AC24.cz

AC24.czZe světaSyrská armáda udeřila na vojenskou poradu mezi izraelskými důstojníky a teroristy

Sociální sítě

Reklama

Syrská armáda udeřila na vojenskou poradu mezi izraelskými důstojníky a teroristy

V pátek provedla Syrská arabská armáda (SAA) v Hamdania jižně od města Al-Baath v provincii Quneitra velice těžkou bombardovací kampaň pozic Hay’at Tahrir al-Sham (HTS) a jejich spojenců ze Svobodné syrské armády (FSA).

SAA rovněž začala s novými pokusy zabrat určité body mezi Al-Baath a Hamadania, ale v útoku nemohla pokračovat kvůli izraelskému bombardování.

Bojové letouny Izraelského letectva zaútočily v městečku Samadaniya al-Sharkia a na okraji Al-Baath na tank a 105 milimetrovou houfnici.

Podle zdrojů SAA nad Al-Bath nadále létají izraelské drony. Provládní zdroje tvrdily, že izraelský útok přišel poté, co jednotky syrského dělostřelectva zaútočily na schůzku za účasti izraelských zpravodajských důstojníků s veliteli FSA a HTS ve městě Stará Quneitra.

Zdroje SAA bombardování schůzky mezi veliteli HTS a FSA ve městě Stará Quneitra potvrdily a potvrdily i příjezd izraelských sanitek evakuujících množství zraněných, ale přítomnost izraelských zpravodajských důstojníků na napadené schůzce s určitostí nepotvrdily.

Zdroj: southfront.org

Loading...

Komentáře   

+45 # Jesus 2017-07-01 21:55
jak vznika antisemitizmus. ..on line
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+23 # .lak 2017-07-01 22:14
www.youtube.com/.../

..hmm, možná bez ohledu na bontón a etiku případnou uklízečku v dosahu bych okradl o mop a snažil bych se špínu odstranit do čista dočista.
tadesco.cz/.../
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+59 # Janinna 2017-07-02 01:07
Dokonalá zbraň sionistů - každý kdo je označen jako "antisemita" je nejstrašnější zločinec, co si jen dokážete představit.
Tento zločin je mnohem horší, než rouhání, loupeže a vraždy.
Z odpadlíka může být dobrý člověk, zloděj a vrah se může napravit a stát se znovu užitečným členem společnosti, ale ne „antisemita“.
Hlavní síla sionistické propagandy je kontrola nad všemi hlavními nástroji pro utváření veřejného mínění:
reklama, tiskoviny, hlavní vydavatelé, divadlo, filmy, TV, video, rádio,.....
Tyto podmínky jsou běžné zejména ve Spojených státech, ale i dalších zemích světa.
Hlavním nosičem sionistické propagandy je americký filmový průmysl.
Vulgární kulturní dekadence s pochybným humorem, pornografií, kultem násilí.
Proměna lidské masy v poblázněné spotřební idioty, neschopné nezávislého, kritického myšlení - ta se stává snadnou kořistí politických ambicí sionistů. Snaha udržet veřejné mínění pod kontrolou.

Bez antisemitismu není sionismus.
Nenávist vůči židům obvykle označována jako „antisemitismus “, vždy byla a stále je nejlepší živnou půdou pro sionismus.
Pro sionisty je židovská asimilace - hlavní nepřítel.
Židovská solidarita mimo území Izraele a mýtus sjednoceného židovského národa, kterým se liší od všech ostatních národů - je také základem sionismu.
Z této židovské jednoty se pěstuje potřeba hrozby namířené proti všem Židům: protižidovské nenávisti nebo antisemitismu.
Pokud tomu tak není a neexistuje vnější hrozba, způsobuje to jednodušší a rychlejší asimilaci Židů v moderní sekularizované společnosti a sionismus je rázem generální štáb bez vojáků, hlava bez těla.
Proto antisemitismus je pro sionismus - spasení.

Zde jsou některé výroky známých sionistů:
Teodor Gertsl, zakladatel sionismu, napsal do svého deníku:
"antisemité budou naši nejspolehlivějš í přátelé a antisemitské země - naši spojenci" (Patai, 1960, svazek 1, strana 84.).

Dr. Arthur Ruppin:
"I když nemůžeme tvrdit, že jeden případ antisemitismu přispěl k vzestupu sionismu, ale přinejmenším v západní Evropě to tak bylo" ("Židé dneška", Židovské nakladatelství, Kolín nad Rýnem 1911, s. 278).

Dr. Leo Wertheimer publikoval v roce 1918 knihu "Judeophobia a Židé":
"Antisemitismus - anděl, spasitel Židů, jen díky jemu Židé zůstali Židy ..."

(Citace z knihy :." Dr. Franz Sheydl "Izrael - snem a realitou" Vídeň, 1962, strana 18 ...).
Sionistický vůdce Nahum Goldmann řekl ve svém úvodním projevu na Světového židovského kongresu, 23. července 1958 v Ženevě:
"Kdyby antisemitismus ve své klasické podobě zmizel, podařilo by se zlepšit finanční a politickou situaci v židovských komunitách po celém světě, ale mělo by to také negativní dopad na náš interní život ... Naši lidé vědí, jak bojovat ve špatných časech, ale dosud se nenaučili žít tvůrčím způsobem v dobrých časech "(New York Times, 24. července 1958).

Ve své knize "Židovský Paradox" Goldman zdůraznil:
"Kompletní asimilace by byla katastrofa pro celý židovský život" (citováno ve švédském vydání, Stockholm, 1978, p 182 ..).

Profesor Joshua Goldman řekl na 26. konferenci Světové sionistické organizace v Izraeli 30. prosince 1964:
"Největší nebezpečí pro Židy a židovskou jednotu - nepřítomnost antisemitismu" (F. Sheydl, s 18 ...).

Není pochyb o tom, že sionismus je neoddělitelně spojen s antisemitismem a bez něho by prostě nebyl životaschopný.
Sionisté opakovaně a rádi zdůrazňují své obavy z antisemitismu, ale nechtějí a nepřipustí, aby zmizel.
Po celou dobu ho znovu a znovu probouzí k novému životu.
Pokud zemře antisemitismus, zemře s ním i sionismus.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+43 # John Pitralon 2017-07-02 07:26
Zase jen pomáhají rozvrtat Sýrii, inscenují teror a vyvolávají migrační vlnu. Jsou to skutečně odborníci.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+7 # Adolf Hitler 2017-07-02 11:07
Pokud jsi si pojmenoval tak satana !!!!!!!!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+24 # LubinenKremlBot 2017-07-02 08:41
Jani Vaše přïspěvky jsou nadstandartní ,pokud by vznikl nějaký plátek opravdu nezávislý a svobodný tak Vy jste jeho ozdobou
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # Janinna 2017-07-02 22:26
Díky Lubinen, na takovou pochvalu ani nevím jak reagovat:))
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+11 # Adolf Hitler 2017-07-02 10:55
No,já to řeknu,aby tomu každý rozuměl !!!!!!.....což se ti samozřejmě nebude líbit !!!!!,žid chtěl židovnu,kterou nikdy neměl,ukradl si ji,za největší podpory amerického žida ato,hned po válce,kdy byli všecí na měko,až potom zjistili,co to byla za chyba,když jich bylo tolik vyvražděných,ta k potřebovali stát????? a na úkor jiných?,odjakži va to byla Palestýna,pales tínci se k nim chovali mírumilovně,ne tak jako žid k palestýnci..... ..jenže to jim nestačí,chtějí celý svět,mohou všechno,jejich víra jim to dovoluje,protož e je to nápomocno,co na tom,že žid se stane třeba papežem,či marxistou,i třeba rovnou Hitlerem......j ak je možné,že saudi jsou teď jejich největší kamarádi?????,h lavní věcí je,že žid má zakázané pracovat,už jste viděli u nás žida horníka,zedníka ...??????,no a soudruh Hitler je to chtěl naučit......... .
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # bambula445 2017-07-02 14:11
Adolfe ono to bylo se vznikem Izraele, ale přesně naopak. Proti vzniku státu Izrael byly USA, dále Anglie proti a jejich snahy podporovala Francie. Anglie s Francií zadržovaly přes 50 tisíc židů v internačních táborech. Spojené království rovněž zavedlo ozbrojené námořní hlídky, které měly Židům zamezit v doplutí do mandátní Palestiny. Anglii nakonec zlomil vaz incident z lodí Exodus (1947). Stát Izrael vznikl díky vojenské a finanční podpoře SSSR a zejména Československa, které dodalo tajně zbraně a dokonce i piloty s letadli - většinou to byli židé z českých perutí RAF. Chtělo by to si nejdřívě něco přečíst a pak diskutovat - třeba o zásovbování židovských obyvatel z přístavu Haifa v době před vyhlášením státu Izrael.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # bambula445 2017-07-02 14:14
sorry, samozřejmě "s letadly", "nejdříve", "zásobování"
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Jaris 2017-07-03 04:47
Castecne mas pravdu, Bambulko. Byla zde ovsem Balfourova smlouva o vytvoreni nelegalniho Izraele. S OSN byla narychlo spichnuta smlouva, co se muze a co ne, coz zidaci samozrejme ignorovali a ignoruji dodnes, parchanti.Na vytvoreni tohoto prokleteho statu pracovali mezinarodni zidi/zionisti. Verim tomu, ze i tehdejsi Ceskoslovensko se na tomto kriminalnim cinu podilelo diky rozsahle zidovske komunite. Tehdy bylo mnoho zidu ve vlade. (Nakonec dneska take).
Od zalozeni Izraele se situace na BV neustale zhorsuje a na mir v teto oblasti se muze zapomenout.

Pro ty kdo rozumi anglicky doporucuji ctyrdilny film od Petra Kaminskeho THE PROMISE, ktery plne zahrnuje toto tema. Osobne bych dala pet hvezdicek.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Jaris 2017-07-03 05:03
Tady to je. I.dil, ostatni jsou k dohledani

www.youtube.com/.../
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+7 # Janinna 2017-07-02 22:07
Děkuji Adolfe, že hned víte co se mi samozřejmě nebude líbit.
Nejspíše vám unikla nit diskuse - sionismus.
I bez těch vykřičníků a otazníků bych pochopila, že jste nabyl dojmu, že se zastávám určitého etnika.
Jenom nevím jak jste na to přišel.
Hitler není zrovna dobrý příklad, když jednou rukou od nich bral peníze a druhou je zabíjel.

Dnes jsme dospěli do stádia, kdy už jenom slovo žid je tabu, kromě případu kdy je použito v souvislosti s pochvalou.
Židé sami sebe považují za posvátné a nedotknutelné, protože v Tóře je neustále zdůrazňováno, že jsou Bohem vyvolený lid a všichni ostatní jsou nečisté národy, nehodné úcty a respektu.
Př. - v roce 1924 Moris Semyuel publikoval knihu, ve které píše:
"Vy goyim, My židé - my vždy budeme rozebírat a ničit vše, co vybudovali jiní".

Co se týká vzniku židovského státu tak realizace této touhy začala již po I.SV - ale plány byly samozřejmě již mnohem dříve a byly velkolepé:
„Židovský stát by měl zahrnovat oblast od egyptského Nilu po Eufrat.“ (Teodor Gertsl, zakladatel a první prezident Světové sionistické organizace, 1904, z deníků Herzl, díl 2, str 711 anglického vydání ..
„Je třeba, abychom vytrvali a neustále bojovali - a to jak na bojištích, tak na diplomatické frontě - pro vytvoření království Izraele, který bude zahrnovat oblast od Nilu k Eufratu“ (David Ben Gurion, izraelský premiér, v 1950 v rozhovoru se studenty hebrejské univerzity v Jeruzalémě.)

A máte pravdu bylo to za podpory USA, ale v té době byla Palestina kolonií Anglie a britská vláda se zavázala vytvořit pro židy "národní domov" v Palestině, "centrum židovské kultury a náboženství".
Takže to vše začalo vznikat pod ochranou britské správy.
Na některé obavy. např. lorda Curzona, zaslala židovská národní rada v březnu 1921 psaní Churchilovi a v něm stálo - "pro nás je nesnesitelné podezření, že budeme napadat jiný národ v jeho právech."
A později když vytvořili svůj stát Izrael, vlastně všichni jejich vůdci otevřeně připustili, že všechny předchozí sliby o tom, že bude vytvořen pouze "národní domov" nebylo nic jiného než úmyslný podvod.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-9 # pesimista 2017-07-01 22:40
Ja jsem z teho jelen...:D a kde se nachazi "Stará Quneitra" ??? :D
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+46 # Piovarči 2017-07-02 06:40
Dokonalý chaos a ešte sa do toho montujú aj Izraelci a bránia teroristov.
Pekná reklama Izraela

Ruskí chlapci v Palmíre. USA žoldáci na nich nemajú ani náhodou.
Ak sa to v Sýrii dá do poriadku bude treba dať do poriadku aj ukropov lebo sa nevedia zmestiť do kože a zradili všetko ľudské a pridali sa k mordorskému molochovi na západe ktorého jedinými hodnotami sú moc a prachy.

Tento územný zisk Sýrskej armády ma mimoriadne potešil. Ešte mesiac a Sýrska armáda ISIL preválcuje celkom.
Teraz to už pôjde

No ešte im ostala skupina ISIL na malom kúsku tohoto územia a práve sa to rieši.
Bolo mi čudné že by tak rýchlo toto územie padlo a bolo obsadené.....
V sobotu začala Sýrska arabská armáda (SAA) operáciu na odstránenie zostávajúcich teroristov ISIS v dedinách vo východnej krajine Aleppo, východne od mesta Khanasir. SAS zachytil dediny Atshana, Khribeh, Jab al-Ali, Hayat, Khanisar, Zabad, Drehem, Hakl Drehem, Aqil, Sardah, Hawaz, Qulika, Al-Touniyah, Hamidiya al-Sharkia, Hamidiya al-Gharbia. Severovýchodne od Khanasir. Včera SAA po oslobodení cesty Ithriyah-Resafa uviedla do týchto obcí ISIS.

Na druhej strane obliehali bojovníci ISIS útok na pozície SAA východne od Khanasira. VBIED napadol vojenské pozície SAA východne od Khanasir.
translate.google.sk/.../...

Sýrska arabská armáda (SAA) zachytila ​​Tal Hweimel, východne od Tel Dakwy, v dažďovej púšti po konfliktoch s americkými podporovanými skupinami Sýrskej armády (FSA). Podľa mediálneho krídla Hizballáhu došlo v dôsledku konfliktov k usmrteniu a zraneniu veľkého počtu bojovníkov FSA.

Z jeho strany americká koalícia poprela, že previedla vojská z Jaysh Maghawir al-Thawry z At Tanf do Al-Shadadi severne od Deir Ezzor. Koalícia vedená USA tiež oznámila, že At Tanf je základnou základňou pre porážku ISIS v sýrskej púšti a že bude veľmi dôležitá pre budúcnosť boja proti terorizmu v Sýrii.

Stojí za zmienku, že koalícia pod vedením USA a FSA nemajú v juhovýchodnej Sýrii žiadne predné linky s ISIS, pretože ich sily obklopujú sýrske armády zo všetkých strán. Predpokladá sa, že USA si zachovali svoju prítomnosť len preto, aby ohrozili hlavné mesto Damask, ako aj udržali kontrolu nad časťou sýrsko-irackej hranice a neskôr použili tieto problémy na politický tlak na sýrsku vládu.

Skupina FSA podporovaná USA však dokázala, že sú v skutočnej bitke nepotrebné. Nedosiahol im žiadnu misiu, ktorá im bola doteraz pridelená, a desiatky z nich boli zabité v neúspešných útokoch proti sýrskej armáde.
translate.google.sk/.../...
Tak že Sýrska armáda boduje a postupuje na mnohých miestach frontu
aragonit9.blogspot.sk/.../...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+52 # John Pitralon 2017-07-01 23:09
No koukám, že debilizátoři z havloidního mainstreamu budou mít teď více práce, protože "konspirační teorie" se naplňují v přímém přenosu..
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-31 # LUF 2017-07-02 00:37
Máš pocit, že mainstream někdy reagoval na bláboly z AC24?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+39 # John Pitralon 2017-07-02 06:45
Mainstream skutečně reaguje na AC24 a další alterweby, ale oni nikdy neotvírají zásadní témata, pouze očerňují alternativní média jako taková... To je primitivní přístup, protože tady samozřejmě vůbec nejde o osoby vydavatelů. Je to z jejich strany pouhá buzerace, ale bohužel ne diskuze o tématu, které ani nejsou schopni a vyhýbají se jí jako čert kříži, protože ve skutečně svobodné diskuzi se jejich propaganda a ideologie rozpadá během pár minut.

viz Debatéři s Respektem se bojí přímé konfrontace s fakty - "Putinovi agenti v Knihovně Václava Havla"
www.youtube.com/.../
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-15 # LUF 2017-07-02 11:42
"...oni nikdy neotvírají zásadní témata" - Ovšem to co se tady tváří jako zásadní téma, je kolikrát dezinformace, nebo úplný nesmysl. Chemtrails, perpetuum mobile, konspirační fatnasmagorie, mimozemšťani ... Pokud jde o politiku, např. nedávno tu byl článek že Izrael zasáhl nějaké pozice v Sýrii, takže Izrael je jako zlej. Ale v článku už chybělo že z těch míst v Sýrii před tím stříleli na Izrael, takže šlo jen o odvetu. Takže vzhledem k takovým polovičatým dez/informacím tady, bůhví co se ve skutečnosti děje a jestli se skutečně jedná o "zásadní téma".
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+11 # Petr Ježek 2017-07-02 12:31
LUFe, kategorický tvrzením bez jakékoli argumentace ještě nikdy nikdo z hnoje pravdu nestvořil. Dezinformace je poznané zvýšení entropie tvářící se jako její snížení. Důraz na slovo "poznané"...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+15 # John Pitralon 2017-07-02 12:39
Takový jakože "útok na Izrael" nebo jinou záminku si oni přece vytvoří úplně snadno. To si stačí připomenout Lavonovu aféru nebo okolnosti vzniku šestidenní války.

Jinak samozřejmě mainstreamu vůbec nevadí plácání o chemtrailech nebo mimozemšťanech, ale vadí jim, že se spolu s tím dostávají na světlo jiné informace, které oni filtrují. Ale to už je jejich problém. Oni jsou bohužel komplicitní v západních vykonstruovanýc h válečných prasečinách a už si to i uvědomují... Jenže jsou Západem nuceni na tom brainwashingu dál pracovat.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-12 # LUF 2017-07-02 13:42
Buď si ten útok vymysleli, nebo opravdu nastal. Odkud ty víš že si ho vymysleli? Každopádně seriózní noviny uvedou pohledy obou stran, AC24 izraelské tvrzení neuvedlo.
Ohledně šestidenní války asi máš nějaké unikátní informace, které jinde nejsou (zajímalo by mne jaké?), nebo ti nějaké informace chybí
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+10 # John Pitralon 2017-07-02 14:26
Izraelská tvrzení jsou samozřejmě pořád v tom duchu, že byli napadeni a musí se bránit. Šestidenní válka byl typický případ, v reálu to byla čistě jejich agrese. Nebo stačí vzpomenout takzvaný "útok Al-Kaidy" z 11. září 2001 na Silversteinova Dvojčata, což byla samozřejmě akce sio neoconů s naprosto stejným záměrem. Rukopis chazarů je nezaměnitelný.

Viz třeba Miko Peled - Myths of 1967 www.youtube.com/.../
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-13 # LUF 2017-07-02 14:45
Šestidenní válku sledoval celý svět v přímém přenosu, o tom jak to bylo nejsou žádné spory:
technet.idnes.cz/.../...

Na fantasmagoricko u konspirační teorii 11.9. nevěřím
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+10 # John Pitralon 2017-07-02 17:55
Spory tam jsou, třeba proč Izrael během šestidenní války torpédoval USS Liberty... Oni moc dobře věděli na koho útočí, to byl sofistikovaný útok, včetně radioelektronic kého boje.

No a stejně tak 11.9., což je megapodvod. Mainstream kolem toho samozřejmě klasicky mlží a filtruje informace.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-4 # LUF 2017-07-02 20:13
Proč jí odstřeloval je taky jasné. Proč si myslíš že Izrael věděl o jakou jde loď, navzdory tomu co si myslí všichni ostatní včetně USA?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+5 # John Pitralon 2017-07-02 21:53
Oficiální názor USA (které jsou v podstatě řízené chazary) je samozřejmě v souladu s názorem Izraele, ale členové posádky z USS Liberty mluví jinak a myslí si o tom své. Ten útok byl plánovaný a záměrný.

"50 years later, truth still matters to USS Liberty crewman who survived attack by Israelis
" viz
modbee.com/.../...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-4 # LUF 2017-07-02 22:23
Jak jsi přišel na to že USA jsou řízené chazary? Resp. proč myslíš že jich je na vlivných postech většina?

Co může posádka vědět o tom, proč na ně střílí a proč by Izrael měl střílet na Američany? Myslíš že jsou tak blbí aby stříleli na tak důležitého spojence?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # John Pitralon 2017-07-02 23:15
No zjisti si pro zajímavost kolik lidí ve vedení USA mělo dvojí občanství USA a Izraele.To je tam naprosto běžné.

Jinak, přečti si ten odkaz výše. USS Liberty byla špionážní loď která zachytávala izraelskou komunikaci a útok měl být následně klasicky hozen na Araby. Což posádka Liberty z té zachycené komunikace věděla. Takže tak.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-2 # LUF 2017-07-02 23:27
A je to většina?

Bůhví co tam doslova zaznělo a jak si to někdo z posádky (dez)interpreto val. To bude něco jako "důkazy" o konspiraci 11.9. Nevidím smysl v tom, aby Izrael poškozoval důležitého spojence a nepřipadá mi věrohodné že se vyšetřovatelé shodnou na lži.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # John Pitralon 2017-07-04 19:10
No, stačí se podívat na zfalšovaný incident v Tonkinském zálivu nebo na izraelskou operaci Sussanah...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # lisak 2017-07-04 19:08
John Pitralon rada do budoucna zní "nedávejte zdroje informací které chcete aby zůstali" ony sdílené informace mnohdy mizí nebo jsou záhadně blokovány.A zdejším diskutérům stejně nepomůže nic a těm kterým to pomůže stačí informace dokážou si totiž sami ověřit hodnověrnost!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+25 # Jaris 2017-07-02 05:56
Zidaci i muslmani maji spolu hodne spolecnych vlastnosti. Obe skupiny jsou presvedceny o sve nadrazenosti a chteji ovladnout svet. Rozdil mezi nimi je akorat, ze zidaci jsou chytrejsi , a to z toho duvodu, ze zili staleti mezi Evropany. Jinak jak zidaci, tak muslmani jsou agresivni a netolerantni lidi.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-16 # pesimista 2017-07-02 06:02
=D a co krestani ? :D uplni andilci ze? :D (hl. ze v tom mas jasno kurde) rozsekat muslimi a "zidaky" na sracky ....hmm ted mi povez v cem se lisis od fanatickych muslimu napriklad? :D xD (nehaz vsechny do jednoho pytle) kurde druhej hitler :D
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+23 # Jaris 2017-07-02 09:30
Pesimisto, nemusis mit tak pesimisticky nazor. Krestani maji take svuj krvavy pridel v historii. Dnes jsou vsak neskodni, zatimco muslimove a zidi neustale vyvolavaji konflikty a valky.
Zabijet nikoho nechci, ale kdybych mela moznost, tak bych vsechny muslimy odsunulo do muslimskych zemi a zidy do Birobidzanu. Zavedla bych kontrolu hranic a temto dvema skupinam bych nedovolila, aby se u nas usidlili. Izrael bych zrusila a vratila Palestincum. Zidi by museli zaplatit Palestincum tucne odskodne za leta neopravnene okupace.
Jeste slova zidu, ktere jsem leta znala a svym zpusobem pratelila.
1. "Kdyz budem potrebovat, tak zase nekde vyvolame valku."
Zarazilo me to, jako proc? Tohle bylo pred spadnutim vezaku v US.
2. Na mou namitku, co se deje v Izraeli Palestincum, znela odpoved takto: " Vzdyt jsou stejne vsichni lini".
To jsou slova, ktera se nezapominaji.
Pracovala jsem pres dva roky v bohatem zidovskem starobinci. Jejich nadrazenost a drzost znam dokonale, to si pis!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-12 # pesimista 2017-07-02 11:44
prozradim ti tajemstvi :D stari lide byvaji velmi protivni a povyseni...(pak je moje babka taky bezcitny zid :D...)

podle par duchodcu soudit vsechny zidy?...a kdyz uz nemyslis ze to budou mit to chovani indoktrinovane tak jako ho mame my vuci nim? dal to resit nehodlam :D nema smysl stejne ...cesi jsou snad nejzku*venejsi narod na svete :D (nejsou sami :)

kazdopadne pokud nechapate preju vam se narodit v kuzi nejakeho zida ktery trpel...pak mozna pochopite ze svet neni tak cernobilej jak se zda
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+12 # Jaris 2017-07-02 13:45
Za temi starymi odlozenymi zidaky, se tahly mraky pribuznych cekajici na dedictvi.
Zidi, kteri trpeli. Hmmm... A co Rusove, genocida Palestincu, Polaci - Katyn a nakonec i samotni Cesi? Jenom Rusu zahynulo 20 000 000, slovy dvacet milionu! A slysime o tom nejake kvileni ze strany rozhnevanych Rusu? Ne, zatimco o straslivem mordovani "chudaku" zidu je slyset kazdy den! Neprehanim, kazdy den. Oni jsou totiz odjakziva profesionalni narikaci. To je jediny pronarod, ktery dodnes vydelava na mrtvych. Do sveta krici "ja jsem ten nejvetsi chudak" a pritom vrazdi jine lidi za bileho dne.
Cesi nejsou nejzkurvenejsi narod na svete!!! Ja se povazuju za ceskeho patriota. Cesky narod je, bohuzel, obepnut uz dlouho chazarskymi chapadly a v tom je cely a HLAVNI problem.
Cesi nejsou bojovnici, to je pravda, ale vnimam vetsinu jako lidi se selskym rozumem a jako chytre lidi, kteri maji prehled o deni ve svete. Ty si hlavne prestan kalet do vlastniho hnizda a prostuduj si poradne zidovskou historii bez pozlatek.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-3 # pesimista 2017-07-02 23:08
nezapominas na gulagy? :D njn "chudaci" rusaci....nepot rebujes nahodou indulonu? (mozna by ti to mnohe usnadnilo) jinak "diky" za radu ale radeji se budu spolehat na svuj vlastni udsudek nez hltat propagandu (lzi) ;)

(dal to resit nehodlam...mel si co chces)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+35 # jiří art 2017-07-02 07:48
Člověk se už ani nediví, že se na Židy dělaly celou historii pogromy. Rozesíraj svět kam se člověk podívá.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+10 # to je jedno 2017-07-02 11:50
Izrael musi byt znicen,podporuj i palestince v jejich usili
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-7 # LUF 2017-07-02 14:08
Takových vás je u nás naštěstí menšina
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-6 # Petr Ježek 2017-07-02 12:34
No, vidět za každým bukem žida či Žida svědčí o jediném - podle elit je diletantsky hodnocen i dav. Větší chybu nemůže kriticky uvažující analyk a stratég učinit. Zdravý rozum přitom říká - ani stádo nebečí jednotným hlasem...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # Jaris 2017-07-03 04:51
Pesimisto, musim Te zklamat. Za vytvorenim gulagu stoji opet zidi, kteri pozabijeli nejlepsi ruske obcany.Doporucu ji precist knihu KAGAN A JEHO BEK

narodnisjednoceni.cz/.../...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat

Přidat komentář

Bezpečnostní kód
Obnovit


Anti-spam: complete the taskJoomla CAPTCHA
Top of Page

Copyright 2017 © AC24, s.r.o. | Publikování nebo šíření obsahu je zakázáno bez předchozího souhlasu. | Nezávislé zpravodajství z celého světa aneb Co se jinde nedozvíte |
Máte dotaz? Chcete inzerovat na AC24? Neváhejte nás kontaktovat formou emailu: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Provozovatelem serveru AC24.cz je AC24 s.r.o., se sídlem Jaurisova 515/4, Michle, 140 00 Praha 4, IČ: 02988186, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 226266. | O projektu | Tiráž | Napsali o nás | Podpořte nás

Webový portál AC24.cz ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.