AC24.cz

AC24.czZe světaVideo jako důkaz další manipulace v podání České televize!

Sociální sítě

Reklama

Video jako důkaz další manipulace v podání České televize!

Česká televize vysílá jednou rozhovor s vojákem Ukrajiny a podruhé s tím stejným vojákem, ale nyní je označen jako povstalec.

Co si o takovém zpravodajství myslíte?

Prosíme o maximální sdílení, jelikož toto už opravdu nejde, aby Česká televize takto manipulovala s diváky.

Zdroj: ZBEZC

Komentáře   

+5 # Redakce 2015-02-19 17:16
Vážení čtenáři, pokud se chcete účastnit slušné diskuze, přihlašte/zareg istrujte se prosím vpravo nahoře - černá lišta / klikem na "PŘIHLÁŠENÍ". Děkujeme za pochopení.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+249 # Zuemin 2015-02-19 18:15
Česká televízia už dávno nie je česká. Tak isto, ako slovenská TV nie je slovenská. V spravodajstve ČT a RTVS nepracuje jeden Čech a jeden Slovák. Všetci redaktori a redaktorky sú chazarského pôvodu.
90% spravodajcov, pozvaných hostí -"analytikov", "politológov", "odborníkov"... tiež. A ešte ich aj platíme. Od nich sa pravdy nikdy nedočkáme...Aj Goebbels by dnes pri nich vyzeral ako amatér.
Stačí sa pozrieť do USA a EÚ a hneď je vidieť, čo tam médiá urobili s celými generáciami...U robili z nich mutantov. Aj bez čipu.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+118 # r.m. 2015-02-19 20:04
u vás taky? zpravodajství čt24 židovští turkotataři ovládají zcela, český xicht se tam dá najít jen na nedůležitých místech
nejvražednější kombinace je teplý žid, hrdý na svoje buzerantství i židovství David Borek, mladej Železný ... atd.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+36 # Peter Hansen 2015-02-20 08:50
Smutne je, ze je to verejnopravna televizia platena z DANI LUDI, nie zidov. Mali by ste to vsetko DEFENESTROVAT !!! uz meskate, robia vam hanbu v celom svete a z vas debilov
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+172 # ascharad 2015-02-19 18:22
Pěkné, to už u ČT zavání paranoidní schizofrenií a za tyto výplody nemocných novinářů lidé platí, neuvěřitelný.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+86 # Peter Hansen 2015-02-19 19:35
Uz by ste tu cvargu co ovlada CT maly defenestrovat
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+60 # Pavel Louda 2015-02-19 21:27
Buď v klidu, oni se zničí (už zničili) sami, je třeba je nechat úplně "vyhnít", a ten smrad bude takový, že jim neuvěří ani naprostý naiva. Nezbyde jim důvěryhodnosti ani zbla a z oken ti [...]i budou skákat sami (jen s drobnou "dopomocí" :-))).
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+27 # Josef Kadleček 2015-02-19 23:18
Cituji Pavel Louda:
Buď v klidu, oni se zničí (už zničili) sami, je třeba je nechat úplně "vyhnít", a ten smrad bude takový, že jim neuvěří ani naprostý naiva. Nezbyde jim důvěryhodnosti ani zbla a z oken ti [...]i budou skákat sami (jen s drobnou "dopomocí" :-))).

Cituji Pavel Louda:
Buď v klidu, oni se zničí (už zničili) sami, je třeba je nechat úplně "vyhnít", a ten smrad bude takový, že jim neuvěří ani naprostý naiva. Nezbyde jim důvěryhodnosti ani zbla a z oken ti [...]i budou skákat sami (jen s drobnou "dopomocí" :-))).

Akorát, že jim vejplatu dál budem vyrábět díky koncesionářským poplatkům...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+124 # Kolumbus bez Ameriky 2015-02-19 18:33
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-110 # leviatan1 2015-02-19 18:35
To je fotka ešte z časov keď chodil na šichty v Drážďanoch do miestnej pobočky KGB??
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+133 # Jacky Ickx 2015-02-19 18:47
Cituji leviatan1:
To je fotka ešte z časov keď chodil na šichty v Drážďanoch do miestnej pobočky KGB??

Dej fotku Bombamu, když byl ještě na stromě s rodinou nebo před chatrčí...hnědá ku.


Tuším jde stále o téhož trola zkurveného Ekekleho ..
Erekle toto vypadá na pořádný trapas co jste tady podváděli a lhali, měl by sis vzít zbraň a jeden náboj a zachovat se čestně alespoň jednou v životě.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+85 # Historik 2015-02-19 19:18
To je rodinka. Pravý vyspělý Západ. To jsou kořeny moderní demokracie 21. století.
A jinak, možná z tehdejšího působení v Drážďanech, zná soudružku Merkelovou, nebo její spis. Už tehdy byla dost aktivní a stoupala vzhůru a takové lidi rozvědka vždy pozorně sledovala. A ona už od mládí vymetala různé komunistické organizace tehdejší NDR.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-14 # Gogo 2015-02-20 15:12
Rozhodně je mi milejší nějaký týpek před domkem v Africe. Než agent KGB.

Panstvo je tady trochu rasistické...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+108 # Kolumbus bez Ameriky 2015-02-19 18:52
Práce v KGB je pouze známkou vysoké inteligence
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-58 # leviatan1 2015-02-19 19:21
Tí skutočne schopní skončili v GRU.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+57 # Historik 2015-02-19 19:53
To nejde. GRU je rozvědka gen. štábu Ruské armády, je relativně malá a její příslušníci jsou výhradně důstojníci Ruské armády. Jen ti nejlepší a jen ti které si "Akvárium" (to je jejich sídlo v Moskvě) vybere.
Jejich úhlavním nepřítelem nebyla CIA, ale vždy KGB-dnes SVR a FSB.
Ale jinak ano, GRU byla vždy nejlepší a až do 70. let západ vůbec nevěděl, že existuje.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+18 # Historik 2015-02-19 19:59
Nedávno proběhla zpráva, že na Ruské ambasádě v Praze působí 145 "diplomatů".
Z toho, co vím, odhadnu, že jejich zařazení bude následující:
10 opravdoví diplomaté
120 SVR (bývalá KGB)
15 GRU
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+8 # r.m. 2015-02-19 20:57
je tu jejich centrála pro střední evropu
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+11 # Historik 2015-02-19 21:07
To nevím, ale dřív to fungovalo tak, že rezidentura v Praze pracovala proti Rakousku a naopak. Takže jeli do Rakouska, udělali práci a schovali se u nás. Chytrý systém.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+38 # Pavel Louda 2015-02-19 21:32
Zato na pindostánské ambasádě je jeden velký [...] a nazývá se Szapito nebo tak nějak? :-)))
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # Jiří 2015-02-22 10:05
Na USA ambasádě je Úřad pro námořní výzkum (ONR), který spadá pod Námořnictvo USA - že by se naše tunely prokopaly až do Atlantiku?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+164 # pavelCZ 2015-02-19 19:06
To, že byl Putin členem KGB ví všichni. To, že ji z vlastní vůle opustil, nikoho nezajímá.
Všichni předhazují, že Putinovo členství v KGB je neodpustitelné. Ale že na za oceánem byl Bush st. ředitelem CIA, to je v pořádku.
Všechny tyto zbytečnosti mají prý větší váhu než to, že Putin vyvedl Rusko z krize a vytvořil z něj konkurenceschop ný stát, který není soustředěný na vojenství (narozdíl od ...)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-110 # leviatan1 2015-02-19 19:22
No zrovna konkurenciescho pný sú možno leda tak vo výrobe vodky a matriošiek....
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+53 # pavelCZ 2015-02-19 19:26
To byl nějaký úryvek z "Rusko očima výmluvných rusofobů"?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-72 # leviatan1 2015-02-19 19:49
Nie, to bol holý fakt.

Koľko máš ty doma ruských výrobkov??
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+48 # pavelCZ 2015-02-19 19:53
Co s tím mají co společného výrobky?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-55 # leviatan1 2015-02-19 20:06
A čo podľa Vás, Kefalín, asi tak definuje konkurenciescho pnosť ekonomiky voči zahraničiu??
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+60 # pavelCZ 2015-02-19 20:16
Co třeba nerostné bohatství, diplomatické vztahy s ČLR, Indií a Íránem; krajně i vývoz zbraní, bohatství ohledně zemního plynu, nebo i samotný fakt, že je to 6. nejbohatší země na světě?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-72 # leviatan1 2015-02-19 20:31
Fakt?? Myslíš s tou Čínou a Indiou ktorých ekonomika je postavená na exporte do USA a EÚ??? Mimochodom, vzťahy EÚ a Iránu tiež nie sú až tak zlé ako by sa zdalo....

Trošku si pletieš pojmy a dojmy.

Ropu má aj Saudská Arábia a nikto netvrdí že má konkurenciescho pnú ekonomiku.

A v čom konkrétne je Rusko 6 najbohatšie na svete?? Pokiaľ myslíš HDP, tam je 8 až 9, dokonca sa pred neho dostane podľa určitých kritérií aj Taliansko alebo Brazília. V HDP na hlavu je to ešte ďaleko väčšia bieda....
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+51 # pavelCZ 2015-02-19 20:51
A kdy jsem zmínil USA a EU? To musí každá ekonomika vyvážet do USA, aby byla úspěšná?
A kdy jsem zmínil, že má EU špatné vztahy s Íránem? Ty už, zdá se, uvažuješ jako při válečném stavu: Když má Írán dobré vztahy s Ruskem, tak mají automaticky špatné vztahy s EU? Írán nedávno sepsal s Ruskem vojenskou dohodu a nikdy by nešel proti Rusku.

Saúdská Arábie ale není velmoc. Mezi velmoce je řazené Rusko, Čína, EU, USA a Indie.

A ruská ekonomika je řazená v celosvětovém měřítku na 6. místě v tzv. paritě kupní síly a podle nominální hodnoty na 8. místě.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+62 # Jarek Kozela 2015-02-19 23:09
Omlouvám se, ale musím oponovat. Rusko je bez jakýchkoliv pochybností daleko nejbohatší země planety. Nějaké nesmysly na bázi HDP a tomu podobné iluzorní smyšlenky nic nepředstavující a nic nedokazující normálně uvažující člověk nemůže brát vážně. A po zkušenostech z některých zemí, které to tzv. HDP, aby "nebyly pozadu" navyšovaly o fiktivní výdělky místních prostitutek, které si mimochodem jen tak vycucali z prstu, nechápu, že se najde ještě trouba, beroucí na šaškárnu s názvem HDP nějakou zřetel. A co takové ukazatele, jako je sociální sounáležitost společnosti, péče o seniory, podpora porodnosti, zdravý vzdělávací systém, úroveň empatie obyvatelstva. To jsou ukazatele, dle kterých má společnost šanci dál žít a přežít, ne vyblitek chorých mozků se zkratkou HDP.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+11 # jaro 2015-02-20 11:37
Cituji pavelCZ:
A kdy jsem zmínil USA a EU? To musí každá ekonomika vyvážet do USA, aby byla úspěšná?
A kdy jsem zmínil, že má EU špatné vztahy s Íránem? Ty už, zdá se, uvažuješ jako při válečném stavu: Když má Írán dobré vztahy s Ruskem, tak mají automaticky špatné vztahy s EU? Írán nedávno sepsal s Ruskem vojenskou dohodu a nikdy by nešel proti Rusku.

Saúdská Arábie ale není velmoc. Mezi velmoce je řazené Rusko, Čína, EU, USA a Indie.

A ruská ekonomika je řazená v celosvětovém měřítku na 6. místě v tzv. paritě kupní síly a podle nominální hodnoty na 8. místě.


Pavle, nebav sa s [...]OM lebo sa zblaznis! Naschval provokuje, teba to nahneva, reagujes nanho a on si ho od radosti vyhoni. Ser nanho, [...] je proste [...], tomu uz nepomozu ani tabletky ;).
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+27 # Pavel Louda 2015-02-19 22:19
Vztahy EU a Íránu jsou podmíněny tím co si přeje wošingtón, tedy zdaleka nejsou tak dobré jak by mohly - rozděl a panuj.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+43 # Vladimír57 2015-02-19 20:34
Kolik máš doma amerických výrobků ty? Leviatan1 odpověz.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-54 # leviatan1 2015-02-19 20:44
Pokiaľ počítam firmy v americkom vlastníctve(vyr obené v EÚ alebo Číne, ale zisk ide hlavne im), tak auto, mobil, notebook, kopec drobných ale relatývne drahých predmetov. Väčšinu vecí keď nad tým tak rozmýšlam mám buď západoeurópske značky alebo kórejské.

Pre zaujímavosť, rozmýšlal som nad tým čo mám ruské a zistil som že jedny staré hodinky a jedny relatívne nové, tie sú ale napol litovské.

Koľko tých ruských máš ty???
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+44 # Vladimír57 2015-02-19 21:24
Americké auto to zase takové terno není, tím bych se nechválil, jezdít musíš na ruskou naftu. Já mám ruskou pušku, je bezkonkurenční a manželka briliantový náhrdelník, náramek a naušnice. A teď se poser.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-38 # leviatan1 2015-02-19 22:14
Že by som sa zrovna posral z briliantového náhrdelníku a náramku sa nedá povedať. Neviem čo máš za pušku, z ruskej provenencie som strielal iba z AKčka, ale to asi skoro každý. Uznávam.... zbrane im idú dobre, aj keď je to napríklad proti nemeckej a rakúskej konkurencii trošku old-school punk ...

A auto vyrobené americkou firmou nemusí byť zrovna vyrobené... a navrhnuté v Amerike. Ropa bude asi pôvodne ruská, tú ale Rusi nevyrobili, len sa tam náhodou vyskytla....naš tastie pre nich, inak by už nemali čo žrať...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+16 # Miki 2015-02-20 10:23
Americká ekonomika byla na vzrůstu právě díky ropě. V jednom barelu ropy se ukládá energie, která odpovídá více než měsíční práce otroka a vyjde mnohem levněji. Jen díky tomu skončil v Americe otrokářství potažmo apartheid. Amerika byla svého času největší těžař ropy na světě a především díky tomu hospodářsky vzkvétal. Jenže to už je minulost, neboť od začátku sedmdesátých let začala těžba ve státech upadat. Dnes těžba ropy ve státech pokryje cca třetinu domácí spotřeby a to při vzrůstajících nákladech na těžbu.
Oproti tomu třeba právě Rusko těží nyní o třetinu ropy více a přitom jich není ani polovina a na své potřeby jim vystačí jen čtvrtina produkce.
A ropa je pro náš svět daleko důležitější než nějaký HDP, či nějaké fiktivní peníze v bankách, byť díky dolarovému monopolu a armádě, se Amíkům už dlouho daří vybírat výpalné, které tuto obrovskou díru zaceluje. Amíci dobře vědí, že když ztratí tuto výsadu a bude-li nucena ukončit rozkrádání nerostných bohatství zbytku světa, že nastane hluboký a trvalý úpadek celé západní civilizace.
Tento proces již započal ale obávám se, že američani využijí všech jim dostupných prostředků, aby se udrželi nad hladinou, byť ostatním budou dupat po hlavách.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+28 # Pavel Louda 2015-02-19 22:32
Tak to jsi teda exot, velká část západoevropskýc h výrobců už patří asiatům. Třeba auta: Volvo, Land rover, Jaguar, Lotus, Rover. Jediný kdo se tu drží jsou Němci, Francouzi socialisticky masivně dotují PSA i Renault. Co se týká elektroniky, kde jsou západoevropské značky, jako Philips, Grundig, Nokia..., americká IBM? Taky mám spoustu serepetiček, ale nic z toho není z pindostánu a to sinevybírám podle země původu, snad kromě aplu, ty fakt nemusím.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-21 # leviatan1 2015-02-19 23:33
Patrí Indom ktorý žijú v Londýne....

Najväčšie a najprosperujúce jšie značky sú nemecké - koncern VW, Daimler, BMW. Americký Chrysler patrí Talianom. Americkému Fordu a GMku sa v Európe celkom darí. PSA a Renault sú prípady sami pre seba, prežívajú zatiaľ ale celkom dobre.

Koncern Jaguar-Land Rover patrí síce Indom, ale vývoj je anglický. Podobne "čínske" Volvo. Vyzerá to že to nebolo na škodu veci, celkom sa im darí....

Nebavme sa ani o tom že subdodávatelia sú z veľkej časti európsky a americký.

Philips a Grundig sa preorientovali na iné, pre nich výnosnejšie odvetvia. V spotrebnej elektronike hraje prím Kórea a teraz aj Čína.

IBM je už pekných pár rokov skoro čisto firma orientovaná na služby. Prečo nie, keď sú tam vyššie zisky.

Nevšimol som si, že by tam bola nejaká ruská značka....
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+17 # Pavel Louda 2015-02-20 00:09
No vidíš, dals mi za pravdu a ani to nebolelo.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-7 # leviatan1 2015-02-20 07:59
Tak si to prečítaj ešte raz Pavle...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # Jiří 2015-02-22 10:16
Já vím, že třeba všechny kamery potřebné pro 3D filmy - Imax apod. mají optiku z Ruska, protože nikdo jiný na světě ji nevyrábí
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+93 # Historik 2015-02-19 19:27
Putin byl v 1.správě KGB, což byla rozvědka. A do zahraničí byly vysíláni jen ti nejschopnější. Žádná tupá mlátička z Ljubljanky.
Kromě toho, tohle je možná ta nelepší kvalifikace, kterou může vrcholný politik mít.
Na rozdíl od ostatních, kteří nemají kvalifikaci vůbec žádnou- viz. Sobotka, Zaorálek- kteří jen věděli do které prdele zalézt a koho nechat rozkrádat státní majetek.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-45 # leviatan1 2015-02-19 20:17
Predpokladám, že si Akvárium od Suvorova čítal....
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+50 # Vladimír57 2015-02-19 20:52
Myslíš toho Suvorova, který zradil SSSR. Máš na mysli toho polského žida, vlastním jménem Vladimír Bogdanovič Rezuň ?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+73 # Richard 2015-02-19 21:12
chceš kované zápustkové klíče které běžně dělala TONA ve špičkové kvalitě běž do Rusaka. Jinde kvalitní nekoupíš. Jsou robusní, nehezké ale je na nich správný materiál a jsou vyrobeny správnou technologii.
Nejlepší řezné kotouče z diamanty koupíš v Rusku troubo. Já to musím vědět protože takovéhle věci potřebuji. A tohoje...
A k té TONĚ. Koupili ji amíci a to bylo řečí jak se zlepší a kam všude se bude vyvážet. Nejdřív začaly místo kvalitní suroviny nakupovat sračky, Pak začali postupně utlumovat výrobu a nahrazovat zboží vyrobené tady dovozem z Číny. A pod značkou tona. A když tonu zničili tak rozprodali co šlo. Ale pozor, ty části technologie na kterých se vyráběla ,,kvalita se museli zničit. A pak odtáhli. Škody nedozírné. Lidé bez práce a na podpoře. Pro republiku ztráta vývozu a zhoršení kvality života v regionu který se z toho nevzpamatival.
A zkuz ceknout, jezdil jsem tam, znal lidi co tam pracovali a vím co dokázala Tona vytvořit když bylo potřeba. Takzvané vyspělé americké firmy si doteď na nškterých věcech lámou zuby.
Je po tech parchantech jen zmar a bída.
A jinak se tu nějak nerozviřuj a vysvětli to video... Tady furt žvaníš jak čerpáme z obskurních zdrojů a Ty ne ... Tak nám to vysvětli...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-51 # nhl1 2015-02-19 22:00
Ano, v rusku vyrábějí nejlepší diamantové kotouče- áááno :)))), to je jistě pravda a všichni tady ti to žereme, ono v rusku mají všechno nejlepší, ...

Že jsou ty klíče robustní (začínají velikostí 50 pro takové to běžné domáci bastlení jako např. opravy na tanku T-54, buldozeru, nebo lokomotivě), to je jediná pravda a samozřejmost u ruského výrobku...

"vyrobeny správnou technologii" - to je skutečně geniální, tato technologie zápustkového kování (stará jenom cca 100 let) :)))

Video není třeba vysvětlovat, je to jen nějaký náhodný překlep, narozdíl od mohutné ruské propagandy a lží, co se valí i z tohoto ac24 bolševického Kanálu.

Závěrem jen to tvoje začaly, začali opět dodává tvému zblitku váhu. (Ale samozřejmě, že je to překlep, protože klávesa Y a I jsou tak blízko u sebe..)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+40 # Richard 2015-02-20 00:34
Jsi asi [...]ní nebo placený .. obojí je správně.
Ano nejlepší diamantové kotouče nakupuji z Ruska. Opakovaně. A cena je malinko nižší než jejich ekvivalentů svetových značek. Ale vídrž větší. To proto že je použit správný materiál a správná tecnologie.
Takže zase zvaníš o něčem o čem nevíš ani prd

Klíče a ořechy jsem koupil nejmenší 8 a největší 32. Nám to stačí protože tanky neopravujeme. A jsou super. Naprosto přesné. Tím pádem neožvejkávají povolované či utahované. A narozdíl od Stenly a podobných sráčů se nehnou. A na větší průmřy se dá bez problému použít jako páka i dlouhá trubka. A někdy se stane že trubka se ohne ale ořech drží.
Takže zase zvaníš o něčem o čem nevíš ani prd
Video je náhodný překlep.... Dovolím si nesouhlasit, po tom co jsem opakovaně četl a viděl ... jpoužití videa a přepsání místa, času a významu je zcela běžné.
A moje písmo a gramatika? Ano, je strašná. Naprostý souhlas.

Závěr.
Opětně žvaníš a lžeš o věcech o kterých nemáš ani páru. U tebe zcela obvyklé.
Tam kde jsi postaven před fakz který nemůžeš popřít děláš že neexistuje nebo ho prohlásíš na bezvýznamnou jednotlivost.
A finále je že se mi pokusíš dát sežrat moji dysgrafii. A to jediné mi devadí. Jednak je to pravda a jednak se pomalu zlepšuji. Sice pomalu..
A Ty, ať píšeš pod jakýmkoli nikem, ať česky či slovensky jsi bezvýznamná nula která se může realizovat jen zde.
Nekolikráte jsem Ti řekl že nik, národnost změnit můžeš ale hlavu nevyměníš.....
Já mám přátele , lidi kteří si mě váží za to co dovedu... Co máš Ty? Za co si Tebe můžou vážit? Dokážeš něco stvořit? Jsi hlupec který si všecno musí dohledat a ještě nechápe sivislosti..... .
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-36 # nhl1 2015-02-20 01:59
Žeby kotouče z Ruska byly lepší než z UK, USA, nebo Německa? To snad ani ne...

Tím popisem toho utahovacího zázraku a snu všech montérů, z divotvorného materiálu legovaného samotným Kurčatoviem a zkutého v Hoře Osudu, jsi vlastně popsal jenom 2 věci - že hordy ze zemljanek už finálně snad i zvládli kování na bucharu (parním, s řemenovým rozvodem) a silové poměry na páce.

P.S.
S někým si mě pleteš, píšu ti to potřetí.

A pokud to nejsou výhovorky a jsi skutečně takto znevýhodněný, už nenapíšu ani půl slova na téma tvého pravopisu.

Hlavně se ale nerozčiluj kvůli nějakým žvástům zde ...někdo tady tu rudou záři musí lehce vyvažovat...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-55 # nhl1 2015-02-19 21:22
Tato legrace je nesmírná, zejména to "zachránil vlast a lidstvo".
:DDDD (hurónský smích)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+22 # Richard 2015-02-20 00:43
Co myslíš .. kdo zná trošku jak to tenkráte bylo, podívá se na ten obrázek, přečte a pak dojde k tvé reakci...
Co si o tobe mysli? .. že jsi chlapák se smyslem pro humor a nebo že jsi nevzdělaný neinformovaný blb. Co myslíš?
Stále nechápeš že ať napíšeš co napíšeš že skutečný názor lidí na tebe nezměníš. Pochopil? Kdo viděl obrázek a tvoji reakci si něco myslí. Jak to změníš? To už nejde....
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-39 # nhl1 2015-02-20 01:22
Putin zachránil lidstvo - ano máš pravdu :))))).
Skutečný názor lidí si poslechni v hospodě, nebo na nějakém normálním serveru, ne na této propagandě plné placených agentů a několika deviantů.kalibru Petra Hansena.
Pochlub se tam rovněž zejména s názorem "Putin zachránil lidstvo" a že tě velice fascinuje.
Dále zmiň kdo že jsou ti "nepřátelé všeho lidstva".

P.S. Mám pocit, že si mě i zde s někým pleteš.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+24 # THOR 2015-02-19 18:48
Už aj tu sa mažú komentáre? Prosím Vás, nechcite byť ako tí, o ktorých je tento článok...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+139 # Jakub 2015-02-19 17:17
Česká televize hákového křiže.Co dodat no lži,lži a zase jenom lži.Experti na ukrajinu co opakují dokola jen prázdné fráze,překrucuj í a lžou.A tohle si platíme.pche
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+137 # Historik 2015-02-19 17:20
No taky za to byl gen. ředitel Dvořák oceněn.
I jeho CV obsahuje zajímavé údaje- člen KSČ, titul MBA v CHicagu, ředitel PR agentury, pracoval v PPF.
Prostě klasickej polistopadovej šmejd v americkým žoldu.
No v pátek byl za svou práci zvolen v Ženevě do EBU-což Evropská vysílací unie, kde má hájit nezávislost veřejnoprávních médií. Co na to říct...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+45 # Karel Kahovec 2015-02-19 18:33
Co na to říct? Inu, bude hájit nezávislost veřejnoprávních médií - mimo EU. Možná ještě v Řecku.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+13 # ocashard 2015-02-20 08:44
Dvořák by měl za tu fašistickou propagandu zaplatit vlastním životem..tady ty [...]y je třeba postřílet do jednoho...i když byl charlie hebbo prvotřídní podvrh tak to není zase tak špatný nápad...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+9 # Vše pro MÍR 2015-02-19 18:39
jo
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+38 # Audit 2015-02-19 17:23
V tom příspěvku mluví "povstalec" polski.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+17 # tojejedo 2015-02-19 19:10
nie je to povstalec/opolc enec, ani ziadna polstina, ale ukrajinsky vojak. opolcenci su ti na zaberoch pred nim...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+128 # pavelCZ 2015-02-19 17:23
Hnus! To je největší a nejhorší propaganda jakou jsem kdy viděl!
Tohle by mělo jít před nějaký mediální soud. Česká televize führera Goebbelse nemá ani tolik sebeúcty, aby si našla nějaké jiné vylhané záběry.
Tohle musí uznat i úplný havloidní idiot. Jak se píše v článku, tohle se musí šířit. Tohle je zatím největší a nejdůležitější důkaz o tom, jak média lžou a manipulují s pravdou!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+57 # Vše pro MÍR 2015-02-19 18:42
...anebo někdo v ČT schválně vypustil takto upravenou informaci, aby zdiskreditoval ČT jako takovou a v lidech v České Republice se již probudila nějaká akce...protože jinak se to asi vysvětlit nedá. To zpravodajství je zmetek (jako v továrně, ...za zmetky, prémie dolů, za opakování výroby zmetků, vyhazov...což je taky k zamyšlení, pokud jsme my lidé, diváci v ČR, jejich sponzory, tak je nechme vyhodit, nebo je raději vyhoďme, bo nevím, kdo by je za nás vyhodil....ty zmetky za ty zmetky!!! :-) )
Mír všem a všude :-)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+85 # sklamany 2015-02-19 17:35
Stale som mal pocit ze ČT je objektivnejsia ako STV,,,,,,,Omyl.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-104 # Ruda Vomáčka 2015-02-19 17:43
Co je prosimvás tak hroznýho na tom, že ČT přehodí popisek ke stejným záběrům? Nějakej študentík na brigádě jim tam jednou napíše ukrajinský voják a pak ukrajinský povstalec a tady se z toho dělá nějaký spiknutí či co. :))
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+87 # pavelCZ 2015-02-19 17:47
Ovšem. Je to stejně nevinné jako voják Wehrmachtu v německé uniformě a pozítří je v polské. Úplně v pořádku. [sarkasmus]
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+41 # Audit 2015-02-19 19:56
Nebo tady tyto objektivní informace ČT:

Operace Kavčí sračky za 135 Kč měsíčně:

www.youtube.com/.../
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+31 # ktoxcexoxce 2015-02-19 18:21
kamarat ty si mi teda pekná "V-omáčka" !
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+85 # Jacky Ickx 2015-02-19 18:24
Hnědáci, hnědáci, prohráváte všude, sype se to na vás a stále nepřestáváte s pohádkami. Lež má krátké nohy a toto je jen začátek. I o Jugoslávii to časem všechno vyplulo na povrch, jenže doba se změnila a teď to bude rychlejší a jasnější. To nás čeká ještě mnoho překvapení, např. MH17 .... Nebo politické zákulisí Kyjeva po tom co se ten stát zvaný Ukrajina totálně zhroutí. Na vás hnědé svině platí jen jedno, UNIČTOŽIŤ, protože jinak na tomhle světě nebude klid.

Sláva hrdinům Novorossie !


Osvobození obce Černuchino hrdinnými povstalci od nacistů a kyjevské junty.-video

Podrobnosti o tankové bitvě pod Debalcevem v noci z 18. února, to je skutečná spoušť Banderovci byli rozdrcení na prach, dle Porošenka organizovaně vyvedeni, ale akorát tak do pekel...video

Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+70 # Historik 2015-02-19 18:36
V Kyjevě to dnes musí být jak v papiňáku. Porošenko už včera letecky odeslal manželku a děti ze země.
Všude zatím ticho po pěšině, ačkoliv drama právě vrcholí.
Dnes telefonoval s Putinem a Merkelovou, možná žádal o azyl. Jaroš a Jac mu jdou po krku.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+29 # Gabriel 2015-02-19 20:49
:-) jacky čekals něco jinýho?viděl jsi jak po nich řezali z Grádů,minometů, šílený.ted si představ že uvidíme taky záběry,časem,z ukropských pozic.taky natáčejí.to bude nářez.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+39 # ascharad 2015-02-19 18:26
U ČT je vidět, že jsou správní lidé na správném místě, muhehehe....
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-54 # leviatan1 2015-02-19 18:50
Tiež som čakal neviem čo a oni tí hňupi v ČT len popletú popisky...

Ešteže ruskí strážny psi demokracie nespia :-D
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Audit 2015-02-19 19:53
Nevím co bys tady skučel, kdyby se Češi chovali v 93´stejně jako Porošenko a banderovci - dnes by Slovensko bylo jeden kráter.
Tak buď rád, že Vás Češi pustili a přej to jiným.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+13 # r.m. 2015-02-19 20:40
bohužel tu zůstali jejich estébáci, agenti zamini, gumy na ministerstvech a další svoloč natahaná sem za Husáka na podporu normalizace.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-18 # leviatan1 2015-02-19 20:51
Obsadili sme snáď násilne vládne budovy?

Pripojili sme časť územia k inému štátu??

Nevyhovovalo to rozdelenie náhodou aj Klausovi??
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+31 # Pavel Louda 2015-02-19 21:51
Vládní budovy v Bratislavě jste už měli obsazené dávno, byli tam slováci - vláda SR, parlament SNR..., Československo bylo federální a slovenštinu nikdo nezakázal, nikdo neupálil lidi v domě odborů jako v Oděse = neměli jste nejmenší důvod k revoltě. narozdíl od Novorusů.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+30 # Pavel Louda 2015-02-19 21:40
Rudlo máš pravdu, Pojem nebo průjem. Polívka nebo vomáčka. Jenže na té Ukrajině, vůbec není jedno jestli jsi ten či onen, tam umírají lidé kvůli tomuto "rozdílu".
Nebo tady chceš opravdu tvrdit, že zpravodajství v ČT připravují studenti? Amatéři za 7 miliard Kč ročně? Tohle si snad může myslet jedině ignorant.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+64 # Kolumbus bez Ameriky 2015-02-19 17:47
Ukrajinské ozbrojené síly zanechaly v kotli nekotli u Debalceva spoustu svých bojovníků. New York Times píšou, že z kotle nekotle se dostal živý jen každý třetí ukrajinský ozbrojenec



Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+61 # Peter Hansen 2015-02-19 19:38
Ale ved ten cokoladovy opucnuty [...] Porosenko povedal, ze stratili iba 22 vojakov. Asi aby nemuseli platit vdovske. [...]
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+30 # Vladimír57 2015-02-19 21:48
22 vojáku Porošenko opravdu ztratil, v tom nelže. 22 kusů byla jeho ochranka od Academy. A ti, když se to začalo srát, tak dali roha !
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+84 # Audit 2015-02-19 17:49
03.2014

Čína hrozí Spojeným státům americkým, že pokud nezmění svůj postoj ve věci ruských vojáků na Ukrajině, ponesou za to tvrdé následky. Čína hrozí zavedením ekonomických sankcí, které by pro USA mohli znamenat bankrot.
Pokud USA nezmění svůj postoj k situaci na Ukrajině, bude Čína požadovat okamžité vrácení amerického dluhu ve zlatě.
Čína oznámila USA, že se údajně dohodla s Tureckem na blokování lodí „NATO“, pokud tyto lodě budou chtít proniknout přes Bosporský průliv do Černého moře
Čína oznámila USA, že využije svého práva veta v „Radě bezpečnosti OSN“ k zablokování jakýchkoliv akcí namířených proti Rusku.

objevit.cz/.../

larepublica.es/.../...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-62 # leviatan1 2015-02-19 18:36
A čím ich chcú prinútiť?? To im akože ich decká prestanú vyrábať iphony??? :-D A chcípnu všetci od hladu??? Turecko, člen NATO, aby blokovalo Bospor a Dardanely??

Väčší bulšit ako túto správu som snáď už 20 rokov nevidel.

Neber tie drogy, sú špatné na kritické myslenie....
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+49 # Audit 2015-02-19 19:18
Až Čína přestane dodávat zboží do USA, tak můžou uSSaci jenom zhasnout.

Už dnes musí platit americké korporace Číně za zboží čínskou měnou renminbi - Číňane už dolary neberou.
Tak zkus hledat - jsem zvědav jestli to na netu najdeš.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-45 # leviatan1 2015-02-19 19:56
Netuším, čo ťa vedie k tomu aby si sa snažil tie tvoje kraviny potvrdiť ešte väčšou kravinou.

Zaprvé, je to USA ktoré posiela výrobu do Číny, presun do Indie alebo Pakistanu by síce nebol zadarmo a hneď, prvý kto by tratil by bola ale Čína.

Na ten bulšit s renmimbi sa snáď ani neoplatí reagovať - ale predsa. Niečo o tom viem a to že sa niekde na internete objaví správa o renmimbi ešte neznamená že by to bola pravda. Podobne ako to Turecko a vydieranie zo strany Číny.

Naštastie je to všetko úplne inak a Čínani, aj keď komunisti, sú v prvom rade výborní obchodníci.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+35 # Audit 2015-02-19 20:09
Nevíš tak požádej.

Financial Time:

First, US importers can slash the cost of imports from China by agreeing to trade in renminbi rather than US dollars, Lodge said. Second, a recent surge in the popularity of a host of renminbi-denomi nated financial market instruments are making it easier for US corporates both to hedge currency risk and to earn an investment return from the renminbi they hold.

blogs.ft.com/.../...


A jedna podstatná informace:

Ve všech firmach na území Číny mají majoritní právo Čína, nebo čínské firmy. Je to dáno zákonem o vlastnictví.
Majoritní právo znamená například to, že z Číny si nikdo nevyveze ani niklák - a to musí hodně bolet uSSa.
Tak pokračujeme - najdeš si to na netu - nebo jsi hloupý.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-31 # leviatan1 2015-02-19 20:50
Iphone - výrobné náklady 100 dolárov, 500 dolárov zisk Apple.

Čo by si chcel vyvážať?? Technológiu vo Flextronixe sere pes, beztak je pôvodne americká.

Postaviť novú továreň je skôr otázka času, zacvičiť nejaké opičky do továrne tiež. Ale prečo to robiť, Číne to tiež vyhovuje.

Mimochodom. CAN neznamená HAVE TO.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+30 # Vladimír57 2015-02-19 22:05
Ieviatan, ty se s toho USA posereš, v čem jsou vyjímeční? Jedině v tom, že dělají bordel po celém světě. Mám bráchu v Torontu, je tam 26 let a jeho dcera je vdaná v USA. Tak s tím zbožšťovaním Ameriky jdi do ři-i. Vím svoje a je toho dost. A ještě jedna otázka, proč si pořád měníš nicky. Nemáš ty kluku nešťastná nějaký problém. Vypadá to na rozdvojenou osobnost, schizofrenije. Dost lidí tím trpí, když si píchají takové ty domácí kastrolové sračky, jako je třeba perník. Dej si na to pozor. Fakt to není sranda.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-25 # leviatan1 2015-02-19 22:35
Tak sa toho tvojho bráchu alebo jeho dcéry spýtaj či by sa nechceli presťahovať z prehnitého Západu radšej do Ruska.....

Zmenu nicku som už vysvetloval, pokiaľ ti to nie je jasné, napíš na info@ac24.cz.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+9 # Vladimír57 2015-02-19 22:52
Bráchy se nemusím ptát, tam je to jasné ale neteř si vzala gringa.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+7 # Jarek Kozela 2015-02-19 23:22
Dobré ráno pane, a prosím ještě opláchnout studenou vodou a snad již budete při smyslech.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+36 # doneck.luhansk 2015-02-19 19:42
Neboj, však třeba poznáš tu dobrotu NATO a USA, až se válka přesune i k vám..
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-51 # leviatan1 2015-02-19 19:59
To by sem tú vojnu museli zaviesť tí tvoji mierumilovní militanti z Ruska.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+30 # Pavel Louda 2015-02-19 21:59
Zatím ji tu importují pindostánci skrze naše členství v NATO, plánují stavět nové základny ve východní evropě včetně Slovenska za účelem eskalace nesmyslněho konfliktu s Ruskem.
Hloupějšího trolla než ty, jsem zatím na netu neviděl, zkus trochu přidat, zatím jen reaguješ na světlo (IQ 2).
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-26 # leviatan1 2015-02-19 22:18
Nevšimol som si že by vojská NATO útočili na Mariopol alebo Debalcevo.....
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+19 # Pavel Louda 2015-02-19 23:27
Na Debalcevo nikdo nemusel útočit, podle Porošenka tam nejdřív nikdo nebyl a pak odtuď ukroarmáda spořádaně ustoupila do předem připravených pozic.. Na Mariupol tady utočíš jenom ty, vytáhni si hlavu z řiti.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+6 # Karel Kahovec 2015-02-19 18:49
Před rokem. Takže žvást.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+13 # Audit 2015-02-19 19:15
Kahovec je úplně jedno jestli před rokem, nebo před týdnem. Důležitá je vypovídací hodnota.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-37 # leviatan1 2015-02-19 19:18
To že to bolo pred rokom a nestalo sa to má už samo o sebe obrovskú vypovedaciu hodnotu.

A tiež to niečo vypovedá o Auditovi...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+42 # THOR 2015-02-19 18:04
Teda chceli nabudiť v ľudoch dojem, že to práve separatisti porušujú Minské dohody a sú obyčajný hrdlorezovia ktorý útočia na bezbranných!!!! !!!!!!!!!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-41 # leviatan1 2015-02-19 18:53
Tak teda neviem, v normálnom človeku by to druhé video skôr navodilo dojem že separatisti nestrielalali a začali až po tom čo sa do nich pustila Ukrajina. (To střílí naši. Konečně.)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+65 # Kolumbus bez Ameriky 2015-02-19 18:40
Idol České televize

Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+86 # ascharad 2015-02-19 18:53
Od Šwarcenberka jsem čekal něco jiného, totálně mě zklamal, komunisti měli pravdu, je to dobytek.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+48 # doneck.luhansk 2015-02-19 19:40
Kníže do kotle !! :)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+25 # Jarek Kozela 2015-02-19 23:16
Kolego, prosím nedávejte tady to hovado. Na těchto diskusích je pozitivní to, že se tady lidé pozitivně motivují a nachází společnou řeč a společné myšlení tak nezbytně nutné pro naše přežití. Tyto hovada dělají vše, aby k tomuto nedošlo a navíc kradou a lžou.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+12 # alfo 2015-02-19 18:52
"dufam, ze obidvaja vojakoch su ako zajatci vrateni do svojho rezimu". - videa strihala asi blondyna. - ked vojaci nemaju kryciu handru na ksichte, tak maju aspon rovnaky anonymous. :D :D
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-50 # leviatan1 2015-02-19 19:17
Položil si niekto z vás otázku čo by tým asi ČT sledovala??

1. Medzi dvomi reportážami ubehli 2 hodiny. Chybu si museli všimnúť minimálne desiatky alebo stovky ľudí, ktorý pozerali správy o 5 aj o 7. Keď už manipuláciu, tak snáď poriadne a nie tak aby si to mohlo všimnúť x-ľudi...

2. Samotné zdelenie: To strieľajú naši. Konečne. Ako by to asi manipulovalo mienkou? Z výroku vyplýva že niekto strieľa, čo sa dá vo vojnovom konflikte očakávať. Konečne znamená, že tá konkrétna strana pravdepodobne opätuje paľbu - t.j. správa vyznieva priaznivejšia pre stranu ktorú uviedli u bojovníka. V druhom prípade povstalcov. Manipuluje snáď ČT správy v prospech separatistov??
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+31 # Audit 2015-02-19 19:26
Nad tím nepřemýšlej - nemáš čím.
IMPERITI FACILE AD CREDENDUM IMPELLUNTUR
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-43 # leviatan1 2015-02-19 19:44
Ja už som nad tým evidentne premýšlal ako vidíš. Teraz skús ty.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+27 # r.m. 2015-02-19 20:33
na rozdíl od tebe práci televizních redakcí znám, tyhle obrázky jsou vata, vybírají se na rychlo
Je za tím lennost, bordel a vypatlané nafoukané palice osazenstva zpravodajské směny.
"Hele, hoď mi pro přehled zpráv nějakou Ukrajinu"
= informační hodnota obrazu je rovna nule = není to televize. Pak jsou letní obrázky ze zimní reportáže artd. t
Zdejší TV "odborníci" pocházejí velmi často z Rozhlasu Čro, čili dělají jen rádio s obrázkama.
Žvanící mluvicí hlavy po celou dobu šotu, hnus. Xicht zpravodaje tam má být nejvýš 7 sec ze 30 sec maximální délky.
pár hovadin mám taky na triku
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-26 # leviatan1 2015-02-19 20:45
Ty si Audit?? Prečo odpovedáš za neho??
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+17 # Pavel Louda 2015-02-19 22:13
Kdyby jsi opravdu přemýšlel, tak nepíšeš takové voloviny. Takže to zkus, ono to zas tak moc nebolí.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+28 # Jacky Ickx 2015-02-19 19:32
Běž do... Ekekekle. Hlavně by mne zajímalo proč měníš nicky [...]e.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-39 # leviatan1 2015-02-19 19:43
Leviatan > Leviatan1 ???

Budem veriť pánovi Geršlovi, podľa ktorého pôvodný nick zmizol kvôli reorganizácii spôsobenej spamermi... Vytvoriť som musel nový. Stačí ti to takto??

Mimochodom, ten "hajzel" svedčí o tvojej úrovni......
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+31 # Jacky Ickx 2015-02-19 19:52
Mám nájsť tvoje staré príspevky dobytku? Сo si tam psal vzpomeň si [...]e. A tieto tvoje sračky čo tu píšeš sú sračky, pre choromyseľných strč si ich do prdele [...]e. To sú sračky o ničom tak ako aj ty.

Kekel nick prepísať je úplne jednoduché, nemá to nič spoločné s prihlasovacími údajmi. To si fakt taký tupý? Tak poprosím daj si ten pôvodný nick "Kekel" či ako to bolo, aby aj ostaní vedeli. že tu je zase hnedá kurva. Kde si bol tak dlho na týždňovke u nás v ČR?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-37 # leviatan1 2015-02-19 20:09
Mňa by zase napríklad zaujímalo prečo píšeš jeden príspevok česky, a druhý až na pár slov slovensky?? Nejaká bipolárna porucha???

Podľa toho ako používaš osobné urážky predpokladám že Jacky lckx nebude tvoj prvý nick. Pokiaľ tu funguje nejaký admin.

btw... prepísať nick?? a čo myslíš že som asi tak spravil, v príspevku predtým to máš napísané. Pretože mi ale zo dňa na deň prestal fungovať, napísal som na info - odpoveď od p. Geršla máš hore.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+15 # r.m. 2015-02-19 20:37
Ezekiel taky nebyl špatnej.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+16 # Vladimír57 2015-02-19 22:15
Nebo pět [...]u, ten byl velice výstižný.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+24 # Jacky Ickx 2015-02-19 20:47
Po slovensky píšem speciálne pre teba aby si lepšie rozumel..a nie prvýkrát potkane spomeň si....Slovenčin a zase nie je až taká veda, že. Ty všetko čo predpokladáš prepokladáš zle a podle sebe to je ten tvoj hlavný problém.. Toto je môj jediný a prvý nick s malou úpravo X je nahradené slovom Ickx, ale to je myslím každému jasné aj dle toho čo pod mojim nickem píšu...že. A tie tvoje ostaní žvásty chlapče k tomu nemá cenu se vyjadřovat..Skú šaš klamať a manipulovať do poslednej chvíle aj keď je všetko nad slnko jasné a ešte si myslíš, že to niekto bude žrať, ty somár...A čo si spravil predtým v príspevku? Zbytečne sa tu hráš na niečo čo nie si, a tie tvoje príspevky boli ako keď sa buzerant snaží byť vulgárny, niečo podobné, celkom som sa na tom pobavil a už bež do prdele a neotravuj..
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+20 # r.m. 2015-02-19 20:20
Kekel, pojem "židovský [...]" je pro tebe přijatelnější?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-29 # leviatan1 2015-02-19 20:33
No, pokiaľ ti dochádzajú ostatné argumenty.

Občas sa tu objaví aj nezaujatý diskutujúci, a ten si o tebe a Jacky lxkx spraví obraz.....
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+22 # Jacky Ickx 2015-02-19 20:52
Problém je, že keď sa pozriem na tvoje skóre je napiču...takže ani táto tvoja teroria nefunguje....Do jmy choď robiť na iné fóra aj tak po dvoch príspevkoch každí zistí čo si zač..A vulgarita, aby si sa z toho neposral buzerante, tú používam zásadne len v "diskusii" s tebou...

Stultitia excusationem non habet.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # r.m. 2015-02-20 21:51
)))))
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+14 # Pavel Louda 2015-02-19 22:06
Zkusil jsi se na to podívat opačně, nebo ti to tvoje stupidita nedovolí leviatane, Ezekieli, Dežo, nhl1...? Když se manipuluje a lže, tak se to občas nepovede, v tom druhém případě jen selhala propaganda. Tyto chyby jsou prostě typickým projevem manipulativní propagandy, kdyby ČT informovala pravdivě a vyváženě a poctivě, tak k takovým excesům logicky nedojde.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-21 # leviatan1 2015-02-19 22:39
Hľadanie spiknutia tam kde nastala len drobná chyba je typickým znakom paranoie....
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+14 # Pavel Louda 2015-02-19 23:33
To byli ale paranoici co nevěřili Goebelsově propagandě, ano Němci u Stalingradu vlastně vyhráli, jen to udělali tak že to vypadalo jako porážka - Keď sme tých bolševikou hnali "uráá", čo to táram ja [...]... - Začni používat hlavu Terazky.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+26 # doneck.luhansk 2015-02-19 19:39
Do zádele i s celou ČT !!
Zrušme koncesionářské poplatky a potopme ji tak !!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+8 # Vladimír57 2015-02-19 23:44
Souhlas, už jsem to tady psal. To by jim asi rosvítilo.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+34 # r.m. 2015-02-19 20:18
Chazar TV Kavčí hory, metodologie:
Standard mediální žumpy ČT vychází z přes sto let starých studií a ověřování metod manipulace lidským vědomím a masami, které začal Rothschildy založený Tavistock Institute a které po druhé světové válce dovedly do dokonalosti a k masové implementaci americké vojenské programy typu MK ULTRA.
(pozn. naši Chazaři pochází všichni z poddruhu Židobolševik)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+21 # GICO 2015-02-19 20:52
Vedet tak co vi Putin ..Pamatuji si kdyz ohlasil rozvod se svou zenou urcite i kvuli jine,tak rekla,ze chce at ma cas a klid na praci ktera ho ceka v budoucnu,ze to bude velmi narocne obdobi,no a ja si myslim,ze to je opravdu ohromny plan otocit celym svetem,vse do sebe zapada,ted vznika znova novorusko ktere je vyrvano pro lidi co tam zijou a to zazehne ohromny ohej hrdosti pro ostatni a s timto ohnem rusove porazili neporazitelne nemecko a dale tance kolem jizniho proudu..evropa chtela byt chytra a znemoznit to a rusko uz vedelo krok B turecko,madarsk o a recko a vse je jako ze to rozhodnuti dela evropa a ukrajina a i ten idiot cernej z usa,myslim,ze Nas cekaji opravdu velike zmeny a je treba se na to pripravit a je potreba hlavne udelat seznam stvacu a zaprodancu tem pak nakopat prdel cestou na letiste jak budou utikat do usa..
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # kojak 2015-02-19 20:56
Nesleduju to. To stačí. Dělejte to taky. Nebo je to fakt složitější?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-33 # nhl1 2015-02-19 21:34
Rudí bolševičtí stepní barbaři z Říše Zla jsou už téměř na lopatkách a kvičí z posledního..
To je ironie jakou svět neviděl - rusáci - ti, co snad i vynalezli lhaní, propagandu a krádež poukazují na překlep ČT jako na nějakou záměrnou a "další" manipulaci.
Každým dnem a každou hodinou běží v jejich TV a webech obludná, monstrózní lež za lží, která byla dávno 100x vyvrácena, ale zrova oni budou upozorňovat a hulákat na překlep jako na nějakou "manipulaci".

No, tak my Češi, a ostatní Evropané doufáme, že už konečně padnou a to nejlépe zevnitř, aby se s nimi nemusela špinit US Army a NATO vojensky - ta naprosto zdrcující porážka od technologicky a duševně mnohem vyspělejších národů by byla asi příliš ponižující.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-30 # nhl1 2015-02-19 21:40
V dnešní velice zábavné diskusi pod tímto nesmyslným žvásto-článkem se neznalý, normální člověk, nebolševik, a nerusofil může i dočíst výrony typu, že pan president putin prý "zachránil vlast a lidstvo".....
"vetřel se k nepřátelům všeho lidstva" - no ano! a rusáci jsou přátelé všeho lidstva, proto je prakticky nikde na světě nemají rádi, národy s jejich západní hranicí počínaje Finskem je přímo nenávidí, (dokonce už i Bělorusové s nimi nechtění mít nic), to samé jejich bývalí vazalové z SSSR a satelity a mají je trochu rádi snad jen elity z KLDR.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-25 # leviatan1 2015-02-19 22:37
NJ...pravda.... už ani ten Lukašenko Putinovi neverí....

Zaujímalo by má aký má ten ruský škrečok spánok, keď mu už zostáva len Kim a Viktor Orbán.

Indom a Čínanom je dobrý len pre srandu a na dodávku lacnej ropy....
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+14 # Pavel Louda 2015-02-19 23:36
Tak proč si neberou lacnou ropu od Saudů? Vytáhni si hlavu z řiti.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+16 # Pavel Louda 2015-02-19 23:52
Nevím koho tím normálním myslíš? Ty to nebudeš. Amerikofil si myslí, že pindostánce mají všichni rádi, pijeme Coca-colu, kouříme malborky, tlačíme do hlavy MC Donald. Pindostán je natolik "oblíbený", že musí bojovat v bezpočtu válečných konfliktů a učit tak celý svět demokracii, kultuře a právům LGBT - co, že to ten trouba z bílé stodoly dělá? Zachraňuje vlast a lidstvo?
karaoketexty.cz/.../...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-24 # leviatan1 2015-02-19 22:40
Mimochodom, ešte stále som nevidel ani jednu fotku vojaka NATO. Nemalo ich tam náhodou byť osem tisíc???

To sú tí separatisti fakt až tak neschopní že zatiaľ nezajali ani jedného????
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+13 # Josef Kadleček 2015-02-19 23:44
Děs na týhle diskusi je fakt, že tady házíme hnůj na Šámala a Zpravodajství ČT, ale stejně si večer pustíme Události či Události Komentáře a jen kroutíme palicema, co si ta lůza dovolí. Chtělo by to nějakou nezávislou alternativu, že jo?!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+10 # Miki 2015-02-20 10:35
Domnívám se, že hranice byla překročena. Ale jen kritizovat nestačí, pojďme se tedy poradit jak postupovat při podaní hromadné výpovědi koncesionářskýc h poplatků, nebo už někde něco takového běží.Přece jim za ty lži nebudeme ještě platit? Řekněme jim, "A DOST, končíme s vámi".
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+6 # Vladimír57 2015-02-20 10:58
Jsem pro.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat

Přidat komentář

Bezpečnostní kód
Obnovit


Anti-spam: complete the taskJoomla CAPTCHA
Top of Page

Nezávislé zpravodajství z celého světa aneb Co se jinde nedozvíte | Založeno 2011
Máte dotaz? Chcete inzerovat na AC24? Neváhejte nás kontaktovat formou emailu: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Copyright © 2011–2016 AC24, s.r.o. | O projektu | Tiráž | Napsali o nás | Podpořte nás

Webový portál AC24.cz ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.