AC24.cz

AC24.czZe světaWikiLeaks: Emmanuel Macron byl zapojen do převratu na Ukrajině!

Sociální sítě

Reklama

WikiLeaks: Emmanuel Macron byl zapojen do převratu na Ukrajině!

Ukrajinské opoziční vydání „Hlas Pravdy“, s odkazem na dokumenty WikiLeaks, oznámilo, že francouzský prezident Emmanuel Macron byl úzce zapojen do organizace převratu na Ukrajině v letech 2013-2014.

Soubor obsahuje také informace o řadě evropských organizací, které aktivně podporovaly převrat.

Tyto dokumenty poskytují detailní korespondenci útvarů Emanuela Makrona s Quentinem Guillemainem, předsedou nevládní organizace „Cosmopolitan Project Foundation“, aktivistou z „Socialistické strany“ (Paříž) a euromajdanu. V prosinci roku 2013 (těsně před „horkými“ událostmi na Ukrajině) píše: „Drazí přátelé, konečně jsme v Kyjevě! Můžete sledovat dění na ukraine-euromaidan.tumbl.com (odkaz v tuto chvíli nefunguje)."

Na to Macronovi lidé říkají: „Dobrá práce, hoši!“

Pěkně to dokumentuje pokrytecký přístup Západu ohledně jeho podílu na vypuknutí krize v Ukrajině. Zatímco francouzský ministr zahraničí podepisoval (spolu s polským a německým kolegou) garanci pod dohodu tehdejšího prezidenta Janukovyče s opozicí o mírném a ústavním předání moci, Macron a „svačinářka“ Victoria Nulandová a další hecovali k převratu.

Zdroj: pz.cz

Komentáře   

+103 # josh (xy) 2017-08-08 09:36
A že mně to vůbec nepřekvapuje,.. .a co na to Francouzi - voliči?
Kde je nějaký mezinárodní tribunál?
a pak je tu platná adresní hláška Polska že :
Polsko vzkazuje Bruselu: Nechte si uprchlíky z Libye. My tu už máme milion Ukrajinců ! ! !
Zbloudilý cizinec v Praze může nabýt stejného pocitu.
-17 # jan lavicka 2017-08-08 09:47
voliči nic neudělají, jsou stejný zbabělci jako češi

ORGANIZOVAT, FINANCOVAT své projekty (i tajně), jinak svou existenci neobhájíte, vaše děti vámi budou pohrdat za zbabělost, až Babiš po volbách přijme desetitisíce migrantských kriminálníků

to multi účet Popo: zase mě ve svém zmatku v hlavě s dětskou naivitou lživě obviníš, že chci od někoho peníze či osobní informace? Činné lidi ty nesnášíš, že, chazare :)

edit: přišel popo a běhám pár minut mínusky, ten musí mít smutný život, smrt bude o to horší :(
+40 # josh (xy) 2017-08-08 09:57
Těm těm multi účtům a štváčům...jedna zajímavá tabulk návštěvnosti ac24. Návštěvnost upadá, a také je tu velice zajímavá návštěvnost z Belgie, která na jiné weby např. PL není...že by tam tolik našich migrantů? Že by tolik našich bruselských úředníků nic jiného nemělo na práci? Že by niky primitivů "kamarád "([...]) Hedvik a další...nejmeno vaní, zaúkolovaní pro zvedání ranku návštěvnosti? Že by,....
-21 # jan lavicka 2017-08-08 10:40
zajímavé, jestli je to pravda
návštěvnost ac24 skutečně upadá?

ovšem ac24 má velmi přehlednou diskusi narozdíl třeba od PL, kde se v diskusi každý ztratí, tam nemá ani smysl psát, takže aktivita Bruselksých fašist-bolševik ů je na ac24 pochopitelná - tady i v záplavě komentů stačí jeden dobrý příspěvek od Piovarčiho s mapkou (i užitečné odkazy tu jsou krásně viditelné), jak to jde v Sýrii, a hned defacto vládne pozornosti, proto zde musí zbytečnými komenty Brusel zaplevelovat (viz naprosto zbytečné příspěvky Dědoucha, Popo a jiných bez dalších informací navíc)
+31 # josh (xy) 2017-08-08 10:53
Je to offiální rank sledovanosti návštěvnosti, za který si weby platí, čímž se dále vyhodnocuj další informace pro marketing a další parametry...tot o je jen jeden z mnoha parametrů.
-20 # Popo 2017-08-08 11:48
Priatelu Joshi problém s klesajúcou návštevnostou tohto webu nie je v neriešení problému ale v riešení problému...
+12 # Popo 2017-08-08 11:57
Ale no tak Janků, priatelu jak ťa vobec može napadnúť napísať takúto hlúposť?Cituji jan lavicka:
jestli je to pravda
Buď "čítaš" (grafi) niečo čomu vobec nerozumieš alebo vobec nevieš o čom "čítaš"...
+25 # Dědouch11 2017-08-08 10:50
Joshi, těmi "multiúčty", si lavice vysvětluje záporná hodnocení. Je totiž tak prudce inteligentní, že nesouhlasit s ním mohou jen tři, čtyři podlidi (jsem jedním z nich), kteří pomocí "multiúčtů", kazí lavici klasifikaci. Jak k tomu přijde! :D

Dík za tabulku. Zajímavé.
+21 # josh (xy) 2017-08-08 11:01
Pro porovnání s PL
-15 # jan lavicka 2017-08-08 11:16
až na to, že minusky mi přijdou jen a pouze tehdy, když jsi tu ty (v práci), maxwell či popo, drahá zbytečná existence :)
hlavně třeba během pár minut 10 minusů, když tu "jeden" z vás je :)

pak časem zase pomalu stoupám
ac24 je zmanipulovaný chazarskými psy, co jen šíří negativitu a nečinnost, každá reálná činnost je pošlapána lžemi hlavně vámi třemi, je to dost vidět

tak se totiž vládne "rozděl a panuj", zbabělým tupcům, které ty podporuješ, se vládne opravdu nejlépe, chazarský dobytku :)
+1 # Dědouch11 2017-08-10 15:52
Tak jsem exote nahlédl, co jsi po mě plivnul, abych si ověřil jestli dospíváš a nabíráš rozum, nebo u tebe jde o nějakou psychickou nemoc. Dospěl jsem k názoru, že bys toho psychiatra navštívit měl, protože se to tvé postižení rozvíjí a časem bys mohl být nebezpečný sobě, i okolí. (o sebevraždách píšeš často, máš je v podvědomí, tak bys to neměl zanedbat)
Nebudu ti tvoje utkvělé představy vyvracet, ale jedno ti vysvětlím.
Píšeš: "...pak časem zase pomalu stoupám..."
Vím, že hodnocení ostatních, má pro tebe velký význam. Ke svým výplodům, se často vracíš, s napětím a ve stresu pak sleduješ pohyb v hodnocení, jak burzián akcie a tuším, že máš nehty okousané až k zápěstí, tak ti jednu záhadu objasním.
Ty palce dolů, nabereš poměrně rychle od lidí, kteří sem trvale a často chodí diskutovat (nebo jen číst), kteří tě znají nějaký čas a vědí o tvém postižení. Ti, tě oklasifikují (někteří ne) a už se nevrací, pokud je nezajímá příspěvek někoho jiného, protože hodnocení kohokoliv, je nezajímá až tak, aby je sledovali.
Pak ale přicházejí návštěvníci a čtenáři náhodní, kteří nevidí tvůj výtvor v kontextu a hodí ti palec nahoru. No a těch moc není, tak "stoupáš" pomalu...
Jsi schopen to zpracovat? (Řečnická, čtu tě opravdu jen výjimečně, tak šetři slinu. Třeba na popo.
Mimochodem, jsi jedním z těch, které nehodnotím vůbec.
+1 # r.m. 2017-08-10 21:30
stoupá jak dým až tam, kam jen ptáci mohou...
+13 # .lak 2017-08-08 13:56
To jsou proxy servery, když se chci podívat na i televizi čt musím na gogla s českou lokalizací a přes operu turbo to nejde protože ta ip je odkudkoliv.
+23 # Janinna 2017-08-08 15:18
Ahojte joshi, díky za tabulky. Jste fakt dobrej:))
Že by? Schválně se podívejte na články v historii, rok zpátky, vlastně stačí na začátek tohoto roku.
Jaká byla diskuse tehdy a jaká je u některých článků dnes.
A také si nelze nevšimnout, že velké množství kvalitních diskutérů se odmlčela, odešla.
Že by admin vsadil na špatného koně?
Asi takhle:
články jaké jsou tady lze najít všude, prostě všude.
Jak podotkl i pan Lavička, to diskuse tady je bezkonkurenční, přehledná a zajímavá.
Ta byla tahounem návštěvnosti.
No, pokud si admin myslí, že cílovou skupinu sem chodících návštěvníků uspokojí diskuse v obhroublých, holých větách Petka s Petkem, tak mu řeknu, že je na omylu.
Názory (a není nutné, aby byly souhlasné, ale každý si uměl svůj postoj obhájit), argumenty, myšlenky, odkazy na jiné zajímavé stránky, to je lákadlo, které jinde nebylo. Přečíst si něco, co jinde není.
A další věc je nóvum mazání příspěvků.
Například u včerejšího článku o Polsku bylo opět smazáno celé vlákno příspěvků Wiloni.
Přitom pan Wiloni měl skvostné argumenty.
Tak se ptám, vadil Wiloni nebo troll, který se nalepil?
Pokud Wiloni, tak je cosi shnilého na tomto webu, pokud oponent, tak proč to nefunguje jako jinde?
Nechat jméno s textem - komentář byl odstraněn.
Nebo pro takové případy vytvořit "blicí" koš. A kdo se chce špinit, tak ať si příslušný komentář vyhledá.
+2 # scipio 2017-08-08 17:41
proboha, nečasujte zvolání. Slovo Ahoj je asi tak na úrovní Nazdar. Napíšete někomu Nazdarte? Slovesa ahojit nebo nazdarovat? Opravdu dáváte všichni tady té češtině jaxepatří na áááárš!
-1 # Petko Kotov 2017-08-08 23:33
Jestli to nebude tím, že tu není nikdo tak inteligentní jako ty.
+4 # scipio 2017-08-09 18:20
vzpomeň si na pátého prvního padesátého, jak to hezky nadefinoval.
+9 # Janinna 2017-08-09 00:19
Nazdarte, hmm to zní fakt příšerně, ale čaute používám také dost často.
+2 # scipio 2017-08-09 09:19
Každý pozdrav je zvolání, nikoliv ohebný druh slova. Dobrý denujte nebo dobředenujte? Specielně Ahoj pochází ze skutečného zvolání námořní hlídky v koši na stěžni lodě, že vidí člun, anglicky HOY. A přidalo se před to A na zdůraznění. Fakt je to hodně prasecký.
+1 # Dědouch11 2017-08-09 16:33
Dostal jsem tě, Doughu Badmane!
AHOJ, je zkratka (užívaná opravdu námořníky) původního "ad honorem Jesu". (jezdili na loupeživé výpravy ,ve jménu, pro slávu a čest Ježíšovu)

:D
+1 # scipio 2017-08-09 19:09
Nejčastěji se vysvětluje vznik právě tím zvoláním hlídky, že vidí člun. I kdyby byla pravděpodobná ta zkratka, fakt by tam ta přípona neseděla. Nebo jak by tedy byla ta věta? Ad honorem Jesu T?? E?? Nedostal´s mne, kletý šejku Peterko!
+2 # Dědouch11 2017-08-09 20:36
Chyba! Psal jsem "zkratka". Čili: Ad Honorem Jesu.
Potom tedy snadno: "AHOJ/TE"
+2 # scipio 2017-08-09 21:40
ta věta, ze které jsou první písmena slov tou zkratkou.
+2 # Dědouch11 2017-08-10 10:27
Teď mám dlouhé vedení a nechápu.
Už toho lítého boje ale necháme, protože se shodneme, že se neshodneme. Tedy pokud souhlasíš. :)

P. S. Větu začínáme kapitálkou.
:DDD
+1 # scipio 2017-08-10 17:22
jj, stane se
+3 # Dědouch11 2017-08-09 11:02
+5 # Dědouch11 2017-08-09 11:01
Scipie, "ahojte", se prostě místy a lidově říká. To bys mohl skousnout. :D
Zvlášť, vyjadřuje-li se Janina dále a vždy, bezchybně.
;)
+2 # scipio 2017-08-09 14:45
Je to šílený, nashledanujte. Dobřenocujte. Je to děs běs.
+8 # Janinna 2017-08-09 16:22
Ahoj bez "te" scipio, uznávám - je to děs a běs. Mám to oslovení tak pod kůží, že to vylítne z úst i klávesnice ani nevím jak. A víte co je paradox? bytostně nesnáším prznění našeho krásného jazyka.
+3 # scipio 2017-08-09 19:18
to není nic osobního nebo proti názorům, ba naopak. Jenom mě vždycky z takových gramatických úletů málem trefí teta Josefína. Doporučuji knihu od pana Fuchse (pro Dědoucha, původním povoláním chemik), jmenuje se to "Z českých luhů do háje", je to stejně čtivé, jako "Chrám a tvrz".
+3 # Dědouch11 2017-08-09 16:44
Nashledanujte, nebo dobřenocujte, je opravdu děs a běs, ale nic z toho Janina nepoužila. ;)
Já, když opouštím místní tlupu, která se scházívá na potlach, k ohni, "zachlastat" a pod, říkám obvykle "čautě a dobrou vespolek" a ještě po mně za ta léta nikdo nestřílel, ani nic nehodil. :D A jsou to vesměs absolventi VŠ. Sice většinou chemici, ale i jazyky aj.
+3 # scipio 2017-08-09 19:14
No, to byla taková přehlídka, jaké patvary se vyrobí, pokud neohebné slovo někdo začne ohýbat, skloňovat nebo časovat.
+2 # Dědouch11 2017-08-09 20:43
Njn, ale už bych to nechal koňovi, přestože to byl "konflikt" docela zábavný. :D
A tak, Janino, scipie, čaute.

P. S. Nejsem "původním povoláním chemik". To postihlo jen otce a sestru.
+2 # scipio 2017-08-09 21:37
Ale Vladimír Fuchs ano a pokud jsem správně rozuměl písmenům, chodíš s chemiky pařit.
+3 # Dědouch11 2017-08-10 10:46
No, ona to až tak úplně pařba není, ale dá se to tak říci.
"Z českých luhů do háje" od pana Fuchse, už mám v záložkách. Zdá se, že to opravdu čtivé je, že pobaví.
Ale kdy, toť otázka. Jakmile je člověk v důchodu, prostě nic nestíhá... ;)
Díky za tip!
+13 # Wiloni 2017-08-08 17:45
""kamarád "([...]) Hedvik a další...nejmeno vaní, zaúkolovaní pro zvedání ranku návštěvnosti? Že by,...."

Tady uhodil Josh hřebík na hlavičku.
To je můj názor od začátku.
Všimněte si, že kdykoliv je argumentačně dotlačíte do situace, kdy nemají co napsat, tak je vlákno smazáno a potrefený "nick" na čas zmizí a objeví se nový (viz Petko -> kamarád).
V článku o bombardování Hirošimy jsem vydusil Petka tak, že už se zmohl pouze na mínusy, náhle obě vlákna pryč a já dokonce ani neměl možnost reagovat v diskusi až do druhého dne (až do poslání dotazu na infomail).
Samozřejmě, vše byla jen souhra "náhod". :-))
+7 # josh (xy) 2017-08-08 18:14
Ahojky Jani, ne já, ale Vy jste dobrá a pro mnohé držákem k tomuto webu, samozřejmně pospolu s dalšími, kteří vědí;) a nemusím jmenovat.
Jako vždy jste správně vyhodnotila, o tom žádná. Rád Vás čtu;) Také mne sem mimo Vás a těch nejmenovaných vrací systém diskuze. Já toho moc nenapíši a raději se vyjádřím graficky, aby to tu nebylo tak fádní a nepřehledné.
Ano, původně to tu bylo velice zajímavé, třeba jsem rád četl Richarda, ale to je historie ac..
O PL jsem se také zmiňoval, že je to tam nechutné, že si tam pouze diskutující uleví, jde dál, nevrací se, také jsou tam stejní vyslanci záškodníci, kvůli kterým nemá smysl diskuzi číst, je provokující. Tam cenzor zasáhne, když už je překročena určitá mez porušení kodexu. A protože mne zaujal Váš zájem, přidávám ješte navíc jednu tabulku, kde patrno, jako klíčové Bez cenzury ...Takže, vše jen na majiteli, který se nám snažil nadhodit formou ankety s předvolením otázek nesmyslný dotazník, že by rád naše peníze,...ale ten styl tomu nenapovídá a rank si tím asi nezvýší, protože mnoho lidí zde odchází i po
přečtení článku a již to nekoresponduje s hodnocením diskuzních příspěvků...Tak že, kdo uděluje, komu a proč,...
+11 # Janinna 2017-08-09 00:14
Moc děkuji joshi, opravdu si toho vážím.
Víte, právě ta vaše grafika většinou vydá za tisíc slov:) Líbí se mi jak pohotově, trefně vždy zareagujete, to máte ty obrázky roztříděné podle témat?
Máte pravdu, PL mají dobré články, ale příšernou, prostě příšernou diskusi. Jednou jsem tam jukla a znechuceně okamžitě zavřela. Nikdy více.
Když už jsme u těch poklon:) doporučuji, aby jste se koukl(i) na článek o Filipínách.
Excelentně si tam pan Dost3 maže na chleba našeho nového Petka - kamaráda.
A jak se zde stává Nedobrým zvykem, tak je možné, že zítra už bude vlákno zase smazáno.
+5 # josh (xy) 2017-08-09 12:01
Ne, ne netřídím, je to jen vždy takové vnuknutí, jak mi blýskne, tak něco stáhnu nebo převořím, či vytvořím a vložím;) Nejsem mistrem slova.
Ten článek o Filipínách jsem samozřejmně četl včetně diskuze, a také se bavil;) Já si myslím, že ty profláklé nicky zastupuje někdo, kdo ví, kde je pravda, že to není z přesvědčení, ale musí, I možná proto, že bezpracně si večer může dát krabicák;)) Ale zde to může mít i ten jiný zmíněný směr, a to je právě ten rank, jak je možné vyhodnotit z uvedené analytiky, jak jinak stoupat, jak jinak se zviditelnit, zhodnotit, což se opírá o dálších plno návazností, proč tomu všemu, tak je. Možná si vzpomenete, že dříve se za padobné aktivyty nabízely na inz.nabídkách lekhé zisky - klikařům peníze i ntb, ale to je historie a dnešní systémy neumožňují repeat kliku pro tyto a podobné důvody, a tak když pak je vidět, jak někdo zde horečně navyšuje (+), tak pokud není info. vyspělý, tak je to zoufalec;)Občas jsem dříve zabřednul i na iDnes a tam je opravdu zvláštní snůžka diskutujících, že nechápu ty (-) hodnocení nad zcela jasnou věcí, že bych se rád otázal PROČ. To se zde naštěstí nemusí řešit, protože se tu již dobře identifikujeme a víme proč, kdo. Já si myslím, že i na tom iDnes je taková líheň, těch, co jdou do okolí;) takové centrum, něco jako ty červenokaretníc i.
+23 # Vladimír57 2017-08-08 10:38
lavicka a kdo jsou voliči?
+23 # Dědouch11 2017-08-08 10:53
Z 99,999%, "podlidi", "podřadný dobytek" a pod.
;)
-22 # jan lavicka 2017-08-08 11:23
tak počítej se mnou:
1) k volbám přijde tak 60 % (40 % podřadných dobytků)
2) ze 60 % tak 80 % volí většinou stále stejné strany, tedy nic se nezmění (40 %+ 48 %= 88 % podřadných dobytků)
3) z těch zbývajících 12 % nic nedělá tak 90 %, jen chodí k volbám (11 % + 88 %)
4) zbývá 1 %, i to je moc, jeden ze 100, čemuže nevěřím

chápu, že Dědouchovi logika chybí, tak by toto nebyl sám ani schopen spočítat, proto se své nízké inteligence tak rád útočí dle not chazarů :)
+10 # Popo 2017-08-08 12:20
Janků priatelu evidentne máš dosť velký na vonok a zjavne aj nie malý vnútorný problém s názormi iných. Ak smiem doporučiť, nechaj si ty len prosím od niekoho veci znalého preložiť a jak malemu dieťaťu vysvetliť čo to znamená slovo "rešpekt". Prezradím ti, celá živá príroda krom tých domýšlavých ludí (hlupákov) na jeho pravidlách celkom prirodzene veky vekov dodnes funguje...
-7 # jan lavicka 2017-08-08 12:36
tys vysadil prášky, že.... ten tvůj mozek, koukám, jen náhodně třepe Maďarštinu :)
+19 # scipio 2017-08-08 14:15
takže další, kdo by nasadil systém, ve kterém by se tupým volčům předvybralo, koho smějí volit (systém Národní Fronty zavedený v roce 1946 a praktikovaný do roku 1989). Sakra, ty máš toho bolševika snad přímo v DNA. To tě učí Janda z Evropských hovnot? Nebo snad dokonce velký komunista, člen akčního výboru na Právnické fakultě UK pitrýsek Pithart, který v 60 letech vyhazoval politicky nespolehlivé ze školy a dnes se hlasitě rozpovídal o odpovědnosti ne politiků, ale voličů, kteří odpovídaji za to, koho volí? A zvolení voli pak neodpovídají za nic, co napáchají?
+27 # Dědouch11 2017-08-08 10:26
Proč takové věci vytáhli až po volbách?
+34 # .lak 2017-08-08 10:04
Tady je kapitálový svět. A mikron byl taky bankster
www.youtube.com/.../.
-41 # Hedvika 2017-08-08 10:12
Vzhledem k věku Macrona těžko mohl být zapojen do něčeho před 5 lety. A i kdyby, je to spíše dobrá vlastnost každého inteligentního politika starat se o t o aby se lidi na světě měli dobře. Dělal to i V. Havel, když si jako šneček s těžkým domečkem plným demokracie v r.1989 došel do Kremlu, bouchnul do stolu a padl režim, dělá to i Macron.
+23 # jan lavicka 2017-08-08 11:24
Havel, ten co rád "demokraticky bombardoval" a vraždil?
Jistě? Macron se narodil včera, takže v ničem zapojen být nemůže :-D
+20 # josh (xy) 2017-08-08 13:08
Myslím, že reaguješ na stroj, protože tohle není schopna vyprodukovat lidská bytost.
+14 # LubinenKremlBot 2017-08-08 13:23
Šneček Lahvoň bouchl v Mosvě do stolu.Kurwa Heduš zase si mě,, dostal.''
+19 # scipio 2017-08-08 13:42
ve 34 letech by nemohl být do něčeho zapojený? My měli i mladšího premiera nebo ministra financí.
-31 # Japonec 2017-08-08 10:34
Než začnete rozebírat, proč byl Macron zapojen do převratu, tak bych se zaměřil na jinou věc. A to sice, odkud tento článek pochází. Jste si jisti, že to není jen další z výmyslů?
+33 # josh (xy) 2017-08-08 10:45
-35 # Kolemjdouci 2017-08-08 10:51
Joshi, ktera zeme byla donucena silou pripojit se k EU?
+41 # josh (xy) 2017-08-08 10:58
i zrada a podlost je násilí
-37 # Kolemjdouci 2017-08-08 11:01
Joshi, ktera zeme je nasilim nucena zustat v EU?
+43 # josh (xy) 2017-08-08 11:11
Teď už to není nasilí, teď už je to závislost,..Záv islost kdysi svrchovaného soběstačného státu.
-44 # Japonec 2017-08-08 11:21
Tím myslíte sovětský satelit ČSSR, který byl tak svrchovaný, že ho v roce 68 přijeli navštívit bratři?
+25 # josh (xy) 2017-08-08 11:27
あなたが経験していない、子供な ら、あなたは情報を歪め
-29 # Japonec 2017-08-08 11:43
Já zkušenosti mám, v tom blaženém ráji ČSSR jsem měl tu čest žít.

To, že dva obrázky vypadají podobně, neznamená, že se jedna o podobnou věc .
+20 # jakubik 2017-08-08 12:27
ve varlatách?
-20 # Japonec 2017-08-08 12:34
Když už chceš být vtipný, tak se alespoň nauč skloňovat.
+20 # LubinenKremlBot 2017-08-08 13:27
Joshi,, Kolemjdoucí Japonec stále stejný pitomec.''
+25 # scipio 2017-08-08 14:18
Oni z USA také rádi na návštěvu, když se jim někdo nebo něco nelíbí. Mohl by vyprávět pan Bishop z Grenady, že, mohli by vyprávět lidé z Iráku, Afganistánu, Nikaragui a tak dále.
+4 # Pepé CZ 2017-08-09 11:54
Cituji Japonec:
Tím myslíte sovětský satelit ČSSR, který byl tak svrchovaný, že ho v roce 68 přijeli navštívit bratři?

A do větší minulosti bys nechtěl zajít ?! co rok 39-45 a naši milovaní sousedé Němci.Nebo Poláci v roce 18-20. Vrať se buď do přítomnosti nebo do země vycházejícího slunce demagogu.
+2 # Astronut 2017-08-10 13:01
alebo rovno do 10. stor. keď pôvodom sedmohradský blbec Svätopluk dovolil maďarským imigrantom na ich veľké prosby prezimovať za Tisou a zimujú aj letujú tu doteraz.
+1 # r.m. 2017-08-10 21:34
humanista, čili sluníčkář
+16 # jan lavicka 2017-08-08 11:26
každá, kdo ma ve vládě vlastizrádce, kteři jdou proti vůli lidu, nyní například Velká Británie ;)
+14 # Moskus 2017-08-08 12:30
Vsetky boli spracovane a v podstate prinutene nasilu
-17 # Japonec 2017-08-08 12:34
Můžete uvést nějaký příklad?
+15 # Wiloni 2017-08-08 18:08
Jako bych si vzpomněl na Irsko a jeho "opakované" referendum o Lisabonské smlouvě (přejmenovaná Euro ústava), nebo na to nakolik "svobodně" se mohl Klaus rozhodnout, jestli ji ratifikuje, zvláště když ho pak ústavní soud donutil podepsat, byť k tomu neměl nejmenší právo.
Asi by se dalo pokračovat a dát sem i některé lahůdky z období kampaně před referendem, ale jakou to má cenu.
Pokud ti není 20, tak i ty musíš dobře vědět, nakolik lživá ta kampaň byla, i když je mi jasné, že budeš lhát do roztrhání těla.
+19 # Vladimír57 2017-08-08 15:01
Dotaz Kolemjdouci.
"Joshi, ktera zeme byla donucena silou pripojit se k EU?"
Násilím asi ne, ale podvodem většina.
-11 # Japonec 2017-08-08 15:53
A jakým podvodem? Vždyť nemáte jediný argument. Jen mapu, která se podobá hitlerovské říši. To je hodně málo.
+13 # Vladimír57 2017-08-08 17:32
Například vylhanou reklamou, která běžela denně v Tv, tuším se to jmenovalo "Jak se žije v eu".Tato reklama ukazovala pouze superlativy a luxus, ani zmínka o problémech. To snad je podvod!
-9 # Japonec 2017-08-08 17:59
Takže srovnáváme reklamu a Hitlera. Poněkud mimo mísu. A í kdyby, pokud jsou lidé tak blbí, že jim stačí jedna reklama, pak jim není pomoci.
+10 # Vladimír57 2017-08-09 00:15
Ptal jsi se jakým podvodem a já odpovídám. O Hitlerovi z mé strany ani slovo, tak mi tady nepodsouvej něco o čem nepíšu, to na mě neplatí. To zkoušej na jandu, nebo na někoho, kdo tě úkoluje.
-3 # Japonec 2017-08-09 08:45
Opravdu se tu srovnává hitlerovské Německo s EU - tím tato diskuse začala.
Ale i tak, nebyla to lež, pouze ukázali to lepší. Od toho je nakonec reklama od počátku. Souhlasím, že EU není dokonalá, ale ani to není obluda požírající děti, jak si tu většina myslí.
Každý tu má jednoduchý recept - opustit EU. Ale co pak? To už buď neví nebo má utopické vize.

A to, že mám jiný názor, neznamená že musím být úkolován. Tento ubohý argument nechte těm, co neumí diskutovat - Dědouchům a spol.
+9 # josh (xy) 2017-08-08 23:42
Ano, i já si ji vybavuji. Vybavuji si řeckého pohodového staříka důchodce,...A pak se to s Řeky provalilo, ale v tu chvíli ten stařík mohl být skutečně s tím důchodem v poho, než se zjistilo, že kasa je prázdná.
-2 # Japonec 2017-08-09 09:43
Což nebyl problém EU, ale Řecka....
+12 # cacas 2017-08-08 18:08
Cituji novinky.cz/.../...
Vláda dá 200 miliónů na kampaň pro Evropu
Vstup České republiky do Evropské unie se blíží a s ním i plánované referendum. Řeknou v něm Češi Unii své ano? Aby se tak stalo, přichystala vláda masivní kampaň za dvě stě miliónů korun, která má o výhodách vstupu obyvatele ČR přesvědčit.
Jak demokratické.

EU je jednoznačně principát a principát vede k dominátu (císařství / absolutismu).
Pokud o argumenty skutečně stojíš, neměl bys vynechat toto:

Skutečná tvář EU - dokumentarni.tv/.../...
Brexit - dokumentarni.tv/.../...
-6 # Japonec 2017-08-08 23:29
Principát a dominát jsou pojmy ze Starého Říma. Ani jeden z těchto pojmů neměl v sobě demokratické volby. I princeps byl císař.

Principátu je více podobné uspořádání v Číně. Zkuste si o tom něco přečíst.
+10 # cacas 2017-08-09 02:34
Dokud byl Řím republikou, veškerou moc měla v rukou lidová shromáždění - schvalovali zákony, rozhodovali o válce a míru, volili úředníky, vykonávali spravedlnost. Existoval senát (monarchie, urození), ale fungoval jen jako rádce, neměl rozhodovací pravomoc.

Pak se Řím stal z republiky principátem, nevolený senát převzal většinu rozhodovacích pravomocí a Augustus, první císař, se svým byrokratickým aparátem převzal kontrolu nad úřady. Nechal formálně v platnosti ústavu i (bezmocná) lidová shromáždění a vše se nadále naoko tvářilo, že se vlastně nic moc nezměnilo.

Dominát, který následoval, to byla už samozřejmě nepokrytá, čistá diktatura.

---------

A jak funguje EU?
Armáda extrémně dobře placených, jmenovaných byrokratů, předsedů a komisařů, všemožných výborů v institucích jako Evropská rada, Rada Evropské unie, Rada Evropy, Evropská komise, Soudní dvůr Evropské unie ... tito nevolení a v podstatě anonymní lidé mají v rukou veškerou moc na nás za zavřenými dveřmi uvalovat zákony a nemají vůči nám žádnou zodpovědnost. Není známo kdo dělá co, proč a komu se zodpovídá. Nemohou být ze svých postů demokratickou cestou odvoláni. Je to opravdu nepředstaviteln ě gigantický a komplikovaný aparát, běžný smrtelník nemá šanci pochopit, jak to celé funguje, tedy nemůže mít ani žádnou kontrolu.

Evropský parlament jako jediný parlament na světě nemá pravomoc navrhnout zákon nebo zrušení zákona, to dělá výhradně nevolená Evropská komise. Hlasuje se s takovou frekvencí, že žádný z europoslanců nemá možnost se s materiálem seznámit, spoléhají na předpřipravené zkratkovité výklady a seznamy doporučení ANO - NE. Neexistuje žádná demokratická cesta, jak jednou přijaté nařízení, zákon, směrnici zrušit.

Europoslanci a Evropský parlament jsou absolutně zbyteční, nemají žádnou skutečnou moc - a všichni to nejspíš dobře vědí, posledních voleb do Evropského parlamentu se zúčastnilo 18% voličů, ty lidi co tam sedí, troufnu si tvrdit, skoro nikdo nezná. Je to fraška, o demokracii vůbec nemůže být řeč.

Takto se razí cesta dominátu - ověřená, vyzkoušená metoda.
-4 # Japonec 2017-08-09 08:55
Ta moc v rukou lidu v Římě byla iluze. Volilo se podle příslušnosti ke stavu - senátoři, jezdci, ostatní. A volební okrsky byly udělány tak, aby praktický dopad měli jen senátoři a jezdci.
Senát neměl rozhodovací pravomoc, tu měli konzulové. Což byli příslušníci nejvyšší nobility.
A patriarchát - to už byla monarchie, jen trochu zastřená formálními institucemi.

K EU - Evropská rada se skládá z předsedů vlád. Ti mají právo hlasovat. Předseda Tusk a Juncker nemají hlasovací právo.
Rada evropské unie - členy jmenuje každá země. Takže je to odvislé od toho nakolik demokraticky se v té které zemi volí.
Rada Evropy je podobný případ jako Evropská rada. Opět členy jsou ministři jednotlivých států.
Soudní dvůr evropské unie - soudci jsou voleni a každý stát může dát jednoho kandidáta.

Takže - EU je složena ze států. Neexistuje sama o sobě.
+4 # cacas 2017-08-09 16:11
Senátoři a jezdci (1. třída) měli skutečně původně 98 ze 193 setnin, tedy těsnou většinu, mohli tedy prohlasovat věc i bez vůle nižších tříd, ale museli hlasovat naprosto jednomyslně. Situace se změnila po reformách v roce 220 př.n.l., kdy byla první třída už v minoritě s 88 setninami. Je třeba zmínit, že účast v první třídě podléhala velmi přísným podmínkám, morální bezúhonnost byla nezbytná a při ztrátě morální autority mohl být senátor i jezdec odvolán.

Konzulové, volení za republiky lidovým shromážděním, po nastolení principátu o většinu svých pravomocí přišli. Senátní rozhodnutí získala status zákonů. Většinou ale jen schvalovali, co císař předložil.

---

Ohledně těch rad, v každé nás zastupuje vždy jediný člověk (premiér, ministr ...), sejdou se párkrát do roka. Každá má honosnou kancelářskou budovu ze skla a kovu, jen v Bruselu má EU takových budov asi 90. V každé se permanentně nachází tisíce nikým nevolených úředníků různých rad, ředitelství komisí a ministerstev, kteří naprosto netransparentní m způsobem řídí naše životy. Jejich debaty jsou neveřejné, k jimi připravovaným zákonům neprobíhá žádná veřejná diskuze.

Vliv států je čistě imaginární. Natož vliv lidu. EU není složena ze států, je složena z úředníků, specifické společenské vrstvy, kteří státům předkládají svoji vůli formou zákonů, směrnic, nařízení, regulací ... to všechno se kuje v těch uzavřených kancelářích. Znovu zopakuji, že neexistuje způsob, jak demokratickou cestou navrhnout zákon, nebo zrušení zákona. To smějí pouze nevolení / jmenovaní (čert ví jak a kým).
+3 # Dědouch11 2017-08-09 16:50
+++++++
+4 # Dědouch11 2017-08-09 12:09
-2 # Japonec 2017-08-09 13:07
Však já se s tebou nehádám :o)
+4 # Dědouch11 2017-08-09 12:05
Podvod, je forma násilí, řekl bych.
+2 # scipio 2017-08-10 17:24
No nejvyšší forma organizovaného násilí je přeci stát, neříkež, že to neznáš
+24 # scipio 2017-08-08 13:40
Určitě, nikdo se přeci do vyvolání Majdanu nemotal, tu Nulandovou, to sestřihali, Janukoviče sesadili zcela ústavně (jenom jim nějak chybělo 10 hlasů, tak sebrali poslancům jeho strany hlasovací karty a hlasovali znovu o jednorázovém novém zákoně) a tak dále. Nejpikantnější na tom je, že dodnes nikdo neřekl nahlas, kam šla faktura za Toi Toi záchody, které již od října 2013 někdo platil. A nebyl to žádný Ukrajinec, ani magistrát. Byl to, světe div se, jeden zastupitelský úřad.Zadarmo se dnes ani nesere.
+10 # Dědouch11 2017-08-08 15:02
+++
+9 # josh (xy) 2017-08-08 17:34
+17 # antimatrix 2017-08-08 10:49
Vystupte z matrixu, dokud je ještě čas: bit.ly/2647Tcc
+1 # r.m. 2017-08-10 21:35
a vlezte do mojí žumpy...
+23 # Kotův Petko 2017-08-08 11:36
Hedvika by měla přestat masturbovat nad leporelem ožralého Vaška a najít si konečně pořádného samce, který by z ní ty nesmysly vybušil.
K výběru vhodného samce by ji mohla pomoci rodina Stropnických, kteří v tom mají velké zkušenosti...
+27 # senil 2017-08-08 12:03
Ach ten Macron. Macron představuje naprostou katastrofu. Bude pokračovat v islamizaci Francie a ničení původné francouzské kultury. Francie je už asi ztracena.

epshark.cz/.../...
+17 # LubinenKremlBot 2017-08-08 13:32
Mokroun Makrel a jim podobní nemocní psychopatičtí zmetci se dostali do vrcholné politiky a to potvrzuje jenom jedno, totální úpadek a to nejen morální ale celkový , tzv. ,,západní civilizace''.
+12 # Monika lkemae 2017-08-08 15:26
Vraná k vráně sedá bukvice Macron známí jsi hledá ????????????!!V ěřim že se tam motal a snad i kobližky rozdával !
+1 # Věra Štimová 2017-08-08 17:06
Ze zednosatanistic kého oběžníku:
———- Původní e-mail ———-
Od: braco@hell.com
Komu:
Datum: 25. 4. 2017
Předmět: Opět jsme porazili Hospodina a člověk selhal
„MÍ SLUHOVÉ!

Na počátku byla neposlušnost mého Otce. Nechtěl se podřizovat nesmyslným příkazům Hospodina. Vzepřeli jsme se. Člověk totiž vždy selže a můj Otec to pochopil a využil, aby vybudoval svou říši hříchu.
Jak vidítě, očipovaný Trump selhal, když přestal poslouchat osobní zjevení Panny Marie a začal více poslouchat naši velikou služebnici, sestru Ivanku.
Nyní sestra Ivanka může začít uskutečňovat naši globálnísatansk ou politiku. Jaká změna proti přijetí sestry Angely v Bílém Domě.
zpravy.idnes.cz/.../...
novinky.cz/.../...
Lidé jsou velmi hloupí. Bratr Macron je homosexuál a sestra Livérie kryje jeho orientaci svým věkem a sama je lesba. Již brzy ho prosadíme na prezidenta a Macrom s našim Trumpem zahájí jadernou válku se severní Koreou.
Sláva mému Otci.
BRACO“ (pozn. Antikrist)
z blogu Petry Bostlové
+2 # Veronik 2017-08-09 05:18
Jaris : jak se má Valda ?
+4 # drakos 2017-08-09 15:40
Věřím, že vetšina zednářů, scientologů a jiné sebranky jsou satanáši a dělají různé nechutné věci, ale myslím, že maily od Bostlové jsou uměle vyrobené, pletou lidem hlavu.
+2 # r.m. 2017-08-10 21:31
Bostlovic dědili a restitutovali asi po stovce odšoovaných příbuzných, zbohatli a jeblo jim z toho. Komplet celá famílie mešuge.
Top of Page

Copyright © 2011–2017 AC24, s.r.o. | Nezávislé zpravodajství z celého světa aneb Co se jinde nedozvíte |
Máte dotaz? Chcete inzerovat na AC24? Neváhejte nás kontaktovat formou emailu: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Provozovatelem serveru AC24.cz je AC24 s.r.o., se sídlem Jaurisova 515/4, Michle, 140 00 Praha 4, IČ: 02988186, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 226266. | O projektu | Tiráž | Napsali o nás | Podpořte nás

Webový portál AC24.cz ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.