AC24.cz
AC24.czZe světaMaďarsko zahájilo razii na všechny organizace financované Georgem Sorosem

Sociální sítě

Reklama

loading...

Maďarsko zahájilo razii na všechny organizace financované Georgem Sorosem

Jako dramatický příklad protiúderu proti establishmentu vzmáhajícího se v post-Trumpovském světě oznámilo Maďarsko, že když se teď Donald Trump chystá zasednout do Bílého domu, tak jak uvádí místo-šéf strany ministerského předsedy Viktora Orbána citovaný Bloomberg, tato země plánuje razii na neziskové organizace spjaté s miliardářem Georgem Sorosem.

...

Tato členská země Evropské unie a zároveň Sorosova rodná země využije „všech nástrojů, co má k dispozici,“ aby „vymetla“ všechny neziskovky financované tímto v Maďarsku narozeným finančníkem, které „slouží globálním kapitalistům a vnucují národním vládám politickou korektnost,“ řekl v úterý reportérům viceprezident vládnoucí strany Fidesz Szilard Nemeth. Když Bloomberg News zavolal mimo pracovní dobu na Open Society Institute v Budapešti, tak jim nikdo telefon nezvedl.

„Mám ten pocit, že se pro to teď mezinárodně otvírá příležitost,“ protože byl zvolen Trump, referovala státní tisková služba MTI o Nemethově vyjádření. Zákonodárci začnou podle parlamentní legislativní agendy debatovat o návrhu zákona umožňujícího úřadům auditovat neziskovky.

Jen pro připomínku, Orbán byl prvním evropským vůdcem, který veřejně podpořil Trumpovu kampaň a byl údajně Trumpem pozván k návštěvě USA; ten také ignoroval kritiku Evropské komise a administrativy amerického prezidenta Baracka Obamy, že buduje podle vlastního označení model „neliberálního státu“, tj. autoritářský režim jako v Rusku, Číně a Turecku. V roce 2014 nařídil Orbán osobně státní auditorské agentuře, aby prověřila nadace financované Norskými fondy, a řekl, že skupiny občanské společnosti financované ze zahraničí jsou krytím pro „placené politické aktivisty.“ V důsledku Trumpova vítězství se Orbán cítí osmělen k dalšímu postupu proti strukturám evropského establishmentu a jeho skalním příznivcům.

Jak uvádí Bloomberg, Orbán a jeho administrativa už opakovaně s nelibostí poukazoval na neziskovky podporované prominentním sponzorem Hillary Clinton a Demokratické strany Sorosem, které údajně představující širokou síť organizací na podporu demokracie v bývalých komunistických zemích východní Evropy.

A Orbán není jediný: I Trump sám tohoto 86 letého miliardáře obviňoval, že patří ke „globálním mocenské struktuře, která je odpovědná za ta ekonomická rozhodnutí, která oloupila naši pracující třídu, vytáhla z naší země bohatství a nasypala ty prachy do kapes hrstky obřích korporací a politických spolků.“ V předvolebních inzerátech ukazoval obrázky židovské trojice Sorose spolu s předsedkyní Federálních rezerv Janet Yellen ředitelem skupiny Goldman Sachs Group Lloydem Blankfeinem. Za což ho židovská Liga proti pomluvám kritizovala, že tento inzerát hraje na „po staletí zneužívanou strunu antisemitismu.“

Mezitím se ovšem situace změnila a Trump si ve službách pro svoji administrativu podržel dva z prominentních lumenů Goldmana, Stevena Mnuchina a Garyho Cohna. Jeho současné smýšlení o Georgi Sorosovi není známo.

Zdroj: zerohedge.com

Komentáře   

+230 # JohnyX 2017-01-11 14:56
konecnce aspon nekdo zacina resit priciny problemu.
Gratululace.

(predevsim proto ze ukazuji smer a ukazuji ze to jde.)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+176 # Dost3 2017-01-11 15:10
Pozdě, ale přece .
Je s podivem, že vlády (teď vyjma MLR) tuto hru hrají:

Uprchlické tábory v Rakousku a Německu provozuje švýcarská soukromá společnost OPS jejímž majoritním vlastníkem je banka Barcleys, což je hlavní banka Rothschildů. Stejní lidé provozují “humanitární” a “lidskoprávní” organizace po celém světě, včetně Afriky.

Je to jednoduché. “Humanitární” organizace inkasují peníze od vlád států, které pak rozdělují “potřebným”, ti si pak za
tyto peníze koupí cestu do Evropy, za kterou z a platí zpět “humanitárním” pašerákům.
Po příjezdu do Evropy státy opět platí za “uprchlíky” oné společnosti , co provozuje tábory! A zato vše lobuje u EU pan Soros - pravá
ruka Rothschilda, který nutí politiky, aby přijali další miliony “uprchlíků” ročně! Kromě rozvracení kultury, nastolení nového řádu je v tom i docela
prima kšeft! Nejlepší na tom je, že daňoví poplatníci platí “uprchlíkům” cestu sem, jejich pobyt tady a následné výhody.

Tyto peníze inkasuje světovládná skupina bankéřů – zlodějů z Wall Street!!!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+144 # Vítězslav Crha 2017-01-11 15:17
Je načase,abychom i u nás vymetli šmejdy a podvratné skupiny lidí,kteří zahnojili všechny instituce a nejhorší i školství. Tyto barbary a idioty před soud a na 15 let zachladit palice mřížema. Pochopitelně to příjde i sem,protože se vše nyní bude ubírat směrem,který nastolí prezident Trump. O tom není pochyb. Už nyní nemohou bývalí přisluhovači režimu USA najít práci,protože kdo by si vzal do práce zrůdy bez myšlenek a páteře.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+168 # olinka21 2017-01-11 14:57
Maďaři se líbí čím dál tím víc,je vidět,že kde je vůle,tam to jde.
To se bohužel nedá říct o té squadře,která vládne nám. Tady není nejen vůle,ale bohužel ani odvaha.
Co kdyby na ně někdo udělal bububu. To by se mohli už úplně podělat,když připodělaní už jsou
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+112 # lubinen 2017-01-11 15:06
Ty naši poserové na to nemaj koule
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+92 # Dědouch1 2017-01-11 15:12
Řezali by si větev pod prdelí...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-15 # mark 2017-01-11 19:52
Dedouchu, co ty chces resit? Ja te mel rad le posledne ses ukazal... Chtel jsi diktovat a ridit kdo ma a nema na koho reagovat.... pripomel jsi me Obamu, promin, jinak proti tobe nic nemam... Ale hrat si tady na neco a pak urcovat kdo co ma a nema a kdyz se to porusi tak je to tvuj nepritel? Zvaz to a priste neutoc, jsme na stejne lodi. ja mam obca nevybirave reakce, ale na hruby pytel, hruba zaplata.... tak snad uz to bude dobry.... ahoj
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+27 # Dědouch1 2017-01-11 20:58
No, tak to jsi tou reakcí ujel. Pokud sem nějakou dobu chodíš, víš už přibližně kdo je kdo a na které straně stojí.
Jde o to, že sem chodí pár dementů, kteří zasírají a tříští diskuzi Z nich je pětikokot přímo excelentní a už byly články, pod kterými vychyloval prakticky jen on. Když si projdeš diskuze, zjistíš, že jsem nebyl sám, kdo DOPORUČUJE na toho dementa nereagovat a nechat ho tak vyhnít. KAŽDÁ reakce je pro něho přínos a nezbavíme se ho. Ideální je nereagovat a nehodnotit. Na pár dní si bude povídat sám pod různými nicky a třpytkovat, ale pokud se nikdo nechytí, vyvane, jak smrad, kterým skutečně je.
Máš snad dojem, že je s ním možná diskuze, nebo že existuje tady na AC někdo, kdo s jeho výrony souhlasí? Myslíš, že ty pětikokotovy výrony jsou názory? To bys byl naivní.
Myslíš si snad, že normální člověk a diskutér, který stále fasuje jen mínusy a nadávky (občas někdo, kdo ho nezná zkouší i polemizovat a masakrovat ho argumenty, které on ovšem nevnímá), na takovém webu vydrží víc, než pár diskuzí?
Bouchly ti saze naprosto zbytečně. Mohl sis všimnout, že já už toho psychopata, plus blbečka popo ignoruji (ne proto, že se tobě nelíbilo co dělám), ale jiní občas zkouší to, co jsem dělal já. Je to snaha o udržení úrovně diskuzí. Ať si je proamerický, protiruský, protičínský, nebo protimarťanský kdo chce, ale ať ARGUMENTUJE a netrollí.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+11 # marieza 2017-01-12 08:22
Dědouchu ,plně s tvým názorem na tu dutu PETflašku , suhlasim ,opravdu nema cenu mu dávat minusy ani plusy ,protože si všechno vyloží tak jako naša tevize ......napsala jsem jim všechno čím mě serou a dostala jsem odpověd ,,děkujeme ,že se na nás díváte,, ..i na mou odpověd ,že se jejich odpovědím musím smát ,přisla odpved ,,děkujeme ,že se ...atd...,,...o ni mají takto nastudované odpovědi z těch jejich amerických kurzů ,co vydávají za školy ...a to same je i s tim kokotem ,děla mu prostě dobře ,že se na něho lidi soustředí a je jedno ,jeslti mu nadávají ..on si v tom libuje ,tak mu prosím nedělejte dobře a nedávejte mu ani munisy ....prostě ho ignorujte ,a to několikrát :-)))))...nemys lim si že je placeny ,ale že je blbem zcela zadarmo ..
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+16 # Jarin G. 2017-01-11 21:46
Dědouchu 1******. Napsal jsi to přesně tak, jak to vidím i já.
Dnes jsem si prošel všechny články a diskuze za dnešek, 5kkt se tu téměř nevyskytoval a je to úplně o něčem jiném. To přece není jen o jiném názoru. On jen prudí a provokuje svou rusofobií a to na všechno, při každém článku jako flašinet!!! Copak to má společného s diskuzí?! Mark se staví za něj? To snad ne. Ať si projede diskuze ze včerejška, kde se jenom vzájemně napadalo a k článkům nic. Tohle Mark podporuje?!!! Proboha!!!! To jsem měl o něm lepší mínění. Pohádejme se, třeba, ale ne na úrovni urážek a osobního napadání. Hádejme se o své názory a to k článkům, pod kterýma diskuze je. To neplatí jen na 5kkta, ale i reakcí na něj. Sakra, přečti si fakt včerejší diskuzi o přesunu amerických vojáků z Německa... a celou!!! Tohle ty podporuješ v rámci té tvé "demokracie"? Svoboda jednoho končí tam, kde začíná svoboda druhého!!! 5kkt nemůže omezovat ostatni jenom tím, že rozbijí celou diskuzi.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+11 # Dědouch1 2017-01-11 23:37
Ne, mark se nestaví za něj, ale vynadal mi do fízlů komančských (nebo něco v tom stylu-vypouštím takové blbosti a ani mě to nemůže urazit), že prý chci nařizovat, diktovat na koho se má, nebo nemá reagovat... Prostě záchvat, přičemž nebyl v obraze.
Nechává mě to v klidu.
;)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+10 # Jarin G. 2017-01-11 23:52
Mně se ta jeho reakce prostě nelíbila, Ještě se tu budeme mydlit mezi sebou díky 5kktovi?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+7 # Dědouch1 2017-01-12 12:42
I to by se 5k líbilo. To by byl bonus.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+12 # Jaris 2017-01-12 03:54
Marku, i ja jsem radila, aby lidi nereagovali na prislusna individua, jelikoz poskozuji svymi zblebty celo diskuzi. Clovek se chce neco dovedet a ne cist nekonecne hlouposti trolu az z toho oci prechazeji. Dedouch mel pouze snahu komentujici od blbounu odradit a ja stojim za nim. Presto to spousta lidi nevydrzela a nechala se unest misto aby troly i g n o r o v a l a.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+88 # Dost3 2017-01-11 15:53
Ale maj koule na plnění nesmyslů z EU :

Dnes 14:50 - Praha

EU chce mít pod kontrolou i vzduchovky. Všichni majitelé budou muset na policii.
A všichni kdo to vymýšlí povinně k Chocholouškovi.
Jak dlouho si to zotročování necháme líbit?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+79 # Dědouch1 2017-01-11 16:20
Němec si bez zbrojáku nekoupí ani akustickou zbraň. (plynovku)
Chtěl jsem dát dceři zbytečnou plynovku (Zoraki 9mmPAK), kterou jsem používal na rachejtle a petardy. Má ten "dětský zbroják", ale ani tu si nemohla vzít, protože by musela mít nějaký zvláštní cejch, který nemá.
První vzduchovku jsem dostal za "těžké totality" od firmy, kde pracoval můj otec. Ostrých palných zbraní mi prošlo rukama, že bych je najednou neunesl. Něco mi bylo i příslušníky VB odebráno, bez nějakého popotahování. Stejně tak hodně mých vrstevníků. Čím to, že se ta "totalitní moc" nebála zbraní v rukou běžných lidí?
Chytrému napověz hlupáka kopni...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+39 # Historik 2017-01-11 18:04
Jak jsem si včera přečetl, ve Švédsku, ke získání legálně držené zbraně, musí člověk splnit spoustu podmínek, vyplnit mraky lejster a pak musí čekat jeden rok. Proto ji tam téměř nikdo nemá.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+29 # John Maxwell 2017-01-11 19:17
Cituji Dědouch1:
Čím to, že se ta "totalitní moc" nebála zbraní v rukou běžných lidí?
Přesně ,jednu chybu jim vyčitam měli otevřít hranice ...nelíbí se ti tu tak táhni ...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+24 # Historik 2017-01-11 19:32
Taky si to myslím. A dokonce jsem stejný názor četl v rozhovoru se Štěpánem. Tehdy litoval, že měli lidi pustit, aby si to sami vyzkoušeli.
Státy v severní Africe taky pustily ze země určité lidi..
www.zvedavec.org/.../13866
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+26 # Dědouch1 2017-01-11 21:08
Byla hloupost po hadráku rušit dráty, ostrahu atd. Stačilo uvolnit. Ovšem ten hadrák byl o tom dostat nás tam, kde jsme. Použiji nejužívanější české slovo na "F". Jsme FPRDELI.
P. S. Pokud se dostaneme z područí SSa (EU) a vše půjde dobře, bude trvat generace, než se dostaneme na předhadrákovou úroveň.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+10 # nazdar 2017-01-12 01:24
To není tak jednoduché, to by odsud zmizeli všichni odborníci, kteří by byli na Západě použitelní. Tam by je vítali s otevřenou náručí, neboť by jim tam srazili mzdy.
Co zde začala stát řídit nomenklaturní kasta, byl systém na odpis.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # Dědouch1 2017-01-12 15:23
Ty odborníci by nemizeli, pokud by byli slušně placeni. Babka by měla patřit státu a obojí by museli řídit odborníci a vlastenci.
Bylo by na zaplacení doktorů, různých specialistů i na důchody.
Ne, jednoduché to není, ale ne nemožné. Češi mívali za socíku dobré jméno.
Vím od kamaráda, který žil léta na předměstí Chicaga, že českou ocel nakoupenou ještě za socíku si schraňují, jako vzácnost... To je jen malý příklad.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+5 # nazdar 2017-01-12 16:11
Není to tak jednoduché, západní země mohli dát těm odborníkům status „střední třídy“, tedy jakési společenské elity, včetně všech znaků, jako je dům, bourák, dovolené po světě, atd. To prostě v tom socíku nebylo možné. Zde bylo možné pouze apelovat na jejich „třídní uvědomění“. Ale i s tím, by se dalo pracovat, kdyby ono třídní uvědomění měli také jeho hlasatelé.
Co se týče té kvality, naprostý souhlas. Ale nejspíš to byl také jeden z důvodů ztráty konkurenceschop nosti, když západ začal ubírat na kvalitě a tím si zlevňovat výrobu. Konzumní přikázání, stejně velelo kupovat stále nové věci, takže dlouhou životnost nikdo nepotřeboval a neocenil.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # Dědouch1 2017-01-12 18:55
" To prostě v tom socíku nebylo možné. Zde bylo možné pouze apelovat na jejich „třídní uvědomění“
Jasně, chápu, ale já jsem neměl na mysli stav za socíku, ale po hadráku s tím, že by republika nebyla rozebrána, rozkradena a nevýhodně rozprodána. svědky lahvoňovy a podobnou chátrou(třeba77).
Ne každý by utíkal za vilami s bouráky, pokud by dostal dobře zaplaceno doma. Na ta auta a domy, by brzy dosáhli i doma bez dluhů a hypoték.
Jsou to ale spekulace co by, kdyby a ty jsou na dvě věci. Tu dobu jsme prosrali (slušně to vyjádřit nelze, protože to nic slušného nebylo).
Potenciál jsme na to, abychom byli soběstačnou zemí na dobré životní úrovni, jsme měli.
Teď máme evropské hodnoty...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # nazdar 2017-01-12 19:16
svědky lahvoňovy :-)))))
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+73 # lubinen 2017-01-11 16:27
Czexit , včera bylo pozdě.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+42 # rena1 2017-01-11 19:04
Ano, souhlasím Czexit a abychom toho dosáhli co nejdříve je třeba v říjnu dát hlasy pro SPD - Svoboda a přímá demokracie Tomio Okamura. Ten jediný je schopný nás do toho cíle dovést.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+30 # lubinen 2017-01-11 19:55
Volím ho taky , tak uvidíme. Pokud volby budou???
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+11 # Dost3 2017-01-12 08:17
SPD volí každý, kdo si zachoval alespoň kousek zdravého rozumu a vidí, co se děje.
Jen aby se ti současní lumpové nestačili politicky zabarikádovat za přispění "mírumilových " USA.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # martin473 2017-01-12 17:13
Já volím Národní Demokracii Adama B. Bartoše, pokud jde o EU-výstup a pokud se ekonomických migrantů týká jejich počet by byl 0.
Nakonec ND mě zatím v názorech nikdy nezklamala, což se o SPD 100% říct nedá,
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # Dědouch1 2017-01-12 19:14
100 lidí, 70 různých názorů. z toho 80¨% v zásadních věcech shodné, nebo velmi podobné, ale roztříštěných ve třiceti stranách kvůli názorům nepodstatným, z nichž každá dostane těsně nad 5%, nebo taky ne...
Kdyby se tito lidé, kteří jsou proti EU, NATO, imigraci, neziskovkám placeným cizím státem atd atd, vykašlali na zakládání stále nových a nových stran, rozhodli pro jednu, dvě už zaběhlé, tak by tu vládnoucí holotu a farizejské strany, které nás táhnou ke dnu, hravě převálcovali. V dalšim období už by nebyl problém aby vládly strany pro-národní se zdravou opozicí. Teď nám vládne pronárod.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # John Maxwell 2017-01-13 03:01
Četl jsem jejich program a dost věcí neřeší a to zásadních a některé které chce zavádět je přestřel , muj názor populisté co se chtěj svést na výstupu z EU a migraci jinak je pro ně politika španělská vesnice , kdysi jsem to rozebíral s lavicí tady ac24.cz/.../...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-37 # Ing. Miloslav Dědek 2017-01-11 15:21
Velkou hrozbou pro budoucnost lidstva je existence globální finanční elity, tj. existence tzv. "lidí velkých peněz". Časopis Economist předpovídá v roce 2017–18 nástup jedné světové měny a vlády. Faktem je, že stop globalizaci by znamenal mínus vývoji politického uspořádání světa a plus pro lidi velkých peněz. V souvislosti s tímto konstatováním je důležité si uvědomit kdo v současnosti skutečně vládne světu.
Všechno, co zveřejňují média především o mezinárodní politice, zejména humbuk kolem probíhajících voleb, vedených válek a pod., má v podstatě jenom jeden účel, a to odvádět pozornost od existence skutečných vládců planety, kterými jsou lidé velkých peněz, mezi které patří i nově zvolený prezident USA - miliardář Trump. Současný stav světa je bohužel takový, že veškeré základní dění ve světě je skrytě plánované a řízené. K tomu je nezbytné dodat, že to plánují a řídí lidé velkých peněz, a ti to plánují a řídí tak, aby se upevňovala jejich moc a zvyšovaly jejich zisky, přičemž je těmto mocipánům úplně jedno kolik lidí přitom zemře ve válkách a kolik se přitom zničí materiálních hodnot. Lidé velkých peněz ovlivňují svět tak, aby se zachovaly poměry v nichž bude přetrvávat jejich privilegované postavení. Tito lidé především dbají na to, aby se globálně zachovával stávající nespravedlivý finanční systém. Viz článek "GLOBÁLNÍ FINANČNÍ SYSTÉM" - miloslav7.blogspot.cz/.../...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+51 # Vaclav Cihla 2017-01-11 16:41
Ing. - proč pořád kopírujete ty samé řádky?... víte vůbec co sám chcete? jste proti Trumpovi a jiné řešení nemáte...
studoval jste někdy co Trump opakuje, kam směřuje, co je jeho cíl? Za to ho nenávidí současné "elity" a vy ho nenávidíte, protože je miliardář.... blá blá, pořád dokola...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-6 # Ing. Miloslav Dědek 2017-01-11 18:55
Pane Cihla, existence globální finanční elity, tj. existence tzv. "lidí velkých peněz", má ve svém důsledku na svědomí vznik a existenci většiny válečných konfliktů. Pro tito lidi velkých peněz je maření lidských životů, ničení materiálních hodnot ve válkách a výroba zbraní obyčejný byznys, který těmto lidem vynáší žádoucí mimořádně velké zisky. Jediná cesta jak bojovat proti této zavrženíhodné skutečnosti je na tuto skutečnost upozorňovat všemi dostupnými prostředky pokud možno co nejširší veřejnost.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+12 # Che 2017-01-11 23:05
Dědku, dnes tu neni Petko Kotov a tak jsi ho asi jen zaskocil moudrostma podobne kvality. Stale meles to same jako praskla deska.

Proc nepises jednou o Buresovi je to taky "clovek velkých peněz", spise bych ale rekl "zlodej co nakradl velike penize".
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+11 # Jaris 2017-01-12 04:08
Dedku, uz zase? Tady paces na spatnem hrobe! Jsou zde vsichni proti NWO.Vsichni davno vime, ze svet ridi negativni sily US a Izraele a neni treba ji nahrazovat dalsi negativni silou, kde budou stejne sedet ty same bestie v obracenych kabatech. Kdyby se USrael nepletl do mezinarodnich vztahu, nevyvolaval valky, puce a revoluce, ver mi, ze by byl svet mnohem lepsi a spokojenejsi.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+70 # dascha 2017-01-11 15:44
Trochu od věci, ale Trump prý přirovnal současné USA k nacistickému Německu. Bohužel čtu dost našich i cizích webů, že nemohu dát odkaz.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+33 # Vítězslav Crha 2017-01-11 20:13
Cituji dascha:
Trochu od věci, ale Trump prý přirovnal současné USA k nacistickému Německu. Bohužel čtu dost našich i cizích webů, že nemohu dát odkaz.
Ale to je odvěká pravda která byla takřka úředně potvrzená poválečným dovozem nacistických pohlavárů do USA,včetně vědců. Zbraně pro Hitlera z USA bylo co???? Studená válka bylo co???? vznik NATO bylo co???? vznik pochybné EU bylo co????? Dosazení politiků bylo co???? mediální žumpy bylo co????? propaganda běženců bylo co???? kdo to zosnoval bylo co???? a tak bych mohl pokračovat až do rána,co toho ty svině nacistický americký posraly. A kde se vzalo v ČR tolik propagovaných úžerů a nenávistných hovad?? A proč volit politické strany,když je to sebranka idiotů a vyhnilých mozků bez vlastního názoru. Budu volit SPD Tomia Okamury a podpořím volbu Pirátů a Dělnické strany,proklamo vané médii jako fašistickou. Je to jako na Slovensku s Kotlebou. Má super názory a připomíná mi v lecčems Sládka ze SPR-RSČ. Čím dál se mi tihle lidé více a více přibližují k volebnímu boji. Všichni ostatní selhali a léta nás ždímají a nasírají tím,jak jsou nekompetentní cokoliv rozhodnout. NE POLITICKÉ STRANY. To je ta smrt národa v růžovém hávu. Herce nechci vidět už ani ve filmech,protože se mi z nich dělá šoufl a tu dobrou menšinu už známe těch se to netýká.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+18 # contumax 2017-01-11 21:18
Vítězslav Crha

1 ***
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+44 # lubajs 2017-01-11 17:49
Uvidíte, že po Maďarech zavřou vrátka Sorosovi i Poláci.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+47 # Historik 2017-01-11 18:11
Poláci mi dělají radost. Útoky na cizince jsou tam na denním pořádku. A vůbec se s tím nemažou. Ty takzvané demokratické protesty jsou záležitostí pouze několika stovek individuí z neziskovek. Jinak podpora vlády roste, samozřejmě kromě Varšavy.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+11 # joejoe 2017-01-11 23:09
Jeste tu smrdutou pakaz humanistu parazitujicich lemplu z Cech nahnat na lode, a poslat do Syrie.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+42 # joejoe 2017-01-11 17:50
Jeden z mala politiku, ktery nema nahnano.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+25 # Atlas 2017-01-11 18:44
Snad není pozdě.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+37 # dascha 2017-01-11 18:55
A ještě jedna dobrá zpráva. Z tiskové konference Trumpa: Šance na to, abychom byli s Putinem přátelé jsou. Spolu můžeme hodně udělat v boji proti IS. Is vytvořila úřadující administrace USA.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+15 # Vladimír57 2017-01-11 20:47
Pouštní bandy zvané is stačí nepodporovat, k tomu není potřeba Rusko a jestliže is vytvořila makaková administrativa, opět stejná otázka, k čemu Rusko. Rusko bude vyšetřovat a zavírat bývalou administrativu usa?!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+18 # Dědouch1 2017-01-11 21:15
Mně by se to líbilo.
:DDD
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+10 # Vladimír57 2017-01-11 22:11
Zdravím příteli.
Mi by se to také líbilo a nebudem sami. V Rusku mají pro takové šmejdy i príma kriminály.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+12 # Jarin G. 2017-01-11 22:32
Já dokonce četl, že Rusové mají málo pracovních sil na budování Hedvábné stezky potřebují hodně válečných zajatců!!!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+19 # Vladimír57 2017-01-11 22:43
Obama a jeho generálové vedou diskuzi a nemohou se shodnout, kdy nejlépe napadnout Rusko.

Ptají se tedy Francouzů:
- Kdy nejlépe napadnout Rusko?
FrancouzI odpovídají: Nevíme, ale rozhodně ne v zimě.
Tak se ptají Němců: Kdy nejlépe napadnout Rusko?
Němci odpovídají: Nevíme, rozhodně by to ale nemělo být v létě...

Co s tím? Někdo navrhuje zeptat se ČÍny, která je progresivní a vždy přijde s nějakým novým nápadem.
Tak se ptají Číňanů, kdy nejlépe napadnout Rusko?
Číňané odpovídají:
Hned teď! Rusko začalo stavět "Sílu Sibiře", "Turecký potok", kosmodrom "Vostočný", most na Krym, v nejbližší době chtějí obnovit stavbu BAM, staví nové sportovní komplexy k MS ve fotbale v r. 2018, buduji Arktidu!

Zrovna teď by se jim hodilo hodně zajatců.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+12 # John Maxwell 2017-01-11 22:20
Jistě by se to líbilo všem , možné i nemožné je ve hře RF sbírá material proti UssA o válečných zvěrstvech, a že tak činí delší dobu je jísté....
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+21 # Jarin G. 2017-01-11 22:40
Já si myslím, že pokud se vzájemné vztahy zklidní (ze strany uSSa), že se Putin nebude hrabat ve starých průserech Huseina Bombami a se zavřením obou očí, příjme podávanou ruku Trumpa a bude věřit, že tentokrát je to upřímné a to alespoň trochu. To co Putin musel skousnout a "nereagovat" to snad nemá v historii obdoby u takové velmoci (sestřelení stíhačky, civilních letadel, zabití velvyslance, omyly uSSa v Sýrii atd. atd.). Skutečně "Velký malý muž". Jestli by si někdo zasloužil Nobelovku za mír, tak s přehledem jedině on!!!!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+14 # John Maxwell 2017-01-11 23:11
To je podle uhlu pohledu, který by právě měl skousnout Trump a uznat, že bývalá vlada má nést zodpovědnost za války a zvěrstva , ale nebudem předbýhat dění ....
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+10 # Jarin G. 2017-01-11 23:28
Já bych začal, na místě Trumpa, pomaloučku, polehoučku. Testoval bych, co je možné hned a co později. Prostě netlačit na pilu. A až bych měl ty otěže přece jenom pevněji v rukou, pak bych začal i účtovat.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+11 # Dědouch1 2017-01-11 23:45
No, to by bylo hezké, ale jde o to, že Trump není Caesar...
Uvidíme koho bude mít na své straně, co mu dovolí a nakolik bude chtít plnit sliby.
Navíc ještě nemá jaderný kufřík. Doufejme, že se nic nestane, Trump bude inaugurován a není křivák.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+10 # Jaris 2017-01-12 04:18
Dedouchu, na to, ze Trump neni krivak, na to bych zrovna nesazela. Nedavno se vyjadril o Klintonovych, ze jsou to vlastne "nice people" a pratele. Ve vlade ma neokony a chazarske zidy. At se propadnu do Zapadniho Nemecka, jako Kelisova, jestli svet bude lepsi.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+6 # Dědouch1 2017-01-12 12:49
Jaris, píšu, že doufám...
A do západního německa by se Kelišové už asi nechtělo.
Osobně bych se nejraději propadl někam na okraj Moskvy. Kvůli "deštníku".
;)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+9 # Jaris 2017-01-12 04:11
Jarine, to sis jeste nevsiml, ze Trump je takovy bumbacdopolice?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+19 # Pokémon 2017-01-11 22:52
Myslím, že to půjde velmi ztuha, pokud vůbec, ale každopádně je to velmi dobře, že s tím Sorossviňstvem má konečně někdo chuť a odvahu skoncovat.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+18 # r.m. 2017-01-11 23:06
Ani jeden z těch chazarských bastardů jmenovaných v článku není semita, ani ta slavná Liga proti pomluvám, jinak banda prachsprostých haličských a ukrajinských tlustých zlodějů s vypatlanýma palicema.
A pan Schwarz alias Sereš z nacistické židovské rady v Budapešti 1944 je obyčejný mesianistický psychopat z famílie plné bláznů.
Zduř buřt ty vykrmená dementní prasnice Romancovová. Na netu je pořád dost textů jak se ta psychopatka navezla do Pirátský strany, odkud jí po skandálech rychle vypakovali.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+9 # vlaštovka 2017-01-11 23:42
Jarine,
ty jseš jak malý dítě!
(vím,že to myslíš dobře);-)
j.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # Dědouch1 2017-01-12 12:55
Jarin je čistá duše a svinstva ho ještě neokřesala.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+11 # Jiří Beke 2017-01-12 00:50
Putin ho vypakoval už před dvěma lety a vydal na něj mezinárodní zatykač.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+10 # cocoa darriba 2017-01-12 07:41
Ono to jde z hodiny na hodinu, jen chtít, pozastavit činnost a likvidovat auditem, do týdne vyčištěno.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+12 # Monika lkema 2017-01-12 09:23
Palec vzhůru za Maďarsko a ORBANA ! Státník který se postavil za svoji vlast a lid ! A Soros tomu zbude lést pouze kanálama ! A Maďarsko má na něho právo udal a vykradl tam spoustu rodin a nešlo pouze o židi měli by ho pověsit vBudapešti na mostě zrůdu židovskou ! Antonín nemluvím ještě o Ukrajině kam sahají jeho křivácke pračky také !
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+9 # proud 2017-01-12 09:39
Jisteze je nacase,ale taky je nacase zmenit fesackej kriminal na instituci kde se leci tvrdou manualni praci!!!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat

Přidat komentář

Bezpečnostní kód
Obnovit


Anti-spam: complete the taskJoomla CAPTCHA
Top of Page

Nezávislé zpravodajství z celého světa aneb Co se jinde nedozvíte | Založeno 2011
Máte dotaz? Chcete inzerovat na AC24? Neváhejte nás kontaktovat formou emailu: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Copyright © 2011–2016 AC24, s.r.o. | O projektu | Tiráž | Napsali o nás | Podpořte nás

Webový portál AC24.cz ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.