AC24.cz

AC24.czZe světaStudená fúze E-CAT má přijít tento rok na trh

Studená fúze E-CAT má přijít tento rok na trh

Mnoho z Vás už slyšelo o tzv. studené fúzi a nové technologii zvané E-cat, kterou představil pan Andrea Rossi. Jeho topné jednotky, které nazval ECAT (Energy Catalyzer) využívají k výrobě tepla zatím neznámou reakci mezi vodíkem a zinkem. Odpadní teplo vzniklé při reakci několikanásobně převyšuje energii nutnou pro chod samotné reakce.

Andrea Rossi plánuje spuštění výroby milionu kusů zařízení s tepelným výkonem deset až dvacet kilowattů, a to už na podzim letošního roku (2012). Na konstrukcí řídící jednotky pro tato zařízení spolupracuje proslulá firma National Instruments.

Přinášíme stručné shrnutí včetně nejnovějších poznatků:

 

Domácí topné jednotky Ecat 10kW

  • Nový (konečný) design domácí jednotky ECAT 10kW má rozměry 33 x 33 x 6,5 cm, váha je 10 kg.
  • U domácí jednotky je změněná technologie díky dlouhodobému testování 1MW teplárny.
  • Konečný vzhled bude zveřejněn až při uvedení na trh.
  • Nejvyšší teplota dosažená v reaktoru bude o něco nižší, než je teplota tavení niklu.
  • Jednotka nebude mít z bezpečnostních důvodů původně plánovanou nádobku s kapalným vodíkem, ten bude uskladněn uvnitř zařízení.
  • V blízkosti zařízení nikdy nebyla naměřena radiace.
  • Zařízení obsahuje náplň na provoz reakce (vodík a zinek), která vydrží v provozu 6 měsíců, cena bude okolo 10 USD/Euro a výměna bude jednoduchá
  • Do budoucna se počítá s elektrickým generátorem jako doplňkem těchto zařízení
  • Testování domácích jednotek je u konce, nyní se zaměřuje na jejich výrobu na robotizované lince. Rossi doufá, že začne prodávat ECAT domácí jednotky tuto zimu, ale je možné že se prodej oddálí na 16-18 měsíců (vše souvisí s certifikačním procesem, který probíhá).
  • Rossi předpokládá, že letos na podzim představí design jednotky a také publikuje teorii o probíhající reakci.
  • Domácí jednotku 10kW půjde lehce připojit ke stávajícímu zdroji tepla, takže ho doplní jako další nezávislý zdroj tepla. Díky tomu uživatel ušetří energii na vytápění stávajícím systémem. Teplotní výstup bude mezi 40 - 80°C
  • Garantovaná účinnost zařízení bude 600 % (COP 6), návratnost vložených finančních prostředků bude asi 1 rok. Cena je odhadnutá na 600-900 USD /kW.
  • Továrna - plně automatizovaná linka bude mít kapacitu 1.000.000 Ks domácích jednotek za rok.


ECAT a Siemens AGA.

Rossi prohlásil, že došlo k průlomu v oblasti výroby elektřiny. S pomocí společnosti Siemens AG testovali v jeho továrně Bologni turbínu, která může vyrábět elektřinu s 30 % účinností, při teplotě páry 251°C. Díky novým skutečnostem bude moci 1MW teplárny vyrábět elektřinu mnohem dříve než se čekalo. Výroba elektřiny v domácích jednotkách zabere nějaký čas.

Cena 600 + 900 USD za kW zabrání komukoliv, aby vyráběl podobné jednotky na stejném základě (okopírování technologie). Cena bude tak nízká, aby ani asijská konkurence nebyla schopná vyrábět kopie. Produkce není naplánována mimo území USA, díky malá váze a rozměrům mohou být jednotky lehce distribuovány kdekoliv po světě.


1MW teplárna

Obsahuje 52 jednotek o výkonu 20kW. Výstupní teplota je 85 - 120°C. Při jejím testování byly vyřešeny stávající problémy a během 2 týdnů bude předána zákazníkovi. Vnitřní jednotky byly přepracovány. Zákazník je utajené us armádní zařízení. Po předání první se začne vyrábět 11 dalších tepláren. Cena jedné je 1,5 milionu USD. V současnosti berou objednávky s čekací dobou 4 měsíce na dodání. Distribuovat je budou kdekoli na světě.

Návratnost ceny za pořízení při současných cenách tepla je 2 roky, vývoj směřuje k tomu, aby to byl pouze 1 rok. Životnost je odhadována na 30 let (cena za kW je vyšší kvůli pracnější ruční výrobě).

Andrea Rossi nyní pracuje okolo 16 hodin denně. V jeho týmu je 50 lidí.

Oficiální stránky výrobce

ecat.com

 

Zdroj: enviweb.cz

Komentáře   

 
+12 # Dušan Turek 2012-05-25 18:08
To zní velmi dobře. Jsem nadšen, že to někdo konečně dotáhl do konce. Dokonce i pořizovací cena je nízká, dle autorů, dávám 10/10.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
-1 # šela 2013-02-23 16:01
když vezmu dollar za 20 kč a budu počítat 700 dollaru tak jsem na 140000kč.když vezmu dělnický pruměrný plat 12000 kč tak je to fakt za hubičku.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
+2 # MartinH 2013-02-27 11:33
14000 Kč !!! ostudo!!!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
+3 # peter pustaj 2012-05-25 20:31
uvedeny zdroj ma datum uverejnenia clanku 1. april!!! ci to nebolo myslene, iba ako zart ... ale rad by som tomu veril ...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
+4 # Marek S. 2012-05-25 21:56
Aktuální informace (vypadá to tak, že vše běží dle plánu):

ecat.com/.../...

ecat.com/.../...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
+3 # FUCK OFF 2012-05-25 23:33
Před několika měsíci jsem viděl delší video, ve kterém byl výzkum této studené fůze popisován a bylo tam zmíněno, že jsou výsledky toho výzkumu ignorovány a označovány za podvod, jelikož jsou v přímém rozporu se základy teoretické fyziky. Pokud se to zařízení objeví na "pultech obchodů", zajímalo by mě, jak na to zareagují fyzikové, protože podle toho, co se ve školách učí, na těch pultech ta zařízení jednoduše ležet nebudou. :-)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
+2 # FUCK OFF 2012-05-25 23:45 Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
+4 # hari 2012-05-26 05:38
Cituji Mgr. Ondřej Dvořák:
...jak na to zareagují fyzikové, protože podle toho, co se ve školách učí, na těch pultech ta zařízení jednoduše ležet nebudou. :-)


Prohlasi, ze to nefunguje, i kdyby to 100x fungovalo. Obvykla pstrosi demagogie.
Dulezitejsi bude reakce elit, ktere to mohou zarazit. Jiz x-krat v minulosti vyhorely laboratore (napr. R.R. Rife) apod.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
-2 # Peter 2012-05-26 16:52
Je to blbosť. Žiadna studená fúzia sa nekoná. A celkom určite do žiadneho predaja nepôjde ale nie preto, lebo to korporácie stopnú ale preto, lebo je to podvod.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
+2 # FUCK OFF 2012-05-26 18:36
Takto, jako pan Peter mají jasno ti vědci.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
+3 # FUCK OFF 2012-05-26 19:13
Trochu jsem pohledal pár internetových faktů:

1. Tento fenomén je ostře sledován zde:
newenergytimes.com/.../...

2. V článku uvedená firma National Instruments spolupráci odmítá viz
blog.newenergytimes.com/.../.. .

3. V článku uvedená firma National Instruments spolupráci připouští viz
e-catworld.com/.../...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
+1 # FUCK OFF 2012-05-27 18:13
Co mě obecně na celé věci zaráží je, že se k popisovanému vynálezu nenabízí žádné teoreticko-fyzi kální vysvětlení. Pokud by Nikl skutečně fůzoval s Vodíkem. Na základě čeho se na to přišlo? Nechal pan Rossi v šuplíku omylem "zplesnivět" uzavřenou petriho misku s vodíkem a niklem? Nebo tedy kde se vzala vůbec ta teze, že právě nikl a vodík spolu fůzují. Jak se k tomu došlo? Náhodou? Nebo na základě nějaké teoretické úvahy? Jaká byla ta úvaha?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
+2 # Jindřich Olšanský 2012-05-29 12:02
Dejme tomu, že je to fakt a nepolemizujme o fyzice a podobných otázkách. Řekněmě 900US za 1kW, jednotka 10kW, cena za dolar cca 20Kč, celkem 180.000Kč. Návratnost jeden (dva) rok(y). Tak nevím, kdo v rodinném domku "protopí" za rok (dva) tolik Kč. Účinnost 600 (šest set) % je perpetum mobile druhého druhu! Není mi tady jasné, jak k tomu došli.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # Vladan Janíček 2013-03-18 18:09
Od kdy je 900x20=180 000, snad 18 000?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # Vladan Janíček 2013-03-18 18:11
Beru zpět, nevšim jsem si že to je cena za 1 kW...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
+1 # janikar 2012-06-05 23:01
Zajímá mne Egely : greentechinfo.eu/

Jinak jak mohou transmutovat prvky - asi pomocí rezonančních jevů, jak to vypadá...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
-1 # Cheche 2012-07-01 12:20
Co tu nad tím špekulujete o nějaký ceně nebo výkonu?
To nevíte, že historky E-Cat jsou od počátkujen a jen bláboly?
Všechny ty články mají kořen ve studentské recesi.
Ani jeden odborný informační zdroj nic takového neuvedl.
Zkuste si napsat na ty údajné adresy výrobců či vývojářů a uvidíte sami, jak vám odpoví.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
-1 # FUCK OFF 2012-07-01 23:55
Kdybyste věděli podle čeho ty prvky transmutují, pokud transmutují, a šance tu je, tak byste dostali spoustu urážlivých dopisů od těch, kteří by vám nevěřili a později nějakou tu vědeckou cenu.

Prozatím se má za to, že prvky transmutují podle dosavadních poznatků a v článku zmíněné prvky netrasmutují, jelikož je to podvod.

Možná transmutují podle matematického řešení fermatovy věty v zakřiveném prostoru, možná jinak, možná vůbec. Sezjístí.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
-1 # janikar 2012-07-02 01:08
CheChe :
psala jsem jadernému fyzikovi Egelymu, jehož zařízení doufám brzy budou k dispozici... student to není, stejně jako mnozí další vynálezci... dost je jich postarších...

Rossi, Searl, Kapanadze...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
-2 # Cheche 2012-07-02 13:42
Cituji janikar:
CheChe :
psala jsem jadernému fyzikovi Egelymu, jehož zařízení doufám brzy budou k dispozici... student to není, stejně jako mnozí další vynálezci... dost je jich postarších...

Rossi, Searl, Kapanadze...

Zbytečná práce.
Egely pokud vůbec odpoví, si může psát, co ho napadne.
V Praze předváděl "studenou fúzi" přímo před diváky. Stačí jednoduchý trik a davy uvěří.

Studenti za tím jsou, ti jsou na legrácky mistři a ví, jak někoho vypéct.

Ta tři jména jsou stejně jen pro smích.
Ten první bude ještě předmětenm drbů a dohadů, to je novinka. Druhý je celkem málo zajímavý a to třetí je sakra profláklé, viz třeba zde:

freeenergy.wbs.cz/Vzkazy.html

:D
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # janikar 2012-07-02 16:28
Cheche:
Egely mi odpověděl, už se byli u něj v laboratoři investoři z ČR podívat. Možná jich bude časem ještě více. Doufám...

Mám jistou představu o povaze temné hmoty - a jsem zvědavá, jestli se těmito jevy dá ověřit... vibrující / pulsující struktura vakua - éteru. Otec se tím zabývala asi 20 let... ne jako student, ale jako důchodce.

Jinak já mám opačný dojem než Vy. Student Matfyzu kterého jsem se na to ptala měl naopak velmi přezíravý postoj... není divu.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # janikar 2012-07-02 16:32
Jindřich Olšanský Řekněmě 900US za 1kW, jednotka 10kW..

Pokud vím, zařízení pro domácnost mělo vyjít na ty peníze. Zařízení, které bude téměř zdarma produkovat teplo. Domnívám se, že půjde stejně jako u zařízení Egelyho o rezonanční jev. Pokud to je pravda, což se myslím dozvíme asi tak do půl roku.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # Cheche 2012-07-02 23:07
Cituji janikar:
Cheche:
Egely mi odpověděl, už se byli u něj v laboratoři investoři z ČR podívat. Možná jich bude časem ještě více. Doufám...

Mám jistou představu o povaze temné hmoty - a jsem zvědavá, jestli se těmito jevy dá ověřit... vibrující / pulsující struktura vakua - éteru. Otec se tím zabývala asi 20 let... ne jako student, ale jako důchodce.

Jinak já mám opačný dojem než Vy. Student Matfyzu kterého jsem se na to ptala měl naopak velmi přezíravý postoj... není divu.

To sice možná u Egelyho byli, ale tím to pro ně skončilo.

Já se zabývám spíš fakty a jdu směrem k věci, tzn. za informací a jejím zdrojem, ke kořenu odkud se šíří.
Co se týká techniky, pak vždy cestou rozboru a ověření měřením.
Takže bohužel, v tomto se neshodneme, ale každý je trochu jiný - někdo chce fakta a jiný se rád nechá vodit za nos....
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # Cheche 2012-07-02 23:09
Cituji janikar:
Jindřich Olšanský Řekněmě 900US za 1kW, jednotka 10kW..

Pokud vím, zařízení pro domácnost mělo vyjít na ty peníze. Zařízení, které bude téměř zdarma produkovat teplo. Domnívám se, že půjde stejně jako u zařízení Egelyho o rezonanční jev. Pokud to je pravda, což se myslím dozvíme asi tak do půl roku.

Někdo to ví už nyní, jak se věci mají.
Někdo další na to teprve přijde a někdo má smůlu - zkrátka se to nedozví.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # janikar 2012-07-03 17:46
Cheche: toto je podle Vás také studentská recese?

email.seznam.cz/.../

NASA připouští LENR - studenou fůzi
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # janikar 2012-07-03 17:48
Oprava - odkaz NASA potvrzuje LENR studenou fůzi

www.youtube.com/.../
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # Cheche 2012-07-03 20:24
Cituji janikar:
Cheche: toto je podle Vás také studentská recese?
NASA připouští LENR - studenou fůzi

Tohle video je již delší dobu známé - pan Zawodny v něm povídá, že taková věc by byla dobrá, že se o tm vedou teorie, že se někteří o studenou fúzi snaží, atd, atd.
Nikoli ovšem něco o tom, že skutečně někdo studenou jadernou fúzi s uvolněním díle využitelné energie provedl.
Takže nutno správně operovat s takovou informací....

A mimochodem, doporučuji trochu snahy v porovnávání zpráví a hlavně další důležitou věc - zkoumat a hodnotit přímo samotné informační zdroje.
Zejména pozor na ten "nový objev", zvláště, když nevíte, kdo to vlastně je (případné informace raději jinou cestou...).

:D
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # janikar 2012-07-03 23:15
Cheche: "Zejména pozor na ten "nový objev", zvláště, když nevíte, kdo to vlastně je (případné informace raději jinou cestou...).

Nerozumím co tím myslíte. "informace raději jinou cestou"

Pan Q. bude zítra ve 20h ve vysílání Bezcenzury, napsal mi k tomu toto:
(Odpověď na mé početné dotazy...)

freeenergy.wbs.cz/Vzkazy.html?

• Pan Q | 03.07.2012 04:28:39 | IP: 80.188.41.84

Pro jani tohle je na osobní pohovor v radiu předvedu vodní forezu, a ano vše je o resonanci jde jen vedět na kterou frekvenci ladirt pokud jde o BIS nemá smysl snima mluvit sou to pěšáci... A ano klidně předvedu a rád započnu výrobu ale ne stylem koncern evidentně už je čas poslat to mezi lidi...
pokud jde o JOE cell vskutku hezká podívaná to ano, ale muj reaktor funguje trošku jinak... stím pánem z plzně se neznám.. Hutchisonje zajímavý člověk předved jak je křemík důležitý pro život na zemi je to přirozený převaděč VF elektřiny na činnou,, a víc až ve vysílání,,,
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
-1 # janikar 2012-07-03 23:26
Čtyřicátédruhé vysílání pořadu "Bez Cenzury" na rádiu dnbradio.czVeře jná událost

Vytvořil(a): New World Order Opposition Organization.

středa.od 20:00 do 23:00.. Host:Pan Q - freeenergy.wbs.cz/
Téma: Technologie nové doby doopravdy - N.TESLA - vodík, a mnoho dalších...

On-line audio vysílání:
stream1.radio23.cz/4ch128.m3u

facebook.com/.../...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
-1 # janikar 2012-07-04 00:08
Ještě něco, trochu jiný princip... z mailu, který jsem před časem psala :

Tariel Kapanadze /Georgian inventor/ His device is based on Tesla´s work. He estimates the cost of such a device to 500 - 1 000 dollars.
He has a primitive device, which he presented to some Russian journalist and it is on youtube:
www.youtube.com/.../
www.youtube.com/.../
/he speaks about Tesla, about Georgia´s president, to whom he wrote a letter - without answer, about scientists... he also said that he had another device, a car motor, but a similar one was patented abroad... as I have understood he wanted to patent it in Georgia, but he kept it secret. He even destroyed the device after the show./

Principle of work of Tariel Kapanadze s device
Originally published in Russian by: Victor Grig - March 200
scribd.com/.../...
doufám, že to ještě z netu nezmizelo...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # janikar 2012-07-04 00:21
Pane Cheche Tariel Kapanadze také nevypadá na studentíka, že?

Motor na pohon automobilu měl prý také, ale s patentem ho prý předběhl někdo v cizině. Že by zas jen nějaká studentská recese?

Myslím, že to bude asi jinak.

Budu ráda, když napíšete dojem z radia, pokud budete poslouchat večer pana Q.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # janikar 2012-07-04 01:48
Teslova věž a pyramidy. Mimochodem - Tesla kdysi napsal, že na svůj nápad přišel při četbě Bible... ? archa úmluvy? které se nikdo nesměl dotknout, která v noci svítila ohnivým sloupcem, která pomohla rozdělit vody Rákosového moře, kvůli které při troubení trub padly hradby Jericha?

www.youtube.com/.../
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # Cheche 2012-07-04 08:02
Cituji janikar:
Cheche: "Zejména pozor na ten "nový objev", zvláště, když nevíte, kdo to vlastně je (případné informace raději jinou cestou...).

Nerozumím co tím myslíte. "informace raději jinou cestou"
...

Kdo chce znát skutečnost, uvede možnost kudy (sem to psát nebudu).
A kdo nechce, je to jen jeho věc....
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # Cheche 2012-07-04 14:48
janikar:Cituji janikar:
Pane Cheche Tariel Kapanadze také nevypadá na studentíka, že?

Motor na pohon automobilu měl prý také, ale s patentem ho prý předběhl někdo v cizině. Že by zas jen nějaká studentská recese?

Myslím, že to bude asi jinak.

Budu ráda, když napíšete dojem z radia, pokud budete poslouchat večer pana Q.

Pan Kapanadze je jiná varianta, rovněž využívaná.

A k informacím:
Netřeba již zde uvádět kudy, stačí jen zda na mail (mobil je méně vhodný...).
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # janikar 2012-07-04 14:57 Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
-1 # Cheche 2012-07-06 18:22
Tak si shlédněte záznam o panu "vědci", co provádí doma nukleární reakce v reaktoru:

www.justin.tv/.../323684261

Příjemou zábavu!

:D
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # Cheche 2012-07-06 18:41
Cituji janikar:

Budu ráda, když napíšete dojem z radia, pokud budete poslouchat večer pana Q.

Tedy aspoň nějakou perlu:

".....ten studenofúzní reaktor má efficienci větší, než 11 %, to znamená, že vůči příkonu je výkon jedenáctinásobný."

"Pan Q" Karel je opravdu velice hloubavý chlapec.
též jeho znalosti o spalovacích motorech jsou úchvatné - on prý vyřeší mazání toho malého dvoudobého modelářského motoru použitím teflonového pístu. Chudák, asi nikdy neslyšel, že uvnitř jsou také ložiska....
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # Cheche 2012-07-06 18:45
Ta pohádka o účinnosti je v 1:20:50, kdyby to někdo chtěl slyšet na vlastní ucho.

:lol:
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # David Odler 2012-10-14 20:17
Podle způsobu i obsahu toho popisu to vypadá na podvod nebo nějakou blbost.

1) Studená fúze je označení pro úplně jiný jev (slučování jader vodíku na jádro hélia za běžné teploty). V současnosti probíhá experiment ITER, který má v roce 2020 takovou reakci uskutečnit. Reakce má trvat pár minut a její náklady jdou do desítek miliard euro. Co by se mělo slučovat v tomto případě mezi vodíkem a zinkem, mi není známo.

2) Účinnost 600 % - no, to snad ani není nutné komentovat.

3) Udržet vodík v kapalném stavu (teplota -253°C) v tak malém zařízení udávaných 6 měsíců, je technický nesmysl. V praxi se na to používají nádoby s tloušťkou stěny přes 10 cm a stejně se jim to po pár měsících odpaří.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # Cheche 2012-11-17 19:30
Cituji David Odler:
Podle způsobu i obsahu toho popisu to vypadá na podvod nebo nějakou blbost.

Blbost to je. ten Rossi už mái jednu velkou aféru s firmou PetrolDragon, nějaký čas byl arestován.

Navíc je naprostá pitomost, že lze vytvářet měď z niklu a vodíku za uvolnění energie.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # halba 2012-12-14 09:38
To je z radia Jerevan.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # Cuprum 2012-12-16 01:34
Odpad není voda, ale měď. (1+28=29).
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # Michal Bilek 2013-02-04 13:57
Výhradní zastoupení pro ČR (a možná i SR) získala firma Xnergie s.r.o. z Brna
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # Cheche 2013-02-18 13:47
Cituji Michal Bilek:
Výhradní zastoupení pro ČR (a možná i SR) získala firma Xnergie s.r.o. z Brna

Na takovou firmu ovšem pozor - jsou to podvodníci (ostatně E-Cat je také podvod).
Doporučuji se podívat, kdo firmu vlastní a jak prodává Lupotherm.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # Michal Bilek 2013-02-18 14:00
Cituji Cheche:
Cituji Michal Bilek:
Výhradní zastoupení pro ČR (a možná i SR) získala firma Xnergie s.r.o. z Brna

Na takovou firmu ovšem pozor - jsou to podvodníci (ostatně E-Cat je také podvod).
Doporučuji se podívat, kdo firmu vlastní a jak prodává Lupotherm.

Když to tvrdí tak velký odborník, jako je RNDr.Ing. Chachá DRSc.MBA, tak na tom určitě bude hodně pravdy... Souhlasím s Chacharem!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # Radomír Figalla 2013-02-18 17:46
něco k prostudování
www.osel.cz/.../
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
+1 # Michal Bilek 2013-02-18 18:20
Děkuji za tip. Je to zajímavé čtení. Škoda, že se nedá z toho vycházet, jako z relevantního zdroje. Připadne mi to, že autor článku nechce, aby to byla pravda a hledá argumentaci, proč to celé shodit:
Takto např. shazuje výsledek Fleschmana a Ponse:
"Později se většinou našla chyba v experimentálním uspořádání či interpretaci měření. Velkým počtem následných, daleko přesnějších experimentů byla měření M. Fleischmanna a S. Ponse vyvrácena."
Dalším argumentem, který používá pro znegování tohoto výrobku, je jeho ničím nepodložená teorie: "Důsledkem je, že pro zajištění uváděné produkce páry musí probíhat o mnoho řádů více reakcí než je zmíněných 10 na 16."
Autor, pan Vladimír Wagner, nikdy E-cat neviděl a už vůbec jej nemohl změřit. Přesto má díky svým teoriím naprosto jasno: "U současného zařízení (myšleno E-cat) jsem přesvědčen, že jde o podvod."
Škoda, že se k e-catu nevyjadřují Ti, co jej už mají. Myslím, že jejich názor by byl mnohem věrohodnější.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # Cheche 2013-02-19 13:31
Zato relevantní zdroj je určitě nějaké esoterické bláboliště, kde nový skvělý E-CAT oslavují jako spásu lidstva, že?

Nikde na světě dosud nikdo neprovedl tzv. "studenou fúzi" jader tak, aby při tom uvolnil energii.
O tzv. E-catu se šíří hoaxy již třetí rok, někteří pomatení ziskuchtivci si již tvoří stránky, kde bude možno onen zázrak objednat a neználci jásají.

Pan Bílek je již známá firma; kdo dosud neví, pak doporučuju jeho příspěvky na foru tzb.info - tam se dá vyčíst, nakolik je důvěryhodný.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # Michal Bilek 2013-02-19 13:53
Cituji Cheche:
Zato relevantní zdroj je určitě nějaké esoterické bláboliště, kde nový skvělý E-CAT oslavují jako spásu lidstva, že?

Nikde na světě dosud nikdo neprovedl tzv. "studenou fúzi" jader tak, aby při tom uvolnil energii.
O tzv. E-catu se šíří hoaxy již třetí rok, někteří pomatení ziskuchtivci si již tvoří stránky, kde bude možno onen zázrak objednat a neználci jásají.

Pan Bílek je již známá firma; kdo dosud neví, pak doporučuju jeho příspěvky na foru tzb.info - tam se dá vyčíst, nakolik je důvěryhodný.

Jestli jsem známá firma, tak to v businessu není na škodu. Fakt, že se snažím diskutovat se skeptiky, kteří nejsou ochotní akceptovat, že Lupotherm funguje, protože jej běžnou fyzikou neumí vysvětlit mi nijak neubírá na cti. Snažím se v diskuzích jen říct, aby Ti, co jeho nákup zvažují, se zeptali těch, kteří už jej mají, jak jsou s Lupothermem spokojeni a jestli by si jej koupili znovu. Na tom není nic špatného a Vám ani nepřísluší se do mě obouvat.
Neschovávám se za nějaké "chachá" přezdívky, a neonaji se na druhých tím, že bych je urážel a tvrdil o nich, že jsou podvodníci.
Já sám nevím, jestli E-cat funguje. Vím, že Lupotherm ano, i přesto, že ho páni učení neumí spočítat.
U E- catu mám zastoupení proto, že umím počítat. Možná trochu rychleji, než ostatní:
Má se vyrobit 1 Mil. kusů za rok. Na světě je 6 miliard lidí, tedy asi 2 miliardy rodin. Aby se na každého dostalo, musel by ten poslední čekat 2000 let. Kolik si myslíte, že do ČR dorazí ročně kusů, když je nás tu jen 10 milionů lidí oproti zemím, jako je Indie nebo USA? 15? 20? 50 kusů ročně? Když by fungoval jen na 50% toho, co se udává, bude po něm taková rvačka, jakou si ani nedovedete představit.
Není lepší být v tomto případě u zdroje? Být tím, kdo jej bude mít jako první?
A když fungovat nebude - no a co? Za ten risk, kdyby to fungovalo, mi to stojí. Já netvrdím, že to musí fungovat. Ale chci být ten, kdo ho bude moci vyzkoušet, na koho se určitě dostane....
Už to chápete, pane, skrývající se pod přezdívkou Cheche? Nejde mi o business s E-catem. Na těch pár kouscích, co nám sem do ČR pustí, určitě nezbohatnu.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # Cheche 2013-02-19 14:19
Pane Bílek, možná umíte kupecké počty.
Ale já umím trochu víc - třeba to, že vím, že celý E-Cat je pouhá bublina, blamáž a podvod.
Do ČR nepřijde ani jeden kus takového výrobku, který by fungoval, jak je prezentováno těmi údajnými výrobci či vynálezci a nebude tak fungovat ani na 10, ale ani na 5%.

Ale když vám stojí za to se takto profláknout jakožto naivka či dokonce podvodníček........

:O))
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
+2 # Michal Bilek 2013-02-19 14:41
Znám mnoho lidí, kteří si mysleli že ví. A viděl jsem spoustu z nich, jak jim spadla brada údivem, že něco co na beton věděli, bylo najednou jinak.
Vy tvrdíte, že víte, že E-Cat je podvod, blamáž a bublina. Ale nikdy jste ho ani neviděl, ani neměřil ani přesně neznáte princip.
Možná proto se schováváte za přezdívku Cheche. Kdyby totiž přišlo na věc, a Vy byste se mýlil, můžete jen převléci kabát a začít křičet: "Vidíte? Já jsem Vám to říkal!"
A přesně proto mi jsou sympatičtější lidé, kteří se neschovávají. Je lidské se mýlit. Je lidské být naivní.
A není na tom nic podvodného.
To spíše anonymní přezdívky vzbuzují pocit, že se jedná o podvodníčky....
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # Cheche 2013-02-19 15:17
Jenže já se nemýlím, protože jednoduše vím, že žádná studená fúze neproběhla.
Vše kolem tzv. E-catu je pouhá blamáž.

Samozřejmě, že jsem "to" neviděl - ono také nic takového co by tak, jak ti údajní vynálezci prezentují, neexistuje.
Údajný "princip funkce" je směšná báchorka - vodík a nikl jako palivo a odpadem je měď, za produkce energie v podobě tepla.
A ta energie přišla odkud?
Z nějakého tajemna, že?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # Cheche 2013-02-19 15:54
Jen pro ilustraci další podvod, ionizační elektrický kotel Stafor:
www.solarenergy-valdor.cz/.../
Samozřejmě vysoká účinnost, asi tak 200%, úspory bláblá atd.

:O)))
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
+1 # Jindřich Olšanský 2013-02-20 09:35
Vážení přátelé,
Vaše diskuze se mnohdy zvrtla do osobních útoků. To není dobře. Pokud někdo tvrdí, že to "někdo" už doma má, je tedy nutne sdělit, kdo, abychom se ho zeptali, navštívili, podiskutovali s ním a pod.
Zde asi na to není prostor pro detailní diskuzi, ale bylo by možná vhodnější se důsledně zabývat energetickou koncepci, dopravní koncepci, úsporami ve spotřebě energie a návaznými projekty na zlepšení životního prostředí a studenou fůzi nechat těm, kteří se ji zabývají a počkat, až budou výsledky takové, že nebude třeba těchto osočování. pokud máte zájem, klidně mi napište na můj mail, preferuji věcnou technickou diskuzi. Děkuji.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # FUCK OFF 2013-02-20 10:16
Souhlasím,
na druhou stranu není správné nechávat působit ty, kteří stojí na straně vědy na ostatní tím, že prezentují vědu jako oblast, která se neštítí falešných a zkreslených argumentů. I mezi zastánci vědeckých poznatků jsou dogmatici, kteří bez mandátu vědecké obce působí na druhé tak, že v důsledku vědu v jejich očích snižují, znevažují a zavdávají příčiny k doměnkám, že ve vědě nejde o vědu jako takovou, vědecký pokrok, nýbrž že se řídí i jinými principy, kupříkladu úmyslným zatajováním vědeckých poznatků veřejnosti z ekonomických důvodů.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # Jindřich Olšanský 2013-02-20 10:25
Nevím, jestli se trefím: karburátory, kdy auto ujede podstatně více kilometrů na jeden litr pohonných hmot?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # FUCK OFF 2013-02-20 10:31
O tom jsem neslyšel. Byl by nějaký link. Nevím jestli je to ironie, nebo míněno vážně.

Těch příkladů by se našlo jistě více a praotec je kupříkladu Teslova bezdrátová technologie přenosu energie - legenda o automobilu bez motoru, který se projížděl městem a byl napájený mikrovlnkou v Teslově domě.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # Jindřich Olšanský 2013-02-20 10:50
Tohle mám skutečně pouze z "třetí" ruky. O Teslově transformátoru na využití volné energie jsem taky dost slyšel, ale jeví se mi to tak, že i kdyby všechny technické "parametry" byly skutečnosti, nevyplatí se (podle mne není zaručeno, že energie, potřebná pro výrobu zařízení, se vrátí během životnosti zařízení (ohle je prosím pouze můj osobní názor!!!). A s tím bezdrátovým přenosem jsou články v souvislosti s Čeljabinským meteoritem - vysvětlivky na Wkipedii.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # FUCK OFF 2013-02-20 11:07
Těch různých příkladů a doměnek by se našla jistě velká spousta. Je to otázka principu, stejně jako je tomu všude jinde. Na začátku všeho je nějaký princip a od něj se odvíjí vše ostatní.

Dnes je věda sluhou kapitálu, jemu slouží a jím je financovaná.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # Jindřich Olšanský 2013-02-20 11:40
Přesně tak. Ale abych nebyl jenom technický skeptik: když ukážu na Betelguesse v souhvězdí Orion, je fakt, že je cca 350mil.sv.let daleko? Není náhodou někde "za rohem" (a světlo je např. ohnuté černou dírou)? A nedostal bych se tam podstatně dřív červí dírou? Ale na Zem. Dokud někdo nezjistil, že kámen u ohniště hoří lépe než dřevo, neměl ani tušení o uhlí. O co tedy jde? Hledá se energie nějak někde uskladněná o které zatím nevíme nebo jenom o ní tušíme. A každá fáma přiláká spoustu naivních lidí. Bohužel, musíme počkat na oficiální stanovisko (viz věda slouží kapitálu). Když se nad tím zamyslíte jinak, třeba Vám příjde na mysl i takova "hloupost": co je to stát (např. ČR) a co je pro něj podstatné. Já si např. myslím, že to ekonomila není (opět zdůrazňuji: je to pouze můj soukromý názor, i když je dost lidmi sdílen).
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # FUCK OFF 2013-02-20 11:59
U malého státu jako je ČR ekonomika podstatná je, u velkých států je podstatnější geopolitický vliv, než ekonomika samotná - ta se stává nástrojem k udržení geopolitického vlivu. Nejde o to ekonomiku, která je dnes stavěná na kapitalizaci, paušálně odmítat. Ekonomika je něco, co tu bude vždycky, je to způsob nazírání na společnost, jako na systém obchodních vazeb. Jde o to, aby se na úkor budoucí dlouhodobé efektivity neupřednostňova la a neprodlužovala z krátkodobého nebo individuálního hlediska ekonomicky výhodnější řešení.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # Jindřich Olšanský 2013-02-20 12:19
Vynechám nepodstatné komentáře k Einsteinově teorii relativity (ať již obecné nebo speciální, obě knihy mám doma a musel bych se do nich zase "zahloubat"). A Wikipedie je obecně uznáváný portál poznání.
I když to tu nepatří: (vynechám nepodstatné) stát je území, na kterém žijí občané. Ti musejí mít co jíst (zemědělství), musejí být tělěsně a duševně zdraví (zdravotnictví) a musejí být vzděláni (školství). A pokud to tak bude, ekonomika přijde sama (což jste napsal v poslední větě). Nějak tak podobně to vysvětlil Adenauer Němcům po válce.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # FUCK OFF 2013-02-20 12:23
Ano, dnes se zaměňuje příčina s důsledkem. Ekonomika není něco, z čeho roste společnost, Společnost je něco, z čeho roste ekonomika. Řídit ekonomikou společnost je totéž jako házet semena do vzduchu a chtít aby v něm zakořenila, vzešla a uzrála.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # Cheche 2013-02-20 11:42
Jindřich Olšanský:
Nojo, wikipédie, meteorit, teslabláboly, všechno hezky dohromady.
Tajemno, senzace, pověry, že...?

:O)))
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # Cheche 2013-02-20 11:39
Jo, teslabláboly, ty frčej, hlavně u pomatených esoteriků...

:O)))
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # Michal Bilek 2013-02-20 10:17
V ČR (ani nikde) to zatím nikdo nemá protože teď probíhá certifikace. Zatím je hotový certifikát ohl. bezpečnosti pro 1MW teplárnu, takže tu lze nabízet. Ale na 10kW home-unit se čeká.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # FUCK OFF 2013-02-20 10:20
Tohle nasvědčuje spíše tomu, že jde o krycí formální tanečky, které mají prodloužit odhalení toho, že celá věc nefunguje. Pokud by to byl životaschopný projekt, jednoduše by už někde začal fungovat a energii produkovat. Potom by nikdo nemohl říct ani slovo proti. Domnívám se, že jde skutečně o podvod, ovšem takřka paradoxně dnes již nikoliv vinou toho "vynálezce", který může být obětí vlastních bludů, nýbrž vinou vědecké obce jako takové, která nedokázala přijít s jasným důkazem, který by jeho tvrzení vyvracel.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # Michal Bilek 2013-02-20 10:27
Já si naopak myslím, že pro domácí jednotky se vztahují jiné bezpečnostní pravidla, než pro venku stojící kontejnery. Vycházejme z toho, že byste měl mít doma jaderný "reaktor", kde se děje něco podobného, co na slunci. Víme, že ze Slunce produkuje obrovské gama záření, způsobené právě fúzí. A ne jenom gama záření - kdoví jaké vlny ještě..., které mohou mít dopad na člověka. Před tímhle nebezpečím jsme chránění magnetickým polem země. Ale jak budeme chráněni před něčím podobným, pokud si to dáme do kotelny?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # Jindřich Olšanský 2013-02-20 10:29
A to je kde? (Dejme tomu, že se domluvím více jazyky než jenom česky).
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # Michal Bilek 2013-02-20 10:36
Florida.
V průběhu března se mají zvolení zástupci sejít právě tam, kde je výrobní závod. Tam také probíhá i certifikace.
Bohužel, moje informace jsou zatím pouze takto útržkovité. Uvedení na trh by mělo být de-facto až po té konferenci.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # Jindřich Olšanský 2013-02-20 10:43
Kdo toho zástupce volí ev. kdo to bude? (Anglicky bohužel neumím, přivítal bych někoho typu "němčina, francouzština, ruština).
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # Michal Bilek 2013-02-20 10:46
Jak jsem tu psal výše. Zastoupení získala firma Xnergie s.r.o. z Brna.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # Jindřich Olšanský 2013-02-20 11:27
Kouknul jsem se na Seznam:Xnergie, s.r.o.
www.lupotherm.eu
+420 608 968 027
Prodej zateplení a izolace.
Kontaktní údaje
Adresa: Kaštanová 392/8
620 00 Brno-Brněnské Ivanovice
GPS: N 49°9.25635', E 16°39.18208'
Mobil: +420 608 968 027
Mobil: +420 608 972 766
Email: mbilek@lupotherm.cz
WWW: www.lupotherm.eu
To je Vaše firma?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # Cheche 2013-02-20 11:47
Jo, to je Bílek.
Myslí si, že cejtí velký prachy, naivka, a hned "do toho jde".

Není jedinej, na Slovensku je podobný magůrek pan Bystrík Andreanský z Hlohovce:
ecatenergy.sk
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # Michal Bilek 2013-02-20 11:53
Jste jen pro smích, Cheche.
Jak jsme Vám už psal (a nač jste mi i odpovídal) není to vůbec o velkých penězích... protože těch kusů, pokud to tak bude, bude jak šafránu.
Ale proč nebýt u zdroje a pokud by to opravdu fungovalo, tak sobě a své rodině a mým přátelům nepomoci k nezávislosti?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # Cheche 2013-02-20 12:03
No, pro smích je naivní podnikatýlek.
Je jen škoda, že zatím žiješ z Lupothermu, je tu dostatečné množství naivků.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
+1 # Michal Bilek 2013-02-20 12:09
Zaplať Pán Bůh za ty naivky. Je však zajímavé, že tihleti naivkové, kteří se napálili, píšou na Lupotherm jenom samou chválu a dělají nám tu nejlepší reklamu.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # Cheche 2013-02-20 12:29
Jo, některý trumpetky možná píšou. hezkdy se to leskne, když se to vybalí, je to tenčí, než jiný zateplení. Jenže kdo z nich si nechá dělat pořádný měření?
Skoro nikdo.....
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # Michal Bilek 2013-02-20 12:39
Umíš změřit zápornou Lambdu, Cheche?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # Cheche 2013-02-20 12:53
Nech tý snahy o machráž, Bílku!
Na tzb.info jsem si početl o tvých "znalostech" dost, abych věděl, co seš zač.
Tam jsou skuteční odborníci, co se přenosem tepla zabývají - tam už něco podovodníků rozsekali!

:O)))
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # Michal Bilek 2013-02-20 12:57
Škoda, že tady není žádný odborník, se kterým by se vyplatilo diskutovat....
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # Cheche 2013-02-20 13:07
Ne, není - já jsem odborník na jinou techniku, ale pokud jde o tepelná měření, vím kam se obracet a na tzb.info se již ukázalo, co seš zač, ty blamaři!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # Michal Bilek 2013-02-20 13:13
Neukázalo se nic jiného, než že teoreticky jsem v té době neuměl princip Lupothermu správně vysvětlit. A neuměli ho vysvětlit ani jiní lidé.
Ale psal jsem a hájil to, že Lupotherm opravdu funguje. Což jsem měl ověřeno srovnávacími měřeními.
V posledních příspěvcích (z loňského roku), když jsem se v teorii dostatečně (co se tepla týká) vzdělal, už mi Ti "odborníci" nestačili. A tak začali být osobní. Stejně jako ty.
Dnes už vysvětlit principy umím: lupotherm.eu/.../.... A dnes už se mnou nikdo nepolemizuje. Protože to neumí vyvrátit. Jenom kopou do mě, našeho marketingu, a jsou osobní. To jsou ti tví odborníci Cheche. Zrovna jak ty.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # Cheche 2013-02-20 13:41
Sice nejsem odborník přes zateplení, ale třeba v Brně se dá najít někdo, kdo mi poví blíž. Ověřím si to.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # FUCK OFF 2013-02-20 13:43
To je mi novinka, všeználek Cheche si potřebuje něco ověřit.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # Michal Bilek 2013-02-20 13:53
Cheche, pod tím textem je odkaz na recenze od odborníků. I z řad vědeckých pracovníků.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # Michal Bilek 2013-02-20 11:49
Ano.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # FUCK OFF 2013-02-20 11:55
Michale, nerad bych ti bral iluze, ovšem pokud si do toho investoval nějaké peníze, je dost pravděpodobné, že budeš patřit k nemalé skupině podvedených, kteří celý humbuk kolem E-Cat financují, a horko těžko se budeš snažit domoci se svých peněz nazpět.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
+3 # Michal Bilek 2013-02-20 12:01
Ondro, neboj. Každá sranda něco stojí. Někdo je utratí za automaty, cigarety a alkohol. Nebo děvky.
Já ničemu z toho neholduji.
Když jsem začal s Lupothermem, nikdo tomu nedával šanci. Nikdo tomu nevěřil. A dnes?
Dnes je mi fajn. A když se mi sejde dost peněz, abych si podnikatelsky zariskoval v nějaké komoditě, kde mě to láká, tak si prostě řeknu, že si teď utratím třeba na rok dopředu částku, kterou jiní vydávají na své neřesti. A je to.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # FUCK OFF 2013-02-20 12:06
Michale, mě se tvoje důvěra a víra ve věci lepší, nezvyklé, netradiční, líbí. Zmýlit se může každý, ovšem odvahu na to risknout omyl má jen někdo.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # Michal Bilek 2013-02-20 12:10
Děkuji.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # Michal Bilek 2013-02-28 16:03
Zdravím lidi!!!
Něco tu pro Vás mám - právě mi přišel od Hydro Fusion Ltd. tento email:
Dear Michal Bilek,

The exclusive license of Hydro Fusion entitles us to 20% on all ECAT-related sales - this will be split 15%/5% with the uniate partner - i.e the partner will obtain exclusive rights and will will receive 15% on all ECAT-related sales in the territory (Hydrofusion will keep 5%). The sub-license contract will be valid for 5 years counting from product launch date.. As we are only interested in active partners, an annual minimum sales level will be required in order to maintain the contractual rights.

The terms of the partnership are as follows:
Czech Republic. License fee, £1,000,000. Minimum sales level 20 units ECAT 1 MW per year.
Slovakia. License fee, £500,000. Minimum sales level 10 units ECAT 1 MW per year.

For 10% of the total amount (that is £100,000 for Czech Republic and £50,000 for Slovakia) a candidate can lock the terms, as set out above, for a period of 2 months. Should the candidate wish to exercise the option and convert it into a full partnership agreement, the remaining amount must be paid within 2 months from the payment of the option.

Should there be several candidates, it will be at Hydrofusion’s discretion to determine which candidate is best suited to promote the ECAT. Only one candidate per territory will be singled out for the sub-license partnership agreement.

Hydrofusion reserves the the right to withdraw this offer at any time.

Best Regards,
Magnus Holm,
CEO,
Hydro Fusion Ltd

Tak jsem odepsal:
Dear Mr. Holm,
Thank you for your e-mail.
Would be for me a big honor to cooperate with you.
I am ready to accept your conditions, and can pay immediatelly the whole license fee, after you fill out my only one condition: I want to buy 1 PC of functionable 1MW ECAT.
As soon as I see, it works properly, I immediatelly pay the £1,500,000 to get the exclusiv rights for CZ and SK.
Please let me know, if you are able to sell me 1 functionsable 1MW ECAT Unit.

Thank you a lot for your quick answer.

Michal Bilek
CEO
Xnergie s.r.o.

Takže brzy uvidíme, jestli je to podvod, nebo ne.

HEJ, Chachare!!! - nechal jsem v tom emailu i mé budoucí nákupní podmínky - protože jsem přece "podvodník" a "kšeftař" a co já vím, jak jsi mě ještě počastoval. Tak abys věděl, za kolik budu nakupovat a mohl si spočítat mou marži.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # Michal Bilek 2013-02-28 16:23
No a na to mi odpověděl následující (že by měl Chachar přece jen kus pravdy - i přes jeho aroganci a kreténismus?):
Dear Michal,

We are still awating the completion of the first ECAT 1 MW plant, scheduled to be installed in Italy, March/April and intended as a showcase plant. In the meantime we are also awaiting a third party evaluation of the technology which should be published within March. This is out of our hands and are taken care of by Leonardo Corporation and independent test teams.

I can sincerely understand your wish for certainty but can assure you that once everything is up and running according to plan the price for this sub-license will have increased more than tenfold. The reason for us to present this opportunity at the moment is the need for us to receive resources for building our organization before launch. You should be fully aware that there is a risk premium in this price. There is always a risk of delays and unforseeable problems with new products especially of this revolutionary character. We have taken a far greater risk ourselves while already aquring these licenses more than a year ago.

Should you wish to reconsider the offer please get back to me - otherwise I wish you the best.

Best Regards,
Magnus

Takže vážení, řekněme, že byste těch 50 Milionů, co chtějí za licenci, měli. Je tu někdo, kdo by do toho šel?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # FUCK OFF 2013-02-28 17:17
Magnus, velký e-commerz čaroděj, který upgradoval zajíce v pytli na kočku v plastové bedně.

Pravděpodobně se nějaký šikovný podvodníček chytl fantastického nápadu pološíleného vědce, a rozhodl se na tom trhnout majlant. Takových tu bylo, co létali za peníze státu po celém světě vládními letouny...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # FUCK OFF 2013-02-28 17:36
Magnus Holm... google jeho fotku nezná, ale při troše pátrání se ho lze dopátrat. Takže tady je:


A na videu zde - v čase 25:41
hydrofusion.com/news/ecat-featured-on-swedish-television-svt?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=ecat-featured-on-swedish-television-svt
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # Michal Bilek 2013-02-28 18:48
Jak sem vkládáte obrázky? A Hyperlinky?
To umí brát html tagy?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # FUCK OFF 2013-02-28 21:21
Stačí se zaregistrovat a logovat pod svým accountem, potom se objeví takové jednoduché klikací menu. Případně by mělo jít psát ručně tagy v hranatých závorkách.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # Cheche 2013-02-20 12:05
Bílek tam zatím nevrazil nic.
Mimochodem, ta firma, k kterou se bavil a která "mu dala oprávnění prodávat e-cat" je fiktivní.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # Michal Bilek 2013-02-20 12:13
Cituji Cheche:
Bílek tam zatím nevrazil nic.
Mimochodem, ta firma, k kterou se bavil a která "mu dala oprávnění prodávat e-cat" je fiktivní.

Je vidět, že tu máme skutečného všeználka.
Proč už nejsi prezident zeměkoule, Chachare?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # Cheche 2013-02-20 12:27
Ale já skutečně vím, žes tam zatím nic nevrazil.
Hlavně proto, že znám postupy té "firmy".

:O)))
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
+1 # Michal Bilek 2013-02-20 12:45
Ty víš přece všechno, Cheche.
Ne nadarmo Ti říkají Franta Šiska, bo už od pohledu chytrý jsi jak liška.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # Cheche 2013-02-20 12:48
Jak vidno, vím víc o E-cat než ty a nejsem z těch, co si myslí, že budou prodávat něco, co jaksi na trhu nebude, ty naivko!

:O)))
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
+1 # Michal Bilek 2013-02-20 13:06
Ano, víš. A se svým negativismem nebudeš úspěšně prodávat nikdy nic.
Jsi patrně zapšklý konsument, který naletěl podvodníkovi a teď seješ zlo. A zase ho logicky sklízíš.
Je mi Tě moc líto.
Takhle nešťastných lidí, jako jsi ty, Cheche, je mnoho. Většina se chová takhle, ale jenom určitý čas. Až poznají, že svým chováním jenom ztrácí své přátelé, skončí v lepším případě na antidepresivech v horším na alkoholu.
Nabízím Ti pomocnou ruku, chceš?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # Cheche 2013-02-20 13:19
Alkohol nechlastám, prášky neberu.
Depresemi netrpím.

Jestli jsem naletěl?)Poctiv ě řečeno - ano, několikrát jsem koupil šunt, většinou jen v řádu stokorun. Obvykle jsem prováděl reklamaci, udání na ČOI a podobné kroky.
Nikdy jsem neprodělal tisíce.

Potopil jsem několk podvodníků tak, že přišli o kšeft, smazali lživé internetové stránky, přišli o ocenění a podobně.

Nemáš co nabízet, kšeftaři....
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # Michal Bilek 2013-02-20 13:22
Ne, nemám. Vzdávám to. Po téhle diskusi s tebou ukončuji zastoupení E-catu.
Děkuji Ti Cheché. Nahnal jsi mi strašný strach. Jsem ti neskonale vděčný.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # Cheche 2013-02-20 11:45
Ne, neprobíhá, jen virtuálně po internetu se o tom blábolí.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # Cheche 2013-02-20 11:48
Bílku, ty tvoje informace jsou jen bludy, cos pochytl z internetu na pavědeckých stránkách.

:O)))
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # Michal Bilek 2013-02-20 11:56
Mýlíte se, Cheche. Komunikuji přímo s firmou Hydro Fusion Ltd. A mám s nimi i podepsanou smlouvu o zastupování.
Je mi Vás líto, Cheche, ale když se mýlíte v tomhle, háže to špatné světlo na všechny Vaše tvrzení. Měl byste zbrzdit. A nebo změnit přezdívku.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # Cheche 2013-02-20 12:02
Chá, jo tak...
No jen komunikuj. Ona není jediná, kdo si hraje na překupníka toho skvělýho produktu.
Doporučuju jim zaslat nějakou keš.

Ještě asi nevíš, kdo tyhle virtuální firmy dělá a proč....
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # Cheche 2013-02-20 11:45
Pohledej po esoteriských a fantasmogirckýc h stránkách, něco též u podvodníků.
Ecat.com a podobně, tam si počteš....
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
-1 # Cheche 2013-02-20 11:43
Nic neprobíhá, 1 MW jednotka nikde v prodeji není a nebude. Nemystifikuj, podnikateli!
:O)))
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
+1 # Michal Bilek 2013-02-20 11:57
Slyšeli jsme slovo Boží. Amen.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # Cheche 2013-02-20 12:00
Bílku, říkej si tomu, jak chceš, je to holý fakt.
Bystrík sám je naivka, věřil tomu taky, ovšem teď je nějak na pochybách taky.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # Michal Bilek 2013-02-20 12:03
Je to logické. Přece jste mu vysvětlil, že to nemůže fungovat. Když mu to tvrdí taková kapacita, jako je nějaký Cheche z Horní Dolní, tak by to rozhodilo úplně každého. Vůbec se mu nedivím, že teď po Vaší adoraci se bojí vystrčit hlavu....
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # Cheche 2013-02-20 12:25
S Bystríkem jsem si už povídal nejen o e-catu.
Měl chlapec problém už s prodejem nesmyslů do auta, zvaných "HHO bubléry".

Nechceš ještě prodávat třeba kavitační kotle, ionizační kotle, magnetický motór a podobně...?

:O)))
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
+1 # Michal Bilek 2013-02-20 12:28
Na Marsu Ti můžu prodat nějakej pěknej pozemek na pláži. Ať je od Tebe už pokoj, magore.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # Cheche 2013-02-20 12:47
Nemáš - neprodáš!

:O)))
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # Michal Bilek 2013-02-20 12:54
Nemusíš "mít", abys mohl prodat. Prodávám přece naivkům, kteří kupují slepě....Jak jsi napsal, jsem podvodníček....
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # Cheche 2013-02-20 13:04
Já ovšem nejsem z těch, co na triky podvodníků skočí.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
+1 # Michal Bilek 2013-02-20 13:07
Ne, dnes už ne. Dnes jsi to už vzdal. Jsi v prdeli, Cheche a ty to víš.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
-1 # Cheche 2013-02-20 13:14
Co to plácáš, rouro?

Hele, udělej porádnou kampaň, že budeš prodávat E-Cat, ať ti na místním trhu něco neuletí!

:O)))
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
+1 # Michal Bilek 2013-02-20 13:17
Ale mourku, já ho nechci prodávat. A nejlepší kampaň tomu dělá tahle diskuze. Kdy ty jsi za burana.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
-1 # Cheche 2013-02-20 13:39
Muhehe, trubko, tady se akorát ukázalo, co seš za naivku, kšeftaři!

:o)))
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # FUCK OFF 2013-02-20 12:49
Já si zas claimnul 55 Cancri E ... ovšem zatím o prodeji neuvažuju.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
-1 # Cheche 2013-02-20 11:37
Nikdo E-cat doma nemá. Je to jen fake.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
+1 # Subtron 2013-02-20 15:28
Fake to rozhodně není. Jistě znáte firmu Lockheed Martin no a oni zveřejnili totok:
www.youtube.com/.../

Co vy na to skeptici?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
-1 # Cheche 2013-02-20 16:48
Lockheed nezveřejnil žádné takové bludy.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # Selský rozum 2013-02-21 12:24
Veškerá prezentace tohoto rádoby výrobku má parametry chystaného podvodu ve fázi před rozjetím. Je jen na každém z vás, na co skočíte. Pár nějakých naaražovaných panáků na fotkách čehosi, co zaujme laickou veřejnost, technologie pod rouškou tajemna, aby náhodou korporace nezjistily. Pak se firma v utajení přesídlí do nějakého daňového ráje, kde neplatí zákony, aby jste ještě více ušetřili a nastane poslední fáze - vybírání záloh za toto nadpřirozené zařízení, které pak uvidíte leda tak ve svých divokých snech :-)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # Cheche 2013-02-21 12:51
Tak, tak.
Kdo má cit pro informaci, ten to pozná.
Zaslepený kšeftař na to skočí a bude snažit z toho vyvařit (Andreanský, Bílek) a naivka vymete prach yza tu zálohu.
Pak "vynálezce" Rossi už jednou zdefraudoval balík peněz na recyklace, viz firma PetrolDragon a jeho zadržení v Itálii po příjezdu z USA.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # Michal Bilek 2013-02-21 13:08
A nebo si to koupí Bílek jako první (když má to zastoupení), otestuje to, zjistí, že to (ne)funguje a podle toho se rozhodne jestli nakoupí další pro svou rodinu a přátele. A pokud to bude fungovat, tak to ukáže svým známým, jak to funguje a pokud to budou chtít, tak nabídne i jim. A za několik let, až zbude i na ostatní, tak to teprve začne volně prodávat, pár kusů za rok.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # Cheche 2013-02-21 13:51
Jo, jenže to je jenom představa naivky a technickýho antitalenta Bílka.
Realita je taková, že žádnej E-cat se nekoná, jen humbuk.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # Jindřich Olšanský 2013-02-21 13:48
Mám takový pocit, že se uměle vytváří diskuze okolo něčeho, co není, aby zakryla podstatnější problémy s energiemi, jež se neřeší.
P.S.: obchodní zastoupení (pro ČR) ještě neznamená, že si to jako občan ČR musím koupit od onoho obchodního zástupce!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # Cheche 2013-02-21 13:52
Jenže každý ten "obchodní zástupce" se prezentuje přinejmenším jako někdo, kdo nemá o technice ani páru.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # Jindřich Olšanský 2013-02-21 13:57
S obchodními zástupci, kteří o dané problematice nemají ani páru, zásadně nespolupracuji, "tyhhe" jsme vyeliminovali již v minulém století (tisíciletí) a běda, jestli by se ještě někde našli. Okamžitě by šli k soudu!
Kdyby to tak bylo dodnes, tak by jsme si asi kopali zemjlanky, sháněli lojové svíčky a na návštěvu k sousedovi přes řeku by jsme šli v zimě, až řeka zamrzne!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # FUCK OFF 2013-02-21 14:00
Ano, jen ještě zbývá rozlišit, kdo je kdo.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # Jindřich Olšanský 2013-02-21 14:04
To tak těžké není. Pokud obchodní zástupce nedokáže zodpovědět k dané problematice uspokojivě všechny položené otázky, je buď podvodník nebo hlupák.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # FUCK OFF 2013-02-21 14:06
A jak na tom jsou ti, kteří za podvodníka nebo hlupáka označují někoho, kdo uspokojivě všechny položené otázky zodpověděl?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # Jindřich Olšanský 2013-02-22 08:13
Mezi námi to není možné, protože bychom se technicky propadli. Jen tak mimochodem: pokud obchodní zástupce "neví", existuji tzv. reference. Tam se jedeme podívat (běžné u ABB, SIEMENS, . . . .).
A pokud nejsou reference, nezájem!!!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # Cheche 2013-02-21 14:18
Kdo je kdo je v tomto případě jednoduché určit.
Bílek = technický neználek a kšeftman, pro něj existuje jen zákazník (kavka na oškubání) a zisk za kšeft s čímkoliv.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
+1 # Michal Bilek 2013-02-21 16:01
To, že jsem se nevyjadřoval k principu, ze mě hned dělá technického neználka?
Kde vůbec bereš tu drzost se o mě otírat, Chachare? Ty tvrdíš, že o E-catu víš mnohem více. Ty tvrdíš, že já chci kšeftovat. Ty tvrdíš, že jsem podvodník.
Podívej se do zrcadla a najdeš tam osobu o které se vyjadřuješ tak neuctivě. Kdybys nebyl posera a neschovával ses za nějakou nic neříkající přezdívku, už bych dávno byl u tvých dveří a místo pozdravu bych ti dal hned přes hubu.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # Cheche 2013-02-21 16:28
Michal Bílek:
Studená fúze s uvolněním energie nikdy neproběhla.
Bílek netuší a chce prodávat zařízení na principu studené fúze, navíc se chlubí údajným obchodním zastoupením pro ČR.
Tedy fakticky Bílek nezná předložený princip funkce E-catu a neví, že jde o podvod. Avšak škubnul by rád prachy na čemkoliv, tedy se snaží chytit vítr.
A ještě jak vidno i vyhrůžkář, jak ukazuje jeho bububu násilím.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # FUCK OFF 2013-02-21 16:31
Fermatova věta taky neměla řešení, dokud jsem ho nenašel v celočíselně zakřiveném prostoru. Seš jen buran, který tady bleje svojí nenávist a hloupost...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # Cheche 2013-02-21 16:54
Ovšem studená fúze se nekoná, takže tvá odpověď jsou jen prázdný tlachy.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # FUCK OFF 2013-02-21 17:23
To, že se nekoná ještě neznamená, že není teoreticky možná. Prázdný tlachy jsou to, co předvádíš Ty.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # Cheche 2013-02-21 17:51
Nekoná, to je důležitý.

Co je teoreticky je v tuhle chvíli vedlejší, protože prakticky se NEKONÁ.

A co se týká Bílka, na tzb.info vidím jeho krásný profil, obchodnické blamáže v debatě a hadoslizké reakce na výroky odborníků.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
+1 # FUCK OFF 2013-02-21 18:30
Nekoná, ovšem když jsem ti k tomu předestřel byť jen náznak teoretických předpokladů, tak si znejistěl. Kdybych pokračoval a předestřel ti úplnou teoretickou koncepce studené fůze - a třebas by to byl hliník s vodíkem, nebo jakékoliv jiné dva prvky, tak bys sklapnul a najednou byl za debila. Objektivně. Nejsi za debila jenom proto, že tě nikdo takhle neutřel, ovšem to neznamená, že tě takhle někdo utřít nemůže. Seš magor, kterej masturbuje nad tím, že něco nejde, a vysmívá se těm, kteří uvažují nad možností, jak by to jít mohlo. Vyliž si prdel buzno!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # Cheche 2013-02-21 19:06
Jsi primitiv.
Ale faktem zůstává, že ta studená fúze se nebude konat - za debila je tedy ten, kdo ji zkouší vůbec obhajovat.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # FUCK OFF 2013-02-21 19:35
Za debila jsou co je svět světem ti, kteří bez skutečné znalosti tvrdí, že se něco konat nebude.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # Cheche 2013-02-21 21:48
Jenže v tomto případě já tu znalost mám, ty ne.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # FUCK OFF 2013-02-21 21:50
... blbcem, který si navíc sám sobě lže...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # Cheche 2013-02-22 13:05
Jednoduchý indikátor = causa E-Cat.
Je na trhu?
Ne.

A ani nebude, za čas si povíme.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
+3 # Michal Bilek 2013-02-21 16:35
Princip do hloubky nezná (kromě výrobce) zatím nikdo. Kdo si myslí, že jo, tak se mýlí.
Jestli proběhla studená fúze nebo ne o tom ty nerozhoduješ. Nemáš ani páru v jakém světě žiješ. Netušíš ani 1% z fyzikálních zákonitostí kvantových částic. Děláš tu machra, urážíš, a onanuješ se na druhých. Takže dát Ti přes hubu není výhružka. Ale zasloužená odměna.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
-1 # Cheche 2013-02-21 16:59
Princip čeho? E-catu? Ten není třeba vůbec řešit, už jen tvrzení šiřitelů, že probíhá na principu studené fúze stačí k tomu, aby bylo jasné, že jde o tlachání.

A ano, já nerozhoduju o tom, zda nějaký proces jako údajná studená fúze proběhl či nikoli, ale já vím, že neproběhl.

Nebleptej o "kvantových částicích", už jen samotné spojení dvou výrazů právě takto svědčí o neznalosti významů takových výrazů.

A povídání o ránách si odpusť, mohla by přiletět zrovna nějaká rána na tebe.

:O)))
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # Michal Bilek 2013-02-21 17:03
Dej si do googlu "kvantové částice", ty blekotale.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # Cheche 2013-02-21 17:40
Jo, to ani nemusím, znám významy obou slov a taky vím, jak ta dvě slova vázat.

Ale někde jinde jsme se všiml, že jsi nepochopil celkem jednoduchou fyzikální záležitost: stěna nemůže mít vyšší teplotu, než vzduch v místnosti, pokud ta stěna sama o sobě neobsahuje energetický zdroj (topnou spirálu) ale je pouze a jen izolací a stěnou.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # Michal Bilek 2013-02-21 18:42
A to je právě to, co ty nikdy v životě nepochopíš. A přitom stačí jen trochu přemýšlet jinou fyzikou. Protože teoreticky (podle prvního termodynamickéh o zákona) máš pravdu. Ale prakticky už bohužel nemáš. A k důkazu mi stačí jen teploměr.
Nebudu Ti vysvětlovat, proč to tak je. Při své zaujatosti stejně nebudeš schopen tohle přijmout.
Prostě to tak je a můžeš na to říkat co chceš.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # Cheche 2013-02-21 19:01
Ano, teploměr prozradí, kde je vyšší teplota. Nikdy nebude stěna mít vyšší teplotu, protože při přenosu tepla z jednoho do druhého prostředí se teplota zvýšit nemůže nad hodnotu prostředí prvního. Fyzikální zákon není jen nějaký výmysl.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # Michal Bilek 2013-02-21 19:27
Tak dobře Chachare. Čti to pozorně, raději vícekrát a velmi pomalu.
Za zdí je Lupotherm, aplikován na vzduchovou mezeru (bez cirkulace vzduchu). Dochází zde k šíření tepla především sáláním a díky reflexní vrstvě Lupothermu k jeho následnému odrazu zpět ke zdi, která toto odražené teplo absorbuje. Díky tomu se zeď z venkovní strany tak neochlazuje, ale postupně se prohřívá v celé hmotě (akumuluje se v ní teplo). Protože zeď kompletně prohřeje, výrazně se v ní zmenší teplotní spád. Proto také nedochází uvnitř v interiéru k tak výraznému předávání tepla ze vzduchu do zdi, což má vliv na snížení rychlosti cirkulace vzduchu v interiéru.

V interiéru si představ místnost, kde není nucené větrání (tedy chybí řízená cirkulace). V této místnosti topí tělesa (s povrchovou teplotou cca. 50°C, která nemají žebra a nahoře a dole jsou uzavřená - tudíž se uvnitř těchto těles neohřívá vzduch, který by následně stoupal vzhůru. Tohle je schválně, aby cirkulace vzduchu v místnosti byla minimální. Teplo se v takovém prostředí bude od topných těles šířit především sáláním.
Možná to nevíš, ale sálání se šíří rychlostí světla, zatímco vedení tepla molekulami vzduchu pomaleji než hlemýždí rychlostí. Sálání, které vyzařuje topné těleso je absorbováno zdí, čímž se ohřívá její povrch. Podstatně rychleji než vzduch.
A tím dojde k jakému efektu, Chachare?
Nevadí, jestli to nepochopíš. Nedělám si o tvé inteligenci žádné iluze.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # Cheche 2013-02-21 20:54
Hm, zkoušíš nějaký triky - v tomto případě se budu ptát odborníka a tím je např. pan Homola.
Takže půjdu za odbornou radou někam na tzb.info....
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # Michal Bilek 2013-02-21 21:19
Homolovi jsem nabídl, že ho pozvu k nám domů, aby si vše přeměřil. Dokonce, že mu zaplatím cestu. Co napsal si najdi. Je to teoretický skeptik, který NECHCE znát pravdu. Ale jdi za ním.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # Cheche 2013-02-21 21:47
Půjdu za panem Homolou.
A i za jinými, co mají znalosti....
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # Michal Bilek 2013-02-21 22:02
Hlavně už proboha jdi!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # Michal Bilek 2013-02-21 16:24
TCituji Jindřich Olšanský:

P.S.: obchodní zastoupení (pro ČR) ještě neznamená, že si to jako občan ČR musím koupit od onoho obchodního zástupce!

Souhlasím. Já se snažil získat OZ, abych to zařízení mohl získat. Protože (a teď vycházejme z předpokladu, že to bude fungovat) při produkci milionu ks za rok se na 99,9% zájemců vůbec nedostane. Jak jsem psal, na světě jsou cca. 2 miliard domácností. Takže kolik let bude muset uplynout, než to bude ve všech domácnostech? A když v ČR máme "jen" 10 milionů lidí, kolik k nám asi tak dojde kusů ročně?
Takže proto mám to zastoupení. Abych uspokojil především svoji zvědavost.
O fúzi na slunci toho vím dost. Dost na to, abych si dokázal představit určitou možnost, že by mohli zfúzovat dva atomy i jinak než při milionu °C. Dost se zabývám i radiací, kvantovou mechanikou a další "nenormální" fyzikou. Ale nikomu nebudu vnucovat svůj názor. Nikomu nebudu nadávat, že něčemu nevěří. Mě jsou ty názory burana Chachara u zadku. Já sleduji úplně jiný cíl, než to v ČR prodávat. Chci to mít (pokud to na trh půjde). Chci to používat (pokud to bude fungovat) a chci tuto možnost poskytnout mé rodině. A vůbec, ANI V NEJMENŠÍM, mi nebude vadit, pokud si to kdokoliv koupí jinde.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # Cheche 2013-02-21 17:07
Ouuuu, pán má vznešené cíle...! :DDD

No, pán by měl nejprve začít studiem základní fyziky, asi mu dost ve škole uteklo. O kvantové mechanice by moc neměl povídat, protože ani netuší, oč kráčí.

Ale jen čekej na E-cat, čekej. Kdy se ho dočkáš, vím přesně....

:O)))
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # FUCK OFF 2013-02-21 17:24
Ty máš cíl asi jen ten, dostat se do nějakýho chráněnýho režimu, kde budeš pod kontrolou a dohledem.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # Cheche 2013-02-21 17:34
U tebe vidím problém s úsudkem. Ale škoda něco vysvětlovat arogantnímu hlupákovi....
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # FUCK OFF 2013-02-21 18:34
Sám si arogantní hlupák, který si nevidí do huby a jediný čeho je schopen je nekonečné kálení na druhé a druhým za plot.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # Cheche 2013-02-21 18:59
Drž se raději faktů.
E-cat je nesmysl a Bílek neználek a kšeftař.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
+1 # FUCK OFF 2013-02-21 19:20
Kdybys neměl oči jen jako bulvy přes které přetahuješ víčka, a uši jen na to, aby ti nespadly brýle, tak by sis všiml, že v celé diskuzi s Tebou je pro mě E-Cat téma podružné, a řeším Tvůj-Způsob-Arg umentace, jakožto problém. Nebudu Ti vyhledávat přesné citace, ze kterých by sis to dokázal odvodit, protože nejsem tvoje chůva, která tě bude kárat dvakrát za totéž.

O E-Cat tu hovoříš ty, a používáš stále tytéž argumentační chyby.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # Cheche 2013-02-21 19:30
Jenže tady jse o E-Cat, to je téma.

A moje argumenty nejsou liché - všechny informace o e-cxatu a jeho údajném vývoji a chystané výrobě jsou pouze z pochybných zdrojů. Solidní informační zdroje se tím blábolem vůbec nezabývají.

Takže chyby dělá někdo jiný. Třeba Bílek, který si naivně myslí, jak s ním bude kšeftovat, nebo zrovna ty, když tu dudláš z prstu pseudoargumenty a hledáš způsoby, jak naznačit že pravdu má pavěda a nikoli věda.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # FUCK OFF 2013-02-21 19:33
Ne, pro mě jsi tu téma Ty. E-Cat mě nezajímá dokud nebude fungovat. Zajímáš mě ty, dokud nebudeš fungovat. Protože s E-Catem nic nezmůžu, s Tebou možná ano.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # Cheche 2013-02-21 21:17
Aha, ale to máš nějaký problém - já normálně funguju.
Upozorním na podvod, varuji neznalého, pokud něco
neznám, sám jdu za fundovanějším pro radu.

Copak se ti jeví špatně?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # FUCK OFF 2013-02-21 21:21
"Upozorním na podvod." ... nejsi soudce, abys upozorňoval na podvod. Takže pokud, tak upozorňuj na možný podvod, protože nemáš důkaz, že jde o podvod. Což si ovšem ve své nadutosti nechceš připustit. Chceš být střelcem od boku a seš jím. Střílíš do paneláku a děláš ramena, už jsem ti to jednou psal.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # Cheche 2013-02-21 21:46
Nejsem soudce.
Ono snad někde stanoveno předpisem, že na podvod smí upozornit toliko soudce?
O podvod jde, to pozná každý, kdo se trochu vyzná v základních fyzikálních zákonech.

Nemůžu za to, že jsi neználek.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # FUCK OFF 2013-02-21 21:49
Neználek možná, ovšem neználek, který se baví s blbcem.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # Cheche 2013-02-21 22:02
Neználek neví, co je fyzika, ale toho, kdo o fyzice ví víc, nazve blbcem.
Inu, neználek....

:O)))
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # FUCK OFF 2013-02-21 22:04
Chtěl si asi říct, kdo zná víc fyzikálních domněnek. :-)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # Cheche 2013-02-21 22:12
Ne, o domněnkách řeč nebyla.

Ty seš ale nejspíš puberťáček, nejspíš s netechnickým vzděláním nějakého z nějakého humatního zbytečného oboru.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # FUCK OFF 2013-02-21 22:17
A ty seš, bez ohledu na vzdělání, v profesionální křeči.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # FUCK OFF 2013-02-21 22:28
O domněnkách tu je řeč neustále. Fyzika se skládá z poznatků, fikcí a domněnek. Teze o nefunkčnost E-Cat je z kategorie fikce (v právním slova smyslu), založená na domněnkách o obecných vlastnostech hmoty a podmínkách fůze.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # Cheche 2013-02-21 22:37
Jasně, zato teze o funkčnosti E-Catu se zakládá na stovkách provedených měření pana Rossiho a mnoha jiných vědců, spousty testů, vše podpořeno patenty ablablabla.....

:D
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # FUCK OFF 2013-02-21 22:40
Koukni, víš proč se nemůžeme dohodnout? Protože ty meleš o koze a já o voze. Já mluvím o obecných podmínkách, a ty ses rozhodl rozkousat Rossimu nohavice až po kšandy.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # Cheche 2013-02-21 22:45
Já povídám o faktech a ty o tvých vlastních ulítlých dohadech.

A tvá "profese", kterou študuješ, už je taky zjevná....
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # FUCK OFF 2013-02-21 22:54
Nepovídáš tu o faktech, povídáš tu o fikcích, a to je rozdíl. Fakta jsou nevyvratitelná. Fikce jsou dohady, na kterých se za určitých podmínek shodneme, že jsou pravdivé. Celá věc se točí kolem toho, jestli je něco jako studená fůze typu "Rossiho" fůze možná. Fyzikové ji považují za nemožnou, protože není v souladu s předpoklady, které považují za pravdivé. Ovšem i ty předpoklady jsou pouhou pravděpodobnost ní pragmatickou fikcí. Jenže to je jak když se hádám s dubem, který má místo mozku nasypáno kilo a půl žaludů.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # Cheche 2013-02-21 23:03
Jo.
Reál dle tebe je fikce.
Perpetuum mobile úspěšně odzkoušeno.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # FUCK OFF 2013-02-21 23:08
Perpetuum mobile by to bylo, kdybys tam ten nikl nasypal jen jednou. Tak si nevymýšlej a nepřekrucuj.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # Cheche 2013-02-22 13:07
Ani nikl, ani vodík - nic z toho není a nebude pohonnou látkou pro údajný energetický zdroj.

Ale jak jsem řekl - na trhu není a nebude. čas ukáže, za měsíc, za půl roku, za rok, a ono stále nic.
Pravdu mám já.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
-1 # Jana Karásková 2013-02-21 18:40
Urážky na adresu p. Bílka nechápu. Víme jak se cenzuruje, takže je klidně možné, že Rossi na něco přišel. Jako S. Meyer, R.R. Rife a mnozí další.

O léčení nemocí frekvenčním zářením dnes neučí na medicíně.. ptala jsem se spolužačky, na Karlově univerzitě učí internu, o práci R.R. Rife nikdy neslyšela, ani o plazma generátoru. Za to může cenzura. Potom jsou v lecčems vzdělanější "konspirační teoretici", než univerzitní profesoři a docenti.

www.youtube.com/.../

Mimoto to vypadá, že slovutní fyzici se mohou mýlit v zcela zásadním pojeti fyzikálních sil, které orgranizují galaxie ve vesmíru.

The Primer Fields Part 2 .
www.youtube.com/.../
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # FUCK OFF 2013-02-21 18:51
Cheche si tu kompenzuje nějakou zapouzdřenou frustraci z dospívání.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # Cheche 2013-02-21 19:12
Dvořáku, realita vítězí a E-Cat se nekoná.
Frustraci má ten, kdo tyhle nesmysly obhajuje.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # FUCK OFF 2013-02-21 19:21
Bojuješ proti fantomům, které si sám ve své vlastní mysli vytváříš.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # Cheche 2013-02-21 19:25
Ne. jen občas zesměšňuji ty, co si to zaslouží - kombinace kšeftař+naivka, nebo pseudovzdělanec +technický analfabet a podobně.
Vytvořil jsem si snad v mysli Bílka?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # FUCK OFF 2013-02-21 19:26
Ano, v podstatě ano. Vytvořil sis svojí verzi Michala Bílka, který je odlišný od skutečného Michala Bílka a skutečný Michal Bílek se s Tebou snaží nějak dorozumět, když už ho tu máš "na drátě". Vidíš, dokážeš se nakonec z toho vyhrabat i sám.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # Cheche 2013-02-21 19:53
Kdepak. Já jsem realista a právě že velmi dobře vidím, co je pan kšeftař zač.
Od něj bych nic nekoupil - stejně jako od podobných prodejců.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # FUCK OFF 2013-02-21 20:01
Ani kdyby to fungovalo? Raději bys zústal u topného dřeva nebo u uhlí?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # Cheche 2013-02-21 20:19
Ono však nefunguje a fungovat nebude. Hlavně proto, že fyzika platí pro všechny stejně.
Kdyby totiž např. jiný nový dosud nerozšířený systém měl fungovat, já se k němu budu také jinak stavět.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # FUCK OFF 2013-02-21 20:32
Představ si dveře, které jsou zamčené a nemáš klíč. Otevřít se dají brutální silou, která je vyrazí z pantů. To se děje na Slunci a my tu sílu nemáme, abychom ty dveře vyráželi. Ovšem může se stát, že někdo příjde s klíčem a tím klíčem otočí v klíčové dírce.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # Cheche 2013-02-21 20:52
Jenže to není defraudant Rossi ani nějakej jinej podvodník.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
+1 # FUCK OFF 2013-02-21 21:17
Koukni, v případě, že existuje nějaký klíč, může být pravda, je možné, že na něj nějaký Rossi náhodou narazil, na jeho nedokonalou verzi, která v zámku drhne, a protože sám neví v čem klíč spočívá, tak se mu dveře nedaří otevírat tak, jak by si přál. A z hlediska vědy je v podstatě šťastný nálezce, nikoliv vědec. Ta možnost tu je, byť malá, přesto tu existuje. Samozřejmě by bylo mnohem lepší, kdyby se k tomu přišlo nikoliv náhodným objevem, nýbrž dedukcí z celého korpusu ověřených vědeckých poznatků. Jenže ne vždy to tak je. Z toho prostého důvodu, že může jít o jakýsi náhodný semi-funkční objev není důvod ho zatracovat úplně. Podívej se na některá videa o tom fenoménu, Rossi není sám, koho tam zarazily nějaké nesrovnalosti. Tuším, že nějaký profesor na to dokonce vsadil svojí kariéru.

To, co tu předvádíš je čistá tmářská hysterie motivovaná nejspíš snahou zalíbit se nějaké spíše tušené konformní autoritě. Jenže tmářstvím a falešnými argumenty, apriorním popíráním nic nezískáš a už vůbec ne respekt. Pokud vědeckou teorii nedokážeš vyvrátit, tak ji musíš nechat existovat alespoň ve své nedokončení podobě jako hypotézu, a tak k ní i přistupovat.

Uvědom si, že dnešní fyzika stojí mnohem více než na exaktních poznatcích, na pravděpodobnost i a ani Einstein v tenhle princip nevěřil - že "Bůh hraje v kostky". To není ten hlavní argument, je to taková obloha u hlavního pokrmu. Podstatné je, že fyzika nás stále ještě může překvapit ve svých základních premisách. Nebylo by to ani poprvé ani na posledy, co se tak stalo. Na boření dogmat stojí věda od svého počátku a boření dogmat je to, co je jejím úkolem. A ty tu působíš jako dogmatik bez příčiny.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # Cheche 2013-02-21 21:54
Jo aha, tak:
- může jít o jakýsi náhodný semi-funkční objev
- Podívej se na některá videa o tom fenoménu,...
- Tuším, že nějaký profesor na to dokonce vsadil svojí kariéru.

:DDD

Copak tu brebtáš o tmářství?
A ještě se najednou oháníš vědeckou teorií?
Ty, neználek, co sám řekl že neví, co e-cat vůbec má být?

Fyzika víc stojína pravděpodobnost i než na poznatcích?
Tohle běž povídat někam na vědeckou půdu, ty popleto!
Dogmatik, jo, to víš -hele, ještě vytáhni ty nablblá skazky o nemožnosti létat, o čmelákovi co to neví, o tom že země byla kdysi placatá a podobná žvásty, ty telátko....
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # FUCK OFF 2013-02-21 21:56
Pokud seš v tomhle svém uvažování spokojený, tak ti ho brát nebudu.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # Cheche 2013-02-21 22:04
Jako realista vím, v čem se pohybuju.
A takto vybaven neskočím na podvody typu e-cat.

U tebe bych předpokládal, že sežereš i třeba tohle:
top-topeni.eu/.../...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # FUCK OFF 2013-02-21 22:11
A s tím mám jako dělat co? Kliknout na to? ... Ani mě nehne.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # Cheche 2013-02-21 22:26
A hele, tele neví.... :DDD

Škoda slov....
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # FUCK OFF 2013-02-21 22:30
Nemám zájem... škoda myši.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # Cheche 2013-02-21 19:10
Meyer je imaginární postavička z konspiračně teoretických pohádek. Existoval úplně stejně, jako to údajné auto na pohon vodou.

A jinak ty dvě videa - je dobré se podívat, kdo je na youtbe vložil. Typický esoterik a žvanil....

:O))
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # FUCK OFF 2013-02-21 19:24
Ty Primer Fields jsou zajímavé! Nevšední tvary a následné vlastnosti magnetického pole, kdo by si to byl pomyslel. A ti naši "grygarové" by za vším viděl jen a pouze gravitaci.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # Jindřich Olšanský 2013-02-22 09:07
Poněkud bych Vás opravil. Tato biomedicína, kdy se používá "zásuvka", se učí na technických školách.
Slovutni fyzici se nemýlí, pouze občas my jim nerozumíme. Ono totiž je dost problematické zvládnout čtyřrozměrný prostor, časoprostor, přidat vnitřní (tři) rozměry, porozumět Lobačevského geometrii, a nakonec sežvejkat i onu lambdu (ovšem jako baryon).
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # FUCK OFF 2013-02-22 11:22
S tím souhlasím, čtyřrozměrný prostor, časoprostor, jsem nezvládnul dodnes. Jednoduše na něj nevěřím. A domnívám se, že jde o desinterpretaci skutečných dějů. Souhlasím s tím, že rychlost světla je limitní a existuje tu disproporce mezi vnímaným, pozorovaným a skutečným stavem. Časové relativistické efekty na týchž souřadnicích však odmítám jako absurdní. Typicky výlet dvojčete a rozdíl věku po návratu. Co se chování hmoty na limitě rychlosti světla, tak mám za to, že se hmota při této rychlosti kompresuje do takřka zanedbatelné velikosti. V rámci lobačevského geometrie dochází k reálné objemové kompresi v závislosti na rychlosti objektu a také v závislosti na umístění ve vesmíru, který považuji za uzavřený, konečný, sférický a tvořený éterem, ve kterém je hmota jako díry v ementálu, nebo bubliny ve vodě. Zvýšená rychlost pohybu hmoty v tomto prostředí a také absolutní poloha v zámci konečného celku způsobuje jejich všesměrovou kompresi a také redukci vzájemných vazeb, odstupů.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # Jindřich Olšanský 2013-02-22 12:13
Paradox. Tyč z absolutně tuhého tělesa 300 000km dlouhá, řekněme "nekonečně" tenká. Jeden konec posunu o 1mm. Okamžitě by se měl posunout i druhý!(?). Nebo ne? Co je pravda: absolutně tuhé těleso nebo rychlost světla. Něco z toho není pravda.
Ono je to asi tak: příroda nám dala pět smyslů, pomocí níchž vnímáme okolí. A je to dost málo! Ten zbytek je představivost a až se tato projeví v podobě něčeho užitečného a reálného, má cenu se tím zabývat, jinak, když nejsou ani reference?????? (viz dříve).
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # FUCK OFF 2013-02-22 12:17
Hmota je pružná. I atom je pružný. A nejvyšší dosažitelná rychlost mezi hraničními stavy pružení je rychlost světla.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # FUCK OFF 2013-02-22 12:22
Pošlete světlo do soustavy zrdcátek a každé zrdcátko vám paprsek zpozdí právě o interval pružení. Pokud ne, tak se mýlím.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # Cheche 2013-02-22 13:11
Ty se mýlíš ve víc věcech, i v pravopise, ty študovaný "zrdcátko"....


:O)))
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # FUCK OFF 2013-02-22 13:16
S tím pravopisem se to dá napravit. Snad nebude tak zle.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
-1 # Cheche 2013-02-22 13:10
Cituji Jindřich Olšanský:
.... Tyč z absolutně tuhého tělesa 300 000km dlouhá, řekněme "nekonečně" tenká. Jeden konec posunu o 1mm. Okamžitě by se měl posunout i druhý!(?). Nebo ne? Co je pravda: absolutně tuhé těleso nebo rychlost světla. Něco z toho není pravda.

Druhý konec se okamžitě posune, žádný paradox nenastává.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
+1 # FUCK OFF 2013-02-22 13:17
Chyba lávky - neposune se hned, protože se na celé délce rozloží hybná síla do kvant komprese a dojde ke zpoždění.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # Jindřich Olšanský 2013-02-22 13:25
Takže neexistuje absolutně tuhé těleso?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
+1 # FUCK OFF 2013-02-22 13:31
Samozřejmě, že ne. To je jen myšlenkový konstrukt, hypotéza.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
-1 # Cheche 2013-02-22 13:35
Hm.
Je vidět, že asi nechápeš, jak se zadává úloha při použití ideálního prvku.
"Absolutně tuhé těleso" je ideální stav.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
+1 # FUCK OFF 2013-02-22 13:43
Ideální stav, myšlenkový konstrukt, hypotéza. Jaký je mezi nimi rozdíl?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # FUCK OFF 2013-02-22 13:33
Absolutně tuhé těleso je asi tak reálné jako funkční E-Cat na trhu.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # FUCK OFF 2013-02-22 13:36
Absolutně tuhé těleso lze teoreticky vytvořit, ovšem potřebuje k absolutnímu ztuhnutí nepřetržitý zdroj vnější energie.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # Cheche 2013-02-22 13:26
".. z absolutně tuhého tělesa .." - takže okamžitě.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
-1 # Jindřich Olšanský 2013-02-22 13:24
Informace je ale rychlejší než rychlost světla!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
+1 # FUCK OFF 2013-02-22 13:58
Informace je pojem virtuální, potřebuje subjekt k tomu, aby existovala. Bez subjektu, který informaci vnímá jako informaci, je informace jen stav. A stav je něco, co nemá rychlost, stav je záležitost statická. Změny stavu podléhají fyzikálním zákonům, a pokud se informace pro subjekt, který ji vnímá, mění, potom k tomu dochází v rámci fyzikálního světa, protože krom Boha, který však existuje vně svět, ve světě není subjekt, který by byl z fyzikální podmíněnosti vyčleněn.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
+1 # FUCK OFF 2013-02-22 13:29
Když se dvě kulečníkové koule pokopou taky není odraz okamžitý, stejně tak odraz od stěny kulečníku.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
-1 # Cheche 2013-02-22 13:35
To nejsou ideální tělesa.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
+1 # FUCK OFF 2013-02-22 13:48
Skutečná fyzika také není ideální, nebo snad je?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
-1 # Cheche 2013-02-22 14:01
A chápeš ten rozdíl, že pro zadání příkladu se dá použít či nepoužít parametr, označující ideální stav?

Jestliže je "z absolutně tuhého tělesa", pak jde o zadání ideálního materiálu a pružnost na tlak se neuvažuje, bez ohledu na další rozměry.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
+1 # FUCK OFF 2013-02-22 14:05
Kdyby ryby samy z rybníku skákaly do koše, a kdyby holubi sami přistávali na pánvičce, aby se osmažili - samozřejmě vše v rámci ideálního stavu - myslíš, že by v tom koši a na té pánvičce nakonec byli? Co myslíš? V rámci ideálního stavu.. Bylo by tomu tak?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
-1 # Cheche 2013-02-22 14:11
Při použití termínu "absolutně tuhého tělesa" se pružnost neuvažuje.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
+1 # FUCK OFF 2013-02-22 14:18
Však já to nerozporuju, v diskuzi o tom kolik andělů může tancovat kolem špičky jehly se taky neexistence malinkatých andílků neuvažuje.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
-1 # Cheche 2013-02-22 14:26
Rozporuješ - viz citace:

# Ondřej Dvořák 2013-02-22 12:17
Chyba lávky - neposune se hned, protože se na celé délce rozloží hybná síla do kvant komprese a dojde ke zpoždění.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
+1 # FUCK OFF 2013-02-22 14:33
Jen zdánlivě. Protože považuju takové uvažování za zavádějící. Chceš slyšet, opakovat, tautologii, která ze zadání plyne. Jenže mě nějaké hypotetické tautologie nezajímají, píšu, co se skutečně stane.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
+1 # FUCK OFF 2013-02-22 14:35
Píšu ti to už podruhé, a psal ti to i pan Bílek. Pro tebe je fyzika masturbací vymýšlením tautologických hrátek.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
+2 # FUCK OFF 2013-02-22 14:38
Snažíš se tu najít partnera se kterým si budete navzájem honit péra... jenže jaksi ne všichni sdílejí tvé hobby.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
+1 # FUCK OFF 2013-02-22 14:21
Jaký je rozdíl ptát se na chování absolutně tuhého tělesa a na potřebnost rybníků, kdybychom měli ryby v neomezeném množství v řitním otvoru?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # FUCK OFF 2013-02-22 14:27
Když si vezmeš Newtonovu houpačku s pěti koulema, tak odraz protilehlé koule bude prakticky okamžitý. Když postavíš newtonovu houpačku dlouhou 300.000 km, tak napočítáš něco víc než vteřinu, než ti ta koule na druhém konci odskočí. To je to, o čem tu mluvím.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # FUCK OFF 2013-02-22 14:07
Anebo co myslíš, kolik andělů - v ideálním stavu - by dokázalo tancovat kolem špičky jehly? Co myslíš? Kolik asi tak? V rámci ideálního stavu.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # Jana Karásková 2013-02-28 18:43
Něco humoru:
novinky.cz/.../...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # Jana Karásková 2013-02-28 18:44
K bystríkovi A: : "Měl chlapec problém už s prodejem nesmyslů do auta, zvaných "HHO bubléry".

S bublérem po ČR už pár lidí jezdí, jeden jsem viděla zblízka /přídavný k motoru na LPG/.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # Cheche 2013-03-02 09:40
Jo, jezdí s tím různí pomatenci, jako Bužek nebo Skořepa, Kárník, Maláč, Vranka, Bičík a další neználci.
Nikdo z nich ale netuší, že ta pitomost leda zvýší spotřebu. Řádné měření nikdo nedělal.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
+1 # Jana Karásková 2013-02-28 18:50
Ráda bych se místních "expertů" na Free Energy zeptala na toto:

QFE generátory Kirila Chukanova.../ve vakuové komoře vyrábí kulové blesky, od určitého příkonu by mělo docházet k vysokému overunity výkonu/. Jeden z jeho větších generátorů mu vybuchl, začal poté s menšími. Dva přístroje mu snad zabavili v Kanadě, jeden v Chicagu.

Má toho na webu více, zajímavá je hlavně ta Powerpoint prezentace.

Zato jeho náboženské spisy mi přijdou dosti podivné, stejně tak odsuzování všech ostatních vynálezců jako podvodníků. Ch. pracoval kdysi na studené fůzi, asi to zavrhl jako slepou cestu. Nevěří Rossimu, Keshemu, Meyerovi ale ani dalším /Hutchison, Searl../.

Psal mi, že o síť jeho zařízení projevili zájem na Maltě, byl se tam domlouvat.

chukanovenergy.com/
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
+1 # Jana Karásková 2013-02-28 18:59
Ani jsem netušila, že se sálání šíří rychlostí světla... co se zde člověk nedočte..

kdysi jsem viděla "roztavené podvlíkačky se syntetickou příměsí" - visely přes židli asi metr od kamen, rychlostí světla se asi ale neroztavily... :)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
+1 # Jana Karásková 2013-02-28 19:59
Kiril tvrdí, že v kulový blesk je černá díra.

Tato by asi uměla roztočit motor:

novinky.cz/.../...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # Jana Karásková 2013-02-28 21:14
Zdá se, že tato teorie by leccos mohla astronomům osvětlit. Možná autor dostane Nobelovku...

Poslala jsem odkaz i J. Grygarovi, ale asi mi neodpoví...
/naposled mne naštval s tím, že Sisyfos dal A. bartošovi Bludný balvan za článek o HAARPu, tak jsem mu napsala, co si myslím o Sisyfácích a poslala jsem mu odkaz na Tajný život L. Pekárka/
www.youtube.com/.../
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # FUCK OFF 2013-02-28 21:43
Dokoukávám to napodruhý, díky za odkaz. Je to dlouhý a zapomněl jsem na to. To skutečně vypadá na Nobelovku. Nahradit plácání se v gravitaci touhle magnetickou krásou a jednoduchostí, to nemá chybu.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # FUCK OFF 2013-02-28 22:14
Podle mě má ten chlapík pravdu a bude z toho velká věc. Jo, a mrkněte na Chi-Kung cvičení. Co vám to připomíná?

www.youtube.com/.../
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # FUCK OFF 2013-02-28 22:27
David Allen LaPoint

má stránky na Facebooku.

facebook.com/.../...

A Twitterový účet

twitter.com/PrimerFields
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # Jana Karásková 2013-02-28 21:48
Jsem zvědavá na poslední 2 díly primer Fields, myslím, že jšště nikde nejsou.

Budu ráda, když mi pak napíšete, co si myslíte o Kirilovi Ch. a jeho QFE generátorech. Přijel by i do ČR, třeba se to povede domluvit s jednou továrnou. Snažím se být optimista a vytrvale dotírat...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # Jana Karásková 2013-02-28 22:38
Na fb se mi jeho stránka nenašla.

David Allen LaPoint

má stránky na Facebooku.

facebook.com/.../Primer-Fields
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # FUCK OFF 2013-02-28 22:43
Už jsem to opravil, vložil jsem tam omylem zkrácený odkaz, který nefunguje (nevím proč)

Tenhle odkaz funguje, bez těch čísílek ještě ne

facebook.com/.../...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # Jana Karásková 2013-02-28 23:02
facebook.com/.../...
Už jsem ho našla... zeptám se ho na Kirila...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # FUCK OFF 2013-02-28 23:10
Našel jsem stránky Kirila

chukanovenergy.com/

jenže mi z nich nějak není zřejmé, na jakém principu by to celé mělo fungovat.

(jsem to nečetl celé - vrozená lenost)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # Cheche 2013-03-02 09:36
Na žádném, je to nesmysl.
Stejně jako E-Cat a podobné blbosti.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # FUCK OFF 2013-02-28 23:25
Jsem si našel něco o Kirilovi a nevypadá to nějak přesvědčivě. Dokonce říkal, že měl k dispozici velké peníze i halu, kde dělal na prototypu, jenže stále nic funkčního. Ani ty jeho prototypy jak se zdá nefungují, 10ti násobný perpetum mobile...? Je to nějaké podivné.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # Cheche 2013-03-02 09:35
Zase jsi narazil na jeden z fake na internetu, to je všechno, ty hlupáku.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # Jana Karásková 2013-02-28 23:33
David Allen LaPoint: "we are in the last phases of getting my technology into mass production"

Jsem zvědavá, na komentáře experta Cheche k Primer Fields a Chukanovovi.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
+1 # Cheche 2013-03-02 11:25
Milá paní inženýrko, říkám, že jde jen o další podvůdek.
Keshé, Chukanov, Naudin, Berden, Meyer, Rossi a další jsou jen a jen magoři a podvodníci.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
+1 # pikas 2013-03-12 10:18
Dobrý den, můj názor je takový, pokud by byla na zemi prokázána studená fůze, tak ojevitel by již dávno získal Nobelovu cenu, Dále pokud by probíhala za "pokojové teploty" , tak bychom nežili na planetě zemi ale v podstatě na jaderném reaktoru. Jinak tato debata postrádá aspoň trochu kultury. Co se týká e-cat ,nevím o přesvědčivých informacích o funkčnosti.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # FUCK OFF 2013-03-12 11:59
S první větou souhlasím za předpokladu, že odfiltrujeme všechny konspirační argumenty. S druhou větou také souhlasím, pokud by ta fůze nepotřebovala nějakou v přírodě se obvykle nevyskytující okolnost, zvláštní působení, které není v přírodě běžně přítomné, alespoň ne na povrchu nebo v hloubkách, a v takovém rozsahu, ve kterých by byla dohledatelná a měla nějaký významný dopad. S třetí větou v rámci zachování nabádavého tónu také souhlasím. S pátou větou také souhlasím a dodám jen, že stejně tak nevím o přesvědčivých informacích (byť hypotetickou) funkčnost obdobného systému vyvracejících.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # JOHN 2013-07-15 11:16
Takže vyjděme z faktů pánové.
E-CAT JE REALITA.
To , že není dosud na trhu, je dané tím že zkrátka i když jak známo děláme všichni co můžeme, nepostupují mnohdy věci tak rychle jak byhcom chtěli . STUDENÁ FŮZE . CO TO JE .

V PODSTATĚ JE TO VELIKÁ A OBROVSKÁ OTÁZKA VĚDECKÁ , NA DRUH STRANĚ JE TO OBROVKY A ŠÍLENĚ JEDNODUCHÉ
SLUNCE V PODSTATĚ HLTÁ PROSTŘEDNICTVÍM SVÉ GRAVITACE ENERGII Z PROSTORU A TO ENERGII V TAKOVÉ SÍLE A MÍŘE , O KTER SE NÁM ANI NEZDÁ A JEJÍŽ SKUTEČNÁ SÍLA A VÝKON
JE NÁM NAPROSTO ZDÁLENÝ - NAŠEMU CHÁPÁNÍ NA MILIARDY LET MŮŽEME CHÁPAT ČÁST TÉ ENERGIE A NA ZÁKLADĚ NAŠÍ VÍRY, UMĚNÍ , PRÁCE A TECHNIKY JI VYUŽÍVAT VE SVŮJ PROSPĚCH. V PODSTATĚ JSME SE DOSTALI JAKO LIDSTVO ZASE O KOUŠSÍČEK A O STUPÍNEK VÍC A DÁL V CHÁPÁNÍ BOHA . JE TO OBROVSKÁ ENERGIE, KTERÁ TVOŘÍ A UDRŽUJE CELÝ VESMÍR, VŠE V BĚHU A CHODU.
CÍRKEV KATOLICKÁ ŽIJE Z VÍRY - PŘEMĚNY EUCHARISTIE PŘI MŠI SVATÉ V TĚLO A V PŘÍPADĚ VÍNA V REV PÁNĚ.A ONO SE TAK DĚJE .
A TO PRÁVĚ NA ZÁKLADĚ VÍRY . PŘESNĚ PODLE SLOV KRISTOVÝCH KDYKOLI SE SEJDOU DVA NEBO TŘI VE JMÉNU MÉM A BUDOU PROSIT OTCE ABY JIM TO DAL ON JIM TO DÁ.

TEDY - MYSLÍM SI , ŽE VĚDĚNÍ A VĚDOMI O VESMÍRU JE ZDE NA PLANETĚ ZEMI PŘÍTOMNO JIŽ MINIMÁNĚ NĚKOLIK TISÍC LET, SPÍŠE VÍCE, A VELMI PODEZŘÍVÁM CÍRKEV , ŽE MNOHÉ ZAMLČELA A UPRAVILA, Z DŮVODU ZACHOVÁNÍ A USURPOVÁNÍ MOCI. OVŠEM PRAVDOU JE TAKÉ TO - " NEHÁZEJTE PERLY SVINÍM , PERLY POŠLAPOU A VÁS SEŽEROU" . OTEVÍRAJÍ SE ZDE OBROVSKÉ OTÁZKY FILOSOFICKÉ, NÁBOŽENSKÉ I VĚDECKÉ, TÉŽ TECHNICKÉ SOUVISEJÍCÍ PSYCHOLOGICKÉ I SOCIÁLNÍ A POTAŽMO POLITICKÉ. JE TO DALŠÍ ETAPA EVOLUCE NECHCE SE MI ŘÍKAT ANI START PROTOŽE TEN START UŽ V PODSTATĚ PROBĚHL
ZAČALO TO 1830 FARADAYEM , POKAČOVALO TESLOU JSOU ZDE ALTERNATIVNÍ ZDROJE

JE TO PROBLÉM KAPITÁLU, MOCI HAMIŽNOSTI
SOBECTVÍ ..ATD..ALE BUDE TO POKRAČOVAT, STÁLE DÁL A DÁL JE TO NEZADRŽITELNÉ. TYTO ENERGIE NA PLANETĚ JSOU- RESP. VE VESMÍRU

BUDOU PARALELNĚ EXISTOVAAT VEDLE SOUČASNÝCH FOREM ENERGIÍ A BUDOU JE DOPLˇˇNOVAT A NAHRAZOVAT.

BUDOU BOJE PROTOŽE SI JE ZASE NĚKDO BUDE CHTÍT USURPOVAT PRO SEBE. ALE TYTO ENERGIE JSOU VŠUDE , JSOU NEVYČERPATELNÉ ,
JSOU NEZDANITELNÉ A PATŘÍ VŠEM .

J.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # protiblábolista 2013-08-10 13:02
Jsi obyčejný magor, lhář a nejspíš i náboženský fanatik.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # ivan stránský 2013-09-18 20:08
prosím, nahlédněte na stránky www.elektroprojekty.ic.cz, stahněte si moje články, otevřete si Tokamak Compass (Cern) a uvidíte, jak složitá je cesta k cíli...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 

Přidat komentář

Bezpečnostní kód
Obnovit

Top of Page

Nezávislé zpravodajství z celého světa aneb Co se jinde nedozvíte | Založeno 2011
Máte dotaz? Chcete inzerovat na AC24? Neváhejte nás kontaktovat formou emailu: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Licence Creative Commons Nezávislý webový deník AC24.cz podléhá licenci Creative Commons 3.0 | O projektu | Tiráž | Napsali o nás | Podpořte nás