Tyto společnosti vytvářejí řadu drobných značek, které se specializují na různé produkty, ale ve výsledku peníze kupujících dostává ta samá desítka korporací. Například čokolády Kit-Kat a šampón L'Oreal patří jedné mateřské společnosti — Nestle. Když chtěli aktivisté bojkotovat Nestle za neetické metody vedení byznysu, stěží se mohli rozhodnout nenosit oděv značky Ralph Lauren, Armani nebo Diesel a vyhnout se používání produkce Biotherm, Vichy nebo Garnier, a proto se nápad s bojkotováním ukázal značně problematický.


[quote align="center" color="#999999"]

Jaké mocenské hry mají v oblibě rodinné klany novodobé historie? Co skrývají například Rothschildovi, jejichž finanční moc ovlivňuje dění napříč kontinenty? Kromě těchto otázek se zářijové číslo časopisu Vědomí zaměřilo i na jedinečný algoritmus popisující jakékoliv energie. Představí svým čtenářům pravidla fungování vesmíru, díky kterým je možné usnadnit si život. A v neposlední řadě poskytne informace o lucidním snění, prostřednictvím kterého jsme ve spánku schopni nalézt odpovědi nejen na své otázky. Ať už chcete měnit stav věcí vnitřních i vnějších, nebo požadujete tip na sedmý dostih v Belmontu, časopis Vědomí je vám k dispozici od 7. září.[/quote]