AC24.cz

AC24.czZe světa11 nejtoxičtějších vakcín

Sociální sítě

Reklama

11 nejtoxičtějších vakcín

Od 2. světové války uplynulo 70 let, šílení vědci ze společností I.G. Farben, BASF, Hoechst a Dow and Bayer, kteří vytvořili plynové komory a testovali nebezpečné vakcíny na nevinných židech, přesto dosud nezmizeli ze scény. Místo toho stále pracují pro americké korporace a farmaceutické společnosti, které ovládají trh s vakcínami.

Přinejmenším tucet těchto nemilosrdných zabijáků bylo najato krátce po propuštění z vězení, pouhých 4 až 7 let po Norimberském procesu, během něhož byli odsouzeni za masové vraždy a zotročování lidí. 

Na konci 2. světové války byla budova firmy I.G. Farben chráněna nejvyššími armádními veliteli před spojeneckým bombardováním. Proč? IG Farben byla „farmaceutickou odnoží“ Hitlerovy 4. říše a Rockefellerové měli finanční zájem na udržování a ovládání tohoto farmaceutického impéria, které bylo záhy přemístěno na americkou půdu. Z výzkumů vyplývá, že Hitler rovněž významně investoval do společnosti Merck a dalších farmaceutických firem.

 

Nacisté, odsouzení za masové vraždy, se stali šéfy velkých amerických chemických a farmaceutických společností

Fritz ter Meer, odsouzený za zotročování a masové vraždy v Auschwitzu, strávil ve vězení pouhých sedm let a v roce 1956 se stal předsedou správní rady firmy Bayer. Pořád ještě věříte americkým vakcínám?

Carl Krauch, vedoucí pracovník firmy IG Farben a šéf Hitlerova armádního hospodaření, odsouzený za zotročování a masové vraždy, strávil ve vězení jen 6 let a v roce 1952 se stal předsedou správní rady společnosti BASF. Pořád ještě toužíte po chřipkových vakcínách? Co takhle vakcínu proti HPV pro vaše děti?

Je to tentýž byznys s vakcínami, který chránil a zaměstnal nacistické válečné zločince. Tentýž byznys, který vyprodukoval nacistické plynové komory a který byl koupen společností Bayer. Komu tedy vkládáte do rukou zdraví a blaho svých dětí?

V dnešní době se americká vláda a Centra pro kontrolu a prevenci chorob spoléhají pouze na informace od výrobců vakcín týkajících se problémů, ublížení na zdraví či úmrtí. Je to stejné darebáctví, jako kdybychom nechali vrahy, aby u soudu byli svými vlastními soudci. Kde je systém kontroly a rovnováhy, na němž byla tato země postavena? Vakcíny dnes hrají důležitou roli v ekonomice a politice a Úřad pro kontrolu potravin a léčiv neprovádí žádné vlastní testy předtím, než rozhodne o uvedení konkrétních vakcín na trh.

Máte zájem o další informace předtím, než vy nebo vaše děti dostanou injekci s nějakou nově namíchanou chorobou, proti které neexistuje lék? Vyslechněte si šokující doznání expertů na vakcíny, včetně dr. Maurice Hillemana (dříve zaměstnaného ve společnosti Merck), který přiznal, jak smrtící jsou vakcíny, jimž nejvíce důvěřujeme.

Dnešní vakcíny nejenže obsahují živoucí formy chorob, o které nestojíte, ale i geneticky modifikované látky, hormony infikovaných krav, prasat a opic, netestované kombinace virů (jako je H1N1), hliník, rtuť, emulgátory a křížené bakterie ze zvířat, komárů a nemocných lidí:

Vakcína proti spalničkám s živým virem: (Attenuvax) společnosti Merck. Aplikují se dvě injekce; jedna ve ve věku 1 roku, druhá ve 4 letech. Obsahuje želatinu, sorbitol, chlorid sodný, kravské sérum, vaječný protein a lidskou bílkovinu albumín.

Vakcína proti záškrtu, tetanu a dětské obrně: Pět injekcí se aplikuje mezi druhým a šestým rokem věku dítěte, poté se doporučuje posilující očkování každých 10 let.

DtaP, IPV, HBV a Hib:(Záškrt, tetanus, dětská obrna, žloutenka typu B a haemophilus influenza typu B). Aplikuje se dětem od 2. do 12. měsíce, posilující očkování následuje o necelý rok později. Obsahuje hydroxid hlinitý, formaldehyd a kravské sérum.

Gardasil HPV: vakcína s lidským papilomavirem společnosti Merck. „Doporučené“ 3 nitrosvalové injekce; aplikují se po narození, ve 2, a v 6. měsíci. Poté se znovu aplikuje ve věku 9 let a má chránit před vzácnou sexuálně přenosnou chorobou. Obsahuje polysorbát 80, chlorid sodný, hliník a „denaturovanou“ (fragmentovanou a oslabenou) formu viru.

Toxické součásti vakcín a jejich nepříznivé následky:

  • Kravské sérum: získává se z kravské kůže. Po aplikaci způsobuje poruchy pojivových tkání, artritidu a lupus; kromě toho způsobuje dechovou nedostatečnost, nízký tlak, bolesti na hrudi a kožní reakce.
  • Sorbitol: syntetické sladidlo, které metabolizuje velmi pomalu, zhoršuje syndrom dráždivého tračníku (IBS) a gastrointestinální poruchy.
  • Želatina: získává se z kolagenu obsaženého ve zvířecí kůži a kostech. Po aplikaci může hrozit riziko infekce syntetickými růstovými hormony a nakažení BSE (nemocí šílených krav).
  • Chlorid sodný: zvyšuje krevní tlak, brzdí svalové kontrakce a jejich růst.
  • Vaječný protein: vakcíny se připravují z vajec (pochopitelně ne organických). Mohou obsahovat růstové hormony, antibiotika a bakterie salmonely.
  • Thimerosal: neurotoxická rtuť, které způsobuje autismus: běžná vakcína proti chřipce obsahuje 25 mikrogramů této látky, zatímco limit Úřadu pro ochranu životního prostředí (EPA) je pouhých 5 mikrogramů. Děti, které jsou současně očkovány více vakcínami, tak absorbují během jednoho dne takové množství rtuti, které více než desetkrát překračuje přípustný limit.
  • Lidský albumín: krevní protein z lidské plazmy; po aplikaci způsobuje horečku, třesavku, vyrážku, bolesti hlavy, nevolnost, dýchací potíže a zrychlený srdeční tep. Může způsobovat úbytek buněk a infekci virem HIV, obsahovat SV40, AIDS či žloutenku typu B od narkomanů.
  • Formaldehyd: vysoce karcinogenní tekutina, používaná při balzamování. Řadí se mezi nejnebezpečnější látky pro lidské zdraví; může způsobit poškození jater, gastrointestinální potíže, reprodukční deformace, dýchací potíže a rakovinu. O formaldehydu je kromě toho známo, že deaktivuje virus, který má vakcína zničit, a umožňuje tak živým virům, aby pronikly do krve a infikovali váš organismus.
  • Fenoxyethanol: glykoether; vysoce toxický pro nervový systém, ledviny a játra. Úřad pro kontrolu potravin a léčiv varuje, že tato látka „může způsobovat ochrnutí centrálního nervového systému, zvracení a zánět kůže“, je-li obsažena v kosmetických přípravcích; představte si, že vám ji vstříknou do krve.
  • Fosfát hlinitý: výrazně zvyšuje toxicitu rtuti. Varování před minimální tolerancí vůči rtuti jsou tedy výrazně podceňována. Vědci z Center pro kontrolu a prevenci chorob si to dobře uvědomují.
  • MSG (glutaman sodný): po aplikaci se z něj stává neurotoxin, který způsobuje poruchy centrální nervové soustavy a poškozuje dětský mozek.

Jestliže jste rádi, když vám někdo lže, navštivte stránky vaccinateyourbaby.org, kde se dozvíte, že formaldehyd je bezpečný, neboť „se vyskytuje v přírodě a je vedlejším produktem metabolismu, takže je už obsažen v lidském těle“. Dozvíte se také, že hliník je pro vás dobrý, neboť „se běžně vyskytuje v potravinách, vodě, dětské výživě a dokonce i v mateřském mléku“. Z této logiky vyplývá, že co se nachází v přírodě, to lze bezpečně aplikovat do našich žil. Proč tedy nepoužíváme hadí jed, bělící prostředky nebo plutonium?

Chcete se bránit chorobám jinak než vakcínami? Zkuste organické vitamíny, minerály, antioxidanty, aminokyseliny a enzymy!

Překlad: Tomáš Piňos

Zdroje: [1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14]

Komentáře   

+87 # Labros007 2013-07-03 14:28
Jo jo pěkně to mají kluci zmáklí, pár injekcí pěkně od mala a jsi jako ovečka.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+46 # Pavlíček 2013-07-03 14:38
Je mi špatně..prosím řekněte mi někdo že to není pravda. Já chci žít a chci znát pravdu, ale vůbec nevím čemu mám věřit a jak to ve skutečnosti je. K*RVA JÁ NEJSEM CHEMIK. bože!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+35 # maria 2013-07-03 15:16
jednoznacne maju pravdu! takisto cele farmakotika su biznis! lieky od bolesti, antibiotika a lieky na zapal... skuste radsej detoxikacne vecicky ako hubu reishi(ta je top) alebo spirulinu a pod.(vygooglite si to a pochopite na com sa zaklada Vas organizmus)
vsetko ide z travenia, pokial nie je travenie ok, nic v organizme nemoze byt ok!!!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+26 # Al 2013-07-03 15:39
Přečtěte si "Protokoly sionských mudrců" viz.internet... tam se dozvíte co na nás už dávno plánovali a co se teď v podstatě realizuje...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-13 # Coiurew 2013-07-03 16:00
To měla být ruská propaganda. Nebo říkáte že není?

to mudrců by mělo být taky v uvozovkách každopádně.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+13 # Pavel Jan 2013-07-03 20:11
To není důležité, důležité je, že se podle nich jede.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Coiurew 2013-07-04 13:48
Tak to je potom dobrý nápad si to přečíst ;)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # pavel pospichal 2013-07-04 22:54
vic se dovite z dabelskeho Talmudu.Obrezan ci chteji vyvrazdit bile a hlavne krestanske narody.
CHce to kartu otocit
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+16 # jarda rosa 2013-07-03 15:52
no jo no.....pravda bolí, a lidé se raději odvrátí očima k tomu ceje hezké a růžové...ale vidět černou ryzí pravdu nechtějí....pss sst

co více k tomu napsat žejeto recht. studiem se i zabývala nějaká universita v pardubicích,(by lo to i na ac 24) a testy dopadly jedovatě))

já si myslím sosobně že až ty opravdu škodlivé vakcíny se začli podávat po roce 90. ...ale tot můj osob. názor.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # pavel pospichal 2013-07-04 23:05
nazor je velice blby! v Roce 1918bylo zavrazdeno 80 milionu lidi vakcinou proti t.zv.Spanelske chripce.
Demobilizovane armady se vratili domu ale kazdy dostal smrtelnou davku virusu v injekcich a tedy prezili vaku ale ne utok obrezanych masovych vrahu.Dnes jsou jeste vic rafinovani a dabelsti vrazdici nase deti a stare lidi.Jedy jsou dnes vsude kolem nas,v jidle,vode a vzduchu.Sami zerou koser
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # verak 2013-08-07 10:17
je to to humus, ale neřekla bych, že nacističtí vrahové byli židi, trošku guláš ne?!?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-6 # Míša2 2013-08-09 14:01
Co je to za zkurvenou antisemitskou retoriku? Měli by tě zavřít, tohle není normální, to se to pindá, když spousta nemocí zmizela úplně a je nízká pravděpodobnost , že se jí vaše děti nakazí. Ale přála bych vám ten šrumec, když se k léčbě nedostaví pacient s otevřenou TBC, to se všichni bojí i jet tramvají, co? Je mi na blití z vás
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+8 # Užabyšlausaodválu! 2013-08-12 12:29
Mě z vás taky. To není antisemitská rétorika, ale antizednářská a antiiluminátská rétorika. Už v Sionských protokolech je napsáno, že nás budou zabíjet mj.očkováním chorob (Sezení 10, §24). Kdo jsou Rockefeller, Rothschild, Larry Silverstein, Morgan, Kissinger, a další výlupkové. TBC se vždy léčila dobrou stravou a ne vakcínami. Ty jsou tam na dvě věci, milá Míšo2. Jestli chcete mít zdravé děti, tak se na očkování vykašlete. Pokutu vám nedají, protože se budou dokonce i bát. Vědí, jaký zločin na lidech páchají.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Weineberg 2013-10-20 10:43
Tak ked chcu teda zidia vyvrazdit bielych, tak mi vysvetlite preco sa tie ockovacie latky podavaju povinne aj v Izraeli. To troska nedava logiku, ci v tej tvojej antisemitskej hlave nie je logika?!?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # Užabyšlausaodválu! 2013-08-12 13:24
Jardo Roso, to opravdu o vakcínách nic nevíte. Ty nejhorší byly použity už v roce 1918. Teď jsou stejně nebezpečné. Na podzim se lotříci chystají s nějakou další asi ---ičí chřipkou, takže si nakupte vitamin D a jezte jej 2000 až 5000 I.U.+ vit C1000 denně a nic nedostanete. Chtějí nás vyhubit. Holt blbí lidé musí zemřít, když to tak vidím, tak v tom asi mají pravdu, pokud se nevzpamatujeme a neskočíme jim na jejich špeky.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+27 # MichaelaS. 2013-07-03 17:13
Bohuzel pravda. Na druhou stranu vajecna bilkovina, zelatina, glutamat sodny, sorbitol a chlorid sodny jsou pomerne bezne soucasti jidelnicku. Chlorid sodny dokonce je uplne obycejna sul kuchynska.
Cili autor clanku sice nelze, ale je to malicko pribarvene.
O pozadi farmafirem moc nevim, ale jelikoz pracuji v klinickem vyzkumu leciv - klinicka hodnoceni vakcin jsou velke sci-fi, svemu diteti bych ani jednu zminenou vakcinu nikdy nedala.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-6 # Míša2 2013-08-09 14:03
A jak byste svý dítě chránila jinak? proti chřipce nebo jiným banálním nemocem chápu, ale proti TBC, černýmu kašli, a dalším ... jak? Modlitbou a doufáním, že k tomu nedojde?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Růžena G 2014-11-01 19:07
Já bych řešení měla. zajímalo by Vás jaké?? Ráda povím. Pište na můj email: Rukri12@seznam.cz Mě to funguje a může i Vám.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+6 # Užabyšlausaodválu! 2013-08-12 13:11
Milá Michaelo S, když pracujte v klinickém výzkumu léčiv, tak byste měla vědět, že něco jiného je něco sníst (a tělo si vybere, co potřebuje), jako např. kuchyňskou nebo draselnou sůl, a něco jiného je to přímo nacpat injekcí do organizmu. Injekční forma je pro organizmus jako atomová bomba, první obranná linie (kůže - ev. střevo) byla sprostě a bez skrupulí překonána. Tyto vědomosti mají dokonce i šamani ("očkují" potíráním kůže zcela PŘÍRODNÍMI látkami A NE SRAČKAMI), a vy tedy tyto vědomosti nemáte? Pak lituji všechny, kteří výrobky od vás ve formě injekcí dostávají. Alergie, autizmus, atd.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+10 # Romana 2013-08-24 21:08
Neměla jsem potřebu snad do teď nijak reagovat v diskuzích hrubě. Ale nezlobte se na mě pokud dělají v klinickém výzkumu léčiv lidé jako vy tak to pánbů s náma, jak by řekla babička. Čekala bych alespoň troch znalost, vy nevíte opravdu rozdíl mezi aplikací neboli snědením těchto látek a tím cestou přes zažívací trakt a aplikací přímo do krevního řečiště a obcházení jstartu imunitní obrany. To fakt neznáte? Pak se mi snad ani nechce věřit , že děláte kde píšete, nebo opravdu pánbů s náma a zlé pryč, protože pak si nedovedu představit váhu těchto výzkumů a smysl. Promiňte většinou nereaguji,ale po hodně dlouhé době jsem musela a fakt se omlouvám za hrubost,ale jinak to nejde.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+10 # Lucia Selčáni 2013-07-03 20:49
Bohužiaľ je to pravda. Poznám mamičku, ktorá prvé dieťa dala kvôli neinformovanost i zaočkovať, druhé už vôbec. V zdraví dvoch detí sú podstatné, veľmi podstatné rozdiely. To menšie je zdravé ako repa, väčšie chytí každý soplík a tiež má alergie na kadečo.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+5 # Věra 2013-07-04 09:31
Zdravím, možná že tuhle stránku znáte, ale pokud ne, tak vřele doporučuji...kr ásný víkend:-) www.slobodavockovani.sk/
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+9 # MIrko 2013-07-12 11:50
Liek tu je:
KURT Tepperwein - PRYČ S KYSELOSTÍ
Jak udržet kyselé a zásadité látky v těle v rovnováze Tajemství dlouhověkosti
Odkyselení je nutnost!
Organismus každého z nás je uzpůsoben tak, že bychom se mohli dožít až 130 let. Svým stylem života si buď dokážeme zachovat zdraví až do pokročilého věku, nebo naopak přivodit nemoci a předčasnou smrt.
Zloba, stres, nevhodná skladba stravy či nepřiměřené jednání nám odečítají potřebné body z našeho "životního konta" Zároveň se tak vytváří vhodné prostředí pro onemocnění a bolest. Je však zcela v našich možnostech tento proces zastavit a změnit v pravý opak. Dlouhý život ve zdraví a při síle je jistě nanejvýš potěšující; je to dar, který si sami můžeme kdykoliv věnovat. Nevyžaduje od nás velkou námahu a u každého vede ke kladnému výsledku – zůstaneme podstatně déle mladí a do vysokého věku zdraví a vitální.
Existuje nespočet nemocí, ale pouze jediná jejich příčina: nevhodný způsob života. Když není takový, jak má být, necítíme se dobře a onemocníme. Jsou dvě příčiny nezdravého způsobu života – nevědomost a nedbalost. Obě lze kdykoliv odstranit – a jediným účinným lékem je naše prohlédnutí. Mnozí z nás si však raději vezmou prostředek proti bolesti, a když zabere, namlouvají si, že jsou již zdraví...

miomal.sevenpoint2.com/ www.sevenpoint2.cz/
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Lucie Z 2013-10-19 15:51
Jsem ráda, že i někteří lidé to vidí stejně. děkuji
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # bar-ny 2013-07-28 18:27
Odkaz na článek Anity Petekové ( přepis její přednášky ) dokumentarni.tv/.../...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # JosefP 2013-09-23 12:21
pokud jde o chemicke slozeni vakcin, vetsina latek je skutecne neskodna (byt podana injecne) a ty skodlivejsi jsou v mnozstvi ktere by nemelo znamenat hrozbu. samozrejme kazdy muze reagovat odlisne, takze reakci nelze 100% vyloucit. nicmene to jak je to tu podano, je neskutecne - vakciny se pripravuji z vajec (ne ale proces pripravy muze vyuzivat vajecnych kultur), kravske serum se ziskava z kuze (ne, je fetalni a je to serum - s kuzi nema co delat, opet se pouziva pro pestovani tkanovych kultur - a pouziva se prave proto, ze obsahuje minimum antibiotik a hormonu), atd. jo a toho sera byva treba pod 1ppm (parts per million - takze treba 50 nanogramu na vakcinu), atd. atd.
nemam zajem vakcinaci hajit, kazdy at si volim za sebe. taky netvrdim, ze vse co se pouziva je super, ale jde o latky ktere bud nemaji alternativu nebo je ta alternativa draha a vakcina by tak nebyla dostupna.
kazdopadne ten kdo tohle vypousti mezi lidi, by si mel nastudovat seriozni zdroje a ne uceni Astara Serana
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # lifetru 2013-10-19 14:40
je to tajný plán v praxi, jak nás nenápadně likvidovat, oni nám lžou... více tady: charvat-ub.cz/.../...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # nemezis 2013-11-28 09:55
,Pavlíček, bohužiaľ je to pravda, ktorá je ľuďom úmyselne zamlčovaná. Je to bohužiaľ hra farmaceutického biznisu. Viete, čím viac ľudí presvedčíte (a nielen očkovania sa to týka), tým viac peňazí z toho majú. Farmaceutický priemysel urobil z ľudí vyslovene narkomanov.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Michal K 2014-11-23 17:50
V klidu, celý článek je absolutní kravina. Psal to zjevně někdo kdo o biochemii neví nic, nebo naopak někdo kdo chce děsit lidi co o biochemii neví nic. Prostě sračky a nesmysly.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Milena 2017-07-27 12:32
Není to pravda :-) Bububu, antivax straší :-)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+20 # Pavlíček 2013-07-03 14:43
Jděte už do p*če s USA - ZNIČIT!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+6 # jude 2013-07-03 14:59
to nepomoze......a ko si si mohol precitat na zaciatku vsetko to bolo najprv v nemecku. to "znicili" a pokracuje to v usa.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+6 # Vlad 2013-07-03 15:48
radsej konzorcia a nadnarodne spolocnosti, ktore sa ukryvaju v krajine kde akurat do nich nikto nekope. Netreba zabudnut ani na certifikovanych korupcnikov- Lobistov.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # linda 2013-07-03 15:25
molotov cocktail do tela:(
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-2 # martin cingalek 2013-07-03 15:45
ako je to s vakcinou proti klieštom neviete niekto??
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+7 # rocky7x 2013-07-03 16:05
No vakcina proti kliestom neexistuje, asi ste mali na mysli vakcinu proti borelioze alebo vakcinu proti kliestovej encefalitide. Vakcina proti borelioze zatial kolko viem tiez neexistuje pre ludi (iba pre psov). Co sa tyka vakciny proti encefalitide, napriklad od Baxteru FSME-IMMUN, tak staci asi ked uvediem neziaduce ucinky z letaku: Nežiaduce účinky: Boli pozorované nasledujúce nežiaduce účinky rôznej frekvencie výskytu: reakcie
v mieste vpichu, bolesť hlavy, nauzea, myalgia, artralgia, únava, malátnosť, lymfadenopatia, vertigo, dávenie, pyrexia, precitlivenosť, somnolencia, hnačka, bolesť brucha, zhoršenie autoimúnnych porúch, meningizmus, závrat, neuritída rôznych stupňov závažnosti, kŕče, encefalitída, porucha videnia, fotofóbia, bolesť v oku, tachykardia, vyrážka (erytematózna, makulopapulárna , vezikulárna), pruritus, exantém, urtikária, eritém, bolesť krku, zimnica, ochorenie podobné chrípke, asthemia, edém, porucha chôdze.

Predpokladam, ze na zaklade nich, to tiez nie je ziadna slava...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+12 # ph4rmy 2013-07-03 17:37
ako dieťa som bol očkovaný vakcínou proti kliešťovej encefalitíde. Po krátkej dobe sa prejavili nežiadúce účinky, začal som strácať sluch na ľavej strane. Keďže som v tej dobe mal cca 3 roky a nevedel som tieto príznaky popísať, prišlo sa na to po pár mesiacoch, keď už bolo neskoro. Potom už len doktori konštatovali unilaterálnu hluchotu...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+5 # mira 2013-08-06 09:36
v zadnem pripade neockovat jen je treba se nebat, vse je ve strachu, ktery nam porad podsouvaji... radeji se nastrikat repelentem :-) tot vse
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-1 # Coiurew 2013-07-03 16:13
Četl někdo Johny Virapena? Mluví on o těchto věcech? Nebo o čem vlastně píše?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+9 # Lucia Selčáni 2013-07-03 20:51
Presne o tomto John Virapen píše. Treba si prečítať jeho knihu Nežiadúci účinok-smrť.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-9 # Jan222 2013-07-03 16:28
Ano určitě to je pravda :DDD. Možná tak to, že jim jde jen o byznys, ale o těch nacistech? To jo tak...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-15 # Jan Hušek 2013-07-03 16:51
Článek založený na polopravdách (ne-li přímo lžích) a manipulování se nevědomostí a strachem lidí.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+28 # Pavel Jan 2013-07-03 20:16
Řek bych, že nemáte pravdu. A na rovinu - vakcinace dětí brzo po narození je zločin, jež nemá na Zemi obdoby.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # Tomassss 2013-07-04 15:59
Přesně tak, článek je hezky manipulativně sepsán, vybráno je pouze to co se hodí. Co takto nějaká statistika úmrtí na závažné choroby, to se asi nehodí do krámu (před a po povinném očkování)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # verak 2013-08-07 10:24
také pravda, v nemocnici podáváme např. lidský albumin poměrně často a ještě jsem žádnou reakci na něj neviděla a nedělám tam týden, a konkrétně ten je proti žloutence, HIV a jiným přísně kontrolovaný, Začínám o očkování pochybovat ale ten článek je hodně zkreslený
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # Jan222 2013-07-03 16:54
Hezké jak mažete komentáře, pak kdo tu mluví pravdu, že?:)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Jan222 2013-07-03 17:38
Ó ted' jste ten příspěvek zase přidali :D
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # kaka 2013-07-04 10:56
Nebo proste ses PC vemeno , co nema v poradku prohlizec ... cely web ma pohotovost , aby schovaval tvoje majstermind prispevky.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # mm 2013-07-03 17:47
Gardasil se neaplikuje batolatům - v USA se v rámci školního očkování aplikuje dítkám od 9 let. U nás je nepovinný.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+13 # Lucia Selčáni 2013-07-03 20:52
Podľa môjho názoru bol Gardasil vymyslený, aby urobil z dievčat budúce neplodné ženy, myslím, že je to jeden zo spôsobov depopulácie.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+12 # Sušenka 2013-07-03 18:19
V dnešním světě se nedivím už ničemu.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+38 # zeta 2013-07-03 19:20
Dříve za našich babiček žádné vakcíny nebyly, jedlo se zdravě a bez chemie, běhalo se venku a nesedělo se u tv a pc. Proč si kupovat tablety když máme byliny?! Prostě to chce jen vrátit se k tomu co bylo dříve a půjde to. :-)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+13 # Pavel11 2013-07-03 20:03
Na floru je však monsantem a podobnými darebáky něco sprejováno, je to vidět, že se s nimi něco děje.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-5 # 3,14ranha 2013-07-03 21:09
prostě to chce jen vrátit se k tomu že každé třetí děcko umře na dětské choroby jako za časů našich babiček a ten zbytek bude mít třeba poškozené plíce tuberkulózou nebo zničené tělo obrnou... tak jste to myslel(a) ?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # Romana 2013-08-24 21:28
Nevím jak jste stará a tudíž kdy žila a kde vaše babička,ale v Čechách asi ne, že. Moje babička už nežije , ale za jejího mládí a života se tedy tyto horory, aby umíralo každé třetí dítě v Čechách na dětské choroby a zbytek byl poškozen neděly. To by totiž museli být poškození všichni včetně Vás, mě našich rodičů, chce to troch brzdit ve strašení a hororech. Spíš jestli ono to nebylo troch s tou hygienou a podobně jiné než dnes, latrýny, žumpy, hnůj přímo pod okny, to třeba bylo množení infekcí.Mimocho dem, její vrtsevníci (rozumněj mojí babičky) se dožili všichni kolem 80 let , bez závažných poškození, což my to štěstí mít asi nebudeme.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # Pavel11 2013-07-03 20:02
Máme tři děti, takže jsme si kolečko hádanic s doktorkou prošli třikrát. Injekce jsme žel podstoupili s tím, že jsme pak podnikli čistící kůru. Alespoň jsme doktorce otrávili život natolik, že když nás musí pozvat na prohlídku, tak se dlouho omlouvá a nespí z hrozby blížící se naší návštěvy. Ještě rada: Choďte s dítětem k lékaři oba rodiče. Přítomnost otce nutná. Doktorka si nedovolí citové vydírání matky. Mimoto - přžed prázdninami nějaký virus na děti nasprejovali do vzduchu, tady lehl kde kdo s divným kašlem až dušením, pálením v krku a zvracením. Já osobně jsem to letadlo viděl, žel nestačil natočit.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-4 # 3,14ranha 2013-07-03 21:14
už máte sepsanou závět, když máte pocit že po vás tak usilovně jdou?

a to letadlo letělo v běžné výšce jako dopraváky? protože pokud ano, tak cokoli snad i kdyby opravdu vypustili, tak by to na 99% spadlo o mnoho kilometrů vedle od vaší pozice... zkreslení perspektivy je sviňský věc :-P
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Romana 2013-08-24 21:43
Věřte mi, že pokud Vám nad hlavou vypustí kvádřík s lejny z boingu možná ani nepřežijete. Může se stát že na pozici to dopadne velmi přesně.A o zkreslení perpektivy už nestihnete popřemýšlet.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # Tomassss 2013-07-04 16:00
Chudák doktorka škoda že nemá možnost se takových škodičů zbavit a musí se jim věnovat
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-1 # kár 2013-07-03 20:23
chlorid sodný je sůl vy káři
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # Ivo Stránský 2013-08-25 15:04
to je, ale už asi nevíš, proč tam přidávají chemický jod?
ten totiž narozdíl od přírodního poškozuje štítnou žlázu borče...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+7 # Kodl 2013-07-03 20:26
Já jim říkám obecně očkoteroristi.
U nás je největší očkoterorista R. Prymula.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # 3,14ranha 2013-07-03 21:11
chlorid sodný je kuchyňská sůl a dává se tam i proto aby to nepoškodilo buňky pacienta osmotických tlakem

článek je sračka !
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # 3,14ranha 2013-07-04 05:03
3 lidi neví z čeho je složena lidská krev a proč se do infuzního roztoku a do injekcí dává sůl...

někdo by asi měl zažalovat český vzdělávací systém :-P
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-1 # Alex LaLarge 2013-07-12 09:26
Takže chcete říct, že nikdo z Vás nenechal své dítě naočkovat povinnou hexavakcínou?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Lenínek 2013-08-07 20:37
to by me taky zajimalo je to preci povinne,nebo ne.?
v porodnici taky synovi hned po narozeni neco pichly a rozhodne se me nanic nikdo neptal.
Jinak ted opravdu nevim jestli se pridalsich injekcich s dr hadat nebo to nechat?????
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Renata 2013-07-03 22:20
ted jste me vystrašili, pristi tyden se zrovna chystam se svym 3 letym synem na nepovinne očkovani proti žloutence...... a ted jsem na važkach
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+9 # agata 2013-07-04 06:56
Jediné co vám mohu poradit je, abyste to nedělala.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # kaljga 2013-10-20 22:28
asi tak-- přečtěte si aspoň Doba jedová.. nebo rychle skouknete stránky slobodavockovan i.sk nebo prostě hledejte!!! Mám dvouleté děcko, druhé, a tomu 1. se neustále omlouvám, že jsem to ještě nevěděla.. neočkuji a i kdybych se měla odstěhovat jinam, svoje dítě budu chránit. A sprejování?.. stačí se jen "dívat" a používat mozek.. ale je to těžké si to přiznat.. stačí však jen pohledat důkazy, dokumenty.. pročíst si pár studií.. ale jak říkám..je to těžké, někdy se vám bude chtít zvracet, někdy umřít, ale dá se to.. :-)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-2 # 3,14ranha 2013-07-03 22:41
když ta moderní farmamafie tak usiluje o naše životy:

proč se zvyšuje dožití?
proč se zvyšuje průměrná výška populace? (což je velmi dobrý a celosvětově uznávaný ukazatel dobrého zdravotního stavu)
proč dlouhodobě klesá nemocnost populace? (množství dní strávených v neschopnosti, nebo třeba i v nemocnici?)
proč takřka zmizely infekční choroby?
jak to že už neřádí mory, chřipky a epidemie dalších chorob, které ještě před sto lety kosily i miliony lidí na jeden zátah?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+10 # Akantar 2013-07-03 22:58
Ehm promiň to máš z jakého zdroje prosím pěkně?:)
No... řekl jsi to přesně - dožítí... Radši budu žít né dožívat... :)
Možná se zvyšuje výška člověka, ale zmenšuje inteligence.... Pravý ukazatel zdravý je výška tvého vědomý...:)
Protože se začínají radši léčit samy bylinkami a alternativní medicínou? :) Plus teda o depresích a nemoci ze stresu se tam asi nepočítají do toho poklesu co? :)
No... Znáš trochu dějepis? By jsi věděl, že většinou to byly jen období a nic víc... Občas někdo z toho světa musí... A většina z nich byla pouze způsobená špatnou hygienou... :)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+7 # kalda 2013-07-03 23:20
kdyz ctu tvuj prispevek, tak ....ac nerad....musim s tvou tezi, ze opravdu dochazi ke snizovani inteligence, souhlasit...... ....
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-6 # 3,14ranha 2013-07-04 05:00
dějepis si prosím oprašte sám, naši předci před 100, nebo i jen 80 lety nebyli nějací nemytí barbaři, přesto je infekční choroby kosily a mrzačily po milionech od kolébky po stáří a navíc to často probíhalo v epidemiích...

a jako důkaz lze samozřejmě použít i populační explozi, protože počet porodů dlouhodobě klesá, ale populace přesto ve 20. století zažila doslova explozi - těch 6 miliard lidí navíc vděčí za život z 50% moderní medicíně a z 50% modernímu zemědělství
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+5 # Ivo Stránský 2013-08-25 15:07
epidemie smrtelných nemocí byly na ústupu dávno před zavedením očkování - fakt
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-1 # Tomassss 2013-07-04 16:01
Zmenšuje se inteligence, to je fakt, to je tady vidět na tvém i dalších příspěvcích
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+5 # Alex LaLarge 2013-07-12 09:30
Zmenšuje se kvůli očkování, jo? Možná spíš kvůli chlastu, půlka lidí fetuje a chlastá, půlka lidí žere prášky a zbytky jsou primitivové
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-1 # to je co za blabol 2013-07-03 23:05
Cituji 3,14ranha:
když ta moderní farmamafie tak usiluje o naše životy:

proč se zvyšuje dožití?
proč se zvyšuje průměrná výška populace? (což je velmi dobrý a celosvětově uznávaný ukazatel dobrého zdravotního stavu)
proč dlouhodobě klesá nemocnost populace? (množství dní strávených v neschopnosti, nebo třeba i v nemocnici?)
proč takřka zmizely infekční choroby?
jak to že už neřádí mory, chřipky a epidemie dalších chorob, které ještě před sto lety kosily i miliony lidí na jeden zátah?

to maš informace z toho nej zdroje Blesk,novinky.c z,prozeny.cz,su per.cz a
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-6 # 3,14ranha 2013-07-04 04:50
né to jsou prostá medicínská a statistická fakta (a jde o nepřerušený trend napříč mnoha dekádami, takže to nijak nesouvisí s jen pár let módními bylinkami jak se domnívá kolega Akantar

zato to souvisí přímo s moderní medicínou, částečně pak s lepší výživou (jenže potraviny maj být taky otrávené podle některých splašenců! asi někde udělali chybu ve výpočtu) a hygienou (která je ovšem produktem moderní medicíny)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # slak 2013-07-04 06:30
Hygiena je věcí kultury a jak to že církev ji zakazovala coby nemravné chování? Že by měla lví podíl na morových ranách, a nejenom? Jo aha, ona hygienu ta ňoumájní modeřní meducína a ještě nám pověz kde bydlí.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-1 # 3,14ranha 2013-07-04 14:46
slovo dezinfenkce vám asi moc neříká..., antisepse, karanténa

bez moderní medicíny která většinou dokáže určit kdy je nemoc přenosná a kdy ne, případně kdy člověk přestane být přenašečem, nebo také takové dokáže sama vyléčit, bysme pořád měli miliony "malomocných" vyloučených ze společnosti "pro jistotu"

PS: může konkrétně uvést kde a kdy církev (nejlépe pomocí nějaké papežské encykliky) zakazovala hygienu? (protože třeba v klášterech byla hygiena denní povinností - mnich měl sice být chudý, prostý, ale rozhodně neměl být špinavý a smradlavý )

to že se rozpadla římská říše a s ní i civilizační vymoženosti jako kanalizace (budované a udržované pomocí naprosto bezprávných otroků) je smutné ale nebýt církve dopadlo by to s evropou ještě hůř, protože v klášterech se zachovalo aspoň nějaké kulturní a vědecké bohatství (podívejte se do afriky a na blízký východ, kde byly kláštery zničeny a vystřídány bojechtivými muslimy kteří o vlastní vědu většinou moc nedbali, považovali ji za zábavu, a ne za smysl existence jako vzdělaní křesťané)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+7 # SarkaB 2013-07-28 04:49
bohuzel potraviny jsou otravene taky, slysel jste nekdy o GMO - geneticky upravene organismy ... to je to, proc jsou lidi nemocni, proc je porad vic a vic rakovin atd atd.... a pak vsechny ty pesticidy, antibiotika, hormony atd, to vsechno pak jime. Delaji si z nam pokusny kraliky, nekdo to ustoji a zije si bezstarostny zdravy zivot a nekdo to holt odnese a je nemocny :(((( a o vakcinach radeji nemluvit, je to smejd nejvetsi.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+12 # toNic 2013-07-04 11:06
To jste si nabehl. Jak on ten mor sakra mohl zmizet? Ockovani! Ne sakra, ockovani na mor preci nikdy neexistovalo, tak jako na dalsi nemoci co vymizely. Tak kam se sakra vytratili? Utekly snad pred bilym plastem?
Tak se na to podivejme, co se od te doby zmenilo, krom toho, ze tu mame armadu lapiduchu? Mame dostatek jidla - netrpime hladem a podvizivou, mame pristup k ciste pitne vode, naucili jsme se hygiene, bydlime v suchych teplych obydlich a mnoho dalsich faktoru dnesni moderni doby melo vliv na postupne vymizeni nemoci nebo alespon k obrovskemu snizeni vyskytu techto chorob. Ockovani melo, pokud vubec, mizivy vliv na tento vyvoj.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-1 # 3,14ranha 2013-07-04 14:50
já jsem snad psal že očkování je lék na mor? úplavice a chřipka vám nic neříká? tyfus? neštovice?

víte kolik lidí to zabilo? ve skutečnosti pravý mor může jen za některé tzv. morové rány, spousta z nich byla třeba chřipkového a jiného původu

plošné očkování samo o sobě samozřejmě není žádná výhra, musí tam být i léčení nakažených, karanténa přenašečů atd.

proto mluvím o moderní medicíně jako celku a očkování tam má své pevné a nezastupitelné místo místo
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-5 # Sis 2013-07-04 17:56
Máte plno ničím nepodložených rečí. Tvárite sa ako boh sveta, ktorý všetko vie, všade bol. Načo tu vlastne Vy konkrétne 3,14ranha chodíte? Kto Vás žiada o Vaše názory? Kto Vás platí za publikovanie týchto mätúcich informácii? Vy sám ste sa dal očkovať za posledných pár rokov?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+5 # 3,14ranha 2013-07-04 23:49
tak zkuste argumentovat taky, možná se něco přiučím :-P (ale jak vidím z jiných příspěvků skutek utek, možná si do mě projektujete svoje vlastní chyby)

z vakcín si vzpomenu na tetanovku a proti žloutence B myslím (tu maj zdravotníci povinně a není se čemu divit)

PS: a proč tu jsem? aby pomohl vyvážit některé bláboly které se na tento server připletou... občas sem přijde i nezasvěcený člověk a tomu se třeba vyváženější názor bude hodit (několik kladných reakcí už jsem od návštěvníků tohoto serveru měl)

jinak přesvědčovat zabetonované příznivce konspirací ( i když je to teorie smyšlená) je nad moje síly, a rozhodně nejsem neomylný takže moje "výlevy" berte jako moje "přemýšlení nahlas" nad v článku nadhozeném tématu
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-2 # Sis 2013-07-10 22:24
Vám je úplne zbytočné niečo argumentovať a písala som som po prvý krát, takže ma ťažko môžete posudzovať. Len si kľudne seďte 24 h za PC a píšte, zrejme asi nič iné robiť ani neviete, len písať dlhé a nudné komentáre.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+8 # Karagavrilidis. 2013-07-09 22:51
Přesně tak ! Ten kdo o tom něco ví,tak nemůže takovou kravinu napsat. Je to lepším životním stylem. Čistá voda,teplé suché byty. Atd. Nemůžeme přeci srovnávat dobu před sto lety a teď :D naprosto souhlasím s toNicem. Ono je toho tedy trošku více těch informací,člově k by se tu musel rozepsat a pak zase se dohadovat s lidmi co mají jen hrstku informací a k tomu ještě mylnou.Já se tomuto věnuji už delší dobu a je to fakt na psychiku hodně silný kafčo. Protože očkování je naprosto imunní vůči nákaze . Slouží jen jako zdroj nákazy jako takové. A toto je skutečná pravda. Já osobně jsem dostala pouze v porodnici oč.na TBC a to bylo vše. Moje matka odmítla povinné očkování,díky svému zaměstnání díky kterému věděla pravdu o vakcínách a já jako malé dítě jsem si prošla jako každé druhé jen neštovicema. A dodnes se mi neprojevila žádná nemoc,u svého lékaře jsem byla jen 2x v životě,a to odevzdat kartu a potom,ohledně prohlídky před porodem. Moje dítě je také neočkované a jsme zdraví a lékaře neznáme. Nezapomeňte,že vše co si přečteme,může být jen koření do propagace :) a tak to je.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Anonymní 2013-11-27 09:01
Cituji 3,14ranha:
když ta moderní farmamafie tak usiluje o naše životy:

proč se zvyšuje dožití?
proč se zvyšuje průměrná výška populace? (což je velmi dobrý a celosvětově uznávaný ukazatel dobrého zdravotního stavu)
proč dlouhodobě klesá nemocnost populace? (množství dní strávených v neschopnosti, nebo třeba i v nemocnici?)
proč takřka zmizely infekční choroby?
jak to že už neřádí mory, chřipky a epidemie dalších chorob, které ještě před sto lety kosily i miliony lidí na jeden zátah?


Tak hloupý a naivní příspěvek jsem dlouho nečetl... Argumentovat nesmysly je spíše propaganda a hraní si na chytrého.

Dožití je zprůměrovaný věk, kdy nastane smrt- méně smrtelných úrazů, méně infekčních chorob třeba už jen k vůli lepší higieně, desinfekce v nemocnicích, operace atd I poškozené a otrávené tělo je shcopné přežít (ikdyž ne kvalitně)

Ta výška populace je výsměch inteligenci. Takže když do sebe tlačím více kalorií, více masa a jsem tlustý, tak je to taky ukazatel zdraví, že? A obzvlášť u dětí, ty musí být buclaté, že? O.o Demence... Jak jsme řekl, jíme více kaloríí, častěji a více masa. Mimo jiné přímo výška je hlavně ukazatel znečištění masa hormony, antibiotiky (hlavně růstový hormon, aby zvířata co nejdřív šla na porážku).

Ty infekční choroby, to má být velmi nepovedený pokus o vtip, trotling? Chřipkové ,,epidemie´´ stále řádí, poskytují nejvíce lidi, co jsou v teple, neotužují se, jí balené polotvary, málo kvalitní zeleniny atd. Taky je rozdíl, pokud se nevědělo co vůbec nemoc způsobuje a dál si je roznášeli lidé mezi sebou- dnes s nakažlivou nemocí vás zavřou do izolace. To pak nakazíte odost méně lidí. Když se do oslabeného organismu podvýživou (velmi chudí lidé jedli jednostranně, těžký nedostatek vitamínů, minerálů atd... Celé vesnice měly ty samé problémy ze stravy) přidají nemoci z okolí, tělo podlehne. V restauraci vám přinesou čisté nádobí, po jídle jej umyjí jarovou vodou atd... Dřív se spíš rozmazala mastnota.. hrnek se namočil do kýble a bylo umyto.. Nabírat maso a pak sýr? Dnes nemyslitelné. Příkladů je plno.

Počet dní v pracovní neschopnosti klesá proto, že lidi nemoci přecházejí, neevidují se a když je pracovník doma, bývá na dovolené... A jak jsme zmínil výše, menší šíření chorob, menší šance onemocnět, současná populace kdyby byla vystavena dřívějším podmínkám (teplo,strava, nemoce) tak hromadně vymírá...

V nemocnici klesá počat strávených dní protože operace jsou méně invazivní, protože pacient zbytečně nezůstává v nemocnici (i druhý den po operaci putuje domů, dřív by ležel týden u stejného zákroku)... I po porodu jdou matky téměř hned domů, žádné vyvalování... Tyto a další okolnosti výrazně zkracují průměrný pobyt v nemocnici (a co třeba infekční oddělení? Zkrátila se tam oproti třeba dob za ,,komunistů´´ doba pobytu? narvou pacienty silnějšímy léky s nejasným výsledkem ale nijak znatelně se doba nezkrátila u infekcí, případně různých poruch metabolismu) Takže souhrn, zrychlení operací.

Mory chřipky atd jsem už odpovídal výše, proč se daleko lépe rozšířily. A samotná chřipka je velmi špatný příklad - lidé se sníženou imunitou i dnes umírají na chřipky. Nikdy bych se neléčil chemoterapií, nebo ozařování, nechci si zničit zdraví aby pár šmejdů vykázelo zisk. Ale třeba u příkladu rakoviny lze se zničenou imunitou lehce zemřít na chřipku.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # Meg222 2013-07-04 08:08
3,14 Ranha-kolko ti zaplatili farmaceuticke spolocnosti za taku lojalnost? Hah, ako ich podporuje....su to buisness man-i, ludske blaho im je na prd, hlavne, ze spravia ludi zavislych na ich liekoch a tak ziskaju svoje peniaze..nenasy tnici...sama som donedavna pracovala v zahranici v 1 z najvacsich farmaceutickych americkej spol. A viem nase produkty, nejde o liecenie ludi, ale spravenie z nich zavislakov,, take peniaze sa tam tocia, ze by sa vam hlava zatocila. Vela veci je zlych v tomto svete, treba byt obozretny a nie naivny. Aj stat je podplateny tymito velkymi spolocnostami, preto uvolnia aj to co detom, Lutom skodi...bodka.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-4 # 3,14ranha 2013-07-04 14:54
a vás kdo živí? andělíček vám nosí suchý chleba a džbánek vody jako otci školastikusovi ve známé pohádce? každý se nějak živí, výrobci léků mají nejspíš taky nějaké rodiny...

(mimochodem já k nim nepatřím, jsem jenom zdravotník ale podobné demagogy jako jste sám předvedl kteří nemají argumenty ale ví nejlíp že ten druhý musí být určitě podplacen atd. bych posílal k chocholouškovi. .. jdou po vás, bacha na ně :-P )
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Sis 2013-07-04 17:59
a ja som iba zdravotník a bojíííím sa akurát práááve Vááás....
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # 3,14ranha 2013-07-05 00:00
pokud se bojíte mě, anonymního debatéra na internetu (který toho času ani v oboru nepracuje)

tak raději nevystrkujte nos z baráku

asi to není moc dobré pro sebevědomí uvědomit si že jste pro boj proti plánům NWO nám ostatním byť pěšákům naprosto neužitečný

NWO vás má přesně tam kde chtěli, za chvíli se budete bát i vlastního stínu,

přitom postavit se jim není lehké pro nikoho, protože jim do karet hraje lidská chamtivost a "zhnilost" řešit problém od kořene
kolik lidí jedná samo za sebe, dokáží statečně přijmout odpovědnost nejen za úspěchy ale i za prohry a nepokouší se toho černého petra hodit na souseda? (o čem jiném je moderní demokracie a sociální stát?) a NWO se jen chechtá jak lidi škemraj aby se o ně postaral nějaký hodný strejda (tentokrát to už konečně musí být ten pravý politik který to s náma myslí dobře, ne? :-(( )
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-1 # Sis 2013-07-10 22:29
ešte ani ironickým poznámkam nerozumiete... len samé bla bla bla... koho to baví čítať... z Vašich slov je zrejmé, že práve Vy sa bojíte. A ďalej nemá význam sa k Vám ozývať.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+5 # kaka 2013-07-04 11:16
3,14ranha
Ze se lide dozivaji vice let ma co delat s celym vyvojem spolecnosti. Lide drive umirali strhani z celozivotni fachy na polich , prechazeni nemoci , ne ktere nebyly osvedcene postupy lecby atd a nedostupnosti lecby.

To ovsem neznamena , ze je farmaceutika nas pritel, je to business , a jako takovy prosel vyvojem , kdy distribuoval opravdu ucinne leky , jedna se vsak o nejzakladnejsi "pilulkovou" medicinu , keta je nemenna jiz desetileti z toho duvodu , ze jakakoli zmena by byla az moc napadna a snadno konfrontovateln a , kdezto u vakcin to diky nepodlehani kontrol nehrozi.

Velikost lidi neni dusledek farmacie , ale dostatku jidla. Proto jsou Asiate tak maleho vzrustu. Neni nahoda , ze je soucasti jejich jidelnicku jiz po tisicileti hmyz. Diky pokrocilemu zemedelstvi se ale poslednich par generaci jejich vzrust take prodluzuje.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # kalda 2013-07-04 14:50
obdivuju tvou trpelivost ;)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # Tomassss 2013-07-04 16:05
Taky, já už bych to vzdal, ty komenty od protivníků očkování apod. jsou horší než někde na mimibazárku od šílených matek (i když často to sou asi stejné případy).
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+5 # Pavlíček 2013-07-05 08:23
Pojďme radši diskutovat nad tím o co jim vlastně jde? Jsou to masové pokusy na lidech (umírněné)?
Chtějí nás z[...]ovat abysme byli jako ovečky?
Chtějí urychlit náchylnost k chorobám (přelidnění)?
Chtějí nás připravit (naopak) na vypuštění nějaké choroby, aby nás zheblo co nejvíc?
Nebo jim jde jen o prachy a nakecaj vám, že vám to prospěje?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+5 # luke777 2013-07-06 11:38
Nemusite chodit daleko staci knizka doba jedova
tech.ihned.cz/.../
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-2 # Petraa 2013-07-07 13:58
Tak me napada, zda se nekdo zamyslel nad tim, kolik zivotu ockovani zachranilo! a ze prave diky ockovani se nemusime bat pekne party zavaznych nemoci...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # kalda 2013-07-07 21:10
Petro, Vy si ale koledujete :D
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # Karagavrilidis. 2013-07-09 22:23
Vymýcení nemocí také je způsobeno lepším životním stylem.... už nežijeme jako dřív,nepitná špinavá voda,kolonie krys,který přenášely nemoci... knihy a fotky ukazující na umírající lid na ulicích díky morům.máme byty,která jsou teplé,suché. Zkrátka se zvýšila životní úroveň a díky tomu,jsou některé nemoci 100% vyhubené. Je smutné vědět,že to svinstvo co má člověk v těle,ho vůůbec neochrání,naopa k jen uškodí,a škoda se neprojevuje hned ale až po pár letech. Jako je třeba cukrovka,epilep sie,autismus,st ráta sluchu,ochrnutí na končetiny. Nebo smrt. Víš Petruško,lidské tělo je natolik dokonalé,že žádné vakcíny nepotřebuje,jen se stačí zdravě stravovat,sport ovat a udržovat se ve zdravé formě.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # abcd 2013-07-07 21:20
Clanek je zajimavy, ale je mi zle z toho, jak tendenčně je sepsán.
kdyz si prectu neco na novinach, je to mainstream a je to hnus lzi a propaganda, tady mi to nekdy prijde stejne jen otocene naprosto opacne.

je nekde nejaky web, ktery se blizi aspon trochu snaze o objektivni informovani?

a k tematu: ockovaní je svym zpusobem svinstvo, ale pokud ho zrusime, budeme umirat na epidemie v opravdu velkem meritku...pokud bychom ho zrusili nyni, kdyz je Zeme tak prelidnena, nasledky by nebyly jen epidemie znamych nemoci, ale nejspis by zacaly pribyvat dalsi nove .... kdo nechce ockovat, nemusi..tedy skoro....

vakcina a serum je taky trochu neco jineho
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # abcd 2013-07-07 21:25
Cituji Petraa:
Tak me napada, zda se nekdo zamyslel nad tim, kolik zivotu ockovani zachranilo! a ze prave diky ockovani se nemusime bat pekne party zavaznych nemoci...

No zase bychom se ale meli bat jinych. Vznika spousta rekneme problemu, jejichz mechanismy nevidime ani nezname.

Moderni doba a problemy imunity, automunity, atopicky exem a spousta techto dalsich modernich specialit, kterym my lide mnohdy ani nerozumime, tady jsou v cim dal tim vetsim meritku a pomalu se zacina spekulovat, ze treba ockovani dopomaha k ruznym z techto problemu

staci se kouknout do popuzlace psu chovanych v zajmovych chovech .... to, co je nyni tam ceka i nas... staci abychom konecne zacali jist amarouny(granul e) místo bezne stravy a prijde to jak na zavolanou.....a moc daleko od tohoto stavu nejsme :/
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # zdenda 2013-07-13 11:22
A nemůže to být třeba taky tím, že medicína pokročila a před 100 lety se o nějaké autoimunitě nevědělo? Problémy imunity taky nejsou výhradně otázka vakcín, ale životního stylu, stravy atd...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # Jano 2013-07-08 15:09
Zase niekoho nasrala farmaceuticka firma a teraz si lieči v článku svoj komplex.
Polovica veci su len samé zvasty, človek neznaly väčšinou uveri. Ten kto sa tomu rozumie sa len pousmeje a na dany článok radšej zabudne
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-2 # Jirka62 2013-07-17 09:35
Naprosto souhlasím. Autor článku by tu možná už dávno nebyl, kdyby ho v dětství jeho rodiče nenechali očkovaty "jedy".
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+5 # Karagavrilidis. 2013-07-09 22:10
Už dva roky sem ponořená do celkové vakcinace a je jedno čeho se to týče. Všechno ! Úplně veškerý vakcíny jsou škodlivé. Jsou to nervové jedy,které napadají dětskou nervovou soustavu. Od roku 2003 byl zaznamenán vysoký nárůst autistických chlapců. Záznam o vysokém procentu trpících dětí na cukrovku. V Německu vyšlo šokující číslo v úmrtnosti očkovaných dětí a to činí 800-1000 dětí ročně !! OČKOVÁNÍ DĚLÁ ZE ZDRAVÝCH LIDÍ,LIDI NEMOCNÉ. Však zdravý člověk nepotřebuje léky... Zdravý člověk se nehodí do businessu. Je prokázané,že vpravená vakcína,neochrá ní tělo při styku s virem. Nenaočkovaný člověk je na tom stejně ,jao člověk očkovaný. S rozdílem,že očkovaný člověk při vdechnutí nákazy má díky očkovacím látkám v krevním řečišti více vedlejších účinků. (které jsou nemilé) A toto vše možná nejsou ani 2% informací co jsem právě napsala,je toho daleko více a snad už jen pro silné nátury,protože zjistit pravdu o očkováni je silné kafe. Řekla bych,že s vetší drzostí jsem se ještě nesetkala. Někdo na mě chce dělat pokusy,já mám sloužit jako pokusnej králík a ještě za to královsky zaplatit. Cena totiž určité vakcíny může stát i 5 tisíc. Síla co....
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # Gabriel 2013-07-10 15:49
Uvědome si pár věcí...
1) Ano Farmaceutické firmy jsou jen továrny na peníze a nejde jim o léčbu lidí ale o zisk
2) o léčbu jde slušné části vědců kteří léky vymýšlejí, ale jejich konečná úprava, prodej atd. už není v jejich silách. Tak neházejte špínu na každého s bílím pláštěm
3) To že jsou Farmaceutické firmy prohnile neznamená že léky nefungují a jsou to toxické jedy. Ano každý lék je v určitém množství toxický jakožto každý jed je v určitém množství prospěšný. Takže odvolávat se jen (dovolte mi ten výraz) na Alternativní medicínu, není moc moudré... Chce to zdraví přístup a nadhled. Zdraví není věc pro hazard ... Moderní medicína zvládá akutní stavy mnohem lépe jak ta alternativní, naopak alternativní udržuje zdravé tělo zdravé a postupně jej čistí a zachovává.
4) Spousta lidí tady "hledá pravdu" o tom jak je kolem všechno zlé a hrozné. Ano je... a vždy bylo a bude. Lidi jsou takový. Můžeme mít rádi že jsme rádi... Tím neříkám si všechno nechat líbit a jen slepě bečet ve stádu... Myslím tím nehledat za každým rohem čerta, protože potom člověk zapomíná žít
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # Jarča 2013-07-12 07:15
Zdrawím. Jak sleduji ty komentáře, tak pravdu má tady každý. Neříkám, že úplnou, ale jo. Já říkám 1000 lidí 1000 názorů. Já osobně to beru tak, že čím míň chemie se do těla dostane tím líp. No a tím jak se tu dohadujete a vrčíte po sobě, si ubíráte energii, kterou můžete použít jinak. Pěkný den
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Jirka62 2013-07-17 09:30
Gardasil - HPV vakcína - není tam živý lidský papilomavirus! Autor článku manipuluje s fakty, překrucuje je a spoléhá na neinformovanos lidí. Rozhodně se neočkuje ve 2. a 6. měsíci. Nejdříve v 9 letech a potom v odstupu 2 a 6 měsíců. A nechrání proti vzácné, sexuálně, přenosné chorobě, ale proti rakovině děložního čípku, vulvy a vagíny u děvčat. U chlapců proti karcinomu penisu, u dívek i chlapců proti karcinomu anu, hlavy a krku a v případě Silgardu u obou pohlaví chrání i proti genitálním bradavicím. V ČR ročně onemocní jen rakovinou děložního čípku 1200 žen a zemře cca 500 - často mladých maminek! Vážně je to vzácné sexuální onemocnění??? Proč není vypsaná u očkování statistika, jak ubylo úmrtí na nejrůznější dětské nemoci? Je to jen manipulace. Určitě pozitiva očkování naprosto jednoznačně převládají nad negativy. Kolik z nás bude tak silných a "zodpovědných", že své dítě po narození nenechá očkovat???
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Renat 2014-10-15 09:48
Byla jsem na prednasce jedne Mudr., sice na jine tema, ale byl dotaz na ockovani proti rakovine delozniho cipku. Odpovedela, ze nedoporucuje, protoze zeny se pak citi vice "chráněny" a vice riskuji. Pritom vakcina je jen proti nekolika typum papilomaviru a ne tem nejagresivnejsi m/je mozne, ze toto se za tech par let od prednasky zmenilo/. Ja tedy sve dcery ockovat nenecham a taky se budu snazit je vest k tomu, aby nezily tak jako vetsina mladych, tj. brat nekolik let antikoncepci, pritom vystridat napr. tri partnery, nez se vdaji... nebudou-li pro ty chlapce prvni, muzou se nakazit... atd.....
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-6 # tera 2013-07-27 21:21
Omg ste hovada , já si nechávám píchnout vakcíny na kde co , dokonce když jsou někdy ty placený testy , na těch se dá slušně vydělat ... a nic mi není , důkaz toho , že sou to blbosti...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Ferinko 2013-07-28 00:13
Keby že viem mame povedať keď ma očkovali ako malého
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # pipi 2013-07-28 01:00
Povinné očkování TAT (tetan) mě letos čeká. Nehodlám ho podstoupit. Mám dost načteno, tento článek je spíše taková třešnička na dortu.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-3 # Hel 2013-08-07 06:22
Asi nevite,co je dostat otravu,kdyz nejste naockovana.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Viera 2013-07-28 01:05
V prispevku je veľa desinformácii, poloprávd a niekedy až hlúposti...Ak sa tu argumentuje zo zlými faktami, kto by mal veriť v pravdivosť celého materálu. Osobne nepochybujem o story s nacistami, to vieme vsetci z dejin...ale argumenty, ktoré sa maju tváriť odborne a pritom sú nezmyslami skôr nasvädčujú tomu, že je to populistický članok jednej schvátenej skupiny ľudí, ktorá nevidí koľko chorôb sa vymietilo a zároveň majú " hrošiu" kožu riskovať zdravie svojich detí. Na toto treba mať žalúdok, že by sa aj Hitler potešil takému mentálnemu materálu. A téma o tom, že zatiaľ ťažia z toho, že veľká časť ľudí je vakcinovaná, teda sú v podstate chráneni vďaka uvedomelosti iných, to by tiež stálo na rozdiskutovanie ... Viete koľko detí a dospelých zomrelo v minulosti na tuberkulózu, mozg. obrnu a podobne? Tak vďaka vám sa na to môžeme znova tešíť...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # vladce hor 2013-08-15 13:37 Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-1 # mrsb siliviA 2013-09-06 20:22
Náhodou mám 2 děti, pro mého manžela , a teď nemůže pokračovat mít další děti, vše kvůli mé nemoci a teď mám dělat vše, co člověk jako já i můj manžel může udělat jen proto, aby moje nemoc vyléčit , jsem šel na několika místech , aby vyhledávají pomoc ani jeden člověk mohl někdy pomoci , dokud jsem roztavit komentář k denní zpravodajství papír, který se vyjádřil richeal o tom, jak tento výkonný klasický lékař a pomoci jí získat vyléčit nemoci (HIV- AIDS) "můj člověk milovaný "Já nejprve naučil mítpomoc z duchovního tradiční léčitele byl špatný nápad, ale myslím, že z nich bude i nadále zdůrazňovat na těchto onemocnění po celý den , když mám někoho, kdo by mi pomohl zachránit můj život? ", tak i získat všechny mé víry a dal se vší zájmu ho kontaktovat přes jeho e-mailovou adresu, na templesolutions@yahoo.com nebo solutioncenter460@yahoo.com tak poté, co jsem poslal mu pomoci dostat své nemoci léčit, i mi odpoví rychle, jak je možné, že i by se neměli bát , že je pravdivé a výkonný lékař , který jsem napřed tvrdila mu , že je . Takže poté, co všechno se stalo, slibuje mi, že jsem se uzdravil , ale s podmínkou , že bych mu poskytnout některé položky a poslouchal všechny jeho věštec řekl . udělal jsem vše tím, že přijímá jeho věštci skutečnost, a to pouze vidět, že příští týden Dr šerif napište mi na můj e-mailové schránky , že moje práce je úspěšně provedeno s jeho pravomocí , byl jsem šokován, první a později vzniknout být nejšťastnější žena na zemi poté, co jsem k závěru, můj závěrečný test na nemocnici můj doktor , že jsem teď HIV - negativní . Moje papíry pro kontrolu se mnou a teď jsem šťastný a vděčný za jeho pomoc a zázračné moci.
S těmito Musím všem , kteří by mohli usilovat o jakoukoliv pomoc , a to buď pro HIV vytvrzení a mnohem více se s ním spojit se v těchto e-mailovou teď,
E-mail : templesolutions@yahoo.com nebo solutioncenter460@yahoo.com " pane děkuji moc za vaše bezprostřední vyléčení mé nemoci , musím říct, že pro léčbu mé nemoci , dlužím vám na oplátku Díky a požehnání , pane. .
Jmenuji se Angeline
Jeho e-mailová adresa je : templesolutions@yahoo.com nebo solutioncenter460@yahoo.com

Chci zavést tuto lékaře, který mě vyléčila a zachraň mě z nemoci HIV , zázračnými duchovních sil , bylinné léčivé účinky a bylinných léků od
přírodní bylinné rostliny. Dr. Gandu je přední bylinkář léčitel na celý africký kontinent . Já používám čistě přírodní bylinné a jeho předcích moc léčit a řešit všechny nemoci , infekce , stejně jako
řešení všech problémů lidstva v přírodě , JÁ JSEM BLESS S velmi silným dar léčit lidi , já používám tradiční medicíny a přírodní produkt, k léčbě HIV a AIDS ,
MADNESS , , rakovina ETC tradiční rostlinné léčivé přípravky jsou často používány jako primární léčba pro HIV / AIDS a HIV- související problémy, včetně kožních onemocnění, nevolnost , deprese, nespavost , a slabost. Bylinné léky jsou často používány jako primární léčba pro HIV / AIDS a HIV - související problémy. Pro více informací kontaktujte můj e-mail : expertspellcaster@aol.com
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # Lucie Z 2013-10-19 15:59
Pro všechny komentující ať už máte pravdu nebo ne je důležité, že se o tyto věci zajímáte. Čím víc lidí bude vědět čim víc lidí bude přemýšlet co se kolem něho děje a že to zrovna neni nic dobrýho. Lidi budou pobouřený nasraný. Jednou musí přijít revoluce. Jo český národ klábosící u piva. hm moje naděje jsou vlastně ztracené....
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-1 # Emily 2013-10-21 13:31
Nechci vám do toho kecat, ale všichni co tu píšete cokoli, tak jste očkovaný proti všemu, co tu napadáte. A jen otázka, kolik z vás je autistů, alergiků a kolik z vás už zemřelo na nežádoucí účinky očkování ? Trochu se zamyslete nad tím, co píšete a k čemu se vyjadřujete.... ..... :-)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Pavel Jan 2013-11-15 11:03
[quote name="3,14ranha "]tak zkuste argumentovat taky, možná se něco přiučím :
Tady argumentovat je zbytečné, protože Vy se přiučit nechcete - je to jen póza. Vy jste expert, Vy máte jasno, takže klidně dál agitujte.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # caroline 2014-11-13 06:29
My name is Mrs. Caroline Smith, From USA, and I’m happily married with a lovely husband and three children. I had a very big problem with my husband few months ago, to the extent that he even packed his things away from our house. He left I and and my kids for almost 5 months, and i tried all my possible best and effort to bring him back. I discussed it with a very good friend of mine, and he gave me an advice concerning a spell caster, that he is the only one that can handle my situations and problem, that he’s always ready and able to do anything related to spell casting and helping of the needy, Pls every every one i would like you all to contact him with his email address, which is as follows.”awanishrinetemple@gmail.com". I never believed in spell casting, but My friend convinced me and i had no choice than to follow my friend advice, because i never dreamed of loosing my lovely Husband. And i contacted him with his email address, and i discussed with him all my problems and worries and so surprisingly, he told me that I’ll get my husband back a day after. I didn't believed Him, until when i got home, the next day, my husband called me to inform me that he is coming back home…..So Amazing!! That’s how i got my back through spell casting and our relationship was stronger than ever. One of the price i was asked to pay was to tell it to the people around me that problems like this, can always be solved by awani. So! my advice to you out there is to visit this same E-mail address, and tell him your problems too, if you are in any condition related to love issue or getting your ex back or and problem at all, pls Contact him and have a happy life. you can contact him via email (expertspelltemple@yahoo.co.uk )
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # Jan Kadraba 2014-11-23 17:45
Manipulativní text jako prase (chlorid sodný - obyčejná sůl, např. základ fyziologického roztoku a tady z toho děláte jed). Ale já bych byl pro nepovinné očkování, ono by se ukázalo, kdo by přežil, ti neočkovaní a nebo ti očkovaní, byla by to ukázka evolučních principů přímo v praxi... Navíc, těm co by odmítli očkování, bych nechal případnou léčbu nemoci, proti které měli být očkování uhradit.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # veruncas 2014-12-16 13:56
A vite taky nekdo ze chlorid sodny je kuchynska sul? A treba ze mandle obsahuji latku amygdalin, ktery se v tele netabolizuje na kyanid draselny, ktery je prudky jed?! Takze kdyz snite kilo mandli, mate to spocitane driv nez po nejake vakcine. Fakt sila, jakmile se dostanou informace do neodbornych rukou, zacina panika
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat

Přidat komentář

Bezpečnostní kód
Obnovit


Anti-spam: complete the taskJoomla CAPTCHA
Top of Page

Copyright 2017 © AC24, s.r.o. | Publikování nebo šíření obsahu je zakázáno bez předchozího souhlasu. | Nezávislé zpravodajství z celého světa aneb Co se jinde nedozvíte |
Máte dotaz? Chcete inzerovat na AC24? Neváhejte nás kontaktovat formou emailu: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Provozovatelem serveru AC24.cz je AC24 s.r.o., se sídlem Jaurisova 515/4, Michle, 140 00 Praha 4, IČ: 02988186, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 226266. | O projektu | Tiráž | Napsali o nás | Podpořte nás

Webový portál AC24.cz ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.