Webový portál AC24.cz ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.

AC24.cz

AC24.czZe světaVIDEO: Bizarní mrak neustále měnící tvar

Sociální sítě

Reklama

loading...

VIDEO: Bizarní mrak neustále měnící tvar

Neznámý zdroj světla na obloze se chová, jako by jej něco řídilo.

Dále byly nedávno zachyceny jedny z nejzvláštněji vypadajících mraků ze satelitů sledujících Zemi.

Cívce podobné nebo obloukovitými vlnami tvarované mraky byly vytvořeny mračny přecházejícími přes Ostrovy prince Edwarda na jihu Indického oceánu. Více ZDE.

Pro psaní komentářů se musíte přihlásit. Nemáte účet? Zaregistrujte se.

Komentáře   

+41 # Anti-haarpař 2013-07-09 18:17
HAARP jak sviň.
+2 # tomscott 2013-07-12 19:26
nebo je to jen obyčejnej plasmovej výboj. už jste někdy viděli kulový blesk?
-4 # xxxf 2013-08-04 10:49
Cituji Anti-haarpař:
HAARP jak sviň.
HAARP ma momentálně pozastavenou cinost
+2 # Ice Cold 2013-08-04 16:32
Prober se, HAARP není jenom jeden :)
-21 # Steam 2013-07-09 18:19
Proč jsou všechny videa zachycující UFO, tohle nebo nějaky jiny zajímavý a neobvyklý jev v tak debilní kvalitě? Vždyť dneska už jsou HD kamery i v mobilech, třeba jako mám já. Fakt to nechápu -_-
+12 # Steam 2013-07-09 18:20
btw proč je u každé změny mraku slyšet ten svištivý zvuk? Je dost vysoko na to, aby bylo cokoli slyšet, nemyslíte?
-36 # agent000 2013-07-09 19:51
Jak bylo řečeno níže, natáčející má (nejspíše) na objektivu kapku vody a pokaždé, když zafouká vítr, tak se mu ta kapka přeformuje a jinak zdeformuje obraz.
+37 # Pavel T 2013-07-09 20:09
Cituji agent000:
Jak bylo řečeno níže, natáčející má (nejspíše) na objektivu kapku vody a pokaždé, když zafouká vítr, tak se mu ta kapka přeformuje a jinak zdeformuje obraz.

Kapka vody? Tak ty máš dost :D. Prostě za každou cenu cokoliv musíme vymyslet že?
-25 # agent000 2013-07-09 20:18
Asi nejlogičtější vysvětlení nebo máte nějaké lepší? Sem s ním ;)
-15 # Honza_ 2013-07-09 20:40
Pardon, zklamu vás ale to, co se tam "mění" není mrak.....

osobně typuju, že je to natáčené přes čelní sklo os. auta, nebo tak něco a to co se "mění" je odraz na tom skle z nějákýho pozlátka, obalu nebo tak něco co má někdo na palubce.....
0 # agent000 2013-07-09 22:30
Popravdě, to mně nenapadlo, že by to nemuselo být točené přímo venku, ale ještě přes sklo, potom to může být úplně cokoliv včetně vady ve skle :)
-5 # 3,14ranha 2013-07-09 23:00
nebo to ani není záběr na oblohu, ale záběr na nějakou hodně lesklou zrcadlící plochu (vyleštěný černý plech?)
+26 # microb 2013-07-09 20:58
KAPKA VODY PŘEFORMUJE A ZDEFORMUJ OBRAZ :DDDDDDDDDDDD kurva lidi já se tady dneska nasměju..
-9 # agent000 2013-07-09 22:30
Třeba proto, že se chová jako čočka? Já nemůžu za to, že neovládáte optiku ze základní školy :)
+20 # Idiox 2013-07-10 15:49
Pokud tvoje znalosti fyziky končí na optice ze základní školy, tak je to pro tebe asi nejlogičtější vysvětlení :D Pokud by tam měl kapku, tak by se vzhledem k úhlu ohnisko měnilo i s otočením kamery a vzhledem k povrchovému napětí by byl asi vidět i okraj kapky. Tohle může způsobovat elektrostatické pole - krystaly ledu v mraku se otáčí dle změny polarizace a tím se mění úhel odrazu světla, nic se nepřesouvá, pouze se mění úhel odrazových ploch a propustnosti světla. To je bohužel už učivo střední školy, ale pokud by ses trochu zajímal o věci kolem sebe, tak by tě to třeba napadlo, protože je to stejně banální princip jako u lcd displeje, do kterýho pravděpodobně čumíš :)
+3 # Jean Laroux 2013-07-11 07:48
A nebo to taky může být meteorologický balón bratře ;)
+1 # Nitra Maxov 2013-07-11 10:16
:-D +1
+6 # Igor82 2013-07-09 20:01
Nemyslim si ze by to nebylo slyset. Neni problem uslyset letadlo uplne bezny jev a leti napriklad v letove hladine FL400 = cca 12km.
+11 # agent000 2013-07-09 20:19
Jo až na to, že při 12km by jste měl zpoždění mezi jevem a zvukem toho jevu asi 36 vteřin ;)
+21 # Nitra Maxov 2013-07-09 21:03
nevím, co tam slyšíte vy, já tam slyším ruchy ulice, žádné svištivé zvuky související se změnou obrazu neslyším.
+7 # martin852258 2013-07-09 18:22
HD sa ťažšie upravuje vieš ako
+9 # Pepik 2013-07-09 18:24
Víš proč jsou v tak nízké kvalitě? Protože mainstreamová média se zabývají jen smrtí, násilím atd. Tohle nikdy v těchto médiích neuvidíš :D. Ale je to jen můj názor :)
0 # agent000 2013-07-09 19:53
A jak spolu souvisí to co běží v mainstreamu a to jakou technikou jsou natáčeny paranormální jevy?
+2 # michal... 2013-08-04 10:25
nijak. Pepik chtěl pouze poukázat na fakt že ne každý má při takové situaci po ruce profi kameru na natáčení fullhd záznamu.
raději zůstaň u té kapky, víc to raději komentovat nebudu...
+1 # NOS32 2013-07-09 21:30
protože když jsem svým fotákem vyfotil za bílého dne ufo tak to bylo taky rozmazané leteckaposta.cz/.../. prostě to nějak nechce zaostřit :-(
+1 # gecko 2013-07-09 22:03
pekne fotky.
inak to ufo je rozmazane, pretoze je tak malicke, ze aj napriek peknemu rozliseniu na neho pripadlo len zopar pixelov. na ostry zaber ufo v takej dialke by to chcelo masinu jak svina, alebo povedat mu, nech tam ostane kym ho poriadne nezazoomujem :)
+1 # Ardrim 2013-07-10 00:10
Pěkné fotky,ale vypadá to spíš jako letaldla,možná cvičná letka se stíhačkama.
0 # Nitra Maxov 2013-07-09 22:27
jj, zajímavé fotky, ale chtělo by to foťák s větším čipem a kvalitní optiku s dlouhým ohniskem plus stativ :-).
0 # Jarinko 2013-07-10 13:09
+7 # Nitra Maxov 2013-07-10 15:04
- Jaká je pravděpodobnost , že někdo, kdo vlastní kvalitní kameru s dlouhým zoomem a kvalitní optikou a jde po ulici, ji bude mít u sebe? Nemluvím o těch plečkách za 5.000,-Kč, protože ty na tu vzdálenost a přiblížení opticky nestačí (ne jen čip, ale i optika má své rozlišení)
- Jaká je pravděpodobnost , že člověk, který má kvalitní kameru s dlouhým zoomem a kvalitní optikou, a má ji na ulici u sebe bude mít to štěstí a uvidí UFO, bude mít u sebe i stativ, aby pořídil na tu vzdálenost neroztřepaný záběr? (a nemluvte o stabilizátorech , ty jsou na takové přiblížení už neúčinné)
- Jaká je pravděpodobnost , že má někdo mobil a má jej u sebe zrovna když spatří UFO?
- Nebo běžně do práce nosíte HD kameru s dlouhým zoomem, stativem a po městě s ní chodíte s namontovanou na stativu,. kdyby se Vám podařilo spatřit UFO, aby Vám neuteklo? Pokud ano, neviděl jste UFO?
Kurňa, to je smůla.
0 # šulda 2013-07-11 05:21
RETUŠ :)
+28 # snk 2013-07-09 18:22
Me to prijde jako dorba kvalita, nevim jestli potrebujes 1080i ve 3D , já mam na mobilu max 720 a nevypada to o moc lip ;]/

Jinak k tomu mraku, divny rozhodne. Nejdriv to vypadalo jako lom svetla v mracích, ale pak uz mi to tak neprislo rozhodne. Nejakej zdroj svetla tam byl mi prijde .
0 # Eli 2013-07-09 18:51
Mně to taky přijde dobrá kvalita.. Na UFO to nevidím, ale přírodní jev se mi to taky nezdá.. je to jak světlomety nebo odraz slunce od něčeho lesklýho, co se pohybuje.. no nevím, jestli by nějaký letadýlko, třeba větroň nebo něco podobnýho, nemohl takhle odrážet slunce... ale je to pěkný :)
-4 # Nitra Maxov 2013-07-09 19:41
nevím, jestli není video podvrh, ale podle mne tam zdroj světla není. Spíše mi to připadá, že se mrak vystaví vysunutím slunci a než si s tím automatika kamery poradí, je prostě přepálený.
+5 # Miroslav007 2013-07-09 18:25
No a nakoniec to bude len dalsie video upravene v Adobe After Effects alebo v inom programe......
0 # Ruda 2013-07-09 19:37
Cituji Miroslav007:
No a nakoniec to bude len dalsie video upravene v Adobe After Effects alebo v inom programe......

Přeně tak.
0 # Ruda 2013-07-09 19:38
Přeně tak a čekám -
+2 # john 2013-07-10 00:45
me osobne to tedy pripomina toto
www.youtube.com/.../

takze zmena struktury na zaklade zmeny vysoke frekvence, at se tomu rika jakoukoliv zkratkou
0 # 3,14ranha 2013-07-10 19:43
jenže to není totéž, vibrující deska na které se pomocí vyšších harmonických tvoří vzorce sypké látky

má s mrakem a jeho ledovými krystalky společné jen velmi málo

PS: dalším důvodem pro fake je to, že zrovna mraky (jako snad žádný jiný objekt na planetě) jsou foceny a točeny každý den mnoha tisíci nadšenců do meteorologie a do bouřek, kteří disponují naprosto špičkovou audiovizuální technikou, takže už dávno by něco takového musel zachytit meteorologický amatér s dobrou fotovýbavou... nestalo se tak
+2 # 3,14 opozice 2013-07-11 13:59
Cituji 3,14ranha:
jenže to není totéž, vibrující deska na které se pomocí vyšších harmonických tvoří vzorce sypké látky

má s mrakem a jeho ledovými krystalky společné jen velmi málo

PS: dalším důvodem pro fake je to, že zrovna mraky (jako snad žádný jiný objekt na planetě) jsou foceny a točeny každý den mnoha tisíci nadšenců do meteorologie a do bouřek, kteří disponují naprosto špičkovou audiovizuální technikou, takže už dávno by něco takového musel zachytit meteorologický amatér s dobrou fotovýbavou... nestalo se tak


Ty kluku jeden, donedavna se mi tve kriticke a racionalni prizpevky libily. molekuly vody nemaji nic spolecneho s molekulami pisku ryze atd? Frekvence a rezonance ma uniformni pravidla, jelikoz vsechny komponenty vesmiru sestavaji z jednoho zakladu a je jedno co na ten zaklad pridas do naseho hmatatelneho sveta. Vse se ridi zakony rezonance a frekvence, protoze jsou na hlubsi urovni vesmiru, ktera neni hmotna tak jak si hmotu predstavuji lidi. Dukazy o tom, ze se frekvenci da menit struktura usporadani jsou na internetu a myslim, ze kazdy inteligentni clovek to casem musi pochopit. Spravna vibrace postavi sama o sobe jakoukoli strukturu bez pouziti fyzicke sily, napriklad cloveka, rostlinu nebo treba kus sutru. Nutno dodat, ze na sestaveni cloveka je potreba tak obrovske kombinace frekvenci a jejich modulaci, ze se to zda nemozne. Je to podobne jako goniometricke fce; pokud pouziji spravne kombinace a hodnoty, dokazu vytvorit jakykoli tvar. GF vubec docela hezky nahlizi na prah chapani vesmiru. Matematika = univerzalni jazyk.

Jinak tobe preju jen to nejlepsi, ale nepopirej mi zaklady fyziky :) s uctou Kuba
0 # 3,14 opozice 2013-07-11 14:10
A jeste dodam, ze presto, ze jsem zastancem nekterych kontroverznich teorii o mimozemskem zivote, technologiich atd., tak tohle vypada opravdu jako slusna parce v editoru. Mam za sebou pres 80 dokumentu o ufo, 50 o fyzice, na 4 desitky o vesmiru a nespocet videi na yt o "super awesome ultratru breaking" blbostech ufostyle, tak se malinko domnivam, ze trosku dokazu posoudit hovadiny a slusny veci a roztridit je. Tohle vypada moc hezky, ale nejak tomu neverim. Presne jak rekl 3,14 velka spousta lidi oblohu sleduje pravidelne a dlouhodobe a o necem takovem slyset az po x tisiciletich civilizaci napric zemi mi prijde kuriozni :)
+2 # kkt 2013-07-09 18:34
to je divny.. ten mrak se nemeni je to jenom opticka iluze ktera je vyvolana svetlem podle meho nazoru. ale odkud se to svetlo vzalo to nevim
+3 # Anon 2013-07-09 18:42
Viděli jste video s rýží a jak se měnila struktura obrazu když se změnila frekvence zvuku ? ... Je to dost podobné !!!!
-1 # Nitra Maxov 2013-07-09 19:43
ano, máte pravdu
-4 # Vita 2013-07-09 18:44
možná by pomohlo otřít si čočku, aby tam nebyla pak asi vítr (ten svištivej zvuk) nefouknul do tý kapky a ta se nezformovala jinak :D... Jo a jinak harp dělá snad ty vlnky, který pak vyvolaj zemětřesení ne? :D
+2 # Nitra Maxov 2013-07-09 21:07
Čip takové nekvalitní kamery je poměrně malý a z toho vyplývá veliká hloubka ostrosti. Kapka by byla na objektivu vidět (byť neostře) i při zaostření na nekonečno. Nehledě na to, že v místě kapky by byl obraz neostrý.
0 # We love America 2013-07-09 18:46
Jo, zase si naši Američtí bráchové hrajou s polobožskou silou jejich mírumilovného nevojenského zařízení HAARP. Jen tak dál!
0 # Fredy 2013-07-09 18:58
To je pravda, taky nechápu, proč jsou všechny záběry paranormálních úkazů tak v zajebané a posrané kvalitě? Jako kdyby nemohl konečně nějaký kretén vzít pořádnou kameru, nucekat s ní jak idiot, a udělat sakra dobrej a ostrej snímek.
+3 # Mark 2013-07-09 19:01
Myslím, že i bez nějakých zvláštních schopností vidíte, že je to jen fake.. když srovnáte vzdálenost mraků od čočky tak pochopíte..
-4 # agent000 2013-07-09 19:48
Přesně tak, mrak by musel urazit stovky metrů (jednotky kilometrů) extrémní rychlostí, také sázím na hru světla a jak zmiňoval Fredy, případná kapka vody na objektivu by tohle mohla klidně způsobit.
-2 # agent000 2013-07-09 19:48
a nebyl to Fredy, ale Vita, trochu jsem se překouknul :)
+8 # Pavlíček 2013-07-09 20:30
UFO nebo HAARP.
-3 # xxxf 2013-08-04 10:38
HAARP ma momentálně pozastavenou cinost.
-5 # Honza_ 2013-07-09 20:38
zklamu vás, ale to, co se tam "mění" není mrak.....

osobně typuju, že je to natáčené přes čelní sklo os. auta, nebo tak něco a to co se "mění" je odraz na tom skle z nějákýho pozlátka, obalu nebo tak něco co má někdo na palubce.....
0 # anonym 2013-07-09 21:22
auta urcite nie, skor by som povedal ze niekde v parku ale ano je to cez sklo a je to len lom svetla. to sicanie je vietor a smiech deti je pekne pocut.
+5 # microb 2013-07-09 20:59
hold tady nejsme sami.. uvnitř země i z jiných slunečních soustav k nám létají a dělají svou práci.. aby připravili vaše neschopné mozky na další skok v evoluci vědomí :-)))))))))
+4 # Labros007 2013-07-09 21:36
Ze nejsme sami ve vesmíru ví už každý jen troch ze střízlivým uvažováním, a pokud někdo má tu technologii docestovat až k nám není pro takové už problém klidně vypadat i jako mrak. Viděl bych to že jim možná trochu zlobily maskovací štíty. :)
+9 # gecko 2013-07-09 21:59
zaujimave videjko.
expertom, co tu pisu o kvapke vody alebo pozlatku na skle chcem odkazat, nech si zopakuju fyziku zakladnej skoly. alebo jednoducho nech vyjdu von s tablickou skla, nech na nu kvapnu vodu a nech cez nu pozoruju vzdialene objekty.
zaziju neskonale vzacny a ojedinely ukaz, akym je 3D videnie :DDDD
pre tych blbejsich vysvetlim:
predmet blizko /kvapka, pozlatko, proste cokolvek na tom skle/ sa pohybuje. su to velmi nepartne pohyby /nikto nema tak pevne ruky aby sa mu kamera alebo sklo ani nepohlo, na tom videu dokonca tou kamerou otaca/, ale velmi lahko postrehnutelne. kdezto predmety vzdialene /v tomto pripade mraky/ stoja. co je logicke, pretoze ich nedrzime v ruke, ze.
a teraz to pride, drzte sa:
rozdiel medzi pohybujucimi sa a stojacimi predmetmi je velmi dobre vidiet. lenze na videu su tie vase kvapky a pozlatka pevne sudrzne s mrakmi, nevidno jediny pohyb na stranu!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!! ! takze de facto to svetlo jednoznacne musi byt v rovnakej vzdialenosti ako su mraky!!!!!!!! preto existuju 3D technologie, ktore umelo vytvaraju dojem blizkych a vzdialenych predmetov, ako keby sme sa divali na realny svet vlastnymi ocami.
na videu by sme okamzite rozoznali, ze nieco je na skle a nieco v dialke na oblohe.
wow, to ste necakali, vsakze..... :DDD
-8 # agent000 2013-07-09 22:35
Udělejte jednoduchou věc - na místo kde se objevují ty "jevy" dejte k monitoru prst, co se stane? Jevy drží prakticky na jednom místě :)
-6 # frn 2013-07-09 22:22
starý trik s kapající vodou
navíc video jesm viděl už asi před 2 roky
kdyby to bylo v reálu, tak pudké pohyby v mracích by musely způsobit ohlušující hřmění, zpožděné za obrazem

ac24, máte dobře našlápnuto být dobrým alternativním zpravodajstvím v oblasti aktuálního dění ve světě
nekažte si to UFO, chemtrail apod., pokud nemáte schopnost nebo čas odfiltrovat fake věci
nic moc nikomu nepomůžete (jsou toho plné weby již 10 let a co?), akorát si zbytečně snížíte kredit věrohodnosti

zkušenost ukazuje, že alternativní média bývají čtenější a kvalitněji hodnocenější čtenáři, než alternativní weby, co se snaží pokrýt všechna alternativní témata na úkor kvality
+3 # Adolf Balík 2013-07-09 22:56
Podívej se na sledovanost článků. Ty seriózní zpravodajské těžko kdy dostanou takový ohlas jako "zábavná záhadologie". Takže část ohlasu těch seriózních se právě na tomhle veze. Vyšší míra serióznosti by byla na úkor sledovanosti. :-)
0 # egfafdg 2013-07-17 17:50
A presne tak funguju aj vsetky televizne spravy. Vymyslaju sa same senzacie, predbiehaju sa kto pride so sokujucejsou a putavou titulkou a to vsetko len pre sledovanost. Takze tym by som existenciu tejto stranky moc neobhajoval. Ale pride mi uz tak dost komicke, ked najlepsie hodnoteny komentar k videu hovori: HAARP jak sviň :D ach..
0 # Haarp a jine 2013-07-10 07:24
V článku není uvedeno o co jde - názor si udělej sám. Někdo věrohodný musí začít psát o těchto a jiných jevech např. Strange sound; www.youtube.com/.../ " atd...
+7 # Labros007 2013-07-09 22:52
No myslím si že oblbujete docela věrohodně a hezky. Kapka vody to ale fakt nebude :) .
www.liveleak.com/.../
+3 # Detox 2013-07-09 23:30
Stanice HAARP se nachází na Aljašce, severně od malého města Gakona, na místě bývalého radaru OTH (over the horizon) a v Grónsku.
-4 # budha 2013-07-10 02:09
totálny fake, veď je to nakrúcané cez zavreté okno
-1 # alonso 2013-07-10 09:42
fake
0 # Pelyněk 2013-07-10 11:09
Já to viděl taky, ne v tak velké míře, ale jsem si jistej že to bylo to samé.
+3 # Filippo55 2013-07-10 12:46
www.liveleak.com/.../

pozrite si toto video:) toto je tiež len upravené video? alebo kvapka vody do ktorej fúka vietor?
+4 # jacques 2013-07-10 13:39
Nikdy neporozumím tomu, proč má člověk zafixováno, že když něčemu nerozumí a něco se vymyká jeho běžnému chápání, tak musí hned hledat to nejjednodušší vysvěvětlení. To je to první co udělá primitiv! Uvědomte si, že jsme ještě ani nepochopili ZÁKLADNÍ věc jako je princip vesmíru (fyzika), takže nevím, proč hned zpochybňovat hypotézy o něčem takovým jako je třeba Haarp?! Vždyť s ještě mnohem vyspělejšími fyzikálními hypotézami a jejich úspěšnými a průkaznými pokusy přišel, již Nikola Tesla!
Ale co, stejně to pro většinu bude raději kapka vody, nebo třeba odraz pozlátka, protože to není tak namáhavý na přemýšlení. :D
Každopádně jsem se velice pobavil! :D
-6 # protiblábolista 2013-07-10 14:42
Cituji jacques:
Nikdy neporozumím tomu, proč má člověk zafixováno, že když něčemu nerozumí a něco se vymyká jeho běžnému chápání, tak musí hned hledat to nejjednodušší vysvěvětlení. To je to první co udělá primitiv! Uvědomte si, že jsme ještě ani nepochopili ZÁKLADNÍ věc jako je princip vesmíru (fyzika), takže nevím, proč hned zpochybňovat hypotézy o něčem takovým jako je třeba Haarp?! Vždyť s ještě mnohem vyspělejšími fyzikálními hypotézami a jejich úspěšnými a průkaznými pokusy přišel, již Nikola Tesla!
Ale co, stejně to pro většinu bude raději kapka vody, nebo třeba odraz pozlátka, protože to není tak namáhavý na přemýšlení. :D
Každopádně jsem se velice pobavil! :D

HAARP, Tesla, senzace - ty seš nerjspíš praštěnej esoterik, že?

:O)))
0 # jacques 2013-07-10 15:35
To by nejdřív nesmělo být všeobecně známé, abych jím vůbec mohl být... :P ;)
-1 # protiblábolista 2013-07-10 17:32
Cituji jacques:
To by nejdřív nesmělo být všeobecně známé, abych jím vůbec mohl být... :P ;)

Ten OTH radar na Aljašce je radiotechnické zařízení pro sledování vzdušného prostoru za horizontem.
Šíří se ohledně toho moc fantasmagorií a blábolů.
+1 # jacques 2013-07-10 17:51
Hele já netvrdím, že výše uvedené video má na svědomí vyloženě Haarp, ale jedna z reálných možností to je. Stejně tak jako ty krystalky ledu. ;)
Ale schválně, myslíš, že v dnešní době by bylo nutný stavět pro rádiové hlídání pouze za horizontem takovýhle šílenosti? Nenech se vysmát. ;)
sphotos-a.xx.fbcdn.net/.../...
A měl bych na Tebe ještě jednu takovou otázku.
Řekl bys, že jsme jediný "inteligentní" druh v naší galaxii?
Pokud ne, je možný, že by to (ve videu) mohla být cizí technologie?
A pokud ano, co Tě vede k tomu, že jsme sami?
-3 # protiblábolista 2013-07-10 20:04
Cituji jacques:
Hele já netvrdím, že výše uvedené video má na svědomí vyloženě Haarp, ale jedna z reálných možností to je. Stejně tak jako ty krystalky ledu. ;)
Ale schválně, myslíš, že v dnešní době by bylo nutný stavět pro rádiové hlídání pouze za horizontem takovýhle šílenosti? Nenech se vysmát. ;)
sphotos-a.xx.fbcdn.net/.../...
A měl bych na Tebe ještě jednu takovou otázku.
Řekl bys, že jsme jediný "inteligentní" druh v naší galaxii?
Pokud ne, je možný, že by to (ve videu) mohla být cizí technologie?
A pokud ano, co Tě vede k tomu, že jsme sami?

Z reálných možností těžko, pro krystalky platí totéž.

Ano, pro kontrolu prostoru za horizontem se taková zařízení staví. Tohle není zdaleka jediné.
Má to svoje opodstatnění - ne vždy je k dispozici vhodný jiný prostředek pro kontrolu prostoru.

V galaxii jiný inteligentní druh - co tím míníš?
Existence jiné než pozemské civlizace nebyla dosud prokázána.

Cizí technologie? Cizí ve smyslu snad jakési jiné než pozemské civilizace?
Příliš silně nepravděpodobné.

Jak jsem již uvedl - důkaz o jiné než naší civilizaci nebyl dosud nalezen.
+3 # jacques11 2013-07-10 20:22
Nojono...
Jeden bere důkaz jen to co oficiálně potvrdí třeba USA a druhý zase smysl pro objektivitu. ;)
Jen upozorňuji, že zde nikoho neškatulkuju, ale s touto diskuzí končím. ;)
Přeju všem, aby měli co nejvíce otevřené oči a mysl. Zdar...
-3 # protiblábolista 2013-07-10 21:23
Cituji jacques11:
Nojono...
Jeden bere důkaz jen to co oficiálně potvrdí třeba USA a druhý zase smysl pro objektivitu. ;)
Jen upozorňuji, že zde nikoho neškatulkuju, ale s touto diskuzí končím. ;)
Přeju všem, aby měli co nejvíce otevřené oči a mysl. Zdar...

Důkaz je to, co lze skutečně doložit.
Nic s tím nemá co do činění ani USA, ani nějaký výhradní stát.

Smysl pro objektivitu je správná věc - takže ano, dolož existenci nečeho objektivním důkazem a budu tu věc brát vážně.

Končit můžeš.
Já zase můžu označit tvoje povídání za poměrně nekonkrétní a nejasné, dělající na mně dojem takového toho esoterického blábolené ("mysl, otevřené oči" - reálný důkaz však nikde a konkrétního také nic...).
+1 # jacques 2013-07-10 22:46
Dobrá, tak ještě poslední reakce. :D
Pokud budu brát důkazy tím stylem jako je popisuješ Ty, tak jsme na tom naprosto stejně, protože Ty ho nemáš taky! Oba máme pouze to, co někdo někde popsal, vysvětlil, či zdokumentoval jiným "logickým" aspektem, ale ani jeden z nás si na to nesáhl... ;) čus
-2 # protiblábolista 2013-07-10 22:53
Cituji jacques:
Dobrá, tak ještě poslední reakce. :D
Pokud budu brát důkazy tím stylem jako je popisuješ Ty, tak jsme na tom naprosto stejně, protože Ty ho nemáš taky! Oba máme pouze to, co někdo někde popsal, vysvětlil, či zdokumentoval jiným "logickým" aspektem, ale ani jeden z nás si na to nesáhl... ;) čus

CO nemám taky?
Důkaz?
A jaký?
Co má dokazovat?
+4 # jacques 2013-07-10 22:56
"Fantazie je důležitější než znalosti." Albert Einstein
zřejmě to byl esoterik... :D
-4 # protiblábolista 2013-07-10 22:58
Cituji jacques:
"Fantazie je důležitější než znalosti." Albert Einstein
zřejmě to byl esoterik... :D
Já se ale ptal na něco jinýho.
+3 # Kontrablabolista 2013-07-13 20:13
Ty jsi opravdu skvely exemplar cloveka, myslim toho puvodniho, co je z opic. My co i myslime misto papouskovani nebo schovavani strachu a nevedomosti za korektni proslov, alespon dokazeme poslouchat. Zpochybnujes-li Teslovo vynalezy, uved tebou tak pozadovany dukaz, ze byl "esoterik" nebo sarlatan. Uz ted se tesim co tvuj opomozek vycuca z neurotransmiter u posvecenyho darwinovo cejchem.
0 # Kontrablabolista 2013-07-13 20:14
urceno protiblabolisto vi
0 # Ivo Stránský 2013-08-05 21:31
nemusíš si odpovídat pod jiným nickem Cheche :-)
-2 # 3,14ranha 2013-07-10 19:55
protože jste nepochopil jak funguje realita...

pokusíte se zastřelit bezdomovce který k vám míří váhavým krokem protože by vám mohl ublížit? nebo použijete jednodušší vysvětlení a dáte mu 5 korun na pivko protože to je "náhodou" přesně ten důvod proč k vám šel?

-mimořádné tvrzení žádá mimořádné důkazy to je základní logická poučka

-důkazy podává vždy obhájce teorie

-teorie musí být zkoumatelná (ufo které se dle libosti maskuje za mrak nelze dost dobře zkoumat, na takový jev se musí prostě věřit - nesmí se pak autor divit že na jeho víru nechce nikdo konvertovat)

+ další naprosto jasné postupy které jsou založeny na obyčejném selském rozumu, bez kterého se vám vaše realita rozklíží na hromadu fantasmagorický ch sraček
+3 # člověk 2013-07-10 13:39
světlo moudrosti
+1 # Champlo 2013-07-10 15:37
Tento jev je způsoben tím, že mrak může obsahovat velké množství rozptýlených ledových krystalků, které podobně jako zrcadlo můžou světlo odrážet, deformovat apod.
Mrak je taky schopen nést elektrický náboj, který tyto krystalky různě natáčí a orientuje podle magnetického pole, které se mění.
Vpodstatě se to dá přirovnat k takovému nebeskému LCD panelu.

Všichni jsou tady experti na všechno a hledači pravdy, ale ani si neumíte na internetu najít vysvětlení takovýchto poměrně běžných jevů - komentáře některých "expertů" pobavily :)

en.wikipedia.org/.../...)
-1 # Idiox 2013-07-10 16:29
*thumbs up* :) Mě ti chytráci s těma kecama vždycky tak nakopnou, že se neudržím a musím na ně reagovat ještě než dočtu diskusi.. :D Kdybych dojel až sem, tak jsem si ušetřil práci :) Máš fajn, že tě to ještě baví.. já už občas cítím, jak mi z těch jejich výplachů páchaj mozkový buňky sebevraždy :)
+1 # gecko 2013-07-11 00:06
champlo - tak to, co nam tu predkladas, ma k tomu, co je na videu, blizko asi tak, ako potkan k vevericke.
no tak, snaz sa viacej, zatial nula bodov :)
0 # Idiox 2013-07-11 20:50
Nechci tvrdit, že je to 100% pravda, ale možnost to je a nevidím důvod proč by v tom měl být takový rozdíl.. Vysvětli prosím zásadní rozdil mezi reakcí krystalů ledu a tekutých krystalů na el pole, když je to teda tak příšerná propast :)
+1 # Ice Cold 2013-07-10 16:13
Takže buďto HAARP nebo nějaký hologram, či chyba v matrixu :) nezapomeňtě že žijeme v holografickém světě viz. www.youtube.com/.../
+1 # Tobi 2013-07-10 16:25
výživná diskuze:) kapka vody na objektivu, ani lom světla na skle to být nemohou. 1) kapka by deformovala statická oblaka okolo při mávání kamerou. 2) pokud je mezi kamerou a oblohou sklo (nezdá se mi), lom světla na ploše nedělá takto proměnlivý efekt, ani na optice kamery. podle mě je to buď počítačový efekt (na horší kvalitě videa je lze udělat daleko snáz, než na ostrém HD obrazu), nebo jde o test nějakého holografického projektoru.
0 # luke777 2013-07-11 00:23
Co povodne v cine?
0 # Googlator666 2013-07-11 10:40
takový pragmatický názor běžného turisty, něco uvidím co mě zaujalo a pak teprv vytáhnu kameru a začnu točit, takže nějaká kapka vody na objektivu asi moc nepřipadá v úvahu teda pokud norálně nechodíte po městě s kamerou namířenou na mraky
to jestli to je upravený nebo ne anebo tam něco bylo to už je druhá otázka
+1 # john 2013-07-11 12:49
a co treba nejake moderni letadlo vybavene timto systemem?
www.youtube.com/.../
-1 # prophet 2013-07-17 20:17
Tohle zvládnu udělat v after effects za 5 minut... Trapný
+1 # Helena 2013-08-04 09:41
nehádejte se tu...já to vím naprosto přesně co to je...jistě že to je i úchvatná podívaná ale asik to bude naštvaný Superman :D
0 # Venedo 2013-08-04 14:42
nejbližší je asi toto:
www.youtube.com/.../ čas: 4:50

www.youtube.com/.../
+1 # Štípa 2013-08-04 16:37
Zdravím, nemyslím si že je tohle fake... Tady je buď to samé z jiného úhlu a nebo se jedná jenom o ten samý jev ale ź jiného data...

www.liveleak.com/.../
0 # Guy Fawkes 2013-08-04 18:09
:D:D:D pozlátko hele je to ve hvězdárně :) nebo tak něják žádný auto ty zvuky jsou lidi takže to je něco kulturního myslím místo a kolikrát vás napadlo že o může bejt udělaný jako fake nebo prostě tam je to že se tady hádate a kraviny píšete tím nic nezměníte spíš víc čtěte :)

Top of Page

Copyright 2017 © AC24, s.r.o. | Publikování nebo šíření obsahu je zakázáno bez předchozího souhlasu. | Nezávislé zpravodajství z celého světa aneb Co se jinde nedozvíte |
Máte dotaz? Chcete inzerovat na AC24? Neváhejte nás kontaktovat formou emailu: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Provozovatelem serveru AC24.cz je AC24 s.r.o., se sídlem Jaurisova 515/4, Michle, 140 00 Praha 4, IČ: 02988186, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 226266. | O projektu | Tiráž | Napsali o nás | Podpořte nás