Asteroid 2013 TX68 by se mohl pohybovat kolem Země na trajektorii s největší vzdáleností 14 milionů kilometrů a nejblížší 17.000 kilometrů. Rozdíly ve vzdálenostech jsou tak velké, protože byl pozorován krátce a vědci předpokládají, že asteroid se znovu objeví v jejich dalekohledech a budou moci přesně určit trajektorii asteroidu. Podle vědců z Centra pro NASA NEO studií (CNEOS) v Jet Propulsion Laboratory, Pasadena, Kalifornie, neexistuje žádná možnost, že by tento objekt  mohl dopadnout na Zemi. Upozornili i na velmi malou šanci, že tento asteroid by mohl dopadnout na Zemi 28. září 2017 a průlety v  letech 2046 a 2097 mají ještě menší pravděpodobnost nárazu.

"Možnosti kolize při některém z těchto tří budoucích termínů průletu jsou příliš malé, aby byly jakékoliv skutečné obavy," řekl Paul Chodas, manažer CNEOS, "Očekávám, že jakékoliv další pozorování tuto pravděpodobnost zvýší. "

Velikost planetky 2013 TX68 se odhaduje na asi 100 stop (30 metrů) v průměru. Pro srovnání, asteroid, který se rozpadl v atmosféře nad Čeljabinskem v Rusku před třemi lety měl průměr přibližně 65 stop (20 metrů). V případě, že asteroid o velikosti 2013 TX68 by vstoupil do zemské atmosféry, pravděpodobně by došlo k vzduchové explozi s dvojnásobnou energií než v případě čeljabinské události.

Čeljabinský meteor byl velmi jasný meteor, neboli bolid, který ráno 15. února 2013 zazářil nad ruským Čeljabinskem. Těleso, které bolid způsobilo, v atmosféře vybuchlo. Výbuch způsobil na zemi značné škody. Později byly nalezeny na zem dopadlé meteority, největší měl hmotnost přes 570 kg.

[quote align="center" color="#999999"]