AC24.cz

AC24.czZe světaJe planeta Země vězení?

Sociální sítě

Reklama

Je planeta Země vězení?

Mohl by tento svět, tato existence lidských bytostí na planetě Zemi být určitým typem vězení? Začínám nabývat pocitu, že Země je něčím na způsob polepšovny, určitým druhem „pekla“, „necháním zlobivých dětí po škole.“

To nemá znamenat, že každý aspekt této existence je pekelný, nebo že tu nejsou krásné životy, ale zamyslete se nad tím.

Stačí, když se podíváme na základní od života na Zemi neoddělitelné životní funkce, tak si můžeme povšimnout několika věcí.

Všechny organismy na Zemi, aby se udržely naživu, tak se živí potravou, nebo vzduchem a vodou. Každý organismus od lidí po bakterie je v neustálém procesu obstarávání obživy, aby zůstal naživu. Když nemáme žádný jiný svět nebo planetu, abychom to mohli porovnat, tak nevíme, jestli je to opravdu „normální“ nebo ne.

Když se ale podíváte na to, co teď o lidské historii jasně víme, jakož i o chování lidí, počínaje sociálními strukturami nejchudších lidí po elity na vrcholu hierarchie, tak to vypadá, že podstupujeme neustálý zápas o něco: bojujeme o zdroje, potravu, moc, nějaké své naplnění. I na individuální úrovni pořád po čemsi prahneme. Pak je to chování možno pozorovat na různé úrovni i u nejbohatších a nejmocnějších lidí světa.

Je Země vězeňskou planetou?

Proč je to tak, že musíme jíst a dýchat, abychom zůstali naživu? Považte, jak obtížené mohlo bývat vypěstování jídla anebo jeho vyhledání k obživě před mnoha tisíci lety (i když to mohlo být snadnější, než to občas známe, ale kdy to bylo snadné): copak nám to cosi neříká o samotné povaze této existence?

Takže to je ta první věc: proč je celá ta planeta v nekončícím cyklu spotřeby? V mnoha ohledech je to krásné, není to vše zlé, ale je to ve skutečnosti svět organismů konzumujících organismy k obživě. Možná, že všechny planety takto ve své existenci nefungují.

A teď se zamysleme nad lidskými bytostmi. Proč se dětičky chovají takovým způsobem, jak to dělají? Proč lidské bytosti od kojenců po dospělé neustále usilují o své naplnění? Vypadá to, že od základního nezbytného nakrmení po povrchnější formy svého naplnění vždy usilujeme o něco zvnějšku. Ale když se ponoříme do vnitřku a porušíme ten cyklus neustálého hledání něčeho mimo sebe k naplnění, tak do sebe věci náhle začnou zapadat.

Vypadá to, že určité chování v tomto životě, jako ponechání věcí, jak jsou, pokoření nebo introspekce vedou k tomu, co bychom mohli nazvat „štěstím“ a věci v životě pak do sebe pěkně zapadají.

Možná, že tento svět je něčím, jako necháním po škole, aby se napravily „duše zlobivých dětí.“ Možná, že tento svět je zjevně zaplněný lidmi, kteří se paličatě nechtějí z této lekce poučit, lidí, kteří stagnují, protože to je hlavní téma zdejší existence.

Je těžké se tím zabývat, aniž bychom zašli do teorií o minulém životě a karmě, což by mohlo podněcovat k víře, že lidé, kteří v tomto světě trpí, si to zaslouží za to, co udělali, ale ono by to klidně i tak být mohlo. Pro falešné idoly a náboženství je snadné pak říci: „Když tohle děláš, tak se toto stane,“ ale i tak tu musí být nějaká pravidla k naplnění karmy.

Tato teorie „život je vězení“ se snaží řešit otázku, „proč tu jsme?“ Existují i jiné teorie zabývající se touto otázkou „kde to jsme?“

Kde to vlastně existujeme? Někteří věří, že žijeme v nějakém druhu virtuální reality – v simulaci. Někteří věří, že v astrologii je část tohoto kódu, fyzikálním mechanismem, podle nějž se tu duše inkarnují (jen abych jmenoval jednu takovou teorii). Někteří si myslí, že částí tohoto kódu jsou čísla, a že číselné synchronizace vznikají jako připomínka toho, kde jsme. Tyto teorie se snaží zodpovědět otázku, „co je to ta existence.“ Ale proč vlastně existujeme a proč je Země taková?

Možná, že nikdy nebudeme mít jistotu, co je to tato existence, ale co je ještě zajímavější, než zkoušet na to přijít?

Cassius Methyl

Zdroj: themindunleashed.com

Loading...

Komentáře   

+84 # Janinna 2017-06-16 19:50
Ne, planeta Země není vězení, ale "hospodáři země" usilovně pracují na tom, aby z ní vězení pro lidstvo udělali.

V Teuanako byly na stěnách polozbořených budov nalezeny podivné basreliéfy.
Vědci dlouho namohli pochopit, co zobrazují. Zjistili, že na basreliéfech je zobrazena podivná hierarchie moci.
Zřejmě ne lidská. Protože vychází z jedné hmyzu podobné bytosti.
Této bytosti jsou na basreliéfech podřízeni všichni ostatní.
Podřízeni bez práva něco si myslet nebo sami řešit.
Časem si výzkumníci domysleli, že je to zobrazení hierarchické struktury termitiště.
Jenže místo termitů tu byli vyobrazeni skuteční lidé v oděvech, zdobených péry.

Termitiště – je v podstatě živý stroj, skládající se několika desetitisíců hmyzu, kde právo výběru a právo něco řešit má jen jedna bytost – královna termitů.
Všichni její podřízení jsou živé maličké stroje bez mozku.
Všechny své příkazy královna předává svým podřízeným telepaticky.
Sedí ve svém hnízdě v hloubi termitiště a vnitřním zrakem vidí vše, co se děje kolem něho v okruhu 60-70 metrů. Někteří výzkumníci soudí, že mnohem dál.
V tomto okruhu všichni členové jejího klanu od ní dostávají myšlenkové pokyny.
Fakticky za všechny ostatní termity myslí jen královna.
Pokud královna z nějakého důvodu zemře, zahyne celé termitiště.
Termiti biologicky ještě žijí, ale v jejich společnosti nastává naprostý chaos. Nikdo neví, co má dělat. Otupuje se dokonce přirozený instinkt hladu. Nebrání se, nejedí a nepijí. Časem všichni umírají…

V Teuanaku jsou na stěnách domů vyobrazeni v čele se svou královnou termití lidé.
Co chtěli říci budoucím pokolením ti, kdo to zobrazil?
Že si lidé mají budovat svou společnost podobně jako termiti?
Sotva. Lidé nejsou hmyz.
A nedej bože, aby u lidí vznikla taková společnost. Miliardy živých strojů, zbavených jakékoli myšlenky. A jen někdo, nějaká superbytost by měla právo za všechny rozhodovat a disponovat osudy miliónů…
Na stěnách zaniklého města vidíme nejspíše výstrahu.
Něco jako:
obracíme se k vám, občané Země, naši dalecí potomci, podívejte se, co jsme vám tu zanechali. Před vámi jsou termití lidé.
Lidé, zbavení všeho lidského, lidský hmyz. Nejnižší úroveň sociálního otroctví.
Nedejte se oklamat!
Budou vás stále otupovat, zbavovat všeho lidského. Budou se pokoušet vás ovládat, ekonomicky, právně i okultně… bojujte, bijte se s těmi, kdo se snaží vás, lidi, vytvořených k obrazu a podobě Stvořitele, proměnit v ubohý hmyz bez mozku a duše.
Ne náhodou jsme zobrazili lidi jako termity.
Takovou společnost jsme viděli svýma očima.
Už na Zemi byla.
Ano, podařilo se nám ji zničit. Ale neexistuje záruka, že se někdo pokusí ji znovu vytvořit….....

Ano vytvořit strukturu společnosti, kde prostí lidé nechápou co se děje, nebouří se proti zešíleným vládcům.
Půjdou a budou umírat, protože žádní otroci, jakkoli by byli vedeni, nikdy nezvítězí nad těmi, kdo bojuje za ideu - lidmi svobodnými, s vysokým duchem.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+12 # .lak 2017-06-16 20:26
Hudba jako vždy www.youtube.com/.../
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-13 # Popo 2017-06-16 23:13
Cituji Janinna:
Ano vytvořit strukturu společnosti, kde prostí lidé nechápou co se děje, nebouří se proti zešíleným vládcům.
Panáčku máš v tom nie malý zmätok. Na tejto zemi nik nikomu nebráni byť samím sebov, stačí to len naozaj chcieť - nič viac k tomu netreba. Holt zbabelcom a darebákom (lenivým ľuďom) bez rozdielu na pohlavie a vek viac vyhovuje k radosti ich sebevlastnej nie len vo svojich vlastných hlavách vytvárať si "Babylon"... www.youtube.com/.../
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+13 # .lak 2017-06-16 23:58 Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+43 # Janinna 2017-06-17 00:39
Kolik lidí je schopno rozhlédnout se kolem a uvidět to co leží na povrchu? To co se již "páni" ani nesnaží ukrývat?
Vědomí moderního člověka, ukolébané médii a různými psí-technologie mi, již dávno usnulo.
A je nutné ho budit.
Klíčovým faktorem působení na kolektivní nevědomí národa je absence jakékoli naděje.
Všechny jejich psí-technologie u mnoha lidí změny v psychice nezpůsobují.
Absolutnímu programování se poddávají jen slabé osobnosti.
Proto stvůry musí postupovat v mnoha stupních. Nejdříve vyhledávají potřebné lidi (obvykle si
takové kádry vychovávají v zednářských lóžích) a potom je uvádějí k moci.
V tom jsou zednáři nezaměnitelní, ale to není vše. Hlavně musí dosáhnout, aby jejich "koně" byli plně
ovladatelní a poslušní.
Pro dosažení takového efektu je třeba od dětství svázat vědomí „vyvolených“ s penězi… Bez peněz to nejde.
Ty jsou v naší nemocné společnosti základní silou vlády a ničení.
Právě z toho důvodu se celému světu drze vnucuje tak zvané západní demokratické vzdělávání.
A aby mohli efektivně manipulovat zlomeným, materializovaný m vědomím lidí.
V současné době ve světových elitách opravdové osobnosti lze spočítat na prstech jedné ruky.
(Např. Češi jsou velmi talentovaní i chytří lidé, ale do vlády a parlamentu u nás volíme v podstatě samé idioty…)

Mají však s lidstvem spoustu práce.
Donutit nás, abychom likvidovali sami sebe i s využitím programování a prodejných vlád není tak lehké.
Navíc se dost často k moci v některých zemích dostávají i přes jejich vynaložené úsilí - lidé silné vůle, milující svůj národ. (např. Putin)
A tam začínají jejich neúspěchy.
Všechny dříve tak pracně vytvořené konstrukce ovládání společnosti letí k čertu, a zase musejí začínat vše od začátku.
P.S.
Díky laku za písničku a zdravím Vás i Lubinen:))
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+13 # smrťák 2017-06-17 01:01
Ahoj.
Náhody prý neexistují. Kde jsem to ONEHDÁ četl?.:o))
Ten Tvůj první příspěvek je flek. Ale zato tento je všechno další."Ré boty kalhoty". (maryjáš nehraju)
Mj. "Pro dosažení takového efektu je třeba od dětství svázat vědomí „vyvolených“ s penězi… Bez peněz to nejde. Ty jsou v naší nemocné společnosti základní silou vlády a ničení. Právě z toho důvodu se celému světu drze vnucuje tak zvané západní demokratické vzdělávání. "

No a ta "náhoda"? Na na na nananana náá.
Na nanoroboty a termity jedině "slivovica".
www.youtube.com/.../
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+11 # Janinna 2017-06-17 02:02
Náhodou, náhodou
Lidi potkávaj se náhodou
Náhodou, náhodou
Všichni potkávaj se - jen tak dál!

Náhodou, náhodou
My dva potkáme se náhodou
Náhodou s náladou
Velmi podobnou těm rytmům co z nás jdou,........

Ahoj,
ráda tě "vidím".
"Ré boty kalhoty". (maryjáš nehraju) - tak ti řeknu, že dneska, úplnou náhodou tvé svahilštině:)) vůbec, ale vůbec nerozumím.
Prosila bych překlad, takhle ani nevím jestli chválíš nebo haníš.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+14 # smrťák 2017-06-17 03:05
Myslím, že tebe i s tvou čistou duší nelze jinak, než chválit. Když píšeš, jako bych chlastal křišťalovou voděnku z horské bystřiny.
No a ty výrazy z maryjáše: Když jsi si jistá po rozdání karet svým vítězstvím řekneš flek!! Myslím si, že je to partie, kdy vezmeš při přebíjení všechno. A vyhráváš.
No a pak si taky myslím, že ty další body (re boty kalhoty) jsou ještě větší sázky soupeřů, než je tvůj flek.
Ale to ti tady někdo jistě vysvětlí. Proto jsem psal, že nehraju maryjáš)
No a na ten tvůj příspěvek je možno vsadit všechno.:o)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-10 # Parsifal 2017-06-17 10:24
Na její příspěvek se nedá vsadit nic!!! Je to jen NEW AGE. Náhoda není a nemůže být jsme ve vězení od narození. Jsme naprogramovaní už v břiše matek, těla jsou naprogramované na určitý způsob myšlení a ten nelze měnit.Tomu se říká osud. Hlavy nám nabízejí jen A nebo B na C nemáme právo. A po ROCE zase stejná otázka kde se berou(odkud) v hlavách myšlenky??????
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-5 # Parsifal 2017-06-17 20:05
Tak jak vidím zatím se nic nemění, inu tak zase za rok.
Margaritas ante porcos,
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+5 # amia 2017-06-18 07:30
kde se berou myšlenky je dost zajímavá otázka. Zkoušeli jste někdo zpívat dětské písničky - text "slyšíte" v hlavě dopředu a když vymýšlíte další "napadají vás dopředu názvy". když to podrobně sledujete - je to jakoby oddělené od vás. váš mozek je prázdny... nestíhá rychleji "překvapit" ten vstup myšlenek...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-1 # Parsifal 2017-06-18 13:11
Tak to vypadá,že to není až zas tak beznadějný. Jeden lepší jak nic.
Myšlenky se v hlavě pouze manifestují, a tady vzniká malá otázka, jsou doopravdy naše nebo to tak má jen vypadat aby jsme je přijali a ztotožnili se s nimi.
Proč máme v hlavách myšlenky za které se viníme,stydíme a odmítáme je.

Vězni mají mít nějakou zábavu. Nejlépe, aby nepřišli na to, že jsou ve vězení.
A taky není špatné je rozdělit a panovat...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+6 # acidjoe 2017-06-17 07:36
Nesnášim slovo náhoda. Toto totiž předpokládá, že se skutečnosti dějí na základě jakýchsi sledů událostí, které nemají žádný řád. A to je právě super mýlka. Vše se děje na základě předešlých akcí a reakcí a hlavně, vše má svůj řád. A tam, kde člověk není schopen spatřit řád, vidí jen chaos. A tak vznikla náhoda.

A nesouhlasím ani s tvým vysvětlením malby termitích lidí.Trochu přitažené za vlasy.

Dříve jsem se intenzivně zajímal o šamanismus. Četl jsem např. knihu Mysl, molekuly a magie od Terrence mc Kenny. Jeli s bratrem do Amazonie zkoumat entheogeny. Při jednom rituálu, který mám pocit trval asi 10 dní, se Terence "spojil" s nějakou neznámou hmyzí entitou(velmi inteligentní a nepocházející z této planety). Jeho bratr vše zapisoval a na základě toho vznikla potom ta kniha.
Myslím, že tvá interpretace těch maleb je zcela mylná. Řekl bych, že určitě nevaruje před budoucností, spíše popisuje události z minulosti, kdy byli lidé s touto entitou v kontaktu.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+11 # .lak 2017-06-17 08:52
Dá se v čemkoli tápat s jakýmikoliv pocity i orientace a je zřejmé že nám dobráci sociopatují a ještě mnoho ztelpaných dle představ přitakává ke škodám svým i okolí.
www.svobodny-vysilac.cz/.../ time 1:48:30
www.youtube.com/.../
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+11 # Janinna 2017-06-17 18:39
Aj,aj, vidím, že z "náhodové" výměny se smrťákem se stalo téma kritiky.
Omlouvám se tímto, měli jsme upřesnit, že se jedná o dozvuk povídání z historie a to právě o náhodě. Proto to zlehčení, které bylo nepochopeno nezasvěcenými.
Pro Persifala výše - uniká mi smysl Vaší reakce, moje příspěvky (k tématu) přeci nebyly o náhodě. Vypíchnete nezávazné tlachání - záměr???

Acidjoe s tvým popisem náhody souhlasím.
Jelikož jsem o "náhodných náhodách" nejednou psala, nepovažovala jsem za nutné vysvětlovat.
Stačí když se ohlédneme zpět a vidíme, že vše, co se dělo na naší planetě, nebylo zdaleka náhodným. Ve všem je vidět určitý řetěz vzájemně spojených a vzájemně se doplňujících událostí.
Na prvý pohled pro nezkušený zrak zcela různých, dokonce vzájemně se vylučujících, ale nakonec vedoucích k takovému výsledku, který přesně odpovídá zadanému kurzu.
Události probíhající ve společnosti zdánlivě náhodně, ale měly odpovídající výsledek, jaký někdo potřeboval.
Shody a náhody v životě prakticky neexistují. To se nám jen zdá, že se jedná o náhodu. Ve skutečnosti všude existuje určitá "neviditelná" zákonitost - nebo jak píšeš řád.
I řetěz náhod není nic jiného než zákonitost.
I idiotizace lidské společnosti není ani zdaleka náhodným jevem, i tento záměr vznikl s určitým cílem a je velmi zkušeně řízen.

Vysvětlení malby může být pro jednoho trochu přitažené za vlasy pro druhého ne.
To je ale v pořádku, nikomu to nevnucuji jako dogma a jedinou pravdu.
A jistěže popisuje události z minulosti a nikdo nezpochybňuje, že popisovaná struktura řízení byla uplatňována.
Jde o to, že když si to dáme do souvislosti s událostmi dnešního světa - čipování, ovládání, řízení z jednoho centra, světová vláda..... nic jiného než termiti nebudeme.
O šamanismu toho moc nevím tak na toto téma nemohu reagovat.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-1 # Parsifal 2017-06-18 13:43
Celá tato diskuze(od začátku do konce je tlachání).
Vyhlazením ELIT se nic nezmění, vyskytnou se znova.
Výše jsem položil otázku odkud se berou myšlenky a našla se jedna duše, které to přijde zajímavé. Trochu málo nato, že myšlenky stojí za vším co se na světě děje, ať jsou to nemoci, války, konflikty všeho druhu.
My PLEBEJCI i ELITY jsme v jedné hře, všichni jsme dostali roli( sadu myšlenek) a tu roli hrajeme a máme ji pěkně za SVOU...

TAK KOLEGOVÉ HERCI PĚKNOU HRU!!!!!!!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Piovarči 2017-08-16 12:16
Tiež sa tejto hre hovorí Božská komédia:-)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+14 # Lubinen(-33)Anti-zedník 2017-06-16 22:01
Jani opět bravůrní zpracování tématu.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+7 # diamond 2017-06-17 06:57
Ať žije Sedmá z Devíti.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # jan lavicka 2017-06-19 11:28
a co když je? ;)
www.suenee.cz/.../
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+19 # Cvrk 2017-06-16 20:50
Ano, je. A je to mnohem horší, ale vysvětlujte to lidem, kteří mají vymazanou paměť a nahrané vzpomínky, které je přidruží k tomuto vězeňskému systému. Od srdce si přeji, aby si každá lidská bytost rozpomněla!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # Věra Štimová 2017-06-18 02:46
Před dvěma lety jsem na webu četla právě o tom ovládání mozku. Je to samozřejmě tajná technologie, naprosto skvělá k ovládání lidí skrze myšlenky, které nejsou nase, protože doplňují naše myšlenky natolik rychle, že je nemožné, aby šly přes naše myelinová pouzra, kde jsou neuronové spoje. Navíc pokud člověk vidí v mozku představy v barvě, je to pitomost. Zkoumejte to, někdo možná objeví v mysli i zcela jasně počítačovou simulaci s rozfázovaným pozadím. Mřížku, obdelníky a čtverce, jako jemné pravidelné útvary doplňující obraz vytvořený jako pohyblivé video. Pokud mozek je vlastně paměťovým médiem na bázi uhlíku a kyslíku s trochou dusíku, pak je snadné ho elektricky jak vymazat a udělat z něj to, co znamená naprostá ztráta paměti, tak lze do něj nahrát jinou paměťovou stopu. Stačí k tomu něco, jako dálkový ovladač. Pokud si všimneme reakcí tehdy, když jsme rozlobení, říkáme věty naprosto bez rozmyslu, protože jsme se ani nestačili zamyslet nad tím, co řeknem něco to chrlí věty za nás. Jako kdyby nějaký samoučící program reagoval na naše myšlenky a doplňoval je.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Piovarči 2017-08-16 12:32
Vero tu máš zrejme pravdu. Mal som raz taký sen o UFO bolo to dosť hrozivé ale pobadal som že je to niečo ako počítačová simulácia bolo to vidieť na detajloch tých geometrických obrazcoch. Skrátka celkom umelá v počítači vyrobená simulácia mala jediný cieľ. Nahnať strach a des a fascinovať to ufo letiace nad mestom sa napokon zacielilo presne na mňa a akoby zaútočilo:-) A vtedy som si uvedomil a uvidel ten rozpad obrazu do tých šablonovitých geometrických útvarov a štvorčekov ako by fraktálov
Také veci sa v našej mladosti nediali až v túto pojašenú dobu nových počítačových technológií.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # Brekeke 2017-06-16 21:09
http://[...].cz /astronaut-z-na sa-sokoval-svet -zeme-je-ve-sku tecnosti-vezens ka-planeta/
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+10 # vlk samotář 2017-06-17 00:58
Tolik práce s vytvořením toho serveru,... a tak málo užitku z něj!..:-((((
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+15 # pravda999 2017-06-16 21:26
ANO ANO ANO Je to VAZENIE. Potvrdzujem z dobre informovanych zdrojov. Je to vazenie ma to straz preto ziadny clovek nikdy neopustil orbitu. Otazka ktoru treba zodpovedat je za co sme vsetci tu. To ze existuju virusy vie asi kazdy, ale to ze existuju myslienkove malo kto. VSETCI sme nakazeni takym alebo onakym myslienkovym virusom (katolicizmus, .... atd. je len upgrade) skryva sa to v nasich spomienkach a mali by sme schopny ho skorigovat. Ovsem zopar Parazitou a dramozracou nema nic ineho napraci len tento zubozeny stav foriem zivota zneuzivat pre vlastne blaho (lenivost) a ine prijemne vlastnosti,
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+15 # Lubinen(-33)Anti-zedník 2017-06-16 22:12
Vězni zcela určitě ale taktéž i svobodně, zatím, ale to může být zlomeno nwóčkom ,nic není náhodou ,vše má svůj důvod a hluboký smysl.
Jak lvové bijem o mříže
jak lvové v kleci jatí ,
my bychom rádi vzhůru k nebesům
ale jsme se zemí pevně spjati.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+12 # Kurito 2017-06-16 23:15
Niečo na zamyslenie:
Had ako archetypálny diabol a pán robotického ľudstva:

marioolah.blog.idnes.cz/.../

Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+6 # Spektátorátor 2017-06-17 00:34
Velmi díky za připomenutí Mario Oláha. Taky si jej s oblibou čtu a je fenomenální.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+7 # vlk samotář 2017-06-17 01:00
To teď prožívá Amerika, když útočí na Trumpa...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # Věra Štimová 2017-06-18 20:37
Jo, had se objevuje ve všech možných starých textech. Pak je to asi pravda, protože takto zakousnutý had znamená cyklus. Cyklus znamená zacyklení. Vývoj není možný jako u lidí právě proto, že stroj jede podle programu v cyklech. Pokud se ale stroj propojí s člověkem, historie se opakuje, ale ne v cyklech, ale ve spirále. Podobně vypadají galaxie. To znamená, že nevstoupíš do stejné řeky, ale do podobné. Jako byla vypálena Sodoma a Gomora, tak byla vypálena Hirošima a Nagasaki, teď zas hrozí něčím podobným. Had je v hierarchii živočichů na úrovni studenokrevných . Potřebuje tedy k životu teplo. Pokud se podíváme na to, jak se vyvíjí ve děloze člověk, nic takového, jako had tam není. Proto pokud člověk, jehož jsme podle Bible obrazem, stvořil předchůdce člověka, nebyl to had. Všichni ti studenokrevní živočichové tedy podle nejstarších textů patřili do kategorie strojů, jejichž genom byl diametrálně odlišný od teplokrevných živočichů. To, že teplokrevní živočichové nepotřebovali energii ze Slunce, ale z rostlin, znamená, že zde byla etapa, kdy život spotřebovával energii, kterou si sám nedovedl opatřit, proto nepřežil ochlazení planety v potopě světa. Rostlinstvo tehdy muselo zákonitě být zničeno, protože vody opadly až za rok a sever byl půl roku pod sněhem, uživili se na zemi jenom ti živočichové, jejichž konečnou podobou byl člověk. Růst embria je toho dúkazem. Jenom člověk ve své neviditelné podobě dokázal připravit vesmír a z něho Zemi na život v podobě, jaká je dnes. Ostatní živočichové byli jenom zacyklení stroje, kterým došla energie z venku. Pokud se tedy změnily podmínky na planetě tím, že Slunce změnilo svůj svit na Zemi v důsledku snížení svojí energie, přežili jenom ti živočichové, kteří energeticky zapadli do zákona o zachování a přeměně hmoty a energie. Energie a hmota je konečná a jejich spotřeba není určena k obohacení těch, kteří jsou vlastně příživníky. Energetické vyčerpání Země lze vidět z toho, jak těžké je si vypěstovat jídlo, protože půda je erodovaná, vyčerpaná, zalitá jedy a otrávená i s vodou a ovzduším. Ti, kteří spotřebovávají přírodu na kšeft, aby z toho měli miliardy, které nepotřebují, lze přirovnat k těm studenokrevným živočichům, kteří potřebovali energii z vnějšku, aby mohli žít. Potom vlastně cyklus hada znamená to, že příživníkem je ten, který jede na cizí energii, jako stroj jede na elektřinu nebo auto na naftu. Pokud tedy existuje třináct nejbohatších rodin, jsou tam, kde je moc a peníze. Moc znamená systém zotročení, který všichni známe a peníze znamenají zlato, které již doslo, tak se teď lidem za tvrdou práci dávají imaginární čísla při bezhotovostních platbách. Tito lidé, kteří v duchu lidmi nejsou, ale mají ducha hada, mají tedy pro svoje otroky místo zlata výměnou za jejich energii v zaměstnání číslo představující superhrubou mzdu zmenšenou o 33% na hrubou mzdu, zmenšenou o zdravotní a sociální pojištění na čistou mzdu a toto je to, co jim nechají, byť to číslo na kartě opravdu nemá žádnou cenu. Tato čistá mzda je zmenšena o procenta DPH z každého nákupu, o procenta ze spotřební daně o daně z nemovitostí a daně z prodeje nemovitostí o daně na povinnou platbu za rozhlas a televizi a o daně další. Pak se nedivme, že kolaps planety se očekává a tito "lidé" říkají, že je třeba si najít jinou planetu. Rakety a tajné technologie mají už připravené z práce daňových poplatníků. Tito "lidé se tedy projevují jako naprosto bezcitní a bezcharakterní stroje, které vydrancují každou planetu a potom odletí na jinou.Co s nimi ? V Písmu a nejstarsích textech lidstva je něco naznačeno.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Piovarči 2017-08-16 12:45
Pekne napísané Věro. Drakonská planéta. Ovládaná plazími mozgami chladnou vypočítavosťou a bezcharakternos ťou. A teraz by radi drancovali aj mimo túto planétu.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+13 # kojak 2017-06-16 23:16
Jistě, pokud připustím koncept reinkarnace, tak pokud by byla duše očištěna od veškeré karmické zátěže, může putovat k Bohu (do zdroje chceteli) a na Zemi se nemusí vtělovat. Pokud ale stále karmickou zátěž nese, musí se inkarnovat. Takže v podstatě je to tady něco jako "peklo", kdy si musíme jen vyžrat to, co jsme si sami navařili

přemýšlím, jak to asi bude u mojí fenečky :)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # sri 2017-06-17 19:46
Cituji kojak:
přemýšlím, jak to asi bude u mojí fenečky :)


Stejně, až dospěje do lidského těla. Do té doby se bude rodit ve stále vyšších tělech zvířat, někdy opakovaně, pokud to které tělo někdo zabije.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+5 # lpg 2017-06-17 20:58
Omyl. Duše je jen a pouze v lidech. Ale samozřejmě to nikomu nevnucuji a klidně si myslete, že je duše i ve zvířatech.
Dokonce ani v jiných rozumných bytostech ve vesmíru není duše. Lidský druch ale nežije jen na zemi. Je rozšířen po celém vesmíru.

A karma je náboženský výmysl, který (jak už to u těch náboženství bývá) slouží k ovládání lidí.

Planeta země není vězení, určitě ne pro nás, dalo by se říct, že je to vězení pro duše. Ale ne v tom smyslu, že by tu byli za trest. Vysvětlím.
Naše osobnost není duše. Duše je v hmotném těle proto, aby se spojila s osobností a vznikla tak nová duchovní bytost s vlastní individualitou, která odejde do nirvány, do sedmého nebe, na večnost - říká se tomu různě. Je to sedmá dimenze. Vesmír má dimenzí 72. Duše jsou totiž bezpohlavní a prakticky všechny stejné.
A teď k peklu. Peklo jako takové není. Není to místo, je to spíš duševní stav osobnosti po smrti. Protože, když se dostatečně duchovně nerozvineme a nepodaří se nám spojit s duší a to se povede velmi málo lidem, tak po smrti život osobnosti nekončí. Stará osobost jde společně se všemi předcházejícími osobnostmi z minulých životů, jako informační obal duše na reinkarnaci. A v novém těle pro starou osobnost nastavá teprve peklo, jelikož si uvědomuje co dělá nová osobnost a nemůže do toho nijak zasahovat, až na vyjímky v ranném dětství, kdy ještě není rozvinuta osobnost nová. Nová osobnost se rozvíjí mezi 5-7 roky. A to není to nejhorší. Staré osobnosti v těle, se v okamžiku smrti dozví pravdu o tom jak to je a nyní, když už ví, že se nikdy nepovznesou mají spousty času, můžou to být i tisíce let, na přemýšlení o tom co všechno udělali špatně a promeškali jedinou šanci na povznesení. Protože pokud se nová osobnost s duší spojí, staré osobnosti zanikají. Jsou to ostatně jen shluky informací materiálního světa. Pokud duši něco jakoby zatěžuje, tak jsou to staré osobnosti, které fungují jako světelné filtry (není to doslava, ale tak si to můžeme nejlépe představit), které brání spojení osobnosti s duší. Cím horší vedla osobnost život, tim více stíní a naopak. Šanci na povznesení má ale každý bez ohledu na tyto skutečnosti, jen to může být lehčí nebo těžší. Ještě dodám, že utrpení osobností po smrti je přímo úměrné činům za života a čím lepší život vede, tím bude utpení menší nebo dokonce žádné. A tohle nelze nijak ošidit. Takže takzvané elity se mají na co tešit.
Jinak ještě na závěr zajímavá informace, pokud se k vám jěště nedostala. Duše se do těla inkarnuje osmý den po narození.

schambala.cz/
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # fk 2017-06-18 00:17
Ked je karma vymysel, preco si tu opisal karmicky "mechanizmus" vyvoja...??
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # lpg 2017-06-18 06:34
Ne to jsem opravdu nepopsal. Přečti si to ještě jednou a pořádně.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # sri 2017-06-18 08:28
Cituji lpg:
Ne to jsem opravdu nepopsal. Přečti si to ještě jednou a pořádně.

Kdo si tohle vymyslel? Není to založeno na žádných tradičních zdrojích, ani se to neopírá o empirii. Tudíž je to v kategorii ipse dixit...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # lpg 2017-06-18 09:56
Zdroj jsem uvedl. Jsou to informace, které by se měli dostat mezi lidi. Zdrojem je Rigden Djapo, nejvyšší bódhisattva, vladyka Šambaly. Šambala je duchovní místo, které pro nás uchovává veškeré vědění o celém vesmíru. Když použiju křesťanskou terminologii, tak Rigden Djapo je archanděl Gabriel.

Skutečná pravda je bohužel pro hodně lidí nepohodlná, protože vyžaduje práci na sobě a to dost intenzivní. Narozdíl od New Age, které vlastně říká, že máme spoustu životů na to, aby jsme se povznesli, takže není třeba se až tak snažit, když si myslíme, že v příštím životě to doženeme.
Nedoženeme nic, protože příští život už nebude náš.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # srim 2017-06-19 23:14
Rigden Džjepo, tzv. "král světa ze Šambhaly", je fiktivní postava z knihy F. Ossendowského Beasts, Men and Gods (1922). Je kompozitem z různých předloh. Je za tím vším dlouhá historie vrcholící destruktivní agendou Teosofické společnosti a jejími exponenty jako N. Notovitch. "Učení" R.D. neodpovídá žádnému uznávanému systému. Ztotožňovat ho s archandělem Gabrielem je další spekulace.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+10 # Ondra 2017-06-16 23:58
nejak mi posledni dny behalo hlavou ze bych si mel zjisti neco vic o babylonske risi. pri hledani sem narazil na dokument ktery dokonale popisuje duchovni upadek a predevsim asi spatny vyklad bible. je tam popsane jak vznikla cirkev a co je vubec zac www.youtube.com/.../

po shlednuti dokumentu moje patrani nezkoncilo a dostal sem se k datumu 23.9.2017
neco malo tu nejvic-info.cz/.../...

na zaver nerikam ze je tohle vsechno totalni pravda ale nejde prehlidnout ty souvislosti. minimalne je to velice zajimave a k zamysleni. Enjoy ;-)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+9 # Ondra 2017-06-17 00:39
reakce na Kurito jop pravda
Had je obrazný Satan, diabol. Diabol je symbolický, dá sa povedať energetický parazit, ktorý existuje vďaka našej nevedomosti a strate kontaktu s absolútnom. Je prejavom vedomia, ktoré sa odpojilo od zdroja.

Tí, čo vládnu svetu - je to kult hada a zároveň kult smrti - sú posadnutí vedomím hada. Oni sa "stali" hadom samotným a reprezentujú jeho dokonale vymyslenú agendu na ovládnutie vedomia odpojeného od zdroja, teda nás.

takze ano svym zpusobem zijeme ve vezeni lebo satan diabol vladne
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Piovarči 2017-08-16 13:03
Bola mu daná dočasná vláda nad svetom. Máme tu prísľub že táto vláda raz skončí a začne zlatý vek ľudstva vzkriesená doba v ktorej už nebude vládnuť satan ale iné vedomie dobra a spravodlivosti Kristus
Ale ten dátum a tá Niburu je len strašenie. Ak by ju malo viideť 23. 9. 017 aj za bieleho dňa už by sme ju museli vidieť dnes aj na nočnej oblohe:-)
Nedalo by sa to nijako utajiť. Už by ju videlo tisíce amatérskych astronómov po celom svete:-)
Niburu je len ničím nepodložený konštrukt pána Sitchina.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+17 # jiří art 2017-06-17 05:39
Každý kdo si bere od světa víc než potřebuje k životu, se narodil jako jeho ničitel. Kdo si bere od světa jen to co potřebuje, žije v souladu s planetou i vesmírem. Jednoduše řečeno-celou historii jsou elity a superboháči pouze ničitelé Země, obyčejní lidé nikoli. Pokud země něco skutečně je, tak je to škola, poznání, poučení a ne vězení.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-13 # Buzz Aldrin 2017-06-17 06:24
Stupidnější blábol jsem už dlouho nečetl, a to dokonce ani zde.

Autorovi je buď cca 8 let, nebo má IQ 40.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+7 # vlk samotář 2017-06-17 19:00
I ty si jednou vzpomeneš, za co jsi to dostal..!:-)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Piovarči 2017-08-16 13:36
Art má pravdu nezodpovedné chovanie elít ohrozuje tento svet a hrozí prerásť do katastrofy
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+7 # lopota 2017-06-17 06:29
TARTAR JE TO VĚZENI pro satana a demony www.[...]/cs/publik ace/casopisy/wp 20140501/kdo-vl adne-svetu/
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+8 # Kurt Kolibka 2017-06-17 09:09
Článek v podstatě negativním způsobem popisuje to, co říká budhismus. Že jsme zde proto, abychom se naučili být dokonalejšími bytostmi a dosáhli nirvány. Dosažení nirvány znamená, že duše se již dále nepřevtěluje k pobytu na tomto světě, ale transformuje se do vyšší formy bytí. A v principu je to stejné i v křesťanství, kde je to ovšem postaveno do roviny, že Bůh má plán, který lidstvo dovede do království nebeského. Nebo minimálně tu nejvěrnější část.
Taky můžeme říci, že člověk nebyl vyhnán z ráje fyzicky, ale metaforicky. Rájem neboli boží zahradou je Země, ale peklo si z pobytu na ní děláme my sami. Ten ďábel v nás.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Piovarči 2017-08-16 13:38
Súhlas Kolibka peklo sme zo zeme spravili my sami
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+6 # Eman 2017-06-17 09:32
Hezky popsán vznik islámu :
www.ragauian.cz/.../
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+6 # Eman 2017-06-17 09:35
Ještě něco o mísení ras :
biosferaklub.info/.../...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+9 # .lak 2017-06-17 10:25
Výživný příspěvek.
ac24.cz/.../...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Standa 2017-08-18 14:09
Vězení je naše mysl...Země je,pokud vynecháme duchovní rovinu,hmota kde se realizujeme.Jak by měla "realizace" vypadat,si umíme představit víceméně všichni.Tento článek je zajímavá myšlenka.Něco na tom bude ;)
Nabízí se i další,souvisejí cí teorie.Jedna z nich?Kdysi jsem četl Castanedu.Údajn ě,byl vybrán,aniž by o tom věděl,aby obdržel znalosti a poznání o životě ;) tak jak to viděli lidé kdysi dávno v Jižní Americe.A tam mimo jiné,když už byl po letech učení schopen vnímat "realitu" šamanů,právě viděl to. :D Okolo planety je mnoho entit.Říká to mnoho lidí,(jeden známý léčitel a jasnovidec říká toto: a nad našima hlavama,když se podívám je tak živo,že si to neumíte představit...Bu dhové,andělé,rů zné bytosti,dobro i zlo.A Don Juan Castanedovi ukázal,jak vypadají ti,kdo se živí naší čchi,abych použil výraz odjinud.Jde o to,že nás žerou,a těm lidem nahoře to nevadí,osobně si myslím,že mnozí [...]i na nejvyšších postech vědí jak to je s duší,Cestou a "Dobrem a Zlem",a nemají zájem na tom,aby se lidstvo probudilo a jim došla potrava.Prý lidi když se narodí,mají krásný zářivý obal.A jak se jim zavře všechno co může;čakry,vývo j charakteru-vliv vzorů ve společnosti (justin bieber :D ) ,tak tyto entity jim papají onen obal..lidem nechávají pouze kousíček u palců na noze,abychom nezemřeli...Oba l roste.Ale to už souvisí s našimi myšlenkami...Ca staneda říkal,že lidé většinou vydrží být lidmi jen dotud,že obal doroste po kolena.Plus mínus..Dalo by se říci,že nevydržíme,že nás "démoni" naší mysli zase dostanou,a my spadnem kus dolů (vibračně) a entitky mají pré.Ale jde to přerušit.Lze mít obal,který přestane tyto tvory přitahovat,vidí ho,ale dle slov Dona Juana "jim asi nechutná" :D .Upravit obal může asi každý,ale je to dlouhá Cesta.Ale garantuji,že když se vydáte po Cestě života,nikdy Vás nepřestane bavit,a jednou se všichni potkáme ve světle zářivého Jediného,ať už mu říkáme Osud,Život,Budd ha nebo Nic :) aloha :)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat

Přidat komentář

Bezpečnostní kód
Obnovit


Anti-spam: complete the taskJoomla CAPTCHA
Top of Page

Copyright 2017 © AC24, s.r.o. | Publikování nebo šíření obsahu je zakázáno bez předchozího souhlasu. | Nezávislé zpravodajství z celého světa aneb Co se jinde nedozvíte |
Máte dotaz? Chcete inzerovat na AC24? Neváhejte nás kontaktovat formou emailu: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Provozovatelem serveru AC24.cz je AC24 s.r.o., se sídlem Jaurisova 515/4, Michle, 140 00 Praha 4, IČ: 02988186, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 226266. | O projektu | Tiráž | Napsali o nás | Podpořte nás

Webový portál AC24.cz ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.