Úspěch populární hry „Squid Game“ od Netflixu přiměl studio, aby její koncept přesunulo z fikce do reality. (Foto: Youtube)

Podle Entertainment Weekly přenese Netflix populární soutěž do reálného života a „umožní 456 skutečným hráčům soutěžit prostřednictvím série her inspirovaných oceňovaným seriálem (plus několika překvapivých novinek) o konečnou odměnu: 4,56 milionu dolarů“.

Reality show samozřejmě nebude tak smrtící jako fiktivní seriál a nábor do ní již začal. Bude se vysílat jako desetidílná série a plánuje se, že se bude natáčet ve Velké Británii.

Mezi výkonné producenty pořadu patří kromě Johna Haye, Nicoly Hillové a Nicoly Brownové ze studia The Garden také Stephen Lambert, Tim Harcourt a Toni Ireland.

Brandon Riegg, viceprezident Netflixu pro neskriptové a dokumentární seriály, jej označil za „fascinující a nepředvídatelnou cestu“.

Riegg pokračuje: „Brandon Brandon Riegg je jedním z nejvýznamnějších producentů, kteří se rozhodli, že budou pokračovat v projektu: „Hra na chobotnici vzala svět útokem díky podmanivému příběhu a ikonickým obrazům režiséra Hwanga [Dong-Hyuka]. Jsme vděční za jeho podporu, když v této masivní soutěži a sociálním experimentu měníme fiktivní svět v realitu.“

„Fanoušky dramatického seriálu čeká fascinující a nepředvídatelná cesta, během níž našich 456 soutěžících z reálného světa propluje největší soutěžní sérií všech dob, plnou napětí a zvratů, na jejímž konci bude největší finanční odměna v historii,“ pokračoval.

Oznámení přichází několik dní poté, co Netflix potvrdil 2. sérii původního seriálu.

Zdroj: zerohedge.com