Webový portál AC24.cz ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.

AC24.cz

AC24.czZe světaAstronaut z mise Apollo 14: „Ano, je to pravda... ve vesmíru nejsme sami, přicházejí k nám už dlouho!”

Sociální sítě

Reklama

Astronaut z mise Apollo 14: „Ano, je to pravda... ve vesmíru nejsme sami, přicházejí k nám už dlouho!”

Dr. Edgar Mitchell je muž s mnoha zkušenostmi. Nejen že byl 6. mužem, který stanul na měsíci, je také bývalým kapitánem Amerického námořnictva, spisovatel a profesor.

Má bakalářský titul v oboru vědy z univerzity Carneige Mellon, absolvoval postgraduální studium vědy na Americké námořnické univerzitě a má dokonce doktorský titul aeronautiky a astronautiky z MIT. Obdržel několik čestných titulů ze státní univerzity v Novém Mexiku, z univerzity v Akron, nebo z Univerzity Embry-Riddle.

Je zakladatelem Noetické vědy a spoluzakladatelem asociace vesmírných badatelů. Patří mezi zcestovalé, má kontakty s lidmi z NASA, z armády a z akademických kruhů.

Dr. Mitchell na níže uvedeném videu dává rozhovor do nového dokumentu Sirius. Tento dokument režíroval Dr. Steven Greer z Dislosure Project a režisér Amardeep Kaleka, který zdůrazňuje existenci UFO/mimozemských fenomenů a jejich technologický dopad. Nezapomínejme, že změnu nepřináší sama technologie, změna přichází od nás samých.

V rozhovoru Dr. Mitchell dosvědčuje, že UFO a mimozemská existence jsou skutečné.

„Ano, je to pravda... ve vesmíru nejsme sami, přicházejí k nám už dlouho.”

„Mám tu čest být jedním z těch, kteří věří, že naše planeta byla navštívena a že fenomen UFO je skutečný.”

End the UFO/ET Disclosure nonsense! from Gerard Aartsen on Vimeo.

Pro psaní komentářů se musíte přihlásit. Nemáte účet? Zaregistrujte se.

Komentáře   

+155 # Historik 2015-12-02 17:29
Já nemůžu americkému astronautovy, který "přistál" na měsíci věřit ani nos mezi očima, i kdyby říkal, že cukr je sladký.
+40 # Marek 2015-12-02 17:38
Máte pravdu, ale k zamyšlení je i další vyjádření některých jedinců:

Proč Hillary Clinton při rozhovoru s Laurencem Rockefellerem drží knihu o mimozemšťanech? ac24.cz/.../...

Odborník z Cambridge: Mimozemšťané s velkou pravděpodobnost í existují a podobají se nám
ac24.cz/.../...

Lidé nejsou ze Země, byli vysazeni mimozemšťany před desítkami tisíc let, tvrdí Dr. Ellis
ac24.cz/.../...

Phil Schneider vynesl šokující informace o podzemních základnách a poté „spáchal sebevraždu“
svetkolemnas.info/.../...

Mimozemšťané přicházejí na naši planetu tisíce let, říká bývalý důstojník US Air Force
svetkolemnas.info/.../...

Ben Rich, generální ředitel Lockheed Skunk Works na smrtelné posteli: „Mimozemští návštěvníci jsou skuteční a armáda USA cestuje mezi hvězdami“
svetkolemnas.info/.../...
+45 # Peter Hansen 2015-12-02 19:02
Definoval by som to takto, ametrickemu astronautovi nemozeme verit ani to, ze mam nos medzi ocami, nie ze stal na Mesiaci. To URCITE nestal, ale mozeme si byt isti tym, co hovori o UFO. Taktiez na 100% ako v pripade toho Mesiaca.To, ze ludstvo je produktom genetického inzinierstva, je naprosta jasna vec aj pre zacinajuceho genetika. Pat rozdielnych ras ludi na zemi s rozdielnou genetickou výbavou rozhodne nieje produktom prirody. Genetika je nemenna Priroda ju nedokaze zmenit.
Vsimnime si technologicke skoky, amerika dobojovala II svetovu na vrtulovych lietadlách. Nemali nic lepsie. A zrazu za 5 rokov sa objavia nuklearne ponorky, prudove lietadla a leti sa do vesmíru. NO URCITE!!!
No a najzaujimavejsi skok je tento, nedavno sme sa bavili co ma amerika 18,3 BILIONA alebo triliónov dh, no a uz tu mame SKOK na takmer 18,8 cisla s osemnastimi nulami -nejdem zasa rozoberat hratky o nazovBilion/tri lion ;-) Ale 500 miliard sekera za dvamesiace???Po riadne pridali na tempe. Ako hovoria o Onamovi, ze skonci na 20 triliónoch, tak to zjavne bude viac. Ved mu nedavno schvalili neobmedzeny strop dlhu ;-)

www.usdebtclock.org/
+8 # Vitoslav 2015-12-03 16:17
Mam takovy pocit, ze cele to haraseni s UFO je jen nejaka zasterka nebo odvedeni pozornosti uplne jinam.

Zajimavejsi, nez pribehy o Ufonech jsou skutecne dejiny lidstva, ktere jsou stare i o nekolik stovek tisic let. a nezacinaji krestanskym kalendarem:-).
Napr. Zide maji jeste ten stary v tajnosti a pro stado pouzivaji jakoby ten nas :-) I na starych hrobech v Rusku je napr datum 7150 a hrob byl z nejakeho 15 stoleti. Ale to je normalni, protoze dejiny jsou jako kazdy jiny proses ovlivnitelny. Myslim si, ze kalendar pro stado je tu to nejmensi. :-)
Kdyby se verejne pokladali spravne otazky, tak je tu pruser.
Takova ELITA (Rotchildove, Bushove, kralovny, princove, Cirkev...) je tu na vedeni stada. Verejne vystupuji a hlavne lzou.
Driv veleli lide, kteri si volil narod sam. Dnes veli posuci, zlodeji a lhari, kteri na to nemaji a navic vypousteji do sveta takove kraviny. Tituly, granty, lzive ucebnice, kazdy se drzi sveho a penize povazuji za to nejcenejsi, blazni.
Vedi, ze lzou, ale dal v ty pohadce pokracuji. Nekdy nemaji na vyber, jako napr. Einstein, ktery dobre vedel, ze vypousti nesmysly, bez toho zakladniho prvku, kterym je Eter (v rus.ЭФИР). Kupodivu, Mendelejova tabulka prvku je ve sve prvotni nezmenene podobe vystavena v RF v muzeu, kde prvni prvek neni vodik, ale prave eter. Mimo jine, eter zminovalo desitky vedcu v minulosti. Proc pak odstranili takovy dulezity zakladni prvek? Zde je video v rus., ktere vice priblizi chapani eteru www.youtube.com/.../
Cim vic lzi, tim vice se v tom zamotaji.
Elita na spici pyramidy neni. To je ten obrazek na dolaru, kde spicka pyramidy je oddelena od spodku (stada) a ELITA je presne v tom prostoru, kde se oddeluji. Spicka pyramidy patri globalni mafii o ktery na internetu, mediich neni ani slovo.
Najivni elita (tech cca 315 elitnich rodinek) a globalni mafie pouzili stary system pyramidy. Funkcnost pyramidy je o tom, aby ze zhora sly znalosti a dole se nasli dalsi velitele, lidri, kteri by vedli narod, lidstvo k lepsim zitrkum. Oni si to ovsem nechavaji pro sebe a predavaji si to mezi rodinami, zatim co stado degraduje na uroven zvireci.
Povede to ke shrouceni pyramidy a ztraty toho, co tu pres 3 tisice let budovali od dob Faraonu v Egypte.
+49 # Piovarči 2015-12-02 18:40
Historik presne tak.

"Já nemůžu americkému astronautovy, který "přistál" na měsíci věřit ani nos mezi očima, i kdyby říkal, že cukr je sladký".

Úplná zhoda. Len to hrajú aby zakryli celý ten svoj veľký podvou tak hrajú tou populárnou UFO kartov.
Vraj on verí.....:-) na UFOnov

Hitlery Clintonová skrátka robila s tou knihou len cieľenú stafáž.... pre NWO

Mimozemšťania síce existujú preto že neie je pravdepodobné aby sa vo vesmíre vyvinula len naša jediná civilizácia. Bude toho samozrejme viac.

Ale NASA to od žačiatku potmehúdsky hrala na na tú neoficiálnú báchorku že na Mesiaci sú mimoni a naša prítomnosť je tam údajne nežiadúca. Tieto prupovídky o Aldrinovi ako tam hore videl tie obrovské objekty podvrhli ufológom oni sami. Je to len maskovanie nepríjemnej pravdy.

Keby armáda USA cestovala medzi hviezdami dávno by mali poriešené veci z Ruskom i celú geopolitickú situáciu na zemi. Technologicky by všetkých protivníkov dávno zmietli tak že by nikto ani netušil odkiaľ vietor fúka.

Skrátka neverím tým USA krycím žvástom o mimoňoch. Náramne sa im to hodí do krámu.. Vo väčšine prípadou ide o spravodajské hry a vypúšťanie falošných informácií pre maskovanie uniknutých informácií o ich tajných programoch.

A medzi tie tajné programy patrilo aj Kubrickove točenie dokumentov o pristáti človeka na Mesiaci
aragonit9.blogspot.sk/.../...
+26 # Lucif 2015-12-02 20:01
Presne tak. Apollo doslova natocili v studiach. Podielal sa na tom hlavne Stanley Kubrick a pouzil nato svoj revolucny vynalez "front screen projection". Vesmirna Odyssea 2001, sceny z Mesiaca, bola pripravnou fazou na "skutocne" pristanie na Mesiaci :-). Breznev vtedy amerikancom siel naruku a robil vsetko preto aby sa udrzala fama Apollo. Pekny rozbor toho co sa dialo v kozmickych pretekoch v suvislosti s Mesiacom v Amerike a Rusku urobil Pjakin v tretej casti serialu "Ako v skutocnosti prebiehala studena vojna": leva-net.webnode.cz/.../...
+28 # Pavel Nárožný 2015-12-02 21:18
To udělá 2,5 remů/h od radioaktivity ze Slunce!

Jenže SAA je jen malý výběžek (anomálie), kde se spodní část vnitřního Van Allenova pásu přibližuje na cirka 500km od Země a už ji Hubble letící v cirka 550km "pociťuje" jako docela velký problém. Vědci si stěžují, že téměř 1/3 času Hubblu je tak ztracena, atd.

Nyní ale pojdme do skutečného jádra Van Allenových pásů, ERB v článku. Tady už se mluví s stovkách remů za den a výslovně se píše, že "Flights of manned spacecraft in the central zone of the ERB are impossible without special shielding.".
"Lety lodi s posádkou jsou v centrální zóně Van Allenových pásů nemožné bez speciálního stínění."
s11.postimage.org/.../...
Tady je tedy na "plné ústa" řečeno, že nestíněný Apollo let skrze tyto pásy (prý cca 1h v nich) je podvod, a to vědecky prokázaný a z pera odborníků, kteří se tímto živí.

A to proč? Inu proto, že míra radiace v nich je velká a v jejich centru přímo extrémní!

s12.postimage.org/.../...

2,8 x 10^5 je 280 000 remů/den, což je 11 666 remů/h...!

...

Takže: 2,5remu/h vyřadí přístroje na Hubblu.
11 666 remů/h = Apollo astroNOT, ani jeho přístoroje, nemají žádný problém?!

Tomu může věřit jen neskutečně velký naivka, jenž se nehodlá zjistit a ověřit podstatné informace a místo toho stádně bude tvrdit s "většinou", že Apollo prostě bylo a basta. Tak jo, klidně si to myslete, mě je to fuk. Nabídnul jsem své argumenty a ne urážky. Zkuste to také ;)

Micro-satellite to inspect if Americans did land on Moon

www.youtube.com/.../

Takže Rusové už mají otázky :)

...no, zatím ale používají špatné video. To první "z Měsíce" bylo tohle: www.youtube.com/.../

:D

Víte... nebylo by to tak trapné, kdyby se NASA alespoň dokázala shodnout na barvě oblohy na Marsu. Ani takovou blbinu neumí udělat v Photoshopu konstantní!

Podívejte se: The Martian Sky
youtube.com/.../

Už??? A ne, v 30km nad Zemí (hustota "atmosféry" na Marsu je jako na Zemi v 30km+) je ten zbyteček atmosféry tak řídky, že je černá jak bota a nedá se v něm užít padák. Nad 4km výšky, když ho užijete, zamřete.

...

Pokud ještě nechápete, jak moc jste naletěl, tak tady máte pro připomenutí důkaz, že Mars mise je PODVOD:
s17.postimg.org/.../...
Originál fota: spaceflightnow.com/.../...

Už...?

Toto je dle apollo fanatiků přímý přenos z TV kamery Roveru... ooops, střih v přímém přenosu na jinou kameru s jiným nastavením?!
se.uploads.ru/t/xVRgT.gif
Original video: ulozto.cz/.../...
Fading flag video discovery by Jarrah White: www.youtube.com/.../

...

Comparing Philae photos of the comet to the alleged Moon photos: www.youtube.com/.../

Rover jezdí po Měsíci bezestop: hq.nasa.gov/.../...
¨http://www.hq.nasa.gov/alsj/a15/AS15-88-11902HR.jpg
hq.nasa.gov/.../...
hq.nasa.gov/.../...
hq.nasa.gov/.../...
hq.nasa.gov/.../...
hq.nasa.gov/.../...

Stopy na Měsíci občas zmízí do 5min:
pictureshack.ru/.../...
AS15-82-11140 - time 165:39:51 - hq.nasa.gov/.../...
AS15-82-11141 - time 165:44:46 - hq.nasa.gov/.../...
time: hq.nasa.gov/.../images15.html (time: mission hours:min:sec)

Všiměte si - nikdo nemůže vyvrátit, že stopa na Měsíci zmizela (a nějaké to kamení příbylo - já měl za to, že se vozily kameny z Měsíce, ne NA Měsíc...?!) mezi fotkami a přesto budou nadále jakékoliv zpochybňování Apolla vidět jako "konspiraci"...
+19 # Vladimír57 2015-12-02 23:58
Zdravím Pavle. Trochu si přiložím. Pro let na měsíc musí kosmická loď dosáhnout unikovou rychlost 11,2 km za sekundu, což nám dává 40 320 km za hodinu. Na měsíc to máme při velké vzdálenosti 406 700 km. Pokud tedy letěli druhou kosmickou rychlostí, což museli, tak by vzdálenost mezi Zemi a Měsícem zmákli za 10 hodin a nám se tady naskýtá záludná a konspirační otázka. Proč jim let trval téměř čtyři dny ????? Další nevysvětlitelná věc je sestup měsíčního modulu. Tento vehikl byl neuřiditelný. Dalši pro mě nepochopitelná věc je, jak dokázali měsíční modul ubrzdit. Už si nevzpomenu v jaké výšce měl být zaparkován nad měsícem velitelský modul, ale tipuju 200-300km. Tak bych chtěl vidět ty machry, kteří ten klunker na 300kilometrech, při rychlosti 40 000km/hod zbrzdili na nulu. A to už pomíjím, byť ne nějak velkou přitažlivost Měsíce.
+6 # KaMat 2015-12-03 07:04
Pokusím se vysvětlit. Když vyhodíš do vzduchu kámen, stane se to, že po čase začne zpomalovat, až se nakonec vrátí zpět. Další příklad. Dejme tomu že ve vesmíru obíhá planeta kolem hvězdy po hodně protáhlé elipse. Při přiblížení planety k bodu kdy je dráha k hvězdě nejblíže planeta zrychluje a po opuštění tohoto nejbližšího bodu zase začne zpomalovat. Čím blíže je dráha planety k hvězdě, tím rychleji ten bod proletí. Pokud jde o náš objekt (záměrně nepíšu apollo, protože je to pochybné), který je vypuštěný z planety, dosáhne únikové rychlosti a vypne trysku. Tím pádem vlivem gravitace země začne zpomalovat až je nakonec jeho rychlost u měsíce opravdu malá. Proto tak dlouhá doba letu. Pak už není problém zážeh na korekci dráhy a ustálení na orbitě měsíce. Pokud by náš objekt prosfištěl kolem měsíce rychlostí 11 180 km/s tak by se opravdu zpomalit nedal. Všechno se to dá propočítat, když znáte parametry těles a vzorce takže žádné konspirace. Samozřejmě se nebavím o vesmírných programech. To jsou jiné kapitoly…
+6 # Lucif 2015-12-03 10:35
Yo, ano, casy a rychlosti sedia. To ale samozrejme nedokazuje ze amici doleteli na Mesiac.
+2 # .lak 2015-12-03 12:31
Co by zavazadla a pohůnci ufounů možná. A s apollo i teď ufologizují svět.
+13 # diamond 2015-12-03 11:53
A co fotofilmy a filmy do kamery? Bez úhony proletěly 2x van Allenem a přesto pro nás zaznamenaly "spoustu skvělých" záběrů a sekvencí...
+8 # Piovarči 2015-12-03 13:47
To asi viezli tie filmy v olovených kontajneroch:-)
+2 # Pavel Blaheta 2015-12-04 01:07
Poněkud se mýlíš - ta druhá kosmická rychlost je pro překonání gravitace Slunce - tedy umožňuje let k ostatním planetám naší sluneční soustavy jako je např. Mars. K letu na Měsíc stačí klidně jen něco málo více než těch 7,8 km za sek. a dá se při tom využít přitažlivost Měsíce, která pomáhá tělesu, které překonalo zemskou gravitaci pohnout se směrem k Měsíci. Takže čístě teoreticky by v určitém okamžiku mohla mít kosmická loď letící k Měsíci i rychlost třeba jen pár metrů za vteřinu a přece by se pohybovala od Země k Měsíci. Takže ony ty dny na cestě k Měsíci nejsou výmysl, nýbrž nutnost využít všeho co umělo udělit nějakou hybnost té lodi, aby se šetřilo palivo - byť to bylo na úkor rychlost a prodloužilo to samotný let. Van Allenovy pásy je problém s kterým si rady nevím, stejně tak jak mohli s lunárním modulem přistát na Měsíci (no i kdyby) ale pak s ním ještě odstartovat - nevím ale mám pocit, že to nějak energeticky nevychází - ty hmotnosti modulu s palivem a potřebné energii k těm krokům (brzdění při přistání a akcelerace při startu z Měsíce) a že už to nějaký dokonce americký student spočítal.
+1 # Jirka Ptacnik 2015-12-04 09:21
:-D
+8 # JazzBoo 2015-12-03 12:11
Já si taky trochu přiložím.
Dle Pokrovského Saturn neměl dostatečný výkon na takovou misi:

www.aulis.com/saturn_v.htm
+9 # janhonza1 2015-12-03 09:27
Je zajímavé, že pri zkouškách na zemi přistávací modul svou obří tryskou vždy vyhloubil takový kráter v zemi, že se do něj vyvrátil. Oblak prach byl viditelný na několik kilometrů, ale na měsíci vůbec nic. Tam bych očekával, že rozptyl prachu bude daleko dramatičtější. Aby byl terén na měsíci bez prachu v ovzduší, trvalo by to snad dny!!! Už jen tohle dokazuje, že šlo a jde hlavně o politiku.
+4 # Vitoslav 2015-12-03 16:16
Cim vice dezinformaci, tim hure se v tom bude clovek orientovat.
-1 # eli 2015-12-04 13:15
O zahadnych bytostiach z vesmiru a nevysvetlitelny ch ukazoch na nebesiach, existuje vela svedectiev v podobe historickych kresieb, pisomnych zaznamov, povesti, ci v podobe modernej fotografickej dokumentacie, ale ziadny rukolapny dokaz, zatial zverejneny nebol. Dr.Edgar Mitchell, sa stal tiez sucastou jednej takej zahady o ktorej nepravdepodobno sti existuje viacej roznych svedectiev, ako o jej pravdivosti. Uz len taka drobnost ako jeho potulka na Mesiaci s mapou v ruke, vysvetluje vela. Jeho psychicky stav, bol zrejme podmienkou ucasti v tomto iluzivnom podvrhu. Clanok na portaly VT, urcite nenecha nikoho na pochybach, ze je nevyliecitelny cvok a je celkom mozne, ze bude predvojom aj nejakej dalsej svinarne, pripravovanej to istou chazarskou luzou, ktora ho namontovala do tej lunarnej.
veteranstoday.com/.../...
Vojna s Martanmi, ma vraj byt preambulou, do NWO. Osoby psychicky narusene, alebo ideologicky zmanipulovane, boli pouzite vo vsetkych verziach operacii pod falosnou vlajkou, touto chazarskou luzou.
+34 # Rostislav 2015-12-02 19:37
Už ZASE nejsme ve vesmíru sami? :-)
Kolikrát ještě nebudeme ve vesmíru sami?
To by jeden nevěřil....
Americký "voják" se ztratí s helikoptérou i v Polsku. Ve vesmíru nikoli. Je tam totiž jako doma :-)
+17 # Rostislav 2015-12-02 19:45
+21 # Lucif 2015-12-02 19:50
Citace:
Dr. Edgar Mitchell je muž s mnoha zkušenostmi. Nejen že byl 6. mužem, který stanul na měsíci, je také bývalým kapitánem Amerického námořnictva, spisovatel a profesor. Má bakalářský titul v oboru vědy z univerzity Carneige Mellon, absolvoval postgraduální studium vědy na Americké námořnické univerzitě a má dokonce doktorský titul aeronautiky a astronautiky z MIT. Obdržel několik čestných titulů ze státní univerzity v Novém Mexiku, z univerzity v Akron, nebo z Univerzity Embry-Riddle. Je zakladatelem Noetické vědy a spoluzakladatelem asociace vesmírných badatelů. Patří mezi zcestovalé, má kontakty s lidmi z NASA, z armády a z akademických kruhů.
Ano ano, len skoda ze je to klamar. Teda v suvislosti s tym pristanim na Mesiaci a v suvislosti s UFO je klamar. To ze nie sme vo vesmire sami je asi ako tvrdit ze ohen pali. Samozrejme ze nie sme sami, a co ako? Civilizacie s tak masivnym technologickym naskokom, ze su sem schopne doletiet, urcite nebudu chciet mat s nami nic. Naco preboha? U-fool-ogia je iba hype v ramci projektu Blue Beam, ktory si elity nechavaju v rukave ako posledne eso na nastolenie NWO. Radi na tento hype vyuzivaju prirodzenych klamarov ako tento pan.
+6 # kojak 2015-12-02 19:50
.
+15 # Jayko 2015-12-02 19:54
Nejsme, uz 15 let vim.
+17 # Karel 2015-12-02 19:57
jak nas po malu pripravuji na
False Flag stoleti
+24 # Peter Hansen 2015-12-02 22:01
Neboj sa, Rusi nam to coskoro naserviruju na priamo a bez pretvarky, ze amici boli v riti a nie na Mesiaci. Pozri ako nam teraz naservirovali Erdoganovu zlodejinu ropy aj s fotkami a bez okolkov a vykrucania.
+7 # Piovarči 2015-12-03 10:01
Ak už v tomto zmysle neurobili s USA nejaký obchod lebo aj tak sa to robí...
+19 # Jiří 2015-12-02 20:02
Meli by od nas utikat a vsude davat informaci, ze jsme tak nesnasenlivi ne jen k jinym zivocichum, ale i ze se zabijime se mezi sebou. Dokonce nejaky american udajne, podle zakonu USA, vlastni cely vesmir :))
+14 # Rostislav 2015-12-02 20:06
+14 # vvasp 2015-12-02 20:54
....jeden z mnoha a asi nie posledych "breaking news"na Odputanie pozornosti od toho podstatneho, taralo sa uz o mimozemskej konstrukcii niekne na obeznej drahe pluta, senzacne vyhlasenia nosa o vode na marse...... HNUSA a jej chora koalicia uz asi nema scenare ktore by fungovali taaak to hodime na Mimozemstanou, ------oni ---nas----nutia ----robit ---- tieto---veci--- -. Este lepsia bude mimozemska invazia vo forme nejakeho parazita a cuduj sa svete na pristanie si vybrali rusko/sibir tak ich tam kde pristali musime znicit.... Haha
+15 # Che 2015-12-02 21:16
Dr. Edgar Mitchell je muž s mnoha zkušenostmi, má bakalářský titul v oboru vědy z univerzity Carneige Mellon.
AHAAA, tak ma neco jako 3.5 letou prumyslovku z univerzity Mellon, asi nejaka privatni skola. A jako 6-ty muz stal na mesici! Tam asi videl leticiho SUPERMANA. Tak to jsem asi cinsky cisar.

Citace:
V rozhovoru Dr. Mitchell dosvědčuje, že UFO a mimozemská existence jsou skutečné.
To Erdogan taky dosvedci ze ropu v Syrii nekrade a ze nic nevi a Magorovice tomu bude verit. Ta ma taky Dr-titul, asi z Plzne, jednou pletla v TV bruto a neto.

TAK AT Dr. Mitchell FOTKU NEJAKEHO MIMOZEMSTANA UKAZE a nekeca!

Staci pocty ze zakladovky. Jine stalice jsou tak daleko, ze zadna cizi bytost k nam letet tisice a miliony let proste nemuze.
Prosim Vas redakce, bez fotky mimozemstana uz takove kachny neuvadejte.

UFO je neidentifikovan y letici objekt. Vnimame tedy neco, co neumime vysvetlit. Takovych veci je moc. Vetsina. Treba neumime vysvetlit, jak je mozne, ze nejaka stupidni osoba s IQ tykve muze stat uz leta v cele nejakeho statu. Zde plati asi selska moudrost: Kam cert nemuze nasadi babu.

Jednou jsem taky videl "UFO". Ve vysi asi 2000 m to jakoby "letelo" se mnou, bylo to silne svetlo. Vytahnu kameru a filmuji to, tez s 40-nasobnym zoomem. Nekde to mam na kasete HI-8, jenze uz namam pristroj abych to hledal a znovu prehral. Existuji veci, ktere se nedaji vysvetlit, vime bohuzel malo.
+13 # Jarek Kozela 2015-12-02 23:05
Lidé většinou na stáří tak trochu zpytují svědomí a ne aby se snažilo dolhat, co za života nestihli. No, je to jeho volba, spoléhá na to, že lidé okolo něj jsou nevzdělaní idioti.
+3 # .lak 2015-12-03 12:35
Jednoduché a asi i realizované mnohými. Ovšem půl století jsem do roka, loni dvakrát neviděl zřejmá ufo. A již nevylučuji spáry zabukáčů i odjinud než jen zkostnatělé hamižníky planetární.
+10 # julius 2015-12-03 06:47
To jsou zase kydy. Titulek napovida ze se dozvime nejaka fakta a zaverem si tam cinta senilni senior nejaky zapomenuty scifi-film. Osobne se vice bojim ted imigrantu. A to jeste kdyz slysim jak ve skolach uz nesmi ucitelky chemie pouzivat ani chemicke latky napokusy a lide nebudou pomalu smet drzet zbrane ani na zbrojni prukaz. Znamena to ze od tedka je pro mne vlada a cela EU nejen vlastizradce statu ale cele unie. A musim tedy se dle toho osobne zaridit bez pohledu na jakekoliv zakony. JA dobrovolne na popravu nepujdu. A pokud me ma nekdo zabit pak je me fuk ze mam ci nemam nejake povoleni. Bohuzel Vlady a imigranti jsou nyni muj nepritel a ja tak musim reagovat. Nelze si do nekonecna s--t na hlavu. Kazdy den ctu o samych masakrech a zabitych obycejnych pracujicich lidech. A ja mam poslouchat jak nesmim pomalu mit ani rybicku??? Tak to tedy NE. Hlavou dolu me nikdo houpat nebude. No a pozdeji muze nekdo napsat znovu knihi sam proti vsem :-D
+10 # Jan 2015-12-03 08:22
Klidně mu věřte. Nejen že existují, ale mají zde své zájmy. Jsou prostě vývojově jinde. Ale tam se lidstvo dostane časem taky. Způsobí je přírodní katastrofy, po nichž chtě nechtě budeme muset o mnoho více využívat svých duchovních sil. Vždyť člověk není jen hmota. Také myslí /občas:-).
+7 # Piovarči 2015-12-03 10:07
Nuž ale nemáme tu žiadneho oponenta. kde sú všetci teraz?
+7 # Lucif 2015-12-03 10:36
Stvrtok je u trollov nestrankovy den :-).
+7 # Jan 2015-12-03 11:59
:-)))
+6 # Piovarči 2015-12-03 13:54
Tak teda veselo konšpirujme ďalej:-)
+4 # Uroboros 2015-12-03 12:23
Rekl ten, ktery na mesici nebyl. Co to tady na nas sijete. Co to je za blbost.
-4 # kermitdelaFrog 2015-12-03 13:41
kdo je viděl na vlastní oči, ten ví. já měl tu možnost v létě 2013 na balkóně v pozdě v noci.
+6 # Vitoslav 2015-12-03 15:49
Sasci :-)
+2 # julius 2015-12-03 20:42
No tak dost panove. Ja uz toho mam dost a porusim mlcenlivost a dam fakta. Fakta o ktery uz nebudete NIKDY pochybovat. opravdu NIKDY. Te dto bude silene krute. Tak krute ze tomu nebudete stejne verit. A ta vase neduverivost zbusobi zase stejnou nejistou jako kdyz nic nevite. JA JSEM MIMOZEMSTAN. A ted se vsichni budete tlemit. Jako bych vas videl. A ja se budu tlemit protoze me nikdo zvas nebude verit. Tak k cemu vam to vsechno je???
+3 # Piovarči 2015-12-03 22:58
Nikomu nedôveruj ani UFONOVI:-)

Top of Page

Copyright 2017 © AC24, s.r.o. | Publikování nebo šíření obsahu je zakázáno bez předchozího souhlasu. | Nezávislé zpravodajství z celého světa aneb Co se jinde nedozvíte |
Máte dotaz? Chcete inzerovat na AC24? Neváhejte nás kontaktovat formou emailu: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Provozovatelem serveru AC24.cz je AC24 s.r.o., se sídlem Jaurisova 515/4, Michle, 140 00 Praha 4, IČ: 02988186, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 226266. | O projektu | Tiráž | Napsali o nás | Podpořte nás