Podivný nárůst počtu náhlých úmrtí a zdravotních postižení mezi piloty


Niamh Harris, The People’s Voice) Podle alarmující zprávy bývalého pilota letecké společnosti a odborníka na imunologii Dr. Kevina Stillwagona se v roce 2021 stalo něco, co ohrozilo bezpečnost letecké dopravy. (Foto: Depositphoto)
Nečekaná úmrtí mladých pilotů leteckých společností jsou na vzestupu, dlouhodobá invalidita prudce stoupá a počet incidentů na letištích, při nichž došlo k téměř srážce, také prudce roste. To vše začalo po zavedení očkování proti Covidu.
Life Site News uvádí, že stále více důkazů ukazuje na očkování proti Covid-19 jako na viníka, které letecké společnosti pod tlakem vlád zavedly jako povinné nebo jinak vynutily nejen pilotům, ale i všem členům posádky v kokpitu, kabině a na zemi.
„Počet případů invalidity pilotů rozhodně roste, zejména mezi mladšími piloty,“ řekl Stillwagon ve videodiskusi s Nicolasem Hulscherem, epidemiologem a správcem nadace McCullough Foundation.
„V roce 2021 došlo k 40% nárůstu předčasných úmrtí pilotů před povinným odchodem do důchodu v 65 letech.
Počet dlouhodobých zdravotních postižení mezi piloty se také ztrojnásobil. Před rokem 2021 došlo pouze k jedné téměř srážce letadel na letišti Washington National Airport (DCA). Po roce 2021 však došlo v průměru k 28 srážkám ročně.“
Počet pilotů s dlouhodobými zdravotními problémy se rovněž ztrojnásobil. Před rokem 2021 došlo pouze k jedné téměř srážce letadel na letišti Washington National Airport (DCA). Po roce 2021 však došlo v průměru k 28 srážkám ročně.
Piloti leteckých společností byli nelegálně nuceni podstoupit očkování mRNA proti Covid-19
Stillwagon tvrdí, že piloti leteckých společností byli od samého počátku nelegálně nuceni podstoupit očkování mRNA proti Covid-19:
„Bylo to nelegální, protože pilotům nelze podávat experimentální přípravky, jak je uvedeno v ‚Aviation Medical Advisory Manual‘ (Příručce leteckého lékařství), která je určena všem leteckým lékařům,“ zdůraznil.
Komercí pilotům je zákonem zakázáno užívat experimentální léky a hrozí jim ztráta lékařské certifikace, pokud užijí jiné léky než ty, které jsou schváleny FAA.
Pokud pilot použije neschválený lékařský produkt, musí leteckí lékaři přijmout administrativní opatření k odebrání nebo odmítnutí vydání lékařského osvědčení pilota, dokud FAA nerozhodne o bezpečnosti produktu.
Navzdory tomu letecké společnosti některé piloty povzbuzovaly, nutily a dokonce platily, aby se nechali očkovat.
Piloti, kteří byli nuceni podstoupit experimentální očkování, se ocitli v hrozné situaci. Jejich kariéra visela na vlásku. Ti, kteří pod nátlakem přijali očkování proti Covid-19, byli nejen nuceni porušit své náboženské přesvědčení, ale také si vybrat mezi dodržováním bezpečnostních pravidel FAA a jejich porušením, čímž ohrozili své zdraví a bezpečnost svých pasažérů.
„Právě proto nyní pozorujeme náhlá selhání srdce u stále mladších lidí,“ řekl Stillwagon.
„U pilotů a letových dispečerů také pozorujeme mozkovou mlhu, která může vést k ochromení jejich schopnosti správně uvažovat. Prodlužuje také jejich reakční dobu.“
Injekce mRNA proti Covid-19 také způsobují záchvaty, které mohou mít katastrofální následky, pokud je pilot zažije během letu.
„To je velká věc,“ řekl Stillwagon. „To je obrovské!“
Injekce na bázi mRNA instruují lidské buňky, aby produkovaly geneticky modifikovanou verzi „spike proteinu“ koronaviru, aby vyvolaly imunitní reakci.
Vývojáři mRNA vakcín nepředpokládali, že jakmile se injekce dostanou do těla, nelze kontrolovat rozsah a délku produkce spike proteinů.
U některých očkovaných osob se jejich těla stala lidskými továrnami na nekonečnou produkci spike proteinu, který je schopen putovat krevním řečištěm z místa vpichu do celého těla, včetně hlavních orgánů, mozku, jater, sleziny, kostní dřeně a reprodukčních orgánů.
Když imunitní systém plní svou funkci a napadá buňky, které rozpoznává jako „infikované“ kvůli přítomnosti spike proteinů, napadá tyto orgány a tkáně, což způsobuje záněty, myokarditidu a fibrózní krevní sraženiny.
„Spike protein je přímo toxický a může přímo poškodit tkáně,“ řekl Stillwagon.
Stillwagon uvedl, že od zavedení vakcín proti Covid-19 americký Federální úřad pro letectví (FAA) nedokázal adekvátně shromažďovat údaje o zdraví pilotů.
Ačkoli letecké úřady a vedení leteckých společností věnují velkou pozornost tomu, jak piloti dodržují obecné provozní postupy za řídicími prvky v kokpitu, zda správně udržují letovou rychlost, používají klapky atd., stále existují zjevné „mezery v datech“ o pilotech.
Například FAA údajně nevede žádné záznamy o historii očkování pilotů a z neznámých důvodů zrušila v roce 2022 svou centralizovanou databázi o nezpůsobilosti pilotů.
Stillwagon se domnívá, že je to proto, že letecké úřady nechtěly, aby informace obsažené v databázi byly přístupné veřejnosti.
„Ticho kolem údajů, které má FAA, brání identifikaci systémových trendů,“ řekl Stillwagon.
„Sledujeme teplotu oleje v letadle s přesností na desetinu stupně Celsia, ale nesledujeme, zda pilotovi nehrozí infarkt nebo mrtvice. Dnes je pilot nejméně sledovanou částí kokpitu. V moderním letectví považujeme letadlo za kosmickou loď bohatou na data, ale pilota za černou skříňku.“
Stillwagon uzavřel poznámkou:
„Věda se v průběhu let zbláznila. Problém s vakcínami je hlavně ideologický. Je to skoro jako náboženství.“
Zdroj: lifesitenews.com
