AC24.cz

AC24.czZe světaV Praze se rozhodli, že Rusko je horší než jaderná válka

Sociální sítě

Reklama

V Praze se rozhodli, že Rusko je horší než jaderná válka

Na konferenci pro evropskou bezpečnost v Praze (DESCOP) bylo Rusko označeno za jednu z hlavních hrozeb pro EU, společně s terorizmem a zbraněmi hromadného ničení. Co se dnes děje s evropským myšlením? „Zcela úmyslně ho překrucují tím, že stále opakují mytickou vojenskou hrozbu ze strany Ruska,“ řekl Sputniku vojenský analytik Martin Koler.

Martin Koler: Celkově pražská konference o obraně DESCOP připomínala ideologické konference totalitních režimů, nebo schůzku fanatických islamistů kdesi v severní Africe. Ve stejný den, kdy byla zahájena konference, jsme si připomínali vyhlazení české obce Lidice německými nacisty. Na něco takového si bojovníci za evropské hodnoty na DESCOPu ani nevzpomněli. Přitom takových vesnic bylo v naší zemi více a v dalších slovanských zemích, především v Polsku, Bělorusku, Rusku, Jugoslávii a na Ukrajině, tisíce. Je historicky nespravedlivé, že právě v tento den v Praze mluvili o ruské hrozbě. Ideologové EU se snaží dlouhodobou mediální kampaní vyvolat u obyvatel představu, že Rusko není evropskou zemí, případně, že se jedná o stalinský Sovětský svaz. Rusko, jako Sovětsky svaz, je považováno za „říši zla". Je vysoce pravděpodobné, že tažení proti Rusku, které má odvést myšlení obyvatel Evropy od narůstající hospodářské katastrofy, se může zvrhnout v jaderný konflikt. Rusko je ve srovnání s NATO výrazně slabší. Jen americký vojenský rozpočet je téměř devětkrát vyšší. V počtech vojáků a techniky má NATO při různých pohledech téměř trojnásobnou převahu. V loďstvu je to dvaadvacetinásobek. Pokud se chce Rusko efektivně bránit, nezbývá mu, než… použít jaderné zbraně? Není jasné, proč propaganda NATO a EU označuje podstatně slabší Rusko za ohrožení evropské a světové bezpečnosti. Rusko od roku 1990 nikoho nenapadlo. Naopak vyklidilo bez boje pozice v řadě evropských zemí, prodalo do USA vzorky nejmodernější výzbroje, několik set tun plutonia jako strategického vojenského materiálu, umožnilo rozpad SSSR, čímž ztratilo obranný perimetr a provedlo největší redukci armády ze všech evropských zemí. Hospodářské škody z období perestrojky a následného období vlády Borise Jelcina jsou vyšší než ty, které způsobila bývalému SSSR druhá světová válka. Konflikt v Gruzii vyvolala genocida národů Osetie a Abcházie. Rusko bylo do války zataženo napadením ze strany Gruzie, což potvrdila i oficiální zpráva EU. Odtržení Krymu bylo jen napravením nespravedlnosti a totality Chruščova a jeho kumpánů na obyvatelích poloostrova, kteří proti tomu léta marně protestovali.

Referendum na Krymu, které nedokázali zpochybnit ani mezinárodní pozorovatelé, potvrdilo odtržení od Ukrajiny a připojení k Rusku převážné většiny obyvatel, včetně ukrajinských vojáků a policistů, to vše v souladu s právem národů na sebeurčení, které patří k základním postulátům OSN. V Sýrii Rusko bojuje proti islámskému terorizmu, který ohrožuje obyvatele celé Evropy. V západní Evropě následuje jeden islámský teroristický útok za druhým, ale hlavním nebezpečím je podle účastníků DESCOPu a ideologů EU a NATO Rusko! Můžeme mluvit o zvrácené ideologické hlouposti, lumpárně a totalitě, a především nezodpovědnosti vůči občanům Evropy, vlastním státům a národům.

Čeští i zahraniční účastníci DESCOP opakovaně vyjadřovali podporu vytvoření evropské armády s odvoláním na snížení podílu USA na obraně Evropy. Co na to řeknete vy?

Evropská unie, která disponuje zhruba 100 000 unijními vojáky a policisty, může do určité míry nasadit i ozbrojené složky všech členských zemí, případně využít NATO, není již několik let schopna ani zastavit masovou migraci ze severní Afriky a Asie do Evropy se všemi ekonomickými, bezpečnostními a zdravotními dopady. Vytvoření evropské armády tento problém nevyřeší. Řeči o budování evropské armády je v podstatě diskuse o Bundeswehru s podřízenými útvary dalších zemí. Přitom každý diletant si uvědomuje, že jakási armáda EU, paralelní s NATO, jen zvýší náklady na zbrojení. V současnosti roste tlak na překotné nákupy výzbroje evropskými zeměmi. Z hlediska USA je to logické. Tamní zbrojní průmysl je největší na světě a potřebuje odbyt. Konec konců můžeme konstatovat, že se vytváří evropský válečný blok proti Rusku, což nepřinese evropským národům žádný prospěch. Důkazem jsou i projevy, které zazněly na pražské konferenci DESCOP.

Zdroj: snews.com

Loading...

Komentáře   

+82 # josh (xy) 2017-06-12 13:51
Největší nepřítel lidstva je politik.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+67 # vjědec123 2017-06-12 14:47
V politice trouba pro národ je zhouba

Už islámský inženýr, nemá ani stání.
Kamion má na leasing a ledek si shání.
Naplánoval trasu, až zařadí kvalt,
nic ho potom nezastaví „STOP“ a ani „HALT“.
Obohatí davy, chytl k tomu slinu.
A na náš národ, svalí potom vinu.
Politici v prohlášení vyzívají k lásce.
Figurují u Sorose na výplatní pásce.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-1 # scipio 2017-06-12 15:04
už jsem z toho zívání úplně vyzívanej. Fakt.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+60 # vjědec123 2017-06-12 15:37
Maďarský premiér Viktor Orbán obvinil Brusel z napomáhání teroristům. Informuje o tom bulharská agentura BGNES.
Podle údajů agentury Orbán otevřeně obvinil Brusel v tom, že „stojí na straně teroristů" a podotkl, že taková pozice je absolutně nepochopitelná.
Maďarský premiér také podotkl, že považuje za absurdní situaci, kdy „finanční spekulant" George Soros přikazuje Evropě, co má dělat a evropští lídři se mu klaní. cz.sputniknews.com/.../...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-17 # scipio 2017-06-12 16:11
Nepochopil. Vyzíváš někoho? Zíváš na něj tak dlouho, až se lekne? Nebo ho raději opakovaně vyzveš, tedy jej vyzýváš? Když někdo napíše vzorec pro vztah energie a hmoty E=mc3, napíšeš mu, že je vůl. Když napíše někdo špatně i/y, tak mu zatleskáš, že jde o prd, to se prostě neřeší. Byl jsi v bytě nebo jsi bil v bitě?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+14 # vjědec123 2017-06-12 17:54
To neřež, kidni
-)-)-)-)-)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+12 # Jaris 2017-06-13 05:00
Joshi, ja zase rikam, ze nejvetsim nepritelem lidstva je mezinarodni zid, ktery ma vsechny politiky pod palcem a ktere si sam do vlad dosazuje. To je ta nejvetsi manipulativni skodna na svete a s tou se musi lidstvo vyporadat.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+104 # Monika lkemae 2017-06-12 10:25
Evropská unie masovou migraci zastavovat nechce a nemíní oni stoho maji velké balíky a potřebuji jsi ještě nahrábat nežli je ti islámisti půjdou také pod řezat ! Nebo jsi myslíte až jich bude plná Evropa že se budou vyhýbat Bruselu a na tuto fašistickou vládu brát ohledy ? To co kecá ožrali Junker na podiu a jeho zbytek loutek by nám všem mělo být srdečně jedno ! Obyčejní a slušní lidé budou volit Rusko jít za nim a společně sundat i EU !
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+16 # jan lavicka 2017-06-12 11:05
Nebuď naivní. Já už od začátku věřil, že migrantský zvířata dostali kreditky a pravidlené sumy na účet, což se potvrdilo, tedy nyní zase předvídám, že o všech "teroristických " činech ony bezdětné pedofilní "elity" vědí, takže se jim vyhnou, dostávají echo. Navíc si budují opevněná sídla, ale ne proti těm zvířatům, ale proti nám, než konečně ten zbytek 99,999 % zbabělců pochopí a začnou jednat, proto omezují a likvidují legálně držené zbraně a posilují cyber fašismus.... jenže to už bude pozdě, zbabělost bude po zásluze potrestána
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-15 # jan lavicka 2017-06-12 10:40
ORGANIZUJTE SE, FINANCUJTE PROJEKTY PROTI TERORISTŮM NATO/EU/USA, jinak pochcípete, zbabělci, zaslouženě

Nenechte se zastrašit zbabělými, podřadnými individui (Maxwell), co budou šířit strach, abyste jen zbaběle seděli na zadku. Komupak asi toto chování slouží? Ano, čirému zlu, právě těm bezdětným psychopatům, co "vedou" tento svět ;)
echo24.cz/.../...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+41 # John Maxwell 2017-06-12 10:53
Chovanec pitomec do lavice strká noty
už ho žene do roboty tohle napiš tohle ne
nejsi debil přece né ?
jseš ty agent ceněný blábolama z tmelený
Můžeš psát můžeš lhát a na ovci si hrát

...že Bretsnaidre
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-26 # jan lavicka 2017-06-12 11:00
ahoj podřadný zbabělče, agente zla, už rozséváš strach, aby každý byl zbabělý jako ty a nedělal vůbec nic, že? :)
Btw, asi sis zase nevšiml, že po nikom nechci peníze ani osobní údaje (jako jsi už mnohokrát lhal), že, že jen ponoukám k akci bez dalších informací, že? :)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+5 # scipio 2017-06-12 15:08
to máš na mysli fízla ze Švejka nebo bývalého rektora VŠCHT v Praze? Oba se jmenovali stejně, Bretschneider. To čistě jeno proto, aby byl člověk v obraze, o koho vlastně jde.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # John Maxwell 2017-06-12 22:56
A vážně myslíš ?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-3 # jan lavicka 2017-06-13 06:28
ty jsi další mentálně postižený nick Maxwella, který si myslí, že ponoukání k tomu nebýt zbabělec, znamená být nácek? :-D Bože vás zbabělých dobytků, agentů, co odrazují lidi od akce, je tu až moc, proto je svět ve sr*ačkách, protože je tu spousta lidí, co má v hlavě n*sráno jako vy dva, co jsou zbabělci cokoliv dělat, jen zbaběle žvatlat na netu umí :)

Kdo vás dva najal, Juncker, Sobotka? :)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # scipio 2017-06-13 18:45
Šílíš?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+44 # John Maxwell 2017-06-12 10:46
Západ se nikdy z historie neponaučí a je jedno zda v obrazu Říma padne západní demokratůra na stejný důsledky nebo si vyláme zuby stejně jako Napoleon či Hitler.
Tak či onak rádoby demokracie je z historického hlediska překonaná a neperspektivní ... staví na člověku který staví chamtivost nad rozum.

Pro lavici : jseš agent provokatér "ORGANIZUJTE SE, FINANCUJTE PROJEKTY PROTI TERORISTŮM NATO/EU/USA"
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-27 # jan lavicka 2017-06-12 11:03
nepoučí, protože ty sám chceš, aby lidé byli zbabělí a nic nedělali, to je to nejhorší zlo planety, lidé jako ty, co jen rozsévají strach, aby nikdo nic nedělal ;) Jsi agent zla, stand to všichni zde pochopí :)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+14 # chromolibden 2017-06-12 15:06
No on není agent provokatér, Johne. On je jen obyčejný nácek. Tudíž toho v hlavě moc nemá...

Tady je ukázka bombardování propagandou:

seznam.cz/.../...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+13 # John Maxwell 2017-06-12 17:18
Tak tomu se řiká masáž, u ČTK klasika ,a nácek bude jistě už ten psanej projev nadlidi podlidi a podobně ....
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-3 # jan lavicka 2017-06-13 06:29
ty jsi další mentálně postižený nick Maxwella, který si myslí, že ponoukání k tomu nebýt zbabělec, znamená být nácek? :-D Bože vás zbabělých dobytků, agentů, co odrazují lidi od akce, je tu až moc, proto je svět ve sr*ačkách, protože je tu spousta lidí, co má v hlavě n*sráno jako vy dva, co jsou zbabělci cokoliv dělat, jen zbaběle žvatlat na netu umí :)

Kdo vás najal, Juncker, Sobotka? :)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # John Maxwell 2017-06-13 08:23
Teda lavice to nemá Chovancův štáb pro kádry lepší noty ? běžte se vycpat, aspoň pro muzeum politických věd jako exponáty za víc to nestojí ....
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-4 # jan lavicka 2017-06-13 10:40
to nevím, ty ponoukáš ke zbabělosti, takže neprozrazuje své pany, Chovance, podřadný zbabělče :)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # chromolibden 2017-06-13 18:44
Lavice táhni do práce !
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+26 # Věra Štimová 2017-06-12 11:00
Jedno je jasné. Pokud ta skupina zasvěcenců v Praze rozhoduje zcela nelogicky v neprospěch obyvatel Evropy, nelogicky vzhledem k mírumilovnosti současného Ruska a dokonce snaze Ruska pomoci malým Syřanům, pak zasvěcencům, kteří v Evropě chtějí mít superstát, my všichni obyvatelé, které chtějí zničit, máme tuto svou připravovanou genocidu nejen zaplatit, podobně jako Američané, prostí Američané, ale pustit se i do bojů s nic netušícími nelegálními migranty ve jménu práva na zabití Š. Z těchto naprosto nelogických výroků, kterým mnozí budou věřit, neboť systém má daně, armádu, policii a kecy o přerozdělování, je jasné, že zasvěcenci plní plán Římského klubu ve jménu Smrti. K tomu, aby donuti lidi bojovat proti sobě, potřebují lži. Tak proto se našel jistý Spasitel a ty zednomaily nás informují o skutečnost, která tu je, přes všechen vřískot těch, kteří za něj dostali zaplaceno. Proto navrhuju, najměte si migranty na polní práce, na to stačí a pak sklízejte jídlo a žádejte EU o dotace na každého migranta, aby na poli mohl mít maringotku a tak ho mohl chránit před divočáky a dalšími škůdci. Ostatně bývalých migrantů je tu dost, stačí, když se zase stanou migranty. Budou mít maringotku za peníze EU.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-5 # Věra Štimová 2017-06-12 20:56
Není žádnou fantasmagórií, že, nepodaří-li se to papeži s kardinály ani tentokrát, dokonce z Ruska, a to do 13. května letošního roku (takže za cca měsíc!), vypukne, s největší pravděpodobnost í, 3. světová válka! Agresorem se v tom případě má stát Rusko, tak, že v Rusku by byl prezident Putin od moci odstaven a nastoupili by k moci místo něj ruští komunističtí generálové. Pod jejich velením by napadla ruská armáda cizí země a tak by nastal světový válečný konflikt. To je to známé proroctví (také ve Varování) o tom, jak komunismus zaplaví svět…
z blogu Petry Bostlové
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # chromolibden 2017-06-12 22:57
Věrko, mám recept jak ten svět zachránit!

Stačí aby vy a vám podobní nemocní jedinci, preferovali pouze a jedině anální sex.

Omlouvám se jestli se vás to dotklo, ale prostě jsem si tu reakci nemohl odpustit.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # J. Lawrence-Jones 2017-06-14 01:13
Mohu se prosím na něco zeptat? Před asi třemi dny jste vložila do příspěvku ‚vzkaz od Ježíše‘ (z roku 2014), z čehož usuzuji, že jste s ním v kontaktu, a ráda bych se tedy zeptala vaším prostřednictvím , pokud vám to nevadí. Děkuji :)
Není mi příliš jasné, z čeho Ježíš vyvozuje, že ho všichni nenávidí, a spíš se zdá, že on sám je plný nenávisti. Jakoby ho těšilo, jaké hrozné věci se na Zemi dějí, a schválně stojí stranou a nechce lidem nijak pomoci (aniž by vysvětlil proč – to zrovna neodpovídá postavě Spasitele). Také bych mu chtěla připomenout, že je (podle svých slov) především sluha Boží, a ne sluha svého vlastního obrazu o sobě. Před 2 tisíci lety se nevztekal nad tím, že jiní zavrhují jeho učení, takže by to neměl dělat ani teď ;)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+55 # Alfred 2017-06-12 11:03
Cesta ven je CZEXIT, čím dříve tím lépe.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+14 # John Maxwell 2017-06-12 19:21
Na to je potřeba uklidit ten audiášův chlív v parlamentu ...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+7 # chromolibden 2017-06-12 22:59
Přijde druhé a další prase a zase bude žrát...


uroboros
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+6 # John Maxwell 2017-06-12 23:35
To neni tak docela pravda a dějiny mi dají i za pravdu ,záleží na osudu prasete zda skončí na jatkách a bude po zásluze potrestán nebo se oklikou vrátí k úřadování ...což je v dnešní době praxe....
Pakliže prase klepnem po rypáku, zjistí, že následotvat mužou jatka a toho se musí docílit jinač škodit bude pořád...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # chromolibden 2017-06-14 00:48
Ale jak chceš získat kontrolu nad politiky v systému jako je tento? Každý má svoji cenu a každý je zkorumpovatelný . Vyjímky jdou okamžitě od koryta. I kdyby se vyhlašovalo čestěji referendum, tak nelze vyhlásit z každého důvodu, protože o některých záležitostech hold už musí rozhodovat hlava zainteresovaná.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+43 # blu 2017-06-12 11:12
V Prahe sa rozhodli ze Rusko je najvacsou hrozbou bezpecnosti EU ...
OK , a co na to zvyskok obyvatelstva CZ a EU ,aky ma na to nazor?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+32 # blu 2017-06-12 11:14
zabudol som dodat ,ze kto s vyhlasenim DESCOP nesuhlasi , je urcite fasista
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+25 # Dědouch11 2017-06-12 13:18
"a co na to zvyskok obyvatelstva CZ a EU ,aky ma na to nazor?"

Že v Praze jsou magoři.
Omluva normálním Pražanům.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+5 # chromolibden 2017-06-12 23:00
Čili asi dvěma procentům.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+27 # contumacia 2017-06-12 11:13
Pátá kolona...!!!

Na Bílý hoře bojovali Češi proti Čechům...!!!

Ten hnis je třeba zničit...!!!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-14 # peto8 2017-06-12 11:22 Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+19 # blu 2017-06-12 11:38
.... krvavy masaker nikto neprezil , chvilu tam bol na sidlisku od Romov pokoj ....
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+40 # Dobrý Den 2017-06-12 11:54
Nelze se divit, že takto politici rozhodli.
Když se podíváme na 75 výročí vypálení Lidic, kde se sešli sudeťáčtí krajané KDU-ČSL Bělobrádka, Hermana a asi většiny vlády a nikdo je odtud nevypoklonkoval ! Navíc tomu ČT nasadila pořádnou korunu.
vlkovobloguje.wordpress.com/.. ./...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+20 # Dobrý Den 2017-06-12 12:11
vlkovobloguje.wordpress.com/.. ./...
Od Leo K.
Potvrzení toho, že hrozba násilí a terorismu neplyne z etnicko-kulturn ího, ale z nábožensko-ideo logického zdroje, můžeme najít ve zprávě Od hlásání islámu ke svaté válce, kterou zpracovalo nizozemské ministerstvo vnitra na podkladě zpráv informačních služeb v prosinci roku 2004. Podle této zprávy je ze zhruba jednoho milionu muslimů v Nizozemí 95 % umírněných. To ale také znamená, že v Nizozemí může žít až 50 000 potenciálních islamistických radikálů. Ideologickým záměrem radikálních islamistických skupin je odboj vůči západnímu životnímu stylu a dominanci. Představa multikulturního dialogu s takovým projektem nemá smysl.
Až půjdete v Praze Náplavní a v čísle 2013/1 (rohák) uvidíte v přízemí Multikulturní centrum, nelekejte se, není to sídlo ďábla.Ten, který to platí, protože potřebuje prosazovat svoje zájmy, je jinde. Ale jeho lokajíčci v tom tak úplně nevině také nejsou.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-11 # anča 2017-06-12 12:46
Cech bol kolaborant vždy a aj stále ostal viď lahváček a spol!!!!!!!!!!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+23 # olinka215 2017-06-12 13:04
To říká někdo, kdo nás prodal Hitlerovi?
Od Vás to teda fakt sedí! Evidentně, buď neznáte historii (když máte odvahu mluvit o kolaboraci), nebo jste úplně odtržená od reality!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+15 # Dědouch11 2017-06-12 13:28
Blbka, Olinko.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+21 # olinka215 2017-06-12 13:32
Ahoj Vláďo=)
Napadlo mě mnohem expresivnější slovo :-)))
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+12 # Dědouch11 2017-06-12 17:33
Sem s ním, Olinko! Můžete se pýřit. ;)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+10 # olinka215 2017-06-12 20:35
Tééééda! Vy mě, regulerně, svádíte ke sprosťačení :-DDD
Nemůžu tak mluvit veřejně, je mi to žinantní :-DD
Ale upřímně Vám řeknu,že jsou v životě situace, kdy takové, dobře mířené jadrné slovo, uleví víc, než cokoliv jiného :-)))
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # Dědouch11 2017-06-13 08:02
;)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+11 # chromolibden 2017-06-12 15:09
Ančo, prosím tě, prober se. Říká ti něco jméno Josef Tiso nebo organizace Hlinkova Garda? Já se českýho národa rozhodně zastávat nemíním, protože udavačů zde bylo a je víc než dost, ale ty jako příslušnice toho slovenského v tomto směru raději mlč.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+23 # Dědouch11 2017-06-12 17:36
Chrome, je procento Slováků, kteří z duše nenávidí Čechy a stejně tak procento Čechů, nenávidí Slováky. Většina, ke které patřím, vnímá Slováky, jako bratry. Podobné to bude na Slovensku...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+10 # Jarin G. 2017-06-12 22:03
I tady jich máme dost. Např. Piovarči a Erika rozhodně patří k našim přátelům. A já je mám taky rád!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+6 # chromolibden 2017-06-12 22:52
No mě to nemusíš vysvětlovat, já mám kamarády různých národností, je mezi nimi dokonce i jeden američan. Ovšem ten má rád USA asi tak jako já a proto žije v Evropě tedy konkrétně v ČR.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # Jarin G. 2017-06-13 09:40
Chromo,já ti nechtěl nic vysvětlovat. Já jen uvedl příklad při reakci na Dědoucha! Budeš se divit, mně ani nevadí černoši, Arabové, Číňani, Sýřani, Maročané atd. apod., pokud to nejsou zrovna imigranti. I obyčejný Američan nutně nemusí být blb! Všude je chleba o dvou kůrkách. Všude jsou normální lidé i hovada!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # chromolibden 2017-06-13 16:45
Jasan:)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+7 # chromolibden 2017-06-12 22:49
Češi co z duše nenávidí slováky ať jdou do řiti a slováci co nenávidí čechy ať jdou do riti. I když slovákům, kteří neoplívají zrovna sympatiemi k pražským pepíkům se příliš nedivím.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # Jarin G. 2017-06-13 09:42
Tak, tak! Já jen podotknu, že vypatlaní náckové (neplést s vlastenci, nacionalisty) jsou v každém národě.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # chromolibden 2017-06-14 00:52
Proti vlastencům osobně nic nemám, to co se týká moji vlasti, kterou považuji za svoji domovinu, protože jsem její občan, je svým způsobem už vlastenecké, ale jakmile se někdě vyskytuje naci, už to smrdí rasismem a národem, který jakž známo jest, nemá přesnou definici. I když na druhou stranu myšlenku národního komunismu bych až tak úplně nezavrhoval. Tito ji praktikoval velice šikovně:)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+6 # Jaris 2017-06-13 13:20
Anco. neotirej se o laskave Cechy. Sami jste zradci a Cechy jste vzdy podrazili, zatimco Cesi vas vytahli z bahna, postavili vam fabriky, naucili vas cist a psat, nastrkali do vas hromady investic a penez. Dokonce slovensky Husak byl prezidentem Ceskoslovenske republiky. Nespocet hercu a jinych slovenskych umelcu naslo zamestnani prave v Cechach, protoze na Slovensku by byli odkazani vyrabet akorat brynzu a ostepky. A co z toho cesi meli? Slovaci chteli samostanost od "despotickych" Cehunu. Tak ji mate se vsim vsudy. Takovou navonenou bidu.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Jaris 2017-06-14 07:01
Jeste se mi do pameti vryla jedna prihoda ze Slovenska. Kdyz jsem jako petileta holka byla s rodici v Tatrach na zimni dovolene, bydleli jsme v pronajmu u slovenske rodiny. Ti meli ctyrletou holcicku se kterou jsem si hrala a mely jsme jak se rika "good time". Jednoho dne se ta slovenska kamaradka zacala chovat divne a kdyz jsem se ji zeptala o co jde, tak mi doslova odpovedela: "S Ceskama ja sa nehravam." Kdopak asi nakukal ctyrletemu diteti takovou vec? No samozrejme to musela slyset nekde doma.Tenkrat jsem tomu nerozumela, ale muselo se me to dotknout, kdyz si tuhle kravinu pamatuji dodnes jako petasedesatilet a.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+20 # Sims. 2017-06-12 12:48
Pražská konference o obraně DESCOP připomínala ideologické konference totalitních režimů, tak pane Kollera nepřipomínala, ale byla. Vždyť ti, kteří Evropu vedou jsou pohrobci totality, určitě nalezli zalíbení v trockismu a dalších ismech.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+31 # Lubinen(-33)Anti-zedník 2017-06-12 13:16
Na ČT se nedívám neboť je mi z ní čím dál víc nevolno a až sem najebou ty muslimáky , který nikdo nechce a daj jim 2 krát tolik co je průměrný důchod tak po i menších , excesech půjde do tuhýho neboť ať je Čech jakej je, tak si nenechá líbit tolik ,co Frantik či Heinzik .Možná právě o to jim jde , dostat se k zámince jak přitvrdit už tak policejní stát.Ta mrdka Sralbotka překonal mýho oblíbence z let minulých Špidlocha s Drábem ,typický úlisní úředníčci s kterými kvůli jejich odpudivosti si nechtěli hrát už jako děti ostatní na písečku a mlátili je hrabičkama po hlavě . Tahle trojice Sralba, Špidla ,Dráb
patří pověsit za koule do průvanu a Kraďous se Šláfem hned za nima .Zdatně všem sekunduje dvojice Hermajs s Prdibradem v bílých punčoškách Landsmančaftu.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+29 # vlk samotář 2017-06-12 13:21
To může tvrdit píča, co jadernou válku ještě nezažila!!!!
Například taková pizda, jako Langšádlová z TOP 0,9!!
Ta kurva by válčila za svobodu západu až do úplného zničení světa!

aeronet.cz/.../...

Ale jsou i pozitivní zprávy...:

- "Už těch rádoby-umělecký ch hoven, co nám tady kurví republiku svým zdegenerovaným uměním, zbývá jen 99!..."

I tak je to stále moc!

zpravy.idnes.cz/.../...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+23 # olinka215 2017-06-12 14:31
Někdy, ty boží mlýny, melou celkem rychle
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+12 # vlk samotář 2017-06-13 06:58
Urazili celý národ a ponížili nás všechny!
Jednou jsou to státní symboly a znaky a přes to nejede vlak!

Co je ale nejhorší, tak že to neodsoudily ani země, jako je USA, kde by se na WH ani nevyškrábal a byl by při podobném pokusu na fleku zastřelený!

Alespoň vidíš, jak si ty kurvy Americké s námi vytírají zadek!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+27 # cocoa darriba 2017-06-12 13:30
jenže jejich strach , že Rusko je hrozbou pro EU divadlo je o p r á v n ě n ý , tak se jejich hysterii nedivme, problémem je, že hysterický idiot je nepředvídatelně nebezpěčný
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+35 # olinka215 2017-06-12 13:55
Jasně, že je oprávněný!
Ono by se totiž, mohlo nakonec stát, že lidé opravdu prohlédnou a uvidí, že ty, EU tolik proklamované evropské hodnoty, jsou jen snůška prázdných keců, která má udržet občany na uzdě, aby uvěřili tomu, že stojí na správné straně barikády..
Ohánět se lidskými právy utečenců a našimi hodnotami, s nimi spojenými, to jde EU na jedničku, ale kde jsou, v tom případě, práva nás, původních obyvatel?
Co kdyby náhodou lidé uviděli,že skutečné hodnoty, na kterých byla vybudovaná naše civilizace, dodržuje a uznává už jen Rusko.
Tam ještě pořád platí, že rodina je základ, nosí se úcta ke stáří, vštěpuje se láska k vlasti,podporuj e se vzdělávání, nezatížené inkluzí, sexuální odchylky od normy se tolerují,ale nepropagují,nat ož, aby se stavěly na piedestal obdivu

Ukázka evropských hodnot
aeronet.cz/.../...

Takže Rusko je horší než tohle?

aeronet.cz/.../...
Ruské děti ve školce
www.zvedavec.org/.../14399
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+17 # John Maxwell 2017-06-12 19:03
Velmi pěkně podáno ....
Rusko je a bude bubákem západních ziskovců co bude NATO existovat , NATO potřebuje nepřítele pro vlastní existenci si ho i vymyslí....
Rusko je a bude opravdu pro západ nebezpečím proč ? Jak je chápáno světem i přes propagandu kterou hrnou dnes a denně z médií....
Je jak píšete opravdu poslední kdo drží tradiční hodnoty pod ochranou , je posledním mohykánem hodnot RODINA a STÁT. A to je pro globalisty jak rudý šátek v koridě.
RUSKO představuje pro západní státy ten protí pól mezinárodní politiky kde se úmluvy a smlouvy dodržují , i když by mohl někdo namítnout, že tam mají taky oligarchy jako na západě, ale nikdo nedopustí aby politika šla na úkor obyvatel vždy je na prvním místě Rusko a obyvatelé.
Tohle všechno je pro západ nebezpečné a lidi to hrůzostrašné Rusko zkoumají a zjišťují, že věci jsou jinak než jim jejich politici tvrdí....
Politické špičky západu jednají v zájmu ziskovců ať to stojí co to stojí a je jim zcela jedno zda to budou vlastní obyvatelé....
A migranti i když z hlediska člověka likvidační tak pro ziskovce je to jen nástroj byznysu který vyvodí další zdroje byznysu i když budou válečné a pro populaci genocidní...jak to pod taktovkou byznysu vypadá stačí kouknout na Sýrii a Ukrajinu ...

*měl jsem tam nesmysl ,teď to snad sedí :)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+11 # olinka215 2017-06-12 21:16
Víte, jak to chodí na západě..
To,co nejsme sami schopni zvládnout,co jinde dělají lépe, to pomluvíme, zhaníme,v očích veřejnosti to znehodnotíme a uděláme z toho strašáka.
Pokud se nám, někdy, podaří dosáhnout, či lépe řečeno okopírovat to, co jsme v minulosti pomluvili,tak uděláme obrat o 180° a začneme do světa vykřikovat,jak jsme úžasní a šikovní a vydáváme to, za vlastní invenci...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+9 # John Maxwell 2017-06-12 23:10
Cituji olinka215:
Víte, jak to chodí na západě..
.
jó jó jak slepec na chodníku plnym psích lejn k ničemu jinýmu politiku západu nelze přirovnat ....
Jinač souhlas ...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+9 # vlk samotář 2017-06-13 07:04
Taky zapomínáš na "zlikvidujeme"!

Kolik u nás zlikvidoval západ po převratu konkurenčních provozů skláren, textilek, chemických provozů a dalšího, jen aby to cenou nekonkurovalo jejich předraženým výrobkům?!

O kvalitním školství, soběstačnosti ve výrobě potravin a armádě ani nemluvě!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+7 # John Maxwell 2017-06-13 07:58
Tak tak a děje se tak pořád a celé to zkupují korporace a šmelináři za přispění politiků...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+10 # vlk samotář 2017-06-13 07:13
To je děs!
Tu svini, co nařídila, že policie nesmí mít zbraně, a toho [...]a, co rozdával ty [...]oidní mimina, zavřít do místnost a řezat a řezat býčákem, až by z něj hovna lítaly!

Zasraní korektní [...]i!!!!

Kde se například u nás psalo o tomto ze včerejška?

Zase to ututlali, zmetci!

Ale že v Moskvě demonstrovalo pár stovek pablbů, placených Sorosem, o tom budou dnes kvákat celý den v TV!!!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # olinka215 2017-06-13 16:34
Vlku, cítím přesné totéž, co Ty...krev se ve mně vaří!
Je to likvidace evropské kultury, tak jak jsme ji znali, v přímém přenosu. Za potlesku Bruselu a poníženého klanění se všech přisluhovačů systému, kráčíme vpřed k vlastní zkáze.
Je to k pláči..
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-10 # peto8 2017-06-12 13:56 Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+23 # Lubinen(-33)Anti-zedník 2017-06-12 14:22
EU horší Hitlerovskýho Německa a ty chazarský [...]i podle nichž jede celej petrodolarovej svět budou tvrdit ,
že největší hrozba je Rusko? Jen díky němu tady ještě jsme a naděje umírá poslední .Chazarský satanisti si
už svý peklo vybraly tak nebuďte blbý a volte SPD nebo jim budete dělat votroky i v pekle.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Věra Štimová 2017-06-12 17:07
Tak nevím komu chce Brusel nahánět ty migranty do rukou
Od: johanna@hell.com
Komu:
Datum: 11. 4. 2016
Předmět: Fwd: Varování satanistům budete souzeni za vaše hříchy
„AVE SATANAS 666!
Okamžitě to stáhněte zpravy.idnes.cz/.../...
Nepotřebuju číst, že se ztratilo 5 835 děttí. Utajit! ještě si budou myslet, že jsme jim něco udělali…
Johanna (pozn. Jana Karásková)
sestra pomocnice“
z blogu Petry Bostlové
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+5 # r.m. 2017-06-13 00:03
to je dobře, že vás hospodin potrestal duševníma chorobama vy židovská bando zlodějů
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+14 # Václav Kumpolt 2017-06-12 18:25
V tý Praze mají něco ve vodě nebo ve vzduchu...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+8 # Jaris 2017-06-13 05:08
Do Prahy se stahla ta nejvetsi slunickarsko - zidovska verbez. A v tom to je. Delaji Cesku ostudu jelikoz zastupuji pokrivene nazory a tvrdi, ze jsou to nazory lidu. A vubec, jak se ti dobytkove na fotce jmenuji? Zjistit a zapsat do zapisniku az prijde cas odplaty.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # chromolibden 2017-06-14 00:54
Praha byla vždy domovina filozofů, kecálků, radoby umělců, různých všudybylů a taky naplaveniny od nás z Moravy.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-4 # Vsemocny 2017-06-12 22:11
Největší nepřítel je PILOUS.

Páč je mi docela u zádele: goo.gl/iKiiV3 co kdo rozhodl, ale na žrádlo si šáhnout nenechám.

Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+6 # John Maxwell 2017-06-12 23:50
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+9 # r.m. 2017-06-13 00:01
homojuncker, ozubená pleš a mužatka, to video jsem viděl, článek to trefil: pražská konference o obraně DESCOP připomínala ideologické konference totalitních režimů
obličeje lokajů a služek někoho v pozadí
-
Aneb 500 mega jewropanů žadoní u 300 megovýho USrahelle, ať je ochrání před 140 mega rusáků. Divadýlko pro blbečky.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+7 # vlk samotář 2017-06-13 06:59
:-))))))))

Přesně! Souhlas!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-9 # narkiCZ 2017-06-13 08:57
Je mi z vas zle. Rusko okupuje ukrajinu, svobodny stat. Ukradli jim i lode z cernomorske flotily. To je podle mezinmezinarodn iho práva piratstvi. Putin je daleko horsi nez kim cong un. O teroristicke utoky v evrope se stara on s erdoganem. Kdo sem pousti teroristy prez turecko z ruske syrie a v moskve jim stavi nejvetsi mesitucna svete? Kolik nechal putin umrit uz lidi na ukrajine? 20000? Je to valecny zlocinec a melo by se s nim tak jednat. U sebe v rusku pozatykal opozici jako kazdy spravny diktator, tak bychom meli nastavit sankce a vsechny prostredky proti nemu stejne jako proti kimovi. Kdo porad vyhrozuje jadernyma zbranema? Putin. Sam rekl ze pri jakekoliv vojenske akci na zachranu ukrajiny nebo jine pri ktere zwmre jediny rus, tqk odpaluje atomovky. Jeho vlastni slova. A pak z nej delejte chudacka. Sputnik a tuhle ruskou propagandu by meli tady zakazat stejne jak v rusku, turecku nebo cine wikipedii. Je mi zle z lidi co podporujou tyhle diktatury.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+7 # John Maxwell 2017-06-13 09:32
Už bys Čt 24 neměl sledovat škodí to rozumu...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+6 # Dědouch11 2017-06-13 11:07
5k
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat

Přidat komentář

Bezpečnostní kód
Obnovit


Anti-spam: complete the taskJoomla CAPTCHA
Top of Page

Nezávislé zpravodajství z celého světa aneb Co se jinde nedozvíte | Založeno 2011
Máte dotaz? Chcete inzerovat na AC24? Neváhejte nás kontaktovat formou emailu: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Copyright © 2011–2016 AC24, s.r.o. | O projektu | Tiráž | Napsali o nás | Podpořte nás

Webový portál AC24.cz ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.