AC24.cz

AC24.czZe světaEU hrozí žalobami národům, které k sobě dostatečně rychle nepřesidlují migranty z Itálie a z Řecka

Sociální sítě

Reklama

EU hrozí žalobami národům, které k sobě dostatečně rychle nepřesidlují migranty z Itálie a z Řecka

BRUSEL (AP) — Evropská unie naléhá na členské země, aby zrychlily přesidlování žadatelů o azyl z Itálie a Řecka ve snaze znovu rozhýbat někdejší plán, který zdaleka neplní své cílové ukazatele.

EU už dokonce přichází s hrozbami žalob, jestli se ty národy nepodvolí.

Země EU se na vrcholku přílivu migrantů do Evropy v září 2015 dohodly, že se podělí o 160 000 žadatelů o azyl, kteří v posledních dvou letech dorazili do Řecka. Ale ve čtvrtek výkonná komise EU řekla, že jich zatím bylo přesídleno jen 13 546, kde 3 936 jich bylo z Itálie a 9 610 z Řecka.

Řečené přesidlování zaznamenalo v únoru rekord, když bylo přesunuto 1 940 lidí, ale toto tempo je pořád ještě daleko za očekáváním.

„Pro členské státy už nejsou omluvitelné žádné výmluvy, aby to neplnily,“ řekl komisař pro migraci Dimitris Avramopoulos. „Je možné a proveditelné, aby byli všichni oprávnění z Itálie a z Řecka přesídleni do září.“

Ale odpovědnost zemí za plnění jejich závazků přijímat uprchlíky tím nekončí, dodal.

„Je to stejné, jako když máte nesplacený účet. Musíte ho zaplatit,“ řekl Avramopoulos.

Přístupy mnoha členů EU k přijímání žadatelů o azyl jsou v rozmezí od ne příliš nadšených až po vyloženě nepřátelské. Komise říká, že v současnosti jsou jen dvě země, Malta a Finsko, na cestě k plnému naplnění svých závazků.

Nedojde-li do září k „hmatatelným výsledkům“, tak exekutiva EU „nebude váhat a využije svých pravomocí“ přistoupit k žalobám proti pachatelským zemím, řekl Avramopoulos.

EU ve čtvrtek také tlačila na členy, aby si vedly lépe s vracením migrantů, co se nekvalifikují na azyl, k nim domů. Avramopoulos mj. řekl, že by „migranty mohly umisťovat do vazby, pokud by tu bylo riziko uprchnutí.“

Zdroj: snews.com

Loading...

Komentáře   

+192 # KROKODÝL 2017-03-03 07:15
Nasrat.Ven z EU a zadrátovat hranice.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-63 # jan lavicka 2017-03-03 07:26
A uděláš něco skutečně proti, nebo budeš ZBABĚLEC jako 99 % zde diskutujících???

DÁVEJTE PRAVIDELNĚ stovku či dvě každý druhý měsíc někam proti těm EU teroristům nebo něco skutečně dělejte, jinak si smrt svých děti zasloužíte, sami jejich smrt financujete ze svých daní!

Ale tupé a zbabělé stádo si život nezaslouží, taková zbytečná existence nepřináší lidstvu nic.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+108 # Jaris 2017-03-03 07:55
Penize? Na co penize a komu? Aby je nekdo ci nejaka pofiderni bezedna studna zchlamstla? Penize to rozhodne nevyresi, Lavicko.
Predevsim je treba vyhazet vsechny dosavadni politicke gaunery, kteri tuhle silenost muslimske migrace podporuji. Tyhle kreatury uz davno mely brucet v base za paseractvi lidi. Tento rok je nesmirne dulezity a tyka se voleb nekolika evropskych statu.
Predevsim je treba rozpustit nesmyslny a diktatorsky Eurosajuz. Pred volbami je treba dopodrobna znat program jednotlivych kandidatu. Ti, kteri jsou pro EU a migraci vyskrtnout a nevolit. Napriklad program Marine Le Penove nebo V. Orbana je jasny. V nich je nadeje, ze EU dostane se svymi vyhruzkami kosem. Nikdo neni povinny hostit nezvaneho hosta. Na takove - hul do ruky! Jsem zvedava, zda se Evropa dokaze osvobodit od jha EU. Letosni volby v Nemecku, Francii, Holandsku, Cesku - to zcela jasne ukazou. Drzim vsechny palce!!!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-33 # jan lavicka 2017-03-03 11:28
Už dáváš peníze ze svých daní zkrze Sobotku a NATO přímo teroristům, za TVÉ peníze už platíš jejich příjimy bez práce, které jsou vyšší, jak kdy budeš mít důchod, tak se prober ;)

Keců máš plnou hubu, ale skutečně nic neděláš, typický zbabělý český dobytek, co si přispívá kulový, zbytečná existence.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+52 # Jaris 2017-03-03 11:49
Lavicko, precti si muj komentar znovu. Tam prave pisu, ze jestli ma nastat zmena, je treba takovych Sobotku, Merkelic, Schulzu a Hollandu se zbavit. Na podzim, kdy budou u vas volby, a to nejen v Cechach, k tomu bude jedinecna a nejspise posledni prilezitost jak znicit monstrum EU.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+27 # John Maxwell 2017-03-03 12:17
Cituji Jaris:
Na podzim, kdy budou u vas volby, a to nejen v Cechach, k tomu bude jedinecna a nejspise posledni prilezitost

Taky mám takové neblahé tušení, že budou poslední .Po vzoru severských zemí učivo proč ne i vladu ...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+24 # Piovarči 2017-03-03 17:25
Nato aby Česi nevolili súčasnú garnitúru snáď netreba prachy ale presvedčenie. To je prvoradé čo treba urobiť nevoliť doterajšie politické aparáty a garnitúry lebo politici rozhodujú o tom či si nasáčkujete plnú republiku utečencov, čo budú žiť len na vysokých sociálnych dávkach na úkor pracujúcich občanov
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+15 # John Maxwell 2017-03-03 17:32
Naprostý souhlas Pio ....
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+6 # Vladimír 2017-03-04 10:55
Piovarčí
" Nato aby Česi nevolili súčasnú garnitúru snáď netreba prachy ale presvedčenie. "
A to přesvědčení tu v ČR a v národu NENÍ to je ten kámen úrazu....
Mám někdy dojem,že nemá ani smysl sem něco psát,každý to přečte ale nic se v podstatě nezmění....je zbytečné se snažit,poněvač lidé zde v naší Zemi na revoluci nemají koule :-)

Jsem s toho všeho skeptický,hlavn ě z povahy našich lidí....
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # contumax 2017-03-04 12:47
Vladimír

Souhlas, vypadá to, že lidé v ČR ztratili zcela soudnost a pud sebezáchovy...! !!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # Piovarči 2017-03-04 17:25
Tak potom to sa musí mať väčšina veľmi dobre a tak na to kašle inak si to neviem vysvetliť.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+5 # Vítězslav Crha 2017-03-04 09:35
Pan Lavička je jako kafemlejnek na prachy. Tomu nic nevysvětlíš,pro tože on spoří na svobodu,kterou si míní zakoupit v Marketu v podobě plyšového Kalašnikova se srdíčky na pažbě.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # jan lavicka 2017-03-06 10:26
Takže dle tvé hloupé a zbabělé povahy je lepší nedělat nic, jen volit jak člen tupého stáda? :)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # jan lavicka 2017-03-06 08:40
Další naivka, co si myslí, že volby vše vyřeší. To je už ale tupost, ne jen naivita :)
Hochu maličký, PENÍZE vládnou, ne volby ;)
Proto je třeba se zvednou a financovat proti tomu, co svými daněmi financujeme.
Stále nechápeš, jako 99 % zde zbabělých tupců?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # Astronut 2017-03-04 00:20
a ty jsi co udělal kromě kecání?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-1 # jan lavicka 2017-03-06 08:38
organizuji a financuji akce
co ty, podřadný zbabělče jako 99 % "diskutujících" podřadných Čechů?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+67 # .lak 2017-03-03 08:20
Zdravím dědoucha, měl jsi pravdu. Když stát neplní své funkce tady" honzíček to chce substiovat z vysypaných kapes národa.
Tento opis odsud dříve je výstižný.
Josef Švejk 2017-02-24 20:33
„Stát by měl své občany chránit!!!“ Vše ostatní je nadbytečné!
Stát, ve smyslu nadstavby společnosti je tu proto, aby pro své obyvatele zajišťoval servis, který si nemohou zajistit sami(!), proto si jej lidé vymysleli. Stát, který nastaví zákony, které umožňují okrádat obyvatelstvo ať už jakkoliv (vodné, zdravotnické poplatky, předražené a nekvalitní potraviny, prodej svých statků cizincům (roční zisk 300 mld do cizích kapes), nastavení koruny k euru na 27 kč = roční ztráta 1000 mld, nastavení mezd na úroveň 1/4 vzhledem ke srovnatelným státům,…. atd, atd). Nemá smysl zde všechno vypisovat. Podstatné je že vše toto náš stát od roku 89 neplní a toto neplnění systematicky prohlubuje. Tento stát si už 27 let neplní své nejzákladnější povinnosti na které vybírá povinně poplatky v podobě daní!
Z tohoto úhlu pohledu je tento stát protilidový a zločinný a lidé mají plné právo se tomu bránit všemi dostupnými prostředky! Opakuji – Všemi dostupnými prostředky! Až toto lidé pochopí, nebude docházet k podobným tragédiím, neboť nebudou existovat ani důvody, které by je způsobovaly! ac24.cz/.../...

Květák je vychované zelí, kafíři.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-35 # jan lavicka 2017-03-03 11:29
To víš, když jsou všichni zbabělým dobytkem jako ty, někdo se musí zvednout a začít něco dělat a ne jen kecat "musíme je vyházet", drahý podřadný zbabělče ;)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+44 # Jaris 2017-03-03 11:56
Lavicko, prozrad nam, co delas Ty pro lepsi zitrky v CR. Dej nam svuj priklad, misto osocovani a nadavek. V teto dobe bychom meli spis drzet pohlomade misto bezhlavych vypadu na komentujici osoby.Nepritele mame spolecneho, a to je NWO.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-1 # jan lavicka 2017-03-06 08:41
Neumíš ani poslat stovku Ne základnám, serverům typu nwoo, posílat emaily poslancům EU atd.?
To tě musí někdo vést za ručičku jako typického podřadného a ZBABĚLÉHO Čecha?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+29 # .lak 2017-03-03 12:20
Pomstíš se nepříteli tak že se mu třískáš do vrat a zaplatíš nový lak v lepším případě. Drobnýma nejde změnit obludárium když si klepnutím do kláves zuboží celek s nekonečnými sumami svých karet. Taková hra je něco leda pro gemblera po mrtvici a házení hrachu na harvestor kácející lesy.
blokprotiislamizaci.cz/.../
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-1 # jan lavicka 2017-03-06 10:25
Jak víš, co jsou mé aktivity? :-O
Takže dle tvé zbabělé povahy je lepší nedělat nic? :)
Ty sloužíš těm pedofilním "elitám"?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+42 # zleoš 2017-03-03 08:52
Jistě bych mohl dát část výdělku tobě nebo nějakému podobnému žebrákovi. Nebo budu ty peníze i nadále investovat do zbraní, munice, výcviku a taktickěho vybavení. Budu o tom přemýšlet :)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-34 # jan lavicka 2017-03-03 11:29
Mně? Já nic nechci.
Koukám, že ty nejsi jen zbabělec dobytek, zbytečná a podřadná existence lidstva, ale ještě blb :)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+35 # zleoš 2017-03-03 14:43
Internetový hrdino, do očí bys mi to neřekl. A pokud řekl, tak už rozhodně nedokázal zopakovat.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-1 # jan lavicka 2017-03-06 08:42
Řek, jsi typický český zbabělec, kterých je všude kolem plno, co jen kecají, ale nic opravdu nedělají :)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+6 # contumax 2017-03-03 17:50
Zleoš

To druhé je správně...!!!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+43 # .lak 2017-03-03 08:06
Z PL
Volič že není trouba?, Anča z Malty, 3. 3. 2017 7:41:14
Německý možná, ale český? Stačí si zpětně zrekapitulovat 27 posledních let . Český volič je nejen trouba, ale zdá se že i masochista.....
Reagovat


Re: Volič že není trouba?, eš, 3. 3. 2017 7:56:11
Věří že se jim mamon odvděčí za odříkání a utahování opasků aby jsme nebyli jako v řecku. Vlastně jo, meta se povedla za 3. dekády budování kapitalismu - rozvojová země na směšné mzdy což se o řecku říct nedá.
Reagovat
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+37 # Jarin G. 2017-03-03 09:49
to .Lak. Český volič, většinově, byl, je a bude manipulovatelný trouba. Uvidíš po volbách, k nimž přijde +/- 50% oprávněných voličů. Ti ostatní budou po volbách nadávat, jak to dopadlo. Jsem pesimista. Budou zvoleny téměř jen ty strany, co tam jsou a ty se zase domluví, jako vždycky. Jen se změní jejich procenta. Přibude jedna nová strana (SPD; Okamura), která ale bude tak slabá, že sama nic nezmůže. Některé strany uzavřou, dle výhodnosti, koalici a pojede to dál více méně stejně. Kéž bych se hrubě zmýlil!!!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+27 # .lak 2017-03-03 11:32
Sakra mladí by se měli zamyslet jestli chtějí být v zemi platů rozvojové země do důchodu v 76. Ti už mohou kromě juchání přemýšlet co bude a zdroje informací mají z těch svých ajfounů z netu když se chytnou za nos 5. minut v týdnu.
Klidná síla pro lidi s potencionálem nehrající se stávajícími hru škatule hejbejte se.
czechfreepress.cz/.../...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+13 # Jarin G. 2017-03-03 20:43
Jenže mezi mladýma je nejvíc zmanipulovaných . Stačí se podívat na akce multikulti, neziskovek, výtačů imigrantů, obyvatel Kliniky atd. atp. Jeden mlaďas vedle druhého. A ani se nedivím, když je může učit, např., trucprofesor rusofob buzna Putna, který se nestydí manipulovat s dějinami! Já bych řekl, že mezi nimi je to ještě horší než v ostatních generacích. :(
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+26 # Lubinen 2017-03-03 13:16
Minimálně polovina voličské populace se dokonce těší na NWO a z té druhé poloviny půlka je na vážkách a zbytek nechce rezolutně . Postavit se musí režimu minimálně 10% populace a to aktivně bez rizika se nehnem ,takové jsou zkušenosti z historie , myšlení lidí se příliš nemění . Volby , pokud by k nějakým došlo a výsledkem by mohl být Czechzit by byly v našich podmínkách malým zázrakem, ale proč ne.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+32 # josh (xy) 2017-03-03 08:08
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+8 # Historik 2017-03-03 21:45
Moc hezký. Hvězdy nad Bundestagem, ale doopravdy by to znělo- Hvězdy ve stínu hákového kříže.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+26 # Che 2017-03-03 10:09
Citace:
# C2017-03-03 06:15
Nasrat.Ven z EU a zadrátovat hranice.
Spravne KROKODÝLE
Kdo si ten xindl vozi, at se o nej stara. A koho takova horda vetrelcu okrade jako me, kripla s berlema, bude mit stajny nazor.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-49 # Ing. Miloslav Dědek 2017-03-03 10:16
Pane Krokodýl,
smlouva o EU zakládá unii na principu svobody, demokracie, úcty k lidským právům a základním svobodám a zásadám právního státu. Všichni ti, kteří brojí proti účasti ČR v EU, by si mněli uvědomit jaký význam má její existence. Díky existenci EU nevznikla na území EU od jejího založení žádná válka. V současnosti pořád platí: "Válka je pokračováním politiky s použitím fyzického násilí". V případě, že by se podařilo vytvořit globální organizaci podobnou EU, byl by tak v podstatě nastolen mír na celé planetě. Jednu možnost vzniku uvedené globální organizace popisuje článek: NOVÝ SVĚTOVÝ ŘÁD - miloslav7.blogspot.cz/.../...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+34 # josh (xy) 2017-03-03 10:54
....že by z hladu, dědku?...Ty jsi zcela propadl tomu řádu - neřádu!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+16 # Piovarči 2017-03-03 19:20
Na nový svetový poriadok elity ešte nedozreli Miloslave. Vyrobili by z toho celosvetový pracovný tábor
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+9 # Historik 2017-03-03 22:05
Hezkej náhrdelník. To je náhodou praktický, nosit si do restaurace svůj. Člověk nemusí čekat, když je obsazeno a stačí požádat obsluhu o kýbl.
Myslím, že by tenhle doplněk ocenily hlavně dámy, které jsou háklivější, na čem budou sedět. A zamezí se tím migraci některých malých všetečných zvířátek.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+34 # Vladimír57 2017-03-03 11:05
Dědku, znovu se tě ptám, podpora válek a účast v nich ti nevadí?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-32 # Ing. Miloslav Dědek 2017-03-03 11:30
Pane Vladimíre57,
Vaší otázce nerozumím.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+38 # Vladimír57 2017-03-03 12:08
Rozbití Jugoslávie a následné bombardování Srbska, dvě války v Iráků, Afghánistán, podpora protisýrských teroristů, podpora převratu a fašizmu na Ukrajině. No a pak tady máme takový bonbonek, soustavné štvaní proti Rusku. Je to snad málo?! A dalo by se pokračovat v Africe. Snad jsem to napsal dost srozumitelně.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+29 # Lubinen 2017-03-03 13:22
ing nás zase krmý sračkama
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-33 # Ing. Miloslav Dědek 2017-03-03 15:02
Zřejmě to přisuzujete EU, ale Vaše tvrzení neodpovídá skutečnosti.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+8 # Vladimír57 2017-03-03 18:31
Mé tvrzení neodpovídá skutečnosti, no budiž. V tom případě buďte konkrétní. Rád se nechám poučit.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+18 # Piovarči 2017-03-03 19:28
Miloslave ale Líbyu sme zničili spoločne EÚ pod vedením USA. Bombardovali stíhačky NATO. Keď už nemali bomby hádzali cvičné betónové. A Líbyu vybombardovali do stačiek z ktorých teraz utekajú milióny do EÚ. Líbya bola predtým najvyspelejším štátom Afriky. Prosperita Líbijčanov šla do šrotu preto že sa podporovali džihádisti a urezávači hláv. Tí napokon zabili aj USA velvyslanca pokúsali aj ruku ktorá ich v tom krvavom morde všemožne podporovavala.
Ako môžu takýto šialenci organozovať nový spoločenský poriadok. Akurát koncentráky by tu z toho narobili. Do čoho sa pustia to poserú až z toho lietajú vzduchom črevá a mŕtvoly a vždy potom zavládne dokonalý chaos...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # erika 2017-03-04 18:05
Napísal si to výstižne, Piovarči.
a najviac sa mi páči toto:
- "Ako môžu takýto šialenci organizovať nový spoločenský poriadok? Akurát koncentráky by tu z toho narobili. Do čoho sa pustia to poserú až z toho lietajú vzduchom črevá a mŕtvoly a vždy potom zavládne dokonalý chaos"...
Niet čo dodať. +++++
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+24 # Josef Švejk 2017-03-03 15:59
To, že něčemu nerozumíte je důsledek intelektuální nedostatečnosti . Dá se to dohnat větší pílí v učení, žel v dnešní době i to je problém. Učení potřebuje čas. Čas jsou peníze. Peníze jsou luxus. A luxus si nemůžete zřejmě dovolit. Nezbývá tedy, než zůstat blbcem až do smrti.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+19 # Mariet 2017-03-03 16:08
Nemas na to naprogramovany cip, ze...

Gramofonova deska taky nerozumi otazkam...jen hraje, co ma nahrano...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+46 # Vladimír 2017-03-03 07:38
NAVRHUJI - tímto jejich okolkovaným kusem ničeho si prostě vytřít zadek.... ignorovat
Pokud se rozhodne vláda něco z toho akceptovat,prot i vůlí lidu při nejbližší příležitosti hnát všechny k zodpovědnosti, nejlépe krácením části těla,provětrání m s okna, případně houpáním na stromě :-)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+12 # Piovarči 2017-03-03 19:39
Už sa Češi dohodnite a dajte ich konečne dolu vo voľbách práve prišiel váš čas máte jedinečnú možnosť ukázať nasledovaniahod ný príklad...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+9 # Historik 2017-03-03 21:55
Provětrání z okna je starý dobrý český obyčej. :-)
Bohužel okna Strakovky jsou dost nízko a hrozí jen pochroumaný kotník. Ale teče tam Vltava, co by Sobotkou dohodil.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+47 # Mariet 2017-03-03 07:42
Otazka pro autora clanku: EU naleha, EU tlaci? Na co si to hrajete? Tlacit mohou jenom lide, protoze EU je svazek, zformovana aliance, ale jako takova nemuze nic z toho, co pisete, delat. Pouze lide a konkretni lide, a pokud je nedokazete pojmenovat, tak radeji nepiste. Je to ubohost si takto hrat s lidmi.

Nebo veta: pristupy mnoha clenu EU... dalsi zvast, ktery by normalne myslici novinar nepouzil. Konkretizace je pro autora problem? Tak at nepise...

Zopakuji uz nejmene poste, ze vsechny zeme EU maji vlastni chude, bezdomovce a lidi, co umiraji v dusledku genocidni politiky svych vlad. A nikdo se za ne nepostavi bez ohledu na to, ze ti lide vetsinu zivota pracovali a platili dane. Duchodci zivori a delaji si carky na litru mleka, kolik si mohou upit denne a privandrovalci dostavaji 2 litry eur za nic, a jeste kradou, znasilnuji a vrazdi, to vse za nase penize. Jestli ani toto s lidmi nepohne, tak jejich svedomi je mrtve a pokud mate mrtve svedomi, nejste uz clovek, natopak zivy clovek...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+17 # erika 2017-03-03 11:22
Môže robiť všetko, čo sa jej zachce, Mariet, lebo dostala kompetencie .Naivní a dôverčiví politici previedli na ňu svoje práva, nehľadiac na to, že sa dobrovoľne vzdali svojprávnosti a konania v prospech svojho národa. O tom bola predsa Lisabonská zmluva a snaha o federatívne usporiadanie len celkom priklincuje daný stav. A prídu sem cudzí policajti aj cudzie vojská, ak sa budeme čomukoľvek vzpierať.
OSN to povedala jasne. Ak to nepôjde dobrovoľne, bude to nasilu.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+24 # Mariet 2017-03-03 15:25
eriko: Jak muzete napsat, ze politici jsou duverivi a naivni? Presne tomuto oni potrebuji, abyste verila, ale to je kolosalni lez. Vsichni, dojednoho vedi, ze jde o naplnovani planu a berou prachy jenom za to, ze lidem hraji divadlo, jak jsou chudacci bezmocni.

Nikdo na svete si s vami nemuze delat, co se mu zachce, ale jenom to, co mu dovolite. Delat si muze s vami kazdy delat co chce ( a bude ), kdyz budete mlcet. Kdo mlci, ten souhlasi.
Zeman jakozto vrchni velitel ozbrojenych sil mlci ke ztrate teto pravomoci proc? Protoze sam byl a je propagatorem armady EU, a ta ma veleni uz ted v Nemecku ( kazdy ctvrty v Nemecke armade je cizinec, toto je informace z Nemecka).
My jsme referendem neodsouhlasili ztratu suverenity a nikde ve smlouve nenajdete, ze budeme prijimat privandrovalce, takze s nejakou zalobou o jejich neprijimani jde vylozene o test, zda lide budou drzet huby, a vidite, ze ano. Demonstrace jsou ( a byly vzdy ) o nicem. Ty konkretni osoby, ktere toto vyhodi z huby potrebuji byt potrestany, a proto aby si zajistili svou bezpecnost, nedovoli mediim zverejnit jejich jmena.
Ano, o to slo. O cizi vojska a policajty, proti kterym nebude mit narod sanci. Proto bylo tak dulezite, aby k nam nesmela ani noha a tlak na presidenta, ktery to nemel dovolit ( ma zodpovednost za bezpecnost naroda) a za necinnost mel byt potrestan jako vlastizradce. Lide se spokojili s jeho slovickarenim, jak on je proti a at si Merkelova, kdyz je pozvala tam necha a vidite sama, ze skutky jsou opakem jeho reci. Kdyz ho lidi chteli uctivat, tak ted za to zaplati zivotem, bohuzel tak to je.
Sledujte Turecko, Recko, Srbsko a zjistite, ze privaly nadrzenych afrikancu ( nejen na bile maso, ale hlavne prachy) rostou, protoze verbiri ( tzv. neziskovky) jedou na plne obratky... a jenom naiva veri tomu, ze to vsechno cvaka zgrblon Soros...cvakame to my vsichni.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+17 # erika 2017-03-03 16:08
Sme príliš malé štáty, Mariet, aby sme čosi dokázali a jediná šanca je spojiť sa. No vidíš nejakú šancu spojiť sa, keby hneď len štáty bývalého vých. bloku? veď Poľsko je viac proamerické, než samotné USA, Nemecko s jeho vedením je motorom genocídnych zmien, a tí menší prijali rolu lokajov celkom prirodzene a rochnia si v nej. Hrajú sa na dôležitých a bojujú proti hrozbám, ktoré sami vytvárajú.
Keby som bola mladšia, utekám z tejto totalitnej ríše, čo by mi sily stačili.
Máš pravdu, no myslím, že keď naši politici podpísali ten totalitný nátlakový papier - LZ, netušili, že to bude obmedzujúce vo všetkých sférach nášho života. No teraz to už vedia a ak nás nebránia a netrúbia na odchod, je to zrada.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+7 # Piovarči 2017-03-03 20:28
Aj malý štát zmôže dosť. Ukážte to v tomto roku vo voľbách a nebudete viac malý štát. Bude sa o vás písať v celom svete. LEn vyhadžte tie Marionety na hnoj.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+7 # Historik 2017-03-03 21:50
Pio a kdy poletí kefírer Kiska z oken hradu do Dunaje?
Máte přímou volbu, nebo to rozhoduje ambasáda přes poslance?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+7 # Piovarči 2017-03-04 03:05
No Kysku som nevolil. Ním boli ľudia oklamaní. Dúfam že sme naleteli posledný krát
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+7 # Jaris 2017-03-03 23:18
Eriko, to je velmi chaba vymluva, kterou nam vtloukali uz ve skole za socializmu. Co napriklad takovy Island? Ten si vyridil ucty s podvodniky velice rychle. Jde o to nebat se.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+10 # Vladimír 2017-03-04 00:08
Jaris svatá pravda - Island je pro naše malé státečky dobrý příklad toho,jak může i malý národ udělat velké činy....není důležitá velikost státu ale velikost ducha národa - lidu.
U voleb jedině SPD T.Okamura .....dále se uvidí.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+7 # Mariet 2017-03-04 04:00
Eriko: mohu se zeptat, proc se chcet zabyvate nicotnou otazkou, jak velky stat jsme? Staty jsou vymysl, zkuste se od toho oprostit a se NEpohybovat pouze v nalajnovach rameccich mysleni, ktere Va byly nasoukany do podvedomi tak, ze je berete za normal automaticky. Neni to tak. Ponechme stranou rozdily v mozcich a uvedomte si, ze jste se narodila na planetu, ktera poskytuje prostredky k zivotu. Mate na ne narok od te planety a zadny zmetek ( co si hraje na cloveka) Vam nebude diktovat, ze muzete bydlet a jist za odmenu, ze budete jemu poslusna! Nic takoveho neexistuje, to je fixe, kterou lidi prijali dobrovolne, bohuzel jo!

Politici ne ze netusi, ale sakra moc dobre vedi, co delaji! NEJDE O ZADNOU ZRADU! Oni plni planovane zadani, a mozna se mnou nebudete souhlasit, ale oni ty plany znaji na nejmene deset let dopredu a nas udrzuji ve fiktivnim dojmu, ze se veci odehravaji za naseho vlivu! Toto je ten nejvetsi podvod, ktery si opravdu jen malo lidi uvedomuje, ze nemaji sanci nic ovlivnit (volby), ale odkyvou opet z a znovu plan na svou likvidaci, zapocaty rokem 1989.
Reknu to z ostra: Havel mel letet po hlave dolu z Hradu za ten obrovsky podvod, c o na lidech spachal, protoze doslova dopismene vsechny jeho sliby byly v realite opacne!! Nahoda? Nikoliv. On jenom zopakoval americke finty na lidi, ktere vidite sama dodnes i u Trumpa ( no child left behind zopakoval po Bushovi Jr. jen s pouzitim trochu jinych slov, ale je to opet jenom a pouze a zase HEREC.

Napisi Vam jednu vetu, ktera je, podle mne podstatna: Kazdy hajzl pocita se slechetnosti druheho. Neni sance ji vyvratit, protoze vsechno, co vidite, se deje prave na zaklade toho.

Dokud se lidi nezbavi dvou veci: modlarstvi, potreby uctivat sve zvolene misto toho, aby jim srazili hlavu za podvody, nikdy, nikdy se nic nezmeni. Je to otocene hlavou dolu, protoze ja si platim nekoho za to, ze mne chrani, a ne za to, ze mi bude vysvetlovat jak nemuze! Kdyz si to jenom dovoli mi sdelovat, tak musi dostat poradny kopanec do riti a zadne penize, ale lidi na to nemaji kuraz, aby rekli, sakra ty zmrde, ted mluvim o Zemanovi, pln si povinnosti, ktere mas vuci nam a jsi za to kralovsky placen. Oni radsi umlci, odsoudi, odkopnou kazdeho, kdo jim tuto pravdu rekne a uvidite tech minusu, co tady dostanu za vyrcenou pravdu, kterou uplne normalne zvirata vnimaji, jenom lidi ne!
Mluvim o pudu sebezachovy, ktery ona zvirata poruseny nemaji a nikdy si nenechaji vzit, to jenom lidi se ho radi vzdaji za sliby a prachy. Zavidim tem zviratum jejich instinkty, ktere si nedaji nicim vzit.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+7 # contumax 2017-03-04 09:18
Mariet

Pud sebezáchovy žel lidé v ČR ztratili...

Zvíře dokáže nasadit i život, když má bránit svý mladý...!!!

A co se tu děje s našimi dětmi...???

Stát neboli máfie krade děti ve velkým a všichni drží huby a když se s někým o tom bavím posílají mě někam anebo se vymlouvají na to, že nic nemůžou dělat...

Co je to za muže a co je to za ženy...???

Jsme ještě vůbec lidmi...???
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+6 # erika 2017-03-04 10:10
Nemôžem si pomôcť, Mariet, ale hoc máte veľa pravdy v tom, na čo máme nárok a čo robia naši politici, vaše riešenie je ťažko realizovateľné. Podľa vás malý štát bez zdrojov, bez vlastnej armády a bez spojencov môže niečo zmeniť? Tak si spomeňte na vojnu v Juhoslávii. Ako statočne sa bránili Srbi a nezdá sa mi, že by boli vyhrali...hoc boli v práve...a dodnes majú na nich spadeno.
Srbi sú tí najstatočnejší ľudia, akých poznám.
www.youtube.com/.../
Ale naozaj myslíte, že táto hydra, ktorá roznáša hnedý mor po Európe, niekoho dobrovoľne pustí z pazúrov?
Bez silného spojenca sme stratení. Nemci sa spojili a my sme sa rozdelili, rozbili aj Juhosláviu, predtým ZSSR.... Vedeli prečo. Vedeli, že v jednote je sila.
Preto "Rozdeľ a panuj" je ich motto.
Akcie jednotlivcov, žiaľ, nemajú najmenšiu šancu.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # contumax 2017-03-04 19:23
Erika

I jeden člověk může pohnout zeměkoulí...!!!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+21 # Josef Švejk 2017-03-03 16:09
Klaním se s úctou paní Mariet. Máte velmi, velmi, velmi dobré názory. Je příjemné v dnešní době potkat Člověka vašeho formátu. Držte se!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # Vladimír 2017-03-04 00:33
To je sice hezké ale nijak nám to jako národu nepomůže :-)
Zkuste dát všichni zde píšící,raději konstruktívní návrh na zlepšení....
Kecama se ještě nic nezlepšilo a my jako národ potřebujeme AKCI ...

Kolik lidí tady na tyto stránky chodí a všichni se navzájem jenom strašíme,místo toho abychom se dali dokupy a něco vymysleli...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # contumax 2017-03-04 19:31
Vladimír

Jestli se lidi nedají dohromady, může pak být pozdě a budou kňučet jako spráskaní psi na řetězu...!!!

Phuj tajfl, nesmíme se dát opít rohlíkem...!!!

To je přeci hnus čekat na popravu se založenými rukami u TV...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # Jaris 2017-03-03 23:13
:-) Zdravim!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+5 # xmarek 2017-03-03 12:06
Naprostý souhlas.

Tak trochu se to dá parafrázovat na "A teď se celý národ najednou POSERE".

A dovedete si představit co to bude pro tuto planetu za nášup? Co na to lachtani? Co na to veverky? A jak k tomu příjdou např. klokani?

Kdy si lidé uvědomí, že za vším jsou konkrátní lidé, ne ty "Entity" typu Vláda, Parlament, EU, Stát, Svět, Bůh, Planeta atd.

Protože MY jsme ti co se rozhodují. My máme svobodu, kterou nám nikdo nemůže upřít. A pokud se např. ten ouřada pokusí o něco takového u mně, tak dostane takový kop někam, kde se mu to nebude hodně líbit.

Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+42 # Mariet 2017-03-03 07:59
A do tretice: V Turecku jsou uz dalsi 2 miliony sesbiranych privandrovalcu ( ponejvice z Afriky) na odchodu do EU. Dalsi se stale prisunuji. To, ze uz nejsou zpravy ukazujici privandrovalce drouci se pres hranice dava lidem falesny pocit, ze invaze slabne, ale opak je pravdou!

Ty nejsilnejsi prisuny jsou teprve pred nami a probihaji neustale. Vsichni politici evropskych zemi o tom vedi a jenom hraji lidem divadlo, ze jsou proti tomu, ve skutecnosti nejsou a ani si to nemohou dovolit...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+28 # .lak 2017-03-03 09:00
No ti naši trotli jestli jim ecb vytiskne oira ze vzduchu po 6 000€ za kus vandráka po tom skočí a na voliče se vykadí.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+20 # erika 2017-03-03 16:15
Keď to začalo, Mariet, P.C. Roberts povedal, že tým SŠ vyhlásili vojnu Európe.
Rozhodli sa zlikvidovať Európu a to sa im mohlo podariť len tak, že nás nahnali na jednu loď / vytvorili nesúrodú EÚ,s naprogramovaným časom rozpadu/ a prevzali velenie. Teraz nás rozmlátia o útesy a bude to des a hrôza.
Lebo krutí a zlí ľudia prichádzajú do Európy a jej vzali právo na obranu.
OSN je v čele toho procesu. Komu slúži?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+9 # Piovarči 2017-03-03 20:35
Svetovej mafii
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+37 # john.malik 2017-03-03 08:10
Už ať je to tady:) těším se na šária hlídky, hořící auta, znásilňování a teror v ulicích. Hloupý, líný a sobecký čech si nic jiného nezaslouží:) Spíš jsem zvědavý co na to Orbán a Kaczinsky.
Dva roky jsem po republice jezdil na demonstrace, zakládal blogy, bojoval proti tomu, ale na konci loňského roku, jsem si uvědomil že to nemá Vůbec žádný smysl, takže šetřím peníze a plánuju se odstěhovat.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+24 # Mariet 2017-03-03 15:55
neni uz kam, pane malik. Od dubna se oficielne stavame rozvojovou zemi a vetsina zemi upravuje pravidla pro migracni politiku podle diktatu globalizatoru, kteri toto cele zosnovali.

Jedina zachrana je Rusko. A aby to lidem nedoslo, tak se jim neustale vstepuje ta megalez o ruske rozpinavosti a agresivite. Dokonce i Trump pokracuje v sankcich vuci Rusku, ktere jenom prijalo zpatky rusky Krym. Tentyz clovek ale verejne podporuje izraelskou zlodejinu ciziho ( palestinskeho) uzemi a jeste na takoveto uzemi stehuje ambasadu USA... a obklicovani Ruska pokracuje, USA se vyzuly z placeni za to, poukazujice na to, ze jde o ochranu zemi pred Ruskem, a ty si to musi zaplatit, ovsem moc dobre vsichni vime, ze jde o ruske bohatstvi, ktere potrebuji USA k holemu preziti...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+8 # john.malik 2017-03-03 16:37
Když se uskromníte, je spousta skvělých míst. Mám spoustu přátel v Jižní americe, kde je nejmenší počet islámistů na světě. Běžte do kolumbije, Ekvádoru, Bolívie s Koránem. Vás i policajti zastřelej. V mexiku to prej zkoušeli muslimaci a druhý den celá rodina a komunita muslimáku popravena kartelem:) Mexiko je už v některých místech nebezpečná, ale spousta zemí v Jižní americe jsou překrásné. Mám tam známe co tam utekli, takže vím. Jak jsem psal když se uskromníte dá se tam absolutně v klidu žit. Stejně pracuju načerno, protože odmítám platit daně. Takže důchod mít ani nebudu. Tak šetřím, je mi 30 no a až mi bude 60 vezmu celoživotní úspory a odstěhuju se tam.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+9 # Jarin G. 2017-03-03 20:45
Budeš-li, Johne, ještě mít kam. Doufejme, že rozum vyhraje nad mamonem. I v Jižní Americe má uSSa své zájmy! Uvidíme, kam to půjde za Trumpa. Snad ne cestou dalších barevných revolucí.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+5 # Vladimír 2017-03-04 00:29
john.malík - to že bychom měli utéct někam "za lepším" je vlastizrada a zbabělost....ni kdo neuteče sám před sebou a před ZODPOVĚDNOSTÍ a my jsme za tuto Zemi zodpovědní .....
MY SE MUSÍME SEMKNOUT A VLETĚT NA TY SVINĚ VE VLÁDĚ .....UDĚLAT KOMPLETNÍ REVOLUCI ...pak si musíme sami začít budovat novou zemi.....
NIC JINÉHO NÁM NEZBÝVÁ UŽ TO VŠICHNI POCHOPTE, ZAHOĎTE STRACH A ZAČNĚTE BÝT AKČNÍ....
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # john.malik 2017-03-04 07:59
Jak jsem psal po dvou letech aktivniho boje proti vladě, kdy sem jezdil na demonstrace, všem se snažil otvírat oči, psal blogy, davál videí na youtube. Už na to seru, to není zbabělost. Já už odmítám dávat svůj čas a energii k tomu abych vlastně mluvil do zdi. Já se snažil a vím jak to je. Takže budu chodit makám, naučím se jazyk ve volném čase, budu se věnovat svému fyzickému a psychickému rozvoji a až našetřím dostatek peněz adios čechy navždy. Seru na čechy!!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+6 # Vladimír 2017-03-04 11:11
john.malík - " Seru na čechy!! "

Tak tohle bych nikdy nechtěl aby jsem musel říct....i když jsem už skeptický k našim lidem ale POŘÁD VĚŘÍM,že se jednou ta hráz protrhne a my se vzpamatujeme.Na še Země je nádherná a byla nám dána našima předkama k opatrování ,tak my jsme POVINNI se starat o to aby vzkvétala a předat jí zase našim dětem a vnukům....Tak to budu dělat já i kdybych měl na její obranu položit život....tady jsem se narodil a tady umřu...AMEN
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # contumax 2017-03-04 19:26
Vladimír

1 *******
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # cepop 2017-03-03 21:39
Skus pezradit,kde sa chces usadit...V uk?Bradforde,Ma nchestri,kudrna ci su vsade a jedneho dna bude Britania,zapadn ym Pakistanskym ostrovom!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+28 # yastrab 2017-03-03 10:16
„Je to stejné, jako když máte nesplacený účet. Musíte ho zaplatit,“ řekl Avramopoulos.
Ty vole,že Ti huba neupadne!!!!!!! !!!!!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+21 # Vladimír57 2017-03-03 10:49
"Má pravdu předsedo." Řecko má hodně nesplacených účtů, tak ať si je platí!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+22 # alojz 2017-03-03 11:31
...kdysi se říkalo a napsala se i kniha : MRÁZ PŘICHÁZÍ Z KREMLU.. teď to můžeme nazvat MRÁZ PŘICHÁZÍ Z BRUSELU
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+19 # Lubinen 2017-03-03 13:28
Cituji alojz:
...kdysi se říkalo a napsala se i kniha : MRÁZ PŘICHÁZÍ Z KREMLU.. teď to můžeme nazvat MRÁZ PŘICHÁZÍ Z BRUSELU

Mráz je otázka sezóní , ale EU vymýšlý nekonzumovateln ou sračku na věčný časy a proto slušní lidé všech zemí spojte se.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+25 # Pokémon 2017-03-03 11:43
Maximálně mě vytáčí, že si naši představitelé nechávají srát na ty svý blbý hlavy, že se neodváží poslat celý Brusel do prdele. Tak ono už nestačí, že nás EU zaplavuje "výběrovými" potravinami a kdoví, jakým dalším odpadem o kterém ani netušíme, ale majíí ještě tu nehoráznou drzost vyhrožovat nám pokutami za něco, co se týká výhradně naší národní záležitosti, jelikož to přímo souvisí s bezpečností a obranou země a jejich lidu. Klaus měl za ušima, když se ošíval při podpisu Lisabonské smlouvy. Dnes mu musíme dát za pravdu, když tvrdil, že toho jednou budeme litovat. No a máme to tady, co jsme chtěli. Ale, co dělat, když to začne být neúnosné? Těžká situace, ale vopravdu velmi, velmi těžká, řekl by nyní Klaus.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+8 # contumax 2017-03-03 17:54
Klaus

Je hodně vinný tím vším, věděl dobře co dělá ta buzna...!!!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # erika 2017-03-04 10:37
Jednajú s nami ako so svojou kolóniou, Pokémon, a tým sme sa vlastne aj stali. Hitler na to išiel silou, a prerátal sa... títo prefíkanosťou a súhlas si kupujú...od našich nenásytných zapredancov...z atiaľ im to skvele vychádza. Zazobanci totiž nikdy nemajú dosť a ako povedala Matka Tereza, " hlad chudobných sa dá nasýtiť, no nikdy nenasýtiš bohatých"z9nkm. ..
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # contumax 2017-03-04 12:49
erika

1 ***
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+21 # Willbr 2017-03-03 12:07
Píšou že; "Je možné a proveditelné, aby byli všichni oprávnění z Itálie a z Řecka přesídleni do září.“ Tak se na to podívejte. Už to nejsou nelegální přistěhovalci, nejsou to imigranti, ale už jsou to "oprávnění".
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+10 # Mariet 2017-03-03 15:57
Presne timto figlem zavrou usta i Okamurovi, sklapne paty...a bude salutovat ...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+5 # Piovarči 2017-03-03 20:51
Fico pred nimi nesklapol je možné že to neurobí ani Okamura. Alebo máte inú lepšiu variantu? Ak áno treba ju voliť. Inú možnosť nemáte lebo ľudia do ulíc nepôjdu ani keď ich budú odvážať na Gestapo a rovno vraždiť. Budú strachom vydesení sedieť ďalej doma pozalezaní v pivniciach a pod postelami....
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+6 # erika 2017-03-04 18:29
Veríš tomu, Piovarči? Fico iné hovorí a iné robí. Niet rozdielu medzi ČR a SR, rovnakí voliči, rovnaké vlády, rovnaké ignorovanie občanov, zdieranie, kšeftovanie, výpredaj lesov, vody, pôdy...
Tá nenásytnosť volá do neba.
K tomu korupcia, protekcionizmus , prenasledovanie za vyjadrenie názoru.
Došlo aj na slová Karla Kryla:
www.youtube.com/.../
A máme to se vším všudy:
www.youtube.com/.../
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Vladimír 2017-03-04 23:59
erika Kryl byl suprový chlap upřímný a morálně rovný i písničky měl aktualní a my bychom je dnes znovu měli přehrávat jako za komoušů...Kryl byl skorosoused pocházel z Nového Jičína kousek od nás...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+9 # cocoa darriba 2017-03-03 12:59
kdo z vás hlasuje peněženkou ? ani ten Láhvička
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+16 # OldNoe 2017-03-03 14:00
Vraj páchateľské krajiny... páchateľské sú tie, ktoré ich sem protizákonne púšťajú - príp. vozia. Tie, ktoré neochránili Schengenský priestor. A páchatelia sú tí, ktorí ich napriek množstvám nezákonností ostatným nanucujú.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+23 # George Bart 2017-03-03 15:02
Národy, které mají v čele svého státu vlastence, pošlou celou EU do prdele. Národy, které mají v čele svého státu vlastizrádce, velkozloděje a kolaboranty se podříděj. Jsme v prdeli
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+16 # Mariet 2017-03-03 16:01
Muzete mi, prosim, vyjmenovat, ktere narody maji v cele sveho statu vlastence? Ja vidim same sionisty...

Uz skoncila doba, kdy v cele zemi byli kolaboranti ci vlastizradci, jsou to negojimove a my nejsme jejich narod, rozumime si? Oni ty sve nezrazuji, prave naopak...proto jsou kazde volby falsovane...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+13 # Gejza 2017-03-03 15:51
George Bart, veru sme a poriadne hlboko, preto:
www.youtube.com/.../
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-6 # Věra Štimová 2017-03-03 18:59
Tady je jedna rada: varovani.org
296. Poselství Panny Marie ze dne 29. prosince 2011 v 14:15.

MŮJ RŮŽENEC MŮŽE ZACHRÁNIT NÁRODY


Mé dítě,
modlitba svatého růžence může zachránit národy.
Mé děti nesmí nikdy zapomenout, jakou moc má můj svatý růženec.
Je tak mocný, že dělá mistra klamu k ničemu. Když se jej denně modlíš, nemůže udělat nic tobě, ani tvé rodině.
Prosím, požádej mé děti, aby se od dneška začaly modlit můj svatý růženec, aby ochránil nejen jejich rodiny, ale také i jejich společenství.
Růženec je tou nejmocnější zbraní proti plánům Zlého zničit vše, co může, v těchto jeho posledních dnech na zemi.
Nikdy nepodceňujte lži, které vnáší do myslí lidí, aby odvedl mé děti od Pravdy.
Tak mnoho z nich se bude pod jeho vlivem vzpouzet a bojovat proti pravdě velkého milosrdenství mého Syna.
Modlitbou mého svatého růžence můžete tyto duše ochránit od lží.
Jejich srdce mohou být a budou otevřena, vyhradíte-li si čas k modlitbě mého růžence.
Modlete se nyní za mé děti, aby otevřely srdce Pravdě. Modlete se také, aby všechny mé děti našly sílu přijmout milosrdenství mého Syna.


Vaše milovaná Matka
Královna andělů
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # Mariet 2017-03-04 04:17
Verusko:

Jsme ve treti svetove valce a kdyz budeme k sobe uprimni, tak si prizname, ze valky provazeji souziti lidi na planete porad, a neni podstatne, jak jsou velke. Porad a dokolecka dokola jde o rabovani. Zvirata se zabijeji mezi sebou, protoze je jim to predurceno se zivit jeden druhym ... U lidi tomu neni jinak. a kdyz nemaji potrebu druheho sezrat, tak porad maji potrebu druheho nejak dostat! Nevidite to?
Zadna kralovna andelu neexistuje a pokud v ni verite, tak jste spolkla navnadu od vykoristovatelu , kterym vase vira usnadnuje ovladani vas!
Kazda motlitba je cin zoufalstvi, slabosti a beznadeje a necilte se na mne, ze Vam to pisi, to nejsem ja, ale prirodni zakon Vam sdeluji. Sila je jenom v akci, v cinnosti, ne v doufani a modleni se.

Ale kdyz pristoupite na hru, ze za vas nejaky vymysleny buh vse bude resit, tak jste se dobrovolne rozhodla se nechat sezrat autory tohoto vymyslu a ,ma navrch a k tomu Vas ma v hrsti a smeje se Vam ( nutno podotknout, ze zcela opravnene). Znovu Vam pripomenu zviratka. Sledjte a pozrete, jak jsme proti nim ve svych zivotech pozadu z hlediska chapani prirodnich zakonu, ktere my nechceme respektovat jenom proto, ze jsme si nechali vsugerovat, ze jsme neco vic a zaslouzime si dokonce posmrtny zivot! A za co a proc uz si nikdo nechce odpovedet, ze ano...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-2 # contumax 2017-03-04 12:48
Mariet

Je to Tvůj názor ale Bůh přeci jen vyslýchá modlitby akorát žel Ty s ním nemáš tu zkušenost...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+5 # mpskus 2017-03-03 20:49
a kto im povedal aby ich prijimali? ked si tam pustili migrantov, tak nech si s nimi pekne ziju a nikomu ich nemusia prerozdelovat, osrat celu eu, ak toto je ich demokracia, tak ja chcem zit mimo tejto schyzofrenie
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+9 # cepop 2017-03-03 21:45
Hlavna pointa celeho pribehu migrantov je-ze byvale a dnesne kolonialne staty,sa chcu podelit so svojimi problemami a prerozdelit ich medzi 27 clenov.Mali by sme byt vdacny,ze nam umoznili pracovat v ich montovnach a zlomok mzdy nemca a cely zisk poslusne odovzdavame za hranice SR.Dakujeme,ze nam EU umoznila,aby sme prezili a prezivorili..je dnaju s nami,ako s obcanmi EU,druhej kategorie!Tak je skutocnost!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+7 # Pokémon 2017-03-04 01:05
Mnichovská dohoda, Jaltská dohoda. Pokaždé o nás, ale bez nás. To je pořád ten stejný Západ, kterému nestojíme ani za to, aby se nás vůbec zeptali, jestli s tím, co vymysleli souhlasíme. Země druhé kategorie jsme byli vždy, jsme nyní a budeme i nadále. Takže vidět naši pozici v EU nějakou podobu rovnocenného partnertsví je naivní a to vykřikování našich "demokratických " politiků, že jsme vždy patřili k Západu je směšné a na západě z toho musejí mít ohromnou prču. Slovanská mentalita je úplně jiná, nemá smysl se někam cpát, kde bychom vždy měli stejně jen roli jehněte mezi vlky.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat

Přidat komentář

Bezpečnostní kód
Obnovit


Anti-spam: complete the taskJoomla CAPTCHA
Top of Page

Nezávislé zpravodajství z celého světa aneb Co se jinde nedozvíte | Založeno 2011
Máte dotaz? Chcete inzerovat na AC24? Neváhejte nás kontaktovat formou emailu: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Copyright © 2011–2016 AC24, s.r.o. | O projektu | Tiráž | Napsali o nás | Podpořte nás

Webový portál AC24.cz ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.