Dr. Rajiv J. Shah – bývalý správce USAID a někdejší vedoucí zemědělského rozvoje v Nadaci Billa a Melindy Gatesových, nyní prezident Rockefellerovy nadace – oznámil partnerství v oblasti „vyprávění příběhů nové generace“ s nejlepším tvůrcem YouTube na světě, MrBeastem.

„S hrdostí oznamujeme naše partnerství s @BeastPhilanthr, které spojuje bohatou historii zlepšování životů miliard lidí s novou generací storytellingu, která inspiruje k akci. S @MrBeast ukážeme, že když se laskavost stane virální, je možná velká změna,“ napsal Shah na X, doprovázen videem, ve kterém vystupuje spolu s zakladatelem MrBeast Jimmy Donaldsonem.

Vyprávění příběhů nové generace“ je prostě jiným způsobem, jak nazvat kampaň zaměřenou na ovlivňování mladého publika pomocí krajně levicových zpráv.

Demografická skupina MrBeast zahrnuje:

  • 13–24 let: ~55–60 % (jeho největší a nejaktivnější skupina)
  • 25–34 let: ~22–25 %
  • 35–44 let: ~10 %
  • 45+ let: ~5–7 %

Prezident Rockefellerovy nadace Dr. Rajiv Shah řekl agentuře AP News, že MrBeast dokáže emocionálně oslovit mladší generace způsobem, který tradiční filantropii neuspěl.

Tento krok signalizuje Donaldsonovo zaprodání se globaslistům a nevládním organizacím financovaným z temných zdrojů, jak nedávno poznamenali investigativní výzkumníci Peter Schweizer a Seamus Bruner z Government Accountability Institute, že Rockefellerova nadace je jednou z mála velkých filantropických organizací, které financují permanentní protestní průmyslový komplex proti Trumpovi.

Levice je rozzuřená, že Joe Rogan a další významní podcasteři opustili jejich woke kult. Nyní se Rockefellerova nadace zdá být připravena na propagandistickou operaci zaměřenou na mládež před příštími volbami v polovině volebního období a prezidentskými volbami v roce 2028.