AC24.cz

AC24.czZe světaExkluzivně: Vysoce postavený zdroj potvrzuje tajný převoz amerických jaderných hlavic

Sociální sítě

Reklama

Exkluzivně: Vysoce postavený zdroj potvrzuje tajný převoz amerických jaderných hlavic

Vysoce postavený zdroj uvnitř ozbrojených sil nám nyní potvrdil, že Letecká základna Dyess během tajného převozu, o kterém se nevede žádný papírový záznam, aktivně přemisťuje jaderné hlavice na Východní pobřeží Spojených států.

Podle vysoce postaveného vojenského zdroje, který má prověřenou historii, v níž se trvale ukazuje jako pravdivý ohledně aktivit uvnitř ozbrojených sil, velitel Letecké základny Dyess dostal od neznámých stran zmocnění k převozu jaderných hlavic na neznámé místo, o němž se říká, že je to Jižní Karolína, kde si tyto hlavice vyzvednou a potenciálně jich využijí.

To je zvláště zajímavé, nikoliv jen kvůli skutečnosti, že syrská situace se eskalovala až k bodu velice reálného scénáře horké války, ale i kvůli faktu, že Dyess opakovaně popírala existenci jaderných hlavic uvnitř této základny.

Stručná zpráva od vrcholného vojenského zdroje, která byla sepsána ve spěchu, aby se tato informace dostala ven, uvádí:

„Dnes začíná Dyess přemisťovat naše hlavice pro jadernou válku. Už před tím jsem to odchytil od DERMO. Řekl, že to bylo poprvé, kdy je potvrdili, ač je tam umístili v 80. letech. K převozu se nevyžadoval žádný podpis… Nebyla k tomu žádná směrnice. Řekl, že velitel Dyess byl na místě, aby povolil odvoz. Nikdo nevěděl, kam opravdu směřují, ale řidič náklaďáku řekl, že je odveze do Jižní Karolíny, a odtud si je vezme další vůz.“

Skutečnost, že se tento převoz nepodepisoval, a že k tomu nejsou žádné papíry, je klíčová. Ukazuje to, jak teď ozbrojené síly při převozech jaderných zbraní fungují utajeně, a navíc, víme, že DERMO (vojenská základna na Floridě) je horkých ohniskem speciálních operací. Proč hýbe DERMO s jadernými hlavicemi z Letecké základny Dyess, aniž by o tom byly papírové zápisy? To ukazuje, že tu máme vysoce utajený pohyb ve stylu černých operací, o nichž ozbrojené síly nechtějí mít záznamy.

Skutečností je, že by se všemi těmi zařízeními nehýbali, pokud by neplánovali jejich použití. Jaderné hlavice se prostě nepřemisťují na Východní pobřeží, aniž by to mělo důvod, a výchozí důvodem k uvažování je to, že tyto střely se nejspíš použijí na něco ještě většího než Sýrie.

 

Vrcholný vojenský důstojník je ‘extrémně znepokojený’

Tento únik zevnitř vojensko-průmyslového komplexu přichází poté, kdy nám předchozí zdroje rovněž odhalily, že bombardéry B-1 a B-2 dostaly rozkaz zamířit pryč z jejich odpovídajících základen (speciálně B-1B opouští Dyess) mimo zemi, a nevrátily se. Ke všemu tomuto dochází uprostřed prohlubující se Syrské krize, která se vyvinula uprostřed zápasnického střetu mezi Spojenými státy a Ruskem rozdmychávajícího WW3. Nyní na základě převozu do Jižní Karolíny, o čemž není evidence a nebylo to podepsáno, se můžeme dívat na vzor, který odhaluje extrémně horký válečný scénář.

A zde předkládáme, jak tomu v podstatě rozumět: Otázka Sýrie je bezpochyby ohromná, je docela dobře možné, že US ozbrojené síly nyní od Obamy dostaly rozkazy, aby se připravily na úder, realita je ale taková, že tu máme daleko větší záležitost v tom, co nadchází mezi US a Ruskem. To, co tu vidíme, je to, že zástupná válka se v Sýrii mění na horkou, o čemž už měsíce referujeme. Dokonce i média mainstreamu už v minulosti referovala o tom, jak se evoluce války v Sýrii vyvinula do horké zástupné války proti Rusku přes syrské rebely a Assadovy vojáky.

My víme, že i ruská média už otevřeně diskutovala o horké válce Spojených států proti Rusku a o tom, jak to v podstatě povede ke 3. Světové válce. Avšak tím faktem, na kterém v tom záleží, je to, že už progresivně postupujeme směrem ke 3. Světové válce. Obama a Spojené státy už oficiálně mluví o spočinutí nohou na půdě Sýrie a o svržení Rusy podporovaného Assadova režimu. Už se pohnuly k provedení nestoudně zinscenovaných chemických útoků, které s absolutní jistotou provedli Obamou financovaní syrští rebelové, aby tak iniciovali válečný scénář.

Proč si myslíte, že Obama od roku 2011 pomáhá s výcvikem, financováním a zásobováním krvežíznivých syrských rebelů přes tajné rozkazy, které přiznává i Reuters? Vše, oč tu jde, není pomoc civilistům v Sýrii, kterým Obamou podporovaní rebelové už před jásajícími davy řežou hlavy a vraždí je. Nikoliv, vždy to bylo k přípravě scénáře 3. Světové války mezi Ruskem a Spojenými státy. A teď při absolutním šílenství Obamy a vojensko-průmyslového komplexu, co na tyhle války tlačí, to tu máme.

Jaderné zbraně skladované v bunkru podobném tomu ze zprávy vysoce postaveného vojenského zdroje.

 

Začíná 3. světová válka?

Mluvil jsem se svými konexemi v ruských médiích a ti všichni potvrzují, že zrovna teď uvnitř jejich obyvatelstva je 3. Světová válka nejžhavějším tématem, podstatnou skutečností při tom je, že všichni ti vrcholní vojenští činitelé tam pohlíží na ten syrský incident jako na katalyzátor – co to zažehne. Existují důvody, proč Rusko začalo po izraelském útoku na ruské rakety v Sýrii shromažďovat 160 000 vojáků a těžkou vojenskou výbavu. Existují důvody, proč jsou tato vojska povolána spolu s námořními loděmi a bombardéry, aby udržovala ‚okamžitou bojovou pohotovost‘ podél hranic. Už jsme o tom před měsíci referovali, zatím co média byla příliš zaneprázdněná zaměřením na případ Trayvon Martina, aby mohla mluvit o zažehnutí 3. Světové války.

To, na co se zrovna teď díváme, je začátek 3. Světové války, pokud se nám nepovede ji zastavit. Elita je dostatečně šílená a dost zpitá mocí, aby rozpoutala cokoliv, pokud to znamená pokrok s jejich ohromnou lačností po moci a kontrole. Díkybohu teď máme ale veřejnost, která je už probuzenější ohledně toho, co se děje, a schopná postavit do cesty válečným plánům rychlostní retardér, jak to minulý týden přiznal i Obamův poradce Zbigniew Brzezinsky, zabere to ale ještě hodně probouzení, než se Obama zastaví při rozpoutávání těchto útoků, na kterých se už roky pracovalo.

Doporučujeme vám, abyste nadále kontrolovali Infowars a Storyleak ohledně dalších aktualizací tohoto a posledních zpráv a informací, které jsme zjistili o této rozvíjející se situaci.

Překlad: Miroslav Pavlíček

Zdroj: infowars.com

Komentáře   

+19 # katerina05 2013-09-05 09:11
Tohle se úžasně hodí k dané situaci,dokonce sem uronila slzu http://[...].eu /dulezite-posel stvi-pro-lidstv o/
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+7 # erika 2013-09-05 16:38
Krásne video, nečudo, že Charlie Chaplin musel žiť vo Švajčiarsku.
Takéto názory Amerika nikdy netrpela...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # vy 2013-09-06 00:47
Toto je velice závažná informace a divím se, že ještě sedíte u křápů a v klídku píšete ....co kdyby, a nenakupujete v supershitu zásoby, a benzín do studní nenaléváte, ale vono pozejtří se půjde raabovat...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+25 # Adolf Balík 2013-09-05 09:53
Vidím, že z článku se vytratil závěrečný velice ilustrativní obrázek oběti hirošimského jaderného útoku, abychom věděli, na co se těšit:
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+27 # Honza69 2013-09-05 09:55
Svět bez jaderných hlavic.

Už tenkrát jsem věděl, že je to strategie jak odzbrojit před válkou nepřítele....A kolik ovcí se na něj přišlo podívat :)

www.youtube.com/.../
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+30 # anonym 2013-09-05 10:17
zastavit? dobre viete ze zastavit sa to da len tak ze odstranite pricinu. teda niekdo najde tie elity v pozadi o ktorych sa nehovori a do jedneho ich zabije. Pricom Obama musi zial prezit lebo jeho smrt ako aj smrt hocikoho kdo je v ziary reflektorov by len celkovy plan urychlila.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+21 # erika 2013-09-05 16:49
Mala by sa vzbúriť ich vlastná armáda.
Veď už dobre vedia, akú majú doma cenu.Keď vyplácali matke vojaka z Iraku žold, strhli si za dni, ktoré už neodpracoval. Lebo bol mŕtvy...
Neuveriteľný cynizmus. Pre nich sú to proste ľudia na odpis. Vlastne ani nie ľudia, ľudské zdroje.
Pologramotní nezamestnaní, pozbieraní na predmestiach veľkomiest, bez nádeje a bez budúcnosti. To je jadro elitnej americkej armády.
Čím menej vieš, tým ľahšie ťa ovládajú...
Aj najväčší primitív má však pud sebazáchovy.
Pokiaľ ho ovšem napr. nenadrogujú...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+39 # individum 2013-09-05 10:25
je to nevyhnutne akokolvek verim ze sa to nestane,najviac ma vytaca ze som na nespravnej strane barikady zido- reptilianska NATO-OTAN,EU a podobne nastroje na ovladanie narodov,ekd to zacne v prvom rade popravit zradcov v narodnej zrade SR.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-38 # Petr Klimovič 2013-09-05 10:41
A když třetí světová nebude, tak nepřiznáme, že jsme se v předpovědích mýlili a naše rozdmýchávání paniky nezafungovalo. Vymluvíme se, že se nestala právě proto, že jsme informovali. My, vymýšleči nesmyslů, prostě nemůžeme prohrát.

Kdyby byla třetí světová pokaždé, když ji věští tihle poplašenci, tak už bychom jich zažili asi padesát.

Naopak neustále strašení třetí světovou zvyšuje šanci, že se něco opravdu stane, až někdo vystrašený tímhle věštěním udělá nějakou blbost.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-20 # mecko 2013-09-05 11:32
Naprostý souhlas, neustále budí ve čtenářích strach..
Ani tentokrát se nic nestane.. Žádná 3. Světová nebude. Ne teď. Ale až dojde palivo a kvůli přemnožení lidí nebude dostatek jídla ani vody, pak se budou dít věci.. A nebude to vinou konspirací ale davy hladových..
tohle vše co čtete Vás má jen udržovat ve strachu.. Musí si nějak udržovat svoje ovečky, aby si další den přišly přečíst další fantaskní článek, a vydělali za reklamu..
Myslíte si, že jste probuzení, a místo toho jste ti největší hlupáci..
pokud vůbec k nějaké akci v Sýrii dojde, tak z toho žádná 3. Světová nebude. A já se Vám budu za pár měsíců a roku smát až budete předpovídat další...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+10 # taurus 2013-09-05 11:47
Cituji mecko:
Naprostý souhlas, neustále budí ve čtenářích strach..
Ani tentokrát se nic nestane.. Žádná 3. Světová nebude. Ne teď. Ale až dojde palivo a kvůli přemnožení lidí nebude dostatek jídla ani vody, pak se budou dít věci.. A nebude to vinou konspirací ale davy hladových..
tohle vše co čtete Vás má jen udržovat ve strachu.. Musí si nějak udržovat svoje ovečky, aby si další den přišly přečíst další fantaskní článek, a vydělali za reklamu..
Myslíte si, že jste probuzení, a místo toho jste ti největší hlupáci..
pokud vůbec k nějaké akci v Sýrii dojde, tak z toho žádná 3. Světová nebude. A já se Vám budu za pár měsíců a roku smát až budete předpovídat další...

TROLOLO SONG WITH LYRICS!!
www.youtube.com/.../
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-24 # Petr Klimovič 2013-09-05 11:55
To je panečku argument. Ten přesvědčí každého.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-25 # mecko 2013-09-05 12:31
To je tím, ze neví jak argumentovat, a je mu jasné, že máme pravdu..
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+13 # David Oskar 2013-09-05 16:33
Mecko, každý si asi přeje aby jsi měl pravdu ty, ale nemůžeš ignorovat ten fakt, že se něco děje a ten, kdo to nevidí je jenom slepý hlupák, co si to nechce připustit. Nesmíš se na svět dívat přes černé zrcadlo, to nikam nevede...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-5 # bruceman 2013-09-05 18:43
spíš to bude tím, že není paranoidní blázen jako vy ostatní
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+21 # tora85 2013-09-05 12:47
nechapu s cim tady souhlasis. to ze zadna 3 svetova zatim nebyla bylo i tim, ze se naopak vyvolala pozornost k pricinam a par osvicenych melo silu rict ze s tim nesouhlasi (viz treba neoficialni puc pred par lety kdy se jeste za bushe taky tajne prevazeli jaderne hlavice s tim ze meli byt urceny pro iran a nedoslo k tomu jen proto ze do toho odmitli jit nejvyssi americti generalove. odkazu a informaci je o tom na netu dost) kazdopadne vubec bych se nechlubil timto pepikovskym pivnim pristupem. jakoze neudelame nic, ono se to vyresi samo a ve finale budeme frajeri ze sme neco prodpovedeli. protoze stejni prizdisraci tady byly i pred 2 svetovou. stale ze nic nehrozi. nakonec kdyz valka byla tak rychle kolaborovali, takze zase jen volba toho, jak si co nejjednoduseji ochranit zadek. zamyslete se nad sebou. lidi s myslinim jako je vase me vazne desi.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-17 # Petr Klimovič 2013-09-05 12:50
A už je to tady:

ze zadna 3 svetova zatim nebyla bylo i tim, ze se naopak vyvolala pozornost k pricinam a par osvicenych melo silu rict ze s tim nesouhlasi

Vymluvíme se, že se nestala právě proto, že jsme informovali.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-28 # Petr Klimovič 2013-09-05 12:52
Neuděláme nic, ono se to vyřeší samo, to říkáš ty. Já jsem to nikde nepsal. Akorát si myslím, že je dobré řešit věci, které se dějí a ne vymyšlené hoaxy o tajném převážení hlavic.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+8 # vztekloun 2013-09-05 16:33
pane Klimovic vy jste budto totalni magor kterej si rad dela prdel z ostatnich ( rozumejte dite ) nebo ( az se zdraham to napsat ale je tu takova moznost ) inteligentni clovek kteremu dochazi sirsi souvislosti ktere sirsimu publiku nejak unikaji. zkuste prosim zjednodusene vysvetlit duvody pro Vasi teorii / mylku.

taurus - opravdu uzasnej argument. jen tak dal...... na "trol" zacinam byt ponekud alergicky.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-9 # Petr Klimovič 2013-09-05 16:53
Nevím o jaké teorii/mýlce mluvíš.Mám vysvětlovat, že zprávu typu tajný, ale určitě strašně spolehlivý zdroj, nám tvrdí, že se dějí věci, které moc nedávají smysl, máme považovat za nejistou, dokud se nějak nepotvrdí?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # taurus 2013-09-05 18:26
"taurus - opravdu uzasnej argument. jen tak dal...... na "trol" zacinam byt ponekud alergicky"

Tož se omlouvám, že jsem vám způsobil alergií.
Já jsem zas alergický ne na slovo a na zcela konkrétní osoby, které tím trefným slovem nazývám.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-22 # mecko 2013-09-05 13:16
Akorát si potvrdil klimovicovi slova... Fakt si myslíš, ze psaním nesmyslných komentářů, které čte par omezenců si zabránil 3. Světové?? :D
neustále tvrdíte jak jsou mocní a jejich plány jim pokazí pár pošuků schovaných za pc?
kdyby to byla pravda, tak by už dávno neexistovaly stránky jako tahle, ani jejich autoři..
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+6 # erika 2013-09-05 16:58
Peter, tie rakety s atómovými hlavicami sú málo?
Idú snáď s nimi na výstavu?
Nie je čas na intelektuálne vajatanie a ukrývať zodpovednosť za reči typu- toto sme naozaj nečakali, alebo - to sa nedalo predpokladať... je úbohý alibizmus.
Deje sa to a deje sa to preto, že mčíme, váhame a pochybujeme. Hoci vo vnútri každý vie, navonok je pohodlné nevedieť.
Lebo to potom nezakladá povinnosť konať.
Akoby sa nám aj tie vojny v Juhoslávii, Afganistane, Iraku a Lýbyi len snívali.
Zakaždým ide o štát, ktorý v danej chvíli nikoho nenapadol, každý bol napanutý.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-7 # Petr Klimovič 2013-09-05 17:02
Ty rakety nejsou málo. Jsou dokonce tak moc, že abych tomu uvěřil vyžaduji silné důkazy, ne tvrzení webu, který je znám šířením poplašných zpráv.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+7 # uhsd 2013-09-05 16:58
si uplně jinde válka už je dávno rozpoutaná to ale ty nevýš záleží akorát na tom jak daleko se ta válka dostane a záleží to pouze na USa jestli si myslíš že válka v iraqu iranu sirii atd je za svobodu tak ti doporučuju se přidat k armádě a jít jse tam podivat
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+41 # taurus 2013-09-05 10:42
Jestli se Američané nepostaví protí své vládě, budou spoluzodpovědný mi za to zlo, které jejích loutková vláda spolu s loutkaří v pozadí se snaží na zemi rozpoutat.
Neprotivit se zlu, znamená souhlasit s ním.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-27 # Petr Klimovič 2013-09-05 10:48
Však spoluzodpovědný bude každý kdo se nepostaví. Nejen američané. I ty ses nepostavil.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+16 # taurus 2013-09-05 11:43
FCituji Petr Klimovič:
Však spoluzodpovědný bude každý kdo se nepostaví. Nejen američané. I ty ses nepostavil.

Fakt? Z čeho tak usuzuješ, mrzký trole?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-22 # Petr Klimovič 2013-09-05 11:48
Z čeho usuzuji co? Z čeho usuzuji, že ses nepostavil? Píšeš tu z USA kde momentálně trávíš čas lobováním v kongresu, nebo tak něco?

Nebo z čeho soudím, že jsi také zodpovědný? No přece z toho pravidla, které jsi postuloval. Kdo se nepostaví je odpovědný.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+15 # taurus 2013-09-05 11:53
"Z čeho usuzuji co? Z čeho usuzuji, že ses nepostavil? Píšeš tu z USA kde momentálně trávíš čas lobováním v kongresu, nebo tak něco?"

Jseš vážně takový debil?:-))
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-16 # Petr Klimovič 2013-09-05 11:54
Asi jsem. Můžeš mi odpovědět? Argumentovat?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+7 # taurus 2013-09-05 11:58
Cituji Petr Klimovič:
Asi jsem. Můžeš mi odpovědět? Argumentovat?


Na to, co jsi napsal? Jedině takto:
www.youtube.com/.../
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-12 # Petr Klimovič 2013-09-05 12:03
Takže člověk co tu křičí o trollingu mě vylákal na vysvětlení na které reaguje jen nálepkami a vtipným videem?

Zatroloval sis. Dobře ti tak.

Každodpádně mé tvrzení, že z tvé logiky vyplývá, že vinu mají všichni na světě, jsi nevyvrátil.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+15 # taurus 2013-09-05 12:18
Cituji Petr Klimovič:
Takže člověk co tu křičí o trollingu mě vylákal na vysvětlení na které reaguje jen nálepkami a vtipným videem?

Zatroloval sis. Dobře ti tak.

Každodpádně mé tvrzení, že z tvé logiky vyplývá, že vinu mají všichni na světě, jsi nevyvrátil.


Já tu spoluzodpovědno st s tebou nenesu. Já tu neběhám jako šakál Tabaki z "Kníhy džunglí" a nelížu agresoroví zadek.
Tvoje slová?
"Problém nastává ve chvíli kdy špatně vyhodnotíš to ohrožení. Vždyť i USA mluví o tom, že je Sýrie nějak ohrožuje. Každý ten útok je prodáván jako preventivní útok proti chystanému ohrožení."

Není, co dodát. Kdo se snaží omluvit agresora, ten s ním nese spoluzodpovědno st. A nemyslí si, že se jí vyhneš!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-17 # Petr Klimovič 2013-09-05 12:23
No a ti američani o kterých mluvíš, že mají vinu, ti to dělají? Běhají tam a lížou agresorovi zadek? Já tu snad tak běhám? Cituj, ale to asi ne, ty raději video s azbukou.

Co to tam plantáš? Jaká omluva agresora? Proč to píšeš mě? To piš někomu kdo agresora omlouvá.

Takže kdyby každý američan napsal na AC24 že s tím nesouhlasí, tak by měli splněno a byli by bez viny?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-15 # Radek Mlateček 2013-09-05 12:49
Cituji Petr Klimovič:
No a ti američani o kterých mluvíš, že mají vinu, ti to dělají? Běhají tam a lížou agresorovi zadek? Já tu snad tak běhám? Cituj, ale to asi ne, ty raději video s azbukou.

Co to tam plantáš? Jaká omluva agresora? Proč to píšeš mě? To piš někomu kdo agresora omlouvá.

Takže kdyby každý američan napsal na AC24 že s tím nesouhlasí, tak by měli splněno a byli by bez viny?


Já s Vámi Petře plně souhlasím.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+26 # tora85 2013-09-05 12:52
ano, posdtavit by se meli predevsim americane, protoze oni si zvolili zastupce kteri napadaji suverenni staty. cechackove jsou jen mali patolizalove, nebyt americanu, nikam se nesereme a nikoho nenapadame. takze ano. hlavne americani by se meli postavit a rict dost.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-11 # Petr Klimovič 2013-09-05 12:56
Ano, to je v podstatě to co tvrdím. Neexistuje jasná hranice za kterou už odpovědnost není. Je jen různě velká. Nejvíc to mohou ovlivnit ti, kdo jsou tomu nejblíž, ti pak mají také největší odpovědnost. Ale neplatí automaticky, že všichni ostatní nemají žádnou. Svět je dneska tak provázaný, že například i moje peníze za rohlík skončí nakonec jako nákup nějaké rakety.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # vztekloun 2013-09-05 16:47
no to je sice hezky ze by meli rict dost ale vem do uvahy taky jejich medialni masaz a prakticky i strach ze stanneho prava.
kvuli masazi vedi prd co se deje a ta "hrstka" co o tom vi radsi nic neudela kvuli strachu ze stanneho prava. a pokud udela a obama vyhlasi stanne pravo tak to nebudou "svobodne" ovecky ale ovecky pod bicem.

jediny s cim s panem Klimovicem nesouhlasim je to ze tohle muze zmenit i bezny cech. to co jste popsal o tom rohliku je neprima podpora. takovou podporu vyjadruje kazdy kdo ma v penezence alespon halir a halir aspon uz vydelal. penize jsou zkratka nastroj ale malokdo se podili na prime podpore valky. tim jsou prave loutkovodici usa.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-18 # mecko 2013-09-05 12:34
Nemá holku, tak nemá důvod se stavět.. A i kdyby se snažil stavět, tak to co má k dispozici nestojí za námahu :)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+18 # daniel korbel 2013-09-05 15:31
Takže svět pane klimovič a mecko je v pořádku ? a nobelova cena míru člověku , který žádá o podporu senát pro válku je taky v pořádku ? a co vy , vy jste taky v pořádku ?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-9 # Petr Klimovič 2013-09-05 15:44
Ne, není v pořádku. Není v pořádku útok, není v pořádku nobelovka. Víte o tom je to tady pořád dokola. Když někdo dokazuje, že Sýrie je špatně protože HAARP, nebo chemtrails, nebo podobné šílenosti, tak když napadnu tu logiku, tak to neznemaná, že tvrdím, že Sýrie je v pořádku. Znamená to pouze že tvrdím, že není v nepořádku proto, že HAARP, ale proto, že politika, atd... Já napadám argumenty, ne to v čeho prospěch argumentují. Když máte v matematice správný výsledek, ale špatným postupem, tak vám to škrtnou, ne proto, že by si mysleli že mám mělo vyjít něco jiného, ale proto, že jste k tomu došel nesprávným postupem. Problém je, že tady málokdo umí odlišit argument od toho cíle pro který se argumentuje.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+7 # daniel korbel 2013-09-05 15:50
Když o něčem tvrdíte , že není v nepořádku , tak z logiky věci tvrdíte , že je v pořádku .
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-6 # Petr Klimovič 2013-09-05 15:52
..není v nepořádku proto, že A, ale proto že B.

Na zemi leží člověk, chybí mu ruka, krvácí. Ten člověk není v nepořádku proto, že se opil, je v nepořádku proto, že mu chybí ruka.

Shodneme se, že je v nepořádku, ale neshodujeme se na příčinách toho nepořádku.

Například.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+7 # daniel korbel 2013-09-05 16:02
Je li opilý a chybí mu ruka , tak zvažme , jestli mu chybí , právě proto , že byl opilý , nebo jestli vůbec tu opilost zmiňovat , pokud li se neopil právě proto , že mu ta ruka chybí . Lidi podle Vás konspirují , ale co jedenácté září , nemají pocit , že za a byli opilý pro něco , aby jim mohla ta ruka být odňata ? Nebo si myslíte ,že ona letadla a že jich toho jedenáctého září bylo ve svrchovaném vzdušném prostoru tolik , že až to není možné ? Nechtěl je někdo opít ? Ty lidi ví , že toliko náhod není možno a ve vzdušném prostoru USA náhoda neexistuje .
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-5 # Petr Klimovič 2013-09-05 17:23
Co se týče 11. září, tak uznávám, že spousta věcí kolem toho smrdí, ale existuje spousta tvrzení kolem toho jak se nemohlo stát to a ono a proto si to shodili sami, které mi připadají na vodě. Opět více méně souhlasím se závěrem, ale nesouhlasím se způsobem jak k němu řada lidí dospěla.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+5 # daniel korbel 2013-09-05 17:53
11 . září , celý svět koukal v televizi na to , jak dvě věže se zřítily během 10-12 sekund , v podstatě volným pádem k zemi , kdy horní patra budovy přerušeny , podťaty letadly , spadly na neporušený zbytek budovy , bez toho aniž by se zastavily , či zpomalily . Ve chvíli , kdy padající horní část budov dopadla na na patra pod nimi
, tak pokračovala bez zpomalení směrem k zemi , což odporuje kinetickému zákonu o předání energie ... horní patra dopadla na patra , která byla již v pohybu směrem dolů...tento závěr je výsledkem výpočtu kandidáta věd ČVUT v Brně a samozřejmě nejen tohoto ing . ... a to právě na základě nezpochybniteln ého záběru , který nesčetněkráte oběhl celou Zemi ...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-8 # Petr Klimovič 2013-09-05 18:11
No a máme znalosti na to abychom jeho výpočty mohli ověřit? Nemáme. Důvěřujeme autoritě. Jenomže jiní stejně slavní vědci zase tvrdí, že to je v pořádku. Tak jak rozhodneme kdo to spočítal správně, když sami to přepočítat neumíme a oba zdroje mají stejné tituly? Jo, je to těžké.

Vím, že se můžeme utloukat linky do nekonečna, ale tady máš jeden z opačné strany třeba. technet.idnes.cz/.../...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # Kristián.K 2013-09-05 21:01
Ja mám kamaráta ktorý vyštudoval stavebnú školu v Trnave a vysokú stavebnú školu v Brne a tiež popiera že by sa tak budova mohla zrútiť tie budovy sa zrútili ako domček z kariet a to ne ni možne pri nosnej konštrukcií aká tam bola postavená.


PS: A taktiež profesori ktorý ich učili tak to popierali tak čomu budeš veriť ozajstnému stavbárovi alebo masmédiám??
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-2 # Petr Klimovič 2013-09-05 21:19
Já chápu, že ty jsi s nimi mluvil, ale to čemu mám teď věřit já není stavbař, ale kdosi na internetu, kdo tvrdí, že stavbaři říkali...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # Dovsed 2013-09-05 22:21
Ty si už fakt kus [...]a - čítam to zhoda až sem a už nemôžem. Chápem, že musíš mať na všetko dôkaz a všetko spochybnovať lebo si tak pragmatický človek, že ani Boh sa ti nevyrovná...rad šej sa na to vyser lebo si tu všetkým na smiech a aj tak Ťa nikto neberie vážne. Skús túto svoju vervu bojovať proti všetkým otočiť správnym smerom a možno sa aj niečo stane ale tu vypisovať len samé nie, nie, nie, ja mám hento ty máš toto, môj meria 5cm a tvoj meria iba 4cm...daj si pohov, daj si knedlo, vepřo a pál do piči
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-1 # daniel korbel 2013-09-06 18:52
Problém je v tom , že architekt , se kterým se zde oháníte , nemá znalosti ČVUT , totiž mechanika , je mechanika , architekt ví jak to postavit , docent přes mechaniku ví , jak to spadlo ... tedy dokládání architekta proti doc. Csc z ČVUT je prostě nedostatečné .
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+5 # erika 2013-09-05 17:28
Nikto nedával do súvislosti Sýriu a chemtrailsy, či HAARP, Peter.
Len som poukázala na to, že vojny nie sú jediný terorizmus, ktorým USA "obšťastňujú" svet.
Že zlo, ktoré exportujú do sveta je širokospektráln e.
Bojujú na všetkých dostupných frontoch a používajú nevyberané spôsoby.
Korumpuijú, vydierajú a zabíjajú.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # kapudrant 2013-09-07 15:02
To ale robi kazda krajina s umyslom presadit sa... lenze niektora si moze dovolit tomu venovat viac prostriedkov, ako ina.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # oliva 2013-09-05 12:11
ale každý kto sa postaví, sa stavia rovno na front. Sami si za to môžeme, lebo tie zbrane vyrábame, ak by sa každý odmietol zamestnať v zbrojárskom priemysle, žiadna vojna by nebola. Raz chcem v taktom svete žiť!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-6 # Petr Klimovič 2013-09-05 12:18
No jo ak by každý. To se pravděpodobně nestane. To by každý musel být stejný a to už budou roboti a ne lidé. Ve společnosti kde neexistují zbraně je výroba zbraně obrovsky výhodná, protože dává svému nositeli obrovskou moc. Ve světe kde je zbraní hodně, nedělá jedna zbraň navíc rozdíl, ale ve světe beze zbraní je to nebe a dudy. A jakmile existuje takto existující výhoda, dříve nebo později ji někdo využije.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Pesimista 2013-09-05 21:40
ano a proto jsou nektere pohony drazsi nez ty na fosilni paliva....proto ze na to nejsou fabriky ane na bezinove motory je 3 prdele fabrik a aby to zmenili? to by prisli o spoustu pemez tak radsi prichazi s novyma malickostma a pretvareji poho šneci rychlosti a tak to pak taky schvalne prodavaji.... vyrobky o trosicku lepsi a pak zas o trosicku lepsi....nechco u udelat velky skok jelikoz by prodelali.....z kurvena vymrdana logika...byt svet z horlaviny a ja mit syrky v ruce nevaham ani setinu....

cetl jsem si nektere vase komentare ...rad slovickarite... chce se mi z vas blit a lidi jako vy...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-3 # Radek Mlateček 2013-09-05 12:53
Cituji oliva:
ale každý kto sa postaví, sa stavia rovno na front. Sami si za to môžeme, lebo tie zbrane vyrábame, ak by sa každý odmietol zamestnať v zbrojárskom priemysle, žiadna vojna by nebola. Raz chcem v taktom svete žiť!


Vojna by bola aj tak, akorát by se lidi mlátili klackama a kamenama, to už tu bylo.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # pls 2013-09-05 11:11
mohol by niekto poradit aku masku/filter si kupit pripadne aj ine veci na prezitie (nazov alebo odkaz)
myslim si ze je len otazkou casu kedy budem potrebovat masku
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+21 # obama 2013-09-05 11:50
Masku? Filtr? Ty asi nevíš co jsou jaderné zbraně zač a kolik jich mám k dispozici.. Zajed si do krematoria, podívej se, jak probíhá kremace, ať víš co tě čeká..Tvůj OBAMA
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-1 # Miri 2013-09-05 15:05
Já teda dodneška neznám ceny ani masek ani ochran všeho druhu proti jadernému výbuchu z jednoduchého důvodu. Něco takového prostě nechci přežít. Kdybych viděla jaderný hřib, neschovám se, ale rozeběhnu se k němu. Dokážeš si představit svět po něčem takovém? Zkoukni film Vlákna, a to je jen optimistický odvar toho, co by bylo doopravdy pak pro ty, kteří přežili. Živí by záviděli mrtvým.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-3 # Petr Klimovič 2013-09-05 15:09
Jo, jo. Také nechci žít za jakoukoliv cenu.

Ale jinak kdybys viděla hřib, může to být jediný a ty by se zabíjela zbytečně.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+6 # Realista 2013-09-05 12:17
Znáte někdo herní sérii Fallout ? Pokud ano, tak válka, která zničila svět začala v roce 2077. Možná něco bude a možná taky ne, ale pokud něco bude, tak svět dopadně jako v té hře, ovšem za předpokladu, že někdo přežije.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-13 # jsk 2013-09-05 13:17
Bože to je zase fabulace! Bombardéry B1B přestávají být dle dohody o omezení jaderných zbraní nosiči těchto zbraní a proto jsou z jejich základny tyto zbraně (asi B83) odváženy. Nevěřte hloupým novinářům a médiím které patří Rusům! budete pak špatně spát...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+11 # Jean Laroux 2013-09-05 14:26
Média patří Rusům ? :D Bože, bože .. do čehos to duši dal ?!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # Naim 2013-09-05 14:43
Nedávno někdo hlásil, že tento server vlastní "potají" BBC... :-D
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-1 # jsk 2013-09-05 15:25
Hlupcům není pomoci, bohužel.Nauč se používat mozek a ověřovat si věci z více zdrojů, nebudeš pak na Netu vystavovat na odiv svoji hloupost a snadnou ovladatelnost.
Nebuď užitečným blbem!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-6 # Lenin 2013-09-05 15:21
Už zase 3. světová válka ?
Vy si to úchyláci snad i přejete ne?
Hlavně, že věříte a anonymnímu "vysoko postavenému zdroji" ovečky jedny důvěřivé :D
To vás fakt netrkne jací jste trapáci a věříte kdejaké sračce?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # kapudrant 2013-09-07 15:07
Niektorym ludom to zjavne robi dobre, citit sa neustale v strachu a mysliet si, ze vie co je za vsetkym...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # Tomax 2013-09-05 15:32
Cituji Petr Klimovič:
Naopak neustále strašení třetí světovou zvyšuje šanci, že se něco opravdu stane, až někdo vystrašený tímhle věštěním udělá nějakou blbost.

A toule perlou se jak lišíš od těch, jak píšeš - "vymýšlečů nesmyslů"
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Tomax 2013-09-05 15:34
Oprava: chybí tam otazník na konci
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # ludy 2013-09-05 17:17
Tady rikate ze je nejlepsi nic nedelat, opak je pravdou kdyz totiz komunikujete s temi spravnymi, jako us marinakem na fb a ze tam jsu o tom nepochybujte, mate sanci skusit sahat do svedomi. a ovlivnit ho.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-2 # Petr Klimovič 2013-09-05 17:19
Já si myslím, že není nejlepší nic nedělat. Nejlepší je vydat přesně tolik energie, kolik je potřeba na žádanou změnu. Panikaření z každé neověřené informace není tím správným postupem.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # ludy 2013-09-05 17:57
a co lze dneska skutecne overit? nic, ze se ta pravda ve lzi ztrati, Postavim vam kopii Damasku a poslu tam atomovku a nepoznate ze je to kopie a nic se nedeje. Akorat druha strana uveri a zautoci. Masa uveri? Pikud nebude overovat tak ano.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # lwowan 2013-09-06 11:57
Hele, Klimovič, a proč ty sem vlastně lezeš? Takovýho času co to musí zabrat, stejně jsou to podle tebe samý bláboly. Fakt nechápu!!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Petr Klimovič 2013-09-06 12:00
Abych si procvičil argumentaci.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # kapudrant 2013-09-07 15:16
Pozri, je docela uzitocny, lebo ukludnuje - k comu je dobre panikarit?
Ja by som podobne spravy zacal trestat ako sirenie poplasnej spravy.
Nie je tam absolutne ziadny zdroj, ale hlupaci to hltaju aj s navijakom.

Radsej v dalsich volbach volte za stranu, ktora je umiernena a chce vystupenie z NATO a pripadne aj EU. Tak nieco mozete zmenit. A nie sirenim hlupych poplasnych sprav bez akehokolvek spolahliveho zdroja, a co je najhorsie, predkladajucich vzdy tu najhorsiu moznost a absolutnym nezaujmom o ine, logickejsie a jednoduchsie riesenia. Napriklad preco autor tohto clanku robi unahlene zavery a smeruje myslienky citatelov k vojne? Ubohy presun nejakych hlavic predsa vobec nic neznamena. Take veci sa deju kazdy den, za ucelom udrzby, preskupenia, oprav, nahradenia, modernizacie atd...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # bruceman 2013-09-05 18:41
vy si fakt musíte donekonečna vymejvat mozky co, směju se vám
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # kapudrant 2013-09-07 15:18
Niekto sa na tom zivi - dusevne.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-2 # Anonymous 2013-09-05 23:42
Ač infowars má v něčem pravdu, Alexe Jonese fakt nemusím.

Alex Jones s jeho stupidním náboženstvím a sektářstvím je ten kdo snižuje věruhodnost infowars.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # muzskystyl.cz 2013-09-06 00:26
Tak bych to trošku odlehčil - www.muzskystyl.cz/.../
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # Carlos IV 2013-09-06 04:44
Nebavte uz se s tim volem
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-1 # fiškus 2013-09-06 07:32
vody velkeho babylona uš vysychají(věřic i ve světě)tudiš je jen otazkou kratke ho času až vlada zautoči na vatikan ,u skutečneho babylona to bylo přes noc![...].cz
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Bročák 2013-09-06 11:08
Jelikož se Spojené státy americké neustále řídí vzorem starého Říma, vše za padá do kontextu: "si vis pacem, para bellum" (chceš li mír, připrav se na válku).
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Grogy 2013-09-07 11:15
Jenže tady se pořád točíme okolo toho, co berete za fakt. Co ve Vašich očích určuje, co je fakt a co už ne a jsme zase zpátky u těch Vámi uznávaných autorit. Dříve byla nejvyšší autorita církev, která tvrdila, že země je placatá a středem vesmíru. Takže když to aplikuju na Vás, tak vy jste normální občan, který o své autoritě nepochybuje a já jsem ten, koho upálíte, protože Vám říká něco jiného.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Petr Klimovič 2013-09-07 11:35
Myslím, že tu nenajdete sebemenší náznak, že bych chtěl někoho jakkoliv trestat za jeho názor. Upalování si vymýšlíte. Co se týče autorit v tom máte do jisté míry pravdu. Je to mimo jiné rozdíl v tom, čemu kdo říkáme fakt a důkaz.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # klíma petar 2013-09-08 10:30
Přímo exemplární ukázka, jak se člověk může projevovat jako neskonalý vůl. První tečka, poslední slovo a mezitím blábol na blábol. Na každém slušnějším webu visí jako pijavice podobné modré existence vyškolené v Langrově sorboně.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat

Přidat komentář

Bezpečnostní kód
Obnovit


Anti-spam: complete the taskJoomla CAPTCHA
Top of Page

Copyright 2017 © AC24, s.r.o. | Publikování nebo šíření obsahu je zakázáno bez předchozího souhlasu. | Nezávislé zpravodajství z celého světa aneb Co se jinde nedozvíte |
Máte dotaz? Chcete inzerovat na AC24? Neváhejte nás kontaktovat formou emailu: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Provozovatelem serveru AC24.cz je AC24 s.r.o., se sídlem Jaurisova 515/4, Michle, 140 00 Praha 4, IČ: 02988186, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 226266. | O projektu | Tiráž | Napsali o nás | Podpořte nás

Webový portál AC24.cz ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.