AC24.cz

AC24.czZe světaStíhačka F-18 z letadlové lodi Carl Vinson spadla do moře

Sociální sítě

Reklama

Stíhačka F-18 z letadlové lodi Carl Vinson spadla do moře

Palubní stíhačka-bombardér F/A-18E Super Hornet z letadlové lodi Carl Vinson havarovala na moři Sulawesi v Jihovýchodní Asii, sdělila tisková služba Sedmé flotily válečného námořnictva USA.

„Stalo se to, když se F/A-18E patřící do druhé palubní letky blížil ke Carlu Vinsonu. Incident se vyšetřuje," praví se v zprávě.

Podle zprávy se pilot úspěšně katapultoval do moře, kde ho zachránil vrtulník z letadlové lodi. Letec neutrpěl žádná traumata.

Letadlo vykonávalo „obvyklý let" během plavby letadlové lodi přes moře Sulawesi, praví se v zprávě.

Dříve byla zveřejněna zpráva, že oddíl v čele s letadlovou lodí Carl Vinson směřuje ke Korejskému poloostrovu v souvislosti s vyhrocením napětí kvůli jaderným a raketovým zkouškám KLDR.

Loading...

Komentáře   

-64 # Apollo 11 2017-04-21 20:38
Slušné. Rusákům spadly do moře během krátké mise čadícího letadlového muzea Kuzněcov u syrských břehů hned dvě. Člověk by čekal, že se to ti piloti po letech už naučili...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+59 # vlk samotář 2017-04-21 20:40
Tak co?

Už máš důkazy, že byli Amíci na Měsíci???.. :-)))
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-69 # Apollo 11 2017-04-21 20:42
O tom snad někdo při smyslech pochybuje?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+42 # Piovarči 2017-04-21 23:02
Koľko majú tí Američania lietadloviek a kolké roky to prevádzkujú a predsa im tie lietadlá padajú do mora a to nie je ani prvý ani posledný prípad.
Boli v riti a nie na mesiaci vzhľadom na všetky tie kamufláže a ojeby ktoré USA predvádzajú svetu sa o tom dá pochybovať

aragonit9.blogspot.sk/.../...

Hviezdičky že nejdú nafotiť za denného svetla na obežnej dráhe

A tu ich maš za dňa na Mesačnom horizonte.

A čo nafotili amíci na mesačnej oblohe? Len UFO:-)

A čo to je na tomto zábere? Modrá kométa? Toto je fotografie udělaná z Apollo 14. Je to snímek vyfocený Alanem Shepardem, který byl velitelem. Když se podíváme na sever, je tam Edgar Mitchell, se kterým jsem toto všechno probíral v roce 1996 v programu Art Bell

Ten astronaout Mitchel, ktorý tvrdí že sú tu mimoni. Čo iné mohol Mitchel povedať Hoaglandovi. Nemohol mu povedať ty vôl to je stopa po projekčnom plátne ale nikomu to nehovor je to vec národnej bezpečnosti Spojených Štátou....
Tady je Mitchellův stín. A zde je ten neuvěřitelný dóm na pozadí klenoucí se nad Mitchellem, který o něm zjevně nemá ani tušení.
A tady je vložená oblast, kde - protože já mám originál tohoto neocenitelného snímku, jenž byl zachráněn před záměrným zničením NASA, myslím, že v roce 1971, džentlmenem jménem Ken Johnston, uložen po 30 let a poté mi byl fyzicky předán v Seattlu v roce 1995. Vložil jsem ho do PC snímače (který byl tehdy dost primitivní ve srovnání s tím, co máme dnes k dispozici), oskenoval jsem ho, zvýšil jasnost, a výsledek ještě jednou... a bingo! Vyskočila z toho tahle úžasná geometrie.
Projekčné plátno sa skladalo z mnohých dielou odlišnej kvality a ten domnelý dóm bola len časť projekčného plátna ktorá bola zrejme odlišná novšia...

A čo sú to tu za spektrálne odlesky na čiernej Mesačnej oblohe? Kde sa tu zobrali?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-21 # LUF 2017-04-21 23:44
Ruský kosmonaut udělal snímky z ISS na kterých nejsou hvězdy. Znamená to že nebyl ve vesmíru? Jak to vysvětlíš?
ac24.cz/.../...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+11 # josh (xy) 2017-04-22 10:00
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+11 # vlk samotář 2017-04-22 14:04
Sleduj tuto část filmu o překrývající fólii...:

youtu.be/u7eaTpw9sbc?t=2311

.. i když bych doporučil celý film...:-))

Amíci byli na oběžné dráze kolem Země v době, kdy se už měli procházet po Měsíci!

Natočili a nafilmovali víc materiálu, než by časově byli schopni, protože tam byli kratší dobu!!!

A co je nejhorší, nikdo doposud nezodpověděl hlavní otázku ohledně hmotnosti materiálu a posádky, která byla poslána k Měsíci, ..." pokud by netankovali někde po cestě,.. " - "..kde vzali palivo na zpětnou cestu a odstartování modulu z Měsíce, když ho tolik nemohli mít sebou a proč nepřivezli nějaké vzorky hornin, že jim je museli nakonec poskytnout Sověti....?..."..!

Protože to už tehdy byla globální konspirace všech mocných dohromady proti lidstvu!!!!

Něco po vzoru - "Vy nám nebudete kecat do obsazení Československa v roce 1968 a my vám zase neshodíme vymyšlený let na Měsíc!"....
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-9 # LUF 2017-04-22 00:30
Tady jsem našel tu tvoji fotku:
shutterstock.com/.../...
Na podobných sousedních fotkách má kosmonaut za zády dokonce nějakou mlhovinu, jakou lze vyfotit jenom hvězdářským dalekohledem. Je tam několikrát jedna fotka s různým pozadím - v editoru upravené fotky pro použití jako ilustrace, nebo plakát. Docela sranda s jakými důkazy operujete :D
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+21 # Piovarči 2017-04-22 00:41
To nie sú mlhoviny hviezdy sú rozostrené. Ale nestačí spochybniť jednu vec. Tých problémov vo fotkách z Apollo výprav je omnoho viac
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-18 # LUF 2017-04-22 01:12
Na těch dalších fotkách jsou mlhoviny, dokonce je tam i fotka z Měsíce a na nebi jsou mlhoviny a hvězdy. Všechny ty vaše "problémy na Apollo fotkách" se dají vysvětlit podobně. Spíš vy byste měli vysvětlit jak se podařil utajit podvod, do kterého byly zapojeny tisíce vědců, inženýrů, novinářů, radioamatérů, ruských špionů ... proč to ruská strana ještě neprozradila nebo někdo jiný za těch 50 let? Není ti divné že vzdělaní lidé, vědecké osobnosti nemají pochybnost o misi Apollo zato ty jsi to prokoul? (nevím sice jaké máš vzdělání, ty to víš, tak se nad tím zamysli)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+20 # Piovarči 2017-04-22 01:44
Väčšina vzdelaných ľudí sú prevažne komfornisti politicky korektní na dobrých postoch ktorí budú vždy obhajovať oficiálne verzie udalostí ako bol napríklad pád dvojičiek a WTC7. Takmer 50 rokov žiadny človek neletel cez radiačné pásy okolo Zeme. Rusko rieši ako ochrániť svojich kozmonautov pred radiáciou v novej lodi Federácia ktorá je určaná pre lety k Mesiacu. Rovnako to riešia Američania okolo lode Orion. Prečo keď to už bolo dávno vyriešené? A stačili hliníkové plechy?

As we get further away from Earth, we will pass through the Vann Allan Belts, an area of dangerous radiation. Radiation like this can harm the guidance systems, onboard computers, or other electronics on Orion. Naturally, we have to pass through this danger zone twice, once up and once back. But Orion has protection, shielding will be put to the test as the vehicle cuts through the waves of radiation. Sensors aboard will record radiation levels for scientists to study. We must solve these challenges before we send people through this region of Space.

Preklad: Ako sa vzďaľujeme od Zeme, preletíme cez van Allenove pásy - oblasť nebezpečnej radiácie. Radiácia ako je táto môže poškodiť navigačné systémy, palubné počítače alebo inú elektroniku na Orione. Prirodzene, musíme cez túto oblasť letieť dvakrát, tam a späť. Ale Orion má štít ktorý budeme testovať keď bude prelietavať cez vlny radiácie. Senzory na palube zaznamenajú úroveň radiácie aby ju vedci mohli študovať. Musíme vyriešiť tieto výzvy predtým než pošleme ľudí cez túto oblasť vesmíru.
NASA Engineer Kelly Smith, 2014

Toľko NASA inžinier:-) Načo potrebujú testovať štít proti Van Alenovým radiačným pásom, keď to už dávno v programe Apollo otestovali a cez radiačné pásy letelo už 21 USA astronautou. Tak čo tam chcú testovať je to predsa bezpečné aj bez štítov ktoré projekt Apollo neriešil stačil hliníkový plech...

Apollo malo tenké steny z hliníka, ktorý radiáciu vovnútri cirka 10x zhoršuje kvôli tzv. particle fragmentation.. .

Dr. James A. Van Allen psal o 50% šanci na přežití po dvou dnech v prostředí jen s 10 remy/h? Tak zkuste 11 666 remů/h! :D
s12.postimg.org/.../...
A to jen za předpokladu, že nepřijde solární erupce a nedostanete ještě vyšší dávku ;) Jak je vidět, mnoho (30!) významných solárních bouří se událo, během Apollo misí. Malých solárních bouří ale bylo celkem 1455!!! Tvrdit opak a nezkontrolovat si data je možné v hospodské debatě, ne v seriozním zkoumání, zdali Apollo lety vůbec mohly být uskutečněny. Když si Slunce trošičku pšoukne (X1 class není nic, pár M class flares v dnech minulých také ne, nikdo netvrdí, že by šlo dokonce ani o malou Sluneční bouři...!), tak se ruší start rakety Antares, protože radiace ve vesmíru je - moc vysoká! (a to se letí JEN k ISS, jenž je v 300km nad Zemí celých 700km pod spodkem středu vnitřního Van Allenova "pásu"...!) Tedy když nastane nijak nepředvídatelná Sluneční erupce (flare) nebo CMI (Corronal Mass Ejection), tak není bezpečné (nebo dokonce nelze) vypustit raketu na nízkou orbitu Země. Raketu z roku 2014, jenž je samozřejmě zocelená proti radiaci tak, aby ji snesla. Zato během Apollo misí tam ne jen elektronika z roku 1969 mohla spolehlivě fungovat, ale dokonce tomu byli údajně vystaveni lidé, kteří přežili...!

jedna z posádok raketoplánov v 1998 dosiahla jednu z najvyššich nadmorskych vyšok (okrem apolla) 560km čo je ešte pod začiatkom radiačného pasu. Astronauti videli záblesky svetla cez zatvorené oči, ktoré popisovali ako padajúce hviezdy. boli to práve tieto vysokoenergetic ké častice, ktoré prechádzali cez ich lebky. v dôsledku toho vydala CNN správu ako nepredpokladané zistenie NASA: "Radiačný prstenec obklopujúci Zem môže byt ďaleko nebezpečnejší než sa pôvodne predpokladalo"! !!!!.
Zaujímavé je ale to, prečo sa NASA nat týmto fenoménom tak čudovala, veď ich o tom museli informovať aj posádky Apolla. A podľa všetkého museli mať ešte oveľa hustejšie prežitky z preletu týmto prostredím
A to sa posádka STS ani poriadne nepriblížila k spodnému radiačnému pásu čo by asi astronauti videli pri oveľa hustejšom bombardovaní vysokoenergetic kými časticami? Také niečo by predsa muselo byť najmä pre prvú posádku letiacu k Mesiacu niečo šokujúce. NASA by sa predsa nemala čo čudovať popisovaným zážitkom astronautou ktorí sa dostali na vyššiu obežnú dráhu 560 km nad Zemou v roku 1998 tridsať rokov po tom čo to už astronauti misií Apolla museli na vlastnej kožu zažiť v omnoho hustejšej intenzite.
Teda ako to že sa NASA čudovala a v dôsledku toho vydala CNN správu o nepredpokladano m zistení NASA že: "Radiačný prstenec obklopujúci Zem môže byt ďaleko nebezpečnejší než sa pôvodne predpokladalo"! !!!!.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-21 # Jan Pavelka 2017-04-22 03:25
Neskutočné! Ved ja si takéto články pozriem na webe aj sám, načo si tu ventiluješ svoje ego Piovarpič?!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+17 # Dědouch1 2017-04-22 08:36
Jdi do prdele pavelko.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-13 # Marek Krkavec 2017-04-22 09:51
"Väčšina vzdelaných ľudí sú prevažne komfornisti"

Akurat tak v tvojich mokrych snoch ty idiot ! Ja sa teda povazujem za vzdelaneho cloveka, mam urcite lepsi plat ako ty dochodok, zije sa mi dobre, a napriek tomu chodim na protesty, pretoze nie som spokojny so situaciou v tejto krajine. V tom istom case praveze TY sedis "komfortne" doma na riti a riesis z pohodlia domova tieto vase najvacsie konspiracie ludstva.
Takze je to skor naopak, praveze vzdelani ludia sa snazia system zlepsit, zatial co ludia ako ty si len povedia ze sa to aj tak neda, a vsetko ofrflu.

"Načo potrebujú testovať štít proti Van Alenovým radiačným pásom"

Clovece ty musis byt fakt uplne nepodstatny clovek v realnom zivote, ked sem stale pises to iste dokola. Uz minule som ti vysvetlil ze Orion je uplne ina lod ako Apollo, takze tam tie veci musia vyriesit znova. Preco je ina ? Pretoze je napr. aj vacsia.
Preco hovoria o tych pasoch ? Pretoze vacsina ludi netusi ze tam tie pasy su, tak ich len chcu tymto videom trochu vzdelat. Odvodzovat z tohto konspiraciu dokaze fakt len dementny dochodca.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+11 # Lubinen 2017-04-22 11:26
Moravče Hlodavče ty nejsi vzdělanej ty seš vymydlenej mozek sionisticko-cha zarskejma žvástama hadů Séreše a spol.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # Dědouch1 2017-04-22 14:01
Vzdělaný je možná, ovšem magor určitě. To se vzájemně nevylučuje. (zvláště v době pohadrákové)
Diskuze s krkavcem & dodo, nemá smysl. Ten, kdo sem nějakou dobu chodí už dávno ví, že jediné, co dodo přináší, je metrové vlákno.
Doporučuji ignorovat, jak pětikokota.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-6 # Marek Krkavec 2017-04-22 14:23
"To se vzájemně nevylučuje"
Mas pravdu, ty, Piovarci a vacsinu tunajsich ludi ste vsetci nevzdelani a zaroven magori. Ale aspon smradite tu na nezaujimavom ac24 a nesirite tie vase sracky medzi normalnymi ludmi. :)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+6 # Lubinen 2017-04-22 15:09
Dědouchu máš pravdu i jedno slovo natož věta je pro
tyhle zaslepený havloidní tupce škoda a člověk zcela zbytečně klesne na jejich úroveň.Nevšímat nechat vysmrdět!!!!!!! !
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+7 # 123456789T 2017-04-22 13:31
Ty jsi opravdu promitiv:-) Možná bys byl jediný, kdo by tu radiaci snes, protože na tobě už se nedá co zkurvit:-)))
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-4 # LUF 2017-04-22 11:51
Piovarči:
Uvedl jsi dva "argumenty", oba jsem ti vyvrátil (doplněné hvězdy v editoru+chybějí cí hvězdy na ruských snímcích a poškrábaný film), místo abys je dál obhájil, nebo přiznal že argumentuješ blbě a tedy možná vůbec nemáš pravdu, tak to přecházíš mlčením. Místo aby ses vypořádal s mými námitkami tak vytahuješ další "argumenty". I člověk, který by nevěděl nic o vesmíru a kosmonautice z této diskuze vidí že konspirativci mají argumentační problémy.

Van Allenovy pásy - kosmonauti nebyli zasaženi dávkou, která by jim mohla ublížit podrobněji zde:
danatenzler.blog.idnes.cz/.../
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # Václav Kumpolt 2017-04-23 07:48
Vzdělaní lidé mohou spolu s nevzdělanými říkat ledasco. Lámat chleba se bude, až na Měsíci přistanou další a najdou / nenajdou stopy po Apollech. Dřív nemá cenu si s tím dělat vrásky. Místa přistání jsou dobře známa...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-7 # Marek Krkavec 2017-04-22 10:22
To je take typicke, ze ako zdroj informacii beries cloveka (Hoagland), ktory veri na UFO ... :D :D :D Len tak dalej, rob zo seba dalej magora.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+8 # vlk samotář 2017-04-22 14:36
Člověče, já ti nechci radit, ale reálně uvažuj!

Amík je jak nenažrané saranče, a když se rozhodne, že si něco vezme, tak si to vezme, i když to leží na území někoho jiného, s vyjímkou zemí, které vlastní atomové zbraně!

Kdyby Amík byl někdy na Měsíci, kde se ví, že tam leží nevyčerpatelná ložiska nejcennějšího Helia 3, tak by tam už nikoho jiného nepustil a sám by tam už od té doby H3 těžil, protože je mnohonásobně dražší jak ropa, nemá nároky na uskladnění a přepravu,.. a Amík má obrovské zisky rád!!!!!

Byli v prdeli! A ne na Měsíci, protože ho netěží ani roboticky!
Stačí se podívat na jejich projekty náhodně dopadených modulů na Marsu, který je mnohem dál, a hned by ti to mělo být jasné, která bije a jak to s tou kvalitou dosavadní techniky v dobývání vesmíru ve skutečnosti je!... :-))
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-7 # Marek Krkavec 2017-04-22 14:40
Vlk ty si snad este vacsi magor ako Piovarci. Cena za tazenie helia na Mesiaci by snad bola 1000000 krat vacsia ako samotne helium ty idiot.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+6 # vlk samotář 2017-04-22 16:02
Neřikej mi idiote, nejsem tvůj otec!..:-)

A ty miliardy za cestu na Měsíc vyhodili za co, když nic nepřivezli?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+17 # Vítězslav Crha 2017-04-22 00:12
Tady máte všichni jasný důkaz toho,kdo je smyslů zbavený. Zrovna dnes v pátek 22.4. ve večerních hodinách na Prima zoom skvělý pořad na pokračování Odtajněné spisy. Vědci z oboru kosmonautiky vyvrací vše dle dokumentů které byly zveřejněny dle zákona o utajovaných datech,že by byli Američané na Měsíci. Na všech materiálech jsou velké chyby,které nekorespondují s realitou. To byly tak pádné důvody,že i laikovi docvakne. To ale není parketa Apolla 11,protože i ten je fake.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+7 # vlk samotář 2017-04-22 13:48
LEŽ JAKO VĚŽ ukázka přistání na Měsíci....:

www.youtube.com/.../
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # Cleo71 2017-04-23 10:05
Asi každý kto počul o Van Allenovych radiačných pásoch ?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+24 # VladimírV 2017-04-21 21:30
Vlku, proč se s ním bavíš? To je pod úroveň.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-16 # Apollo 11 2017-04-22 05:14
Ty jsi hrozně namyšlený. :-(
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+6 # vlk samotář 2017-04-22 14:26
Protože všímej - přestal blbě kecat o Rusovi a letadlech..:-)) )
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-15 # LUF 2017-04-21 23:16
Máš důkazy že nebyli?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+7 # vlk samotář 2017-04-22 13:51
Silná rána pro USA!
-"Přistání na Měsíci jsem natočil, byl to podvod!", přiznal režisér Stanley Kubrick...

www.youtube.com/.../
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-3 # LUF 2017-04-22 14:21
Aha, takže "prý" na smrtelném loži přiznal - opravdu silný důkaz :D proti tvrzením tisíců vědců, inženýrů, kosmonautů, nebo i jiných velmocí, které projekt Apollo nezpochybňují
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+6 # vlk samotář 2017-04-22 16:00
I soudy berou přiznání na smrtelné posteli za pádný důkaz!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-4 # LUF 2017-04-22 19:18
Ani si nevzpomínám, ale toto nebylo přiznání ale "prý" přiznání. Na proti tomu tu máme např svědectví mnoha kosmonautů co tam chodili. Kdybyste se viděli jací jste magoři :)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-7 # Marek Krkavec 2017-04-22 14:22
Ludia vy fakt uverite kazdej kravine. :D :D :D Na tom videu vobec nie je Kubrick. Dokonca vdova po Kubrickovi povedala, ze to video je podvrh.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+7 # vlk samotář 2017-04-22 15:59
Protože ještě chce žít, že?!...:-))
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+11 # Monika lkemae 2017-04-22 03:38
Ale to jde přesně podle plánu vše kolem ! Rakety nedoletěli výborně vyházime vojenskou elitu snížíme počet generálů pošleme na odpočinek pár tupců ! Spadlo nam letadýlko zatoulala se lodička ! Vše nám hraje do notiček co dostává Trump od glogálistů !
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+9 # Patholog 2017-04-22 10:11
Shoz automobilů z letadel
No to máš co povídat tak co třeba tohle i samotní Amíci maji z toho prdel jak jsou neschopní.
www.youtube.com/.../
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+7 # vlk samotář 2017-04-22 14:24
Z orbity Měsíce by na Měsíc nešlo nic shodit, protože po odpoutání z modulu bylo nejdřív několikrát obletělo Měsíc a potom by to dopadlo někam, kde by to ani nenašli!

A kdyby použili trysky, což by byl problém i při dnešní technice, tak by to rozhodně nedopadlo na povrch tak pomalu a v klidu, že by to zanechalo stejné stopy, jako na snímcích!

Prostě musíme jen smutně konstatovat, že tehdy asi žili lepší kosmičtí géniové a inženýři, než dnes, protože ani ti dnešní by to tak hned na poprvé a dokonale nedokázali!:-)) ))))))
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+5 # Lubinen 2017-04-22 11:19
Papulo ty nemůžeš strávit že těm fašistickosioni stickým kokotům kterým tak fandíš padaj letadla tam , kam patří celá ta SSA fašounská pakáž.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+26 # mark 2017-04-21 21:49
Lidi no tak! Americani na mesici byli, opravdu btam byli! Sceny byli zadokumentovane a tocene ve studijich v Hollywood! Investice do samotne akce pristani byli v miliardach, taky komparz a mlcenlivost stala hodne penez! Tak o co vam jde?! Umite si predstavyt co stoji penez to vse zaplatit? Medialni kampan, studio, triky, mlcenlivost, najemne vrahy co usmrti zradce co promluvy pravdu o studiich...atd. .. atd.... Tak uz to konecne uznejte - proste byli na mesici ve studijichv Hollywood... Fotky jsou nadherne a tech "par" komromitujicich zaberu kde je videt osvetleni studia anebo ruzne stini a podobne proste chyba se muze stat :D
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-15 # LUF 2017-04-21 22:19
Spousta ovcí dokonce ještě věří tomu, že Země je kulatá, přesto už existuje spousta důkazů že to je podvod a je plochá:
www.placata-zeme.cz/
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+19 # Piovarči 2017-04-21 23:47
Toto nie je o viere alebo neviere v plochú Zem. Toto je celkom iný prípad. Toto je o tom či veríme Propagande, ktorú niekto šíri napríklad o tom že Bašar Asad zaútočil v Idlibe na umiernených chemickými zbraňami. OSN to vyšetrovať nechce. Skrátka neveríme americkej propagande. Fyzika je fyzika, ale propaganda je celkom iná kategória. A Apollo bude tiež len fake - Propaganda.

Například, toto je obrázek Hasselblad z Apollo 10. Číslo záběru je AS10-32-4810. Takže můžete jít do archivu a jít na internetové stránky a stáhnout si tento obrázek. Uvidíte, že jsou tam náznaky něčeho na obloze, dole je skutečně typický měsíční terén. A všechno, co uděláte je, že zesílíte jasnost.

Hoagland:
Zesilte výtěžek. A uvidíte toto ohromující mřížkové dílo na obloze. Mřížkový výtvor, který – toto nyní je detailní záběr – tam nepatří. Je trojrozměrný. Je přímkový. Jsou to traverzy nahoru a dolů. Jsou to nosníky zprava doleva. V mysli kohokoli, kdo má co do činění s výstavbou, kdo alespoň postavil dům, není pochyb, že toto je skutečné. Nejsou to škrábance, není to podivný obraz vzešlý z ustalovací lázně při vyvolávání filmu. Je to opravdová zhotovená 3-D věc.

Čo ohromujúceho na tom ten Hoagland vidí:-) JA vidím že pozadie tvorí geometricky počmáraná plocha ako čierna školská tabula zotretá handrou. Hoagland v tom však vidí sklenené obrovské konštrukcie nad povrchom Mesiaca. Podľa Hoaglanda 3D vec sklenená samozrejme. Podľa mňa dôkaz kamufláže. Je to záber z Apolla 10 z obežnej dráhy Mesiaca, tak že je absolútne scestné až detinské uvažovať o tom že nad povrchom Mesaica sú nejaké sklenené stavby:-) A v takej výške nad povrchom, že by do nich loď Apollo musela naraziť:-DDDD
Je to absolútne sprosté. Toto nemôže byť snímok z orbyty Mesiaca - to nemôže byť nič iné ako štúdiový záber. Vtedy sa ešte nepočítalo s tým že bude niekto raz v počítači tieto zábery podrobovať prieskumu.
Keď toto všetko vidím nevychádza mi z toho nič iného len to že USA sú FAKELANDOM

Hiustne máme problém......
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-16 # LUF 2017-04-21 23:58
Co třeba, že to je poškozený film? Mohl se mírně poškrábat během převíjení při vyvolávání, nebo když z něj dělali snímky a cpali ho do zvětšováku...

danatenzler.blog.idnes.cz/.../
danatenzler.blog.idnes.cz/.../
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-12 # JiM 2017-04-22 00:33
Kua o jakých nosníkách se tady mluví? To jako že když je na starý analogový (a extrémně nekvalitní) fotce rovná čára, tak je to nosník?
Vždyť jsou to prachobyčejný vady snímku. To už máte tak vymydený mozky, že za každým škrábancem vidíte problém?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+23 # Piovarči 2017-04-22 01:02
To hovorí Hoagland bývalí korešpondent NASA.
Film sa dokáže poškrábať to je fakt ale pozri si štruktúru tých škrábancov bližšie. Film sa poškriabe prevýjaním v jednom smere, alebo musí po filme niekto poskákať:-) Ale tie škrábance majú nezvyčajnú štruktúru. škrábance to nebudú skôr dajme tomu nejaká vada, alebo ešte skôr nejaké pozadie. A tie spektrálne odlesky na mesačnej oblohe sú tiež len vadou materiálu? Aj UFO na mnohých záberoch sú len vady alebo zámerne inplementované objekty v záberoch?

Stopy astronautů v prachu jsou všude kolem. Kde jsou ale ty, které v něm mělo zanechat měsíční vozítko? Že by aj tentokrát bola v hre len vada filmu?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-9 # Marek Krkavec 2017-04-22 10:13
Dovod preco na tejto fotke nie su stopy po vozitku je uplne jednoduchy. Pretoze sa este nepohlo ! Este pred tym ako sa stihli s vozitkom pohnut totiz velitel Apollo 17 Cernan zavadil o blatnik a zlomil ho. Nasledne to zlepili lepiacou paskou a urobili si z toho presne tuto fotku. Ved sa to na tej fotke da krasne vidiet.
Takze Piovarci, ty magor, opat zas, uz asi po 1000. krat si dokazal aky si vezdelany a ako uveris kazdej kravine co si precitas na internete.
Tak ale co cakat od nevzdelaneho cloveka, co voli Meciara, Fica, Kapitana Danka a najnovsie neonacistu Kotlebu.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+5 # vlk samotář 2017-04-22 13:35
Na co jsou jim na Měsíci blatníky, když tam není atmosféra a bláto???.. :-)))))

Když by pneumatika něco odmrštila, tak by to letělo prostorem několik set metrů, nebo dokonce kilometrů, při takové gravitaci, jaká tam je, a bez atmosféry,..... . ale rozhodně by to nepadalo hned za pneumatikou zpět na povrch!

A když tam to vozidlo "posadili", tak jak? Opatrně jeřábem, že ani neudělali malé krátery z prachu kolem kol?
Nehledě na to, že ta páska by tam ani při těch mínusových teplotách a bez přítomnosti atmosféry nelepila, protože Amíci neměli možnost zjistit, jak by se lepidlo při takových podmínkách chovalo, když by bylo zmrzlé a po odvíjení by páska praskala!!!
Jestli je to ale takový zázrak, co se jim podařilo vyrobit pro podmínky na Měsící, proč to už dávno nenahradilo všechny "nedokonalé" lepidla na Zemi, které se v současnosti používají, že mají omezené možnosti použití?


A proč nebyl kráter kolem trysek modulu při dosedání na povrch Měsíce??? .....

Protože ti scenáristé na Zemi v ateliérech neměli ani ponětí o chování hmoty na Měsíci podle jiných podmínek, s ohledem na všechny faktory na Měsíci!

Když tam posledně záměrně poslali sondu proti povrchu, tak to udělalo kráter a ani zrnko prachu, co se uvolnilo směrem do vesmíru, nedopadlo do blízkosti místa dopadu, ale nabralo přímý směr po trajektorii, kterým bylo po nárazu vyvrženo.
To jen pod astronautem při došlapu se prach nadzvedl a dopadl hned vedle boty po "parabole"...:-)
Protože na Zemi se přitažlivost Měsíce dost těžko napodobuje a nepomůže tomu ani zpomalené přehrávání filmových záběrů....!

Neříkám, že na Měsíci ještě nikdo nikdy nebyl, ale rozhodně tam nebyl nikdo v minulém století, .... a z lidí minulého století ani do této doby!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-5 # Marek Krkavec 2017-04-22 13:47
"Na co jsou jim na Měsíci blatníky, když tam není atmosféra a bláto???.. :-)))))"
Kvoli prachu ty idiot. A tym ze je tam mensia gravitacia tak ten prach lieta o to vyssie ako by lietal tu na Zemi.
Zvysok som ani necital, prilis dlhe.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+7 # vlk samotář 2017-04-22 15:54
Oni tam jezdili rally????

Kde dochází argumenty, začínají nadávky a později násilí, že?!
Ty máš dost!..:-)))

Když "nečítaš", tak blbě nemudruj, drž hubu a nic se ti nestane...!...: -)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-3 # JiM 2017-04-22 10:42
Co je to za argument? Nemyslíš si doufám, že tam vozítko dojelo po vlastní ose až ze Země? Vážne by ses měl nejdřív racionálně zamyslet a ne hned hltat všechno anti USSA...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-14 # Marek Krkavec 2017-04-22 10:00
"... Bašar Asad zaútočil v Idlibe na umiernených chemickými zbraňami. OSN to vyšetrovať nechce."

A vies preco to OSN vysetrovat nechce ty magor ??? Pretoze Rusko bolo proti vysetrovaniu !
un.org/.../...
Ani Cina nebola proti, iba sa zdrzala. Takze to nepreslo len kvoli Rusku ! A kde su teraz tieto vase alternativne media ? Preco mlcia ?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+7 # scipio 2017-04-22 12:05
No, není pravda, že Rusko nechtělo vyšetřování. Rusko nechtělo, aby se vyšetřovalo jenom na té letecké základně, která mimo jiné mohla být uměle kontaminovaná různými chemickými nečistotami právě tím ostřelováním raketami a naopak chtělo, aby se vyšetřovalo na místě údajného nasazení, odebraly vzorky půdy a podobně. Ovšem to by musela "umírněná opozice" umožnit přístup a té se do toho jaksi nechtělo.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-6 # Marek Krkavec 2017-04-22 13:14
Tak to ale musis dolozit vyjadreniami z Ruskej strany, pretoze podla tohto clanku, nic take co by si tvrdil ty, z ust Sergey V. Lavrova ani Vladimir Safronkova nezaznelo:
nytimes.com/.../...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # scipio 2017-04-22 20:54
přečti si návrhy rezolucí, které neprošly.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+16 # Jarin G. 2017-04-21 23:19
Já , ač značný uSSafób musím říct: no a? Letadla prostě čas od času spadnou. Americká i ruská, vojenská i civilní. To jako máme jásat, co že to tam v uSSa army mají za šunky, když jedno letadlo spadne?
Kdysi, když jsem studoval na ČVUT nám jakýsi docent vyprávěl, jak se konstruují letadla. A říkal, že kdyby letadlo čas od času nespadlo, tak by bylo značně předimenzované, těžké a drahé! On to myslel trochu s nadhledem, ale i tak!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+5 # Dědouch1 2017-04-22 09:18
Ano, Jarouši, měli bychom jásat, abychom přejásali (nebo aspoň dojásali) rusofoby!
;)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # scipio 2017-04-22 20:52
přečti si nývrhy rezolucí, které neprošly.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-1 # Romanko 2017-04-22 00:57
Suhlas, a mimo to nikdy nedosiel nikomu z nas benzin? Sa stane, no...
Zahlteny spamom informacii nadbytocnych, a potom musim taketo p*** vypisovat...
Este jeden antibot a by som to nedal..
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+5 # Dědouch1 2017-04-22 09:24
U letadla mi ještě benzín nedošel.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+10 # květák 2017-04-22 02:22
žabí a myší problémy...spad l stíhač...myslím si, že občas žuchne amíkům ,občas Rusákům...to semůže stát...nehledám v tom kovbojku...naop ak obdivuji všechny kluky, kteří lítají va strojích 2..3machy...k polemice ja spíš fakt , zda byli amíci na Měcíci nebo ne...byli...neb yli je to vlastně jedno...zajímav é je, že 30 let...vlastně 40 let nikoho měsíc nezajímá...vždy ť by se tam mohlo lítat...nebo aspoň miliardáři na dovolenou..kdyb y Měsíc neměl nějaká tajemství...něj akých 400 000km není problém...ale asi jo...a teˇsedí otázka...byli amíci vůbec na Měsíci...?...pr oč nelítají...dál
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+15 # Vladimír57 2017-04-22 05:30
Proč nelítají na Měsíc. Vysvětlili to tím, že se Měsíc pro ně stal nezájímavý.
Mě by třeba zajímalo, proč tam letěli tři dny. Pro opuštění gravitačního pole Země je potřebná 2. kosmická rychlost 11,2 km/s. Při této rychlostí uletí raketa za hodinu 40 320 km, za deset hodin je 3 200 kilometrů za Měsícem. Za tři dny při rychlosti 11,2 km/s uletí raketa téměř tři miliony kilometrů. Vypadá to tak, že si ve vesmíru ty klucí kosmonatský zmákli ještě nějakou černou jízdu.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+9 # Dědouch1 2017-04-22 09:36
Ale notak, mladíku, nebuď tak cimprlich. :DDD
Pár set tisíc kilometrů si zakroužili. Užívali si stav beztíže a hledali na povrchu místo k přistání, aby to neprášilo (to místo našli!)...
;)
A kdyby byl Měsíc pro SSa-many zajímavý, už by byl jejich a měli by ho rozclaimovaný.. . Přece.
:D
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # Václav Kumpolt 2017-04-23 07:54
Stejně si myslím, že přetáčeli tachometr. Prý jsou placení od kilometru.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-6 # Marek Krkavec 2017-04-22 10:19
"Při této rychlostí uletí raketa za hodinu 40 320 km"
Ta rychlost bola len v momente ked odchadzali od Zeme. Potom sa ich rychlost znizovala. Na rozhrani gravitacneho posobenia Zeme a Mesiaca uz "takmer stali", tam isli najpomalsie, potom si ich pritiahol Mesiac, a opat zacali zrychlovat. Ake jednoduche !
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # Che 2017-04-22 12:36
Tak to mas vyjimecne "skoro" pravdu.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-7 # Marek Krkavec 2017-04-22 13:09
A napriek tomu dostal Vladimir57 za ten idiotsky prispevok (minimalne) 9 palcov hore. Aspon vidis aki "mudri" ludia sem na ac24 chodia ...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # Václav Kumpolt 2017-04-23 07:49
Tak především to tady zachraňuješ ty a další virtuální odnože. Ještě že tě máme, krkavče.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # Václav Kumpolt 2017-04-23 07:52
Ty jsi skoro tak dobrý teoretik jak Verne. Ten ovšem omluvitelně a pochopitelně vycházel z úrovně poznání své doby. U tebe je to o amatérismu a polovičatosti...
Che to charakterizoval dobře.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Dědouch1 2017-04-23 10:06
U toho exota, bych k tomu amatérizmu a polovičatosti, přidal tendenčlost.
Každopádně se mu tady příliš věnujeme. Nestojí za ta metrová vlákna.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # scipio 2017-04-22 12:14
11,2 je třeba k úniku z gravitace Země, po jejím dosažení ale gravitace pořád působí a těleso se jejím vlivem neustále zpomaluje, ta rychlost na počátku pouze umožní, že i přes neustále působící gravitaci Země těleso dosáhne liberační bod, kde převáží gravitace Měsíce nad gravitací Země. Skutečně celou dobu neletí na plný plyn 11,2 km/s.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+8 # KROKOD7L 2017-04-22 10:53
Zprávy rádia Jerevan....
Včera jsme uvedli,že američtí kosmonauti byli na Měsíci.
Pravdou ovšem je,že byli měsíc v Holywoodu.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # Bornys 2017-04-22 14:00
To co je predkladano v podobe dokumentace z misi Apollo je vse dle meho podvrh......pod ivnosti to dokladajicich, je hromada...... Nicmene je klidne mozne, ze Americane na mesici skutecne byli, nebo se k nemu dostali, ale ne tak jak to predkladali svetu live, to jiz bylo sehrane divadlo. Pokud tam od nich nekdo letel, tak se samozrejme jiz nevratil, byl to dle meho jednosmerny listek.A astronauti byli vycviceni prave vojenskou slozkou a nikoliv NASA. A veskere tyto lety se uskutecnovaly "pokoutne" z Vandenbergovy vojenske zakladny pod rezimem prisne tajne, kde maji take kosmodrom a ktera je urcitymi druhy projektu i mimo ramec NASA....samozre jme z duvodu narodni bezpecnosti.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat

Přidat komentář

Bezpečnostní kód
Obnovit


Anti-spam: complete the taskJoomla CAPTCHA
Top of Page

Nezávislé zpravodajství z celého světa aneb Co se jinde nedozvíte | Založeno 2011
Máte dotaz? Chcete inzerovat na AC24? Neváhejte nás kontaktovat formou emailu: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Copyright © 2011–2016 AC24, s.r.o. | O projektu | Tiráž | Napsali o nás | Podpořte nás

Webový portál AC24.cz ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.