AC24.cz
AC24.czZe světaPřichází cenzura Facebooku, Twitteru, Google a tvrdé postihy, nežádoucí obsah bude do 24 hodin odstraněn

Sociální sítě

Reklama

loading...

 

Přichází cenzura Facebooku, Twitteru, Google a tvrdé postihy, nežádoucí obsah bude do 24 hodin odstraněn

Německý ministr spravedlnosti Heiko Maas na tiskové konferenci oznámil, že sociální sítě budou monitorovány a nežádoucí obsah bude do 24 hodin odstraněn. Dále se zavádí represivní kroky a tvrdé postihy - 2,5 min nepodmíněně u tzv. rychlosoudu - pro autory obsahu. Tento německý model se přes Brusel aplikuje i do dalších členských států EU.

My jsme v Task-Force za jedno, že chceme dělat více proti projevům nenávisti a této kriminalitě.

Tedy všude tam, kde jsou překročeny hranice svobody projevu, kde jde o nezákonná vyjádření, nenávistné projevy vůči skupině obyvatel, veřejné výzvy k páchání trestné činnosti, kde je lidem vyhrožováno, zde by měl být takovýto obsah ze sítě odstraněn, smazán, a to rychle.

A také jsme se shodli na tom, že by to mělo být zpravidla během 24 hodin. K tomu jsme společně se společnostmi spadající pod Task-Force, Google, Facebook, Twitter, ale také s civilními společenskými organizacemi dohodli svazek opatření. Důležité je, aby bylo jednotně prosazováno německé právo. To neznamená jen podmínky užívání, tak jak to v některých případech platilo do teď, nýbrž německé právo, a s tím také německé trestní právo. V uvedených společnostech budou zřízeny speciální týmy, s výjimkou těch, kde již takovéto týmy jsou, které se těmito otázkami budou zabývat.

Týmy budou speciálně vyškoleny a my chceme partnerství mezi společnostmi, které s Task-Force spolupracovali, také použít ke kontinuálnímu rozšíření činnosti a zintenzivnění společné práce, zlepšení oznamovacích systémů a tím i optimalizovat systémy zpracovávající stížnosti. To celé je začátek, to znamená, že Task-Force bude nadále pracovat a v březnu se sejdeme, aby jsme zhodnotili jejich výsledky a společně pohovořili o nových otázkách. Také bude zaveden monitorovací proces, to znamená, na tom, na čem jsme se dohodli a jak to bylo implementováno bude provázeno monitorovacím procesem, vyhodnoceno a posléze vytaženo resumé. To není téma jen v Německu, ta iniciativa, kterou jsme odstartovali v Německu, byla mezitím převzata spoustou členských států EU.

To celé se již podruhé dostalo do pořadu jednání ministrů spravedlnosti a vnitra, Evropská komise převzala ve svých konzultacích k platformnímu průzkumu toto téma, co můžeme podniknout proti projevům nenávisti a proti projevům nenávisti. A co proti tomu můžeme nejen v Německu, ale i jiných evropských státech, více podniknout. A to jak na straně veřejnosti, ale také, co se dá ještě více zlepšit ve společnostech. Nezměněno zůstává, že my jako stát nechceme akceptovat to, že se kriminální nenávistná rétorika stále více objevuje na sociálních sítích.

Komentáře   

+260 # Marek 2016-01-12 10:19
První krok, který vyústí ve fatální úpadek společnosti...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+295 # Pavel Blaheta 2016-01-12 10:26
Začínám věřit tomu, že ta vlna silvestrovských útoků na ženy v Německu byla zorganizována tajnými službami s tímto jediným záměrem - omezit svobodný Internet.
Tohle snad není pravda. Takové zrůdnosti vůči svobodným občanům a zmrdy, kteří do Evropy přinášejí jen bordel a zmar chránit a podporovat. No alespoň víme co přesně znamená ono "Pomáhat a chránit - již víme komu mají pomáhat a koho chránit.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+120 # Nihilist 2016-01-12 12:31
Zarážející se laxní přístup policie, která patrně na něčí rozkaz nedělala v Kolíně de facto vůbec nic, nicméně internet "svobodný" nikdy nebyl.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+86 # Piovarči 2016-01-12 14:17
Nuž zatiaľ si tu mohol napísať takmer hocičo... ale zrejme to teraz začne byť obmedzené. Zabúdajú však na to, že ono sa to tak či tak prejaví ešte viac na všeobecnej frustrácii ľudí ktorí sa nebudú môcť vyjadriť a tak ventilovať svoje špatné nálady ono im to potom ešte skôr vybuchne do tvári priam na uliciach pri masových pochodoch a demonštráciách, kde sa ľudia prídu vybúriť.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+57 # Nihilist 2016-01-12 14:41
Jsou servery, kde si hočičo napsat nemůžeš... třeba idnes.cz
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+118 # Historik 2016-01-12 14:28
Naopak, internet je jedním z posledních ostrovů svobody. Vlády prohrávají boj o veřejné mínění, tak na to jdou cestou cenzury, sledováním a kriminalizací svobodného projevu. Vůbec jim nedochází, že to vyvolá ještě silnější odpor a počet jejich odpůrců ještě vzroste.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+219 # tora 2016-01-12 12:43
Samozrejme ze to nekdo ridil. Naco by migranti dostavali zbrusu nove telefony s predplacenymi sluzbami a netem?
Rozanalyzovane fotky z Kolina ukazuji opet klasickou cervenou u team leadru gruppy. Jen tentokrat to nejsou ksiltovky, ale bundy. Stejny scenar jako ukrajina a jine "demokratizacni demonstrace".
Myslim, ze lidem by melo konecne dojit naco jsou tady migranti. Ti lidi sem byly privezeni aby rozvraeli spolecnost, ktera byla jeste jakz takz solidarni. Jsou nastrojem jak stredni vrstvu drzet pod krkem. Jak rychleji zavest agendu plne kontroly spolecnosti ovladane hrstkou lidi, kteri si uz ani nehraji na demokracii.
A za dalsi jsou nastrojem sporu se stredni tridou. Totiz bohati, i kdyz nejsou temi z privilegovanych , tak budou radi participovat na systemu ktery jim pohodi neco z drobku bohatstvi. Bohati nejsou pro "elity" hrozba. A nejchudsi taky ne. Nejchudsim se zavrou drzky novymi opatrenimi jako je nepodminena mzda. Uz se zavadi model ve finsku a je to nastroj jak udrzet pod kontrolou nejchudsi volice, kteri byly potencionalni hrozbou protoze nemeli co ztratit. S nepodminenou mzdou, coz jsou v podstate prachy za to aby drzeli hubu a pri volbach volili spravneho kandidata, s nepodminenou mzdou ztrati jistotu a tim budou plne ovladatelni. A nakonec je tady nejpocetnejsi stredni vrstva. Od te se ocekava ze bude drzet hubu a makat. Popripade se bude sekat s migranty. Pokud se bude stredni vrstva vybijet na migrantskem problemu, nezbyde ji cas premyslet, jak je mozne ze politici zvoleni stredni vrstvou, vlastne delaji vse pro to, aby tuto vrstvu totalne kontrolovali a totalne omezili jeji prava.
Co nam tu vznika. Nevznika nic. Ale upevnuje. Upevnuje se samozvana skupina lidi peclive vybirana a pripravovana pro sve pozice. Deje se to desitky let. A je uplne jedno koho lidi voli. Vzdy ti zvoleni budou zastupovat zajmy tech uplne nejelitovanejsi ch.Migranti nejsou ani pracovni sila a dost tezko populacni sila. MIseni s puvodnim obyvatelstvem neni mozne, protoze sami migranti se od domacich distancuji. Jsou nastrojem kontroly stredni tridy.
No. Je to ale stejne jedno. Dokud lidi nepochopi, ze to co probiha je absolutni kontrola mysli, do te doby to takto bude vypadat. A protoze drtiva vetsina lidi to ani nechce pochopit, jsme odsouzeni k hnevu, mozna nejakemu prostestu, ale to je asi tak vse. Myslim, ze tech par procent uvazujicich by se melo dat v zajmu vlastni sebezachovy k tem nejsilnejsim. Chapu ze to opet bude znit kacirsky, ale nic jineho jim nezbyde. Proste neni mozne zmenit masu. Lidi maji radi sve vezeni bez mrizi. Dennodenne se o tom presvedcuji. Takze pomuze odejit od facebooku a jit k VKontakte? Jen kratkodobe. Protoze v dalsi fazy je kontrola internetu. Kontrola projevu na pracovisti. Kontrola projevu v soukromi. Kontrola mysleni je to, co udrzi system v chodu a elity u moci.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+48 # Gabriel 2016-01-12 12:57
tora 105 bodů.dík
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+61 # .lak 2016-01-12 13:27
Ano arogance moci v akci.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+86 # tora 2016-01-12 13:41
Vis, nekde nekdo rekl, ze pokud se lidi nezajimaji o politiku, politika je dostihne.
Dam ciste filozofickou otazku. Je lidska spolecnost ochotna/schopna fungovat na osobni odpovednosti a osobnim ospovednem rozhodovani? Protoze to vyzaduje se zajimat, vzdelavat, byt v obraze. Ale i brat odpovednost za sva chybni rozhodnuti. A podivej se jak to vypada? Lidi to radsi sveri par jednotlicvum a ani nemaji zajem je kontrolovat. Nas problem patrne zacal uz ve starem sumeru. Zidi, ani svobodozednari za to nemohou. Jen prirozene vyuzili to jak lidi funguji.
Takze ano. Je to ukazka arogance moci v praxi. Kdo za to muze? Ty elity? A kdo jim dal nekontrolovanou moc? A kdo je dosadil tam kde jsou?
Vis ja jsem se jeste donedavna rozciloval a presvedcoval lidi kde je pravda. Nema to smysl. CO ti mohu doporucit je, ze pokud myslis a neni ti to jedno, tak zachran sebe. Je jedno jak. Jestli se pridas k "elitam", budes navzdy zatracen s vedomim sveho dobrovolneho otroctvi, ale budes mit relativne klidny zivot bez nervu z toho, ze chces zmenit neco, co jednoduse nezmenis. Muzes se pak jen snazit sveho pana primet k tomu, aby byl vic citlivy, vic shovivavy a lidstejsi. A treba kdyz tvuj pan nebude z tebe citit strach, tak opravdu takovy bude. Anebo se zachran utekem.....ALe nemas kam.
Proste chyba se stala na zacatku a chyba je v nasem mysleni a pristupu. Ted uz to nejde zmenit. Jedine zasahem zhora.
ALe jsem u toho co jsem psal vcera a za co mi jedna uzivatelka nadavala.
Jak chces zmenit system, kdyz lidstvo nechce zmenit model sveho mysleni????
Takze souhlasim s tebou, a nebudu ani polemizovat. Protoze jsem pochopil, ze ma cenu mit nazor, ale nema cenu presvedcovat jine ten nazor sdilet, ci alespon se snazit otevrit jim oci.
Pred par roky jsem videl dokument Michaela Moora o fungovani FEDu. KOmpletne tam rozkryl jak jsou lide zotrocovani. A vis kdo mu hlavne ten film zafinancoval? Rotschildova banka. A vis za co byl beznymi lidmi, kterych je drtiva vetsina, Michael Moore oznacen? Za tupeho levicackeho radikalniho stvace.
Chapes? ONi se uz smeji nasi vlastni blbosti. A smeji se pravem!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+25 # .lak 2016-01-12 14:33
No jestli to nesouvisí s výchovou na krysí závody. Ke štěstí jim stačí že je na tom někdo hůř a to jim předhazují zatím většině stále víc exploatovaných a k vůli tomu jsou ochotni pádit až se kopou vlastními patami do hlav než se stanou také odpadem pro ziskovce.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # r.m. 2016-01-12 23:23
...a co teprv krysí záchody)))
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+40 # Piovarči 2016-01-12 15:07
Že to nejde zmeniť vôbec nie je pravda. Tým čo píšeš ako keby si chcel uistiť ľudí o tom že zmeniť systém nie je možné iba sa stať poslušným služobníkom svojho pána s tým že ho možno pozitívne ovplyvníš.Presn e takto to chcú aby sme si mysleli že zmeniť systém nie je možné.
Ak by sme to prijali len potom by sa smiali na našej blbosti
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+19 # tora 2016-01-12 20:42
Pivovarci, ale lidi ho prijali. OK. Jak myslis ze zmenime system psanymi prispevky na serveru, kde se stejne zgrupuji lide vetsinou (az na par trollu) stejneho smysleni?
Myslis ze zmuzes neco od klavesnice z tepla domova?
Zamysli se nad tim. Co chces delat. PSat poslancum? Uplna ztrata casu. Chces volit nekoho jineho ve volbach? Good luck. Vsichni jsou stejni muzikanti s jen jednim kapelnikem.
Mozna budeme mit stesti a nahodou zvolime nekoho, kdo bude cisty a bude chtit udelat zmeny. Garantuji ti, ze relativne brzo na nej bude nasit skandal, nebo dostane rakovinu a ¨tak podobne.
Zamysli se jak vubec nas system funguje. Studuj ho do nejmensich detailu. Premyslej, ze to neni jen politicky, monetarni ci globalni system. Ale ze je propracovan do detailu pres umeni, vedu ci showbusiness (tady bohuzel nebudu dobrym oponentem, protoze si uvedomuji genialitu jeho architektury a musim uznat, ze ti co ho vybudovali, nas drzi pod krkem opravdu perfektne).
Dle meho. Jedinou, podle mne opravdu jedinou moznou zmenou je vojensky prevrat. Par uvedomelych generalu. Vojenska sila na svete ma sve vlastni komunikacni kanaly a i kdyz treba ted Obama s Putinem kvuli ukrajine nemluvili, vojenske kanaly fungovaly dal. A dokonce zkryte v diplomatickych sdelenich byly predavany vzkazy pres CNN. Toto je od diplomata, takze se v tom nevrtej, je to pravda.
Ja myslim ze elity toto vedi. Proto je nejsilnejsi armada sveta odvelena mimo uzemi USA do valek a na cizi zakladny. Teda je to jeden z hlavnich duvodu proc je americka armada vetsinou mimo uzemi USA (podle mne dalsi duvod je, ze pokud nastane jadrova valka a budou se mydlit hlavni mocnosti, tak rozptyl tak obrovskeho mnozstvi vojenskeho personalu a techniky zajisti armadu i po armagedonu a tudiz americkou silovou dominanci, protoze vsechny zakladny nebude mozne znicit).
A v americe zajistuje bezpecnost Blackwater, ted nove Academi, a dalsi soukrome armady spolu s FEMou. Dokonce pusobi na uzemi armady cizich statu i ruska. Protoze cizinci a soukrome agentury nebudou mit problem strilet do americanu pokud nastanou prave nepokoje ci vojensky prevrat.
Takze tak to je. Jedine vojensky prevrat s uvedomelym vojenskym velenim a vladou odborniku. Zadny politik, ani financnik atd.
Zkus vymyslet neco lepsiho. Protoze tukani do klavesnice svet nezmeni. A muzes rict vsem ze by mel byt vojensky prevrat. A vsad se ze do toho nikdo nepujde. Ti pisu. Masy maji radi sve vezeni. A ty to nezmenis. Elen niz pise ze je to ma rezignace. Ale opak je pravdou. AKorat jsem si uvedomil, ze je dulezitejsi postarat se o sebe.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+17 # Piovarči 2016-01-12 23:24
Myšlienky menia svet
Aj keď sa môže zdať situácia beznádejná. Svet je rozmanitý a veľký a elity nech majú akékoľvek stratégie nemôžu počítať so všetkým a veci sa im pravidelne a často vymykajú spod rúk. Tak ako napr. na Ukrajine, alebo v Sýrii, alebo ako to spravilo Maďarsko s utečeneckou krízou, tak ako odmietli kôty a GMO. Bude sa to šíriť ten odpor voči ním ako mor. Nezastavia ho. Nech zabijú a zlikvidujú kohokoľvek akéhokoľvek lídra čo im bude odporovať len to posilní odpor a protiprúd.
To že sa tu píše čo sa píše len svedčí o odhodlaní stále väčšieho počtu ľudí podporiť pozitívnu zmenu k lepšiemu. Posmeľuje to ľudí aby boli odhodlanejší a nebáli sa otvorene vystupovať. Čím nás bude viac tým to bude pre nich horšie.
Dnes už nedokážu vyrobiť väčšinový súhlas čí verejnú mienku ktorá by schvaľovala to ich vraždenie v mene demokracie.. Ľudia sú stále vo väčšom počte v opozícii. Blížime sa ku kritickému množstvu ľudí ktorí majú vlastný názor a vidia kam to všetko speje a vedia že ak nebudú aktívny budú rádioaktívny
Tak že nehádzal by som flintu do žita takto dopredu. A nestaral by som sa len sám o seba ale aj o veci nás všetkých. Premena spoločnosti a zmena systému môže prebehnúť aj inak ako prevratom a násilným. Na Slovensku a nielen tu sa vytvárajú platformy ktoré chcú zmeniť systém práve preto že je to nevyhnutné ak chceme prežiť. Existuje cesta nenásilného odporu. Vôľa ľudí k zmene je stále väčšia....
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+11 # JazzBoo 2016-01-12 23:53
# tora, Vy nemáte děti.
A své dítě jste v sobě zabil.
To nelze řešit dokud si neprojdete katarzí...
Cituji tora:
Zkus vymyslet neco lepsiho. Protoze tukani do klavesnice svet nezmeni.
Pokud jste zdráv, řešení je velice prosté:
Používat selský rozum a srdce.

Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-7 # mam dost 2016-01-13 08:06
ježiši ty si zase chytrolín, prej řešení je prosté.. blabla.. odpovíš frází ale nic konkrétního z tebe nevypadne. děti má v dnešní době snad jen šílenec, který je ochoten uvrhnout je do ještě větších sraček než v kterých žije on sám a to všechno ve jménu "lepší budoucnosti" pro kterou samozřejmě ve svý připosranosti nic neudělá, jen porodí ty fakany, tady máte svět a plavte v něm jak umíte. Katarzí /vzdání se/ si neprošel ty, pořád v něco věříš, v nějaký sny a iluze neboco, užij si to ;-)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+7 # Vladimír57 2016-01-13 09:56
Že máš dost je dle tvého textu jasné. Ještě otázku, už máš vyhlédnutou kolej, na kterou si lehneš?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+16 # Piovarči 2016-01-13 10:54
Presne Vladimír máš pravdu toto je nihilizmus Takto sa odovzdať SVETOŽRÚTOVI... .
Deti sú pre rodiča šťastím a požehnaním. Naši dedovia ich odchovali omnoho viac a v oveľa horších podmienkách a len preto tu dnes ešte sme....
Ľudia neklesajte na duchu.....
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+8 # tora 2016-01-12 23:55
Ja som ti napisal,ze system ide zmenit. V prvom rade zmenou myslienkoveho paradigmatu. A nasledne zavedenim noveho systemu,ktory treba vymysliet a presvedcit ostatnich,aby sa k tomu systemu pridali.
Ze zmena systemu bez zmeny myslenia povedie k chaosu. Zmenu musi v sebe iniciovat kazdy sam.
Zajtra az budes v praci,spytaj sa kolegov, kolko z nich je ochotnych pripojit sa napriklad k obcianskej neposlusnosti,p restane platit dane a zacne nenasilnu revoltu k zmene rezimu. A zajtra prid a napis, kolko ludi z celku je ochotnych. Potom sa mozme bavit dalej a ja ti napisem svoje skusenosti a vysvetlim,preco mi tvoj koment pride naivny. Zamienas chapanie reality za rezignaciu a to nie je spravne.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+14 # JazzBoo 2016-01-13 00:28
Náš systém nelze změnit.
Systém, ten „lidský“ lze jedině zrušit. Zrušit bez náhrady.
Nepotřebujete nic nové zavádět a pracně vymýšlet.
Vše je tady od nepaměti a výtečně funkční.
Stačí nám to jenom konečně akceptovat.
Tím myslím akceptovat Boha, Vesmír, Přírodu a sebe.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+34 # Elen 2016-01-12 17:48
"...co jsem psal vcera a za co mi jedna uzivatelka nadavala."
To bude asi řeč o mě.
Nenadávala jsem Vám, protože nadávání je něco jiného.
Jen jsem Vás upozornila.

Nevěděla jsem proč (j)elita musí předem oznámit, co mají v plánu, až jsem si uvědomila, že hlavní síla, která tvoří svět, je naše vědomí.
Uvědomila - neznamená přijnout informaci a zařadit - znamená to přijmout, ztrávit až do morku kostí.
Mám tu (ne)výhodu dobré paměti a proto, když mi život "naložil" jsem dokázala v minulosti "najít", odkud to přilítlo a světe div se - v nemálo případech to byla "moje nevymáchaná huba".
Naše myšlenky jsou forma energie, která se zhmotňuje v čase do světa v němž žijeme.
Tak to prostě je, je to přírodní zákon.
Je to ještě složitější, protože svět má mnoho vrstev ... , ale to teď není na programu.
Je pravdou, že se mi Vaše rezignace nelíbí, ale to je tak vše, co s tím mohu dělat. Nemám důvod Vám nadávat, mohu jen nesuhlasit tj. nepřidat se k tvorbě světa tak, jak "pracujete" Vy.
Přidám se k těm, kteří "pracují" na dobrém a lepším světě pro všechny, s úctou a láskou ke všemu Stvoření.
I kdybych byla jen jeden jediný voják v poli, tak budu pokračovat ...
Vy jste učinil nějaké rozhodnutí a tvoříte ...
Všichni tvoříme své zítra a možná už pozítří se rozejdeme do námi utvořených světů ...
Asi dost lidem ještě není jasné, že (j)elita + , parazituje hlavně a především na energii lidí, jejich životní síle ...
Jakže to je? "na počátku bylo slovo ..."

Nechci nikoho "obracet na svou víru, nebo nevíru", také nepředpokládám, že se mnou budou všichni souhlasit, možná taky vůbec nikdo ..
Jen předpokládám, že když je diskuse, tak je také od toho, že se projeví různé názory, souhlasy i nesouhlasy ...
Zmýlila jsem se, a to nejspíš proto, že jsem z toho českého rybníčku, nebo tak nějak.
Příjemný podvečer
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+18 # Piovarči 2016-01-12 18:08
Dobrý príspevok Elen
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # tora 2016-01-12 21:05
Premyslim Elen co vam napsat avsak pokracovat v teto teme nema smysl. Ale pisete o vedomi.
Prave kvuli vedomi myslim, ze toto pozemske prizemni lidske musi jit mimo vas.
O co chcete bojovat? O svobodu? ALe vy svobodna jste. Pokud ale nelpite na tomto lidskem svete, ktery vse vytvari jen pro to, aby mohl ovladat jine.
Komu chcete vysvetlovat ze ma sdilet vase myslenky? Protoze mate viru, ale viru musi kazdy v sobe najit sam. To nikomu nenaockujete.
Jaky pohled na vedomi spis zastavate? Neco z praci Stanislawa Grofa, nebo spis Amit Goswami?
Jaky svet ma mnoho vrstev? Pisete o teorii strun? Paralelnich vesmirech, nebo snad Everettove paradoxu? Anebio myslite jen ten nas pozemsky svet? Nebo vnimate vesmir spis jako hologram a inspiruji vas Bohmovy teze zalozene na Aspectovych objevech, nebo jak to je?
Vite, pro mne je to jen placani. Jestli chcete, klidne se s vami budu hodiny a hodiny bavit o kvantove fyzice, ale klidne i o duchovnu.
Ale naco? Je to kazdeho vec a myslim, ze jsem ve svem poznani nekde jinde. Proto me udivuje ze pisete o tak "nadpozemskych" vecech jako jine svety, vedomi a pritom se nimrate v tom primitivnim bahne vytvorenem lidmi, ktere stahuje lidskeho ducha a nedovoli mu se skutecne osvobodit.
A dobre, kapituluji a uznavam, ze jste nenadavala. Ale vas koment me trochu nadzvedl. Ale je zbytecne to rozvadet, popiral bych to, co pisu vys.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Piovarči 2016-01-12 23:35
Ako by sa šírili vznešené myšlienky ak by ich ich nositelia nespečatili krvou? Je myšlienka kresťanstva len utópiou? Iste nie. Či nechceme lepší svet? Či nie sme ochotní ukázať príklad a odhodlanie?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # tora 2016-01-12 23:58
Ocakavam tvoju obet. Zatial tu vsetci akurat melu pantom. Resp. datluju do klavesnice. Z tepla domova sa o cudzich obetiach pise skvele.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # Piovarči 2016-01-13 11:01
Čas každého z nás príde....
A iste nesedíme len za klávesnicou neprežili by sme....
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # tora 2016-01-12 21:19
A jeste dodam posledni vec.
Vcera jste me pranyrovala za muj obdiv k zidum.
To neni obdiv k zidim, ale k jejich pristupu k ziti. Prectete si toru. Zamyslete se, proc v tak malem narode najdete tolik vedcu, tolik nositelu nobelovy ceny atd atd. Vite proc? Protoze u zidu je studium povazovane za modlitby a projev viry. Takze bud modlitby anebo studium. Proto je mezi zidy tak vysoke procento vzdelanych lidi. Byt vzdelany pozvedava vase lidstvi. Naplnuje to, kvuli cemu jste se na tento svet narodila. Kdyby byl celay svet vzdelany, vypadal by uplne, ale zasadne uplne jinak. A protoze vidim, ze vetsina sveta o to nestoji, ma zidovstvi muj obdiv.
To ceho jste se vcera chytala vy, to je sionizmus. To by jste musela zapatrat v jinych pramenech. Ale to o cem jsem se vcera bavil ja, je toto popsane vys.
I vam hezky vecer.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+10 # Elen 2016-01-12 22:23
No vidíte, to mne ani ve snu nenapadlo, že se podíváte pouze na začátek ... a já pořád, co to melete o židech?
To je potom těžké.
Včera jsem Vás vůbec nepranýřovala a už vůbec ne kvůli Vašemu obdivu k židům.
Nevím, co k tomu mám říci, asi nic.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # tora 2016-01-13 00:08
Jedna vec je ze nemelu. A druha vec,ten clanek je nic nerikajici bezobsazny blabol.
Zidy, spis nez obdiv to je respekt a inspirace.A spis nez je samotne, obdivuji jejich pristup k ziti.
Obdivuji krovaky, nebo jihoamericke kmeny, ktere ziji v miru a lasce. Nenapadaji druhe, netouzi po moci. Jejich jazyk nezna nadavky a kazdy den projevuji vdek za svou existenci.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+6 # Elen 2016-01-13 00:17
Když myslíte
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+12 # Piovarči 2016-01-12 23:51
"Takze bud modlitby anebo studium. Proto je mezi zidy tak vysoke procento vzdelanych lidi. Byt vzdelany pozvedava vase lidstvi. Naplnuje to, kvuli cemu jste se na tento svet narodila. Kdyby byl celay svet vzdelany, vypadal by uplne, ale zasadne uplne jinak. A protoze vidim, ze vetsina sveta o to nestoji, ma zidovstvi muj obdiv."

Vážený pane. Nie všetci majú také možnosti aby mohli byť vzdelaní. Ba dokonca sa vytvárajú podmienky aby národy ostali v úpadku, biede a v nevedomosti. Vzdelanie je najmä v kapitalizme drahá záležitosť a chudobní si ho nemôžu často dovoliť. Tak že Židia nie sú vôbec výnimoční. Napokon vzdelanosť nie je vždy najdôležitejšia . Poznáme v histórii mnoho vzdelaných masových vrahov.
Najväčším problémom ľudstva je ale nevedomosť najmä tá etická a morálna nevedomosť - absencia skutočného poznania v duchovnom slovazmysle.
Z hlbokého poznania samého seba tiež plynie, že čo nechceš aby iní činili tebe nečiň ani ty im.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+9 # Lai Lai 2016-01-13 10:52
"čo nechceš aby iní činili tebe nečiň ani ty im."

Přesně tak a to je zásadní pravidlo pro lepší společnost.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Piovarči 2016-01-14 16:12
Presne to by malo byť napísané zlatým pásmom v Novej ústave
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+13 # Pavel Nárožný 2016-01-12 23:01
Citace:
Jak chces zmenit system, kdyz lidstvo nechce zmenit model sveho mysleni?
Milí příteli, chapu Vaši beznaděj. Nicméně vidím to jinak. I když bitva není a nebude snadná, podívejte se, co je v sázce.

USA nás žene do WW3, když nejdeme na Rusa, tak na nás pouští vetřelce Islámistické - takže jde o život. Ne jen Váš či můj. Oba by byli zanedbatelné. Ale jde o život všech lidí, lidstva jako takového. Nelze "vyhrát" atomovou válku. Nelze přežít Islamizaci. Nelze stát stranu a myslet si, že "mě se to netýká."

Je důležité probudit víc lidí. A v tom můžete HODNĚ pomoci. A stačí hodně málo...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+10 # Gabriel 2016-01-12 17:37
newobserveronline.com/.../

tohle pověsil pán Vašíček na Novinky.děkuji pane.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+5 # miklos 2016-01-12 18:05
pekne napísané, asi to ukradnem, môžem?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+21 # .lak 2016-01-12 14:49
Ze Zvědavce
Muslimsko-rasistické pogromy
jjj 46.?.?.?
Dneska jsem četl tohle označení: muslimsko-rasis tický pogrom a tak nějak se mi to líbí. Vystihuje to dobře oč se jedná, slovo je starobylé a významově dobře ukotvené v historii, takže bychom ho mohli třeba používat!
Navíc bezvěrci a jinověrci jsou pro ně prašivý psi tak to označení je ještě odměřené.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+25 # Vítězslav Crha 2016-01-12 18:03
EU je totalitní a fašistická nomenklatura.Ry chle zlikvidovat.Čím dříve,tím méně krve poteče
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # .lak 2016-01-14 14:12
A pro perspektivní mají úžasňáci slabost jak pro mazánky.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+7 # Che 2016-01-12 22:26
Problem je uplne jinde. Kazdy se snazi nejak zlovuli neknirovane Führerkyne prezit. A kazdy server nekomu patri, drtivou vetsinou oligarchum a ti nemaji zajem zverejnovat neco pro ne nevyhodneho, viz "idnes"(patri StBakovi) nebo "novinky". DWN (Deutsche Wirtschafts - Nachrichten to resi tak, ze uz uz nepripusti diskuzi. Nemecka ustava ale zarucuje svobodu projevu:

Art 5 odstavec 1 soubor 1:
Kazdy ma pravo ukazat a rozsirovat sve mineni slovne, piseme a obrazne a informovat se bez omezeni z dostupnych zdroju.- Svoboda tisku a svoboda zpravodajstvi v rozhlase a filmu je zarucena, Zensura neexistuje.


Takze je mozne jakekoliv mineni zverejnit (nesmi obsahovat stvani ani nejake utocne vyzvy a pod.),
problem je jen v tom, ze to nikdo v novinach nevytiskne a ani rozhlas to neukaze. A kdyz nekdo bude mit svuj tisk, tak ho stihne nejaka financni restrikce nebo demokraticka nehoda.

Protoze Facebook, Google a dalsi jsou privatni, mohou si delat co chteji a lezt do analu komu chteji.

Jinak receno, chybi Lenin nebo Castro.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+7 # Pavel Nárožný 2016-01-12 22:53
Citace:
Jinak receno, chybi Lenin nebo Castro.
Ale Lenin, ani Castro nebyli žádnou zárukou svobody a už vůbec ne zárukou svobodného tisku. Už jen jak Lenin popravoval za nalezené zbraně, nebo znárodnil ženy nad 18 let... atd.

Co kdybychom se spíše soustředili na to, jak vrátit moc zpět k lidem, kam patří? Např. odvolatelnost politků? 6b.cz/IO1
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+53 # jan lavicka 2016-01-12 11:32
kurňa chlapi, přestaňte jen mlít a pište poslancům do EU, ať se podají žaloby!!!!!
europarl.europa.eu/.../...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+35 # tora 2016-01-12 12:47
Naco budes psat, kdyz ti sami poslanci kontroluji soudy a soudce?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+7 # Pavel Nárožný 2016-01-12 23:14
Citace:
Naco budes psat, kdyz ti sami poslanci kontroluji soudy a soudce?
Poslanci soudce a soudy nekontrolují. Ale fakt je, že v justici jsou jen prověření lidé a ti nepůjdou nikdy proti systému.
Verdikt nad Kramným je toho výmluvnou ukázkou. Znalci zjistili, že stopy na těle zavražděné vznikly po smrti (žádná vitální reakce) = soudkyně posudek označila za "účelový" a tím s ním bylo vymeteno.

Co mě z toho plyne, je, že PČR ty stopy vyrobila na mrtvém těle, aby to měla jak na Kramného hodit. Protože dospěla k přesvědčení, že musí být vinen...

Zajímavé je, že stopy (žádné) nevyrobili na té malé. Asi na to neměli žaludek... ale jak pak rozsudek může tvrdit něco o smrti elektřinou, když stopy jsou jen na jedné oběti?!

Ale, znáte to. Hodně štěstí hledat soudce, jenž ukáže na PČR a řekne - tak tohle Vám tedy nesežeru! Jsou vychováváni tak, že o tom, co poskytne PČR, se nediskutuje. To je vždy pravda a nikdy to není tak, že by PČR manipulovala s důkazy... ne ne ne!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+27 # Pavel Blaheta 2016-01-12 16:16
Díval jsem se na ten seznam našich europoslanců a je povětšinou naprostý duchovní odpad. Těm cokoliv psát je opravdu, ale opravdu zbytečná ztráta času a energie. Vůbec nechápu jak je někdo mohl zvolit. Inu co jsme si zvolili to máme. Systém se možná - povídám možná - změní až nějaká vyšší moc zruší na Zemi elektřinu. Bez elektřiny nebudou televize, radio, internet (za chvíli již asi zcela ovládaný korporacemi), nebudou počítače - takže ani letecká doprava nebude - jediné co bude fungovat tak staré Dieselovy motory a parní stroje. Ovládání lidí pomocí drábů a to nebylo moc efektivní. Dokonce i psát si tady na dosud alternativních serverech jak by se dal systém změnit nemá smysl. Každý náš byť dobrý nápad bude hned u těch co nám vládnou a ti vymyslí protiopatření dříve než ten nápad někdo využije. Jediná možnost dnes - opravdu byť za cenu mírného násilí a odporu - využít toho částečného prozření lidí a šířit pravdu o systému, který se nás chystá zotročit. A také o tom, že pokud ještě existuje možnost volby tak to v příštích volbách risknout a dát hlas Okamurovi nebo Machovi (tím myslím jejich stranám co půjdou do voleb). Prostě tuto i nátlakovou osvětu je třeba dělat a lidi kolem sebe takto přesvědčit. Dáme-li současným vládcům ještě další 4 nebo 5 let tak se naše mladá generace probudí do totality, jako na Zemi ještě nikdo nikdy nezažil.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # Piovarči 2016-01-12 18:32
Pavle tak že to má zmysel sa tu spolu baviť. Niekto tu napísal že nepodmienený príjem je dnes ich zbraňou ako zastabilizovať súčsný systém a už ho aj zavádzajú vo Fínsku.
A presne o tomto nepodmienenom prijme sme sa tu bavili už dávno ako o jednom z pilierov nového sveta a zdá sa že nám to hošani hore idú sami splnIť. Lenže to nebude znamenať že sa ľudia nebudú zaujímať a starať aby bol svet lepším miestom pre život, možno budú mať pre to vytvorené ešte lepšie podmienky a viac času ako doposiaľ.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # Pavel Blaheta 2016-01-13 01:05
To by se musela napřed zrušit EU i NATO. Protože si neumím představit, že by EU vyplácela tento nepodmíněný základní příjem všem občanům Unie a navíc ještě všem přistěhovalým, kterých může být v krátké době např. i deset milionů (a to je ten slabší odhad). Jakmile by se prokeclo, že v EU vyplácení i nově příchozím NZP v nějaké pěkné výši tak je tu do roka celá Afrika. Tohle někdo fakt hodně nedomyslel.
NZP by mohl fungovat pouze na národním základě - kdy by např. občanům svého státu vyplácela každá vláda tento NZP podle svých vlastních možností. A uzavřít hranice (neříkám hermeticky) ale prostě žádná nelegální migrace. Pracující Ukrajinci u nás např. jsou povětšinou legálně, nebo alespoň legálně přicestovali. To co se mom. děje v záp. Evropě zrušilo prakticky všechny možnosti ohledně dopracování a zavedení NZP. Nebo si to alespoň myslím, jestli má někdo jiný názor a je něčím podložený budu rád za něj. Děkuji všem.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Piovarči 2016-01-13 11:09
Však plný súhlas ak NZP tak na národnom základe tak to robia aj vo Fínsku. Len to niekto už vydával za akciu elít:-)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+12 # mimi66 2016-01-12 18:44
jan lavicka Dík za link.
To je dobrá cesta, našiel som tých Slovenských (vraj) poslancov. Napíšem im ohladne TTIP.
Migranti sú možno len zásterka téj dohody.

SK Europoslanci
europarl.europa.eu/.../...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+31 # kpt.fischkopf 2016-01-12 14:39
Aha, už si nemůžeme postěžovat na Facebooku že tu nechceme emigraty co znásilňují naše ženy, naši zástupci nám budou nařizovat s čím můzeme nesouhlasit a za peníze daňových poplatníků platit šašky na falešné veřejné mínění. Jsou to lháři a podvodníci a kriminálníci patří do vězení ale jen ty šťastnější tam taky skončí. :)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+12 # lojza Lhota 2016-01-12 21:02
Přátelé ja uz navstevuju vsechy stranky anonymne pres proxy zacina prituhovat.Tohl e neni nic jinyho nez komunismus ala rok 1950.Oni to mysli vazne za chvili zacnou procesy typu Horakova.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+11 # Lai Lai 2016-01-12 21:51
Úpadek společnosti už dávno začal.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # eli 2016-01-13 02:49
Marek, ziadny upadok nebude, svet sa opat vrati k "самизда́т-om." Tymto mecom, sa im efektivne podarilo rozlozil Sovietsky blok a zda sa, ze padnu nan, aj oni samotni.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+72 # ben 2016-01-12 10:27
No, nikdy jsem učet na frcbůku neměl a ani nikdy mít nebudu.
Rozumní lidé by měli zvážit, zda něčemu takovému chtějí i nadále svěřovat své (často soukromé nebo zneužitelné) údaje.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+78 # Jan 2016-01-12 10:33
Před pád měsíci jsem učinil tohle rozumné rozhodnutí a facebook odstranil. Světe div se, stále žiju :)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+47 # JazzBoo 2016-01-12 12:07

Za mě tohle rozhodnutí učinili chazařští udavači chvíli po Majdanu.
Jmenovat nebudu, Pán Bůh jim to oplatí na dětech.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-34 # Nihilist 2016-01-12 12:59
Nebyt to tenhle?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+32 # Gabriel 2016-01-12 13:59
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+27 # Gabriel 2016-01-12 14:21
Могерини успокоила европеек: в Кельне не случилось ничего необычного, «насилие в отношении европейских женщин» имело место и до наплыва мигрантов
Mogerini uklidnuje evropanky: v Kolíně se vlastně nic neobyčejnýho nekonalo.násilí na evropských ženách se dělalo i před přívalem emigrantů.
takže evropanky klídek,joooo
a tahleta zmrdka tady šefuje.asi žárlí že ji nijakej arab nevojel.
rusnext.ru/news/1452586195
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-16 # Nihilist 2016-01-12 16:12
Žid zeman o sobě veřejně prohlásí, že je Žid, a když se to Židům připomene, tak mínusujou jak pominutí. Komedianti.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+6 # Vladimír57 2016-01-12 21:44
Nihilist, Zeman je takový, makový a určitě není dokonalý. Můžeš mi napsat koho by jsi tam chtěl místo něj, Šlafendreka, Dinsbira, nebo raději olbrajtovou.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-2 # Nihilist 2016-01-13 10:18
Cituji Vladimír57:
Nihilist, Zeman je takový, makový a určitě není dokonalý. Můžeš mi napsat koho by jsi tam chtěl místo něj, Šlafendreka, Dinsbira, nebo raději olbrajtovou.


Někoho kdo nepřijde ke korunovačním klenotům - kulturnímu dědictví národa Českého - ožralý jako hovado a pak se ještě ani k celé situaci nedokáže postavit jako chlap.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Nihilist 2016-01-13 13:38
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+20 # mimi66 2016-01-12 18:21
Nihilist to mi pripadá ako nepodarená busta Havla z USSA-kongresu.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Nihilist 2016-01-13 10:16
No prostě nemáme štěstí na prezidenty.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # Lai Lai 2016-01-12 21:57
Já udělal také rozumné rozhodnutí,nikd y jsem si faceshit neudělal,protož e to nemám za potřebí.Můj názor na tenhle nesmysl je,že to je opak sociální sítě a sice antisociální síť.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+39 # tora 2016-01-12 13:23
Nechci ti brat iluzi. Ale to ze nepouzivas facebook je uplne jedno. Teda jedno pro tebe. Ono jde totiz o to, ze dnes lidi veri hlavnim mediim (kontrolovana a dobre podchycena) zcasti jeste tistenym mediim (velmi rychle se meni a spis je to otazka casu kdy tistena media skonci), no a pak znamym, rodine a podobne. A proto je facebook tak nebezpecny. Protoze staci jeden clovek, ktery muze relativne rychle informovat (ne ovlivnit) velkou masu lidi, kteri mu mohou potencionalne verit. Sociologicky ma kazdy clovek prumerne 100 pratel. Vic jich neni schopen aktivne udrzovat. Ale pritel tveho pritele je potencionalne taky tvuj pritel, protoze mas tendenci verit , ze tvuj pritel si vybira za znamost lidi podobneho razeni jako jsi ty nebo tvuj pritel. To znamena, ze tvuj potencionalni okruh lidi schopnych registrovat tvoji zpravu je 10 000.
A v tom je sila ale i problem. Proto kontrola. Je to kontrola mysleni, ne kontrola soukromi. Protoze. Mas urcite mobil, jsi nucen zakony CR mit konto v bance pokud podnikas, nebo jsi zamestnany. Mas dentistu a obvodniho doktora, kteri skladuji tvoji zdravotni kartu v online databazy. Koukas na chytrou tv ci poizivas pc ktere monitoruji tvuj hlas, obraz, chovani a rozhodovani. A vse se odesila na jina mista (nedavny skandal LG televizoru, ty odesilali kompletni tvoje data nezasifrovana!!!).
Vyuzivas urady, ozenis se, mas deti, tvoj kompletni zivot je pod kontrolou statu ktery casto najima soukrome organizace na spravu tvych udaju. Zakon o ochrane informaci je jen iluze ktera te ma presvedcit, ze tve soukromi je respektovano. Popravde nejsi nic nez marketingove obchodni jednotka generujici pro celek nejaky vynos. Zalezi jen na to, kolik utratis, k jak velkemu obnosu se zavazes a jestli jsi zdravy. Nemocne, handycapovane, ale i moc premyslejici lidi nema system rad.
Tak. A ted mi prosim napis. Co ze to vlastne chces uchranit, ci resit, pokud ignorujes facebook? :)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-33 # Jindřich65536 2016-01-12 13:49
Jaká kontrola myšlení zase? Jak souvisí konto v bance nebo mobil s kontrolou myšlení? To jsou jenom prostředky komunikační výměny, stejně jako sekera nesouvisí s vraždou. Chceš bance vzít svobodu poskytovat úvěry nebo operátorovi poskytovat mobilní síť? Co vlastně chceš? Jak by vypadal ideální svět podle tebe?

PS: já vim že "potencionální" je taky uznaný, ale přeci jenom, když říkáš, že operátor má "potenciál" tě odposlouchávat, nebylo by přeci jenom lepsí používat tu správnější variantu? Přeci jenom "potencionál k odposlechu" tak nějak tahá za uši že?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+29 # tora 2016-01-12 14:15
CHapu, neni to spisovne, ale v ceskem jazyce uz usazene a zduvodnene.
Je to slovo "potentní" - ceská odvozenina od latinského "potentio" (cesky potence - zarucená moznost, schopnost, potřebná síla či vědomosti, někdy morální zdatnost).
"Potencionální" vsak znamená jen možný, náhodný, eventuální - tedy bez pozadavku na sílu, schopnosti, znalosti ci morální bezúhonnost. Napr. potencionální obetí dopravní nehody se může stát kdokoliv, bez požadavků na schopnosti či sílu...
Potenciální obeť je významově nesmysl, neboť aby se člověk apod. stal obětí, nepotřebuje k tomu mít ani sílu ani schopnosti. Potenciál k tomu, aby se obětí stal, prakticky nemusí mít. Ten je obvykle na straně viníka.
Toliko vyklad jinych, zabyvajicich se zdomacnelymi patvary ceskeho jazyka. Ale nechytejte me za slovo.

K tomu co jste napsal. Bankove konto a mobil slouzi k detekovani vasich rozhodnuti, ktera se analyzuji a od toho je odvozeno vase mysleni. To se da kontrolovat a smerovat. Nejjednodussi priklad. Zadejte si z pc do googlu vyhledani nejakho vyrobku a pak vam mesic budou naskakovat pri navsteve ruznych webo reklamy prave na ten hledany konkretni a podobne vyrobky. To je jen marketingove obchodni zpusob kontroly vaseho mysleni. To se nezminuji po podprahovych stimulacich, chemickych stimulacich (chemicke potraviny, voda, elektromagnetic kych stimulacich (napr.800mhz site utlumuji vnimani, coz se projevi ve vasem rozhodovani a aktivite), atd. Mozna by pomohlo vic si pocist o zpusobech kontroly lidske mysly. Protoze to uz nezminuji prokazatelny projekt MK ultra a dalsi.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+19 # Gabriel 2016-01-12 15:11
banky maj schopnost určit do které kategorie patříš,a to nejen podle příjmu.platíš bezhotovostně kartou,vědí co jíš,jestli zdravě-to je pro ně špatně,nebo žereš jejich gmo sračky,co piješ-jestli jsi závislák-nemysl ím na alkoholu,sice i to,ale třeba jejich koly,jak reaguješ na podněty-třeba na reklamu-voni ji dlouho nedávali,pak ji pustí a šmírujou kdo to koupí-jak je na vnější podnět odolnej. zdravotní stav-platíš kartou v lékárně,a tak dále.sítě-kámoš se rozhodl že skončí zo Skype,nějakej moula se mu ozval- z Kanady,prosil ho at si to rozmyslí,že se na něj hezky koukalo.podotýk ám-cizí člověk.
Proč maj BTSky operátorů tak obrovskej výkon,když k provozu mob. sítě stačí výkon pár kilowattů.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-20 # Jindřich65536 2016-01-12 15:17
Přiznám se že reklamy blokuji, takže zrovna tento problém se mě až tak netýká, můžete prosím uvést nějaký jiný příklad kontroly mého myšlení, který (v ideálním případě, ale asi to není možné) zároveň nejde aplikovat na druhou stranu to znamená že by nezahrnoval totožnou "kontrolu" mojí mysli ze strany např. FB profilu Islám v ČR nechceme? Tedy ten scénář že bych měl hypoteticky na FB účet, někomu z mých přátel se líbil (a lajknul) nějaký článek na profilu IVCRN a ten se propašoval tímto i na stránku kterou si na FB zobrazím já? To že různé subjekty bojují o pozornost ostatních ať již se jedná o jednotlivce či organizace je fakt ale kontrolou myšlení bych to nenazýval, a pokud ano mělo by se to aplikovat plošně a nikoliv selektivně nebo jsou tam nějaké koncepční rozdíly?

PS: bohužel váš názor není většinový a pokud ho chcete prosazovat, bylo by dobré zařídit nejprve aby nebylo ve slovníku uváděno jako synonymum

prirucka.ujc.cas.cz/.../

Nicméně jak přesně velká část lidí považuje tato slova za stejná (v tom smyslu aby bylo efektivní je takto využívat) ještě provedu, třeba je to tak že je to na hraně :)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+11 # tora 2016-01-12 20:48
JIndrichu. Bud pises z mobilu tabletu nebo pc. Muzes virtualizovat, ale mas zmenenou i mac adresu? Pouzivas jako browser TOR...i kdyz jej uz prolomily, nebo podobny sifrovany prohlizec?
Anebo jinak. Mas nejaky antivirovy program?
Pak ti garantuji, ze o tobe vedi vse. Protoze antivirove programy jsou absolutne jeden z nejdokonalejsic h smirovacich programu. Vedi absolutne vse co je v pc, vse preskenujou. Kazdy soubor ci esterni disk. A vse se odesila pryc. Nedelej si iluze. Mozna ze do hlavy ti jeste nevidi, ale primet te aby jsi myslel a delal co chteji oni, to dokazou.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Jindřich65536 2016-01-13 01:10
No, sice nepoužívám ale teoreticky tedy dejme tomu že ano - většině lidí kterým dělám počítač ho samozřejmě instaluji - stále čekám na tu kontrolu myšlení i kdybych měl antivir jak mě budou moje myšlení ovládat když zjistí kam chodím co rád jím nebo jaký je můj zdravotní stav? Teoreticky by ještě šlo způsobit mi nějakou škodu (i když v ideálním světě pokud neexistuje cenzura tak lidé nemají ani obchodní ani soukromá tajemství - tajemství je že cenzura je jakákoliv informace kterou nedáš každému na potkání), ale pořád v tom nevidím to o čem jsme si původně povídali.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+58 # .lak 2016-01-12 10:38
www.youtube.com/.../
Žel tu není koho volit kromě Zemana.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+82 # r0b1n 2016-01-12 10:55
Europa sa vo velke totalitne howno obracia.
Este nech niekto nadava aka bola totalita spatna, mame ju tu zas :-D
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+72 # Nausius 2016-01-12 11:02
Žábu musíte vařit pomalu aby vám z hrnce nevyskočila.

Mám pocit, že loutkovodiči kteří skrze EU zkoušejí aplikovat svou vizi Nového Světa ztrácejí trpělivost a zatápějí pod ohněm víc než dokáže žába v podobě současné společnosti snést.
Možná, že nevyskočí a nechá se dobrovolně uvařit, otupělá a opařená je už na to dost, možná ale taky ne a možná se taky vylije i hrnec s vroucí vodou a nebude to pěkné.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+58 # r0b1n 2016-01-12 11:06
Este ma tak napadlo, ci budu mat kam umiestnit tolko "neziaducich" na to nakoniec budu musiet z niektorej krajiny EU sprasvit gulag aby sa tam vsetci neziaduci pomestili :-DD
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+76 # Gabriel 2016-01-12 11:29
milí rusové,kdy už přijdete do Berlína?


politikus.ru/.../...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-1 # JazzBoo 2016-01-12 13:42
Ale kdepak. To by stálo moc peněz.

Program večírku bude prostý:
1. vysídlení mohamedánů do EU
2. alija
3. poděkování za šoa

Cituji co řekl Izraelský profesor vojenské historie Martin van Creveld na adresu evropanů v kontextu odplaty za holokaust:
„Disponujeme několika stovkami atomových hlavic a raket a můžeme je odpálit všemi směry, třeba i na Řím. Většina evropských hlavních měst je terči našich leteckých sil.“

Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+62 # 1fe0c80c68876af4289d59ac1500faa13df081e2 2016-01-12 11:59
No hlavně, abysme z toho nevyměkli. Strach je sice běžná věc, ale pořád je to volba. Musíme být teď pevní více, než kdy dříve. Pomalu se to chýlí do závěrečného vyvrcholení, tak ať jsme dobře připravení ;)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+23 # Piovarči 2016-01-12 15:19
To je pravda ono sa to sunie k nejakej výraznej udalosti... Treba byť pripravený.....
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # Ježek 2016-01-12 16:39
Jak se chcete připravit?
Rád bych si takový návod přečetl.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+16 # Pavel Blaheta 2016-01-12 16:59
Pane Ježku - dám vám návod. Za prvé - můžete si říci, že když v tom co se bude brzy dít umřete, že je vám to jedno. Tím se zbavíte strachu ze smrti. Pak si můžete říci a připravit se pár dnů nebo týdnů po krachu systému tím, že si uděláte zásobu toaletního papíru tak na rok (to nestojí moc peněz když jsou v akci) a jídla tak na týden nebo 14 dnů. Více nemá smysl. A nějaký ten "pepřák" by bylo dobré mít stále u sebe a krátkou zbraň - dá se pořídt do 5-ti tisíc. A taky nějaké kamarády, kteří by spolu s vámi šli proti komukoiliv - proti gangům, nebo i proti policajtům - záleží na tom, kdo bude zrovna na vás chtít spáchat větší zlo. Jo a u těch dlouhodobých potravin nezapomeňte na nějaké dobré kafe a čaj. Je hne líp, když si člověk může udělat dobré expreso. Lépe se přemýšlí.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+15 # Ježek 2016-01-12 18:07
Především jsem dobře zásoben lahvovým to je na přemýšlení lepší jak kafe. Protože.jak každý ví: "Ranní ptáče bez lahváče vůbec nikam nedoskáče.
Jinak, mám brokovnici značky Bajkal, nějaké patrony k tomu . Rozhodně si pořídím k bordíkovi vlčáka, ten je spolehlivější jak deset kámošů.
Půl metráku maďarských fazolí abych nechcíp hladem, karton nutričně hodnotných vepřových konzerv od f. Pikok -Agrofert abych měl vitamíny,15 kg antibiotického medu z Ukrajiny od Včelpa to abych měl co mazat grázlům kolem huby ,vody plnej bazén, centrálu+ 200l benzínu v sudu a půlku úspor v dobře zakopaném zlatě.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+11 # Gabriel 2016-01-12 18:24
Ježku vzals to za správnej konec.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+7 # Ježek 2016-01-12 20:39
Střízlivý nás nedostanou!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+10 # Piovarči 2016-01-12 18:57
Ide o to mať čas sa pripraviť a zvoliť správnu stratégiu prežitia. Keď sa niečo zomelie sranda to už nebude.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+5 # Ježek 2016-01-12 19:11
Máte v zásadě pravdu, jenže ta správná strategie vám bude k užitku jen z počátku Velkého průseru. Ten prychle přeroste ve 3 WW a následně v jadernou válku. Pak už bude všechna stratégia na pendrek...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # Piovarči 2016-01-13 00:04
Všetko bude záležať od toho kde sa bude človek nachádzať. A nemusí prísť ani k jadrovej vojne, stačí keď dorazí riadna ekonomická kríza šmrncnutá navyše nejakou ekologickou alebo prírodnou katastrofou....
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+10 # Ježek 2016-01-12 19:30
Pane Blaheta, dovolte nesmělý dotaz. Když budete mít jídlo jen na 14 dní, k čemu Vám bude hajzlpapír na rok?
Ten bez žrádla nebudete potřebovat, to vám řekne devět z deseti gastroenterolog ů.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # Pavel Blaheta 2016-01-13 11:19
Vtipný dotaz, ale jde o to, že nějaké jídlo si vždycky nějak opatříte, ale jestli dojde k totálnímu krachu systému, tak ten toaletní papír je důležitý a nastane-li, že nebude kdo by jej vyráběl, nebo selže-li obchod a zásobování, tak máte problém. Jinak i ten lze samozřejmě řešit jinak, ale my jsme zvyklí na toaletní papír, ne na omývání zadku a nějaké ručníky apod. Jinak existuje i velmi dobrá kniha - "Divoké rostliny k jídlu" - nějaký Němec ji napsal a vydal - může také pomoci.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # Ježek 2016-01-13 16:20
Pane Blaheta před požíváním divokých rostlin důrazně varuji. Nečinil bych vyjímku ani v době hladomoru. Múže to uspíšit odchod do věčných lovišť.
Kdysi v Junáku jsem byl terčem experimentu právě v této problematice. Vše bylo pod "odbornou" kontrolou, včetně použtí vědecké literatury s patřičným vyobrazením poživatelných alternativ zdrojů stravy.
Předesílám, že nejsem zhýčkaný jedinec, žaludek mám jako hroch
Nehledě na odpornou chuť se dostavily syndromy těžké úplavice, mocné křeče a nezvládnutelný stav stolice!
Nepřál bych to ani Kalouskovi.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # Pavel Blaheta 2016-01-12 20:41
Jo ti psi jsou věrnější to je pravda, ale kámoše budete potřebovat taky - věřte mi - sám nejste nic (ani se smečkou psů) když by bylo opravdu zle. Materiálně jste zajištěn dobře - nehrozí vám bezprostřední hlad, teď už jen si říci Vesmíru o trošičku toho štěstíčka. Jak to zpívá Doolitle v My Fair Lady: "jen mít trochu, jen mít trochu toho pokakanýho štěstíčka".
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+58 # irena 2016-01-12 12:05
No ja jsem na tyhle veci pitoma. Ale ona jako cenzura do ted nebyla? Ja jen ze kdyz jsem nekde narazila na bylinky a lecbu rakoviny tak me to smazalo. Taky kdyz se podivate na TV noviny tak zjistite ze nereknou za boha ani prd. Aby se nahodou neco lide nedozvedely. A to hovorim o verejne pravni televizi. Kde se prave MAME dozvedet pravdu. Brzo se asi budou taky palit knihy jak za Hitlera. Nekdo znas chce mit blbecky - poslusne otroky. Politici nas chteji stahnout na svoji uroven a tam utlucou dlouholetou zkusenosti. Jinak to nevidim.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+55 # Nausius 2016-01-12 12:20
Byla, ale eráru začíná téct do bot tak přitvrzuje.
Stačí si projít německé diskuze. Většina slušných němců ještě naivně čeká, že vláda tento problém nějak vyřeší, ale jakmile se probudí i tato otupělá střední třída a dojde ji trpělivost pak se jakákoliv represe obrátí rychle opačným směrem.
V Německu bude brzy veselo, hlavně až na jaře přijde další milion ekonomických migrantů a dojde k dalším excesům z jejich strany.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+40 # 1fe0c80c68876af4289d59ac1500faa13df081e2 2016-01-12 12:45
No já narazil na podobné komentáře i na českých diskusích. Prý "ať už s tím ti nahoře něco udělají ..."
Ti lidi se snad úplně zbláznili. Co jako čekají, že ti nahoře s tím udělají. Vše jede podle plánu jak má přece, tak co by ještě měli dělat :D
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+15 # Piovarči 2016-01-12 15:35
No u nás to Fico v celku zatiaľ poriešil a postavil sa otvorene proti vytvoreniu moslimskej komunity na Slovensku. A kde to takto politici nechcú treba sa proti ním jasne väčšinovo postaviť. Moslimovia nech žijú tam kam patria nie u nás. Tu môžu prísť na dovolenku. EU nech sa usiluje urobiť poriadok tam kde pomáhala zasievať chaos aby odtiaľ už nikto nemusel utekať.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+13 # miklos 2016-01-12 18:27
a myslíš, že to Fico vyriešil? Fico chce byť hlavne 5.marca zvolený tak pred voľbami povie, čo chce národ počuť a hlavne odobrať hlasy nebezpečnému Kotlebovi. Na toho koniec koncov nasadili aj novovytvorenú SNS a aj oligarchu Kollára s podobnou protiimigrantsk ou rétorikou. Takže až tak moc by som si s Ficom nefandil, oklamal neraz a ani sa za to nečervenal.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+9 # Piovarči 2016-01-12 19:04
No nech už je akýkoľvek zašiel v tej rétorike až príliš ďaleko. Asi by ho za jeho posledné výroky najradšej žalovali:-) Nemyslím si že ide len o predvolebné frázy dal to celé na súd spolu s Maďarmi sme jediný ktorý to posunuli na súd. To by opozícia neurobila. Samozrejme k Ficovi treba alternatívu ale v žiadnom prípade nie to čo tu už bolo. Tí všetci nás už 100x zapredali.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+5 # miklos 2016-01-12 20:07
tak to je jasné, že opozícia to je ešte horšie, samozrejme, to je bez debaty ,tí kopú úplne otvorene za svojich "pánkov", neviem, ťažko povedať, uvidíme po 5.3. môže sa všetko zmeniť, ale môže byť aj to, že si politici Madarska, Slovenska ale aj Poľska uvedomujú, že patrili kedysi pod ruské impérium a že sa tam po posilnení Ruska opäť môžu dostať späť, aspoň to tak vždy v histórii bolo, že sa už raz dobyté územia opätovne prinavracali veľmociam, Západ nás vycicaných ochotne vráti pretože možno nebude mať inú možnosť alebo žiadny Západ potom ani nebude
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+6 # mimi66 2016-01-12 21:31
...no, kto vie ako to dopadne. Za výrok.
„zabrániť vytvoreniu ucelenej moslimskej komunity na Slovensku“
Ficove protimoslimské výroky rieši prokuratúra, podľa nemeckej političky robí z moslimov štvanú zver.
dennikn.sk/.../...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+6 # Piovarči 2016-01-13 00:10
Moslimskú komunitu na Slovensku myslím nechce väčšina Slovákov. Nemecká prokuratúra Ficovi len pomôže s preferenciami:- )
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # Gabriel 2016-01-13 06:24
Fica již vyšetřuje Generální prokuratura.na čí podnět?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-29 # Jindřich65536 2016-01-12 13:30
[quote name="irena"] Ja jen ze kdyz jsem nekde narazila na bylinky a lecbu rakoviny tak me to smazalo. Ireno co to plácáte?

1) Nasměrujte mě prosím někam, kde provozovatel smazal odklaz na léčení rakoviny bylinkami, pošlu Vám pak na účet nějaké peníze. Hint: to nedokážete :)
2) Uvědomte si všichni vážení že svoboda jednoho končí tam kde začíná svoboda druhého. Jakmile "demokraticky" požadujete po jakékoliv internetové stránce aby všechno co se do ní nasype tam zůstalo, automaticky OMEZUJETE SVOBODU jejímu provozovateli. Když budete mít vlastní stránky, necháte si také DIKTOVAT co tam máte mít zveřejněné? Víte vy všichni, že nic takového jako "neomezená svoboda projevu" nemůže nikdy existovat? Když zavoláte do banky že tam je bomba, je to taky svoboda projevu? Omezenost projevujete všichni, kdo si neuvědomujete že nějaká hranice být musí. Z mého pohledu je ta hranice sice také zbytečně paranoidní, klidně i popírače holokaustu bych nechal, ať se sami ve veřejné diskusi znemožňují, ale tvrdíte-li, že někdo tím, že na soukromém serveru si nechá jen to co soukromně považuje za nejlepší z pohledu svojí soukromé reputace (a soukromých zisků), jste stejní totalitáři, jako ti, proti kterým hlasitě vystupujete a to se jmenuje: pokrytectví, zaslepenost.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+17 # JazzBoo 2016-01-12 14:24
To co předvádíte Vy, to se jmenuje demagogie, přesněji chazarská demagogie.
Cituji zvedavec.org/.../...
„Židovské náboženství je náboženstvím mitzvoth (přikázání) a bez tohoto náboženského idiomu židovské náboženství vůbec neexistuje.“ Profesor Yeshayahu Leibowitz

irena se hned v úvodu přiznává k „pitomosti“, ale v srdci to má vpořádku, proto dojde poznání pravdy, kterou tak zoufale nemůže najít ve vašem světě.
Ale Vy, vy dojdete tímhle způsobem jedině konce.

Čtěte, třeba to pomůže alespoň Vašim dětem:
ac24.cz/zpravy-ze-sveta/7262-vudce-proti-islamizacni-pegidy-stihan-politickym-establishmentem-za-tricko-proti-znasilneni#comment-251909
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-17 # Jindřich65536 2016-01-12 15:03
Rád bych se dozvěděl více, a to myslím naprosto vážně. Tím že útok může být i slovní (bomba v bance) a tedy že "absolutní svoboda projevu" podle mne neexistuje (slovo je projev) říkáte, že je to demagogie? Můžete v tom najít prosím prvky klamné, nevěcné, působící na předsudky a emoce případně polopravdu, a překroucený argument? Jaký přesně argumentační faul jsem použil? Rád si své vyjadřování vytříbím. Nebo se snažíte naznačit, že když si založíte vlastní blog a někdo v komentářích vám bude nadávat sprostými slovy že je vaší demokratickou povinností všechny komenty tam nechat? Ale prosím, rozlišujme a tady bych se velice přimluvil, o rozlišení "demagogie" a "extrapolace" díky
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+7 # r.m. 2016-01-13 00:03
„Chceme vyvolat hlubokou nenávist k Němcům, k německým vojákům, námořníkům a letcům. Musíme je nenávidět dokud nezvítězíme.“ – Lord Beaverbrook (citováno v „Niemals!“ od Heinricha Goitsche).
„Je zde pouze jediná síla, která se opravdu počítá. Je to síla politického nátlaku. My Židé jsme nejmocnější lidé na světě, protože tuto moc máme a víme jak ji použít.“ – Vladimir Jabotinsky, Jewish Daily Bulletin, 27. července 1935.
--
„Hrál jsem golf s Joe Kennedym (Americký velvyslanec v Británii). Chamberlain mu řekl, že Amerika a světové Židovstvo ho donutilo zavléct Anglii do 2. světové války.“ – James Forrestal, ministr námořnictva (později ministr obrany), Deník, 27. prosince 1945.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Jindřich65536 2016-01-13 01:13
Cože?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # r.m. 2016-01-13 14:27
to je jen špička ledovce
nebo snad zůstaneme u vysvětlení, že se Němci po roce 1933 kolektivně zbláznili?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+10 # Piovarči 2016-01-12 15:47
Takto to iste nemyslíme. Ide nám iste o slobodnú a viacmenej slušnú diskusiu napriek rôznorodým názorom. Ale keď sú ľudia hodne pohoršení nejakým bezprávnym stavom vylejú si celkom prirodzene hnev a zlosť aj v takýchto diskusiách čomu sa tiež netreba čudovať.. Niekedy je to lepšie ako keby si vylievali zlosť na ulici. Skrátka spoločnosť by mala byť organizovaná a spravovaná tak aby väčšina jej členov bola vyrovnaná relatívne spokojná so svojim údelom a poslaním v živote. Ak to tak nie je potom tu máme práve to čo sa tu dnes deje. Naše vlády jednoducho nespravujú veci verejné ku všeobecnej spokojnosti ľudí a toto je problém ktorý chceme všetci riešiť. A riešiť ho rozhodne treba. Preto že sa sunieme ako civilizácia do sebazničenia... ..
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-16 # Jindřich65536 2016-01-12 15:55
Ahh to že civilizace jde do prdele já souhlasím, co jednou bylo na vrcholu musí klesnout dolu a naopak, to je princip života - nekonečný pohyb. Jenže se přece nenechám strhnout davem ke lžím (bylinky a rakovina, chybí jen chemtrails) nebo neobjektivitě (nechopnost podívat se na věc z hlediska provozovatele služby FB). Hněv si do diskusí vylévat rozhodně nebudu protože tím připravuji o čas ostatní, kteří chtějí většinou číst fakta. A nebudu si ho vylévat ani na ulici, když někdo chce ať jde na hřiště nebo třeba závodní okruh :)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+8 # Jacky Ickx 2016-01-12 18:49
Kekle. Mě fascinuje do jaké míry si ochoten hájit ten váš systém. Kdyby něco podobného vyhlásili v Rusku tak byste se šli posrat.
Psát o stádovitosti v této souvislosti je také hloupost. Lidé se přece v podstatným věcech musí vědět shodnout jinak nastane co ??? Babylon? Když nevíte kam z konopí tak začnete o stádovitosti přitom sami jste stádo.
Já nejsem za konspirační teorie a nemám rád nesmysly typu chemtrails apod., Jenže problém je že všechny tyto věci vycházejí s faktů. Například "chemtrails" poprašování chemikálií z letadel na obyvatelstvo aplikovalo USA tuším v 50-tých letech. Oni toho napáchali poměrně dost a některá fakta vyšla časem najevo .... To jsou známé věci, najdeš je např. i na Wiki.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+7 # Piovarči 2016-01-12 19:18
Jindžich tak že vychádzame práve z faktov a odhalení ktoré sa uskutočnili investigatívnym i novinármi a je to stále o tom istom oni sa nepolepšili, sú len rafinovanejší.
Mysli si čo chceš, ale ja im nemôžem veriť mám s nimi príliš veľa zlých skúseností......
Geoinžiniering je už dnes realitou ku ktorej patrí žiaľ i chemetrails
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # miklos 2016-01-12 20:09
ja mám fotku lietadla pristávajúceho v nízkej výške z ktorého ide tento smrad, neviem teda či majú letecké motory nejaké voľným okom viditeľné výpary (skôr myslím že nie)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-1 # Jindřich65536 2016-01-13 01:18
Jen dvě otázky: 1/ ten kdo organizuje celou tu chemtrails akci, jakým způsobem zajistí, že území které on dýchá nebude zasaženo?
2/ Když stojí petrolej miliony na cestu velkého letadla, proč teda nepoužije jako kontaminační médium zdroj vody vůbec nechápu.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # r.m. 2016-01-13 14:32
Postřik stojí 3,5 mld USD ročně, přechod na technologie bez uhlíku by stál biliony. Chytrému to dojde.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-2 # Jindřich65536 2016-01-13 01:25
Jaký náš systém? Proč si myslíš že mě se součaný sobecký systém líbí? Mě se totiž samozřejmě nelíbí vše je podřízeno zájmům něčeho ale na zájmy celku se zvysoka sere, přestože teorie her dokazuje, že jiný princip je mnohem efektivnější.

Na chemtrails se shodneme to že někde z letadla někdy něco padalo samozřejě nepopírám, popírám denodenní současnou praxi.

A stádnost se z toho hlasování dá přeci vyčíst - někdo napíše fakt, druhý ho za to napadne, ale dostane většinu plusů ten druhý. Názorová diferenciace na těchto diskusích minimální je to hromadný nářek tady - co jsem nepochopil?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+6 # Pavel Blaheta 2016-01-12 20:47
Příteli popírače nelze nechat jen tak, protože by se mohlo při důkladném vědeckém zkoumání klidně stát, že by tu svou pravdu eventuálně prokázali a to by skončil takový krásný byznys. Víte kolik prachů již nateklo někam odněkud díky tomu? Nechtějte to vědět.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+6 # Pavel Nárožný 2016-01-12 22:55
Já to chci vědět.

A stejně tak chci vědět, přesně KOLIK a KOMU nateklo peněz za to ty odpustky za "globální oteplování", když jde o normální změna a variace v podnebí (El Niňo, momentálně).
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # r.m. 2016-01-13 15:26
no hádej)))
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # Pavel Blaheta 2016-01-13 11:23
Pan Jindřichu trollům se informace, které by oni či "dozorující orgány" mohly zneužít, prostě nedávají. Takže i kdybych věděl o alternativách (ať již bylinných či jiných) k léčení např. rakoviny, vám bych je nepředal.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-33 # LUF 2016-01-12 12:46
Pomalu to tu budeme mít jako v Rusku a Číně :(
technet.idnes.cz/.../...

reflex.cz/.../...

echo24.cz/.../...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+26 # Lucia 2016-01-12 13:40
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+17 # tora 2016-01-12 13:51
Lucia, dokonale.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-14 # Jindřich65536 2016-01-12 18:01
Dokonalé, když Lucia nemá argument, napíše že je někdo stupidní a má plusy. Normálně by asi nemělo bejt správný aby lidi mohli dávat mínus aniž by napsali co se jim nelíbí protože mě třeba hrozně zajímá, jestli si lidi myslej že to není pravda, co se tam píše nebo že prostě se jim to nelíbí že to tak je. Reportéři bez hranic když tvořili ty dvě mapy světa zde: cs.wikipedia.org/wiki/Cenzura, myslíš si kdo je vlastně podplatil? To by mě hrozně zajímalo. A kolik to stálo. Chtěl bych tě vidět v podobný organizaci pracovat snažit se maximálně analyzovat data a někdo na tebe plival, co by sis o něm myslel. A to skore jaký dostal LUFův příspěvek vs Lucie svědčí o opravdový stádnosti zdejšího převažujícího obecenstva. Kam Novinky se hrabou haha. Mimochodem, nedávný výzkum ukázal, že ti, kdo inklinují k takovým těm jednoduchým duchaplným citátům, které v drtivé většině jsou naprosto banální, jsou méně pozorní a jejich myšlení je více jednosměrné :)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+6 # Piovarči 2016-01-12 19:09
No nepovedal by som že je to tak. Veci nie sú síce jednoduché ale nie neprehliadnuteľ né..... x krát sa už potvrdilo že tá ľudová tvorivosť resp. čítanie medzi riadkami bolo správnym riešením hádanky..
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-4 # Jindřich65536 2016-01-13 01:11
Proboha tak mi to tajemství co tím Lucia chtěla říct prosím prozraď. Já sem totiž tak blbej že ani po týhle nápovědě to nedokážu rozluštit. A myslím to smrtelně vážně : (
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # Piovarči 2016-01-13 11:20
Myslel som to všeobecne nie na tento konkrétny prípad... Pohoda....:-)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+22 # Jiri Novak 2016-01-12 13:57
Tímto "gééénitálním politickým rozhodnutím" tomu ti tupci hakoši nasadili korunu. Nenávist se ze sociálních sítí jenom přesune do ulic, na úřady a postupně se dostane i k vládnoucím prasatům a to bude jejich konec.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+23 # kluge klugov 2016-01-12 14:00
Stačilo by keby tupci policajti a vojaci (šikanovať a týrať) držali z ludmi a spravil by sa hned poriadok z tými čo to riadia !
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+21 # Lucif 2016-01-12 14:32
Problem je, ze k policajtom a vojakom si prave takych tupcov vyberaju, cest vynimkam. Mam par policajtov aj v rodine (to su tie vynimky :-)) a ti vravia, ze ta tupa vascina ani tak nie je problem. Tazke je ist proti sefom, pretoze ten tlak k fasizmu ide najma zhora, nie zdola. Ale to chce klud, pretoze ked "to zacne", tak nam bude stacit aj ta normalne zmyslajuca mensina, ktora bude urcite s nami.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+26 # Lucif 2016-01-12 14:09
Citace:
My jsme v Task-Force za jedno, že chceme dělat více proti projevům nenávisti a této kriminalitě. Tedy všude tam, kde jsou překročeny hranice svobody projevu, kde jde o nezákonná vyjádření, nenávistné projevy vůči skupině obyvatel, veřejné výzvy k páchání trestné činnosti, kde je lidem vyhrožováno, zde by měl být takovýto obsah ze sítě odstraněn, smazán, a to rychle.
Presne tak. Takze ako prvu by mali zabasnut Merkelku, potom celu europsku komisiu. A potom by mali zabasnut aj cely ten svoj Task Force, ktory obmedzuje slobodu prejavu a siri nenavist voci ludom, ktori nechcu zit v korporato-fasis tickom policajnom state.

A pre nas, slobodnych, to znamena aby sme pomaly budovali svoju vlastnu siet, ako napr. Ronja.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+13 # Piovarči 2016-01-12 15:50
Lucif trefa do čierneho - tlieskam
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+5 # peter 2016-01-12 14:33
Už sme skončili,je to v prdeli.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+7 # peter 2016-01-12 14:40
EU pochoval a demokraciu do rakvi islámismu a fašizmu,vitajte v stredoveku v Jiráskovej dobe temna,Peťo s Oravy.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+15 # Gabriel 2016-01-12 14:46
peter nesejčkuj-nekuv ikaj-není všem dnům konec.nebo jsi to vzdal?
Peťo z Oravy,slyšel jsem že na Oravě jsou nějaký babizny přes černou mágii.tak šup šup za nějakou,domluv nějakou kletbičku na sralbotku,merkl ici,můžeš i na vašeho kisku,a můžeš taky na kalouse.a budeš národní hrdina :-)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+7 # peter 2016-01-12 15:44
Máš skreslené informácie o Orave,skôr svojich čarodejov majú ilumináti čo riadia tento bordel ako bordelmáma a matka arabov jalová krava Merkel.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+23 # Pavel Bystroň 2016-01-12 15:22
Putin v rozhovoru pro německý Bild mluvil jako z jiné planety: "Nejsem přítel, ženich nebo nevěsta západu. Chráním zájmy svého lidu...". Takhle může v dnešní době mluvit už jenom Putin. Představte si, že by takhle začal mluvit Sobotka třeba v Evropské komisi. Video s českými titulky: aeronet.cz/news/video-nejsem-zadny-pritel-nebo-zenich-zapadu-chranim-zajmy-sveho-lidu-uvedl-putin-pro-nemecky-bild-takto-by-meli-mluvit-i-cesti-politici-cz-titulky/
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+24 # Lucif 2016-01-12 15:37
Rusko ma nezavisle media, ktore nebudu kydat hnoj na Putina za kazdu akciu proti korporatnym fasistom. Preto ma taku obrovsku podporu ludi, lebo aj ovciam to je podane tak ako to naozaj je.
Cize staci spravit u nas to co Poliaci. Vziat korporatnym fasistom ich hlasne truby - media. A potom sa konecne moze zacat s politikou v zaujme ludi.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # Piovarči 2016-01-13 11:23
Momentálne správny recept
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+9 # Jaryn 2016-01-12 16:06
Nemám Facebook. Nemám Twitter. Nemám Google.
Poslužte si...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+9 # Václav Kumpolt 2016-01-12 19:17
Ale máš jakousi IP adresu a různě přispíváš a prezentuješ své názory. Samozřejmě jako my ostatní - politicky nekorektně.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # Jaryn 2016-01-12 20:23
IP anonymizer, proxy server. Brána není registrovaná na mě.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+8 # Miro 2016-01-12 16:12
" Plán Barbarossa 2 " prípravy sa stupnujú:

domaci.ihned.cz/.../

druhá strana sa už pripravuje :

cz.sputniknews.com/.../...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # Piovarči 2016-01-12 19:28
Přes osm set českých vojáků posílí hrot vojsk NATO. V reakci na ruskou agresi vůči Ukrajině

Česká armáda úplne v USA prdeli. Češi robte s tým niečo kým je ešte čas..... inak budú vaši muži umierať na Ukrajine za špinavé záujmy oligarchov....

"Do vznikajících sil velmi vysoké pohotovosti bude moci armáda nasadit podle podkladů až 100 vojáků a roj transportních vrtulníků pro podporu speciálních operací do 120 osob. V silách druhého sledu bude moci působit až 460 českých vojáků a v záložních silách až 136 vojáků."

Budú len potravou pre delá.....
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+6 # Jaryn 2016-01-12 20:24
800 vojáků? To je všechno co máme :-))
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # Lai Lai 2016-01-12 22:09
Máme 18000 aktivních žoldáků pane,všichni placeni z daní a a efekt ? Nula.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # Vladimír57 2016-01-12 22:50
Zrovna jsem si to přečet. I když jde o naše vojáky, tak se tomu musím smát. To je "síla" co ? ! ! ! Tady je vidět jaké má naše velení "KÁDRY". Ten stropčický, či jak se jmenuje, to je číslo 1. Rusové z toho musí mít křeče.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # Pavel Blaheta 2016-01-13 11:38
No to je asi všechno co z našich krvavě vydřených daní je schopen erár uživit. Já pamatuji dobu, kdy podniky musely 95 procent svého zisku odvádět republice. Zavést to dnes znovu, tak je na všechno prachů habaděj. A hovořím jen o zdanění zisku - nikterak by toto zdanění nepostihlo investice apod. Ty stamiliardy korun ročně, které odtékají z republiky do pryč, musí nutně někde scházet. Takže za všechno může 1. buď kapitalismus, nebo 2. prodejní politici, kteří jsou zaplaceni a šlapou jen pro ten korporátní fašismus a nikoli pro lid. Protože v Německu po 2. sv. válce, kde byl kapitalismus, zavedli systém, kde také musely firmy odvádět více než 90 procent ze svých zisků státu, jen díky tomu se dokázalo toto v krátké době pozvednout ze samého dna. U nás by to také pomohlo, ale umíte si představit jak by všechny ty hyeny na Západě řvaly, kdyby jim Česká republika šáhla na jejich prebendy? Výsledek mé úvahy je, že ne za všechno zlé může kapitalismus jako takový, ale především lidé a systém vlády nastolený zde po 89. Systém umožňující vysávat všechny a všechno a pak není ani na nutné potřeby státu, ke kterým patří i schopnost vlastní obrany.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+6 # Lai Lai 2016-01-12 22:02
Nemám důvod s tím něco dělat,za prvé by to nebylo a není v mojich silách a za druhé si sami vybrali sloužit systému v armádě ČR a jsou za umírání tudíž placeni.Nejdou tam bránit naši vlast,ale jdou tam vydělat peníze jejich prachy-jejich smrt=jejich problém.Když se rozhodovalo o vstupu ČR do NATO byl jsem na demonstraci ve Vyškově,kolik lidí tam tehdy bylo?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+17 # Ježek 2016-01-12 16:33
Cenzura komentářů, názoru a výzev na internetu má jeden zásadní háček.
Ty statisíce, možná miliony příspěvků musí někdo nejdříve přečíst a vyhonotit jejich "závadnost". K tomu jetřeba nemalé množství spolehlivých a tím pádem dobře placených šmíráků - cenzorů.
Na to nemá ani bundeskassa, natož náž zchudlý erár.
Může jim sice automat "chytat"závadné výrazy, ale ty se mohou vyskytovat i v příspěvcích režimu loajálních ovčanů, samozřejmě v jiném kontextu. To by se havloidům a merkeloidům nelíbilo.
Kdyby byla cenzura tak jedoduchá už by ji dávno zavedli ve 100% efektivitě, ale my tady stále tak nějak jsme!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+9 # miklos 2016-01-12 18:54
no ale to je presne o tom istom ako s tými policajtmi, na nič peniaze nebudú, ani na dôchodcov, na zdravotníctvo a ani na školstvo, rozpadnú sa cesty, železnice, celá infraštruktúra, ale štát zamestná nových 4000 policajtov, v tomto prípade sa jedná o vyšší záujem, o ochranu elít, podobne to bude s kontrolou internetu, taktiež to bude otázka strategického významu, tiež treba brať v úvahu, že štát sa môže zadlžovať, je to tak nastavené v záujme zachovania moci, aby sa vytvárali dlhy, nie sú vôbec podstatné, podstatná je MOC
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+8 # Václav Kumpolt 2016-01-12 19:12
Nezoufej - najdou se i mrvové - dobrovolníci, kteří svoji špinavou práci odvedou sami. Třeba jen z pocitu zakomplexovanos ti vůči jiným, vlastní nedostatečnosti duševní či fyzické, zbabělosti a zlomyslnosti.
A na tyhle se bude dost spoléhat...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+9 # Ježek 2016-01-12 19:57
Ano, takových sviní je mezi lidmi dost a to nejen u nás.
Ještě "lépe" jsou na tom Němci a Frantíci.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+10 # Nausius 2016-01-12 18:56
"Devět z deseti obětí atentátu v Turecku jsou Němci".

novinky.cz/.../...

Proč mám pocit, že se někdo snaží germány buď totálně ponížit a nebo naopak tvrdě nasrat a vyburcovat tento národ k volbě nového Vůdce.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+12 # Ježek 2016-01-12 19:20
Němci přece již Vůdkyni mají. Velkou Valkýru Mutermerkel. Proč by ji měnili? Takovou druhou buznu by těžko sháněli.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+11 # miklos 2016-01-12 20:14
najskôr ošahávanie žien
potom obkľúčenie mužov a vystriekanie samotnou políciou
dnes 9 zabitých Nemcov v Istanbule

a tí Nemci stále ostávajú pomerne inertní,kurňa kde ti soudruzi delaj chybu?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # Pavel Nárožný 2016-01-12 23:16
Já bych si spíš položil otázku - je skutečně nutné ty Němce tak dráždit? Nepředvedli už párkrát, že s nepřizpůsobivým i menšinami umí zatočit tak, že se z toho milé menšiny potentují...?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+8 # r.m. 2016-01-12 23:40
Oni nejsou hloupí. Židosvké škůdce tolerovali desítky let, i když jim prohráli I. světovou válku.
Britové to chtěli už zabalit, ale němečtí židé kontaktovali přes ty britské vládu a přesvědčili jí, že dokážou USA zapojit do bojů v Evropě.
Pak během placení nesplatitelných reparací přes Rothschildovy banky taky mlčeli.
Odpověděli teprve tehdy, když Světový chazarský kongres v roce 1933 vyhlásil světový bojkot německých obchodníků a zboží.
Teprve potom odpověděli zavřením chazarských obchodů v Německu.
--
Jak Židé vyhlásili Německu svatou válku
radicalrevival.wordpress.com/. ../...
Některé světové noviny měly v roce 1933 na předních stranách „Židé vyhlašují válku Německu,“ následně slovní i jiné útoky přibývaly:
„Judea vyhlašuje Německu válku! Židé celého světa, spojte se! Bojkotujte německé zboží! Demonstrujte!“ – všechny hlavní titulky Daily Express, 24. března 1933.
„Izraelský lid celého světa vyhlašuje Německu obchodní a finanční válku. Čtrnáct milionů Židů stojí pospolu jako jeden muž ve vyhlášení války Německu. Židovský velkoobchodník opustí svou firmu, bankéř burzu, obchodník svůj obchod a nemajetný člověk svůj prostý dům, v rozkazu připojit se společně do svaté války proti Hitlerově lidu.“ – Daily Express, 24. března 1933.
„Každý z Vás, z Židů a Nežidů, který dosud nevstoupil do této svaté války, nechť tak učiní hned a tady. Nestačí nekupovat zboží z Německa. Musíte přerušit veškeré styky s obchodníky, kteří prodávají německé zboží nebo podporují německé lodě… musíme zničit Hitlerův režim a přivést německý lid k rozumu tím, že zničíme jejich zahraniční obchod, na němž závisí jeho přežití.“ – Samuel Undermeyer, v rádiovém vysílání na WABC, New York, 7. srpna 1933. Samuel Untermeyer byl židovský vůdce a blízký přítel prezidenta Wilsona a Roosevelta.
--
„Válka v Evropě je v roce 1934 nevyhnutelná.“ – H. Morgenthau, ministr financí Spojených států, Hearst Press, září 1933 (také citováno v „The Palestine Plot“ od B.Jensona, strana 11 (vydáno Johnem McKinleyem, 11-15 King Street, Perth, Skotsko).
--
Vyvoláme duchovní a materiální válku celého světa proti německému úsilí stát se jednou velkým národem a aby získalo zpět svá ztracená území a kolonie. Ale židovským zájmem v první řadě je úplné zničení Německa. Pospolu i jednotlivě, německý národ je hrozbou pro nás Židy.“ Vladimir Jabotinsky (zakladatel židovské teroristické skupiny Irgun Zvai Leumi) v „Mascha Rjetsch“, leden 1934 (také citováno v „Histoire de l’Armée Allemande“ od Jacques Benoist-Mechina , část IV, strana 303).
Vladimir Jabotinsky - jeho sekretářem byl jakýsi Mileikowski, později známý v Britské Palestině pod přezdívkou Netanjahu. Ano, je to otec současného izraelského premiéra, který tuto přezívku užívá jako pravé jméno.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+7 # irena 2016-01-12 18:58
Ne ze bych verila wikilis ci jak si to rikaji. Ale doufam ze se jim povede nabourat co nejvice techto stranek a emailu aby se konecne ukazalo co politici kujou za nasima zady. Hackeri mohou opravdu pomoci pokud vsak budou stat pevne na nohach a na strane pravdy. Bohuzel nejsem si jista ze to tak vydrzi. Aby bylo jasno domnivam se ve sve hloupisti ze hacker je clovek co dokaze napadat nebo nejak otevrit to co je zavrene. takovy klicnik. A pokud je sikovny a moudry muz epomoci. POkud je stupid tak asi vic ublizi. PROSIM O PROMINUTI NENEAPADAM NIKOHO. Jen se domnivam ze to tak nejak je.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+8 # Václav Kumpolt 2016-01-12 19:08
Všimli jste si, jak ten parchantík byl nervózní, když to předčítal? Jak přešlapoval, kroutil hlavou, hryzal si pysky? To nebyl jen jeho výpotek, zpíval podle donesených notiček...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+10 # Jan Kopeček 2016-01-12 19:57
Pěkně nám to začíná. A nebylo by lepší odstranit při dalších volbách všechny ty zmetky?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+12 # Ježek 2016-01-12 20:42
Volby jsou na hovno, pane Kopeček. Ať volíte, jak volíte, vždycky zvolíte havlistu.
Možná drobná vyjímka je Zeman, ale pověsil modrou handru na sídlo Českých králů a vehementně se dožaduje Eura do České kotliny. Takže je též hluboce zabořen do bruselské řiti.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # Pavel Nárožný 2016-01-12 23:18
Ideální není. Zatím ale nemáme lepšího...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # otto 2016-01-15 08:55
Mate to co si zela vacsina Cechov. To ze ty si zapredany potkan, sluzis cudzine a poslusne bozkavas putinov zadok je tvoj problem.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+5 # Pavel Blaheta 2016-01-13 01:13
Zajisté, že ano. Pane volil jsem třikrát Lidovce a řekl si dost. Pak jsem třikrát dal hlas ČSSD a po posledních volbách jsem si taky řekl dost. Jestli se dožiji dalších voleb tak dám zcela jistě hlas panu Okamurovi. A je mi úplně jedno jestli propadne, nebo jestli dostane jeho stranu do Parlamentu. Etablované strany do volitelných míst nikoho nového a rozumného nepustí - jsou to dinosauři, takže není co ztratit. Nejít k volbám není rozumné, každý hlas má cenu zlata, je - li dobře a rozvážně použit. U voleb prezidentských jsem měl velké dilema - jít nebo nejít, ale když jsem viděl tu zběsilou nátlakovou akci médií tak jsem si řekl, že pokud oni takto nepokrytě někoho protlačují, že protikandidát bude neskonale a mnohonásobně lepší, i kdyby měl jakékoli vady. A také se to potvrdilo - zaplať Bůh za pana Zemana - neumím si představit co by zplozenec Bielderbergu (spací kníže) na Hradě vyváděl. 1. Dosud by vládl Nečas a Kalousek - protože on by nedovolil pád Nečasovy vlády. 2. On by byl schopen k nám také pozvat milion migrantů z Afriky jako poslušný panáček EU (podle naší fuhrerky z Německa) a oni by právem mohli říkat - vždyť nás váš prezident pozval - musíte k nám být slušní. Takže ano je třeba ít k volbám, ale také je třeba si pamatovat co všechno ten ksindl, který byl anebo nyní je u moci, co vše způsobil a těmto svůj hlas nedat. Je třeba se o "Res publica" začít zajímat.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # r.m. 2016-01-13 14:49
Cílem sexuálních útoků bylo nejen ukázat sílu a organizační schopnosti muslimské komunity, ale především hluboce urazit muže bílé rasy hromadným zhanobením jejich žen. Ze strany muslimů se jedná o těžkou urážku, která se týká nejen Německa a ostatních dotčených zemí, ale celé Evropy.
V očích muslimů jsme jen potvrdili to, co oni už dávno vědí – jsme jen slaboši, neschopní udržet si ani své ženy, jejichž úkolem je jim sloužit.
parlamentnilisty.cz/.../...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Piovarči 2016-01-14 16:20
Hromadne ich budeme odtiaľto hnať
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # alfo 2016-01-13 08:41
nenavist je podmienena obsahom zleho zaobchadzania s narodom. podmaneni politici neriesia tento zhubny vplyv, naopak, este ho podporuju proti vlastnemu obyvatelstvu. samozrejme, ze by to hned niekto vyuzil s rasizmom a diskriminaciou, bez ohladu na dalsie moralne skody do dalsich desatroci, ak nie uz navzdy. o to ide, neriesit, ale trepat. na nete to je casto aj cielena provokacia, len aby sa pohli veci tym "spravnym" smerom. ale pre koho? ved to uz vieme, "vyssie zaujmy" zlocincov.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+9 # Jan 2016-01-13 09:11
Rok 2016, do kterého jsme už konečně vstoupili, rozvrátí celou EU!

Na zavádění pověstného německého pořádku do jeho satelitů tedy nezbývá čas. A naparovat se můžou jak chtějí.
Požár který se začíná rozhořívat, spolehlivě přemění nápady neschopné evropské byrokracie na popel!

A dobře jim tak, když nemají rozum, nemají za královské platy rozhodovat!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # r.m. 2016-01-13 14:40
Spolkový kriminální úřad: Do Evropy přišla arabská "znásilňovací hra" zvaná taharruš
Pokud je mužů dost, dav ženu táhne sebou, zatímco se muži střídají, strhávají z ní šaty, osahávají ji a zasouvají prsty do různých tělesných otvorů.
blisty.cz/.../...
...už i Blisty.
---
Mírová muslimská konference, dobrou chuť
facebook.com/.../...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Piovarči 2016-01-14 16:25
Uzavrieť hranice ostnatým drôtom ako za bolševika hnať ich späť do Sýrie nech tam bojujú za svoje lepšie zajtrajšky buď proti Assadovi alebo za Assada
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+5 # r.m. 2016-01-13 15:57
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Peťo 2016-01-14 17:05
A nakoniec možno aj dobre, pretože ľudia sa budú miesto virtuálneho kecania zhromažďovať ako kedysi a tak to má byť !
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-1 # otto 2016-01-15 08:53
Zaujimave, ze tvrda cenzura v ruskych mediach vam vobec neprekaza :D O tom mate na AC24 zakazane pisat.

A este zaujimavejsie je, ze o cenzure pise prave AC24, platok ktory tvrdo cenzuruje vsetko co nie je v sulade s kremelskou propagandou :DDD toto ma pobavilo najviac :)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat

Přidat komentář

Bezpečnostní kód
Obnovit


Anti-spam: complete the taskJoomla CAPTCHA
Top of Page

Nezávislé zpravodajství z celého světa aneb Co se jinde nedozvíte | Založeno 2011
Máte dotaz? Chcete inzerovat na AC24? Neváhejte nás kontaktovat formou emailu: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Copyright © 2011–2016 AC24, s.r.o. | O projektu | Tiráž | Napsali o nás | Podpořte nás

Webový portál AC24.cz ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.