AC24.cz

AC24.czZe světaLord Jacob Rothschil přiznává, že Nový světový řád kolabuje

Sociální sítě

Reklama

Lord Jacob Rothschil přiznává, že Nový světový řád kolabuje

Lord Jacob Rothschild v informační bombě mezi zprávami z minulého měsíce přiznal, že jeho naděje vkládané do Nového světového řádu (New World Order) nejdou podle plánu. 

Podle závěrečné zprávy RIT Capital Partners za rok 2016 od této společnosti i přes krátkodobé zisky z dlouhodobé perspektivy budou impériem Rothschildů, a tudíž i celou planetou, cloumat finanční turbulence.

Rothschild varoval akcionáře:

„Tentokrát je to o vypuknutí nejistoty… Před námi by dost dobře mohlo být období, kdy vyhýbání se riziku bude mít stejně vysokou prioritu, jako dosahování zisků.“ 

Thefreethoughtproject.com hlásí

Slova, která si tento investiční bankéř zvolil pro „období“, v němž se svět nachází, zjevně oznamují nadcházející propad ziskovosti, i když tento fond v uplynulých pěti letech realizoval více než 1 miliardu Eur zisku.“ 

Podle této zprávy nasměroval Rothschil se svou velice mocnou rodinou realizaci svých zájmů do uchování svých aktiv. „RIT Capital Partners plc je investiční společnost zapsaná na Londýské Burze (London Stock Exchange). Její čistá aktiva od zapsání v roce 1988 vzrostla z 280 milionů £ při zapsání v roce 1988 na více než 2,7 miliardy £ dnes. A právě RIT Lord Rothschild předsedá, když jeho rodina si v něm udržuje významné držby,“ odhaluje toto vydání.  

Jestli se tento fond, jehož hodnota je zatím nejvýše ze všech dob, náhle propadne, tak ten propad s sebou vezme značnou část bohatství, kterému se Rotchildova rodina těší. Avšak jakýkoliv takový propad pro rodinu Rothschildů přijde těžko jako překvapení, když ta údajně kontroluje většinu světového bohatství, a má, jak mnozí konstatují, prsty téměř ve všech světových bankovních institucích, včetně amerických Federálních rezerv. 

Prohlášení tohoto předsedy pokračují tím, o čem mnozí asi řeknou, že je temnou vizí budoucnosti postrádající jistotu. „Od poslední Světové války, jsme si užívali 70 let trpělivě spřádané mezinárodní spolupráce, to je ale teď ohroženo,“ prohlásil se zjevným odkazem na Brexit a britské referendum o stažení se z Evropské unie. 

„I přes hluboce znepokojivou geopolitickou situaci,“ napsal ve zjevném poukazu na potenciální nebezpečí propuknutí III. světové války, bude-li pokračovat Syrský konflikt, „tak lze poukázat i na četné pozitivní investiční faktory.“ Lord Rothschild v reakci na četná prohlášení pronášená současným americkým prezidentem konstatoval, že doufá, že korporacím se dostane úlevy z vládou uvaleného ždímání státních výnosů. Řekl totiž: „Navržené snížení daní pro společnosti a lidi v USA,“ je pro portfolio našeho fondu příznivá politická změna. 

 Rothschild byl rovněž údajně potěšen Trumpovým voláním po deregulaci s „reformou přehnaně regulovaného systému.“ Stejně i s Trumpovými kroky volajícími po exponenciálním nárůstu výdajů na americkou upadající dopravní infrastrukturu, je lord Rothschild potěšen. Avšak Trumpovo volání po „nárůstu fiskálních a infrastrukturních investic přichází v časech zralé vlny hospodářského cyklu, kdy je pracovní trh blízko plné zaměstnanosti,“ což znamená, že pro budoucnost nelze předpovídat okamžité vzedmutí tažené výdaji na infrastruktury. 

Tento bankovní a finanční baron rovněž viditelně lamentoval nad tím, že během několika posledních měsíců „se mzdy nafoukly až o 4%,“ což je faktor, který všem firmám ubere ze závěrečného součtu jejich výsledků.“ Rovněž konstatoval, že napříč celým investičním portfoliem jeho fondu bude mít dopad nárůst úrokových sazeb. „Hodnocení aktiv je na samém kraji nejvyšších hodnot v historickém měřítku, inflace se vrací a za těchto okolností nejspíš v USA smysluplně vzrostou úrokové sazby,“ řekl. A to přichází od muže, který je proslulý svými konexemi a finančními partnery kontrolujícími Federální rezervy, takže by to měl vědět. 

Loading...

Komentáře   

+68 # josh (xy) 2017-03-13 21:39
...ale do hrobu si je nevezmeš.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+26 # Historik 2017-03-14 16:10
To je modlitba u židovské zdi nářků? Tohle je ten jejich bůh?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+18 # Jarin G. 2017-03-14 20:06
Ano. Toto je bůh jménem MAMON!!!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+17 # Pro úplnost 2017-03-14 21:31
Cituji Jarin G.:
Ano. Toto je bůh jménem MAMON!!!


Nejhůře zvolený smysl života je cesta zla a nejmarnější
je honba za mamonem.
Bohužel, drtivá většina těchto bloudů pozná svůj omyl až v hodině smrti (pokud vůbec) - a to už je pozdě.
V osobě Rothschilda, Sorose a jim podobných se skloubilo obojí.
Co to může být za individua?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # Piovarči 2017-03-15 13:11
Stačilo by im podať nitrožilne dávku DMT? Zastavil by sa tak smrtiaci výrus?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # DeW 2017-03-16 13:52
to jsou lidi co tuhle civilizaci ridi uz od staryho Babylonu
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+42 # vlk samotář 2017-03-13 21:45
Ano!
To je pravda ...:

rusvesna.su/news/1489262447




A tento rok, jak předpověděl můj učitel - vizionář a dálkový pátrač, bude rokem odchodu významných politiků a globálních bankéřů na" druhou stranu"!

Charón už na vás čeká, zmetci!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+52 # Piovarči 2017-03-14 00:18







Sparťanov na nich..... na dobyvateľov vždy platilo statočné odhodlanie
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+15 # vlk samotář 2017-03-14 16:19
A nevěřil bys, jakou je výhodou, když některé "správce (množné číslo) Božích mlýnů" znáš osobně...:-)

Ano! Existují!...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+17 # Piovarči 2017-03-14 18:11
Sparta dobyvačnú armádu Peržanov napokon porazila. Ale 300 najlepších Sparťanov ukázalo aká je v nich bojová a morálna sila čo dalo príklad gréckym mestským štátom a dodnes dáva príklad odvahy a statočnosti položiť život za životy iných v zázemí.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+23 # Historik 2017-03-14 18:44
Ahoj Pio. Řecké městské státy, jedním z nich byla i Sparta, dokázaly porazit mnohonásobně větší perskou armádu, teprve až se sjednotily a zanechaly vzájemných svárů, bojů a politiky. Až si uvědomily, že obývají jednu zemi a sdílí podobnou kulturu a vzdělanost a čelí společnému barbarskému nepříteli. A to je znovuaktuální i dnes.
A na jejich počest se běhá Marathónský běh.
Zde ležíme, jak zákony kázaly nám...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+6 # Piovarči 2017-03-14 21:02
Presne tak je to skutočný príbeh s úžasnou silou.
Ale ta ich armáda to bol dokonale zladený živý bojový stroj
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+22 # vlk samotář 2017-03-14 16:57
Řeky mám rád, protože ti se nikdy před přesilou, okupantem Němcem, nebo jiným fašistou neposrali!

A nepřítel mého nepřítele, je mým přítelem!..:-)

www.youtube.com/.../

Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+17 # Historik 2017-03-14 19:32
Řecko během druhé sv. války-1941-45 přišlo o 280 000 lidí, které zabili Němci a Italové.
Během následné občanské války- 1946-49 přišli o 158 000 lidí, které zabily vládní, britské a americké jednotky.
Takže z jejich pohledu, je to jedno- nácek, nebo demokrat, vyjde to nastejno.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+5 # vlk samotář 2017-03-15 12:00
Tak to se mrkněte ještě na tuto komickou scénku..:-))))

Stopl si jednoho proletáře, když mu nejela tříkolka, který jel na sraz fašistů dělat záškodnickou činnost....
Po pár kilometrech šoféra zabásli tajní, aby nerušil manifestaci, ..... tak si stopař vlezl do jeho náklaďáku a pustil si kazeťák.
Jenže jistil, že na něm jsou protistátní zakázané písně, a navíc si neuvědomil, že to neposlouchá jen v kabině vozu, ale má zapnuté ampliony!:-)))
Jak to dopadlo, uvidíte na konci...

www.youtube.com/.../

Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+9 # Pro úplnost 2017-03-14 21:53
Sparťanov na nich..... na dobyvateľov vždy platilo statočné odhodlanie
... a ten jejich památný výrok ! - kolik je v něm hrdosti i pokory; kolik hoře i štěstí, kolik odhodlání i odevzdání zároveň :
"Poutníče, zvěstuj Lakedaimónským, že my tu mrtvi ležíme, jak zákony kázaly nám!"
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+29 # Jaris 2017-03-14 05:54
Asi mam dlouhe vedeni. Za co tolik minusu, Vlku? Charon si doufam poridi vetsi plavidlo i sprivesem.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+28 # Vladimír 2017-03-14 06:52
Jaris jak už delší dobu pozoruji,tak tady na AC 24 je nějaký hodnotící automat se zaměřením "chovancova teamu " na pravdu ,není normální aby dobrý příspěvek dostal tolik mínusů :-(

změna české hymny na HAU HAU HAU ...... :-)
youtu.be/yJa5zV7Qjaw
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+21 # vlk samotář 2017-03-14 17:21
Není důležité "hodnocení"....

Důležité je "sdělení"..!... :-)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+15 # Piovarči 2017-03-14 18:14
Presne:-)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+18 # vlk samotář 2017-03-14 17:19
Já vidím plusy.. :-)

Problém je v tom, že o politicích se to dozvíme z médií, ale ti bankéři se budou před veřejností tutlat, aby nevznikly hromadné oslavy a pád akcií jejich bank, protože ty skutečně mocné špičky, až na pár mediálně profláknutých ksichtů, nikdo nezná..... :-)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # Sirea 2017-03-14 22:32
Chá! Porošenko vyhrá v prvom kole??? A iné čudnosti...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+40 # contumax 2017-03-13 21:56
Kecá a kdo ví jestli to vůbec řekl...!!!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-5 # josh (xy) 2017-03-13 23:18
Contumaxi, jsi podezřelý, jako jedinný plusuješ+++++++ ++++++++++++++
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+24 # .lak 2017-03-14 00:10
Pro genderovou výváženost ve jménu otce syna duca svatého pro blahoslavené v odky.

Tyjorekticky a nikam jinam. Co co

Měl jsem to vymyšlený dokonale po probuzení ale teď před spaním se mi prozaická poezie polámala. Každý den není posvícení i když už je 14.týho, no. Ale dydlace je.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+11 # Malik 2017-03-14 08:17
Contumax je žid převlečený za křesťana. Jak říkal goebbels: žid je odolný, někdo mu může povídat parazit, darebák, svině a všechno z něho zteče jako z pláštěnky. Povězte mu ale že je žid a uvidíte jak se zmrští a řekne byl sem odhalený:) To je přesně contumax a spol. Někdo na Vás ukazál že jste židi schovávající se za žida Krista a najednou plusíkujete a ostatní co Vám nevyhovujou mínusujete a hlavné za pravdu se člověk zlobí, viď contumaxi ty balkánskej žide:)))))))))) )) Však na Vás všechny dojde a tentokrát to bude definitivní!!!! !!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-11 # contumax 2017-03-14 11:11
Správně jsi usoudil retarde...!!!

Jseš nevyrovná osoba nízkého intelektu a k tomu bytostně se užíráš z nenávisti k odlišným národům...!!!

Prostě jsi sráč...!!!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+6 # Malik 2017-03-14 12:38
Sám jsi a na druhé svádíš:) Tvoje máma tě měla radši spolknout! o jednoho parazita míň:)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+13 # Piovarči 2017-03-14 14:11
Malik nenávisť napokon zabíja tých čo ju nosia v srdci. Tak že nie nenávisť ale radšej Lásku nos vo svojej duši tá uzdravuje....
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+8 # Jarin G. 2017-03-14 19:35
To máš, Pio, marný! Jeho nenávist převažuje nad vším ostatním a to včetně srdce i rozumu. Jeho jediná radost: zabít žida! Otázka je, jestli je to skutečné, nebo jestli to není jen provokatér od Chovanců! Myslím si, že server, podporující rasismus, antisemitismus atd., není problém, i podle zákona, zavřít!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+13 # vlk samotář 2017-03-14 18:01
Maliku, ty jsi tady posledně obhajoval Bartoše, že?
Tak jsem ti tam nechal odkaz v diskuzi...:

ac24.cz/.../...

www.youtube.com/.../

Takže raději Okamuru, protože ten židy v rodině nemá!
Jinak je jich plná sněmovna a celá naše politika!..:-)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+17 # .lak 2017-03-14 18:20
Okamura je podnikatel a tedy zástupně firma což tedy kvalifikace pro společnost není. Stát má mít bezpočet jiných funkcí pro obyvatele a nejenom vykonávat direkty z bruselu se sorošovým bussines.
www.youtube.com/.../
A stát pragmatiků jsme tu měli kdy tedy podnikatelů by byl zase posun asi řekněme k NWO detrotismu-ukr a krvavým slzám bytostí protože holt specialistům jsou veškeré lidské potřeby nejen cizí ale klidně jim řeknou ať si na to udělají čas a seženou prostředky. I když z nich samozřejmě nenechají potulovat řekněme atom. A tady znovu zkopíruji mistrný počin.
Z AC24

+9 # Josef Švejk 2017-02-24 20:33
„Stát by měl své občany chránit!!!“ Vše ostatní je nadbytečné!
Stát, ve smyslu nadstavby společnosti je tu proto, aby pro své obyvatele zajišťoval servis, který si nemohou zajistit sami(!), proto si jej lidé vymysleli. Stát, který nastaví zákony, které umožňují okrádat obyvatelstvo ať už jakkoliv (vodné, zdravotnické poplatky, předražené a nekvalitní potraviny, prodej svých statků cizincům (roční zisk 300 mld do cizích kapes), nastavení koruny k euru na 27 kč = roční ztráta 1000 mld, nastavení mezd na úroveň 1/4 vzhledem ke srovnatelným státům,…. atd, atd). Nemá smysl zde všechno vypisovat. Podstatné je že vše toto náš stát od roku 89 neplní a toto neplnění systematicky prohlubuje. Tento stát si už 27 let neplní své nejzákladnější povinnosti na které vybírá povinně poplatky v podobě daní!
Z tohoto úhlu pohledu je tento stát protilidový a zločinný a lidé mají plné právo se tomu bránit všemi dostupnými prostředky! Opakuji – Všemi dostupnými prostředky! Až toto lidé pochopí, nebude docházet k podobným tragédiím, neboť nebudou existovat ani důvody, které by je způsobovaly!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+5 # Piovarči 2017-03-15 13:07
Jak
ten Švejkov príspevok je dobrý. Evolúcia vyžaduje zmeniť systém a ten sa dá zmeniť zásadnou zmenou ústavy. Pre prežitie ľudstva je treba zásadnejšie zákonom a ústavou obmedziť ľudskú chamtivosť. Systém a spoločnosť nesmie byť ďalej poháňaná týmto sebazničujúcim palivom lebo ak toto nedokážeme príde tá veľká žeň na konci časov o ktorej hovoria ilumináti, ktorou Luciferiáni závršia a ukončia dejiny tejto civilizácie. Veľká žeň totiž môže v ich jazyku znamenať i zničenie ľudstva.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Malik 2017-03-15 08:48
Poslední argument židů, udélat ze všech žida:) jak ubohé
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-5 # contumax 2017-03-14 11:28
Josh

I to je možný v tomto nemožném světě...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+35 # Věra Štimová 2017-03-14 00:05
Tyto nejbohatší rodiny jsou přeci denně na kolenou. No pročpak jsou nejbohatší ? Říká se tomu dlužní úpis vlastní krví sepsaný. Někdo uctívá krávu, někdo bejka no a další jiného rohatého.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+50 # Monika lkema 2017-03-14 00:26
Věřím že tento pán je zalezli hluboce ve svém luxusním bungru a nevystrči ani kousek svého zahnutého rypáku !
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+73 # George Bart 2017-03-14 05:27
Tahle vypečená rodinka pana lorda má na svědomí dvě světový, rozesraný blízký východ, eskalaci celosvětového napětí a mohl bych pokračovat, že by mě nestačila stránka. Místo aby šel ke zdi, tak je nazýván "panem lordem"? Tzv. Demokratický svět je opravdu jedna velká odporná sračka.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+38 # Kamil4F 2017-03-14 07:47
Pořád přemýšlím, jak je to s tou karmou, copak na ně neplatí?
Jak je možné, že ten rod stále existuje?
Jak je možné, že se dožijí tak velkého věku?
Proč jim je umožněno páchat "zlo" tak dlouho?

Já pocituji následek, opravu třeba i druhý den, ale oni?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+19 # olinka215 2017-03-14 08:37
Před časem jsem narazila na tuto sérii článků...
Možná je to vysvětlení=))
megazine.cz/.../...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+18 # Vladimír 2017-03-14 09:28
olinka215 dobrý odkaz díky za něj....
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+16 # olinka215 2017-03-14 10:07
Rádo se =))), celá série vyšla na :
www.suenee.cz/.../exopolitika,
bohužel nejsem schopná články dohledat,ale bylo to minimálně 6 dílů
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+14 # Vladimír 2017-03-14 10:31
www.suenee.cz/.../

a dole pod tím článkem jsou odkazy na těch dalších 7 dílů ....
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+8 # Elen 2017-03-14 10:39
Na obou odkazech (stránkách) jsem vložila do vyhledávače (lupa) [rozhovor s knězem Iluminátů]
Na 1. odkazu "vypadly" 3 díly: megazine.cz/.../
na 2. odkazu 7 (doposud vyšlo 7 dílů): www.suenee.cz/.../
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+9 # olinka215 2017-03-14 11:19
Tak teď děkuji já Vám=)))
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+7 # Vladimír 2017-03-14 12:05
olinka215 ..... ale řeknu Vám,že jsem se dostal k 4. dílu a už jsem skeptický,že se to co říká ten kněz nedá plně dokonat...
Myslím,že ...i když to je tady hra,tak to asi málo kdo dohraje :-) já tomu nějak nevěřím i když,bych asi měl...
Jsem spíše radikální typ hned bych to řešil samopalem :-) ne láskou poněvač,už jsem toho prožil tolik,že mi ta proklamovaná láska připadá jako lež a manipulace....h lavně proto,že nevidím výsledky.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+9 # olinka215 2017-03-14 12:16
Já to dneska,díky Vám, dočetla- opravdu jsem četla jen těch 6 dílu.
Závěrečný díl je resumé, vyplývá z něj mnohé,s čím se sama můžu ztotožnit. A to především proto,že z mého úhlu pohledu, životních zkušeností a také situace,panujíc í ve světě, to dává smysl.
Předložila jsem to jako alternativní vysvětlení toho,co se dlouhodobě odehrává.
Ale chápu,že ne každý, to vidíme stejně=)))
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+8 # Vladimír 2017-03-14 12:27
Můj názor je ,že v tom životě zde, tak jak tam píše ten kněz musí být daleko více různých aspektů,poněvač pokud by to bylo jen tak v podstatě jednoduché,tak když si to přečteme,rázem získáme návod jak postupovat a ono to takto jednoduché není.
Taky bychom pak zde na těchto webech už vlastně neměli co pohledávat ( když by kritika nebyla na místě) nebyl by důvod. :-) jen bychom si "šli plnit zadané životní úkoly" a nic jiného ...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+7 # olinka215 2017-03-14 13:43
Máte pravdu,je to návod, jak se chovat a žít,ale řekněte mi, kolik lidí,si myslíte,že má sílu,chuť a odhodlání se tím návodem řídit a nebo,kolik lidí si myslíte,že je morálně tak silných,aby odolalo vábení a pokušení,které nabízí " druhá strana"
Vždycky je to o tom, k čemu inklinujeme. Každý člověk se přiklání víceméně k jedné straně a je jen na jeho vlastním rozhodnutí,kter á strana to je. Tomu se říká svobodná vůle..
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+12 # Piovarči 2017-03-14 14:23
JA by som to riešil nesmrtiacou zbraňou - technológiou ktorá by v ich hlavách po dialkovom zacielení vzbudila poznanie a vlnú lásky ku všetkým bytostiam.
Akýsi druh prevýchovy či liečby sofistikovanými technologickými prostriedkami:-)
Keď sa človek môže učiť v spánku angličtinu, prečo by sme mu nemohli podobne naliať do hlavy aj iné poznanie.....
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+11 # Elen 2017-03-14 15:24
Když jsem četla, co jste napsal, musela jsem se smát, protože mne napadlo, že právě toto, (kde jsme a v čem žijeme) je takový "převýchovný tábor pro hříšníky" a ke všemu "s přísnou ostrahou". Něco jako nejtěžší nápravná skupina. Nejspíše se i ve spánku učíme, jen si to málo uvědomujeme ("překládáme nedostatečně do bdělého vědomí").
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+8 # Piovarči 2017-03-14 19:04
To máte v podstate pravdu ale akosi celkom ten polepšovák tu na zemi nie je dostatočne účinný. Už tisícročia sa tu nenávidíme a vraždíme a dnes ešte rafinovanejšie ako hocikedy predtým....
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+11 # Janina 2017-03-14 15:00
Pane Vladimíre také jsem skeptická a to jsem to jenom v rychlosti prolétla.
Možná ale v jiném směru než Vy a ostatní co to tady rozebíráte.
Ten rozhovor (články) mi přijdou hodně účelové, tím neříkám, že je to celé vycucané z malíku, ale - když už něco je neudržitelné, tak vypustíme pravdu, ale naší pravdu, aby se vlk nažral a koza zůstala celá.

Nevím jestli mi rozumíte co tím chci říct.
Jenom malý příklad hned z první stránky:
"mnozí z nás v Rodině vám nechtějí přímo nijak ublížit"
- tak s tímto tvrzením mám velký problém a žádná omáčka okolo mě nepřesvědčila, že ta zvěrstva, která se na lidstvu provádějí po celá staletí nejsou i v jejich zájmu.

"Jediné, na čem záleží, je otázka božského osudu, my musíme hrát naše role ve hře, jak bylo stanoveno Nekonečným Stvořitelem"
- nepřesvědčil mě o tom, že vůle Universa je násilí a parazitismus zrovna těchto Rodin.

"Jakožto společnost jste dali ve svém hypnotizovaném kómatu svou vlastní svobodnou vůlí souhlas s tím, jak dnes celá planeta vypadá"
- a kdo nás do toho kómatu dostal? A není to vlastně zneužití, když souhlas byl dán v hypnotizovaném stavu? a tak dále, a tak dále.
Nic není černobílé a už vůbec ne tak jednoduché jak kněz popisuje.
Na druhou stranu některé jeho myšlenky jsou skvostné a bohumilé.
Přesto jsem si to pro sebe vyhodnotila jako manipulaci.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+6 # Elen 2017-03-14 15:51
"Ve vězení jsou všichni zločinci omylem a narosto nevinní", to je jasné.
Spíš tam chybí, co, jak a proč? najednou "odkrývá tajemství", která se "vylila" už v 90tých letech?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+7 # Vladimír 2017-03-14 15:55
paní Janino " Na druhou stranu některé jeho myšlenky jsou skvostné a bohumilé.
Přesto jsem si to pro sebe vyhodnotila jako manipulaci."

Tak myslím,že jste se trefila přesně a jak to vidíte Vy to vidím taky i s tou rodinou,máme velmi podobné myšlení :-)
Chtěl bych k tomu všemu jen říct,že podle článku si vždy něco "zasloužíme" a můžeme dělat-snažit se sebe více ,vždy se najde něco co si "musíme prožít" COŽ MĚ NESKUTEČNĚ DEPRIMUJE takže vlastně ať děláte co se dá pořád málo :-) ... mám stejný pocit (jak jsem to psal výše) že to jsou všechno jen polopravdy a manipulace a snad je na tom jen velmi malé % pravdy a asi ji máme najít ... ale už na to hladání nemám sílu ani náladu :-(
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+7 # olinka215 2017-03-14 15:56
Myslím,že jste trefila hřebíček na hlavičku.
Zcela jistě je v tom manipulace. Je to manipulativní pokus,jak říct lidem: " Podívejte se,nejsme tak zlí samoúčelně,dělá me to proto,abychom pomohli dospět a najít své místo na zemi"
Je to takové ospravedlnění se před lidmi za to,co napáchali za svoji dlouhou éru. Snaží se převést záporné skutky v kladné. ( tím manipulaci neomlouvám,a ani jí nevěřím)
Nicméně,pro mě to nic nemění na tom,že to byl zajímavý článek a stálo to za to si ho přečíst.
Zcela určitě se v něm schovávalo to pověstné zrnko pravdy,které říká,že jsme svobodné bytosti a můžeme se sami rozhodnout
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+8 # Historik 2017-03-14 16:21
Zdravím. Poslední dobou mám pocit, že manipulace roste geometrickou řadou a zrníčka pravdy se stále obtížněji rýžují. Prostor je tak zaplevelený a bombardovaný zprávami a "zprávami", že to přesáhlo veškeré meze. Salva střídá salvu a co bylo včera, je staré miliony let. Nevím, ale mám pocit, že se blížíme k něčemu, co by se dalo nazvat totální informační válka a někde na té cestě je bod, odkud už není návratu.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+8 # Vladimír 2017-03-14 16:40
Ano přesně je to tak ... a nebo,se po nás chce, abychom se nekoukali vně sebe ale aby jsme se soustředili do svého nitra (ono se to takto všude říká) a tam,že najdeme pravdu.Taky i v tom článku se říká "každý má svoji vlastní pravdu" tím je asi myšleno,že jsme samostatně myslící a tvořící bytosti a co uděláme tak budeme mít jako realitu a nikdo nám nemá právo nasouvat své myšlenky...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+9 # Janina 2017-03-14 16:54
Všechno mi tak nějak připomíná roubování.
Zatímco třeba v ovocnářství roubujeme, abychom získali lepší plody, tak s člověkem to někdo udělal přesně naopak.
Naroubovali na bytost, která byla "napojená" na (nechci vyloženě napsat na Boha, protože někdo je na to slovo alergický a hned si to spojí s církví) Universum, vyšší vědomí, kolektivní vědomí, noosféru,...., to čemu dnes říkáme "Člověk rozumný".
Jenže člověk má navíc a ne jenom, aby nastavil i druhou tvář a byl pokorný a bez reptání přijímal svůj osud.
Pokora je přitom o úplně něčem jiném. Vše má své meze. To jistě není náš úděl.
To je přesně pohled církví, přijměte svůj osud bez reptání a nepřijdete do pekla, a pak možná dojdete království nebeské.
Blbost, žádný hřích, zločin a provinění nám nikdy nikdo nevymaže. Na odpustky se nehraje.
Nad nikoho se nepovyšuj a před nikým se neponižuj.
Žít podle svědomí, co nechceš aby jiný dělal tobě, nečiň ani ty jim, rovně se podívat do zrcadla a vidět tam dobrého člověka.
A jak píše Historik výše, čas se zrychluje a máme nakročeno překročit Rubikon a ráda bych se mýlila, ale lidstvo promarňuje další šanci - kolikátou už?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # Piovarči 2017-03-14 20:33
Janina pekne si to napísala++++++
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # contumax 2017-03-14 18:12
Vladimír

Promiň Vladimíre, že odpovídám...

Podíval jsem se na toho " kněze ilumináta" podíval a zběžně jsem ten podvrh pročítal, zjistil jsem, že milého ilumináta nepřešlo uctívat Luciferianství, prostě uhýbá a mate...

Je to směs lží namíchaných s pravdou aby lež vypadala věrohodně...!!!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+6 # Vladimír 2017-03-14 19:15
jo jo taky jsem to s toho vyčetl ,snaží se zrůdičky jak můžou aby nás zmátli :-)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # Piovarči 2017-03-14 21:11
Ja som to nestihol prečítať ani celé a už z prvých odstavcov mi bolo jasné aká je to falošná hra na hru a aký sú oni Boží "služobníci". Takto mohli miasť ľudí v stredoveku, ale napriek tomu je tam dosť pravdivých informácií
Ale keď si spomeniem na apokryfné evanjélia a najmä to posledné objavené Judášovo Evanjelium všetko začína do seba lepšie zapadať aj pojem Pašiová hra už dáva zmysel tak ako to čo odhaľuje Skrytá ruka. Ježiš rovnako hovoril o tom že všetky tajomstvá budú na konci časov odhalené. Pripadá mi to tak že sa dostávame práve do tohoto bodu.
Tak že musím napokon uznať že som sa čiastočne mýlil
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # jan lavicka 2017-03-14 11:35
ano, někdo ty psychopaty využívá ke svým účelům a pak mají svůj nemocný mozek obhajobu, že bojuje za "lepší" cíl
přitom jsou jen tupé, nemocné, homo, pedofilní loutky
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+20 # Elen 2017-03-14 08:59
Pokusím se odpovědět (nevím, zda mám dostatečnou zásobu slov a zda se mi zdaří srozumitelnost, je to obsáhlé téma, "tak jednoduché, tak složité" a nejsem odborník).
Musíme se podívat do "světa energií".
Veškerá hmota je forma energie, i člověk (zvíře, rostlina, kámen, myšlenka).
Člověk má základní energetická centra (čakry). Podle toho, kam ve svém vývoji dospěl, má plně funkční vyšší a vyšší čakry. Dalo by se řící, že čakra (nejvyšší dosažená) je jeho svět ve kterém žije a z něhož vychází (posuzuje vše kolem).
Na pozemské hmotné úrovni má úroveň prožívání několik typů (podle nejvyšší plně funkční čakry), tedy způsob prožívání. U kultu kozočlověka (uctívačů zlatého telete, kozla, či pod.) končí hadí síla ve třetí čakře (poživačnost) - od čehož se odvíjí jejich vnímání, tzn., že nedosahuje do srdeční čakry. Proto člověk s funkční čtvrtou čakrou (sedeční) nemůže "žít světem" poživačných, "pro nesnesitelnou drtivou tíhu", kterou poživační nepociťují. Je to podobné, jako kdyby po Vás chtěli, abyste žil/a ve vodě, kde je pro Vás nedýchatelno (pro ně snadné a tíhu, či hustotu nepociťují).
To prosím nehovoříme o lidech s plně funkčními vyššími čakrami (kteří vnímají "tíhu světa" mnohem více).
Já pocituji následek, opravu třeba i druhý den, ale oni?
ČÍM mají pociťovat, když chybí 4. plně funkční čakra? Lidově řečeno: "nemají srdce".
Proč jim je umožněno páchat "zlo" tak dlouho?
Lidstvo je jeden organizmus (celek), který podléhá "spirále vývoje". Největší počet je průměr, nahoře je malá skupina geniality a dole stejná debility (vyrovnává se to do průměru). Určující je průměr, to pod a nad jsou jen "anomálie" i když důležité.
Myšlenky tvoří náš svět - dalo by se říci jej materializují, tak tvoří kolektivní vědomí.
Za předpokladu, že kolektivní vědomí "něco považuje za přijatelné", tak se to děje. "Většinu nepřepereš", dokud je pro většinu Země placka, je placka, většina uzná kouli, je koule ... většina uznává existenci "parazitů na lidech", proto proti nim nemá dostatečnou imunitu = je neschopná se jich zbavit = přiouští jejich "těžký nesnesitelný svět, který je zároveň požírá" (tak to je a nejde s tím nic dělat - v jejich myslích). Mají takovou moc, jakou jim dáváme.
A jsme u zlé královny Mab, "Otočme se k ní zády, přestane existovat, zmizí."
Pak je tu otázka: Připouštíme "upírství"? Do jaké míry a nakolik jsme si ho uvědomujeme? Není to náhodou tak, že vnímáme jen "vrcholek ledovce" a běžné denní maličkosti nám unikají? Pak poukazujeme na "slona" ale tu skladbu maličkých buňek (ze kteých jej i my nevědomky tvoříme) přehlížíme, "jako normál".
Možná je to podobné jako s odpadky:
Já jich přeci produkuji tak maličko!
A v konečném součtu se díváme na obrovskou hromadu (která jako lavina zabíjí i nás) má jméno: Lord Jacob Rothschild, nebo tak podobně.
Pěkný den
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+13 # Piovarči 2017-03-14 11:55
Elen ++++++++++++++++++++++++++++

„Nezapomeňte, že tady všichni jen hrajeme nádhernou hru, kterou jsme společně vytvořili s naším Nekonečným Stvořitelem. A ve stavu mezi inkarnacemi jsme těmi nejlepšími přáteli. Nikdo opravdu neumírá a nikdo doopravdy netrpí, s výjimkou ve hře. Hra není realita. Realita je realita. A máte sílu vytvořit si svou realitu uvnitř hry poté, co se naučíte, jak to provést. „

~~ Citace z Rozhovoru s „Hidden Hand“ (Skrytou Rukou)

Veď hrať možno čestne a prečo by sme mali hrávať práve bojové hry, prečo nehrať hru o vzájomnom porozumení o budovaní Zlatého veku..... o poznaní a bádaní o slobode tvorenia, hru o Láske....
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+8 # Vladimír 2017-03-14 12:13
Elen to jste napsala hezky ale podle toho kněze s toho odkazu výše, to je úplně jinak :-) koukněte na to a uvidíte.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+7 # Elen 2017-03-14 15:12
Přečetla jsem to (celé) a nevidím rozpor. Jenomže každý máme "jiný úhel pohledu", což asi vychází z toho, že "máme jiný základ" (tj. zkušenosti, vědomosti a pod.).
Ale to není o tom, zda horší, či lepší,
je to o tom, že některé texty jsou nám více či méně srozumitelné, právě na "základě, který vlastníme".
A tak na ten stejný text Vy můžete říct AHA, to je jasné
a já - nerozumím, či "rozumím po svém".
Někde jsem četla. že některé texty mají až 9 úrovní chápání ... ale spíše to bude o schopnosti, napojit se na energii textu, která nám "otevře okýnko do toho, o čem to vlastně je" (jako bychom vstupovali do těchto "myšlenkových formací", ale to je jen můj názor - předpokládám, že to není "obecně platnou normou", možná používanou, leč neuznávanou).
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # Vladimír 2017-03-14 16:04
myslím,že jste to psala před tím než jste to četla,ale to není až tak důležité ...mi se jedná o tu myšlenku,že Vy vycházíte s toho,že ti "zlí" na planetě kteří nám dělají "těžký život" by měli být nějak eliminováni, potrestání, zničeni,ale ono to v tom článku je právě tak,že ti jsou tu záměrně,abychom poznali že v tom zlu je ukryto dobro a že my všichni (i ti zlí ) jsou vlastně (v nehmotné formě) Jednota...
Dle článku jsme tu právě proto abychom se probudili...nen adávali a nepřáli nikomu zlo a poznali,že ti co nám "škodili" jsou taky hodni našeho odpuštění ....ale tady na webu to tak podle názoru lidí nevypadá :-) ... a taky kdo by to řešil,že?
Proto mi to celé připadá jako manipulace .Člověk už fakt neví čemu má věřit :-(
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+6 # Elen 2017-03-14 16:37
Ano, psala jsem to, než jsem četla odkaz.
ALE, Vy jste mi odpověděl na to, co jsem napsala pod vyjádření Janiny v 15:51.
Děkuji za odpověď.
Ps.: I v tom článku z odkazu říká, že si máme zachovat důstojnost a nenechat po sobě šlapat ... tzn. "odrazit tu nohu, co se chystá šlápnout" (tedy jak říká, prý pro naše dobro ...)
Pěkné odpoledne
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # contumax 2017-03-14 18:24
Vladimír

Přesně jsi popsal ďábelský kydy iluminatů...!!!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+5 # Piovarči 2017-03-14 19:39
Ono sa hovorí že každé zlo je na niečo dobré, ale tým nie je zlo ako také ospravedlnené.
A viete ako to je s tým príslovím kto druhému jamu kope sám do nej spadne. Preto nemáme priať ľuďom zle, preto že sa to k nám vráti ako bumerang, preto že je to niečo ako čierna mágia.....
Preto tvrdím že ich treba vyliečiť z ich nevedomosti a duchovnej biedy, hoci majú moc a milióny sú to často poľutovaniahodn é choré bytosti nebezpečné nielen sebe ale aj iným, preto by sme mali u nich stimulovať tie časti mozgu ktoré spôsobujú osvietenie:-)
Viem je to sci-fi vyvolávajúce úsmev, ale presne tak sa oni snažia dostať nás do absolútne podriadenej polohy pomocou doslova diaľkového ovládania. Tvrdo na tom pracujú.
Ale je pravda že to pôsobí odpor a je to kontraproduktív ne a môžeme to nazvať aj hrou na bieleho a čierneho. Vždy sme chceli byť kladnými postavami a hrdinami však? Prečo?
Jednoducho preto že je to dobré a slúžime tým ostatným ako príklad. Kto už chce byť zloduch ktorým všetci pohŕdajú, ktorého úloha je veľmi smutná a karma veľmi ťažká.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # contumax 2017-03-14 11:31
Kamil4F

Chrání je ďábel...

Je to v Písmu napsáno, že je mu dána veliká moc a a sláva a komu chce tomu jí dá...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+7 # Piovarči 2017-03-14 14:54
Lidé v tomto světě jsou vnímáni jako kolaterál – pěšáci, kteří jsou posunováni po šachovnici života podle daného herního plánu. Na rozdíl od všeobecného mínění, mnozí z nás v Rodině vám nechtějí přímo nijak ublížit. Jediné, na čem záleží, je otázka božského osudu, kterému se musí dostát a který musí nastat a my musíme hrát naše role ve hře, jak bylo stanoveno Nekonečným Stvořitelem.

A takto to ospravedlňujú. Božou vôľou:-) Tak to sa nečudujem že Busch celú noc prekľačal na modlidb ách pred útokom na Irak a povedal že mu to Boh schválil aby začal vojnu, aby od Basry po Bagdad vystrielal viac ako 700 ton striel s ochudobneným uránom a spôsobil tak ľuďom sužovaným dlhým embargom na potreviny a lieky ešte aj bolestivé umieranie na rakovinu.
Takto si ospravedlnia každé svoje vraždenie kdekoľvek na planéte. Toto je kamufláž a hranie sa na plnenie Božej vôle čo napokon mocní v dejinách robili vždy a vraždili priam z titulu Božej moci....
Boh to chce to bolo zaklínadlo aj niekoľkých starých pápežov čo chystali krížové výpravy a vraždenie odpadlíkov od pravej viery napríklad na juhu francie..
Sám som vo svojej podstate kresťan, ale toto je priam beštiálna zvrhlosť. Vraždiť preto že to Boh vraj chce. On ktorý dal Židom prikázanie nezabiješ, vraj chce aby sme sa navzájom vraždili a nenávideli.
Toto môže chcieť len ten krvilačný Rohatý bôžik mamonu, ktorému sa prinášajú tieto krvavé obete

Ale Skrytá ruka hovorí:
Pokud chceme hru vyhrát (nebo přesněji, být úspěšní) musíme být tak negativně polarizovaní jak jen to jde. Musíme se soustředit jenom na sebe. Násilí, války, nenávist, chamtivost, otroctví, genocida, mučení, morální degradace, prostituce, drogy – všechny tyto věci a ještě mnohem více slouží našemu účelu ve hře. Všechny tyto negativní věci, vám nabízíme jako nástroje. Ale vy to nevidíte. Nezáleží na tom, co děláme, ale jak na to reagujete. Dáváme vám prostředky. Vy máte svobodnou vůli a proto možnost si vybrat. Musíte na sebe vzít zodpovědnost

My všichni jsme Jedno, nic jiného tu není. Pochopte to a pochopíte i Hru. Co děláte druhým, děláte sobě. Rozdíl mezi námi a vámi v rámci Hry je ten, že mi chápeme, že ji hrajeme. Čím méně víte o hře, tím méně si pamatujete, že jste jenom její hráč a tím nesmyslnější se stává vaše existence.

Ako ich v tej hre dobehneme? Tak že cieľavedome urýchlime svoj duchovný rast.... V podstate sa o to snažia
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+26 # Balt 2017-03-14 07:55
Tihle lidé nemohou prohrát. Natisknout si peněz kolik chtějí a koho si nekoupí, toho pro ně služebníci-výmě nou za dočasný blahobyt- zlikvidují. Při ekonomických turbulencích se jim nestane nic, když natisklé papírky dávno směnili za tuny zlata, hmotné statky a životy a otrockou práci poddaných. Jen budou pár sezón topit bezcenými penězmi, ale nešťastní budou všichni okolo.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+8 # Piovarči 2017-03-14 11:56
Vymyslené to majú dobre....
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+8 # chromolibden 2017-03-14 17:15
Dolar není měna krytá zlatem !!! Nemá žádnou skutečnou hodnotu.Pokud se Putinovi podaří pokrýt rubl zlatem,bude to znamenat velkou positivní změnu.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+19 # Malik 2017-03-14 08:11
Koukám že když někdo začal kritizovat židovské parazity, tak se sluhové židovského pánaboha spojily a rozjeli humanismus a kecy typu pánbůh tohle pánbůh tamto. Však ono Vás to dožene, až se lidé vzbouří tak nejenom islám, ale hlavně kostely se zbourají a církev a vše kolem židovského projektu křesťanství bude zničeno, vrátíme hrdost slovanům a vypudíme všechny tyhle parazity od ježíše do sobotku!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+14 # Vladimír 2017-03-14 09:22
Malík
až se lidé vzbouří tak nejenom islám, ale hlavně kostely se zbourají.....
kdo to provede ? my Češi ne ,nemáme na to koule :-)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-5 # contumax 2017-03-14 11:33
Vladimír

Tak to těžko, ještě se najdou lidé, kteří povstanou...!!!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+12 # Piovarči 2017-03-14 12:02
Nebuďme ako oni čo plienili pamiatky v Palmíre len preto že nenávidia iné kultúry. Ži a nechaj žiť. No zbúrajte katedrálu svätého Víta a stanete sa ako oni a okrem toho je to nádherná a historická stavba. Je to obraz chrámu Ducha. Taký by sme mali byť svojou vnútornou podstatou aj my nádherné a vznešené bytosti siahajúce k nebesiam..... o to sa snažme.... neničme. Nekonajme to čo sami nechceme aby iný konali nám.... Nenechajme sa zaslepiť nenávisťou preto že práve to oni chcú spôsobiť, aby sme sa vzájomne vraždili....
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+5 # chromolibden 2017-03-14 12:29
Souhlasím.Koste l jako historická památka má obrovskou cenu a ničit tyto pozůstatky minulosti je absolutní barbarství.Ale tím to taky končí.Jelikož ten zbytek s tím související,je už taky historie.

Nekonajme to čo sami nechceme aby iný konali nám....

Konfucius

Krásné moudro.

Taký by sme mali byť svojou vnútornou podstatou aj my nádherné a vznešené bytosti siahajúce k nebesiam..... o to sa snažme....ovšem všichni.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+5 # Piovarči 2017-03-14 13:41
Ale to isté povedal aj Ježiš zhodol sa s Konfúciom na tejto istej myšlienke v ktorej je zhrnutá všetka múdrosť, celé desatoro a etika a morálka ako taká
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # chromolibden 2017-03-14 16:10
Je to možné,ale já v Ježíše jako skutečnou postavu nevěřím.Ovšem viděl si tento dokument? :

www.csfd.cz/.../komentare

www.youtube.com/.../

Věřím,že křesťanství vyšlo z jiných vír popř. náboženství.A bibli sepsali moudří lidé.

...Četl jsem Starý zákon a ne celý abych se přiznal.

Tak předpokládám,že Ježíš (pokud existoval jako skutečná osoba,ne pouze smyšlená) tato moudra pouze převzal.

Mimochodem v desateru se mi protiví první přikázání:

1. Já Hospodin jsem tvůj Bůh, který jsem tě vyvedl z egyptské země, z domu otroctví. Nebudeš mít jiné bohy vedle mne.

nebo jiné znění

1. V jednoho Boha věřit budeš.

Nechcivěřit v jednoho boha.Chci mít bohů tolik v kolik budu chtít věřit.Protože žádný nemusí být ten správný:)Ale především žiji teď v přítomnosti.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+7 # Piovarči 2017-03-14 18:28
Ježiš tú múdrosť obliekol do iného šatu. Náboženstvo bolo sprofanované a získalo tak novú silu.
Ok, súhlas, ja viem že Existoval, nemusím tomu veriť. Existuje už dosť dôkazov z viacerých zdrojov.
Ten jeden Boh - Boh je Láska je jednotiaca idea. a iste uznáš aj ty že nad tými všetkými bohmi v ktorých kedy kto veril bude niečo čo je v tej duchovnej hierarchii najvyššie, najžiarivejšie, najdokonalejšie , to čo obnáša najväčšiu silu univerza DOBRO a LÁSKU to čo je najviac transformujúce a jednotiace všetko v sebe.
Dobre robíš že žiješ v prítomnosti.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # chromolibden 2017-03-14 19:04
Jasnačka může být,že existovala taková postava,která ovšem neoplývala nadpřirozenými schopnostmi:)S tím bych soulasil.Pak bych ještě vytknul ten detail s jeho matkou Marií,že byla panna.To se mi taky nejak nepozdává.Leda, že by Maria tajila cizoložství.

A na křeťanství mi vadí zásadní věc a sice to,že svého boha staví stovky let nad všechny ostatní bohy.Stejné způsoby jen jiné praktiky jako Islám.Přitom jsou jeho myšlenky převzaté z kultůr daleko starších.

Říkáš to dobře,dobro a láska...nelze než souhlasit.

Pravda oboje se dnes stále více vytrácí.Místo toho přichází peníze...

Mimochodem i na tomto webu není šíření zla a nenávisti vyjímkou a teď nemám na mysli provokatéry,ale některé zdejší tradiční přispivatele do diskuzí.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+5 # Piovarči 2017-03-14 20:10
Mnohé tieto veci nemožno brať doslovne a majú symbolický význam. Aj kresťania rastú a majú stále väčší prehľad aspoň tí ktorí sa vzdelávajú a hľadajú vedia ako sa tie veci skutočne majú. Už padlo veľa dogiem a veľa tmárstva i v kresťanstve. Rovnako za tých 2000 rokov na povrchu sprofanovalo ale kto sa ponorí hlbšie pochopí podstatu ktorá je uložená tak v kresťanstve ako aj v iných aj dávno zabudnutých duchovných náukách. Rozdeľuje nás len nesprávne chápanie pojmov a jednotlivých náboženských symbolov a škodlivé dogmatické zmýšlanie slúžiace len k rozdeleniu, stagnácii a ovládaniu iných.
Ježiš liečil a uzdravoval nielen chorých a slepých, ale najmä duchovne slepých a malomocných. Dokonale ovládal predovšetkým sám seba - (Poznaj sám seba) prírodu v sebe preto mal aj mimoriadne schopnosti ktorými bežný človek nedisponuje kým sa v ňom nenarodí z Ducha z tej nepoškvrnenej mysle Zlaté dieťa
Preto hovoril v Tomášovom evanjeliu:
Nepřestávat se svým hledáním má ten, kdo hledá, dokud nenalezne.
A až nalezne, bude otřesen a když bude otřesen, bude se divit a stane se pánem nade vším, co jest.

(Mt 7,7-11; L 11,9-13)
K tomu vedie skutočné sebapoznanie....

Ježíš řekl: Když ti, co vás vedou, vám řeknou: "Pohleďte, království nebeské je v nebi", tak tam
budou ptáci nebeští před vámi. Když vám řeknou: "Je v moři", předejdou vás ryby. Uvnitř
ve vás je království a vně vás. Když poznáte sebe, budete poznáni a uvědomíte si, že
jste dětmi živého Boha. Jestliže však sami sebe nepoznáte, pak přebýváte v bídě a jste
bídou.

(L 17,20-21)

Toto je hlboký zmysel slov poznaj sám seba (tej najdôležitejšej duchovnej práce na sebe) Tak že poznaj sám seba a budeš Bohom poznaný. Preto pravoslávni mniši chórovo spievaju "Bože pomiluj ma" Je to mystické Je to tá práca na sebe čo vedie k poznaniu a objaveniu toho čo je skryté v nás.... To je to narodenie sa z Ducha.....

Když si vzpomenete, kdo jste a budete si tím jistí až do hloubky vašeho nitra, uvědomíte si neviditelné spojení se Vším Co Existuje. Po tomto poznání bude z vašeho vděčného srdce proudit radost, díky a soucit s druhými. Když na sobě budete pracovat a poznáte svého tvůrce, který sídlí ve vás, bude pro vás služba druhým naprosto přirozená.

Toto je citácia od toho ilumináta a je v zhode s tým ako to funguje. A taký vo svojej podstate chceme byť jeden pre druhého preto že prahneme po lepšom svete chceme ho urobiť lepším.....
Tak sa teda zmeňme každí jeden pre druhého podstúpme tú vnútornú prácu - poznajme sami seba

ešte tu pastnem aj poznámku redaktora:
Redakční poznámka: Zvažte možnost, že scenário paralelních planet, může být spíše metafora než realita. Mnoho lidí, kteří teď na Zemi žijí, se cítí, jakoby jejich život byl samotné peklo. Přesto existují i ti, kteří se v úplně stejné realitě mají jako v nebi. Jak říká Skrytá Ruka, naše hluboko zakořeněné myšlenky a přesvědčení tvoří náš život. Přílišné soustředění se na blížící se Sklizeň či Soudný den nám brání v tom otevřít se všemu, co můžeme prožít tady a teď v tomto neustále se rozvíjejícím úžasném posvátném okamžiku.

Tak že ešte raz odteraz nežime v pekle ale naopak v povznesenej radostnej mysli už tu a teraz. Trénujme to. Svet je nádherný napriek všetkému čo je v ňom zlé, myslime na to dobré a priťahujeme to vedome i podvedome do svojho okolia, utvárajme tak nový a lepší svet pre všetkých. Dokážeme to, tešme sa z maličkosti... Pozitivizmus má zmysel a funguje verte....
Nájdime a majme nebo vo svojom srdci to je to Kráľovstvo nebeské o ktorom tak priliehavo a dobovo hovoril Ježiš.
Keď to dokážeme zlo nad nami stratí akúkoľvek moc.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # Dědouch1 2017-03-14 23:12
"Pak bych ještě vytknul ten detail s jeho matkou Marií,že byla panna."
Já bych "chroupnul" i tu Marii. In vitro...
Jinak to vidím tak, že Ježíš rozdával nějaké placky z houbiček, či konopí (nebo něco). To se pak dějí věci...!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # Piovarči 2017-03-15 01:05
Dedouchu ono to ide aj bez tých hubičiek:-)
A tá myseľ čo má zrodiť to Zlaté dieťa Krista v nás by mala byť čistá ako tá nepoškvrnená panna.
Vo tom to je:-)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # chromolibden 2017-03-15 10:58
No máš určitě pravdu,že důležité je aby člověk poznal sám sebe,ale myslím,že pokud k tomu má člověka přimět náboženství,tak např. budhusmis má blíže k sebepoznání než křesťanství.I když do toho pravda tolik nevidím.

Mě je z těchto myšenek nejbližší víra Lakotů.Oni věřili,že jsou dětmi matky země a vše kolem je živé a proto je potřeba se k matce zemi chovat s úctou.Věřili,že po smrti se staneš kamenem,vodou či vzduchem a,že to všechno je živé.K sebepoznání jak to píšeš ty,měli své obřady při kterých podstupovaly nejrůznější procedůry jako například hlad,ve kterých překonávali sami sebe a hledali vize které je provázely životem.Ale nikdo jim nic nenařizoval a vše činili dobrovolně.Být lepším člověkem jim nekázalo desatero,ale vycházelo z přirozenosti člověka.Žili spokojený život daleko hodnotnější než my civilizovaní lidé i když nežili v pohodlí a museli žít v ostražitosti,př ed hrozícím nebezpečím přírody či jiných kmenů.
Fakt je ovšem ten,že jen do doby než přišli křesťané se svým lepším bohem,touhou po bohatsví a penězy.Byli to právě ti křesťané kteří se měli řídit svým desaterem,ale pro bohatsví a mamon,vraždili, masakravali s krédem lepšího člověka a ten lepší Pán Bůh se jen díval.

Však jestli si četl Mé srdce pohřběte u Wounded Knee,tak určitě tušíš o čem píšu.

Jinak musím říct,že k účelu sebepoznání slouží velice dobře Ayuahaska,ovšem pod dozorem šamana ve směsi odborně namíchané."Drog a" samotná má menší účitek než nikotin,ale v kombinaci se správnými bylinami se její účinek několikanásobně znásobí:
vitalia.cz/.../...
Doporučuju :)

Všechny tyhle praktiky se křesťanství snažilo po celá staletí zničit,trestat. vymítit.Už "čarodějnice" ženy které uměly perfektně pracovat s bylinným léčitelstvím,po něvadž si své zkušenosti léta předávali,trpěl i díky příchodu křesťanství.A sílu bylin objevuje člověk znovu ve velkém až teď i přes velký vliv farmaceutik.

Zkrátka a dobře,jsem toho názoru,že křesťanství spolu se schopností člověka zpracovávat ocel a následnou průmyslovou revolucí odklonilo člověka na slepou ulici vývoje,přinejme nším toho duševního.A pro duševní rozvoj lze využít jiné způsoby,protože tento je už přežitkem.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # Piovarči 2017-03-15 14:37
Kresťanstvo má ten problém že bolo asi v treťom storočí po založení odstrihnuté od poznania a tajomstiev Apokryfou. Ostávalo na povrchu. Povestná žaba zasadla prameň.

Samozrejme že som čítal Moje srdce pochovajte pri Wounded knee a presne viem o čom píšeš. Spätosť s prírodou a matkou Zemou je dôležitá súčasť prirodzeného duchovna.

Viem aj o aj Ayuahaske viem o DMT o molekuly duše. A DMT dokáže produkovať aj náš modzog, vytvára sa napríklad pri dlhodobom pobyte v tme a pri mystických stavoch.
Kresťanstvo pre mnohých čo v ňom vyrástli nemusí byť prežitkom ak skutočne hladali. Pre mňa rozhodne vo svojej rýdzej podstate prežitkom nie je, aj keď je pravdou že sprofanovalo a bolo mnohokrát prekážkov pokroku, vďala skostnatelosti. zneužitiam, špatným výkladom, dobovému dogmatizmu a primitivizmu jeho povrchných nositeľov.
Pre mňa ako záhadára sú jeho tajomstvá úžasné tak ako je úžasné celé to dobrodružstvo poznania a celá ta syntéza náuk, ktoré vyúsťujú v jedno jediné poznanie
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # chromolibden 2017-03-15 16:01
Supr,že je tu někdo s kým se dá bavit:)

Dimethyltryptamin využívali právě Lakotové,něž se stal z chlapce muž,odešel z kmene a takovým způsobem si přivozoval vize:)Osobně jsem to nezkoušel,ale věřím,že to funguje.

Jako píšeš,že kresťanstvo pre mnohých čo v ňom vyrástli nemusí byť prežitkom ak skutočne hladali.Věřím,ž e pokud jdeš do hloubky,může ti být ku prospěchu,pokud je to třeba.Nicméně myslím,že jsi světlá vyjímka.

Myslím,ale,že největším problémem všech náboženství je jejich zneužitelnost.B ez představených pokud by se křesťané řídili pouze biblí,měl bych ke křesťanům možná respekt.

Šalvěj Divotvornou znáš?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # Piovarči 2017-03-15 22:34
Tak to si ma dostal Šalvěj Divotvornou neznám:-)))
A k tomu kresťanstvu iste nie som sám je tam veľa skvelých ľudí a omnoho lepších.
DMT bol dobre experimentálne odskúšaný. ďalšou vhodnou rastlinou je Iboga, ale malo by to ísť aj inými technikami práve sa tým mienim zaoberať.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # chromolibden 2017-03-16 12:16
Iboga,vyzkouším:)

Dík za doporučení:)

cs.wikipedia.org/.../...

Původní obyvatelé Mexika ji používaly k tvorbě vizí.V tomto případě nejde přímo o DMT.Svým účinkům,je spíše podobná Auahasce.

Tohle je zajímavá stránka:
ayahuascask.info/.../...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Dědouch1 2017-03-16 12:29
Jeden z příspěvků, který má smysl. Díky.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # contumax 2017-03-14 11:32
Malik

Sám si sereš do huby...

To Ty jsi sračka, nerozumíš příčinám, jsi typický buran, hňup a trouba v jednom provedení...!!!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+12 # Dědouch1 2017-03-14 14:10
Neměl bys nastavit druhou tvář?
Takto tě soudruh pábůh nepochválí.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+7 # olinka215 2017-03-14 15:58
Ani nevíte,jak ráda Vás "vidím"
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+5 # Dědouch1 2017-03-14 18:05
Díky těší mě to.
Nepřestal jsem sem chodit číst, ale zapojit se, jsem nebyl schopen... Vlastně ani teď to není žádná sláva, ale jsou tady lidé, jichž zájem a účast mě "dostává"...
Mějte se hezky. :)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # olinka215 2017-03-14 19:35
Už bude jaro a s ním vypadá všechno lépe, tak doufám,že i Vám oběma bude mnohem líp. Držte se
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # Dědouch1 2017-03-14 23:16
Olčo, on to tady už Smrťák profláknul, ale asi vám uniklo, že tím "my oba", mám na mysli sebe a manželčina pejska...
Ale i tak, děkuji.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # olinka215 2017-03-15 09:31
To je mi strašně moc líto, vím jak Vám je, sama jsem tím prošla. Žádná slova nepomáhají, jen čas..
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # Piovarči 2017-03-15 11:17
Dedochu prajem všetko najlepšie cítim že bol nejaký problém a želám Ti veľa sily a zdaru....
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Dědouch1 2017-03-16 12:36
Díky, Pio.
On ten "problém" je definitivní. Ještě teď, v příštích dnech bude gradovat, ale snad se seberu. Prý bude lépe. Asi ano, ale na stará kolena chlastám, abych spal a to se mi nelíbí.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+7 # Historik 2017-03-14 16:11
No to já taky, nazdar.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+5 # Dědouch1 2017-03-14 18:06
Díky, těší mě to.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+7 # Piovarči 2017-03-14 18:33
Ahóóój dedouchu:-)))))
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # Dědouch1 2017-03-14 23:18
:)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # Piovarči 2017-03-15 01:07
Prosím ťa hoď mi odkaz na tých ruských smajlíkov
Dík:-)
Si nám tu chýbal... fakt:-D
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # olinka215 2017-03-15 09:36
Posílám Vám odkaz na smajlíky, jsou to ty "pravé od Dědoucha"
smayliki.ru/smilies-6.html
567bq
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # Dědouch1 2017-03-15 10:08
Těší mě to.
Ruské smajly hodila Olča (i já jinde), ale přidám slovenské. ;)
bestpage.sk/animovani-smajlici.html
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # Piovarči 2017-03-15 10:52
ďakujem Vám obom niektoré sú naozaj inšpirujúce:-)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+5 # chromolibden 2017-03-14 12:00
Malik

Contumax má svého boha a ty zase svoji nenávist vůči židům,zřejmě proto,že je považuješ za příčinu veškerého zla na světě.

Svět není černobílý,má barvy.

Něco mi to připomíná,že by Adolfa Hitlera?Myslím, že rozdíl je zde pouze ve slově slované a germáné.

Možná se pletu...

Nemám rád tyhle teorie.Mám kamarády mezi židy,jsou to obyčejní kluci,chodíme spolu na pivo a jsou to normální lidé.Nikdo z nich se k židovství nehlásí,ale geneticky jsou to židé.Jejich prarodiče prošli koncentračními tábory a mnohé vytrpěli.Jsou to rovní jedinci víc jak mnozí jiní.Proč by je chtěl někdo zabít jen kvůli jejich původu?Nelze lidi soudit na základě rasy a pokud tak někdo činí,šíří zlo a zlo je potřeba vymítit.Protože právě kvůli zlu a lhostejnosti,sv ět vypadá tak jak vypadá.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Malik 2017-03-14 12:41
chromolibden a contumax jste normální vlastizrádci a kolaboranti sionistů:)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+10 # Piovarči 2017-03-14 13:59
Malik bacha nehádž všetkých do jedného vreca. Sionisti sú niečo iné ako národ. Je to kasta, sekta v tomto národe, je to establišment opantaný svojou mocou a materialisticko u ídeou podrobiť a zotročiť celý svet. Je to tak chorobné ako bolo chorobné Hitlerovo šialenstvo obsadiť Rusko vyvraždiť Slovanov Židov, Cigáňov a skrátka zotročiť všetky menejcenné rasy.
Tak že my sme rovnako proti zámerom tejto vražednej Sionistickej sekty a odmietame jej hrôzovládu nad svetom, tak ako odmietame akýkoľvek fašizmus s rasovou nadradenosťou jedných ľudí nad druhými. Jedného národa nad druhým národom. Rozumieš?
Tak nás ty nehádž medzi kolaborantov. Nemôžeš odsudzovať celý národ, len preto že sa v istú dobu nechal sfanatizovať tak ako to urobil Hitler s Nemcami. Ak niekto berie náboženstvo len ako nástroj pre svoje zisky a moc ktorou ovláda ľudí zradil duchovnú ídeu, ktorá môže byť v každom náboženstve zneužívaná a kupčí s ňou a zapredáva sa zlu.
Po ovocí ich poznáte.... Darmo by mali medové slová...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-3 # mALIK 2017-03-14 15:54
Je mi Vás líto, jak ty sionisty a chazary chráníte:) až
slovanský národ povstane a zlinčuje vlastizrádce a kolaboranty jako vy, budu stát v první řadě s popcornem:)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+7 # chromolibden 2017-03-14 16:57
A proč sis změnil velikost písmen v nicku,to jde?



Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # contumax 2017-03-14 18:16
mAlÍK

TY JSEŠ PODVRAŤÁK ALÍKU, TO SE TI PODAŘILO, OPĚT JSI SE LAPIL DO SVÝ PROLHANÝ HUBY...!!!

ŠIŠKU Z KUKUŘICE OD POPKORNU JSI SI VRAZIL DO ZADKU...???
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # contumax 2017-03-14 18:18
Piovarči

1 *******

Moudrá to řeč...!!!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # contumax 2017-03-14 18:19
Malik

Seš ubohá postavička do jazu...!!!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+5 # Piovarči 2017-03-14 20:38
Contumax takto to nerob veď nechceš aby ti to robil aj on či?

Čo radí Skrytá ruka robiť v tejto Božskej komédii v tejto hre?

JAK HRÁT HRU

Buďte na sebe hodní. Rozvíjejte opravdovou a nefalšovanou lásku k životu a k bytí. Každý den buďte upřímně vděční Nekonečnému Stvořiteli za to, že vás stvořil, a za jeho štědré zaopatření. Vždyť jste přežili až doteď, nebo ne? Možná nemáte všechno, co byste chtěli, ale máte všechno, co potřebujete k tomu, abyste tu dokončili to, kvůli čemu jste se sem inkarnovali. Poděkujte za to. Touha sloužit pramení přirozeně z vděčného srdce.

Vyjádřete uznání a vděk Nekonečnému Stvořiteli za vše, co pro vás udělal a stále dělá. Dal vám dar životní zkušenosti a dal vám dar svobodné vůle, abyste si sami rozhodli, co s její pomocí vytvoříte.

Hlídejte si své myšlenky, neboť jsou mnohem mocnější, než si dovedete představit. Pokud všude okolo vidíte zkázu a chmury, pak se jedná jenom o to, co vysíláte vy. Svět je vaše zrcadlo. Vše co vyšlete, odráží zpět k vám. Pokud se vám nelíbí, co vám život ukazuje, je na čase změnit to, co mu ukazujete vy.

Když jdete z místa lásky ke svému stvořiteli, a chcete mu sloužit, pak vám přijde naprosto přirozené i to, že budete sloužit ostatním. Vždy hledejte způsoby, jak můžete pomoci svým bližním. Buďte ostatním oporou a raději je povzbuďte než byste někoho shazovali. Buďte majákem světla v temnotách.

Potřebuje stará paní pomoct s taškami? Jak se zachováte, když vás bezdomovec požádá o pár drobných, aby měl kde na noc složit hlavu? Slyšeli jste někdy o Andělech v přestrojení? Podívejte se a uvidíte božskou jiskru v srdci všech bytostí. Zacházejte s ostatními tak, jak byste chtěli, aby jednali s vámi. Jako kdyby váš stvořitel mluvil skrze vás. „Neboť se ke mně chováš tak, jak se chováš k nejmenším z mých stvoření.“

Je jen na vás, jak budete používat nástroje, které vám byly dány. Během inkarnací ve třetí úrovni, je negativita stále důležitým nástrojem v procesu učení. Učí vás co nedělat. Myslíte si, že musíte reagovat na negativitu větší negativitou? Nebo se rozhodnete v negativitě vidět jen nástroj, který vám nabízí příležitost. Všechny duše se nakonec dozví, že jediná cesta, která vede domů, je ta pozitivní.

Je velký rozdíl mezi tím se milovat a sobeckostí. Když opravdu pochopíte, co to znamená sám sebe znát a milovat se, nebudete moci udělat nic jiného, kromě toho milovat a sloužit druhým. Když toto pochopíte hluboko ve svém nitru, budete na cestě domů.

Toto je nepochybne dobra rada ako sa čo najrýchlejšie dostať z otroctva a strastí v tejto hre.... je v tom skutočne pravda.....
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # contumax 2017-03-14 18:21
Chromolibden

1 ***
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Chazar contumax 2017-03-14 19:32
Jen se smějte chazarští poskoci, jen se smějte:)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # Piovarči 2017-03-15 10:58
Snáď nechceš aby boli problémy ešte väčšie ako sú. Chceš zlepšenie pomerov nie? A to nejde dosiahnúť hrubým násilím. Musíme ísť na to pokojne. Nenávisť plodí nenávisť a násilie ešte väčšie násilie.
Čo fašizmus dosiahol svojími násilnosťami a vraždením len to že bol napokon zničený vlastnými zbraňami násilím

Tu je solídny návod ako vytvárať vzťahy medzi ľuďmi tak aby sme boli spokojný:
opäť citujem Skrytú ruku nedá sa inak preto že má aj v tomto pravdu:

VNEJŠÍ ODRÁŽÍ VNITŘNÍ

Existuje jednoduchý způsob, jak si váš individuální vývoj ověřit. Nezávisle na tom, co se děje v celosvětovém měřítku se zamyslete nad tím, jak láskyplné a harmonické jsou vaše osobní vztahy? Pamatujte, že svět je vaším zrcadlem. Odráží se vám z něj zpět to, co do něj od vás přijde a vstoupí. Do kolika hádek jste se v poslední době zapletl s vašimi blízkými? Panuje mezi vámi a vašimi kolegy v práci nevraživost a uštěpačnost? Díváte se na ostatní a přemýšlíte, jak byste je rád změnil? Nebo je máte rád takové, jací jsou?

Milovat někoho a brát ho takového, jaký je, tomu se říká Nepodmíněná Láska. To je něco, na čem budete dlouho pracovat, až postoupíte do pozitivní čtvrté dimenze. Nebylo by proto na škodu začít se v ní procvičovat už teď. Ale milovat někoho a přijmout ho takového, jaký je, neznamená nechat ho, aby po vás šlapal a tolerovat že se k vám chová zle. Znamená to milovat a přijmout jeho duši, nikoliv chování této duše. Jejich chování nevyjadřuje to, kým jsou. To, kým doopravdy jsou, vyjadřuje jejich duše uvnitř. Kvalita vašich vztahů je tak skvělým zrcadlem, podle něhož můžete posuzovat, co vlastně sami do světa vysíláte.

Když se na někoho podíváte a soustředíte se více či méně pouze na něho, vidíte vlastnosti, které se vám na něm nelíbí a které byste chtěli změnit, nebo přednosti a rysy, které se vám líbí a které obdivujete?

Pamatujte, co si tu neustále opakujeme, a sice že veškeré myšlenky, všechna slova a činy jsou tvořivé. Vrátí se vám přesně to, co jste vyslali ven. Takže když vyšlete myšlenku: „Proč se mi s ní tak špatně žije? Proč se ke mně takhle chová?“, popřemýšlejte, co to vlastně děláte?

Nyní se soustřeďte, protože to, co řeknu, je tak zřejmé, že by vám to mohlo uniknout. A často vám to také uniká. Když ze své otázky odstraníte otazník, vlastně tím říkáte: „S ní se tak špatně žije. Chová se hrozně.“ Vidíte, co vlastně sami způsobujete? Právě jste v osobě, kterou chcete změnit, sami vytvořili chování, které se vám nezamlouvá. A došlo k tomu proto, že nechápete zákon vyzařování a přitažlivosti.

Zkuste si takový experiment: vezměte si někoho ve vašem životě, koho máte rádi, ale s kým je někdy těžké vyjít. Zamyslete se nad myšlenkami, které jste do této osoby promítli. Všechny negativní myšlenky. Zeptejte se sami sebe, zda negativní vlastnosti a chování tohoto člověka nějak nekoresponduje s myšlenkami, které jste o tomto člověku měli? Pokud k sobě budete upřímní, vsadím se, že to tak téměř jistě bude.

Samozřejmě, že se tak museli chovat už předtím, protože jinak byste si nevšimli, že se vám jejich negativní vlastnosti nelíbí, ale každý z nás občas nemá svůj den. Čím více se na to negativní chování koncentrujete, tím víc si ho budete všímat. To je jen život, který neustále plyne a který se snaží vyhovět vašim očekáváním ohledně toho, jaký pro vás má být. Teď, když jste si uvědomili co se děje, co s tím uděláte?

Jednoduše si všimněte negativních myšlenek, když se vám v hlavě objeví. Musíte se doslova nachytat až se vám opět začnou honit hlavou. A pak jen prostě změňte a perspektivu. Zaměřte se místo negativních myšlenek na to, co se vám na onom člověku líbí. Jaký má krásný úsměv, jak máte rádi zvuk jeho veselého smíchu. Jak hezky dělá to či ono, jak vám umí pomoct a jak vás má rád. Dál se zabývejte těmito pozitivními myšlenkami. Vytrvejte, protože zezačátku nejspíše budete muset vyčistit dost negativní energie, a zkoušejte se nachytávat víc a víc a soustřeďte se jen na to pozitivní. A pak už se jen připravte na téměř magickou změnu vašich poměrů.

Vždy sledujte své myšlenky a jejich kvalitu, protože to, na co myslíte, je přímo a velice úzce spjato s tím, co vidíte kolem sebe, a s tím, co vám Život přinese. To je rozdíl mezi vědomým a podvědomým tvořením.
www.suenee.cz/.../

Skúsme toto všetci aplikovať vo vzťahoch aj tu v diskusiách napriek tomu že máme veľmi odlišné či protichodné názory na mnohé veci. Urobme všetci spoločne vzájomné ústretové kroky a porozumieme všetkému omnoho skôr.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+24 # .lak 2017-03-14 08:44
Tohle jsem chtěl dát na zvědavce ale konec se nějak záhadně zmastil asi pro délku a i po mázání jsem z toho byl jelen tak dám sem.
Není od zajímavosti
že lidé vedení neviditelnými ručičkami trhu vždy skončí na hradbě šlechty a lokajníci (politici) ometající hodovací stoly šlechty si rádi přebírají role komořích za úplatu ne od těch kterým slouží ale od daňových kuliú v dvojroli drábů. V rámci hesla co je boží patří bohu, co je šlechty patří šlechtě a lůza nezvedená nevycválaná kacířská rouhající se držkující potřebuje držet pevně uzdu u huby. Což interesovaní v šapitó drezůru dotčených industriálem zisku rádi za úplatu (korupci a aroganci moci) poskytnou cílové skupině. Poslední odkaz směřuje k tomu že v pasti funkční neodpovědnosti plácajících lidi jak dementi plastelínu se může se vzletnými žvásty ocitnout krajina s naivními, povolnými a obluzenými vidinami pustých slibů prostřednictvím (sebe)nájemných ..píp.
www.youtube.com/.../
www.youtube.com/.../
www.youtube.com/.../
A zjevně nastal posun kdy prostě nevěřícně jsou lidé evropy jsou v obdobné anabázi vykuky kukačkami pro své kukačky do vašich hnízd a na to jsem přebral opis Z NWOO. org
Sasin
10.3.2017 (22.31)
Socialistické Československo se budovalo 40 let pod bičem rudých otrokářů. Až bylo prase tlusté, prodali ho na jatka. A za 20 let pod bičem kapitalistickýc h otrokářů je z toho zase kolonie. Okradení podílníci na půdě a rozpočtu byli zase předhozeni soudu. Budou rozhodovat kukačky! “ Málo dáváte“. Musíte dávat vííc. Víc, víc nebo vás odsoudíme římským právem k smrti. Preambule rozsudku,, „buď to znovu postavíte do 20 let nebo vás zabijeme.
Sasin napsal:
8.3.2017 (16.43)
Šmejdům už státní obušky na lidi nestačí, chtějí udělat jeden velký obušek, že nám ho jako budou pujčovat.Rozhod nou o tom PÁNI z Brusele, kteří se objevili v křeslech nigdo neví jakým mechanizmem, že to znamená jako vyobrazení maximální vůle zotročených národů.

Něgdo by si mohl myslet, že čeho je moc, toho je příliš. Že ti zdebilizovaní zápaďáčtí sociální nženýři i jsou jako naši kamarádi. Že u nás vykoupili za babku, podvodně, to „hospoDÁŘSTVÍ“, abychom si jako neublížili a zástupně ho pro ně jako vylepšili a zvedli šmejdům platy. Muheeeee.

A voni si z toho dělají srandu všichni vrabci, ale blboni tomu nerozumí a ještě si ti šmejdi chtějí udělat zadáčo, „na úvěr“ armádu, kterou složí z okradených podílníků, že jim jako budou “ pomáhat a chránit“ šlohnuté podíly, PROTI VŠEM, co chtějí podíly navalit zpět. :-) A gdo si myslí, že tam za devatero ukradenými lesy a devatero zprivatizovaným i řekami, pracují něgde nějací lidumilové, co to myslí fakt kamarádsky, od srdce, tak mu bez pomoci reverzního mentálního výplachu nebude pomoci.
_________________________________________
czechfreepress.cz/.../...
www.youtube.com/.../
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+6 # Věra Štimová 2017-03-14 12:34
To, co tyhle rodiny dělají, je vlastně otročina tomu, koho prosí za moc a bohatství. Potom jsou otroky moci a bohatství. Jednají bezcitně jenom proto, že je vede ten, který jim nabídl moc a bohatství výměnou za jejich Duše. Ta se vůbec v nich neprojevuje, protože jsou jednoduše otroky moci a bohatství. Ten, co jim to propůjčil z nich vlastně jedná. Bezcitnost je toho jenom průvodním jevem. Pokud je ve světě deset procent takto vedených, pak se chovají naprosto stejně. Život pro ně nemá smysl, ale jenom snaha ovládnout celý svět a zničit život, je jejich cílem. Je to vlastně přesně to chování, které je opakem Desatera. K němu mám však výhradu, protože tam chybí dva důležité zákony, bez nichž by nebylo Života. Asi proto Mojžíšovi ty desky vypadly z rukou a pak to tam nedal, nevím. Každopádně je logické, že život není možný bez svobody a otroctví není život, je to pouhý program otrokáře. Takže v tom Desateru musí být zákon Neovládej druhé, ale sebe ovládat budeš !!! To by si ty rodiny měly uvědomit dříve než na smrtelné posteli. Dalším pravidlem musí přece být: Pravdu budeš hlásat, lhát nebudeš !!! To je další Zákon a Kenedy věděl, proč chce rozprášit ty tajné organizace. Tyto dva Zákony v Desateru chybí, ačkoliv je každému jasné, že bez nich se žít nedá. Vatikán ale po staletí se drží toho, co vypadlo Mojžíšovi z rukou a následně dal zabít tři tisíce lidí. Proč asi ? Tolik lidí se odešlo modlit k těm, kteří mají za ozdobu hlavy rohy. Pak se nedivme, že se jako ta zvířata taky chovaj, včetně toho stádního chování, kterému se říká po lidsku prostituce nebo spíš bordel.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Piovarči 2017-03-15 03:49
Ako to vysvetluje Skrytá ruka?

Pozemské pokrevní linie si neuvědomují celkový obraz. Nejsou součástí naší skupinové duše, Lucifera. Domnívají se, že jejich úkolem je ovládnout svět, kontrolovat a zotročit a vytvořit tolik utrpení a negativity, jak je lidsky možné. To je jejich úkol – ovládnutí světa. Pokud si toto uvědomíte, musíte říct, že dělají skvělou práci.

Jsou si vědomi, že demokracie je jen iluze, vytvořena za účelem udržet vás v otroctví. V zákulisí existuje pouze jedna strana – naše strana. Bez ohledu na to, jaká strana „vyhrává“, vždy vyhrává Rodina. Existuje mnoho možností a alternativních scénářů. Rothschildova linie (ne jich opravdové jméno) byla přední linie, která se postarala o uzavření sítě kontroly nad lidstvem. Ale i oni jsou v rámci Rodini jedni z těch méně mocných. Jména, která neznáte, mají tu skutečnou moc.


Jedna z věcí, které pozemské linie nevědí a ani nemohou pochopit je, že naše agenda je nakonec pro nejvyšší dobro všech zúčastněných stran. Poskytujeme katalyzátor. Pokud by si byli vědomi této pravdy, dochází k mírnému riziku, že by svou práci neudělali správně a mohli by přijít o to přidat se k nám v naší 95% negativní Sklizni. Ví o Sklizni a o tom že je nutné dosáhnout 95% negativity, aby bylo možné se dostat ze třetí dimenze a to je veškerá motivace, kterou potřebují k dosažení svého konečného cíle.

Jak toho dosáhnou, pro nás není příliš důležité, pokud se jim dílo podaří. Někdy musíme zakročit, pokud se stane něco, co by mohlo zasáhnout do našich plánů, nebo co jde proti našim tužbám, ale to se nestává příliš často.

My již víme, co nás čeká na planetě s negativní polaritou ve čtvrté dimenzi. Budeme muset zažít negativitu naší vlastní tvorby a poznat, jaké to je. Budeme si muset odpracovat naši špatnou karmu, kterou jsme získaly díky našim špatným činům. Ale ve stejnou dobu si uvědomujeme, že se jedná o nádhernou spletitou hru, kterou spolu zde všichni tvoříme a také víme, že budeme odměněni za dobře odvedenou práci. Bude nám poděkováno za to, co jsme museli obětovat, abychom do hry mohli vnést tolik negativní energie jen kvůli vám, abyste ji mohli moudře využít a zjistit, kým nejste.

Nezapomeňte, že tady všichni jen hrajeme tu nádhernou hru, kterou jsme společně vytvořili s naším Nekonečným Stvořitelem. A ve stavu mezi inkarnacemi jsme těmi nejlepšími přáteli. Nikdo opravdu neumírá a nikdo doopravdy netrpí, s výjimkou ve hře. Hra není realita. Realita je realita. A máte sílu vytvořit si svou realitu uvnitř hry poté, co se naučíte, jak to provést.

Můžete se podívat dál, než vám dovolí vaše oči a najít lásku a štěstí v tomto světě plného strachu a úzkosti? Pokud ano, stanete se majákem světla v temnotách. Propadnete se do tmy anebo budete pevně stát a nadále zářit božím světlem, které vychází z vašeho nitra? K tomuto rozhodnutí musíte dojít každý sám.


Pokud je Jediný Nekonečný Stvořitel opravdu nekonečný a vytvořil vše, co je, nedává pak smysl to, že je Nekonečný Stvořitel také součástí vás a také všech věcí? Až uvidíte božskou jiskru Nekonečného Stvořitele nejenom uvnitř sebe ale také uvnitř těch, kteří by vám chtěli ublížit, iluze nad vámi ztratí svoji moc. „Milujte své nepřátele a modlete se za ty, kdo vás pronásledují „.

Presne toto sa dialo ranným kresťanom, presne toto robil Ježiš i jeho nasledovníci.....
Tu má Skrytá ruka absolútnu pravdu
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+6 # Věra Štimová 2017-03-14 13:44
překladač:
Světové zednáři se shromažďují v Tokiu tento týden a příští zvolit nový světový velmistra, podle japonského vojenského zpravodajství. Setkání začne tento týden na podzemním komplexem Freemason poblíž Tokijská věž a bude zakončen závěrečnou výběru vedení na Sanno Hotel na 25. března, zdroje říkají. Setkání se konají kvůli dlouhodobým zednář cílem je vytvoření benevolentní světové vlády, je blízko dokončení, zdroje i nadále.
K dispozici je také hodně mluví z více zdrojů jakési akce plánované na 15. března Ides března. To byl den, kdy Julius Caesar byl zavražděn. To je také den, kdy americká vláda zasáhne jeho dluhového stropu. Asijské Tajné společnosti ze své strany místo velký důraz na 19. března, v den poslední Ming císař zemřel (také shodou okolností tohoto spisovatele narozenin). Přesně to, co se stane, není jasné, ale určitě poslední poloviny března bude vidět mnoho změn světě více zdrojů souhlasit.
K dispozici je také mimořádně vysoké napětí po celém světě jako různých mocenských center žokej na pozici v nadcházející světové federace, různé zdroje souhlasit.
Napětí jsou nyní zvláště vysoké v Japonsku a na Korejském poloostrově o to, kdo obsadí trůn císař sjednocené Koreji, japonské vojenské výzvědné zdroje říkají. Rothschildové a Číňané chtějí instalovat Kim Han Sol, nejstarší syn Kim Čong-nam, který je zase nejstarší syn bývalého nejvyšší vůdce Kim Jon-ila, čínské zdroje rozvědky říct. To je důvod, proč Rothschild loutkové politici v Japonsku volal po preventivním útokem proti Severní Koreji.
reuters.com/.../...
To je také důvod, proč různé mediální zprávy navrhl americký prezident Donald Trump bude posílat B-52 jaderných bombardérů do Jižní Koreje.
dailymail.co.uk/.../...
Nicméně, Severokorejci tvrdí, že Kim Han Sol prezentováno jako kandidáta na císaře je falešný s jinou tváří od skutečné Kim Han Sol. Chcete-li jet domů své stanovisko, Severokorejci vypustil rakety schopné zasáhnout americké vojenské základny v Japonsku. Také podle japonské vojenské zpravodajské služby, rozmísťovány 100.000 severokorejskýc h vojáků speciálních sil, ozbrojené s kufrem jaderných zbraní, japonských městech Nagoya, Osaka a Tokiu.
Lidé za Kim Han Sol, pro jejich část, řekněme Kim Čong-un je jen zástěrka pro rodinu Cabot Švýcarska a klanu Nabeshima za skupinou Mitsubishi, která podporuje premiér Abe.
Samozřejmě, že současná japonská královská rodina je také falešný ale skutečnost, skutečně obsadí trůn jim dává jistou legitimitu. Totéž lze říci o Kim Čong-un.
Hovoříme-li o Japonsku, boj o moc je zde také zesiluje. Khazarian Mafia předala kontrolu nad japonskou voleb krást mechanismus...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # Věra Štimová 2017-03-14 13:48 Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # juden 2017-03-14 21:08
„Boj mezi lidmi a nenávist mezi nimi jsou živeny velice specifickými zůčastněnými stranami. Je to malá mezinárodní klika bez kořenů, která štve lidi proti sobě, která nechce aby měli mír!

Jsou to lidé, kteří nejsou doma nikde a zároveň jsou doma všude! Kteří nemají žádnou zemi, se kterou by byli spjati, ale kteří dnes žijí v Berlíně, zitra v Bruselu, další den v Paříži, potom v Praze, Vídni, nebo Londýně a kteří se cítí doma všude!

Jsou ti jediní, kteří mohou být považováni za mezinárodní elementy protože podnikají naprosto všude!“

A. Hitler (10. Listopad 1933)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Piovarči 2017-03-15 02:21
Toto je pravda, ale odporujme im inak ako to robil Hitler. Predsa nebudeme ako oni. Nie sme predsa vrahovia ani ľudia nenávisti.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat

Přidat komentář

Bezpečnostní kód
Obnovit


Anti-spam: complete the taskJoomla CAPTCHA
Top of Page

Nezávislé zpravodajství z celého světa aneb Co se jinde nedozvíte | Založeno 2011
Máte dotaz? Chcete inzerovat na AC24? Neváhejte nás kontaktovat formou emailu: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Copyright © 2011–2016 AC24, s.r.o. | O projektu | Tiráž | Napsali o nás | Podpořte nás

Webový portál AC24.cz ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.