Webový portál AC24.cz ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.

AC24.cz

AC24.czZe světaNa Měsíci žije 250 milionů bytostí, tvrdí bývalý pilot CIA

Sociální sítě

Reklama

https://www.AUTOdoc.CZ

Na Měsíci žije 250 milionů bytostí, tvrdí bývalý pilot CIA

Bývalý pilot CIA šokoval veřejnost svým prohlášením, že Měsíc je ve skutečnosti obyvatelným místem s více než 250 miliony Měsíčňanů.

John Lear mluví o základnách na Měsíci. Uvádí jména, podrobnosti, umístění, programy a i více. Lear popsal Měsíčňany jako humanoidní mimozemšťany. Rovněž tvrdí, že mezi nimi je i ta údajná rasa Šediváků, ti ale žijí pod povrchem Měsíce, kde pracují v ohromných laboratořích.

 

Loading...

Přidat komentář

Bezpečnostní kód
Obnovit


Anti-spam: complete the taskJoomla CAPTCHA

Komentáře   

+20 # Vladimír57 2018-01-04 20:27
250 milionů bytostí na Měsíci?! Je to dost, nebo málo. :-)))
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-22 # Jamail Yareshi 2018-01-04 20:30
totálna pi*ovina
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+15 # Piovarči 2018-01-04 23:40
Presne tak to by tam musela sídliť celogalaktická rada:-)

Alebo že by tam boli fašouni?:-) A predsalen sa chystajú napadnúť Zem?DDD
Mimoňou je tam na tri prdele...... Hej a Američania tam majú už 10 tajných vojenských základní a 4 na Marse a USa kolonisti sú už na ceste aj k Jupiterovým mesiacom:-)
aragonit9.blogspot.sk/.../...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-26 # acidjoe 2018-01-05 00:55
Jak to není něco o Sýrii, tak si v piči. Ty vole, ty seš mi tak nesympatickej, brutálně.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+35 # smrťák 2018-01-05 05:46
nd02.jxs.cz/.../...
Myslím, že bys měl svou mysl upozornit, že PAN Pio je ve své komunitě váženým a oblíbeným Člověkem. A tady u nás jakbysmet. Jeho zprávy ze Syrie jsou na profesionální výsosti. Navíc je to náš ročník. Trochu úcty by neškodilo.
Pokud tě kavárna vyslala ať to tu rozesíráš, tak se ukaž.
Totiž aby tě někdy okolo 00:55 v noci netrefil šlak (po našemu=nestřeli l cyp). Prostě stačí ho nečíst.
Kdyby to bylo poprvé.....Jina k se opatruj.



...и поэтому наш внешний и внутренний враг будет разбит и Победа будет за нами! С Новым 2018 годом! ...
fct-altai.ru/.../...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # acidjoe 2018-01-05 08:10
Mě vyslala kavárna jo? Tak ty si dobře. Jinak abych se ještě vyjádřil, problematika exopolitiky a s ní souvisící i témata, jako kdo jsme, myslím lidstvo atd., tak tyto informace jsou pro nás(z mého pohledu) o dost důležitější, než jak to teď probíhá v Sýrii. Ale Pyjo tyto témata neustále zesměšňuje a bagatelizuje. Možná sem dává dobré příspěvky k Sýrii, ale o těchto věcech neví nic a je v nich stejně aktivní, jako v tématech, kterými může jiné obohatit.

Jinak se taky opatruj
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+12 # smrťák 2018-01-05 08:40
"...ale o těchto věcech neví nic a je v nich stejně aktivní, jako v tématech, kterými může jiné obohatit...."

Ale takoví jsme skoro všichni.
Když někdo nevěří tomu alzheimerickému polypu (pilot CIA) v článku o 250 miliónech bytostí na Měsíci (jako především já), tak to přece neznamená, že o tom nic neví.
Mě akorát zaráží ten nekompromisní atak. Vždyť jde o hovno. Neboli o okurkový článek....v dnešním světě.
Je přece tolik zdrojů na netu a který je ten JEDINÝ správný?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-1 # acidjoe 2018-01-05 08:58
No, je vidět, že my dva se také nedomluvíme. Tady už ani nejde o nějakých 250 mil. bytostí. A v tomto případě to nemá co dělat s vírou.


A už jsem to tu jednou psal, za jeden z nejcennějších zdrojů informací považuji naši intuici. Ale když holt někomu "jede" šestá čakra na pár procent, či vůbec, těžko po něm chtít tu intuici používat..


Let your soul by your pilot.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+9 # smrťák 2018-01-05 10:06
..až povyrosteš, pozvu Tě ke svému pravěkému ohništi a tam tě zasvětím do tajů života v intuici.

P.S. Ještě jsem zhlédnul Vaši diskuzi tady níže s Janinou. A přitom jsem vzpomněl na jeden fascinující dokument "Jedinečná planeta". Tam se právě ubírají naprosto přesnou matematicko-fyz ikální logikou. Je tam třeba i řeč o tom zákrytu při zatmění Slunce. To je např. velikost všech tří těles vůči sobě, vzdálenost mezi nimi a vzniklá korona Slunce za Měsícem. Ty argumenty celého filmu zatím nikdo na světě nevyvrátil. Takže tam nabízejí otázku "Záměr, nebo náhoda?"
Ale chce to naprostý klid a intuici při sledování.
www.youtube.com/.../
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # acidjoe 2018-01-05 17:11
Jinak je mi 41, nevím kolik tobě, ale určitě ne tolik, abys mi ty říkal, až povyrostu.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+7 # smrťák 2018-01-05 17:25
Poslyš, fakt tě tady nechci zm.rdat do bezvědomí, ale dokud budete vy batolata plivat na naši generaci (viz Pio), tak logicky budete muset povyrůst. My jsme si to nemohli dovolit, protože naše generace měla ke kmetům svého rodu úctu.
Mj. jeden z mých synů je stejně starý jako ty.
Raději se podívej na ten film, co jsem tam zkopíroval.
Potáhne tě výše, než k urážkám starší generace.
Ale ty nakonec budeš rovný chlap. To je má intuice..:o)
让你的灵魂通过你的飞行员
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Pavel Blaheta 2018-01-09 01:09
Acidjoe - pokud postrádáš cit pro jemnou ironii, které má Pio na rozdávání, tak je to fakt těžký. Vždyť podle mne to co napsal Pio byla ironie. Kohopak zajímá co nějaký "bývalý" agent CIA vypustí do světa. Vždyť oni jako celek jen lžou a rozvrací celý svět. Jak může někdo brát vůbec vážně výplody takového amerického zmetka?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+5 # Piovarči 2018-01-05 17:18
Smrťáku keď sa dotkneš niekoho neochvejnej viery v niečo, je to vždy problém.
Díky za zastanie:-)
Ale nepreháňaj to moc:o)
Je to fakt uhorková správička.
Zrovna budeme veriť pilotovi CIA:-)
Veď čo sa dá veriť ľuďom od týchto organizácii madein USA?
Acidjoe treba byť trochu viac kritický aj v tejto oblasti.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+6 # John Maxwell 2018-01-05 19:46
Cokoli co by bylo v blízkém vesmíru pozorovatelné bude pozorovatelné i amaterským spůsobem čiže by si lidi dávno něčeho všimli ....
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Piovarči 2018-01-05 23:23
Presne 250 tisícová posádka Mesiaca to by musel byť iný provoz a šrumec v jeho okolí....
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # Janaz 2018-01-06 09:33
Ty si v pi..či zrejme vo všetkom. Považovať výron imbecility nejakého amíka o nejakých 250 miliónoch emzákov na Mesiaci za niečo viac, ako prejav totálnej duševnej nedostatočnosti ťa radí presne k tomu amíckemu "generálovi". Guma ako guma.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+18 # josh (xy) 2018-01-04 22:09
Tohle je skutečné a super,..mám je rád;) www.youtube.com/.../
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-1 # acidjoe 2018-01-04 22:31
já taky
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+9 # eli 2018-01-05 04:05
A potom sa cuduj, ze psy vyju na Mesiac. Esteze ti sedivaci ziju v dierach, ak by sa objavili na povrchu, tak by sa ti psy utrhali z retazi.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Piovarči 2018-01-06 00:12
Eli++++++++:-))
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # Che 2018-01-04 20:30
BLB.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # fabulist detergent 2018-01-04 20:32
je to dost na to aby to bolo nemozne, skor. pochybujem ze toto je info, ktoru moze niekto bezpecne odprezentovat na plnu hubu, a dat si doma veceru
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+24 # acidjoe 2018-01-04 20:42
No, že Měsíc je duté těleso, velmi pravděpodobné umělého původu, o tom nepochybuju. Také je zajímavé, že se netočí kolem své osy, je k nám přikloněn stále stejnou stranou, proč asi.

A tyto informace neříká zdaleka první, takto velké číslo slyším poprvé, ale tuto informaci už znám dlouho.

Jsem přesvědčen o tom, že většině lidí by houklo z toho, kdyby jim byla naservírována pravda, tak jak to tu opravdu je.

Scifi je jen slabým odvárkem skutečnosti.

O hodně větší píčovina mi přijde třeba názor Jamail. Rychle hotov, názor opřen o info, které je nám tu oficiálně prezentováno.

HOWGH
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+16 # Vladimír 2018-01-04 20:56
Pleteš se. Měsíc se kolem své osy točí. A je tak synchronizovány s rotaci země, ze lze vidět jen 59% jeho povrchu. Kdyby se netocil kolem své osy tak by nebyl synchronní se zemí a šla by i vidět odvracena strana měsíce.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-1 # acidjoe 2018-01-04 21:19
Ano, máš pravdu, nicméně můžeš se vyjádřit k tomu ostatnímu? Abych věděl jak si na tom.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+6 # Piovarči 2018-01-04 23:58
No o tých ufónoch silne pochybujem. Hoaglandom propagované sklenené mestá a kopule sa ukázali ako krycí manéver pre dôverihodnosť programu Apollo. Farebné Odlesky na štúdiovom plátne pozadia vysvetlil ako obrovské sklenené stavby na ktorých sa láme svetlo.
Ale aj takéto hoaxy leteli - chrám z Mesiaca Apollo 19

Ani babkyne gule tam nie sú nieto mimoni:-)
Aspoň zatiaľ nemáme žiadne presvedčívé dôkazy.
Nedá sa celkom vylúčiť že tam môžu byť stopy po nejakých starých návštevníkoch. Ale na súčasnú prítomnosť mimoňou na Mesiaci to od začiatku hrala NASA.
Zistíme viac až tam skutočne budem.
Zatiaľ sme sa tam poriadne ani nedostali.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-4 # acidjoe 2018-01-05 00:57
Já zase silně pochybuju o tobě.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Piovarči 2018-01-05 17:33
V pohode...:-)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # Vaclav2 2018-01-05 04:49
pio...proč seš tak zdřevěnělej co se týče vesmíru? vše zpochybňuješ, hodně seriózních lidí tomuto problému věnovalo roky a roky a výsledky jsou opačné. Jak můžeš tvrdit, že nemáme doteď přesvědčivé důkazy? těch je spousty a nasa nic nehrála, pouze zatajovala podle přesných příkazů. Víš kolik stály dezinformační programy a utajování? S tím nemá nasa co dělat.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-2 # acidjoe 2018-01-05 08:04
Václave, tebe miluju, já už na to nemám mu to takhle napsat. Zcela s tebou souhlasím a děkuji.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # Piovarči 2018-01-05 16:15
Václave dvojko.
Práve to utajovanie NASA a CIA je hlavná dzinformačná zbraň. Myslíme si potom že to čo utajujú je zaručená pravda. V tomto garde to ale vôbec nemusí byť tak ako sa zdá.
Václave práve preto že som sa touto problematikou zaoberal väťšinu života zistil som ako sa v tejto brandži podvádza a fantazíruje. Aký je to výnosný džob pre všetkých tých Sitchinov a im podobných.
Fantázia ano, ale cielene a programovo vyrábané hoaxy od NASA o mimoňoch na mesiaci ma napokon dojali najviac a prinútili nedôverovať ničomu čo o tomto fenoméne podhadzujú médiám.
Beriem dobré scify o mimoňoch, Počnúc Welsom, Bradburym, Lemom, Asimovom, bratmi Strugackými, Simakom až po Arthura Clarka. Mám ich diela na čestnom mieste v knižnici.
Oči mi otvoril práve Arthur Clark, ktorý spolupracoval na programe Apollo a ako dobre zorientovaný vizionár na základe mesačného programu vyslovil svoje predpovede budúcnosti v tomto obore. Podľa jeho predpokladov malo ľudstvo pristáť na Marse s ľudskou posádkou v roku 2000. To nadšenie sme s ním zdielali viacerí. Dnes už máme rok 2018 a my sme sa s ľudskou posádkou nielenže nevydali k Marsu a sme od tohoto projektu veľmi veľmi ďaleko, ale sme sa nedokázali ani vrátiť na Mesiac a dodnes technicky riešime ochranu kozmonautov proti radiácii i na novej Americkej kozmickej lodi Orion tak ako i na Ruskej novej lodi Federácia, ktoré sa obe majú vydať najprv k Mesiacu. Rôzne záhady v oblasti UFO sa medzitým ukázali ako podvrhy a spravodajské hry. Takou spravodsjskou hrou je i záhada okolo tajomnej Mesačnej šachty, ktorou som sa zaoberal veľmi intenzívne. Potom hoaxy okolo Apolla 19 a 20 ma presvedčili o tom že sú podvrhnuté priamo z dielne NASA. Stačí keď si pozriete filmový horor Apollo 18 na ktorom spolupracovala NASA a zistíte odtlačok tej istej ruky na všetkých týchto fantazijných nezmysloch, ktoré majú v ľuďoch budovať vieru v mimoňov na Mesiaci. Pre program Apollo to bol dobrý krycí manéver prečo sa na Mesiac odrazu po toľkých úspešných a hladkých pristátich prestalo lietať.
50 ročná pauza je jednoducho nenormálna.

No kvôli mimoňom predsa....
Oficiálne to bolo kvôli peniazom....
No program Apollo stál mnohonásobne menej ako vojna vo Vietname, tak že ten dôvod v peniazoch iste nebol.
USA ich má dodnes na vojny v celom svete dosť a dokonca ich rozhadzuje na všetky možné svetové strany po miliardách na farebné revolúcie a arabské jari na násilné prevraty v celom svete na vojny ako je práve tá v Sýrii a tď.
USA sa moc snažili aby udržali technický pokrok v ZSSR a v dnešnom Rusku a nielen tam čo najdlhšie pri zemi.
Položili Rusko aj ekonomicky celkom na lopatky. USA sa neblaho pozerali aj na Čínsky pokrok v kozmickom prieskume, preto sa sanažili vo svete vytvárať chaos napätie a nestabilitu.
Čo možno čakať od inštitúcie ako je NASA keď tá už v roku 2001 zverejnila plán na redukciu populácie na planéte. Nemôžeme sa preto čudovať komu táto agentúra vlastne slúži. JE evidentné že predovšetkým slúži geopolitickým záujmom USA.
Ukázalo sa medzičasom že aj záhadné mimoňské odkazy a obrazce v obylí sú dielom vyspelej technológie ľudí... už som to tu prezentoval....
Fenomén UFO je zámerne kŕmený a pestovaný tajnými službami USA.
Všetko som to tu už písal o tom že únosy do UFO sa začali diať práve v USA a že za železnou oponou sa nediali tak ako sa za železnou oponou nedialo to že niekto zabíjal farmárom dobytok podivným spôsobom, rezy boli čisté a zvieeratá odkrvené. V USA sa vtedy objavovali povestní muži v Čiernom a čierne helikoptéry bez označenia. Tie sa objavovali v oblastiach kde sa predtým zjavovali UFO....
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # Piovarči 2018-01-05 16:45
Celý tento humbug mal v USA umocniť vieru v UFO a tiež kryť nezákonné genetické operácie na vlastnom obyvateľstve.
Dnes zisťujeme že Američania ktorí mali údajne na základni Area 51 mimozemské lode, z ktorých sa snažili reinžinieringom vyťažiť nové fechnológie sú v mnohých oblastiach vojenských technológií slabší ako desaťročia ekonomicky decimované Rusko!!!
Za všetko môžem uviesť príklad - Prvý kvantový počítač bol uvedený do chodu a užívania v predchádzajúcom roku práve v Rusku a potom v USA a v Číne...
Ruské Cibiny prekvapili a celkom dezorientovali americkú posádku najmodernejšie vybavenej lode Donald Cook.
Rusko je vpredu aj s torpédami Švkal. Po tajomstve škavalov šlo mnoho USA špionov o čom svedčí prípad nedávno odhaleného USA špióna v Rusku.
A ďalej:
USA stále potrebujú Ruské raketové motory RD 180 a ich nový raketový motor je stále vo vývoji.
Asi pred niekoľkými mesiacmi im jediný model tohoto skúšobného motoru pri testoch explodoval....
Dokončenie vývoja nového USA raketového motora požadovaného výkonu sa opäť oddialil a nejaký ten rôčik:-)
USA sú teda neustále závislé na starých dobrých Ruských raketových motoroch....
Ako je to všetko možne ak majú na Aree 51 mimoňské lode?
A vraj reinžinieringuj ú nejaké mimozemské plavidlá už od šesdesiatych rokov minulého storočia... kto tomu ešte môže veriť?
Bola to len vojenská spravodajská hra voči Rusku a ostatnému svetu.
Preto som skeptický čo sa týka fenoménu UFO.
Iste fenomén existuje nepopieram to.
Ale existuje aj priznanie CIA že tieto neidentifikovat elné stoje patrili USA. Ale existujú aj ďalšie možné vysvetlenia týchto javov.
O háváriach UFO som tu už tiež písal. Udialo sa ich približne 16 od Rozwelu. V posledných desaťročiach sa už ale nedejú. Buď sa mimoni naučili lietať, alebo už načisto odleteli:-)
Skôr bude ale pravda taká že tie havárie sú všetko spravodajské hoaxy.
Ak by aj technológiami nabúchaná mimoňská loď niekde havarovala, ihneď by priletela na miesto havárie pomoc, akási mimoňska záchranka, ktorá by nepripustila aby sa zvyšky havrovaných strojov dostali do nepovolaných ľudských rúk pozemskej primitívne militaristicky zameranej civilizácie.
A vôbec tie havárie strojov.... civilizácii ktoré by dokázali prekonať obrovské vesmírne vzdialenosti by tu len tak nepadali z oblohy.
Predovšetkým by museli byť aspoň technologickým vývojom pekných pár storočí pred nami aby k nám dokázali pricestovať. Vie si vôbec niekto predstaviť tie ich materiály ktoré by používali k stavbe svojich lodí?
Vie si niekto predstaviť technológie ktoré by používali?
Načo by sa masovo zakopávali na Mesiaci keď by mohli kľudne so svojími technológiami teraformovať Mars, alebo mať rovno základňu na Zemi?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # Vladimír 2018-01-05 08:20
Ty budeš rozhodovat jak jsem na tom? Trochu egoisticke... Opravil jsem blbost co jsi řekl. Více se k tomu už vyjadřovat nemusím. ????
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Piovarči 2018-01-05 16:49
No je to od neho trúfalé ale zároveň aj zúfalé....
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-1 # Jamail 2018-01-04 21:27
Premyslali ste,preco take dristy vobec kto siri kolem seba ? Komu lebo comu maju sluzit ? Take konstrukty a vyplody mozu sirit iba chore ci zmanipulovane mozgy z cezprilisnou fantaziou,velko u abstraktnou predstavivostou posilnenou alkoholom, narkotikami ci transom pri sucasnej ztrate vlastnej sebareflexi a sudnosti.
Moze takisto ist o vysledok vymyvania mozgu a psychickej manipulacie cez psychoprogramov ani vodcami techno-religioz nych sekt za ucelom posilnovani ich vlastnej dolezitosti a neomylnosti ich a ich zvratenych nauk a viery (satanisus,scie ntologia atd).
Vplyv tychto dristov na nas zivot je asi taky ako smrt muchy pri rovnike na rychlost rotacie zemegule
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # acidjoe 2018-01-04 22:33
Zrovna přemýšlím o tom, proč se lidé rodí na tak různých úrovních Poznání.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # benares 2018-01-05 00:11
Nesťažuj sa,mohol si dopadnúť aj horšie.Na vyšších úrovniach Poznania už nebudeš musieť odovzdávať myšlienky a znalosti iných ,ale to ešte potrvááá.Dovted y sa pokús zbaviť EGA,všetko sa tým urýchli.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-10 # acidjoe 2018-01-05 00:59
Ano, mohl jsem dopadnout třeba jako ty.

A neřekl bych, že jsem si ztěžoval, máš vadnou elektronku?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Piovarči 2018-01-05 17:00
Benares ti poradil celkom dobre. A neplatí to len pre teba ale aj pre nás ostatných.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # Jamail Yareshi 2018-01-05 11:17
Ludia - male deti ked sa rodia - narodi sa bez Poznania, ku Nemu prichaju az cestou zivota. A tu to zavisi na miere posobenia zivotnych okolnosti, ktore a v akej miere zasiahnu toho daktoreho cloveka, co prijme do svojho vedomia a aku dolezitost to hra v jeho konkretnom zivote. Vot vsjo...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+38 # Janinna 2018-01-04 22:00
Acidjoe, také jsem četla, že náraz asteroidu do naší planety, otáčející se kolem své osy, způsobil její periodické kolébání.
A bylo nutné vytvořit vedle nestabilně se otáčející Země, mocné gravitační pole udržení.
Měsíc byl vytvořen pro udržení naší planety před periodickým rozkmitáváním, přesněji, pro zachování stálé velikosti cyklony osy Země vzhledem k Slunci.
Díky silnému gravitačnímu poli družice se Země přestala kolébat a její osa otáčení získala polohu, náklon 22,5° vzhledem ke Slunci. A díky Měsíci, či lépe, jeho gravitačnímu poli, náklon zemské osy zůstává neměnný.
Měsíc je 400x menší než Slunce. A leží na 1\400 vzdálenosti mezi Zemí a Sluncem.
Země je 3,66x větší než Měsíc, ale hmotnost má 81x větší.

Informace o tom, že Měsíc dříve na hvězdné obloze nebyl, se zachovaly u mnoha národů - u Sumerů, Akkadců, u maloázijských Frygijců a Arkádijů. Ty poslední v Helladě nazývali předměsíčnými. Informace, že Měsíc před stovkami tisíc let nebyl, se zachovaly v pověstech Aztéků, indiánů Teva a Navaho.
Ve starých pověstech Mayů večerní oblohu Země osvětloval ne Měsíc, ale Venuše.
Ta osvětlovala oblohu i u předků Finů a Tibeťanů.
V mnoha knihovnách lamaistických klášterů v Tiberu se zachovaly písemné prameny o daleké předměsíční epoše,........
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+12 # acidjoe 2018-01-04 22:34
Také jsem to četl, minimálně ohledně Sumeru. Díky za inteligentní příspěvek.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+22 # Janinna 2018-01-04 23:21
Pokud vás to zajímá, tak....Sidorov se zaobírá výzkumníkem megalitů Alexandrem Tomem (zkrátím, tak snad nic nevynechám).
Ten se celý život zabýval zkoumáním megalitů.
Na svých cestách navštívil Korsiku, Sardinii, Maltu, byl na severu Afriky, na Kavkaze, ale nejčastěji pracoval ve Francii, Británii a ve Skandinávii. Zásluha tohoto vědce byla v tom, že nebyl "ortodoxní".
Tak tedy A. Tom přišel k závěru, že stavitelé všech megalitů v Evropě, Ásii i Africe používali jednu a tutéž univerzální jednotku míry, kterou nazval megalitickým yardem, a rovnala se 2,722 stopy.
Dokázal, že tuto jednotku používali i ve zdvojené i poloviční formě, a také je dělili na 40 dílů, které nazval megalitickými palci.
Podle A. Toma, staří stavitelé megalitů dělili obvod ne na 360°, jak to děláme my, ale na 366°, z toho důvodu, že naše Země udělá 366 otáček kolem své osy během jednoho oběhu kolem Slunce.
Ti chlapci s kamennými sekerami znali astronomii ne hůř, než naši akademici.:))
Ale vrátíme se k Měsíci.
Vezmeme-li poloměr Měsíce 1738,1 km, a vypočteme obvod Měsíce, dostaneme 109.162.900km.
Když to převedeme na megalitické yardy, dostaneme číslo 13.162.900.
A teď podělíme tento obvod v megalitických yardech 366° 6 minutami a 6 úhlovými sekundami - odkud je 60 minut a 6 úhlových vteřin?
Podíl z dělení 366 dobou našeho dne a noci.
- A co dostaneme? Že na každou úhlovou sekundu pro Měsíc připadá 100 megalitických yardů.
Ukazuje se, že megalitický yard je měrnou jednotkou nejen na Zemi, ale i na Měsíci.
A teď si všimneme Slunce.
Už víme, že Slunce je 400x větší, než Měsíc.
A dostaneme tedy 40 000 megalitických yardů na úhlovou sekundu.
Megalitické stavby, postavené v Evropě, Ásii a Africe, jsou určeny pro pozorování Měsíce, Slunce a jiných planet.
Ukazuje na to jedna a táž hvězdná měrná jednotka.
Na Zemi ji A. Tom, profesor Oxfordské univerzity, nazval megalitickým yardem.

Říká se, že naše Země zachytila svým gravitačním polem Měsíc, volně bloudící vesmírem.
Parametry jeho vztahu k Slunci i k Zemi ukazují na to, že Měsíc byl uměle, pro pozemskou civilizaci vytvořená planeta.
Vztah izotopů kyslíku v horninách na Zemi a na Měsíci dokazuje, že vznikly ve stejné vzdálenosti od Slunce.
Což by se nestalo, kdyby Měsíc vznikl na jiném místě.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # acidjoe 2018-01-04 23:29
zajímavé ............... .
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # Piovarči 2018-01-05 00:15
Tak mesiac bol pevnou súčasťou astrológie a vtedajšej astronómie u mnohých starých národou
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-10 # acidjoe 2018-01-05 01:06
meleš sračky, Pyjko, zjisti si o tom něco.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Piovarči 2018-01-05 23:27
No mininálne niekoľko tisícročí dozadu tým objektom bol a neustále je.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # Vaclav2 2018-01-05 04:32
pio
mýlíš se, nebyl...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-1 # Piovarči 2018-01-05 16:52
No akonáhle sa zjavil na oblohe tak musel byť objektom pozorovania a poznávania..... to dá rozum nie?:-)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-16 # Karel Makrel 2018-01-05 08:03
Měsíc byl uměle vytvořen? To snad nemyslíš vážně? Hlavně tyhle kraviny nikde jinde nešiř, stačí, že meleš hovna tady!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Dědouch11 2018-01-05 10:07
++++++++
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+14 # Vaclav2 2018-01-04 22:31
acidjoe...
naprosto s tebou souhlasím...
no a točení kolem osy - nepřesně vyjádřený pojem...
jestli se něco točí kolem osy ? musí se uvést vztažný bod, tedy měsíc vzhledm k zemi je stabilní a netočí se, ze země to samé, pokud budeme pozorovat náš měsíc z venuše, nebo slunce, točí se, a vždy jinou rychlostí.
Vladimír to říká naprosto špatně, s rotací země to nemá co společného, kdyby den trval 20 hodin, tak se nemění s měsícem nic (zřejmě)
správně - scifi je jen slabý odvar...
ještě jsem tady nepoznal nikoho kdo tomu rozumí, většina si bojí přiznat, že jsou jen na začátku života a ten kdo o nás rozhoduje nás má za pokusné králíky. Naparujeme se, že máme i-pady a létáme do kosmu? Naivní... víme co to je kosmos a jak je organizován, co tam vlastně je? nevíme nic a to minimum jsou jen doměnky...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-5 # Vít Henoch 2018-01-04 23:18
Máte pravdu v tom, že pokud na Zemi mělo být stabilnější podnebí, bylo nutné ukotvit osu gravitací Měsíce. Dělá se to tak, že přebytečná hmota ze Slunce, kde je, jak víte, zapálen proces termojaderné syntézy, se silou, kterou působíme ve Vesmíru přesune na základě přesných fyzikálních zákonů o přeměně a zachování hmoty a energie na vypočítanou orbitu kolem té planety, kterou potřebujeme takto ukotvit. Je to celkem jednoduchá záležitost. Daleko složitější, je udržet život na Zemi při životě, pokud se nám do díla sere každý vůl, který se prohlásí za boha a kecá lidem do života, protože na základě jejich centrální nervové soustavy je ovlivní tak, že slyší občas jeho rady. Hologram neexistuje jenom světelný, ale i elektromagnetic ký. Pak každé vyšetření mozkových vln ukáže ty kecy, které nepatří Duši člověka na monitoru.

Henoch

a mimochodem, Vít je Můj Syn, ale protože přišel jako Noe, Ježíš - Geos, Vít a jako Atan přišel poprvé na zem v železu a dřevu, tak má vlastně čtyři podoby. Ta poslední je podoba Evropana. Tmavé hnědé vlasy, modré oči, kolem 25 let, krásný muž. Jeho žena je mimořádně krásná, trochu akční, protože nám do očí všem, podotýkám, řekla na rovinu, co si o nás myslí a My jsme museli uznat, že má plnou pravdu. Přišli na chyby, které jsme udělali a rovněž na to, že prvotní hřích bylo vlastně zakopnutí jejich Syna s tím, že si poranil hlavu o rozkládající se mrtvou sépii, a to ho otrávilo, a proto zemřel. Protože byl jedním ze čtyř dětí, zemřelo velké množství planet, které byly z neutrin majíci dualitu. To znamená, že ponížily svou úroveň na těžší prvky a ztratily dualitu. Chaos se objevil a My jsme se snažili to nějak řešit. Museli jsme ale na Zem všichni, protože jenom na Zemi zůstal život tak, jak ho znáte. Proto je zde 54 Vítů a My další, kteří nyní vyčistíme Zemi a dáme vše do pořádku. Protože Duše se vyvíjí pomaleji, než tělo, umíráte v Duších většinou jako malé děti. Proto se nebojte, že bude přelidnění. Budete zase žít kolem 800 a více let a vaše Duše bude tedy korespondovat s tělem. Pak se ale již objeví dualismus na Zemi a ta se bude moci vyhnout srážkám, které by nastaly při nestabilitě ve Vesmíru. Tak bude uchráněn život na Zemi.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+6 # acidjoe 2018-01-04 23:35
Pravděpodobně z tebe za chvíli vypadne, že jsi synem svého syna.


Zakopl a poranil si hlavu o mrtvou sépii.......... .. Díky moc, jsem se tu teď od srdce zasmál. Je ale fakt, že jsem si to několikrát přečetl, abych se ujistil, jestli si neděláš prdel.......... . Neděláš.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # fabulist detergent 2018-01-05 09:36
Vit je paan :D ,ale akurat tak svojho casu.Mozno ani to ne. on postavil svoj rodny dom, a podobne :D ,vratil sa k nam z dalekeho serioveho vesmiru (lebo paralelny ho nudil) ,aby nam osvetil ako to tu naozaj je, len sa sekol o 1000 rokov. tam by mu to mozno zežrali niekde na vesnici...tak malo casu a tak nim plytvat..
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-2 # acidjoe 2018-01-04 23:26
Ho ho, vítám spřízněnou dušičku, já souhlasím zase s tebou.

To s tou rotací hezky napsáno, lépe bych to nenapsal.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # Vladimír 2018-01-05 08:41
Měsíc je v takzvané synchronní (vázané) rotaci se Zemí, takže doba rotace menšího tělesa (Měsíce) kolem osy je právě rovna době jeho oběhu kolem centrálního tělesa (Země). Jedna strana Měsíce je proto stále přivrácena k Zemi.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-1 # Dědouch11 2018-01-05 10:12
+++
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-9 # Vít Henoch 2018-01-04 20:43
Měsíc byl obydlený, ale šediváci nejsou z Měsíce, ale z planety, která vám dosud není známá. Přišli ale na Zem, jako první rodina, která založila svůj Vesmír, který jí ale nevydržel. Žijí v podzemí a CIA, to moc dobře ví. Ty rozsáhlé raboratoře jsou ale na Zemi, ne na Měsíci. V tajných, vojensky střežených areálech CIA, jsou další Vítové. Měli je pustit z toho podzemí a nedržet je tam, protože je zde na Zemi na 54 Vítů, jejichž Vesmíry nepřežily smrt Geose. Proto šediváci bojují o život s těmi tajnůstkáři z CIA, kteří je hrubě uvěznili v podzemí. V jejich tělech jak tajnůstkářů, tak šediváků a ostatních, je Natan. Snaží se jim udržet těla naživu a oni spolu zbytečně bojují. Ty tajnosti vám způsobily velké utrpení. Celé planetě. Pokud by nevznikly tajné služby, nebojovali jste nyní o holé životy. Dali jsme vám rady, které jste drželi v tajnosti, proto jste se ani nedokázali připravit na apokalypsu.

Petros
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+5 # acidjoe 2018-01-04 21:24
Ty pičo, to by mě zajímalo, jak se zakládá Vesmír. Jinak šediváci jsou jen sloužící, poddaní a možná jsou to klony.


A mohu se zeptat, zde na Zemi je 54 Vítů, stejných jako ty? Nebo mají jiná příjmení?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-1 # Vaclav2 2018-01-04 22:34
souhlas...píši ti to nahoře
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+6 # Piovarči 2018-01-05 00:24
No tak vidíš Acidjou aj Henoch ti povedal že sú všetci na zemi v podzemí v igelite teda v ilegalite:-)
Kto by čučal a mrzol na Mesiaci:-DDDD
Ono je to ako o tých škriatkoch a permonoch s podzemia, ale nikto z jaskyniarov ich doposial nikdy nevidel a nenafotil.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-13 # acidjoe 2018-01-05 01:04
Zalez zas do ňáký díry a tam už zůstaň.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # Piovarči 2018-01-05 16:56
A prečo tak zlostne....?:-)
Chlapče reaguješ na úrovni bigotného veriaceho.... skús si to uvedomiť. Preto že mám iný názor nie som ešte tvoj nepriateľ.....
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-3 # acidjoe 2018-01-05 17:15
Já jsem tvůj nepřítel zcela určitě. A už sem ti to psal proč.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Piovarči 2018-01-05 23:40
Jáj a prečo hneď nepriateľ:-)))
Potom sa čudujme že nás nenávisť zabíja....
Ja to tak nevidím že by si ty bol pre mňa nepriateľ. Si niekto kto má na vec len iný názor vzhľadom na svoju prizmu poznania je to prirodzené.
Berieš to moc vážne:-)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Janaz 2018-01-06 09:36
Prečo sa podľa toho nesprávaš, ty gumák?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-1 # acidjoe 2018-01-05 17:22
A co když jsou skřítci a permoníci součástí paralelní dimenze?. To bys je pak nemohl vidět ani nafotit, víš.

Je to jako s Pánem prstenů. Tolkien totiž trval na tom, že si Středozem NEVYMYSLEL.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Piovarči 2018-01-05 23:36
A co když jsou skřítci a permoníci součástí paralelní dimenze?. To bys je pak nemohl vidět ani nafotit, víš.

To už je iné acidjou o tom sa dá uvažovať aj o tom že tí úfóni sú presne z inej dimenzie tej menej hmotnej, alebo skrátka inej ktorá nás prekrýva ale o tom hovorí už mytológia a všetky pozemské náboženstvá. Tomu už sa dá rozumieť. Ale klasický mimoni z nášho vesmíru to je celkom iné kafe. O takých by sme už museli vedieť niečo oveľa konkrétnejšie ak by sa tu už skutočne takú dlhú dobu nachádzali.

Ale keď pracovník NASA vyhlási že pri Saturne sa nápadne zhromažďujú mimozemské lode a parkujú a skrývajú sa v Saturnovských prstencoch, preto že sa vraj pozemšťania moc premnožili tak to je iný fičák:-)))
Alebo vyslúžilý pilot CIA zahlási že na mesiaci džemuje 250 miliónov mimoňov tak to už sú poriadne halušky:-DDD
Keď NASA už v roku 2001 zverejnila plán na redukciu populácie na planéte nemôžeme sa čudovať komu táto agentúra slúži.
Aj keď si viem v budúcnosti predstaviť obyvateľnú zónu pod povrchom Mesiaca pre osádky pozemských Mesačných základní pretečie ešte hodne vody v potokoch kým tam vybudujeme také základne....
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+12 # Jaris 2018-01-04 22:53
Nojo, hemzi se to tam zivotem. 250 milionu bytosti dokonce tim mesicem na obloze pohybuji. Vecer vyjede mesic na jednom miste a pokracuje v 'letu' na opacnou stranu. Leta to uz pozoruju.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-11 # acidjoe 2018-01-04 23:21
Jůůů, to bylo vtipný.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # LubinenKremlBot 2018-01-04 23:39
Ahoj
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-13 # acidjoe 2018-01-05 01:08
Sbohem.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-8 # acidjoe 2018-01-04 23:38
Apropo, znáš tu skladbu od Metallicy "whiskey in the jaris"? :D

Ano, já vím, originál není od Metallicy, je to jen cover.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+6 # Piovarči 2018-01-05 00:29
Jaris trefa.
JE ich tam na Mesiaci 250 miliónov a všetci sa schovávajú pod lopúchmi .....DDD
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+11 # LubinenKremlBot 2018-01-04 23:41
A většina z nich má už svůj profil na fejsu a k tomu navíc pas ussa.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+6 # Monika 2018-01-05 01:26
Ještě prosim o Červené Karkulce !
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+6 # julius 2018-01-05 07:34
:-D ono je aprila? :-D A to che che ja se nemohu ani soustredit to byla pecka :-D A to by se musely vejit na druhou stranu aby je nikdo odsud s hvezdarny nevidel. Je vsak omluvitelne pokud to rekl astronaut a je nutne si vziti priklad jak silne musi byt zareni a jake ma vliv na mozek astronautu kdyz ke stari zacnou mit takove iluze.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Jamail Yareshi 2018-01-05 08:03
konecne niekto s adekvatnym pristupom ako ja, si moj clovek :-(
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Piovarči 2018-01-06 11:50
Najlepšá sú aj tak mimoni v tom animovanom filme tých mám rád:-)))
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # VlastimilChlup 2018-01-05 07:54
Žádní šediváci. Putin tam má svoji daču se služebnictvem.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # .lak 2018-01-05 09:20
Samozřejmě. Existují ale fabulace
ulozto.cz/.../...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # Piovarči 2018-01-05 23:59
Nebodaj sú tam Ruské vesmírne sily a Putin tam bol nedávno na tajnej návšteve.....
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Piovarči 2018-01-06 11:53
Takýto mimoni to už hej

Tých je na plátne habadej
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # blu 2018-01-05 17:18
lysohlávok je sviňa , ale po požiťí radšej zostante doma.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat

Top of Page

Podpořte nás

Podpořit nás můžete zasláním libovolné částky na český účet, nebo v kryptoměnách BTC, BCH, ETH a LTC, či přes PayPal.

Více informací zde

 

Převodem na účet

Podpořit nás můžete zasláním libovolné částky na český účet.

Více informací zde

V kryptoměnách

Podpořit nás můžete pomocí BTC, BCH, ETH a LTC.

Více informací zde

Přes PayPal

Copyright 2018 © AC24, s.r.o. | Publikování nebo šíření obsahu je zakázáno bez předchozího souhlasu. | Nezávislé zpravodajství z celého světa aneb Co se jinde nedozvíte |
Máte dotaz? Chcete inzerovat na AC24? Neváhejte nás kontaktovat formou emailu: info@ac24.cz

Provozovatelem serveru AC24.cz je AC24 s.r.o., se sídlem Jaurisova 515/4, Michle, 140 00 Praha 4, IČ: 02988186, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 226266. | O projektu | Tiráž | Napsali o nás | Podpořte nás