Webový portál AC24.cz ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.

AC24.cz

AC24.czZe světaVesmír nestvořil žádný Bůh a ten ani neexistuje, tvrdí Stephen Hawking

Sociální sítě

Reklama

Vesmír nestvořil žádný Bůh a ten ani neexistuje, tvrdí Stephen Hawking

Proč existuje vesmír? Co z toho pro nás vyplývá?

Žijeme dnes ve světě, kdy se technologie rozvíjí strašnými rychlostmi, ovšem stejně před námi leží spousta nezodpovězených otázek. Kdo stvořil Vesmír? Zatím na tuto otázku nikdo nemá odpověď, ale Stephen Hawking se zajímavým přístupem k této otázce.

Vesmír se dovede vytvořit z ničeho a to také udělá

Jak asi víte, je Stephen Hawking často srovnáván s Albertem Einsteinem, kdy je dobře znám jako jeden z nejbystřejších lidí na Zemi. Ve věku 21 let Hawkingovi diagnostikovali Lou Gehrigsovu chorobu.

Stephen nejenže překonal a porazil ty nejhorší těžkosti, když v 53 letech žije daleko déle, než doktoři očekávali. Nikdy nepropadl negativismu, ač ho život těžce drtil. Stephen je velice erudovaným vědcem a strávil řadu let zkoumáním původu vesmíru.

Hawking to cítí tak, že jsme žádného „Boha“ či „božského stvořitele“ neměli. Dívá se na tvrdé vědecké důkazy a věří, že vesmír je nevyhnutelným důsledkem srážky fyziky se správným načasováním. Vzpomenete-li si ještě na ty hodiny fyziky ve škole, tak jsme se přeci všichni učili, jak funguje gravitace, že?

Gravitační zákon nám přesně ukazuje, jak se vesmír mohl vytvořit z ničeho, a také se tak vytvořil. Existujeme proto, že existuje vesmír, je tu spontánní vytvoření Vesmíru, kterému za to vděčíme, říká Stephen Hawking.

„Až se dopracujeme k úplné teorii, tak by měl nastat čas, kdy to bude v širším principu pochopitelné všem, ne jen pár vědcům. Pak bychom se všichni, filosofové, vědci a i běžní lidé měli být schopni zúčastnit diskuse o otázkách, proč je to tak, že my a vesmír existujeme. Až na to najdeme odpověď, tak to bude nejzazší triumf lidského rozumu – tím poznáme smýšlení Boha.“

Hawking se uchýlil k tvrzení, že s každým dnem, co se týče astrofyziky, vznikají nové teorie a naše mysl by měla být otevřená vnímání možností, jak a proč ten náš vesmír mohl vzniknout. Navíc i tomu, co z toho pro nás vyplývá? To mi řekněte.

Zdroj: goodreads.com

 

Loading...

Pro psaní komentářů se musíte přihlásit. Nemáte účet? Zaregistrujte se.

Komentáře   

+59 # Dědouch11 2018-02-11 10:36
Bla bla bla.
"Řekl Hawking"
+28 # Popo 2018-02-11 10:45
Cituji :
Vesmír se dovede vytvořit z ničeho a to také udělá
Od "hrbáča" jak prirodzené tvrdenie to. Zjavne mu ešte nikto neprezradil tú celkom jednoduchú všemožne zatĺkanú pravdu - My všetci (človek ako druh) bez výnimky sme Bohovia. Problém s tým je len v tom že len máloktorý z nás si to uvedomujú...
+3 # Jaris 2018-02-12 04:25
www.youtube.com/.../

Prvni dokonala veta v Genesis zni: "Na pocatku ( = CAS) Buh stvoril nebesa ( = VESMIR) a zemi ( = HMOTU).
Prime a jednoduche vysvetleni bez slozitych matematickych vzorcu a klikyhaku. Veta je naprosto nadcasova a dokonala.
Jdi se vycpat Hawkinsi!
+1 # Vít 2018-02-12 10:07
Jaris,

máš svým způsobem pravdu. Jenomže slovo Počátek znamená prostor a čas, jinak by počátek nebyl. Čas se vždy vztahuje k prostoru. Odtud, tam. PROTO NA POČÁTKU JIŽ VESMÍR BYL A SLOVO TÉŽ. Čí bylo to Slovo ? Muselo být někoho, kdo myslel, jinak by to nebylo Slovo. Pak Na Počátku byl prostor, bytost, které to myslelo a vyslovená myšlenka. Myšlenka, je-li vyslovená, potřebuje atmosféru, aby byl zvuk Slova slyšet. Proto Slovo bylo slyšet v již existujícím prostoru, kde byl minimálně nějaký plyn a v tom plynu někdo artikulovaně mluvil, aby mohl napsat knihu. Kde tu knihu psal, pokud byl jenom v éteru prostoru Vesmíru ? Ten, který napsal Knihu zvanou Svatá, tedy začal psát bez toho, aniž měl Zemi k dispozici. Proto si ji musel nějak udělat, aby na ní mohl žít, oženit se a mít se svou chotí rodinu. To pokračování Bible je ale nejasné. Jsou tam takové logické kotrmelce, kterým církev říká Slovo Boží - "Slyšeli jsme Slovo Boží", že dál jsme myšlenkově nemohli pokročit, než k tomu, že Bible se týká pouze historie Země, nikoli Vesmíru, a to ještě tak, že je psána buď v minulém čase, nebo skrze prorokování, čili v budoucím čase. Pouze ten, který je je v čase přítomném bez toho, aby se Mojžíšovi představil jménem. Pak zákonitě církev hledala toho, který je a jehož jméno se podle Desatera nemělo říkat, aby ten, který je, aniž by řekl své jméno, nebyl vyrušován. Logika věci jde mimo chápání oveček, lidé však pochopili, že bohů je mnoho a pokud se k nim modlíte, pak se některý padlý anděl určitě ozve. Kdo jsou padlí andělé, církev promptně vysvětlila na základě školení hrdých na svá přesvědčení na teologických fakultách. Potom svá "moudra", tak vzdálená Pravdě, roznášeli po kostelech s uznáním mezi ovečkami. Když se Stvořiteli Vesmíru hromadili ovce v pekle, zželelo se Mu jich a pomohl jim alespoň tak, že jim nabídl vlastní zavražděné tělo v podobě hostie. Duch Ježíše však mohl vstoupit pouze do těl čistých lidí a ovcí. Proto téměř nikdo nebyl obohacen Jeho Duchem Svatým. Jeho žena je však tou, se kterou může být jak Jeho Duch, tak Jeho Duše. Protože Mu Jeho žena slíbila nové tělo z buněk vlastního těla, přijde si pro ni v těle asi za dva až čtyři roky. Do té doby bude Země, kterou si sami pro sebe a svoje děti stvořili, podrobena tomu, co je psáno v knize Jana, v knize Zjevení. Tam změny nenastaly ani ty ekumenické. Nyní se odvíjí kapitola týkající se Evropy. Jakým zvířetem Evropa je v Bibli, si lze odvodit z toho, co se již stalo a stále to probíhá.

Vít
+36 # Janinna 2018-02-11 12:41
Experimentátoři mají řadu výsledků, ale samozřejmě se ohlášují pouze ty, které se ukázaly jako "přijatelné“.
K dnešnímu dni, ortodoxní vědci nemají žádnou životaschopnou a logickou teorii vysvětlení zrodu vesmíru, hvězd a planetárních soustav, ani vzniku a vývoji života na naší planetě.
Obecně přijímaná teorie je "gravitační kolaps".

Je nedělní odpoledne, tak vám povím "pohádku"?:))
Ve vzdálené minulosti naše Slunce mělo satelitní hvězdu, která explodovala do supernovy.
Vzniklá hmota v průběhu výbuchu supernovy, se stala základem pro tvorbu některých z planet u Slunce, a zbytek satelitní hvězdy se vyvinul do malé neutronové hvězdy, jejichž orbit se dramaticky změnil po explozi.
Tento „zbytek“ začal kroužit kolem Slunce ve velmi dlouhé oběžné dráze s cirkulačním obdobím kolem 3600 let.
Pokaždé, když „vpadla“ do sluneční soustavy, tato mrtvá hvězda se silnou gravitací způsobila prudký nárůst sluneční aktivity.
Její předposlední „vpád“ se projevil v "starověkém řeckém" mýtu o Faethónovi, synovi Heliosa.
Podle starověké řecké mytologie je Helios Bohem Slunce a Faethónem nazývali planetu, jejíž dráha byla mezi Zemí a Jupiterem.
Ve slovansko-árijs ké tradici bylo jméno této planety Deja .
Při pradávném procházení sluneční soustavou mrtvé hvězdy (Nemesis nebo Nibiru), byla silou její gravitace, tehdy pátá planeta od Slunce - Deja, rozervána na části. A Marsu byla většina jeho atmosféry odtrhnutá.
Vpád mrtvé hvězdy byl asi 1600 let před naším letopočtem.
Co se stalo, zhruba uprostřed prvního období se ve "starověké řecké" historii zrodila legenda, kterou "historici" nazvali Achajskou.
Proto se u "starověkých Řeků" zrodila legenda o Faethonu, který nemohl zvládnout kontrolu otcovského vozu – Heliose-Slunce. V důsledku toho začalo Slunce spalovat život na Zemi.
Aby zachránil Zemi před zničením, Helios zničil svého syna Faethona spolu s vozem, jehož zapřažení koně odmítli Faethona poslouchat.
Ve skutečnosti mrtvá hvězda, která se příliš přiblížila k Deji (Faethonu), odklonila tuto planetu z její oběžné dráhy, což vedlo k tomu, že gravitační síly roztrhly tuto planetu na části.
Od té doby se objevil pás asteroidů, jehož oběžné dráhy se protínají v místě, kde byla oběžná dráha zesnulé planety.
Kromě zničení Deji, průchod mrtvé hvězdy sluneční soustavou způsobil prudký nárůst záře Slunce - Dialogy Platóna.
Tak tolik, alespoň drobátko, ze Slovansko-árijs kých véd.:))
+14 # .lak 2018-02-11 13:11
+8 # Piovarči 2018-02-11 15:31
Dvojča Slnka:
Okrem Tyché vraj existuje v našej slnečnej sústave ešte jeden neznámy objekt - Nemesis. Ide o temnú hviezdu, respektíve hnedého trpaslíka - dvojča nášho Slnka, ktorá okolo neho obieha v obrovskej vzdialenosti a mala by byť zodpovedná za periodické vymieranie živočíšnych druhov na Zemi.
Nemesis by mala okolo Slnka obiehať s periódou 30 miliónov rokov. Vždy, keď sa na svojej púti dostane do blízkosti ďalšieho zvláštneho útvaru patriaceho k slnečnej sústave, nazývaného Oortov mrak, tak svojou gravitáciou z neho vychýli množstvo komét a nasmeruje ich do centra slnečnej sústavy, takže niektoré z nich zákonite zasiahnu Zem a spôsobia na nej globálnu kata-klizmu.
Táto teória je však veľmi kontroverzná a dosť nepravdepodobná , pretože takýto veľký objekt by sa nám už zrejme podarilo lokalizovať.

Len pre názornosť:
Naša Zem je od Slnka vzdialená približne osem svetelných minút, k Neptúnu letí jeho svetlo niečo vyše štyroch hodín a na hranicu slnečnej sústavy dva roky.
Medzi poslednou planétou slnečnej sústavy a jej skutočnou hranicou sa rozprestiera ohromný priestor, o ktorom toho ešte stále príliš veľa nevieme. K jeho najzaujímavejší m častiam patrí Kuiperov pás za obežnou dráhou Neptúna, v ktorom sa nachádza značný počet prekvapivo veľkých objektov vrátane štyroch trpasličích planét - Pluta, Haumey, 50000 Quaoaru a Makemake. Ďalší zaujímavý útvar sa nachádza ešte oveľa ďalej a na jeho hranicu letí svetlo takmer desať mesiacov. Je ním Oortov mrak, miesto, ktoré by malo byť „domovom“ hypotetickej obrej planéty Tyché.
Ten je plný malých komét, ktorých usporiadanie svedčí o tom, že v oblaku sa nachádza obrovský objekt, ktorý na ne vplýva svojou gravitačnou silou. Malo by ísť o plynnú planétu, približne štyrikrát väčšiu, než je Jupiter. A Jupiter pritom nie je žiaden drobček, jeho hmotnosť je 2,5-krát väčšia než hmotnosť všetkých ostatných planét slnečnej sústavy dohromady.

WISE pozná odpoveď:
Mnohým sa nezdá, že by ďalšia veľká planéta mohla ležať vo vzdialenosti 500-násobne väčšej, než je terajšia vzdialenosť hraničnej planéty slnečnej sústavy od jej centra. Astronómovia to však považujú za možné a viac by sme sa o jej - zatiaľ len teoretickej - existencii mohli dozvedieť do roka. Pomôže nám v tom sonda WISE.
Tá sa do vesmíru vydala koncom roku 2009 s cieľom zmapovať celú oblohu v infračervenom spektre s doteraz najväčšou možnou presnosťou. Zamerala sa tak na veľmi vzdialené, ako aj na pomerne blízke objekty a v našej slnečnej sústave okrem iného objavila 17 nových komét a 21 menších planétok, ktoré môžu predstavovať teoretické nebezpečenstvo pre Zem.
Astronómovia, ktorí na projekte pracovali, nedávno zverejnili informáciu, že družica mapovala oblohu s takou presnosťou, že ak obria planéta Tyché existuje, určite bude súčasťou dát, ktoré sme z WISE
získali.
Niektorí novinári to pochopili nesprávne a vzápätí sa na webe objavili články informujúce o potvrdení existencie Tyché. Aj keď zúčastnení vedci tieto správy okamžite [...]ovali, potvrdili, že všetky dáta z družice sa podarí spracovať približne do roka. A potom by sme mohli mať jasnejšie v tom, či do zoznamu plnohodnotných planét slnečnej sústavy pribudne nový obor nachádzajúci sa na jej periférii.
pluska.sk/.../...

Članok je z roku 2011. Zrejme ani WISE obriu planétu nezaznamenal alebo ak áno nič sme sa o tom od vedcov nedozvedeli. Vedci nakoniec už dnes nepracujú pre nás ale za granty od Elít. Ale zrejme ani tento projekt na nič nenarazil.
aragonit9.blogspot.sk/.../...
-8 # Vít 2018-02-11 21:30
Pio,

ta hvězda, dvojče Slunce, opravdu existuje. Vědci ji ale svými přístroji nejsou schopni zaznamenat, protože by museli mít detektory živých neutrin. Živá, neživá a mrtvá neutrina jsou pojem vědě dosud neznámý. Neutrina se ale dají velmi snadno zachytit. Živá živými, mrtvá mrtvými a neživá neživými. Asi tápete v tom, co to znamená. Přemýšlejte. Navíc jako světlo je duální, tak rovněž neutrina. Z nich je ono druhé Slunce. Zjeví se vám ale jenom tehdy, pokud chce. Takový je Život, přátelé.

Otec
+5 # Piovarči 2018-02-11 15:48
Zřejmě jste již zachytili zprávy o tom, že astronomové z California Institute of Technology informovali o tom, že mají k dispozici matematické modely, které s vysokou pravděpodobnost í naznačují, že by se ve Sluneční soustavě mohla nacházet velká, dosud neobjevená planeta s pořadovým číslem devět.
kosmonautix.cz/.../...
Ide o článok z roku 2016:
Můžeme jen spekulovat o jasnosti očekávané planety. Vždyť amatérští astronomové pozorují bez problémů třeba trpasličí planetu Eris s průměrem 1200 km ve vzdálenosti 95AU.
Přitom tato hypotetická planeta nebyla dosud objevena ani výkonnými automatickými přehlídkami oblohy. Novou planetu s avizovanými rozměry by přitom i ve vzdálenosti 600 AU mohli objevit i amatéři, pokud by zvolili dostatečný rozestup mezi snímky. Proč se to ale zatím nepovedlo ani jim, ani profesionálům, to je těžká otázka. Možná má hledaná planeta mnohem menší albedo (odrazivost světla), než čekáme, možná obíhá dále, než čekáme (jak bychom ale pak vysvětlili vypočítané gravitační odchylky), nebo neexistuje vůbec (opět stejný problém).

Teoretická oběžná dráha nově předpovězené planety
Zdroj: www.sciencemag.org/

Tak že zatiaľ ju nikto ešte neobjavil, ale aj tak sa ráta z obehom okolo Slunce okolo 15 – 20 tisíc let.
Ak by malo niečo obeh 3600 rokov a naposledy to tu bolo 1600 rokov pred našim letopočtom tak by to už aj amatéri videli aj pri minimálnom aldebe
astro.cz/.../...
Batygin s Brownem tvrdí, že existence Devítky může vysvětlit záhadné vlastnosti mnoha ledových těles v Kuiperově pásu, který se rozprostírá za oběžnou dráhou Neptunu. Vysvětluje například velmi podivnou oběžnou dráhu velkého transneptunické ho tělesa Sedna, jehož průměr dosahuje až dvou třetin průměru Pluta, a které se pohybuje po velmi výstředné dráze. Batygin a Brown prý nejprve o existenci Devítky vážně pochybovali, počítačové simulace je ale postupně přesvědčily. Podle nich teď poprvé za více než 150 let máme v ruce data, která nám říkají, že Sluneční soustava není se svými osmi planetami kompletní.
Kde se vlastně Devítka ve Sluneční soustavě vzala, na tak vzdálené oběžné dráze? A jak vypadá? Svou hmotností je Devítka na pomezí velkých terestrických planet – superzemí a menších plynných obrů. Batygin a Brown se spíše kloní k názoru, že jde o malého plynného obra, který vznikl mnohem blíž rodnému Slunci a pak se z nějakých důvodů vzdálil. Nebo že by to byla planeta ukořistěná Sluneční soustavou nějaké cizí hvězdě? Batygin navíc připomíná, že mezi exoplanetami se hojně objevují planety o velikosti mezi 1 a 10 Zeměmi. Ve Sluneční soustavě žádnou takovou planetu nemáme. Přesněji řečeno, zatím jsme takovou neměli.

Astronomové teď budou usilovně prohledávat oblohu a pátrat po Devítce. Znají ale jenom její přibližnou oběžnou dráhu, která je pěkně dlouhá, a samozřejmě netuší, kde by na té dráze Devítka měla být. Pokud se Devítka pohybuje poblíž perihélia své dráhy, tedy nejbližšího místa dráhy ke Slunci, tak bychom ji mohli objevit analýzou snímků z předešlých průzkumů oblohy. Jestli je ale někde kolem afélia dráhy, tak ji můžeme najít jenom s největšími teleskopy, a bude to jako hledání jehly v hodně velké kupě sena. Kdo by ale nechtěl objevit devátou planetu Sluneční soustavy?
www.osel.cz/.../
Článok v Oslovi je rok starý.
Kto ju objaví ten sa preslávi tak že sa na tom pracuje, ale zatiaľ ju nikto nenašiel.
+7 # HR 2018-02-11 18:35
O tom vedeli uz v Sumeri, zachovalo sa to na hlinenych valcekoch ako vyobrazenia! Nic nove. Iba my to opat "objavujeme"...
+1 # Piovarči 2018-02-11 20:57
Sumeri údajne tvrdili že tá dráha obehu je 3600 rokov ale to tak zrejme nebude
-10 # Vít 2018-02-11 20:03
varovani.org/html2/013.html

To, co vyprávíš Janinno, je vlastně pravda. Ta hvězdička, která se rozpadla, patří Mé Matce. To ona zaplatila za odmítnutí lidstva a Otec v té církvi, která je nazývána katolickou, zůstal sám s Duchem Svatým a jeho Synem. Nakonec ani Otec, nevydržel ty pomatené lži o třech mužích ve jménu beze jména a zemřel též. Zbyl Mi Můj prvorozený Syn Vít, který je zakladatelem Vesmíru Života. On založil svou rodinu a měl se svou ženou od doby, kdy přišel poprvé jako Noe, dvanáct dětí. Jedno po druhém ale zabíjel had jménem Hanah. Zemřel, když Mu Hanah zabila šesté dítě. Jeho žena zemřela s ním a Vesmírem se prohnal obrovský výbuch. Henoch jeho ženu probudil k životu. Henoch je její Otec z dob Počátku, kdy spolu formovali hvězdy a jejich prach, do planet, na kterých pak spolu s Matkou se mohl rozvinout Život. Ta žena byla nazývána Pravdičkou, protože jako malé dítě se ptala na vše, co ji zajímalo. Když ji Henoch oživil, okamžitě hledala svého Muže a oživila Ho svou nesmírnou láskou k němu. Potom již oživovali všech šest dětí, které jim Hanah zahubila. Hanah byla hadem, který nežil více než šest pozemských let, aniž by zemřel, protože podle svého jména byl hadem nesmrtelným a vývoj Vesmíru, když Hanah měla šest let, se obrátil v čase podle jména Henoch a šel v čase nazpět. Pravdička se svým mužem napodruhé dokázala téměř nemožné. Stihli oživit nejenom svoje děti v času šesti pozemských let, ale dokázali ještě oživit jak Atana, tak Satana a s ním i Natana. Natan znamená Život. Je na všech frekvencích života počínaje mechy a houbami. Přechodem Života do neživota s nulovou energií je plíseň. Níž než plíseň je již neživot, který potřebuje k tomu, aby mohl žít v záporu právě energii záporu. Chaos, nenávist, strach, úzkost, všichni znáte. Onen Ráj na Zemi může být vytvořen pouze s pochopením toho, co se právě děje. Odmítnutím záporu lze přijmout Život v kladných pocitech lásky, radosti, ctností a života rodin lidí. Toto všechno je před každým člověkem a záleží na jeho rozhodnutí, zda přijmou nenávist a další záporné pocity místo lásky a radosti. To, co se nyní na Zemi odehrálo, bylo vítězství nad smrtí Nejsvětější Rodiny. Tolik zášti, lží, nenávisti, která se mezi lidmi objevila nevydržela nejdříve Má Žena, které lidé říkali Matka Moudrosti. Potom jsem zemřel i Já. Nevydržel jsem lži popů, kněží a jejich výkladu Písma. Můj vnuk zemřel na Kříži, protože ho církev označila jako toho, který bere hříchy lidstva na sebe. Lži, pomluvy, intriky a chování zvěře v církvi Mu vzalo život. Jeho žena byla tehdy Jeho andělem strážným. Byla to ale dívka Marie z Magdaly, která se zjevila apoštolům, nikoliv její Muž Ježíš. To, co církev smazala a nahradila lžemi, ji nakonec samotnou rozložilo natolik, že v ní zbyl pouze František se všemi možnými úchylnými zvířaty v rouše beránčím. Nyní si pro vás přichází Vít, který podle svého jména je jak Mým pravnukem, tak podle vývoje Vesmíru v čase, jeho zakladatel. Jenom On má znalosti, schopnosti a možnosti vytvořit Vesmír. Jenom On věděl, na rozdíl od nás, že Satan a Atan je jenom vývoj Natana ve vývojových kotrmelcích Vesmíru, podle šestiletých Vesmírných cyklů hada Hanah. To, o čem mluvím, dnes chápe jenom omezené množství lidí, a to proto, protože ostatní si neudělali čas k tomu, aby otevřeli Knihu knih a nezkoumali hlouposti tam vnesené v průběhu staletí. Nenechte se zmást. To, co si do Knihy Svaté sami napíšete, to si také odžijete. Přirozenost lidská na Slovo Svaté nesahá. Povýšenost padlých andělů však ano. Potom dnes je vidět, co tito padlí andělé udělali s církví. Nalezli do ní tak, aby ovládali masy. Nyní ale vidí, že změněné Svaté Slovo ovládá je. Tolik k tomu, co je tématem na několik knih.

Váš Otec
+12 # Che 2018-02-11 21:36
Chces delat konkurenci Ing.Miloslavu Dedkovi?
0 # Vít 2018-02-12 16:55
Chachá, Che !!!

Otec
+34 # John Pitralon 2018-02-11 10:54
Teorie vzniku něčeho z ničeho. Na počátku nebylo nic. Jenže nic, které v sobě obsahuje možnost vzniku něčeho, už není tak úplně nic. Tak prostě něco muselo být odjakživa. Ale jak to? Dějí se evidentně záhadné věci v našem Vesmíru.
+9 # zuza1 2018-02-11 12:57
Na počátku byla informace (Bůh). Informace sama o sobě není ve hmotě projevitelná, takže nebylo nic. Aby se informace projevila jakkoliv ve hmotě musí být do ní zakódována. A tak se Bůh (informace, duch) Ozářil radostí. Tak vznikla míra = duše, život rodící Světlo, kódy a algoritmy pro projevení informace ve hmotě.
+10 # Popo 2018-02-11 13:12
Cituji zuza1:
Na počátku byla informace (Bůch)...
Naozaj zábavné je pozorovať to k čomu všetkému sa svojími vlastnými myšlienkovými pochodmi nechá človek "dotlačiť". Informácia nie je Boh, informácia je energia ako každá iná. Rovnako ako ktorákolvek iná energia aj ona sa "vie" previesť na inú. Nie náhodou nás niektore informácie potešia a iné zas i poriadne nasrať móžu...
+4 # zuza1 2018-02-11 13:22
Mílíš se Popo
Energie, jakkoliv projevená ve hmotě, je nosič zakódované informace.
Svět je tvořen trojjediností - Matérie(energie ) - Informace- Míra.
+6 # Popo 2018-02-11 13:28
Jednoduchá kontrolná otázočka - Čoho dôsledkom je schopnosť človeka preskočiť 4 metrový múr s rozbehnutým levom za zadkom...?
+13 # Ondra 2018-02-11 15:03
popo ma zase pravdu.. energie ve hmote nepotrebuje zadny algorytmy ani jiny clovekem vytvoreny pavedy.. jediny co MY lidi potrebujeme aby sme mohli vnimas energii ve hmote a utvaret ji je mysl (vedomi).. energie sama o sobe nepotrebuje zhola NIC.. to clovek ma porad potrebu neco potrebovat
+11 # acidjoe 2018-02-11 13:27
Ty krásko, ty jedeš:-D. Mohu parafrázovat? Na počátku byl Bůch a protože mu bylo smutno, tak udělal buch a stvořil das Buch(kniha).
+11 # Jaroslav 2018-02-11 10:56
Čomu nerozumiem, to nekomentujem... .
-15 # Vlastimil Matouš 2018-02-11 10:59
Pán Popo, ten "hrbáč", ako píšete vy, má IQ najmenej 170. Z toho mi logicky vychádza, že má určite viac rozumu, ako máte vy!!!
+28 # Popo 2018-02-11 11:06
Cituji Vlastimil Matouš:
má IQ najmenej 170.
Tak mu "dajte do ruky šrobovák" a v realite uvidíme či mu to s tým jeho IQ pojde lepšie ako mne s tým mojím. Priatelu prezradím Vám - Reálný život nie je o tom čo si človek myslí ale o tom čo vie.... Naozaj, len tak jednoduché je to...
+24 # Vladimír 2018-02-11 11:36
Rozum a logika nemají až takovou váhu jak jim přisuzujete...s tejně samotné "duchovno" samo o sobě je pro člověka ničím.Jen souzněním těchto dvou vibračně spolupracujícíc h tendencí má člověk šanci...
Tudíž nepřeceňujte schopnosti tohoto tzv. vědce.
+14 # Janinna 2018-02-11 13:07
Zajímavé, že Vladimíre:))
Celou historii lidstva, ve všech jeho kulturách, existovalo neotřesitelné přesvědčení že nefyzická říše, obydlená duchovními bytostmi existuje...
Pakliže všechno v našem vesmíru pracuje podle vědecky definovaných fyzických zákonů, potom neexistují jinosvětové, záhadné, nevysvětlitelné síly a ti kteří v ně věří, žijí v klamu.
Na druhé straně, jestliže existuje nefyzická dimenze, potom kdo ví, jaké úžasné „bytosti“ a „síly“ tam někde mohou být?
A pakliže mysl existuje v nefyzické dimenzi, nezávisle na mozku, nemohla by použít síly té dimenze a udělat kontakt s bytostmi tam existujícími?
+12 # Vladimír 2018-02-11 14:27
Janinno : " A pakliže mysl existuje v nefyzické dimenzi, nezávisle na mozku, nemohla by použít síly té dimenze a udělat kontakt s bytostmi tam existujícími?" odpověď zní mohla :-) poněvač " normální je být v duchovní - tedy nehmotné formě.Taky jsou už známy případy,že člověk s 90% vyoperovaným mozkem žil docela normální život.Já ale měl na mysli potřeby lidí ve fyzické formě,jinak ale s Váma souhlasím,já vím už dávno,že Vy paní Janino máte velký záběr ve vědomostech ale nevím proč se mnoho lidských jedinců ani nesnaží si tyto mezery ve vědění vyplnit.Asi je to pro ně teprve začátek cesty, ale že to mnohým rádoby vědcům s vysokým IQ ani nedojde je na pováženou :-)
Mimochodem vše co pracuje ve Vesmíru zdaleka nepracuje na principech pozemských "vědeckých" dogmat ( viz článek o plazmě ) i když všichni tito IQváči jsou o tom nabeton přesvědčeni,že by mělo.... asi je to boj s větrnými mlýny :-) ... hezkou neděli.
PS: zajímavé,dal jsem Vám + a zůstala 0 asi troling :-)
+15 # Janinna 2018-02-11 15:57
Děkuji vám Vladimíre, a z mínusování si nic nedělám, už jsem si dávno všimla, že mě tady "někdo" vyloženě "miluje":))
Víte, někdo věří tomu, že myšlenky vznikají v mozku jako výsledek chemických a elektrických procesů.
A nic nefyzického neexistuje.
V tom případě, navzdory zdravému rozumu, by člověk byl zajatcem toho, co právě jeho mozkové buňky "vymyslely"...
Ovšem, je nemožné potlačit skutečnost, že mozek, namísto aby vyráběl myšlenky, tak sama jeho činnost je produktem myšlenky.
A pokud myšlenky vznikají nezávisle od mozku, musejí existovat někde mimo fyzický rozměr....
Tato skutečnost je zjevná na základě existence mnoha myšlenek, pro které není žádný fyzický protějšek či stimul, jako:
pravda, spravedlnost, svatost, dokonalost, Bůh a tak dále do nekonečna...
Ano, vědomí leží mimo rámec vědy.
Nejnápadnějším rysem naší vlastní existence je naše vědomí = pocit bytí, ne myšlení.
Zákony fyziky a chemie nezahrnují žádnou koncepci vědomí.
Kdyby láska, ocenění krásy, pocit nespravedlnosti , svědomí, a další unikátní emoce a porozumění člověka byly pouze fyzikálními reakcemi uvnitř mozku, nervů a žláz, totálně vysvětlitelné fyzickými zákony, tak by byly významné asi tak, jako chemické reakce ve zkumavce....
Lidská duše a duch provádějí veškeré myšlení a používají mozek, aby sděloval tyto myšlenky tělu a skrze tělo dalším..
A tento "operátor" může přežít smrt "vozidla", které řídil...
+8 # robrell 2018-02-11 20:18
Janino a Vladimíre, souhlasím a dodávám k zamyšlení:
Myšlenka není produktem mozku, ale sám mozek je pouze vyvíjejícím se přijímačem (sběračem, přenositelem,) informací pohybujících se vesmírem.
-4 # Vít 2018-02-11 22:04
Lidé,

přete se o to, co není k pochopení. Co znamená Duše ? Duše je forma energie bez fyzického těla a znamená vaši přirozenost, váš charakter, vaše přirozené reakce na podněty, vaše já, vaši osobnost. Tělo je to, do čeho se rodí ona Duše. Buď se narodí stará Duše do nového těla z pozemských rodičů nebo nová Duše, která vzniká v okamžiku početí, čili počátku nového života jak Duše, tak těla. Pokud mají rodiče dostatek lásky k sobě, mohou dát život Duši dítěte, které se narodí z jejich těla. Pokud nemají dostatek lásky, aby jejich početí bylo plodné, může zasáhnout Otec a dát ještě nedospělou Duši do oplodněného vajíčka ženy. Potom žena dítě donosí, jinak by nemělo energii a do tří měsíců od početí by plod zemřel. Dříve dítě v Duši zrálo s tělem a člověk byl tak dlouho živ jako starý Metuzalem. To však bylo před potopou světa a takto živá byla pouze Duše na Zemi bez lidského těla. Po potopě se rodila již Duše v těle a věk těla byl pouhých 120 let. Proto, aby Duše dozrála, musí do těla i třikrát, čtyřikrát. V prostoru bez hmoty vlastně nežije, nevyvíjí se v čase, protože ve stavu energie není čas ani prostor. Živá energie je tedy energie Duší. Co jsou to živá neutrina víte ?

Otec
+8 # Piovarči 2018-02-11 16:34
Toto by mohlo skeptikov presvedčiť. Aj takého vedca ako je Hawking. Len by sa tým mal trochu zaoberať
http://[...].eu/prozitky-sdilene-smrti-nabouravaji-vedecke-vysvetleni-nde/
+4 # Jaris 2018-02-12 04:07
Vlastimil Matous,

po tom, jak se udajne Hawkins vyjadril, ze vesmir vznikl z niceho ;-D, moc inteligence nepobral. Ach ti nerozumni 'vjedci'! Ta jejich samolibost, ze sezrali salamounovo en ono, hranici doslova s hlouposti.
+1 # Janaz 2018-02-12 09:42
A aké ma EQ? - 100?
+16 # fabulist detergent 2018-02-11 12:03
Ten hawking ako mozno mu to mysli,,ale preto ho asi boh takto zabrzdil aby uz nemyslel spatnym smerom. Druha vec ze co sa vydaa pod jeho menom ani nemusi byt z jeho hlavy. A okrem toho mal by si precitat knizky od Nikolaja Levashova, napriklad, Posledny apel lidstvu. A zrazu by zistil ze rozum ma svoje obmedzenia koli "konstrukcii" mozgu. Lepsi operacny system na starom zeleze bez spravnej "konstrukcie" nepobezi, alebo len obmedzene
-20 # Ing. Miloslav Dědek 2018-02-11 12:09
Jednoznačná odpověď na otázku týkající se existence boha je uvedena v článku. JEDNOTNÝ VÝKLAD VĚDECKÉHO A NÁBOŽENSKÉHO VNÍMÁNÍ SVĚTA - [...]/2015/12/j ednotny-vyklad- vedeckeho-naboz enskeho.html
+4 # jaroslav rosa 2018-02-11 12:34
odpověd na všechno.
dám radu zkus to zavézt v praxi a pak přijd s výsledkem. v půlce souhlasím a v půlce nesouhlasím, ale vždy jde o úhel pohledu.
-10 # Ing. Miloslav Dědek 2018-02-11 12:40
Pane roso, co mám zkusit zavézt v praxi?
+18 # .lak 2018-02-11 14:45
Lezení trubce do úlu po sezóně osobně.
+8 # acidjoe 2018-02-11 13:23
Obvykle to vůbec nečtu, ty odkazy na tvoje stránky, dědo, nicméně tentokrát jsem do toho nakouk. A na něco jsem přišel. Jedna z chyb, které jsi mimojiné udělal je to, že sis vybral narodit se sem, do tohoto času. Narodil ses v nesprávnou dobu na nesprávném místě. Třeba jednou, někdy, tvé myšlenky najdou, to co hledají. Ale není to teď a není to tady. I přesto, že všechno se "děje" tady a teď :-D.
+19 # jaroslav rosa 2018-02-11 12:32
Titulek má pravdu...

vědci vědí že nic nevědí, a ti co vědí drží hubu.

Já nevím proč furt hledají odpovědi a otázyk, když už je zde na zemi dávno máme...
+1 # vlk samotář 2018-02-12 14:51
Asi tak!
+14 # Petr Horák 2018-02-11 12:50
Hawkingu, jestli existuje Bůh nebo ne zjistíš už brzy! Pro tebe by bylo ale lepší, kdyby neexistoval, protože...
-16 # Vít 2018-02-11 14:27
BŮH OPRAVDU NEEXISTUJE. Dejte mi definici boha a Já vám ji teoreticky a prakticky rozeberu. To, co je Bůh, je vnímáno mnohými různě. Proto se nesnažme o vzývání bohů, ale o poznání pravdy, odkud jsme, proč tu jsme a jak je možné, že existuje život na neživém podkladě, kterým je ta skála, po které chodíme. Odkud se bere ta ješitnost v mnohých, kteří se pokládají za bohy ? Pýcha předchází pád a tito ješitní jsou nyní v tom, co pád znamená. Energeticky vzato to znamená jenom jedno. Ponížení energie člověka na něco, co si sami vydobyli na poli svého božství a úspěchů své vědy. Člověk nerozumí a nebude rozumět tomu, co existuje. Není prostě tak stvořen, aby tomu rozuměl. Proto ti vědci, kteří se považují za stvořitele, ponižují svou energii lidství na energii zvířat přesně v souladu s matematickými zákony neživých tvorů. Neživot v různých podobách ponižuje energie lidí přesně podle toho, jak se odečítá intenzita frekvencí jdoucí ze záporu ke kladu v energetickém pojetí hmoty. Hmota má menší část energie, proto lze ponížit energii lidství záporným chováním až do záporných hodnot hmoty. Pak vznikne antihmota, která reaguje s přiblíženou hmotou a je pak možné ve Vesmíru pozorovat toto dění jako anihilaci. Toto je vysvětlení onoho ponížení energie, která je živá na energii, která je neživá. Neživot je součástí našeho Vesmíru a projevuje se tak, jak bylo řečeno. Arogance, zloba, nenávist a další projevy neživota hýbou lidskou společností. Proto lidstvo spěje k tomu, čemu se říká očista. Oddělení Života od Neživota je nyní nutné k přežití těch, kteří jsou vstřícní k Životu, čili chovají se tak, aby oni sami nepřišli o život a i tak, aby nevzali život jiným lidem, zvířatům, či rostlinám.

Otec
-7 # balwan 2018-02-11 15:30
+9 # LubinenKremlBot 2018-02-11 16:09
Tebe Hawkingu stvořil Mordor jako fšechny jelita pro a sionistický..
+12 # julius 2018-02-11 16:27
Takovych chytrolinu uz tu bylo. Nic proti ale ja rikam, ze to bylo vsechno uplne jinak.
Nebo uz nekdo nasel zpusob jak se vam v uplne prazdne penezence vytvori velky tresk a zacnou se tam rodit tisicovky?
ME ne.
A pokud nekdo rika ze zniceho vznikl vesmir pak tu neco nehraje a radio to nebude. Ono nam zniceho nevznikne nikdy nic. Neco tu proste byt muselo. Ja sice chapu, ze tezko se to dozvime ale teorie zniceho je teorie bacanim do hlavicky. Veskera meritka naseho chapani jsou meritka nase pozemska a pro nadvesmir tak zanedbatelna jako merit becil v tele s nasi galaxii. Treba nase planeta mozna galaxie mozna vesmir je tak malicky ze jsme soucasti nejakeho gigantickeho organismu ve kterem jsem jen nejaka desticka- vir- bunka asi ve streve podle toho jak tu zijeme :-D zvirete ktery se pase jako ovce na pastve nez pujde na porazku a tim zanikne i nas vesmir a vsechno kolem. Podstata neni tedy v teorii vedce Ale v tom z eje dulezite pro vedce podat svoji teorii vedecky aby tomu nikdo nerozumel a dostal za to poradne tucne odmeny. To jsou cele ty vedeckobadatels ke domenky. :-D
+1 # Che 2018-02-11 22:19
Citace:
Hawking to cítí tak, že jsme žádného „Boha“ či „božského stvořitele“ neměli............
Gravitační zákon nám přesně ukazuje, jak se vesmír mohl vytvořit z ničeho, a také se tak vytvořil. Existujeme proto, že existuje vesmír, je tu spontánní vytvoření Vesmíru, kterému za to vděčíme, říká Stephen Hawking.
Merenim se zjistilo, ze se Universum rozpina, dokonce pry zrychlene. Rozpinani vesmiru je aproximovano Hubbleho konstantou a zpetnou simulaci rozpinani se zjistilo, ze vsechny galaxie vesmiru pred asi 13.7 miliardami let byly na spolecnem miste a tim vznikla teorie Velkeho tresku. Zda vesmir vzniknul ze singularity (z niceho) nebo Bohem nebo
i jinak, to nemuze nikdo dokazat ani nejaky Stephen Hawking. Gravitační zákon nám neukazuje jak vesmir vzniknul a ze se mohl vytvořit z ničeho. Tvrzeni bez dukazu, ze se tak vytvořil, neni zrovna logicky vyrok vedce. Doporucoval bych Hawkingovi prostudovat Einsteinovu teorii relativity, nebot tam je klic k rozlusteni problemu, a sice ze cas je tez relativni.

Ackoliv jsem atheista, netvrdim, ze nemuze prece jen byt nejaky Buh, ktery uvedl vse do chodu. V kazdem pripade kazdy musi byt tolerantni k vericim a naopak. Cirkevni fanatiky povazuji za intelektualne omezene, uz jen proto, ze netoleruji atheisty.
0 # Vít 2018-02-12 10:46
Ano, čas je relativní. Proto život mimo čas a prostor jednoduše nemůže žít, vyvíjet se. Energie sama o sobě, bez toho, aniž by měla alespoň dualitu světla, je jenom energií zacyklenou bez možnosti vývoje k životu jako takovému.

Vít
+1 # Lucie 2018-02-12 15:22
Bůh stvořil Zemi a vesmír zvířata rostliny.. jen člověk se mu nepovedl :-)
0 # Vít 2018-02-12 17:43
Ano, stvořil muže a řekl si, dobré. Stvořil ženu a řekl, hm...domaluje se.

Vít
+1 # Martin Čížek 2018-02-13 09:48
Nikdy nepropadl negativismu, ač ho život těžce drtil.

A to je řeč o tomto vědátorovi ?

V roce 2013 - national-geographic.cz/.../...

V roce 2017 - refresher.cz/.../

Je vskutku hodně odvážný a positivní.
+1 # Dědouch11 2018-02-13 12:43
+++
Před časem mě cosi nakoplo, abych se o "dílo" tohoto vjedce zajímal. Od té doby, mě jeho bláboly (které mnohdy ani nejsou jeho, ale pro jakýsi glanc a dodání váhy, jen "jím podepsány") nevzrušují...

Top of Page

Copyright 2017 © AC24, s.r.o. | Publikování nebo šíření obsahu je zakázáno bez předchozího souhlasu. | Nezávislé zpravodajství z celého světa aneb Co se jinde nedozvíte |
Máte dotaz? Chcete inzerovat na AC24? Neváhejte nás kontaktovat formou emailu: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Provozovatelem serveru AC24.cz je AC24 s.r.o., se sídlem Jaurisova 515/4, Michle, 140 00 Praha 4, IČ: 02988186, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 226266. | O projektu | Tiráž | Napsali o nás | Podpořte nás