Webový portál AC24.cz ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.

AC24.cz

AC24.czZe světaNový seriál AC24: O konspiračních teoriích, fungování Systému a transformaci vědomí (2. díl)

Sociální sítě

Reklama

loading...

Nový seriál AC24: O konspiračních teoriích, fungování Systému a transformaci vědomí (2. díl)

Díl II. – Co je Systém a jak ovládá lidi

Na AC24 jsme před časem přinesli článek, který se setkal s velkým ohlasem. Šlo o příběh Tomáše Keltnera, který pracoval v tajné službě, kde získal nejvyšší prověrku NBÚ a NATO, jako bodyguard českých ministrů a coby člen elitní jednotky SOG prošel zeměmi s válečnými konflikty. Ve vyšších patrech systému si ale postupně uvědomil, že věci fungují úplně jinak, než si myslel, demokracie a lidská práva jsou jen prázdnými pojmy, které naprosto neodpovídají realitě, a vše je „připravený a naplánovaný“. (Foto: Bára Prášilová)

Začal rovněž pracovat se svými emocemi a věnovat se práci s vědomím a jeho probouzením. Výsledkem byla kniha Transformace vědomí, jíž se bez reklamy prodalo na české poměry výjimečných 10 000 kusů, a následný druhý díl. Dnes přednáší a radí lidem, jak na to.

I proto jsme se rozhodli, že pro čtenáře AC24 připravíme seriál, ve kterém využijeme jeho zkušeností. Zvolili jsme poměrně odvážný způsob – jít docela do hloubky a dotýkat se věcí, o kterých jste zatím pravděpodobně nikde neslyšeli v souvislostech, maximálně sem tam nějaký střípek. Uvědomujeme si, že ne každému se bude zamlouvat, co se dozví. Někdo možná bude kroutit hlavou, někdo se dokonce bude rozčilovat a nadávat, každý ať si ale zvolí sám, co do svého vědomí připustí, a na co je pro něj ještě příliš brzy. Zpětná vazba, včetně nadávek, je vítána; ptejte se na to, co vás zajímá. Budeme společně hledat odpovědi. Podle našeho mínění nazrává doba, kdy je důležité porozumět věcem, o jejichž existenci možná tušíme, ale dlouho jsme je přehlíželi. Je načase to změnit.

 

Milan Vidlák: Jak jste přišel na to, že se věci dějí jinak, než jak jsou běžně vykládány například v médiích, a hlavně že se nedějí náhodou?

Tomáš Keltner: To, co já jsem viděl a slyšel i ve své práci, mi pomohlo k tomu, že jsem si připustil zpočátku pouze alternativu, že by ty věci mohly být jinak. A to je ten spouštěč, to stačí – když si dovolíme, že by to mohlo být jinak, než jak jsme si doposud mysleli na základě našeho vzdělání, výchovy a televize například. Není zpočátku důležité, jak to doopravdy je, protože nám úplně stačí varianta, že je to docela jinak. O to jde, to už nám totiž dává určitou svobodu vnímání.

Pracoval jste s lidmi, kteří v patrech světské moci zaujímali vysoká místa. Tím, že jste je hlídal jako bodyguard, asi nemohli jen tak někam odejít bez vás za zády, takže jste zřejmě stál poblíž a často dělal, že něco nevidíte. Co třeba z toho, co jste takhle „neviděl“, vám pomohlo otevřít oči?

Pro mě ta zkušenost byla důležitá především v tom, že jsem uviděl ty lidi, s kým se stýkají a co pak říkají oficiálně. Předtím jsem dělal v tajné službě, takže pro mě bylo šokující, když jsem viděl politiky – kteří vystupovali jako ti, kdo hájí spravedlnost a dobro proti zločinu –, jak se scházejí pracovně třeba s člověkem, kterého jsem z bývalé práce znal jako hlavu mafie. Oni spolu hovořili jako staří přátelé! Policajt ve mně chtěl toho zločince zadržet, ale naštěstí jsem byl už v té době dostatečně mentálně vyspělý na to, abych si uvědomil, že to není možné. Byl jsem bohužel i svědkem toho, kdy někteří kolegové to nevydrželi a za svůj správný policejní postup byli vyhozeni z práce. A byli rádi, že zůstali naživu.

Jako člen SOGu jste působil i v zahraničních misích. Co jste si uvědomil tam?

Že tam je analogie s tím, jak to funguje u nás, jen je to ve větším. Čas od času jsem se dostal k informacím, že venku to funguje podobně. Přestanete si dělat iluze, když pochopíte některé principy fungování a najednou vidíte, co se kde děje. Docvakne vám, co a proč se odehrává a za co je to převlečené. Jeden z takových typických příkladů – Kosovo. Naprosto nesmyslně vzniklý stát, který je překladištěm drog z Afghánistánu.

V Afghánistánu vzrostl podíl místního opia na světové produkci heroinu z asi 5 % těsně před americkou invazí na dnešních víc než 95 %... USA s Madeleine Albrightovou v čele ministerstva zahraničí, která v Kosovu mimochodem vydělala přes půl miliardy na privatizaci telekomunikací, instalovaly do čela kosovského pseudostátu šéfa teroristické organizace UÇK, jež byla financována právě z prodeje drog (a lidských orgánů). To máte na mysli?

Ano, to je úplná šílenost. Na to nepotřebujete být zpravodajec ani myslitel, abyste začal vnímat nesmyslnost toho, co nám mainstream předkládá, a že to je úplně jinak. Že opravdu mocní jsou někteří jiní a politika se jen k něčemu používá. Ono území se mnohem líp kontroluje, pokud je na něm válečný konflikt, takzvaný válečný konflikt, protože v tu chvíli tam můžete mít armádu. A stará vojenská moudrost říká, že území není dobyto, dokud na něj nevstoupí noha vojáka. Pokud tam máte svoje vojáky, tak to území kontrolujete. A už je jedno, co tam kontroluju, jestli pohyb drog, nebo zabíjení civilistů.

Kosovo, Afghánistán, Irák, Libye a nejnověji Sýrie, kde je pokus o převrat financován Západem, jenž od začátku dodává zbraně al-Káidě…

Samozřejmě není náhoda, že se to děje zrovna tam. Domnívám se, že smyslem toho všeho bylo vyvolat konflikt, který bude mít celoplanetární rozměr. Takové jsou plány mocných. Vedlo by to ke dvěma vytouženým efektům, tzv. redukci počtu obyvatel planety a k novému světovému řádu (NWO), jakési globální vládě. Variant, jak toho dosáhnout, je více. Další z nich je fingovaný útok mimozemské civilizace na naši planetu (vizte například článek Připravují se ozbrojené síly USA na „invazi mimozemšťanů?” - pozn. red.). Zkušenosti vůdců totiž dokládají, že je třeba mít nepřítele, proti kterému se sešikuje lid, národ, lidská rasa. Pokud půjdete do hloubky a budete zvažovat jednotlivé varianty, tak vám tato vyjde jako nejvhodnější. Jak dostat do jednoho šiku celou planetu? Proti jakému nepříteli? Jedině proti tomu, který přijde zvenčí (anebo zevnitř…) planety. Na tuto variantu jsme cíleně po desetiletí připravováni zábavním průmyslem.

Zase jsou ale jiné skupiny, které tomu podle všeho brání. Bez nich by se to možná už bývalo stalo dřív. Mám na mysli třeba dnešní Rusko, které – na rozdíl od Stalinových dob – stojí proti této agendě, nazývané globální světová vláda, nový světový řád apod.

Ano, přesně tak. Rusko je mnohem mocnější a silnější, než je dojem, který se v lidech od konce takzvané studené války vyvolává. Rusko je stavěné na úroveň žebráka, který je akorát veliký, ale bezzubý. Kdyby to tak bylo, tak už si Spojené státy americké dělají, úplně co chtějí a kde chtějí. Nejde pouze o technologie, Rusko má obrovskou moc jednak pomocí nerostných surovin, ale také v duchovní síle, která pochází z Tibetu či Blízkého východu a která je tam obsažená.

Tak to ale podle ruských turistů zrovna nevypadá…

Setkáváme se se dvěma extrémy – buď s těmi bohatými, anebo jsou nám na YouTube ukazovány záběry z Ruska, kde jsou ti velice chudí a zpití lidé. Zbohatlíci, nebo zoufalí opilci. Ale nevidíme, proč se jedná o světovou velmoc, která tvoří plnohodnotnou protiváhu takzvané západní civilizaci. Nejen ekonomicky jsou na tom mnohem líp, než si většina lidí myslí. I proto se druhá strana skrze válečné konflikty snaží udržet vliv. Skrze místa, kde je nerostné bohatství, aby nebyla ekonomicky tak závislá a byla silnější.

Pak jsou ale způsoby míň nápadné, kdy území kontroluju třeba jenom pomocí peněz…

To už bychom byli u skupiny Bilderberg a způsobů, jak politicky řídit svět. O tom vědí mnohem víc jiní než já.

Pro mnoho lidí je obtížné vůbec připustit, že to, co se děje na světě, není výsledkem náhod a chaosu, ale je tady nějaká síla či „elita“, která to směřování určuje a lidi ovládá…

Problém je v nízké úrovni našeho vědomí a našeho rozumu, tudíž většina příkladů, které bychom na toto téma dávali, bude mít svůj limit, a kdo bude chtít, tak bude moct ten příklad vzít a otočit proti tomu a zneplatnit ho. To je velká potíž. V zásadě bych v úvodu řekl, že je tady více zájmových skupin – tzn. není tady pouze jeden bůh, jedna vláda, jedna elitní skupina, která ovládá planetu, je tu více systémů. Některé jsou pozemské, některé jsou mimozemské. Už na téhle úrovni řada lidí otočí oči v sloup a řekne, že je to nesmysl. Ale je to tak. Myslím si, že průměrně inteligentní člověk, který se setkal s obory jako matematika, logika či statistika, musí počítat s tím, že pokud je vesmír alespoň z poloviny tak velký, jak věda říká, je z hlediska pravděpodobnosti nemožné, aby jediný život byl tady na Zemi a jen v podobě, v jaké ho známe. Jak říkal Ježíš, kde je jeden, jsou i další.

Jak vysvětluji ve své knize „Transformace vědomí – tajemství kříže“, není pravda, že v této realitě se vše řídí jen kauzalitou, tedy příčinou a následkem, zároveň je mylné vše vnímat pouze skrze brýle duality, protikladů. Není zde dobro a zlo. Světlo a tma. Levice a pravice. Buďme vědomější a pohleďme na svět novýma očima a uvidíme, že nejsou jen dvě zájmové skupiny. Ta dobrá (zastoupená nějakým bohem) a ta zlá (zastoupená anti-bohem). Zájmových skupin je zkrátka víc a každá z nich by mohla být pro někoho dobrá a pro jiného zlá. Připusťme, že je vlivů více, a vypadne nám rázem ze života mnoho tzv. náhod a nevysvětlitelných zvratů.

O co jim jde?

Bude se to zdát až primitivní, ale o energii. Ať už si ji představíme na té nejjednodušší úrovni jako peníze, nebo na jedné z nejsložitějších, jako je lidská duše. Opět tady mají pravdu ta náboženství, která varují: „Jde o vaše duše.“ Pokud duši dáme nálepku energie, tak tihle pastýři, kteří se živí energií lidských bytostí, tu energii získávají skrze emoce, o tom se určitě ještě budeme bavit. Já je nazývám pojmem, který – jak jsem se nedávno dozvěděl – je prý pro lidi akceptovatelnější, a to je energeticko-informační entita. Už z podstaty názvu je jasné, že ta entita na jedné straně pracuje s energií a na druhé straně s informací. Můžeme si to představit jako tetelící se obláček, který má svou vůli a svůj plán. Energeticko-informační pole, jinými slovy egregor (slovo řeckého původu, znamená v překladu strážný anděl – pozn. redakce).

Pokud bychom studovali mytologie jednotlivých náboženských systémů, dřív nebo později přijdeme na podobnost ve výkladech. Z většiny systémů se dozvíme něco o pozitivní síle, něco o tzv. negativní síle, něco o vnitřní, vnější straně, něco o Bohu a něco o lidech. Vesměs se dozvídáme o bezmocnosti lidí. Vyjma několika málo osvícenců vždy předkládají roli člověka jako malou, až bezvýznamnou, bez minimální schopnosti ovlivnit dění, přičemž opak je pravdou. A navíc primárně obsahujícího vinu, pocházející z ráje, z jablka, od hada, od ženy. To jsou všechno symboly, se kterými náboženství a lidské společenské systémy pracují, využívají je a zneužívají ve svůj prospěch, například mícháním pravd a lží – vytvářením demagogií.

Systém tedy není jen dejme tomu pyramidové společenské zřízení, které vede pár nejbohatších velkobankéřů a jim podobných skrze peníze?

Ale vůbec ne, to jsou jen lidské zrůdy v moci démonů. Jim jde jen o peníze a o moc. Sami žijí v izolaci a smrtelném strachu. Jsou prokletí, a proto trpí. Jediné, co může takový člověk dát, je to, co sám má – tedy bolest, strach a utrpení… To jsou války, které oni financují a na kterých vydělávají.

Systém je používá jako úplně stejné loutky jako obyčejné lidi, jen jim dává jiné role v této hře. Důvody jsou ale mnohem složitější. Pyramidové společenské zřízení je dané odlišnou úrovní vědomí, kde se lidé sami řadí do různých skupin. Někteří si myslí, že se mezi nimi nemohou pohybovat (viz indické kasty), jiní pochopili, že ano, a tak to dělají. Svoboda je uvnitř nás, je jen na každém, jestli ji objeví a projeví, nebo zůstane otrokem.

Necháte-li se ovládat penězi, jste otrok, i kdybyste jich měl obrovské množství. Peníze neznamenají štěstí. Zároveň ale nejsou ani ničím špatným (jak se domnívají někteří pomatení ezoterici, a proto jim peníze chybí). Peníze jsou jen energie. Myslíte si, že budete šťastní, když budete mít nesmyslně moc energie? K čemu to povede? Podívejte se na to jako na potravu, na jídlo. Člověk, který bude mít nadmíru potravy, se začne netvořit, nejen fyzicky, ale i uvnitř.

Mohl byste napřed popsat jednotlivé vrstvy? A jak to přesně funguje?

Nemohl, protože to nevím. Nikdo to neví, nikdo, kdo je zde. Můžeme se domnívat, jak to asi funguje, ale dohlédneme jen tam, kam nás pustí naše úroveň vědomí. Jeden z popisů můžeme najít v Jidášově evangeliu, kde je popis jisté hierarchie bohů (andělů), tuším, že jich jsou tisíce.

Víte, nám by nyní nemělo jít o to pochopit vše a nějakým způsobem to zmapovat. To bychom se nechali jen chytit do jejich sítí skrze naše ego. Mějme prostší plán. Chtějme uvidět, že je to jinak, než nám říkají ti, kteří nás chtějí ovládat. Naučme se používat svoje mimosmyslové vnímání.

Celkem logická námitka lidí, kteří vidí svět jako nahodilé působení mnoha náhod a vlivů a věří například v demokracii, je, že kdyby svět řídilo několik spiklenců, muselo by to prasknout.

To je samozřejmě směšný argument. Vždyť ono to prasklo! Vždyť o tom ti, kteří se o to zajímají, vědí. Ostatní se to mohou dozvědět prostřednictvím článků, jako je tento náš rozhovor, podobných jsou miliony po celém světě. Proč se lidé neprobudí? Protože mají strach. Ten je v nich udržován rafinovanými metodami. Zde nejde jen o peníze a o moc, ale i o slova, o to, jak se používají. Ze slov se stavějí kletby, malé slovní popisy dějů, kterými deformujeme svou svobodu, svou realitu. Naprosto dobrovolně ve své hluboké nevědomosti. Mnohokrát jsem o tom mluvil a psal a nejen já. Např. slova „strašně“ nebo „hrozně“. Jsou to slova, která většina lidí běžně používá, a tím v sobě udržují strach. Zde není prostor to vysvětlovat, ale píšu o tom ve svých knihách.

Ono všechno prasklo a praskne. Například to zvěrstvo 9/11 (11. září 2001), kde je vidět, jak zrůdnost „elit“ nezná mezí. Kolik o tom bylo napsáno článků, natočeno dokumentů. Přesto jsou zbabělci, kteří se nad tím pohrdavě pousmívají a odmítají tato fakta přijmout. Proč? Opět jsme u strachu, ti lidé se nesmírně bojí. A nedivím se jim. Ono totiž poznat pravdu je totální šok, ze kterého řada lidí skončí na psychiatrii. Z určité sebeobrany jejich mozek prostě odmítne přijmout takto radikálně jiný typ vysvětlení. Celé to označí za nesmysl a lidi, kteří se tím zabývají, za blázny, protože jen tak to můžou vytěsnit ze svého vědomí.

Půjdete-li totiž do hloubky, zjistíte, že mnohé z toho, co je považováno za výdobytek civilizace, je vlastně velmi rafinovaný způsob, jak likvidovat lidi. Například opalovací krémy, sluneční brýle, očkování, léky, umělohmotné potraviny, mrtvá voda atd. Spolupráce farmaceutického průmyslu s potravinářským vede k tvorbě stravy, která zabíjí. Tento agrochemický průmysl cíleně ničí Zemi, plodiny, zvířata a lidi…

Když o tom ale zase někdo začne mluvit, je označen za šílence nebo konspiračního teoretika. To je taktika?

Víte, jedna zpravodajská moudrost říká: Chcete-li něco utajit, tak to dejte na titulní stranu novin. To ticho, které přijde potom, bude mnohem větší než hluk, který se spustí při tom. A jednou pro vždy máte od toho pokoj a při každé další příležitosti můžete dané téma shodit ze stolu tím, že kdyby na tom něco bylo, tak už s tím dávno někdo něco udělal…

Myslíte si, že opravdovou agendu zná hodně lidí, kteří se o ní bojí mluvit, nebo to funguje spíš tak, že každé kolečko v Systému ví jenom tolik, kolik potřebuje ke své práci, tudíž velmi málo?

Oboje je svým způsobem pravda. Znám řadu lidí, kteří vědí, jak to je. Většinou už ale stojí mimo Systém a mluví velmi málo nebo vůbec. Ti, kteří jsou v něm, jsou ti, jak říkáte, kteří vědí jen tolik, kolik potřebují, aby mohli dál sloužit. Jsou za to odměňováni drobty, které jim Systém hází v podobě zábavy, drog, peněz nebo falešného pocitu vědění. Je už jedno, jestli je to kadeřnice, nebo náměstek ministra. Oba slouží Systému, každý tak, jak umí, v čem je vzdělán nebo vyučen. Pokud je chytíte za ruku a budete jim říkat pravdu, budou paralyzováni. Jejich (nevědomé) okolí je bude držet vší silou ve starém světě, nedovolí jim prohlédnout. Pokud oni sami nebudou chtít, nezmůžete nic…

Jak to, že to drží tak pohromadě?

No to je groteskní… Vlastně proto, že to lidé chtějí, protože tomu věří. To je ten největší podvod na lidi. Naučíte je něčemu věřit a oni to pak sytí svou vírou, svou energií. No, a pokud se s tím ztotožní, tak to pak i brání. A – považte – to i tehdy, pokud o tom sami začínají pochybovat! Ale ten strach změnit (pustit) něco je větší. Sami pak vlastně bojují proti sobě. Sami sebe činí nešťastnými. Je velmi smutné být toho svědkem, zejména u blízkých lidí. Nemůžete nikoho změnit. Jenom sami sebe, a tím dát inspiraci. Je velmi náročné toto přijmout…

Opravdu by mohlo několik málo lidí určovat celý systém, plánovat války, tisknout peníze a ovládat miliardy lidí? Jak?

Ano, to není zas takový div. Fungují tak systémy. Nastavíte pravidla. Rozdělíte lidi na ty, kteří pravidla tvoří, a ty, kteří je musí dodržovat. Základní pravidlo je to, že ten, kdo musí dodržovat pravidla, je nesmí měnit. A máme to. Kruh se uzavřel. Pokud máte moc = máte peníze a můžete si koupit vojáky (policii) na to, aby domluvili těm, kteří nechtějí dodržovat vaše pravidla, tak máte v rukou možnost řídit svět (jeho část). To se bavíme čistě o technické části věci. To nemluvím o informacích, které jsou mocnější než armády…

Nejdůležitější informací v tomto směru je, že lidi se ovládají skrze strach, skrze emoce. Už je jedno, jestli se bojíte boha, ďábla, nemocí, hladu, policie, smrti, toho, že nebudete mít na hypotéku nebo že se něco stane vašim dětem. Jde o to, abyste se báli. Abyste s touto frekvencí žili, o zbytek se postarají ti, kteří ovládají – pastýři lidí. Oni vám řeknou, co máte dělat, abyste se nebáli. Například se modlit, platit desátky, neříkat určitá jména, nemyslet. Jíst vitaminy nebo biopotraviny, nejíst maso, vařenou stravu, nebo víte co – nejíst vůbec. No a mají vás. Jde jen o to napojit se do vás. Přes co? Přes vaše slabé místo, a tím je strach.

Takže co je to Systém? Jeden z těchto bohů, egregorů, který už je ale na vyšší úrovni. Pokud bychom vzali člověka jako základní úroveň, tak vyšší duchovní bytosti nad člověkem jsou právě ta energeticko-informační pole. Na rozdíl od člověka, který se nachází skrze své fyzické tělo na jednom místě, se egregory nacházejí na více místech současně, některé dokonce všude, na všech místech. Pokud se tato pole spojí v nějaký organizovaný celek, můžeme to nazvat Systémem, jedním ze systémů. Těch systémů je samozřejmě víc, tak, jak je více realit, tak, jak je více světů. My se nacházíme v nějakém z nich.

Mezi těmi světy se dá cestovat. Proč to můžu tvrdit? Protože pokud se vám podaří mezi nimi cestovat, zjistíte, že v nich platí například jiné fyzikální zákony, je tam spousta věcí jinak. Systém, ve kterém se nacházíme my, je produktem lidí a bohů, kteří byli zde na této planetě.

Co se s tím dá dělat?

Systém má svou hranici, proto je možné z něj vystoupit, je to však velmi obtížné. Ale to vystoupení z něj vede do přítomnosti. Do určité míry pokud se člověk dostane ze Systému, ten se snaží ho stáhnout zpátky skrze různé náhody, skrze strach, skrze slabá místa, takže ten člověk by se neměl pokoušet stanout mimo Systém, dokud si není do značné míry jistý tím, že má minimum slabých míst. V momentě, kdy se mu to ale povede a stane mimo Systém, ten ho po určité době svým způsobem nechá být, protože takových lidí je ještě relativně málo. Když tedy zjistí, že člověk je vědomý a Systém by to stálo příliš mnoho energie, radši toho jednoho odškrtne a věnuje se těm zbylým. Ale postupně se blížíme k hranici kritického množství, protože Systém potřebuje ke svému životu energii lidí, kterou z nich získává skrze emoce: promítá jim minulost – a ti lidi na ni reagují, anebo virtuální budoucnost – strach přichází pouze z budoucnosti.

Mluvíme o Systému jako o abstraktní bytosti?

Já bych byl opatrný na to slovo bytost. On sám je složený z jednotlivých entit, které tím, že ho stvořily, tak se s ním jakoby propojily a už nejednají jako individuality, je to jako organismus. Ten Systém je velmi vysoko postavený. Pro nás by bylo jednodušší se zabývat tím, co jsou egregory, co dělají, protože systém je složený z jednotlivých energeticko-informačních entit.

Jak si mám Systém tedy představit?

Systémem bychom třeba mohli nazvat stát. A co to je stát? Nebo Evropská unie? V tom bych viděl dobrý způsob, jak to vysvětlit. On je vším a zároveň není konkrétně ničím, a přesto funguje a existuje. Důležitá je ta jemnohmotná úroveň, kterou bych popsal tak, že Systém skrze egregory dokáže vnímat a číst naše myšlenky. To si řada lidí neuvědomuje. Zejména nefunkční ezoterika blbne lidem hlavu různými „ochranami“. To je jen hra, a kdo to učí, tak je jen nevědomou součástí Systému. To znamená, že je naprosto nesmyslné zabývat se tím, jak se před Systémem ukrýt za bezpečnostní dveře. My si můžeme myslet, že se ukryjeme před zpravodajskou službou tím, že vyndáme baterii z mobilního telefonu – to by zabralo možná před deseti lety, teď už to nepomáhá.

Nebo že se budeme bavit v nějakých heslech nebo v něčem takovém, a částečně se můžeme na nějakou dobu ukrýt, než oni zjistí, co to znamená. Ale Systém je přímo propojený s naším vědomím, tzn. pokud vy v hlavě vymyslíte, jak se bránit, Systém může podle svých potřeb tu hru s vámi hrát, abyste měl pocit, že jste na něj vyzrál, ale celé to monitoruje a jenom se dívá, proč nechcete, aby znal nějakou vaši myšlenku. Tak vás nechá v domnění, že on to neví. Ukrýt se není možné, jediné místo, ve kterém můžeme svobodně existovat, je přítomnost. Být v plném vědomí. Když nejsme v přítomnosti, jsme nesvobodní. Zpočátku bychom měli zjistit, co nás odvádí z přítomnosti. Proto existují emoce, jako prostředek k ovládání lidí. Systém do vašeho vědomí promítá minulost nebo virtuální budoucnost a vy na to reagujete. Málokdo umí být přítomný, a o to jde.

Jsou dva zdroje informací – zkušenosti druhých lidí a zkušenosti vaše vlastní. Podle mě je nejlepším způsobem inspirovat se zkušenostmi druhých lidí, ale chtít zároveň svoje vlastní. Což je ale velmi náročné a nebezpečné. Moje vlastní zkušenost vychází z komunikace a vlastních prožitků. Kterých sice nebylo tolik, ale dost na to, abych pochopil, že to (Systém) existuje, a popravdě řečeno neměl už potřebu se s tím kontaktovat, protože tím na sebe přitahujete pozornost. Třeba tímhle článkem, který děláme. Ten může v něčem pomoct mnoha lidem, kdežto to, že já zmizím, nikomu k ničemu nebude, zejména mně ne. Takže proto jsem nešel až tak daleko a hluboko.

To, že Systém dokáže číst naše myšlenky, zní přece jen až příliš neuvěřitelně. Jak by to dokázal? Můžete uvést příklad?

Jde o to, že my uvažujeme stále velmi omezeně, tedy řekl bych jen hrubohmotně. To, co si osahám, existuje. To, co ne, tomu nevěřím. Jenže jsou zde i další způsoby komunikace kromě té verbální. Na to někteří lidé už přišli. Určitě znáte ta vyprávění, kdy se matka najednou z ničeho nic chytne za srdce a vzdychne, že se jejímu dítěti jistě něco stalo, jde, zavolá mu a zjistí, že syn měl třeba autonehodu. Takových příkladů je mnoho. Studium parapsychologie je v USA nebo v Rusku velmi protežované, například prezident Putin osobně velmi podporuje školy zabývající se telekinezí, telepatií apod. Podívejte se na bojové umění „Systema SpecNaz“, co ti hoši ruští dokážou. Jistě byste podobné kousky čekali od přestárlých Číňanů nebo vyhublých jogínů, a hle, obtloustlý ruský chasník to umí také…

Jen si přiznejme, že máme předsudky, vlastní omezení tzv. zdravého rozumu. Řeknete si, že u nás nic takového není. Ale jděte… Sám jsem navštěvoval ještě za hlubokého komunismu velmi zajímavou základní (!) školu, kde nám jen tak mimochodem kromě šachů, teorie relativity, kombinatoriky a programování ukazovali třeba také telepatii. Před pár lety jsem se od jednoho renomovaného psychologa v osobním rozhovoru dozvěděl, že ne já, ale on, a to o generaci dříve, byl součástí výzkumného projektu na dětech a my jsme již jeli podle připravených osnov. Jak se ukázalo dál, měli jsme toho společného víc než dost. No a teprve nedávno jsem se dozvěděl, že studium vědeckého komunismu v Moskvě obsahovalo hodiny meditací, dechových cvičení, cvičení podobného józe atp. Sdělila mi to jedna klientka, která tam sama studovala.

Co nevíme o tom, co je kolem nás?

Jsou zde také jemnohmotné světy, ty, které vnímáme mimosmyslově. Píšu o tom ve své knize „Transformace vědomí 2 – vyšší dívčí“. Egregor využívá především tento způsob komunikace, protože se sám nachází především v jemnohmotném světě. Takto nahlíží do vaší mysli. O to více, pokud tento způsob komunikace absolutně odmítáte, tím více jste v jejich moci. Naše myšlenky mají určitou energii a nesou určitou informaci. Zde můžeme vnímat možnost vzniku energeticko-informační entity. Pokud jde tudy její geneze, pak je jasná i její zpětná kompatibilita k našemu vědomí. Prostě dokáže „číst“ myšlenky. Čím více se snažíme nějakou myšlenku vymazat, tím více na ni myslíme a tím více energie má. Potom je více „vidět“. No, a pokud si myslíme, že máme tajný plán, pak tomu přikládáme velkou důležitost a tento nadbytečný potenciál způsobí něco jako rozsvícení červené kontrolky. Takže i kdyby se do té doby o vás nikdo nezajímal, teď začne…

Milan Vidlák

Pro psaní komentářů se musíte přihlásit. Nemáte účet? Zaregistrujte se.

Komentáře   

+109 # CZ 2013-10-30 11:37
Vynikající pokračování, je to čtivé, jak pro obyčejného, masového čtenáře, tak pro náročného čtenáře. Děkuji AC24 za další díl do mého hlavo(k)lamu.
+43 # miki 2013-10-30 14:28
presne ako píšeš, 98% nemá záujem alebo snahu, ale tak či tak je potrebné podľa mňa, čo najviac tieto informácie šíriť, aby ľudia aspoň trochu začali nad týmito vecami uvažovať, aj to bude veľkým prínosom
-13 # Yank 2013-10-30 15:16
Typický falešný prorok. Řekne lidem, co chtějí slyšet, následně smotá páté přes deváté a pak je cíleně žene kam potřebuje, čímž je nebezpečnější než ti, před kterými varuje... To že někdo říká, že elity lžou a kradou i za cenu smrti není žádná novinka, ale po stránce spirituální je to paskvil. Jakože egregor – strážný Anděl je nepřítelem člověka? Chce ho taky ovládnout? Nebo pomocí něho (Anděla) ho ovládají elity? Směšné. Soustava člověka a světů je mnohem složitější než si tento pán myslí a to že strážný Anděl nedokáže ochránit vždy člověka není vina jeho, ale dotyčného, který nedbá duchovních zákonů či je příliš zatížen karmou atd. atd.
+21 # simple 2013-10-30 16:54
Patent na rozum koukam. Napis knizku matla fousku, tvoje pravdy o svete budou totiz urcite zaruceny, protoze ty vis preci jak to chodi :)
+2 # acidjoe 2013-10-31 18:58
Cituji Yank:
Typický falešný prorok. Řekne lidem, co chtějí slyšet, následně smotá páté přes deváté a pak je cíleně žene kam potřebuje, čímž je nebezpečnější než ti, před kterými varuje... To že někdo říká, že elity lžou a kradou i za cenu smrti není žádná novinka, ale po stránce spirituální je to paskvil. Jakože egregor – strážný Anděl je nepřítelem člověka? Chce ho taky ovládnout? Nebo pomocí něho (Anděla) ho ovládají elity? Směšné. Soustava člověka a světů je mnohem složitější než si tento pán myslí a to že strážný Anděl nedokáže ochránit vždy člověka není vina jeho, ale dotyčného, který nedbá duchovních zákonů či je příliš zatížen karmou atd. atd.


souhlasím s tebou, kamaráde.
-1 # tmsvrg 2014-05-25 11:21
este raz si to precitaj a rozmyslaj na tym co citas.
-8 # Lyserg 2013-11-03 01:20
"Soustava člověka a světů je mnohem složitější než si tento pán myslí". Amen. :)
+19 # Martin 11 2013-11-25 00:04
Ahoj, souhlasím s tebou částečně, ale myslím, žes to špatně pochopil. Pan Keltner asi nemyslí egregorem anděla strážného, maximálně padlé anděly, pokud vůbec jeho egregor má býti sebevědomá bytost. Andělem strážným, podle mých informací, je naše pravé Já z Boha, které sídlí v tak čisté úrovni existence, že by veškeré parazitní entity všech vesmírů mohl zničit jediným pohnutím "řasy oka", kdyby to bylo žádoucí. Máme jistě všichni také spousty dalších ochranných duchů a přátel z druhé strany, jeichž pomoc je vždy nablízku a síly temna jim ani náhodou nemohou konkurovat. Otázka zní, jestli o tom většina lidí na této planetě něco ví, anebo ne :). A kolik lidí zná cestu, jak se vymanit ze "Systému" a využívat jejich pomoc či ochranu. Pokud bych byl agent "druhé strany" , asi bych se snažil dětem Božím vtlouci od malička do hlavy, že jsou jen bezmocné fyzické bytosti závislé na vnějším světě. To je geniální strategie a jediná může účinkovat. Víme přece, že spolu s Luciferem padlo množství dalších duchů, nesporně mocných (původně) a oni se jistě po aeony věků, kdy trvá toto tvůrčí období něčím zabývají, aby se nenudili :). Takže já považuji informace pana K. za zajímavé jako jiný pohled na věc. Nevěřím, že by někdo s takovým přehledem vědomě lhal, aby snad získal kupce pro své knihy. Takoví lidé bývají o pár levelů stupidnější. Možná se v něčem mýlí, ale věřím v jeho čisté úmysly. Měj se dobřě! M.
+2 # hafušák 2013-11-25 19:38
Velmi hezky napsaný komentář! Něco na tom bude.. Kdo a proč nám stále vsugerovává bezmocnost... Děkuji
+1 # ezekiel 2014-08-21 16:17
Falesny prorok je dost vznesene pojmenovani pro takoveho breptu.
+71 # Test 2013-10-30 11:44
Ohľadne transformácie vedomia to vidím veľmi bledo.
Na svete je toľko vecí o ktoré keby sa ľudia zaujímali a brali ich vážne tak tu máme prevrat do zajtra rána.
Dostali sme sa do štádia kedy máme informácie, ale ľuďom to je jedno, alebo sa o to nezaujímajú a pokladajú to za nepodstatné.
Ak to takto pôjde ďalej dostaneme sa za hranici po ktorej už nebude možné dostať sa späť.

Nemôže poprieť trvalý a strašný morálny prepad modernej spoločnosti. Každá generácia trvalo pusúva hranice prijatelného chovania. Dôsledku toho má každá dalšia generácia nižšiu morálnu úroveň ako tá predchádzajúca. Zdá sa, že tento trend nemá konca
A z toho vyplýva že nezaujímať sa o tie veci je normálne (ale nie je).
Samozrejme nie všetky informácie sú pravdivé, ale ak by čo i len 1% bolo malo by nás to zaujímať.
Či už su to mimozemské civilizácie, či už sú to teórie o tom čo našli Američania na Mesiaci, sledovanie, zloženie potravín ktoré nám predávajú, patenty na kontrolu vedomia, free energy.

Na X vecí existujú aj dôkazy podložené dokumentami, lenže ako som už povedal ľuďom to je nejako jedno.
Dôkazom toho je keď sa o tých veciach chcete s niekym rozprávať.
92% mi povie: Nezaujíma ma to/ je mi to jedno, hlavne nech mám robotu.
6% Načo sa tým zaoberáš aj tak stým nič nespravíš (jasné že nič nespravím keď sa o to nebudem zaujímať
2% Sa o to ako tak zaujímajú a snažia sa niečo zmeniť
+24 # Bodlák 2013-10-30 11:45
Pokusím se toto impozantní dílo sdílet všude, kde se dá... Je to o volbě na každém z nás, v jakém světě budeme chtít žít.
+11 # Virgulle 2013-10-30 12:16
Russian Systema hand to hand fighting masters: www.youtube.com/.../
www.youtube.com/.../
+7 # Prorok 2013-10-30 12:50
Článek je velmi inspirativní. Hypotézu, že to, co se děje na světě, není výsledkem náhod a chaosu, že je tady nějaká síla či „elita“, která to směřování určuje a lidi ovládá, nelze v současné době prokázat ani vyvrátit.
+17 # Rosomák 2013-10-30 16:33
Jak to že mu systém dovolí nás informovat? Jinak knihu jsem si dnes koupil. :)
+18 # Rosomák 2013-10-30 19:40
Ale rozhodně otevírá lidem oči a nejsou to prázdné bláboly. Je to určitý systém pojetí vesmíru a energii. Mě to docela zapadá. Jen se divím že by to bylo dovoleno, to zdělit.
+16 # VLK 2013-11-01 19:31
Dovoleno sdělit to bylo zřejmě proto, že to "uslyší" stejně jenom, ten kdo to už ví.
Zbytku to vůbec nedojde, nebo budou prskat a vyskakovat a stejně nic nepochopí.
+16 # Alda 2013-10-30 17:08
Co se mě týká,já tomu věřím,jelikož to již dlouho tvrdím taky...jen nemám nic pojmenováno jako autor,,,
co se týká mimoz.civilizac í,je jasné,že nemůžeme být sami...on mravenec před Lipnem taky nechápe,že je druhá strana,tak jako lidé nechápou,proč je to vše kolem nás zrovna takto..a navíc je spousta lidí,kterým to tak vyhovuje a další spousta lidí je hloupá,nebo líná..
+26 # Maori 2013-10-30 18:11
Než začnete kritizovat Tomáše Keltnera, tak doporučuji si přečíst první díl knihy Transformace vědomí. Z počátku jsem byl taky skeptický, ale kniha se velmi dobře čte a navíc je psaná takovým způsobem, že než budete číst další kapitolu, tak máte možnost si vše ověřit vlastní zkušeností. Je to jenom o tom si připustit, že to může být i jinak a spoléhat na svou intuici.
-11 # pavel z. 2013-10-30 18:19
Vážený pane Tomáši, je tedy Bůh energoinformačn í monstrum, tedy agregor? Děkuji. V dokonalé úctě, pavel z.
+15 # thetruth 2013-10-30 20:23
zacni meditovat a dozvis se to sam ;-)
+1 # martinhej 2013-10-30 20:55
Cituji pavel z.:
Vážený pane Tomáši, je tedy Bůh energoinformační monstrum, tedy agregor? Děkuji. V dokonalé úctě, pavel z.

Podobne otazky nemaju realne opodstatnenie, akurat poukazuju na to ze sa citite dotknuty, respektive ako pan Tomas uvadza - otriasa to Vasimi istotami. Nechajte ho nech sa vyrozprava, Vy sami musite vediet co pre Vas boh znamena. No a ak ste zvedavy co si taky pan Tomas o bohu mysli tak formulujte otazku tym sposobom.

Pekny vecer
+8 # thetruth 2013-10-30 20:18
Tak jestli chcete informacni onanii podobneho kalibru, ktera jde ještě více do hloubky a přináší prinasi necekany orgasmus, doporucuji knihu od Jan Van Helsi ga- Ruce pryc od teto knihy. Da se stahnout na ulozto..
-5 # vuďa 2013-10-30 21:42
Vypadá to, že autor článku používá vysoce postaveného pána jako oslí můstek, pro čtivější(věroho dnější) souhrn svých myšlenek, je li to dobře bo špatně posuďte sami.....
-13 # pavol 2013-10-30 23:02
Těch theorií je už více než lidí na zemi!Každou chvíli se objeví zvestovač!Jenom rozsévají bludy a nepokoj a o to jim jde!
+3 # VLK 2013-11-01 22:03
Kecy v kleci.
-14 # kapitán Průzrak 2013-10-30 23:09
OK, zkusím to tedy ještě do třetice a doufám, že můj příspěvek překoná rekord a vydrží alespoň 5 minut, než bude smazán.

Pan Keltner si je velmi dobře vědom svého vysokého společenského kreditu a rozhodl se zaplnit díru v trhu. Začal tedy psát knihy pro lidi, kteří jsou z různých příčin deprivovaní a vysvětluje jim, kdo že to za jejich trable může. Lidi jsou spokojení, pan Keltner zase o něco bohatší a život jde dál.

Pan Keltner nám odhalil mnoho velmi šokujících tvrzení a je zřejmé, na jakou skupinu lidí se zaměřil, neboť svá tvrzení záměrně nepodkládá jakýmikolilv důkazy.

A proč mu systém dovolí toto publikovat? Jednoduše proto, že systém nefunguje tak, jak popisuje a jak si zdejší většina myslí.
+44 # Scarecrow 2013-10-31 10:10
Knihy Tomáše Keltnera neodhalují fantastické teorie a zaručené pravdy o systému, pouze se Vám snaží ukázat, co udělat proto, abyste byli svobodní a našli svou pravou podstatu, která je v každém z nás, jen umlčena egem a myslí. Nepíše nic nového(jak sám přiznává), tyto myšlenky jsou známé věky, pouze se na ně zapomíná, případně jich zneužívají církve a podobní k ovládání lidí. Proto je jen dobře, když je někdo shrne a připomene. Kritizovat někoho je velice snadné a lákavé, zkuste si ale nejdřív přečíst to, co tak vehementně označujete za blábol. Za přečtení to rozhodně stojí. Stejně jako Eckhart Tolle a mnozí další. Pokud připustíte, že na tom opravdu něco je, může být Váš život mnohem plnější. Nebo si skutečně myslíte, že ke spokojenosti a naplnění Vás dovede pouze kariéra, peníze, majetek a zběsilá jízda životem?
0 # neo 2013-11-01 11:10
Není to jen vyšší forma nadvlády?
+4 # to je jedno 2013-11-02 04:01
Bible to pise jasne...Cely svet lezi v rukou toho nicemneho ( satana ) a ten obchazi jako rvouci lev a hleda koho by pohltil... Citace z Bible... To je tez odpoved pro ty kteri se ptaji proc Buh pripousti utrpeni... No a jelikoz Satan narkl Boha predevsemi andely ze lidem odpira poznani dobreho a spatneho a tim lidem zamrzuje byt jako Buh....tak Stvoritel..Buh dal sanci Satanovi aby to dokazal.... Takze Satan je ten kdo vladne svetu a jak Bible pise dal a Badatele Bible potvrdili...v roce 1914 byl Jezis Kristus dosazen v nebi na trun a ocistil nebesa.. ( jak je ve vzorove modlitbe at se deje vule tva jako v nebi tak i na zemi ) od te doby Satan pobyva v bluzkosti zeme a '' hleda koho by pohltil nebot vi ze ma kratke casove obdobi '' co se zacalo dit na zemi od roku 1914 snad vsichni vi... To ze elitari spolupracuji sr satanem a demony vi taky nemalo lidu.... Jeden byvaly satanista rekl...maji tri osnivy.... Totalni kontrola mysli ( ale ne ta ze by cetli vase myslenky...to totiz vubec nikdy nepujde :) ) ,v druhe rade kompletne lidem znechutit nabozenstvi a tim lidi programovat ze buh a satan jsou jen z pohadky ... A pisledni treti finalni...fales na invaze mimozemstanu... Satan po tisicileti obchazi lidstvo a moc dobre vi na ktere struny ma v tomto svete hrat.... Konec koncu nikdo nebude moct rict v armagedonu ze nemel moznost slyset....Bozi vule se naplnila v nebi roku 1914... Ted uz jen zbyva aby se naplnila tady na zemi.... Pisledni nesplnene proroctvi bible je finalni valka krale severu proti kralu jihu do ktere se vkonci pripoji Buh... bible byla psana Bohem pres lidi inspirovane nim ( miluju ty co rikaji ze jsou to zvasty ale cloveka posedleho demonem uz nezavrhne :) ) Tak vydrzte jeste par let...samy vidite ze to co se deje ve svete je pod vlivem Satana.... Najdete si na youtube Obama spech Yes we can...a zjiatite jak Satan vytvoril jazyky jako Angluctina aby pozpatku skryvala satanistickou napln. Elita co slouzi Satanovi je posedla ritualy a numerologii..Ka balou...vse satanske nauky a Kabala je nejvetsi satanismus...tz v. Navod ke stesti skrze Satana.... Ostatne Obamovo yes we can pozpatu znamena Thank you Satan...a takovych spojitosti najdete miliony. Chce to jen verit nasim rodicum a prarodicum, ti vedeli proc verit v Boha...
+3 # Tomáš Gřešek 2013-11-02 12:31
Zajímavé poodhalení. Podobné principy lze nalézt v Knize Jak přelstít ďábla. Tady mi trošku chybí řešení. Je to jen konstatování. A podle mě je důležité si uvědomit, to co autor píše v závěru, že kam směřuji pozornost to roste. Od systému se musíme odpojit.
+4 # hafušák 2013-11-13 09:30
Tomáš Keltner ale řešení nabízí. Jasně ho tam vidím!
+2 # majkl11 2013-11-03 17:16
Jediné co by mě na celé věci zajímalo je, když se Ti mocní, jak se všude píše, snaží ovládnou svět pomocí např.( snížení populace, očkováním, potravou, atd.) k čemu jim to ale bude, když za svůj život to nestihnou aby ten svět ovládli a i tak si žijí v blahobytu ? Pro koho to teda plánují když jim to bude k ničemu?
-7 # kapitán Průzrak 2013-11-04 09:26
Na tuhle otázku je mnoho odpovědí, ale konspirační teoretikové se nedokáží shodnout, ve kterou budou věřit.
+13 # ariana 2013-11-03 20:58
To, co jsem si přečetla, je dle mého naprostá pravda, je to přesně o tom, že lidé nechtějí vědět, vidět, bojí se...bojí se procitnutí, bojí se podívat se pravdě do očí. Je to pro ně pohodlnější.Odm ítají všechno, co není vidět, co si nemohou osahat, zvážit.Systém je dostal tam, kam chtěl!!!Mé podvědomí se tomu brání, umím číst mezi řádky, mezi slovy, mezi informacemi, vím že existují tyto síly, které slouží k tomu, aby likvidoval lidi na této planetě. Likvidace a selekce lidské rasy pokračuje plíživě, nenápadně, ti "tzv. osovícení" vidí ty souvislosti, chtějí je lidem říct, ovšem lidé jsou zmanipulovaní a do mozku jim byl implantován strach,nevědomo st, dostali meze uvažování jenom velmi úzké proto, aby si neuvědomovali svou nicotnost, aby si neuvědomovali, že vše, co se děje ve světě není dílem náhody, ale předem velmi dobře připravených regulí, nepsaných i psaných zákonů a tisíce tajných dohod na lividaci lidstva jenom pro moc, chamtivost a peníze. Lidé jsou tu pouhým nástrojem , který má zajišťovat blahobyt, ale nějak jsme se počtem vymkli kontrole, proto byla zahájena likvidace. Můžeme nějak pomoci k procitnutí, obrodě a ozdravení myšlení lidí????
+2 # Antikorp. 2013-11-27 17:14
ariana, velmi hodnotny sumar uvazovania, smekam klobouk
+2 # bezjmena 2013-11-05 18:10
dokonáno jest
+10 # Adam G 2013-11-09 23:14
Já jsem cesta, pravda a život. (Jan 14,6) To mi ke štěstí zcela stačí. Systém je poražen.
+2 # roz 2014-05-30 22:35
Znám to takhle: Já jsem je cesta, pravda a život. :-) Sponové sloveso být je v překladu vynecháno...
+1 # jirik 2013-11-20 00:14
Cituji majkl11:
Jediné co by mě na celé věci zajímalo je, když se Ti mocní, jak se všude píše, snaží ovládnou svět pomocí např.( snížení populace, očkováním, potravou, atd.) k čemu jim to ale bude, když za svůj život to nestihnou aby ten svět ovládli a i tak si žijí v blahobytu ? Pro koho to teda plánují když jim to bude k ničemu?

Proč lidé kouří? I přes to, že vědí o škodlivosti nebo nesmyslnosti tohoto "návyku" . :)
0 # tesla teslič 2013-11-20 19:40
jirik 2013-11-20 00:14
Cituji majkl11:
Jediné co by mě na celé věci zajímalo je, když se Ti mocní, jak se všude píše, snaží ovládnou svět pomocí např.( snížení populace, očkováním, potravou, atd.) k čemu jim to ale bude, když za svůj život to nestihnou aby ten svět ovládli a i tak si žijí v blahobytu ? Pro koho to teda plánují když jim to bude k ničemu?

Proč lidé kouří? I přes to, že vědí o škodlivosti nebo nesmyslnosti tohoto "návyku" . :)
0 # tesla teslič 2013-11-20 19:43
Skutečně se dá jít proti času viz časy příspěvků tesla teslič a majkl11.
+2 # Mavyn 2013-11-24 22:58
Veľmi zaujímave a inšpiratívne čítanie , len niektoré veci ohľadom tých spirituálnych veci mi trošku škrípu v ušiach lebo jednoznačne to takto popisovať , o nejakých zlých entitách ktoré nas odpočúvajú a živia sa našimi emociami , citáty z biblie celkom trefné prvý diel ma nadchol , druhý mi trošku bol proti srsti kedže tá "ezoterická časť" mi do toho nesedí , možno keby sa to dalo popísať viac na príklade vesmíru a kvantovej fyziky , lebo nie každý (aspoň nie ja) tu má vyvynutý zmysly pre ezoterično :)
+4 # Ferko 2013-11-25 19:33
Odporúčam knihu: Sila prítomného okamihu od Eckharta Tolleho ... možno tu by sa malo začínať ..a netrápiť sa elitami... nech je to akokoľvek
+3 # antihero 2013-11-25 23:59
Spousta zbytečné omáčky ale je tam i to nejpodstatnejší : jediné místo, ve kterém můžeme svobodně existovat, je přítomnost. Být v plném vědomí. Když nejsme v přítomnosti, jsme nesvobodní. Zpočátku bychom měli zjistit, co nás odvádí z přítomnosti. Proto existují emoce, jako prostředek k ovládání lidí. Systém do vašeho vědomí promítá minulost nebo virtuální budoucnost a vy na to reagujete. Málokdo umí být přítomný, a o to jde.
-2 # ne-po-vinně 2013-11-27 01:45
Umím být nepřítomný :P

A vskutku je zavádějící míchat Systémy mocných psychopatů s prvky a názvoslovím ezoterie ! :D
0 # tysi 2013-12-22 11:54
+6 # Tomáš K. 2013-12-25 23:37
Dobrý den,
dočkáme se pokračování seriálu, nebo byl ukončen? Očekával jsem další díl již před měsícem, jak bylo psáno.
Děkuji za případnou odpověď
Hezké svátky
Tomáš K.
0 # Yurx 2014-01-02 15:47
Zdravim, věřim tomu, že pokud by mimozemšťani (jakožto inteligentnější a vyspělejší po technologické i duchovní stránce než člověk) měli zálusk na planetu Zemi, pak jim stačí jen počkat a nevměšovat se. My se tu dokážeme postřílet i bez nich, čili bych považoval za hloupé, kdyby se vůbec namáhali. Myšlenka fingovaného mimozemského útoku je však rozhodně zajímavá a patrně i armádou využitelná
-7 # individum 2014-01-06 16:18
tazko by som veril vsetkemu,,urcit e nie citaniu myslienok to je nerealne kazdy ma prirodzenu ochranu pokial ju neodvrhne,,mozu nastat vynimky s tym pritomnym okamzikom a premietanim minulosti a bududcnosti suhlasim mozog je nielen vysielac ale aj prijimac inac kusok pravdy v mori balastu ako vsade,a to je najtazsie vediet to rozoznat a vytriedit.
+7 # pesimista 2014-01-08 23:31
Veľa tunajších "vedátorov" tento článok nepochopilo.
Chcejú dôkazy! Mne však stačili naznačené atribúty, ideí, a jasné pointy! Ďakujem autorovi, za odhalenie časti pravdy. Najviac ma zaskočila idea - komunikácia -
na báze čistej prítomnosti! Čítal som o tom kedysi v knihe o základoch Yogy. Ale nemusím sa stať yogínom, stačí nácvik čistej mysle - koncentrácie!
-3 # Jonathan 2014-03-15 21:31
Celé to je kombinace převzatých informací s domněnkami a snahou zaujmout. Krátce řečeno... mluví o iluzích....polo pravdy ... překroucené skutečnosti... míchání jablek s hruškami... hraní na paranoidní notu... člověk by chvílemi i souhlasil a pak z něj začnou létat ptákoviny... asi jsem systém... protože nesouhlasím...n esouhlasím, protože bych musel vyvinout víru, abych jeho tvrzení uviděl...pravdu zná každý a hned ví, že to je pravda... s tímhle se jdi vycpat... poslouchej příště pořádně troubo...Jonath an Beran
+4 # Gabina 2014-04-04 15:58
Dobry den.To je prece moc dobre, ze ma nekdo jiny pohled na svet, boha i politicky system.Hezke je , jak nad svetovladce {System}, poklada jeste Boha a mimozemstany.Od jakziva tvrdim, ze Buh ,bude jednou vyjadren nejakou obecne platnou neznamou, v seriozni matematicke rovnici.Neznamo u, ktera bude promenitelna podle toho, ktera oblast zivota bude prave pro lidi nepochopitelna. Pokud vezmeme v uvahu strunovou teorii, tak je na svete vse propojeno tak moc, ze vsichni citime vsechno.Ne kazdy to ale zaregistruje a akceptuje.Mimoc hodem, cesky clovek ma hodne nakroceno k osvobozeni, u nas to bohove nikdy nemeli jednoduche.Zdra vim
+2 # pepek vyskoč 2014-04-29 15:37
Nezbývá mi než vysvětlit co je to egregor (strážný anděl je špatný výklad) Takže pojem egregor spadá do ranku tzv. mentální magie. Jde o entitu žijící v astrálu (nebo chcete-li v Energeticko-inf ormačním poli). Tato entita je podobná svou funkcí a mocí nějakému bohu, řekněme např. z řeckého panteonu. Není to tedy všemocný bůh, ale bůh zaměřený na nějakou oblast (např. bůh moudrosti, lásky, války atd.). V učebnicích mentální magie se praví, že v astrálu žijí různé bytosti (vyší i nižší) které můžete sami vytvořit a které vám pak slouží (ale taky se vámi živí), těm se říká elementár (neplést s elementál). egregor je vlastně mocnější verze elementára. takového už nemůže stvořit jen jeden mág, ale je stvořen společnou myšlenkou davu. Vírou v jeho existenci, je tím davem živen. A znají li mágové jisté okolnosti, mohou daného egregora ovládat (a tím se dostáváme k tomu, proč o tom pan Keltner mluví). Díky průniku Alexe Jonse do Bohémského lesa víme, že elitáři s nějakými egregory skutečně pracují. existují také egregoři národů, různých názorových skupin atd. Egregor tedy nemusí být jen cíleně vytvořen, ale může vzniknout náhodně, díky společným myšlenkám skupin. V literatuře se dovídáme, že k vytvoření egregora je zapotřebí osm zkušených mágů, kteří zároveň zajistí skupinu věřících. Ti jim pak egregora živí. Pravda je samozřejmě někde mezi. Podle mě, je k vytvoření egregora zapotřebí dav a počet mágů není rozhodující.
0 # Věra Štimová 2014-05-30 09:03
018. Poselství Ježíše ze dne 23. listopadu 2010 v 03:00.


VAROVÁNÍ PŘED ATOMOVOU VÁLKOU


Moje dcero, trpíš, protože pracuješ v mém jménu. Tma, kterou pociťuješ, pochází od mistra klamu, který každou hodinu bije jiné lidi, které znáš, aby ti pak na tebe, skrze jeho temnotu, zaútočili. Přes tvé pocity zoufalství jsi ochraňována. Jak jsem ti řekl, mistr klamu neublíží tvé duši. Musíš se i nadále modlit svatý růženec, abys měla stálou ochranu proti mučení. Když se budeš modlit touto formou úcty k mé Blahoslavené Matce, uvidíš rozdíl.

Dílo, které se snažíš v mém jménu dokončit, není lehké, avšak ty, má dcero, musíš zůstat silná. Toto dílo, až bude zjeveno světu, přinese pokoj a spokojenost mým dětem.

Až moje děti pochopí Pravdu, budou vědět, že nejsou svým Stvořitelem ani odvrženy, ani zapomenuty. Útěcha, kterou zakusí poznáním, které jim chci darovat touto knihou, je přitáhne blíže ke Mně.

Plán pro válku

Neboj se, má dcero, jsi v bezpečí, i když máš pocit bezmoci a obáváš se nejistoty. Svět, včetně tvé vlastní země, zakusí brzy více bolesti v důsledku globální vlády, která udělá lidi bezmocnými. Proto je důležité se teď připravit.

Už jsem ti pověděl, abys řekla mým dětem, že dříve, než začne tato hrůzu nahánějící globální válka, musí začít plánovat. Válka, o které mluvím, je nyní pečlivě připravována Rudým drakem. Drak, energie nového světa teď spřádá intriky a zničí města na západě. Čas je blízko. Modlete se, modlete se za obrácení, protože toto zlo nemůže být zastaveno, nebude-li dost modliteb, aby mu zabránily. Modli se za ty duše, které v této nukleární válce zahynou.

Zbývají tři roky, než se spiknutí uskuteční

Modli se za tyto duše teď. Až globální moc převezme vládu – jemně a se zrádným soucitem, potom, má dcero, bude jejich cílem ovládnout vaši svobodu žít, jíst a modlit se. Proto se můj lid musí snažit, aby se stal soběstačným. Vypěstujte si vaše potraviny. Najděte si včas útulky, kde se můžete setkávat, abyste vzdali čest vašemu božskému Spasiteli. Buďte silní. Neříkejte mnoha lidem, proč to děláte. Bude to trvat jen tři roky, než se toto spiknutí odhalí před vašimi zraky. Do té doby se vaše plány rozvinou do jisté formy pomoci, o které snad budete pochybovat a čas od času si myslet, že je podivná. Pěstujte si vlastní potraviny. Pořiďte si teď semena, která v budoucnu už nebude možné koupit. Takto budete živit vaše rodiny, až nastane celosvětový hlad.

Teď jděte a připravte se.



Váš milující Spasitel
Ježíš Kristus

www.varovani.org/.../018.html
+2 # Jaja 2014-06-12 21:23
Ľudia netušia akú majú moc...
+3 # LordPrasor 2014-08-09 20:23
AC24 jsem navštívil poprvé před 2 dny, po přečtení několika zdejších článků a především komentářů mě ovládlo neskonalé zmatení a smutek. Všude vládne spiknutí, všichni jež se souhrou osudu dostali do čela ať už korporací či států jsou zlí intrikáni nestále se snažící ztrpčovat a ovládat životy obyčejných lidí, navíc teď i nadpřirozené entity řídí existenci všech a všeho ke svému neurčitému a zaručeně nedobrému cíli. Začínám věřit, že hlavní důvod, proč jsme nikdy nenašly známky inteligentního života ve vesmíru, je že civilizace podobné naší se vlastní tupostí zničila, a ty ostatní se nám z dálky vyhýbají, neb blbost je nakažlivá...P.S . Je zajímavé jak POKAŽDÉ souhlasné a pochvalné komentáře mají tolik like, a ti co kritizují či snad mají jiný názor jsou hluboce v mínusu, když tady každý z vás vyzývá k přemýšlení a vlastnímu vyjádření.
0 # Shay 2014-11-25 14:31
I'm not ceгtain where yoս're getting youг information, but gгeat
topic. ӏ needѕ to spend а whіle studying mοгe or figuring oսt mоre.
TҺank уou foг fantastic infߋrmation I uѕed tо be searching foг
this info for mү mission.

My weblog - jogos13.com.br; Uta,
0 # Alexandria 2014-11-30 05:11
Hey tҺere, You've done а fantastic job. I'll certainly
digg it and personally ѕuggest to my friends. ӏ'm confident
they'll be benefited from tɦis web site.

Mү weblog :: powpals.cοm (Tessa)
0 # Minimus 2017-09-16 01:26
Lide veri v to co vidi.. Co je videt na vlastni oci? Oko vidi 4% svetla, tudiz 96% svetla (sveta) nevidime.. Navic jeste spime a mrkame, tak nevidime nic.. Takze jen toho kolem nas toho bude vic nez si dokazeme predstavit..

Top of Page

Copyright 2017 © AC24, s.r.o. | Publikování nebo šíření obsahu je zakázáno bez předchozího souhlasu. | Nezávislé zpravodajství z celého světa aneb Co se jinde nedozvíte |
Máte dotaz? Chcete inzerovat na AC24? Neváhejte nás kontaktovat formou emailu: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Provozovatelem serveru AC24.cz je AC24 s.r.o., se sídlem Jaurisova 515/4, Michle, 140 00 Praha 4, IČ: 02988186, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 226266. | O projektu | Tiráž | Napsali o nás | Podpořte nás