Webový portál AC24.cz ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.

AC24.cz

AC24.czZe světaSkandál, o kterém se nemluví: Masové drogování amerických vojsk

Sociální sítě

Reklama

https://www.AUTOdoc.CZ

Skandál, o kterém se nemluví: Masové drogování amerických vojsk

Vojáci s výjimkou důstojnické kasty jsou nuceni brát pilulky. Masové drogování amerických vojsk je jedním z nejvíce zamlčovaných skandálů moderní éry s tím, že vojáci nejenže jsou v novém odvážném světě farmakologických experimentů využíváni jako pokusná morčata, ale v důsledku toho jsou zbaveni i svých práv.

Seržant Joe Biggs se nedávno zapojil do Show Alexe Jonese, aby popsal šokující podrobnosti toho, jak byl svědkem, že vojáci v Afghánistánu projevovali přezíravou ignoranci k hrozbám představovaným výbušnými nástrahami, protože vojáci byli hodně na Percocetu, přípravku na předpis proti bolesti založeném na oxycodonu, narkotickém analgetiku II. Plánu, které je odvozeno z opia.

Zatímco američtí vojáci údajně v Afghánistánu hlídají makovicová pole (i když výroba opia nadále proráží rekordní výšiny), tak je čím dál větší počet amerických vojáků zaháčkovaných v opiátech, z nichž některé jsou jim předepisovány.

 

Americká vojska zažívají drogovou epidemii. Čísla ukazují, že „od roku 1999 došlo k nárůstu nesplnění drogových testů v US Letectvu o 82% a v US Army o 37%.“

Jak zadokumentoval Mike Adams, ministerstvo obrany uvádí, že „20 procent amerických vojáků je na psychiatrických drogách a že jsou často drženi až 180 dnů na dávkách těchto pilulek, než jsou nasazeni.“

Tím nejzamlčovanějším aspektem celého tohoto skandálu je však to, že vojáci jsou v mnoha případech nuceni brát léky na předpis proti své vůli, zatímco ti z důstojnické třídy mají často výjimky jak od drog, tak ze zvýšeného počtu nebezpečných vakcín, které jsou pro nové rekruty povinné.

„Američtí vojáci jsou nuceni brát drogy jako Prozac a Seroquel na úzkost a depresi. Vojáci nemohou odmítnout tyto drogy brát, aniž by to mělo důsledky od jejich nadřízených. Odpor amerických vojáků k jejich rozkazům rovněž vysoce roste. Některé z amerických vojenských hlídek odmítají provádět své mise „vyhledej a zabij“, a místo toho se vrací na své základny s tvrzením, že tyto rozkazy vykonali,“ hlásili Veterans for America.

Další drogy jako Meloquine rovněž u vojáků vražedná řádění, jako byl loňský incident, kdy Robert Bales zastřelil 17 afghánských civilistů včetně dětí. Zneužívání drog je rovněž základním faktorem za šokujícím nárůstem vojáků páchajících sebevraždy. Plná třetina vojenských sebevražd je připisována vedlejším účinkům medikace.

Ten cyklus zneužívání léků ale pro americké vojáky nekončí, když opustí ozbrojené síly. Jakmile jsou zaháčkováni na předepsané medikaci, tak jsou pak veteráni nuceni navštěvovat psychology, kteří jim diagnostikují mentální poruchy, aby udržovali trvalý tok léků a přiživovali u nich tu závislost.

To následně veterány degraduje na občany druhé kategorie, kterým odejmou právo nosit zbraň v důsledku toho, že je trvale označují jako stižené poruchami post-traumatického šoku.

Jedním ze základních důvodů, proč Pentagon podněcuje to masové drogování amerických vojáků je namazat skluzy pro Marshalův plán, dlouhodobou agentu, která dohlédne na to, že všichni vojáci budou trvale zdrogovaní, aby se tak dosáhlo „modifikace chování a charakteristik zvýšeného výkonu.“

Masové drogování amerických vojáků je dalším z aspektů vládního sociálního inženýrství. Je to o vytváření zase dalšího obrovského sektoru společnosti, jehož závislost na státu je zabezpečena přes metody umělého vytváření nebezpečné závislosti na lécích – zrovna tak jako u dětí ve školách a v pěstounské péči.

Zdejší článek s mnoha ilustracemi, jak se američtí vojáci v Afghánistánu starají o pole opiového máku:

Překlad: Miroslav Pavlíček

Zdroj: prisonplanet.com

 

Loading...

Přidat komentář

Bezpečnostní kód
Obnovit


Anti-spam: complete the taskJoomla CAPTCHA

Komentáře   

-2 # odpuštění 2013-08-20 09:55
A tak, to je jistě děsné, ale asi se tyhle způsoby užívají i v jiných armádách. Odstranit by se to dalo tím, že by se armády zrušily. Stejně jako další represivní složky. Ale to nejde, protože by vznikla anarchie. Čili to nemá řešení.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+70 # taurus 2013-08-20 10:19
Řešení to má.
Pokud voják brání vlastní zem, nepozřebuje k motivací drogu. Drogu potřebuje ten, kdo jde za peníze válčit do cizí zemí kvůli pochybným zájmům někoho.
Takže řešením by bylo udržovat si armádu k obrane vlastní země.

P.S. Jak to émeričané mají účelově zařízený. Nejdřívě v Afgánistánu dovolí pěstování máku, vyroba vzrostla desetinásobně. Potom z prodeje těchto drog, přes svoje kanály v Albanií a Kosovu získají peníze, které jím umožní financování své armády v Afgánistánu. Potom stejné drogy narvou do svých vojáku, aby moc nepřemýšleli. A zárověň zvyší úmrtnost v Evropě (na předávkování drogami), čímž plní plán na snižování populace. Nu a ještě nějaké peníze natečou do kapes.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-3 # odpuštění 2013-08-20 11:22
To zní vzletně. Ale připomeňme si české vojáky, kteří raději českou zemi nikdy nebránili.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+18 # taurus 2013-08-20 11:38
Také pravda. Proto jsme tam, kde jsme...
Ale myslím si, že by tí vojácí i měli snahu svojí zemí ubránit, nebyt zrádných elit.
Třeba Svobodova armáda v Rusku a letci v Británií bojovali za vlastní zemí, za co jiného?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-4 # Petr Klimovič 2013-08-20 11:39
Nemyslím si, že by to fungovalo tak jednoduše, že když bráním zemi jsem automaticky nebojácný a když válčím v zahraničí jsem automaticky bojácný.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+9 # taurus 2013-08-20 11:57
A myslí ti to vůbec?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-3 # Petr Klimovič 2013-08-20 11:40
A jinak opiáty rvát do vojáků to nedává moc smysl. Jsou to tlumící látky. A spící voják není moc dobrý voják. Vojáci spíše amfetaminy a jiné povzbuzující látky.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # taurus 2013-08-20 12:04
Dolož důkazy! Jaké drogy rvou do vojáku USA, co obsahují, jaké mají účinky. Chci vidět jenom oficiélní zdroje! Nejlépe s razítkama.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-9 # Petr Klimovič 2013-08-20 12:06
Ano, chci vidět zdroje. Tvrzení pentagon to prosazuje, není zdroj. Zajímá mě na základě jakých faktů autor dospěl k takovému tvrzení. Nepřevezmu přece cokoliv co někdo tvrdí.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # taurus 2013-08-20 12:15
"A jinak opiáty rvát do vojáků to nedává moc smysl. Jsou to tlumící látky. A spící voják není moc dobrý voják. Vojáci spíše amfetaminy a jiné povzbuzující látky"

Teď chcí já zdroje a důkazy. Nevyhybej se a nesnaž se vyhnout dokazování!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-1 # Petr Klimovič 2013-08-20 12:16
Tak například zagooglit si opiáty? A přečíst si o jejich účincích? Já také nejdřív googlím, než požádám o důkazy. To dělám až v případě, že se mi je nedaří najít.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-1 # taurus 2013-08-20 12:25
"Ano, chci vidět zdroje. Tvrzení pentagon to prosazuje, není zdroj. Zajímá mě na základě jakých faktů autor dospěl k takovému tvrzení. Nepřevezmu přece cokoliv co někdo tvrdí"

Tvoje slova? Tak si nejdříve běž zagooglit!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Petr Klimovič 2013-08-20 12:27
Ale já už jsem googlil. Vždyť ti píšu, že googlím před tím než požádám o zdroje.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # taurus 2013-08-20 12:33
-:))
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+9 # Adolf Balík 2013-08-20 16:02
Amfetaminy jsou dobré k vybičování k maximálnímu výkonu při střetu. V tom ale asi není tak moc jejich problém. Ti vojáci trpí vleklým stresem z hodně dlouhodobého pocitu ohrožení a předráždění. Tak je tlumí k určité apatii, aby to tak neprožívali.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # agata 2013-08-20 17:44
Kdybyste znal dopady Prozacu, nemohl byste tady vykládat hovadiny. možná, že kdybyste si jeden vzal, byl by pokoj.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-7 # mecko 2013-08-20 16:36
Sám si to napsal:Cituji taurus:
kdo jde za peníze válčit do cizí zemí kvůli pochybným zájmům někoho..
Tam bude motivace ty peníze, tak proč jim ještě dávat drogy? :D Čím ty myslíš..
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # taurus 2013-08-20 18:37
Určitě hlavou narozdíl od tebe.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-6 # mecko 2013-08-20 18:53
To by tomu odpovídalo.. Já používám mozek. Mimochodem, mozek je úžasná věc, přál bych si, aby ho měli všichni. třeba i Ty.. :)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-2 # taurus 2013-08-20 19:06
Humor dítěte na základce.:)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-4 # mecko 2013-08-20 20:02
To proto, aby si to pochopil :) You have been owned, congratulations !
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-3 # taurus 2013-08-20 21:37
Ale jdi, ty "maturito". :))
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-2 # mecko 2013-08-20 21:52
Jdu, jdu na fotbal, ty "vyučenej" :))
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-1 # taurus 2013-08-20 22:01
Sancta simplicitas ! :))
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-2 # mecko 2013-08-20 22:13
Ten google translator je úžasný, viď? I takový idiot jako Ty pak může psát anglicky nebo latinsky :)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+6 # Adolf Balík 2013-08-20 11:04
V armádách bývá mnoho zel, ale ne všechna mají kořen v armádě samé - armáda je jako houba zla, do které se snadno nasákne. K vykořenění zla je ale třeba zasáhnout jinam. V tomto případě je to ve zdravotnicko-fa rmaceutickém komplexu.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+20 # corgon 2013-08-20 09:58
Václav Havel - Humanitární bombardování pod vlivem drog
www.youtube.com/.../
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-7 # Petr Klimovič 2013-08-20 11:38
Spousta tvrzení bez důkazů. Chtělo by to zdrojovat. Když někdo napíše, že pentagon něco podporuje, chtělo by to dodat nějaký důkaz. Nějaké memo které napsal nějaký velký šéf z pentagonu kde všem nařizuje drogovat své vojáky nebo tak něco. Jinak to stojí dost na vodě.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Drahomír Stanke 2013-08-20 12:16
www.youtube.com/.../

Stále je to málo?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-1 # Petr Klimovič 2013-08-20 12:23
Nevidím tam žádné tvrzení o tom, že by pentagon užívání drog nařizoval. Ano, amfetaminy bývají ve výbavě pilotů. Pro případ únavy, apod. Ale tvrzení v článku zní, že pentagon to vojákům nařídil, že si to brát musí. To je něco jiného.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+5 # Adolf Balík 2013-08-20 16:07
Ti vojáci jsou ambulantními psychiatrickými pacienty. A když nechtějí dodržovat léčebný režim, tak si doktor postěžuje veliteli... Není to tak, že by jim to nařizovalo jejich velení, to jen obvykle dbá, aby vojáci poslouchali svého doktora, aby pak neměli nadměrný počet průšvihů kvůli moc vystresovaným vojákům.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+13 # Drahomír Stanke 2013-08-20 12:08
Kdysi vojáci fasovali alkohol, aby to psychicky vydrželi, dnes do nich cpou přímo drogy. Jo, pokrok je pokrok! A pak se člověk diví, že jsou třeba v Afganistánu schopni na jeden zátah zavraždit desítky lidí. V zemi, kde nikdy neměli co dělat!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Adolf Balík 2013-08-20 19:26
A bylo to levnější a účinnější. :-)

Farma-lobby to ale chce jinak.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+5 # Pavlíček 2013-08-20 22:34
Američané na svých vojácích testovali a testují, sarin, plyny, teď tohle, stejně tak jako nacisté. Však víte: "Voják něco vydrží". KURVY [...]ENÉ TO JSOU, JÁ BYCH SI MOZEK VYJEBÁVAT NENECHAL, ani se nebudu omlouvat za mé nadávky, amerika se všema už pěkně vyjebává. Hodnoťte si mě jak chcete.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # emanuel 2013-08-21 09:11
plne súhlasím s obsahom článku, no nemôžem sa stotožniť s niektorými komentármi.
Drogy v US army nie sú nič nové. K zneužitiu vojakov stačí "poznať ich povahu, soc. zázemie, pôvod atd.", podľa toho ich zedeliť na jednotlivé vojenské pozície a s takto ovládnutým stádom sa dá veľmi ľahko manipulovať. Ako je všeobecne známe už samotný nábor vojakov (myslím tým hlavne vojakov na najnižších pozíciach) v podmienkach "úžasnej ameriky" prebieha tým spôsobom, že berú takmer každého. Pri otázke prečo idú slobodný americký občania do nezmyzelnej vojny alebo bojového nasadenia, sa pozrime na ich motiváciu. Mnohý z nich sú verbovaný priamo z ulice. Nevidia iné východisko zo svojej zlej životnej situácie. Hľadajú dobrodružstvo, chcú k niekomu patriť k nejakej uznanej spoločenskej skupine (armáda, veteráni ...), alebo si jednodocho chcú len zastrielať . Takýchto regrútov je potom radosť ovládať. Niekomu síce musia dať "drogu" na náladu, povzbudzenie, utlmenie...iným stačí rozkaz postrielaj tú čvargu, ale mnohých možno aj váhajúcich "čo to robím" nakoniec pohltí davová psychóza spolubojovníkov . Musíme si uvedomiť, že ozaj ide o jednoduchých clapcov no už často aj dievčat, ktorý ak prežijú a vrátia sa tak sú niekto kto bol vo svete a čo všeličo zažil-a, alebo skončia v depresii a celoživotnej opatere amerických lekárov, ktorýsa určite potešia takýmto lacným pokusným králikom.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat

Top of Page

Podpořte nás

Podpořit nás můžete zasláním libovolné částky na český účet, nebo v kryptoměnách BTC, BCH, ETH a LTC, či přes PayPal.

Více informací zde

 

Převodem na účet

Podpořit nás můžete zasláním libovolné částky na český účet.

Více informací zde

V kryptoměnách

Podpořit nás můžete pomocí BTC, BCH, ETH a LTC.

Více informací zde

Přes PayPal

Copyright 2018 © AC24, s.r.o. | Publikování nebo šíření obsahu je zakázáno bez předchozího souhlasu. | Nezávislé zpravodajství z celého světa aneb Co se jinde nedozvíte |
Máte dotaz? Chcete inzerovat na AC24? Neváhejte nás kontaktovat formou emailu: info@ac24.cz

Provozovatelem serveru AC24.cz je AC24 s.r.o., se sídlem Jaurisova 515/4, Michle, 140 00 Praha 4, IČ: 02988186, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 226266. | O projektu | Tiráž | Napsali o nás | Podpořte nás