak by je tedy spíš dělali Jihoafričané - země, která vyvinula jaderné zbraně, a pak se "doborovolně atomově odzbrojila".

Vlnkové vzory v mracích byly satelity zjištěny při velkých tsunami. Jihoafričané ale žádné tsunami neohlásili. Kdyby šlo o tsunmi od zemětřesení, tak ten otřes zjistí seismometry po celém větě. Jen kdyby šlo o tsunami ze sesuvu půdy nebo jaderného výbuchu, tak by ho nezaznamenaly.

Kdyby došlo k jadernému výbuchu v moří. zamaskoalo by to jeho seismický doprovod, ale ne výron neutronů aj. To se maskuje výbuchy v šachtách v vyčerpaným vzduchem. Podzemí odcloní záblesk a neutrony a vyčerpaný vzduch omezí seismický doprovod.

Kdysi, když Jihoafričané atomovky ještě zkoušeli, provedli modmořské výbuchy. Kdyby přišli na zaclonění výbuchu pod mořem - kdo ví, jestli by tohle nemohl být projev od tsunami z výbuchu.

To ovšem pustě spekuluji!!! :-)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # jaroslav rosa 2013-04-03 14:54
je furt sranda číst jak ty lidi co tady zpochybnujou mnoho věcí furt přesvědčujou otom že naše pravda není pravda....každe j si dojde sám ke své pravdě a dle toho seto tvoří vesmír...

tudíž vyvracet si tady názory je asi tak užitečné jako sněhulák na poušti....stejn ě si každej myslí svoje...

pro adminy:udělal bych 2 skupiny lidí.... konspirátoři a nekonspirátoři. ..a aby se jedni nefušovaly do myšlenek druhých....
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Joe 2013-04-03 15:07
Tomu se říká diskuze. Nevoní ti odlišný názory nebo proč chceš dělit lidi podle toho, co si myslí? Takovej malej Ádoušek, viď? ;) Nepobral jsi ani smysl toho, proč taková diskuze existuje a chceš tu někomu kázat? Tleskám a klaním se, žití s takovou bolestí od tuposti musí hrozně bolet.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Cheche 2013-04-03 16:09
Cituji jaroslav rosa:
je furt sranda číst jak ty lidi co tady zpochybnujou mnoho věcí furt přesvědčujou otom že naše pravda není pravda....každej si dojde sám ke své pravdě a dle toho seto tvoří vesmír...

tudíž vyvracet si tady názory je asi tak užitečné jako sněhulák na poušti....stejně si každej myslí svoje...

pro adminy:udělal bych 2 skupiny lidí.... konspirátoři a nekonspirátoři...a aby se jedni nefušovaly do myšlenek druhých....

Hele, dolož ty tvoje teorie nějakými skutečnými důkazy a pak tě budu brát vážně. Ne jenom nějaký esoterický kecy, kde se jenom stavíš do role vícevědoucího osvícence.
Ukaž na něco konkrétního, co je možný ověřit - pak má diskuse jinou úroveň.....
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Partizán 2013-04-03 17:56
Tak, ale v menšej miere dokáže vytvoriť mraky. Neviem prečo sa ten projekt zosmiešňuje. Treba byť aj v tomto objektívny link: nrl.navy.mil/.../...
priamo od zdroja, až také nereálne to nieje. A tiež je choré pripisovať všetko HAARP-u.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # 3,14ranha 2013-04-04 01:31
nemluví se o mraku(vodní páře), ale o oblaku částic v ionosféře

neberte to osobně, ale právě na takových špatných překladech je založen celý "důkazní" materiál pro chemhoax...

je to tak, chemtrails jako jediné "oficiální" důkazy má věty vytrhnuté z kontextu, špatně přeložené, a pak až jako druhé kolo se do toho začínají plést jevy které nemají s umělým původem nic společného, poněvadž jsou 100% přírodní

je to smutné, ale na chemtrails věří zpravidla lidé kteří vůbec do přírody nechodí a neví jakých na první pohled zvláštních jevů je příroda schopna, jsou to tedy oni kdo je odtržen od reality

PS: jsou pokusy s umělým děštěm (jodid stříbrný...), ale není to tak jednoduché (musíte mít mrak "plný vody" a jen ho donutíte k tvorbě větších kapek) a je to většinou dražší než tam tu vodu dostat pomocí zavlažování
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # achjo 2013-04-03 19:35
vypadá to spíš na nějáký hodně výkoný vysílač :-))
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # achjo 2013-04-03 19:37
a jinak ještě zubow.de/.../...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Adolf Balík 2013-04-03 20:31
Vůbec nepochybuji o projektu HAARP. Ale nevím, proč HAARPu připisovat všechny jevy, pro které není po ruce vysvětlení. Pokud jsou takovéto jevy jako tento umělé, což nelze vyloučit, tak se tím docela ulehčuje jejich tvůrci maskování jeho pokusů. Pokud jsou přirozené, odrazuje to po pátrání po možná zajímavých věcech.

HAARP je na ovlivňování vysoké atmosféry, která je do velké míry plazmou. Tohle je jev ve velice nízké atmosféře a na místě, které je pro HAARP extrémně nevhodné. Je to daleko od pólu, tady plazmy je v astmosféře nad tím dost málo a je vysoko. Dokonce je to místo se stálou tlakovou níží, kde neustále fučí vichry a stahují se sem mraky z celého oceánu, aby tu vypršely. Kdyby tu někdo postavil něco na způsob HAARP, má tu jendo z nejhorších clonění, aby se dostal se svými vlnami do vrchní vrstev atmosféry, protože je to jedno z nejoblačnějších míst planety, kde je neustále šílené počasí. Úplné anti-HAARP místo.

Patří to jednomu z protihráčů US na Africkém kontinentu. Po zničení Libye zaujala Jihoafrická republika místo hlavního leadera Afriky proti rekolonizaci.

Tak jestli tam někdo dělá pokusy s ďábelskými zbraněmi, tak to jsou Jihoafričané, ne Američané.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Durys 2013-04-03 23:13
Adolf, som rád že si to objasnil...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Adolf Balík 2013-04-04 08:51
Já se snažil objasnit, že nic není jasné! :-)

A najít pár východisek, se kterými bych při pokusu o objasnění začínal. Některá jsou i v tom delším příspěvku výše.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # gecko 2013-04-04 03:17
pre 3.14 a tebe podobnym ignorantom:
www.youtube.com/.../
www.youtube.com/.../
www.youtube.com/.../
www.youtube.com/.../
www.youtube.com/.../
www.youtube.com/.../
... mohol by som pokracovat cely den.
hlavne sa prosim vas neskusajte strapnovat vyjadreniami typu ''blbi konspiratori'', alebo ''normalne prirodne ukazy'' ci ''bezne fyzikalne javy'', pretoze aj decko vidi, ze nie su normalne, a uz vonkoncom nie bezne.
tak poprosim vase reakcie.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Joe 2013-04-04 09:38
pustil jsem si 2 ty videa...už prosím celej den nepokračuj, protože jsi se tu ztrapnil leda ty. Letadlo upouští palivo před přistáním = chemtrails ( a dokonce i s popisem jednotlivých částí onoho vypouštěcího zařízení, pan autor bude asi profík ), divně vytvarovaný mraky = chemtrails. Absolutní pravda a nesmí a nemůže a nebude to jinak a basta! Jednoduše odedneška může HAARP a chemtrails za všechno, co jsme nikdy na vlastní oči neviděli a co nechápeme. Co mi to jen připomíná. A zaostalce před tisíci let, který si nepochopitelný jevy vysvětlovali jako nadpřirozené. U nich se to dá chápat, byli přecijen za míň. Kdyby ti někdo na netu nakecal, že to dělaj ufouni, tak to dělaj ufouni?Najdi si o pár řádek víš vysvětlení atmosferických jevů od někoho, kdo tomu aspoň trochu rozumí a nedělej tu ze sebe idiota. I když tady můžeš, tobě podobnejch [...]ů tu najdeš dost.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # bimbo 2013-04-04 08:04
sk.wikipedia.org/.../...

a pozrite si tú meteorologickú stanicu...troch u veľké ... nie? ( stačí použiť maps.google.com/ )

na ostrove princa Edwarda nie je nič. Ostrov Marion je ten správny.....

mujpruvodce.cz/.../...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # bimbo 2013-04-04 08:21
rapidfire.sci.gsfc.nasa.gov/.. ./...

a tu je presne vidieť, že vlnenie začína na mieste meteorologickej stanice. Podľa vzhľadu sa jedná o orografické vlnenie. Ale nad vodnou plochou? Teraz poprosím o vysvetlenie debilčekov typu: Joe, Pi. Pána Cheche poprosím o fyzikálne zdôvodnenie, keď je taký borec......začn ite používať mozog a menej sa venujte svojmu egu....držím vám palce.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Joe 2013-04-04 09:50
bimbo krásně jsi se vyřešil. Ano, orografické mraky vznikají vlivem terénních překážek. Co tak třeba ta hora na tom tvym slavnym ostrově Marion? Nikde nic a najednou kilometr a něco vysokej kopec. Směrem proudění mraků je pak dokonce i onen ostrov prince Edwarda. To vůbec nebude mít vliv na tvorbu, tvar a proudění mraků. Mnohem důvěryhodnějc působí tvoje hypotéza, že za vlnění může meteostanice. Asi vysílá tak silnej signál, že tvaruje mraky a zároveň jim asi ten signál zahejbá a celej ten slavnej tvar kroutí mírně doleva. To bude vono, odhalils to debilčeku, tak si dej medaili a hurá do Bohnic. Tam ti ten mozek projedou dokonale.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Joe 2013-04-04 09:51
jen se to nějak neshoduje s hypotézou o vlivu HAARPu od tvejch spolumagorů, s kterejma si tu notuješ. To mi teda vysvětli, držím ti palce.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Adolf Balík 2013-04-04 10:07
Opravu pěkňoučký obrázek!

Trochu si nad ním dovolím zaspekulovat o prvních dojmech. Je známo, že vlkové vzory v oblačnosti se už vytvořily nad tsunami – tedy extrémně dlouhými mořských vlnami, jak to můžeme definovat. Taková vlna s sebou nese extrémně i dlouhé zvukové vlny nad sebou, což se může projevit v oblačnosti.

Ten vzor se objevuje v oblačnosti různých výšek, jak je vidět na okraji toho mraku, co se nad „trychtýř“ cpe zprava poblíž jeho „kořene“.

Tipnul bych si tedy infrazvukové pole. Infrapole s různými charakteristika mi jsou tou nejničivější formou tlakové energie v poměru účinku k energie, ať už co se týče efektu na živou sílu nebo na běžné stavby. Škody lze vyvolat naprosto nepatrnými velikostmi tlakové energie v porovnání oproti klasickému výbuchu a tlakové vlně.

To pole se šíří tak, že okraj té ovlivněné oblačnosti jde těsně přilehle k tomu malému ostrůvku vedle. Ten je tedy možná perfektní pozorovatelnou, co to vidí zblízka, ale pořád zvnějšku. Jestli to někdo takhle chtěl, perfektně se mu to povedlo.

U těch infrapolí se nedělá jen to pole samotné, ale i ochranné pole, které omezuje šíření nebezpečného pole mimo vymezený kužel v blízkosti zdroje, aby to omezilo účinek na ty, co jsou za polem. Ve vzorech mraků vidíme kolem „kořene toho trychtýře“ něco jako „bumerang“. Že by projev toho ochranného pole?

Může to ale být úplně jinak.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # bimbo 2013-04-04 10:06
Má to jednu chybu Joe....respektí ve dve:
1. Vlnenie je už pred ostrovom princa Edwarda
2. Vlnenie ide mimo ostrov princa Edwarda

3. Ja som netvrdil, že ide o HAARP....vysiel ačov je spústa a rôznych druhov, že áno.....

Ok, pre Joa a podobných. Je to úplne normálne, nič sa nedeje, všetko je v nejlepšom poriadku. Len prosím vás, nevystrkujte hlavy z piesku. Náhodou by ste ich museli použiť a to bolí....Joe, ďakujem za konštruktívne príspevky. Vzhľadom na tvoju aktivitu a znalosti si bol určite excelentným študentom a si veľkým prínosom pre nás pochybujúcich. Ďakujeme.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Joe 2013-04-04 10:28
1. sám jsi napsal, že zdrojem je ostrov Marion, já jen zaměnil tvojí meteostanici za kilometr a něco vysokou horu a dopsal ti možnost vzniku orografických mraků ( ne nad vodní plochou )
2, ostrov prince Edwarda nemůže mít absolutně žádný vliv, i když není přímo v trase onoho úkazu? Třeba na proudění větrů, které pak napomáhají tvarování mraků?
3. omlouvám se

Ok, nemusí to být normální, stejně tak jako to normální být může. Ty v té oblasti žiješ, abysis to dovolil tvrdit na 100%? Mě jde jen o to, že se tu někteří chovají jakoby všechno, co nedokážou vysvětlit, byla nějaká tajná vládní činnost, která jim má uškodit. Hlavu v písku mají právě oni, jestli ti to nedochází. Jen jí vytáhli z levý strany a zapíchli na pravou. Opravdu rozdíl. Používání vlastního mozku se tu moc nenosí, jen papouškování frází, vkládání dávno vyvrácených nebo vysvětlených videí atd. Ještě jednou se omlouvám, že jsem tě zahrnul do této skupiny, protože do ní očividně nepatříš.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Joe 2013-04-04 10:46
hoď si Marion do google maps v režimu Earth, otoč si kameru od směru proudění směrem někam napravo od toho druhýho ostrova, pak si přepni na satelitní a nemůžeš mi tvrdit, že to pohoří s výškou až 1200m nemá absolutně žádnej vliv na tvar těch mraků, který podle sanap.org.za/.../... mají výšku 2-3 tisíce stop, což je 600-900 metrů.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Joe 2013-04-04 10:49
dál se na odkazu podívej na typ mraků, hoď si je do prohlížeče a olé, ono je to tam vcelku běžnym jevem
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Michal7 2013-04-04 11:16
Tak jak jsem z této diskuse pochopil tak tady máme odborníky, kteří dokážou manipulovat s počasím, ale už nedokážou zmanipulovat záznamy ze satelitu, aby na záznamech nebyly důkazy o jejich manipulaci. Nějak mě to nesedí.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # TheBrzidc 2013-04-05 19:21
Cituji Cheche:
Cituji sekh:
.....Ja bydlim kousek od Prahy a v dnech kdy je cerstve nachemtrailovano, jsou jtejne signaly videt z brd jak na radaru, tak pri pohledu na oblohu jako takovaa ta haarpova berankova deka..

Seš vymletá palice, že...?
Ty "nachemtrailovanej" stupidní pubertíku...!
:O)))


Evidentně ti nedošlo proč měsíc a půl nebylo videět slunce. Viděl jsi ho někdy když u jo tak maximálně dvě hodiny v tom danem dni jinak sama oblacnost neni ti to divné? Mrtvá příroda v dubnu stromy bez listi zacni vnímat realitu a precti si o chemtrails atd. spadne ti čelist!!!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # 3,14ranha 2013-04-05 22:00
za co ještě může HAARP? za dobu ledovou? za povodně v 97. roce kdy cca 7 dní pršelo na půlce republiky 100mm/24h ?

kdo brání chemtrails podporuje vládu elit zveličováním její moci a pomáhá zasévat strach mezi běžnou populaci... proto je tento hoax vládami buď tolerován, nebo dokonce šířen !

za poslední měsíc bylo 5-10 skutečně slunečných dní (alespoň u nás)... to vám na končící zimu přijde málo ?!

ignorování faktů od zastánců chemhoaxu se stává čím dál víc legendárnějším. .. a to nemluvím o těch verzích hoaxu kde je do toho zamícháno ještě stroncium, baryum a hliník...

všudepřítomné v přírodě naprosto běžné prvky (hliník tvoří 8%zemské kůry) které jsou tak reaktivní že například pokud přímo neokusujete hliníkový příbor, tak se k vám v čisté podobě nikdy nedostane, vždy jen ve formě jeho "inertních" sloučenin

a stroncium je fakt perlička pro nachytání hlupáků - běžné izotopy stroncia se chovají podobně jako VÁPNÍK... a to je právě ten důvod proč se ho bojíme, ale jen při jaderných nehodách - tehdy se aktivní izotopy dostanou s vápníkem do kostí a tam pak "svítí" dlouhodobě na okolní tkáně (což se považuje za škodlivé)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Cheche 2013-04-06 12:44
Cituji TheBrzidc:

Evidentně ti nedošlo proč měsíc a půl nebylo videět slunce. Viděl jsi ho někdy když u jo tak maximálně dvě hodiny v tom danem dni jinak sama oblacnost neni ti to divné? Mrtvá příroda v dubnu stromy bez listi zacni vnímat realitu a precti si o chemtrails atd. spadne ti čelist!!!

Měsíc a půl je nad Evropou převážně oblačnost. Nic divného - před 12 lety třeba celý měsíc převážně jen pršelo.
Tzv. "chemtrails" jsou opravdu jen výplody hloupých lidí - pokud mi doporučuješ čtení, pak obvykle ze stránek poblázněných esoteriků, nikde jinde se o takovém nesmyslu nehovoří.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Adolf Balík 2013-04-06 09:29
Tady je další velkoplošný obrázek pořízený o 4 h později. Vypadá jako podpora pro moje podezření vyslovené vý še, že totiž ten "budemran" u kořene trychtýře by mohl být projevem ochranného interferenčního pole, které jej usměrňuje a chrání vlastní stranu. Tady je vidět, že to má podobnou, i když jinak vyladěnou, vlnkovou strukturu, takže by též mohlo jít o infrazvukové pole:
rapidfire.sci.gsfc.nasa.gov/.. ./...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # sekh 2013-04-06 10:57
oo vy skeptici :D od dnesniho rana je ten vyse receny doppleruv radar v brdech nedostupny z netu pro verejnost. Ja mam v odberu na youtube spoustu lidi z celeho sveta, kteri chemtrails foti s ultrazoomem a nataci, obcas se da narazit na takove video, kde k natacejicimu v usa ktery zabira praskujici letadlo normalne prijde policajt a rekne mu at toho fakt hned necha.. potom je spousta takovych kanalu kde lide veri ze ona letadla jsou vlastne hologramem z jine dimenze :D a my se tu porad jeste dohadujeme jestli jsou chemtrails skutecne nebo ne...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Cheche 2013-04-06 12:49
Ne, oni fotí buďto běžnou oblačnost, nebo kondenzační stopy za letadly. Mezi těmi tvými "známými z celého světa" není ani jeden skutečný pilot, meteorolog, ani technicky kvalifikovaný člověk.

Policajt a práškující letadlo, ano?
A copak tam práškoval?
Mějaké zemědělské plodiny?

No a hologram z jiné dimenze - ty seš taky prdlej esoterik...???

:O)))
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # sekh 2013-04-06 13:08
hologram byl priklad kam az se teoretizovani o tom dostalo coz tobe evidentne nedoslo :D, nemluvim a znamych ale o kanalech co odebiram :D Fakt vylez obcas od PC ven a pokud bydlis v oblasti kde normalne nejaka letadla prelitavaji, a pokud se chvili vydrzis divat nahoru, dojde ti, ze stopa normalniho letadla ymizi do 10 minut a za tu chvilku uz nenajdes ani letadlo ani stopu. Kdyz si otevres flightradar24.c z to letadlo tam pravdepodovne najdes a uvidis i kam leti a kdyz se na nej podivas znova uvidis ze to dava smysl. Pak tam take uvidis letadla jejichz stopa nezmizi vubec, kdyz se je budes snazit na flightradaru najit, tak tam proste nebudou a mozna ti i dojde ze smery jakymi litaji jsou vuci letictim a ostatnim trasam naprosto nesmyslne... Fakt se divej nez tu zacnes neco vyvracet
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Cheche 2013-04-06 17:53
Cituji sekh:
....Fakt vylez obcas od PC ven .............stopa normalniho letadla ymizi do 10 minut a za tu chvilku uz nenajdes ani letadlo ani stopu......
..... Kdyz si otevres flightradar24.cz to letadlo tam pravdepodovne najdes a uvidis i kam leti a .....

Milé děcko, nepovídej někomu, kdo ví o letadlech stokrát víc, než ty, co má otvírat a kam má koukat.

A samozřejmě "...o kanalech co odebiram :D ..." - jo aha, tak panáček má přilepenou makovičku ceelý den u youtůbe a jenom čučí, no to je potom jasný, že nezná ani základní věci.

Ty stopy jsou opravdu jen voda, odpařená díky průchodu motorem. Samotné spaliny ani nevidíš, leda bys musel koukat na Phantom při startu, ale to už asi nevíš, o čem vůbec mluvím, toje tabe moc složité....
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # sekh 2013-04-06 12:06
Cituji 3,14ranha:

za poslední měsíc bylo 5-10 skutečně slunečných dní (alespoň u nás)... to vám na končící zimu přijde málo ?!


prijde, protoze slunecny den znamena ze se nezatahne az do vecera, a to se ani v jednom z tech dni nestalo. cca pred mesicem stacilo jit v jendom z tech dni v poledne ven a koukat na oblohu. V poledne ani mracek, po obede hromada letadel a do 16:00 jedna sediva deka, co se tam drzela tyden, a presne za tyden se to same opakovalo, dopoledne slunecno atd... z kazdeho z tech dni jsou videa na youtube ze sousednich statu kde se delo to same. Dobre je si pustit nejake timelapse video kde je zrychlene videt jak se chemtrail rozprostira v "mrak"
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Cheche 2013-04-06 12:50
I kuš, ty fantasto!
Ono by několik letadel určitě kondenzační stopou zakrylo celý obzor na obloze, že...?
Moc žereš bláboly a konspirační teorie.
Ale nejspíš seš pubert, co chodí do školy, možná na nějaký pseudoobor či cosi humanitně-zbyte čného....
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # sekh 2013-04-06 13:11
udelej si pokus, az bude zase slunecno, vezmi si stativ, kameru, nasmeruj ji na zapad, do vecera ji nech, pak si to dej do pc a pekelne to zrychli, budes se divit jak umeji zakryt obzor, potom moznaaa, se ti trosku rozsviti, napises chemtrail timelapse do youtubu a zjistis ze to neni vubec nic noveho :)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Cheche 2013-04-06 17:48
Milé děcko, mám trochu více různých zkušeností s počasím, než ty. Netřeba mě rad, co mám na obloze sledovat - vím, z čeho vzniká oblačnost aza jakých podmínek a taky proč mraky vypadají tak, jak vypadají.
Tobě ovšem tyhle věci unikají. Než by ses zajíma, jak se vůbec mraky tvoří, raději sáhneš po nějaké senzačním konspiračním blábolu.
Oblačnost vzniká z vody......
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Zdenda 2013-04-07 19:15
No diskuze velmi rozsáhlá a hádavá takže jsem to ani nedočetl tak to zkrátím článek je nepravdivý už ze základní informace o jaké ostrovy se jednalo a kde leží. Autor článku asi testuje základní znalosti Vás co to tady komentujete bůhví jak nejste znalí a neověříte si ani základní informace. Pokud to tak není je to ostuda toho kdo to psal i toho kdo to vyvdal. Osobně tenhle článek házím do novin typu HROM.BLESK,atd. Ostrovy prince Edwarda na jihu Indického oceánu se nikdy nenacházeli tyto ostrovy jsou u pobřeží Kanady v severním Atlantiku.
Vyfocený ostrov jeli v Indickém oceánu tak se může jednat o tento en.wikipedia.org/.../...
Velice zajímavé umístění, velice zajímavé obyvatelstvo :-)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Adolf Balík 2013-07-24 17:31
Nejde o Ostrovy prince Edwarda nýbrž o Ostrov prince Edwarda v jiném souostroví, který tam fakt je a patří JAR.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # pecos 2013-04-07 21:57
Všetci tu trepete nezmysly. Vaša a naša hlava štátu zvládli metriksa a vedia lietať. Včul lietaju hore ruka v ruke a prdia na nás flujdumi. Jeden biele a druhý bezfarebné a to potom také pole orané vytvára na nebi. Záhadou ale ostáva, ktorý prdí aké...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Fravac 2013-04-08 10:07
Tedy kdysi lidé viděli blesk, a museli si to nějak vysvětlit. Třeba, že bůh chce na zemi někoho potrestat. To vysvětlení si vždy lidé drželi tak dlouho, dokud se to jasně nevyvrátilo. Dnes lidi vidí vlny v mracích které vypadají jako nakreslený symbol vysílání, a nedokážou si to jinak vysvětlit, než že je tam vysílačka. Lidi jsou prostě takoví a rádi věří svým fantaziím. na tom se asi nikdy nic nezmění a asi nemá smysl s tím nic dělat. Můžeme jen šířit opravdové vědecké závěry a pouze ten kdo jim bude chtít věřit tak uvěří. Víc udělat nemůžeme. Hezký den všem!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # r.m. 2013-04-09 12:51
Když má Obama 5 mld USD na globální postřik dle rad svého pavědeckého cara určitě má i pár centíků pro laciné námezdní rušiče diskuzí v Čechistánu.
Co tohle: Chemtrails - Pilot warnt Menschen - New York www.youtube.com/.../
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-1 # Cheche 2013-04-09 16:45
Šémtrájsmeni jsou vymatlaní puberti...!

:O)))
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Lentakčumím 2013-04-10 01:16
Uroven diskusie je skvostná. Parada. A co je tu provokaterov... a dokonca vtipnych...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # boun 2013-04-10 11:55
Vy zaostalí kriplové . Půlka z vás tu sere z tlamy jenom proto ,aby sem něco mohli napsat . Nevím proč se snažíte jak konspirátoři , tak ovce . Nevidíte , že je uplně jedno co to je , hlavně když se o tom můžou lidi pohádat ????? A je mi dost jedno jaky mraky sou kdesi na nějakým gifu .. zkus se ted hned právě a zrovna podívat ven . Sypou nás chemtrailem od te chvile co sme přišli na svět a nepřestanou , když pulka lidí je zajebaná v diskuzi na internetu . Chce se mi brečet z toho , že kdYKOLIV (a tady odotýkám a zduraznuju , ze si nepamatuju jedinou příležitost, kdy by se to nestalo) vylezu ven , tak vidím nějakou splašenou trubku chrlit jebéz na naše hlavy. A co my s tim ? Podme hlasovat.. nebo nejakou takovou píčovinu (nebo to dame na FB .. xoxo ) . Přestante se hádat.. chemtrails kazdej vidí (to co je na nebi poslednich par let uz nemá s mrakama vUBEC nic spolecnyho, jenom místo . Neodepisuj mi píčoviny, cist to nebudu , rikam to predem . Toto neni ani zajimava diskuze, tady jsou tri píčusové co si prostě budou mlet svoje, takze toto fakt sledovat nebudu abych učil lidí koukat . Ale místo vyhejtování spíš di k oknu a zkus se podívat na nebe , čuráku . Stejně to bráníš a na nebe se koukneš jenom kdyz ti svítí slunko do xichtu.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # r.m. 2013-04-10 12:28
Cheche si skočil do bankomatu, vyndal si z něj protektorátní bankovku za svoje cinty....
Mimochodem - fyzici varují před umělým ochlazováním klimatu: .../physiker-warnen-vor-kunstl ichen.html
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # r.m. 2013-04-10 12:43
www.climate-engineering.eu/
euro-med.dk/?p=10454 - Der Mensch Spielt Gott. Chemtrails Und Geoengineering: Profitable “Kleine Eiszeit”
.../physiker-warnen-vor-kunstl ichen.html
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Alastor926 2013-05-27 16:11
ovlivňování počasí pomocí Haarp systemu, které vychází z meteorologicke stanice z ostrova Marion v Indickém oceánu www.youtube.com/.../
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # dement 2013-05-27 16:55
cheche, joe a piraňa jsou omezenci... Omezenci v tom smyslu, že veškerou svou nevalnou mozkovou kapacitu obracej v urážení lidí, místo aby otevřeli svou mysl, četli, uvažovali... to jsou ty pravý ovce... a dost možná i krmený právě za účelem bagatelizace, protože kdyby na tyhle věci měli názor, jaký tu prezentují, ani by tuto stránku neotevřeli a nepičovali tu... to je ZŘEJMÉ na první pohled
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # To je jedno 2013-05-27 17:01
keby to precitate pozorne zitili by ste co tie vlny vytvara je to gravitacna interakcia medzi morom a zemskou atmosferou

en.wikipedia.org/.../...

wake up sheeples
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # mudrc 2013-05-27 19:09
Tá animácia žiadne čiary neukazuje a takýto obrázok vo fotošope urobím za 10 minút. Takže najskôr mi tu predložte nejaké dôverihodné dôkazy a potom sa budeme baviť šo ich spôsobilo.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # super 2013-05-27 23:47
Fajn clanok v podstate o nicom, ale super sposob ako uputat pozornost a zaistit si navstevnost webu. Pozrite kolko ma videni a komentarov. Btw tak funguju aj vase osudy cz, ktore nerobia nic iba prezentuju lacne preklady konspiracii zo zahranicnych stranok a predavaju reklamny priestor na zaklade vasej hojnej navstevnosti. Moze skusit kazdy, kto ma na to zaludok, zalozit si taky portal. Nieco si privyrobi.
PS pre mumakov: Tato provokacia je uplne zadarmo. Z vasich dani ju neplatite. .. a nedakujte :)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Postreh #46 2013-06-04 20:54
Souvislost s nynejsimi zaplavami ve stredni Evrope?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # denaa 2013-06-30 11:05
Konspirační teorie: uměle vytvořené mraky..nic nového, jen o tom moc lidí nepřemýšlí..Mrk něte kolik letadel s "čárami" létá nad námi.. A ano, má to co dělat se záplavami, vichry, uragány.."Poruč dešti větru"... Je to hnus, ale počasí do politických plánů prostě patří a když už umí poručit...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # ding 2013-07-09 18:56
pánové, mraky takéhoto tvravu vznikají když mraky prechází ponad horu, vrcholek hory je na fotce jasne viditelný a vzniká to tak že mraky jsou nekolik metrú pod vrcholkem a vplyvem vetru se jakoby prehoupnou na druhou stranu, jde o celkem normální a prirozený jeb
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # abcd 2013-07-09 19:10
Cituji Sestimsmiř:
Uff, no tak prostě překlep. Se neposerpičo.

Není nad smysluplnou debatu zdejsich akademiku. ta uroven tu je horsi nez na novinkach koukam :)))
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # standa 2013-07-09 22:18
Taky jsem si říkal jaká krásná debata se tu udělala.Urážet a napadat, zesměšňovat, to je naše cóó? :) Já osobně si myslím, že chemtrails jsou reálná věc. Dokonce už i vlády o tom mluví, ale samozřejmě nepřiznají všechny jedovaté látky, pouze že síra je a bude používána k tomu aby se planeta neoteplovala. Mimochodem na internetu je v poslední době dost odkazů o tom, že fundovaní vědci přišli na to že je to blbost, ale mainstream poslušen diktátu dál jede svoje lidmi způsobené globální oteplování...vi z Obama, Merkelová atd. Ale co chci říct je, že nahoře někdo psal o důkazech. Tak bych chtěl říct, že jsem viděl video, kde je záznam jistého POLITIKA Z NĚMECKA, reálná a ověřitelná osoba stejně tak jako jeho výrok, a ten říkal, že jsme všichni práškováni (chemtrails) chemikáliemi a že vlády by měli informovat veřejnost.Těmi slovy jasně řekl, že se to děje. Dále jsem viděl analýzy rozborů vody, (na intetnetu,ale to neznamená že jména lidí a příslušné číslo analýzy i vědeckého ústavu nebylo uvedeno-tudíž každý si tam může zavolat a ověřit si to),které si dělali obyčejní lidé, a hodnoty například hliníku byly skutečně 50tisíkrát překročené! dále se v obyčejné dešťové vodě objevilo například baryum v takovém množství, že je naprosto jasné, že to není jen tak. A jako poslední důkaz: bydlím v malém městě blízko hranic. Nad naším městem podle mě nemůže vést mnoho leteckých směrů,snad mi to nějaký informovaný člověk potvrdí,jsem z broumovského výběžku. Pozoroval jsem když se blížily mraky a začala se VELMI POMALU tvořit oblačnost, že najednou tam začaly létat letadla. I s kamarádem jsme se velmi podivili, neboť přímo nad námi bylo takových 9-12 čar po letadlech, různě se křížících hlavně v 90ti stupních. Asi o půl hodiny později bylo najednou všude moooc mraků, dělali se mezi nimi "mlhy" atd...a to prosím ze skoro čisté oblohy. No je to normální? když může západ podporovat a vyzbrojovat teroristy v sýrii, nějakej chemtrails už mě nepřekvapí... :D lásku!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # ATOR 2013-07-10 21:43
Kto pozeráva/l LOST tak ten určite vie čo to je za ostrov... pome tam!!!!!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat

Přidat komentář

Bezpečnostní kód
Obnovit


Anti-spam: complete the taskJoomla CAPTCHA
Top of Page

Nezávislé zpravodajství z celého světa aneb Co se jinde nedozvíte | Založeno 2011
Máte dotaz? Chcete inzerovat na AC24? Neváhejte nás kontaktovat formou emailu: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Copyright © 2011–2016 AC24, s.r.o. | O projektu | Tiráž | Napsali o nás | Podpořte nás

Webový portál AC24.cz ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.