Webový portál AC24.cz ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.

AC24.cz

AC24.czZe světaMeteorologové odhalují americký vojenský program „chemtrails“. Důkazy pronikají už i do mainstreamových médií

Sociální sítě

Reklama

Meteorologové odhalují americký vojenský program „chemtrails“. Důkazy pronikají už i do mainstreamových médií

Meteorologové po celých Spojených státech začali promlouvat proti tajnému vojenskému program rozprašování chemtrails v naší atmosféře.

Podle expertů je naše obloha záměrně zamořována hliníkem, baryem, olovem, arzénem, chromem, kadmiem, selenem a stříbrem jakožto součástí amerického vládního programu geoinženýringu za účelem odlidnění planety.

V posledních letech o geoinženýringu už maličko referující i média mainstreamu, kdy jej líčí jako nezbytné zlo, které musí přijít, aniž by plně vyzradila to, o čem jsme roky sbírali důkazy, což ukazuje, jak se vlády celého světa už dávno vměšují do zemského klimatu.

Rosalind Peterson, prezident Koalice obrany zemědělství na konferenci OSN o klimatické změně o geoinženýringu a o modifikacích počasí promlouval. V roce 2014 jsme referovali o prohlášeních Lisy Murskowski (Senátorka USA – AK) v Kongresu o programu HAARP a jeho účelu kontrolovat ionosféru. NASA uznala, že do atmosféry nad velkými americkými městy rozprašuje chemikálie jako lithium.

Nedávno o geoinženýringu uváděl zajímavý dokument USA Today, kdy naznačovali, že takový program by mohlo přijít v blízké budoucnosti, přičemž vysvětlovali, jak to bude, až ty programy oficiálně začnou.

V tomto videu bývalý meteorolog vysvětluje, že ta anomální radarová zobrazení jsou důsledky vojenského rozprašování drobků do atmosféry.

„Pak, až uvidíte tyto vlny velice zřetelné oblačné pokrývky vstupovat do regionu. Tak to není déšť, to není sníh. Věřte nebo ne, vojenské letadlo prolétající tímto regionem rozprašuje drobky: maličké drobečky hliníku, občas jde o plastové nebo i metalizované papírenské výrobky, ale ty se používají i jako protiradarové pomůcky, a tady to zjevně provádí. Teď už to nepotvrdí, ale býval jsem mnoho let u Námořní pěchoty a mohu vám teď už říci, přesně tohle to je.“

Na tomto videu mluví meteorolog z Jižní Kalifornie zase o drobcích s poznámkou, že se to rozprašuje nad celým regionem a narušuje to satelitní data.

A další reportér z Jižní Kalifornie vysvětluje, že se do atmosféry nad celým regionem rozprašují drobky.

Na tomto videu z Floridy místní meteorolog zase mluví o tom, jak vojáci rozprašují drobky do atmosféry.

„Chci poukázat na tuto velkou oblast modři. To je to, co my nazýváme vojenské drobky, a to ozbrojené síly do atmosféry něco vypouští… Vím to.“

A zde je další:

Závěrečné zamyšlení

Je zajímavé sledovat, jak místní zprávy mluví o sprejování vzduchu hliníkem a dalšími produkty jako o něčem podružném. O hliníku je známo, že způsobuje širokou škálu závažných zdravotních problémů včetně poškozování mozku a Alzheimera. Člověka by přitom mělo zajímat, co se ve vzduchu asi ještě děje dalšího, o čem ve zprávách nereferují.

Zdroj: wakingtimes.com

 

Loading...

Pro psaní komentářů se musíte přihlásit. Nemáte účet? Zaregistrujte se.

Komentáře   

0 # Popo 2018-02-05 12:26
Priatelia moji chodím lesom, žijem lesom, bývam v lese - chemtrails je len jedna z tých "krajších" rozprávočiek pre "hrbáčov" aby sa namiesto toho prirodzeného pred seba pozerali len pod nohy...
+76 # LubinenKremlBot 2018-02-05 12:51
Cituji Popo:
Priatelia moji chodím lesom, žijem lesom, bývam v lese - chemtrails je len jedna z tých "krajších" rozprávočiek pre "hrbáčov" aby sa namiesto toho prirodzeného pred seba pozerali len pod nohy...

Utíkàž sâm před sebou a taky vidíš předevšïm jen sám sebe
-11 # Popo 2018-02-05 12:58
Cituji LubinenKremlBot:
Utíkàž sâm před sebou a taky vidíš předevšïm jen sám sebe
Priatelu éééj ako dobre pre teba že to takto "vidíš"...
+41 # r.m. 2018-02-05 13:27
youtu.be/HZpH041IgsM
sestřih předpovědí počasí z článku jsi si pustil, nebo jen plácáš bez přečtení článku a prohlédnutí odkazů?
-1 # Popo 2018-02-05 13:35
Priatelu ak ti bude dané aspoň raz v živote žiť dlhšiu dobu vonku pod širákom, ver tomu že sa tiež prestaneš riadiť vysnívanými predpoveďami a začneš sa riadiť len tým reálným počasím...
+74 # Janaz 2018-02-05 14:00
To ale neznamená, že to "reálne" počasie nie je plné jedu, že? Takže ak ti je jedno, že žerieš a vdychuješ jedy od "strýčka Sama", tak to čiň ďalej a pchaj gebuľu do piesku. Ale nám ostatným to jedno nie je a nie je nám ani jedno, čo musia konzumovať zvieratá a stromy v lese , v ktorom vraj žiješ.
-16 # Popo 2018-02-06 00:40
Cituji Janaz:
To ale neznamená...
Priatelu je zjavné že nevieš o čom hovoríš ale popravde ani tu to vobec nevadí - kludne o tom rozprávaj ďalej...
0 # Piovarči 2018-02-06 16:19
Tak som sa tu dozvedel že práškovanie prikázali USA vláde Emzáci.
Tak to je sila!!!

Ľudia tu majú z tých UFÓnov pekne vymastené kotrby.

O to viac mám dôvod veriť tomu že tých Emzákov vymysleli v Lengli
+78 # Piovarči 2018-02-05 15:06
Popo ani ty si večer v lese neľahneš tam kde je nasrané však? Iste nie. Tak prečo máš také reči že nás to nemá čo zaujímať. Toto mi na tebe vadí.
Ľudia sa predsa majú snažiť zachovať prírodu čistú. Či chceš aby si pil vodu z otrávenej studničky? Občas pochybujem že ty v skutočnosti spíš v tej prírode.

Tu je niečo k tomu Chemetrails u nás doma.
aragonit9.blogspot.sk/.../...
-26 # Popo 2018-02-05 15:13
Pio z obsahu tvojích príspevkov v tejto veci je zjavné že tomu čo v súvyslosti s chemtrails tvrdíš veríš "do špiku kosti". A keďže platí Víra tvá tě uzdravila - neriešim...
+51 # Piovarči 2018-02-05 16:26
Verím že nás ojebávajú, to skutočne verím lebo nás už ojebali veľakrát, respektíve preto im neverím. NASA priznala že práškujú lithiom a farmaceotickými drogami. Pre mňa je to jasné. A sprostí a slepo veriaci v ELITY ďalej veria že sa celkom nič nedeje:-))
POPO patríš medzi takých aj ty?
+12 # Pavel Blaheta 2018-02-06 00:50
Pio - Popo zjevně pracuje pro ně. Občas tu měl nějaké normální příspěvky, aby se ten jeho "nick" zapsal do povědomí jako takového nějakého normálního přispěvatele, ale toto jej odkrylo.
-13 # Popo 2018-02-06 01:04
Cituji Pavel Blaheta:
Občas tu měl nějaké normální příspěvky...
Priatelu ak pre teba je normálne len to čo sa tebe páči tak potom vedz že ty sám si nenormálný - naozaj, len tak jednoduché je to...
+10 # Piovarči 2018-02-06 01:08
Netvrdím že to nie je možné:-))
-10 # Popo 2018-02-06 00:50
Cituji Piovarči:
POPO patríš medzi takých aj ty?
Priatelu poviem ti to tak "lopatisticky" - Chemtrails v planetárnom rozsahu je do neba volajúcá blbosť šírená zámerne medzi "hrbáčmi" v záujme toho starého známeho Rozdeluj a panuj!. Ak i ty chceš tomuto nezmyslu svojou vierou v neho plýtvať s tým časom čo ti je k životu tu na tejto zemi nadelený je to len tvoja a len tvoja vec - mňa s tým neotravuj, naozaj ma to nezaujíma. Pochopil?
+18 # Piovarči 2018-02-06 01:09
Nuž keď s tým nechceš byť otravovaný tak načo sa k tomu vôbec vyjadruješ. Zrejme ti nie je jedno či žiješ na smetisku, alebo v peknej a čistej prírode.
Lebo ak ťa nezaujíma znečistenie nášho spoločného životného prostredia niečo s tebou nebude v poriadku čo ty na to?
-13 # Popo 2018-02-06 01:16
Cituji Piovarči:
načo sa k tomu vôbec vyjadruješ...
Popravde? Nemám rád teroristov akéhokolvek druhu - ani tých zelených. Príroda žiadne extrémi netoleruje - ak život v nej má prežiť, nemože si to dovoliť...
Cituji Piovarči:
ak ťa nezaujíma znečistenie nášho spoločného životného prostredia niečo s tebou nebude v poriadku...
Uznávam, pekný pokus...
+1 # Piovarči 2018-02-06 15:45
Tak snaha pochopiť je plná otázok dobre tak ako si to predstavuješ. Máme sa ťa spýtať? A ty nám odpovieš? Alebo ako.
Odpovieš nám že sú to len kondenzačné čiary a nič viac? A ten jedovatý spad je z opotrebovávania lietadiel čo lietaju bez akéhokoľvek zmyslu neustále hore dolu po oblohe a zasierajú celé nebo tak že nemáme poriadne ani slnka?
+18 # Piovarči 2018-02-06 01:30
Popo ja ťa chcem pochopiť nie som tvoj nepriateľ.
Aký som ja terorista a ešte k tomu zelený chcem len čisté nepočmárané nebo bez chemikálií a látok akými sú lítium a farmaceutické drogy ktoré priznala NASA, okrem toho vieme že ide o hliník a bárium a umelé hmoty.
Ako môžeš povedať že som ekoterorista:-)
-9 # Popo 2018-02-06 01:39
Priatelu snaha pochopiť vyzerá ináč - je plná otázok nie odpovedí. Zjavne si už zabudol na tú prirodzenú "mantru" z detstva - Počuje len ten kto nerozpráva...
+2 # Pavel Blaheta 2018-02-06 15:39
Popo tady nyní jsi ty ten kdo nepočuje ale tolko rozpráva a navíc ještě bludy. Koukni se někdy na nebe - a nadýchej se dobře toho vzduchu a pak si raději zajeď do nemocnice, protože když z toho sajrajtu dojde u tebe k plicní embolii, jako u mého známého, tak jemu doktoři zachránili život jen díky tomu, že byl zrovna u nich.
+3 # Piovarči 2018-02-06 15:49
Tak snaha pochopiť je plná otázok dobre tak ako si to predstavuješ. Máme sa ťa spýtať? A ty nám odpovieš? Alebo ako.
Odpovieš nám že sú to len kondenzačné čiary a nič viac? A ten jedovatý spad je z opotrebovávania lietadiel čo lietaju bez akéhokoľvek zmyslu neustále hore dolu po oblohe a zasierajú celé nebo tak že nemáme poriadne ani slnečný svit?
Alebo mi povieš že to UFÓni prikázali USA vláde aby práškovali, lebo ide o záchranu ich labolatória?
Ako to tvrdí jeden exot o čosi nižšie?
+4 # Ondra 2018-02-05 15:18
popiku ac s tebou ve vsem souhlasim mel bys mit na vedomi jednu vec... nema absolutne zadnou cenu lidem vysvetlovat co je "spravne" (nevim najit spravny slovo).. oni si budou myslet ze jim tu cpes vlastni moudra ale uz nepochopi ze ono "moudro" ma mnohem hlubsi vyznam nez si jen dovedou predstavit.. sam sem v nedavne dobe s timhle nepekne narazil a poucil se z toho.. fakt priteli nema to cenu pokud oni sami nebudou chtit.. bez toho je to jen plytvani energii..
-3 # Popo 2018-02-06 01:50
Ďakujem, pokúsim sa zapamätať si to...
+10 # Aliance 2018-02-05 13:46
Priatelu moj. Uz zasa si tu vyljevas svoj potok hovedzich myslienok?Iba ty chodis lesom, iba ty zijes lesom, iba ty byvas v lese hrabciku. Inac, dobre si se sam napakoval pluskami.

Ta rychlo pod a minuskuj, chudacik.
+34 # Piovarči 2018-02-05 17:57
Popo veď už nehul tu trávu a prestaň rozprávať rozprávky o hrbáčoch. My sa pred nikým nehrbíme

Aniel apokalypsy ktorú nám pripravili naše ELITY aby naplnili svoju Biblickú Agendu

+49 # Piovarči 2018-02-05 14:57
OD ZAČIATKU SME TO TVRDILI - NAJHORŠIE SCENÁRE SA STÁVAJÚ SKUTOČNOSŤOU

Od začiatku som bol vysmievaný ako blázon a je to tu. A takto to bude aj s tými vašimi Emzákmi!!!!

NASA uznala, že do atmosféry nad velkými americkými městy rozprašuje chemikálie jako lithium a farmaceutické drogy.!!!!!!

NASA je polovojenská organizácia a od začiatku pracuje s účelovými dezinformáciami . Buďte si istí že na Mesiaci neboli

Popo to nie sú banality to nie je unikanie od reality. Neháš si tiež srať na hlavu niekým zo stromu nad tebou?
Alebo si ustelieš na smetisku plnom toxických odpadov a budeš kludne meditovať a nebude ti to vadiť a potom sa budeš celý deň brodiť v toxických sračkách bez toho aby si niečo urobil na ich odpratanie?

čo je to za skurvená organizácia tá NASA keď je do toho priamo zainteresovaná:
Rovno z prekladača:
Christina Sarich, Zamestnancov
Niekoľkkonásobné prebudenie
Tam je oficiálne vysvetlenie, prečo NASA je striekanie lítium, a farmaceutické drogy, najčastejšie sa používa na liečbu ľudí s maniodepresívna psychóza alebo bi-polar porucha do našich ionosphere, a potom je pravdepodobné, dôvod(y). Bolo by to jednoduchšie akceptovať NASA oficiálne vysvetlenie, ak neboli tak tajomné, o všetko, čo sa štúdia a v priestore – ale jedna vec je istá – NASA vlastný personál, sa priznal, že lítium, spolu s inými chemikáliami, sú zámerne uvádzané do nášho prostredia pravidelne. Je možné, že mnohé z NASA vlastných zamestnancov nie sú vedomí pravdivého motivácie na realizáciu takéhoto projektu, ironicky zobrazenia veľmi správanie, ktoré tieto chemické látky/lieky sú určené na vštepiť.

V prvom bomba-shell video NASA zamestnanca (Douglas.e.rowland@nasa.gov) pripúšťa, že lítium je postriekaniu v atmosfére, a hovorí, že je "neškodný pre životné prostredie."

Predtým, než som vám NASA oficiálne vysvetlenie , prečo sú striekanie psych-lieky vyše stovky tisíc Američanov, ja by som chcel upozorniť na niektoré odkazy, takže si môžete urobiť svoj vlastný výskum, a zistíte, že to nie konšpiračné teórie. To je veľmi reálne, a nie je tam dostatok vedecká dokumentácia na corroborate čo som dal ďalej tu:
A Pub Med abstrakt s názvom Uskutočniteľnos ti Aerosól Očkovanie u Ľudí hovorí, ako zvýšenie antigén zväzky môžu byť prospešné pri aerosól dodávky vakcín, ktoré by sa mohli využiť v "rozvojové krajiny a postihnutých oblastí." Abstrakt tiež pripúšťa, že niekoľko tisíc ľudských subjektov, už aerosól zaočkované s živej oslabenej osýpky a chrípke A vakcíny. Zhrnutie ďalej uvádza, že aerosól očkovania sú ideálne pre "veľké populácie." To má zrejme sa deje od začiatku roka 2003.

Tak že nás aj veselo očkujú bez nášho vedomia. Tiché zbrane sú tu
+9 # Pavel Blaheta 2018-02-06 01:00
Pio - u nás jsem zaznamenal poprvé masivní chemtrails na naší obloze začátkem září 2007. A v tom září ještě třikrát - každý pátý den. A všiml jsem si toho, protože jsme byli s přáteli na výletě v Hradci nad Moravicí - je tam pěkný zámeček a obora po které se dá projít. Cítil jsem pak v ústech takovou šílenou kovovou pachuť a ztěžka se dýchalo a sotva to během pár dnů pominulo tak znovu v plné palbě - celé září. Tak jsem se o to začal zajímat a teprve pak jsem narazil na stránky těch, kteří toto zaregistrovali přede mnou a kteří psali o "chemtrails". Takže já se domnívám (na základě vlastních pozorování), že u nás začali takto masivně rozprašovat na oblohu tyto jedy v roce 2007. Možná, že nad některými velkými městy v Česku to někdo zaznamenal dříve, ale já tenkrát.
+10 # Piovarči 2018-02-06 01:14
Pavle Zhruba vtedy som to zaznamenal aj ja. Okolo roku 2006 až 2007 A odvtedy mi to nedá pokoj a je to stále intenzívnejšie a intenzívnejšie.
Teraz skúste pobombardovať aj Zemana. Treba do toho rýpať zo všetkých strán
+10 # Vladimír57 2018-02-06 06:59
Pavle, zdravím.
Nechci s Tebou soutěžit, nebo se dělat chytrý. Těchto pro mě "zvláštních pruhů" za letadly jsem si všim v době, kdy jsem ještě jezdil denně na kole, což je už 14 let. Taky mi neuniklo, že tyto pruhy se nerozplynou jak bývalo běžné, ale naopak se rozlijou a utvoří růžovošedou vrstvu. Od té doby jsem si toho začal více všímat a divil se, že za některými letadly stopa hned zmizí a za jinými ne. Trvalo to asi tři roky a pak jsem na internetu viděl fotku na které byla pruhy zakřižovaná celá obloha. Tehdy jsem se dozvěděl, že jde o chemtrails. Ještě bych podotkl, že doba, kdy jsem si toho všim já, nemusí být záčatkem páchání toho svinstva.
+4 # Pavel Blaheta 2018-02-06 15:56
Vladimíre57 - to datum - těch 14 let může být pravda. Od doby co jsme v EU tak jsme podepsali tu dohodu o "volném nebi" pro všechna letadla EU a zřejmě i NATO. A to je cca těch 14 - 15 let. Já jsem jen popsal můj postřeh kdy jsem to zaregistroval jako problém. Kdy se "ti za oponou" opravdu zbláznili a kdy jsem začal mít problém s dýcháním. A je možné, že naši vládci o tom dobře ví, protože mám pocit, že právě v tom roce 2007 nebo 2006 začala móda umělých solných jeskyní, a kam jsem si tenkrát v tom roce 2007 v říjnu také párkrát zašel. Možná trochu pomohlo, ale více by asi tělu pomohlo inhalování roztoku směsi draselné a himálajské soli jak o tom psal tenkrát člověk s nickem To-máš-marný na Osudu.cz.
+11 # Rudolf 2018-02-05 17:30
Skús sa pozerať pri chôdzi ďalej ako na svoje prirodzenie priateľu, zobral si si dnes už svoje prášky ??? :-o
+14 # Piovarči 2018-02-05 18:01
To bol omyl pardon:-)
+49 # Monika 2018-02-05 12:34
Americký vojenský program by jsi měli zkoušet pouze v USA všichni ostatni země budou raději sirotky !
+43 # Piovarči 2018-02-05 15:15
A preto sa musíme od toho USA klanu odtrhnúť a odčleniť sa aj od tej spoločnej oblohy ktorú tu oni zneužívajú aby nám púšťali sračky na hlavy

Jediná možnosť pridať sa k opačnému táboru. To znamená spôsobiť vo volbách takú politickú zmenu aby sme sa odklonili od prašivého západu radšej k východu

Nielen Alumínioum ale aj umelé hmoty vypúšťajú a tie sa dostávajú do povrchových vôd a nielen tam

+23 # jirik 2018-02-05 19:52
Testují ho i v polsku -
Odpoveď na list poslaný ministerstvu obrany Poľska o letoch lietadiel na oblohe a uvoľňovanie bieleho dymu, tzv. Chemtrails.
Osoba v liste sa informovala, kto je zodpovedný za chemický postrek nad Poľskom, kto to platí a aké je zloženie kondenzačných pruhov? Ministerstvo stručne odpovedalo, že lietadlá nie sú pod velením Poľska, že postrek nad Poľskom sa vykonáva podľa noriem NATO. Poľsko poskytuje len vzdušný priestor. Odpoveď bola poskytnutá oficiálne na papieri. Z toho jasne vyplýva že Poľská obloha je prenajatá NATO. Podľa vlastnej stratégie poprašujú poľské mestá, dediny s neidentifikovan ými látkami…
RobertBrzoza.pl – Poľský informačný portál
octovani.mablog.eu/.../
+24 # Piovarči 2018-02-05 20:17
Dohoda sa volá spoločné nebo a NATO si tam môže tým pádom robiť čo chce a podpísala to celá V4-rka. Z toho treba vycúvať len ako, ale rozhodne skúsiť zásadnú zmenu treba.
Ide im o tú apokaliptickú žatvu
+11 # Pavel Blaheta 2018-02-06 01:04
Moniko jestli jsi si nevšimla, tak ti debilové z USA jsou opravdu přesvědčeni, že jim patří celá zeměkoule i s přilehlým Vesmírem.
+1 # Piovarči 2018-02-06 15:53
No ale keď oni na to majú befel priamo od Pána Boha, že im to tu všetko patrí spolu s nami samozrejme
-12 # Popo 2018-02-05 12:57
Cituji Monika:
Americký vojenský program by jsi měli zkoušet pouze v USA...

Neboj skúšajú si to (chemtrails) len doma, dôkazov u ních k tomu o tom je naozaj dosť...
+47 # r.m. 2018-02-05 13:28
a proro mám e oblohu stejně často stejnou jako u nich, spi dál
-3 # Popo 2018-02-05 13:40
Ak by len v náznaku platilo to čo tvrdíš, nočná obloha (najlepší indikátor počasia) by v realite vyzerala ináč...
+30 # Janaz 2018-02-05 14:02
A prečo by nočná obloha vyzerala ináč? Žeby si nám to vysvetlili? Pretože tá denná ináš vyzerá, čo súvisí s tým, že tie lietajúce kontajnery lietajú cez deň, že?
+13 # Piovarči 2018-02-05 22:44
Popo lietajúce kontajnery zasierajú oblohu aj v noci
+25 # Vaclav2 2018-02-05 16:17
popo...
nějak mi uniká které názory proklamuješ? mluvíš nějak kolem, vše balíš do "ano - ne"
v tvých komentářích se nějak nevyznám...

PS.
ještě poznatek všeobecně - hlavní součástí těch jedů je hliník a sloučeniny, a to je známý prvek na neplodnost
+26 # Piovarči 2018-02-05 17:33
a alzhajmera...

A toto je ich spôsob boja proti konšpiráciám typu chematrails
+12 # Pavel Blaheta 2018-02-06 01:11
Václave2 - Popo se v posledních dnech projevuje jako "troll". Píše jako troll, vypadá jako troll, tak je to troll.
+37 # Piovarči 2018-02-05 15:20
Popo netuším o čo sa tu pokúšaš:-)

Priznávaš že v USA si to zasierajú a tvrdíš že u nás sa to nedeje ani náhodou. To si ale štíš priamo do huby nezdá sa ti?



S týmto bude treba ísť do ulíc....Inak pokapeme ako sprosté ovce!!!!
+65 # olinka215 2018-02-05 13:09
Je vidět, že se opravdu něco děje. Ještě nedávno byli všichni ti, co o chemtrails mluvili, označováni buď přímo jako pomýlení blouznivci, nebo konspirátoři.
Jenže zatloukat to, co se dnes a denně děje nad našimi hlavami, se stalo neúnosným a tak se pravda dere na povrch i přes média hlavního proudu. Nebude trvat dlouho a budou se předhánět v tom, kdo z nich přijde se " senzačnějším odhalením"
Přitom půjde o informace, které jsou alternativní scéně dlouhodobě známy, nicméně pro mainstream to bude velké sousto. Chtělo by se to novinářů zeptat, proč to téma tolik let nejen ignorovali,ale dokonce popírali a zcela otevřeně se stavěli na stranu těch, kdo jsou hlavními aktéry celoplanetární genocidy
+35 # John Maxwell 2018-02-05 13:36
Ahoj Olinko :)
Nenech se zmást , těm nikdy o pravdu nejde ,pustí jen tolik "aby se vlk nažral a koza zůstala celá" vylezou s "vjedci a doměnkami" o pozitivním práškování ,nakonec se dočkáme toho ,že do toho zamotaj BIG PHARMU na očkování proti práškování :)) inu "sfině" zůstane vždycky "sfiní" to je základ jejího přežití ...
+39 # josh (xy) 2018-02-05 14:02
Tady má příležitost se blejsknout pan docent Drahoš. Tady je "možná" jeho parketa, jako chemika, ruku v ruce s nějakým meteorologem a ne šplhat do politiky na hrad.
+49 # olinka215 2018-02-05 14:34
Ahoj kluci=))
Nejsem si jistá, že to ustane, od příbuzných z Kanady mi přichází zprávy, že se to také začíná diskutovat a to zcela otevřeně. No aby taky ne, trvá už to druhou dekádu a už je opravdu na čase, aby byla situace pojmenována. Před pár lety se snažili lidstvo přesvědčit, že chemtrails ( kterým říkali "závoj") jsou vlastně v jeho zájmu, že se jedná o tvz. geoigeneering, konkrétně o projekt STMÍVÁNÍ, kdy tvrdili, že se snaží odstínit škodlivé sluneční paprsky min o 20% tak, aby se přestala oteplovat planeta. Nic není vzdálenější pravdě, snad jen to, že o geoingeneering se rozhodně jedná. Jen zapomněli dodat, že v rámci projektu je naplánovaná depopulace planety. Lidé budou postupně vymírat na banální nemoci. Některé začínají jako respirační potíže, se kterými se potýká stále více lidí, od dětí, až po ty nejstarší, přechází to v chronickou únavu ( v mém okolí se vyskytuje neuvěřitelné množství lidí, kteří si stěžují na ničím neopodstatněnou únavu - celoroční, nevyspíte se z ní, neodpočinete si od ní, stále přetrvává) Dnes už je prokázaná přímá souvislost mezi Morgellons a chemtrails . Za zvláštní zmínku stojí to, co sprejování dělá s vodními zdroji, úrodou a zvířaty. To, co nevdechneme, prostě sníme. Není úniku...
+36 # .lak 2018-02-05 15:03
Ti sociopaté jsou již zcela bez zábran a i zřejmého odporu kdy politici to samozřejmě vědět musí ale stejně nechají (jsou možná již jen kašpárky zvůle mamona) svým zaměstnavatelům voličům nasypat na palice cokoliv.
www.youtube.com/.../
www.youtube.com/.../
+31 # olinka215 2018-02-05 16:14
Jo, to jsem viděla. Je naprosto neuvěřitelné, jak dlouho dokázali tak zásadní téma nejdříve tutlat, pak znevažovat, zlehčovat a lidi, kteří se jím zaobírali, zesměšňovat a dehonestovat
+20 # Piovarči 2018-02-05 17:43
No dúfajme že sa s tým začne niečo robiť.
Treba začať písať listy prezidentom a našim premierom a domáhať sa vysvetlenia a zarazenia tejto činnosti na všetkých možných úrovniach.
Treba im tým zahltiť emajlové schránky
Zrejme bude dobré podať masove trestné oznámenia na neznámeho páchatela ktorý znečisťuje ovzdušie nad našimi hlavami len sa treba zorganizovať a v každom štáte podať takéto masové žaloby. Ak nebudeme nič robiť budú to na nás sypať aj naďalej


Toto je tiež dobrý nápad mali by sme takéto bilboardy rozmiestniť pred vládnymi budovami našich drahých politikov


Majú výhovorku že sa sprejuje proti oteplovaniu
+25 # Che 2018-02-05 18:14
# olinka215
........kdy tvrdili, že se snaží odstínit škodlivé sluneční paprsky min o 20% tak, aby se přestala oteplovat planeta.


Nejaktivnejsi sklenikovy plyn je vlhkost (kolem 65%), kolem 20% C02; zbytek jine plyny jako methan. Kondensacni pruhy po letadlech jen zvysuji oteplovani planety. Co uvadi, jsou jen lzi.

Divim se, ze chemtrails zelenym teroristum nevadi, ale splodiny uspornych dieslu ano. Take jim vadi atomove elektrarny, ale 80 novych jadernych bomb v Nemecku jim nevadi. A kdovi, kolik novych bomb jich maji v Polsku nebo Rumunsku a jinde v Evrope.
+23 # olinka215 2018-02-05 19:38
Ahoj Che=))
Z toho jasně a zřetelně vychází, za koho nás mají a jak si myslí, že mohou bezostyšně lhát, protože ovce přece jen sežvýkají, to je jim předhozeno, ale nepřemýšlí o tom.
Myslím, že o projektu Stmívání by se dalo leccos dohledat, pokud to už nestihli zlikvidovat, jako všechno, co se už jim nehodí do krámu.
Těch věcí, které člověka dnes a denně překvapují, je víc a víc.
Nejsou to jen věci, co jste zmínil,ale i takové, do očí bijící jako to, že posahaným feministkám nevadí, jak je muslimové chovají k ženám a ještě je vítají a hrdě se hlásí k multikulti. Kde je, ta jejich proklamovaná nenávist, k " mužskému šovinismu?"
+15 # Piovarči 2018-02-05 21:19
Ahoj Che tak oni potom oteplovanie vlastne urýchľujú a zároveň sa prešibane snažia kryť tým že proti nemu sprejovaním bojujú. ICh úsilím je zvyšovanie miery chaosu a sú si vedomí toho že nikto proti tomu nemôže nič urobiť.
To len svedčí o tom že to riadia vyšinutí ľudia ktorí sa snažia čo najskôr naplniť apokalyptické vízie veľkej žne, alebo sa pletiem?
+9 # Pavel Blaheta 2018-02-06 01:10
Olinko ptát se novinářů proč píšou to co píšou je zbytečné. Oni si chodí pro noty přímo do kanceláří CIA, která jsou na všech velvyslanectvíc h spřátelených (rozuměj podříděných) zemí. Dobře o tom napsal jeden novinář hlavního proudu jedněch německých novin a už je mrtvý.
-6 # balwan 2018-02-05 14:20
+21 # julius 2018-02-05 17:25
To je takzvane faktum. To ze nam neco sypou na hlavu vime. Tezko se desitky cestovnich nebo vojenskych letadel za mestem bude otacet zpet na mesto pokracovat v praskovani. Co nam sypou na hlavu a proc se lze domnivat Ale vzhledem k tomu ze je ticho po pesine tak to nic dobreho nebude. Kdyz by to bylo pronas dobre uz by se s toho platila dan nebeska.

Ted me zajima jak to zarazit. Protoze vlady zemi jsou potichu a pritom to narusuje hranice. Nekdy se nejaky politik obcas utrhne (vetsinou pred volbama) s tim ze to necha vysetrit a pak to zanikne v tichosti nekde v supliku. Desinformace typu kondenzacnich par jsou pro hlupaky co si nevidi na konec nosu. Tak co?
-8 # jaroslav rosa 2018-02-05 17:36
Bych taky přispěl...

Spojitost - slunce-korona- země-magnetismu s-poly-
oslabeni pláště- chemtrails-alum inium - clonění-

To že oslabují a škodí faune a floře je věc další.

Dřívě se tu rozprašovalo taky, ane ne lidi , nýbrž mimíci.

Je třeba se zamyslet a podívat z většího měřítka nežli pozemského. Chemtrail nemá jenom tento původ....tento je jeden z dalších...
+15 # Piovarči 2018-02-05 18:08
Ale nepovedz
Je třeba se zamyslet a podívat z většího měřítka nežli pozemského. Chemtrail nemá jenom tento původ....tento je jeden z dalších...

To si myslel tak že to väčšie merítko ako pozemské je mimozemské? Že by to planéte Zem naordinovali Emzáci ako liečebnú kúru proti preľudneniu?

Myslíš to takto? Sú v tom namontovaný EMZÁCI?
+2 # jaroslav rosa 2018-02-06 10:26
by mě zajímalo zaco mám minusy..jako..

dříve tady do atmosfery rozprašovaly zlato.a to emzáci...z jistých důvodů.

Emzáci to naordinovaly... respektive to pak lidi vlády jen dělají. To že škodí lidem ano, ale koukám že nikdo nepochopil co jsem psal.

Moc dobře víme že magnetické pole země je oslabováno v závislosti na slunci. Vznikají ozonové díry, skleník, a corony na slunci jsou více nebezpečné. Oni tímto postřikem mohou clonit slunce, a reflektovat dopad slunečního záření.

To že to dělají úmyslně je věc jiná. Ale pokud by se něco stalo dají se tímto práškováním zmírnit škody.
A má to návaznost na další věci, oni by si jen tak nenechali zničit svoji laboratoř zavnou země.

Moc dobře vím o dalších věcech, a jak chemka funguje, sám jsem zasílal na polici čr několika stránkovou analýzu s důkazy a rozbory.(usa,německo).

Ano su v tom namontovaný emzáci...
+1 # Piovarči 2018-02-06 16:14
Ale JAroslave Emzáci sú vo všetkom aj u nás doma v zaváraninách:-))
Tak to ma poser.
Emzáci to prikázali Američanom aby práškovali lebo oteplovanie a ozónové diery.


Ako vidím Emzáci sú na tejto Zemi príčinov všetkého.
Aj Agent Orange poradili Američanom rozsýpať nad Vietnamom Emzáci.
Busch bol celú noc na modlitbách a utiekal sa o radu za vesmírom u Emzákoch či má alebo nemá napadnúť Irak.
Emzáci mu to schválili....
No pekne humorné stupidity.

Všetko je to tu ich celá laborka im patrí a my ako pokusné zvieratká nemáme do toho čo piskovať.

Kurva túto prupovídku kde si zobral
Emzáci sú tu za všetkými USA svinstvami. Ono sa to všetko svinstvo dobre hádže na Emzákov ja viem preto je potrebná tá bezmezná viera v ich existenciu.
.
Toto je jasný dôvod toho prečo v USA Emzákov v Lengli vymysleli.
+21 # pozorovatel 2018-02-05 18:24
Študijná literatúra:

Kniha o chemtrails. Elana Freeland: Chemtrails, HAARP, and the Full Spectrum Dominance of Planet Earth. Recenzia knihy. (Všetko čo ste chceli vedieť o chemtrails, ale báli ste sa spýtať)
diskuter.wordpress.com/.../...

Kapitola 0: Zoznámte sa so “Štátom národnej bezpečnosti”
diskuter.wordpress.com/.../...
Dezinformačná kampaň maskujúca chemtrailový program pod masku “národnej bezpečnosti”.

Kapitola 1: Stručná história projektu HAARP
diskuter.wordpress.com/.../...
História projektu HAARP, jeho infraštruktúra a jeho predchodcovia.

Kapitola 2: Eastlundov patent pre HAARP z roku 1987
diskuter.wordpress.com/.../...
Niektoré najzaujímavejši e pasáže z tzv. HAARP patentu.

Kapitola 3: Distribučná infraštruktúra programu chemtrails
diskuter.wordpress.com/.../...
Táto kapitola popisuje celú distribučnú infraštruktúru chemtrailového programu: krycie názvy projektu, zainteresované vládne, vojenské a civilné inštitúcie, stratégie rozprašovania vojenskými a civilnými lietadlami, stratégie umlčiavania pilotov a verejnosti. Spolu s Kapitolou 4 je to najlepšia a najdôležitejšia kapitola z celej knihy.

Kapitola 4: Jedy padajúce z oblohy
diskuter.wordpress.com/.../...
Toto je jednoznačne najlepšia kapitola z celej knihy. Podrobne popisuje jednotlivé látky nachádzajúce sa v chemtrailoch, ich vojenský alebo klimatologický účel a zdravotné dôsledky pre ľudí na zemi. Podrobne vysvetlené sú organofosfáty v leteckom palive, nanočastice a inteligentný prach, polyméry, huby a plesne, ťažké kovy, hliník, bárium, stroncium, fluór, síra a iné.

Kapitola 8: Morgellons – vlákna ktoré dýchame a jeme.
diskuter.wordpress.com/.../...
Nahliadnutie do amerického bakteriologické ho výskumu a jeho dlhej histórie testovania chemických a bakteriologický ch látok na nič netušiacej civilnej populácii.
+1 # Piovarči 2018-02-06 16:27
Pozorovateľ nevieš niečo o Emzákoch? Vraj tí to prikázali USA vláde píše jeden expert hore nad tebou. Nemáš o tom nejaké info?

Tak že za práškovaním sú udajne Emzáci
+21 # pozorovatel 2018-02-05 18:29
Ďalší študijný materiál z iného zdroja:

Odborná štúdia na tému zdravotných dopadov programu chemtrails
nwoo.org/.../...
Štúdia publikovaná americkou US National Library Of Medicine National Institutes of Health. Popisuje chemické látky v chemtrails používané na boj s globálnym otepľovaním a závažné zdravotné riziká, ktoré predstavujú pre civilnú populáciu.

Politické pozadie chemtrails. Vojenské programy, manipulácia s počasím, HAARP. Toxické látky v chemtrails a ich dopad na životné prostredie
nwoo.org/.../...
"...popisuje látky používané v chemtrails, vrátane kontextu v akom program vznikol, aké inštitúcie za ním stoja a s akou bezohľadnosťou je presadzovaný bez ohľadu na názor verejnosti a bez akejkoľvek verejnej debaty či schvaľovania parlamentom. Autorom je R. Michael Castle, vyštudovaný polymérový chemik s 22 ročnou praxou v obore a 15 ročnou prácou pre nadáciu na odhaľovanie environmentálny ch rizík. Text bol publikovaný v máji 2006 v nezávislých novinách Idaho Observer. V roku 2003 bol Dr. Castle spoluatorom návrhu zákona UAPA3, ktorý mal zakázať všetky praktiky rozprašovania chemikálií do atmosféry/strat osféry nad územím USA. Po tom, čo sa ukázalo, že v programe je priamo zainteresovaná americká vláda, kongresmeni stiahli svoju podporu a zákon odmietli podporiť.…"

Štyri americké vojenské programy spojené s projektom chemtrails
nwoo.org/.../...
Boj s globálnym otepľovaní, radarové systémy novej generácie, HAARP a riadenie počasia (meteo-zbrane), rozprašovanie biologických zbraní

Britská vláda priznala, že desiatky rokov testovala na miliónoch Britov bakteriologické zbrane
nwoo.org/.../...
"Milióny Britov boli súčasťou vývoja bakteriologický ch zbraní. Rozsiahle územia Británie boli vystavené baktériam sprejovaným v rámci utajovaných testov. Britské Ministerstvo obrany premenilo veľké časti krajiny na jedno obrovské laboratórium za účelom vykonať sériu tajných testov bakteriologický ch zbraní na verejnosti. Čerstvo zverejnená vládna správa poskytuje po prvý raz podrobnú oficiálnu históriu britských pokusov s biologickými zbraňami z rokov 1940 až 1979. Mnohé z týchto testov zahŕňali vypúšťanie potenciálne nebezpečných chemikálií a mikroorganizmov nad rozsiahlymi obývanými oblasťami bez informovania verejnosti."
+19 # pozorovatel 2018-02-05 18:41
Moje poznámky:

Väčšina z vyššie citovaných článkov predpokladá, že jednou z hlavných úloh chemtrailov je skrytý boj s globálnym otepľovaním. To jest, že vlády a ropné korporácie financujú chemtrailové ochladzovanie planéty, aby tak udržali pri živote svoj ropný biznis.

Moje pozorovania z posledného roku tomu však začínajú čoraz viac odporovať. Jeden zo zásadných faktov je ten, že dokázateľne sa chemtrailovo sprejuje aj počas noci. Takáto aktivita nedáva z pohľadu boja s globálnym otepľovaním zmysel - ak by pojovali s GO, tak by malo zmysel rozprášiť nejaký reflexný aerosol na pravé poludnie a naopak v noci nechať čistú oblohu, aby mohlo teplo účinnejšie vyžarovať do vesmíru. Súčasný postup s nočným sprejovaním však pôsobí dojmom, že vyvolá presný opak, teplejšie počasie, pretože celodenná oblačná pokrývka udrží teplo viac v krajine.

Druhý problematický bod je vidieť okolo nás. Napriek tomu ,že oblohu sprejujú dennodenne ako diví, tak teploty teraz v zime sú (v strednej európe) skôr nadpriemerné.

Dospel som k názoru, že hlavný účel chemtrailov v tejto chvíli je zrejme používanie Európy ako pokusnej zóny na testovanie meteo-zbraní (weather weapons). V rôznych mesiacoch som si všimol, že počasie malo veľmi netypické rysy. Bolo obdobie niekoľkých mesiacov, kedy boli takmer dennodenné prívalové dažde (podľa radarových snímkov vždy vytvorené umelo chemtrailami). Iné obdobia boli, kedy bolo pomocou chemtrailov a pravdepodobne zariadenia na bázi HAARPu vytvorené veľmi silné veterné počasie, ktoré pretrhalo všetky existujúce oblačné systémy nad európou. V iné obdobia je naopak vidieť tvrdohlavá výroba oblačnosti, ktorá pokrýva celú európu ako ohavne natretá omietka domu. Nad Európou je dlhodobo viac oblakov, než napríklad nad Amazonskými pralesmi!

Skrátka. Američania majú rozpracovanú technológiu meteozbraní, pomocou ktorých teoreticky môžu ničiť vybrané krajiny bez použitia armády. Precízne nasmerovaný rozsiahly prívalový dážď môže spôsobiť krajine viac škôd, než kobercové bombardovanie. Úmyselne vytvorené sucho zase môže zničiť miestne poľnohospodárst vo a vyvolať v krajine ekonomickú krízu alebo dokonca hladomor či revolúciu.

Jediné, čo Američania potrebujú, je získať s týmito technológiami dostatok skúseností, aby ich vedeli v budúcnosti presne používať podľa svojich požiadaviek. A po tom, čo Trump zrejme zakázal väčšinu chemtrailových testov nad kontinentálnym územím USA, presťahoval sa program pod hlavičkou NATO naplno do Európy.
+15 # pozorovatel 2018-02-05 18:43
Kto chce sledovať vývoj chemtrailov na satelitných mapách, dobrý zdroj pre začiatok je tu:

worldview.earthdata.nasa.gov/

Mapy síce majú iba 1 snímok za deň (na pravé poludnie), ale s vysokým rozlíšením, pokrývajúce celú zemeguľu a s veľmi dobre navigovateľnou históriou snímkov mnoho rokov dozadu.
+9 # Piovarči 2018-02-05 20:53
A po tom, čo Trump zrejme zakázal väčšinu chemtrailových testov nad kontinentálnym územím USA, presťahoval sa program pod hlavičkou NATO naplno do Európy.

A toto máš odkiaľ že to zakázal. To sa mi nejako nezdá
+10 # pozorovatel 2018-02-05 23:28
re: "A po tom, čo Trump zrejme zakázal väčšinu chemtrailových testov nad kontinentálnym územím USA, presťahoval sa program pod hlavičkou NATO naplno do Európy. / A toto máš odkiaľ že to zakázal. To sa mi nejako nezdá"

Usudzujem z nepriamych dôkazov a zo satelitných máp. Ešte tesne pred americkými prezidentskými voľbami bola amerika na satelitných snímkoch doslova hrôzostrašne počmáraná chemtrailovými čiarami. Prakticky okamžite po nástupe Trumpa chemtraily nad USA zmizli, súdiac podľa obrázkov zo satelitov. Husté chemtraily boli stále vidieť nad územím Kanady a nad pobrežnými vodami USA (hlavne v okolí Mexika a Kuby). Z toho mi vychádzalo, že Trump (možno pod vplyvom Steva Bannona) zakázal chemtrailovanie nad obývanými oblasťami a vykázal americkú armádu s experimentovaní m nad oceán.

Taktiež sa objavil jeden článok s fotkou Trumpa vnútri chemtrailového lietadla, ktorý tvrdil, že si po svojej inaugurácii bol Trump obzrieť jedno chemtrailové lietadlo a že je rozhodnutý celý projekt zakázať.

Je fakt, že v poslednej dobe sa nad územím USA sporadicky znovu objavujú chemtrailové mriežkované vzory, ale v ďaleko menšom rozsahu, než pred nástupom Trumpa. Viď ten odkaz na mapy Worldview.
+7 # Piovarči 2018-02-06 00:21
Vidím že sa tomu dôkladne venuješ.
Možno teda a dajme tomu že Trump to teda bez akejkoľvek medializácie čiastočne prerušil, ale pochybujem že to zlikviduje skôr zlikvidujú jeho. Je to taká obrovská mašinéria rozbehnutá omnoho väčšími silami akou vládne Trump.

Že by sa Chuck konečne dočkal:-)
EU sa musí rozsypať aby sa toto zastavilo tento megakšeft s popolčekom
+3 # pozorovatel 2018-02-06 12:09
Chemtrails je v USA prevádzkovaný pod najvyšším stupňom utajenia ako tzv. projekt "národnej bezpečnosti". Preto ani prezident nesmie o tomto programe prehovoriť otvorene pred verejnosťou, bol by pravdepodobne odvolaný za vlastizradu a vyzradenie vojenských tajomstiev.

Trump to urobil elegantne, verejnosti povedal, že zakazuje pokračovanie programu na boj proti globálnemu otepľovaniu. A práve boj proti GO je zrejme hlavná maskovacia stratégia vojenských účelov chemtrails, takže keď Trump oficiálne zastavil financovanie boja proti GO, automaticky sa zastavil aj prísun financií na vojenské časti chemtrailov.

Problém je skôr v tom, že američania/glob alisti momentálne presúvajú financovanie chemtrailov pod krídla OSN. Štáty celého sveta budú prispievať OSN do klimatického fondu boja proti GO a OSN tieto peniaze pošle do chemtrailového priemyslu.
+2 # Piovarči 2018-02-06 16:53
A toto poznáš:

Myšlenková kontrola, Chemtrails a mimozemské pozadí za sprejováním
pratele-nebe.cz/.../...
To mi skôr príde ako nejaké démonické falzum. Zlý dochovia za tým určite sú ale Mimoni?
+21 # pozorovatel 2018-02-05 18:56
Ešte jednu poznámku dám...

Pred časom som si myslel, že bude stačiť, aby sa o chemtrails dozvedela dostatočne veľká časť verejnosti a že tlak verejnej mienky vyvinie potrebný tlak na vlády (aspoň na tie naše slovenské a české), aby z projektu vystúpili.

Ale podľa všetkého je to príliš naivná predstava.

Pre globalistov má program chemtrails veľmi vysokú prioritu, už z toho dôvodu, že je použiteľný ako mnohoúčelová zbraň.

Preto budú tvrdohlavo jeho existenciu popierať všetkými dostupnými spôsobmi, vrátane dezinformačných kampaní a zastrašovania odborníkov. Faktom je, že dezinformačná kampaň proti chemtrails je vedená veľmi profesionálne a s dobrým financovaním (majú zaplatených v každej krajine početných trollov, ktorí tému automaticky diskreditujú, akonáhle sa niekde o nej otvorí debata).

Ďalej, keďže sa jedná o vojenský program vysokej priority, je plne pod dohľadom armád USA a NATO. Protesty verejnosti nebudú brané do úvahy.

Z toho dôvodu som dospel k názoru, že jediná schopná cesta, ako zastaviť chemtrailovanie , je zvrhnúť celý systém globalistickej vlády, iná jednoduchšia cesta zrejme nie je. Preto je treba sa zamerať nie na technické detaily projektu (odborníci ich už dávno vedia a laická verejnosť nemá potrebné vzdelanie, aby im porozumela), ale na jeho prevádzkovateľo v a financovateľov a týchto ľudí odstaviť od moci.
+15 # Piovarči 2018-02-05 20:42
A nestačilo by pre začiatok skúsiť zmeniť režim na Slovesku tak aby nová vláda rozviazala zmluvu o spoločnom nebi resp vystúpila z NATO. LEbo velenie NATA je v Bruseli a to podlieha USA, revolúcia by sa musela odohrať v USA, no bohužial tam sú ľudia tak osprostení tím práškovaním a spotrebným ošiaľom, že sa to tam zrejme nestane. Reálnejšie by bolo aby V4 vystúpila z NATO. Najnepredstavit eľnejšie je to však v Polsku kde tak nenávidia všetko Ruské až sa im z kečiek parí. Orbán ten by do toho šiel a na Slovensku a v Čechách by sa to dalo možno rozhýbať.
+10 # pozorovatel 2018-02-05 23:16
Pio, takto jednoduché to nebude.

Za prvé, vystúpenie z NATO nie je vôbec jednoduchá záležitosť a samotné Slovensko je príliš malý pán, aby to dokázalo samé o sebe. Pokiaľ by sme sa o to pokúsili, zrejme by nás prišli zachraňovať "bratské" armády Západu. Z NATO sa bude dať vystúpiť až vtedy, keď sa začne spontánne rozpadať.

Za druhé, chemtrailový projekt je úzko spojený s HAARPom, pomocou ktorého je možné chemtrailový smog nasmerovať na konkrétnu krajinu. Už teraz je bežné, že veľký objem chemtrailov je rozprašovaný ešte nad Atlantikom a kombináciou správneho vzdušného prúdenia a tlaku radarov je dotlačený nad Európu. V praxi by teda vystúpenie z NATO pre krajiny V4 veľa neriešilo. Američania by rozprášili chemtraily napríklad nad Nemeckom a natlačili to k nám radarmi. Koniec koncov, toto momentálne robia Rusku, chemtrailujú síce nad územím EU, ale hromada chemtrailov je okamžite odvievaná na Východ. Vidím to na satelitných mapách.
+9 # Piovarči 2018-02-06 00:14
Pekný postreh. Ale uznáš že treba robiť všetko pre ten rozpad. To znamená aj voliť tak aby sa čo najviac skomplikovala úloha soldateske zo západu. Voliť strany ktoré im budú klásť aktívny odpor aj keď týchto ľudí nazvú fašistami.
Nič nie je jednoduché a ani nebude ale práve preto bude nutné konať.

Vulgárna soldateska....
+7 # Pavel Blaheta 2018-02-06 01:39
Z NATO se dá vystoupit přesně po dvaceti letech od vstoupení do té organizace. To je pro Česko rok 2019. A ano asi by opravdu bylo načase zveřejnit pravdu o chemtrails - o tom, že je to americký vládní (nebo spíš jen vojenský) program a dokud budeme v NATO tak čisté nebe mít nebudeme. Toto by ale musela zveřejnit česká televize společně s důkazy podpořenými odtajněnými smlouvami mezi ČR a NATO. A stejně tak vypadnout z EU - neb nikdo nám neřekl v době, kdy se přijímala Lisabonská smlouva, že její součástí je podřízení našeho českého práva unijnímu právu. Takže takový krypl jako je Rychetský z Ústavního soudu, který tenkrát tvrdil, že Lisabonská smlouva není v rozporu s naší Ústavou tak v hrdlo lhal. Ale kdopak ví, třeba se u nás (v Česku) začne blýskat na časy. Začíná probíhat jednání tří stran - ANO, SPD a KSČM o parametrech zákona o všeobecném referendu. A dojednání se rozumných parametrů je to nejdůležitější ze všeho. A teprve pak přijde čas na zveřejnění pravdy o naší účasti v EU a v NATO. Pak na vyvolání referenda, které by nám umožnilo z těchto dvou spolků odejít. No je vlastněš nejvyšší čas - rok 2019 je blízko a smlouvy jsou zřejmě udělané tak, že pokud vláda nepožádá o vystoupení z NATO v tom roce tak se asi prodlouží o dalších 20 let. Je třeba se začít zajímat a tlačit na naše politiky.
+1 # Piovarči 2018-02-06 16:43
Tak na to teda tlačte inak ste už len pokusná Havlovská králikárna a my samozrejme s vami.
Ale viete o tom že za tým chemetrails sú Emzáci od Roswelu

Kokos skoro ma drblo keď som si to prečítal....
pratele-nebe.cz/.../...
Přednáška německého výzkumníka Haralda Kautz-Velly, ve které podrobně vysvětluje co je chemtrails a k čemu je určeno. Mluví zde o elektromagnetic kých a biologických zbraních, nanotechnologií ch, restrukturaliza ci DNA, Morgellonovém onemocnění a o látce zvané Black Goo, které odráží vědomí člověka. Přednáška je plná vynikajících informací a jde v tomto tématu hodně do hloubky a odhaluje věci, které mnozí lidé neznají. Informace jsou z tajných dokumentů americké armády, od informátorů a z vlastního výzkumu.Harald Kautz-Vella je fyzik, geolog a spisovatel žijící v Německu a je jedním z nejlepších odborníků na tuto tématiku. Podělte se s každým o tyto informace, protože jsou životně důležité.
+5 # Pavel Blaheta 2018-02-06 01:44
Pozorovatel - vystoupení z NATO by pořešilo všechno. To co by se snažili k nám "natlačit" radary se dá vcelku snadno eliminovat za pomoci octování. Resp. pokud by vláda chtěla pracovat pro nás, tak by to mohla zadat armádě a oni by jistě byli schopni zapracovat něčím účinnějším než jsou naše varné konvice (a i ty dokáží rozpustit mnoho chemtrailsových mraků). Jednou jsem takto octoval, protože mi přišlo že ta oblačnost je umělá a potřeboval jsem, aby mi nepršelo do oslavy a bečky a na radarových mapách bylo dokonce vidět jak se v té oblačnosti udělala na půlden díra - právě nad naší oblastí kde jsem octoval. A to byly jen dva litry octa z varné konvice. Takže nemáš pravdu, dá se zabránit tomu, aby nám tu někdo to svinstvo nahnal zvenku.
+2 # pozorovatel 2018-02-06 12:02
Octovanie je fyzikálny nezmysel, je to jedna zo stratégií dezinformácií, ktoré rozširuje americká armáda s cieľom okamžite zdiskreditovať debatu o chemtrailoch, ak by sa niekde otvorila.

Jednoduchý argument: chemtraily sú vypúšťané z lietadiel vo výške 10 až 20 km nad zemou a to v objeme desiatok ton denne. Proti tomu nejaká rýchlovarná kanvica s 2 litrami octu nemá absolútne žiaden dosah.
+2 # Pavel Blaheta 2018-02-06 16:33
Tak potom tu změnu na obloze zařídila má duchovní energie.
-1 # Piovarči 2018-02-06 16:35
Za všetkým hladaj Emzáka

Tí to vraj vymysleli. Potrebujú zachrániť svoju laborku. Nevadí že väčšina ľudí pokape pár VIP vzoriek si vraj zachránia a pôjdu po uhynutí ľudstva do nového experimentovania.

Ono stojí za to vystúpiť z NATA aj z EU. Napriek tomu že by nám to tu natláčali aj radarmi už by to nemalo také účinky ako keď to sprejujú priamo nad nami.

A tým čo mínusujú Ak by to bolo tak že emzáci to riadia tak sme všetci v riti ak by bola pravda že Emzáci to nariadili vláde USA tak by boli ešte horší ako tí čo riadia USA.
Ak sú to "Emzáci" tak len tí z duchovného sveta zo sveta Démonov v tom prípade by to sedelo ako výpoveť Vladimíra, ktorý zažil v stave spánkovej paralýzy šedého trojprstého "mimoňa" s velkými čirnymi očami ako ho ťahá za nohu z postele.

Vladimír doslovne napísal:
Musím vás zklamat. Věřím v silu vyšší moci ale jsem taky realista. Mimozemšťané me unesli ale jednalo se o spankovou paralyzu. V místnosti jsem nebyl sám, bylo rozsviceno a prostě jsem usnul u tv. Jako každá paralyza to bylo velmi reálné ale ve zkutecnosti se to nestalo. Každopádně v tom halucinogennim polosnu jsem viděl jen jednoho mimozemšťana. Hnědého malého s velkými oči a třemi prsty. Tahnul me za nohu pryč z postele a v tu chvíli paralyza skončila.
ac24.cz/.../...

Vladímir tvrdí že sú to len velmi živé predstavy a halucinácie. Ja si myslím že nie že tieto bytosti sú skutočné ale nie sú z nášho sveta. Sú akoby zo sveta na druhej strane zrkadla. Sú z démonických oblastí astrálu to by mohlo byť takmer čiastočné rozlúsknutie mnohých záhad z únosmi.
V literatúre sa spomínajú aj v spojitosti z DMT z molekulou duše.
+12 # Paloo 2018-02-05 19:45
No...asi takhle:)
Jsou lidi co říkají že sypání je "fake" pak lidé kteří to vědí a vadí jim to a lidé kteří to vědí ale dělají že jsou někde nad tím.Žasnu nad tím jak je to krásně rozdělené což hraje pro ně jelikož jednota se vytratila!
Kam patřím já? sere mě to a co mohu dělat?
No, mohl bych ty letadla sestřelovat ale většinou tam sedí obyčejní lidé a má vzduchovka má malou kadenci a ráži:))) Tak co občas dělám pro místo kde jsem je to že octuji a vím že to funguje.Taky co funguje je velký orgonit který si hodlám v brzké době udělat.
0 # Piovarči 2018-02-06 18:08
No a tu je tiež zaujémavé svedectvo o chemetrails od Kautza Vella

Harald Kautz Vella – MYŠLENKOVÁ KONTROLA A CHEMTRAILS (2:18:28)
Pocházím z Německa a polovinu života jsem dělal vědu a druhou polovinu novinařinu. Zpracovával jsem různá témata, procestoval kus světa, takže jsem schopen spojovat souvislosti, propojovat a porozumět.
V Norsku jsem se začal zabývat monitorováním životního prostředí. Pracoval jsem v oblasti elektrosenzitiv ity pro společnost dodávající měřící materiály, dělal jsem kurzy pro lidi, kteří rozumí tomu, co se děje, když se někdo stane elektrosenzitiv ní. Podíval jsem se na chemickou analýzu umírajících rostlin a na dešťovou vodu, která úhyn rostlin způsobovala. A na vzorky půdy. Protože farmáři si uvědomili, že ten rok přicházeli o část své sklizně. Bylo to v roce 2012, nevěděli proč. Laboratorním výsledkům nerozuměli, protože nevěděli, jaké mají být správné hodnoty. A od té doby se zabývám tématem chemtrails.

Myslím, že už jsme to celé pochopili. Je za tím mnoho agend, které jsme museli projít. Není to totiž jediná skupina, která má zájem a dělá něco, aby získala, co chce. Je to jakoby cibulová struktura různých skupin, které mají různé zájmy a čím více se o toto téma zajímáte, tím více vrstev objevíte.
Dnes se pokusím proniknout tou cibulovou strukturou a poskytnout vám představu o těch různých agendách, které se za chemtrails skrývají. Požádal bych ty, co se tím zabývají, aby nezírali na oblohu ve snaze zjistit, zda to, co vidíte, je chemická čára (chemtrails) – to nikam nevede. Je to bezpředmětná diskuze a z této pozice to nevyřešíme. Vzorek neodeberete, nemůžete udělat chemickou analýzu. Pouhé zírání je beznadějné. A zabývat se chemickou analýzou je také ztracené. Jedním z důvodů je, že když děláte chemickou analýzu, vezmete látku a rozředíte ji v kyselině. Co kyselina rozpustí, můžete analyzovat. A to, co získáte, jsou údaje o kovech. A pokud to uděláte, nedá vám to žádnou informaci o chemii nebo krystalické struktuře, kterou jste analyzovali. Protože vše, co šlo rozpustit, se rozpustilo, je pryč, zbude jen kov. To je první problém. Přímo nevidíte, co máte před sebou a další problém je, že ne vše je rozpustné v kyselinách. A ve skutečnosti, veškeré jádro technologie, které bychom později objevili..pokud se na ně podíváme v laboratoři, že jsou zcela odolné vůči kyselinám takže nemáme šanci zachytit realitu pomocí chemické analýzy. Takže jsou dvě věci, které zcela vynechám z časových důvodů.
0 # Piovarči 2018-02-06 18:14
Dnes problematiku představím z odlišného úhlu. Pokud někdo něco dělá v utajení, nepíše se o tom v novinách, nemluví se o tom na veřejnosti. Na druhé straně je zase někdo, kdo se snaží zjistit, co se vlastně děje. A zde přichází to ošklivé slovo „spiknutí“, „konspirační teorie“ a člověk se začne cítit izolovaný. Pokud jste konfrontování s tím, že byste mohli být konspirační teoretik, pak jde o něco emotivního. Nikdo nechce být vyloučen ze společnosti. Nikdo nechce být ten „divný člověk“. Takže je to v podstatě ošklivý způsob, jak někoho umlčet. Tomu lze čelit několika velmi nikoliv racionálními, ale chytrými kroky.
Chceme se zde bavit o chemtrails. Odkud toto slovo pochází? Slovo pochází od vojáků americké armády, od letectva, zavedli toto slovo v angličtině. Protože oni seděli na Akademii Letectva USA a navštěvovali předměty Fakulty chemie a jedním z předmětů je Chemtrails. Zde se učí, jak vytvořit chemtrails. Příliš to neodpoví na otázku, zda chemtrails existují či nikoliv. Jedinou věc, kterou zjistíme, je, že toto je vojenská technologie. Nevíme ale, zda ji aplikují nebo ne. Ale je možné tuto technologii studovat. Toto skriptum je těžké číst, má asi 260 stran. Je tam tisíce otázek, ale žádné odpovědi. A když na všechny otázky odpovíme, pak získáme potřebné znalosti a z nich jako z puzzle zpětně vyvodíme, co je chemtrails.

Téma, kterým se zabývají, je aplikace vrstvy hliníku na plastové povrchy. To tvoří jednu část. A také syntézou nylonu. Zvláště nylonových vláken. K čemu je to dobré? Existuje jedna vojenská aplikace, které se říká „ukrývající práškování“. Jde o nylonová vlákna pokrytá hliníkem a využívají se k ukrytí letadla před radarem. Není to tajemství, je to oficiálně uznané státními orgány a při určitých vzdušných manévrech může NATO tento prášek použít, aby trénovali skrývání letadel. Toto je jedna část, kterou skriptum popisuje.
0 # Piovarči 2018-02-06 18:30
„ROBOTI, KYBORGOVÉ A LIDÉ. Vítejte v roce 2025.
Druhá polovina je složitější ke čtení i k analýze. Vypadá to, že se zmiňuji o sprejové pyrolýze, což je výroba krystalických nanočástic při spalovacím procesu. To se dělá v průmyslu, když chcete vyrobit určitý druh nanočástic. Je to velmi levný a efektivní způsob. A existují 2 způsoby. V průmyslu a podle tohoto skripta je tou první možností, že vezmeme soli kovu, které můžeme rozpustit ve vodě a pak vezmeme tuto vodu a proženeme ji ultrazvukovým rozprašovačem, který ji jakoby roztříští na miliony velmi malých kapiček a tyto kapičky jsou potom vystaveny přímému působení plamene. A tím se voda vypaří, zbylý obsah soli utvoří v kapičkách malou prachovou částici a pokud je žár dostatečně silný, nakonec ji roztaví a znovu rekrystalizuje. A v závislosti na teplotě a na velikosti kapek můžete vytvořit krystalické částice, můžete vytvořit amorfní (náhodné) částice. Toto je jedna z možností v rámci sprejové pyrolýzy.

Druhou možností je nepoužít vodu, ale místo toho přímo hořlavé tekutiny, např. methan… Myslím, že methan je primární volbou armády US. A pak už ani nepotřebujete druhotný ultrazvukový rozprašovač. Můžete používat zvukový rozprašovač, který vytvoří páru, která je pak spálená v tryskovém motoru. Toto se učí. Tak máme první představu, o čem chemtrails je. (11:14)

Stále nevíme, jestli je používáme běžně, jestli jen občas, nebo jestli jde o něco, co je připraveno pro případ války a v době míru se těchto technologií ani nedotkne. Jen jsme se dověděli něco o technologii.

Když zjistíte, že tento způsob nahlížení na věci je tak úspěšný – zodpověděli jsme mnoho otázek, kde ostatní lidé jen hádali, mluvili, diskutovali roky a nedošli k žádnému plodnému závěru. Je to také velmi inteligentní způsob, když má někdo nějaké tajné plány a nechtějí, aby někdo něco věděl. Dobrý je také způsob jít na taková místa, kde jsou tito lidé sami mezi sebou a mluví o tom, co dělají. Pak můžete naslouchat a pochopit, co plánují. Ve skutečnosti není žádný jiný způsob, jak přijít na to, co se děje.

Také jsem se začal zajímat o interní komunikaci určitých institucí. A došlo zde k jedné hloupé chybě jednoho síťového specialisty v NASA. Zveřejnil interní dokument. Už je to 12-15 let, kdy se tento tajný dokument objevil na 2 dny ve veřejné sekci hlavní webové stránky NASA. A někteří lidé prostou náhodou jej našli, zkopírovali si jej a od té doby je veřejně dostupný. Tu a tam se dokument objeví a lidé o tom diskutují. Není to tak, že by ten text plně popisoval to, co dělají. V podstatě je to PowerPointová prezentace, která poukazuje na určitou základní terminologii (ukázán na kameru ten originální dokument). A název je legrační: „Budoucí strategické otázky budoucí války.“ A plánují to na rok 2025, jako by mluvili o technologii budoucnosti. A pak je tam velmi velký titulek: „BUDOUCNOST JE TEĎ!“ Nyní jsem trochu zmatený, je to zde nebo to přijde za 15-20 let? Pokud se do dokumentu ponoříte, najdete řadu znepokojujících prohlášení.

Toto je na druhé straně název, v horní části: „ROBOTI, KYBORGOVÉ A LIDÉ. Vítejte v roce 2025. ROBOTI jsou zkratkou pro nanoroboty a nanoprogramy, KYBORGOVÉ jsou označení pocházející ze seriálu Star Trek. Je to rasa, která si podmaňuje ostatní rasy tím, že z nich dělá napůl počítače (polobytosti). A tím LIDÉ myslí podle mě sami sebe. Ty, kdo nejsou těmito hrami ovlivněni a kdo tomu budou nakonec velet. A pak vyjmenovávají řadu technologií, které se budou v budoucích válkách používat. A výslovně říkají, že budoucí války se netýkají států. Očekávají jednu světovou vládu. Takže válka na této planetě se bude odehrávat mezi světovou vládou a normálními lidmi. A tento zcela odlišný typ války bude vyžadovat zcela odlišné zbraně. A pak je zde výčet těchto zbraní. A existuje několik věcí, které se řeší na nano-úrovni. Nano-molekulárn í úrovni. Roje senzorů. Pokud máte nanočástice ve vzduchu, je jich tam roj. A je to chytrý prach. To je něco, na co narazíme detailně později v souvislosti s životním prostředím.

Nanotechnologické věci vloženy do lidského těla dávají možnost vás sledovat každou vteřinu a číst, co si myslíte a co cítíte.
0 # Piovarči 2018-02-06 19:02
A pak je zde něco, co nevysvětlují. Ať je to cokoliv, tak tomu říkají připojený hmyz. V tuhle chvíli chci jen zdůraznit, že je to v dokumentu. Protože později budeme probírat věci, které nám tato slova budou velmi připomínat. (15:54)

Další věci, které jsou v tomto dokumentu hodny zmínky: Zbraně, které jsou očividně legální. Ano? Hovoří o zbraních, které jsou skryté někde v civilní oblasti, každý se jimi zabývá, každý je používá a jedna z nich jsou mikrovlny. Jednou z těchto zbraní jsou vlny mikrovlné trouby. Mikrovlny využívají mobilní telefony, vzdálené (chytré) měřáky, bezdrátová připojení a jsme těmito mikrovlnami obklopeni. A vstupují do našeho těla a my si myslíme, že je to jen nějaký vedlejší efekt technické aplikace. Ale NASA klasifikuje mikrovlny jako neusmrcující zbraně, které jsou očividně legální. A také jmenují dopady těchto zbraní. Je to snížená schopnost výkonu, záchvaty, hrubé změny ve funkčnosti mozku, 30-100% zvýšený průtok krve v mozku a pak smrtící účinky, které přijdou po čase. Takže toto jsou zbraně na lidstvo, o kterých NASA otevřeně mluví. A v dokumentu je projektují do budoucnosti a my jsme se tím nechali nachytat. Myslíme si, že je to chytré mít mobilní telefon na uchu půl dne. (17:30)

Pak mají něco, o čem se zmiňuje práce Cary St. Louis. Jedná se o mikro-výbušný prach, který lze ve vzduchu inteligentně přesunovat, až dosáhne určité oblasti a tam je možné ho zkoncentrovat, až na výbušnou sílu. Může ale také záměrně proniknout do lidského těla a zabíjet lidi uvnitř. Tento systém je dostatečně propracovaný a chytrý a může proniknout do podzemních úkrytů a výbuchem zabít lidi, kteří se tam dole skrývají. Toto je to hlavní v tomto dokumentu NASA. Dává to poměrně abstraktní představu o tom, jak by mohla vypadat vzdušná válka v budoucnu, nebo dnes, v případě, že budoucnost je teď. Může to být i letecká válka dnes.

Další způsob, jak určit, co se děje, je mluvit s informátory, kteří demaskují tyto informace.
cozivotdal.eu/.../...
Skrátka je to dlhé skúste v odkaze ale tento vedec mal informátora z Nemecka ten mu niečo zdelil a potom zomrel
Pokúsil sa s ním teda spojiť cez médium:

Jsem dobře zavedený vědec, ale velice si vážím možností, které se nacházejí v duchovním světě. Měl jsem k tomuto informátorovi ještě tolik nezodpovězených otázek, že jsem se rozhodl setkat se se ženou, která může mluvit s lidmi, kteří jsou již mrtví. Vůbec jsem ji neinformoval, o čem budu mluvit, ani jsem jí neříkal otázky, na které bych se chtěl zeptat. Jen jsem se zeptal: „Vidíte duši, která se chce objevit na tomto sezení?“ Okamžitě tam byl a hned s ní začal mluvit. Nevěděla nic o tématu rozhovoru. Neznala otázky. Jen jsem jí řekl. že bych chtěl mít před sebou toho pána. Hned začal mluvit skrze ni a řekl: Hej! Toto není lidská technologie a byli jsme obelháni. Žádný deaktivační kód není. Neexistuje! Toto, co nám nabízeli, je velký podvod a my si myslíme, že můžeme ten systém kontrolovat. Tato technologie je mimozemská a v žádném případě ji nemůžeme ovládat. Rád bych, aby to tajné služby a agentury věděly. Je to obrovský podvod a v žádném případě tento systém neovládáme. Domnívají se, že je pod kontrolou, ale tak to vůbec není. Dobrá. Tak to byly informace od informátora.

Táto Informácia je vlastne zo záhrobia informátor prehovoril z iného sveta na druhom brehu cez médium. Môžeme mu veriť? Odtiaľto je informácia že v prípade chemetrails ide o mimozemskú technológiu na ovládanie ľudí
A čo ak je to celé len ďalšia krycia prupovídka odvedenia zodpovednosti za všetko čo sa stane na Emzákov?

Ale čo ak nejde o Emzákov ale o klasických démonov?

Tak a napokon sa dozvedám keď čítam ďalej ten prepis prednášky Haralda Krautza Vella že ide predsa len o tie démonické bytosti ide o Archontov z inej dimenzie samozrejme astrálnej. O Archontoch hovorili gnostické rukopisy z Nag Hamadi. Teda žiadny mimozemšťania tak ako tomu rozumieme.
+1 # Piovarči 2018-02-06 23:52
A to už má hlavu a pätu: Veľmi zaujímavá časť textu:

Popkultúra archontov je v móde...
Pokud nějaká neviditelná bytost sídlí v lidském těle, snaží se mít přístup k energetickému systému člověka. Tento popis se velmi dobře hodí na to, co by se dalo nazvat jako démon nebo také archon. Při čtení popisů archontů, před dvěma a půl tisíci lety, je popis jejich biologie totožný s tím, co zažívají pacienti trpící Morgellony. Jsou popisováni jako pavouci s lidskou tváří. Existují dva různé druhy, kteří jsou blízcí příbuzní, ačkoliv je každý jiný. Jsou popisováni jako paraziti, kteří pojídají světlo a celá tradice černé magie mluví přesně o tom. Být černý mág znamená komunikovat s těmito archonty a nabízet jim přístup ke svému fyzickému tělu. Živit je biofotony a krmit je svým světlem. Za to na oplátku nabízejí sílu, energie a ostatní. To se vždy vztahuje k rituálům černé magie. Tak tady máme obraz této situace. A když se podíváte na politiky, kteří jsou odpovědní za rozprašování Morgellonů do vzduchu. Ve Spojených státech máme u moci rodinu Bushů. I když už se jí neříká Bushova, uvnitř jsou to pořád Bushové. Všichni jsou členy lebky a kostí (Skull a Bones je tajná společnost působící na universitě v Yale). To zní celkem jako černá magie, když se podíváte na to, jak jsou tito lidé propojeni.

1:07:24 Dalším tématem bude Black Goo (černý maz). Velké ložisko Black Goo se nachází v Chaco v Paraguayi. V blízkosti výskytu Black Goo je jedna obec, kde má rodina Bushů velké majetky a vilu. Je to místo jejich úniku z USA. Můj přítel byl pro vzorek Black Goo z Paraguaye a když byl na místě, tak zjistil, že Angela Merkelová má sousední vilu. To Black Goo má co do činění s komunikací s démony. V tradici černé magie se černé kameny a Black Goo používají ke komunikaci s démony. Takže je to všechno vzájemně propojené, politicky, vědecky a mytologicky.


cozivotdal.eu/.../...
0 # Piovarči 2018-02-07 00:10
Zde vidíte černé kameny, které se extrahují z této kapaliny. Tyto kameny jsou z druhé světové války (obrázek 1:10:02). Jsou to kameny nalezené v podzemních bunkrech v Bavorsku. Bylo tady půl tuny těchto kamenů, takže si můžete představit, že SS jich zpracovalo poměrně hodně. Domnívám se také, že vytvořili technologii pro těžbu ropy z těchto kamenů. V laboratořích byli velice úspěšní, takže museli mít všechny vzorce a procesy písemně. Když se na tyto kameny podíváte, zjistíte, že v historii je tato věc mnohokráte popisována. Když se podíváme na práci Howarda Phillipse Lovecrafta nebo popisy organizací, provozující černou magii ve východní Evropě. Mají druh soch vytesaných z černé dehtovité látky a jednou ročně vyvolávají démona toho kamene a obětují mu děti. Komunikují s ním a získávají přízeň toho démona, jak je popsáno. Když půjdete do historie, najdete tyto kameny v chrámu Kába ve městě Mekka.

Podobný tvar jako je Stones Shiva Lingam, který je popsán v knihách véd. Je to také popsáno v knihách Howarda Phillipse Lovecrafta a tento fragment je hlavní součástí chrámu Kába v Mekce. Každý muslim by tam měl alespoň jednou v životě jít
+4 # Rostislav 2018-02-05 20:06
+7 # Piovarči 2018-02-05 23:00
Popílek a škvára jsou vytvářeny v každé uhlí spalující elektrárně.
Popílek je bohatý na oxid hliníku (asi 30%), což je hlavní chemikálie, která se nachází při testech dešťové vody na chemtrails.
Odpad při spalování uhlí z elektráren je největším proudem průmyslového odpadu ve světě. Jen v USA se ho tvoří ročně asi 120 miliónů tun.

Ročně se v USA vytvoří více než 50 miliónů tun popílku.

Tento test dešťové vody z města Chico v Kalifornii má vysoké hodnoty aluminia a baria.
Vedle aluminia ukazují testy dešťové vody různé další toxické kovy, které se VŠECHNY nacházejí v uhelném popelu (v závislosti na zdroji uhlí).

Uhelný popel je složen především z oxidů křemíku, hliníku, železa, vápníku, hořčíku, titanu, thalia, sodíku, draslíku, arsenu, rtuti a síry, plus malá množství uranu a thoria.
Barium je v uhelném popelu vždy přítomno, a rovněž ve většině chemtrails.

Popílek má správnou velikost i směs oxidů kovů, takže jsou třeba jen minimální úpravy k vytvoření směsí smíchané s vodou pro sprejování.
Uhelný popílek má správnou velikost částic (podle patentu 10-100 mikronů) pro použití jako Welsbachův reflektivní materiál pro sprejování v horní atmosféře. (Viz orgo-net.blogspot.cz/.../...
Více než 40% produkce popela v USA je zpracováno na cement, základy silnic, suché zdivo, bauxit, plastická plniva, a další nezveřejněné materiály, jako je chemtrailsová směs.
Využití popílku se od zavedení chemtrails v polovině 90. let více než zdvojnásobilo. Za účelem chemtrails se každoročně zpracovávají milióny tun popela.
Tajná chemtrailsová směs je v dokumentech průmyslu zpracování uhelného popela označena jako „složka tekutých plniv“ (component of flowable fill, viz www.acaa-usa.org/.../Fly-Ash )
+3 # Piovarči 2018-02-05 23:12

Tento test deště v Kalifornii ukazuje údaje o hliníku, bariu a stronciu v období dvou měsíců (listopad 2013 – leden 2014)
Popílek s nízkým obsahem baria možná dostává před sprejování přídavek těženého barytu.
Uhelný popel má nebezpečný obsah uranu, radia a thoria.
Oblasti sprejované chemtrails jsou otravovány ochuzeným uranem (přírodně se vyskytující U238)
Radioaktivní uran se nachází ve veškerém uhelném popelu.
Radioaktivní thorium je Welsbachův materiál a nachází se v každém nejběžnějším typu uhelného popela.
Patent na Welsbachovy materiály (viz výše) ukazuje, jak oxid hliníku, oxid thoria a další oxidy kovů mohou odvracet sluneční světlo zpět do vesmíru za účelem ochlazení planety.
Avšak barium není jako Welsbachův materiál zmiňováno.
Pokud barium není reflektivní materiál, proč se tedy nachází v testované dešťové vodě?
Podle Jima Phelpse., „otce“ chemtrailsového programu, je barium užíváno na odstranění fluoridu z atmosféry. Ten se tam dostává při spalování uhlí jako znečištění vzduchu, a je snaha ho odstranit, aby nevytvořil metan z dalších uhlovodíků.
Podle vědeckých měření je ročně po celém světě vypouštěn milión tun fluorinu. Tyto fluoridové složky jsou extrémně silným skleníkovým plynem, asi 8 000x horším než CO2, co se týče zachycování horka v zemské atmosféře.

Podle dokumentů Jima Phelpse musí být chemtrails sprejovány proto, aby byl svět ochráněn před fluorovodíkem, který vzniká spalováním uhlí.
To je kruhová logika: takže je třeba užívat umělé mraky z uhelného popela, aby byl svět zachráněn před spalováním uhlí????
Proč nemáme na veškerých elektrárenských komínech 100% odlučovače fluoridu? Proč nepřestaneme spalovat uhlí?
Ti, co nevěří v chemtrails, říkají, že je nemožné vytvořit a vyčistit celosvětovou dodávku aluminia, baria a stroncia a dalších oxidů kovu, aniž by to bylo odhaleno.

Skeptikové chemtrails říkají, že chemtrails neexistují, protože je nemožné vyrobit a transportovat tolik sprejovací směsi po zemi, aniž by to někdo zjistil.
Uhelný popel je již převážen po celé zemi, s použitím tahačů, železnice a říčních člunů, takže je snadné převážet i chemtrailsovou směs zcela otevřeně americkému letectvu, na tajné letecké základny po celých Spojených státech i v Evropě.
Zde je mapa uhelných elektráren v USA. Použijte Google maps, abyste viděli, které z nich mají závody na zpracování popela k výrobě chemtrailsové břečky.

Přesně stejné železniční cisterny jsou vidět, jak přijíždějí na chemtrailsové letecké základny. Toto pomůže identifikovat, která tepelná elektrárna dodává chemtrailsové materiály.


Veřejné odhalení, soudní procesy a nenásilná občanská neposlušnost mohou zastavit plnění a převážení těchto cisteren. Zastavení této dopravy zastaví chemtrailsový program.
Musíme rovněž přestat spalovat uhlí a zastavit neregulované zpracovávání uhelného popela.
Nyní, když víme, odkud pocházejí chemtrails, máme moc ukončit chemtrailsový program, který zabíjí naši planetu.
Všechny uhlím poháněné generátory elektřiny a závody zpracující jejich uhelný popel musí být přísně regulovány po celém světě, aby bylo ukončeno sprejování toxických kovů z tryskových tankerů (i vypouštění smrtícího fluoridu do vzduchu).
Proč by majitelé uhelných elektráren chtěli pomáhat s chemtrails?

Kdo by mohl mít prospěch z toho, aby lidé přestali sledovat znečištění uhlím? Znečišťovatelé – lidé jako bratři Kochovi, kteří vydělali na nedostatečné regulaci znečištění, které denně produkují.
Vše, co rozptyluje pozornost lidí od skutečného znečištění způsobeného výrobci fosilních paliv, jako jsou bratři Kochovi en.wikipedia.org/.../... , jim pomáhá potlačit snahy na regulaci znečištění.

Bratři Kochovi investovali milióny dolarů, aby rozšířili, že změna klimatu je hoax, protože kdyby byla brána vážně, způsobilo by to vyšší náklady, což by snížilo jejich zisky.

Dává dokonalý smysl, že bratři Kochové přesunují vinu za vysokou úroveň znečištění pryč ze svého vlastního průmyslu, na vládu, protože to činí jejich znečišťování méně viditelným a je méně pravděpodobné, že bude zregulováno.
Chemtrails okamžitě skončí, až vlastníci uhelných elektráren pochopí, že právníci, vládní regulátoři a ICC mají v plánu je pronásledovat.
Pronásledovat tyto miliardářské zločince je cíl, na němž musíme společně pracovat, a tak poskytněte toto video aktivistům, právníkům a vládním regulátorům!
Když platíte za elektřinu vyráběnou z uhlí, platíte za chemtrailsové jedy, které pomalu zabíjejí vás i vaši rodinu a všechny budoucí generace.
Odmítněte kupovat elektřinu z elektráren spalujících uhlí.
orgo-net.blogspot.sk/.../...
+8 # Piovarči 2018-02-05 23:26
Vypadá to tak že ide prinajmenšom o čistý produkt chamtivosti elít na západe. Vojenské základne nakupujú popílek od kapitalistu a platia ho z rozpočtu na zbrojenie z daní daňových poplatníkov.
A tak nám všetkým sypú tento jedovatý popol na hlavy.
Neni to nápad nejakého chorého sionistu, že svet sa musí kajať a sypať si popol na hlavy za holocaust?


A presne takýchto vypasených, sprostých a nevedomých nás potrebujú
+11 # pozorovatel 2018-02-05 23:22
K tomuto článku som skeptický, môže sa jednať o zámernú dezinformáciu.

Chemtrails sú vojenský projekt, na ktorý potrebujú nanočastice presného chemického zloženia a rozmerov. Uhoľný prach je im z tohto pohľadu nanič, ten sa dá nanajvýš použiť v rámci stratégie zatemňovania oblohy proti globálnemu otepľovaniu a aj tam je to sporné.

Z vojenského hľadiska potrebujú Američania v chemtrailoch iné chemické látky:

- nanočasticový hliník (umožňuje elektirckú vodivosť vzduchu potrebnú pre vojenské radary)

- bárium (elektricky vodivé pre použitie v radaroch, zároveň má vlastnosti vhodné na vyvolávanie búrok alebo vysušovanie vzduchu, podľa konkrétnej chemickej formy)

- jodid strieborný (využíva sa na výrobu dažďa)

- elektrostatické plastové vlákna (používajú sa jednak na zlepšenie výkonu radarov a tiež na rozprašovanie biologických zbraní)

- lítium a iné psychotropné chemikálie sa používajú na ovládanie správania populácie (obvykle s cieľom vyvolať u ľudí pasivitu)

atď.

Chaotický mix chemických prvkov z uhoľného prachu je z vojenského hľadiska bezcenný. Ak by sa elektrárne potrebovali zbaviť popolčeka, lacnejšie je vysypať to do oceánu, než to rozprašovať lietadlami.
+8 # Piovarči 2018-02-06 00:32
NASA teda ako som sa dozvedel to lítium priznala

lítium a iné psychotropné chemikálie sa používajú na ovládanie správania populácie (obvykle s cieľom vyvolať u ľudí pasivitu)
O to je táto informácia závažnejšia

No neviem presne ako je to s popolčekom ale kludne sa ho takto môžu zbavovať v niektorých častiach toho programu. A ak naozaj vagóny z tých elektrárni putujú na vojenské základne tak ako sa píše v tom článku niečo na tom bude. Veď ak je to mega kšeft a armáda za to platí načo by to vysypali do mora poznáš ako obchodoval Yosarin v Hlave XXII. Sú schopní každej stupidity.
Pozorovateľ a napokon sa uvidí či ide skutočne o zámernú dezinformáciu. Prv či neskôr sa to objasní.
+11 # Pavel Blaheta 2018-02-06 01:54
Pozorovatel - jsem přesvědče, že máš pravdu a že to jsou speciálně vyrobené směsi obsahující nanočástice. A také jedna věc mne napadla, již nevím je to asi dva roky byla obloha zhruba dva až tři měsíce víceméně čistá s minimálním množstvím "čar" taky to mohly být čisté kontrails - ale to bylo v době, kdy největší závod na výrobu barya a jeho derivátů ve Francii byl právě tyto dva měsíce mimo provoz, protože se jim nedostávalo surovin - ta zpráva o nedostatku surovin a pozastavení výroby barya ve Francii prošla tenkrát tiskem (to nepřinesli alternativci). A jedna a jedna bývají občas dvě.
-8 # vitto 2018-02-06 01:49
Jsem nemile prekvapen, jak mistni renomovani diskuteri (moc nekomentuji, ale ctu si diskuze pravidelne) pustili do Poppa... vzdyt nic tak trollovskeho nerekl. jen rekl, ze nez se zabyvat "rozptylovkama mysli", mel by clovek zit zivot..

a btw, chemtrails jsou "rozptylovky mysli", podobne, jako napriklad neurotoxicita ockovani.... nikdy nebyla prokazana, i kdyz je jasne, ze dvakrat zdrave pro telo prehnane ockovani neni.. nicmene zachranilo spooooustu zivotu.

kdyz uz pisi, musim rict, ze za tri roky, co tuto stranku sleduji, sla uroven clanku a reportazi hoooodne dolu.. stejne jako jeji rozhrani. Motaji se mi reklamy do textu apod.

napadlo vas nekdy, jak zhovadili mi lidi jsme? posledni dobou o tom premyslim. pokazde. kdyz do toho auta sednu... tunovy kolos ze zeleza a oceli veze 90 kiloveho cloveka po asvaltove silnici za neustaleho horeni "ropy" a coudeni skodlivych plynu ;))))))
to mi prijde mnohem vetsi rakovina "hmatatelna a jasna" nez nejake spekulativni chemtrails... nebylo by lip, kdyby se chodilo pesky??

v
+9 # Vladimír57 2018-02-06 07:14
A brání ti někdo chodit pěšky, začni s tím, třeba strhneš lavinu.
+5 # Piovarči 2018-02-06 15:38
vitto tie chemetrails zrejme špekulatívne nie sú keďže existuje x rozborov vzduchu, ďažďovej vody a pôdy ktoré dokazujú neobvyklé prekročenie medzných hodnôt rôznych škodlivých prvkou. A keď NASA prizná že sa práškujú USA mestá lítiom a farmaceutickými drogami
+6 # Corgoň 2018-02-06 14:24
Pre idiotov ako je Popo
United States Patent
Stratospheric Welsbach seeding for reduction of global warming
patft.uspto.gov/.../5,003,186

Top of Page

Copyright 2017 © AC24, s.r.o. | Publikování nebo šíření obsahu je zakázáno bez předchozího souhlasu. | Nezávislé zpravodajství z celého světa aneb Co se jinde nedozvíte |
Máte dotaz? Chcete inzerovat na AC24? Neváhejte nás kontaktovat formou emailu: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Provozovatelem serveru AC24.cz je AC24 s.r.o., se sídlem Jaurisova 515/4, Michle, 140 00 Praha 4, IČ: 02988186, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 226266. | O projektu | Tiráž | Napsali o nás | Podpořte nás