Webový portál AC24.cz ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.

AC24.cz

AC24.czZe světaDaniel Solis: Vrtěti psem v Sýrii

Sociální sítě

Reklama

Daniel Solis: Vrtěti psem v Sýrii

Šedá eminence nadnárodního korporátního fašismu, "kníže" Bandár bin Sultan, šéf tajné služby saudské absolutistické monarchie, byl před měsícem - 31. července přijat prezidentem Ruské federace, Vladimírem Putinem, aby si, s plnou podporou Spojených států amerických, koupil ruskou náklonnost ve více než dvouletém útoku na syrskou suverenitu, kterého finálním motivem pro Saúdy může být jen ovládnutí ropných nalezišť v oblasti a vyšachování svého největšího konkurenta, Íránu, ze hry (1).

Společně s Katarem soupeří Saúdové na život a na smrt o zásluhy na zničení Sýrie ve prospěch surovinových ambicí nadnárodních naftařských a plynařských firem ovládajících z velké části expanzionistickou politiku mnoha vyspělých zemí včetně jejich kukaččího vajíčka v regionu - Izraele.

Po pádu Sýrie totiž nebude nic bránit útoku "mezinárodního společenství" na Írán, pod dalšími vykonstruovanými záminkami, jak to bývá již tradičně nechvalným zvykem imperiální zahraniční politiky zacílené na kontrolu nerostného bohatství, tranzitních území a námořních cest. Írán je na jedné straně trnem v oku Izraele, díky ambicím obou kontrahentů stát se dominantním hráčem v celém regionu a na straně druhé faktorem čínského hospodářského růstu, coby významný leč neovladatelný dodavatel ropy a zemního plynu.

Bandár byl Vladimírem Putinem vypoklonkován. Rusko se zjevně nehodlá nenechat v táhnout do špinavých zpravodajských her knížete Bandára a jeho kontrolorů zpoza Atlantiku, kterým svého času padl za oběť Irák, když na vřelé doporučení diplomacie SSA obsadil severní Kuvajt (2) a poskytl tak vhodnou příležitost k definitivnímu vykostění svého nerostného bohatství neokolonialistickou koalicí, takzvaně "odhodlaných" (Coalition of the willing).

Ve svém diplomatickém úsilí Bandár údajně neopomenul vyhrožovat Rusům útoky na zimní olympijské hry v Soči, které mají provádět hordy čečenských teroristů financovaných a vyzbrojovaných právě saudskou tajnou služnou z peněz získaných prodejem saudské ropy. Bandár není prvním, kdo jakoby mimoděk vyhrožuje možnými útoky na zimní olympiádu (3). Podobné narážky již byly zaznamenány při setkání Putin - Netanyahu 14. května 2013 a Putin - Obama, 17. června 2013.

I současná snaha o vyvolání napětí na blízkém východě výhružkami chirurgického útoku raketami s plochou dráhou letu na "vybrané vojenské cíle v Sýrii" z úst dalšího exponenta surovinové loby, prezidenta SSA, Baraka Husajna Obami, již nyní splnila kýžený cíl, nehledě na to, zda bude, či nebude realizována. Cena ropy (WTI) se 30. června pohybovala na 102,8 USD. Po návštěvě Bandára byl přerušen sestupný trend, cena se již pátého srpna vyhoupla na 108,5 USD ale jen aby se po týdnu vrátila na původní marku 102,7 USD. Pokusy o oživení ceny se od té doby moc nedařil až do okamžiku, kdy Obama vyhlásil hrozbu bombardování Sýrie a uvedl vchod válečnou mašinérii SSA (5).

Cena se 28. srpna vyhoupla za jeden den ze 105,9 na 111,6. Nyní je opět na ústupu... nicméně jeden takový skok, jedno zavrtění psem, znamená pro mnohé obchodníky ropou značný nárůst příjmů z prodeje (6).

Saudská Arábie produkuje denně 10 milionů barelů (7). Zjednodušeně lze říci, že za jeden takový úspěšný obchodní den utrží místo 1,059 miliard petrodolarů celých 1,116 miliard petrodolarů, tedy o nezanedbatelných 57 milionů více - v českých korunách je to více než jedna miliarda korun denního zisku. To je tedy celkem výhodný obchod se strachem a se zkázou.

Pech pro atlantického hegemona představuje ale fakt, že ze stejných manévrů má prospěch i Ruská federace, která produkuje denně zhruba stejné množství jako Saúdové (8).

Ultima ratio lze tedy konstatovat, že cenu za agresi proti Sýrii opět ponesou obyčejní lidé celého světa, kteří se chtě nechtě stali rukojmími uhlovodíkového hospodářství.

Jak dalece hodlá Obama a spol. vrtěti psem a bubnovat na válečné bubny je otázkou. Světové společenství se tentokrát, poučeno chybami z minulosti, raději se drží zpět.

Zoufalá situace SSA nevěští nic dobrého, nicméně žít na úkor životů nevinný lidí na druhém konci světa by nemělo být mravně akceptovatelným východiskem pro moderní civilizaci. Cicero se kdysi dávno zpytoval usvědčeného zrádce takto: "Dokdy budeš, Catilino, zneužívat naší trpělivosti? Jak dlouho se nám ještě bude tato tvá zuřivost vysmívat? Kam až se bude roztahovat tvá bezuzdná opovážlivost? Ani noční hlídky na Palatinu, ani stráže ve městě, ani strach lidu, ani shluk všech dobrých občanů, ani toto převelice střežené místo zasedání senátu, ani výrazy tváří těchto mužů zde, nic z toho tebou nijak nepohnulo? To necítíš, že tvé úmysly jsou odhaleny, nevidíš, že tvé spiknutí už je drženo v poutech povědomím všech těchto mužů? Co jsi dělal minulé, co předminulé noci, kde jsi byl, koho jsi svolal, jaké úmysly jsi pojal – o kom z nás si myslíš, že to neví? Ó časy, ó mravy!"(9).

Daniel Solis

Pro psaní komentářů se musíte přihlásit. Nemáte účet? Zaregistrujte se.

Komentáře   

+34 # sdfdgh 2013-09-02 09:38
Veci by sa dost zmenili keby napr rusi vyhlasili "bezletovu zonu" na Saudskou arabiou a Katarom. Odtial totiz plynu peniaze teroristom do celeho sveta, odtial sa o i aj finacuje uplacanie eu uradnikov cez zidovske organizacie aby sa presadzovalo multi kulti, odtial vychadzaju podnety a podpora vrazdeniu po celom svete. Tie miliardy dolarov co zarabaju na rope dokazu zmenit veci na obraz primitivov ktori nimi teraz vladnu, myslim ze by sa svet zlepsil keby tieto dva staty lahli popolom. Velmi rychlo by sa stabilizovala situacia a pravdepodobne by expresne skoncili vsetky umele teroristicke vojny lebo by to uz nemal kto platit.
+9 # taurus 2013-09-02 11:32
"Veci by sa dost zmenili keby napr rusi vyhlasili "bezletovu zonu" na Saudskou arabiou a Katarom"
Čím by se potom Rusové lišili od Američanů?
Buď se ve světě nastolí právo a řád pro všechny anebo budeme zde opět mít právo silnějšího a "zákon dřunglí".
+1 # Andreas 2013-09-02 12:31
"ve světě nastolí právo a řád pro všechny" ... mhmmm, kde pak jsem to jen slysel a cetl ... a v jake konotaci ... Doufam, ze to byl tvuj preklep :) ikdyz pocatecna myslenka zni vyborne a realtivne s ni souhlasim ... Btw. bacha na to slovo "dzungle" zacinam mit totiz alergii www.youtube.com/.../
+4 # taurus 2013-09-02 12:48
O-la-la,
koukám, že slova jako "řád" a "právo" už jsou tak sprofanovány našími anglosaskými "partnéry", že lidé začínají mít z ních alergií.:)
Nebudu se bránit, pokud můj příspěvek přepíšeš s jinými slovy, anyž bys pozměnil význam toho, co jsem chtěl říct.:)
0 # Petr Klimovič 2013-09-02 12:39
A to právo a řád v celém světě nastolí někdo slabý, nebo spíše někdo silný, kdo vlastně využije právo silnějšího? Vždycky je to právo silnějšího, jen je to různě maskované.
+1 # ÁlA 2013-09-02 20:57
Mě se velice libí vaše zasvěcená debata o zajisté velice zásadním dění ve světě. Čtu zde o zradě a o pomstě a o všelijakých ústrcích a půtkách. Myslím, že vaše debatazašla již velmi hluboko v problému, tak je na snadě přijít z nějakým řešením. Konkrétním řešením, co jako občan (plně nekompetentní) mám dělat, jak se mám zachovat, televizi už snad nikdo nevěří a já potřebuji informace jak by se mělo stádo chovat, protože už mě opravdu nebaví to, že "jeden o druhém nevíme a sereme si na hlavy".
+2 # taurus 2013-09-02 23:47
Asi tě moc nepotěším, ale znám jediné řešení - být člověkem a ne ovčanem.
0 # pavel pospichal 2013-09-03 23:32
AIA, pochopis vse,kdyz si prectes dabelsky Talmud a pridas k tomu protokoly obrezanych dablu
+2 # sdfdgh 2013-09-02 17:41
No ved ide o nastolenie prava, to som presne pisal, zlocinci by boli potrestani (aj ked nie vsetci, pretoze bezletova zona nad USA by predsa len zavanala velkou vojnou:) a bol by to fajn zaciatok. Naraz a bezbolestne sa to ale bohuzial nestane.
+1 # taurus 2013-09-02 23:59
Já vím, že jsi to myslel dobře. Nicméně, buď existuje nějaký řád pro všechny , který se musí dodržovat anebo si hraje každý na svou pest. Ale potom ten, kdo je silnější, vyhrává. Dnes po Americe také chceme, aby dodržovala právo, na kterém se shodla většina zemí. Buď to bude akceptovat anebo se stane agresorém, se všemi vyplývajícími důsledky.
Pokud by se Rusko začalo chovat obdobně, protože mu narostly svaly, i kdyby zásah v Saudské Arábií se mnohým zdál jako spravedlivý (a asi by i byl spravedlivý), tak stejně, v konečném důsledku, by to byl první krůček k tomu, aby vzníkl nový bezohledný dravec. A za pár let budeme řešit situací, které země vytvoří koalicí, aby toho dravce mohly zastavit.
Rusko to neudělá, aspoň doufám.
+13 # r.m. 2013-09-02 09:39
Nějaký pohaněč velbloudů s utěrkou na hlavě a nemytým zadkem bude vyhrožovat terorem na Olympiádě Ruský federaci? Že rusáky sám nemám moc v lásce, to je na mne moc.
A kdo se nejvíc v regionu směje jsou chazarští izraelci. Stabilní arabské režimy kolem Středozemního moře by se nakonec dokázaly nějak sjednotit na způsob EU a ten vřed uprchlíků z Polska, Běloruska, Ruska by měl méně času ke krádežím území a jeho surovin. To se muselo rázně zastavit.
Za prachy amerických a evropských daňových poplatníků pro větší slávu Bibiho Mileikowicze, jak se ten lhář doopravdy má jmenovat.
-11 # Petr Klimovič 2013-09-02 09:50
Sýrie je až 32. v žebříčku producentů ropy.

en.wikipedia.org/.../...
+8 # Petr Ježek 2013-09-02 10:01
Ale ty odhady těžitelných zásob oproti vysychajícímu saudskému Ghawaru...
+4 # taurus 2013-09-02 11:34
Nedávno tam našli nové a velmi bohaté náleziště ropy.
+2 # Maxx 2013-09-02 16:23
Pokud to nové naleziště nebyla okupovaná Sýrie...
-28 # Petr Klimovič 2013-09-02 09:52
Používání ruské zkratky pro USA (SSA) zavání značnou zaujatostí. Článku to na věrohodnosti nepřidá.
+18 # Petr Ježek 2013-09-02 10:02
Kdo si ověřuje informace, ten usuzuje na věrohodnost dle zcela něčeho jiného.
+6 # Jirina 2013-09-02 10:52
Spojene Staty Americke? - United States of America? jaky je tam rozdil? Podle me jen jedno cesky a druhe anglicky... jaka z toho plyne "zaujatost"? Muzete nejak tu myslenku rozvest?
-15 # Petr Klimovič 2013-09-02 11:04
SSA místo USA to se v češtině běžně používá? Já jsem na to zatím nikde nenarazil.
+9 # Jirina 2013-09-02 11:11
no tak to mate tezke, chapu... ja znam US, USA, SSA ... chce to asi vic cist.
-11 # Petr Klimovič 2013-09-02 11:12
A co mám číst abych na to narazil? Myslím, že v běžných mediích to nenajdu, takže kde? Ruské servery?
+11 # Pavla 2013-09-02 10:54
Klimovič je plný křivd, ale to se musí zamyslet sám nad sebou, nikoliv nad tečkou.
+5 # r.m. 2013-09-02 19:08
v originále je to SŠA, když už
0 # Solis 2014-04-13 15:25
Nesmysl. V češtině se zpravidla používají zkratky zemí podle jejich českého jména. Například SRN nikoliv BRD. V případě USA je to jen špatný a nekonsistentní usus. Spojené státy americké jsou prostě SSA. Není na tom nic zaujatého.
+2 # xyht 2013-09-02 10:55
základní mzda -podpisová akce




UDĚLEJME PRVNÍ VELMI DŮLEŽITÝ KROK A PODEPIŠME ZDE PETICI ZA ZÁKLADNÍ BEZPODMÍNEČNÝ PŘÍJEM. JE TO PRVNÍ A NUTNÝ KROK K NOVÉMU SYSTÉMU, KTERÝ NAHRADÍ TEN STARÝ A NEFUNKČNÍ SYSTÉM. PROSÍM O PODPIS KLIKEM ZDE, NEBO NA KTERÝKOLIV ODKAZ NÍŽE.

DĚKUJI ZA VAŠE MOUDRÉ ROZHODNUTÍ!




Řešení všech těch špatností, které jsem vyjmenovala v mém článku se nabízí zde a jsem si jistá, že systém BZP-bezpodmíneč ného základního příjmu je logicky nastupující a nevyhnutelný pokrokový systém, který je nutné podpořit svým podpisem! EU, která neřeší důležité záležitosti, jako je enormní chudoba, nezaměstnanost, naopak řeší název pomazánkového másla, či tzv. "úspornost" žárovek, se po této mezinárodní petici bude muset konečně zabývat řešením neúnosné ekonomické situace obyvatel EU, a bude moci tak dokázat smysluplným činem, že má právo na svou existenci...

Stručně pro pochopení co je Základní bezpodmínečný příjem, co řeší, kde se na něj vezmou prostředky zde: philipptieber.de/.../...





--------------------------------------------------------------------------------

Základní příjem hlavně řeší nezaměstnanost a mnoho problémů v sociální oblasti.

Může v krátké době vymýtit bezdomovectví.
Financování je založeno na spotřebě. DPH je snadno vybíratelná i kontrolovatelná .

Kdo chce více spotřebovávat bude do systému více přispívat.

UŽ Z VÝŠE UVEDENÉHO, SE JEDNÁ O REVOLUČNÍ POKROKOVÝ PŘÍSTUP



--------------------------------------------------------------------------------


Iniciátoři Iniciativy evropských občanů
Osoby předkládající návrh za naši EOI jsou občany 15 členských států EU (Rakousko, Belgie, Dánsko, Francie, Německo, Řecko, Irsko, Itálie, Lucembursko, Nizozemsko, Polsko,
Slovensko, Španělsko, Velká Británie), lišící se kulturou, jazykem, sociálními zájmy a
politickým a náboženským/fil ozofickým pozadím, avšak sdílející společný pohled, který je
zde prezentován jako dlouhodobé řešení.

Definice bezpodmínečného základního příjmu (BZP)
BZP nenahrazuje sociální stát, ale doplňuje a transformuje ho z kompenzačního na
emancipační sociální stát.
Emancipační BZP je definován následujícími čtyřmi kritérii: obecným, individuálním,
bezpodmínečným a dostatečně vysokým na to, aby zajistil důstojnou existenci a účast ve
společnosti.
Obecný: V principu každý člověk, bez ohledu na věk, původ, místo bydliště, profesi atd. bude mít nárok na získání tohoto přídavku. Tímto požadujeme celoevropský, garantovaný,
bezpodmínečný základní příjem.
Individuální: Každá žena, každý muž, každé dítě má právo na základní příjem na
individuálním základě a v žádném případě ne na základě partnerství či domácnosti. BZP bude nezávislým na jejich poměrech: rodinném stavu, partnerském soužití či konfiguraci
domácnosti, příjmu či majetku jejich domácnosti nebo členů rodiny. Toto je jediný způsob jak zajistit soukromí a předcházet ovládání jiných osob. Umožňuje to jedincům činit jejich vlastní rozhodnutí.
Bezpodmínečný: Základní příjem považujeme za lidské právo, které by nemělo záviset na
žádných podmínkách, ať se jedná o povinnost přijmout placené zaměstnání, být zapojený do veřejně prospěšných prací, či chovat se podle tradičních generových rolí. Zároveň nebude podléhat příjmu, úsporám či majetkovým omezením.
Dostatečně vysoký: Částka by měla zajistit slušnou životní úroveň, která bude v souladu se sociálními a kulturními standardy společnosti dané země. Měla by zabránit materiální
chudobě a poskytnout příležitost participovat ve společnosti. To znamená, že čistý příjem by měl být minimálně na úrovni rizika chudoby podle standardů EU, což odpovídá 60%
takzvaného národního průměrného ekvivalentu čistého příjmu. Především v zemích, kde má většina obyvatel nízké příjmy, a tedy průměrný plat je nízký, by mělo být na určení výše základního příjmu použito alternativní měřítko (např. košík zboží), aby byl zajištěn důstojný život, materiální bezpečnost a plná účast ve společnosti... Více se dočtete níže po otevření souboru PDF.
+2 # Petr Klimovič 2013-09-02 11:02
Bezpodmínečnému příjmu fandím a viděl jsem i ten dlouhý německý dokument, kde vysvětlují jak to budou platit z DPH. Já jsem ale ten způsob financování nepochopil. Když bychom chtěli dát každému člověku 5000 je to stále 600 miliard ročně. Což někde musíme vzít.
+1 # Nix 2013-09-02 11:16
+4 # LidOOp 2013-09-02 12:39
Tato myšlenka je úžasná, revoluční a naprosto spravedlivá:) jediné co v celém konceptu bezpodmínečného příjmu postrádám je časově omezená platnost takto vyplacených peněz....tím se zabrání chamtivým jedincům tento příjem dlouhodobě kumulovat....a tím by se zároveň zajistilo, že celý tento příjem bude řekněme do jednoho měsíce utracen za zboží, služby či cokoli jiného, pokud lidé tento příjem budou celý utrácet a nebudou si tedy muset spořit na horší časy(jak je to nyní), čeká nás bezstarostná budoucnost bez strachu z toho, čím nakrmíme své děti a zdali se o nás v důchodu někdo postará...
-5 # Petr Klimovič 2013-09-02 12:42
To moc nedává smysl. Znamenalo by to, že lidé žijící z takového přijmu by si nikdy nekoupili nic dražšího, než je ten měsíční příjem.
+1 # Jeden Realista 2013-09-02 16:31
Nepozeral som detaily ale je to asi na zakladne veci ako byvanie strava oblecenie a nie na nove auto... Ci? Ked chces nove auto musis pracovat a nie mat iba tento bezpodmienecy prijem. Uz to dava zmysel? Tento BP by sam mal stale tocit aby to bolo realne.
0 # kdo 2013-09-02 21:18
Ano, výborně pane Klimoviči, to je právě na tom to krásné, corporace by musely přijít s takovou cenou aby se vešli do tohoto rozpočtu. to je totiž přesně ten bič který mi jako spotřebitelé (planeta) potřebujeme. Ale nevím jak jste to myslel Vy, je třeba se odtrhnout od zavedeného pane Klimoviči a smysl si vás najde. Přemýšlejte nově pane Klimoviči, přijdete mi poněkud zamrzlý (v některých směrech, v jiných naopak excelujete).
-2 # Petr Klimovič 2013-09-02 22:14
Co si mám představit pod tím musely? Korporace by musely přijít s... nebo? Nebo co?
+23 # rob 2013-09-02 10:56
Daniel Solis - 1* a klobouk dolů, to je opravdová žurnalistika.

A dále k tématu:
Války jsou zločiny „elit“.

Co dělali loutkoví vůdci US of America v minulosti?
Lhali o Pearl Harboru.
Lhali o Zátoce sviní a atentátu na JFK.
Lhali o Tonkinském zálivu a válce ve Vietnamu.
Lhali o aféře Iran-Contra.
Lhali o válce v Perském zálivu.
Lhali o 9/11 a válce v Iráku.
Lhali o Libyi.
Lhali o atentátu v Bostonu.

Co dělají loutkoví vůdci US of America, resp. Spojených států sion-saúdsko-am erických, dnes?
Lžou o Sýrii.

Co budou dělat „elity“ prostřednictvím svých (výše uvedených) kašpárků zítra?
Budou lhát o Íránu.

Petro-dolar a Fed musí zvítězit…

Lidi, přestaňme JIM to už konečně žrát! Pamatujme: Na bojišti umírá první pravda!
-22 # Petr Klimovič 2013-09-02 11:03
Lidi, přestaňme JIM to už konečně žrát! Pamatujme: Na bojišti umírá první pravda!

Přestaň jim žrát to, že pearl harbour byl lež. To je právě to umírání pravdy.
+9 # Vitex 2013-09-02 11:32
Vůbec nevíš.
0 # Jeden Realista 2013-09-02 16:33
Nevis nic Johne Snehu...
+3 # sdfdgh 2013-09-03 01:03
Americania vedeli ze Jamamoto planuje utok na Pearl Harbour ale na Hawai info neposlali. Jamamoto mal totiz striktne rozkazy ze ak sa len listok na strome pohne a hrozilo by vyzradenie musi utok zastavit. Kedze americka verejna mienka bola zasadne proti zapojeniu sa do vojny, americky mafiani vsetko ututlali a nechali pozabijat svojich obcanov v Pearl Harbour aby mohli ist do vojny a zacat ryzovat. Pretoze to otocilo verejnu mienku. Americania, resp zidovska mafia co tam vladne nemali nikdy problem obetovat ludi ak z toho mohlo byt zlate tela. A je to tak stale. Obetovali vsade po celom svete desattisice svojich obcanov a povrazdili miliony inych len aby mala skupinka na tom rozpravkovo zbohatla. Krvave paprce by mali mat na zastave. To su fakta, nie teorie.
-1 # Petr Klimovič 2013-09-03 07:29
Pokud by tě zajímaly námitky vůči teoriím o tom, že to amíci věděli předem, tak si počti zde:

en.wikipedia.org/.../...
+1 # antiGP 2013-09-03 10:01
Pán Klimovič, vy naozaj neviete ako sa píše wikipédia? Presne ako his-tória, píšu je ideologickí víťazi. A to nie je objektívna pravda.
Ste naozaj, ako napísali vyššie, zakonzervovaní na nejakej úrovni. Sám sa tam necítite dobre a preto hľadáte východisko. Svedčí o tom aj vaša tunajšia prítomnosť. Hľadáte, a to, čo ste tu našli, vás neuspokojuje, ba priam rozhorčuje. Nehovorím, že nemáte niekedy aj pravdu. Tak treba hľadať ďalej. Časom človek natrafí na informácie, ktoré ho posunú ďalej. Postupne, tak ako je na ne pripravený.

Najlepšie sú, pravdaže knihy, ale snáď si niečo nájdete, ak nie v článkoch, tak v diskusiách:
atimes.com/.../Escobar.html
literarky.cz/.../...
petrasek.blogspot.sk/2013/
www.strategic-culture.org/
www.outsidermedia.cz/
www.nadhlad.com/
afinabul.blog.cz/
www.zemavek.sk/
www.ema.blog.sk/
www.informationclearinghouse.i nfo/
ronpaulinstitute.org/
-2 # Petr Klimovič 2013-09-03 10:09
A na těch odkazech se dozvím co? Jaké mé tvrzení tyto odkazy vyvracejí?

Samozřejmě netvrdím, že wikipedii je konečným měřítkem pravdy, tak jako jím nejsou ani vámi uváděné odkazy. Wikipedie je zdroj který můžete použít pro další hledání. Ostatně tak jako jste to jistě dělal i s těmi vašimi weby, ne? Cílem je se dostat k co nejpřímějším zdrojům, tedy k dokumentům v archívech, apod. Nespokojit se s tvrzením, že to v archívu je, ale najít si elektronickou verzi archívu a skutečný dokument si vyhledat. K tomu je wikipedia vhodná, protože uvádí i odkazy na zdroje. Wikipedii píšou všemožní lidé. Není tam komise která prověřuje kdo je vítěz. Můžete tam psát i vy, pokud si to co tam napíšete dokážete dostatečně doložit.

Místo pohazování spoustou linků se bavme o konkrétních tvrzeních. Wikipediia jich obsahuje dostatek pro začátek. Můžeme třeba začít tím, že neměli prolomený japonský kód. Můžeme začít vyvracením postupně devíti různých komisí, které pearl harbour vyšetřovaly, atd.. Ale komu by se chtělo. Když stejně prostě o příslušném dokumentu prohlásíte, že je to židovský podvrh a máte klid.
+2 # antiGP 2013-09-03 14:58
Pán Klimovič, precenil som vás, topte sa ďalej.
+14 # erika 2013-09-02 14:39
Máš pravdu Rob a pekne si to zhrnul.
To sú veci týkajúce sa vojny a mieru.
Sú ale ešte aj iné, ktorými USA ničia krajiny a ľudí.
Napr. jedy vo vakcínach a neoverené lieky, ktoré skúšajú na ľuďoch bez ich vedomia a súhlasu
Vnucovanie jedovatých potravín GMO na európske trhy, bez povinnosti ich označovania
Vynucovanie pestovania GMO sóje, kukurice a zemiakov v EÚ, ktoré vyhubením včiel spôsobia svetový hladomor
Zneužívanie technológie HAARP k terorizovaniu štátov cez prírodné kataklizmy
Chemtrails, kde zamorujú vzduch, zem i vodu ťažkými kovmi a jedmi, zneúrodňujú a vysušujú pôdu nanočasticami, pesticídmi a absorbčnými chemikáliami
Chcú zničiť 80% populácie, lebo ich desí preľudnenosť planéty. Vzali si za svoju Malthussovu teóriu a zrůdy typu Gates a Rotchild ten program platia
Takže nielen vojny, ale celkovo boj proti životu na Zemi v dnešnej podobe a forme.
Vojnoví zločinci, bioteroristi, fašisti so snahou ovládnuť svet a riadiť a kontrolovať život každého obyvateľa planéty.
Otáčajú kormidlo vývoja sveta späť, k otrokársej spoločnosti.
Prostredie je viac než prajné.
Svetoví lídri a svetové médiá sú im naklonené.
Majú totiž právo tlačiť doláre v neobmedzenom počte a za ne si kúpia úplne každého.
Lebo, ako správne poznamenali
- " každý je na predaj. Rozdiel je len v cene..."
-14 # Petr Klimovič 2013-09-02 15:05
Z toho výpisu vidím, že vy vždy budete žít ve světě, který ovládají tajná spiknutí. On totiž vždycky někdo vymyslí takovou teorii jako je chemtrails a vy jim budete věřit.
+8 # erika 2013-09-02 15:47
Závidím vám, že vy tomu neveríte. Hoci tvrdíte, že o všetkom pochybujete, tu ste si celkom a jednoznačne istý.
To mnohé napovedá, milý Peter.
Ignorujete fakty a keď sa vám nepáčia, jednoducho ich ouznačíte za konšpiráciu.
Prináša to síce dobrý spánok, ale nič to nerieši.
Zlo sa môže šíriť len vtedy, keď ľudia zaujímajú laxné postoje k nepopierateľným faktom.
-3 # Petr Klimovič 2013-09-02 16:25
Vždy připouštím možnost, že se mohu mýlit. Takže i v tomto případě. Ale co se týče chemtrails, považuji to za nesmysl a na žádné nepopiratelné fakta o chemtrails jsem zatím nenarazil. Ale jak říkám, třeba se pletu.
+4 # erika 2013-09-02 17:16
Neukladala som si to, Peter, ale vyjadrovali sa k tomu aj hygienici, keď kontrolovali prítomnosť ťažkých kovov v pôde a vode.
Prečo podľa vás podivným spôsobom križujú oblohu tie lietadlá bez výsostných znakov?
Podpísali sme projekt Otvorené nebo a toto je výsledok?
Kto dal súhlas a koľko za to asi dostal?
Naši vládni predstavitelia nás predávajú, teraz začali predávať aj naše deti, nasleduje pôda, voda a čo ešte?
Predali vlastnú armádu na imperialistické lúpežné vojny, ale tú vlastne nepredali. Musia ju platiť.
Takže je za čo dávať politikom ceny ako Človek roka a Žena roka...
-5 # Petr Klimovič 2013-09-02 17:22
A jaký důkaz předložili o tom, že to co našli v půdě mohlo pocházet pouze z čar letadel a ne ze zplodin aut a továren?

Letadlo bez výsostných znaků jsem neviděl, většinou je letadlo tak malé, že žádné výsostné znaky nerozeznám.

Kdyby byly chemtrails něco manšího tak prosím, ale tvrzení že to dělají stále po celém světě, že skoro každá čára je chemtrail, to by bylo tak rozsáhlé spiknutí zahrnující tolik lidí, že nevěřím tomu, že by to bylo utajitelné tak, aby stále nebyl pořádný důkaz.
Kdyby to bylo na úrovni, že se třeba dělají nějaké lokální pokusy s vojenskými letadly někde lokálně, tak ok, ale takhle to fakt smrdí.
+1 # erika 2013-09-03 09:43
Peter, ak ste sa zaujímali o túto problematiku aspoň okrajovo, museli ste zaznamenať, že po zisteniach o koncentrácii všetkého toho sajrajtu v pôde p r i z n a l i sami aktéri tohto bioterorizmu, že svet prášia. Zdôvodnili to ochranou pred slnkom. Vraj tie chemikálie vytvoria clonu, potrebnú na odtienenie slnka.
Že pri tom ohrozujú zdravie všetkého živého ich už nezaujíma,.
Takže chemtrails nie je žiadna konšpirácia, ovšem [...]i sa priznajú len pod ťarchou dôkazov.
-1 # Petr Klimovič 2013-09-03 09:47
Ne, na to jsem nenarazil. Máte-li odkaz rád si to přečtu pokud to nebude dvouhodinové video. Kdo se měl přiznat a k čemu konkrétně to bych si rád přečetl. Viděl jsem řadu článků, které měli titulek, ti a ti přiznávají, že chemtrailsují a přitom obsahem bylo, že armáda zpracovala projekt co by se zkusilo, kdyby to chtěli dělat. Případně že se zkusila ta technika někde nad pouští.
+1 # erika 2013-09-03 15:22
jaroslavkrejci.blog.idnes.cz/. ../...
alebo
blog.aktualne.centrum.cz/.../. ..
Musela by som to dohľadávať, Peter, ale aj tu je dačo. Je problém, že chcete stručné vyjadrenia pri obsiahlej tematike.
Nechcem vás presviedčať, každý nech verí čomu chce a kto nechce, neuvidí ani to, čo sa mu deje rovno nad hlavou.
Väčšine ľudí je jedno, čo sa deje a kým nezačnú mať závažné zdravotné problémy, budú sa smiať z konšpiračných blábolov. Lenže potom už bude neskoro..
0 # pavel pospichal 2013-09-03 23:47
klimo, pis uz sve debility na [...]papir a vytri si....... a poradne splachni.Tve zvasty svedci o tom ze mas obriznute brko a na kokosu jarmulku.udelas dobre kdyz pujde slavit Pass- over a skocis primo do zumpy
+1 # Jezsissek 2013-09-03 18:06
Taky lžou o Egyptě, Mali, Occupy v USA, ...
+19 # Dalibor 2013-09-02 11:36
Klimovič je placený rozbíječ diskuse. Nereagujte na něho. I tady na ac24 se najde červ, který se snaží rozhlodat to, co je dobré. Myslím, že každému, kdo čte jeho příspěvky je to jasné.

Přece už snad zaslepenci vidí, že všechny tyhle importy jejich zpropadené anglo-saské civilizace - včetně opěvované demokracie - slouží k jedinému cíli: ovládnout další zemi! Děkuji ac24 za články.
+10 # Nina 2013-09-02 11:39
Přidávám se taktéž k poděkování, nenechte se odradit provokatéry, ačkoliv si nemyslím, že by byl pan Klimovič placený, jen zkrátka nezpracoval určitý děj a má tendenci angažovanosti na tomto serveru.
+14 # taurus 2013-09-02 12:38
A co by tedy mělo znamenat jeho prázdné políčko s tečkou?
Je plácený za každý svůj příspěvek, za každou odpověď na svůj příspěvek a možná i za každý úhoz, třeba i záporný.
Jsou plácení z různých fondů, třeba i amerických.
Jsme ve válce, prozatím informační, ale jako bitva je "informační válka, tá nejdůležitější" . Je na vyšším "prioritětu", než válka se zbraněma.
To vám se možná zdá ten Klimovič, jako lostoumilouččký , přihlouplý diskutér. Ve skutečností je to "vražina", která kope protí vám, vaším dětem a vaší zemí. A je úplně jedno, jestli si do všech důsledku uvědomuje smysl svého jednání anebo to děla "jen pro peníze". Důležitý je výsledek, a to kolik lidí se chytí do jeho a jemu podobným pavučiny - pavučiny demagogie a nerozhodností. Zasít semena pochybností -to je jeho hlavní chleba a jeho třicet stříbrných.
-12 # Petr Klimovič 2013-09-02 12:45
Políčko s tečkou je způsob jak mohu dostávat nové komentáře na mail. Tečka proto, aby to v diskusi zavazelo co nejméně.

Křičíte tu o demagogii a podobných věcech a přitom jste mě lživě obvinil z toho, že jsem placen a to bez jakéhokoliv důkazu. Pokud plánujete lepší svět, já v něm nechci žít. Bude se tam lhát a kdo se nám nebude líbit toho označíme za placeného pomahače nepříteli. Tak to dělali komouši.

Pokud vám vadí že bych rád aby vaše děti používaly logiku a přemýšlely nad "fakty", která jim někdo bude cpát, pak opět, chystáte svět, který já za lepší nepokládám.
-6 # Petr Klimovič 2013-09-02 12:46
Zamysli se. Pokud za úhoz, tak proč posílám tečku a ne padesát teček?
-3 # Petr Klimovič 2013-09-02 12:47
Pochybnost je fajn věc. Kdo nepochybuje je podle mě blbec, který si ani neuvědomuje co všechno neví. Já pochybuji o všem.
+8 # taurus 2013-09-02 13:07
A hned tři příspěvky na jednu odpověď! Ještě budeš tvrdit, že nejse placený od množství příspěvku?
Trololo as sung by Obama
www.youtube.com/.../
-8 # Petr Klimovič 2013-09-02 13:09
Výborně, dále rozšiřuješ ukázku jak přemýšlí a dokazuje konspirátor.

Ano, stále budu tvrdit. Neboť v tom mám absolutní jistotu.
-2 # Povinne 2013-09-02 13:28
a vie mi niekto povedat, preco ten "plateny clovek" dostava minusky napriklad za posledne dva komentare? mne sa na nich nic zle nezda. ono to bude asi tazko vysvetlit, vsak? moze mat iny nazor? necitam vsetko co napise, pretoze celkovo sa tu uroven posunula niekam do IV. cenovej. ziadna diskusia. iba hlupe pritakavanie. nic nie je horsie ako zit v spolku s ludmi, ktori s vami iba suhlasia.
+5 # taurus 2013-09-02 14:02
A když Klimovič vstoupí do diskuze, tak je to hned o tři třídy vyšší? Stačí jenom, když odporuje? A ani nezáleží na kvalitě jeho argumentů?
Nevím, jak vy, pane, ale já si první třídu představují poněkud jinák.
0 # Povinne 2013-09-02 15:39
akosi nechapem o com pisete. moj prispevok bol o tom ze je trocha divne davat minusky prispevku v ktorom nic minusove nie je. a ze sa nevyjadrujem k vsetkym jeho prispevkom, nakolko to tu uz moc necitavam z dovodu prudkeho poklesu kvality. staci pozorne citat.
+1 # kpt.fischkopf 2013-09-02 20:21
Mínusky dostává protože troluje. A kdo to nevidí ať se pak nediví že jsme tam, kam jsme se dík této naivitě dostali.
-6 # Lenin 2013-09-02 17:12
Cituji taurus:
A co by tedy mělo znamenat jeho prázdné políčko s tečkou?
Je plácený za každý svůj příspěvek, za každou odpověď na svůj příspěvek a možná i za každý úhoz, třeba i záporný.
Jsou plácení z různých fondů, třeba i amerických.
Jsme ve válce, prozatím informační, ale jako bitva je "informační válka, tá nejdůležitější". Je na vyšším "prioritětu", než válka se zbraněma.
To vám se možná zdá ten Klimovič, jako lostoumilouččký, přihlouplý diskutér. Ve skutečností je to "vražina", která kope protí vám, vaším dětem a vaší zemí. A je úplně jedno, jestli si do všech důsledku uvědomuje smysl svého jednání anebo to děla "jen pro peníze". Důležitý je výsledek, a to kolik lidí se chytí do jeho a jemu podobným pavučiny - pavučiny demagogie a nerozhodností. Zasít semena pochybností -to je jeho hlavní chleba a jeho třicet stříbrných.


A že tohle říká zrovna Taurus, člověk který nás tady "bombarduje" každý den ruskými odkazy a přiznal , že jezdi pravidelně do Ruska.
+5 # taurus 2013-09-02 18:17
"A že tohle říká zrovna Taurus, člověk který nás tady "bombarduje" každý den ruskými odkazy a přiznal , že jezdi pravidelně do Ruska."

Tím jsi mě v očích ostatních opravdu, ale opravdu hodně "pošpínil".:))
-7 # Petr Klimovič 2013-09-02 11:40
Další předvedení konspirační logiky. Hezky ukazuješ, jak funguje konspirační uvažování.

Nesouhlasí se mnou, tak to musí být placený červ. Hezký černobílý svět ve kterém nepotřebujeme důkazy.
+9 # Andreas 2013-09-02 12:40
no koukej ... za
A.) ses placenej
B.) ses jeste stale naivni (jinymi slovy "pepa nedozral")
C.) ses hloupy (PC si zvladnul dat do chodu, tak bych snad vyloucil)
D.) ses nemocny

Tak si vyber, ale tady si nejspis skoncil, at je to jakkoliv. A mazej si cist IDNES.CZ a SME.SK a nezapomen na AKTUALNE.CZ nebo CNN ... pa
-11 # Petr Klimovič 2013-09-02 12:48
Vidíš a zase konspirační uvažování. Tvrdíš, že čtu zpravodajské weby, které nečtu.
+5 # Paranoik 2013-09-02 12:41
Petře Klimoviči, nevíte kam se poděl Ondřej Dvořák? :)
+2 # Taras 2013-09-02 12:44
Pete je Ondřej Dvořák.
-2 # Petr Klimovič 2013-09-02 13:10
Neznám. Já ty jména moc nesleduji. Pro mě to tady jsou příspěvky a ne jména. Polemizuji s příspěvkem, ne s člověkem.
+2 # erika 2013-09-02 14:59
A čo svet podľa Hřebejka, Peter Klimovič?
Citujem:
-"Pan Hřebejk po prohře Schwarzenberga de facto označil voliče Miloše Zemana za fašistická a komunistická prasata. Co si o tom myslíte?"
Češi preukázali vo voľbách zdravý rozum, keď si nenechali nanútiť spiaceho starca na hranici demencie a tzv. česká "elita" to nevie predýchať.
Hovoria si demokrati. A ako podľa nich dopadli prezidntské voľby? - "hnus..."
+2 # Petr Klimovič 2013-09-02 15:07
Co si myslím o tom, že Hřebejk označil?
Podle mě to vidí velmi jednoduše a nepravdivě. Neexistuje pravděpodobně homogení skupina voličů kohokoliv. Prostě volili Zemana každý z nějakých svých důvodů.
+1 # kpt.fischkopf 2013-09-02 20:25
erika: Češi preukázali vo voľbách zdravý rozum, keď si nenechali nanútiť spiaceho starca na hranici demencie a tzv. česká "elita" to nevie predýchať.

Elita si jen uvědomila že toho chemtrailsu je asi málo. :)
0 # pavel pospichal 2013-09-03 23:55
klimo,uz tahni do prdele.
-1 # mecko 2013-09-02 16:55
Dalibore, člověk, který je přesvědčen o tom, že někdo v diskuzi je placen "druhou stranou" je nemocný člověk. Doporučuji navštívit psychiatra...

Stačí se trochu zamyslet (což většině z Vás nejde - já vím, ono to bolí, že?)

Kdyby ho někdo platil:
a) Vystupoval by pod jedním nickem? Nebo by si jich udělal mraky a psal mraky komentářů dával si plusy a Vám mínusy?

b) Kdyby někdo někoho platil, nebylo by lepší tuhle stránku prostě shodit?

c) Nebylo by lepší přejet autem pana Pavlíčka?

d) Kolik si myslíte, že mu někdo platí, aby o tom mlčel dělal to? A kdo nad ním dohlíží?

e) Kde k takové práci člověk přijde?

f) Proč by se někdo staral o to co si myslí pár nýmandů, když pro ty vzdělanější jsou tu desítky anglicky psaných serverů? Které jsou navíc aktuální a mají vlastní články, na rozdíl od tohodle bulvárního plátku pro blbce a blázny.. ?

Myslet hlavou - ne prdelí, to je oč tu běží..
+4 # Adrian 2013-09-02 23:36
několik příkladů pro tebe a ostatní který stále nevěří že placení diskutéři opravdu existují a neplatí to pouze pro stranický boj ale i pro úpravu veřejného mínění aktualne.centrum.cz/.../...
zpravy.idnes.cz/.../...
pronetmedia.cz/.../
-4 # Lenin 2013-09-02 17:08
"Klimovič je placený rozbíječ diskuse. Nereagujte na něho. I tady na ac24 se najde červ, který se snaží rozhlodat to, co je dobré. Myslím, že každému, kdo čte jeho příspěvky je to jasné."

Klimovič jako každý z nás sem píše svoj názory.
Vy, co tady pořád máte velké řeči o svobodě jste ve skutecnosti netolerantní skupinka demagogů, kteří nechcou slyšet nic jinýho než tu "svoji pravdu".
Každý kdo má jiný názor je hned "placený provokatér".
A co je na tomhle serveru dobré?
Většina článku jsou vymysli, propaganda a konspirace.
Podle jednoho z článku měla byt Sýrie bombardována už ze čtvrtka na pátek. Je pondělí a pořád nic.
A takhle je to pořád dokola. Pak se nedivte , že je normální člověk skeptický.
-4 # mecko 2013-09-02 17:15
A kolik platí Vám pane Lenin? :D

Jinak naprostý souhlas..
+4 # taurus 2013-09-02 18:23
A když už jste se zde sešli tak hezky pohromadě, posílám hudební pozdrav"
.Family Guy Trololo song
www.youtube.com/.../
+2 # Ivo Stránský 2013-09-02 19:49
Vžyď je to Cheche, poznám jeho styl :-)
+3 # Ivo Stránský 2013-09-02 19:54
Kua Taurusi nepíchej furt do toho trolího doupěte, podívej se, jak se to tu hemží a ještě je krmíš :-)
+6 # taurus 2013-09-02 21:29
Ivo, kdybych jím mohl dát po čuni, tak to udělám. A když to nejde, tak bojují aspoň kulturou.:)
0 # Ivo Stránský 2013-09-03 22:49
Jo to znám, taky mám někdy chuť je kulturně poslat doprdele :-D
+5 # Dalibor 2013-09-02 19:54
prosím, podívejte se na tyto weby:
wwitv.com/tv_channels/7044.htm - zde si můžete vybrat z mnoho TV, nalezl jsem tam syrské TV, Íránské TV pořady (s anglických překladem; nesledoval jsem ale všechny)
www.syriaonline.sy/ - zde klikněte ne news a máte zprávy ze syrské televize

zde je syrský deník, reportáž ruské novinářky
www.youtube.com/.../

na youtube hledejte abchazian network news agency

Předkládám několik různých zdrojů, které jsem navštívil, a mohu potvrdit, že ac24 vypovídá ve shodě s těmito zdroji.

Také jsem četl přesně opačnou zprávu, jak nějaká organizace pro ochranu humanitárních práv žádá OSN potrestat Asada a jeho režim za to, jak hrubě a násilně zachází s nepřáteli a s domorodým obyvatelstvem. Obě tábory mají rozporné zprávy a jeden z nich vědomě lže, anebo neví, že lže, tedy mýlí se. Není ale možné, aby měl pravdu Asad a zároveň tahle úžasná frakce při OSN.

Na tomto serveru jsme se sešli takoví lidé, kteří máme dost samozvanostu usa jako světového policajta. Máme dost jejich způsobů, kdy si z každé další země činí odbytiště pro své výrobky, vyjednávají kšefty pro své firmy. Pokud ta země má nerostné bohatství, tak ji nestoudně oholí. To vše činí v rámci humanismu, demokracie, v zájmu lidských práv a dovolávají se třeba pána boha; nic jim není dost svaté. Vyváží ven demokracii, kapitalismus, z tohoto prostoru se šíří hedónistický a spotřební jednoduchý pohled na svět. VYdávají to za největší blaho a troubové jim to žerou. Za tím vším skrývají svojí nenažranost. Tohoto jejich chování už máme dost a proto se zde setkáváme. Už jsme jim to prokoukli. Cpou nám multi-kulti, vydávají homosexualitu za normální věc a každého, kdo chce jenom hájit rodinu obviňují z extrémismu. Já se vůbec nedivím Putinovi, že propagaci homosexuality zakázal. U nás je kvůli tomu rozvrácená společnost a sami se žereme, místo toho, abychom se sjednotili proti skutečnému nepříteli. Kdo je ten nepřítel? Nechť si každý odpoví sám.

Měli jsme opravdu vytvořit buď ligu malých států ve střední Evropě, nebo se spojit v rámci slovanské myšlenky. My nepatříme k Západu. Jsem jejjich periferie a sami jsme se k nim dali. Ach jo....
Proč jsme tak hloupí
-7 # mecko 2013-09-02 20:32
1968 - SSSR (Rusko, Bělorusko, Ukrajina), Bulharsko, Polsko... K těmhle jsme se měli přidat?

A Dalibore ani ptáci si neserou do vlastního hnízda.
Ty tu veřejně napíšeš, že se necháš krmit jejich propagandou :D bože..
+10 # panenko.skakava 2013-09-02 11:42
Ve finále jde stejně o ovládnutí Ruska!
+8 # rob 2013-09-02 13:09
přesně celou historii jde jen o ovládnutí ruska a zničení slovanstva,a ty zmetku trolovský klimoviči dej mi vědět kde tě najdu at si s tebou trochu pokecám zoči voči,takoví šmejdi jakoseš ty a spol . se seberte a mazejte za tu svou demokraciii zapadní prolhanou ,sobeckou, chamtivou , neštítící se vraždit ženy a děti ,nevinné občany jen pro soukromé nenasytné zájmy sionistických sviní
-4 # Petr Klimovič 2013-09-02 13:13
Asi jsi četl něco jiného než jsem zde psal. Nevím o tom, že bych tu někde propagoval nějaké zabíjení. Nevím o tom, že bych tu propagoval nějakou západní demokracii. To co zde propaguji je logika. Způsob jak ověřovat fakta a podobné věci. To podle mého je užitečné v jakémkoliv zřízení.

Zatím tu ale násilí předvádíš ty svou výhružkou a výzvou. Znamená to, že v té tvé "nezápadní demokracii" by se diskutovalo způsobem, ten mu rozbil hubu, tak má pravdu?
-1 # Ferda 2013-09-03 03:28
Teda nezlobte se ale vy jste obrovskej pitomec.
Radsi se bezte vosirat nekam, kde na vas budou zvedavy....
-3 # mecko 2013-09-02 17:08
Internet hero!
Já bych tu západní demokracii pověsil, když teda vraždí ženy a děti!! Chceš její adresu?
Robe, Ty hovádko boží, jdi se radši koukat na fotbal, tomu možná porozumíš víc..
+3 # kpt.fischkopf 2013-09-02 20:29
Však na Troly dojde, jsou na výplatní listině.
+3 # ph4rmy 2013-09-02 12:58
odporúčam tiež prednášku p.prof. Solisa, kde sa zaoberá Sýrskym konfliktom podrobnejšie: www.youtube.com/.../

a zaujímavá je aj prednáška p. Chelemendíka: www.youtube.com/.../
+6 # Ladisav Peace 2013-09-02 17:11
Kdo se opravdu zajímá o mír by měl vědět jak Saudský diktátorský režim zachází s opozicí a zároven by měl vědět že Saudové okupuji cizí stát aby potlačil většinu národa Bahrajnu bez toho aby vůbec OSN, nebo svět něco udělal proti okupaci a vraždění opozice čily většiny v tomto státě. Je to hnus pořád nás krměj o tom jaká je hrůza v Syrii ale sami dělaj podobné věci. Maj si zamést před vlastním prahem než se budou pořád cpát Ty Alkaido mírotvorci do jiných států :(
0 # Vitalino 2013-09-02 20:41
Kazdy tu chce zmenit svet, ale to proste nejde. Zmente sebe a ucte to svoje deti. Pak tyhle problemy s dalsi generaci zmizi.
Jinak to totiz bude pokracovat do nekonecna.
+2 # kpt.fischkopf 2013-09-02 21:11
Cituji Vitalino:
Kazdy tu chce zmenit svet, ale to proste nejde. Zmente sebe a ucte to svoje deti. Pak tyhle problemy s dalsi generaci zmizi.
Jinak to totiz bude pokracovat do nekonecna.

Tak to by nesměli chodit do školy a podobně. Nemluvě o tom že stále více času stojí obživa a s časem pro rodinu to není sranda :) .

Top of Page

Copyright 2017 © AC24, s.r.o. | Publikování nebo šíření obsahu je zakázáno bez předchozího souhlasu. | Nezávislé zpravodajství z celého světa aneb Co se jinde nedozvíte |
Máte dotaz? Chcete inzerovat na AC24? Neváhejte nás kontaktovat formou emailu: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Provozovatelem serveru AC24.cz je AC24 s.r.o., se sídlem Jaurisova 515/4, Michle, 140 00 Praha 4, IČ: 02988186, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 226266. | O projektu | Tiráž | Napsali o nás | Podpořte nás