AC24.czZe světaRuští fyzici hodlají realizovat projekt Nikoly Tesly

Ruští fyzici hodlají realizovat projekt Nikoly Tesly

Jakou cestou by se ubíral historický vývoj, kdyby tak zvaná Wardenclyffeská věž srbského génia Nikoly Tesly postavená na začátku 20. století zajistila vytvoření efektivního systému přenášení a získávání volné elektřiny na celém světě?

Možná by se nám podařilo vyhnout se mnoha technogenním katastrofám a také problémům a konfliktům spojeným s energetikou.

V Rusku se rozhodli reanimovat projekt přenášení energie bezdrátovým způsobem.

Před několika lety získali mladí ruští fyzici Sergej a Leonid Plechanovovi po tom, co prostudovali deníky a patenty srbského vědce, prostřednictvím internetu dost velkou částku na to, aby postavili svou vlastní Wardenclyffeskou věž.

V interview pro Hlas Ruska hovořil Leonid Plechanov o vyhrožování energetických korporací, o Tunguzském meteoritu a samozřejmě i o principech nové věže.

Chceme začít budovat věž letos na podzim, 400 km na sever od Moskvy. Nechceme udělat žádnou „velkou a krásnou věcičku“, abychom něco změřili. Náš přístup je naprosto vědecký, budeme konat výzkumy za různého počasí a s přihlédnutím k různým faktorům. A potom to musí přijmout a potvrdit vědecké společenství. A to může trvat celé roky, důležité je ale alespoň začít.

Kolik věží bude třeba postavit? A co se může stát prapůvodním zdrojem energie?

Přesto, že hovoříme o bezdrátovém přenášení elektřiny, nahradí tyhle „dráty“ půda. V našem případě bude stačit jedna věž, aby vznikly vlny v půdě na celé planetě. Máme-li mluvit o zdrojích, pak uvažujeme o sluneční energii jako o hlavní variantě. Hlavním problémem je totiž doprava k místům spotřeby, bez budování sítí, což vyžaduje obrovské výdaje.

Uvědomujete si, že riskujete tím, že proti sobě poštvete například ropné magnáty a největší energetické společnosti?

Před deseti lety se tvrdilo, že ropné giganty nedovolí, aby se na trhu objevily elektromobily. Jak ale vidíme, toto odvětví sílí. Může tu ale vzniknout složitá situace. Naše technologie může mít dobrého byznys-drivera: právě již zmíněné elektromobily, pro které bude možné vybudovat jakékoli množství „čerpacích“ stanic, protože nebudou potřeba žádné dráty.

Ve svých pracích tvrdíte, že teorie Tesly se stoprocentně shoduje s klasickou fyzikou. A bylo přece tolik rozhovorů kolem toho, že je to antivědecké, že je to šarlatánství…

To, co dělal Tesla, neodpovídalo fyzice té doby, byl to vůbec dost podivný člověk. Aby zaujal lidi kolem sebe, musel se už tehdy uchýlit k seriózním PR-krokům a v tom je právě příčina mystické aureoly kolem vědcovy činnosti. Kromě toho byl Tesla praktikem, pokud šlo o teorii, tady nikdy nebyl nijak zvlášť pečlivý. Když ale pročítáme jeho studie, začíná získávat všechno, co vymyslel, smysl. Nesmíme zapomínat na to, že všechno elektrické, co nás obklopuje, bylo vynalezeno právě díky jemu.

Zdroj: czech.ruvr.ru

Pro psaní komentářů se musíte přihlásit. Nemáte účet? Zaregistrujte se.

+145 # Historik 2014-07-16 16:07
Tihle chlapci asi nedostanou grant od EU.
+54 # CZMarek 2014-07-16 16:11
ale mohli by si zadost odeslat, pro tu srandu :)
-28 # krtek 2014-07-16 16:27
Ani RF půjčku od MMF.
-66 # filip123__ 2014-07-16 16:36
Nevíš, EU poslala finance už i na homeopatii. Tohle je o kapku vědečtější. Možná se "ruští fyzikové" dopočítají toho, co jiní fyzikové už vědí dávno - že přenos elektřiny bez drátů je extrémně ztrátový- nerentabilní
+71 # Matusu 2014-07-16 18:02
je obdivuhodne, s akou istotou sa vszdy objavi niekto, kto sa snazi pokus o objav niecoho noveho vyvratit mainstreamovou fyzikou. chvalabohu su ludia co sa dokazu od mainstreamu odputat, inak by nebol mozny pokrok :)
-20 # Filip124 2014-07-16 21:20
Víš o nějakém případu, kdy se někdo "dokázal od mainstreamu odpoutat" a něco objevil? Jinak tohle není objev něčeho nového když to navrhoval Tesla a všeobecně se o tom od té doby ví - přemýšlej. Každopádně si jednou vzpomeň na údajné "ruské fyziky" že se o toto pokoušeli a ani po letech žádné zprávy o úspěchu
+22 # Matusu 2014-07-16 23:32
- stiepenie jadra alebo jadrova fuzia (zmena jedneho prvku na iny)
- gulatost zemegule
- zmena Newtonovej gravitacie na Einsteinove zakrivenie casopriestoru
- zakon zachovania hmotnosti

a mnoho dalsich, dokonca by som sa necudoval, keby vacsina zasadnych objavov potrebovala schopnost odputat sa od mainstreamu.

tu mas par Einsteinovych citatov:

- Imagination is more important than knowledge.
- Predstavivost je dolezitejsia ako vedomosti.

- Any intelligent fool can make things bigger and more complex... It takes a touch of genius --- and a lot of courage to move in the opposite direction.
- Hociktory inteligentny hlupak vie urobit veci vacsie a zlozitejsie... Ale to, aby sa clovek dokazal pohnut opacnym smerom, vyzaduje dotyk genia a vela odvahy. (ist proti mainstreamu vzdy vyzaduje vela odvahy)

zdroj:
alberteinsteinsite.com/.../...
-19 # Filip124 2014-07-17 00:01
To nejsou příklady toho co jsem měl na mysli a co by mohlo být podobné tomu o čem je článek. Jako že mainstream něco vylučuje a alternativec to přesto dokáže. Není pravda, že by mainstream tvrdil že Newtonov gavitační zákon bude platit navždy, nebo že Einsteinova relativita je nesmysl. Podobně o jaderném štěpení. Jakmile někdo přijde s novou myšlenkou, mainstream to okamžitě prozkoumá a zhodnotí. (Kulatá Země šla proti církvi a ne proti vědě). V daném případě Teslova vynálezu to mainstream zhodnotil s výsledkem - nepoužitelné. Relativitu a štěpení přijal. (Čekal jsem spíš že někdo přijde s Darwinem, tam by to bylo na delší diskuzi, v té době to byla spíš filozofie než věda)
+6 # Matusu 2014-07-17 00:54
tvoja otazka bola:

Citace:
vsetky uvedene priklady isli vo svojej dobe proti mainstreamu, teda mainstream ich vylucoval a nieco objavili. je jedno co k tomu napises ty alebo ja.

tu si precitaj ako mimo ine aj renomovani vedci protestovali a dokazovali ze relativita nefunguje:

en.wikipedia.org/wiki/Criticism_of_the_theory_of_relativity

ak sa ti chce hladaj si dokumenty aj na dalsie priklady, mne sa uz nechce

btw, Darwinova evolucna teoria je stale teoriou, dnes je sice najuznavanejsou , to ju vsak este nutne nerobi pravdivou. je viacero zavaznych argumentov ktore hovoria v jej neprospech:
en.wikipedia.org/wiki/Objections_to_evolution
-7 # Filip124 2014-07-17 01:08
To je postup vědy - prověřovat zda nová teorie funguje. Tak relativitu prověřovali a závěr byl že funguje. Takže to není dobrý příklad pokud mi chcete oponovat protože v případě Teslova vynálezu byl závěr že je nepoužitelný.
+4 # Matusu 2014-07-17 01:18
presne tak, postup vedy je preverovat teorie ci su v sulade s meraniami, tak nechajte rusov aby preverili Teslovu teoriu potom robte zavery. v Teslom navrhovanych podmienkach to nikto zatial nepreveroval.
nepotrebujem nikomu oponovat, iba som napisal svoj postoj ze Vas argument nefunguje a napisal som aj dovody.
-2 # filip123__ 2014-07-17 11:58
Už jsem to psal níž, za posledních 150 let už žilo tolik geniálních fyziků, že považuju za nepravděpodobné , že by si nevšimli dosud neznámé možnosti jako elektromagnetiz mus dává. A ještě méně je reálné pokud by někdo na nějakou možnost upozornil (Tesla) že by to ostatní doposud ignorovali; je to už moc dlouho
+4 # mtk 2014-07-17 12:36
:D.... sorry,... pravděpodobné je hodně věcí, realita do své hloubky a se všemi detaily je natolik komplikovaná a komplexní že jí lidská představivost dokáže pojmout podle mne jen stěží. Mám pocit že dnešní kapacity o fyzice nevědí v podstatě zhola nic.. a z toho co znají bude stopro půlka blbě a nebo zavádějící (i přes to že všechno na první pohled šlape - neznáte to z matiky?:)). Ono totiž těžko měřit rozsah svých znalostí z celku když neznáš ani rozsah celku. Jak bylo řečeno - jen ať si vědátoři testují.
-2 # filip123__ 2014-07-17 13:07
tys tomu nasadil korunu! Za takový názor by se nemusel stydět ani Hurvínek
+6 # mtk 2014-07-17 13:37
Nepochopils, chtěl jsem jen zdvořile říct že to co ti přijde jako pravděpodobné nebo nepravděpodobné je fyzikálním zákonům a funkcím na které nemáš žádný vliv uplně putna? Proto dávám přednost testům před zaujatou dedukcí. Na druhou stranu jsem rád že znáš alespoň hurvínka. :)
+3 # explainer 2014-07-17 13:42
Tak, tak. Ve vědě by mělo platit, že poslední slovo má vždy experiment.
0 # Víto 2014-07-18 09:40
filip 123 jsi hloupý, nic už na serveru ac24 nekomentuj. pro tebe se hodí portaly jako je novinky.cz, aktualne.cz nebo idnes.cz. tam určitě budeš za boha.
+1 # tobik 2014-07-17 11:05
Ten zaver že je nepoužitelný bol vyhotovený z pokusu ktorý tesla skusil a nešlo to .... mainstream irobil zaver že je nepoužitelný a tesla urobil zaver že je treba viac energie a vačšiu teslovu cievku .. a ešte aby tak mainstream potvrdil teori o neobmedzenom čerpaní energie ako by potom kontrolovali kolko energie ste spotrebovali a aký učet by vam prišiel peace
+4 # Matusu 2014-07-16 23:45
nikto tu predsa netvrdi, ze ti rusi maju pravdu a ze to bude fungovat. ale argumentovat tym ze je to cele nezmysel pretoze podla sucastnych znalosti to jednoducho nemoze fungovat (rovnice nam nevychadzaju) a tym padom to cele nema zmysel skusat, moze podla mojho nazoru iba clovek ktory nic nedokaze zmenit alebo vynajst. kazda zmena (tym padom aj pokrok) je zalozena na tom ze si clovek uvedomi ze nieco je inak ako si myslel doteraz, a to tym tvojim sposobom nepojde ;)

este par suvisiacich Einstein-ov:
The only thing that interferes with my learning is my education.
A person who never made a mistake never tried anything new.
-8 # Filip124 2014-07-17 00:35
Je vidět že vůbec neznáte fyziku, když o této věci můžete takhle psát. Přirovnal bych to k objevení Ameriky Kryštofem Kolumbem. Po návratu mu tehdy možná někdo nevěřil že objevil nový kontinent . Ale kdo by dnes o existenci Ameriky pochyboval, když je její existence miliardkrát prověřená? Podobně je dobře prověřené šíření a přenos energie prostorem v době radiové komunikace. Ti dva "fyzikové" vyrazili na lodi směrem k Americe aby dokázali že neexistuje.
+6 # Matusu 2014-07-17 01:14
v meritku, rezonancnych frekvenciach zeme, tkzv Schumannove rezonancie ( en.wikipedia.org/wiki/Earth_resonance#Basic_theory ) a napatiach v akych to konstruoval a obhajoval Tesla to nikto dodnes neskusal. takze k tejto amerike este nikto neplaval a toto je hlavnym argumentom zastancov pokial viem.
+4 # Jiru 2014-07-17 03:04
...a najednou chytrak Filip124 mlci... Na to uz nema jeho fyzikalne omezeny mozek argument... ;)
...on se umi pohybovat jen ve 100x vyslapanych cestickach klasicke fyziky a nedokaze pochopit,ze nekdo mohl dostat treba novy napad, jak by se to dalo vyresit...
...a to ze se to porad snazi nasoukat na radiove vlny etc.(v cemz ma samozrejme pravdu, ze to je extreme nehospodarne), to hovori jen a pouze o jeho omezenosti a zamrzlosti v klasicke staromodni fyzice, bez jakehokoliv napadu a alespon naznaku imaginace a inovace...
0 # filip123__ 2014-07-17 11:44
Co je na tom odkaze neznám (a ty taky ne) , proto to nekomentuju ale posledních 150 let už žilo tolik geniálních fyziků, že považuju za nepravděpodobné , že by si nevšimli dosud neznámé možnosti jako elektromagnetiz mus dává. Rozumíš?
+1 # Matusu 2014-07-17 10:46
aby som bol presnejsi, existoval nejaky projekt kanadskeho a americkeho ministerstva obrany co sa volal HARP, ale myslim ze nebol vyvijany za tym istym ucelom. potom tusim bol este nejaky iracky babylon, ale o tom neviem skoro nic.
-3 # filip123__ 2014-07-17 11:47
HAARP je systém zkonstruovaný na výzkum jonosféry. Místní konspirátoři ti ovšem vysvětlí že se tím generuje zemětřesení, hurikány, komunikuje se tím s mimozemšťany a podobně. Tady je článek
www.osel.cz/.../
+2 # pepek vyskoč 2014-07-17 15:41
HAARP, je (nebo byl, o tom nechci spekulovat) armádní projekt. Opravdu jsi tak naivní, že věříš, že by armáda financovala tak nevinný výzkum, jak je HARP prezentován? Armády financovaly vždy jen vývoj zbraní, nikdy výzkum přírody. HARP je tedy zbraní, a tečka. Jak funguje o tom by jsme zas jen spekulovali. Ale odkud kam proudí finance si dohledat můžeme, a to většinou mluví za vše P.S. už se brober Filípku, já věřím, že na to máš
+2 # mtk 2014-07-17 12:49
No to je přesně ono!!! Milý Fílo, tvoje uvažování o fyzice je evidentně stejně zcestné jako uvažování o Americe - kterou NEOBJEVIL Kryštof Kolumbus, jak je nám narváváno tupě do hlav. Amerika byla dávno zanesena do map jiných kultur před tím než Kolumbus dorazil - a tím opravdu nemyslím původní obyvatele. Nebude problém v přístupu? Co takhle začít pochybovat i o takhle jasných věcech a radši prověřovat?
-2 # filip123__ 2014-07-17 13:08
už jsem na tebe reagoval výše
+1 # Rewoluce 2014-07-17 06:48
Koperník, Giordano Bruno, Galileo Galilei, všetci priekopníci v medicíne, mnohí bezmenní alebo málo známi. V seriáli Fringe mal Bishop st. jeden skvelý citát - zázrak je len zatiaľ vedecky neoverený fakt, či niečo podobné to bolo.
Ale aj samotný Darwin, aj keď ho nižšie v diskusii spochybňujete. Či bola alebo nebola jeho teória dokázaná, nie je až také rozhodujúce. Jeho význam bol hlavne v tom, že zbúral systém a to čomu verili jeho súčasníci. A domnievam sa, že skôr dôjde k doplneniu Darwina, nie k jeho vyvráteniu. To ale ukáže budúcnosť. V každom prípade išiel Darwin inou cestou, než bol oficiálny "mainstream" vtedajšej doby a posunul svet a ľudstvo dopredu. Prečo by to nemalo platiť na mladých z tohto článku?
+28 # Šafránková 2014-07-16 19:08
Docela se zajímám o tzv.zakázanou archeologii,už před lety se spekulovalo,že právě menhiry a různé kamenné sloupy byly právě k tomuto přenosu energie využívány.
-18 # Filip124 2014-07-16 21:12
Archeologii od Danikena ne? Nevěř hloupostem
+18 # Deidar1 2014-07-16 22:02
Tak ste mal včera večer pozerať National geografik , vysielali o zakázanej archeológii, t.j. o hroboch obrov aj s dobovými fotografiami, kde boli odfotené kosti týchto obrov a aj s písomným vyjadrením tých čo ich našli, že nejde o falzifikáty a aj rozhovory s tými čo tieto kosti držali v rukách.Dostal som jeden mail, kde sa heckeri dostali do archívu OSN , kde majú tieto artefakty uložené a vlasy mi dupkom stúpali aký vysoký ľudia žili na našej Zemi.Boli tam fotografie aj miest , ktoré boli zaplavené pod vodou.Takže reči okolo Atlantídy nemusia byť len výplodom ľudskej predstavivosti alebo poviedok.
-14 # Filip124 2014-07-16 22:08
Kdo kdy nějakou archeologii zakazoval? a komu?
+2 # Matusu 2014-07-16 23:58
zakazat sa da cokolvek, otazka je ci, a aky to bude mat ucinok. v tomto pripade mi nazov 'zakazana archeologia' skor evokuje pokus autora toho nazvu o chytlavy nazov ako o jeho semanticku presnost.
+4 # Кенху 2014-07-17 08:45
Cituji Filip124:
Kdo kdy nějakou archeologii zakazoval? a komu?

Hosku bud si retardovany a nebo jen hloupy. Mel by jsi se vic venovat a hlavne otevrit jinym myslenkam nez te uci nebo ucili ve skole.
+1 # pepek vyskoč 2014-07-17 10:56
www.youtube.com/.../

Od cca 1:05:00 vysvětluje jakými způsoby je mu bráněno kopat (tedy je mu zakazována archeologie)
0 # mtk 2014-07-17 12:52
Smithsonian instirut - Fílo ty nedáš pokoj. :D
-3 # explainer 2014-07-16 22:08
To co vysílá tento kanál, nejsou vždy dokumenty. Občas to jsou nesmyslné kraviny kvůli sledovanosti. Kosti obrů, to zní jako právě ten případ.
+5 # Venca 2014-07-16 22:41
Existují kosti lidí s velmi malou výškou. Proč by nemohli existovat obři? Třeba se evoluce někde sekla, protože se hodilo, aby ti lidé byli vysocí, jen to třeba tak moc nefungovalo a tak vymřeli. Víme velké nic. Věda dnes potřebuje miliony důkazů aby se něco oficiálně schválilo. Sice na jednu stranu dobře, ale na druhou se staráme často jen o jednu teorii.

A historie nám bude nejspíš navždy zahalena rouškou tajemství, leda bychom se do těch dob podívali na vlastní oči. Nikdy nevíme, co se skutečně stalo, co se dělo za oponou, proč, jak apod. Vše je to jen spekulace. A že to někdo napsal? Propaganda byla i tehdy. :)
-2 # explainer 2014-07-16 22:46
Existovat by mohli, ale bohužel existuje příliš mnoho hoaxů o velkých kostrách, takže je to podezřelé. Stejně jako budu opatrný k někomu, kdo bude tvrdit, že má důkaz mořské panny. Je to příliš známá pohádka, takže to vzbuzuje nedůvěru.
+3 # Šafránková 2014-07-17 06:35
Vyšlo už spoustu knih,na History byl seriál Vetřelci dávnověku,otázk ou dávné,nad námi stojící civilizace se zabývá čím dál víc vědců.A proč zakázaná?Protož e naprosto vyvrací tvrzení církví,které žijí a tyjí z ohlupování lidu.
-4 # explainer 2014-07-17 07:17
vetřelci dávnověku je za senzacemi se honící sračka.
0 # filip123__ 2014-07-17 13:11
Jak jsi přišla na to, že církve mají takový vliv že můžou vědcům něco zakazovat? Jak to že vědci o takových zákazech mlčí?
0 # pepek vyskoč 2014-07-17 15:55
Tak například, církevní Loby zakázali genetikům dělat pokusi z lidskými klony. Ale co se týče potlačované archelogie, jde zase jen hlavně o prachy. o církev tolik ne. Ono by stálo obrovský peníz, přepisovat učebnice. A taky jde o psichologii. Staří se prostě už nechtějí učit novým věcem, a mezinárodní archeologické ústavy vedou starci. Dále také závist, prostě jim vadí, že to neoběvili oni, ale nějakej mladej p....s. Nechal jsem tu odkaz na přednášku, kde archeolog vysvětluju jakými mechanyzmi a kým je mu bráněno ve výzkumu - a bráněno je mu proto, že přínáší příliš mnoho důkazů vyvracející ofic. dějny. tak na to mrkni, nebo se nevyjadřuj, když nemáš přehled
+13 # Venca 2014-07-16 22:38
Ano, ztrátový, nerentabilní. To je ovšem i léčení pomocí přírodních "léčiv". Tedy česnek, cibule, ovoce atd. Proto nám všichni propagují léky. Ziskové věci často bohužel kurví naší planetu a naše těla. Jen např. díky blbému česneku se ode mě při chřipkové epidemii na základce držela chřipka dál. Sice jsem jí dostal o dva týdny později, ale to bylo mou hloupostí. Jinak jsem byl jen jeden ze dvou lidí, kteří pár dní chodili z naší třídy do školy. :)

Řešit jen ztrátovost věcí je kapitalismus, nikoli nic co je v lidské povaze. Ziskovost v ohledu na užitek? Proč ne, ale hledět jen na peníze? No prosím, pokud se chceme zničit, pak je to skvělý přístup.
+3 # Jarek* 2014-07-16 23:34
Milý pane, právě jste se projevil jako technický antitalent. Ale nezoufejte, určitě zvládnete zase důkladně okopávat brambory.
0 # nadhlad 2014-07-17 18:09
Ty si dobre mimo kamos. Dal si si nieco ? ak ano tak s tym co najrychlejsie skoncuj, lebo je to zleeee s tebou !
-21 # juro 2014-07-16 16:12
Sakra asi jsem predbehl cas. Me energie funguje uz nekolik let bez zavad. Ja myslel ze tohle uz davno lide maji, jen to nikdo nechtel ?? Jeste ze jsem autobus
+2 # Deidar1 2014-07-16 22:05
Čítal som zopár Vašich komentárov a z tých som nadobudol dojem, že ste poriadny recesista a neviem prečo Vám ľudia dávajú mínusky namiesto toho ,aby sa poriadne zasmiali nad vašimi komentármi a nebrali život až priveľmi vážne.Ja vám dávam plus.
0 # Marcella 2014-07-16 23:18
Cituji Deidar1:

--------
Tak tomuhle říkám přístup...:-)) Deidar1 jsem ráda že to tu konečně někdo bere podobně jako Vy. Včera mě tu takhle bezvadně pobavil " Moret Hanfi Vedick " , kterého beru taky jako recesistu a když to bere člověk s nadhledem tak se i zasměje. Nejvíc tyto šprýmaře naštve když dostanou plusky :D :D .
+23 # Historik 2014-07-16 16:22
Přečetl jsem si Teslův životopis. Mnohem zajímavější pán,než Edison. A jeho sponzorem byl J.P.Morgan. To je ale náhodička.
+13 # HlavaBSF 2014-07-16 18:46
Cituji Historik:

Sponzoroval ho JPM a dělal pro Edisona , jo přesně tak pokud neco chtěl dokázat musel makat pro Edisona i JPM , tak to v tý době prostě v US bylo , jak je v tom životopise o střídavém a stejnosměrnem proudu ??:))
+7 # Historik 2014-07-16 20:06
Tesla-1.motor na světě na střídavý proud-1883
+2 # qwert 2014-07-16 18:47
Cituji Historik:

To, k comu sa Edison niekolkokrat odhodlal bolo viac nez zvlastne a nebola to iba spolupraca s JPM.
A to som sa o nom vyjadril viac nez diplomaticky.
+2 # robocop 2014-07-17 09:28
Sam Edison az tak velkou zasluhu na vynalezech nema, ale byl velmi dobry v tom, ze dotahl vynalezy do seriove vyroby.
0 # Jan Kadlec 2014-07-16 19:47
Já ho četl taky. Jakápak náhodička, že chudák prosí o peníze u jednoho z největších boháčů své doby?
+7 # Historik 2014-07-16 20:03
Jde o to,kdo JPM byl a kdo byli jeho šéfové.
A co byl zač,to naznačuje,že přestože měl Tesla 300 patentů,umřel v úplné chudobě.
+4 # Jan Kadlec 2014-07-16 22:59
No nejspíš to byla pěkná svině, o tom se nepřu. Mě připadalo, že spojením Tesly s JPM se snažíš postavit Teslu do špatného světla. Jistě víš, že sám Tesla chtěl všechny své vynálezy pro lidi a proto umřel v chudobě. V podstatě se rozdal...
+5 # Deidar1 2014-07-16 22:10
Edison si veľa patentov prihlásil sám , ale na nich makali celkom iný. Ak si niekto myslí, že dnes je to inak tak je poriadne naivný .Voľakedy to bol Ediso dnes sú to rôzne konzorcia alebo kto vie ešte kto?
+41 # fišer jaroslav 2014-07-16 16:36
rád bych tento projekt podrobně sledoval
TESLA má ještě co říci i dneska
je to pro mně víc jak jen atraktivní čtení
+20 # tabon 2014-07-16 17:09
Je již hodne dukazu a vypovedi lidi,že jsou vymyšleny a vyrobeny zarizeni kde ropa,uhli,uran by se nemuselo težit,problem je ve vojenskem zneužiti,je treba odstranit super bohate lidi ropnych a energetickych spolecnosti,pak zestatnit všechny banky sveta,prestat zbrojit a spojit se se pro nas prospesnima entitama a vytvorit zlatej vek,Baba Vanga taky predpovedela že clovek se musi spojit s mimožemštanama, jinak se dal nepohne.
+6 # Venca 2014-07-16 22:45
No spojit se stačí mezi lidmi. Rozděl a panuj. Tak je to dnes a dlouho bylo. Zatím to krásně funguje. "Normální" lidi se hádají o fotbale, o tom koho volit a ti nahoře si zatím vesele plánují svoji budoucnost. Už Bernays o té elitě psal ve 30. letech.
+2 # tabon 2014-07-16 22:54
Je tomu již 11000 let,kdy byl tady raj na zemi a pak prijeli pro cloveka spatni bytosti a udelali s nama to co udelali,vid svet kolem sebe,musi to nekdo napravit
-40 # Mordechaj 2014-07-16 17:10
RUŠTÍ FYZICI HODLAJÍ REALIZOVAT PROJEKT NIKOLY TESLY

Tak jste se dočkali, soudruzi. I v Moskvě bude zaveden elektrický proud.
-21 # Moret Hanfi Vedick 2014-07-16 18:24
vis prd o Rusku - rusti inzenyri uz dokonce vyvinuli tabletku ktera skonci s hladem na Zemi - staci spolknout jednu a podle typu neni potreba jist 20 nebo 30 let.
Drobnym nedostatkem je zatim vaha tabletky ktera cini 3.5 tuny
-1 # martin1 2014-07-16 19:25
tak to ty tramvaje v Moskvě jsou Perpetuum mobile
+45 # Hladik 2014-07-16 17:12
" A jeho sponzorem byl J.P.Morgan." , pouze do té doby než Nikola dal najevo že chce své vynálazy dát věřejnosti zadarmo, pak do dvou týdnů skončil, dokonce mu vyhořela laboratoř a jeho věči zabavila policie. toto je uvedeno v časopise Svědomí, našel jsem to i jinde. Takže za vším hledám zájem bankéřů a pak je mi obraz věcí jasnější.
+18 # Fanny 2014-07-16 18:00
Cituji Hladik:

To by tak hrálo,aby si nějaký Tesla rozdával energii zadarmo,notaben e bez souhlasu ropných a jiných magnátů,co si to ten člověk dovoloval a ke všemu to byl Srb,no to už by byl vrchol.Bankéři jsou prostě vši v našich kožiších,kterýc h se musíme zbavit.
-20 # Moret Hanfi Vedick 2014-07-16 18:15
mam dojem ze bankeri se zbavili tebe, ne ty jich.
Nediv se, clovek bez budoucnosti, vzdelani a stability v osobnim zivote neni pro bankere zajimavej a takovym se nepujcuje :-)
+6 # konrad henlein 2014-07-16 18:57
blablabla bla bla bla bla

0:35 - 1:00 a pak nakonec úplný si to dej - to si ty vole

meleš neinfo dezinfo hovna už tě tu stírá zcela každej - faktů je privela no držíš se toho jak hovno košile, asi jses přešleh LSD v mládí a na pavilonu tě nechávaj věřit cancům a navzdory důkazům, realitě atd. stále blábolit haluze, který skutečnost neviděly ani z rychlíku, případně přihodíš osobní urážky, aby ses vyhonil nad mínusama, jakou to máš pravdu.
Petko volok
+13 # Fanny 2014-07-16 19:23
Milej zlatej,nikdy jsem neměla dluhy a ani úvěry,takže mi bankéři můžou....Tudíž, ne bankéři mě,ale já jich jsem se zbavila,nepotře buju je a co ty????
0 # Gojimka 2014-07-17 01:01
On je zrejme zadlžený až po uši, ked si musí privyrabat aj ako platený troll ;)
-4 # qwert 2014-07-16 18:49
Cituji Hladik:

Tesla nemal s JPM nic spolocne, to bol Edison
+11 # konrad henlein 2014-07-16 19:10
qwerte, si dost mimo. JPM ho úvěroval, Hladíkův příspěvek je přesnej, JPM sponzoroval Edisona i Teslu a Teslu pak sejmul, zejména jeho prototyp zřejmě fungoval, ale na to sere pes:

en.wikipedia.org/.../...

I ta blbá wiki Ti to ukáže tak co meleš příspěvky, když neumíš napsat morgan tesla do googlu
+4 # Gojimka 2014-07-17 00:48
Zaujímavé, ze aj slovenskému vedcovi - vynalezcovi Jozefovi Murgasovi žijúcemu v USA vyhorelo ihneď po jeho smrti jeho laboratórium... "Jozefovi Murgašovi patrí napr. aj svetové prvenstvo v bezdrôtovom prenose hovoreného slova. Verejná skúška sa konala dňa 23. 11. 1905 na vzdialenosť asi 30km medzi mestami Wilkes-Barre a Scranton, Pennsylvania, USA." Tiez sa musel súdiť,lebo mu chceli ukradnúť jeho prvenstvo. Tiez ma viac patentov...a ktovie, co vsetko odtiaľ páchatelia ukradli než to tam zapálili...a hanba nášho školstva, ze o takýchto veľkých osobnostiach Slováci nic nevedia. Akoby sme ani nemali byt na koho hrdí...A pritom medzi Slovanmi je toľko významných osobnosti , ale niekomu veľmi vyhovuje , ked nas moze označovať za nejakých primitivov...In formovanosť ludi musí preberať potom alternatívne rádio, ktore tomuto PANOVI vedcovi venovalo celu reláciu: Technik v referende : archive.slobodnyvysielac.sk/.. ./
Mimochodom tento významný človek odovzdal zbierku amerických Slovákov 1 milión USD "Za slobodu Slovenska" Masarykovi, ten ju dal Benesovi a ked sa gen.Štefánik dotazoval, kde zmizli tie peniaze, tak vzniklo podozrenie, ze Benes ako kráľ rulety ich prehral...Štefá nik povedal, ze po návrate do vlasti sa to bude riešiť pred národným sudom, ale ako vieme, cestou do vlasti zahynul...okoln osti poukazujú na možný atentát...svedk ovia boli príkladne uprataní... asv.jam.sk/.../...
-21 # Moret Hanfi Vedick 2014-07-16 18:08
Bravo Rusko = dokazali rozdojit kozla, dokazou uplne vsechno :-)
+8 # Aldous Huxley 2014-07-16 19:06
Tě rozdojili kozle?
No sláva.
A kolik z tebe za den nadojí?
+14 # konrad henlein 2014-07-16 19:07
to je toho primitívku. To je dávná minulost, dnes raketové systémy, nejlepší protiraketové systémy, hitech nosné rakety do vesmíru, vlastní vyvíjené čipy, vědecký pokrok, blbec co neviděl Rusko jinak než na google earth se tu snaží hrát na něco.

Tvůj link bylo dávno v minulosti, tady tvůj miláček, co bys ho chtěl cítit v zadku, podojil psa - akorát to bílý není mlíčko, ale on je tak blbej, že to volízl a divil se, jak to chutná:

tady se chtěl nechat vykouřit, ale poradci mu řekli, co může udělat zobák - halt škoda, svět byl blízko od jedné bohulibé kastrace - slintej dál vole

-12 # Moret Hanfi Vedick 2014-07-16 19:18
sezral jsi moc vtipne kase, neprehanej to
+8 # siberian 2014-07-16 19:11
Zober si kybel a metlu, neemigroval si aby sa flakal hahahaha
Target bitch move yr ass lol
+2 # Šafránková 2014-07-16 19:18
To s tím kozlem je slovní obrat,šlo o krávy,naše,kter é dávaly denně i 30 l mléka,což byl unikát.Jejich herky vypadaly opravdu jako kozel a něco z nich dostat byl kumšt.
-17 # mecek 2014-07-16 19:07
Všude kde se píše 'Ruští fyzici', je článek naprostý blábol. Tak s tím žijte, rustardi.
+11 # konrad henlein 2014-07-16 19:14
jo, už ti všechno vyvrátili jako pet[...]ov, moret Hanfi, a benislav tu někde prokouk, že mecko, tak teď se vracíš ke kořenům a niku mecek, meleme meleme kávu co?

raus ty jedno řídký scheise! zpátky do pavilonu, ať ti napumpujou další dávku léků a můžeš hýkat při vycházce.
-11 # Moret Hanfi Vedick 2014-07-16 20:06
u tebe to asi s temi leky prehnali, troubo ....mas v te palici i neco jineho ?
+5 # Šafránková 2014-07-16 21:48
mecek,ať je to jak chce,ale na Ruský vesmírný program ještě nikdo nedosáhl.
+5 # Gojimka 2014-07-17 01:16
Veru. A pekne sa Rusi vysmiali nedávno Amikom, ked ich chceli velice zasa akože "sankcionovať"...

"Rusko vzkazuje NASA: Ať vaši astronauti skáčou na ISS z trampolíny" :) :) :)

zahranicni.eurozpravy.cz/.../. ..
+3 # Fanny 2014-07-16 19:25
Cituji Fanny:
Milej zlatej,nikdy jsem neměla dluhy a ani úvěry,takže mi bankéři můžou....Tudíž,ne bankéři mě,ale já jich jsem se zbavila,nepotřebuju je a co ty????

Pro Moreta.
+9 # zdi 2014-07-16 19:52
Cituji Fanny:

Pro Moreta.

Ono je velice dobře, že jste neměla to štěstí v osobních životě s nima přijít do styku.
Problém s nima ale máme i tak všichni, formou ohromných státních půjček :/ to náš jednou dostane všechny, není to udržitelný..
-9 # Moret Hanfi Vedick 2014-07-16 20:04
dluhu mas vic nez si myslis - dluh Ceska, dluh EU, dluhy NATO - dluzis kam se podivas ;o)

banky potrebuju, umoznuji mi delat veletoce ktere by bez nich delat nesly.
Dostavaji me do smichu ty reci zbavit se bankeru - bys asi cumela az by miliardy lidi nedostaly svoji zebracenku a zacala by anarchie s rabovanim
+2 # Šafránková 2014-07-16 21:51
Fanny,díky naší vládě máš dluh cca 161 tisíc.Ten splácíš s každým nákupem
+3 # kojak 2014-07-16 19:48
Film o Teslově životě
+4 # konrad henlein 2014-07-16 19:48
je mi u zadku, jestli vědci jsou ruští, émeričtí, čínští, růžoví, hnědý či jaký - ale zaplaťbůh, jestli to fakt někdo udělá a otestuje za pomoci nové techniky a dokoumá za aplikace nových metod!!!!!!

Jen mi zajímá právnická klička - tuším, že je to v archivech SSA jako ohrožující národní bezpečnost ten patent - tak ale dle zákonů platnost vypršela již patentů, takže právně můžou posbírat dostupné zdroje a zkusit to? Ví o tom někdo něco?
-1 # ENStudent 2014-07-17 12:06
Konrade, vy mluvíte jako blbec :D

Nebo jako bot...
+3 # Peter Lipták 2014-07-16 20:30
ak chcete dajte hlas pre petíciu a šírte ďalej : Vyhlásenie Petra Porošenka za "personu non grata".
+7 # Weber 2014-07-16 22:12
Pozor, mnozi se zde trollove! Ragujete minimalne na trollske komentare. Jejich strategie je stale stejna, provokovat a nastartovat hadku v diskuzich.
Pokud nejsou placeni nejakym subjektem, tak maji problemy doma, v rodine, nebo v hlave. Maximalne jim dejte minus u kteryho muzou onanovat. Jak do toho spadnete,budete travit hodiny presvedcovani nekoho, komu to stejne nikdy nevysvetlite. Nechte je zit vlastni matrix. Oni ziji tam a vy v realite, kterou nikdy neuvidi.
+1 # LUPIU 2014-07-16 22:52
"vlny v půdě na celé planetě" - Fakt "BEZVA" :O
+1 # majkl123 2014-07-17 00:40
pekne
0 # MAX PAIN 2014-07-17 01:39
bez odporu? dokazete si to predstavit kolik proudu se ted straci v tech nekonecnych kablech po celem svete ? O_O to by bylo opravdu.....ja nemam slov ... ty moznosti ...
+2 # Aldous Huxley 2014-07-17 07:58
Kde se vzal ten blbec Konrád?
S Moret Hanfi Vedickem tvočí krásný tandem.
Ty idiote Konráde, tím nickem propaguješ jméno nacistického zločince.
Běž do prdele.
0 # aha 2014-07-17 12:02
na okraj -píše sa tu že Giordano Bruno, bol vedec, nepravda, bol to podliak a podvodník, ale akosi sa stal súčasťou povery - a k vynálezom, každý vie, že sa to nedá, len sa nájde hlupák ktorý o tom nemá ani šajn a urobí to - no a Galileo Galilei - nevynašiel dokopy nič, len nás všetkých naučil že hypotézu je nutné podoprieť dôkazom, v tom bola jeho veľkosť,

Copyright 2017 © AC24, s.r.o. | Publikování nebo šíření obsahu je zakázáno bez předchozího souhlasu. | Nezávislé zpravodajství z celého světa aneb Co se jinde nedozvíte |
Máte dotaz? Chcete inzerovat na AC24? Neváhejte nás kontaktovat formou emailu: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Provozovatelem serveru AC24.cz je AC24 s.r.o., se sídlem Jaurisova 515/4, Michle, 140 00 Praha 4, IČ: 02988186, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 226266. | O projektu | Tiráž | Napsali o nás | Podpořte nás