AC24.cz

AC24.czZe světaMuž, který už 70 let nic nejí, ani nepije

Sociální sítě

Reklama

Muž, který už 70 let nic nejí, ani nepije

Je možné, abychom přežili bez jídla a vody? Pro lékaře je velkou záhadou Ind, který tvrdí, že už 70 let nic nesnědl, ani nevypil. Ještě větším šokem je skutečnost, že se těší dokonalému zdraví.

Prahlad Jani žije v indickém městě Ahmedabad a říká, že od svých 8 let nekonzumuje žádné potraviny ani nápoje.

Tvrdí také, že když mu bylo osm, požehnala mu jedna bohyně. To mu prý umožňuje žít bez obživy, vyjma té, kterou čerpá z meditací.

Od 22. dubna do 6. května 2010 byl Prahlad Jani pozorován a testován v soukromé nemocnici Sterling Hospital profesorem Sudhirem Shahem a týmem 35 výzkumníků z Indického institutu fyziologie a příbuzných věd Ministerstva obrany (Indian Defence Institute of Physiology and Allied Sciences – DIPAS) a dalších ústavů.

Tento početný tým zkoumal Janiho každodenní klinická vyšetření, krevní testy a snímky. Jani byl nepřetržitě sledován kamerovým systémem. Podle vědců se Jani dostal ven z hermeticky uzavřené místnosti jen ve chvílích, kdy byl testován nebo když mu bylo dovoleno pobýt chvíli na slunci. I během těchto okamžiků však byly pořizovány video nahrávky, aby byla zajištěna hodnověrnost výsledků. Jani se dostal do kontaktu s tekutinami, jen když se mohl vykoupat, což mu bylo poprvé dovoleno během pátého dne, a když měl kloktat vodu. Je důležité zmínit také to, že jeho toaleta byla zapečetěna, aby bylo možno ověřit, že ze sebe nic nevylučuje.

Po patnácti dnech intenzivního pozorování, během kterých Jani nic nejedl, nepil a nebyl na toaletě, vyplynulo z výsledků lékařských testů, že jeho stav je normální. Podle lékařů byl jeho zdravotní stav dokonce lepší než u osob dosahujících poloviny jeho věku. Lékaři uvedli, že ačkoli množství tekutin v Janiho močovém měchýři bylo nestálé a Jani „byl schopen vytvářet ve svém měchýři moč“, vůbec nemočil. Ze zaznamenaných hladin hormonů leptin a ghrelin, jež souvisí s chutí k jídlu, vyplynulo, že Jani je schopen extrémní adaptace na hladovění a žízeň.

Vědci z DIPAS se rozhodli že budou v testování pokračovat, aby zjistili, jak je z Janiho těla vylučován metabolický odpad, odkud čerpá energii potřebnou k přežití a jak si zajišťuje hydrataci.

Ředitel DIPAS je přesvědčen, že výsledky tohoto výzkumu by mohly „ohromně prospět lidstvu“. Podle profesora Anila Gupty ze Společnosti pro výzkum a iniciativy v oblasti trvale udržitelných technologií a institucí (Society for Research and Initiatives for Sustainable Technologies and Institutions – SRISTI), který dohlížel na testy, uvedl, že tým vědců byl „zaujat“ tím, že Jani díky kriya józe zjevně dokázal ovládat fyziologické funkce svého těla.

Většina lidí dokáže přežít bez jídla několik týdnů s tím, že jejich tělo čerpá ze zásob tuku a proteinů. Bez vody však běžný člověk přežije pouhé tři až čtyři dny. Jak je možné, že Jani to dokáže? Někteří lidé se domnívají, že si vytvořil zásobu vody v těle během koupání. Jiní jsou přesvědčeni, že jedl a pil po skončení testů.

Jani však není prvním člověkem, který byl podroben takovým testům. Další Ind, Hira Ratan Manek (HRM), byl intenzivně zkoumán celých 411 dnů poté, co prohlásil, že nekonzumuje žádné potraviny. I když HRM pil převařenou vodu, během 411 dnů testování bylo potvrzeno, že nepozřel žádné jídlo, a přesto byl jeho zdravotní stav perfektní.

Zde jsou další informace o Janiho testech:

Překlad: Tomáš Piňos

Zdroj: tunedbody.com

Komentáře   

+169 # Ivo Stránský 2014-02-05 19:00
Normální bretharián,
čerpá energii z prány/éteru všude kolem nás.
Můžeme to popírat, můžeme o tom diskutovat,
ale to je asi tak všechno, co se stím dá dělat :-)
Veskrze se jedná o stav mysli, nadřazené tělu.
A nejlepší natom je fakt, že takto může žít v podstatě každý z nás, při dodržení jistých technik a především duševním vývojem...

Klid a mír všem
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-84 # patrář 2014-02-05 19:06
Ovšem takto bude dotyčný existovat jen omezenou dobu, neboť bez příjmu látek zanikne.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-22 # 3.14čovinka 2014-02-06 09:00
ovšemže zanikne. lidi chtějí být klamání. Ten Ind zcela jistě vypadá na pořádného starce. Tento starý věk navozuje jeho kůže. A kůže je orgán jako i ty vnitřní. A jestliže vědci konstatují že jeho životní funkce jsou na tom lépe než u lidí o polovinu let mladších, tak se ptám, co tam viděli, neboť ta kůže je stará jak má být(+-) a tudíž i ty vnitřní orgány a funkce budou na tom podobně
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+22 # sklb 2014-02-06 10:34
no moj pekny, nevravim ze tento clovek a to co robi je skutocne, ale koza je sice organ ako kazdy iny, ale narozdiel od tych vnutornych do ktorych tento clovek nic neprijma sa aj opotrebovava tym, ze je vystavena prirodnym podmienkam, zatial co jeho vnutorne organy nie.
Na tie slnko nesvieti, veter nefuka, voda nepada.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-8 # 3.14čovinka 2014-02-06 11:28
no, to máš pravdu.
Jenže!
Viděl jsi někdy tvář či kůži špatně živeného člověka? Vypadá mnohem stařejc než toho dobře živeného.

Většina populace se stravuje přibližně stejně. Tzn., že většina vypadá v určitém věku přiměřeně opotřebovaně. Proto můžeme odhadnout přibližně kolik je komu let. A tento stařík vypadá přibližně na těch svých 70-80let. Stejně tak Henry Francouz, Duškův guru, vypadá na těch svých 50-60(Henry nežere asi 10let tuším).
Jistě, v Indii je více slunce...
Kamaradil jsem se v práci s několika černoškama z Nigerie a Zimbabwe. Ta nejstarší měla asi 60let a žila celý život v Zimbabwe. Kůži měla asi jako 30-40letí u nás. Říkala, že žrala jen tamní potraviny. A pracovala jak kdy. Někdy venku, někdy v budově.
Ty další černošky už neměly kůži v takovém rozdílu vůči svému věku, ale o 10let nejméně měly tu kůži mladší(staré byly cca 50let). A říkaly to samé(jen tamní jídlo, pracovaly jak venku tak v budově).
V těchto afrických zemích je slunce stejně jak v Indii. A přesto vypadaly na kůži mladší než pranicky živený Ind

Napadá mne, že ono je možná možné brát energii z "kosmu", ale prvky a minerály, vitamíny ap.to dodat neumí. Popř.dotyční o tom neví co potřebují a tak na to nemyslí. Myslí jen na En.a tu dostanou. Pak chátrají. Nemusí jíst, ale chátrají
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+7 # kalmar 2014-02-07 10:25
Samozřejmě že chátrají, nikdo přece není nesmrtelný. I ty chátráš. Ale hlavní je, jak rychle. Někdo má za sebou v 70ti operace obou kyčlí, bypass, žlučník... Tenhle chlápek byl u doktorů, až když ho chtěli zkoumat. Podle stavu kůže nemůžeš posuzovat vnitřní orgány, To je jako podle míry plešatosti posuzovat inteligenci. To spolu přece nijak nesouvisí. Tenhle děda má prostě kůži na svůj věk...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-9 # 3.14čovinka 2014-02-07 13:50
má,no... a zchátralá kůže odráží i vnitřek. On vypadá tak jak má. Protože normálně žere jako já či ty. A protože se každodenně strachuje o jídlo, tak je vystresovaný a zestárlý.
To je jak s těmi operacemi nádorů přes pupek :))) lidi chtějí být klamání
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+15 # Tomi 2014-02-06 13:21
tak to si ten jeho zánik dáva pekne na čas...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-6 # 3.14čovinka 2014-02-06 13:44
ale dyt je jasné že žere. je stejně strhaný jak jeho vrstevníci
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+11 # kalmar 2014-02-07 10:27
Jasně, žere. A všichni ti doktoři kolem něj lžou, jenom aby byli slavní. Tajně se s nim domluvili, taky přemluvili lidi od něj z vesnice, aby tvrdili to samý a mohli bejt slavný všichni spolu, že... ha ha ha
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-5 # 3.14čovinka 2014-02-07 13:53
odborník je vždycky někdo z vedlejší "vesnice".

Jak se operovali ti nebožáci přes pupek bez nože. Štáb, doktoři, "pacient", všichni drželi ousta a vytvořili senzaci.... bylo to i v navlastníchočíc h.

žádný vesničan není u Inda 100% času. A říkám. Možná dokáže měnit en.pro buňky. Ale výživu má velmi chabou. Spíše žádnou. Ta kůže odráží stav celého těla. Je zestárlý jak má a tak žere jak většina.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # Jean Laroux 2014-02-10 14:13
Přijímáme látky zvané potraviny, abychom je přeměnili v energii. Rostliny také přijímají. Minerály z půdy a energii slunce, kterou mění fotosyntézou. Prahlad Jani také samozřejmě přijímá, jen přijímá energii v čisté formě :)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+8 # párek 2014-02-05 19:10
A vy takto žijete nebo znáte osobně nějakého normálního breathariána?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+59 # Petr01 2014-02-05 20:05
Další popírači něčeho co je očividné... Co byste rádi za důkazy? Bylo jich dáno až až a stejně byly buď popřeny nebo nezveřejněny. Podstatné totiž je, že lidi to nechtějí přijmout, asi tak stejně jako Vy. V takovém případě neuvěří ani kdyby měli breathariána přímo vedle sebe...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+14 # párek 2014-02-05 20:15
Pane ani nevíte jak moc rád bych věděl, že je tu něco co nás přesahuje, ale zkrátka se nemohu spokojit jen s vírou, potřebuji to mít černé na bílem. Neodsuzujte mě hned za to, že se ptám. Chtěl jsem se zeptat autora komentáře, ale očividně i vy jste přesvědčen, že k životu není potřeba potrava a proto mi snad odpovíte.

Víte nebo věříte v brethariánství? Pokud víte, že funguje jak to víte? Pokud věříte co vás přesvědčilo? Youtube?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+64 # Petr01 2014-02-05 20:47
Já jsem reagoval spíše na vlákno před Vámi viz. Pátrář, ale můj příspěvek byl určen všem co "ví", že je to blbost:-) Ale k Vašemu dotazu. Na světě je více než 30 tisíc breatharianů, z nichž někteří (a bylo jich dost) byly podrobeni pod přísným dohledem testům v nemocnicích. Výsledky nikdy nebyly zveřejněny. Jasmuheen dokonce nabídla OSN, že by tuto schopnost učila lidi v Africe, kteří umírají hladem. Bylo to zamítnuto. Já osobně v breathariánství věřím, ale je třeba odstranit ze života všechny strachy a není to tedy určeno pro každého. Prošel jsem osobně téměř 50 denním půstem a jednou jsem se snažil projít 21. denním přechodem, 2 důležité aspekty jsem již splňoval, třetí bohužel ne a musel jsem se vrátit k fyzické stravě. Vím, že to funguje, ale je to dlouhá cesta a je to v naší společnosti těžké, protože jste každodenně vystavován řadě stresům, v zaměstnání i v běžném životě. To je nejprve třeba úplně odstranit, jinak se to nemůže zdařit. Váš přístup se mi ale líbí v jedné věci, zdá se, že si připouštíte tu možnost, ale jiní co "vědí", že to nejde, je jen ukázka jejich vlastní omezenosti - bohužel. Něco jiného je přístup typu: "je to možné, ale jsem k tomu spíše skeptický" než "No podvod jak bič.Tak tomuto môže uveriť leda ak retard" To už je hedně vysoká omezenost kombinovaná hloupostí. Pro mě holou skutečností je, že tento fenomén existuje již hodně dlouho, ale potlačuje se jako např. volná energie a další čistě z důvodu kontroly lidí. Jídlo je jen Lobby potravinářského a zároveň farmaceutického průmyslu, protože jídlo ať se nám to líbí nebo ne je ve větší či menší míře jedovaté (chemie +GMO), což je příčinou většiny nemocí. Farmaci pak léčí, ale nevylečí. To se mu nehodí do krámu, potřebuje prodávat léky, takže si zajištuje pacienty. To je jen část skládačky...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # on.. 2014-02-05 22:10
jake 3 aspekty? muzete rozepsat prosim?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+11 # Petr01 2014-02-05 22:29
Jde o tři navzájem se protínající ukazetele úspěšného přechodu na brethariánství. Kontrolují se ve třetím týtdnu 21 denního přechodového období. Jde o kontrolu úbytku váhy, energii a spánek. Na netu je k tomu dost informací:-)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+9 # Kailled 2014-02-05 23:07
Mohu se zeptat, který z oněch třech aspektů jste nebyl schopen splnit? (Předpokládám úbytek váhy...)
Pokusíte se o "přechod" ještě někdy? Nemáte nějaký (například e-mailový) kontakt na nějakého brethariána?

Za případné odpovědí předem děkuji...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-9 # Tydyt 2014-02-06 08:49
Chtěl bych ho vidět, kdyby měl celý den dělat v lese s pilou a sekerou..To by jeho brethariánství brzo zaniklo. Stejně jako neznám žádného vegetariána který dělá náročnou celodenní fyzickou práci..
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-13 # 3.14čovinka 2014-02-06 08:54
vypadá na 70let nejméně. Kůže je orgán jako každý jiný a jestliže ten je opotřebený a na 70let vypadající, zbytek bude taky. Lidi chtějí být klamání
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+25 # mamdost 2014-02-06 09:35
proč by měl makat když nepotřebuje vůbec nic, ani jíst? V našem otroctví je to jasně daný, makáš za kus žvance :D
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # mamdost 2014-02-06 20:18
vlastně otročíme ještě na spoustu statků a blbostí, který vůbec nepotřebujem. a otrokáři (stát a kapitalista)
si mnou ruce :D kdepak prahlad toho nikdo v tomhle "super" systému nepotřebuje ať si klidně zustane v tý svý rozvojový indii. Když to tak vidím asi tam vemu kramle taky :-)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+8 # mamdost 2014-02-06 09:40
tak teď už znáš ;-) www.youtube.com/.../
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # mamlas 2014-02-06 15:01
nejsilnější němec je vegan např.... maso se dá nahradit pestrou stravou.... samozřejmě nelze vynechat z jídelníčku maso a dál se cpát jenom knedlíkama a bramborama
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+11 # Jacob 2014-02-06 23:06
Tak já znám třeba vegetariána Jana Müllera, který je mistr světa v kick boxu.. dvoufázové tréninky.. nevím nevím. Jestli by to zvládl s masem. Při konzumaci masa vzniká v organismu velké množství odpadních látek, které zatěžují především ledviny, játra a z dlouhodobého hlediska také střevní sliznici.. protože maso tam prostě hnije.. Znám spoustu cyklistů nejen u nás ale také v Belgii nebo Austrálii, kteří jsou vegani a jezdí za repre nebo jsou na velmi dobré úrovni.. a pochybuju že by s masem zvládali ty dvouset kilometrové tréninky.. To si pak kluci musí sypat magnesium nebo anticramp od Nutrendu, které stejně nefunguje aby to dojeli..

Takže ze své vlastní zkušenosti hoby sportovce, který výživou studoval a zabývá se jí již řadu let mohu říci, že maso v jídelníčku není nutností..
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # OK 2014-02-11 19:37
Co třeba doping? Zelenina - aby organimus nebyl příliš zatížen pro příjem infuze, která se sportovcům připravuje na pokojích... nikdo o tom nemusí vědět...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # pecimm 2014-02-11 17:48
škoda že nepoznaš mna...;)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # indigo 2014-02-06 14:57
krásně napsáno.. :)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+5 # kalmar 2014-02-05 20:16
Vždyť nevíš, proč se zeptal. Třeba na něj chce kontakt a rady, jak na to...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # Tomi 2014-02-06 13:24
v Košiciach poznám chlapca, čo existuje na pránickej výžive a už rok nejedol, ale pije niečo málo vody
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Fredy 2014-02-06 10:48
Ve skutečnosti mu energii dodává démon.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+9 # Karmapa 2014-02-06 12:13
To že někdo porušuje pravidla běžného chápání, neznamená že je to nemožné. Před dvěstě lety nikdo nevěřil na to že budeme létat. A co Ježíš který chodil po vodě a uzdravoval nemocné, věří tomu polovina lidí na této planetě. :) Dnes ještě skoro nikdo nevěří na volnou energii která je kolem nás a do třiceti let ji budeme běžně používat. Vše je možné, jen si to dovolit. :-)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-5 # alatazar 2014-02-06 14:02
Ty uz to nehul :D jak uz tu nekdo psal :D bez urcitych latek co telo nutne potrebuje clovek zanikne a chcipne
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # Stanley 2014-02-07 16:13
Henri Monfort o životě bez jídla (beseda Praha 21. 11. 2011)
www.youtube.com/.../

Jasmuheen 2012 Praha Esence
www.youtube.com/.../
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # Adam 2015-06-06 00:33
Je na vyšší úrovni vědomí a stárne jako každý z nás, ale vnitřně ne, Předpokládám, že tento Jogín se umí dostat do hluboké meditace, tady stavu Samádhi a využívajíc kosmickou energii, ještě nedošel na takovou úroveň, aby zůstal mladý i z vnějšku, to už je zase jiná úroveň. S tím stářím kdo ví jak to je, snad jen on sám. Ale existují Jogíni, kterým je několik stovek let a vypadají staře na 80, takže těžko říci,ale myslím, že pokud je to tak jak říkal reportérům sám Prahlad Jani, tak ano. Dokonce existuje muž, který stojí mimo čas a vypadá pořád na třicátníka i přesto že je mu několik tisíce let :) Vše je otázkou vědomí. Musíme se podívat hluboko do sebe a nikoli hledět ven, pak budeme schopni rozeznat, že jsme v úzkem spojeni se svým individuálním vědomím, jež je součástí univerzálního vědomí a jež bych já nazval kosmickým vědomím, tedy Bohem. Já to spíše nazývám stvořitelem, světlem, nebo Absolutnem, připadá mi to tak svobodnější.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-25 # fogele 2014-02-05 19:16
Jsem nakloněn mnoha věcem mezi nebem a zemí. Člověk se dokáže jakkoliv překonat cokoliv udělat a na cokoliv si zvyknout. Upřímě kdyby tento článek popisoval nějaké mnichy v tibetu (třeba) kteří jsou příslušníky nějakého řádu apod. tak bych to bral. Ale když vidím inda tak nevím jestli je to humor nebo blbost. Indie je na tomto založená jako tahák na turisty a všechny co to žerou. Osobně se podivuji že tady ten článek vůbec vyšel, je to skoro jako esoterický bulvár......
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+20 # hanna 2014-02-05 20:36
Tento dokument jsem viděla na docela renomovaném německém programu, určitě tedy nejde o bulvár. Jde spíš o to, za jakých podmínek lze přežívat coby breatharián. Mám za to, že pokud musím chodit normálně do zaměstnání, starat se o rodinu, dohadovat se se sousedy v paneláku a vůbec fungovat hodně materiálně, tak to prostě nejde, případně si tím dost ublížím. Pokud se dám na rozjímavý život, a je jedno, jestli v klášteře katolíků nebo budhistů (a nebo jen soukromě), půjde to. Asi se budu nějakou dobu připravovat, podobné věci chtějí pravděpodobně i sexuální zdrženlivost, ale půjde to a budu v očích vědců dělat zázraky a nebo se budou snažit jiné přesvědčit, že podvádím. Tak zvaných zázraků existuje a existovalo strašně moc - chození po vodě, žití jen o vodě či "ze vzduchu", stigmata "kristových ran", přežívání v extrémních podmínkách... A žádné pitomosti to nejsou. Jsou jen tací, kteří se to snaží vysvětlit úrovní současného vědeckého poznání, což je samozřejmě legrace :-)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-5 # fogele 2014-02-06 22:31
Upřímě řečeno ani nevím co si tím dokáže. Ok možná je super zdravý a nemá nemoci. Možná se dožije 200 let. Možná........si diokazuje že je schopen být před objektivem. Ale proč? K čemu je tady to divadlo? Kdyby byl už tak osvícený že dojde k nějakému poznání tak by mu bylo jasné že ani nemá smysl s tím chodit na veřejnost. Takže poznání se nekoná a osvícený je leda tak halogenem z kamery.....:-)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-3 # fogele 2014-02-06 22:38
Pokud zde píšete o zázracích nic proti , beru to. Ale obecně když už tady vedeme tu debatu opravdu si myslím že novinařina snese vše a renomované kanály a tv jsou jen pozlacené senzacechtivé plátky. A je to logické je to snaha vydělat a přežít. Mít co publikovat a mít tím pádem vliv. Je to jako s dnešní medicínou. Vše jen pro peníze, Proto nevěřím že konkrétně tento Ind umí co umí. Indové jsou pověstní těmito podvody. lepší je mít zdravý rozum a studovat Tajemství katedrál od Fulcanelliho, pokud chcete najet na cetu k pravdě.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-22 # nochemotherapy 2014-02-05 19:28
:D :D :D.Co to je zase za kravinu?Možná je to android :D To by vše vysvětlovalo :D A teď tu o tý karkulce...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Iblis 2014-02-12 13:40
Byla jendou jedna Karkulka,
nosila babičce GMO potraviny,
a babička se jí za chvíli přeměnila
na vlka :)

..Jinak pro takové poslušné ovečky jako ty je vhodné krmení chemikáliemi, což je hodně nepřirozené, takže pohádka je celý potravinářský průmysl.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-31 # g.trakovicky 2014-02-05 19:34
No podvod jak bič.Tak tomuto môže uveriť leda ak retard.:-)))))) ))))))))))))))
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+9 # marekmarek 2014-02-05 19:49
V tom prípade si naštuduj, čo je to energia prána a nájdi si skúsenosti ľudí ktorí sa ňou živia. Aj jeden čech má webstránku na ktorej popisuje svoj prechod na pránickú výživu, myslím že toto je ono www.pranicka-vyziva.cz/.../ a kukni si aj tento dokument. Vystupuje v §om ten istý muž čo v článku - www.youtube.com/.../
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+15 # toltek 2014-02-05 19:52
Zkus si o tom něco přečíst než to takhle odsoudíš. V Praze byl a není to tak dlouho Henri Monfort, který nejí 9let. Přednášku uváděl p.Dušek. Docela normální věc a schopnost kterou má každý z nás, jde o to změnit programy v mysli ale kdo by se chtěl strachu a němu podobných programů zbavovat že?, když je vám s nimi tak dobře.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+7 # Gordica 2014-02-05 20:03
Cituji g.trakovicky:
No podvod jak bič.Tak tomuto môže uveriť leda ak retard.:-))))))))))))))))))))
a nevěří leda tak magor-dejte si buřta a jděte si lehnout :)))))
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-13 # g.trakovicky 2014-02-05 22:03
Pre všetkých ktorí neveríte v môj príspevok,choďt e do Afriky a skúste im povedať,že nemusia jesť :-)))))))))))
O chorom primitívovi,kto rí hlása že nejedol 70 rokov a nepil mám iba jedno-ohnivé jazero za živa a vás za ním.
Nemienim sa baviť s nikým o zdravom rozume.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+8 # Kailled 2014-02-05 23:22
Ale to není o tom, že tam příjdeš a řekneš: Nemáte jídlo? Nevadí... Nic jíst nemusíte...

Tak takhle to opravdu nefunguje...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-5 # g.ttrakovicky 2014-02-06 17:49
Pre Kailled
Je normálne aby z krajiny,kde krava je posvätná a ľudia tam umierajú na ceste od hladu a smädu,vzíde takíto papľuh ktorého já osobne by som leda ak len povesil ,ale aby umieral pomali,aby všetci kto by si chcel vymyslieť podobnú báchorky,už toto dopredu veľmi dobre rozmysleli.
Prečo svoj liek tak osožný jeho národu,neponúkn e tam.Dôvod je ten,že tam by ho ľudia sami chitili a držali o hlade a smädu až by prosil aby mu dali napiť.Garantuje m ti že by ho nechali skapať od smädu a hladu.Tak to tam chodí.Ale tu vzíde nejaký buzerant ktorého napadne si urobiť z ľudí idiotov a hľa blbosť je vonku.Ale ľudia bez štipky zdravého rozumu na to sadnú ako mucha na hovno.
Stalin vyskúšal tú vašu metódu vzduchu na Ukrajincov a veľa rusov.HLADOMOR.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Bizzara 2014-02-07 13:10
Děkuji...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-2 # nochemotherapy 2014-02-06 01:26
JJ to máš recht:D je to tady banda cvoků:D
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Iblis 2014-02-12 13:42
#nochemotherapy - sám seš cvok když věříš potravinářskému průmyslu a svýmu milovanýmu matrixu.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Gordica 2014-02-06 02:32
Cituji g.trakovicky:
Pre všetkých ktorí neveríte v môj príspevok,choďte do Afriky a skúste im povedať,že nemusia jesť :-)))))))))))
O chorom primitívovi,ktorí hlása že nejedol 70 rokov a nepil mám iba jedno-ohnivé jazero za živa a vás za ním.
Nemienim sa baviť s nikým o zdravom rozume.

nooo,tak co sem lezeš?:))))
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-4 # g.ttrakovicky 2014-02-06 17:12
A ti si čo za hovno,že si dovoľuješ sa ma pýtať,prečo sem lezieš.
Biť v inom položený,garant ujem ti že by si to viac nepovedal.A mimochodom,skús sa to spýtať niekoho voľne na ulici prečo tam lezie.
Ale nájdi si nejakého statného čo ťa rovno povesí,však ti by si raz a navždy zavrel hubu vravieť niekomu čo sem lezie.
Inak toto si budem pamätať,
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+6 # Ivo Stránský 2014-02-06 20:01
Tedy vy musíte mít velmi vysoké EGO :-)
Co koment, to urážka, výhružka nebo pomluva :-/
Asi máte strach, že by vám tato pravda vykolejila váš matrix, ve kterém žijete, ale nebojte se, brethariáni opravdu nepotřebují váš souhlas k přežití na práně :-)
Nebojte se, pořád máte klobásky a knedlíky, aj chleba bude, takže snad hlady neumřete...

Klid a mír všem
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-15 # g.trakovicky 2014-02-06 21:38
Moje EGO je teda skutočne veľké o to sa vy zastánci primitívov obávať nemusíte.No určite väčšie ako niekoho kto verí na blbca čo nežerie a nepije 70 rokov.Stačí pritom k tomu sedliacki rozum a pozrieť sa do sveta.K tomu nieje potrebné vysoké IQ ani doktorát stačí dobrá voľa a zdraví rozum napreduje.Pripa dá mi to (ten váš primitívny pablb čo tvrdí že nežral 70r.)ako pretláčať buzerantov dopredu a tvrdiť že sú šľachetný a dobrí a samo zrejme vedia dodržať slovo :-)))
Čo sa tíka môjho súhlasu tak veľmi brzdi.Ani nevieš kto som.A ver mi budem to já čo vás vyplieni z povrchu zemské počnúc mikulášencami a všetkými buzerantami a im podobným.
A mimochodom čo já dávam do úst to si zarobím vlastnými rukami a rozumom a do toho ťa nič nieje.

A ver mi že strach nemám,vadia mi beštie čo pretláčajú lož a chcú aby ju druhý ctili- k takým sa mám bez milosti a to teraz platí aj o tebe -biť ti vedľa mňa teraz tak tie knedlíky ktoré tak spomínaš ti napchám do papule až ti pôjdu zadkom.
Naučil by som ťa rýchlo slušnosti a ctiť pravdu.
lož nemá a nesmie mať nikde miesto.
A mimochodom môžeš mi ukázať aspoň jeden môj článok kde by som já bezdôvodne nikomu utrhol hlavu ,alebo spláchol do záchodu!!!!!!!!
toto je predsa tvoje
Co koment, to urážka, výhružka nebo pomluva :-/
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # 2014-02-07 08:41
PSYCHOPAT - naštuduj si čo to je, je to o tebe
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Ivo Stránský 2014-02-07 21:06
Je mi vás upřímně líto pane, snad se probudíte alespoň v příštím životě.
Klid a mír všem...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # Iblis 2014-02-12 13:41
Selský rozum mi říká, že je nenormální denně jíst chemikálie (potraviny).
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Iblis 2014-02-12 13:36
Cituji g.trakovicky:
Pre všetkých ktorí neveríte v môj príspevok,choďte do Afriky a skúste im povedať,že nemusia jesť :-)))))))))))
O chorom primitívovi,ktorí hlása že nejedol 70 rokov a nepil mám iba jedno-ohnivé jazero za živa a vás za ním.
Nemienim sa baviť s nikým o zdravom rozume.

To asi ještě nevíš, že k pránické výživě je potřeba dlouhý výcvik. A málo kdo to může splnit
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # majky 2014-02-11 17:46
souhlas !!!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+5 # openeyes 2014-02-05 19:55
rastliny až 65% potrebných látok nezískavajú z pôdy, ale si ich syntetizujú samy pomocou prijímanej energie. To fakticky znamená, že energiu transformujú na hmotu. Naše telo rozkladá stravu na jednoduché látky a z nich si potom syntetizuje všetko potrebné. Niektorí tvrdia, že trávením extrahujeme zo stravy len v nej naakumulovanú energiu, ostatný balast vylúčime. V tom prípade sa chlapík naučil prijímať túto energiu inak ako zo žrádla a tak si jeho telo len precvičuje/emul uje trávenie, aby príslušné orgány neatrofovali. Už len zistiť, že kte v p-r-deli máme ten prijímač...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+5 # 2014-02-05 20:16
A človek je chodiaci chlorofyl...... .
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # nochemotherapy 2014-02-06 01:37
Ty seš copak rostlina?Nejenž e tu máme každý den revoluci a třetí světovou válku,ale předevší tu máme partu rostlinek...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-18 # 2014-02-05 19:57
Fascinujúce. Na tejto stranke vetšina ľudí verí tomu, že partička iluminatov dokáže ovládať, takmer metabolicky systém každého z nás, ( a to je nas k 8 miliardam) a zrazu tuto toľko skepsy.
Ale k veci: v úvode ktosi spomína to, že takto môže žiť každý z nás. Ďakujem neprosím, Ak sme stvorení len k takémuto odopieraniu, tak radšej budem satanista ;)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # 2014-02-05 20:01
Inak ale tá reklama na čokoládu, a extrémny svalový rast v članku nemá chybu. :D:D:D
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # kalmar 2014-02-05 20:24
No odepírání je to z tvého pohledu, protože jsi zvyklý na jídlo. On si ale nic neodpírá, naopak přijímá všechno kolem sebe a z toho se živí. Jednou jsem o tom četl, tihle lidé se živí třeba uměním. Vidí krásný obraz a to je nabije energií. Ale ne jen umění, cokoliv kolem nich. Příroda, zvířata, další lidé...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+5 # ales 2014-02-05 20:01
skvělá zpráva pro nezaměstnané-jí st se nemusí,stačí jenom proškolit a europská unie by měla začít kurzy!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+5 # 2014-02-05 20:02
Hahahaha.... ++++
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+5 # Sinep 2014-02-05 20:02
Na českej stránke breatharian.eu sú rozhovory s množstvom takýchto ľudí (na svete ich žije údajne cca 40 tisíc), ktorí nejedia a nepijú nič. Môžem odporučiť knihy od Jasmuheen (Pránická výživa atď.), knihu od Joachima M. Werdina (Životní styl bez jídla), prednášku Henryho Monforta (ako hosť Jaroslava Dušeka), video s Jerichom Sunfireom - Proč jíme?, na nete je kopu toho k pozisťovaniu. Ak neveríš, tvoj problém.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # Homo Faber 2014-02-05 21:01
A jakou mají stolici?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # slak 2014-02-05 22:34
Relíkvijní, pokud tržíček zavětří consummm
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-5 # filip123 2014-02-05 20:14
Tohle jsou mimozemšťani a jsou staří minimálně 1000 let. Přeci byste si vy ovce nenechali namluvit že je mu jen 70
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-7 # 2014-02-05 20:21
V ezoterike a východnej mystyke sa dozvedáme, že zmysli nás klamú, že dokážeme žiť bez jedla, že dokážeme lietať, komunikovať telepaticky.... .. K čomu nám sú potom oči,uši, nohy, telefón, a traviaci trakt????
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+7 # hanna 2014-02-05 20:44
já: všechny věci, které v poslední větě jmenuješ, nám slouží k tomu, abychom v tomto materiálním světě mohli dobře žít. Já sama umím žít bez telepatie a ostatních "nadsmyslových" věcí, protože pevně věřím, že je to jen nadstavba, kterou doopravdy nepotřebuje každý. Ve všednodenním životě bych tyhle věci nevyužila. To ale neznamená, že neexistují. Jde jen o to, aby se tyhle vlastnosti používaly pro dobro ostatních, ne samoúčelně a nafoukaně, že "něco takového umím a jiní ne, heč!"
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # Homo Faber 2014-02-06 10:51
Já sám mám v rodině blízkého člověka, co má zvláštní vlastnosti, které byly náhodně zjištěny až v dospělosti. Jako ve skrze racionální člověk, který hned tak nějakému zázraku nevěří, či spíš žádnému a taky dostv studovaný, jsem odmítal věřit vlastním očím. Nebudu to blíže popisovat, jde o tzv. "zlatou ruku". Lékaři to znají, nejlepší maséři jsou ti, kteří mají také tuto schopnost. Nikdo mi to rozumně nevystvětlil. Jen bláboly jsem na to téma slyšel. Ale funguje to. A efekty jsou i viditelné, ne jen vsugerované zdánlivé pocity.
A o tom, že mám za roky zkušenost se psy, kdy jsem si nedokázal vysvětlit, že vědí, co chci (třeba na křižovatce cest, kde jsme nikdy nebyli, po krátkém zaváhání pes, se kterým jsem měl takové souznění duší, vyrazí tím směrem, na který myslím, přičemž se tam ani nedívám. Takových zkušeností mám mnoho.)

Něco asi je, co jsme zapomněli, nebo nikdy neměli všichni.
Alle tomu, že chlap 70 roků nejí a nepije, prostě nevěřím. je to nějaký podvod.
Když byli Zigmund a Hanzelka v Indii a navštívili jistého fakíra, ze slámy na zemi se samo upletlo lano, postavilo se jako svíce a fakír po něm vylezl až na nic uchycený konec...
Sugesce, hypnóza, co chcete...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+5 # Tomášek 2014-02-05 20:29
Ježíš přece říkal, nač se staráme o to, co budeme jíst, nebo co si oblečeme. Je to zbytečné, všechno nám to bude dáno. Stačí jen uvěřit.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-5 # 2014-02-05 20:31
Z Ježíša by mal Marx radosť :)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # hanna 2014-02-05 20:48
já: bych řekla, že ne. Marx byl hlavně salónní socialista, který tu skutečnou bídu, o které pindal, v životě nezažil. A pokud měl nějaký průser, dostal ho z toho Engels. Ježíš se za nikoho nekryl.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # Homo Faber 2014-02-06 00:48
Myslíš tohohle?



Nebo tohohle?



Či ?

Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Mirra 2014-02-05 20:35
A co ta tečka od kečupu na čele?!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # g.ttrakovicky 2014-02-06 17:25
Najkrajší bod čo som čítal.Proste 100 bodov
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-4 # Peter995 2014-02-05 20:50
Zo srdca to každému prajem.

Ale mne napr. veľmi chutí pečené kurča. Prečo si teda také dobroty odopierať? Jedine žeby u nás nastala bieda a hladomor a nebola by iná možnosť, potom áno, potom by to asi stálo za pokus prejsť na neviditeľnú stravu. Ale zatiaľ ďakujem, ja si normálne jedlo veľmi rád vychutnávam. Veď je to krása takto naozaj reálne si zajesť niečo hmotného a chutného. No nie?

Ale dobre vedieť, v prípade núdze by sa to dalo využiť. Len dúfajme že je to naozaj pravda a že to naozaj dokáže každý, a nie len pár vyvolených. Mám totiž trochu obavy, že to síce pravda bude, ale práve len pre vyvolených...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+6 # kalmar 2014-02-05 22:50
Podívej se na to takhle: proč si odpíráš psa? V číně by se nad nim přece oblízli, ale ty ho nejspíš nejíš... Nevím proč nejíš psy ty, ale já nejím ze soucitu. Nechtěl bych, aby mě někdo jedl, tak nejím psy stejně jako jiná zvířata. No a brethariáni jdou podle mě ještě dál. Uvědomují si, že k tomu aby žili nemusí ničit a zabíjet vůbec nic na této planetě, ani tu zeleninu a obilí...

Odepřít si psa je pro tebe lehké, protože neznáš jeho chuť. Horší je odepřít si třeba sladkosti nebo alkohol. Přesto si je spousta lidí dokáže odepřít, když si uvědomí, že bez nich je jim líp a že je k životu vlastně vůbec nepotřebují...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-2 # 2014-02-05 23:39
Ale to predsa nemože byť to samé. Odoprieť si slakosti iste možeš, odprieť si cukry?.... ťažko!, odoprieť si kurča....budiž! odprieť si bielkoviny??? odoprieť si alkohol je len k dobru ale odoprieˇsi vodu????
A ako už spomínam vyššie, ak sa nemýlim máme zhruba 15 metrov čriev, JÁ si nemyslím že sú pre parádu.
Niekedy mám pocit, že akonáhle sa spomenie východná mystyka,filozof ia..tak sa všetci zbláznia, a začnú si dokonalú spoločnosť predstavovať ako bandu asexuálných, debilne sa usmievajúcich, tlstých, bezprizorných ľudí, žijúcich zo slniečka a spevu vtákov.....
Aby bolo jasné. Na nikoho konkrétného nenarážam, ba to považujem za dosť dobre možné.I keď skor v taoistickom koncepte než nejaky trapny 21 dňovýpost...Len som si asi potreboval uľaviť, z pocitu poblúznenia sa spoločnosti do východu. Podľa mňa falošného poblúznenia ! Je to ako veriť v komunizmus!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # kalmar 2014-02-06 12:54
Drž se tématu, nahoře jsi psal o psychických důvodech, proč něco nejíst, a teď do toho zase mícháš fyziku. Po fyzikální stránce ti to vysvětlit nedokážu, ale nevěřim, že je k tomu potřeba 21 denní půst. A to nepití vody na začátku je docela sebevražda. Pořád kolem nás funguje strašná spousta fyzikálních zákonů, o kterých ale vůbec nic nevíme. Jak funguje telepatie? Telekineze? Bilokace? Z fyzikálního hlediska nevíme, ale máme tyto jevy zdokumentované. A to přirovnání ke komunismu mi připadá docela špatné, v čem vidíš podobnost?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # nochemotherapy 2014-02-06 01:33
Já si pséky neodpírám,já je jím a je to dobrý.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # kalmar 2014-02-06 12:56
Samozřejmě, že je. Každýmu chutná, na co je od mala zvyklej...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # mamlas 2014-02-06 15:41
je to jako každá závislost..... člověk si většinou uvědomí, že to nepotřebuje, až když přestane...zrov na kuře ze supermarketu je asi nejodpornější maso, co znám, ale když má člověk hlad, tak to nějak překousne.... podobně jako smažka na perníku si v nouzi dá klidně kokain... sice to nasere, ale lepší než nic.... :-)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-2 # Homo Faber 2014-02-05 20:59
Nic na tom není.
Úkaz "žití z lásky" je přece dostatečně známý.
Na Slovensku terazky kandiduje na prezidenta popradský exot, jistá Mezenská, co mele, že nic nejí a živi se světlem Luny a věnuje se ezoterice s jinou vyšinutou, co hrála v Koljovi.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-2 # Homo Faber 2014-02-05 21:00
Ani já nic nejím a nepiju. Jen s malými výjimkami.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # slak 2014-02-05 22:43
Když spím ani nekouřím i teď, došly fakt.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # Homo Faber 2014-02-05 21:03
Možná jede na fotosyntézu. Chlorofyl asi v krvi nehledali...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-2 # Homo Faber 2014-02-05 21:10
Tady máte breathariánský jídelní lístek:

Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Hans 2014-02-05 21:45
Vřele doporučuji shlédnout tento dokument

www.youtube.com/.../
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-7 # g.ttrakovicky 2014-02-06 17:35
No a opäť Nemci.Je určité z osobného pohľadu im nijako neverím a obzvlášť nie tomu videu na z youtube.
Boli to práve Nemci,čo prehlasovali a to po vedeckej a lekárskej stránke,že vedia liečiť buzerantov..A akáže to bola sláva,čo všetko nedokážu tí Nemci.Ešte mali k tomu sanatórium,kde vedľa toho Kramáre(nemocni ca) sú zaostalá vrátnica.Až po určitej dobe vyšlo na povrch
že samotný hlavný lekár(prednosta ) na základe ktorého on toto všetko zostrojil,bol sám buzerant.
Sú to opäť Nemci,ktorí ako prvý dali buzeranstvu voľný priechod.
Sú to ony prvý,ktorí žiadajú incest a pedofíliu,legal izovať.Ostané okolité štáti sú k nim ako ovce a napodobňujú ich.
Tých svinstiev odtiaľ ide stále viac a viac.Ako mor sa to roznáša.
To video je toho len dôkazom.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-6 # g.ttrakovicky 2014-02-06 18:00
Mimochodom asi nebudem ďaleko ,ak sa ukáže že tento Prahlad :-))))))) je určite v Nemecku.To by mi sedelo úplne presne s Nemcami.V takom prípade by mi tam už chýbal len človek čo má 10 000 rokov. A ver alebo nie zistia že pochádza z Indie alebo Nepálu.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # r.m. 2014-02-05 21:58
Je to android z podzemních továren, co maj USA z mimozemšťanama. Únavový zkoušky před sériovou výrobou.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # kamtcho 2014-02-05 22:32
Povídání s Petrem, žijícím z prány o breathariánství a životě

www.youtube.com/.../
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+5 # hahaha 2014-02-05 22:43
Prahlad ? :) :) :) Fakt Prahlad ? :) :) Lepší jméno dostat nemohl.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # vitaminC 2014-02-06 00:50
sorry za přízemní materiální myšlení, ale jak to má třeba s vitamínem C? Nekonzumuje ho, asi si ho nevyrobí, znamená to, že ho nepotřebuje?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-1 # filip123 2014-02-06 17:24
Když nepotřebuje jídlo, nepotřebuje ani vitamíny - perpetuum mobile ležící spící. Není týden aby se AC24 nepřekonalo.

Prahlad je dobré jméno a zajímalo by mne, jestli je to překlad jména indického, podobného významu, nebo se tak už jmenuje v originále
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # PraSmích 2014-02-06 10:49
:D :D :D :D taky jsem si toho okamžitě všiml... někdo má fakt dobrý smysl pro humor... :D
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Homo Faber 2014-02-06 00:49
Vy tomu někteří snad i věříte...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # původní Novák 2014-02-06 08:36
To není otázka víry, onen "vědecký" pokus s panem Prahladem ( symbolické jméno ) samozřejmě není relevantní. Musel by být držen v izolaci alespoň 100 dní pod přístroji měřícími jeho energetickou bilanci. Což se nestalo. Pokud pan Prahlad žije, interaguje s okolím, což je takový podstatný znak života jak ho známe. Tyto interakce jsou založeny na výměně energie i okolím. Takže někde musí onen Ind energii čerpat a měnit do formy, kterou fyzické tělo užívá na svůj provoz. Je známo, že vypařování vody z těla dýcháním je značné. Také 36,5st.C organismus udržuje spotřebou energie resp. transformací chemické na tepelnou. Osobně po přečtení knihy
Divy a kouzla indických fakírů od Karla Weinfuftera , nakl. Šeba ,1947, ve které autor poměrně hodnověrně uvádí příklady mnohodenních hibernací fakírů/jógínů , jsem nikoliv tak skeptický, ale v článku zmiňovaný pokus postrádá jakékoliv znaky vědeckosti. Taková cigánština spíše.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Homo Faber 2014-02-06 10:54
Pokud někdo věří informaci z článku, je to otázka víry.
I kdyby šlo o vědecký časopis, nemusí to být pravda ani náhodou. Stačí si jen vzpomenout na podvodníky v české vědě, o kterých se před pár roky psalo.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-1 # původní Novák 2014-02-06 12:45
Informace z článku je podaná nevědecky, tedy ano, pokud tomu někdo věří, je to otázka víry. I ve vědě jsou podvodníci, ano. Nicméně v přírodě existuje mnoho živočichů - savců, plazů i hmyzu např. , kteří se dokáží obejít bez potravy (jídla i vody) dlouhé měsíce či roky i při nízkých teplotách. Nicméně 70 let vyžaduje důkaz odpovídající přístrojové technice vědy 21.století a nikoliv klipům na internetu. Následně se ovšem naskýtá otázka zveřejnění takového důkazu v naší době informační zábavy.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-2 # Homo Faber 2014-02-06 13:24
No jistě, ale třeba štěnice, co třeba rok nežere a je tenká jako papír a zalezlá pod tapetou a vzbudí se, když ucítí teplou krev, není savec, člověk, který údajně 70 let drží absolutní dietu.
Hmm, štěnici jsem viděl 1x v životě a byl to šok - přistihl jsem ji lézt po stěně ve vsetínském hotelu Vsacan snad před 35 lety. A vypadal hladně. Celou noc jsem seděl v křesle , hulil jak fabrika a svítil. A oka nezamhouřil. Bál jsem se, že krrom té, co jsem přibil na stěnu přileze její příbuzenstvo a bude se mstít. Hotel byl plný, jinak bych se přestěhoval. ale ona i tak nebyla asi sama.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Adolf Balík 2014-02-06 15:33
Jediné realistické vysvětlení, které jsem tu na diskusi našel, bylo, že je to mimozemský android - zřejmě na atomový pohon. :-)

Je to sice ulítlé, ale o dost méně, než že čerpá energii a regenerační živiny z meditací. Aspoň to neodporuje fyzice. :-)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+11 # yannim 2014-02-06 03:55
Az lidstvo pozna pravdu,ktera nam je po staleti utajovana...... .tak nebudou valky,nebudou vrazdy,sebevraz dy,nenavist ani zadne jine zlo.Az pochopime sama sebe.....pochop ime ze jsme bytosti ktere dokazi mnohem vic nez zit s energie,ktera je vsude kolem nas!!! TI kteri jiz pochopily,ze system ktery je nastoleny...... je defakto velice propracovana HRA ktera se stale opakuje,ktera lidem ukazala a zatim ukazuje MOC, kterou disponuje!Veske ra krasa je v jednoduchosti,v eskera sila v harmonii a veskera pokora je v kazdem z NAS.....Budoucn ost si tvorime sami(kazdym okamzikem naseho byti) A ti z Vas co na SEBE cas nemate...nemuzu odsuzovat....mu zu jen doufat a prat si,ze srdce cestu ukaze,kdyz mozek nechce!!! NEJVETSI bezmoc je STRACH.....kter y svazuje nase myslenky!!! Zacit mit rad sam sebe,zacina nova kapitola k pochopeni nejen sama sebe,ale hlavne mit rad kolem sebe....nejen lidi!!!.Ti co vedi,tak se nesmeji a ti co se smeji temto radkum....tim jsem Vas alespon pobavil! Preji Vsem mir ve sve dusi a kazde rano usmev na rtu,protoze tim si tvorime dobrou naladu a hlavne budoucnost! Nektere negativni osoby,dostaneme nasim pristupem do nepricetnosti,a le kdovi.......... ......treba se v pozitivum zmeni taky......cim drive tim pro nas a nasi planetu lepe!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!! !
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-5 # g.ttrakovicky 2014-02-06 18:12
Pre yanním
Uznávam že tvoj popis je prázdny a bez ducha.Je to ako by hovoril hladný o tom ako sa dobre najedol a pritom vôbec nejedol
Príklad toto máš zle NEJVETSI bezmoc je STRACH
Najväčšia bezmocnosť je hlúposť.Hlupák uverí všetkému aj tomu že môže človek nejesť a piť 70 rokov.A príme aj väčšie hlúposti
Iba pravda otvára oči.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-5 # g.ttrakovicky 2014-02-06 18:15
Inak poznám hlupákov čo sa nebáli.Doteraz nosia na tele výbušninu.V domnení že idú rovno do raja vstúpia rovno do hovna.(ohnivého jazera)
A pretože sú prázdny bez pravdy boja sa aj vlastného tieňu.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-3 # g.ttrakovicky 2014-02-06 18:32
Inak stačí si pozrieť aj toto video.Je určené pre deti.
Ak už toto nik nepochopí,nieje čo riešiť.
mozgovna.pravda.sk/.../...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # yannim 2014-02-06 21:50
Nejsem prekvapen tvoji reakci......ne kazdy dokaze cist mezi radky a hloubeji to probrat ve svem nitru.Jsou dve moznosti : nechat se ovladat mozkem nebo srdcem.....snaz im se o to druhe,ale to je zbytecne resit,kdyz si presvedceny,ze nejvetsi bezmoc je hloupost !!! Vim,ze nikdo z Nas neni hloupy,....! Opet je to vec nazoru a kazdy to jinak vnimame.Preji Ti hezky vecer priteli.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-2 # g.trakovicky 2014-02-07 10:56
Pre yannim
Opäť to považujem za omyl z tvojej strany.
Nemôže človek postaviť rozum proti srdcu.Tieto dve musia fungovať spolu.Srdce bez rozumu a rozum bez srdca nič niesu..
No a pre toto je práve hlúposť najväčšia bezmocnosť
Ten ktorí tvrdí,že má srdce a nevie čo to vôbec je,je iba hlupák,ktorému nahovoria čo chcú a stane sa z neho zdrúda s výbušninou na tele.(to čo v skutočnosti má je iba emócia)
Príkladov je dosť-trebárs taký pambičkári.Tvrd ia že majú srdce,ale sliz podvodu z nich tečie.Ale objímajú nejaký drevený kríž a skučia u toho ako u sexu,alebo vravia u neho nezmysli v domnení že sú niekym za tento ich debilný úkaz vypočutí.A ak niesu,vyrobia si dôkaz sami..
.A tomuto oni vravia oni srdce.Tu je vidieť rozum podlosti a srdce úlisnosti.

Zatiaľ ten čo tvrdí že má múdrosť,ani ten nič nemá iba vychitralosť a podlosť.
Takže človek sa najprv musí naučiť múdrosť,aby si mohol zamilovať srdce.Lebo vtedy poznáva čo SRDCE je.Srdce miluje múdrosť,tak ako múdrosť objíma srdce.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # yannim 2014-02-07 23:54
Tak trochu stebou souhlasim....je n si myslim,ze mozek je daleko snazsi z manipulovat.... ..zvlastni je.ze ( z vlastni zkusenosti pisu ) jsem poslechl mozek a po case pochopil,ze to byla nespravna volba.....Dnes uz vim,ze k pochopeni sama sebe je dulezite co v nejvetsi mire,anulovat sve ego....ktere ridi mozek!.Srdce tohle nedela a neumi! Ale jsem jako ty nazoru, ze musi fungovat spolu....jako vse ostatni.v lidskem tele...jako vse kolem Nas...jako vse ve vesmiru.....
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-1 # Limo 2014-02-06 10:18
Doporucuji ucebnici biologie pro stredni skoly a gymnazia :) ta vam ukaze jak to s tim nepapanim a nebumbanim je :) Paklize by to nestacilo, staci napsat a rad zaslu obsahlejsi materialy o matabolismu :)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # Milanos 2014-02-06 11:35
Tyhle učebnice asi něco vědí ale ne všechno. Přece to že něco píše nějaká učebnice neznamená, že to tak je. že když člověk bude chtít a bude s tím smířen, může čerpat energii ze slunce, stejně jako rostliny a podobně. Myslím si, že člověk má vskutku neomezené vlastnosti a moc, jde jen o to si to uuvědomit a příjmout. Nevěřit je to nejlehčí co může člověk udělat. Já věřím všemu nadpřirozenu, svět je pak mnohem krásnější a rozmanitější. Hlavně si ho můžem udělat jaký chceme :-).
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-2 # Limo 2014-02-06 12:54
Pohadky jsou krasne, na tom se shodneme :) Ale veda a badani je krasnejsi. Mimochodem i clovek sebesilnejsi vule a presvedceni nemuze cerpat energii ze slunce :)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+5 # mamlas 2014-02-06 15:51
vzhledem k tomu, že škola vznikla jako nástroj kontroly a zotročení obyvatelstva,, je to naprosto absurdní argument... spíše to potvrzuje opak....
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-3 # Limo 2014-02-06 16:26
S timhle nazorem musite mit opravdu smutny zivot :) Predpokladam, ze tim padem mate ukoncenou sotva povinnou skolni dochazku.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+5 # mamlas 2014-02-06 19:14
mám pouze zvláštní školu samozřejmě.... :-) myslím, že vy jako produkt systému si asi myslíte, že máte veselý život, ale vaše smrt bude nejspíš smutná, pokud se neproberete... hlavní motiv pro uzákonění povinné školní docházky, byla opravdu kontrola a sečtení obyvatel, kvůli daním...... samozřejmě, že slepé poslouchání autorit, nebo návyk dokola vykonávat naprosto zbytečnou činnost, je velkým bonusem.... doufám, že ještě nejste tak starý, aby jste nemohl začít myslet svojí hlavou... to bych Vám ze srdce přál....ale nikdy není pozdě... tady jsem ještě našel hezký názor: www.seberizeni.cz/.../ a video k zamyšlení www.youtube.com/.../
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-1 # Limo 2014-02-07 00:03
No, aby se diskuze neubirala jinym smerem, tak bych to uzavrel, ze radej budu chodit par let nucene do skoly a krom uzitecnych veci se budu muset naucit i nejake zbytecne blaboly, nez abych byl nevzdelan a veril v nejake nadprirozene nesmysly a strejcky co 70 let neji a nepiji....
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # původní Novák 2014-02-07 08:58
"ČTYŘI DOHODY - Jaro..." Toto video již není k dispozici. Česká protipirátská unie si nárokuje autorská práva.
Jak jste to myslel s tou zvláštní školou ?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # mi88ki 2014-02-06 11:02
Kdyby šlo žít bez jídla, tak proč máme v řiiti díru?

Energie na vstupu = energie na výstupu. Do spotřebované energie se musí počítat i teplo, které tělo vyvíjí a taky práce v "pozadí" , tlukot srdce, okysličování těla, především mozku.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # kalmar 2014-02-06 13:17
můžeš přece žít v baráku s komínem a netopit, nebo ne? stejně tak můžeš mít v autě klimatizaci, ale nezapínat ji. auto přece pojede i bez ní. Je to jenom možnost. Jako kdybys říkal: proč má šuplík držadlo, kdyby šel otevřít i bez něj? to je přece nesmysl, držadlo je fajn, často se hodí, ale není nezbytně potřeba k otevření...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-3 # g.ttrakovicky 2014-02-06 18:35
To čo uvádzaš je vonkajší(nutnos ť nenutnosť slobodné rozhodnutie) vplyv a nie vnútorná potreba existencie.(žitia)
toto je pre deti čítaj
mozgovna.pravda.sk/.../...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # kalmar 2014-02-07 10:47
Ale my se bavili a řiti, ne o penisu. Pití je podle mě pro člověka velice důležité, aby se mohly odvádět odpadní látky... Ale pevnou stravu člověk k životu nepotřebuje. Stejně jako nepotřebuje oči, uši, čich, hmat ani chuť. Dá se žít úplně bez smyslů. Že by ten život nestál za nic je jiná otázka, protože život bez jídla očividně za něco stojí. Ale jenom to, že mám oči ještě neznamená, že je potřebuju k životu...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-1 # Homo Faber 2014-02-06 13:28
Mozek je z hlediska energetického sviňa náročná.Jede na cukr.

Citace:
Každou minutu proteče mozkem 15 % tzv. minutového objemu krve. Na prokrvení je závislá i schopnost dodat mu živiny potřebné pro práci. V klidovém stavu mozkem protéká zhruba 15 % krve a spotřebuje okolo 15 % energie, při usilovné duševní práci se toto číslo může zvýšit až o 100 %. Nicméně např. po jídle dochází k přesunu krve do oblasti gastrointestinálního traktu a k prokrvení orgánů pro vstřebávání a zpracování potravy. Záleží samozřejmě i na typu stravy, na tom kolik energie je potřeba k jejímu zpracování a kolik použitelné rychlé energie jsme z ní schopni využít.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # mamlas 2014-02-06 19:18
to dává smysl... tělo se nezatěžuje trávenim a může bez problémů vyživovat mozek.... proto jsou brethariáni, tak akční a tolik se neunaví... mám pocit, že ani tolik nemusí spát....
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-2 # g.trakovicky 2014-02-06 22:01
:-))))))))))))))))))
ony rovno spia už ako netopieri dole hlavou
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # kalmar 2014-02-07 10:48
Pravda, většina z nich udává, že spí kolem 3 hodin denně
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # JayBee 2014-02-06 17:00
Protoze jsme dosahli vyvojoveho stadia kdy jsme schopni prijimat energii i v jine, volnejsi forme nez je pevna strava. Ber to jako vyssi level prijimani energie. Uhli je jidlo, solar je Prana (prana je energie kolem nas, ruzna stara uceni ji nazyvaji ruzne jako treba Chi ) Dira v zadku se tak jednou muze stat jen pripominkou ze jsme drive prijimali energii pres pevnou stravu.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # rrr 2014-02-06 11:04
jasne :D 70 rokov :D - odporucam trosku kritickejsi pohlad diety-strava.eu/.../
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # kalmar 2014-02-06 13:12
Odkdy je slovo kritický synonymem k omezený?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # nochemotherapy 2014-02-06 15:06
Kořeň se tam s tím moc netrápí a píše to jak to je:)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # JayBee 2014-02-06 17:21
ten pissalek se ocovidne nenamahal zkoumat vice o Pranismu, takovi omezenci nemaji spolecnosti co rict. je to jen slaby mozkovy prujem pissalka. Kdo se tim ridi je nemene omezen.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # mamlas 2014-02-06 19:27
sprostý článek na úrovni svazácký agitky bez argumentů, pesvědčí ještě míň lidí, než článek uveřejněný zde.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Libri 2014-02-06 15:25
Life from Light
Život ze světla
Autor: Michael Werner

Oficiální text autora:

'Mým cílem není přesvědčit lidi aby přestali jíst. Mojí nadějí je, že začnou měnit způsob myšlení, včetně uvažování o jídle a pití' - Michael Werner. V roce 1923 přestala Therese Neumann, jeptiška z jižního Německa, jíst a pít. A kromě hostie, kterou přijímala během mše, již jíst znovu nikdy nezačala a přesto žila dalších 35 let. V průběhu let byla zaznamenána řada podobných případů, často se jednalo o svaté muže z Východu, které dodaly tématu až jakýsi statut mystičnosti. Tyto případy však zůstávají příliš neobvyklé na to, aby mohly být moderními vědci smeteny ze stolu. Michael Werner nastoluje skeptikům novou výzvu. Padesátník v kondici vlastní dokotrát z chemie a je výkonným ředitelem výzkumného institutu ve švýcarsku. V tomto pozoruhodném díle popisuje, jak přestal s jezením v roce 2001 a přežil naprosto zdravý bez jídla až do současnosti. Tvrdí dokonce, že se nikdy necítil lépe. Na rozdíl od některých lidí, kteří dosáhli podobného výkonu, zůstává obyčejným mužem, který žije plný a aktivní život. Michael Werner vědce otevřeně vyzývá: 'Zkoumejte mne za pomoci jakýchkoli vědeckých pozorování a údajů!' Jeden takový test v knize také představuje - byl při něm ponechán po dobu deseti dní zcela bez jídla a detailně monitorován. Werner také popisuje podrobnosti toho, jak jíst přestal a jak jeho život bez jídla od doby vypadá. Kniha také obsahuje další zprávy o těch, kteří se pokusili následovat stejný způsob života a je doplněna o materiál podávající možná vědecký vysvětlení toho, jak lze žít ze světla.

Podstatná část knihy je v angličtině na Books Google, zadejte do vyhledávače 'Life from Light'
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # JayBee 2014-02-06 17:13
Diky a vice info k dokumentu, nasel jsem jen na rychlo youtube. Tak snad se na to nekteri neverici Pepove podivaji. :)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Homo Faber 2014-02-06 17:31
Jíst a pít přestalo hodně lidí. Pokud to dělali dlouho, už nežijí. Nebo přestali jíst a pít, když zemřeli.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-2 # g.ttrakovicky 2014-02-06 19:08
No ak vravíš jeptiška-to teda biblicky znamená saranča-správne mikulášenecká pobehlica.
Inak diablova pobehlica.Z tých nič dobré ešte nevzišlo.
Odtiaľ pochádza samí podvod a lož.Príklad
Lucia z Fatimi nič nemala a ešte k tomu bola incesmanka ,ale tvrdila že sa jej zjavuje P.M.
Stačí pozrieť do Medžugorie -kto to tam riadi? Jeptišky-saranč atá,diablové pobehlice. Ale žiadne zjavenie tam nikdy neboloa ani nebude.To čo tam funguje je iba incest,pedofíli a,vraždy,mamoná rstvo,buzeranti atd.atd.
A bez okolkov tento tvoj prezentovaný Michael Werner veď je to rovnaké prasa ako ten hore zmienený.
Všetky tie bezočivé a podlé sviňe by som nahádzal do jednej miestnosti a garantujem ti že by sa zožrali navzájom-ako kanibali.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-2 # Libri 2014-02-06 15:31
Zajímavý týpek byl i mystik a jogín Porfirius Ivanov. dá se o něm najít pár filmů na jůťup (vesměs v ruštině) a nebo článek zde: www.osud.cz/.../
jedl hrst rozinek tak jednou týdně. nepotřeboval nosit oblečení ani během ruské zimy :)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-4 # Adolf Balík 2014-02-06 15:42
Člověk je konstruktal, a každý konstruktal chce svůj alespoň jeden proud.
en.wikipedia.org/.../...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Libri 2014-02-06 16:03
Otec Pio (1887-1968) sice nebyl čistokrevný breatharián (zřejmě o to nikdy neusiloval), ale jeho životopis dokumentuje zajímavou skutečnost:

Asi od roku 1965 obědval Otec Pio ve svém pokoji přesně v poledne. Kněží i řeholní bratři mu přinášeli nějaké těstoviny, zeleninu, ryby nebo sýr a víno. Jak je pro tuto oblast typické, maso se podávalo zřídkakdy. Bez ohledu na to, co se podávalo, kapucíni na něho museli naléhat, aby snědl aspoň něco. Jídla se téměř nedotkl. Trochu se v něm porýpal, a potom od sebe talíř odsunul. Položil si ruce na opasek a řekl: „Ach, jsem tak plný, že jdu prasknout.“ Jeho spolubratři mu oponovali: „Ale, Otče, vždyť jste nic nesnědl.“ „Jen se nám vysmál,“ řekl Otec Alessio. „Kdybychom jedli jako on, nepřežili bychom ani týden.“
Čím větší byl svátek, tím méně jedl. Večer nejídal nic. Nechodil ani do jídelny. Většinu času strávil ve svém pokoji, kde četl, studoval nebo se modlil. Když měl náhodou v cele sklenici piva, upil z ní jen trošku a o zbytek se rád podělil s každým, kdo se u něho náhodou zastavil.
Během druhé světové války se američtí vojáci – kteří vždy vycházeli lidem vstříc, když něco potřebovali – dozvěděli, že Otec Pio má rád pivo, a přinesli mu celý kartón. V pozdějším věku se piva úplně vzdal a pil pouze vodu ochucenou trochou cukru, citrónovou šťávou nebo anýzem.
Po jedné z krevních zkoušek mu lékaři předepsali dietu s větším množstvím bílkovin a pravidelně dostával hrášek. Snědl z něho pouze pár lžic, jen aby potěšil lékaře. Přitom si ale udržoval stejnou váhu sedmdesát pět kilogramů při výšce sto sedmdesát tři centimetry. Protože téměř vůbec nejedl, měl být slabý a chudokrevný. Když si odmyslíme jeho těžkou chůzi a dusivý kašel, působil dojmem šťastného sedláka.
V roce 1948 měl Otec Pio žaludeční problémy. Osm dní nepřijímal žádnou potravu vyjma trošky vody. Zvážil se krátce před začátkem nemoci a jeho představený mu řekl, aby se zvážil i po osmidenním postu. S překvapením zjistil, že za ten čas přibral na váze! Otec Pio se srdečně zasmál a poznamenal: „Zřejmě budu muset víc jíst, abych zhubnul!“
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Adolf Balík 2014-02-06 19:24
Klášterní strava mu nechutnala, tak žral tajně svoji.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-4 # g.trakovicky 2014-02-06 22:12
No vidím že si vtiahol toho najsprávnejšie.
Podľa biblii sa jedná o incesmana a pedofila.A tá prasačia krv ktorou sa ukazoval,tak to bolo teda niečo
Asi vieš že je v ohnivom jazere.A inak mal by si vedieť že ich boh nenávidí.
Asi si nikdy nečítal v biblii mikulášencov nenávidím.ak aj ich skutky ako aj ich učenie.
Ak sa niekto chváli diablom čo je v ohnivom jazere určite vieš kam ideš už sám.
O tom kto je ten tvoj incesman uvedený( a teda poznáš asi všetko) v biblii a kam ideš za tento tvoj podvod je tiež uvedené v biblii..
Lebo hlásať o niekom čo nieje pravda a poučať na základe toho druhým je podľa biblii dosť prísne.
Tým si iba dokázal čo si zač a ako je to s tým vaším pablbom čo nežral a nesral a nepil a nechcal 70 r.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-2 # JayBee 2014-02-06 16:56
Draha redakce, clanek je prima, je dobry si tohoto jogina pripomenout. Ale beru jako vas veeelky nedostatek, ze se nezminujete o Breatharianstvi . Ze se nezminite i o dokumentu Zit ze svetla ( www.youtube.com/.../) , Nebo o Monfortovi (www.youtube.com/.../).
Z nekterych vasich clanku smrdi bulvar, to se na me nezlobte. Jestli podavate nejakou informaci, tak byste meli dodat i pridanou hodnotu alespon v podobe volne siritelnych linku.
Pevne doufam ze vas casopis nebude jen dalsi Epochou nebo 21.Stoleti, ktere jsou sice zajimave ale nerozkryvaji pravdu, kterou lide potrebuji znat.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-1 # Homo Faber 2014-02-06 18:41
ani se nedivím, že takoví jako ty, skočí na takový podvod. Milióny věří v neposkvrněné početí a modlí se v ugaritského bůžka, kterého nikdy neuvidí
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # JayBee 2014-02-06 17:16
Aha, jak ctu prispevky ctenaru, tak se osazenctvo AC24 trochec za ten cas co tu jste, zmenilo. Pripadam si jak v diskuzi na Novinkach.cz :D Nazory nekterych jsou jak vystrizene z Blesku...a to berte klidne osobne :D fakt ze jo.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # nochemotherapy 2014-02-06 21:50
Co sem pleteš Blesk ty blesku?:DPochop jednu věc,že bez jídla se žít nedá,zkoušeli to už v gulazích ve velkým.Když je ta práma tak výživná,potom nechápu proč se ji nevyužívají zvířata ve volné přírodě a zbytečně se zabývají sháněním potravy.Já se jim fakt divím,že se na to nevykašlou a necezmou si příklad tady z toho experta na dietu :D:D

P.S.
Není rozdíl mezi člověkem který sbírá informace z bulváru a spokojeně houpe nohama a mezi vámi kteří naopak hltáte všechno co se tváří jako odborná studie-druhý extrém.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+5 # nick23 2014-02-06 18:13
Nedematirializo vane mysli nic nevysvetlis. Ta bude lpet na dukazech. Pred 50ti lety kdyby nekdo rekl neco o internetu tak te komousi zavrou do blazince.
Existuje spousty dukazu, ze brahvetariani ziji bez potravy a jjidla cele roky. Staci se jen trosku poipidit nez zacne clopvek hanit. Aspon to potom neni pro nekj takovej trapas.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-1 # g.trakovicky 2014-02-07 22:36
Ako vždy si mimo.Človek má dušu a viem určite,že tá potrebuje jesť a piť.
Zrovna tak telo potrebuje jesť a piť.
Ak jedna z týchto dvoch nedostane jesť a piť umiera a to bezozvyšku.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Hajaja 2014-02-06 18:24
Na to si pamatuju , byl o něm spot v tv. Jen byl problém , že světoví lékaři o tom pochybovali , jelikož jeho agent nedovolil sledování ve státních nemocnicích ale pouze v soukromé a výhradně indické , navíc maximálně oněch zmiňovaných 15 dní. Tak nevím ... navíc když opouštěl ten pokoj po 15ti dnech , tak vypadal hrozně zuboženě...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Adolf Balík 2014-02-06 19:19
A kdyby to bylo 20, tam možná vypadá mrtvě.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # Homo Faber 2014-02-06 21:42
Trochu jsem se před časem zabýval půstem. Nepřijimáním potravy. Hodně jsem toho nastudoval a řekli jsme si s manželkou, že to vyzkoušíme. Důvodů nás k tomu vedlo několik. Popisované účinky byly veskrze kladné. Nemínil jsem pít vlastní moč, či dělat jiné zvěrstva. Jen nepříjímat krom čisté vody nic. Nelíbila se mi předvším ta skutečnost, že po vyčerpání pohotovostních energetických zásob, začne tělo konzumovat samo sebe. Především jsem neměl v ůmyslu, spalovat vlastní muskulatůru. Proto jsem se rozhodl, že se podrobím sérii třídenních hladovek. Ukázalo se, že to není až tak těžké. Zvlášť pokud se na to dá i manželka a navzájem se podporujete. A nesvádíte se pojídáním dobrot před tím hladujícím. Manželce to však endokrinolog rychle zatrhl. Léčí si nedostatečnou činnost štítnén žlázy a hladovění není vhodné pro destabilizaci vnitřního prostředí.
Já jsem jistý čas jedl naposledy v neděli navečer a potom až v úterý ráno. Uvažoval jsem o hladovce každý druhý den. Ale nějak mne to přešlo...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # kalmar 2014-02-07 10:56
Nedivím se, že doktor Vaší ženě zatrhl půst. Ten jí totiž mohl docela lehce vyléčit a to přece doktor nemohl dopustit. Jak by to potom vypadalo v tabulkách pro pojišťovnu?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Bizzara 2014-02-07 12:58
Dobrý den,

Prahlad Jani... Nevím asi to je pouze asociace s pra pra hladem, který se tomuto obdivuhodnému muži usadil, někdy v osmi letech v žaludku velikosti kávového zrnka.
Cokoliv, ale toto sem nedávejte. I když je to milé odlehčení od zpráv, které nesou olověné boty.

Ať žije Praděd.
Bizzara
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # kojak 2014-02-07 21:06
Mě se zase líbí, jak tibetští mniši na sobě dokážou silou vůle sušit mokré oblečení až se z něho kouří a to vše v hlubokém mrazu ... :-)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # kojak 2014-02-07 21:09
"Amen, pravím vám: Kdo řekne této hoře: "Zdvihni se a vrhni do moře!", a nebude ve svém srdci pochybovat, ale věřit, že se stane, co říká, bude to mít" (Mk 11,23)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-2 # Přišeljsemnato 2014-02-08 09:36
Kdyť je to očividné. Tím, že nejí, tak si ani nečistí zuby a pěkně mu z té mordy táhne. Na tom základě v noci do útrob láká hmyz a ten medicimbala drží na živu. Vzhledem k jeho dřevorubecké spotřebě, tak to hmyz určitě utáhne... :D peace
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # marek lukacovic 2014-02-11 18:28
najviac sa mi paci ako pisu ze bol sledovany.. a najdlhsie video je hadam 2 hodiny...


chcel by som vidiet zaznam videa .. kde bude 70 dni v tzv komore.... a bez jedla a pitia ...

tych 150 dni by som tomu venoval .... aby som to pozrel :)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # freedom 2014-02-11 21:36
Každej, kdo tomu článku věří, tak nechodil na základní školu, a je vůbec zázrak, že je gramotnej a umí číst, v hodinách chemie by se totiž dozvěděl, že v chemické rovnici není možné na jedné nebo na druhé straně vytvořit z ničeho atom, vždy počet napravo a nalevo musí sedět, tenhle chemickej zákon je pro fungování světa stejně důležitej jako gravitační zákon, tomu podvodníkovy rostou vlasy, jeho tělo funguje jedině s vodou atd. to sou všechno na elementární úrovni atomy, takže tohle je nevyvrátitelnej důkaz že lže. Všechny tady ty [...]y bych nechal zbičovat, protože na internetu sem našel články že spousta lidí, tomu bezmezně uvěřilo a při pokusu přechodu na tu sračku umřeli na dehidrataci atd. kvůli těm prolhanejm sviňím umřeli lidi !!!!!!!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # KASIOPEA 2014-02-12 15:17
NO ALE POLOŽME SI ZÁKLADNÍ OTÁZKU POKUD TEN MUŽ ČI NĚKDO JINÝ ,CELÝ ŽIVOT O ŽIVOTĚ JEN PŘEMÝŠLÍ .NEMÁ OPOTŘEBOVANÉ TĚLO PROČ? PROTOŽE NIC NEDĚLÁ .NO ŽIJE VŮBEC NEBO JEN PŘEŽÍVÁ , Z JAKÝCH ZKUŠENOSTÍ ČERPÁ ? CO VŮBEC O ŽIVOTĚ VÍ KDYŽ HO STRÁVÍ V MEDITACÍCH , JE TO JAKO BY NĚKDO ČETL ROMÁN ,NEBO JEN KOUKAL NA NEKONEČNÝ SERIÁL A KDE JE JEHO ŽIVOT ? RODINA ? DĚTI? ZKLAMÁNÍ ČI RADOST , PŘIJDE MI TO JAKO ŽIVOT KTERÝ JE PROMARNĚNÝ
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # MAX PAIN 2014-07-06 19:21
a ja zase nevidim smysl v rodine a detech ...v radosti ci sklamani .... a nakonec mi prijde jako kazdy zivot stejne promrhan a je jedno jestli budes sedet na prdeli a nebo skakat hvezdy od rana do vecera ^^
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-1 # Adam 2015-06-06 00:32
Je na vyšší úrovni vědomí a stárne jako každý z nás, ale vnitřně ne, Předpokládám, že tento Jogín se umí dostat do hluboké meditace, tady stavu Samádhi a využívajíc kosmickou energii, ještě nedošel na takovou úroveň, aby zůstal mladý i z vnějšku, to už je zase jiná úroveň. S tím stářím kdo ví jak to je, snad jen on sám. Ale existují Jogíni, kterým je několik stovek let a vypadají staře na 80, takže těžko říci,ale myslím, že pokud je to tak jak říkal reportérům sám Prahlad Jani, tak ano. Dokonce existuje muž, který stojí mimo čas a vypadá pořád na třicátníka i přesto že je mu několik tisíce let :) Vše je otázkou vědomí. Musíme se podívat hluboko do sebe a nikoli hledět ven, pak budeme schopni rozeznat, že jsme v úzkem spojeni se svým individuálním vědomím, jež je součástí univerzálního vědomí a jež bych já nazval kosmickým vědomím, tedy Bohem. Já to spíše nazývám stvořitelem, světlem, nebo Absolutnem, připadá mi to tak svobodnější.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat

Přidat komentář

Bezpečnostní kód
Obnovit


Anti-spam: complete the taskJoomla CAPTCHA
Top of Page

Copyright 2017 © AC24, s.r.o. | Publikování nebo šíření obsahu je zakázáno bez předchozího souhlasu. | Nezávislé zpravodajství z celého světa aneb Co se jinde nedozvíte |
Máte dotaz? Chcete inzerovat na AC24? Neváhejte nás kontaktovat formou emailu: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Provozovatelem serveru AC24.cz je AC24 s.r.o., se sídlem Jaurisova 515/4, Michle, 140 00 Praha 4, IČ: 02988186, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 226266. | O projektu | Tiráž | Napsali o nás | Podpořte nás

Webový portál AC24.cz ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.