Webový portál AC24.cz ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.

AC24.cz

AC24.czZe světaFarmaceutické firmy skrývaly před světem tuto plodinu, která pomáhá proti rakovině

Sociální sítě

Reklama

loading...

Farmaceutické firmy skrývaly před světem tuto plodinu, která pomáhá proti rakovině

Anona ostnitá je plod stromu graviola, a to je zázračný zabiják rakovinných buněk, 10 000 krát silnější než chemoterapie. A proč to nevíme? Jelikož některé velké korporace chtějí dostat zpět svoje peníze utracené za roky výzkumu při snaze vytvořit syntetickou verzi tohoto k prodeji.

Takže když to teď víte, můžete pomoci kamarádovi v nouzi, když mu to sdělíte, nebo se občas sami napít šťávy anony jako prevenci. Chuť není konec konců špatná.

Je to zcela přirozené a určitě to nemá žádné vedlejší účinky. Jestli máte místo, vypěstujte si jednu na své zahrádce. I ostatní části rostliny jsou užitečné. Až si příště dáte ovocný džus, řekněte si o anonu. 

Kolik lidí zbytečně zemřelo, zatímco ten výrobce léčiv za miliardy dolarů toto tajemství zázračného stromu graviola skrýval?

Jde o nízký strom zvaný graviola v brazilštině, guanaba ve španělštině a v angličtině má nevýrazné jménao „soursop“. (Graviola v češtině.) Plod hodně velký a nakysle sladká bílá dužina se buď rovnou jí anebo, co je běžnější, používá na výrobu ovocných nápojů, dření atd.

Hlavní zájem o tuto rostlinu budí její silný proti-rakovinný účinek. Ačkoliv je účinná proti mnoha zdravotním potížím, je to její proti-nádorový účinek, co budí největší zájem. Tato rostlina má prokázaný hojivý účinek při rakovině u všech typů onkologických onemocnění.

Kromě své hojivosti proti rakovině, má graviola široké spektrum antimikrobiálních působků, jak proti bakteriálním, tak i plísňovým infekcím, a zabírá i proti vnitřním parazitním červům, snižuje vysoký krevní tlak a používá se i při depresích, stresu a nervových poruchách.

Existuje-li jediný příklad, který dramaticky objasňuje, proč je pro Američany jako vy a já existence Institutu zdravotní vědy tak životně důležitá, tak jím je neuvěřitelný příběh za stromem Graviola…

Pravda je úžasně jednoduchá: Hluboko v amazonském deštném pralese roste strom, který by mohl doslova přinést revoluci do toho, co si vy, váš doktor i zbytek světa myslí o léčbě rakoviny a šancích na přežití. Budoucnost nikdy nevypadala slibněji.

Výzkumy ukazují, že pomocí výtažků z tohoto zázračného stromu nyní lze:

  • Udeřit proti nádorům bezpečně a účinně pomocí plně přírodní terapie, která nezpůsobuje extrémní nevolnosti, ztráty na váze a vypadávání vlasů.
  • Ochránit svůj imunitní systém a tak se vyhnout smrtelným infekcím.
  • Cítit se po léčebné kúře silnější a zdravější.
  • Posílit svou energii a zlepšit svůj náhled na život.

I zdroj těchto informací budí zrovna takový úžas: Pochází to od jednoho z největších amerických výrobců léčiv - th! e – ta rostlina prošla více než 20 laboratorními testy vedenými už od 70. let! To, co tyto testy odhalily, není vůbec chudé na omračující zjištění… U výtažku ze stromu se ukázalo, že:

  • Účinně útočí na zhoubné buňky 12 typů rakoviny a zabíjí je, včetně rakoviny tlustého střeva, prsu, prostaty, plic a slinivky…
  • O třech složkách je dokázáno, že jsou při zpomalování růstu rakovinných buněk 10 000 krát silnější než Adriamycin, běžně používané chemoterapeutické léčivo!
  • A co na víc, na rozdíl od chemoterapie složky extrahované ze stromu graviola selektivně pronásledují a zabíjí pouze rakovinné buňky. Nepoškozují zdravé buňky!

Úžasné protirakovinné vlastnosti stromu graviola byly rozsáhle studovány, tak proč jste o nich ještě neslyšeli? Když je extrakt z gravioly tak zázračný.

Jeden z největších výrobců léčiv za miliardy dolarů v Americe zahájil výzkum léčby rakoviny a jejich bádání se zaměřilo na graviolu, legendární hojivý strom z amazonského deštného pralesa.

Různé části stromu graviola – včetně, kůry, listů, kořenů, plodů a semen z plodů už po staletí využívali domorodí indiánští medicinmani! I jiní Jihoameričané k léčbě onemocnění srdce, astmatu, problémů s játry a artritidy. I když vycházela s jen malých zadokumentovaných vědeckých důkazů, společnost nalila peníze a zdroje do testování protirakovinných vlastností tohoto stromu – a byli výsledky šokováni. Graviola se ukázala být dynamem ženoucím hubení rakoviny.

Tím ale příběh gravioly téměř skončil.

Společnost má se stromem graviola jeden obrovský problém – je zcela přirozený, a tudíž podle federálního zákona jej nelze patentovat. Není žádný způsob, jak z něj vytěžit pořádný zisk.

Ukázalo se, že farmaceutická společnost téměř sedm let zkoušela syntetizovat dvě z nejsilnějších protirakovinných ingrediencí v graviole. Kdyby mohli izolovat a vyrobit člověkem stvořené klony toho, co činí graviolu tak mocnou, mohli by si to patentovat a dostat svoje prachy zpátky. Avšak narazili. Ten originál jednoduše nebyli schopni replikovat. Neexistoval tedy žádný způsob, jak by si mohli zisky ochránit, nebo i jen dostat zpět ty miliony, co nalili do výzkumu.

Jak se tak sen o ohromném profitu vypařoval, jejich testování gravioly se skřípěním vázlo až se zastavilo. A co hůř, společnost celý projekt založila do šanonu a rozhodla se zjištění svých výzkumů nezveřejnit.

Naštěstí tu byl však vědec z výzkumného týmu gravioly, jehož svědomí mu nedovolilo jen tak se dívat, jak se páchá taková ohavnost. Ač riskoval svou kariéru, kontaktoval společnost, která se věnuje sklizni léčivých rostlin z amazonského pralesa a pověděl jim to.

Když byly zprávami o graviole poplašeni i výzkumníci z Institutu zdravotní vědy ! začali pátrat po výzkumech, které se ohledně tohoto rakovinu hubícího stromu dělaly. Důkazy omračujících účinků gravioly a jejich šokujícího ukrývání se začaly valit rychle a zběsile…

… Národní institut rakoviny provedl první vědecký výzkum v roce 1976. Výsledky předvedly, že „listy a stonky gravioly se ukázaly jako účinné při napadání a ničení zhoubných buněk.“ Výsledky publikované ve vnitřní zprávě však nevysvětlitelně nebyly nikdy uvolněny pro veřejnost…

… Od roku 1976 bylo dokázalo, že graviola je úžasně mocný zabiják rakoviny 20 nezávislými laboratorními testy, ovšem až dosud neproběhly žádné klinické zkoušky s dvojitým slepým testem – což je typický benchmark, jaký mainstreamoví doktoři a odborné žurnály používají k posouzení terapeutické hodnoty – ty totiž nebyly nikdy iniciovány…

… Studie vydaná v Journal of Natural Products následně po nedávné studii provedené Katolickou universitou Jižní Koreje uvedla, že u jedné chemikálie v graviole zjistili, že výběrově zabíjí buňky rakoviny tlustého střeva „10 000 krát více než (běžně používaný chemoterapeutický lék) Andriamycin…“

… Ta nejdůležitější část zprávy Katolické university Jižní Koreje je o tom, že graviola se ukazuje, že útočí selektivně jen na rakovinné buňky a ponechává zdravé buňky netknuté. To je rozdíl oproti chemoterapii, která útočí bez rozlišení na všechny aktivně se rozmnožující buňky (jako buňky žaludku a vlasů), čímž často vyvolává ničivé vedlejší účinky nevolnosti a ztráty vlasů u pacientů s rakovinou.

… Studie na Purdue University nedávno zjistila, že listy ze stromu graviola zabíjí buňky u šesti linií lidské rakoviny a zvláště účinné jsou proti rakovinám prostaty, slinivky a plic…

Po sedmi letech bylo ticho konečně prolomenu a je tady.

Zdroj: natural.tv

Pro psaní komentářů se musíte přihlásit. Nemáte účet? Zaregistrujte se.

Komentáře   

+103 # Xrab 2013-03-17 17:20
Snad se najde alespoň jeden lékař, který si vzpomene, že úkolem lékařů je léčit a nikoliv být obchodními zástupci farmaceutických firem, postaví se za tuto pravdu a stát mu vyjde vstříc vědeckým výzkumem a rychlým uvedením do praxe. Já vím, je to jen nesplnitelný sen... :-/
+48 # Porubis 2013-03-18 06:46
sorry ale takový lékaři se už našli... léčili VELICE úspěšně i sodou bikarbonou. Bohužel jim v drtivé většině byla odebrána licence, byli zesměšněni a někteří si i poseděli.
-30 # housecore 2013-03-18 14:11
neverím tomu, že sódou bikarbónou sa dá vyliečiť rakovina. ak ju niekto takto liečil, asi si prevádzkovať licenciu ani nezaslúži.

skôr verím tomu, že pomáha kvalitné kozie mlieko a asi aj plod z tohoto stromu. chemoterapia je pravdepodobne ošemetná vec, nezaberie každému a organizmus vlastne dosť vysiľuje...
+16 # ladady 2013-03-18 18:25
housesecore: smutne, jen ti zbyva modlit se, abys tu sodu bikarbon. nikdy nepotrebobala!! !
+19 # kutrosko 2013-03-18 21:12
no, staci si pozriet aj www.czmms.net a to je tiez spicova liecba. a co sa tyka chemoterapie, tak ta nelieci, ale zabija!!!
+5 # Biktop 2013-03-19 12:52
Souhlasím,sám užívám a od srpna 2012 jsem nebyl nemocen!Ačkoli se stýkám s nemocnými lidmi(chřipky,n achlazení...).T aké jsem pracoval až do vysílení,vždy jsem po takovém dostal minimálně opar,ale po emms.cz ,nic!Také pupínky po bodnutí komárem,nesvědi ly a mizela do 24 hod.
+7 # Seeman 2013-03-19 13:28
To je skvělé. Já to neužívám, a nebyl jsem nemocen asi 15 let.
-6 # ja 2013-03-27 22:32
Tak žijete u řeky či potoka kde tečou saponáty?funguj e to podobně,pokud máte studnu
-8 # Romik 2013-05-29 16:06
A nebo vas neleci mms ci podobne PR pripravky, ale vi sami, nebot to vse se zaklada primarne na placebo efektu a vasi otevrene penezence.
+5 # Jenis 2014-10-09 07:58
kde se dá něco tak dobrého sehnat? není to zase jen oblbování lidí?
+1 # toma 2013-12-06 08:44
Cituji kutrosko:
no, staci si pozriet aj www.czmms.net a to je tiez spicova liecba. a co sa tyka chemoterapie, tak ta nelieci, ale zabija!!!

www.youtube.com/.../
+58 # majdaro 2013-03-19 15:32
bicarbonnou se dá opravdu léčit rakovina,mám to vyzkoušené na sobě (leukemie),ale je potřeba si z ní udělat sirup v kombinaci s javorovým sirupem,k tomu jsem brala B17 Apricarc s meruňkovým olejem,naštěstí mi to pomohlo a průběh léčení byl téměř bez komplikací a relativně rychlý ,jen jsem byla hrozně unavená. ...takže to lze,nemoci jsou z přírody a jen příroda ví co s nima má dělat :D :D
+6 # Evca 2013-03-19 19:29
majdaro perosim,mohla by jste se mnou spojit,mam obdobny problem,rada bych se zeptala na par veci.moc diky
tulipina@seznam.cz
-39 # miruskita 2013-03-20 16:47
keby soda bikarbona dokazala vyliecit rakovinu, nemali by sme celosvetovy problem s bujnenim tejto choroby. verim, ze chemoterapia, aj ked je vysilujuca, pomaha, a nikto nevravi, ze popri nej nemozte uzivat dalsie doplnky..
+37 # martinko 2013-03-21 17:54
Cituji miruskita:
keby soda bikarbona dokazala vyliecit rakovinu, nemali by sme celosvetovy problem s bujnenim tejto choroby. verim, ze chemoterapia, aj ked je vysilujuca, pomaha, a nikto nevravi, ze popri nej nemozte uzivat dalsie doplnky..

miruskita , 70% planety ani nevie čo je to soda bikarbona , a bitch please? ???? si robis srandu že chemoterapia pomaha ? ludia kde ste nechali mozog ? cytostatika , čiže chemoterapia zabija človeka , a nezabije uplne rakovinu.. len 2% ludi sa po chemoterapii uzdravilo , aj to sa mozno liecili nasledne alternativnym sposobom ... a kde je pes zakopany ? cytostatika (chemoterapia) = 18000 € , tak ked človek podstupi tak 2x chemoterapiu priemerne , možeš zobrať kalkulačku , vypočitať koľko zarobia firmy :) , a teraz k bikarbone , neviem povedať či ma liečive učinky , ale viem jedno , soda bikarbona je taka lacna , že si ju môžem kupovať ako puder na riť keď budem potrebovať , kupiš za 20 centov v každom obchode , tak ak by naozaj mala liečive učinky a bola taka lacna .. myslis si že by sa o to tí pani čo vyrabaju cytostatika za 18000 € , že by sa to nesnažili nejako zdiskreditovať ? ja si myslim že by sa o to pokusili a dokonca sa to už stalo :) btw na buduce použivať mozog pred tym než niečo napišem
+6 # Leona 2013-12-06 19:51
Mně chemoterapie pomohla....před 20 lety jsem prodělala Hodgkinovu nemoc,lymfatick é uzliny...a žádná podpůrná léčba nebyla....čímžn etvrdím,že chemoje dobré...je to hnus,ale žiju....ale myslím si,že dnes bych hledala jiné způsoby léčby...to je má zkušenost....
+23 # Marek Gabík 2013-03-24 15:12
Cituji miruskita:
keby soda bikarbona dokazala vyliecit rakovinu, nemali by sme celosvetovy problem s bujnenim tejto choroby. verim, ze chemoterapia, aj ked je vysilujuca, pomaha, a nikto nevravi, ze popri nej nemozte uzivat dalsie doplnky..

Pochop že o tom ví málo kdo protože ty obrovský "farmaceutický firmy" (firmy na smrt) nemají zájem o to aby jsme byli zdravý. Naopak čim víc bude nemocných lidí tím víc na tom vydělají už si to sakra uvědomte. Chemoterapie akorát zabíjí. To že to někoho vyléčí dobře ale kdyby člověk s rakovinou bral právě jedlou sodu, džus z tohoto stromu a používal výtažky z marihuany například pegasovi kapky tak mi věř že se vyléčí mnohem rychleji dokonce by se vyléčil i z takový fáze rakoviny kdy ti doktoři řeknou že máš jen pár týdnů života. Zvlášť u těch pegasových kapek. Viděl jsem dokumet kde měl chlap cca 70-80 let rakovinu plic. Doktoři mu řekli že je to bez šance. Tak začal užívat právě ty kapky. Měl je od člověka jménem Rick Simpson..už je také poměrně známý. Během pár dnů maximálně týdnů se ten člověk naprosto uzdravil a žil dál. Prostě příroda zná lék na všechno a jediný důvod proč přírodu tolik nevyužíváme je to že ji naštěstí nelze patentovat. Proto se všechno snaží vyrábět synteticky aby si to mohli patentovat a mít z toho obrovský výdělky. Už sakra otevřete oči. Proč ti to lékař neřekne? Protože by přišel o práci o licenci dokonce by ho i zavřeli a nebo o tom vůbec neví ale je to spíše naopak doktoři to vědí ale říct to nemohou nebo nechtějí. Zde je dokument s R. Simpsonen www.youtube.com/.../ Je tam i návod ale lze na internetu najít i čistší formu těch kapek. Rozdíl je v tom že podle receptu R.S. se neodstraňuje chlorofyl který má sice pozitivní účinky ale jeho chuť není zrovna nejlepší a někde jsem se dočetl že u rostlin pěstovaných venku může být v chlorofylu "bordel" který se do kytky dostal ze vzduchu nebo půdy ale není to podle mě nějak moc prokázaný proto si myslím že obě formy jsou při léčbě dobré.
+3 # GalacticParty 2013-05-29 16:36
kde sehnat ty pegasovy kapky? dosud jsem nasel pouze navody, ale povaz, kdo bude riskovat aby si to doma pestoval, kdyz vime jak se veci maji... je toho potreba tolik, ze je to nerealne mnozstvi.

jinak, videl jsem na vlastni oci uzdraveni z tezke formy rakovin a metastazi, ale pomoci combretastatinu z kury jihoafricke vrby. je to mitoticky inhibitor, dela to co chemoterapie, aniz zabiji zdrave bunky.
tohle priteli - lekari DOBRE VEDI, ZE TO EXISTUJE A ZE TO FUNGUJE. ti lepsi z nich maji svazane ruce a nemohou moc delat i kdyby chteli. ti horsi aktivne pracuji proti hyppokratove prisaze tim, ze nekladou odpor toxickym lobbistickym skupinam zavadejicim jedy na trh a myty co je propaguji na ukor zdraveho rozumu, protoze vse i tak podminuje financni realita a zdravotnictvi je organizace taky zavisla na financich. simple as that..
+2 # Saniel 2013-09-17 15:09
Hm, navrhuju tohle:

Ať se najde kontrolovaná, náhodně vybraná skupina 1000 lidí, kteří budou brát pouze sodu, anonu, cokoliv - a kteří budou mít některý druh nádoru.

Musí to být dobrovolníci, což je určitá nevýhoda z vědeckého hlediska (lidé, co se sami přihlásí, k tomu mívají nějakou motivaci, a čistě teoreticky to může zkreslit výsledek).

A druhá, stejně velká skupina se bude léčit konvenční medicínou - operace, chemoterapie, radioterapie.
Případně, jde-li jen o chemo - tak budou dobrovolníci muset podstoupit operaci a radioterapii, jinak to z vědeckého hlediska nedává smysl.

Kladl bych si dvě otázky:
1) jak dlouho ta či ona skupina přežije (průměrně)
2) jakou budou mít kvalitu života (škála řekněme od "nepostará se o sebe" do "plnohodnotný život").

Když v takovém výzkumu zvítězí anona se sodou, měli bychom si to nechat od farmaceutů vysvětlit, a případně zavřít až zčerná každého, kdo na současném stavu má podíl. Když zvítězí chemoterapie, měli bychom zavřít až zčerná každého, kdo takové lži do světa šíří a ohrožuje tak lidi falešnou zprávou, na které případně vydělává (ony ty alternativní léčby často nejsou vůbec levné).
+46 # Jana Gio 2013-12-05 20:06
To chci právě udělat...Moje maminka (86) má lymfony..rakovi nu lymfy na krku a pod paží..20.1. ji propouští z nemocnice s tím, že ji není už pomoci..Sama jsem měla rakovinu před deseti lety a to takovou, že hold jsem podstoupila i červenou chemku..ozařová ní a prodloužila si život..mě pomohla..zatím. .Máma je lékaři odepsaná a tak přečetla jsem toho hodně..budu mámě podávat sodu..javor.sir up..Je to logické...sodá víže kyslík..rakovin a má ráda sladké..čím víc jíte sladkosti..tím víc krmíte rak.buňky..ty se napapají a soda je kyslíkem rozbíjí..Mámu ofotím...dohodl y jsme se..bude to boj..ale nemáme co ztratit..ofotím ty nádory..a budeme pozorovat výsledek.. Četla jsem toho hodně..a pokud lidé se nedělají jen zajimavými..tak to funguje..Mámu ty mrše jen tak nedám...a lékaři?? Ať jdou někam...dnes je hrozná doba..jsme lidé ..co Hypokratova přísaha?? Jsem smutná ze zdravotnictví.. jsem smutná, že vyhrála síla peněz před láskou..pomocí ke zdraví. Starý člověk už je nepotřebný, nemá nárok..ale to se mýlí...lidé i v tomto věku dokáží druhým zpříjemnit chvíle, poradit svými zlušenostmi..ro zesmát..já maminku miluji..nenechá m ji v penzionu pro seniory či v DD..Proč? Pro svůj klid a pohodu?? Pro to, že mé soukromí zmizí s tím, že bude u mě? Když vidím staré rodiče za kterými nikdo nepříjde do nemocnice, nepomůže..proto že syn musí pracovat..dcera má jednání zrovna o dobrý kontrakt..a druhý den přijedete do nemocnice a máma už není....Jste normální?? Jsou to Vaši rodiče..dali Vám vše..omluva ale jsem fotografka..vid ím lidi, jejich emoce a po nemocnicích jen smutné opuštěné staroušky...ned ejte své rodiče...Omlouv ám se...trochu mimo koncept..
+15 # Jana M. 2014-01-07 23:28
Souhlasím s Vámi, skláním se a přeji Vám štěstí!!!!


Jana M.
+10 # Milan Klapka 2014-01-09 11:45
Jano, skvěle napsané. Držím palce Vám, i Vaší mamince.
+7 # HanaK 2014-01-11 17:01
Jana Gio
Naprosto s Vámi souhlasím a moc držím palce,ať to dobře dopadne.
Je mi smutno,v jakém žijeme světě bezcharakterníc h a arogantních stvůr.
+10 # Jan Dolezalek 2014-01-17 03:53
Mila Jano, delas spravne. Najdi si na Google.com
jmeno Dr. Simoncelli. Cetl jsem o jeho uspesich vylecit lidi u kterych to jiz lekari vzdali. Take doporucuje sodu bicarbonate=kuc hynska soda. Hodne stesti, Jan D.
+4 # gift. darcek 2014-05-01 16:43
Dobry den pani JankaGio citala som ako ste pisali o svoju Mamku moja mamka mala Rakovinu hrubeho creva mala zhubny nador a ja som ju vyliecila z ALOE KAKTUS da sa to zohnat v micurinskej zahrade musi to byt 5 rokov stary musite povedat ze to potrebujete na liek lebo su vela druhov kaktusu zila 14 rokov a zila by dlhsie ale zlyhali jej obe oblicky LIEK ALOE KAKTUSU 30.dkg listy aloe 2 dcl lieh z lekarne 7 dcl vino bikaver alebo cervene ked nezozeniete pol kg medu LISTY KAKTUSU LEN PRETRIET CISTOU HANDRICKOU NEUMYVAT ZOMLIET NA MLYNCEKU MESOVOM ALEBO V MIXERI LIEH MED A VINO VSETKO SPOLU NALIAT DO FLASE JA SOM DALA DO 5 LITROVEJ NA VRCH GAZU A NA TMAVE MIESTO PO 6 DNOCH POUZIVAT TAKTO POL HODINU PRED RANAJKAMY PO KAVOVEJ LYZICKY TAK ISTO POL HOD PRED HLAVNYM JEDLOM A PRED VECEROV POL HOD PO 7 DNOCH POL HODINU ALE UZ PO POLIEVKOVEJ LYZICI A TIEZ POL HOD PRED RANAJKAMI A OBEDOM CI VECEROV PO TROCH MESIACOV PRESTAVKA JEDEN MESIAC A POKRACOVAT DALEJ JE TO NA VELA CHOROBY OD ZALUDKA NA CHUT DO JEDLA NESPAVOST NESPOMYNAM SI UZ ALE HLAVNE NA PROBLEM VASEJ MAMKY A ESTE VAM DAM MOB ILNE CISLO MOJHO SYNA ON SA ZAOBERA LIECBOU KAKTUSU UZ HOTOVYMI VYROBKAMI RADY SA LEKAROM Z BRATISLAVY DOBRE BY BOLO KEBY STE MI ROZPISALI CHOROBY VASEJ MAMKY A LIEKY AKE BERIE SYN TO POTREBUJE VEDIET A TAK VAM MOZE VYROBKY OBJEDNAT JABERIEM NA BOLEST KLBOU AJ OD ZALUDKA MA GELY TABLETKY JEMU BY STE POVEDALI CO POTREBUJETE A OD COHO SYN SA PRED TYM KYM VAM POSLE RADY LEKAROM AZ TAK VAM POSLE PRAJEM VASEJ MAMKE SKORE UZDRAVENIE A VERTE MI ZE TEN KAKTUS CO JEJ UROBITE POMOZE A PREDLZI JEJ ZIVOT MAM TO ODSKUSANE V RODINE A NA MOJEJ MAMKY PRAJEM VAM PEKNY DEN DARINA DOVIDENIA
+2 # Jana Gio 2014-10-10 21:15
Dobrý den a děkuji za reakci, ale po celkovém vyšetření mé 87leté maminky už není pomoci..tedy v mé moci ji pomoci. Metastázy jsou na hodně místech..Nejpod statnější na celé nemoci je to, že krvetvorba se nám zpomaluje. Lymfomy jsou značně velké v podpaždí, po obou stranách krku a v zátylku..Konzil ium jí dalo 2 měsíce..možná tři a na nefrologii mi lékař řekl, že může odejít kdykoliv..Nesti hneme už žádnou léčbu, všechny trvají dlouho a kouzelný proutek se sehnat nedá. Jsou dny, kdy si prozpěvuje..hla vně po infuzích..a jsou dny, které prospí aby načerpala.. Věřím v guanábanu ..ale čerstvou..nevěř ím v nic sušeného a už vůbec v tablety..Amona v čerstvém stavu je lahodná..velmi chutná..dala by se jíst pořád..léčí s ní peruánští indiáni, kde mám v Arequipe kamaráda, co tam žije mnoho let..ale jak jí dostat do Čech fakt nevím..jedině si jí nechat poslat..Do Peru se chystám ale těžko tento plod přivezu čerstvý..mno..U nás se dají sehnat už rostlinky ale než začnou plodit..je to moc dlouho a my čas nemáme..na čaj nevěřím..mohu zkusit..ale aloe by tak rychle nezabralo..
+5 # Jitka 2014-08-21 13:18
Janičko,
ani nevíte, jak Vám rozumím. Mám 85 letou maminku, sice nebojuje s rakovinou, ale prodělala cévní mozkovou příhodu, je upoutaná na lůžku, má retenci moči, tedy zavedenou cévku, těžký chronický zánět ledvin, nekrozu na noze. To vše za pár dnů pobytu v nemocnici. Usiluji o to, vzít si ji co nejdříve domů a zachránit co se dá, pokud to ještě půjde. Chci také bojovat a nenechat je umřít v nemocnici.
Jani, držte se, potřebujete být silná, věřím, že tu mrchu porazíte. Jitka
+2 # Jana Gio 2014-10-10 21:17
Jituš, děkuji a přeji ať vyhrajete obě..dnes je vše na našich volbách..snad budou správné..
+1 # Jenis 2014-10-09 08:25
mám stejný názor.....už mě jich odešlo dost,přesto věřím a doufám! Přeji Vám i mamince hodně sil....nedejte ji ,a pokud to nepůjde..... tak nedejte ji lacino,
0 # Jana Gio 2014-10-10 13:41
Chtěla jsem Vám moc všem, co jste mi napsali poděkovat...Net ušila jsem, co tu budu mít za hromadu komentářů..děku ji, děkuji mooc...Povzbudi li jste mě, ale nevyhráváme bohužel. Dnes jsem si přivezla mamku domů z Karláku po infuzích. Musím poděkovat tamějšímu lékaři z nefrologie, že ji přijal k sobě na oddělení, protože na onkologii u MUDr. Benešové nebylo místo..nedaří se nám obnovit krev..kost.dřeň už nestačí produkovat novou krvetvorbu.. Tak teď je sice jak rarášek a zas si u Šlágru(z kterého mám husí kůži) prozpěvuje..ale pak příjdou ty horší dny.. Chemoterapie nepřipadá v tomto věku vzhledem k metastázám a rozšíření v úvahu. Nechci ji tak drsně ničit..Snažím se jak mohu..ale přesto moc prosím..kdyby někdo měl moudrý, osvědčený nápad..budu vděčná za něj.. Bikarbona a vše okolo ní vyzkoušeno..Alo e je doma..ale mladá..zkoušíme vše..pokusím se jej někde sehnat..děkuji moc za recept ale mamka to má všude v těle..i když orgány jako ledviny, srdce, játra, plíce jsou čisté....slezin a ale ne..ta zlobí.
0 # Naďa 2014-10-21 13:56
Firma Energy prodává nyní novinku Anone. Zkuste, snad to pomůže.
0 # Jana Gio 2014-10-27 21:41
Naďko..to bylo první, co jsem objednávala..je tam 20% dřeňového sirupu...velmi málo na léčbu..Také mexická firma Jumex vyrábí nápoj z anony. Také velmi zanedbatelná dávka anony a moře cukru..Bohužel
+1 # Jana Gio 2014-10-10 22:48
Myslím si, že tento odkaz i s telefonem na lékaře, by mohl někomu pomoci: www.byliny-z-peru.cz/info Já to určitě zkusím...
0 # ppodzimkaa 2014-12-21 12:53
Drzim palce mamince i Vam. Sama verim sode,pouzivam na odkyseleni a vyplachy...
+2 # Trpaslíček 2014-01-11 15:23
A co řikáte na tohle :
www.celostnimedicina.cz/.../
tento odkaz by si měl každý zkopírovat na FB
tady je možná pravda
+1 # Jana Gio 2014-10-27 21:47
dropbox.com/.../...

Tento je také velmi zajímavý...
0 # schiva 2014-06-06 03:57
SOUHLASÍM NA PLNÉ ČÁŘE
+16 # S. 2013-04-19 22:26
Chemoterapie pomaha ??? Zeptejte se nekoho, kdo pracuje ve zdravotnictvi, jaka jsou pravidla pro zachazeni s cytostatickymi a cytotoxickymi leky (= chemoterapeutik y). Tohle kdyz rozlijete, nabehne tym v ochrannych odevech a velice obezretne predpisove latku zneskodni - a tohle si lidi nemocni rakovinou (= velice oslabeni nemoci) nechavaji vpravit do krve!
Opravdu verite, ze neco, s cim se normalne zachazi v ochrannem odevu, pichnuto do tela - leci???
+7 # GalacticParty 2013-05-29 17:00
Jo, opravdu tomu veri. Jak zrudne pro rodinne prislusniky touto propagandou zpracovane, kteri musi hledet na to jak jim jejich blizni odchazi JEN PROTO ze jim system ze ZISTNYCH duvodu sproste lze... sam jsem kdysi ve spitalu pracoval a mel jsem v rukou cytostatika mnohokrat, pokazde to chtelo velice opatrne zachazeni a latexove rukavice. v te dobe jsem jeste zdravotnictvi potencialne veril a nenapadlo me ze by veci mohli byt v takovem stavu jak se o nich vi dnes. no ale to bylo v devadesatych letech, davno..
-6 # DS 2013-09-17 15:14
A co byste, pánové, dělali s buňkami, které se vymkly kontrole? V těle jsou miliardy buněk, a když se nějaká vymkne dohledu a začne bujet, a hrozí, že zabije celé tělo, tak se tomu musí nějak zabránit.. A zatím doktoři nevymysleli nic lepšího, než zaútočit kobercovým bombardováním. Jistěže zabijí spoustu normálních buněk, a hodně jich poškodí - protože ty bomby jsou tak jedovaté látky.

Ale mírné hlazení a přátelské slovo na karcinom neplatí...
+3 # Maty 2014-02-10 09:19
Chmoterapie pomáhá. Prozil jsem ji a žiju. 2 ztracené roky života a děsně zničené tělo, obranyschopnost , ale ted jsem schopen uběhnout 100m za 12s a ujet na kole klidne i 80km. Takže jsem zcela v pořádku. Bez chemo bych už ležel pod drnem.
Kdo neprožil, nemůže soudit!
0 # Renatam 2014-07-31 13:15
Moc děkuji. :-)
+6 # Jana Gio 2014-10-10 19:19
Nevím jak je to s chemoterapií opravdu..ale já si ji také prožila, i ozařování..Byl to roční očistec, dva roky uzdravování a jsem tu už 10let ...Je pravdou, že jsem se změnila..ale stále se těším na jaro..a stále jej vidím, cítím a prožívám...Vždy jsem říkala, toto by si měli prožít Ti, co nemají úctu k přírodě, k životu samému..Ti, co rádi ubližují...krás ně se jim zpřehází žebříček hodnot..Začnou si vážit už trvale těch opravdových hodnot..jako je přátelství, dobro, láska, úcta a laskavost.
+3 # Jana Gio 2014-10-10 21:23
Přesně tak..mám sice už dávno po chemoterapiích. .ale šla jsem do toho..V té době jsem měla malého kluka a chtěla jsem jej dovychovat..teď je mu 28 let a stále se máme..je to fajn, zvolila jsem dobře..i když mě to tedy pocuchalo nechutně a na dlouho..Věřím svému podvědomí..tehd y řvalo doslova , když jsem viděla jaké svinstvo si nechávám kapat do žil..ale věřila jsem ve svou sílu..dokud jste silní..jde to..máte sílu, naději a když nic nebolí..doufáte , že to není tak zlé..bojujete a daří se..když věříte..Je to samoléčba vírou v uzdravení..ale když už jste unavení, zničení ..kolikrát není čeho se chytit..a těch odporných rádoby léčitelů, co myslí neee na nás..ale na svou kapsu je strašně moooc..Bohužel strašně moc..Komu věřit??
+6 # klea 2013-12-31 04:30
doporučuji k přečtení knihu Nespěchejte do rakve, jsou tam popsány účinky chemoterapie a co to je za svinstvo, chemoterapie nepomáhá, jen postupně zabijí tělo...
+1 # Radek r 2014-01-11 10:37
Ano perfektní kniha Nespěchejte do rakve četl jsem a super doporučuji.
0 # Petr_Š 2014-12-20 22:01
Dobrý den,

píši sem ,protože jsem asi před 2 dny zjistil s rodinou nemoc mého otce. Nemáme ještě histologické výsledky , ale podle všeho a dosavadních výsledků má rakovinu slinivky břišní. Myslíte, že to co zde čtu o sodě + javorový sirup, anona je funkční ? Doktoři řekli že má max 5 měsíců života ... a operativně to nemá cenu .... tak jsem zoufalý
+2 # Karel_ 2013-03-25 17:54
K MMS je zajímavé video. Stojí za zhlednutí. Nejen pro Evcu
www.adrive.com/.../MMS-I.avi
www.adrive.com/.../MMS-II.avi
Léčba rakoviny Gersonovou metodou:
www.youtube.com/.../
0 # Klaudia 2013-05-30 15:04
Majdaro prosím Vás môžte ma kontaktovať na e mail ? klaudia.mirgova@gmail.com budem Vam velmi vdačná
0 # jadran 2013-03-20 09:24
aky je presny pomer sody bicarbony a javoroveho sirupu? A k tomu ako casto sa pouziva B 17?
+3 # Jacq. 2013-03-22 09:52
Tu je članok, kde uvedeny pomer sody bik. a javoroveho sirupu najdete: zdroj marmeladarecepty.blog.cz/.../. ... Ale nájdete o tom aj tu: www.topzine.cz/.../
+2 # Jana Gio 2014-10-10 21:37
Moje maminka z toho zvrací..pak jí dlouho není dobře a pokud nejsem o účinku přesvědčená od někoho komu to pomohlo..tak jsem to raději nechala být..já si ji s javorovým sirupem dala..mě to chutná..miluji javorový sirup..Je pravdou, že pokud docílíte v těle zásadité prostředí..rako vina v něm žít nemůže..prostě nemůže..ale jde to velmi ztuha ..spousty odříkání jídel, co má člověk fakt dost rád..Je to o tom, čemu věříte..
-1 # lvana Slavíčková 2013-03-20 19:04
Dobrý den,mohla by jste mě kontaktovat na emailu,chtěla bych se zeptat podrobněji,díky
0 # JS 2013-03-21 11:43
a Vam chutila ta soda so sirupom tak hnusne ze az ma napina na vracanie alebo som to ja pripravil nespravne? dik za odpoved :-)
0 # Renatam 2014-07-31 13:17
Přesně tak i já. :-(
-6 # jindra 2013-03-23 14:25
Bylo by to skvělé ale nedávno jsem četla článek nějakého doktora,který to naprosto vylučoval. Prý je to úplný nesmysl. Pravda je,že soda je vynikající na překyselení ale že by ve spojitosti s javorovým sirupem byla lékem na raka,tomu asi nelze věřit.
+6 # Marek Gabík 2013-03-24 15:17
Rakovina má údajně ráda kyselé prostředí a soda jak víme je zásaditá proto se rakovině v těle přestane po požití sody dařit. Stačí googlit ;)
-4 # marie 2013-12-05 21:44
to možná ano, ale rakovina je "mutantní" bujení buněk - organismus sám je neumí zkorigovat a napravit. Opravdu si myslíte,že na takovou nemoc platí soda? Možná může zlepšit nějakým způsobem zdravotní stav pacienta, ale přeci není možné, aby soda, jen proto, že je zásaditá, měla schopnost hubit nádorové buňky? Chemoterapie je sice pro organismus nesmírně zatěžující, ale její vedlejší účinky jsou většinou zvratné. Raději bych věřila chemoterapii, než neprokázaným účinkům bylinek/sody..
0 # Jana M. 2014-01-07 23:37
Dobrý den,
má někdo z vašich nejbližších tuto nemoc?!

Děkuji za odpověď, Jana M., Brno
0 # Martin Aubrecht 2014-02-14 09:26
O několik komentářů výše jsem četl, že má rakovina naopak ráda sladké, tak jak to teda je? domluvte se ;-) ....... Myslím, že v případě sody a javorového sirupu jde o placebo. Ale to není špatný. Vše co člověku dokáže pomoci je super. Takže komu pomáhá soda, ať je rád. Víra Tvá Tě uzdraví neplatí jen pro věřící :-)
+9 # miki 2013-04-27 11:37
Ktorý lekár ti povie pravdu,čo je dobré a čo nie?!Ak veríš lekárom,nech sa páči,ja sm im prestal verit už dávno a čuduj sa svete,som zdravý jako nikdy předtím.Lekári sa vás nesnažia vylečit,áno,keb y si bol milionár tak ta dostanu smrtke z lopaty,ale obyčejného človeka???Velké farmaceutické firmi žijú z toho,že čím viac chorích,tým viac zisku!
+5 # Maria 2013-03-26 21:40
Soda bicarbona a pravy kanadsky javorovy sirup je osvedcena metoda na rakovinu I jako prevence. 1:3 tedy jeden dil sody a tri dily sirupu se michaji pri niske teplote a pak se bere 1 az 3 lzicky denne, podle potreby. Rakovinove bunky radi sladke, tedy vcucnou sirup a zasadita soda je zlikviduje.
-2 # Adam Donor 2013-05-06 10:49
Cituji Maria:
Soda bicarbona a pravy kanadsky javorovy sirup je osvedcena metoda na rakovinu I jako prevence. 1:3 tedy jeden dil sody a tri dily sirupu se michaji pri niske teplote a pak se bere 1 az 3 lzicky denne, podle potreby. Rakovinove bunky radi sladke, tedy vcucnou sirup a zasadita soda je zlikviduje.


Pro všechny, nejen pro Vás. Tzv. soda bicarbona, tedy hydrogenuhličit an sodný (NaHCO3) už v žaludku zreaguje na chlorid sodný, vodu a oxid uhličitý.
-9 # Andrej123 2013-05-29 14:47
Konečne niekto kto vie aj niečo o chémii :) celé je to s tou sódou nezmysel
0 # Heyoka 2013-03-31 13:08
Tak asi nejúčinnější složka v tom sirupu byl zřejmě ten B17 (Laetril Amygdalin), více je možné se o této látce dočíst v knize "Příběh vitamínu B17" od Edwarda Griffina
+1 # Gabi 2013-12-05 17:17
Myslíte, že by to mohlo pomoci i při rakovině lymfatických žláz? Moji kamarádky mamce se rakovina nedávno potřetí vrátila. Nádor se ji rozrostl pod žebra a právě do lymfatických žláz. Tento týden jde na operaci obou prsou, ale nádor jako takový, je bohužel na neoperovatelném místě. Chodí na chemoterapie, jenomže už nezvládá ani polovinu z dávky,co by měla dostat. Naposledy zkolabovala po půl hodině a lékaři se bojí, že další chem. už její srdce nezvládne.. podle nich by se už měli smířit se vším,.. je možné,aby jí tato rostlina pomohla i v takto pokročilém stadiu? Děkuji za případnou odpověď :)
+1 # J.P.B 2014-01-14 00:42
Jsem otec a muj syn podruhé postižen touto nemocí nyní oboustranně plyc prochází léčbou.Poprvé nádor končetiny léčba chem a vyoperování nádoru více než dva roky klid.Před 4 měsíci se vrátil nádor plyc před tím jsme používali soda a javor.Po rentgenování jsme se dozvěděli že se kolem plyc usadili nejaké tekutiny které znemoznovali volné dýchání prestali jsme používat.Před třemi měsíci jsme změnili recept na řepa jablko mrkev odšťavněný džus.Posledni 4 měsíci také docházime do nemocnice prošel zas tedy to chem a radio. Dnes po rentgenu se stav zlepšil.Chtěl jsem jen podotknout že musíme věřit tomu co děláme a věřím i tomu že lidi se dokáži léčit sami jen asi každý jiným způsobem . Tak že stoji to za to něco dělat což asi chce každy v tomto tématu.Jsem vděčný za každý článek co kde přečtu a je hezké že o tom píši i rozumní lidé i když někdy jen tak jako možná já.Chci tedy všem poděkovat přeji mnoho sil věřit v to co děláme.Jak říkala moje babička život je boj a stojí to za to.
+3 # gift. darcek 2014-05-01 17:54
dobry den J,P.B.VOLAM SA DARINA A PISALA SOM CLANOK PANI JANKY GIO SKUTOCNY O MOJEJ MAME MALA HRUBEHO CREVA ZHUBNY NADOR A VYLIECILA SOM JU Z ALOE KAKTUSOM AJ MOJ SYN SA ZAOBERA TYM OBJEDNAVA HOTOVE VYROBKY AJ GELY AJ TABLETKY RADY SA NAJPRV LEKAROM MY DOMA POUZIVAME GELY NA KLBY ZALUDOK TEN KAKTUS ALOE VERA MAM ODSKUSANY NA MOJEJ MAME OPISALA SOM CELY RECEPT POUZITIA KEBY STE NENASLI NAPISTE MI NA FACEBOOK RADA VAM NAPISEM PRAJEM VASMU SYNOVI VELA ZDRAVIA A STASTIA ABY SA VYLIECIL DARINA
+2 # Zuzana Dancova 2014-02-16 23:15
Majdaro prosim chtela bych se s vami spojit.Mam Mam rakovinu,lupenk u a chemoterapie mne ničí ..dekuji Zuzana
0 # Jayn 2016-11-21 17:47
Chtela jsem se zeptat jak se udela ta soda bicarbonate s tim javorovim sirup email. Uzivas take vitamin b17 merunkovi.muzet e mi napsat Postup pripraveny diky

Chtela jsem se zeptat jak se udela ta soda bicarbonate s tim javorovim sirup email. Uzivas take vitamin b17 merunkovi.muzet e mi napsat Postup pripraveny diky
-16 # dg 2013-03-20 16:35
jasné - kvalitní kozí mléko pít při úplňku a stát při tom na jedné noze a kapat si do oka šťávu z onany nebo jak se to jmenuje :D
Zase článek bez jakýhchkoli podložených zdrojů dělající reklamu na něco, co údajně může poškodit nervový systém a přivodit Parkonsonovu chorobu (viz cancerresearchuk.org/.../...)
+4 # adamos 2013-03-24 14:34
Ahoj,"kdo nevěří,at tam běží" to zrovna nemusíš,ale mohl by-jsi alespoň držet zobák a nechat lidem víru v uzdravení.Je zřejmé,že jsi zdravý jako řípa tak proto blbě plkáš. Zdr. adamos
+6 # Slávka 2013-03-25 12:24
Tam nepíšou, že může přivodit Parkinsonovu chorobu, ale že můžete mít podobné symptomy. Navíc i v tom článku se píše, že je účinná proti některým typům rakoviny, jen to není prozkoumané na lidech. A navíc pomáhá při dalších nemocech a obtížích. Oni jen upozorňují, že může mít vedlejší účinky a nemusí být vhodná pro každého, ale rozhodně netvrdí, že je to úplná blbost, jako tvrdíte vy. Kromě toho paw paw je Asimina triloba, kdežto graviola je Annona muricata. Další druhy jsou podobné, ale nikoliv totožné.
+1 # Viv 2013-04-16 00:22
říká ten, kdo pak obvykle první trénuje stoj o jedné...v této oblasti bych se hodnocení, posuzování a odsuzování obzvláště vyhýbala (tedy nejen v této)
Patrně ještě věříte původnímu významu slova "demokracie".
0 # Sinakonda 2014-10-21 16:45
Ohledně PN, je to nesmysl. PN může dostat úplně každý, dosud se nezjistilo co tuto nemoc spouští.
0 # difa 2013-03-20 19:34
+1 # Tomato 2013-03-21 11:38
Nevěřit si můžeš. Svědčí to o tvé neznalosti problému. Nevíš, že rakovina je intoxikační nemoc s překyselení a že soda je nejzásaditější surovina a spolu s jinými zdroji se dostane do oběhu....Raději mlč a nech lidi doufat, pač to je též prostředek k odkyselení. Né negativa a skepse, které tu roznášíš. Mazej škodit na slovenskej server. Tomato
+2 # Tom 2013-03-21 15:22
Šovinista - ak niekto vysloví názor, hoci nerozumne - po slovensky - má kamsi "mazať"?
Si hlupák... :(
+1 # monicca51 2013-05-06 15:14
tak ale tomato,ani ty neprehanaj,pret oze blbci sa najdu vsade nie iba na slovenksu :-( .ale vobec nechapem taketo ovce. na co vlastne lezu na taketo stranky ak tomu neveria .a je to jedno ci slovak ci cech ,ci madar ci rus .... :-( nech sa dopuju kludne chemiou ak si myslia ,ze je to spravne a ako vravis nech neberu ludom nadej.
0 # Jenis 2014-10-09 08:22
Tomato....jsi blb,ať je to jak chce,ale víra tvá tě uzdraví......já věřila,ale můj tatínek ne! Bohužel se již nemůžeme o tomto problému bavit....
+2 # Brouk32 2013-03-21 20:16
Cituji Porubis:
sorry ale takový lékaři se už našli... léčili VELICE úspěšně i sodou bikarbonou. Bohužel jim v drtivé většině byla odebrána licence, byli zesměšněni a někteří si i poseděli.

Rakovina vzniká v kyselém organismu. Soda je zásaditá. To je základ.
-3 # Dusan 2013-03-23 21:50
Urcite lepsie ako soda bikarbona je Zásaditá voda Kangen: www.zora.sk/.../
0 # Jarda 2013-03-27 11:22
Jen připomenu, že existuje i Voda živoda. Nikdo ji nemusí shánět, nikdo nemusí nic kupovat. Uzdravuje již tisíce let. Povídá o ní i bible, ale nejen ta. Podle dobrozdání lékaře jsem si s ní odstranil, chybně vyléčil, rakovinu prostaty během 3 měsíců. Na tlusté střevo musí fungovat ještě lépe, tam přímo. I u prostaty zprostředkovaně . Jak zde již mnozí psali, využívejte prosím tu podivnou hmotu v hlavě, které se říká mozek, nejlépe v podobě "selský". Jinak, komu není rady ... neb v apatyce nekoupíš.
0 # ae 2013-03-23 17:53
Není důležite čemu věříš! Je potřeba se vzdělávát
-1 # ehm 2013-03-30 10:22
neveris na sodu bikarbonu ale veris na kozie mlieko a plod tohto stromu :D .. niekedy tiez ludia neverili ze obycajny vytamin C vylieci skorbut a odsudzovali lekarov ... alebo ze zltacka je choroba spinavych ruk
+2 # Jitty.D 2013-04-02 18:56
je to s podivem,ale může.....vlastn ě může se předcházet rakovině,spoust a rakovin je tzv.nastartován a překyselením organizmu.....p okračovat netřeba,každý víme co je soda......na překyselení je také dobrý odvar z kořene či natě petržele......n eplete si překyselení organismu a žaludku
+3 # ernest Rotbauer 2013-12-05 20:34
Ja neviem ako to je z tým mliekom Ale ja som sa z kozieho mlieka posral až za ušami a tak tomu akosi neverím.Ael sodabikarbonou liečil aj taliansky doktor a vyliečil vela pacientov A farmaceutiske korporacie ho zavreli v IT na 3 roky a zobrali licenciju.Ale on sa vratil z base a lieči uspešne ďalej.Ja tomu verím.Aj tvarohu zmixovaného z repkovým či rybym olejom.Treba si zvýšiť iba vedomie o poznatkoch liečenia.Rakovi na sa vedela liečit už Pred 40 rokmi.Ale rockefelerova nadacia to ztopila.Tak to je,Potom by na nas tupcoch nebohatli tí židobolševici,, ,Asi tak.Je to môj nazor .Snaď ho môžem mať.Ďakujem.
+1 # gannie 2014-12-21 19:40
sodou bicarbonou nevim, ale urcite pomaha soda pri prek\yseleni organizmu a to je pravdepodobne pricina techto onemocneni.....
-5 # Franta 2013-03-28 13:53
Takovouhle kravinu asi už jen tak neuslyším, můj brácha si díky sodou, kterou užíval napálení žáhy, uhnal právě rakovinu jícnu, tak si pane užívejte sodu když tomu věříte ale prosím veřejně nerozšiřujte bludy!!
+1 # Trpajzlíček 2014-01-11 15:30
sdílejte tento odkaz na FB
www.celostnimedicina.cz/.../
tady bude možná pravda
-3 # Adolf Balík 2013-03-18 09:28
Někteří lékaři pomáhají svým pacinetům odbornou radou při užívání této doplňkové léčby. Více ale nemohou a více jak doplňková léčba se to použít nedá. Je to plod obsahující mj. velice účinnou "chemoterapicko u" látku, ale ne léčivo vyvinuté k tomu, aby tu látku doneslo do cílové tkáně v potřebné koncentraci a udrželo ji tam po dlouhou dobu.

Ta látka je sice účinná ale není v takové koncetraci, a ve spojitosti s takovými nosiči, aby se jí vytvořila vysoká koncentrace v krvi. Kromě toho jsou v plodu i jiné účinné látky, které v malém množství tělu nevadí a mohou i jinak prospět, ale při velké konzumaci by si člověk asi vyhubil střevní mikroflóru a stejně by koncentraci v krvi, aby to konkurovalo chemoterapii nedosáhl.

Aby bylo využito potenciálu té látky, musel by nějaký farmako-vývojov ý tým vyvinout léčivo - kombinaci vysoce koncentrované účinné látky vyextrahované z rostliny a jejích nosičů, které zaručí, že se to dostane k cílové tkání v potřebné koncentraci a bude se to v ní udržovat. Účinná látka sama o sobě bez toho, že se z ní udělá léčivo se vším všudy - s doplňky té látky, aby se té látky dalo skutečně využít - a s odpovídajícími léčebnými a kontrolními postupy účinků nestačí. A tenhle vývoj není pro nadšence - to musí udělat velká farmako-firma. Žádné se do toho ale nechce, ať je ta látka jak chce účinná, protože si ji nemůže patentovat.
+7 # Jarda 2013-03-27 11:28
Tuším, že tento článek je ukázkou oprávněnosti tvrzení, že slova lékař a lék, jsou odvozena od slova "lekat". To další by bylo na dlouhé povídání, jistě si obrázek udělal každý sám. Staletí užívají lidé prostředky, které nebyly zkoumány týmy odborníků. Asi proto neškodí a pomáhají potřebným.
+3 # Burp 2013-03-18 18:13
"Vítej na této stránce,
na které donedávna byly popsány vlastnosti a blahodárné účinky peruánských bylin, a jejich významný vliv na organizmus. Jejich účinky se nezměnily, změnilo se pouze to, že nařízením Evropského parlamentu a rady (ES) č.1924/2006 Vám již nesmíme tyto informace poskytnout.
Je nám to moc líto, zvláště proto, že peruánským bylinám a jejich vlivu na náš organizmus se věnujeme již 12 let..."
byliny-z-peru.cz/.../...

Anona ostnitá
Nevysoký strom z tropické části Peru.ve výškách okolo 1.000 m n. m. Charakterizují jej neopadavé, zelené, podlouhlé, lesklé listy a chutné a výživné plody, známé jako guanabana. Již v předkolumbovské éře byla Anona známa a využívána jako „lék” místními obyvateli. Jednotlivé části stromu mají jiné léčivé vlastnosti, jakoby se „specializovaly ” v různých oborech.

Kůra stromu působí antibakteriálně a proti vředům, užívaná společně se semeny je účinná proti cizopasníkům.

Odvar z listů (cenný antioxidant) působí proti novotvarům, ničí rakovinové buňky a eliminuje z organizmu volné radikály, zdroj mnoha chorob. Listy Annona Muricata mají také účinky imunostimulační , tonizující, uklidňující, působí proti bolesti, křečím, epilepsii a diabetes. Snižují krevní tlak, vyrovnávají zrychlený tep, podporují potírání plísní, virů (HIV, Herpes simplex), a bakterií. Příznivě působí i na trávící trakt, stimulují trávící procesy,reguluj í hladinu cholesterolu. Výrazně zpomalují stárnutí buněk organizmu a zvyšují jeho vitalitu. Používá se je i proti malárii a horečkám.

Plody Anony jsou zdrojem cenných mikroelementů a mají vysokou výživnou hodnotu; 100 g ovoce obsahuje mimo bílkovin, škrobů, fruktózy a glukózy 45,8 mg draslíku, 23 mg sodíku, 23,9 mg hořčíku, 26 mg fosforu, 0,47 mg železa. S oblibou se proto používají k výrobě marmelády, zmrzliny, ovocné šťávy, sladkého pečiva a nápojů. Zvyšují tvorbu mléka u kojících matek. Nezralé nachází své místo v kuchyni jako zelenina.

Z nejdůležitějšíc h látek Anona obsahuje alkaliody mimo jiné izoquinolové - asimilobin, nornuciferin a anonain, acetogenin, taniny, polyfenoly, nenasycené mastné kyseliny, vitamín C a jiné. Výsledky výzkumů prováděných v sedmdesátých letech XX. století americkými vědci byly pro vědecký svět velkým překvapením. Prokázaly, že acetogeniny obsažené v listech Annona M., ničí mnoho druhů nádorových buněk, zvláště rakoviny slinivky, plic, tlustého střeva, prsu a prostaty. To staví tuto rostlinu do řádu neobyčejných. Její působení proti bolesti a depresím je v případě léčby novotvarů jen dalším příznivým a užitečným faktem.

Zajímavostí je, že mimo velké snahy mnoha farmaceutických firem se dosud nepodařilo laboratorně vytvořit identické složky jako v Anona. Příroda je tedy v tomto případě nezastupitelná.

DOPORUČOVÁNA PŘI:

nádorových onemocněních
pomocně při AIDS
k posílení imunitního systému
epilepsii
Parkinsonově chorobě – pomocně
nespavosti
stresech a neuralgiích
depresích
palpitacích srdce
onemocněních trávícího traktu
cizopasnících (včetně leischmaniózy
průjmech
cukrovce
vysokém krevním tlaku
astma
horečkách
mykózách
revmatizmu a artrózách
vředovém onemocnění
při chronické únavě.

CO JE DOBRÉ VĚDĚT:

▪ Vývar z Anony připravujeme takto: nejčastěji 1-2 lžíce byliny zalít cca 700 ml studené vody,
přivést k varu a povařit na malém ohni 5-10 minut. Odcedit, pít 3x denně 1 sklenku.

▪ Anona by se měla užívat pouze 1 měsíc a pak udělat na 1 měsíc pauzu.

▪ Anona Graviola snižuje krevní tlak. Pokud berete léky na jeho snížení musíte si častěji měřit jeho hodnoty a buď snížit dávku léků a nebo pít slabší vývary.

▪ V silnějších dávkách může Anona i snižovat srdeční frekvenci (tep). Pokud užíváte léky ke
snížení frekvence tepu – třeba častěji kontrolovat jako u tlaku.

▪ Nelze samozřejmě očekávat, že 50 g byliny vyléčí nemoc, která je vyvolána několika
faktory a většinou se jedná o souběh několika diagnóz.
+2 # Biktop 2013-03-19 12:57
A co na nařízení EU říká Aeskulapova přísaha!!!Mám silný dojem,že je jednoznačně proti jejímu duchu a tak je každé takové nařízení proti všem ústavám zemí nejen EU!!!!!!
0 # Marie Nagy Bracková 2013-03-20 16:17
Dobrý den,jak to mohu užívat když mám tep pomalý i při vyšším tlaku?Např:150/ 70 a tep 58-60 ?Jak na to,prosím porad'te..Manže l má taky nádor na plících a je po 3-ech IM-s 5-ti stenty..Nádor je nezhoubný..Pros ím porad'te...Děku ji...S úctou Marie Nagy Bracková
-1 # murjel 2013-03-21 00:17
Co je to všechno platné, když dostanete recept u doktora a v lékárně Vám řeknou, že lék není, protože dovozci to co dovezli do ČR reexportovali, protože od ná to kupují řekové a na Kypr se to dodává také, neboť to vyjde pro ně levněji. Našinec pak běhá a shání a doufá, že se někdo z magistrů dojme a lék mu sežene, aby ho na ten recept konečně dostal, protože ne každý lék se dá nahradit jiným.
0 # 22visuart 2013-05-29 12:40
No... ono je podle mě něco říkat léčit a uzdravovat. Myslím, že úkol "léčit" plní bravurně... hledají furt nové a nové problémy, nacházejí dokonce i ty, které člověk před tím neměl... no zkrátka, léčí... ale neuzdravují :-D
+1 # pavla 2013-06-02 13:28
Je to velmi zaujimavy clanok, no akosi som sa nedocitala, kede toho zabijaka mozem kupit. Momentalne by som potrebovala bud napoj, alebo tabletky, proste nieco, co pomoze. Kde sa moze kupit t rastlina? Rastie aj v nasich europskych podmienkach? Zijem v Nemecku, tak ak by mi niekto mohol poradit popripade aj nieco, co dostat v Nemecku. No ale z Ciech, alebo zo Slovenska si to mozem tiez obstarat. Je to surne, potrebujem to pre priatela, ktory ma zapal pluc... Diky za vase odpovede uz teraz.
0 # gannie 2013-06-11 18:11
A nevite nekdo, kde tu stavu z anony mohu sehnat?
-1 # henry mayer 2013-09-17 07:21
pomozeme vyliecit rakovinu a leukemiju, za 30 dni. henry. email: happyuindalat@yahoo.com
0 # henry mayer 2013-12-09 13:12
dalat salvation-nezis kova organizacia vo vietname, pomaha vyliecit rakovinu a leukemiju, za 30 dni. email-dalatsalvation@yahoo.com
0 # Varan Jakl 2013-03-17 17:21
Tato rostlina má zřejmě silnou schopnost alkalizovat tělní tekutiny a dodává tělu potřebné léčivé frekvence. Rakovina se většinou velice dobře léčí, když se přejde na rostlinnou nerafinovanou výživu, a nebo rovnou na pránickou. Rostliny existují proto, aby po nich mohl člověk sáhnout, vyšine-li se z rovnováhy. Nemá smysl ale hledat "lék" vně, pokud se člověk tráví sám. Tahle rostlina nic nevyléčí, pokud se sám postižený nevyléčí/nezměn í/nepozře, jinak se mu to bude stále vracet. Lék si člověk nosí stále s sebou (učil o tom i Ježíš).

Pokud chce člověk vůbec jíst, má jíst rosliny, ještě lépe jejich plody.
0 # Burp 2013-03-17 17:21
Ježíš taky učil, že není nečisté co do člověka vchází, ale co z něj vychází.
0 # Jarda 2013-03-27 11:37
Tuším, že tohle platí zejména a téměř výhradně o myšlenkách, milý Burpe, jak dokazuješ, podstatně méně o čemkoli materielní podstaty. Zapoj svoji šedou hmotu, objevíš nový svět!
+2 # stopsystem 2013-03-17 17:45
Kde se to dá sehnat?
0 # carlosditrenos 2013-03-17 20:07
pro nákup tablet google nebo pokud si chcete vypěstovat sám doporučuji zesemen.cz
0 # Dagmar Nemsillová 2013-03-18 14:55
semena.cz - tam jsem si to objednala a do týdne obdržela a je to levné!
0 # Modami 2013-03-18 22:09
Na techto strankach co pisete jsem nic na prodej nenasla?
-2 # brumla 2013-03-18 06:50
ale pozor na semínka... obsahují nervový toxin annonacin
+1 # Ivien 2013-03-18 08:52
Sehnat můžete na www.uncaria.cz, na www.zdravizperu.cz najdete i další informace:)
0 # Jana Balk 2013-03-18 10:43
Kde sa dá táto rastlina kúpiť na pestovanie, chceme ju pestovať vo svojej záhrade. Dakujem
-1 # Pavol 2013-03-18 22:57
Skús si prečítat aj o MMS.
0 # Jana Balk 2013-03-18 10:45
Dakujem, adresa sa už objavila
+1 # JA 2013-03-18 11:24
velmi jednoduche, chemoterapia - cca 3000 €, plod toho ovocia "par centov", farmaceuticke spolocnosti by prisli o velke peniaze, doktori o svoje provízie z "doporuceniej" chemotrapie a kopu kadejakych nezmyselnych liekov. Výsledok? krach lekární, farmaceutických firiem atd. Keby vynasli hocičo co by bolo omnoho lacnejsie ale aj úcinnejsie jednoducho to neprejde. Zijeme v hnusnej spoločnosti kde kde su peniaze cennejsie ako zivot. hnus
+1 # Pitr 2013-03-18 11:35
A proč to nevíme? Jelikož některé velké korporace chtějí dostat zpět svoje peníze utracené za roky výzkumu při snaze vytvořit syntetickou verzi tohoto k prodeji. silenost akorad jim de zase o penize a muzou klidne umirat lide :-( smutne :-(
0 # Adolf Balík 2013-03-18 12:47
Možná by tu měl být odkaz na zdejší starší článek Cyklus zpeněžení rakoviny:
ac24.cz/.../...
0 # Igor 2013-03-18 14:19
Graviola je listnatý strom dorůstající až šestimetrové výšky s velkými, lesklými, tmavě zelenými listy. Roste v tropických oblastech Jižní Ameriky a její jedlé asi dvaceticentimet rové plody se prodávají na místních tržnicích pod názvem guanábana. O jejich léčivých vlastnostech, bohužel, vzhledem k legislativě EU, která vstupuje v platnost 15.12.2012, již nesmíme veřejně na e-shopu nic sdělovat. Více se o této bylině dočtete v herbáři či na jiných dostupných místech na internetu.
0 # Luďa 2013-03-18 14:22
to vše je krásné.. ale co dál ? poroste to v Česku ?
0 # Dagmar Nemsillová 2013-03-18 14:58
roste jako přenosná rostlina.nemůže být v zimě venku.ale prý plodí i tak,venku v létě
0 # Verča 2013-03-18 17:18
Nevíte, kde se nechají sehnat semínka či se to přímoo koupit? Děkuji
0 # podsednik mirek 2013-03-18 22:41
koupit seminka
0 # Petra002 2013-03-19 08:07
Ja je koupila na www.zesemen.cz a muzu doporucit
0 # dada 2013-04-14 20:46
0 # Ľubomír Drgáň 2013-07-14 17:12
Ak zoženiete semiačka,tak pri nasadeni nech zmes zeminy nie je moc silná.
A na kličenie si treba trošku počkať aspoň 2 mesiace.
Ja keď sadievam tak uspešnosť je asi 80%.
Nech sa darí.
0 # Ľubomír Drgáň 2013-07-14 17:16
Uspešnosť v kličení kupených semien v europe je max.35%.Ja sa smažim doviesť vždy čerstve semená priamo z Brazilie.Už na vonok su ine .Myslím tvarovo,plné.
0 # podsednik mirek 2013-03-18 22:42
koupit seminka
0 # Petra002 2013-03-19 07:39
Ja seminka sehnala tady www.zesemen.cz a uz mi hezky klici
0 # Mariana 2013-03-19 16:59
a co rakovina kosti?
0 # froberg 2013-03-20 08:26
Bez problémů a rychle se semena anony(gravioly) nechají objednat na adrese: osiva-semena.cz/.../...
0 # věra 2013-03-20 10:08
Ten stromeček bych na zahradě fakt chtěla mít,
rakovina je stav z překyselení organismu,jedlá
soda nestačí,chce to makat a odkyselovat org.
..recept na odkyselovací směs je v knize -
Pryč s kyselostí....od pana Tepperweina,
funguje......
-6 # Ssausey 2013-03-20 18:25
Jéjda, tady je ale odborníků!!!!! Kde máte ty Nobelovy ceny??? :D
-1 # Greenbike 2013-03-20 18:49
mirskita keby blbosť nadnášala tak do smrti nepristaneš
+1 # Greenbike 2013-03-20 18:51
# Ssauseyza tieto veci Nobelove ceny nerozdávajú,a to zámerne-to si nevedel pán oklamaný
0 # Greenbike 2013-03-20 18:53
Prírodu si zatiaľ nedovolili s patentovať
0 # MáRIA JUCHOVá 2013-03-20 21:12
A dá sa to pestovať aj v tunajších podmienkach? Rada by som sa s tým popasovala. Spozdravom Mária
0 # ROMAN M 2013-03-21 11:20
0 # Dana 2013-03-21 16:06
Když je řeč o Nobelových cenách, vím o trojkombinaci, která velmi rychle působí na eliminaci všech civilizačních chorob, rakovinu nevyjímaje. Tyto preparáty byly oceněny Nobelovou cenou a vyvinula je firma, specializovaná na výživu pro kosmonauty. U lékaře je ale nedostanete. Pokud někdo chcete podrobnější informace, obraťte se na mě na bittmanova@recon.cz.
0 # Krausíno 2013-03-21 18:01
Ahojky všichni nezlobte se na mě ale toto jsem tu už zveřejnoval několikrát respektyvě na FB a mám to i ve statutu tak že žádná novinka , nic méně jsem si jí koupil piju jí jako prevenci a super veb natyto rostliny je uncaria.cz Byliny z Peru tam se vyřádíte tak přeju příjemné nákupy jsou rychlí
0 # nicolka 2013-03-21 23:30
zajímalo by mě o jakou farmaceutickou firmu, která to tajila se jednalo, a proč se o ní v článku nepíše? jinak jestli je toto vše pravda, tak to je hnus! samá konspirace, člověk už by z toho mohl dostat paranoiu. co se týče tipů proti překyselení a ke zdravé výživě vůbec, doporučuji knihu Omládněte od Dr. Normana Walkera. :)
+1 # Kamil 2013-03-23 16:02
Cituji Seeman:
To je skvělé. Já to neužívám, a nebyl jsem nemocen asi 15 let.

My ostatní nejsme vy.
+1 # LW 2013-03-24 14:52
a další "zázrak" na světě s odkazem na ty zlé a zlodějské korporace medifirem. Nedělám si iluze o způsobu podnikání farmaceutických společností, ale prosím ty, co se hodlají cpát sodou a podomácku vypěstovaným placebem, případně nebezpečně tuto samoléčbu propagují, aby se zamysleli nad jedinou věcí: Jestliže to tak výborně funguje, proč už na tomto principu třeba Zentiva dávno nevyrobila SKUTEČNĚ FUNKČNÍ PREPARÁT a nepoložila veškerou svou konkurenci na záda a nevyužilo toho k řádově větším ziskům? No? Když tedy jde jen o prachy...
+1 # Boris 2013-03-24 19:11
Prečo? lebo zdravie biznis nieje, ale choroba áno.
0 # JARDA 2013-03-25 08:27
Cituji Ivien:
Sehnat můžete na www.uncaria.cz, na www.zdravizperu.cz najdete i další informace:)

Cituji adamos:
Zdravím,za jak dlouho vyroste ze semínka ke zralosti?
Díky za odp.ne e-mail. adamos

odkazem na ty zlé a zlodějské korporace


TYTO ADRESY SE OBJEVUJÍ ,JAKO ŠPATNÉ -KDE JE PROBLÉM .TEDY PŘI ZADÁNÍ WWW.UNCARIA.CZ NEBO WWW.ZDRAVIZPERU.CZ DĚKUJI J.H.
+1 # Luboš 2013-06-21 08:45
Měl jsem jít na operaci velkého lipomu na ruce.
Po sonu řekli, že by to mohlo být v lokálce, chirurg však řekl, je to veliké bude se to dělat v narkoze, a proto musíte mít předoperační vyšetření. Takže odběry a RTG plic v poliklinice na Zahradníkové.
Popis RTG : na pravé plíci dole stín 5x15 mm
(jinými slovy pravděpodobně rakovina), za 14 dnů měla být operace, obvodní lékařka napsala, že opraci pouze v případě, že CT plic prokáže, že tyto jsou zdravé. Koupil jsem si listy gravioly vařil čaj a ten pil ráno, v poledne i večer.
Výsledky CT v době operace ještě nebyly a tak tato proběhla v lokálním umrtvení (veškerá předoperační vyšetření a ozařování byla tedy zbytečná).
Konečně je zde popis CT s kontrastní látkou :
žádný stín na plicích není. Pouze malé zvápenatělé uzlíky - které má 1/3 populace, když přišla do kontaktu s bacilem TBC a organismus to sám vyléčil.
Ptám se lékařky, co tedy je na tom RTG ze Zahradníkové ?
Odpověď byla taková, že si mohu vybrat ze tří možností :
1. Tři týdny piješ čaj z Gravioly, ta je tak zázračný lék, že ti tu rakovinu vyléčil
2. Před třemi měsíci jsi si zlomil žebro č.6 v pravo dole, byl tam hematom. Tři týdny piješ čaj z Gravioly, ta je tak zázračný lék, že ti ten hematom, co tam byl čtvrt roku, zázračně za 14 dnů vstřebal.
3. Ten snímek byl seště trochu mokrý, kyž jej sestřička chytla tak nešikovně, že si tam otiskla prst.
Takže si vyber, která varianta je nejpravděpodobn ější, ale radím ti, na té Zahradníkové na RTG jsi byl 3x a vždy jejich popisy stály za prd, zásadně se tomuto oddělení vyhýbej!
0 # adamos 2013-03-24 16:33
Zdravím,za jak dlouho vyroste ze semínka ke zralosti?
Díky za odp.ne e-mail. adamos
-2 # Katka42 2013-03-25 15:22
Buhvý co toje ,lidi se splaši aby byli skušebni kralici,zrovna tam je na jake zhoubne nadory to jsou,a pak je psano včetně,rakovina střev,prsu atd,to jsou zrovna rakoviny častějši,střev ještě,a ono toje včetně,jsou to nějake vitaminí,vsuger ace lidi jak jsou zdrave co pišou,toje děs reklama nějakej chytak.
0 # Ivka Apbt 2013-03-25 18:58
Ahojte.. prosím vás a dá sa to kúpiť aj ako produkt, hneď k použitiu, alebo musím kúpiť tie semienka..? Ďakujem veľmi pekne...
0 # Nikola 2013-03-26 09:59
A kde su zdroje???? Vidim tu odkaz na stranku kde pisu to iste len v anglictine...od kial dotycny clovek ktory clanok napisal cerpal??? je to len clanok...ziadne dokazy...nic tu neni podlozene...zia dne mena...ziadne vyjadrenie hocijakeho lekara...kto za tymto uzasnym zistenim stoji?? anonym?! ze by sa tym sokujucim zistenim nikto nechcel pochvalit a podpisat?? takychto clanok bolo a este len bude.,..
0 # Laila 2013-03-27 10:36
Súhlasím s tebou, sama som vyskúšala ( bez úspechu) viac "zázračných produktov" včetne sódy bikarbóny . Rada by som si pozrela niekoho, kto sa tým vyliečil. Lebo napísať bez podpisu a záruky možno hocičo.
-1 # Adolf Balík 2013-03-28 10:52
Jistá dáma mi tvrdila, že to po poradě s lékařem používali v době tohoto onemocnění její rodiče, už bohužel zesnulí, jako DOPLŇKOVOU léčbu. Je to prý dobré, ale sníst toho tolik, aby měl člověk v krvi nezbytně vysokou koncetraci prostě nejde zvláště, když by si hodně velkou konzumací vybil střevní mikroflóru - je to i baktericidní.

Tvrdila: "Trochu to pomůže, ale není to BORORO." Možná jste viděli film Akce Bororo.

Může to obsahovat látku 10 000x silnější než chemoterapie, ale onkologické léčivo není jen o účinné látce. Musí to být v kombinaci s nosiči a způsobem podávání, které vytvoří a udrží potřebnou koncentraci v cílové tkáni. Takovéto komplexní léčivo nebylo dosud vyvinuto a samotné pojídání plodů vysokou trvalou koncentraci oné látky v cílové tkáni vytvořit nemůže.
+1 # Laila 2013-03-27 10:26
Som onkologická pacientka a za tie roky čo študujem všetku literatúru a skúšam rôzne (zázračné)prepa ráty viem jedno - nikdy na všetky druhy rakoviny nezaberá rovnaký preparát. Ale čo sa mi skutočne osvedčilo je neužívať vôbec cukor v žiadnej podobe a obmedziť produkty, z ktorých si telo cukor vyrába - rožky, chlieb, bielu múku, ryžu. Zemiaky len nerozváravé druhy.
A hýbať sa - denne - či už dlhé prechádzky, alebo akýkoľvek nestresujúci šport. A upratať si v duši.
Mám dobré skúsenosti s BioBran 1000 , Reiši, ale hlavne jesť stále veľa surovej i varenej zeleniny a tiež ovocie. Mäso len málo a BIO. Z rakoviny sa nedá rýchlo vyliečiť, je to beh na dlhé trate a celoživotná zmena životného štýlu a myslenia.
+1 # Jogo 2013-03-27 16:32
Laila, tvoj prispevok a este asi dva kdesi hore od pani, ktora opisuje vlastnu skusenost, ako jej pomohla soda bikarbona s tym javorovym sirupom maju vypovedaciu hodnotu.
Ostatne prispevky su len take "retoricke cvicenia".
Ak su tu ludia, ktorym pomohla ta amazonska bylina, pripadne ta soda s sirupom, budem rad ak tu napisu svoju skusenost.
Tak ako svoju skusenost s demineralizovan ou vodou a kozim mliekom popisal Jozef Adamovic.
Napriklad Maria Trebenova doporucuje praslicku, nechtik, zihlavu a mysochvost.
Tiez by ma zaujimalo, ci ma s takouto kurou niekto realne skusenosti.
0 # Laila 2013-03-30 22:15
Jogo, samostatne tieto byliny nefungujú, ak nezmeníš nič na svojej životospráve - ale keď sa stravuješ disciplinovane - pomôžu ti vyčistiť organizmus. A mierne ťa "zastabilizujú" - čiže pribrzdia rast rakovinových buniek. Ale o vyliečení nemôže byť ani reči. Jedine, že by týmto bylinám veril niekto tak, že ho vlastná viera uzdraví - to možné síce je (verím, že áno) ale ja takú skúsenosť nemám. Aj keď som to skúšala.
0 # Conie 2013-03-30 09:36
Před nějakou dobou jsem sháněla rostlinku,ale bez úspěchu,snad semínka se sehnat dají.je zvláštní co už bylo kdysi dávno objeveno se vrací jako novinka.
0 # Kristýna 2013-05-06 13:11
Semínka se sehnat dají. V obchodě jsem je neviděla ale na internetu jsou :) Mrkněte na osiva-semena.cz
0 # san 2013-04-01 15:55
Kolko milionov nemocnych na rakovinu liecenych chemoterapiou uz skonalo pod odbornym dozorom ? ? ?
Keby pomocou prirody to bolo len o polovicu menej,tak uz to by bol uspech...proble m je,ze priroda je zadarmo a to sa v dnesnom kap.svete niejak ťažko vie straviť : ) ) )

človek,ktory dostane tzv.rakovinu (pestuje si ju uz roky predtym svojim sposobom života a ani o tom zjavne netuši) ,mal by prehodnotiť svoj život,neoddať sa len slepo odbornikom,lebo ti aj ked možno uprimne chcu (čo je logicke,ved su to tiez ludia) ,tak k dispozicii maju len chemiu a ta do tela nepatri aj ked ju telo do urcitej mieri zvlada potlačiť a tym,že proti tej chemii v tele bojuje,tak zabyja okrem prospešnych aj tie rakovinove bunky,to je jednoducho vysvetleny princip chemoterapii,kt ore sa stale zdokonaluju.... bylinky tiež škodia,ak sa beru neuvažene...je na schopnostiach zasiahnuteho,ak o sa zariadi

Zapadna kultura vyrasta na principe dostavať z tela maximum hoci aj na ukor zdravia,ved mame lekarov tak vyliečiť je ich kapusta :) tento princip nemože fungovať a ako sa ukazuje,v skutku ani nefunguje
+1 # Jarda 2013-04-01 18:37
Před časem jsem se nechal inspirovat MUDr. Partykovou, jejími knihami a panem Cingrošem, kniha Sám sobě doktorem. Je to trochu povídání o Východní medicíně. Podle mého lékaře jsem z těla dostal rakovinové buňky během tří měsíců. Rakovinu jsem nevyléčil. Jen jsem se jí zbavil a vyčistil (vyléčil) tak sebe.
0 # Laila 2013-04-02 08:04
Jarda, čo si presne robil, prosím ťa. Viem, že Partyková sa zaoberá urinoterapiou - tiež mám s tým dobrú skúsenosť - napríklad afty z úst bezvadne likviduje urino. Ale Cingroš mi zatiaľ nie je známy. Ďakujem.
0 # Lusilita 2013-04-08 19:29
moc jsem to tu nepročítala, ale dá se tedy Anona ostnitá vůbec sehnat? maminka mi onemocněla rakovinou tlustého střeva, ve středu ji čeká operace, snad se nádor, který je dost velký......bole l proto na to mamka přišla.......vy operuje a bude to v pořádku....hodn ě jsem o tom četla, ale nikdy nic konkrétního, děkuju. L.
0 # laila 2013-04-17 10:17
Lusilita, súhlasím s J.K. Asi dva týždne aplikujem na sebe (keďže som onkologická pacientka) stravu podľa P.Jiřího Cingroša - konzumujem len ovocie a zeleninu - pokiaľ možno surovú - občas dusenú. A môžem povedať, že som sa už dávno tak dobre necítila. Občas si dávam ovsenú kašu, alebo varené zemiaky. A pijem doma odšťavené šťavy z ovocia a zeleniny. Kúp si literatúru a skús mamu liečiť - ale pozor - ona sama musí chcieť - a spolupracovať.
+1 # Dana 2013-04-23 17:59
Lusilito zdravím, vím o přírodní variantě, která stojí za zkoušku i po operaci. Pro více informací napište na bittmanova@recon.cz.
0 # Edwin Zgragen 2013-04-09 11:08
Hledám odkaz na onemocněnou osobu rakovinou, která pravidelně konzumuje min. 2-3 nízkoalkoholick á piva denně a nepije "tvrdý" alkohol.
-Bez výsledku jsem oslovil ca 600 lidí. Iontové složení piva je vhodné pro denní tvorbu lymfy ca 2l, což je jeden ze zákl. kamenů imunitního systému. Proto i odolnost proti rakovině podstatně roste.
+1 # laila 2013-04-21 18:49
Edwin, jedna moja priateľka to praktikovala posledných 5 rokov - bohužiaľ vlani zomrela. Odrazu začala chudnúť - a už nebolo pomoci.
+4 # J. K. 2013-04-10 01:56
Pokud se budeme řídit heslem "sleduj stopu peněz" - just follow the money trail, každému z nás dojde velice nepříjemná pravda - že farmaceutickým firmám nejde o naše vyléčení ani omylem. Co omylem, ono jim o ně nejde naprosto cíleně. Pro ně je nejideálnější klient ten, který si bude jejich produkty kupovat pokud možno neustále a pokud možno co nejčastěji. Ne ten, který se rychle a úspěšně vyléčí a nebo ten, který si jednou za dva roky koupí jeden pudr na opruzenou prdel za 5 Eur. Současný farmaceutický průmysl je jeden obrovský podvod a nebojím se napsat, že má na svědomí ty nejhorší zločiny proti lidskosti už jen kvůli té rakovině. Pokud jde o ni a její úspěšné (vy)léčení, plody anony ostnité nejsou jediný před širokou veřejností cíleně utajovaný lék. Všechny jsou utajované z toho samého důvodu - farmaceutický průmysl by z nich neměl žádný zisk a ještě hůře, že pokud by o nich široká veřejnost věděla, mohly by si současné farmaceutické firmy ty jejich předražené prášky, mastičky, vodičky a další jedovaté sajrajty tak akorát víteco vítekam. No a to je to poslední, co by chtěly. Ty další utajované léky, v 99% velice levné, nepatentovateln é, tudíž nezpeněžitelné, a selektivně účinkující pouze proti nemocným buňkám, bakteriím, plísním a virům, ne proti zdravým buňkám či prospěšným bakteriím, při správném užití bez vedlejších účinků či rizika poškození zdraví, jsou např. již zmíněné MMS - hledejte Jim Humble, chloritan sodný, chlornan draselný nebo přejděte rovnou na www.czmms.info - je to tak neskutečné, že ze začátku budete odmítat uvěřit, proti čemu všemu MMS zabírá. Potom také naprosto obyčejný a notoricky známý vitamín C neboli kyselina askorbová, nebo její umělá forma, kyselina L-askorbová, známá pod názvem E300. Léčení megadávkami tohoto vitamínu působí proti rakovině podobně zázračně jako zde popisovaná anona ostnitá a např. v sousedním Německu to není úplně neznámá léčebná metoda proti celému spektru nemocí. Víte, že vitamín C si vůbec nemusíte kupovat šíleně předražený v lékárnách? 1kg umělého vitamínu C, který je stejně účinný jako ten přírodní (mimochodem ten stejný umělý je i v těch šíleně předražených tabletkách z lékárny), lze zakoupit ve vinařských potřebách, kde je ovšem nabízen jako konzervant, za cenu v řádech stokorun? Doporučuji užívat dohromady s jedlou sodou, protože samotný je velmi kyselý a způsobuje nevolnost a průjem. Jedlá soda k zakoupení tamtéž, v řádech desetikorun. Více o vitamínu C v e-booku ke stažení zde: uloz.to/xRJHUZjS/vitamin-c-rar. Potom taky správně aplikovaná urinoterapie, tedy terapie vaší vlastní močí, má vynikající léčebné účinky prakticky proti všem známým nemocem, ale bohužel i přesto je tato metoda pro spoustu lidí nepřijatelná. Nebo úplně obyčejný půst, který, opět správně aplikovaný, dokáže vyléčit prakticky všechny nemoci a navíc ještě zhubnete. Hledejte jména Vilma Partyková, Jiří Cingroš, Gennadij Malachov, E. I. Nilov a J. C. Nikolajev nebo navštivte www.pust.cz/. A obětuju pravou ruku za to, že existuje spousta dalších rostlin, léčebných postupů nebo uměle vytvořených chemických substancí, které proti rakovině zabírají x-tisíckrát lépe než šíleně předražený a smrtelně jedovatý sajrajt jménem Adriamycin, ale skoro nikdo z nás je nezná. Proč? Sleduj stopu peněz...
+1 # Kola Jan 2014-04-06 20:06
Děkuji,moc pěkná zpráva.Však já na tom pracuji už víc než 40 let, Vytvořil jsem odrůdu "Kiwi", která byla v Moskvě označena jako nejlepší na světě. Roste dobře i u nás i když úroda některý rok není, já si počkám na lepší rok a stojí mi to zato. Jde o druh Actinidia kolomikta ,moje odrůda Vitakola.Obsah vitamínu C je 1520mg ve 100gramech.To by v přepočtu znamenalo, že na denní dávku stačí podle našich výživářů 1 deko tohoto ovoce. Je to ale tak dobré že se tím nacpu a nic se mi nestává. nokal1@seznam.cz Zatím se prodávají jiné odrůdy,než to namnožíme.
-1 # Kola Jan 2014-04-06 20:14
Stopa peněz, to člověka až mrazí když zjistí, jak nás,děti,důchod ce farmaceutické firmy okrádají. Lék, který jsem užíval v balení 20 tablet stál skoro 200kč.
V balení 100 tablet stál okolo 500kč po dobu asi7 let.
Po celou tuto dobu jsem ho však kupoval v nemocniční lékárně za 140kč v balení 100 tablet! jinde stál okolo 500.Dnes 100 tablet stojí okolo 300kč, a balení 20tbl skoro stejně jako balení 100tablet.Nechá vám si proto objednat finskou výrobu nebo kanadskou,vyjde to levněji a každá lékárna může objednat jakoukoli výrobu.
0 # Ewelyn1954 2014-12-13 01:05
Ja užívam MMS1-chloritan sodný a MMS2-chlornan vápenatý.Vy ste omylom uviedol chlornan draselný.
0 # Slavo 2013-05-01 00:46
Moja mamka zomrela na rakovinu....... ......a nevedel som ako jej pomoct
0 # adrienka 2013-11-05 14:10
Slavo aj moja maminka v roku 2006 zomrela na rakovinu pankreasu, islo to velmi rychlo a tiez som sa musela len bezmocne prizerat a nevedela som jej nijako pomoct :(
0 # Kristýna 2013-05-06 13:05
Skvělá zpráva :) Ale co z toho, k běžným lidem se tento strom, poznatek, zmínka, cokoliv nemá šanci dostat. I kdyby, dřív ten deštný prales vykácí :/ Každopádně, je fakt, že farmaceutickým společnostem jde jenom o peníze. Mám dojem, že díky nim dnes prakticky neexistuje žádný zdravý člověk.. Pořád do všeho chemii, chemii ale aby se podívali do samotných přírodních zdrojů, to ne :/
+1 # Hundračik 2013-05-10 05:54
Pozdravujem vospolok.
Konečne ľudia, ktorý majú názor ako ja. Už chemoterapii neverím. Bral som ju cca 5 rokov vždy inú a výsledok? 3ks MTS na pečeni, ktorú mám už 2x operovanú. Teraz som začal brať MMS. Je to len mesiac. Doktorka tlačí do operácie a ja neviem čo ďalej. Poradí niekto? Každý názor uvítam.
-1 # Dana 2013-05-24 18:10
Dobrý den, měla bych pro Vás námět, mám i reference na léčení rakoviny, jedná se o přírodní léčbu. Pro více informací mi kdyžtak napište na bittmanova@recon.cz.
+2 # Kaza 2013-05-30 00:23
Jasně , další "léčitel" . Prachy přece nesmrdí.
0 # Ewelyn1954 2014-12-13 01:12
MMS-ka vám neublíži,ja ju užívam preventívne už niekoľko rokov.
0 # maxim 2013-05-24 01:57
Dobry den.
Chtel bych jen upozornit, ze ten clanek nemusi byt vubec pravda.Doporucu ji si veci overit.Duznina rozhodne neni na kysla a na zahradce si ji taky jen tak nevypestujete.A lecebne ucinky rakoviny?Zkuste anamu.....
0 # Petr L 2013-05-29 11:36
Jsou i další rostlinky.. v Asii je normálně používají např. Houba Ganoderma, Ovoce Noni atd. I v ČR se prodávají takové věci. Kdo by chtěl vědět víc stačí napsat email:)
lelapetr@gmail.com
0 # bambuca 2013-05-29 11:43
kde se dá prosím koupit? děkuji
0 # edmund 2013-05-29 17:25
byliny-z-peru.cz/.../...

místo informací jen: nařízení EU ES č. 1924/2006
0 # Ondrej85 2014-01-07 18:20
A co třeba zkusit kliknout na HERBÁŘ BYLIN????? www.byliny-z-peru.cz/.../
-1 # Kaza 2013-05-30 00:21
Blesk , Hrom .... atd. tím zenhůe web směřuje. Co je to za blbost??? 10 000x silnější??? Takže si dám tohle ovoce a už sem vyléčenej? Je to přece to samý , jako bych právě prodělal 10 000 chemoterapií ne? Děte se vysrat , mažu si vás.
-3 # oriq 2013-12-05 15:08
Kam by směřoval?:) namotá ovečky a pak sem šoupnou tyhle zázračné léčebné kůry, semena, šťávy :)....stačí se podívat jedná velká reklama...a náhodou tu máte i odkazy kde výhodně tyhle produkty nakupovat... :D 0,5 litru džusu za 18eur, tomu říkám busines :) a ac24 taky nepřijdou zkrátka :)...médium jako médium. Pro někoho je svaté co řeknou na nově, pro někoho co napíšou tady..ovce jak ovce :) a teď disujte
+1 # pavla 2013-06-02 13:30
sos
kde sa to da kupit, bud napoj, alebo tabletky. Potrebujem surne ten zabijak pre priatela. Kde mozno kupit tu rastlinu?
Diky za odpoved uz teraz
+2 # Ľubomír Drgáň 2013-07-14 17:05
My ju máme skladom.
Vo forme 100% dzusu .
V rastlinnej podobe,čo je najlepšia alternatíva pre každú rodinu.
A v priebehu asi 15 dni bude aj v tabletkovej forme .
Prajem hodne zdravia .
ľubo
+1 # Ľubomír Drgáň 2013-07-14 17:08
Prepačte zabudol som adresu

koloid.sk/.../...
0 # mersi 2013-06-18 06:04
ano
+2 # Luboš 2013-06-21 09:01
Moje známá měla bolavý palec na pravé noze. Doktorka naznala, že je to plíseň a tak se rok na to psaplaly různé mastičky. Nelepšilo se to, naopak.
Lékařka naznala, že plíseň je pod nehtem, paplala jí na to 1/2 roku černou mast. Bylo to ještě horší. Konečně ji poslali nachirurgii a tam trhali nehet tak bylbě, že jej v půlce přetrhli, ale i tak bylo vidět malou bílou tečku, tu lékař seškrábl, ta týden tam byla 4x větší, histologie potvrdila rakovinu.
Žlutý kopec, nový odběr, konrolní vzorky posílané do USA, GB, a Francie stálo to čtvrt milionu i kdyř i vrátný v tom špitálu věděl, že je to rakovina. Pak jí poslední článek palce uřízli tak blbě, že půlku kontaminovaného nehtu tam zašili. Ono to hnisalo, antibiotika tak dlouho, až ten nehet sám z rány vylezl. Rok to bylo dobré, pak bolesti břicha a operace uzlin = sloní noha. Při rehabilitaci ji tu nohu spálili a ona do ní dostala růži, za dva měsíce byla pod kytičkami !
-1 # Ľubomír Drgáň 2013-07-14 17:02
Skús to.
V poslednom čase velmi sa snažim hladať všetky možnosti ,ako bojovať voči tumoru.
Po dôkladnom zvážení som prišiel k záveru ,že podľa rôznych výskumov prve miesto by som venoval rastline z názvom Graviola ,Annona muricata .Ktorú som doniesol na náš trh za účelom ak je to pravda čo o nej píšu budem jeden šťastný človek ak pomôžem týmto mojim rozhodnutím ľudom čo bojujú s touto chorobou.
Skúste si prečítať články k tomuto ovociu a popremýšľajte.
Niektoré informácie sú aj na stránke
Pozrite si konkrétne Graviola. plus koloidne striebro
My máme skladom Džus ,za cenu 17,5 eura za 0,5l aj rastlinky Gravioly
Ak by to malo pomôcť tak budem rádd. .
Prajem hodne zdravia,človek sa nesmie poddať.
www.koloid.sk
0 # PD 2013-07-25 13:13
internettheories.blogspot.cz/. ../... Súhlasím skôr s týmto.
+1 # Plos Jiří 2013-07-27 07:44
Rakovina, je taková malá ( spíše velká ) potvůrka, kterou není radno podcenovat. Je ji nesnadné léčit, to co zabere u mne, může druhého zabít, proto je na každém znás kterou cestou se vydat. V každém případě máte-li lékaře, který svámi upřímně léčbu probírá, tak si myslím většinou tuto rostlinku nezavrhne a osobně dohlédne na reakci vašeho těla na ni. Jde o alternativní medicínu, tedy doplňkovou a nemůže ji on sám navrhnouz jako klasickou léčbu, ale neměl by jí zatracovat, spíše říci svůj názor u vás proč ano či ne. Ani pro něho to není jednoduché, hrozí pro něho podaná trestní oznámení od nespokojeného pacieta či pozůstalého po smrti pacienta. Proto nečekejte že toto bude někde uvedeno ve zprávě, ale jen mezi vámi dvěma ústně.
-1 # pepo 2013-11-17 21:42
Tu som si objednal 900mg Graviolu za asi najlepsiu cenu co som nasiel
www.gravio.eu
-1 # lubo 2013-11-17 21:59
koloid.sk/.../...

www.koloid.sk

tu je graviola z plodu
-1 # HlavaG 2013-12-05 16:29
-2 # Rachear 2014-01-28 23:40
I am Miss Rachear from U.S. and all the gratitude of my heart will thank Dr.Rick who saved my family lineage with hemp oil and Delta9 which sold for us.
Dr.Thomas, you are the best, as in the treatment, my husband is healthy and has now started working and he is happy and strong.
My husband is very loving to me now everything on your hemp oil.

Dr. Rick God will never abandon you, it will be the first and the best at what you're doing. Thank you for saving my family who had cancer running through our veins, we are now healthy and very happy. Thank you so much.Thank you Dr. Thomas.
You are a miracle and God sent humans. Thank you Thank you.

Please contact Dr. Rick to treat all types of cancer and diseases> cancermedication@hotmail.com
-2 # Rachear 2014-01-28 23:45
I am Miss Rachear from U.S. and all the gratitude of my heart will thank Dr.Rick who saved my family lineage with hemp oil and Delta9 which sold for us.
Dr.Thomas, you are the best, as in the treatment, my husband is healthy and has now started working and he is happy and strong.
My husband is very loving to me now everything on your hemp oil.

Dr. Rick God will never abandon you, it will be the first and the best at what you're doing. Thank you for saving my family who had cancer running through our veins, we are now healthy and very happy. Thank you so much.Thank you Dr. Thomas.
You are a miracle and God sent humans. Thank you Thank you.

Please contact Dr. Rick to treat all types of cancer and diseases> cancermedication@hotmail.com
+1 # Iveta Štětinová 2014-04-17 21:28
Dobrý den, zajímá mě jestli se může annona graviola užívat při chemoterapii ? A dále bych chtěla vědět z jakého důvodu ji nesmějí těhotné a kojící ženy, když je tolik zdravá ? Děkuji za odpověď na meil.S pozdravem Iveta Š.
+1 # Lukáš Melichar 2014-05-16 11:29
Doxorubicin, cis-platina, carboplatina, epirubicin, myocet + radiofarmaka, to je JEDINÁ OPRAVDU ÚČINNÁ léčba rakoviny.
-1 # Ewelyn1954 2014-12-13 00:25
Rakovina je dôsledok prekyslenia organizmu.A ako sa prekyslí organizmus?No predsa stravovaním sa prevažne kyselinotvorným i potravinami.(vi ď.tabuľku Rozdelenie potravín podľa pH).Čiže rakovinu si spôsobujeme sami,ale treba k tomu pridať aj to množstvo chémie,čim sme bombardovaní z každej strany.Doporuču jem teóriu dr.Roberta Younga,má aj knihy ktoré sa dajú bezplatne stiahnuť na www.ulozto.sk.Treba si to poriadne naštudovať a hlavne uplatňovať.Zlep ší sa vám zdravotný stav po každej stránke a nebudete sa musieť báť rakoviny.
0 # Ewelyn1954 2014-12-13 00:29
Opravujem adresu www.ulozto.sk
0 # Lada47 2016-05-27 19:01
Užívám extrakt gravioly naložené v alkoholu už více než rok,,ct po rakovině po půl roce bez nálezu.Bez chemoterapie a ozařování jsem ,,čistý,,
+1 # asdf 2016-11-16 00:27
Nejdřív šťáva z červené řepy, pak čaj z kořene pampelišky a zeď nějaký tohleto, prostě dokonalé léky na rakovinu jsou všude kolem nás, ale zlé korporace nám to záměrně tají. Možná by se tomu dalo i uvěřit, kdyby však co půl rok na této stránce nepřibyl další ověřený lék na rakovinu.
0 # jm 2016-11-19 14:31
Tady je setkání vesmírných lidí? A co Aštar Šeran?
0 # Nigdod 2016-11-21 15:04
BLBOST !!! Existují lepší zdroje než toto , například wikipedie , kde se dozvíte ,že toto dokáže způsobit Parkinsonovu nemoc (cs.wikipedia.org/.../...)
:)

Zdroj : cs.wikipedia.org/.../...
0 # Rex Kelvin 2017-05-11 06:09
Ahoj,

Jsme zde opět k nákupu ledvin pro naše pacienty a souhlasili s tím, že zaplatí dobrou částku peněz všem, kteří chtějí darovat ledvinu, aby je zachránili, a pokud máte zájem být dárcem nebo chcete zachránit život, Prosím, napište nám na e-mail níže.

To je příležitost pro vás, abyste byli bohatí v pořádku, ujišťujeme vás a zajistíme vám 100% bezpečnou transakci s námi, všechno se uskuteční podle zákona, který obhospodařuje dárce ledvin.
Takže ztrácet čas, laskavě napište nám na irruaspecialisthospital20@gmail.com

Fakultní nemocnice Irrua Specialist.

Top of Page

Copyright 2017 © AC24, s.r.o. | Publikování nebo šíření obsahu je zakázáno bez předchozího souhlasu. | Nezávislé zpravodajství z celého světa aneb Co se jinde nedozvíte |
Máte dotaz? Chcete inzerovat na AC24? Neváhejte nás kontaktovat formou emailu: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Provozovatelem serveru AC24.cz je AC24 s.r.o., se sídlem Jaurisova 515/4, Michle, 140 00 Praha 4, IČ: 02988186, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 226266. | O projektu | Tiráž | Napsali o nás | Podpořte nás