AC24.cz
AC24.czZe světaUSA schválily polykací pilulky s mikročipem RFID

Sociální sítě

Reklama

loading...

USA schválily polykací pilulky s mikročipem RFID

Velká Británie nedávno schválila léky na předpis obsahující mikročipy RFID. Nyní i americký Úřad pro kontrolu potravin a léčiv schválil podobné léky s mikročipy pro použití ve Spojených státech.

Úřad pro kontrolu potravin a léčiv posvětil poživatelný digitální senzor, který dokáže monitorovat zdravotní stav. Úřad tvrdí, že pacienti neberou léky pravidelně a potřebují mít v těle monitorovací zařízení, které pomůže v péči o jejich zdraví. Společnost Proteus Digital Health (PDH) vyvinula čip zvaný Ingestion Event Marker (IEM), který byl nejdříve schválen v Evropě. George Savage, spoluzakladatel PDH, tvrdí, že jde o předzvěst nové éry digitální medicíny a „nových postupů“.

Čip IEM, který je malý jako zrnko písku, lze vložit do pilulky, kterou pacient pozře. Čip poté monitoruje zdravotní stav jedince. Toto zařízení dokáže sledovat srdeční tep, polohu těla a aktivitu.

IEM poté vyšla signál do vašeho smartphonu; ten pak odešle data vašemu lékaři. Aktuální údaje o vašem biologickém uspořádání lze přenášet bezdrátově. (ZDE)

JAK TO FUNGUJE

1: Pacient spolkne pilulku, která byla uzpůsobena k tomu, aby obsahovala poživatelný mikročip.

2: Poté, co je pilulka spolknuta, je čip aktivován žaludečními šťávami a vyšle signál do náplasti na paži.

3: Náplast obsahuje přijímač, který dekóduje data.

4: Přijímač odešle data do mobilního telefonu, který pacientovi oznámí, kdy si má dát další léky, a poskytne mu další informace o jeho zdravotním stavu.

Lidem je čím dál více vštěpováno, aby přijali, užívali a toužili po mikročipech RFID coby běžné součásti jejich života. Nebezpečí narušení soukromí přitom není náležitě bráno v potaz. I lidé, kteří jsou pro užívání pilulek RFID, ale připouští, že soukromí lidí bude narušeno:

„Zhruba polovina lidí nebere léky tak, jak by měla,“ říká Eric Topol, ředitel Scrippsova translačního vědeckého institutu v La Jolla v Kalifornii. „Toto zařízení by mohlo být řešením problému, neboť lékaři budou vědět, kdy mají pacienty upozornit na správné užívání léků.“ Topol není spojen s firmou, která čip vyrábí, tedy s Proteus Digital Health z kalifornského Redwoodu, připouští ale futuristický dopad senzoru, když říká: „Je to, jako by vás velký bratr kontroloval, jestli užíváte léky.“ (ZDE)

„Velký bratr“ bude mít nyní kompletní zdravotní profil daného jedince, bude znát jeho momentální zdravotní stav a polohu. Vše bude uloženo v počítači a sledováno v reálném čase. (Podrobná studie v PDF je k dispozici ZDE)

Bible předpověděla, že v posledních letech před druhým příchodem Krista bude téměř celý svět používat systém sledující všechny obyvatele planety:

Všem malým i velkým, bohatým i chudým, svobodným i otrokům nechá dát znamení na pravou ruku nebo na čelo, takže nikdo nebude moci kupovat ani prodávat, nebude-li mít to znamení – jméno šelmy nebo číslo jejího jména. Zde je zapotřebí moudrosti. Kdo tomu rozumí, ať spočte číslo té šelmy, neboť je to číslo člověka. To číslo je 666. (Zjevení 13: 16-18).

Znamení šelmy bude konečným mechanismem kontroly společnosti. Vše bude ovládáno prostřednictvím „znamení“ na pravé ruce nebo na čele. Bez něj nebude nikdo moci nic nakupovat ani prodávat. Systém bude sledovat finance každého jedince a bude potřebovat znát a identifikovat každého člověka, aby mohl správně zúčtovat jeho bankovní účet. Snadné nakupování, žádná hotovost, kreditní karty ani pin kódy, to vše bude nepochybně vnímáno jako výhody tohoto systému. Toto Znamení však bude poslední vzpourou proti Bohu. Bude signálem naprosté oddanosti Antikristovi, falešnému mesiáši, a jeho uctívání.

Smutným aspektem tohoto proroctví je, že lidé, kteří nevěří v Ježíše Krista coby jejich Spasitele, budou navedeni k tomu, aby přijali tuto technologii a Antikrista jako Syna božího. A Satan lstivě a vytrvale pokládá základy světa, který přijme jeho zlého, falešného Krista.

Pilulky RFID jsou nabízeny jako řešení „potíží“ při sledování léků a jejich nesprávného užívání. Zde je reklama na tento nový produkt:

Zpracoval: Tomáš Piňos

Komentáře   

+168 # lucilen 2013-05-28 01:23
Bluééééééééh!
To je neskutečný hnus - a nejhorší na tom je, že to není sci-fi - ale že už to je - nejspíš už nějáký lidi tohle spolkli a nosí to v sobě.
Do háje jak můžou věřit že to dělá jen to co tam říkaj a píšou?!!! - Může to přijímat - a ostatně i vysílat mnohem víc.... Mohou tím být i vysílány nějaké signály do těla a tak... nebo odesílány informace i úplně někam jinam než si ty lidi myslej.
... A navíc - jak víme, že v tom mikro čipu není ještě jeden menší mikročip, který se na povel zvenčí rozbalí - u všech ve stejný čas - až to budou mít téměř všichni - A udělá to něco, co napříkladúplně ovládne celé lidstvo...
- třeba jen tím, že to těm lidem vytvoří postupně závislost na nějakých látkách-lékách. .. - Až na tom budou závislí všichni - je ze společnosti jenom jedna naprosto svázaná a zmanipulovaná masa....
- Hele lidi, asi odjedu "do zemí neumírajících" - myslim že ještě jedna loď tam někdy pluje - kdo jede taky?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+37 # jsyrvatka 2013-05-28 22:47
Jedem někam do afriky, někam kdo nikdo nezná svět.. Jamajka by mi vyhovovala nejvíc:D
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+42 # Avene 2013-05-29 13:27
odkdy je jamajka v africe :D
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+8 # matyss 2013-06-17 12:32
To by mě taky zajímalo :D
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # gena 2013-10-12 15:38
Jamajka? Nechat se sejmout jamjskými gangy?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+37 # stas 2013-05-29 07:48
Prvni otazka: kolik lidi pouziva vlastni mozek k premysleni o souvislostech?? ????
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+70 # Twiggy 2013-05-29 19:08
Ejjjj, já to říkám pořád. Odstěhuju se někam do hor, budu si pěstovat zeleninu, dávat brka, číst knížky a celou tuhle konzumní společnost m*dat do držky. Léky si nedávám a k doktorce bych šel snad jenom kdyby mi chyběla ruka nebo něco takovýho. Vzkaz pro nadnárodní farmaceutický korporace: fuck off motherfuckers! Mír s vámi čtenáři...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+7 # AntiNWO 2013-10-14 20:09
Kámo já nebýt na vozíku tak bych nejradši udělal to samé! Ať ty zmrdy ta nejtěžší "CMP" poskáče!!!..FRE EEEEEEDOOOOOM
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-8 # Sluhapravdy 2013-08-28 19:24
Tak at si to ti exoti zkusej... s čím nepočítaj ale je že až duše opustí tělo budou v háji :-D Protože mrtvola se ovládat nedá :-D HAHAHAHAHAHA KDE JEN UDĚLALI NAŠI AMERIČTÍ PŘÁTELÉ CHYBU.... NEŘEŠTE TYHLE SPLÁTANINY ... KTERÝ JSOU JEN PRÁZDNÝM STRAŠÁKEM.... KE VŠEMU MUSÍ DOSTAT SOUHLAS OD BOHA A BEZ JEHO SVOLENÍ SE ANI STÉBLO TRÁVY NEPOHNE Jen lidé s omezeným poznáním se nechají svádět takovou strašící zhovadilostí... . Protože milý přátelé něco Vám povím... nejdříve by jim k tomu musel dát svolení bůh a to se jen tak nestane a i kdyby k tomu došlo.... stejně nakonec duše opustí tělo a budou moci ovládat leda tak hnijící mrtvolu takže kde je problém??
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+40 # Ell 2013-05-28 01:50
Vypadá to že znamení šelmy bude i něco dalšího než jen RFID čip... Samozřejmě to nemění nic na tom že je to hnus.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+70 # the729 2013-05-28 07:24
Teraz by som dal každému politikovi ktorý to schválil jednu denne.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+52 # Pavel67 2013-05-28 07:59
Kdo ví, v kolika přípravcích od vitamínů po jídlo dení potřeby to je nastrkané. Tento svět je hnus na hnus. Z jedné strany nás chtějí léčit a z druhé nás chtějí vytrávit jako krysy.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-20 # LEVI 2013-05-28 14:26
urcite cpou vsude mikrocipy za desitky tisic korun
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+17 # observer 2013-05-28 19:01
...desítky tisíc? Uberte minimalne 3 řády dolů, tohle není žádnej 8 jádrovej procesor co vám běží v PC :) Běžný RFID čip je záležitostí korun. Tohle provedení určitě není nijak významěji nákladnější. Náklady na výrobu na 100% nebudou překážkou... :-)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+10 # Jean Laroux 2013-05-29 07:25
Já v tomto oboru pracoval. RFID chip tohoto typu stojí pár korun ;)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+13 # mudrc 2013-05-28 16:18
nechapem prečo si myslíš že by to stalo desiatky tisic. keď to daš na robotickú linku vzhľadom na minimum materiálu to vieš vyrábať za EURo kus. a aj to je asi veľa. Navyše tam hore si niekto tlačí prachy, takže on to má vlastne zadarmo.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+35 # ヤロスラフ マイヤ 2013-05-28 20:00
V této verzi je potřeba mít náplast na těle aby to odesílalo data... a také je potřeb mít nastavený fon.. a to by si asi každý všiml že s má po požiti dát náplast a nastavit telefon na odesílání dat... takže v této fází je bezpředmětné to dávat někomu nevědomky :) ale generace po nás budou již zcela připravení a budou to brát jako běžnou věc...

takže po další reinkarnací se můžem těšit na EAN kód na čele :D
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # Jean Laroux 2013-05-29 07:26
Asi tak. Vystihl jste pointu příběhu
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+24 # Crouch 2013-05-28 20:56
Léčit lidi chce málokdo ... alespoň málokdo z těch kteří na to mají prostředky. Nejlepší je sposta nemocných lidí kteří utratí spousty peněz za léky které neúčinkují. Ale to je jiná kapitola ...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+7 # Natálie 2013-05-30 08:39
Nejdřív nás vytrávit jako krysy, aby potom nás oni mohli léčit jako bohové :)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+31 # hexenšús 2013-06-02 20:49
Liečiť už dávno nie je prioritou bielej mafie, teda farmafiriem. Základom je produkovať čo najväčšie množstvo prípravkov, ktorú sú dennodenne predpisované po celom svete, z ktorých farmafirmy bohatnú. Už celé desaťročia existujú efektívne prípravky na vyhubenie smrteľnej rakoviny, ale na trhu bežne nie sú, je vypísaný hon na každého, kto by ich chcel zaviesť do praxe. Tak ako si naftárske spoločnosti budú držať ropné produkty na výslní aj v čase modernejších technológií ako je benzínový alebo naftový motor, tak budú farmafirmy produkovať bilióny očkovacích látok a chemoterapeutík s cieľom obrovského biznisu. Antikrist začína ovládať tento svet pohodlne pomocou peňazí a pomaly napreduje už zhruba 200 rokov. Rotschildi, Rockefeleri a celá tá prehnitá cháska, čo kontroluje trh s diamantami, zlatom a peniazmi celkovo. Ľudia zobuďte sa. Nikdy nedopusťme žiadne čipy !
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+7 # Dominik Sencuch 2013-05-28 08:32
Mna by skor zaujimalo nie ako ale ako dlho sa to dokaze v tele udrzat
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+31 # VikThor 2013-05-28 08:40
Spojení s proroctvím z Bible je docela zajímavé :-) Nicméně se ukazuje, že je to až děsivě přesné.
Každopádně není daleko doba, kdy si lidé jako my budou pořizovat skenery mikročipů. Takhle malé mikročipy se dají nepozorovaně nacpak skoro kamkoliv :-(
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # agent000 2013-05-28 11:28
Mě to zase tak zajímavé nepřijde. Tyhle proroctví se dají aplikovat na všechno - tetování při Holocaustu, RFID čipy, s trochou fantazie i budoucí mobilní telefony (koncept ohebných mobilních telefonů, které se budou nasazovat na zápěstí jako hodinky)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-2 # GalacticParty 2013-05-29 01:44
Taky ze je. Biblicke state o znameni selmy jsou nepochopene kabalisticke symboly a vize - s mikrochipy to nema zbla nic spolecneho, ikdyz, se to jiz udomacnilo. jde o vyklad, ktery myslim jako jeden z prvnich zacal pouzivat Texe Marrs, nebo Jan Van Helsing. JVH to v tomhletom aspektu trchu pohnojil, nicmene jeho zbytek dila je bezva.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # mojko 2013-07-09 10:53
Tie proroctvá sú presné a detailné, treba hlavne čítať s porozumením! v II. svetovej vojne, židia a vojnový trestanci, síce dostali znamenie, no to je len polovička, s tým znamením čo mali oni by sa asi ťažko dalo niečo platiť a vôbec... a Božie slovo vraví: Bez toho znamenia, nebude môcť nikto kupovať ani predávať!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # Paja. 2013-10-13 20:14
Tak on už mobil vlastně takový čip je, můžou vás podle něj sledovat a ukládají všechny vaše hovory a sms. A pokud máte Facebook, tak si na sebe vlastně děláte sám vlastní policejní složku, která je odesílána vládám.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+10 # miky 2013-05-28 09:03
Čipování je součástí Obamovy zdravotní reformy:
www.nwoo.org/.../
nebo zde: polidics.com/.../...

Co se týká Bible, tak je potřeba říci, že předpovězené se stává skutečností:
www.varovani.org/.../449.html
Včetně čipování:
www.varovani.org/.../466.html
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # Bůh je soudce 2013-05-28 19:48
Nechci být nezdvořilý, ale ty odkazy jsou polopravdy a už vůbec nemohou být inspirované Ježíšem. Bohužel, je to katolická lež jako monoho jiných. Katolická mše je modloslužba a Ježíš ji nenávidí a tudíž by nikdy svaté nepobízel ji vykonávat. A opravdu je psáno, nestarejte se co budete jíst a oblékat, je psáno všechny starosti odložte na mne a jiné verše pokoje. Celá ta náboženská slátanina je naprosto v rozporu s Písmem. Ty "rady" jsou naprostá nevíra. Navíc katolická církev sehraje klíčovou roli v instalaci antikrista k moci !
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # 3,14ranha 2013-05-29 17:22
mýlíte se třikrát
:
1. "varování" z Irska není církví uznané zjevení(tedy nemá smysl ho dávat do spojitosti s vatikánem)

je minimálně matoucí, nebo rovnou nakažené zlým (je příliš "aktivistické" aby pocházelo od Boha)

2. katolická mše a pravoslavná mše(a svátosti) jsou podle všech dostupných znalostí, svědectví, starých listin a archeologických nálezů nejblíže tomu jak bohoslužbu(a svátosti) slavila prvotní církev, pokud plivete na katolickou(nebo pravoslavnou) bohoslužbu, plivete tedy na apoštoly a na jejich přímé nástupce ustanovené vložením rukou

3. podle Bible samotné i podle spousty zjevení bude přemožení vatikánu ne začátkem, jako spíše poslední bariérou kterou překoná antikrist, když konečně zláká mnoho katolíků ke vstupu (do již existující) světové církve a bude na krátko vládnout většině lidí

právě proto že katolíci (či jiní pravověrní křesťané) by odmítli "běžného" falešného mesiáše typu hitler, nebo stalin, bude muset k jejich pokoušení být instalován "falešný prorok" (jakožto antikristův služebník) který se bude zpočátku tvářit pravověrně, jenže to bude v době kdy antikristovi bude už patřit celý zbytek světa a bude to spočívat v tom že popře výslovně Boha a antikrista prohlásí lživě za toho mesiáše který byl přislíben židům (jenže katolíci a pravověrní křesťané ví že Kristus Mesiáš již přišel, a proto budou všichni padlí křesťané až úplně poslední kdo antikristovi podlehnou)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # berdy 2013-05-30 21:15
Vážený - mýlíte se Vy. Napíši jen jedno. Druhý vatikánský koncil.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-1 # 3,14ranha 2013-06-03 22:46
vatikánský koncil - respektive jeho ohnutí směrem k liberálům považuji za dost nešťastné (ostatně papež benedikt nápravě těchto zlořádů věnoval většinu svého pontifikátu)

ALE ! nemění to nic na tom že katolíci s pravoslavnými světí sedm svátostí, obřad mše je velmi blízký tomu jak byla mše slavena od počátku existence církve a katoličtí a pravoslavní kněží (a anglikáni tuším) zachovali apoštolskou posloupnost a vkládání rukou v nepřerušené řadě přímo od dvanácti apoštolů
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # 3,14ranha 2013-06-03 22:52
uvědomte si že mluvíme o milosrdném Bohu, který dal starým židům rozlukový lístek "pro tvrdost jejich srdce" a o jeho Synu Ježíši který na hříšném Petrovi postavil církev a odevzdal mu klíče od nebeského království

Bůh lidi soudí hlavně podle jejich osobní víry a podle svědomí, jestli tvrdíte že jedním koncilem se jedna miliarda obyvatel dostala na šikmou plochu vedoucí k peklu, tak vážně netuším, jakým právem si berete do úst milosrdného Boha a jeho syna Ježíše, protože jste naprosto nic nepochopil
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # Návštěvník 2013-05-28 09:45
No co, tak zase přijdou do módy brnění a drátěné košile no. :D
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+6 # sycho 2013-05-28 13:07
Rusime signal :D
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+13 # 3,14ranha 2013-05-28 13:02
kdyby měl papež halíř z každého svévolného a nesmyslného výkladu janova zjevení tak by byl bohatší, než gates s rockafellerem dohromady

1. ten čip nefunguje sám o sobě, ani nemá baterii - reaguje na a je napájen krátkým pulsem z "náplasti"

2. ten čip je jednorázovka, po "krátké době" (záleží na vašem zažívání) vyjde ven druhým koncem

3. znamení šelmy ať už si vykládáte Zjevení jak chcete má být něco co oddělí loajální občany od "rebelů" a ne něco co pomůže hlídat zdravotní stav pomatené babičce co jí "pan alzheimer" pořád schovává brýle a krabičku s léky

4. lék schválili ale bude vždy dražší než ty obyčejné nepočítaje v to náklady na řídící krabičku

5. zlá totalitní vláda nikdy nebude potřebovat vědět vaše zdraví (na bude zvysoka kašlat) ani vás tím nebude sledovat, protože už přece stejně máte všichni vysledovatelný mobil !!! nebo jí někteří na sebe spoustu věcí prozradíte na facebookovém profilu !!!!!!!

zamyslete se než začnete všichni hystericky hýkat pod lživým a manipulativním článkem který se alternativně jen tváří, ale ve skutečnosti jen pomáhá kalit vodu a zaměstnávat mozky rebelujících poddaných falešnými informacemi !
jde jen o odvedení pozornosti od skutečných reálných problémů !
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+7 # Martin22 2013-05-28 13:36
2 3,14 rahna: Vážený dotyčný, v historii jsme mohli být svědky toho, jak většina lidí, jako jste vy, nebyla schopna kriticky posoudit aktuální trendy ve vývoji světa. Jak to většinou dopadlo víme všichni, jsou toho plné učebnice dějepisu.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # 3,14ranha 2013-05-28 14:46
tak mi pane aktuální trende povězte k čemu se ten čip asi tak dá zneužít??? aby kalousek s hegerem věděli kdo zanedbává léčbu cukrovky? je vám jasné že ta krabička bude něco stát?

a jaká je to novinka ve sledování občanů, když je to naprosto nepoužitelný křáp (pro tyhle účely) a 100x lépe může vládě posloužit mobilní telefon, který se dnes dává už i 7 letým dětem aby byly ve flexibilním kontaktu s vytíženými rodiči ve škole a v kroužcích ??? případně můj "oblíbený" facebook...

ten kdo se nad tím kriticky zamyslí, tak musí dojít k tomu že článek je cílené dezinfo,
nebo obyčejné halucinace některých paranoiků (i takoví jsou mezi námi a dnes pustí k internetu kdekoho) - kteří za číslo šelmy považovali už tisíc jiných věcí aniž by si vůbec přečetli z bible víc než tuhle jednu vytrženou větičku... polopravda je často horší než lež
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+14 # mudrc 2013-05-28 16:35
za 5 sekund ti vymyslim 100 sposobov ako ho zneužiť, ale tebe by som to nepovedal keby som ho vytvoril. by som ti povedal niečo úplne iné. že je to neškodné. s tým čipom v tele si môžu s tebou robiť doslova čokoľvek, zabiť, ťa, ovládať ťa totálne, tvoje predstavy, vôľu pocity, sledovať ťa kde sa nachádzaš. a stačiť mi k tomu bude telefón, ktorý si raz za čas priložíš k uchu. a pošleš mi tie údaje rovno cez internet, bez toho aby si o tom vedel.
potom ti dám zákony že budeš mojim otrokom. a čokoľvek by si chcel podniknúť voči mne, tak bude zaznamenané, takže neurobíš vôbec, nič, lebo všetko čo by si chcel urobiť bude protizákonné. stačí ti to ako zneužitie?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # agent000 2013-05-28 21:36
Pošlu Vám 1000kč na libovolný účet za každý ověřitelný způsob, jak dokáže čip o velikosti 0,5*0,5mm a napětím v řádu desítek milivoltů:
1 - Zabít člověka?
2 - Ovládnout člověka a převzít úplnou kontrolu nad jeho myšlením?
3 - Vnutit člověku představy, vůli a pocity. To by mně obzvlášť zajímalo, jelikož uměle si přivodit motivaci nebo stav absolutní koncentrace by bylo k nezaplacení.
4 - Sledovat člověka - doufám, že teď neodbočíte ke sledovacím RFID čipům, které jsou kostruované pro tento účel a tudíž se nalézají těsně pod kůží a jsou mnohem masivnější, aby je skener zachytil i na vzdálenost několika centimetrů.

S tím telefon jsem Vám to vyvrátil výše, telefon Vámi popisované funkce prostě nemá, jelikož kdyby je měl, byly by toho plná IT média, stejně jako byl problém, když se cca před rokem u iOS a později Androidu provalilo, že sledují polohu svých uživatelů. Telefon není černá skříňka, je to počítač, ze kterého si může kdokoliv s patřičným vybavením a znalostmi vytáhnout firmware/operač ní systém a ten podrobit důkladné hloubkové analýze, nehledě na to, jako jsem podotýkal výše, byly by tam hardwarové odlišnosti, které tam nemají co dělat.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # Johnny 2013-06-17 17:33
Stačí ked ovladnu emocie a sme v prdeli
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # t-4 2013-10-13 14:34
1 - zabít člověka? To není nic nesnadného a mikročip to může následně zařídit.
2 - Ovládnout člověka - ano, jakákoliv aplikace mikročipu už zčásti nebo úplně toho člověka dokáže ovlivnit. Třeba tím, že je známa jeho poloha, nebo tím, že se "stýká" s nežádoucími "čipy"
3 - Vnutit člověku představy, vůli a pocity. Ano a to velmi jednoduše. Na základě kontroly člověke skrze mikročip, lze mu upravit účet, schopnost platit, schopnost dostat mzdu, lékařské ošetření, a spoustu jiného. Člověk pak pochopí, že musí jednat tak jak je d něj požadováno, nebo následně přijde jenom smrt.
4 - Sledovat člověka - nebuďte bláhový, žijete ve svých snech, kde existuje pouze čtečka na RFID čipy u psů, ale skutečný vývoj je mnohem, mnohem dál. A metody se zdokonalují.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # 3,14ranha 2013-05-28 22:05
to jste toho moc nenapsa...

1. kdyby tím někdo uměl a chtěl zabíjet, tak tomu nebude dělat reklamu, ale bude jednat ! (ale je to úplná hovadina, kus křemíku jako špendlíková hlavička vám v žaludku a ve střevech neudělá ani vřed, natož že by vás to zabilo - mluvil jsem už o paranoicích, že ano? :-P )

2. ke sledování přece stačí už ted debilní telefon, tak co by ještě dalšího měl dělat ten čip který spolknete a za 2 dny ho vy***ete )

3. a zákon na zotročování nějaké blbé čipy nepotřebuje už vůbec ! hitler zplynoval několik milionů svých krajanů a další miliony cizích občanů dávno před vynálezem tranzistoru !

jak vidíte pletete dohromady zvůli politiků s předměty které s tím souvisejí okrajově, nebo vůbec ! to ne sekera je vinna, ale člověk...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-1 # myska 2013-10-12 22:42
mudrc...k vam snad jen ROFL
pro ostatni: lidi neblbnete uz jako slovaci a zacnete pouzivat mozek (tedy pokud nejaky mate!) na tak tendencne zamerene konspiracni clanky muze naletet jen blb :)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # VeryChip 2013-05-28 14:19
Nic noveho pod sluncem. Stihli se o tom zminit jiz v Zeitgeist, wikousi uz to maji taky zpracovany delsi dobu cs.wikipedia.org/wiki/VeriChip

Nu coz, tesim se na okamzik, kdy ve vlastnim zajmu budu volat po tom, ze to v sobe chci mit
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # agent000 2013-05-28 23:19
Ovšem VeriChip a čip o kterém pojednává článek jsou dvě naprosto odlišné věci, asi stejně rozdílné jako motorka a letadlo, společné mají akorát to že transportují lidi a spotřebovávají úhlovodíky. Případně, že přenášejí informace a používají k elektromagnetic ké vlny.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+12 # Vendeta 2013-05-28 14:21
Poloha tela, životné funkcie, odosielanie informácií inde, kde to skončí? Zabitie človeka na diaľku cez tlačítko? Keby sme "chceli" ako to popisujú revolúciu/ "zlepšenie" zdravotníctva, tak by už dávno dali do obehu to, čo bolo objavené pred desiatkami rokov. Jedna tabletka, ktorá vás vylieči a nedrží v stave akom ste. Lenže lieky sa musia brať, pacienti sa musia hromadiť a byť chorý, ďalšie nezmyselné veci sa musia vyrábať, pre dobro peňazí :-))))) To isté energetika. Spotrebiče a baterky čo vydržia 50 rokov? Motor na vodu? Áno všetko to už bolo vymyslené :-) Prečo sa to nepredáva? Pretože ekonomika alá nenapapanosť pár ľudí :-)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # LEVI 2013-05-28 14:33
myslim si ze tohle neni tak velkej problem, kdyby chteli tak vas davno sleduji pres telefony. pokud je potreba nekoho najit tak ho okamzite berou pres ucty, ktere ma. toto je, dle meho, vazne jen k monitorování pacienta, ktere se obejde bez vnejsich zakroku.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # 3,14ranha 2013-05-28 14:56
to je výborná poznámka,děkuji . ať se to alternativcům líbí nebo ne, tak peníze jsou až na prvním místě... a vzduchu se nenajíte

vlastně je to docela logické a s těmahle "přízemníma" věcma se díky neustálému konspiračnímu šumu už lidi ani nevzruší !

přitom s blokováním kont se dneska mocní moc nemažou a jde to raz dva: korea, írán, anonymous, warezáci, bitcoin, extrémní "pravice"... (pozn. netvrdím že v tomto výběru postižených jsou jen samé nevinné oběti !)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # deni255 2013-05-28 16:05
ten cip sa o sebe nefunguje len s tou naplastou alebo niecim podobnym ... napriklad mobil... napriklad funkcia nfc neni len tak v nich pre nahodu .. zrychlenie pladby ? p.covina... bezkontaktne pladby mam na platobnej karte... nfc by sa dalo vyuzit napriklad aj s tymto cipom .. snartfony dokazu velke veci nakolko sa im aktivne venujem aj ten slaby dokaze urobit zazraky... moj smartfon ma napriklad siete gsm 3g wifi BT a aj tak je v nom 5anten co som vidil a to wifi a BT ma spolocnu a co tie dalsie 2? :D nic zleho :D ale s mensou upravou smartfon dokaze takmer vsetko .... a to sa vy ani nic nedozviete nepotrebuje od vas ppvolenie..
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # agent000 2013-05-28 23:01
Vaše platební karta pravděpodobně používá stejný NFC standard jako Váš telefon. NFC pracuje na frekvencích 13,56MHz.

Teď kvízová otázka: Proč ponorky používají pro komunikaci frekvence 3Hz-30kHz?

Odpoveď - protože jako jediné procházejí vodou nějakým normálním způsobem, aby byly detekovatelné na vzdálených stanicích. A to ještě za předpokladu, že jsou blízko povrchu Samozřejmě, když se vynoří, tak použijí satelit na frekvencích řádově X GHz, to je doufám jasné.

Tudíž zde je vidět, že vysílat frekvencí 13,56MHz z lidského těla je naprosto mimo, jelikož čip o velikosti 0,5*0,5mm nikdy nevyzáří takový výkon, aby se data dostala mimo tělo, nehledě na to, že zisk antény při 0,5mm délky a použité frekvenci 13,56MHz bude v nejlepším případě nulový.

BTW.: v telefonech jsou většinou 2 antény - první je společná na Wifi a BT, jak jste správně podotkl, druhá je tzv TriBand anténa pro GSM/3G. Vy na svém telefonu pravděpdobně máte ještě třetí "anténu" nebo spíše smyčku, která slouží pro NFC komunikaci.

I kdyby se Vám nějakým zázrakem podařilo přeprogramovat řídící jednotku NFC tak, aby komunikovala na nižších frekvencích (prakticky to většinou ani není možné kvůli ceně - je levnější vyrobit ASIC než programovatelný obvod. Svým způsob k čemu laditelný obvod, když všechny NFC zařízení běží na jedné frekvenci?), bude Vám vadit přijímací smyčka vyladěná na původní frekvenci NFC, která na jiných frekvencích bude mít značný útlum přijímaného sginálu a navíc by jste si musel mobilní telefon dát přímo k místu, kde by se čip měl nacházet a i tak by spojení bylo naprosto nestabilní a bez spolupráce uživatele by ani nebylo možné. Jinými slovy zcela nepoužitelné pro dlouhodobé sledování.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # martinit 2013-05-28 16:25
Táto správa je už dost stará minimálne už v minulom roku sa o tom hovorilo.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # ikno 2013-05-28 19:46
Jakýkoli RFID chip v sobě bude mít znamení šelmy 666. Můžete sem dát všechny technické parametry + přímo "ověřené" informace z wiki, ale je to k ničemu.

Tyto čipy, budou mnohem více sofistikované, než jak jsou prezentovány. Jakmile jednou přijmete znamení šelmy 666, jste na dobro ztraceni.

Přijdete o tělo i o duši. Pán těchto "očipovaných" nebude nikdo jiný, než komu je toto číslo určeno.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # agent000 2013-05-28 22:22
"Jakmile přijmete znamení šelmy 666, jste nadobro ztraceni" To je jak kázání splašeného kněze, roztomilé :)

U Vás je to pouze o víře, vy věříte nebo snad chcete věřit, že si nás očipuje Satan a tím ztratíme tělo i duši, že se staneme ovcemi Satanovými, ale ti co vytrvají a nepodlehnou jeho mámení se dostanou na jiný stupeň bytí do nebe.

Víte informace z wiki nejsou přesné, ale jsou snadno čitelné pro lidi, co chtějí mít o nějaké problematice alespoň základní povědomí a poté mohou navázat na další přesnější a odbornější zdroje. Wikipedie je pouze start, pokud něco hledáte.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-2 # ikno 2013-05-29 15:06
Nevím, čemu se tak hloupě smějete.

Není na tom ni vtipného. Tato informace není navíc žádná novinka a je "lehce ověřitelná". To by jste ale zřejmě nesměl přikládat takový výnám webům jako wiki.

Nicméně i na wiki, se lze dočíst co znamená číslo šelmy.

Vy si ale myslíte, že tyto informace se dozvíte z oficiálních zdrojů. Tak si to myslete dál a klidně podporujte tyto rádoby vědecké pseudo-výmysly.

Já se radši budu držet víry a toho co nám říká Bible.

Hezký den
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # 3,14ranha 2013-05-29 16:41
tak si tu bibli přečtěte ještě jednou, protože znamení šelmy má být něco viditelného ! , podle čeho bude poznat kdo patří k šelmě (většina lidí) a kdo jsou "rebelové" kteří se nevzdali staré víry (a které tak bude možné beztrestně zabít)

znamení šelmy budou lidé přijímat dobrovolně jako přihlášení se k falešnému mesiáši - antikristovi

je úplným překroucením bible aby se to dělo tajně (proč by veřejné znamení mělo být asi tajné ???) a už vůbec kvůli čipu nikdo nepřijde o duši! protože věčný život se dá ztratit jen hříchem(hříšným životem) a každý hřích je jen tak silný, jak svobodně se pro něj člověk rozhodl, něco co člověk nepřijal dobrovolně tedy nemůže být plným a těžkým hříchem ale jen "přešlapem"

nestrašte lidi když o Bibli a o Bohu víte houby!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-1 # hexenšús 2013-06-02 21:20
Ikno. Odtiaľ-potiaľ. Fyziku a technické parametre naozaj neobabreš. Agent000 píše zase k veci. Ja si myslím už roky, že 666 je ruleta. Spočítaj všetky čísla na rulete a uvidíš k akému súčtu dôjdeš: 1+2+3+...36+0=6 66. A ruleta je o hazarde s peniazmi, teda peniaze sú tá šelma. Tieto čípy sú predzvesťou čípovania na predlaktia a čelá, a až ke´d bude možné takto bezkontaktne platiť, staneme sa otrokmi "šelmy", teda finančne závislými jedinacami. Lebo ak si niekto mocný zmyslí vynulovať mi účet, tak mi ho vynuluje v sekunde a ja som bez rostriedkov, odkázaný na smrť hladom. To je skutočný antikrist: PENIAZE sú to a je to číslo človeka, čo peniazom vládne, teda povedzme, že z rodiny Rotschildovcov povstane hlavný Antikrist, ktorý bude chcieť zaviesť celosvetovú menu a bezkontaktné platby čipmi v obchodoch, čím nás všetkých dostane pod kontrolu a keď mu jedno ráno prepne v hlave, tak nám všetkým vymaže účty, na čo pochopíme úplne všetci, že sme sebestační, peniaze nepotrebujeme a budeme si vymieňať tovar a služby z lásky blížneho k blížnemu. A vtedy nastane ôdruhý príchod Krista", kedy vyhrá láska nad mocou peňazí. ;-)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # root2 2013-05-28 20:12
Chystaju na Vas elektronicky koncentracny tabor,
v ktorom kazdy clovek bude pod prisnou kontrolou.
Tato spolocnost sa nadalej buduje na zaklade principu majitelov otrokov,otrokov a ich dozorcov.
Prijatim cipu do tela sa clovek stane na 99,9% dialkovo ovladanou babkou bez Lasky a Citu.
Svoj zivot vsak ZATIAL mame vo vlastnych rukach.
nejsme-otroci.cz
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Grayfox 2013-05-28 20:22
Ak by som si o niekom z vás chcel zistiť všetko, tak si stiahnem všetky dáta z vašich smartfónov, prejdem si obsah všetkých vašich netových účtov, prejdem si vaše bankové účty, FB - prejdem si všetky príspevky a komunikáciu, kde sa nachádza vaše meno, resp. prezývka a stiahnem si vašu zdravotnú kartu. Vaš smartfón mi zároveň bude posielať smart data o vás vreálnom čase. Na čo by mi teda ten RFID čip bol? 2 slová: na pi** :)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Vydra 2013-05-28 20:24
Nic na tom neni ...same konspiracne teorie tu riesite.....jet o obycajny pasivny RFID cip ..... clovek ho vyse.. alebo vysc.. ...... leto lacna namotavka ziadny Hi-Tech to neni ...... a vysiela to iba ked ma nejaky zdroj z ktoreho indukuje napätie ...... a to aj tak iba na malicku vzdialenost .......keby niekto chcel niekoho sledovat tak ich mozu rovno nasypat do muky a postupne by kazdej adrese toho cipu pridelili konkretnu osobu ....nenamotavaj te sa ..... nic na tom zleho neni :)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # jarda rosa 2013-05-28 21:07
toje vážně divný nikde není

Mgr PhDr RnDr CHECHE ???
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-1 # p 2013-05-28 21:24
nebal bych se niceho... Jakmile prijde z tovarny, zase to tu zasvini :D
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # 3,14ranha 2013-05-28 22:13
tak zrovna tenhle článek by checheho potřeboval jako sůl (bez ironie, jen kdyby ubral na sarkasmech a urážkách...)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # p 2013-05-29 08:11
Souhlas. A jinak konecne jsem se dozvedel i vas nazor na neho. :) Jsem rad ze to vidite podobne.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-1 # Jakub Reiter 2013-05-28 23:39
Já by sem to nepřerovnával k Bohu proto ze v Boha nevěřím mikročip do těla dat nechal by sem dát.Věřím v ufony a v boha Rea
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # foulder 2013-05-29 01:59
No nedam to do sebe. Nikdy!!! :X
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Karel Macek 2013-05-29 08:16
To říkala i moja, když poprvý uviděla toho mýho macka :)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Jean Laroux 2013-05-29 07:20
Opět je to o "nástroji" a kontrole použití tohoto nástroje a ne o nástroji jako takovém. Pokud použijete teploměr a sdělíte lékaři svou teplotu nebo mu předáte k rozboru ranní moč je to v principu totéž. Také sdělujete své osobní informace. RFID chip tohoto typu je v lidském těle "zatím" na základě dobrovolnosti. Pokud si jeho použití rozmyslíte stačí odstranit přijímací náplast, zahodit mobil nebo odinstalovat aplikaci na něm a nikdo už Vás monitorovat nebude. Sám smartphone je na Vaše monitorování a případné sledování polohy (odposlech atp.) mnohem lépe použitelný než nějaký RFID chip, který pracuje na krátkou vzdálenost a jeho funkcionalita je výrazně omezena. Dokud je tato technologie DOBROVOLNÁ není co řešit. Jde o službu z oblasti telemedicíny a může být pro mnoho lidí skutečně přínosem. Lékař může určitá data získávat o pacientovi online a Vy se vyhnete frontám v čekárně nebo pobytu v nemocnici. Vždy mě pobaví výkřiky o znamení šelmy od lidí kteří ani neví o čem je řeč.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-1 # Alfiator 2013-05-29 10:45
Tiez si nemyslim, ze by sa vsetko hned malo zneuzivat v prospech "svetovlady a nicenia ludstva :)". Je kopec pacientov, co nevedia, kedy si maju zobrat liek. Su stari a zabudaju, alebo maju proste zlu pamat atd...
Prosim, nekecajte hned o ovladani a manipulovani. Keby som ja nevedel, ako a kedy mam zobrat liek, budem prvy co to zje.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # t-4 2013-10-13 14:48
kde berete tu jistotu, že předepsané léky jsou právě to pravé co vám pomůže? Slepá důvěřivost a rezignace nad vlastním rozumem, přejímání naservírovaných potřeb a informací je bohužel cesta do otroctví
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # stas 2013-05-29 08:01
je mozne takovy cip zlikvidovat treba magnetem?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Jean Laroux 2013-05-29 08:14
Ne. Jedině ho vyříznout z těla, pokud neodejde sám. Nechtěl bych to pak uklízet :) ... Btw. Ještě máte možnost omotat se do alobalu. Alobal signál odstíní a nebude detekovatelný. .. Pak je tu ještě možnost trochu studovat a zjistíte, že tento typ chipu stejně signál nikam "dál" mimo tělo nepřenese z důvodu omezeného dosahu. U semiaktivní varianty o které je řeč (nabudí se dodáním energie z vnějšího zdroje) navíc potřebujete v krátké vzdálenosti ten zdroj. Proto ta náplast o které se píše v článku.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # Ivo Stránský 2013-05-29 16:21
Jenom blázen by si něco takovýho nechal implantoval nebo to hltal denně v pilulkách!!! proberte se lidi, je čas probuzení vědomí, ne čipování, jste snad psi nebo pokusná morčata nebo chcete, aby vás někdo ovládal, protože jste tak líní, že vás unavuje myslet???
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-2 # 3,14ranha 2013-05-29 17:05
řekněte to zmatené babičce které pan alzheimer pořád něco schovává...

kdybyste to nevěděl tak medicínská telemetrie už v omezené míře (stovky pacientů) funguje třeba u závažných případů srdečních poruch, existuje například kardiostimuláto r, který zavolá záchranku pomocí mobilu, když se mu nepodaří udržet chod pacientova srdce v normálních mezích

ale proč to vlastně říkám člověkovi který zřejmě není schopen porozumět psanému textu a mele si svou paranoidní pohádku bez konzultace s realitou

to si vážně myslíte že kus křemíku jako špendlíková hlavička, který za dva dny vyjde z těla "druhou stranou" může způsobit jakoukoli újmu na zdraví?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # Maros 2013-06-04 22:17
Co furt mate s tou jedno babickou? Uz som to tu videl asi 5x. Nebolo by ednoduchsie ako investovat tie miliony az milardy do vyvoja sldovacich technologii tej babicke zaplatit opatrovatelku?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-2 # 3,14ranha 2013-06-06 17:43
nebylo... zaměstnávání ošetřovatelky stojí bratru 20 000 tisíc měsíčně před zdaněním a může se typicky starat jen o jednu či dvě osoby (=manželé důchodci ve společné domácnosti)

pokud ovšem nenavrhujete zavřít všechny staré lidi do komunisty tak propagovaných "koncentráků" typu LDN, tam na jednu ošetřovatelku připadá třeba 10 pacientů.. tam se skutečně ty náklady na osobu trochu naředí

uvědomte si že dost starých lidí berou léky i několikrát denně a to právě i pacienti s nemocemi postihujícími různě velkou oblast intelektu (typicky paměť a orientační smysl)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # verca 2013-10-13 14:45
Kdyby žádné léky nikdy nejedli, nic by jim teď nebylo, ale takových lidí je v dnešní době bohužel málo.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # t-4 2013-10-13 14:53
zvláště staří lidé, co začínají mít opetřebovanou schránku, snadno přijímají doporučení k užívání "nezbytných" a "důležitých" léků, stejně tak jako u nevyzrálých jedinců, kteří jsou ukotvení ve spotřebitelském světě a svojí absolutní nesamostatností se stávají konzumenty všeho, co vychválí jakákoliv reklama.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # slak 2013-05-30 07:38
BLYJOstroj s vypínačem až budou chtít utíkat z robotárny tak je vypnou a zapnou pouze do procesu. Výrobna se skladištěm depopulacionova ných.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Mio 2013-05-30 13:29
Pokud by každý živý tvor nutně potřeboval k životu tolik chemických léčiv a medikamentů jako člověk,naše planeta už by byla dávno mrtvá. Lék na tlumení bolesti je fajn,protože umlčuje řeč těla která bolestí poukazuje na skutečný problém. Používáním léků také předáváte schopnost se uzdravit prave radoby pilulkám a připravujete se tak o imunitní system ktery nahrazujete léky. O to je mnohem lepší si už k tak zdevastovanému prostředí jako je vzduch který dýchäme,voda z který pěstujem nadopovaný super pokrmy zakousnout i tu čipovku na dortu.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Mejla 2013-05-30 23:22
Sorry, ale vážně tak daleko nejsme. Kdo se trochu zajímá o technologie ví, že tohle je pořád píseň budoucnosti. RFID čip se blbě čte, když je v těle.. Tu piluli budete mít někde v traktu a náplast na ruce? :-) vážně k smíchu. Velikost 0,5x0,5 mm - základem RFID je cívka, co musí naindukovat energii a vyslat signál - z takhle malý cívky nedostanete dost šťávy na to, abyste poslali signál dost silnej na průchod třeba i 1cm živý tkáně. Prostě je to pořád sci-fi a kdo projížděl ty odkazy a pdf a hledal to na netu, tak ví že je to blud, stejně jako polovina dalších článků na tomhle webu :-) u některejch věcí se vážně skvěle bavim :-) čtěte přeci trochu a nevěřte tak slepě všemu, co Vám tu naservírujou :-)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # Jirka R 2013-06-02 12:28
Já osobně si myslim, že tohle zařízení bude neškodná věc. Hlavní účel těchto čipů je podle mě o změně myšlení lidí. Aby lidi něco takového do budoucna akceptovali a nebáli se toho, aby to přijímali jako v podstatě přirozenou součást života. No a v takové fázi můžou klidně rozjet něco sofistikovanějš ího.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # hesoyam 2013-06-03 07:15
prijde mi to uz jako z terminatora ... :-D
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+5 # anonym 2013-06-04 15:27
Druhá generácia týchto chipov už nebude potrebovať náplasť, lebo zavoláte lekárovi z mobilu, stlačíte na mobile tlačítko a dáta dostane "lekár" do počítača.
A tretia generácia čipu nebude potrebovať mobil, lebo "lekár" zmačkne tlačidlo a dostane dáta do kompu aj bez vašej pomoci. A tupý dobytok si za túto kontrolu ešte draho zaplatí.
A štvrtá generácia chipu bude v sebe obsahovať chemikálie na prípad, aby vám "lekár" mohol v prípade vášho insultu uvolniť ich z chipu a dostanete okamžite adrenalín alebo inú chémiu do tela bez toho, aby ste to ovládali. A všetko toto sa bude pokladať za progres.
Progres to je, ale problém každého progresu vždy bol v tom, kto ovláda tie tlačidlá. Vždy ten, kto ovláda tlačidlo je pán a ovládaný je vždy otrok.
Takže tí čo tu nadšene podporujú prvú generáciu chipu ako progres vôbec nechápu, kam ten progres cielene smeruje a prečo tam smeruje.
A kopa chytrých hlupákov si myslí, aký sú chytrí, lebo oni chápu progres. To že existuje otázka PREČO a KTO to ovláda je mimo mozgové schopnosti ich ovládacieho programčeka, ktorý majú v hlave. Alebo ste platení za podporu chipov na fórach, alebo máte v hlave zastaralý Windows95 a nestíhate chápať okolnosti, lebo systém okolo vás beží na windows vista. To ste vážne taký hlupáci, že nevidíte o krok dopredu?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # lukysman 2013-06-08 19:27
a nenapadla vás uplně ta nejjednodušší věc? třeba chtěj jen zjistit kam se po vys*ní podějou naše hovna!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Radop8 2013-06-08 19:29
Berte to pozitivne ... nam nic nehrozi :) Slovaci su voci tomu imunny pretoze ked to zezereme tak to v piatok vizere alkohol :D v podani slovaka na vichode lieh :D a podani dochodcov a alkoholikov alpa..
takze klud... :D
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Johnny 2013-06-17 17:51
Uz tisicročia nas ovladaju temne entity cez svoje pokrvne dynastie. Ludstvo prichadza do poslednej fazy. Je zaujimave ze ked evolucny vyvoj ktorí mame zažit uz v priebehu naledujucich rokov a prejst do 5D tak sa nas snazia drzat v strachu a totalnej kontrole. Ked sa im to nepodari tak kontrola nad nami padne. Biblia to opisuje svojsky. Vyborne to zhrnul David Icke vo svojej prednaske Lev uz nespí. Ma to 4 casti cca po 2hod,ale stoji to za to pozriet.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # Deborache 2013-06-23 23:52
zavedenie Chippov do zvierat ako su psy , mačky a fretky uz je od roku 2011 ustanovene zákonom... uplna a nezmyselna hlupost... teraz zavedenie do ľudského organizmu , je len štartovacia draha pre umysly a kroky , ktore budu skor , či neskôr dosiahnuté na globalizáciu celého ľudstva a ich manipuláciu ... uz dlhe roky sme manipulovani ( stracame slobodne zdravé logicke a analyticke myslenie ) , denno- denne je naše telo vystavené rôznym jedom , ktore su systematicky a vedome tvorené ... Posledný krok , ktory uz je dávno premysleny a naplánovaný - je zavedenie Chipu, prostredníctvom ktorého budu uložené všetky dáta danej osoby , spôsob platieb , registrácie ... Zoberte si do úvahy , že uz dnes sme prostredníctvom médií ( televízia , rozhlas , skryté vysielace ) takzvanymi nizkofrekvencny mi vlnami , to znamená- vaše fyzické ucho nezachytava tento vnem - informáciu , ale vás mozog áno ! prečítajte si viac o takzvanom " Tichom hlase " - Wilhem Reich , pozrite si " Zeigeist l. ll. lll. " s titulkami a pochopite kto a ako vládne svetu , ake su ich zámery . Zobudte sa z iluzie , že sa niekto stara o vaše zdravie , deti , o vašu budúcnosť ... V dnešnej dobe sme istými otrokmi , po zavedení Chipu do tela ako formu identifikačné a platobnej formy , budeme nielen otrokmi ale aj bezduchymi robotmi bez emócií , zmyslania . " Myslím , teda som" - bude uz len nostalgiou . Citajte a dedukujte, pripustajte každú variaciu a rieste , pokial sa da . Želám Vám veľa úspechov a energie , otvorenú myseľ .
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-1 # Sluhapravdy 2013-08-28 21:03
Kdo chce žít ve lžích a ve strachu- tomu dává Vesmír takovéhle nesmysly ale ten kdo chce žít v pravdě a žije v pravdě vidí že se ho taková slátanina vůbec netýká protože toto tělo je pomíjivý pytel kostí moči výkalů a hlenů... a jednou toto tělo bude muset opustit..a. Jako duše si uvědomuje fakt že duše je věčná nezle jí spálit rozsekat ani zabít... a také ví že tělo bez duše je jenom kus hnijící mrtvoly jenž se nedá žádným způsobem ovládat...a že je na cestě zpátky k bohu : proto přátelé neřešte hovadiny plný lží a můžete si zkusit zpívat s radostnou náladou kdykoliv vás někdo bude chtít krmit bludy tuto mahamantru : HARE KRSNA HARE KRSNA KRSNA KRSNA HARE HARE HARE RAMA HARE RAMA RAMA RAMA HARE HARE... A pak uvidíte skutečnou pravdu ne tu virtuální slátaninu plnou vyspekulovaných nesmyslů
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat

Přidat komentář

Bezpečnostní kód
Obnovit


Anti-spam: complete the taskJoomla CAPTCHA
Top of Page

Nezávislé zpravodajství z celého světa aneb Co se jinde nedozvíte | Založeno 2011
Máte dotaz? Chcete inzerovat na AC24? Neváhejte nás kontaktovat formou emailu: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Copyright © 2011–2016 AC24, s.r.o. | O projektu | Tiráž | Napsali o nás | Podpořte nás

Webový portál AC24.cz ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.