Webový portál AC24.cz ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.

AC24.cz

AC24.czZe světaSyrští militanti přiznávají, že dostávají výcvik od USA, Kataru, Saúdské Arábie v Turecku

Sociální sítě

Reklama

Syrští militanti přiznávají, že dostávají výcvik od USA, Kataru, Saúdské Arábie v Turecku

Tyto fotky vydané 6. června 2015 oficiální syrskou tiskovou agenturou SANA ukazují militanty přiznávající, že vojenského výcviku se jim dostalo od Spojených států, Kataru a Saúdské Arábie v Turecku.

Četní ze zahraničí podporovaní Takfirističtí teroristé, které zajala Syrské armáda, přiznali, že je v Turecku vycvičily Spojené státy, Saúdská Arábie a Katar. Tito takfirističtí militanti chycení nedávno v severozápadním syrském městě Aleppo se v interview v neděli vysílaných syrskou státní televizí přiznali, že je na tureckém území vycvičil vojenský personál z USA, Saúdské Arábie a Kataru.

Jeden z těchto teroristů identifikovaný jako Ahamd Mustafa Mastari řekl, že on spolu s dalšími členy teroristické skupiny byl do Aleppa vyslán poté, co se mu dostalo 30 denního vojenského výcviku v Turecku.

Řekl, že je zahraniční personál nejdříve po 45 dnů cvičil ve městě Salqin v syrské provincii Idleb, než je cvičili v Turecku.

„Byl v silách o asi 250 lidech, které útočily na Jam’yat al-Zahraa v Aleppu, ale ta operace se nezdařila a armáda nás zajala,“ řekl Mastari.

Další terorista zvaný Mohammad Aqel Akk řekl, že skupina teroristů včetně něj byla cvičena po 45 dnů v Salqinu s dodatkem, že je později k dokončení jejich výcviku poslali do Turecka.

Neopomněl říct, že v Turecku každý z cvičených dostal kromě výcviku ještě 200 USD.

„Pak jsme se vrátili do Aleppa a provedli jsme ohromný útok na pozice armády v Aleppu, ale operace se nezdařila a chytili nás,“ dodal.

Qasem Abdullah, terorista, kterého Syrská armáda chytila v Aleppu, řekl, že se mu dostalo pětiměsíčního výcviku v Turecku, kde dostával asi 80 USD měsíčně. Dodal, že byl ve skupině 50 střelců, kteří se v Aleppu zúčastnili neúspěšného útoku.

„Řada z nás včetně mě byla při útoku zraněna a rozhodli jsme se vzdát se armádě,“ řekl.

Turecko je jedním z hlavních sponzorů takfiristických militantů proti syrskému presidentovi Bashar al-Assadovi s tím, že zprávy ukazují, že Ankara militanty operující v Sýrii aktivně cvičí a vyzbrojuje, jakož i zařizuje volné průchody nastávajících cizích teroristů do této země, která je od roku 2011 zachvácená smrtonosnou krizí.

Washington je spolu se svými Západními a arabskými spojenci mezi hlavními sponzory takfiristických extremistů operujících v Sýrii.

USA podepsaly s Tureckem v únoru dohodu o výcviku a vyzbrojování militantů v Sýrii.

25. května řekl turecký ministr zahraničí Mevlut Cavusoglu, že militanti se v rámci spojeného programu Ankary s Washingtonem cvičí a vybavují ve středotureckém městě Kirsehir.

Tato mise, která oficiálně začala v červnu, zařídí během tří let výcvik více než 15 000 ze zahraničí podporovaných militantů vycvičených na turecké půdě. Údajně je v Turecku k výcviku těchto militantů více než 120 amerických vojáků.

Překlad: Miroslav Pavlíček

Zdroj: presstv.com

 

Loading...

Pro psaní komentářů se musíte přihlásit. Nemáte účet? Zaregistrujte se.

Komentáře   

+83 # MA3X 2015-07-17 10:24
Židi natiskli prachy, Amíci nad tím drží záštitu a jejich psi trénují magory k vraždění. Ti budou vraždit a dobývat svět a tak se židům vrátí vložený kapitál. Psi poté zdechnou a Amíci se stočí svým pánům k nohám a spokojeně budou vrčet a štěkat o krásném demokratickém světě. A zdejší vlastizrádci (vševědoucí, Ivan a další magoři) je budou vyzdvihovat a čekat na slíbenou smetánku. [...]enej svět.
+16 # Peter Hansen 2015-07-17 16:58
To nieje nic nove, ze tych smradov cvici a financuje fasisticke SS
-20 # pesimista 2015-07-17 10:24
pekne to divadilko... jo ja nikdy neveril ze jsou vsichni muslimove taci jak nam tvrdi v tv...nastesti jsem jich za svuj zivot nemalo potkal takze 100% muzu rict ze to neni tak jak to vypada z tv a taky jsem mohl vic jak 2 roky sledovat zaclenovani muslimu do evropske spolecnosti ...to se proste kratce popsat nejde ,,,ale proste ja vim ...a to je pro me dulezite....
+2 # pesimista 2015-07-18 00:01
holt ocividne vsechny nazory nemuzou byt nejmilejsi :)

kde se dva biji ....co dela treti?
kde se bije 5....co dela ten sestej?

nikdy nepochopim urcitou logiku lidi ...az muslimy pozabijite tak budete stasnejsi ? myslite ze zde prestanou dale jezdit...co kdyz tu nekomu umrel bratr a prijel se mstit (zlo plodi zlo "mili" zvraceni krestani) ... co takhle tomu nejak inteligentne zacit predchazet na misto toho dobre rizeneho nepruhledneho chaosu?...

proste neverim ...vim ze do toho nevidim ...tak jako vetsina ale mysli si ze ano a proto obcas reaguju ne vsechno totiz muze byt tak jak se na prvni pohled zda...treba prehodnocovat ^^
+44 # Richard 2015-07-17 10:41
Hezké ale staré. Tohle již všichni vědí. A jak vím tak o tom nepochybuje polovina národa.
Stejně ty lidi neurejdují a ani je nedokáží ovládat jako celek.
Již vědí že IS dlouho jako jednotnou organizaci neudrží ( problém mají již teď). Prostě jen vdoufají že zasejí do regionu neklid, vraždění a chaos.......... .
A oni jako zachránce vstoupí na scénu ..........blbci .....
Nevstoupí......... již nejsou schopni zvládat vleklé konflikty spojené se ztrátou životů. A ani to nejsou schopni dlouhodobě platit. A pokud se o to pokusí tak to jen nakloní více finanční skluzavku.
Proto se nakonec uchýlí k poňoukání, výcviku a lhaní........ to jediné jim zbyde.
+11 # .lak 2015-07-17 14:44
A jako predikovaně znělo z ukr od generála že dají dohromady 2.miliónovou armádu a potom se rozhodnou kam půjdou dělat demokracii a euálka jim to ráda zacáluje tak asi počítají se sklizní toho co zasívají. Opravdu dobrou polívčičku připravují mocnáři kapitál. Nejvyši čas nechat kuchaře bez vděčných strávníků.

Známé šlechty rozděl a panuj 100.krát jinak a pořád stejně pro bačené vovčany, fujtajbl.
-54 # LUF 2015-07-17 11:26
Překvapení separatisté v troskách sestřeleného MH17:
novinky.cz/.../...
Separatisti se nediví, kdo to sestřelil, ale kdo jim dal koridor? Mají strach aby se to nedostalo na internet. Jeden z dialogů: "Sestřelila to ta stíhačka a my jsme sestřelili tu stíhačku. A kde je ta stíhačka?". Tak mi připadá že mířili na nějakou stíhačku a omylem sundali MH17. Stíhačka se možná za dopravní letoun schovávala

MH17 - Ruské lži - vymyšlené stíhačky i svědkové:
zpravy.aktualne.cz/.../...
+23 # Gabriel 2015-07-17 12:55
filípku píš pod jednim nickem,nemusíš kamuflovat.
-25 # LUF 2015-07-17 13:59
Proč myslíš že nepíšu pod jedním nickem?
+11 # Gabriel 2015-07-17 14:17
sorry,beru zpět.začínám se ve vašich trolích nickech strácet.musím znovu ujednotit vaší kartotéku.dávát e docela zabrat.když už jsi tady,ty máš taky pacifista a lucifista,vid?
-16 # LUF 2015-07-17 14:40
Jak to víš? :) pacifista a lucifista, to byly moje dřívější nicky, ty účty mi zrušili. Účet LUF mi teď tolerují už trochu dlouho. Ale vždy píšu jen pod jedním
+29 # Jayko 2015-07-17 13:25
Zhulení Bludní Holanďani nemůžou říct, že to sestřelila ukrajina, to je západní chráněnec. Na jejich úžasnou, fullHD demokratickou vládu se nesmí sahat.
-35 # Ivan 2015-07-17 14:06
Cituji LUF:
Překvapení separatisté v troskách sestřeleného MH17:
novinky.cz/.../...
Separatisti se nediví, kdo to sestřelil, ale kdo jim dal koridor? O čem to asi vypovídá?


Kolaboranti Peter Hansen, Jacky Ickx, Richard, ascharad, kteří mají místo mozku Putinovu mrdku, budou brzy postaveni ke zdi.

Nejprve ruské svině tvrdí, že všechno viděl ukrajinský operátor Carlos, který, světe div se, neexistuje.

Potom vydávají fotografii jak SU pálí na MH17, světe div se, samozřejmě falešná.

Potom Vološin, pilot, který sestřelil malajsijský Boeing a světe div se, nikdo takový neexistuje.

A nakonec, žádost o zřízení mezinárodního tribunálu odmítá Rusko, které v Radě bezpečnosti OSN disponuje právem veta.

Na všechny kolaboranty se vaří voda, půjdeš i ty, Gábi.
+15 # Gabriel 2015-07-17 14:43
Ivánku Ivanku z druhoj strany jarku
z druhoj strany jarku
išla bym ku tebe
išla bym ku tebe
vzjala voda lavku
znáš tuhletu písničku?

Karlos byl,moc vědel,už není.
Su pálí na MH 17-to si představ že přišlo ze západu.to není ruská práce.
Vološin možná ještě existuje,možná někde hnije.
Tribunál je komédie,která má bez důkazu hodit vše na rusy a opolčence.
voda se vaří na svině,pro kolaboranty je oprátka nebo kulka,můžeš si vybrat miláčku.cmuk
-23 # Ivan 2015-07-17 14:54
Gábi, ty jsi typický rusofilní idiot.

Citace:
Přestože RT posléze přiznala, že účet údajného dispečera Carlose byl falešný (a jako takový následně zablokován), reportáž ruské televize stála u zrodu mnoha spikleneckých teorií.
Žádný Carlos nikdy neexistoval a přiznala to i propaganda z Russia Today a ty, blbeček bez mozku, pořád tvrdí, jak byl zlikvidován :))

Všechno co píšeš jsou lži.

Až dostaneš poslední ránu z milosti ty posranej ruskej nácku, vyletí ti z palice jen ta ruská mrdka. Víc v ní nemáš.
+15 # Gabriel 2015-07-17 15:02
Dej link na RT miláčku
apropo zlatíčko,RT ještě nevědela že nějakej boing spadl,no Karlosův účet byl aktívní
-23 # Ivan 2015-07-17 15:21
Cituji Gabriel:
miláčku
zlatíčko,


Až ty dodáš link, že Španěl Carlos byl zaměstnancem Kijevského letiště.

Máš hovno, jen blbý kecy. Ruskej buzíku.

A nebo jo, ty stejně nic nepošleš, jen kýbl hoven, tak zde:
russian.rt.com/article/41346

Citace:
Позднее в СМИ появились сообщения о том, что аккаунт испанского диспетчера с псевдонимом spainbuca в Twitter является фейковым и заблокирован.
+11 # Gabriel 2015-07-17 15:41
Buzík je ten co tě ráno nazouvá.
Já to všechno sledoval učet mu fungoval asi 5 dnů,radili mu aby vzal dcéru i manželku a zmizel do ruska,je ohrožen na životu.pak se odmlčel,a následně byl smáznutej účet.Smáznout můžou za porušování pravidel,což se nestalo,tak další možnost jak to okecat,je prohlásit učet za falešnej.kapišt o?
-20 # Ivan 2015-07-17 15:48
Zase lžeš. Co taky čekat od ruskýho [...]a?!

Konspirační pitomec, který asi ani nevěří, že ho porodila vlastní matka.
+8 # Peter Hansen 2015-07-17 17:01
Uz sa tesim ty buzna, ako ma prides postavit ke zdi ;-) Uz aby bol ten den... Zasa si bol dnes na jointa?? Podla tvojej reakcie sudim ze urcite
-19 # Ivan 2015-07-17 17:16
Chudáčku čobole, na víc se nezmůžeš?
+9 # Richard 2015-07-18 00:05
Cheche ............ dochází mu patrony. ..........
Teď již budou jen výkřiky do tmy o lhaní, ruských [...]ech a tak ...........Ty jsi již zase vyfásnul čobola .......... cheche .............
Nějak mu ta slušnost dlouho nevydržela. Necrofilní kekel se opět vrací ke starým móresům........ nik nenik....
Ale již si chystá novej ............asi ví co přijde......... ..
+8 # Richard 2015-07-17 23:52
Jo, přesně to tak bylo. Poslední zpráva byla o Carlosovi ze Španělska.
Pokud se zavčasu nedostal do Ruska či Číny je po smrti.......... ... byl to dobrej chlap ..... věděl že je to průser a smrdí to ale stejně informoval.

A překlad odkazu který dodal místní kolaborant na kterého již v dohledné době dojde.
Cituji:
Pár minut před zhroucením malajského Boeing Ukrajině daleko od něj, že byl viděn ukrajinskou vojenská letadla. O to ve svém účtu Twitter napsal někdo, kdo tvrdí, že pracuje manažera na letišti Kyjev "Borispol". Později média uvedla, že španělská Account Manager alias spainbuca na Twitter je feykovye a uzamčen. 07/17/2014, 23:04

Takže zcela přesně jak jsi napsal Gabriel.

A jsem zvědav co nám tu místní zrádce ulhanej zkusí namluvit.
Že rusové měli někoho na letišti v Kyjevě protože plánovali sestřelit letadlo a ten jejich člověk těsně před sestřelením již začal o stihačkách ........... a též nás jako první informoval o zabavení záznamů.........

Kdo to teda psal? Kdo to teda byl?????
(Aby nedošlo k omylu...to je otázka pro místního necrofilního kolaboranta.)

Já na ten účet totiž koukal taky. A to proto že jsem nevěřil že existuje. A existoval.

Proto tak neradi o Carlosovi. Co kdyby ho někdo hledal???????
Takže ho zmizeli a jakoukoli zmínku velice nelibě nesou. Protože to je o další vraždě.
+14 # Lai Lai 2015-07-17 15:26
S tebou je to těžký Ivane,v některých věcech s tebou i souhlasím.Akorá t nechápu tvoji rusofobii šířenou mezi "rusofily".Já v Rusku byl,bratranec tam prakticky žije a můžu tě ujistit,že žádná diktatůra jak nam presentují média tam nevládne,naopak velká většina rusů stojí za Putinem.Lidi jsou tam jako u nás povětšinou víc skromější,ale samozřejmě na druhou stranu vysoká kriminalita v některých oblastech.Nicmé ně sítil jsem se bezpečně..A byl jsem i v USA,bohužel jsem se ale nesetkal ve většině s člověkem upřímným a nepokryteckým.N aopak za jeden týden mého pobytu v San Francisku se stalo neskutečné množství vražd a konkretne jedna hned o ulici vedle baru ve kterém jsme schodou okolností seděli.Mimochod em zde točili Plzeň.Když jsem pivo barmance pochválil,tak mi odpověděla otazkou "A víte proč je to pivo tak dobré?.Odpovědě la si sama,protože se točí v USA....
-19 # Ivan 2015-07-17 15:45
Jo, jo. V Rusku vše krásný a v Americe milion vražd. Nevím co bych na to napsal :) Mě je Amerika úplně ukradená, já jen nesnáším tu ruskou okupantskou bandu. Bylo jich tady 150 000 a ještě mají tu drzost vysílat dokumenty o tom, jak nás v 68 zachraňovali před nacismem a my jsme se jim odvděčili palbou z plamenometů:)))

Co rus, to ožralá, ulhaná svině.
+13 # Lai Lai 2015-07-17 16:17
Tak ten dokument sem teda neviděl,ale jestli existuje tak je to debilita maximální.Já jsem přece nenapsal,že je v Rusku všechno krásný,to rozhodně není pravda.Jen sem chtěl říct,že je potřeba aby si člověk snažil udržet nadhled a nenechat do sebe cpát bezhlavě informace o tom jak je v Rusku všechno špatný a v USA super.Ty třeba nesnášíš rusi,protože nás tady X let okupovali (nebyli to jen rusové-maďaři,p oláci,bulhaři) mě zase sere,že mi všichni kolem předhazují americkou demokracii a svobodu.Přitom stačí přečíst pár knih a zjistíš jak to ve skutečnosti s tou jejich svobodou je.Ty víš o okupaci z roku 1968 a západ ji prezentuje jako zločinný čin CCCP,bezpochyby to tak je.Jenže nikdo ti neřekne,že USA bombardovali Panamu 1989 jen pro svoje vlasní zajmy,svrhli násilně vladu a zabii 2000 civilistů.Je to stejný jako za socializmu,to byli špatný na západě a dnes jsou špatní zase ti na východě.Takže asi to chce být sám sebou a dělat si obrázek sám,protože pravda je někde uprostřed.
-16 # Ivan 2015-07-17 16:39
Tady to máš. Je to jen kousek. Celý dokument ČT rusáci slíbili, ale jako vždy slib porušili a nic neposlali.
ceskatelevize.cz/.../...

Někde jsem slyšel i verzi s plamenometem, teď už nevím kde.

Ale ta rétorika. Chystal se tu ozbrojený přepad, všude tajné sklady zbraní, esesáci, fašisti, kolaboranti.

Přesně to samé, jak argumentují rusáci dnes a ta žebrota jako Richard, Gabriel nebo Hansen to jen papouškují, patrně za peníze.

Ti Maďaři, Bulhaři atd za 3 měsíce vysmahli a zůstalo tu jen 150 000 okupantů z CCCP. Nikdo jiný.

A jak jsem ti psal, mne Amerika vůbec nezajímá, ta nás nikdy neokupovala ani neprodala, tak jako Rusko.
+10 # Lai Lai 2015-07-17 17:20
Ty útržky a reportáž z ČT1 mě moc nepřesvedčili.V záběru je jen pamětník a následují záběry soudoubé se se soudobým komentářem.Každ opádně pokud bys někde tento dokument z ruské televize sehnal a šupnul ho sem,rád se na něho kouknu-dík:)Je- li obsah takový jak zní reportáže,je to jen ubohá až trapná propaganda RF.Mě to zatím bohužel z toho co jsem viděl,přijde jako anti-ruská propaganda ČT1.
-14 # Ivan 2015-07-17 17:33
Děláš si srandu, viď :))

Celý ten dokument není, protože ho rusáci nechtějí poslat jak slíbili.

zpravy.aktualne.cz/domaci/ct-neodvysila-dokument-o-srpnu-1968-rusko-prodej-zrusilo/r~f5c1ad822bbf11e598af002590604f2e/

Tady něco o tom na tobě přijatelných novinkách
novinky.cz/.../...

A dokonce i soudruh prezident ten dokument odsoudil, tak snad ti to stačí, že to není anti-ruská kampaň, když se to nelíbilo ani Milošovi.
lidovky.cz/.../...

Jinak ty děláš u vás v troll centru toho hodnýho? :)
+10 # Lai Lai 2015-07-17 18:01
"Jinak ty děláš u vás v troll centru toho hodnýho? :)"

Ty seš borec:)

Ne to rozhodně neee :) Musím být "rusofil" abych tady mohl komunikovat?Nem íním se dohadovat pro každou blbost,když to stejně k ničemu nevede:)

Novinky pro mě moc přijatelné nejsou-Lidovky budiž.

No jak sem řikal,mrknu na to 100%ně a jestli to tak je,tak sou padlí na hlavu:)Protože by byli sami proti sobě.

Nikde jsem nenašel to vyjádření Miloše Zemana z konference.Neví š kde by to mohlo být?
-13 # Ivan 2015-07-17 18:30
Jo to nevím, jedině tady:
rozhlas.cz/.../...
Citace:
Nebyla to chyba, byl to zločin. Na tomto názoru samozřejmě trvám. Tady je vidět, že žurnalistická informovanost, v tomto případě ruské televize, je vepsí, protože samozřejmě nešlo o žádný pokus o ozbrojený převrat,“ řekl Zeman.
A tady něco od historika.
Citace:
Podle ředitele Ústavu pro soudobé dějiny Akademie věd ČR Oldřicha Tůmy je film opakováním „nejhloupějších argumentů sovětské propagandy z roku 1968“, například o přípravě ozbrojeného převratu a skladech zbraní, jež sovětská vojska objevila, nebo o přípravách NATO k aktivnímu zásahu v Československu.

„Na některých místech oni opravdu narazili na sklady zbraní, ale byly to sklady zbraní Lidových milicí, které byly uloženy v továrnách a na dalších místech. Čili byly to zbraně takzvané ozbrojené pěsti dělnické třídy, rozhodně nikoliv kontrarevolucionářů. Pakliže se v jednom nebo dvou případech našly nějaké nálezy zbraní ještě před 21. srpnem, tak se zase dobře ví, že to byla provokace připravené sovětskou rozvědkou,“ řekl Tůma.

Připomněl také, že západní země se po celou dobu srpnové krize chovaly naprosto pasivně. „Snažily se naopak nedat nejmenší záminku Sovětům, aby mohli takovou intervenci ospravedlňovat tímto způsobem,“ podotkl.
www.rozhlas.cz/.../1496017
+1 # Sirea 2015-07-18 16:08
Ale bóože... Vo filme hovoria účastníci, generáli, teda tí, čo si to vtedy mysleli a budú to obhajovať aj dnes! Nemusia sa stotožňovať dokonca ani s režisérom filmu. ( Hoci by mal zaujať na konci stanovisko...) ALE - nie je to postoj dnešného vedenia RF, preboha a vonkoncom nie nejakých všeobecných "Rusov!" Teda aj tých ôsmich, čo protestovali (teda väčšina z nich už nežije...)? Skrátka, skočili sme z blata do kaluže a prišli sme na to až teraz...
+13 # Pavel Louda 2015-07-17 14:37
To video nic nedokazuje. A otázka, kdo jim dal koridor je zcela na místě, viník je totiž ten kdo nad místo bojů "pustil" civilní letadlo. Takže KDO?
+12 # .lak 2015-07-17 14:55
Tam tak mlží že nikdo z nich neví která bije a je příznačné že rádoby v obraze měli podle kolomojského spadeno na Vladimíra ale letěl jinudy a ještě pozdě. V profláknutém rozhovoru politoval oběti civilní linky že chyby se holt stávají a asi to tak bylo.
0 # Sirea 2015-07-18 16:13
Putinovo lietadlo nad tou oblasťou od začiatku bojov už nelietalo...
+5 # Richard 2015-07-17 22:55
Filípku ........... ty jsi ale hloupoučkej.........
Cituji z článku:
Malajsie,“ říká na záznamu jeden muž a diví se, jak je možné, že nad válečnou zónou letělo civilní letadlo. „Kdo jim dal koridor?“ poznamenává.

No bodejď by se nedivil........ ..... já bych se divil také..........

A další-
Držte civilisty dál,“ udílí mužům příkazy na místě velitel po telefonu. Ti mu hlásí, co našli.

no to je také správně........ ....

a tohle.....
Na jiném záběru se objeví zakrvácené zavazadlo s cedulkou s nápisem Austrálie. Další střih ukazuje, jak povstalci nacházejí černou skříňku.

Ty jsi ale hloupoučkej ............. jedno video kde je pohromadě pád letadla ( to bylo kdy?) a nález černé skříňky ( a to bylo kdy?)....... aspoň že ten střih slovně přiznali..........

A zase žvaníš nesmysle .......... překlad odkazu
Pár minut před zhroucením malajského Boeing Ukrajině daleko od něj, že byl viděn ukrajinskou vojenská letadla. O to ve svém účtu Twitter napsal někdo, kdo tvrdí, že pracuje manažera na letišti Kyjev "Borispol". Později média uvedla, že španělská Account Manager alias spainbuca na Twitter je feykovye a uzamčen. 07/17/2014, 23:04 "Vojenská letadla letěl v blízkosti 777 po dobu tří minut před tím, než zmizel z radaru, jen tři minuty," - říká ředitel Carlos. "Když Boeing prostě zmizel z radaru, úřady Kyjev nám řekl, že havaroval. Jak mohli zjistit tak rychle? "- Řekl Carlos v jeho microblog. Původní zprávy RT v ruštině: russian.rt.com/article/41346

A tady je překladač stránky translate.google.cz/.../

Víš cituji z odkazu:
Později média uvedla, že španělská Account Manager alias spainbuca na Twitter je feykovye a uzamčen.
............ co na to říct........... .....
Kdo ovládá Twitter?????????????
To si opravdu myslíš že rusové měli na letišti v Kyjevě svého člověka který ještě před sestřelením psal o střihačkách .............. A nejen to..........
Aby tohle mohla být pravda museli by rusové dlouhodobě sestřel plánovat, instruovat svého člověka a pak s ním být ve spojení přesně v době sestřelu..
Opravdu si to myslíš?

A té komunikace bylo víc. Pokračovala dál. Vlastně jsme se od Carlose dozvěděli o zabavení nahrávek z řídící věže........... ..
+29 # Jacky Ickx 2015-07-17 11:59
Lufte (Kekle)

Linkovat sem náš mainstream, nebuď směšný. Ten je jednostranný a čerpá z jednoho zdroje. Občas něco dá i svoje ale v tom správném soudružském duchu ..

Říká ti něco BUK č. 312? Ne? Tak už nic nepiš, zjisti si to, dokud zase něco napíšeš.
Tento BUK měl sestřelit podle Ukrajinské tajné služby B777, a také ty fotky co stále ukazujete s tím bílým tahačem na kterém údajně převážejí tento BUK.

Tento BUK č. 312 ukazijete všude jako důkaz, prý že jde o Ruský BUK. Který měl překročit hranice z RF .... Jenže jde o BUK Ukajinské armády který byl zachycen v Ukrajinské koloně směrem ke Gorlovce ...
A tímto bukem měl měl být sestřelen B777. Někteří šílenci tuto verzi dále rozvíjí bez ohledu na to, že je už dávno vyvrácena. Asi se spoléháte na sklerózu, nebo si myslíte že něco stačí v hlavním mdiálnom proudu opakovat desetkrát denně a máte vymalováno. Ale kdeže smůla ...
..


SBU lže ve velkém Buk č.312:
www.youtube.com/.../

Tady máš rozhovor s člověkem z toho buku: www.youtube.com/.../

Číslo nákladního auta které mělo vézt BUK AE4483HE. www.youtube.com/.../
-36 # LUF 2015-07-17 12:12
Nebo tu předvádíš klasický postup kospirativců - Vyvracet něco co sice oficiální verze netvrdí, zato se to dobře vyvrací.
+23 # Jacky Ickx 2015-07-17 12:37
Oficiálně toto Ukrajina a mainstrem tvrdí jen ty o tom nevíš. Nedávno to proběhlo také v médiích pár dní zpětně. A co se týče těchto tvrzení co tu píšeš, tak tam není nic, jen hlouposti a velké NADPISY.

Trotle ty myslíš že těmi píčovinama někoho ohromiš? Nebuď směšný. Konspirace jsou ty vaše nesmysly a je hnaba že je prezentujete v Hlavném proudu. Ale už jsme na to zvyklí.

Ukrajinský novinář který musel ujít z Ukrajiny, protože po něm stříleli a vyhrožovali mu. Byl velkým odpůrcem Janukoviče a Krym považuje za ukrajinský. Jmenuje se Anatolij Šaríj. Všechny jeho blogy jsou založeny na důkazech asi i proto ta obrovká popularita a sledovanost ...Ten tvuj hlavní proud by mohl závidět.

Asi už jeden z posledných žijúcich ukro žirnalistů, co se nebojí říci pravdu. Který je na seznamu tak jak Oles Buzina a mnoho jiných lidí, kteří byly zlikvidováni juntou bandervcami. Momentálně má Šarij obrovskou popularitu i na západní Ukrajine. Ale to ti mainstrema neřekl že.

-22 # LUF 2015-07-17 13:52
Možností máme víc, buď ten 312 nebyl ten co střílel, jenom si to někdo myslel a ty to považuješ za informaci mainstreamu, nebo není ukrajinský. Pokud by byl, jak to že to nevědí vyšetřovatelé? Proč Moskva operuje s nějakou stíhačkou? Jaký by měli Ukrajinci mít důvod střílet na Nizozemce a zadělávat si tak na průšvih?
+13 # Gabriel 2015-07-17 15:21
Lufe kdybys tolik nechlastal tak by jsi si i něco zapamatoval.nev íš o tom že v čase padu MH tam byl obrovskej kotel,ukrouši chcípali po stovkách?řeknu ti jedno,kdyby tam ukrouši neposlali MH tak je po ukrajinskej armádě,opolčenc i byli v takovém švungu že by se stavili až v Kijevu.Pád MH zastavil boje,muselo se vyšetřovat a to ukry zachránilo.
-14 # LUF 2015-07-17 15:43
Zajímavá hypotéza, Ukrouši se zachránili sestřelením Boeingu. Nikdy před tím se podobně zachraňovat nepotřebovali ani nikdy potom, to byli vždy dost silní, ale v tom jenom okamžiku to potřebovali, zkusili zrealizovat zvláštní nápad se sestřelením a náhodou to perfektně vyšlo - jak to sestřelení i když na sestřelování letadel nebyli zrovna nachystaní, tak to zastavení bojů. To jsou mi náhody. Moc to neodpovídá tomu videu, kde se separatisti bojí aby se video nedostalo na internet. Jednodušší vysvětlení je, že šlo o střelecký omyl separatistů a nejjednodušší vysvětlení jsou nejčastěji ta správná
+7 # Jacky Ickx 2015-07-17 16:32
Cituji LUF:
...... Nikdy před tím se podobně zachraňovat nepotřebovali ani nikdy potom, to byli vždy dost silní, ale v tom jenom okamžiku to potřebovali,


Jak chceš diskutovat když neznáš základní fakta? Ilovajdský kotel Debalčevský kotel .... hromadné dezertáce Ukru, útěky přes hranice a tak dále a tak podobně. Nikdy jste nebyli silní ani nebudete, nemáte totiž pravdu. Jste jen zákeřné nacionalistickofašistické svině, které oblbli národ. Zavírají, cenzurují a zabíjejí nepohodlné. Na východě nejde o nic jiného než o trestnou výpravu, která vám nevyšla..Ak si ukropithekus táhni domů protože jinak si podle ukro zákonů dezertér ..

Cituji LUF:
Možností máme víc, buď ten 312 nebyl ten co střílel, jenom si to někdo myslel a ty to považuješ za informaci mainstreamu....


Máte akorát tak další průšvih. Ruské fotky které mainstream z nějakého důvodu označil jako falešné . Tak ty falešné nejsou přešli totiž forenzním zkoumáním. Psal o tom Spiegel ...
-11 # LUF 2015-07-17 16:45
"Nikdy jste nebyli silný ani nebudete"

Kdo my?? Považuješ mě snad za Ukrajince? Ty musíš být úplně mimo
+7 # Jacky Ickx 2015-07-17 18:58
I tato, varianta je možná.:)))))))) ) Ale v tvém případě to asi nebude tak. Protože fakt o Ukrajině víš málo. A to je škoda, protože nás pak považuješ za nepřátele, kteří se tě snaží oklamat. Není to tak. Mě jen vytáčí když novináři stále lžou a teď je to přímo katastrofa. Kdy si začnou dělat konečně svou práci?


Skuteční lidé skutečné příběhy ..
www.youtube.com/.../
www.youtube.com/.../ www.youtube.com/.../ www.youtube.com/.../ www.youtube.com/.../

Анатолий Шарий
+6 # Gabriel 2015-07-17 16:58
Lufe co ti říká Saur mohyla?ted jsem byl v hystorii politikusu ,10.07 2014 třeba.uzavřel se obrovskej kotel u Saur mohyly,obrovské množství techniky i vojska,za nimi ruská hranice,spousta ukroušů prošla čáru a vzdala se v Rusku,fašouni odmítli,taky tak dopadli,tam zařval komplet třeba Lvivskij prapor,chcíplo tam odhadem tři možná čtyři tis. magorů,strelkov ci byli tak rozjetí , ukrouši se zakopávali pod zem,stejně jim to nepomohlo.techn ika šla do kopru celá,jsou videa a fotky,děs běs.šílený.
Strelkov nevyjednáva s fašouny,proto Boeing.Proto padl tam ,kde to potřebovali,byl a zastavená palba a ukri byli potichoučku vyvedeni od Saur mohyly.
mám tě za docela inteligentního i když máš opačnej názor,tak to moc neposer. Taky si můžeš v historii vyhledat,osvěž si pamět.
+20 # John Pitralon 2015-07-17 13:24
To je naprosto normální a běžné. Kdopak to natahal vojenskými letadly 6000 zahraničních mudžáhidů do bosenské armády.

Al Qaeda Infiltration and Atrocities in Bosnia
www.youtube.com/.../
+12 # juro 2015-07-17 14:24
No ja nevim ale tohle vime uz vsichni. jen nevime jak politiky dohnat zodpovednosti k volicum a zodpovednosti k CR. Aby imigranty vubec v tomto smeru neprijaly.
+12 # Jiri Novak 2015-07-17 16:00
Čekají nás v Česku teroristické útoky. A vláda? Mlčí a líže pečenáčům rrrdel. Blíže zde.
ovkscmfm.estranky.cz/.../...

Top of Page

Copyright 2017 © AC24, s.r.o. | Publikování nebo šíření obsahu je zakázáno bez předchozího souhlasu. | Nezávislé zpravodajství z celého světa aneb Co se jinde nedozvíte |
Máte dotaz? Chcete inzerovat na AC24? Neváhejte nás kontaktovat formou emailu: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Provozovatelem serveru AC24.cz je AC24 s.r.o., se sídlem Jaurisova 515/4, Michle, 140 00 Praha 4, IČ: 02988186, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 226266. | O projektu | Tiráž | Napsali o nás | Podpořte nás