AC24.cz

AC24.czZ domovaUkrajinská bezpečnostní služba zkonfiskovala záznamy řízení letového provozu o malajském letadle

Sociální sítě

Reklama

Ukrajinská bezpečnostní služba zkonfiskovala záznamy řízení letového provozu o malajském letadle

Když jsme před tím komentovali abnormality letové dráhy letu MH-17, řekli jsme, že „možná, než dospějeme k ‚jistému‘ závěru o zapojení rebelů nebo někoho jiného, by měla být před něčím obviněním zodpovězena otázka, proč se vlastně pilot odchýlil od svého obvyklého letového plánu, proč vletěl do uzavřeného vzdušného prostoru, a jaké vlastně dalo kyjevské řízení letového provozu instrukce, pokud nějaké, minuty před tou tragickou explozí?“ Tyto prosté odpovědi by mohly přijít, kdyby Ukrajina pouze zveřejnila záznam Řízení letového provozu mezi věží a letem MH 17, což taková Malajsie po ztracení letu MH 370 udělala, ten však dosud nebyl odhalen. (ilustrační foto)

Teď to vypadá, že odpověď nepřichází, protože BBC hlásí, že „Ukrajinská bezpečnostní služba SBU zkonfiskovala záznamy rozhovorů mezi činiteli ukrajinského řízení letového provozu a posádkou zříceného letounu, řekl tiskové agentuře Interfax zdroj v Kyjevě.“

Co se s těmi záznamy stalo dále, je zcela neznámé. To, co je známo, je, že jakékoliv naděje na získání neupraveného vysvětlení, proč ten letoun letěl tak, jak letěl, nebo co mohl pilot vidět nebo říkat v okamžicích před výbuchem, navždy zanikly.

Rovněž to znamená, že jakákoliv naděje na možnost práce se skutečnými fakty místo emočních apelů a na dobrání se kořenů tragédie malajského letounu, spočívá už jen v tom, co by mohlo být zaznamenáno v černé skříňce, jejích poloha není teď přesně jasná. Z Independent:

„Ukrajinské záchranné služby našly dvě černé skříňky na místě havárie sestřeleného letu Malaysia Airlines MH17, citují říkat guvernéra východoukrajinského regionu Doněck.

Naše záchranné služby našly dvě černé skříňky. Nemám žádné informace, kde jsou ty skříňky v tomto okamžiku,“ řekl tiskové agentuře Intefax-Ukraine Kosťjantyn Baťovskij.

Pro-ruští separatisté v regionu ve čtvrtek řekli, že oni našli jednu černou skříňku, když se zřítil malajský letoun mezi Krasni Luč v regionu Luhansk a Šachťarsk v sousedním regionu Doněck.

Tisková agentura Interfax-Ukraine tvrdila, že ta první černá skříňka byla poslána na analýzy do Moskvy, hlásí BBC. Tato tisková agentura teď ohlásila, že na místě havárie byla nalezena i druhá černá skříňka.

Ruský ministr zahraničí Sergel Lavrov byl citován, jak říká, že Rusko neplánuje převzít „černou skříňku“ s letovými záznamy ze zříceného malajského linkového letu MH17 z území drženého pro-ruskými separatisty na východní Ukrajině.

Avšak vůdce separatistů Alexandr Borodaj řekl Associated Press: „Žádné černé skříňky nebyly nalezeny… Doufáme, že je experti vypátrají a vytvoří se obrázek toho, co se stalo.“

Mluvčí ministerstva záchranářství v Kyjevě tuto zprávu odmítl komentovat.

Jinými slovy ještě více fakta postrádajícího zmatku a spekulací, což je ovšem právě to, co na propagandě založený systém referování potřebuje.

A proto právě tak jako v případě letu MH-370 i u MH-17 se možná nikdy nedovíme, co se opravdu stalo.

Zdroj: zerohedge.com

Komentáře   

+92 # Adolf Balík 2014-07-18 21:16
Divné je také to, což zatím nikdo nevysvětlil proč, že tomu letadlu, které letělo 35 000 stop vysoko nařídili, aby sestoupilo na 30 000 stop. Nahnali ho do válečné zóny a nařídili mu sestoupit níž.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-16 # já, ano já. 2014-07-18 23:31
Na 33 000 ft. Což je strašně velký rozdíl, mno. Kdyby zůstalo na 35 tak by se určitě nic nestalo.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # Winetou 2014-07-18 23:53
Mozno to uz niekto napisal, ale paranoja vyhrala. To lietadlo co zmyzlo pred pol rokom je take iste ako toto zostrelene....
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+24 # ric 2014-07-19 01:23
Cituji Adolf Balík:
Divné je také to, což zatím nikdo nevysvětlil proč, že tomu letadlu, které letělo 35 000 stop vysoko nařídili, aby sestoupilo na 30 000 stop. Nahnali ho do válečné zóny a nařídili mu sestoupit níž.

Moc dobře víte,kdo to letadlo,poslal na smrt....posrali to ..voli ,,,,
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+15 # Aldous Huxley 2014-07-19 06:59
Adolfe, 35-33-30.000 fítů jsou běžné letové hladiny pro civilní letadla (ICAO).
Aby jsme zase nehledali spiknutí v tom, že pilot první si kupoval kapesníky ve stejném kšeftě, jako ten, co zmizel i s letadlem...
Letadla nad tím územím něměla létat vůbec.
Co kdyby někdo vystřelil do vzduchu z kalacha?

Tobě i jiným prospějí základní informace:
cs.wikipedia.org/.../...
en.wikipedia.org/.../...
Tahle práce je přehledná:
dspace.upce.cz/.../...
Tady je pěkně vysvětlené, že letové hladiny jsou rozvrstvené po 1000 fítech.
en.wikipedia.org/.../...
A tady VERTIKÁLNÍ SEPARAČNÍ TABULKA ICAO:
en.wikipedia.org/.../...




Citace:
Arsenij: pane prezidente, vážený Petro Olexijovyči, drahý příteli, nad Doněckem nám stále padají letadla, ministr obrany varuje, neměli by jsme tam zavřít nebe?
Bandité ruští sestřelí civilní letadlo a bude průser. Mají i BUK či DUB, co sundá letadlo i ze stratosféry.

Petro Olexijovyč: idi v pizdu durak Arsenij, když sestřelí, tak sestřelí, budou mít průser teroristi světový. Snad k nám potom příjdou konečně tím černým skurvysynem slibovaní geroji američtí a pozabíjí je. Job tvoju mať, Arsenij.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Ephedrix 2014-07-19 15:16
"Co kdyby někdo vystřelil do vzduchu z kalacha?"

LOL, nechci mi nahovorit, ze si vazne myslis, ze dostrel projektilu z kalacha je dostatocny,aby doletel 10 km do vysky. :D Ziadna rucna strelna zbran - mam na mysli utocne pusky, poloautomaty, gulomety, pistole, revolvery, granatomety, odstrelovacie pusky - nebudem menovat cele portfolio, nema sancu na taky dostrel. :D A ani si si nenaznacil, ze ide o ironiu.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-3 # Aldous Huxley 2014-07-20 07:43
Děkuji.
Mé druhé já ti děkuje!
Uzavřel jsem sázku sám se sebou, či na tu nebetyčnou blbost někdo zareaguje.
A ty jsi zareagoval.
A moje druhé já, vyhrálo.
Je ještě větší skeptik, jako to první, checheche, co tvrdilo, že takhle tupý nikdo být nemůže.

Nejsem schizofrenik, jen si dělám prdel.

No ale když si někdo říká efedrin, je to dost vypovídající.
Já mám také rád léky s efedrinem.
Celý život.
Když mám rýmu, napuchnutou sliznici nosohltanu mi nejlépe uklidní originální efedrin, nebo pseudoefedrin.
Po pár kapkách kapek, ve kterém je, zase dýchám nosem.
Ale teď na něm někteří frčí, či spíš na metamfetaminu (pervitinu), který z něj připravují.
Nezahrávej si, efedríne.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Ephedrix 2014-07-23 17:26
Asi si bol ozraty a preto nevidis. Pises o nejakom efedrine, pricom moj nick nema s efedrinom nic spolocne. Vyplodil si naramnu tupost.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Paffko 2014-07-19 12:15
Vami zminena letova hladina je naprosto normalni a zmena letove hladiny taky. Jen delate z komara velblouda. Buk by je sestrelil jak v 35k tak v 30k...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+84 # gaba 2014-07-18 21:33
to je špatný,to je jakoby vrah vyšetřoval vraždu.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+75 # Šafránková 2014-07-18 21:39
Takže když dispečer Carlos poslal zprávu:vlítli sem nějací cizinci a všechno zabavují,asi to nebyla lež
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-46 # Moret Hanfi Vedick 2014-07-18 22:20
Carlos je fake, zadny neexistuje
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+26 # gaba 2014-07-18 22:29
dolož
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+8 # lpg 2014-07-19 07:20
Lidi proč pořád reagujete na trolly? Jen se tím zasírá diskuse. Ani si ty jeho keci nečtěte, je to ztráta času, natož na něj reagovat.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # Aldous Huxley 2014-07-19 07:42
ONO SE VĚTŠINOU DOKAZUJE, ŽE NĚCO JE, NE ŽE NĚCO NENÍ.
KDYŽ NAPÍŠEŠ "DOLOŽ" (ŽE CARLOS NENÍ) TAK MNE NAPADNE "KDE NIC NENÍ, ANI SMRT NEBERE". TY SE FAKT BÁT NEMUSÍŠ.

"DOLOŽ" ŽE PUTIN NENÍ ĎÁBEL Z VINOHRAD A NEZAPÍCH U ŠENFLOKŮ DÍVKU MLADIČKOU VIDLIČKOU!!!

Citace:
Mějte se dámy dnes
Přede mnou na pozoru
Se mnou si není
Radno hrát

Plá ve mně vášní běs
Mám v srdci tolik vzdoru
Vždyť jsem ten nespoutaný
Ďábel z Vinohrad

Mé žhavé touze
Žádná neunikne
Zmocním se láhve vína
Jen to fikne
Než nebohá si dívka
Na mne zvykne
pošlu jí zbohem a piju dál

Už přece dávno
Dávno nejsem dítě
A vím co se může stát
Když rozhodím
Své lásky žhavé sítě
Já nespoutaný
Vášní hnaný
Ďábel z Vinohrad

Jen jednou to jsem klopýt
Měla prý v těle čest
A nedala se opít
A nedala se svést
A já se slzou v oku
Tu dívku mladičkou
Ten večer U Šenfloků
Jsem probod vidličkou

Mějte se dámy dnes
Přede mnou na pozoru
Se mnou si není
Radno hrát
Plá ve mně vášní běs
Mám v srdci tolik vzdoru
Vždyť jsem ten
Ďábel z Vinohrad
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # pozorovatel 2014-07-19 08:12
-Církev nezakazuje hledat důkazy existence Boha.
-Církev mluví o Ježíši Kristu, kterého jeho současníci /a výjimečně i někteří následníci/ viděli a znova uvidí.

Produkujete ukvapené soudy nebo v horším případě i lži.
Oboje špatně!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Aldous Huxley 2014-07-19 10:11
Halucinace?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # jk 2014-07-19 12:36
Naprosto nechápu, co má tento příspěvek společného s čímkoliv, a nevidím v něm žádnou logiku.

Ano, Ježíš nikdy neexistoval, není o něm jediný důkaz, ač se ho apologisté snaží najít už od 1. století, a byli moc překvapení, když na ně v Judeji čuměli jako na blázny. Křižáci jej hledali několik staletí, ale doposud nemáme nic. Ani řádek. První historická zmínka od Tacitia zmiňuje nejdřív křesťany, pak až Ježíše. Bible je plná historických nesmyslů. Evangelium podle Tomáše je kacířská literatura a dodnes o něm skoro nikdo neví. Herodes nikdy žádný neviňátka nezabil. Ježíš jako by přes kopírák vypadnul z oka egypstskýmu Horovi, co se rovněž narodil na zimní úplněk, odstrčenej mezi pasákama ovcí, jelikož mu hrozila vražda, jelikož byl prorokovanej, lidi ho chodili zdravit vedení hvězdou na východě, jeho tatínek byl Bůh, matka panna, otčím královského rodu, ve 12 zmizel, okolo 30 byl pokřtěnej, bojoval na vrcholku hory se svých arci rivalem, vyhrál, začal léčit, chodit po vodě, vzkřísil 1 člověka z mrtvých, byl chycenej, nespravedlivě přišpendlenej ke kříži mezi dvěma zlodějema a vstal z mrtvých.

A co? Ten příspěvek, vážený pozorovateli, pořád nechápu. Nedává mi smysl.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # HlavaBSF 2014-07-19 08:23
Cituji Moret Hanfi Vedick:
Carlos je fake, zadny neexistuje


Ano a ty taky neexistuješ protže jsi bot .....ješte k tomu blbej.....
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Josef Zlámal 2014-09-09 22:25
Kéž by se to dalo říci o tobě.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # gaba 2014-07-18 22:41 Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # já, ano já. 2014-07-18 23:20
:DDDDDD

Někdo vás slušně trolluje.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-3 # Šafránková 2014-07-18 22:34
gaba,tohle je tak závažný konflikt,že nebude možné něco tutlat,skrývat a retušovat.Proto chtějí co nejširší zahraniční účast na vyšetřování.UA vláda by těžko obhájila úniky důkazů.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+6 # gaba 2014-07-18 22:46
to beru,jenomže SBU ví co ví a tak se můžou třeba ztratit,nebo jim je "ukradou separatisti"
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-3 # Šafránková 2014-07-19 15:22
Separatisti to tam hlídají jak ostříži,neboť vina padá na ně.Jestli to nebyli,je v jejich zájmu,aby se tam neztratil ani šroubek.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-33 # Moret Hanfi Vedick 2014-07-18 22:46
- kdo strili na letadla blizici se od zapadu UA - teroristi z vychodu
- kdo se chlubil ze sundali dalsi AN - teroristi z vychodu
- videozaznam s BUKem odjizdejici do Ruska bez jedne ze strel - odkud jede ? od teroristu z vychodu

at uz NATO jedna a rozstrilly ty vychodoruske krovaky na sracky, uplne na kasi. NATO mesice cumi jak se teroristi roztahujou a i po sestrelu letadla si jeste ty [...] ruske uzivaji zivota ? Snad v noci nebo zitra uz bomby rozervou na kusy ty jejich smradlave drzky
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+14 # russel 2014-07-18 23:38
Cituji Moret Hanfi Vedick:
- kdo strili na letadla blizici se od zapadu UA - teroristi z vychodu
- kdo se chlubil ze sundali dalsi AN - teroristi z vychodu
- videozaznam s BUKem odjizdejici do Ruska bez jedne ze strel - odkud jede ? od teroristu z vychodu

at uz NATO jedna a rozstrilly ty vychodoruske krovaky na sracky, uplne na kasi. NATO mesice cumi jak se teroristi roztahujou a i po sestrelu letadla si jeste ty [...] ruske uzivaji zivota ? Snad v noci nebo zitra uz bomby rozervou na kusy ty jejich smradlave drzky
; urychlene se jdi lecit!! .... ba mozna je uz pozde!! x
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+16 # Renny35 2014-07-18 23:53
Takové lidi EU a USA potřebuje stačí trošku poupravit nebo obrátit zprávy a debilové se chytnou.stačí inernetový retard jako Ty pak zelený mundur a hybaj za nás válčit.nebo apoň makat ve zbrojařským průmyslu.jsem si 100% jistý,že takovýmu blbovi by zbraň do ruky nedali.Mimochod em.Víš že v roce 1945 USA bombardovali Prahu protože si mysleli že je to Berlín? Víš kolik tehdá zařvalo lidí díky omylu slavných Američanů? je zajimavé že USA se starají o jiné a sami u sebe si vlastní lidi nehlídajía nestarají se pak takový duševně nemocní jdou a vystřílí školu atp..
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+9 # intection 2014-07-18 22:53 Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+9 # intection 2014-07-18 23:01
Odpoveď: obrovská provokácia s pravdepodobne likvidáciou ľudí z zmiznuteho lietadla pred 2 mesiacmi
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-24 # Moret Hanfi Vedick 2014-07-18 23:08
ty ses taky dobrej zakusek :-))
a ten let skutecnej podle tebe zmizel kam ? co se stalo s letadlem ktere skutecne odstartovalo a podle tebe nespadlo ? ...aha. uz chapu, bude pouzito nekde priste, urcite ho unesli kluciz CIA :-)))
Piiitcho , jak muzes bejt tak vylizanej :-)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+13 # jojo 2014-07-18 23:43
Ty si jasný príklad vylízaného [...]a, ktorý plánovite zasiera diskusiu. Ty si asi nič nepočul o Odese, že?
Ty si jasný produkt ČT a mainstreamu. Kladiem si otázku, preču tu vôbec na AC24 oxiduješ, keď Ti je všetko jasné? Prečo nejdeš diskutovať na stránky mainstreamu? Tam sa môžete poplácavať akí že ste to kabrňáci a ako všetkému rozumiete. Už rozumieš blbečku?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-1 # Paffko 2014-07-19 12:45
Hlavne ze vy se tady poplacavate a rikate si jak to vse vite a jak ze je to vsechno jinak nez se pise v zapadnich medii. To vy si tady tvorite svuj vlastni svet podlozeny nesmysly. Prosel jsem tady par clanku, vsechny uvadeji jeden zdroj a tim je zahranicni konspiracni web, a ten zahranicni web bud nema zadny zdroj, nebo ma taky zdroje z pseudovebu. Co vam dava takovou jistotu, ze to co se tady pise je skutecne pravda? Porad rikate jak oficialni zpravy lzou, ale vubec se nezamyslite nad tim ze muzou lhat i zpravy na ac24 nebo podobnych pseudowebech? Vsadim se ze 95% reakci bude ze jsem hluak a ovce zapadnich medii... Ale co jineho slyset od ovci ac24 ;-)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+8 # MAXIMAQX 2014-07-19 01:24
Tebe ty buku uz par dnu sleduju,ty si vubec neuvedomujes kam ze to lezes a co tady pises.
Je tu spousta chlapu kteri si prosli treba Jugoskou anebo Afrikou aver my ze nesnasime nasili,ale tebe bych si fakt podal s radosti,ne zato co tu pises ,ale zato jakym tonem tu jednas s diskutujicimy.
Ver tomu ze za par mesicu tu v Europe bude jako na vychode Ukrajiny,kde nam naciste zabijej slovany a ty budes mezi prvnimy ktery spadne do pasti.

P.S.
Naco sem lezes,kdyz ti tu kazdy smrdi,netrapi te nahodou ze patris na druhou stranu,anebo nam zavidis ze do toho moc vydime a ty a tobe podobni nemate ani tuseni ocem tu diskutuji lide kterym neni lhostejny jejich osud?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-16 # Moret Hanfi Vedick 2014-07-19 02:08
pravda, dnes si servitky neberu protoze vlidna slova na debily jako ty jsi vubec nefungovala. [...]i tobe podobni potrebuji ostrejsi slovnik i chovani aby jim doslo ze jsou jen lidskym odpadem, bezcenne protizapadni [...], zebraci kteri nic nedokazali a ocekavaji nejaky velky tresk ktery by mohl zlepsit jejich prachmizerne zivoty. S takovyma se uz nikdy srat nebudu a budu je na potkani kopat do tech linych prdeli aby uz zacali konecne neco delat.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-3 # explainer 2014-07-18 23:31
A není jednoduší vysvětlení to, že ta zpráva je nesmysl?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-3 # Dave 2014-07-19 08:08
Článok som síce nečítal, ale mohli to byť kľudne zosnulí, ktorých prevážali.Viem že sa bežne prevážajú civilnými lietadlami.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # gaba 2014-07-19 08:10
politikus.ru/.../....
takže zespoda do podělali ,museli to dokončit stíhačky.ted jsem zvědav jak to okecaj
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+32 # pavelblaheta 2014-07-18 21:35
Podle této zprávy byla Kyjevem vyhlášena bezletová zóna nad oblastí ovládanou separatisty již 7.7.2014, takže jediná otázka, která má smysl zní: "co k čertu dělalo to letadlo právě tam, kde bylo sestřeleno?"
zerohedge.com/.../...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+31 # gaba 2014-07-18 22:15
bylo tam proto, aby bylo sestřeleno
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+10 # jojo 2014-07-18 23:45
presne to je pravda
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+14 # MAXIMAQX 2014-07-18 21:48
Tak to je sila,pry v tom letadle byla spousta tel uz delsi dobu mrtva a nebyla tam krev,tohle uz my hlava nebere.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+6 # gaba 2014-07-18 22:28
politikus.ru/.../....
tohle hlava nebere
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # illetes 2014-07-19 00:09
zde máš profil jednoho pasažéra

www.facebook.com/cor.pan.7
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+51 # občan 2014-07-18 21:52
Ahojte, američania vedia že to bola raketa zem-vzuch ale nevedia či to bolo z Ruska alebo z východnej ukrajiny čiže Novoruska. Čo si oni myslia že sme úplný hlupáci,dnes majú špijonážne saleliti všade všetko monitorujú, všade majú obrané systémi a oni NEVEDIA či to bolo z ruska. Robia to naschvál, nemôžu povedať že to boli rusi lebo to tak nieje tak sa snažia vyprovokovať vojnu, predstavte si čo v amerike tá hnusná propaganda musí vystrájať ako musia američanov manipulovať že treba ukrajine pomôcť v demokracii. Ak niekto z týchto platených podkanov číta tieto komentáre, tak im odkazujem že sme ich prekukli ľudia sú pebudený a další vstávajú niesme ovce toto skončilo a váš NWO ide do kelu neviprovokujte vojnu. Hlavnoprúd môže vysielať čo chce ale ľudia si dohľadávajú informácie a vy špiny zapredané(tn, i dnes, sme, tyzden. ..) ste svoju kredibilitu stratili. Aj obyčajný bača vie že rusko je v tom nevine
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+43 # Nobodywell 2014-07-18 22:05
Vyjadřil jsi to přesně at už televize a noviny chrlí cokoli,za minulé měsíce pouze předváděli hysterické lži,neveřím jim jediný písmenko,Rusko celou dobu uklidnuje útik ze strany USA protože se jim hroutí ekonomika,chtěj Rusko napadnout za každou cenu,ano včetně jakýchkoli lží,hecuje Ukrajinskou chuntu k vraždění civilistů a ještě má drzost obvinit že za to může Rusko,nechápou že obyčejný lidi nechtěj do područí fašistů z Kieva,Banderovc ů,zločinců.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # go.west 2014-07-19 14:03
To je právě ono. Bylo by vojensky divné, kdyby tu oblast nemonitorovalo několik vojenských satelitů a že by v Černém moři nelétal nepřetržitě E-3A Sentry. Jak satelity, tak Awacs by odpal rakety zachytily.

Podle mě tady ale nejde o pokus vyprovokovat válku s Ruskem, to lze udělat mnohem jednoduššeji a přímočařeji.

Tady jde spíš o pokračování snahy o urvání Ukrajiny do vlastní sféry vlivu, včetně východní části bohaté na nerostné suroviny a tudíž exploataci ukrajinského nerostného bvohatství.

Co se stalo, když Janukovič odmítl podepsat přístupové protokoly do EU, tady asi každý ví.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-18 # Pavel77 2014-07-18 21:56
www.vesti.ru/.../
přeložte si to - dost zajímavé, třeba o telefonních hovorech, které zachytili agenti fašistické Ukrajiny ....
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+28 # Nobodywell 2014-07-18 22:09
Pravdu bude tajit Ukrajinské fašistické vedení a tak se dovíme pouze to co si oni vyyslí a připraví si pro to důkazy,mám skálopevný přesvědčení že ten let a tragedii způsobila fašistická chunta Ukrajiny,jen oni maj zájem zvyšovat napětí protože dostávaj od povstalců na prdel a prohrávaj,berou si na pomoc Polský fašisty a ted chtěj i všecky ostatní,Ukrajin ci odmítaj nástup n vojnu,vědí že to jsou jatka a Pravosektoři houfně vymíraj...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-19 # Asterix 2014-07-18 22:11
Možno to lietadlo robilo Fotečky keď ty separatisti sú taký zamaskovaný. Alebo to lietadlo mohlo brať rusko za strateného fantoma
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-41 # Moret Hanfi Vedick 2014-07-18 22:17
Moji mili bezmozci - nikdo nic nezkonfiskoval, jako vsude jinde si veskere dostupne zaznamy prebiraji vysetrovatele.
Chce se mi blejt jak se zdejsi [...]i zastavaji teroristu separatisku,Co ale cekat od ksindlu ktery tvrdi ze napr. Palestinci nedelaji nic spatneho kdyz jejich bomby casto dopadnou a nikoho nezabijou.
Je to tady banda [...]u, nic vic. A ty cenzore si zase procvic mazani prispevku ktere nejsou loajalni se lzivym obsahem bolsevicke ac24.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+28 # Pavel77 2014-07-18 22:20
máš plnou hubu [...]ů a v civilu budeš 50kg kokůtek ...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-10 # martin1 2014-07-18 22:31
to je tím s kým se tahá, s ňáákým bolševickým bohémem rudým nokem.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+12 # jojo 2014-07-18 23:49
Trefa. Tiež máme u nás v krčme jedného takého kriklúňa. A nikto mu inak nepovie, iba [...]ík. Má možno 48 kg a vzrast 151,2 cm - typický degenerát.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-23 # vobraze 2014-07-18 22:30
presne!,je to cele hoax a putinom financovana propaganda dobre zarabajuca na reklamach (lyzovacky,plav by,f1) mi to tak pride bo sa hovori koho chleba jes toho pesnicku spievaj a ten zaznam som sice nevidel cely ale na nic o konfiskacii letovych zaznamov som nepostrehol
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-9 # vobraze 2014-07-18 22:31
for Moret Hanfi Vedick
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-25 # Moret Hanfi Vedick 2014-07-18 22:39
tem oslum nestaci jak se separatisti chlubili ze sejmuli dalsi AN a po padu letadla jejich chlubeni ze socialnich siti zacala mizet.
Stejne jim nestaci videozaznam kde BUK bez jedne rakety miri smer Rusko kde je ukryt.
AC24 je krouzek debilu k neuvereni, pitomci s alobalovym klobouckem na palicich aby jim CIA nemohla sledovat myslenky a navic je jeste ochranuje pred chemtrails :-)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+23 # Veškrna 2014-07-18 22:52
Proč nebyl zaplachtovaný? Aby ho mohli Ukrajinci pořádně vyfotit? S chybějící raketou? To mu může věřit pouze ten, kdo má místo mozku manuál.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-21 # Moret Hanfi Vedick 2014-07-18 22:55
aha, takze z Kyjeva prislo narizeni aby nad ranem jednu soupravu odvezli do Ruska a Rusak jim otevrel hranice :-)))
dalsi ac24 konzument :-)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+11 # Veškrna 2014-07-18 23:05
Vy víte kde to bylo natočené? Du mich am Abend, Kasper.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-13 # Moret Hanfi Vedick 2014-07-18 23:15
nevim ale je to zase urcite nejaka americka spinavost, kazdy vi ze Americani si ve vytvareni podvrhu libuji :-)
TROUBO
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-9 # Veškrna 2014-07-18 23:23
اسكت، بو زقزقة
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-15 # Moret Hanfi Vedick 2014-07-18 23:29
اذهب الى الجحيم سخيف، أحمق غبي. سخيف cockusker، موظر أنت.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-15 # Moret Hanfi Vedick 2014-07-18 23:31
اذهب الى الجحيم سخيف، أحمق غبي. الداعر مصاصة الديك، موظر أنت.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+7 # Marcella 2014-07-19 00:21
klucííí přeložit prosím....teda tady se to dneska mele :-)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-7 # Moret Hanfi Vedick 2014-07-19 00:31
ahoj devce- loucime se a pouzivame zde onlibeny slovnik - skladam zkousku jestli jsem se naucil dobre nadavat :-)
s tim prekladem bych se nehrnul, neni to nic pekneho :-)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Marcella 2014-07-19 01:18
je úsměvný pozorovat jak tu má spousta lidí " tlusté řeči " a na facebooku AC24 je vždy umírněná diskuze...čím to asi bude?? :D
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-7 # Moret Hanfi Vedick 2014-07-19 01:22
AC24 uz ma i FB ? LOL....ta potvora je snad vsude.
Dnes tu koncim tak jsem se rozloucil stylove :-) rano mi cenzor smazal i pozdrav tak ted at si uzije "delete" kolik mu je libo.
pepafl@aol.com ;o)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Marcella 2014-07-19 01:26
tady taky někdo něco maže? jsou tu i ostřejší příspěvky a zůstávají... ale samozřejmě tu nejsem pořád tak nemůžu všechno sledovat... já zase čekám kdy mě zablokujou na FC...tam do toho mydlím fest :-)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-5 # Moret Hanfi Vedick 2014-07-19 01:37
me ten debil maze uz vsechno kdyz zrovna nechrape nebo neni ozralej :-)
Co je to FC ? pomuzu ti namydlit, chces ?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Veškrna 2014-07-19 06:33
Ty neumíš německy? To bys věděl, že to nic nepěkného není, Du armes Schwein, du hast doch eine Mattscheibe. Teď už ano, Verfluchtes Vegelagerergesi nde.Příště Ti to napíšu latinsky, blbe nevzdělaný.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Veškrna 2014-07-19 06:37
Ty neumíš německy? Jinak bys věděl, že to nic neslušného nebylo, Du armes Schwein, du hast doch eine Mattscheibe. Zu dumm zum Schreiben, Verfluchtes Vegelagerergesi nde. Příště Ti to napíšu latinsky.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+5 # Renny35 2014-07-19 00:04
Ty to máš v hlavě totálně vybraný..Místo hlavy prdel plná sraček.Je mi líto Tvé matky,která se musí dívat co za hovado z ní vylezlo.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+5 # vobraze 2014-07-18 22:34
ps.na blbcoch sa da zarobit viac ako na arabskej rope vid.napr.slov.p olitikov a ac to dobre vie,myslim:)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-22 # Moret Hanfi Vedick 2014-07-18 22:43
na zdejsich blbcich nevydela nikdo nic - podle toho jak se vyjadrujou jde o ztracene existence, prestarle bolseviky a pobirace socialnich davek. Pitomci bez sance na normalni zivot - tak picujou proti vsemu zapadnimu a tresou se ocekavanim ze stejne na picu jako oni by se meli mit uplne vsichni :-)
Nasrat soudruzi, leda tak nakopat do prdeli dostanete, jinak ani floka :-)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+14 # martin1 2014-07-18 23:13
popsal si se pěkně
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-17 # Moret Hanfi Vedick 2014-07-18 23:16
popsal jsem spolecne s ostatnimi i tebe, troubo.
Kdybys neskonci vzdelavani 7. tridou tak bys nemohl napsat " popsal si se pěkně ", hlopaku nevzdelanej a BLBEJ
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+10 # martin1 2014-07-18 23:24
já tipoval, že máš jen základku ,ale že si ji ani nedochodil je ostuda
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-14 # Moret Hanfi Vedick 2014-07-18 23:26
ted vypada ze jsi skoncil v pate tride....nepise se " že si ji ani nedochodil" ale "že jsi ji ..."
Proc kreten jako ty svoji debilitu dokaze dosvedcit 2 kratkymi vetami ?
IDIOTE
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # martin1 2014-07-18 23:30
bolí co?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-12 # Moret Hanfi Vedick 2014-07-18 23:39
tvoje debilita me neboli - lito je mi tve ucitelky cestiny ktera nejspis spachala sebevrazdu a lito je mi i tve ubrecene mamy ktera se trapi tim akeho [...]a porodila a lituje ze nepotratila. I kdyz ty mozna budes zachranenej potrat, [...]e
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+8 # martin1 2014-07-18 23:55
aha, tak ty si chodil do zvláštní školy, to vše vysvětluje
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-10 # Moret Hanfi Vedick 2014-07-18 23:57
hele, primitive - ani jedno slovo od tebe nestoji za odpoved. Zkus trebas byt vtipnej, zabavnej nebo cookoliv jineho nez imbecilni debil. Pak se na to radeji vyser a nepis nic. Hlupaku
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+8 # martin1 2014-07-19 00:04
za to se nemusíš stydět
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+9 # jojo 2014-07-18 23:59
Ja som tu iba chvílu, ale vidím Ty [...], že máš poriadnu výdrž a poriadnu kadenciu (ako AK). A keďže deklaruješ že AC24 sú bolševickí výmeti, tak by ma zaujímalo, čo tu vôbec hľadáš. Ty snáď bojuješ za pravdu a lásku na večné časy, že? Bodaj by sa Ti pokazil comp ty [...] aby si neobťažoval slušných ľudí, ktorí chcú viesť diskusiu. Keby si toto robil u nás v krčme, čo predvádzaš tu, tak by si schytal niekoľko ostrých. Lenže tu Ti to ide. Tu sa nebojíš, lebo nikto nevie kto si, že mám pravdu ty chujko. Darmo sa snažíš, pravdu neprehlušíš aj keby si sa veľmi snažil. Ale kedže si za to ple(a)tený tak makaj.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-14 # Moret Hanfi Vedick 2014-07-19 00:05
u vas v krcme by se i mouchy baly na me sednout, ty debile.
Kdyz se pokazi pocitac tak nastartuju dalsi. Zadnej problem, troubo. Hledal jsem na ac24 to co jsem skutecne nasel - sbirku paranoidnich kretenu o kterych jsem slysel od znamych, ze pry smichy breceli kdyz videli komentare [...]u tobe podobnych.
Debilita tohoto platku predcila vsechna ocekavani a doporucuju kazdemu kdo chce videt tolik hlupaku pohromade
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+7 # Majký 2014-07-18 22:48
Můj názor.
Separatisté ho opravdu sestřelily. Samozřejmě ne naschvál, ale je to nejpravděpodobn ější možnost. Avšak, otázkou je, co tam to letadlo vůbec dělalo a kdo ho tam poslal. Tam je jasná odpověď také. Ukrajinské síly.
Navíc bylo sestřeleno v městě, které UA armáda jednoho času bombardovala ze vzduchu, proto tam měli také separatisté protileteckou obranu. Prostě si ho spletli s AN-26. Je to tragické, ale separatisté nejsou žádní profíci, proto se jim zdálo, že ačkoliv je Boeing mnohem větší než AN-26, tak letěl ve velké výšce a na radaru byl stejně velký (pro lajka), jako AN-26, který většinou lítá o 4000m níže a který používá UA armáda. Navíc prý Boeing chvíli než ho sestřelily doprovázeli 2 UA vojenské stíhačky.
Takže kdo za to opravdu může? Separatisté nebo ti, kteří poslali civilní letectvo nad bojovou zonu a věděli, že nepřítel má zbraně, které letoun můžou sundat i v této výšce?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-12 # já, ano já. 2014-07-18 23:11
Už dvě stíhačky, jo? Včera to bylo jen jedno sučko.
Ale pro lajka (sic) to není podstatný. :o)

A abys neřek, že se ti jenom směju, tak vážně, může za to jedině ten, kdo vystřelil raketu, což byla banda [...]ních separatistů. ;o)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Majký 2014-07-19 13:25
Cituji já, ano já.:
Už dvě stíhačky, jo? Včera to bylo jen jedno sučko.
Ale pro lajka (sic) to není podstatný. :o)

A abys neřek, že se ti jenom směju, tak vážně, může za to jedině ten, kdo vystřelil raketu, což byla banda [...]ních separatistů. ;o)


Já jsem slyšel zprávy pouze o 2 stíhacích letounech.
Každopádně se mi směje člověk, který říká, že ti, co poslali na smrt téměř 300 lidí za to vlastně ani nemohou a mohou za to ti, kteří se pouze bránily v domnění, že je to vojenský letoun. Jak by také ne, když tam jindy nic civilního nelétalo. Je však těžké toto vysvětlovat člověku, který líže zadky Američanům :)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-3 # já, ano já. 2014-07-19 13:51
No tak to dávej lepší pozor a uslyšíš toho mnohem víc.

To si děláš prdel s tím mohou za to ti, kteří se pouze bránily v domnění, že je to vojenský letoun a že tam nikdy nic civilního nelítalo, že jo? :O
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # Majký 2014-07-19 14:29
Cituji já, ano já.:
No tak to dávej lepší pozor a uslyšíš toho mnohem víc.

To si děláš prdel s tím mohou za to ti, kteří se pouze bránily v domnění, že je to vojenský letoun a že tam nikdy nic civilního nelítalo, že jo? :O


Kdy tam letělo civilní letadlo v době konfliktu?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-1 # já, ano já. 2014-07-20 09:31
Přesný časy po mně nechtěj hele, ale vzhledem k tomu, že vzdušný prostor byl uzavřený jen do určitý výšky a trasa byla prohlášená jako bezpečná (ICAO), není důvod si myslet, že tam nic neletělo.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+8 # intection 2014-07-18 23:46
Existuje foto z trupu lietadla, kde sa suchla strela vzduch-vzduch. Bolo zostrelene z lietadla. Ale pochop, boli v ňom niekolkodnove mŕtvoly. Takže originálny let nechali pristáť na UA a asi ten zmiznutý pokračoval v lete s unesenymi ľuďmi z letu čo zmizol tej istej spoločnosti.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # já, ano já. 2014-07-18 23:48
Ukaž to foto.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-12 # Moret Hanfi Vedick 2014-07-18 23:51
ty ses mrtvola uz nekolik let, tvuj mozek nikdy vlastne ani nezil....jestli tva telesna schranka zdechne nekde pri nehode tak muzou rovnou natocit dalsi Akta X o tom jak nekdo nastrazil desitky let starou zdechlinu na misto nehody.

Rusacke prase hlida radarama celej prostor Ukrajiny, rad bych se te zeptal jak takova vymena letadel probehla aby si ji nikdo nevsiml a jak v rozvracene zemi kde se to jen hemzi ruskejma spionama skryvaji celosvetove hledany B777, piiico debilni
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # slak 2014-07-19 00:37
Co satelity, invektiv hulvátský. Za vrátkami potoky krve, i k nim už střílí "omylem a mají zavřít oči ne. Vskutku postoj. Pokud vím mají planetární obranu dle vyhlášení v pohotovosti oznámeně od jara a vidí i myš před prahem kterou neuvidíš.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-4 # explainer 2014-07-18 23:54
Takže na ukrajině postříleli 300 lidí z letadla a letadlo tam někde schovali. Druhé letadlo, které tam přinesli po součástkách a smontovali odstartovalo. Na radaru nikdo nic nepoznal, žádné přistání a starty, jo vlastně oni kontrolují i střediska s radarama, hmm, ale proč potom potřebují dělat jakési divadlo s vyměněnými lidmi a letadly?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-5 # who cares 2014-07-19 02:04
Cituji intection:
Existuje foto z trupu lietadla, kde sa suchla strela vzduch-vzduch. Bolo zostrelene z lietadla. Ale pochop, boli v ňom niekolkodnove mŕtvoly. Takže originálny let nechali pristáť na UA a asi ten zmiznutý pokračoval v lete s unesenymi ľuďmi z letu čo zmizol tej istej spoločnosti.

Jestli myslíš to vyjádření příslušníka GRU Strelkova, tak je to velmi netaktní k reálným pozůstalým kteří u nás v Nizozemí jsou a není jich zrovna málo :( Jinak co se týče vyjádření strelkova, jsou 2 varianty, buď to přehnal se samohonkou, nebo chce svůj potencionální provaz uhrát na blázinec.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-5 # Moret Hanfi Vedick 2014-07-19 02:09
+1
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # aha 2014-07-19 07:44
nezostrelili, namajú radar - bez neho to nejde -toť fsio, a podarilo sa im získať nie celkom funkčný kus, vzdelaná obsluha - niet, to nie je Stinger namieriť a stlačiť spúšť, ta kde ....
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-3 # who cares 2014-07-19 13:21
no pokud vím jednotka se systémemBUK se kasicky skládá z velitelského vozu, vozu s hlavním radarem, 6-ti mobilními odpalovacími zařízeními které mají vlastní radar, a pár dalšími bez vlastního radaru, k přesnému trefení stačí 2 vozy ( hlavní radar a samotný nosič) ale i nosič s vlastním radarem bez velitelského vozu a hlavního radaru může vypálit po letadle, problém je pouze v tom že s menší přesnost, tohle není z mojí hlavy, bavil jsem se o tom se známým který emigroval z ruska do Nizozemí
a u systému BUK sloužil v ruské armádě.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+16 # 68 2014-07-18 23:03
Položme si otázku: Proč sem trollové chodí, když se v zásadě neztotožňují s obsahem těchto stránek a ns názory zdejší většiny?
No protože jsou (velmi dobře) placeni!
A na to hned druhou: Napadlo by vás ostatní (a bavilo by vás) dávat takové "příspěvky" na idnes a podobné stránky?
Myslím že asi ne, protože placeni nejste!

A PROTO: NIKDY NEODPOVÍDEJTE TROLLOVI !
KAŽDÁ VAŠE REAKCE JE JEHO VÍŤEZSTVÍM !
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-14 # já, ano já. 2014-07-18 23:08
Ne, protože taková sbírka debilů se nenajde nikde jinde na internetu a byla by strašná škoda vás nevyužít k pobavení. :o)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-21 # Moret Hanfi Vedick 2014-07-18 23:11
zdejsi vetsina ( nazorova ) je ve skutecnem svete mensina tak mala ze neni mozne najit nikoho tak blbeho ve vzorku 100.000 lidi.
Nejlepsim prostorem pro zkoumani debility se proto stava ac24 kde se vsichni ubozaci sesli a dokonce mezi sebou soutezi kdo z nich je nejvetsi kreten.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+10 # jojo 2014-07-19 00:03
Ty sa súťaže už ani nemusíš zúčastniť, lebo Ty už máš diplom za blbosť ako čestný člen až doživotne.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # Peté13 2014-07-19 06:04
S tím se dá jen souhlasit a nechápu ty, kteří na trolly reagují. Prostě jejich příspěvky důsledně ignorujte. Diskuzi to velmi pomůže.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Aldous Huxley 2014-07-19 10:15
Aby se tu setkávali jen pacienti se stejným názorem?
Na co by to bylo dobré?
Na vzájemné utvrzování se v jednom názoru?
To myslíš skutečně vážně?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-8 # já, ano já. 2014-07-18 23:08
To je zase voda na mlýn debilním paranoikům.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # Hansen 2014-07-18 23:31
TZe ta tvoja matka neotrieskala o [...]ovu misu, ked este vladala..
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-5 # já, ano já. 2014-07-18 23:35
Neměla důvod to dělat. ;o)
Ale ty jsi koukám asi měl těžký dětství, co?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+7 # martin1 2014-07-18 23:20
letadlo letělo jinak než kdykoli před tím
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-12 # já, ano já. 2014-07-18 23:22
Tři dny, co jsou vykreslený na tvým vtipným obrázku, není "kdykoli předtím", kámo.
Nebo je to nějaká zbrusu nová linka? :o)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-13 # Moret Hanfi Vedick 2014-07-18 23:22
nejen to - dokonce i pasazeri byli uplne jini nez predtim.
Pak si troubo precti neco o pocasi a jeho vlivu na letove plany
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+6 # JF 2014-07-18 23:54
Z toho je vidět, že vždy letělo trochu jinak. Ve výškách nad 10km se létá i přes Sýrii, Afghánistán nebo Izrael. Nikde tam letadlo nesestřelí. Letadla mají dokonce odpovídače, které prozradí radarům, že je to civilní letadlo...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-2 # já, ano já. 2014-07-18 23:59
Odpovídače maj i vojenská letadla a prozadí to jak kterejm radarům.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # JF 2014-07-19 00:14
:D
Jasně že mají taky odpovídače. O to taky jde. Jenže ty odpovídače vysílají jiný signál. Konkrétní kód lze ověřit a manipulaci by byla snadno prozrazena. Funguje to na celém světe včetně Sýrie a třeba Afghánistánu.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+7 # martin1 2014-07-18 23:34
Podle údajů fightere.com, webu, který sleduje civilní letový provoz, byl čtvrteční let MH17 odkloněn asi 200 km na sever, než tomu bylo předcházející den. A to zavedlo letadlo přímo nad válečnou Doněckou oblast.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-3 # explainer 2014-07-18 23:49
Den před tím, letěl stejně.

flightradar24.com/.../...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+6 # JF 2014-07-18 23:42
Která černá skřínka dokáže detekovat, kdo vystřelil z rakety? Max. zjistí komunikaci pilotů, chování letadla, jeho výšku apod. Nic o viníkovi, ale pouze informace o letadle.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-6 # Moret Hanfi Vedick 2014-07-18 23:46
presne souradnice kde doslo k zasahu
komunikace pilotu ( zahledli raketu nebo ne ? )
poskozeni letadla - ktere systemy nefungovaly a prubeh padu.
Malickosti ktere muzou nekoho usvedcit ze lzi nebo podporit pravdu.
Americctiodborn ici uz maji dost presnou trajektorii strely a znaji presne misto odkud vyletela.Z uzemi ovladaneho ukrajinskou armadou to nebylo
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # JF 2014-07-19 00:39
Udaje z radarů a udaje z černé skřínky budou stejné, co se týká výšky a polohy. Technologie už jsou na takové úrovni, že to není problém. Na radech je museli mít Rusové, i Američané. Takže o poloze nemůže být pochyb. Dokonce údaje z letadla (např. výška) jsou odesílány k řízení letového provozu. Proto jsou ty udaje stejné.
- Pokud je trefila raketa země vzduch tak nespíš piloti neměli čas cokoliv okomentovat, ale hlavně oni by ani nemohli vědět, kdo tu raketu vystřelil. Pokud stihli něco říct, tak si nedovedu představit, jak by to pomohlo odhalit něco zásadního. Bude to "jen" svědectví toho, o čem se bavili piloti v době, kdy nevěděli o tom, jaký osud je čeká. Pak tam budou udaje o tom, jaké systémy přestali pracovat apod. Trosky letadla vypoví víc o tom jestli to byla raketa. I když tu lze potvrdit i z radarů.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-4 # Moret Hanfi Vedick 2014-07-19 02:11
pokud letela od Donbasu ( a letela ) mohli ji videt na takovou vzdalenost ze stihli rict "kurva" nebo "do pici" . Sestrel zezadu by ani nezaregistroval i
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+6 # martin1 2014-07-18 23:52
Nová informace, zdá se, že šlo o střelo vzduch-vzduch


politikus.ru/.../...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-10 # Moret Hanfi Vedick 2014-07-18 23:55
dik za takovou informaci ktera vyloucila alespon zneuziti americkych zbrani.
Rusove vynalezli strely zeme- vzduch, pripadne vzduch vzduch....Ameri cani zasadne pouzivaji strely zeme-letadlo nebo letadlo- letadlo atd...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-4 # já, ano já. 2014-07-18 23:55
Ty vole, tak to jo, tohle je jasný důkaz! Vidíte tu stopu, jak se ta raketa otřela o trup?! :O
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-4 # Moret Hanfi Vedick 2014-07-19 00:01
vidim na kridle travu a hlinu - to normalne vypada ze ho sundala nejaka zemedelska ruska bitch drnem z pole, hodila to vidlema. A pak prej ze prorusti nezbranni civilisti ;o)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # já, ano já. 2014-07-19 00:04
oldmerin.net/.../...

:o) Ruská PVO.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # explainer 2014-07-19 00:00
Jasně a zdroj je nějaky bobik na livejournal. To je hrozně důvěryhodné.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # martin1 2014-07-19 00:28
Tak to zase vypadá, že opravdu chtěli sestřelit Putina.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-6 # Moret Hanfi Vedick 2014-07-19 05:34
chteli ti vystrelit mozek z hlavy nez prisli na to ze tam zadnej neni
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # martin1 2014-07-19 07:26
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+7 # ... 2014-07-19 00:26
Nejsen zastancem USA ani Ruska. Polozme si otazku, co by z toho melo Rusko, kdyby v tom melo prsty? Momentalne me nic nenapada. Zatim co kdyby v tom bylo namoceno USA, tak se nabizi spousta duvodu.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-5 # Moret Hanfi Vedick 2014-07-19 00:37
zivot neni tak slozitej jak to nekdy vypada - vypite hlavy krovaku z vychodni Ukrajiny sestrelily letadlo o kterem si myslely ze patri dutym vypitym lebkam z Kyjeva.
Stretli se 2 spiny a odsraly to omylem pasazeri civila.
Stop, konec zahady.
Moskva bude zmirnovat vinu teroristu, Zapad zvetsovat, Moskva bude hazet blato na Kyjev a Zapad bude obvineni Kyjeva vyvracet....
a na ac 24 se o tom bude DISKUTOVAT ;o)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # JF 2014-07-19 02:20
Jenže pokud to byl omyl (a to je stále nejpravděpodobn ější), tak nemá smysl hledat důvody.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+7 # martin1 2014-07-19 00:30
Satelitní snímky

„Co se tedy skutečně stalo, zatím není jasné, nicméně například vojenský expert BBC Jonathan Beale přitom konstatuje, že ‚USA mají určitě přístup k satelitním snímkům, na nichž je možné identifikovat ultrafialové výpary, které by vznikly při odpálení rakety země-vzduch‘. Žádné důkazy v podobně satelitních snímků nebo podobně nezvratných faktů zatím ale nikdo nepředložil, byť je velmi pravděpodobné, že jak USA, tak Rusko už mají o okolnostech tragédie malajsijského boeingu jasno,“ píše Spencerová
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-6 # Moret Hanfi Vedick 2014-07-19 01:03
Rusko hlida prostor Vychodni Ukrajiny jako nikdy v minulosti a je si vedomo ze to strelili separoteroristi OMYLEM. Rikam omylem, chteli dostat dalsi Kyjevse letadlo.
Pak bum a pruser, bylo to civilni...Byt vina na Ukrajine tak by Rusak vytak dukazy pres ktere by se nedalo nic poprit. Stejne jako ted Americani maji presne misto odkud to odletelo + trajektorii letu
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # stalker 2014-07-19 00:59
Snad si nikto nemysli, ze nieco JE tak ako to vidi alebo si mysli ze to je. Nam sa iba moze snivat o machinaciach, ktore su za tym vsetkym, pravdepodobne ani tie najuletenejsie konsp. teorie nie su dost blizko a nase mozgove kapacity nestacia ponat vsetky mozne faktory co, ako, preco... Ak je nieco, cim som si isty, tak je to viacrozmerne vnimanie...tudi z vasa rovina sa neprekryva s mojou, ale susedi s nou, vytvara stenu mnohouholnika spolocneho vnimania, zamyslite sa nad tym...Apropo podvody a loz sa deju vsade, zoberte si parameter od bezneho pracovnika az po nadnarodne korporacie, vlady...snad si niekto nemysli, ze tomu je inak v pripade celeho tohoto konfliktu :) Radsej zahodte cas zbytocnymi hadkami a podte si dat polhodku meditacie, zabehat, nieco kreativne vytvorit, dat svetu miesto jedneho negativneho komentaru radsej jednu pozitivnu hodnotu...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # MAXIMAQX 2014-07-19 01:36
www.zvedavec.org/.../

taky se mrknete na koho reagujete

je to zmd vsech [...]u
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-7 # Moret Hanfi Vedick 2014-07-19 02:03
jtaky jsem te rad poznal, troubo. Ale nezaujal jsi me tolik jako ja tebe abych tve oplzle kecy hledal jeste nekde jinde.
Tva smradlava huba toho byblila dost tady a nemam potrebu dal patrat po dalsich srackach ktere jsi vyplodil.
Mej se, s[...]e :-)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # kac 2014-07-19 06:22
Je toto mozne??????
Toto ma byt diskuze????
Nadavky, urazky a jen minimalne slov k tematu? Proc proste ty, ktery nadavaj a resi sprominutim picoviny!, proc na ne porad reagujete..jedn a zakladni vec, kdyz ty po me kamenem, tak ja po tobe taky kamenem proste nefunguje! Moret Hanfi Vedick a jemu podobni pouze skemraji o pozornost a vy tim, ze na ne reagujete jim ji davate..a na siti to jde prece tak jednoduse..Diky , cau.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Aldous Huxley 2014-07-19 06:55
Ale vždyť bylo všem zdejším idiotům jasné informace, že oranžové "černé" skřínky dopravili rebelové do Ruska, aby se nic nezjistilo (ono se z nich asi i tak houbeles zjistí, jen to, že najednou NIC).
I když Lavrov vyhlásil, že Rusko je nepříjme, i místním idiotům to bylo naprosto jasné.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # martin1 2014-07-19 07:16
pěkný nezaujatý článek
zpravy.aktualne.cz/.../...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # juro 2014-07-19 07:33
Je to sice hodne smutne, ale ja nechapu proc se diky takovemu nestesti potichounku pokrucku deji veci o kterych nejsme bubec informovani.vse chny zpravy se ted toci kolem sportu a ukrajiny vrerzus sestreleni letadla. No a co globalni a ekonomicke katastrofy. Hrouceni svetovych domen, rozpad svetadilu, probouzeni sopek?? Penize zanikani vznikaji dalsi chudi. kde se dozvim neco o tom co bylo v dire v rusku . Par vydanych clanku bez vetsich omentaru a tady se resi jedno letadlo o kterem zatim nikdo nevi co bylo. Tak prestante placat a zacnete uvazovat. Nejprve seberte dukazy prostudujte a pak delejte zavery. Tady kazdy dela zaver sam. Dukzay kde nic tu nic, jen dohady a fantasmagorie. Tak si pockejme na reseni odborniku. Me ted zajima co se deje se svetem proc nam zamlcuji proc se svet hrouti??? Jak to bude postupovat.jsem autobus a ten musi jezdit po silnici a ja nechapu proc je vic a vic der ktere nikdo neopravuje
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # Aldous Huxley 2014-07-19 08:56
JE DOJEMNÉ, JAK I NAŠE MÉDIA OZNAČUJÍ SYSTÉM BUK M-1 ZA "STROJ NA ZABÍJENÍ", NEBO ŽE "300 LIDÍ ZABILA RUSKÁ RAKETA".
S DŮRAZEM NA "RUSKÁ".
BUK BYL VE VÝZBROJI I PVO ČESKOSLOVENSKÉ ARMÁDY DO ROKU 1990.
TEĎ MÁ NAŠE HRDINNÁ ARMÁDA ASI JINÉ RAKETY.

SAM - SURFACE-TO AIR MISSILE MAJÍ I US SOUDRUZI V HOJNÉM SORTIMENTU I POČTU:
en.wikipedia.org/.../...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-2 # JOX 2014-07-19 09:54
Ahojte, mám návrh...diskusi a je zatrollená a naozaj sa to už nedá čítať... Je tu veľa zaujímavých info, ale tým, že to nie je aspoň čiastočne moderované onanisti typu petko ničia obsah úplne (cieľ alebo chorej hlavy, alebo plateného [...]a popr. je to automat)

Takže si dám znova u Vás na serveri pauzu, kým neurobíte trocha poriadok a nevykopnete tento odpad von... Ti blbečci sa inak u Stworu s týmto trollovaním ešte chvália, čo je o to horšie, že im na to tunajšia komunita pokaždé naletí
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Aldous Huxley 2014-07-20 07:56
Já tomu říkám folklór.

Skutečnému folklóru, co jsem sledoval před pár dny ve Východnej, se tímto omlouvám.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat

Přidat komentář

Bezpečnostní kód
Obnovit


Anti-spam: complete the taskJoomla CAPTCHA
Top of Page

Copyright © 2011–2017 AC24, s.r.o. | Nezávislé zpravodajství z celého světa aneb Co se jinde nedozvíte |
Máte dotaz? Chcete inzerovat na AC24? Neváhejte nás kontaktovat formou emailu: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Provozovatelem serveru AC24.cz je AC24 s.r.o., se sídlem Jaurisova 515/4, Michle, 140 00 Praha 4, IČ: 02988186, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 226266. | O projektu | Tiráž | Napsali o nás | Podpořte nás

Webový portál AC24.cz ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.