Portland, Oregon – Tim Boyle, 76letý generální ředitel společnosti Columbia Sportswear, spustil v prosinci 2025 virální marketingovou kampaň s názvem „Expedition Impossible“. (Foto: X / Colombia S)

Ve videu a otevřeném dopise zveřejněném v The New York Times vyzývá příznivce teorie ploché Země, aby našli okraj planety, vyfotili ho a poslali důkaz.

Za úspěšný snímek „viditelného fyzického konce Země“ – například nekonečného srázu nebo propasti s padajícími mraky – slibuje předat „celou firmu“. Columbia Sportswear má hodnotu přibližně 3 miliardy dolarů.

Ve videu Boyle prochází sídlem firmy a ukazuje, co by vítěz získal: od kancelářského nábytku přes vypreparované zvířecí hlavy až po gondoly. Doporučuje přitom nosit oblečení značky Columbia, které je „dostatečně odolné i na cestu k okraji světa“.

Ve Kampaň vyvolala velkou pozornost na sociálních sítích, kde ji mnozí chválí jako chytrý marketingový tah.