AC24.cz

AC24.czZe světaBývalý astronaut NASA Dr. Edgar Mitchell: Vláda vám lže, mimozemšťané zabránili válce mezi Ruskem a USA

Sociální sítě

Reklama

Bývalý astronaut NASA Dr. Edgar Mitchell: Vláda vám lže, mimozemšťané zabránili válce mezi Ruskem a USA

Bývalý astronaut NASA Dr. Edgar Mitchell uvedl, že mimozemšťané mírumilovného typu navštívili Zemi, aby zabránily válce mezi Ruskem a USA.

Astronaut Apolla 14 uvádí, že mimozemšťani zabránili, aby Studená válka ve 40. a 50. letech vyústila do 3. sv. Války.

Anonhq.com píše:

V rozhovoru pro The Mirror uvedl: „White Sands (v Novém Mexiku) bylo odpalovací místo pro jaderné zbraně - a to mimozemšťany moc zajímalo. Chtěli se dozvědět o našich vojenských schopnostech. “

Také uvedl, že mimozemšťané chtěli, abychom se vyhnuli válce a chtěli pomoct Američanům a Rusům udržet mírové podmínky pro obě strany. 

Mitchell - šestý muž na měsíci - uvedl, že ostatní důstojníci by vám řekli to stejné. Říká, že během rozhovorů s mnohými z kolegů, kteří pracovali na silu v průběhu konce 40. let, uvedli, že byli svědky neidentifikovatelných létajících objektů nad těmito sily (odkud se vypalovaly rakety), kteří zde létaly jen, pro to, aby zabránily jejich funkci.

Také prohlásil, že někteří důstojníci z pacifického pobřeží mu řekli jak mimozemšťané sestřelili rakety z jejich kosmické lodi. 

Pro mnohé z nás se to zdá těžko pochopitelné; bývalý astronaut nicméně prohlašuje, že věří v inteligentní život ve vesmíru.

Když se ho ptali jak mimozemšťané vypadali, Mitchel odpověděl, že typicky měly stejně velkou hlavu s velkýma očima a malými obličejovými rysy.

Mitchell také věří, že Šediváci, přistáli 7. června 1947 v Roswellu a někteří z nich byli zajati. Mitchell prohlašuje, že americká vláda lhala o tomto přistání, aby vyspělá technologie nepadla do ruských rukou, nebo do rukou jakéhokoliv protivníka.

„Ideální plán bylo o tom jednoduše lhát a nechat si to pro sebe.  Označili to jako TOP SECRET.“ Mitchel říká, že toto mělo vytvořit iluzi pro veřejnost a pro vládní zaměstnance.

Před devíti lety NASA prohlásila, že nesledují UFO, ani neexistuje žádná skryté organizace, která by monitorovala mimozemský život na Zemi. NASA prý nesdílí názory Dr. Edgara Mitchella vztahující se k problematice UFO nebo o jejich příchodu na Zemi.

Zdroj: mirror.co.uk

Loading...

Komentáře   

+114 # Josef Švejk 2017-01-27 20:21
U nás v ČEZku máme také takové pitomce. Protože však nemáme žádnou NASA, shlukují se v náhradních organizacích - ve Strakovce, sněmovně, senátu a někteří i jinde.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+30 # Dědouch1 2017-01-27 20:34
:D jsi stručnější.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+33 # Piovarči 2017-01-27 23:18
Podľa mňa trepe, neverím mu ani slovo.... mlženie pokračuje.... a je úplne jedno či je článok starý a prebratý z roku 2015....
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-17 # Marek Krkavec 2017-01-28 01:32
"mlženie pokračuje...."

Jediny kto tu nieco mlzi je ac24. Prebral clanok z roku 2015, gratulujem, opat vidno kvalitu nasich "alternativnych medii".
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+16 # Piovarči 2017-01-28 04:50
Moc dhké príspevky na mňa bratre Žiško:-DDDDDD
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+27 # chromolibden 2017-01-28 09:27
Nepotřebujeme mimozemšťany.Bu deme mít novou rasu a sice Prasolidi,oni už sice existují,ale tihle budou dokonalejší.
novinky.cz/.../...
To je paráda co?Zapoomeňte na nějaké Monsanto a jejich úpravu DNA rostlin,teď přichází ta pravá "evoluce".Než bychom se jako lidstvo raději vyhli používání pesticidů,farma ceutických výrobků a soustředili se na životní prostředí či životní styl a tím snížili nemoci a jejich původ,tak si radši vypěstujeme nové orgány v prasatech.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # Petr Ježek 2017-01-28 09:35
Abyste se pak nedivili, bratři. EMzáci jsou dobří i špatní, jako my, jen s těmi emocemi to nějak neumí a proto dělají při globálním řízení pěkné boty...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+7 # contumax 2017-01-28 10:18
Chromolibden

Přesně...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+12 # Richard 2017-01-28 16:47
Krásná debata..................

Já si ale myslím že skrytý smysl tohoto blábolu jenž astronaut pronesl je jediný:

USA kdyby mohlo tak by hladce RF spolu s Čínou porazilo ale bylo mu v tom zabráněno vyšší mocí.

Kratšej
USA je největší, nejhezčí a nejlepší na světě.......... ....

Dnes již nemohou říkat bůh to nechtěl, nebo byla to boží vůle natož že se to stalo protože měl kdosi boží vnuknutí.

Nějak nám ty mimozemšťany poslední dobou cpou. Dokonce bych si dovolil tvrdit že horem dolem. Dokonce se toho aktivně účastní mediální žumpy.
A ti zadarmo nic nedělají!

Já jsem velmi skeptický. Ale pokud je vesmír nekonečný tak je nekonečně možností.
Pokud tedy vývoj není omezen počtem pokusů zcela jistě se v nekonečnu možností dá najít více než jedna naplněná možnost........

ALE

Jako lidé jsme ve srovnání s entitou která si poletuje prostorem na pro nás nepředstaviteln é vzdálenosti tak zaostalí a nezajímaví že výrazně pochybuji že by se s námi kdokoli zabýval.
Možná školák za účelem referátu....... ......
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+10 # smrťák 2017-01-28 15:43
Marek Krkavec (right nick)
Velice pozorně jsem se začetl do této diskuze a po pečlivé analýze musím, (ač nerad) přiznat, že jsem na tvé straně.
Pokud teda připustím podle tvé "argumentace", že jsi tady jediný "mimozemšťan", je jasné, že existují.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+18 # xy 2017-01-28 10:56
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+5 # Piovarči 2017-01-28 20:29

Treba si všimnúť nafotené hviezdy nad Mesačným horizontom
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+12 # Holahop 2017-01-27 23:39
Podme verit az budeme uvidiet
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+34 # Dědouch1 2017-01-27 20:33
Dr. Edgar Mitchell - šestý muž na měsíci (ha, ha), během rozhovorů s mnohými z kolegů, kteří pracovali na silu v průběhu konce 40. let, emzáci poletovali nad raketovými sily, aby zabránili odpalu, sestřelili rakety z kosmické lodi...,věří... , popisuje ksichty emzáků. Další americký magor, který se potřebuje zviditelnit, nebo potřebují tímto hloupým blábolením něco skutečného.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+12 # contumax 2017-01-27 21:34
Dědouch 1

Přesně ták, jsou to bláboly...

Verneovky už mám za sebou...???
Kosmonauti nebyli jen to, co se veřejnosti předkládá...
Museli projít jiným vycvikem, než se traduje...
NASA zkoumá/ špízuje hlavně cizí státy - špionáž schovaná za výzkum vesmíru...!!!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+17 # Piovarči 2017-01-28 03:16
Dedo pozri tu na fotku na mesiaci nafoti li americký kozmoši ufo:
APOLLO 17 UFO IMAGE Reveals Triangle UFO (TR3B) In All Its Glory, Video, Oct 2015, UFO Sighting News.
ufosightingsdaily.com/.../...

To tam isto niekto len dorobil:-). Je to zámerná manipulácia Aliens na Mesiaci:-). Takéto objekty tam bolo akože vidieť a hviezdy nie?

čo to tam vidno tak slabo osvetlené tiež záber údajne z Apolla 17

To sú mi veci čo to len môže byť...

Veľmi netradičné UFO:-) Čo ty na to Dedouchu.....
Krkavcov Lunárny KRAKEN:-)))))
Všetky zmienky o UFO v Lunárnom programe Apollo sú podozrivé a nevieruhodné pravdepodobne umelo produkované...
Nie že by som chcel tvrdiť že život mimo našu planétu nie je možný to naozaj nie. Vesmír môže byť plný života..... ale toto je cieľavedomí hoax


A toto je foto z Lunar Orbiteru III z roku 1967 ktorý na Slnkom osvetlenej strane Mesiaca nafotil nad horizontom jasné hviezdy pričom povrch mesiaca nie je prepálený -pekná mäkká expozácia. Zrejme to ide.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-12 # Marek Krkavec 2017-01-28 13:42
:D :D :D Ak to teda spravne chapem ty veris na UFO ? Ci ako tomu mam rozumiet ?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+16 # pf 2017-01-28 14:36
větší blbost by byla nevěřit.. tím že člověk zavrhne možnost jiných inteligentních tvorů zároveň zavrhne i sám sebe... je nemožné aby v takto obrovském prostoru nevznikl i jiný život než ten kterej známe... ovšem otázka je, jestli nás někdy tyto tvorové navštívili či ne..
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-10 # Marek Krkavec 2017-01-28 14:52
Ako sa tak pozeram na to ake kraviny je schopny vyprodukovat Piovarci tak skor zavrhujem moznost inteligentnych tvorov v tejto diskusii ...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-8 # contumax 2017-01-28 16:21
pf

Můžeš pátrat jak chceš, nenajdeš žádný...

Jediný jsme my a jestli Tě tu o štve, tak se přidej k těm napůl šíleným, kteří hledají neexistující přelud...!!!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+11 # Piovarči 2017-01-28 18:42
contumax existenciu života mimo našu planétu nemožno zavrhovať.
Už len na Marse môžeme objaviť život na mikrobionálnej úrovni... A čo sa môže nachádzať na tisícoch a tisícoch exoplanétach netušíme....
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+9 # Vladimír57 2017-01-28 20:01
Největším důkazem života ve vesmíru je naše planeta Země. Nebo snad nejsme součástí vesmíru?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Lolofon_svk 2017-05-21 07:58
moja odpoveď či verím v UFO:
www.youtube.com/.../
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+7 # Richard 2017-01-28 17:16
Pivovarči.......

Je tu již výrazná změna. Již jen napadá Tebe a zkouší zpochybnit Tvé myšlení. Přímo si již napadat věc samou nedovolí...........
.pročpak asi...........
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # Piovarči 2017-01-28 20:10
Lebo práve aj toto napríklad Lunar Orbiter III v roku 1967 nafotil nad Slnkom osvetleným Lunárnym horizontom nielen povrch Mesiaca ale aj hviezdy

Hviezdy nafotili aj Ruské lunárne sondy
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-5 # Marek Krkavec 2017-01-28 22:57
Piovarci a preco je na tvojej fotke vesmir sedy a nie cierny ?

"Hviezdy nafotili aj Ruské lunárne sondy"
Takze tu je priklad ruskej fotky z mesiaca. Mozes mi na nej ukazat hviezdy ?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # jan lavicka 2017-01-30 08:25
tobě fakt ten mozek chybí :)
no přeci tam, kde nejsou hvězdy na Měsíci, těžko něčemu věřit, génie ;)
stačí zapnout základní logiku
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # Dědouch1 2017-01-28 18:08
Klingoni!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Lubor Kucek 2017-05-21 09:16
...veď dodnes sa nevie kto zabil J.F Kenedyho a ani dnes nám nikto nepovie pravdu
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+32 # Jan Kadlec 2017-01-28 00:28
Dědo, nebuď takový skeptik. Existuje hromada knížek a musíš si uvědomit, že dřív byl člověk jenom za blázna, když něco takového tvrdil. Dnes je to jiné. Dnes mohou lidé tvrdit něco o UFO kvůli slávě, ale dřív to nešlo. Dřív to tvrdili jenom blázni nebo ti, co měli pravdu. Nevěř tomu, že dřív bylo tolik bláznů. Nějací určitě, ale ještě jistěji ne všichni... Zkus si o tom něco přečíst, ono stačí vpustit do života trochu matematiky, konkrétně podobory kombinatoriku a pravděpodobnost . Není statisticky možné, abychom byli jediná planeta s životem. A na ty vzdálenosti se vyser, sám to musíš dobře vidět, jak je lidstvo ještě hloupé a zaostalé. Co nám dnes připadá nemožné bude za pár let běžná realita. Stejně jako to bylo vždycky...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+8 # Dědouch1 2017-01-28 10:38
Souhlas. Já ale zpochybňuji bláboly tohoto "šestého na Měsíci"... ten má schízu, jak autobus, nebo chce na stará kolena trochu popularity...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+24 # Jan Kadlec 2017-01-28 00:34
Ještě dodám, že jednomu strejdovi bylo nedávno 80, ale už před 15 lety mi dával číst knihy o kruzích v obilí, o odtajněných dokumentech z USA a o Billy "UFO" Mayerovi. Kdo chce, tak o těchhle věcech ví, ale samozřejmě se to pořád oficiálně tutlá. K tutlání mimozemského života má globální elita dobrý důvod, pokud by o něm všichni věděli, totálně by to zrušilo stávající autority...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+12 # Piovarči 2017-01-28 03:07
No neviem ako by to zrušilo autority. Dane by si platil tak ako doposiaľ. Ufóni by ti nepomohli, daňováci by ťa skásli či tu ufóni sú alebo nie sú. Skrátka ekonomické zákonitosti by ťa držali pribitého tam kde si a ufóni by ti k väčšej slobode nepomohli. A autority neautority držia nás pod krkom tak či tak:-) Máme ich na háku aj bez ufónov a nijako to situáciu nemení:-DD
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+8 # Dědouch1 2017-01-28 10:42
Opět souhlas. Ti, co mě tady nějaký čas znají, vědí, že jsem na straně "konspirátorů"
V tomto jsme zajedno.
Kupodivu. :DDD
Ale vážně, těší mě, že se shodneme. ;)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+9 # Piovarči 2017-01-28 13:56
Čo takýmito vyhláseniami asi sledujú? To nás maju úplne za [...]ných?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+5 # Dědouch1 2017-01-28 18:12
Ano, mají. Sice už jsou trochu nesví a tak trochu víc tlačí na pilu, ale ještě pořád je spousta krkavců a jemu podobných chytráků.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # jan navrátil 2017-01-28 07:32
Dědouchu1
Pak se Mitchell probudil spocený,péro mu stálo jak raketa ke startu a co teď.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+5 # Dědouch1 2017-01-28 10:42
Tomu už asi moc nestálo a proto tak blbne.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+85 # Vítězslav Crha 2017-01-27 21:09
No já bych ani neřekl. Dlouhou dobu sleduju všechny možné i nemožné materiály a věř že je v čem bádat. Nejsem zdaleka sám,kdo má svá naprosto neotřesitelná zjištění,která se opírají o nespočet faktů a důkazů. Co se týká strážní služby okolo raketových sil na obou stranách politiky, byly tyto odstaveny těmito entitami z provozu a to takovým způsobem,který nikdo nebyl schopen pochopit.Triviá lní zásah dokázal na mnoho dní naprosto omráčit celý řídící systém bez ohledu na to,že jsou sledováni.Dokon ce byla zničena podzemní bezpečnostní základna v Utahu,kterou USA vybudovali v nejtvrdším skalním masivu nákladem 85 mild.dolarů a měla být nezničitelná. Asi 2 roky už neexistuje a nikdo neví jakou obrovskou silou byla zničena. Zahynulo v ní asi 37 lidí trvale sloužících v navigačním středisku. Většila mimozemských entit si nepřeje zničení planety,která ožívá úžasnými živočišnými druhy. Kdo nevěří,nic nestudoval a nehledal a tudíž neví nic a pouze dedukuje. Kdo ví,tak jsou tyto znalosti pevně ustáleny v jeho duši a víře v něco co se uskuteční ještě v jeho životě. Já myslím,že změnou politických cílů se k těmto věcem dostaneme snáze protože dojde i k odtajnění spousty dokumentů a vědeckých bádání na tomto poli neoraném. Vztahy USA a RF jsou toho zárukou a jsou také zárukou toho,že nebudou použity jaderné zbraně. Bude chybět důvod. Předešlá vláda plazů k tomu důvod měla.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+43 # Vladimír 2017-01-27 22:08
Vítězslave naprosto s Tebou souhlasím.Jak se začne psát o mimozemšťanech, tak většina si jen upustí páru,aniž by o těchto věcech cokoliv věděli ,nebo se vůbec o tyto vědomosti zajímali. Jiné tema,než politika, je tu nežádoucí a nepotřebné,což je samozřejmě škoda pro rozříření obzoru.Ale to je už věc každého osobně.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Dědouch1 2017-01-28 18:15
.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Dědouch1 2017-01-28 18:20
.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Dědouch1 2017-01-27 22:45
O tom vím Víťo, Ovšem zpochybňuji TUTO snůšku blábolů.
P. S. O UFO, emzácích a pod., už tady byly diskuze, zmínil jsem svoje dvě pozorování a názory.
Nemáš pravdu, Vladimíre.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # contumax 2017-01-28 10:25
Dědouch 1

Nemá pravdu, souhlas...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+24 # njustrit 2017-01-28 00:00
Vitezslav..abso lutny suhlas.... som uz dochodca,ale pametam jedny noviny za komunizmu... ''Pravda''..kto ra uverejnila clanok /vtedy nevidany/..o sovietskych pilotoch,ktoryc h doprevadzalo UFO... sem tam sa objavily i clanky zo zahranicia o ich pozorovani.... ale najviac ma ''bavia'' skupiny,ktore sa tymto akoze zaoberaju,ale ked im poviete vlastny pribeh,tak vas bud ignoruju,alebo vysmeju.... vlastna skusenost...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+11 # Dědouch1 2017-01-28 10:45
Víťo, mele tam o čtyřicátých letech!!!
Tehdejší raketová technika emzáky vzrušovala? :DDD
Zato ta dnešní, je nechává v klidu.
Nezpochybňuji existenci emzáků, UFO a pod., zpochybňuji, že SSa byli na Měsíci byť jen jednou a zmatené kecy kosmonauta, který tam taky nebyl.
"Jeho kolega (asi taky kosmonaut, co nikde dál, než na orbitě nebyl) pracoval ve čtyřicátých letech, na vojenských raketových silech..."
Tak to snad člověku s mozkem stačí.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-8 # contumax 2017-01-27 21:28
Bla bla bla...!!!

Víte o tom, že všichni američtí kosmonauté museli být mormony...???
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+31 # Piovarči 2017-01-28 01:18

Hviezdy na Lunárnom horizonte nafotené Lunar Orbiterom III v roku 1967
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+14 # John Pitralon 2017-01-28 09:44
Jj, z toho bude ještě komedie století. Nebýt internetu, těžko by se k nám někdy dostaly historické záznamy a přesné informace. S tím US podvodníci v roce 1969 počítali.
Jejich tisková konference po jakože návratu z Měsíce, to bylo jen vyprávění historek z natáčení...

Tiskovka Apollo 11 www.youtube.com/.../
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+10 # Dědouch1 2017-01-28 10:57
"Autentické" záznamy, se pro jistotu "ztratily"...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-9 # Marek Krkavec 2017-01-28 11:00
Na internete su tiscky videii a tisicky fotiek zo vsetkych misii ty magor, takze o com to hovoris ?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+15 # John Pitralon 2017-01-28 11:27
Původní video z Měsíce je navždy ztraceno, NASA kazety omylem smazala

"Po asi třiceti letech - možná i na základě dobových fotek ukazujících rozdíl mezi televizním vysíláním a SSTV záznamem - spustila NASA interní pátrání po těchto historicky unikátních záznamech: „SSTV signál svou kvalitou výrazně převyšoval obraz, který viděli po konverzi lidé z celého světa na televizních obrazovkách,“ zdůraznil tehdy John Sarkissian z observatoře Parkes, která se koncem 60. let na vysílání podílela."

"A výsledky hledání jej vedou ke smutnému závěru: „Nevěřím, že ty kazety ještě existují. Bylo těžké to přijmout, ale důkazů, které nás k tomuto závěru vedly, je prostě moc. Museli jsme se smířit s realitou.“ Kazety s původním - nezkresleným - vysíláním Apolla 11 jsou nejspíše navždy ztracené, respektive přepsané."

Zdroj: technet.idnes.cz/.../...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-7 # Marek Krkavec 2017-01-28 11:56
Uz minule som ti vysvetloval ze co sa strailo bol primarny zaznam, nicmenej z neho boli pred tym urobene kopie, ved tie videa mas dnes na internete pre boha. Ved chod na youtube a napis tam "apollo 11". Pane boze ludia, uz zacnite aspon trochu pouzivat rozum.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+7 # John Pitralon 2017-01-28 13:04
Tak běž do NASA a ukaž jim, kde mají ten originální záznam signálu... To, že v Austrálii nasnímali obrazovku monitoru na 8 mm film asi nebudou raw data, že... A to je všechno, co mají.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-8 # Marek Krkavec 2017-01-28 13:37
Tak znova.
Zabery z Apollo 11 su na youtube. To ze sa stratila nejaka primarna telemetria, ktora by mala kvalitnejsi zaznam, to akoze dokazuje co ? Ved sama NASA to ohlasila svetu.
Mimochodom astronauti si zo sebou priniesli natocene videa a tie maju ovela lepsiu kvalitu aj tak.
To sa skor chod opytat Rusov preco nemaju ziadny zaznam startu Sputniku / Gagarina ...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+12 # John Pitralon 2017-01-28 13:51
Na Youtube jsou záběry, které proběhly v TV vysílání, v tom slavném přímém přenosu, z jakože přistávání na Měsíci, v červenci 1969. Originální záznam, který by se dal analyzovat, pochopitelně NASA "ztratila". Z jasných důvodů se to "ztratilo", protože by forenzní analýza toho původního materiálu mohla prokázat, že ta šaškárna byla natočená jiným způsobem. Nějaké "kopie" získané kamerou postavenou před monitorem a následně digitálně zpracované, to je samozřejmě výsměch plus oblbovačka... To je pro ovce.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-8 # Marek Krkavec 2017-01-28 13:58
Jezis ty si magor John.
To o com hovoris ty su videa ktore sa dostali na zem cez radio.
Ale astronauti mali zaznamy ktore nahrali na film a ten film nasledne priniesli na zem !!!
www.youtube.com/.../
Takze ak ty tvrdis ze to "umysele zmazali aby sa to nedalo forezne analyzovat" tak si fakt uber-idiot, lebo tie zaznamy nahrane na film a prinesene na zem mali ovela vacsiu kvalitu ako nejaky tvoj "raw" zaznam vysielany cez radio.
Akoze fakt John, v tomto si este vacsi nevzdelanec ako v 9/11.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+9 # John Pitralon 2017-01-28 14:59
Ale no tak. Problém je v tom, že oba záznamy by spolu musely korespondovat, a až autentický záznam videopřenosu by dokazoval, že to bylo opravdu odvysílané z Měsíce. Tohle natočili ve studiu... Za pár let stejně tak řeknou - no tak ten původní film z kamery v modulu už taky nějak nemůžeme najít, ale máte to všechno na youtube digitalizované a vyčištěné... Znáš je, podvodníky.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-5 # Marek Krkavec 2017-01-28 15:17
Ty magor, ten primarny zaznam nebol tiez nic moc, mal len 320 riadkov a nejakych 10 fps.
John, vies o tom velke hovno. Zakazdym ked ti ukazem ako sa mylis, tak ti zase zacne vadiet nieco ine. Nepripada ti to ani trochu blbe ?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+7 # John Pitralon 2017-01-28 15:29
Prosím tě, ztracený originální záznam z "přistání",ti přiznala i NASA, je to normálně v mainstreamu, dával jsem ti link nahoře, jen to okecáváš. Je úplně fuk, jak byl kvalitní. Tohle pouštěli lidem v TV v přímém přenosu "přistání na Měsíci" jakože důkaz, ale samozřejmě dnes mají kulové...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-4 # Marek Krkavec 2017-01-28 15:56
Takze najprv si tvrdil: "Originální záznam, který by se dal analyzovat, pochopitelně NASA "ztratila", forenzní analýza toho původního materiálu mohla prokázat, že ta šaškárna byla natočená jiným způsobem"

Potom som ti povedal (co si urcite vedel vsak ?) ze astronauti v skutocnosti doniesli ovela kvalitnejsi film so sebou na zem.

Potom si teda zacal hovorit: "Problém je v tom, že oba záznamy by spolu musely korespondovat, a až autentický záznam videopřenosu by dokazoval"

Potom som ti povedal (co si urcite vedel vsak ?) ze aj ten povodny "autenticky zaznam" nebol v skutocnosti bohvieako kvalitny.

Takze teraz hovoris: "Je úplně fuk, jak byl kvalitní."

Akoze fakt ti nevadi ze ty si schopny kazdym dalsim prispevkom uplne znegovat vsetko co si povedal pred tym ? :D :D :D
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # John Pitralon 2017-01-28 16:14
U záznamu, který ti patláci jakože "ztratili" nemá smysl se zabývat kvalitou, když ten záznam ani neexistuje, pochop to. To, že v celém projektu "Apollo" natočili spoustu jiných filmů a vyrobili hromady fotek, je známé, ale tenhle originální záznam vysílání z prvního "přistání" byl naprostý základ, to byly tzv. první kroky člověka na Měsíci. Ve finále vyjde najevo, že toho originálního materiálu "poztráceli" mnohem víc. To se spolehni.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-5 # Marek Krkavec 2017-01-28 16:21
John, uz sa ako vzdy zamotavas. To ze uz nemaju nejaky primarny zaznam - s tym prisla samotna NASA. Ak by chceli nieco "ututlat" tak preco by to vobec zverejnovali ty idiot ? Akoze skus sa fakt zamysliet. Ja mam pri tebe pocit ako keby si bol retardovany.
Rusi si nechali spadnut hangar na svoj raketoplan. Znamena to ze chceli nieco "ututlat" ?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+7 # John Pitralon 2017-01-28 16:32
Prosím tě, přečti si, co o tom napsali pisálkové z technetu. Samozřejmě, že je to podvod a NASA to rve všemi prostředky pod koberec. Stačí se podívat na slavnou tiskovku Apolla 11. Tragikomedie, nic jiného.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-4 # Marek Krkavec 2017-01-28 16:40
No a zase len menis temu. Znova ti hovorim ze s touto spravou o stratenych primarnych zaznamoch prisla samotna NASA. Ak by chceli nieco mlzit tak by s tym asi neprisli. Ja uz neviem ako inac to mam vysvetlit. Ak tu tvoju zabrzdenost len predstieras, tak to hras fakt genialne ...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+6 # John Pitralon 2017-01-28 16:58
Kdybys přečetl ten článek na technetu, tak víš že to bylo trochu jinak a přiznali to až po mnoha letech. A
stejně tak to z těch podvodníků poleze jak z chlupatý deky i dál...

"Na chybějící kazety upozornila americká rozhlasová stanice NPR a australský deník The Sydney Morning Herald v létě 2006, což vyprovokovalo odezvu veřejnosti a vedlo agenturu NASA k ještě intenzivnějšímu pátrání."

Zdroj: technet.idnes.cz/.../...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-4 # Marek Krkavec 2017-01-28 17:12
V skutocnosti sa o tom hovorilo este skor:
"In May 2006, Sarkissian wrote a report updating readers on the status of the search and published it on the Parkes website."
Ta tvoja NPR s tym prisla az v auguste.
A na tom hladani sa podielala aj NASA, resp. ludia z nej a z pridruzenych organizacii.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+6 # John Pitralon 2017-01-28 17:26
To máš částečně i pravdu, jenže oni nemůžou nikdy najít to, co NASA záměrně "ztratila". Situace je taková, že zainteresovaní nadšenci museli přes média roky na NASA tlačit. Prosím tě, oni potřebují několik let na to, aby NASA jako instituce vydala prohlášení, že žádný záznam prostě nemá.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-4 # Marek Krkavec 2017-01-28 17:33
Tak znovu sa pytam. Aky vyznam ma ututlat nejaky relativne kratky kusok zaznamu z prveho pristatia, ked z celeho programu Apollo su tisicky hodin videii ?
Aky vyznam to ma ututlat ked sami astronauti priniesli domov ovela kvalitnejsi zaznam priamo na filme ?
John, skus sa fakt nad tymto zamysliet. Znova ti hovorim ze povodny zaznam vysielany cez antenu mal iba slabych 320 riadkov a 10 fps.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+6 # John Pitralon 2017-01-28 18:12
Pořád máš utkvělou tu představu, že ty filmy někdo točil na Měsíci. To ani náhodou. To by byla prakticky sebevražda.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-3 # Marek Krkavec 2017-01-28 19:32
A ty mas stale predstavu ze je mozne zfalsovat tisicky hodin videii, obrazkov, dokonca zaznamov telemetrie a nikto si doteraz nic nevsimol. Teda ak neratame ludi ako ty, co nemaju ziadne vzdelanie a su vsetkym na smiech.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-4 # Marek Krkavec 2017-01-28 15:59
Naviac, ty tvrdis ze "přiznala i NASA". V skutocnosti s tym celym ale povodne prisla samotna NASA, takze nie "priznala i NASA", ale "povedala to svetu prave NASA".
Clovece ty si fakt nevzdelany, ale budes o tom mudrovat dalej ...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+6 # John Pitralon 2017-01-28 16:07
A kdo jiný to měl přiznat a veřejně ohlásit... Asi Rusové a Putin, viď.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-4 # Marek Krkavec 2017-01-28 16:12
John, ty stale tvrdis ze "přiznala i NASA". Vies, ono to fakt vyznie tak akokeby to NASA tajila a priznala to az nasledne. Ale v skutocnosti cela tato informacia pochadza primarne priamo z NASA. Tak prestan "mlzit" ty nevzdelanec.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+6 # John Pitralon 2017-01-28 16:23
Ale nesmysl. Dával jsem ti nahoře ten článek z technetu, tam to máš...

Kazety obsahující originální (syrový) záznam přenosu z Měsíce se nepodařilo najít ani po několika letech hledání.“ Na chybějící kazety upozornila americká rozhlasová stanice NPR a australský deník The Sydney Morning Herald v létě 2006, což vyprovokovalo odezvu veřejnosti a vedlo agenturu NASA k ještě intenzivnějšímu pátrání."

Zdroj: technet.idnes.cz/.../...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-4 # Marek Krkavec 2017-01-28 16:50
"The desire to show the Apollo 11 moonwalk as it originally was received and recorded is what catalyzed a core team of U.S. and Australian Apollo enthusiasts, former NASA contractors, and a current Agency employee to find the one-inch telemetry backup tapes."
Ako teda sam vidis s celym hladanim tych originalnych zaznamov prisli samotni ludia z NASA. Tak ja uz naozaj neviem o com hovoris ...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+5 # John Pitralon 2017-01-28 17:08
No tak vidíš sám, kde je chyba. Ty zaměňuješ NASA jako oficiální instituci a spolek Apollo nadšenců, bývalých kontraktorů NASA plus jednoho současného zaměstnance. To je komedie. Nějaký spolek "Apollo nadšenců" samozřejmě nemá s NASA nic společného.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-4 # Marek Krkavec 2017-01-28 17:22
Pozri ty magor, mozme sa tu hrat so slovickami cely den. Faktom je, ze tie pasky boli hladane aj ludmi s NASA a dokonca NASA o tom nakoniec aj vydala zaverecnu spravu.
Nicmenej, znova ti hovorim, ze z misii na mesiac su natocene tisicky hodin videii, fotiek, audio zaznamov, zaznamov telemetrie atd. Akoze preco by sa NASA chcela zbavit akurat nejakeho relativne kratkeho "raw" zaznamu ale nechali si zvysok, to mi mozno skus vysvetlit ...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # John Pitralon 2017-01-28 17:35
To jsme zase na začátku diskuze, oni prostě v '69 nepočítali s tím, že se budou šířit informace po netu. Naivně si mysleli, že mainstream vzorně opapouškuje zfalšované přistávání na Měsici, lidi se nechají oblbnout a originální data časem potichu zlikvidují... Tvoje otázka směřuje k tomu, proč by se chovali jako matláci, ale pochop, že je to celé zmatlané už na počátku v šedesátých letech, a těžko s tím teď můžou něco dělat...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-3 # Marek Krkavec 2017-01-28 17:42
"oni prostě v '69 nepočítali s tím, že se budou šířit informace po netu"
Ale s tym internetom prislo zase len USA ty idiot na kvadrat. :D :D :D
Ak USA chcelo fakt vsetko kontrolovat preco by ludom dali internet ?
Jezis John, ty si fakt marny, daj si alobalovu ciapku na hlavu a zalez do svojho riadiaceho centra v pivnici. :D :D :D
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # John Pitralon 2017-01-28 18:26
Samozřejmě není v silách NASA zastavit rozvoj internetu. V roce 1969 nemohl nikdo vidět 50 let dopředu. Že třeba tiskovka těch podvodníků neshnije někde v televizním archívu, ale bude volně přístupná na youtube.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-2 # Marek Krkavec 2017-01-28 19:34
No a teraz mi ty idiot vysvetli preco neurobili teda tiskovku, kde by sa ti astronauti tvaraili presne tak ako by si ocakaval John ?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # John Pitralon 2017-01-28 19:58
Prosím tě, vždyť to bije do očí.
Že tě těch pár US podvodníků tak bere. Klidně tomu věř, tvoje věc.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-1 # Marek Krkavec 2017-01-28 20:00
Takze preco ?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # John Pitralon 2017-01-28 20:12
Tiskovku si nemůžeš opakovat libovolně třeba desetkrát, než s ní budeš konečně spokojený. Pochop to, je to triviální.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Marek Krkavec 2017-01-28 22:53
Ahaaaa, takze sice bolo sucastou tohto hoaxu 400,000 ludi, tak ale tych novinarov sa uz kupit nepodarilo. :D :D :D HAHAHAHA, John John, tak raz je sucastou konspiracie pomaly kazdy druhy american, potom zase nikto, clovece ty to menis presne tak ako sa ti hodi ty magor. :D
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # openeyes 2017-01-28 16:11
zamyslime sa, prečo existujú takéto fragmenty videa:
www.youtube.com/.../
a. niekto chce veľmi očierniť NASA (a kto?)
b. niekto chce zamlčať pravdu o neexistujúcom výsadku na Mesiaci
Po prezretí záznamu prvej tlačovky astronautov "z Mesiaca" a analýze ich neverbálnych prejavov (správanie klamára - obrovský kontrast s usmiatym Gagarinom) hlasujem všetkými desiatimi za bod B)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-3 # Marek Krkavec 2017-01-28 16:17
Este je tu moznost c) - nejaky vtipalek postrihal dokopy skutocne zaznamy s animaciami a nejakymi dalsimi videami a cele to dal na youtube ako "super tajny zaznam niecoho". A potom pridu magori s alobalovymi ciapkami na hlave, ktori v detsve pozerali prilis vela AktyX a tejto kravine fakt uveria.
Co sa tyka Gagarina, on bol vo vesmire 2 hodiny, Armstrong 8 dni. Tak snad tam dokazes aj ty spozorovat ten rozdiel ...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # John Pitralon 2017-01-28 17:34
To jsme zase na začátku diskuze, oni prostě v '69 nepočítali s tím, že se budou šířit informace po netu. Naivně si mysleli, že mainstream vzorně opapouškuje zfalšované přistávání na Měsici, lidi se nechají oblbnout a originální data časem potichu zlikvidují... Tvoje otázka směřuje k tomu, proč by se chovali jako matláci, ale pochop, že je to celé zmatlané už na počátku v šedesátých letech, a těžko s tím teď můžou něco dělat...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # John Pitralon 2017-01-28 17:36
sorry duplicita...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # Vladimír57 2017-01-28 19:24
Při dnešních možnostech Hoolýhoůdu nebude problém natočit záběry z přistání Apollo 11 znovu, kdykoliv to bude třeba.
A k těm tisícům fotografií mám poznámku. Fotografií je opravdu hóódně a je jich tolik, že čas strávený "kosmonauty" na Měsíci, by jim na pořízení toho množství nestačil. Kromě toho se mi moc líbí fotka lunárního vozítka v měsíčním prachu, kde chybí stopy po pneumatikách, pravděpodobně tam také přistálo.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+6 # Piovarči 2017-01-28 22:00
Tento si myslel?

Na horizontu je nový skandál, když vysoce postavení činitelé čínského kosmického programu nazvali americké přistání na Měsíci za „naprostý hoax“, hlásí pekingský Daily Express. K tomuto skandálnímu prohlášení došlo poté, co čínský měsíční rover údajně nemohl najít žádný důkaz amerického přistání na Měsíci.
Rover pořídil tisíce fotek a Číňané po jejich analýze zjistili, že tam žádné stopy po těchto přistáních na měsíci nejsou. Teď čínský kosmický program zahájil petici podepsanou už 200 z jejich vysokých činitelů, která se od americké vlády dožaduje vysvětlení a zveřejnění tajných informací NASA, které skoncují se spekulacemi a poskytnou definitivní důkaz o americkém přistání na Měsíci.
Nebo je to možná jen propracovaný hoax, jehož jediným účelem je obalamutit svět, aby uvěřil schopnostem jejich kosmického programu. Ať je to jakkoliv, je třeba, aby s tím vyšli na světlo a řekli pravdu.
Tuto petici už podepsal i jeden ze světově uznávaných jaderných inženýrů Jurij Ignatijevič Muchin a četní další prominentní ruští inženýři a i bývalí agenti KGB. Ti všichni tvrdí, že ruská vláda „byla s touto situací už od 70. let celou dobu obeznámena.“
Všechna tato tvrzení jsou vodou na mlýn konspiračním teoretikům, kteří se už celá desetiletí pokouší přesvědčit obecnou veřejnost, že Amerika nikdy na Měsíci nepřistála a že všechna ta přistání byla jen propracovaný plán k obelstění Ruska, aby uvěřilo, že ho v kosmických závodech předhonili
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-4 # Marek Krkavec 2017-01-28 22:50
"K tomuto skandálnímu prohlášení došlo poté, co čínský měsíční rover údajně nemohl najít žádný důkaz amerického přistání na Měsíci."

Po tomto som prestal citat ty idiot. Pozri sa na tuto mapu, kde pristal cinsky modul a kde pristali americke posadky:



Piovarci ty si naozaj mentalne zaostaly, sorry, ale pamatam si ze si mal viac rozumu, toto co tu predvadzas teraz to je uz starecka senilita.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # Vladimír57 2017-01-29 08:52
Pio, to je přesně ta fotka, ale k ní žádné vysvětlení od místního profíka nebude.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # contumax 2017-01-28 12:52
Dědouch

1 ***
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-6 # Marek Krkavec 2017-01-28 11:01
"Nebýt internetu ..."
Len tak pre tvoju zaujimavost aj internet pochadza z USA ... :D Ako je mozne ze pouzivas technologiu tej "satanistickej zeme" ? :D
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-6 # Marek Krkavec 2017-01-28 11:22
Bol síce vytvorený v CERNe, ale to je tiež USA, lebo všetko patrí USA!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-8 # Marek Krkavec 2017-01-28 11:58
v CERNe bola vytvorena len jeho cast ty nevzdelanec. Internet ako taky pochadza z vojenskeho priemyslu USA. Dostuduj si fakty Piovarci.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+7 # John Pitralon 2017-01-28 11:45
Je to možné úplně jednoduše, protože technologie sama o sobě je morálně neutrální věc. Záleží až na tom, kdo ji používá k jakým účelům. Pokud se používá k rozšiřování prasečin, jako to dělá třeba slavný pan politruk Janda, tak je to samozřejmě pochybné.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-5 # Marek Krkavec 2017-01-28 11:59
"technologie sama o sobě je morálně neutrální věc"
To je co za kravinu ? Takze aj nastroj explicitne urceny na mucenie ludi je "moralne neutralna vec" ?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+8 # John Pitralon 2017-01-28 12:51
To už mluvíš o nástroji, produktu, ale ne o technologii... Samozřejmě když pomocí nějaké technologie někdo produkuje humáč, za to technologie nemůže..

Podívej, chlapík, který v USA vynalezl třeba transistor, ten nemá nic společného s bandou satanistických úchylů, kteří tu společnost zneužívají a navádějí k nehorázným prasečinám.

7 zemí do 5 let - Generál Wesley Clark
www.youtube.com/.../
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+15 # xy 2017-01-28 10:10
Pokud prava, či lež...já to chápu tak, že to byly léta, kdo z koho,...ale už onehdá jsem si všim, že am.ifo raket o misích am, byly zvlátě přesné, dalo by se říci s mm přesnotí, zatím, co sov., že raketa minula o x tis. km.. Každý si musí udělat úsudek dle svého IQ.

Přiznání režiséra Stanleyho Kubricka o natočení falešného přistání na měsíci – podařený vtip nebo skutečnost?

Média a mediální manipulace, U.S.A./Kanada, Věda a technologie
1449925708_astr onaut_bwNedávno bylo publikováno video, které se tváří, že je z roku 1999 a že na něm hovoří již zesnulý režisér Stanley Kubrick, o kterém se už dlouho mezi konspiračními teoretiky mluvilo jako o možném autorovi falešných záběrů z přistání Američanů na Měsíci. Některé zpravodajské servery tuto zprávu přijaly jako důkaz, že Američané na Měsíci skutečně nebyli, jinde poukazují na možný podvrh. Jak je to doopravdy?
Potvrzeno: americké přistání na Měsíci byl podvod
Stanley Kubrick:

„Americká přistání na Měsíci byl podvod a já jsem byl ten, kdo to natočil.“

V rozhovoru slavný režisér na smrtelném loži podrobně a zasvěceně vyprávěl o tom, že všechny výsadky na Měsíc zfalšovala NASA a že on všechno natočil na Zemi. Tak za mnohaletým bezprecedentním měsíčním podvodem USA učinilo konečnou tečku přiznání světoznámého hollywoodského režiséra.yournewswire.com/stanley-kubrick-confesses-to-faking-the-moon-landings/
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+7 # xy 2017-01-28 10:23
svetkolemnas.info/.../...

Ale kde je skutečná pravda?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+5 # Piovarči 2017-01-28 18:28
Tá reportáž s Kubrickom je hoax ktorý bol zámerne vyrobený tými čo chcú aby zosmiešnili kritikou USA Lunárneho programu. Kubrick to mohol byť čo by nie. Ale ten tozhovor bol fake len kôli tomu aby dehonostoval celú domienku o tom že to zrežíroval on.
Nehľadiac na tútu spravodajskú operáciu sa Kubricková žena vyjadrila po jeho smrti že na tom pracoval práve on. Prečo by inak Kubrick po natočení Vesmírnej Odysei odišiel z USA a utiahol sa do ústrania v Anglicku?. Netajil pritom svoje obavy že ho zabijú....S tým sa zdôveril najbližším...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-2 # Marek Krkavec 2017-01-28 19:37
"Tá reportáž s Kubrickom je hoax ktorý bol zámerne vyrobený tými čo chcú aby zosmiešnili kritikou USA Lunárneho programu."

Takze vlastne mi tym chces povedat ze ked sa vy konspiratori ohanate tym udajnym Kubrickovym videom tak to vlastne znamena ze ste taki idioti ze ani nedokazete rozoznat tuto do oci bijucu hlustpost. Ok uz mi je to jasne. :D :D :D
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-9 # Marek Krkavec 2017-01-28 11:03
"Přiznání režiséra Stanleyho Kubricka o natočení falešného přistání na měsíci – podařený vtip nebo skutečnost?"
Obycajny hoax. Je az neuveritelne kolko ludi tomuto konkretnemu hoaxu veri. Pride mi to rovnake ako ked o sebe niekto zacne hovorit ze je Hitlerov pravnuk a vsetci sa tu na to namotate ako male deti.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+10 # xy 2017-01-28 11:22
Kubrick měl ( mnoho zkušeností s nahrávání těch scén a to z velice podařeného filmuwww.csfd.cz/.../prehled, kde vznikaly již v tu dobu zadní projekce, které zde lehce mohly být použity a odborníky definovány. Druhá věc je ta, že datum přistaní na měsíci,...nekre sponduje s technickou té doby...ať se to vezme z kterékoli strany, to je jen názor....Je to také názo....Tolik k Kubrickovi....M ožná je doré si přečíst i o věcech jako , že je třeba nemyslitelné, aby na měsíci, díky hornině a klimatu, byl možný takový otisc podrážky(podobn ě, jako v písku-nelze. Ale to jsou jen dohady, nikdo jsme tam nebyli a nebudem;)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-11 # Marek Krkavec 2017-01-28 11:31
"že datum přistaní na měsíci,...nekre sponduje s technickou té doby"
Datum pristatia na mesiaci nekoresponduje hlavne s filmarskymi technikami tej doby. Neviem ci si videl Kubrickov film, ja ano ! Zabery z mesiacia a z jeho filmu su diametralne odlisne.

"možný takový otisc podrážky(podobn ě, jako v písku-nelze"
Problem je, ze povrch mesiaca ma inu strukturu ako ma piesok a naozaj tam ten otisk je mozne urobit. Treba trochu viac studovat a nie verit kazdej kravine co citas.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+11 # xy 2017-01-28 11:43
já osobně si myslím, že takový projekt nelze tutlat, ale přesto je zde mnoho nejasností, a i kdyby se je kdokoliv snažil sebelépe vyvráti, už se to nepodaří....Mož ná, až jednou si budeme moci pomocí techniky sami přiblížit planetu a spatříme tam tu vlajku, budeme mít nezvratný důkaz.

Američanům se prý nepodařilo vyvinout techniku letu na Měsíc. A protože probíhala studená válka, v níž závod o Měsíc se Sovětským svazem hrál nezastupitelnou úlohu, rozhodla se americká vláda výsledky projektu Apolla zfalšovat.
Jiní skeptici zase tvrdí, že Apollo 11 se nedostalo dál než do poloviny letu na Měsíc. Teprve Apollo 14 nebo Apollo 15 přilétlo na Měsíc, ale v automatické verzi.

Argumety pochybovačů v. fakta:
1. Tvrzení: Na Měsíci chybí atmosféra, takže by měly být vidět hvězdy. Proč nejsou? To je jasné. Každý astronom by z jejich postavení poznal, že procházky kosmonautů po povrchu se pořizovaly v exteriéru na Zemi.
Protiargument: Je to otázka kontrastu. Už první kosmonauti ke svému překvapení zjistili, že když letí nad denní stranou, nemohou pouhým okem pozorovat na jinak černém nebi hvězdy. Stejně tak na měsíčním povrchu odražené světlo od půdy znemožňuje pozorovat nebo fotografovat hvězdy.
2. Tvrzení: Kosmonauti na snímcích vrhají stíny, které nejsou stejně velké. To se stává, když jsou osoby nasvíceny blízkým bodovým reflektorem. Měsíc však osvětluje vzdálené Slunce, proto by měly být stejné.
Protiargument: Povrch Měsíce není dokonale plochý, naopak velmi zbrázděný. Proto mají stíny různou délku.
3. Tvrzení: Motor přistávacího modulu měl silný tah. Měl by proto vytvořit na povrchu Měsíce hluboký kráter. Místo toho nezanechal prakticky žádné stopy. Ani známky tavení hornin pod motorem nebyly vidět, přitom teplota jeho tryskajících plynů přesahovala 2 800 stupňů.
Protiargument: Ano, v zemské atmosféře by mohl silný motor přesouvat i velké balvany. Nicméně tento nebyl tak mohutný, aby to při testování na Zemi dokázal. A ve vakuu, jaké panuje na Měsíci, se tryskající plyny a plameny šíří bez obtíží do okolí, takže žádný výrazný tlak na podloží nevyvine. Také k tavení nemohlo docházet, protože zmíněná vysoká teplota je pouze ve spalovací komoře, při úniku z trysek má jenom 1 550 stupňů a při kontaktu s povrchem už pouze 550 stupňů. Opět platí, že ve vakuu se rychle rozpíná a ochlazuje. Navíc k tavení by byly zapotřebí nikoli se[...], nýbrž dlouhé minuty.
4. Tvrzení: Americká vlajka na snímcích z několika expedic vlaje. To však není možné, vždyť na Měsíci není atmosféra.
Protiargument: Není pravda, že by vlála, je pouze pokrčená. Během cesty byla složená. Vlajka vyrobená z jemného nylonu by ve vakuu nedržela tvar, proto ji konstruktéři vyztužili zasouvacími kovovými tyčemi. Kosmonauti z Apolla 11 nedokázali vzpřímit výztuhu úplně nadoraz, proto zůstala vlajka nejen přikrčená, ale i zprohýbaná.
5. Tvrzení: Kosmonauti museli zemřít následkem ozáření způsobeného při průletu radiačními Van Allenovými pásy, které jsou okolo Země, anebo následkem rentgenových paprsků ze slunečních erupcí. K přežití by potřebovali loď se stěnami o síle dvou metrů z olova – ale pak by byla velmi těžká.
Protiargument: Není pravda, že by průlet Van Allenovými pásy byl smrtelný. Tvoří je lehké částice protonů a elektronů ze slunečního větru, na jejich odstínění stačí lehčí materiál, jako je hliník anebo vysokohustotní polymer. Navíc tyto pásy obklopují Zemi jenom částečně. A pokud se týká slunečních erupcí, expedice Apollo létaly v době nízké sluneční aktivity, erupce už umí astronomové předpovědět a v době těchto letů se žádné velké nevyskytly.
6. Tvrzení: Rentgenové záření ničí anebo výrazně poškozuje filmy. Kosmonauti tedy nemohli žádné přivézt na Zemi.
Protiargument: Předně žádné silné rentgenové výboje nebyly zaznamenány – to zaprvé. A zadruhé firma Hasselblad dala NASA fotoaparáty se speciálně ochranným stíněním pro filmy.

Nechme to tak, nikdo nemá pravdu,...tu ukáže budoucnost...:)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # Piovarči 2017-01-28 20:04
Hviezdy sa nafotiť dajú tu je záber z Lunar Orbiter III. zo 67 roku
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-5 # Marek Krkavec 2017-01-28 22:46
Zabery s hviezdami boli aj na Apolle, len ty o tom zase nic nevies ty nevzdelanec. Chod si vygooglit co je to dlzka expozicie ty magor.
Mimochodom ako mi vysvetlis ze na tejto fotke nie je obloha cierna, ale je seda ???
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Piovarči 2017-01-29 22:32
Je to podexponovaný záber ak vieš čo to znamená
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+22 # maximon 2017-01-27 22:15
Tak určitě, vláda USA vlastní technologie antigravitačníh o létání a právě proto za těžké miliardy vyvíjí horkotěžko letouny 5.generace aby mohli konkurovat Rusku a neztratili tempo. Je to i důvod, proč si k McCainovo nelibosti musí vypůjčovat ruské raketové motory, aby se dostali na orbit. Ale ať žijí létající talíře v rukách US vlády!!!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+12 # contumax 2017-01-27 22:28
maximon

Smím Tě poopravit, jinak souhlasím...

Raketové motory byly v SSA vždy Sovětské výroby až po dnešek od Ruské federace...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+16 # Dědouch1 2017-01-27 23:00
SSa měly raketové motory od Wernhera von Braun, ten jim v r. 77 umřel (ve Viginii, v Alexandrii) a oni usnuli na vavřínech. Neměli kde vzít mozek, který by ve vývoji pokračoval.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+16 # Piovarči 2017-01-27 23:42
Ale robili taký rozruch ako keby mali tie antigravitačné stroje. Kozmonauti vraj videli na Mesiaci mimoňské lode a podobné bludy. Za 50 rokov neboli schopní sa vrátiť na Mesiac. Vlastné raketové motory budú mať až v roku 2020 možno.

aragonit9.blogspot.sk/.../...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-8 # Marek Krkavec 2017-01-28 01:37
"Za 50 rokov neboli schopní sa vrátiť na Mesiac"
A rusi sa za 30 rokov neboli schopni vratit s robotickou misiou na Venusu, za 40 rokov sa neboli schopni vratit s robotickou misiou na Mesiac. Co to dokazuje ?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+12 # Piovarči 2017-01-28 03:11
Príliš dlhé Krkavec kto to má čítať.....
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-8 # Marek Krkavec 2017-01-28 03:32
No ze to hovoris akurat ty, expert na 3 stranove okopirovane komentare.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # Piovarči 2017-01-28 17:33
:-DDDDDDD ja sa bavím stále viac:-)))))
Ufónske objekty všade nad povrchom Mesiaca sú síce len slabo osvetlené no ale je ich vidieť.... ako sa ľahko vznášajú nad Mesačným regolitom... inak čiernočierna tma len tých slabo osvietených ufónskych objektov je akosi veľa. Fandovia UFO potom posilujú všeobecné presvedčenie že sme tam boli....

Ono sa to tam zrejme hemží ufóňmi....:-( Kto by tam potom lietal.....

ALIEN hunters hope a newly found anomaly in pictures taken during the Apollo 15 moon landings could be the proof they were looking for that NASA astronauts were not alone during the mission.
express.co.uk/.../...
www.youtube.com/.../
NASA sa tvári záhadne záber ne[...]ovala


Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-4 # Marek Krkavec 2017-01-28 17:39
Clovece, z teba sa stal obycajny UFO-log. A to si sa minule branil ked som ta hadzal do jedneho vreca s magormi co veria na kazdu konspiraciu vratane UFO.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # Piovarči 2017-01-28 19:47
Nemôžem za to že nevieš čítať......
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+6 # Marek Hrkavec 2017-01-28 10:44
Prišiel som nato, že to dokazuje že som [...]ný. Úspešný pobyt ľudí na Mesiaci by bol skutočne prelomový, pretože jeho ekonomický potenciál je ohromný. Nehovoriac o tom, že zástancovia Keynesiánskeho modelu nekončeného ekonomického rastu by boli vo vytržení, pretože ich model by sa raz a navždy dostal zo zajatia hraníc planéty s konečnými zdrojmi, takže parazitizmus by mohol pokračovať kľudne ďalej. Čo lepšieho si Soroš môže želať k stým narodeninám? Ale vzhľadom nato že sa na Mesiac nikto nevrátil, som prehodnotil svoje stanovisko, a konečne som si uvedomil, že som sa mýlil. Ospravedlňujem sa vám za svoje doterajšie zvratky.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-4 # Marek Krkavec 2017-01-28 11:07
:D :D :D
To uz aky zufalec musi byt niekto, ako strasne sa musi nudit, ako strasne som mu musel vojst pod kozu, ako strasne zbytocny a nudny zivot musi mat, aby si urobil falosny profil s mojim menom ? Clovece to ze ti to vobec stalo za namahu dokazuje aky mas zufaly zivot, sorry ze ti to takto hovorim.
:D :D :D
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+5 # Marek Krkavec 2017-01-28 11:31
Prepáčte, bojujem so schizofréniou. To spôsobuje že niekedy uverím že američania boli na Mesiaci, a tiež že reagujem na seba. Už to takto ide nejaký čas.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-4 # Marek Krkavec 2017-01-28 12:03
:D :D :D
Aka zabava ze som donutil nejakeho stareho dochodcu Piovarciho, aby si urobil falosny profil s menom "Marek Krkavec", co je tiez u mna len pseudonym ... Clovece ty zo mna fakt musis mat mindraky, ale ok, tak ako sa do hory vola tak sa z nej ozyva ...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+7 # Piovarči 2017-01-28 17:16
:-DDDDDDDDDDDDD


Podivný záber keď v pozadí je na Mesačnom povrchu temno, akoby zdroj pražil len pred astronauta....
Ono efektné zábery to sú len nepôsobia realisticky. Mesačný deň je predsa jasný a Slnko sa tu neodráža na nejakej vodnej hladine.....
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-3 # Marek Krkavec 2017-01-28 17:51
"Podivný záber keď v pozadí je na Mesačnom povrchu temno, akoby zdroj pražil len pred astronauta...."
No lebo na mesiaci nie je atmosfera ktora by rozptylovala svetlo ??? Svetlo sa siri priamociaro ty nevzdelanec.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # Piovarči 2017-01-28 19:26
Keď sa teda šíri priamočiaro prečo sú skafandre na iných obrázkoch v tieni tak presvetlené, prečo je povrch na iných záberoch rovnomerne osvetlený, ale na tomto zábere nie? To že ma ty nazveš nevzdelancom to je pre mňa ocenením:-DDDDD
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-3 # Marek Krkavec 2017-01-28 19:42
"To že ma ty nazveš nevzdelancom to je pre mňa ocenením:-DDDDD"

Mas pravdu, "nevzdelanec" je este prilis vzdelane slovo na teba, ty si proste magor co rad mudruje o veciach o ktorych nic netusi, a najnovsie veris aj na UFO, gratulujem. :)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # Piovarči 2017-01-28 20:01
Ale ty naozaj nevieš čítať.... a zasa si z toho vykľučkoval, nemáš čo povedať na vysvetlenie tak zahováraš všeliakými gratuláciami a úhybnými manévrami. Ale na to sme si už u Krakena zvykli
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-2 # Marek Krkavec 2017-01-28 22:45
Bud rad ze sa s tebou vobec rozpravam, s clovekom co veri na UFO.
A mimochodom, ako je mozne ze na mna zase reagujes ? Ved si sa uz asi 100 krat zaprisahal ze to nebudes robit ? Si ako zenska, bud konecne ako chlap a stoj si za svojim slovom.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Piovarči 2017-01-28 23:18
V UFO veríš ty ja nie....
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-6 # Marek Krkavec 2017-01-28 01:42
"Vlastné raketové motory budú mať až v roku 2020 možno"

No ty si zase magor, tu mas odkaz na wikipediu kde mas zoznam americkych rakiet:
en.wikipedia.org/.../...
Tie ktore sa este stale pouzivaju najdes velmi jednoducho, poradim ti ty trkvas, to su tie ktore maju "... - present".
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+5 # Marek Krkavec 2017-01-28 10:52
Prepáčte, viem že američania vždy len kopírovali technológie od Rusov, po tom čo im vymrela generácia nacistov. Nacisti v NASA zostali, ale tá ďalšia generácia už bola príliš vymletá americkým spôsobom života, takže know-how sa akosi vytratil.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-4 # Marek Krkavec 2017-01-28 11:08
:D :D :D
To uz aky zufalec musi byt niekto, ako strasne sa musi nudit, ako strasne som mu musel vojst pod kozu, ako strasne zbytocny a nudny zivot musi mat, aby si urobil falosny profil s mojim menom ? Clovece to ze ti to vobec stalo za namahu dokazuje aky mas zufaly zivot, sorry ze ti to takto hovorim.
:D :D :D

Sorry, ale hned prva tvoja veta je kravina. Rusi odkopirovali raketoplan od americanov, ale nevadi ...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-5 # Marvanec 2017-01-27 23:46
A motory raketoplánu jim vymyslel asi pes Filipes... A rakety, které létají k Marsu, Jupiteru atd asi neexistují....
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+18 # Piovarči 2017-01-28 00:33
Tak načo berú tie ruské zastaralé RD 180 pre ktorú riť, keď majú vlastné....
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-16 # Marek Krkavec 2017-01-28 01:44
Ty idiot, to ze maju vlastne motory neznamena ze nemozu zaroven (na niektore rakety) kupovat motory od rusov. Aj na slovensku sa vyrabuju auta, ale to neznamena ze si niektori nekupia auta z nemecka.
Piovarci, ty ficovolic, skus niekedy aj pouzit tu vec co mas (alebo by si aspon mal mat) v hlave.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+6 # Marek Krkavec 2017-01-28 10:55
Akurát že americké motory majú takú bonusovú vlastnosť, že explodujú hneď po štarte, tak používajú ruské, no. Ale nehovorte že žiadne nemajú!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-6 # Marek Krkavec 2017-01-28 11:09
:D :D :D
To uz aky zufalec musi byt niekto, ako strasne sa musi nudit, ako strasne som mu musel vojst pod kozu, ako strasne zbytocny a nudny zivot musi mat, aby si urobil falosny profil s mojim menom ? Clovece to ze ti to vobec stalo za namahu dokazuje aky mas zufaly zivot, sorry ze ti to takto hovorim.
:D :D :D
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+5 # Dědouch1 2017-01-28 11:09
Jsou motory a motory. Motorem z Trabanta s nádrží na 10 litrů nedopravím šestimetrového Lincolna se čtyřmi lidmi a zavazadly z Prahy do Košic...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-11 # Marek Krkavec 2017-01-28 01:34
"usnuli na vavřínech"
To nie je pravda. Potom presli na raketoplany, ktore dokonca okopirovali aj Rusi.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # contumax 2017-01-28 09:21
Dědouch 1

Přesně, souhlasím...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+11 # Marian Hronek 2017-01-27 22:59
Ale museli to utajit, co by tomu rekli lidi?! Vlada, ktera disponuje mimozemskou technologii... ja na jejich miste bych taky zatloukal a zatloukal a pro lepsi utajeni bych provedl pitvu jednoho E.T., natocil to a nechal uniknout, tohle holt vlady odjakziva delaj, no ne? ;-)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+18 # Piovarči 2017-01-27 23:44
Hej majú mimozemské technológie ale vlastné raketové motory ešte nie:-)
Ak by mali nejaké mimoňské technológie udržali by si mocenskú pozíciu vo svete. Lenže ju práve strácajú:-(


Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-13 # Marek Krkavec 2017-01-28 01:46
"Hej majú mimozemské technológie ale vlastné raketové motory ešte nie:-)"

Vlastne motory maju, takze klames, alebo proste si nevzdelany, asi skor to druhe. Ale co cakat od cloveka, ktory vie o vesmirnych letoch presne tolko isto ako o vsetkom - velke kulove.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-13 # Marek Krkavec 2017-01-28 01:49
A keby si nebol taky nevzdelany tak by si vedel ze pod tou izolacnou vrstvou sa nachadzala kostra:
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+11 # John Maxwell 2017-01-28 04:45
Rádoby UssAcká hnáta se nikdy v historii měsíčního povrchu nedotkla a nedotkne, neni na to zatím dostupná technologie která by to umožňovala bez fatálních následků pro posádky ...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-4 # Marek Krkavec 2017-01-28 11:11
Ktoru konkretnu technologiu mas na mysli ?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+12 # Jaris 2017-01-28 06:43
Nechte Krkavcovi ty namesicne humoresky kdyz se za ne tak pere.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+6 # Dědouch1 2017-01-28 11:24
jen aby kvůli těm jeho blábolům, nezanedbával těch "deset milionů lidí, co je na něm závislých"..
;)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+5 # Marek Krkavec 2017-01-28 11:24
Doktor mi povedal, že keď sa preberiem, bude to naozaj bolieť. Neviem čo tým myslel..
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+6 # jarmila 2017-01-28 08:06
V tom clanku je jasne uvedeno ***Pro mnohé z nás se to zdá těžko pochopitelné; bývalý astronaut nicméně prohlašuje, že věří v inteligentní život ve vesmíru.***
Kde se priznava k tomu ze veri nikoliv ze neco vi. A tak je to opravdu jen pouhe placnuti do vody.:Zadny dukaz jen domenky a predstavy seniora. Jednoho mam doma a kdyz mu v mladi vypalily bradavici na noze tak ted trepe ze byl postrelen proto tam ma tu jizvu. :-D
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+8 # Petr Ježek 2017-01-28 09:43
Jarmilo, kdybychom byli tak dokonalí, že bychom uměli vysvětlit tu spoustu histrorických anomálií doložených artefakty, tak dnes netrpíme zdrojovou nestabilitou a máme úsporné technologie. Jenže to neumíme a někdy snad ani nechceme, protože nic nechápeme. Takže kdopak asi postavil velké pyramidy, když to ti údajně před a po nesvedli? Odkud jsou kovové slitiny ve vrstvách neolitu, který takové slitiny neznal a neumíme je vyrobit ani dnes? Kovové zvony utopené v permafrostu Sibiře asi vykovali Jakuti či Evenkové, že? Sotva lord Maxwell začal něco tušit a vyjádřil to vektorovými rovnicemi, musel být zkomolen a rovnice skalarizovány - cui bono a proč? Je toho na nikoli pouze jednu knihu... Dosazením extraterestriál ní inteligence do těchto netriviálních rovnic je jejich univerzálním řešením - tak proč odmítat dosud nepoznanou realitu?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # contumax 2017-01-28 10:20
Před potopou světa byli lidé inteligentnější , tudíž čím je člověk inteligentnější tím vymyšlí větší zla...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+7 # John Maxwell 2017-01-28 10:43
Vědci vymýšlí pouze to co chce zadavatel takže to není o člověku s inteligencí, ale o morálních hodnotách zadavatele a jeho úmyslech a cíli.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+9 # Piovarči 2017-01-28 14:10
Ježek
súhlas ale dajme na stôl seriózne fakty. Len tie skutočne isté. Tá zdrojová nestabilita iste chápeš že je tu zámerne. Prečo sa zatvára do trezorov toľko patentov? No preto aby veľký kšeft s fosílnymi palivami mohol nerušene a monopolizovane pokračovať dokiaľ to pôjde....

To C -éčko tam je čiste náhodný útvar, ale mohli by sa tam vrátiť pre ten balvan iste tam ešte je bola by to rarita iste by to dobre speňažili taký unikát z povrchu mesiaca čo by za to dali zberatelia.... a možno by sa našlo aj viac písmen na iných kameňoch.... Možno by stál za to archeologický výskum...... Možno na Mesiaci boli s cirilikou aj Ciril a Metod a toto tam po nich ostalo.... Ale vážne asi to bude len náhodilý prírodný výtvor


Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-5 # Marek Krkavec 2017-01-28 15:04
Keby si nebol taky neschopny aky si tak by si si tuto kravinu uz davno overil napr. vygooglenim: "apollo rock letter C hoax".
Nasledne by si sa docital, ze v originalnom obrazku to "C" nie je a vzniklo az pri scanovani fotky. Islo pravdepodobne o nejaku necistotu. Ty fakt uveris kazdej kravine.
armaghplanet.com/.../...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+7 # Piovarči 2017-01-28 19:17
Veď píšem že náhodička však ako inak nedopatrením sa už stalo vecí a čo všetko sa už potratilo a premazalo...:-) )))) Doteraz po kadečom stratenom márne snoria po skladoch NASA......
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+7 # r.m. 2017-01-28 15:51
Kameny C do skladu C, pořádek musí bejt
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+5 # .lak 2017-01-29 00:00
Víš jak dlouho pajcovali polystyrén aby vypadal jak z kosmetickýho salónu? To není cihla.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+5 # Piovarči 2017-01-29 13:52
Ale Ramsteini im to ukázali že to tiež vedia:-DDDDDDD
www.youtube.com/.../


Takto znudení chlapci tesne po dosiahnutí najväčšieho úspechu ľudstva?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+6 # Dědouch1 2017-01-28 11:30
Ježku, souhlas, ale mám dojem, že jarmila, stejně jako já, zpochybňuje bláboly TOHOTO [...]a, "šestého na měsíci"...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+7 # Dědouch1 2017-01-28 11:27
Jarmilo, on "věří" a o kousek dál popisuje jejich ksichty...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-11 # Marvanec 2017-01-28 11:40
Kdepak, tady to je o víře a ne o faktech. Američané nikdy žádnou raketu nevymysleli, všechno mají od Rusů.
Akorát, že dostali do vesmíru Hubble, sondy k Marsu, Jupiteru, přistáli na měsíci Saturnu, fotili Pluto.
Rusové se asi stydí, že mají všechny ty motory, tak z vrozené skromnosti nelétají dál než na oběžnou dráhu. To je ta slovanská nátura.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+9 # 666 2017-01-28 12:49
Cituji Jan Marvan:
Američané nikdy žádnou raketu nevymysleli, všechno mají od Rusů.
To zas byste Rusům přičítal příliš zásluh, všelicos mají i od Němců / od Brauna.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+9 # Dědouch1 2017-01-28 12:56
Víš hovno, marvane, jak je NASA s Rusy provázaná.
Proč by měl Rus posílat další teleskop, když už tam jeden je a mají k dispozici data?
Ty jsi takový popo, jen o trochu gramotnější.
marvane
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-10 # Koroljov 2017-01-28 14:07
Dědouchu jsi hlupák. Co tady čtu, tak jsi opravdu omezenec. Nerozumíš ničemu jen nadávky ti jdou.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+8 # Dědouch1 2017-01-28 18:36
Sám jsi hlupák. Až budeš číst (bude do tebe pumpovat) debilní bláboly marvan tak dlouho, jako do mě, budeš nadávat taky.
Těšilo mě.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+12 # cocoa darriba 2017-01-28 14:42
jen mne překvapuje jak astronaut říká : vím a věřím , obvykle je buď vím nebo věřím
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # r.m. 2017-01-28 15:30
to je z dokumentu Vím co jsem viděl, najdi a pusť si ho
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-8 # Dhanvan tari 2017-01-28 14:45
Nemá cenu zde dávat články o mimozemštaněch zde jsou jen (většinou)Primi tivové kteří jsou zaměřeni na jeden směr a jen jeden uhel pohledu a nejsou schopni přijmout fakt o jiné civilizaci o která každá dávná kultura vypráví a o kterejch je plno artefaktu a fenomén ufo byl znám už ve středověku nedokážou to nijak přijmou jen hejtovat a smát se jako primitiv kterému o tomhle řeknete v hospodě :) každej kdo chce tu pravdu vidí a důkazů je po celém světě mnoho a žádná vláda vam nikdy neřekne pravdu a neukáže přímej důkaz
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # Piovarči 2017-01-28 18:46
Práve preto treba byť opatrný. Máš niečo také čomu môžeš 100 percente veriť ? Niečo čím podporíš svoje domienky?
Ja tiež predpokladám že život mimo našu Slnečnú sústavu celkom isto existuje, už to množstvo obajvených exoplanét to dokazuje.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+8 # r.m. 2017-01-28 14:52
Alexandrovci do vesmíru nesměj: youtu.be/Ep_35FTnYVA
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-11 # Marek Krkavec 2017-01-28 17:37
No nic pomaly koncime, tato diskusia nestala za nic, bola to nuda. Titul "trtka diskusie" neudelim tentoraz nikomu. Richard je radsej ticho, Piovarci veri na UFO - toho magora uz ani neberiem vazne, John - ako obvykle tie iste keci dokola. Tato stranka fakt straca stavu. A to je len dobre, cim menej konspiratorov (rozumej idiotov) tym lepsie. :)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # Piovarči 2017-01-28 18:50
Ty sa nauč radšej čítať kým vyslovíš akékoľvek súdy o komkoľvek. Ja som sa pobavil a vonkoncom mi je jedno či ma Kraken Krkavec berie vážne, alebo nie:-DDDDDD
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # r.m. 2017-01-28 19:04
už nemá co říct, začne znovu až si dojde do idiotovny pro nový notičky
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-2 # Marek Krkavec 2017-01-28 19:50
A ty si obycajny zbabelec ktory mi uz asi 100 krat povedal ze na mna nebude reagovat a 10 minut na to to hned porusi. Bud konecne chlap ty dochodca bez vzdelania a stoj si aspon za svojim slovom ty posero senilny. Ju ? :)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # Piovarči 2017-01-29 14:10
:.DDDDDDDDDDDDDDDD
Ty už raz nevieš ako:-))
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+5 # r.m. 2017-01-28 19:00
prima moderovaná diskuse
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-2 # Marek Krkavec 2017-01-28 19:58
Poviem este nieco pred tym ako to tu ukoncim. Uz som to povedal velakrat, ale opakovanie je matkou mudrosti.
Na celkom programe Apollo pracovalo priamo ci nepriamo 400,000 ludi. Doteraz ani jeden jediny z nich nepovedal ze to bol podvrch, doteraz ani jeden jediny z nich nepovedal ze mu tam nieco nesedi.
V realnom zivote ak uz o nejakom ovela mensom tajomstve vie 10 ludi, tak sa to skor ci neskor prezradi. Na tomto programe pracovalo 400,000 ludi.
Ak si vy magori naozaj myslite ze v takomto pocte je mozne udrzate tajomstvo takehoto rangu tak mate fakt choru mysel a zijete v rozpravke na nejakej dedine (vesnici), ktora ma tak maximalne 20 ludi. Odporucam vam aby ste, aj na stare kolena, skusili ist niekedy von z domu, medzi normalnych ludi.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat

Přidat komentář

Bezpečnostní kód
Obnovit


Anti-spam: complete the taskJoomla CAPTCHA
Top of Page

Copyright 2017 © AC24, s.r.o. | Publikování nebo šíření obsahu je zakázáno bez předchozího souhlasu. | Nezávislé zpravodajství z celého světa aneb Co se jinde nedozvíte |
Máte dotaz? Chcete inzerovat na AC24? Neváhejte nás kontaktovat formou emailu: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Provozovatelem serveru AC24.cz je AC24 s.r.o., se sídlem Jaurisova 515/4, Michle, 140 00 Praha 4, IČ: 02988186, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 226266. | O projektu | Tiráž | Napsali o nás | Podpořte nás

Webový portál AC24.cz ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.