AC24.cz

AC24.czZe světaAmeričanům má být v rámci Obamovy zdravotní reformy implantován mikročip

Sociální sítě

Reklama

Američanům má být v rámci Obamovy zdravotní reformy implantován mikročip

Uvidíme, zda bude zákonný požadavek na aplikaci mikročipů nakonec uplatněn.

V roce 2010 vyšla moje kniha „Jste připraveni na mikročip?“ a já jsem se ptal: „Je implantování mikročipů skrytou součástí zdravotní reformy? Budou nově narozené děti od roku 2013 dostávat tento mikročip záhy po narození? Ve své knize jsem dále uvedl: „ZÁKON O ZDRAVOTNÍ PÉČI, který vámi zvolení zástupci schválili, aniž by jej četli, obsahuje paragraf nazvaný Podtitul C-11, Paragraf 2521 – Národní zdravotnické registrační zařízení.

V tomto paragrafu se píše:

„Ministr zajistí zavedení národního zdravotnického registračního zařízení (v této podsekci uváděného jako ‚registr‘, který umožní analýzu bezpečnosti aplikace a výsledných dat z každého zařízení, které – „(A) je či bylo použito v nebo na pacientovi; a (B) je zařízením třídy III; nebo (ii) zařízení třídy II, jež lze implantovat.“

Uvedené formulace jsou záměrně nekonkrétní, vypovídají však o tom, že se Amerika má stát první zemí na světě, která bude vyžadovat od všech občanů, aby přijali implantovaný RFID mikročip, který usnadní kontrolu nad zdravotní péčí.

Mnoho států, například Virginie, přišlo s iniciativou „zastavte zavádění znamení bestie“ ve snaze znemožnit aplikaci takového zákona.

Kvůli mnoha dalším věcem, o kterých jsem psal či mluvil a které jsou spolehlivě zdokumentovány, jsem pravidelně napadán určitými lidmi, zejména pak členy křesťanské komunity, kteří nemají ponětí o tom, co se vlastně děje. Jejich kritika mi nikdy nezabránila v tom, abych uváděl fakta, neboť se nikdy nezabývám tím, co si o mých slovech myslí ostatní. Křesťan by měl milovat pravdu, ať už je či není přijímána. Nechci nikoho hanit, ale nezáleží mi na tom, jestli to, co říkám, je populární. Záleží mi jen na tom, jestli je to pravda a zda je moudré to v dané chvíli sdělovat.

Existuje mnoho věcí, o kterých bych mohl mluvit, nedělám to ale, protože v této zemi žije hodně lidí, kteří při konfrontaci s pravdou, jež nezapadá do jejich zmanipulovaného myšlení, trpí kognitivní disonancí. Zatímco se zavedení mikročipů den za dnem blíží, „vyrábí se krize“ ilegálního přistěhovalectví a problémy států, jako je Arizona, vytváří prostor pro senátory Charlese Schumera (demokrat) a Lindseye Grahama (republikán). Tito pánové prosazují přijetí zákona, podle kterého mají mít všichni občané Spojených států národní biemotrický průkaz totožnosti, chtějí-li pracovat na území USA. Nezáleží na tom, jak jste na tom z hlediska amnestie či imigrace, všichni prostě budete mít národní biometrický průkaz totožnosti, který bude posléze obsahovat i RFID transmitter, Díky němu budou elektronické databáze Velkého bratra moci sledovat všechny vaše osobní informace. Jde prostě o průkaz totožnosti s jiným názvem. Z průkazu totožnosti se stane implantovaný mikročip, neboť ten je technicky účinnější. Všechny tyto věci, které se mají už brzy dít, jsou jen špičkou ledovce.

Prezident Ronald Reagan odmítl tento zákon, který má umožnit „znamení bestie“. Ve své knize „Jste připraveni na mikročip?“ se zabývám opatrnými formulacemi v zákonu o zdravotní péči, ve kterém se píše o zdravotním čipu a implantovaném mikročipu. Nikdy se to neskrývalo, jsou to prostě republikáni a demokraté, spolu s našimi korporátními a orwelovskými médii, kdo vědomě tyto skutečnosti ignoruje. Skupina Bilderberg nařídila, aby mikročipy dostali všichni Američané a poté zbytek světa. Před přijetím zákona o zdravotní péči bylo stanoveno, že od roku 2013 dostane každé nově narozené dítě mikročip. Mnoho lidí kvůli tomu kritizuje prezidenta Obamu, jenže i když jde o součást Obamovy zdravotní reformy, plán na zavedení mikročipů se zrodil už před desítkami let a byl urychlen republikánskou administrativou prezidenta George Bushe a jeho údajně „znovuzrozeným“ generálním prokurátorem Johnem Ashcroftem po 11. září. Zdá se, že Ashcroftovi mnohem víc záleželo na tom, aby bylo zakryto poprsí Sochy svobody ve vstupní hale Ministerstva spravedlnosti než na ochraně našich ústavních svobod, mezi něž patří i svobodná volba náboženství.

 

RFID čipy se implantují už dnes

Evangeličtí křesťané jsou bohužel schopni výtečných politických tahů, když se zaměřují na podružná témata a přehlížejí témata zásadní. Je tomu tak, protože evangeličtí křesťané v dnešní Americe nemají skutečně biblický pohled na svět. Opravdu nechci působit nepřátelsky, ale je historickou skutečností, že evangeličtí křesťané sehráli roli těch, které Lenin nazýval „užitečnými idioty“. Což zjevně nebyl Boží plán. Většina evangelických křesťanů v Americe má velmi povrchní víru, což je důsledek toho, co je učí v jejich kostelech a seminářích.

RFID čipy ve skleněných trubičkách, připravené na implantaci

Nová technologie RFID čipů je tak vyspělá, že to připomíná science fiction. Apoštol Pavel vysvětluje, jako to zapadá do Zjevení 13, ve kterém Falešný prorok směřuje k jedinému světovému náboženství a nutí lidi, aby přijali znamení bestie. Implantovaný mikročip, biočip nebo zdravotní čip nemusí být nutně znamením bestie. Znamení bestie vyžaduje vědomé odmítnutí Ježíše Krista jako Pána a uctívání Antikrista jako Boha.

Pokud si pořád myslíte, že to není pravda, přečtěte si tento dokument v PDF

Přejděte na stranu 1000, v polovině strany se začíná psát o RFID čipech. Pro lidi bude velkým problémem samotný akt implantace mikročipů, biočipů nebo zdravotních čipů kvůli této paralele s biblickým znamením bestie.

Každý mikročip lze kromě toho po jeho implantaci doplnit pokročilejším stupněm kontroly. Takže to, co začíná jako implantovaný mikročip, se může stát technologií, která vás v budoucnu přinutí uctívat systém Nového světového řádu. Rozvíjející se funkce mikročipů činí toto nebezpečí reálným.

Samotné přijetí mikročipu ze zdravotních důvodů působí nevinně. Nikdo vám však nezaručí, že se z něj nestane znamení bestie. To je nebezpečí, kterému čelíme.

Zpracoval: Tomáš Piňos

Zdroj: fns.usda.gov, fns.usda.gov

Komentáře   

-24 # slak 2013-06-18 23:43
Tak hezký jsou ty rukavice, takový bezpečnostní. Na nich by trhlinka byla vidět. Jako na dotykový jed, třeba v ampulkách je na extra impuls. Nebo zajiskření čehokoli, startéru či určeného elektromagnetic kého pulsu. Stačí že ta možnost je a může být smyčka na krku, nebo biorobot do roztrhání těla který bude držet tlamu ať to mají ostatní taky.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+43 # agent000 2013-06-19 00:36
Nevím co jste si šlehnul, ale váš komentář nemá ani hlavu ani patu.

Ovšem prozradím vám na co má ty rukavice - ta hnědá tekutina kterou mu roztírá po ruce bude pravděpodobně anestetikum, a proto má rukavice, aby mu neznecitlivěly prsty.
Anestetikum proto, jelikož pacient by tu ruku nedržel tak klidně, pokud by cítil, jaký kalibr mu do ní zajíždí (je to pořádná jehla, musí by to hodně bolet)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-21 # slak 2013-06-19 09:22
Co se může pokazit to se pokazí a je to prověřený a neoddiskutovate lný reál. Dejte si dva, i pokazit se může a pak by nehumánní použití nebylo při případné kazovosti tolik ohroženo. Neznal jste dobrovolně povinně? A tentokrát by to bylo bez remců.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+15 # jarda rosa 2013-06-19 14:58
lol slak. nauč se psát a formulovat myšlenky jinak...hrůza to louskat
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # Kapsaicin 2013-06-19 15:02
Kamo uz to nehul:)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+5 # Madhatter 2013-06-20 18:53
Komenty jako UŽ TO NEHUL nebo V ČEM JEDEŠ a podobně jsou podle mýho už hodně trapný a ohraný ty jeden orangutáne :-D
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Riko 2013-06-21 13:20
Tak nepis jako vyhulka. Nauc se formulovat sve myslenky a pak mozna bude i nejaka vecna diskuze.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+7 # GalacticParty 2013-06-20 21:30
No one here understands what exactly you mean, but most of the people here think you are on drugs. I believe you are someone who uses google translator to deliver your message in Czech language. You may not be aware that your messages make no sense in target language.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+6 # Dagmar 2013-06-19 11:09
:-) velmi vtipná odpověď...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-4 # slak 2013-06-19 19:04
Tak, jestli si myslíte že v populaci není 17% agresivních psychopatů tak jste šťastný člověk a že si to berou na povel o tom nepochybujte. Z průzkumu na miliardě obyvatel zemí comonveltu, ale třeba tady s tou politickou scénou jsou jenom samí svatí navedení.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+5 # SE30 2013-06-19 19:32
Ta hneda tekutina je betadine nikoliv anestetikum ale antiseptikum cili neco jako peroxid. Co se cipu tyce tak zatim po me niko nic nechtel :-)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # agent000 2013-06-19 19:51
Dost jistě bude mít desinfekční účinky, ale pochybuji, že mu něco takového loupne do ruky bez lokální anestézie, a chlap tu rukou ani nehne.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Jitka 2013-06-20 01:36
Kdybyste poslouchal, tak mu říká jak dýchat, aby zaměstnal mozek a necítil tak tu bolest. Jinak ta jehla není o tolik větší, co ta pro odběr krve/plasmy a opravdu to tolik nebolí.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # tora85 2013-06-19 22:54
ja bych rekl, ze podle barvy je to obycejny jod, coz je dezinfekce. jod, nebo podobnymi dezinfekcemi se potira vzdy misto vpichu. nemyslim ze by to nejak extra bolelo. musi to byt pekne ostre spicate, takze stipnuti a voila, mame dalsi ovecku.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+12 # Honzajs 2013-06-20 07:37
Hnědá tekutina je desinfekce. Anestetikum není nutné, zase tak to nebolí.
Jen nechápu, proč pro implantaci nevybrali nějaké indiferentní místo na těle, ale čip implantují do oblasti akupunkturního bodu TS 4 (Hegu), jednoho z nejdůležitějšíc h bodů, který ovlivňuje jednak hlavu, dýchací cesty, užívá se i při poruchách ženských reprodukčních orgánů, nesmí se používat v graviditě, protože by mohl způsobit potrat. Jeho trvalé dráždění může vyvolávat poruchy v uvedených oblastech.
Lépe řečeno, když připustíme nějakou konspirační teorii, může jít o čistý záměr s úmyslem lidi poškodit a dokonce podle použité technologie toto poškození přesně prorgamovat.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # salam 2013-06-21 13:25
ta zlta tekutina je obycajny jod na dezinfekciu :)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # matka 2013-06-22 11:41
to neni anestetikum ale jox dezinfikacia :)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # jajko 2013-06-19 21:32
Hi Slak. Did you translate that in google translator??

It looks it is made with that. :)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-1 # GalacticParty 2013-06-20 21:39
If not, he must have some issues.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-1 # p 2013-06-20 22:40
I think when "slak" writes in English, it will be easier to understand.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # slak 2013-06-22 19:39
PodEmzáčkům s myšlením hrubohmotného systému holt je jim nadlopaťácké myšlení a chápání zapovězeno a to žádný překladač nezachrání když to jde mimo omezený rozsah. S pamětí můžete být v současné krvavé společnosti s kolika tituly chcete, ovšem jenom pravicovat a zinkat pouze jako humánní atrapy.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # GalacticParty 2013-06-22 20:24
Zcela pochybuji ze bys prosel testem rozeznani CAPTCHA symbolu. Dam 1% ze jsi clovek, z masa a kosti.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # slak 2013-06-22 20:40
Ano, určitě je to to poslední čemu se tvarově říká čápiens.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # NoImportant 2013-07-15 13:18
Jsem jediná nebo má ještě někdo pocit, že "slak" není pozemšťan? -_-
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # GalacticParty 2013-07-15 14:31
Spis mi prijde jako zastaraly typ Umele Inteligence.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+34 # Radek Mlateček 2013-06-19 00:04
Né že bych byl nějaký náboženský fanatik, ale v poslední době se věnuju čtění výkladu Bible a zrovna louskám Velký spor věků.

Zjevení 13,17 - takže nikdo nebude moci kupovat ani prodávat, nebude-li mít to znamení – jméno šelmy nebo číslo jejího jména.

Nikomu to necpu, ale mrkněte sem www.znamenicasu.cz/.../

Problém Bible je podle mého názoru v tom, že se dá každá část vyložit několika způsoby a pak to jakoby pasuje na spoustu věcí.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-28 # 3,14ranha 2013-06-19 01:03
ten článek je smyšlenka odněkud z provenience některé okrajové křesťanské církve či sekty

na tiáře nikdy nebyl nápis vicarius filii deii, to je čistá smyšlenka

tyhlety církvičky zapomínají kdo bibli napsal a kdo nám ty knihy do dnešní doby zachoval... nebyl to nikdo jiný než apoštolové a prvotní (katolická=všeo becná) církev a její papežové jejichž všechna jména známe od petra dodnes a jejichž apoštolský úřad se od počátku předával žehnáním a vkládáním rukou, kdo plive na církev (ve smyslu úplného popření celku , nikoli kritizování konkrétních jedinců kteří si to zaslouží), plive na apoštoly

svěcení neděle, hlavní svátky, sedm svátostí, oltář obrácený k východu to všechno jsou věci přímo z prvotní církve a tedy buď od apoštolů, nebo dokonce od židů (=starého zákona) protože starý zákon nebyl zrušen, pouze naplněn příchodem mesiáše - pravého velekněze lidstva

PS: ve skutcích se píše o etiopském komoří, kéž by stejně pokorně jako on přistupovali k bibli všichni věční hledači antikrista a záhadologové slyšící trávu růst...

janova apokalypsa je stejně tak alegorie jako možné proroctví, ale to zjistíme až se to splní, tak jak to vyplavává na povrch u všech proroctví

je lepší hledat a držet se krista, místo fascinace antikristem

a ohledně znamení šelmy by to mělo být něco viditelného aby hned bylo jasno kdo slouží "poctivě" šelmě a kdo je "zlý" (pravověrný) rebel - nějaký podkožní čip, který lze číst jen na "dotykovou" vzdálenost od senzoru to těžko může splňovat
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+20 # Radek Mlateček 2013-06-19 08:27
S tím Kristem s Vámi souhlasím. Jinak s Vámi nesouhlasím v ničem. Papežství a katolická církev podle mého názoru naopak za držení Bible vraždila a reformátory pronásledovala často až na hranici. Papežství změnilo druhé přikázání a uctívání ze soboty na neděli.
Těch pravých křesťanů je velice málo.

A samozřejmě to může být celé zmanipulované a to nerozlousknu ani já, ani Vy. Já v Krista věřím, ale to je asi tak vše, co s tím můžu dělat.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # 3,14ranha 2013-06-19 12:17
jistěže se katolíci dopustili spousty přehmatů, nebo i zločinů

jenže vy nevidíte druhou stranu, třeba takové ariánství, které popíralo ježíšovo božství, zjistěte si kdo to byl Atanáš Alexandrijský a jak k tomu přišel že strávil většinu života v opakovaném vyhnanství

nebo heretický teror v severní africe i jinde po celé římské říši
svatyaugustin.estranky.cz/.../ ...

apologet.cz/.../...

a takto si představuji konstruktivní kritiku od nekatolických křesťanů:

apologet.cz/.../...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # Jan Boleslav 2013-06-19 14:02
Radku,
nějak jste propadl domýšlivosti.
Vono, o tom, kdo je "pravý křesťan" a kdo již méně, naštěstí nerozhodujete Vy ani Vaši programátoři.

Abyste nebyli pak všichni "samo-praváci" jednou poněkud překvapeni....
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # Radek Mlateček 2013-06-19 15:58
Cituji Jan Boleslav:
Radku,
nějak jste propadl domýšlivosti.
Vono, o tom, kdo je "pravý křesťan" a kdo již méně, naštěstí nerozhodujete Vy ani Vaši programátoři.

Abyste nebyli pak všichni "samo-praváci" jednou poněkud překvapeni....


To jste mě špatně pochopil, jakápak domýšlivost. Já to spíše myslel tak, že jakmile je nějaká křesťanská slavnost, tak je tam narváno. Křesťanů je taky moře, ale těch co se denně modlí, je minimum.

Jestli budu spasen já, to ví jedině On. Vůbec bych si netroufl určovat, kdo je a kdo není pravý křesťan.
To není můj úkol.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # Israel 2013-06-20 00:38
Kto je pravý kresťan? to je úplne ľahké, to vie aj malé dieťa:
Ján 4:23  Ale ide hodina a je teraz, keď praví modlitebníci budú sa modliť Otcovi v duchu a v pravde, lebo aj Otec hľadá takých modlitebníkov, ktorí by sa mu tak modlili.
Ján 3:16  Lebo tak miloval Bôh svet, že svojho jednorodeného Syna dal, aby nikto, kto verí v neho, nezahynul, ale mal večný život.
Ján 3:3  A Ježiš odpovedal a riekol mu: Ameň, ameň ti hovorím. Ak sa niekto nenarodí znova, nemôže vidieť kráľovstvo Božie.
Ján 3:5  Ježiš mu odpovedal: Ameň, ameň ti hovorím, že ak sa niekto nenarodí z vody a z Ducha, nemôže vojsť do kráľovstva Božieho.
Ján 3:8  Vietor, kam chce, tam veje, a čuješ jeho zvuk, ale nevieš, odkiaľ prichádza a kam ide; tak je to s každým, kto sa narodil z Ducha.

vtomto je jednoduchá pravda evanjelia, porozumie jej každý kto cjce porozumieť a čo sa týka výkladu, len Duch Svätý môže vykladať písmo, lebo on je autorom :)
Boh Vám všetkým žehnaj!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-2 # gntmnt 2013-06-20 19:37
precitate si 30 000 stran o ludskom tele a potom sa zamyslite znovu
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-18 # Jakub Lasák 2013-06-19 15:02
Kdo věří v Krista, ale nevěří v jeho církev, pohrdá Kristem. To je logická úvaha, která je pravdivá. Jinak pěkný den.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+14 # agent000 2013-06-19 15:49
Ten kdo nevěří ve vládu, automaticky pohrdá i zákony?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # sejk 2013-06-25 12:42
Ne, to by bylo spravne. Tady je to opacne, kdo veri vlade a pohrda jejimi zakony, pohrda vladou. To dava logiku :-)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+9 # Radek Mlateček 2013-06-19 16:00
Cituji Jakub Lasák:
Kdo věří v Krista, ale nevěří v jeho církev, pohrdá Kristem. To je logická úvaha, která je pravdivá. Jinak pěkný den.


No tak vidíte, já Kristem nepohrdám, v Krista věřím a do církve bych nevstoupil.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+8 # $luk 2013-06-19 19:07
A která z církví je vlastně ta jeho, smím li vědět? cs.wikipedia.org/.../...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # pcfd 2013-06-19 15:18
a ty pravý sú akože ktorý ?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+13 # QuietRioT 2013-06-19 09:11
Citace:
kdo plive na církev (ve smyslu úplného popření celku , nikoli kritizování konkrétních jedinců kteří si to zaslouží), plive na apoštoly
Zabúdate, že to cirkev si vybrala, kto bude apoštol, ona určila čo bude a čo nebude súčasťou biblie, tým pádom si sama vytvorila svoju svätú knihu, kódex, ktorý majú všetci nasledovať.
RFID čipy, odhliadnúc od náboženstiev, sú zlo samo o sebe. Ak sa začne toto propagovať vo veľkom, bude to pre mňa posledná kvapka.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+6 # p 2013-06-19 09:25
posledná kvapka ... a co udelate pak?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+6 # QuietRioT 2013-06-19 15:16
Nečakajte, že pôjdem uniesť lietadlo a namierim si to na sochu slobody, myslel som to tak, že som pripravený opustiť zamestnanie, život v meste a postarať sa o rodinu inak, pričom sa budem snažiť presviedčať ľudí a v prípade vzniku občianskej iniciatívy bojovať zo všetkých síl za skutočnú demokraciu. Nevylučujem ani, že by som opustil tento štát. Možnosťou sú severské krajiny, Rusko, krajiny latinskej ameriky.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-3 # Kuba 2013-06-19 15:22
Vida, skoda ze tak dlouho cekate... Myslim, ze kdyby se tlachajici vetsina zapojila do politickeho a verejneho zivota drive, tak jsme nemuseli dojit tam kde jsme :D
Kazdopadne kvituji zajimavy vyber zeme :D Rusko a staty latinske ameriky se rozhodne vyznacuji tim, ze si lidskeho zivota a zdravi vazi podstatne vice bez ohledu na penize :D
Jo a to cipovani v americkem zdravotnictvi je blabol... Ale to uz nas tu psalo vic... :)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+6 # QuietRioT 2013-06-19 17:13
Nie som vodcovský typ, nemám prostriedky ani schopnosti na to aby som zakladal politickú stranu. Moje vzdelanostné zameranie nemá v politike perspektívu. A navyše nie som povinný vylievať vám svoje svedomie, ale verím, že robím veľa, maximum s ohľadom na svoje možnosti, pričom mám stále nejaké povinnosti a ciele. Zavedenie čipov by pre mňa znamenalo vojnový stav. Všetko ostatné ako kariera a komfort by v tomto prípade išlo bokom.

Výber zemí je určený hlavne chápadlami Rothschildovcov . V týchto krajinách je najmenšia pravdepodobnosť , žeby štát v záujme globalnej vlády obmedzoval občana a jeho práva.

A paradoxne, práve tieto krajiny sa vyznačujú silnou socialnou politikou, teda áno, vážia si zdravie a práva bežného človeka viac ako západné demokracie. /o zdravotných poistkách v usa už toho bolo popísané veľa/
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+7 # p 2013-06-19 16:16
"bojovať zo všetkých síl za skutočnú demokraciu" ... no a na co cekate? Na tu posledni kapku? Ona ted je nejaka skutecna demokracie? Ona je vubec demokracie? Nejak sem si nevsim :) Nikde ji nevidim.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # QuietRioT 2013-06-19 17:18
Kritizovať je jednoduché, ale povedzte si sám čo robité aby ste sa mali lepšie?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # p 2013-06-19 19:52
To nemela byt kritika, to melo byt povzbuzeni k cinnosti jeste nez ta posledni kapka ukapne. Ona se uz tvori, visi, zvetsuje svuj objem a ze drive ci pozdeji ukapne je evidentni.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Israel 2013-06-20 00:41
a čo robíte vy?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # p 2013-06-20 08:42
Co robim ja? To co robit muzu.

Ucim se, jak minimalizovat svou zavislost na statu, korporacich a penezich, protoze jim neverim. Ucim se umet zit i bez nich a bez jejich infrastruktury, ucim se minimalizovat danovou zatez kladenou na me jako na obcana, ucim se umet se dostat vcas z dosahu korporaci a statu. Cilene je nevyuzivat vsude kde to jen jde. Vyhledavat jen ty veci, kde vliv statu a korporaci je zadny nebo minimalni.

Priznam se ze mit vojensky vycvik, asi bych byl snajprem a par politiku uz by nezilo. Ale nejsem snajpr, nemam vojensky vycvik, a tak se modlim aby se nekdo nekdy takovy objevil, sahlo se mu poradne na majetek tak jako se saha spouste lidi a ten je z pomsty vsechny vystrilel. Konecne by vznikl strach i mezi elitou a byla by zlomena jejich nedotknutelnost . Uz aby to bylo.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-2 # 3,14ranha 2013-06-19 11:53
já neříkám že mám "tvrdé" důkazy o pravdivosti Bible

v podstatě tvrdím to samé co vy (akorát výsledek považuji za kladný a ne za záporný) že Bible a katolická církev jsou naprosto neoddělitelné, kdo popírá jednu, popírá i druhou
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # k.herbert 2013-06-19 14:00
www.spiknuti-proti-cirkvi-a-li dstvu.com/
Kdo si to přečte již nebude vnímat církev jako instituci ale zamyslí se nad tím co znamená:"vlci v rouše beránčím"
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # Piži 2013-06-19 14:23
Kdo si to přečte bude mít na přečtené různý názor. Neexistuje text, který by svým přečtením měl na každého stejný účinek, není jím ani tento text.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # K.Herbert 2013-06-21 20:00
Chtěl jsem poukázat na to že víra je dobrá a člověka posiluje a zároveň v něm vyvolává pokoru.
Ovšem představitelé církve jsou ve většině dobří ale současně je jejich "práce" sabotována několika "nastrčenýma" kněžíma...u nás třeba nejviditelněji Halíkem.
A to jsou Ti co škodí plánovitě a pak jsou na základě jejich "výstupů" házeni všichni do pytle jako:buzeranti, zloději co jim jde jen o majetek,oblbová ci a já nevím jak dál.
To jsou Ti vlci v rouše beránčím....
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-1 # Piži 2013-06-19 12:21
Nejstarší dochované útržky Bible jsou až o několik století po Kristovi. A nemáme žádné důkazy o tom kdo je napsal, či kdo nám je zachoval.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # 3,14ranha 2013-06-19 13:00
to je velmi zastaralý údaj, ve skutečnosti máme zlomky evangelií z kumránu (tedy před rokem 68. kdy byl kumrán vypleněn římany a jeskyně byla opuštěna až do 20. století)

a také jsou další nepřímé důkazy a zlomky dokonce z 50 let 1. století

křesťané byli velmi moderní v tom že jako první masivně používali "kodexy" (tzn. knihy v moderním slova smyslu místo svitků) a kryje se to krásně s archeologickými nálezy i s mozaikami v starověkých křesťanských chrámech a také s jazykovými rozbory

je náhoda že technologie kodexu se masivně rozšířila zrovna v prvním století?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # 3,14ranha 2013-06-19 14:16
PS: a proč to vlastně zmiňuji? protože přímo v bibli v jednom z listů je důkaz o tomto přechodu ze svitků na kodexy, což lze rozumně vysvětlit jen tím že list pochází z prvního století, apoštol Pavel totiž nabádá jednoho svého pomocníka aby si sebou vzal svitky a pergamenové zápisníky (podle archeologů to byly sešité 4 listy pergamenu do podoby tenkého sešitu a používaly se právě v prvním století)

dále pak popisy židovského chrámu v novém zákoně pochází od očitých svědků protože jsou velmi podrobné ale chrám byl zničen při obléhání v roce 70. (ke srovnání lze použít jiného očitého svědka jako byl židovský vzdělanec Josef Flavius)

stejně tak pisatel pavlovských spisů a pavel jak je popisován ve skutcích musel skutečně být vzdělaný "řecký" žid žijící v prvním století, protože plynule přechází(se stejným slohem, jak prokazuje jazykový rozbor, takže jde o jednu osobu):
od náročných starozákoních teologických disputací (odpovídajícím vývoji judaismu přelomu letopočtu) až k citátům a parafrázím z řeckých her (přes 10 identifikovanýc h míst) které byly populární nebo známé právě v prvním století

čím více archeologických nálezů a jazykových rozborů, tím větší autentičnost katolické církve a Bible jakožto skutečných aktérů událostí 1. století tak jak to o sobě napsali sami prvotní křesťané (upozorňuji že těmi dotyčnými moderními vědci jsou většinou ateisté, nebo často i židé takže je vyloučeno nějaké neúmyslné překrucování faktů ve prospěch nějaké ideologie)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # Ja som 2013-06-19 14:54
Satan je uz na Zemi. Lukas 10:18 A videl som Satana ako blesk z neba padat. V hebrejcine: A videl som Satana ako Barack o Bamah padat. :) Takze Satana mame na Zemi je to Americky prezident Barack o Bamah a je uz 3,5roka vo vlade. V Biblii je napisane poslednych 7 rokov bude vladnut Satan na zemi a potrom pride Syn Bozi - Jezis Kristus. Este k tomu chcete nieco dodat? Milost Pana Jezisa Krista s Vami. :)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # Kuba 2013-06-19 15:03
Muzete naznacit ktera cast z

ויאמר אליהם ראיתי את השטן נפל כברק מן השמים׃

lze cist jako Barack o Bamah? :)) Jenom dalsi naprosto nepodlozena a nepravdiva informace stejne jako clanek nahore :-)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # 3,14ranha 2013-06-19 18:03
je to výmysl, ale patří k těm povedenějším, protože "barak" (psáno latinkou samozřejmě, hebrejsky to smysl nedá) znamená skutečně blesk a "bamah" znamená místo bohoslužby, nebo výšina, vyvýšené místo

na druhou stranu pan prezident rozhodně schovává hodně kostlivců a na roli antikrista by se docela hodil (když už má tu nobelovu cenu míru - antikrist totiž má být mimo jiné i falešným mírotvůrcem)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # GalacticParty 2013-06-21 14:11
Totalni nesmysl. Hebrejsky text rika - ''A řekl jim: Viděl jsem Satana jako blesk padl z nebe:¨ Ale asi vam to rikat je zbytecne, kdyz jste si nekde precetl tuto svou verzi.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-8 # agent000 2013-06-19 00:32
Nejdřív podotknu, že v pdf hledejte stránku 100 a ne 1000, pokud hledáte něco o RFID ;)

Takže a teď:
Citace:
Každý mikročip lze kromě toho po jeho implantaci doplnit pokročilejším stupněm kontroly. Takže to, co začíná jako implantovaný mikročip, se může stát technologií, která vás v budoucnu přinutí uctívat systém Nového světového řádu. Rozvíjející se funkce mikročipů činí toto nebezpečí reálným.
Celou dobu jste se držel tak nějak v neutrálně zóně, ale tímhle jste mě rozsekl :) Prozatím nejsme pořádně schopní ani čtení toho co si mozek myslí (a to musíme mít elektrody na hlavě nebo přímo v mozku) a vy už tady chcete lidi ovládat čipem implantovaným do ruky. To je jako skok od horkovzdušného balónu k proudovému letadlu.

Ten čip je RFID, tudíž si asi uvědomujete, že bude zcela pasivní, tudíž nese pouze údaje ve formě nějakého čísla, které bude patrně vaším zdravotním pojištěním. Aktivní RFID existují také, ale ty potřebují zdroj energie a ten musí být velký, tudíž jeho implantace by byla trochu náročnější, než jehla.

Pasivní RFID lze ovšem přečíst pouze po přiložení ke čtečce, proto byl implantován mezi palec a ukazováček - pod kůží bude nejblíže čtečce. A jak jistě víte pasivní RFID nemůže pracovat, pokud není u čtečky, nehledě na to, že tkáň kolem bude dost tlumit :)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-17 # 3,14ranha 2013-06-19 01:10
autor článku možná nemyslel přímo že by čip ovládal majitele, ale spíš že by fukce čipu byly rozšířeny o občanku, peněženku atd. což by donutilo každého člena společnosti takový čip přijmout

ovšem i tak je to přitažené za vlasy - stejně tak se mohli lidé před sto lety osypávat při pomyšlení na občanské průkazy
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-2 # agent000 2013-06-19 09:13
I tento výklad je možný, rozhodně je to napsané dost nejednoznačně :)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # abcd 2013-06-20 11:50
Cituji 3,14ranha:
autor článku možná nemyslel přímo že by čip ovládal majitele, ale spíš že by fukce čipu byly rozšířeny o občanku, peněženku atd. což by donutilo každého člena společnosti takový čip přijmout

ovšem i tak je to přitažené za vlasy - stejně tak se mohli lidé před sto lety osypávat při pomyšlení na občanské průkazy

Tak v USA se právě o tu občanku už rozšiřovat nemusí, tam Vám k identifikaci přec i stačí číslo zdravotního pojištění a o tom to je.
Logicky, že to bude hlavně k monitorování lidí, tudíž k jejich ovládání, jestliže budete vědět, že se nikdy nikam neschováte, budete poslouchat jak švýcarský hodinky, to je přeci úplnej základ. Všechna data buou po kupě, beztrestně z nich kdokoliv použije cokoliv..samozř ejmě kdokoliv z těch, co mají dostatečnou moc.

Zase trochu jiný pohled na věc:
all.gloria.tv/?media=110951
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+26 # Pavel T 2013-06-19 06:45
No ja si nejsem jist, jakou technologii opravdu mají k dispozici... To co se predklada populaci je dávno překonáno.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-9 # agent000 2013-06-19 09:12
Jelikož civilní výzkum je založen na komunikaci a sdílení myšlenek, tak vojenský výzkum zase tak daleko nebude od toho civilního, jelikož by neměl na čem stavět. Maximálně dotáhnou některé věci do většího extrému případně do konce (viz stealth nebo zrušený projekt chemického laseru jako obrany proti ICBM atd.), ale takovýhle skok je skokem o celé desítky let vpřed, což si nemyslím, že je pravděpodobné.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # p 2013-06-19 16:36
"což si nemyslím, že je pravděpodobné."

mysleti znamena h*vno vedeti.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # QuietRioT 2013-06-19 16:36
Ako by nemal na čom staviať? Čo je to za nezmysel? Vojenský výskum môže staviať na takmer neobmedzenom rozpočte a technológiach, o ktorých sa môže civilom snívať. Aký skok o desať rokov? Taký projekt manhattan v ktorom za 3 roky vyvinuli atómovú bombu, pričom urán ako prvok objavili len desať rokov dozadu nebol skok? A samozrejme že o tom americká verejnosť vedela... Bolo by naivné nepredpokladať, že dnes sú rovnako v procese výzkumi, o ktorých nemáme ani tušenia.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-8 # agent000 2013-06-19 17:20
Technologie a rozpočet je vám k ničemu, pokud nemáte základní výzkum, již před válkou se vědělo, že pokud by se dalo dohromady dostatek uranu, mohlo by teoreticky dojít k řetězové reakci. Armáda to pouze dotáhla do konce.
To samé i s ovládáním člověka vzdáleně - vědci vědí jak zobrazit co člověk vidí (a to ještě musíte mít dost fantazie), ale nikdo ani zdaleka netuší, jak mozek přinutit dělat, to co chce operátor, natož jak selektivně číst myšlenky (při velkém soustředění zvládnete myslí ovládat kurzor myši, ale tam se předpokládá spolupráce s uživatelem - aktivování správné části mozku, aby snímač vůbec něco naměřil)

Kdyby armáda byla tak strašně pokročilá, tak už se dávno vykašlala na plavidla s jaderným a fosilním pohonem a montuje do nich fúzní reaktory a takhle by se dalo pokračovat neustále.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # Ivo Stránský 2013-06-19 17:33
Máte pravdu, technologie používané tajnou vládou jsou popravdě mimozemské, tisíce patentů zamčených v trezoru před občany + tajný výzkum mimozemských technologií je nahony vzdálen obecnému povědomí lidí. Nějaký mikročip, který dokáže člověka ovládat včetně myšlenkových pochodů, je naprosto běžná záležitost pro tajnou vládu, vždyď si staví i mezihvězné lodě s antigravitačním pohonem, nějakej čip mají v malíčku. Jak říkají kontaktéři, zavedení čipu do těla znamená totální konec člověka v tomto světě, stává se z něho poslušná zombie, kterou lze ovládat nebo ji zabít stiskem tlačítka. Myslete si co chcete, ale mám takové informace a kdo si je chce ověřit, jistě si je najde, jako já. Žádnej čip si nikdy nedám, to bych musel být fakt vymletej ovčan. lidi proberte se.
Klid a mír všem dobrým lidem
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-2 # agent000 2013-06-19 17:44
To by mě zajímalo, proč vypouštějí špionážní družice pomocí raket (i když jde o utajované lety, pár zvědavců to pořád vidí) proč pořád používají obyčejná plavidla místo antigravitačníc h univerzálních prostředků, proč se vůbec NASA snaží něco vyvíjet, když si můžou zaletět na Mars? Proč neexistují mimozemské energetické zdroje a USA se jako celek drží na fosilních a jaderných palivech?

Kdyby ten mimozemský výzkum byl tak rozšířen, tak by zde již byl hmotný důkaz o existenci mimozemské civilizace :)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # redo 2013-06-19 22:02
agent000 jsi idiot ,který tady píše jen samé blbosti. Jde vidět,že navíč oč tady jde a co se ve světě děje.Raději už nepiš nic ať se dále neztrapńuješ!!! !!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-2 # agent000 2013-06-19 23:38
Copak, rozbil jsem ti tvé chybné vidění světa? :)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Riko 2013-06-21 13:33
Nrjvice si se ovsem ztrapnil ty sam. Bez si dolit tezkou vodu do domaciho reaktoru a neotravuj slusny lidi.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Ivo Stránský 2013-06-29 13:35
fosilní paliva=peníze=moc
NASA=fašisticko-elitářská organizace zatajující důkazy a vynálezy o MZ a UFO, ku vlastnímu prospěchu a k ovládání ovčanů...
zdroje volné energie=konec ropy=konec USA
:-)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # Piži 2013-06-20 07:51
Já mámk informace že karkulku snědl vlk. Jistě si je najdete kdybyste chtěl. Ale pak se možná zamyslíte a uznáte, že to, že nějaká informace existuje, je někde napsána ještě není důkazem, že je to pravda. Pohádka o karkulce je existující informace, kterou lze najít. Pravděpodobně se dost lišíme v tom jakou máme představu o pojmu důkaz. Pro mě není důkazem, že je to napsáno někde na internetu.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # Zdeněk Jermář 2013-06-22 07:20
Naprosto souhlasím. Lidi, proberte se. Doporučuji si přečíst knihy Ivo Wiesnera. Ti lotři jdou po nejzákladnějšíc h právech člověka, chemtrails - čistý vzduch a čistá půda; zákaz neregistrovanýc h semen - jen jedovaté GMO semena od Monsanta; odpírání léčbou alternativní medicíny; a nyní právo vlastnit svoje tělo - zneužití cizího majetku implantáty, atd. Podle mne zachrání svět jen projekt ANASTÁZIA zaváděný v Rusku. Rusko s těmi lotry nejede, to si všichni uvědomme. Možná jen na oko. Ale jde si svou cestou. Ani Putin s těmi lotry nesdílí společný stůl, vozí si svoje jídlo na zahraniční jednání. Jeden můj známý (velmi moudrý člověk) řekl: Byla doba, kdy lidé utíkali na Západ, přijde doba, kdy lidé budou utíkat na Východ. (Informace o Rusku u nás a ve světě publikované jsou záměrně zkreslovány, musíte si to přebrat sami.)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Piži 2013-06-20 07:48
To je problém konspiračních teorií. To, že by něco nějak mohlo být, považují za důkaz, že to tak je. To, že armáda je pravděpodobně dál, než komerční technologie, není důkazem, že umí číst čipy na dálku, nebo pomocí nich zabíjet. O tom nejsou důkazy, jen spekulace. A spekulací lze vymyslet neomezeně mnoho.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Ivo Stránský 2013-06-29 13:37
Dej si čip a buď v klidu, je to jen další konspirační teorie...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+11 # Izak 2013-06-19 11:39
Hloupost, uz Tesla ukazal, ze energii je mozno prenaset i jinak, treba na Shumanovych frkvencich, ktere vyuzival .

Ale zpet k praxi, RDIF chipy je mozno cist na destiky metru pomoci home made pristroje, antena se da do budny, nebo do plaste a cetet co se da, vic zteni pasu na dalku, ukazka na tohle tema jiz byla prakticky predvedena na nejake hackerske konferenci v USA
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-3 # agent000 2013-06-19 15:25
Mám rád takovéhle kecaly :) Když je tak jasné, že energii lze přenášet pomocí Shumanových frekvencích, proč takové zařízení nepostavíte a nerozšíříte v internetové komunitě (Youtube, vlastní doména, Twitter, Hack a day, Dangerous prototypes,.... ), aby si ho mohl postavit kdokoliv? Jistě tady napíšete milion důvodů, proč to nejde :)

Ano číst na dálku je lze za určitých podmínek, stejně jako lze číst na dálku bezkontaktní platební karty. Problém s tímhle čtením na dálku je fakt, že při větším množství čipů na jednom místě aktivujete silnou čtečkou všechny a místo informace máte informační guláš, který nerozdělíte ani spektrálním analyzátorem ;)

Ovšem to nějak nevysvětluje, jak si autor představuje ovládání majitele pomocí čipu
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Kuba 2013-06-19 15:28
Tak zrovna to ovladani je jednoduche... To se vezme agent FBI, zmensi se na velikost RFID chipu a naimplantuje se spolu s chipem... Ten potom doleze do hlavy a pomoci kladivek ovlada mozek... Nedival jste se na Krecka v nocni kosili? :)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-2 # agent000 2013-06-19 15:54
Pane, nevím kdo jste, ale právě jste mi rozveselil celý den, díky :D Křečka v noční košili jsem ještě neviděl, ale asi bych se měl podívat :)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+8 # Ivo Stránský 2013-06-19 17:38
Taky nevím kdo jste, ale vím, že jste Troll a to mi stačí.
Můžete tu obhajovat čipy horem spodem, ale sotva někoho přesvědčíte, že je normální, aby si lidi implantovali mikropočítač do těla, ikdyby to bylo v zájimu Národní Bezpečnosti. :-)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-3 # agent000 2013-06-19 17:58
Já je ale neobhajuji jen poukazuji na zjevné kraviny v článku.

BTW.: Doufám, že pořád nechcete dát 20let až kulku těm co označíte za trolly :)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Ivo Stránský 2013-06-29 13:48
Já chci jen pravdu a právo rozhodovat o sobě. Vy hrajete za systém, já hraju za lidi. Vy to děláte pro peníze, já z přesvědčení. Protožestojíme na jiných stranách barikády, nemůžeme se většinou shodnout, ale netvrďte mi, že nevíte, co děláte. Jak bude po revoluci naloženo s Trolly nevím, o tom rozhodne lid né já, nedoufám, že přestanete trollovat, vaše místo by hned nahradil jiný, doufám však, že i vy se jednoho dne probudíte s pocitem, že je něco špatně...

Klid a mír všem dobrým lidem
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Jitka 2013-06-20 01:43
Cituji agent000:

Pasivní RFID lze ovšem přečíst pouze po přiložení ke čtečce, proto byl implantován mezi palec a ukazováček - pod kůží bude nejblíže čtečce. A jak jistě víte pasivní RFID nemůže pracovat, pokud není u čtečky, nehledě na to, že tkáň kolem bude dost tlumit :)


To sice ano, ale i tato pasivní RFID lze přečíst až na 2m pokud máte dobrou anténu, např. rám dveří apod. a to už stačí na sledování lidí, nemyslíte idiote?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-2 # Piži 2013-06-20 07:53
Jenomže takové čtení lze detekovat. Aby vám čip něco vyslal, musíte ho "ozářit" takže se jistě brzo najdou lidé, kteří se budou ptát, proč jim v tomto rámu dveří pípá jejich indikátor čtení RFID.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+36 # kghj 2013-06-19 05:28
nesmysl. jen idiot si muze toto dobrovolne vpravit do tela
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+10 # Izak 2013-06-19 11:41
No udelaji na to zakon a bude se to trestat, vzdyt stat mi vyhrozuje 10.000 pokuto, coz je pro 70% likvidacni pokuta za neprodlouzeni obcanky ... pokud bude mit enormni zajem, da vam je, stejne jako vam dava ockovani, ktere je taktez k nicemu
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-2 # Robcus 2013-06-19 16:02
Doporučuji začít více používat vlastního rozumu. Ukažte mi v demokratické společnosti vládu, která by něco podobného nařídila, vždyť by to ve společnosti rozpoutalo takovou vlnu nevole, že by museli okamžitě od válu... nic, co se do dnešního dne děje po světě za protesty, by se této vlně nemohlo rovnat
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # Piži 2013-06-20 07:54
Pomalu postupně, to půjde. Nepřeceňujte lidi. Myslíte si, že si lidé nechají líbit přikazování co mohou číst, psát, o čem mluvit? Vídíte a 40 let si to líbit nechali.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+14 # agata 2013-06-19 07:51
Pokud se to opravdu stane realitou blízké budoucnosti, tak raději zemřu, než bych si něco takového nechala zavést do těla! Ani svým psům jsem toto nikdy nenechala zavést.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+37 # osman 2013-06-19 08:04
předpokládám, že pokud bůh stvořil člověka dokonalého a bez čipu, tak nejspíš proto že člověk žádný čip nepotřebuje.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-17 # agent000 2013-06-19 09:15
Kdyby člověk byl dokonalý, nebyl by nemocný ;)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-11 # QuietRioT 2013-06-19 09:24
a práve kontrolný čip ti zaručí zdravie a blahobyt :) (áno bolo to myslené ironicky...)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+13 # Dagmar 2013-06-19 11:24
to ne e....to je vtip že? trochu rozumu lidi...:-) kontrolní čip vám žádné zdraví nedá ani vás nevyléčí a věřím že většina lidí je normální a ani nedovolí něco takového...jest li si chtějí nějací blbci nosit v těle ampulky tak prosím, ale nutit do toho všechny...to určitě nepůjde...to je to samé jako by vás všechny nutili věřit v boha...nebo požívat drogy...úplně ten samý nesmysl...prost ě po dobrém to nepůjde...já jsem se narodila bez čipu a tak také zemřu...strašný kam ten svět spěje...hezký den všem normálním lidem a blbcům zdar...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-1 # agent000 2013-06-19 15:31
Hezká ironie ;)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+16 # Izak 2013-06-19 11:44
Clovek je dokonaly ;-)) neni nemocny ;-) jsou lide, kteri vydrzi mnoho, clovek se vedome devastuje jak stravou, tak zivotnim stylem a nemoci si zpusobuje sam.

Treba priroda nam davala prirodni antibiotikum stribro, ale clovek jej chytre vytezil a ted mu jej priroda nedava ... je na vine Buh ? tezko ...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-5 # agent000 2013-06-19 15:30
pořiďte si mikroskop a neignorujte mikrobiologii
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-2 # QuietRioT 2013-06-19 22:08
Skúste liečiť mor striebrom...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+6 # mudrc 2013-06-19 11:47
Presne si to trafil. človek je dokonalý a neboli by sme takmer vôbec chorý, keby sme nedostávali očkovania hneď po narodení.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-1 # Piži 2013-06-19 12:35
Že to není pravda je možné se přesvědčit sledováním divochů, kteří očkování nedostávají.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-2 # XZ 2013-06-19 11:50
V prvopočátečním záměru byl. Dokud to člověk nezk....l
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-5 # agent000 2013-06-19 15:33
Jasně, první auta byla také dokonalá, dokud je vývoj naprosto nezničil v dnes nepoužitelné paskvily.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+7 # Ivo Stránský 2013-06-19 17:53
človek musí být nemocný protože:
1. nemocný člověk je fajn byznys
2. lékaři člověka léčí, ale neuzdravují
3. chemtrails
4. GMO potraviny a chemie v zemědělství
5. chlorovaná voda (USA)
6. plastové a hliníkové obaly opravdu nejsou zdravé
7. očkování ničící imunitní systém člověka
8. systémové působení stresu a strachu
9. už mě další důvody nenapadaj, ale jistě existují

Tak co Trollí agente000, teď mě jistě nazveš bláznem nebo blábolistou, ale to mi nevadí, pravdu jsem již napsal a kdo má všech 5 pohromadě, informace si najde sám.
Klid a mír všem dobrým lidem
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-3 # agent000 2013-06-19 18:11
Takže jste popřel dokonalost člověka, to děkuji za podporu :)

1. Pro pojišťovny moc ne
2. Byl jsem v nemocnici a uzdravil jsem se
3. Blbost z principu
4. chemie je použita na hnojení -> zvýšení výnosů. GMO je jen vylepšené šlechtění.
5. Chlorované je asi všude. Myslel jste flourovaná?
6. Jsou levné, pokud neýcháte hliníkový prach, tak to zase nebude tak horké
7. Což popírá domorodé obyvatelstvo v Africe
8. Nikdo lidem nebrání, aby vyhodili TV do popelnice a začali dělat to co je baví.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Ivo Stránský 2013-06-29 14:10
1. pojišťovny okrádají lidi každý měsíc na výplatě, měl jsem nymysli spíš farmaceutické firmy
2. vaše tělo se uzdravilo, ne nemocnice
3. existují i rozbory chemtrails, kdo hledá najde
4. GMO není šlechtění, neboť dochází ke křížení druhů a to jak mezi rostlinami a živočichy, které by se těžko rozmnožily normální cestou :-)
5. ano fluorovaná voda a pasta na zuby (jenom překlep)
6. hliník je největší složkou právě v chemtrails, ale uvolňuje se i jinde: očkování,hliník ové příbory ve školách,hliníko vé ešusy na vojně(ano byl jsem),vnitřek papírových obalů(ačkoliv není potřeba),plecho vkové nápoje atd. o plastech to platí obdobně
7. očkování likviduje dětský imunitní systém, existuje mnoho výzkumů, nehledě nato, že nemoci byli na ústupu dávno před zavedením očkování, btw proč je očkování poviné? právě proto, aby nebylo úniku, aby člověk nemohl rozhodovat svobodně o zdraví svých dětí :-/
8. strach a stres nepůsobí jenom z TV, ikdyž tam je to asi nejhorší...
9. pravda nekonec vyjde na světlo, to je jasná věc
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+7 # Radek Mlateček 2013-06-19 09:42
Cituji agent000:
Kdyby člověk byl dokonalý, nebyl by nemocný ;)[/quot[quote name="osman"]předpokládám, že pokud bůh stvořil člověka dokonalého a bez čipu, tak nejspíš proto že člověk žádný čip nepotřebuje.


To co z člověka udělalo bytost nedokonalou je právě zlo spojené se stylem života, který je lidem šikovně podsouván a všechno to nemocné zlo se zase léčí nemocným zlem.
Původní člověk (bez hříchu) byl skutečně bytostí dokonalou. Tedy pokud přijmete existenci Boha a ráje :-)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+5 # Piži 2013-06-19 12:27
Dokonalá bytost kterou je možné zmanipulovat není dokonalá.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-2 # agent000 2013-06-19 15:37
Jsem zastánce darwinismu, i když bibli ve volných chvílích čtu.
Tudíž asi víte jaká by byla moje odpověď na dokonalost člověka :)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # QuietRioT 2013-06-19 22:12
súhlasím. človek je asi tak dokonalý ako každý iný živočíšny druh. V rámci možností čo najlepšie prispôsobený.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # jarda rosa 2013-06-19 15:00
hehe trefné ))
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+21 # Jean Laroux 2013-06-19 10:07
RFID technologie je sama o sobě velmi užitečnou technologií, která může např. ve výrobě či logistice usnadnit mnoho procesů. I tato technologie je stejně jako mnoho jiných nástrojů pochopitelně zneužitelná. Pokud je vše v rovině dobrovolnosti a s možností se svobodně vrátit do "předchozího" stavu neviděl bych zde problém. Umím si představit chipování psů a umím si představit hodinky s RFID chipem pro sledování pohybu osob, za které máme odpovědnost např. dětí. Vždy můžeme ty hodinky sundat a deaktivovat. POKUD je zde ale prvek VNUCENÍ této technologie a nemožnost vrátit se "zpět". Pokud je zde ono biblické "nebudete bez toho moci dělat ....." .. to co prostě musíte dělat, pak je to MOMENT, kdy je třeba začít být ostražitý. To je ten moment, kdy musíme říct STOP. V každém případě je potřeba vědět proti čemu stojíme. Stojíme proti chipům jako takovým (nesmysl) nebo proti jejich ZNEUŽITÍ?! Pak je třeba vědět jak je možné ten RFID chip zneužít. Je to jen nosič informace nebo i transmitter,sch opný vysílat informace na dálku (do nějakého systému)? RFID chip může mít např jen podobu ID na kterém je uloženo naše jméno a třeba krevní skupina. tento chip může být semiaktivní a lze jej přečíst jen speciální čtečkou na krátkou vzdálenost. Na obrázku uvedené chipy NELZE použít ke vzdálenému monitorování bez jiné technologie tj. vysílače. Ten případný vysílač s výkonem na dálkový monitoring jistě nebude možné implantovat do těla spolu s RFID. Min. ne v současnosti se současnou technologií. Na stranu druhou jej lze využít k monitorování pohybu v detekčním režimu. Stačí na různé průchody v obchodních zónách, obchodech, bankách, na zastávky atd. atd. atd. umístit kompatibilní RFID snímače a jste monitorování online. Samozřejmě, že už Vás lze monitorovat takto i dnes pomocí telefonů (BTS triangulace, monitorovací služby jako Google latitude atp.) .. jaký je zde rozdíl? Opět to stejné. Ten mobil s emůžete svobodně rozhodnout nechat doma. Vyhodit jej. RFID chip v těle, který je navíc vnucený zákonem je něčím jako otrocká pouta. Pokud tedy jdeme proti RFID musíme vědět o čem to je a musíme umět popsat přesně proti čemu jdeme. Nějaké zjednodušení hlášky o tom, že nějaké RFID je zlo jsou k ničemu a jsou kontraproduktiv
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Izak 2013-06-19 11:46
Staci silne el. mag zareni a rdif chip se znici ;-))
a kdo rika, ze nepujde vyriznout ?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+11 # Jean Laroux 2013-06-19 12:42
Silné elektromagnetic ké záření není garancí zničení chipu RFID. Existují RFID tagy pro ochranu zboží, které důvěrně známe z obchodů. Určité varianty někteří výrobci implantují přímo do zboží a počítá se, že nebudou na pultě prodejny odstraněny. Jde např. o RFID chip zašitý v opasku nebo podrážce bot. Na pokladně se takový chip deaktivuje, aby v bránách při výstupu z obchodů "nevřískal". Znáte pojem EAS tag? Problém je, že právě silnější EM pole, které je třeba kolem el. lokomotivy dokáže takový tag reaktivovat tzn. že se stane opět aktivním a Vy pak projdete se svým opaskem kolem brány v obchodě a už to ječí :) ... Vyřezávat chip nemá smysl. Můžete si ublížit ;) Lepší je nenechat si jej implantovat. Takový chip lze také odstínit. Stačí na to alobal. Na to přišli už i zloději v případě EAS tagů na zboží a začali ukradené zboží dávat do hlinkových tašek. Najednou už to nevříská. Proto také začali prodejci doplňovat brány o zařízení detekující kovové předměty (dá se nastavit min. velikost předmětu) . Takto nastavená brána funguje stejně jako brána na letišti. detekuje kovové předměty a vysílá zvukový signál nebo signál na pager ochranky obchodu. To jen k dopřesnění :)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Marvin_v_krizi 2013-06-19 15:31
z hlediska principu je silny EM pulz temer jistym zpusobem jak cip znicit, viz napriklad www.hw.cz/.../rfid-zapper.html. Otazka je jen jak musi byt takovy pulz silny, kazdopadne jednoduche "nicitko" jake je popsane v odkaze je vlastne jen kondenzator a civka a energie ktera se vybiji pres civku je v tomto pripade pomerne nepatrna.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-3 # agent000 2013-06-19 16:25
Z hlediska principu stačí dát k přijímací cívce paralelně oboustranný transil/zenerku na X voltů a se zapperem si neškrtnete.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-1 # Marvin_v_krizi 2013-06-19 16:36
jasne to mate pravdu, ale videl jste nekdy takovy transil nebo zenerku? Mozna jste si vsiml ze to neni uplne mala soucastka... takze ona tam takova ochrana samozrejme je ale i ta ma sve limity...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-3 # agent000 2013-06-19 17:28
Jasně jsou moc velké, jelikož je kolem nich pouzdro. Tak to mi jistě vysvětlíte jak do procesoru nacpou i miliardu tranzistorů? Přece tranzistor není úplně malá součástka ;)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Marvin_v_krizi 2013-06-19 17:42
Zkuste si to pouzdro odleptat a zjistite ze ani ten krystal kremiku co je uvnitr neni zas tak maly, nehlede na to, ze bez pouzdra bude odolnost radove mensi protoze pouzdro slouzi jako chladic a akumolator tepelne energie. Jde o to ze tyto soucastky potrebuji vyzarit i kdyz treba jen pulzne pomerne velky vykon a aby to prezily, je potreba aby mely urcitou hmotu. Do te hmoty se energie ulozi ve forme tepla a nasledne vyzari.
Kazdopadne jak jsem uz psal - ta ochrana tam pravdepodobne takova bude ale plati zname pravidlo: Kdyz to nejde silou, tak to pude vetsi silou... a tem chlapikum z HW serveru bych veril ze to radne vyzkouseli :)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-3 # agent000 2013-06-19 17:55
Pokud ta cívka žádnou ochranu nemá, tak čip samozřejmě zničíte přebytkem výkonu, to se nesnažím vyvrátit.

Ten krystal je tak velký, jelikož musí odvádět hodně tepla do málo tepelně vodivého pouzdra (za předpokladu, že je otevřen). Zatímco RFID uvnitř těla umožňuje chlazení ze všech nejlepší - kapalinou. Tudíž lze tyto ochrany zmenšit tak, že je bez problému do RFID čipu nacpete.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Marvin_v_krizi 2013-06-19 18:12
to je zajimava myslenka - ze by lidske telo bylo vhodne prostredi pro cipy :)) .. rozhodne na tom neco je..
Kazdopadne co muzu posoudit z vlastnich zkusennosti - transil ktery by takovou ochranu zabezpecil by byl nekolikrat vetsi nez ten cip.
Ale ted jinak - rekneme ze mame dostatecne odolny transil a budeme zvysovat intenzitu EM pulzu - co se stane? V urcite chvili bude proud tak velky ze misto cipu shori samotna antenna (bude navinuta ultratenkym dratkem) a cip bude tim padem knicemu..
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-2 # agent000 2013-06-19 18:19
Tohle už by bylo možné.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Marvin_v_krizi 2013-06-19 18:23
proste na strane cipu je odolnost znacne omezena, kdezto na strane zapperu je vykon temer neomezeny. Kdyz budete vykon navysovat, je dost pravdepodobne ze to rupne nekde na strane cipu.

Jina vec by byla aktivni ochrana ktera by zpusobila ze v pripade pretizeni se antenna odpoji ale stejne by to bylo zase jen o odolnosti te ochrany.
Dovedu si predstavit ze budou existovat hodne odolne cipy ale bude to vzdy neco za neco - napriklad odolnost za cenu rozmeru nebo citlivosti cipu.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # Petr KL 2013-06-21 14:45
Pokud si chcete zachovat zdraví tak bych čip určitě neničil s tím počítali. A pokud budou chtít tak ho na dálku zničí a tím i hostitele.Nezap omeňte že čip je biologický musí se někde napájet a napájením je vaše tělo. Proto je ve zjevení, že lidé budou mít na těle ruznéhnisávé vředy proč asi. A to že se dá čip sledovat na dálku přes satelit je také počítáno. A technologie je mimozemská od padlých kteří tu byli zanecháni při stvoření lidského těla. Technologií kterou disponují je nejmíň 85 let dopředu, ale daleko dovesmíru se nedostanou disponují jen takovou aby se nedostali s fyzickým tělem dál než mimo asi k marsu. Jinak volnou energii mají od začátku. Ale ti co jí vlastní těch je hrstka a používají ji právě na ovládnutí lidstva jestli vám to ještě nedošlo. Jak řekl Ježíš nevěřte mi, ale jděte a ověřte si to. Tím řekl jděte a učte se aby jste dospěli do fáze kdy budete připraveni na místo kde je mnoho příbitku tedy život se stvořitelem mimo tuto planetu.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Piži 2013-06-21 14:56
Pokud se bavíme o faktech a nikoliv o domněnkách, tak čip není napájen z těla. Čip je případě, že ho chcete přečíst napájen bezdrátově z toho zařízení, ke kterému ho přiložíte. Vysílá jen v tu chvíli a pak je zase pasívní, protože nemá napájení. Podobně jako třeba ochranně přívěsky proti krádeži zboží v obchodech. Jsou napájeny z toho detekčního rámu, neberou si energii z výrobku na kterém jsou připevněny.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Piži 2013-06-21 14:58
Zajímalo by mě, jak jste podle Ježíšovy rady ověřil to tvrzení o mimozemských technologiích a dosahu k marsu. Myslím, že odpověď na tuto otázku docela odhalí jak rozdílné mají lidé představy o pojmu ověřit.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Petr KL 2013-06-21 15:34
To je otázka, co čtete a čemu věříte. To jak to je se dozvíme až se to stane doopravdy. Ale podstata je v tom co jsem chtěl říct, že by jsme neměli věřit hned prvnímu, ale pořád pátrat po dalších zdrojích informací. Právě tak to myslel i Ježíš nepřestat se učit a tím dojdeme jednou i k podstatě problému proč jsme v lidském těle a za jakým účelem. To ostatní kolem nás je jen škola.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # mudrc 2013-06-19 11:56
Jean Laroux ako vieš aká je teraz technológia? Čo ja viem, tak technológia, ktorú má tajná americká zložka armády je oveľa vyspelejšia ako si myslíš. DO toho čipu sú schopný implantovať vysielače, na zistenie polohy (netreba na to ani GPS), môžu kontrolovať aj ovplyvňovať zdravotný stav, rovnako monitorovať aj ovplyvŇovať psychický stav a privodiť aj rôzne druhy smrti. Ak by si akokoľvek chcel narušiť alebo ohroziť niekoho pri moci, či už legálne alebo nelegálne, tak ťa môžu bezproblémov odstrániť. Doteraz bola moc zneužívaná maximálnou možnou mierou a nieje dôvod aby sa to zrazu zmenilo. Všetko je vždy pre naše dobro, aj dane platíme pre naše dobro, ale v skutočnosti je to úplne inak. Za naše dane nás stále viac obmedzujú a utláčajú.

V biblii je to napíané jasne. 1. kto nebude mať to znamenie na čela a alebo ba ruke, nebude môcť nakupovať ani predávať. doteraz tu také nič nebolo
2. dôjde k vzbure a rebélii a tí čo budú odporovať a budú mať toto znamenie, budú im spôsobené rany a budú trpieť urkutnými bolesťami. čiže dôjde k poslednému zneužitiu tohto čipu.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Piži 2013-06-19 12:13
Cituji mudrc:
Čo ja viem, tak technológia, ktorú má tajná americká zložka armády je oveľa vyspelejšia ako si myslíš. DO toho čipu sú schopný implantovať vysielače, na zistenie polohy (netreba na to ani GPS), môžu kontrolovať aj ovplyvňovať zdravotný stav, rovnako monitorovať aj ovplyvŇovať psychický stav a privodiť aj rôzne druhy smrti.



Takže není tajná. :-)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # Jean Laroux 2013-06-19 12:32
Vím to Mudrc protože jsem pracoval půl roku ve firmě, která řešení na bázi RFID prodávala. Nevím co víš ty ale pokud vím já, tak zatím ani Armáda USA nemá v logistice technologii, která by sloučila RFID s vysílačem schopným komunikovat na velkou vzdálenost a takové velikosti, aby to vše jako celek šlo implantovat do těla. Technologie RFID je povětšinou doplněna o technologii GPS a bezdrátové technologie, které umožní přístup do sítě. Je to taková velikost, že by to nešlo implantovat ani do slona. Stačí se podívat na telefon schopný komunikovat satelitně a má to anténu "jako kráva". Moduly GSM, Wifi atp. už jsou menší ale stejně to nelze zatím dát do tak malé tubičky jako je na obrázku. Tam se s problémy vejde anténa k chipu. Komunikovat s takovým chipem v těle by se dalo např.nějakým zařízením (třeba na ruce), které by obsahovalo vysílač a bylo by v dosahu signálu integrovaného chipu. I kdyby nakrásně tajné složky disponovaly technologií o jaké mluvíš, myslíš že by ji použili k plošné implantaci do lidských těl? To by přeci taková technologie nebyla najednou tajnou, ne ? ;)

Ty pohádky o DÁLKOVÉM monitoringu na které není třeba ani GPS a dokonce o nějakém ovlivňování zdravotního stavu skrz takový malinký "bazmek" v těle nech prosím v říši pohádek vedle Ježíška a Budulínka. Tyhle nesmyslné teorie šíří sami tvůrci podobných technologií, aby mohli následně zesměšnit ty, kteří takové bláboly opakují (jako ty) a s tím zesměšněním oni zesměšní jakýkoliv odpor vůči zneužití technologie. Jde o poměrně chytrou taktiku. Jak lze už nyní chipy RFID zneužít jsem myslím pospal dostatečně. Je třeba se bránit reálným hrozbám a ne pohádkám. A ještě k té bibli. Bible se dá vyložit různě. Když ještě neexistovala technologie RFID, tak to skvěle pasovalo na čárové kódy. pamatuješ? Není to tak dávno. Můžeme si klidně představit platební karty jako to znamení šelmy. I na to to bude sedět. Hledat oporu v bibli může být zajímavé ale ve věcné diskuzi to neobstojí. Co tak začít používat vlastní hlavu namísto hledání pravdy v nějakých větách?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-1 # Marvin_v_krizi 2013-06-19 17:01
sauhlas, myslim, ze tak malicky to proste zatim udelat nejde.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # hombre 2013-06-20 17:28
Boze clovece talko nezmyselnych dristov v jednom prispevku ako je ten tvoj, tak to sa len tak nevidi. Ty si fakt riadna ovca co zozere kazdu kravinu ktoru jej na konspiracnych vebioch naserviruju.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+6 # prorok 2013-06-19 10:14
Tak mocní chtějí úplně zotročit,sledov at,a špehovat.Lidi jim kradou,ale nemají práci.Budou se klanět a ulekaně libat kabát ale šlechta zjistí že takový nesvéprávný národ nepotřebuje
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # kpt.fischkopf 2013-06-19 12:00
A nikoho se nebudou ptát bude to dobrovolně povinné. Doufám že se lidi včas probudí z kocoviny, přestanou se chovat jako ovce. Zvolí svobodu od pomalého umírání v otroctví a pošlou těch pár nemocných sráčů trpící nezvladatelnou touhou ovládat tam kam patří. Do ........ :)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-1 # Kuba 2013-06-19 15:17
Myslim, ze obcanska ovce se da poznat tak, ze zere vsechno co ji kdo nakuka.... V tomto pripade jste se diky tomu, ze jste si neoveril co se v clanku pise, stal ovci vy... :-)
Hlavne ze tu vsichni rvou jak masmedia lzou... :D
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # Ivo Stránský 2013-06-19 18:06
Bohužel jste vedle, ovce žere mainstream jako dogma a nezajímá ho, jestli jsou jím podávané informace pravda, kdežto uvědomělý člověk jde na internet a hledá důkazy, které potvrdí vládní verzi, pak je to vpohodě nebo vyvrátí, pak je to konspirační teorie nebo jak já říkám, konspirační pravda...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-6 # agent000 2013-06-19 18:18
Což ovšem neplatí pro zdejší komunitu, která nadšeně hltá každý článek :)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-5 # 3,14ranha 2013-06-19 18:26
a co když pravda je až tvrzení za C) ? (tedy ani vláda, ani samozvaný konspirační web - vedený většinou prakticky anonymně)

politici toho nakecají a přímou lež používají většinou čistě účelově, zbytek je vata a nemusí být snadné poznat co je co
zcela neoriginálně se ocituji z jiné diskuze:
"... jen mi vadí lidi kteří když obama řekne že vyšlo slunko, tak oni půjdou spát protože Obama říká určitě všechno obráceně o 180 stupňů... "

takoví jsou taky ovce....
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # 007 2013-06-19 11:56
No jo, jak typické, tak proto ta péče :)), jsem realista, takže je jasné, že špatně skončí ti co mají utkvělou představu, že jsou ředitelé zeměkoule spolu se svými přisluhovači ať už v jakémkoli směru.

"S čím kdo zachází, tím také schází"
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Piži 2013-06-19 12:09 Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Andilek 2013-06-19 13:15 Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # Kuba 2013-06-19 13:25
Jsem zvedavy, kdy si nekdo z pritomnych precte ten zakon, a zjisti, ze tam dany paragraf nejenze neni, ale ze ten zmineny registr se zabyva tim, ze bude evidovat kdo ma co elektronickeho implantovano (jako treba pacemaker), a ne tim, ze nekomu rika co by si nekdo mel nebo musel implantovat.
Btw to vazne nikdo z vas co preposilaji tyhle New World konspirace a stezuji si, jak media dezinformuji a kdesi cosi, ani nekliknou na ty odkazy na zdroj aby videl, ze vedou na naprosto nesouvisejici zakony?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+6 # kalich 2013-06-19 14:11
Vidím, že Holywood už dorazil do reálného života :/
Sledování lidí na každém kroku a ať mně nikdo nevykládá, že je to enom kvůli zdravotnictví.. ..no hnus
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+5 # Slakova 2013-06-19 14:26
. . . a na čipy zase doplatí Ti slušní. Když byl někdo tak chytrý, že toto vymyslel, nebude snad někdo ještě chytřejší, kdo by toho uměl zneužít? Možná jeden z posledních kroků k zániku civilizace . . .
Je mi smutno, jak si sami ničíme naše Lidství.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # slak 2013-06-21 00:11
Ano, samozřejmě, jinak dík za nick.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+7 # Dragon 2013-06-19 14:40
vidim, ze na foru mnoho vtipalku, ale clanek sdeluji zavaznou informaci, ktera tyka se kazdeho z nas.
Implantace mikrocipu je zlodejina, je to satanizm.

Napriklad:
staremu sionistu vypovida ledvina, pomoci mikrocipu okamzite najdou vhodneho darce a take polohu darce.
Za par hodin darce bude vykuchan na operacnem stole jen aby nejaky zkurvysyn dostal ledvinu. Je jasne, ze zakrok neprezije. Proc take, vzdyt lidi jsou ovoce.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-4 # Kuba 2013-06-19 15:01
zavaznou informaci bezpochyby prinasi, ovsem je take zaroven nepravdiva
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-4 # 3,14ranha 2013-06-19 17:26
víte jaké testy se musí provést před transplantací aby se vyloučily nevhodné krevní a HLA skupiny u dárce a oběti? také je vhodné aby ty dárcovské orgány byly zdravé - těžko nějakému cirhotikovi pomohou játra od jiného člověka s cirhózou (a to se taky musí zjistit předem - řezání je až poslední úkon v řadě - orgány zůstávají na svých místech co nejdéle aby se nepoškodily)

některé orgány jsou méně citlivé na protilátky (srdce třeba, tam většinou stačí krevní skupina, ovšem až do smrti musí příjemce brát imunosupresiva !) některé více(ledviny) a proto existují databáze dárců - kde se ty testy dělají předem

přitom zrovna srdce a ledviny lze teoreticky nahradit nejsnadněji :
srdce je "pumpa" a technika jde velmi dopředu a ledviny jdou nahradit peritoneální, nebo přístrojovou dialýzou
(netřeba kvůli tomu lovit nás sprosté gójimy(nebo jak se to píše) a riskovat že náš orgán bude dělat panu sionistovi v těle neplechu kvůli nedokonalé shodě protilátek či kvůli tomu že gójim byl alkáč a měl játra v horším stavu než pan sionista
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-3 # jarda rosa 2013-06-19 15:02
never ever....chudáci amíci ty tam začnou mýt rušno
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Anunnaki 2013-06-30 22:00
A my po nich - tak se Jardo připrav.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # Cheyen 2013-06-19 15:12
to si rovno mozem dat vytetovat na celo 666 a na krk GPS obojok. Ako za Hitlera v koncentraku cisla na ruke len toto je viac sofistikovane :\
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-4 # 3,14ranha 2013-06-19 16:59
a proto nemá smysl démonizovat rfid čipy,

protože kdyby antikrist přišel už před padesáti lety tak by použil koncetrákové tetování a s výsledkem by mohl být spokojený úplně stejně

jako když přijde za 50 let a použije čipy

principem "znamení šelmy" je oddělit zastánce šelmy (=uctívače satana) od "rebelů" kteří šelmě odmítli sloužit a je úplně jedno zda je odlišíte tetováním, občanským průkazem, nebo čipem(který ovšem není videtelný, tedy se na to moc nehodí) - to jsou jen pomůcky (a z hlediska "šelmy" plus mínus srovnatelné)

v proroctví se také říká (pod vlivem zkušeností římských pogromů na křesťany) že to odmítnutí Krista a uctívání šelmy bude muset být vědomé (nikoli jen nějaké přijmutí něčeho, ale i vědomý souhlas se šelmou)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+6 # DENYSSE 2013-06-19 15:36
jako vazne? a takhle to zacina,vzdycky poslouchame reci o tom jak topomuze lidem,svetu a ze je to pro dobrou vec.. nikdy bych si to nenechla data nikdy nenecham!Babick y,dědečci a ti co uz pred nama neco zazili to vzdycky rikali:} ani nemrknes,vyrost es,narodi se ti dite ktere uz ani nebudes muset vychovavat:P naco? kdyz jej muzeme ovladat?staci preci ,,neskodny mikrocip do hlavy:},, chvili to pomoct mjuze ale vzdycky jsou nejaka ryzika a zmeny..zezacatk u nam ve svete melo vsechno pomahat.. elektrrny tky mely usnaznovat zivot a pritom nas ničí ..léky maji taky uzdravovat ale umele latky v nas nas zabiji rychleji nez si dokazeme predstvit.. ja uz jenom cekam na chvili kdy se tohleto roznese.. zacina tomalinkym cipem doruky .. zkonci to tim ze budou monitorovat nase vlastni mysleni.. jeslti se tohle nekdy dostane do česka..okamzitě protestuju jsem proti tomu a vim ze nebudu sama:}
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-1 # hombre 2013-06-20 17:10
A teraz nam prosim ta vysvetli ako by si dokazal pomocou nejakeho takehoto cipu ovladat cloveka :)

Boze ludia vy fakt zozeriete kazdu kravinu ktoru vam tu naserviruju, ste ako ovce.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-4 # hunter 2013-06-19 17:40
Autor by si měl nejdříve zjistit rozdíl mezi evangelikány a evangelíky a přestat tyto dva podstatně rozdílné termíny zaměňovat a evangelíky tím urážet.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # th5150 2013-06-19 19:09
Článek není smyšlený. Pokud jde o ty čipy, doopravdy je nechávají implantovat - a to z důvodů zneužívání vládních peněz v USA. Inu, není to nic nového, úřad NSA (národní bezpečnost) již dávno sleduje veškerou aktivitu všech lidí na internetu na světě. Od čtení e-mailů až po bankovnictví. A ano, už nespočetněkrát zadrželi teroristické útoky a zachránili spoustu nevinných lidí. Osobně si myslím, že na tom není nic špatného, vzhledem k tomu, že naše osobní informace nesdílí a to, že jsme si někde ukradli program, stáhli písničku, film, torrenty, že jsme někomu posílali choulostivé věci, fotografie, je opravdu, ale opravdu nezajímá.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Piži 2013-06-20 08:09
Nespočetněkrát? Divné. V USA zrovna teď chtějí Po NSA nějaký konrétní příklad kdy tohle sledování komunikace zabránilo nějakému terorismu a NSA není schona dodat jediný příklad. Nula je dost jiné číslo než "nespočetněkrát ". Článek je smyšlený. Vždyť ani neexistuje ten paragraf zdravotního zákona o kterém mluví.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # 7fe9sc4s6d76af4289d59ac1500faa13df081e2 2013-06-19 20:10
Jestli Obama není antikrist, tak pak už nevím, kdo jiný by jím mohl být ...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+6 # QuietRioT 2013-06-19 22:17
Obama je len bábka. Toto nie je z jeho hlavy.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # 7fe9sc4s6d76af4289d59ac1500faa13df081e2 2013-06-19 22:28
Já vím, jen svou práci dělá tak dobře, až mě to děsí ...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # redo 2013-06-19 22:03
Cituji agent000:
Pane, nevím kdo jste, ale právě jste mi rozveselil celý den, díky :D Křečka v noční košili jsem ještě neviděl, ale asi bych se měl podívat :)

Idiote agent000
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # hoax 2013-06-20 01:19
Jen bych chtěl říct, že v Obamově Zdravotní Reformě (ObamaCare) není ani slovo o RFID nebo o mikročipech a (zatím) nikdo nebude nucen nosit mikročipy.

zdroje:
obamacarefacts.com/.../
urbanlegends.about.com/.../...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # abcd 2013-06-20 11:56
Pokud je nutno pravdu o legislativních aktivitách amerického prezidenta prezentovat pomoci neoficiálních webů, je to vždy minimálně divné.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # hombre 2013-06-20 17:07
A ty vies co je pravda? V bulvari ako je tento platok sa jej len tazko dockas.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # imrich 2013-06-20 16:01
skoro vsetci sa tu zaoberate bohom ale zeby ste sa zamysleli na jaki ucel ma bit ten cip pouziti alebo lepsie povedane zneuziti .staci ze niekomu zaj..e a posle vas do rise snov toto vam nikdo nezaruci ze sa to nestane nebudu vojni budu cipi ktore nas poslu do riti........... .............
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-1 # hombre 2013-06-20 16:58
Tento platok uz davno klesol na uroven bulvaru, vlastne este hlbsie.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # hombre 2013-06-20 17:18
Mimochodom, v tom dokumente sa nikde o ziadnych RFID cipoch nepise. Pise sa tam o implatatoch, ktorych sa mimochodom v zdravotnictve pouziva nepreberne mnozstvo (napriklad umely klb).

Takze poprosim bulvarnych pseudoredaktoro v tohto propagandistick eho platku, aby prestali zavadzat a klamat.

Tak a teraz mi tento prispevok kludne vymazte, nebude to prvy krat.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Jakub Reiter 2013-06-20 21:11
Očipovat náš mohou proti naši vůlí ale nijaký Apoštol Pavel nevím jaký to je uctívač Boha.Všechní Čirkové jeto katalytická jaka jiná.Nemohou varovat už stého důvodu ze chtějí vládnout světem a mít nejvíc oveček pod sebou.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-2 # jozocz 2013-06-21 05:42 Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # Petr KL 2013-06-21 14:05
Všechno začíná na začátku stvoření lidstva před 400000 lety a satan tedy lucifer- světlonoš je jeden z padlých né andělů, ale prostě je to bytost, která je tu uvězněna a zároveň nám dává drsnou školu zde na zemi, zde je tu to ono peklo. Odtud do vesmíru neboli nebe se mohou dostat jen vyučené duše, aby tam už neškodili. Vše souvisí se vším a bible je jen souhrn starých příběhů odehrávajících se ve starých dobách a psali je proroci neboli lidi, kteří byli duchovně napojeni na bytosti, kteří žijí v souladu se zdrojem tedy stvořitelem a tak mohli napsat co se stane v budoucnu. Vše bylo samozřejmě napsáno, tak aby to lidi pochopili až tehdy až se ocitnou v době kdy to bude platit. A to že si někdo myslí, že je satan špatný, tak se mýlí, je to dobrý pomocník. Lidi musí najít zde rovnováhu mezi dobrem a zlem. Církev je jen sekta a Ježíšova slova nemohla vynechat, ale založila celou svojí bibli na starých příbězích a upravených tedy vložených polopravd čí lžích. A jedna největší je ukřížování Ježíše a následná manipulace miliony lidí za účelem aby ovládla lidstvo a držela je jako ovce v doměnce, že existuje nebe a peklo a že se lidé musí spovídat a podstupovat svátosti aby se dostali do nebe. Je to celé nesmysl a popírá to proč sem Ježíš přišel, ale pravda se nemohla dostat napovrch. A vidím, že je mezi vámi ještě mnoho spících ovcí, kteří nevidí tu velkou manipulaci. Až příjdou ti praví, tak mnozí fanatičtí křesťané se budou chytat za hlavu, že se nechala sebou vláčet,
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # Jean Laroux 2013-06-21 14:51
No když jsme u pohádek tak si přisadím :) Hmotný vesmír je stejně jako hmotná těla pouze malou kapkou v moři jsoucna. I čas jak jej vnímáme je vztažen pouze k této omezené kapce. Jsoucno lze nazvati bohem a klidně jakkoliv jinak a z pohledu časoprostorovéh o vjemu jej lze definovat třeba takto: Vše co kdy bylo, je a bude trvá navždy. Kdo jsme my? Jsme součástí moře. Jsme DUŠE či DUCH tj. nehmotná a věčná substance jsoucna. Kdo jsou démoni a andělé? Jejich skutečná podstata je stejná jako ta naše neb stvořeni jsme k obrazu božímu. K tomu Duchovnímu obrazu, který nemá podobu a tvar. Co jest bůh? Je jednotou všech prvků. Jsme v něm a on je v nás. Naše skutečná podstata je součástí celku a jakékoliv oddělené já je "tam doma" námi, stejně jako my jste jimi. Vše co oddělené jednotky "nasbírají" v hmotné existenci se stává "majetkem" či prožitkem (zkušeností) všech tj. boha. Nebo tu entitu nazvěme klidně jiným slovem. SLOVO je jen slovo. Naše skutečná beztvará a nefyzická - duchoví podstata nepotřebuje slova. Nepotřebuje myšlenky .. to vše jsou jen omezující veličiny bránící vyššímu poznání (záměrně). Duchovní podstata je složena z vjemů, pocitů, prožitků - jejich otisků .. nelze to vše popsat přesně. Smyslem našeho dočasného a omezeného oddělení od skutečné podstaty je sbírat "manu duše" - ony pocity, vjemy. Podíváte se na krásnou květinu, přivoníte - získáte pocit .. bolest strach, děs - pocit. To vše je sbíráno a smyslem je udržení dynamiky duchovní existence. Dokonalost se nemůže pohybovat a stagnace znamená nicotu. Proto jsme omezeni tělem a myslí. proto je jsoucno rozděleno na dobro a zlo. Milujeme se a způsobujeme druhým bolest ale negativní a pozitivní je ve skutečné podstatě manou duše. Zkušeností, kterou je třeba vytvořit, uchopit a uložit. Andělé a démoni jedno jsou. Jsou duchovními bytostmi jako my sami jen si uvědomují to co nám bylo cíleně zastřeno. Znají svou podstatu. Nemají podobu okřídlených postav či rohatých příšer - JSOU Ve své podstatě bez fyzického tvaru. Mohou ale vytvořit jakoukoliv hmotnou podobu. Duch nad hmotou. Duch tvoří hmotu. Ti, kteří přijmou podobu rohaté příšery mají jediný cíl. Vyvolat děs a hrůzu. Vygenerovat v nás pocit zděšení. Tu manu, kterou si z nás vezmou neb oni sami nejsou omezení tělem a zastřeným vědomím a nemají možnost tvořit nu manu. Parazitují na nás. Dobří andělé jednají podobně jen vyvolávají z našeho pohledu (hodnot) ty pro nás pozitivní pocity. Těmi se pak živí. Z obecného pohledu nejde o nějaké drama protože vyvolané pocity se stanou i naší vlastní součástí .... Konec pohádky .. a byla tam papírová zem ... :) A třeba to není zase až taková pohádka ... ;)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Petr KL 2013-06-21 15:27
Ne to není pohádka. Nastínil si zde skutečnost :) a jednou se to dozvíme přesně, protože duchovno lze chápat zase jenom duchovnem lidské tělo tedy mozek pochopí zase dobře jen fyzické tedy materiální věci a ty duchovní chápeme jen na urovni fyzické. Tedy nepřesně a zkresleně. Jde o to kam se řadíme čím žijeme to je podstata kterou by jsme se měli zabývat to ostatní je tu buď pro zábavu nebo pro odvádění pozornosti jinam. Ono dobrý a špatný neexistuje v duchodní podobě, vždy jde tady na zemi jen o momentální duchovní vývoj dané bytosti a vše je jen učení. A všichni jsme propojeni v jednotě, protože jsme všichni součástí jednoho velkého celku tedy zdroje odkud jsme vznikli jako energetické bytosti. A ti vývojově zkušení stvořili lidské těla.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Ivo Stránský 2013-06-29 14:28
Dobře vy dva :-)
Tak nějak to cítím i já,ale štve mě, že kvůli zkušenostem duše tu umírají nevinní lidé...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Honzajs 2013-06-22 08:46
Citace:
Evangeličtí křesťané jsou bohužel schopni výtečných politických tahů, když se zaměřují na podružná témata a přehlížejí témata zásadní.
Mimochodem, tohle považuji to za velmi zdařilý a přesný popis samotné podstaty reformace v církvi a i činnosti všech hnutí, které na jejím podkladě vznikla. Je to podle hesla "Zachraň cíl, tref se vedle!"
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Luky 2013-07-09 06:56
OTEVŘENÁ DISKUZE O NOVÉM SVĚTOVÉM ŘÁDU

facebook.com/.../...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # albafos 2013-09-08 14:35
Více informací o této problematice naleznete na: albafos.blog.cz
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # deny 2017-01-01 09:31
Ja vim,ze pan Ivo stransky ve svem prvnim prispekvu ma pravdu.Kdo hleda pravdu najde ji.Ps..šíření lzivych informaci je nejmocnejsi zbran odkaziva,abycho m ze sebe delali tupé poslusne ovce.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat

Přidat komentář

Bezpečnostní kód
Obnovit


Anti-spam: complete the taskJoomla CAPTCHA
Top of Page

Nezávislé zpravodajství z celého světa aneb Co se jinde nedozvíte | Založeno 2011
Máte dotaz? Chcete inzerovat na AC24? Neváhejte nás kontaktovat formou emailu: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Copyright © 2011–2016 AC24, s.r.o. | O projektu | Tiráž | Napsali o nás | Podpořte nás

Webový portál AC24.cz ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.