Po dokumentu ohlašujícím, že banka JPMorgan Chase omezuje celková vybírání hotovosti z různých kont a zmrazila mimobankovní převody, jsem se rozhodl se do této záležitosti ponořit a zavolal jsem celonárodní informační linku Chase. Co jsem zjistil, je to, že nejenže každý vlastník podnikatelského účtu obdržel dokument upřesňující zvláštní opatření o omezení celkového použití jejich kont na maximálně 50 000 dolarů a úplná omezení na dálkové převody peněz, ale i to, že ani zaměstnanci Chase sami nemají ponětí, proč byla tato nařízení přijata.


Místo toho mi prostě říkali, že příkazy ‚přišly shora‘ a že ani ti nejvýše postavení manažeři v informačním centru nevědí, proč byla přijata. Navíc mi ale řekli, že tyto ‚regulace‘ by možná mohly postihnout banky po celé zemi. Když jsem mluvil s manažerem, co řídí omezování operací s účty a převodů z nich, tak mi řekl, že celá tahle záležitost by mohla být výsledkem ‚regulací‘ a mohla by ve skutečnosti pocházet od vyšších kruhů z vlády.

Tento vrchní ředitel mi dokonce zodpovídal mé otázky ohledně toho, proč zákazníkům Chase nedovolují přístup k jejich vlastním penězům, sdělením, že je možné, že zákazníci budou ‚platit poplatek‘ za vyzvednutí svých peněz i po ‚upgrade na platinový účet‘ pro nespecifikované objemy upgradovaných poplatků. Pamatujte, že celé to současné omezení bylo spuštěno kvůli ‚rizikům‘ a kvůli zajištění budoucí ‚bezpečnosti‘ bankovních financí. Tak z čeho mají strach, když přijde na vydání jejich vlastních peněz zákazníkům?